Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Stonecenter
Bij StoneCenter kunt u terecht voor alle denkbare uit natuursteen vervaardigde producten. Tevens hebben we ons gespecialiseerd in natuursteen binnen- en buitenvloeren, in marmer hardsteen en graniet.
Alternatieven voor Stonecenter
Andere goed gewaardeerde tegelwinkels zijn onder meer:
•
Sani-Dump
(Almere Flevoland
) score 9,1
uit 613 ervaringen
•
St. Pieter
(Tilburg Noord-Brabant
) score 9,6
uit 310 ervaringen
•
Huysinc
(Waardenburg Gelderland
) score 8,1
uit 352 ervaringen
U kunt ook de lijst met de
beste 10+ tegelwinkels bekijken.
“Aanbevelenswaardig”
Door Pragt op donderdag 10 aug 2023 23 | vestiging Delft
Stonecenter is een goede, betrouwbare en klantvriendelijke organisatie. Wij hadden in een scheur in een aanrechtblad en dit probleem is vakkundig verholpen. De organisatie is gefocused op kwaliteit van het product, de dienstverlening en klantentevredenheid. Aanbevelenswaardig.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door Paul op vrijdag 19 jan 2024 24 | vestiging Delft
Ik kocht bij Stonecenter een hardstenen drempel voor bij houten tuindeuren, waarbij de drempel door Stonecenter zou worden inmeten en geplaatst. Volgens de site zou ik volledig worden ontzorgd. Bij het inmeten heb ik gevraagd hoe de werkzaamheden bij plaatsing zouden worden uitgevoerd, waaronder het aanpassen van het houtwerk door Stonecenter. De uitleg daarover wekte vertrouwen. Op de dag dat de drempel geleverd en geplaatst zou worden, stelde Stonecenter plots dat ik vooraf zelf het houtwerk had moeten aanpassen. De loodzware drempel werd in de kamer gemikt en de heren vertrokken weer. Stonecenter gaf toe dat zij een verkeerde indruk hadden gewerkt over de werkzaamheden die door Stonecenter zouden worden uitgevoerd - waarvoor excuses werden aangeboden- maar ze weigerden op de overeenkomst na te komen en de drempel te installeren. Uiteindelijk heb ik een ander bedrijf moeten zoeken om de drempel te laten installeren met aanzienlijke extra kosten tot gevolg. Stonecenter weigerde ook maar een deel van die extra kosten te betalen. Het retourneren van de kosten voor de installatie die al door mij aan Stonecenter waren betaald, werden pas na veel gezeur en dreigen met juridische procedures, maanden later terugbetaald. Kortom, een bedrijf die haar afspraken niet nakomt en jou met de schade laten zitten.
Reactie of foto toevoegen
“Composiet werkblad is doorgescheurd”
Door A Rietveld op donderdag 29 dec 2022 22 | vestiging Delft
In de afgelopen 3 jaar voor €11000 aan aanrechtbladen en werkbladen besteld. In ons nieuwe huis na 3 maanden een composiet werkblad van het kookeiland doorgescheurd vanwege niet goed afgestelde kasten door een werknemer van dit bedrijf. Stonecenter legt de schuld bij mij neer omdat ik een afdekpaneel van niet werkend bamboehout heb geplaatst die bovendien 3-4 mm onder het werkblad eindigt dus onmogelijk druk kan uitoefenen. Maar ja wat voor service mag je ook verwachten als je voor € 11000 besteld in slechts 3 jaar tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne samenwerking”
Door Partijhandel Willy op zondag 29 sep 2024 24 | vestiging Delft
Ik werk er jaren mee samen. Het is mijn vaste leverancier voor de keuken werkblad. Altijd professioneel, oplossing gericht, klantvriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding en altijd op afgesproken tijd leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Niet aan te raden”
