Feedback
6,0

Bos Keuken en Baddesign

Score uit 4 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 078-6133692 | Nijverheidstraat 12a, 3316 AP Dordrecht
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Bos Keuken en Baddesign
Bos Keuken- en Baddesign levert en installeert complete keukens, badkamers en toiletruimten in alle stijlen en dessins en geheel naar uw eigen wens
Alternatieven voor Bos Keuken en Baddesign
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Keukenvision
   
(Dordrecht Zuid-Holland) score 9,1 uit 64 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Papendrecht Zuid-Holland) score 9,6 uit 823 ervaringen
• ASWA Keukens
   
(Dordrecht Zuid-Holland) score 9,6 uit 213 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 49 ervaringen
• Studio Schot
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 8,8 uit 32 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Keukenathome
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,5 uit 99 ervaringen
• Keukenwarenhuis
   
(Dordrecht Zuid-Holland) score 8,4 uit 368 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 4 ervaringen over Bos Keuken en Baddesign. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Verschillende verbouwingen in het verleden”
Door P. Schiebroek op zaterdag 18 jan 2020 20
Wij hebben dit bedrijf, dat destijds nog in Bodegraven gevestigd was, voor diverse verbouwingen in de arm genomen. In het vorige huis kwam Theo Bos eerst ter plekke kijken wat wij gedaan wilden hebben (nieuwe keuken geïntegreerd in de huiskamer) en vervolgens kwam hij met goede plannen en ontwerpen. Dit betrof dus een nieuwe keuken, een nieuwe glazen deur en de toiletruimte. Een paar jaar later heeft hij in ons huidige huis ook weer naar grote tevredenheid een nieuwe keuken geplaatst, de keukenvloer betegeld, de badkamer vernieuwd, de toiletruimte vernieuwd, diverse tegelvloeren gelegd en is beneden alles geschilderd door LTB Montage, van zijn zoon. In al die jaren dat we Theo kennen (en mijn man en ik met hem bevriend zijn geraakt) is er altijd zeer prettig samengewerkt, kwam hij zijn afspraken na, had goede ideeën, kwam met oplossingen, deed ook alle electriciteit etc. en nam zelfs een tv voor ons mee voor de keuken van de groothandel. Kortom, wij bevelen Theo en zijn zoon Laurens altijd zeer aan bij vrienden en bekenden!
Reactie of foto toevoegen
“Koude kermis”
Door Murat telli op woensdag 11 mrt 2020 20
Mensen ga als u niet belazerd wilt worden NIET met deze oplichter in zee, doe dat vooral niet als u achteraf met problemen en half werk wilt zitten. Deze bedrijf van Theo Bos is een school voorbeeld van oplichterij en het leveren van slecht werk en hiervoor betaald krijgen als of hij beste en meest ervaren badkamer installateur van de wereld is. Vooral als u lekkage hebt en denkt dat dit bedrijf u kunt helpen komt van een koude kermis thuis en duizenden euro's later hebt u nog steeds lekkage en problemen die hij dan voor nog meer geld wel wil oplossen, DOE HET NIET AUB

Aanvulling ontvangen 11 maart 2020: Ik heb in juli 2019 een compleet badkamer laten plaatsen voor 11600 euro voor dat deze geplaatst zou worden zou lekkage worden verholpen, dat is niet gebeurd natuurlijk waardoor lekkage aan hield en nieuwe vloer weer open gemaakt moesten om lekkage te verhelpen en schaamteloos ik nog een rekening kreeg van 5300 die ik weigerde te betalen. Bos heeft deze nu bij een incasso bureau neergelegd.
Reactie of foto toevoegen
“Stoomdouchecabine zonder stoom”
Door W.J. de Zanger op maandag 30 jan 2023 23
Bij Bos een RIHO stoomdouchecabine gekocht. Het was een showroommodel met een mooie korting. Bos heeft in ons huis voor zo'n 35.000 euro in totaal mogen verbouwen en installeren. Waarvan ongeveer 3250,- voor de stoomdouche cabine. Al vanaf dag 1 bleek het stoomgedeelte van de cabine niet te werken. Dit direct gemeld en Bos heeft vele vele vruchteloze pogingen gedaan om dit op te lossen. Het zou een verkeerde aansluiting zijn af fabriek, nee de printplaat, nee te weinig waterdruk. Ik had vooraf dhr. Bos de waterdruk laten controleren. dit ging even op met de hand onder de kraan en was "okay". Maar nu moest er toch maar een waterdruk verhoger komen. de woorden van Bos:" met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dit de oplossing". Dus voor nog eens 1250,- een waterdrukverhoger geïnstalleerd door Bos. Resultaat nul! Toen kwam opeens het verhaal dat er helemaal geen garantie zit op een showroom model dit gezegd zou hebben bij aanschaf, hij zou tot nu toe alles onder coulance hebben gedaan, en hij niets meer voor ons kon doen. Pure leugens, is niet over gesproken en ook niets over vermeld op de offerte. Volgens hem werkt de cabine toch prima op dat ene kleine dingetje na. (alsof je een auto koopt waarvan alles werkt, de radio, navigatie, de ramen etc., alleen hij rijdt niet) Wat een onzin!
Uiteindelijk zijn we nu 2,5 jaar verder en heeft het CBW mij het bedrag uitbetaald, waarvan ik hoop dat ze het terughalen bij Bos.
Reactie of foto toevoegen
“Nare ervaring”
Door Dwight Wiebers op woensdag 20 mrt 2019 19
Dit bedrijfje heeft ons een hele nare ervaring bezorgd. Eerst komt men nog redelijk vriendelijk voor, maar als snel bleek dat schijn te zijn. Op allerlei gebied gingen dingen fout, zoals bij de afwerking.
• De badkamer was niet gekit, gewoon vergeten kregen wij te horen.
• De hoek van een tegel in het toilet was afgebroken en de repliek was dat toch niemand naar boven kijk als ze op het toilet zitten.
• De verlichting van de spiegel in de badkamer werkt niet en de voorgestelde oplossing was: "Ja kijk maar of je het zelf kan maken".
• Het verlaagd plafond op de verkeerde hoogte gemaakt waardoor er een extra strookje tegels nodig was.

Daarnaast is men communicatief erg zwak en wordt geen rekening met de klant gehouden. Voorbeeld hiervan is dat ik een appje om 17u 's middags kreeg dat men de volgende ochtend vroeg om 7u op de stoep zou staan. Van een aannemer verwacht je dat hij dit overlegd, en het niet zomaar mededeelt. De feedback over de communicatie wordt niet ontvangen door deze aannemer, maar genegeerd of erg luchtig over gedaan.

Als laatste vinden is dit bedrijf niet eerlijk en oprecht. In de afhandeling van de betaling van de werkzaamheden vroegen wij wat hij wilde doen aan de gefactureerde kosten voor zaken die niet waren gedaan of die wij zelf moesten herstellen. De manier om hiermee om te gaan was het sturen van een advocaat. Wat ons betreft een schoolvoorbeeld van hoe je niet met je klanten om hoort te gaan.

Ik zou een ieder afraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Zonde van uw geld en waarschijnlijk moet u alsnog zelf aan de slag om een en ander te herstellen.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Bos Keuken en Baddesign
  Dordrecht, Nijverheidstraat 12a, 3316 AP Dordrecht, tel 078-6133692
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.