Er zijn 2 ervaringen over Badkamer Factory. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Slechte after service”
Door Claudia op zondag 27 feb 2022 22
After service is echter heel slecht. Je koopt voor 10k euro een badkamer en dan als er iets defect is dat nog geen 300 euro kost om een nieuwe op te sturen geven ze je een schroefje en een instructie hoe je zelf kunt gaan knutselen om de kraan te repareren. En zo ongelofelijk onbeschoft de manier waarop er met je gecommuniceerd wordt. Mijn advies ga niet naar de badkamer factory.
Reactie of foto toevoegen
“Ga een deurtje verder”
Door Ivo Nieuwenhuis op zaterdag 24 jul 2021 21
Wij hebben onze badkamer gekocht bij badkamer factory in Amersfoort. In eerste instantie prima geholpen midden in corona tijd. Maar toen er kleine dingen niet goed gingen was er nul service. Slechte bereikbaarheid en zelfs onbeschoft gedrag. Wij kregen het gevoel dat wij zeikerds waren. Toen ik wat beter ben gaan zoeken kwam ik erachter dat er winstpercentages van 400% en meer worden gehanteerd. Dit is volledig buiten proportie en helemaal als je service vervolgens nul is. Uiteindelijk een indruk van de eigenaar gekregen via youtube. En dat zegt eigenlijk wel genoeg. Geen liefhebber van zijn werk wel van geld. Ons advies is om een deurtje verder te gaan.
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.