Door Romana op vrijdag 31 mei 2024 24 | vestiging Delft
Wij hebben een zeer teleurstellende ervaring gehad met Stone Center Delft. Mijn vriend bezocht de showroom alleen om een offerte te krijgen voor een keukenblad. De verkoper maakte een offerte op basis van een willekeurig blad, enkel om een prijsindicatie te geven. Toen ik terugkwam van vakantie, gingen we samen naar de showroom en kozen we een specifiek blad uit. Helaas bleek later dat de verkoper de offerte nooit heeft aangepast naar het door ons gekozen blad. Dit leidde tot een langdurige en frustrerende discussie met het bedrijf. Stone Center Delft beweerde dat wij verantwoordelijk waren voor het controleren van de namen, terwijl wij ervan uitgingen dat de verkoper, als expert, de juiste informatie zou noteren. Wij werken immers niet bij hen en kennen de interne benamingen van de bladen niet. Daarbij werd ons beloofd dat het keukenblad binnen 5 weken klaar zou zijn. Na 5 weken moesten we zelf bellen om te vragen of het blad klaar was. Niemand wist iets over onze bestelling en ons werd gevraagd de volgende week terug te bellen. Een week later belden we terug en ineens was het blad terecht. Als compensatie werd de levering gratis aangeboden. Toen het blad eindelijk geleverd werd, bleek het niet alleen het verkeerde blad te zijn, maar ook nog eens slecht afgewerkt. Dit moeten ze dus ook nog eens komen repareren. Daarnaast worden er continu beloftes gedaan met terugbelverzoeken en oplossingen waaruit we kunnen kiezen, maar deze worden keer op keer niet nagekomen. We hebben het blad in februari besteld en tot op de dag van vandaag is er nog steeds geen oplossing gevonden met Stone Center. Hierdoor kan het blad nog steeds niet gemonteerd worden omdat we dit probleem eerst opgelost willen hebben.
Tot overmaat van ramp is hij degene die continu zijn afspraken niet nakomt. Elke keer neemt hij een andere positie in tijdens de gesprekken. De ene keer erkent hij dat wij in ons recht staan, en de andere keer beweert hij dat het onze fout is. Dit inconsistent gedrag maakt het onmogelijk om tot een redelijke oplossing te komen en maakt hen verhaal natuurlijk erg wankel. We zijn twee keer naar de showroom gegaan om tot een oplossing te komen en ook daar werden we weer van het kastje naar de muur gestuurd. We werden weggestuurd met allerlei beloftes en oplossingen waar achteraf helemaal niets van kwam.
Onze pogingen om tot een oplossing te komen werden ontmoedigd. Het bedrijf toonde geen enkele bereidheid om mee te denken of verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten. In plaats daarvan kregen we te maken met een muur van onbegrip en een gebrek aan klantgerichtheid. Het leek hen totaal niet te interesseren dat wij met een keukenblad zitten dat we nooit hebben gekozen en dat slecht afgewerkt is.
Deze ervaring heeft ons vertrouwen in Stone Center Delft volledig ondermijnd. De klantgerichtheid en professionaliteit lieten ernstig te wensen over. Hun onwil om fouten op een redelijke manier op te lossen maakt hen een onbetrouwbare keuze.
Wij raden ten zeerste af om zaken te doen met Stone Center Delft. Hun gebrek aan klantvriendelijkheid en onvermogen om verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen fouten maken dit bedrijf een enorme teleurstelling. Bespaar jezelf de frustratie en kies voor een bedrijf dat wel om zijn klanten geeft.
Reactie of foto toevoegen
“Barsten zichtbaar in het aanrecht”
Door joep op donderdag 29 jun 2023 23 | vestiging Delft
Kijk uit! Prijzen online komen niet overeen met de uiteindelijke prijs. Ze laten je alles van te voren betalen. Zijn slecht of niet bereikbaar en reageren niet op klachten. Het natuurstenen aanrecht die ik had besteld is gebroken en weer gelijmd de barsten zijn gewoon zichtbaar! in twee stenen zit een barst, de 3e is te kort afgezaagd en toont een ruwe rand met plastic. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Duizenden euro's minder en een kapotte aanrecht.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door Eva op woensdag 20 sep 2023 23 | vestiging Delft
Ontzettend slechte ervaring. Duur blad gekocht waar meteen een scheur in bleek te zitten en die uit twee totaal verschillende bladen is vervaardigd. Ontzettend lelijk resultaat. Contact opgenomen en per mail toegezegd gekregen dat het opgelost zou worden. Netjes zou je denken! Vervolgens mailen, bellen of appen ze nooit terug. Een halfjaar later toch een mail ontvangen dat ze het niet zullen vervangen. Wauw. 5k uitgegeven voor iets wat niet gebruikt kan worden. Overigens zeer onbeschofte medewerkers, spreken bijna geen Nederlands en kennen geen klantvriendelijkheid. Pijnlijke en zeer slechte ervaring, geef je geld hier niet uit!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraak is afspraak”
Door riene jibodh op woensdag 24 nov 2021 21 | vestiging Delft
keukenblad met spoelbak + blad voor eiland gekocht. goede advies gehad en het eind van het verhaal top product/ heel goed personeel vriendelijk en correct daar moet hij zuinig op zijn. raad hun zeker aan en afspraak is afspraak bij stone center.
Reactie of foto toevoegen
“Zeven maanden wachten op terugbetaling”
Door Tim op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Breda
Dit bedrijf is uiterst incapabel en onbetrouwbaar. Wij runnen en interieur architecten bureau en hebben twee maal samengewerkt met hen. De eerste keer verliep alles reeds spaak. Ze maakten verkeerde plannen op met verkeerde maatvoering, en hadden een behoorlijk slechte communicatie omtrent hun fouten waardoor alles op de lange baan werd geschoven. Uiteindelijk na lang palaveren toch goedgekomen. Kan gebeuren he. Volgende keer beter. Dat dacht ik dan toch verkeerd gedacht. De twee bestelling liep helemaal in t honderd, waardoor wij alles hebben laten annuleren. Wij vorderen een terugbetaling van ons voorschot zoals ons werd beloofd maar hebben na zeven maanden bellen en mailen nog geen cent terug. Als belg werk ik heel graag met Nederlanders omdat zij open en duidelijk communiceren, en hanteren een zeer klantvriendelijke houding waar we in Belgie nog veel van kunnen leren. Dit is zeker niet het geval bij Stonecenter! Spendeert u uw centen toch maar elders en laat u niet vangen zoals ons aan hun hele goedkope prijzen, want je krijgt waar voor je geld!
Reactie of foto toevoegen
“Niet aan te raden”
Door M de Vries op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Delft
Toen ik de opdracht heb gegeven voor een composiet aanrechtblad heb ik duidelijk afgesproken dat ik na de aanbetaling van 30% (ter plekke) het resterende bedrag zou betalen bij levering. Normaal is dat je het hele bedrag hebt voldaan 2 weken voor de levering! Voor de zekerheid heb ik dit door de verkoopster op de verkooporderbevestiging laten zetten met haar handtekening. Toch kreeg ik tot mijn verbazing tot 3x toe een mail met verzoek tot betaling van het restant. Daarna heb ik telefonisch afgesproken dat men zich aan deze afspraak houdt, nadat hij aangaf dat dat niet is zoals het werkt en dat de verkoopster er niet meer werkt (waarom kreeg ik dan toch een nieuwe, aangepaste factuur met de opmerking dat ik bij vragen de verkoopster moet bellen?) Op 13 maart kreeg ik een mail met een ander openstaand bedrag waarop ik reageerde dat dit niet klopte. Opeens kreeg ik een aangepaste factuur. Waarom niet eerst een aangepaste factuur gestuurd? Ook telefonisch contact zoeken is zeer moeilijk, omdat ik een dringende vraag had en een doorzetter ben kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn na ruim 3 uur! in totaal in de wacht en vele malen werd de verbinding na 20 minuten verbroken.
Ivm een vraag heb ik gebeld en kreeg een Engels sprekende dame aan de lijn (hoewel ik toch keuze 1 had gemaakt (wilt u Nederlands spreken) die mij nog niet kon vertellen hoe laat men het blad zou leveren. Ik heb toen aangegeven dat ik alleen ben en invalide, want ze vroeg of er iemand was die kon helpen (dat vind ik vreemd, zij dienen immers het blad te leveren). Afgesproken dat ze mij vanmorgen zou bellen. Dat deed ze; ze komen tussen 13.00 en 13.15 (want gaan inladen in Delft en ik ben de eerste) en ze komen met 2 man en zullen het blad op de plek neerleggen. Ik ben ruim van tevoren boodschappen gaan doen en toen ik terugkwam stonden ze er al rond 11 uur. Toen bleek dat ze het blad buiten neer wilden zetten. Ik ging daarmee niet akkoord, immers ze zouden het blad op de plek leggen. Ze hebben de situatie bekeken en gezegd dat het blad niet naar de woning gebracht kon worden, niet met de lift en ook niet via de trap, maar dat er een nieuwe afspraak gemaakt moest worden en er een bouwlift moest komen waarvoor ik €150 moest betalen. Ik ben akkoord gegaan, want wat kan ik anders? Inmiddels had ik ook al een aangepaste nota gekregen met 2 man voor €120, totaal onduidelijk waarom en zonder overleg. Op een vraag per mail hierover heb ik nooit antwoord gekregen. De inmeter is hier ter plekke geweest en alles opgemeten. Toen gaf hij aan dat het blad op de plek zou worden gelegd. Waarom heeft hij toen niet aangegeven dat het niet kon en er een bouwlift moest worden gehuurd? Toen het blad na 2 weken voor de 2e keer werd gebracht is hij met de bouwlift naar boven gebracht. Aan 2 man hadden ze blijkbaar niet genoeg want de toevallig aanwezige aannemer werd op een onvriendelijke manier gevraagd om mee te tillen. Toen hij op de plek lag bleek dat hij 1 cm te lang was en niet paste. De aannemer heeft gelukkig de keuken kunnen aanpassen. Al met al heb ik een heel onaangenaam gevoel over alles en raad dit bedrijf ten zeerste af.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering”
Door Jesse op dinsdag 9 jul 2019 19 | vestiging Breda
We hadden een prachtig granieten blad gezien voor een goede prijs. Na het doorsturen van de maten van onze keuken werd er aangeveven dat dit blad geleverd kon worden. Nadat er een in lmeting had plaatsgevonden bleek dat het de beschikbare bladen toch niet de juiste afmeting had.
Nadat we een aantal opties hadden bekeken die ee minder mooi vonden, en die +/-1000 meer kosten dan het type dat we graag hadden willen hebben, gaven we aan van de koop af te willen zien. Hierbij was er inmiddels door ons voor de inmeting al een aanbetaling gedaan van +/-500.
Inmiddels zijn we een maand verder en helaas hebben we ons geld nog steeds niet ontvangen. Stonecenter geeft aan wel 180 in rekening te willen brengen voor het inmeten. Afspraken over terugbellen worden niet nagekomen een zeer onklantvriendelijke houding van de mdw van het filiaal in Breda. Aan de hand van de door ons doorgegeven maten had men kunnen weten dat het blad niet zou passen en toch is men komen inmeten. Fouten maken is menselijk, maar deze dienen dan wel opgelost te worden. Erg jammer, vooral aangezien het eerste contact en het inmeten wel goed ging.
Reactie of foto toevoegen
“Bij problemen geven ze niet thuis”
Door Jade op maandag 31 okt 2022 22 | vestiging Delft
Keukenblad, wandtegels en spoelbak gekocht en betaald, inmeten is gebeurd. Niks aan de hand. Plaatsen ging ook goed. Spoelbak is drama, verkeerde afmeting. In de middag zouden ze met de goede terugkomen en alsnog plaatsen. Niet dus! En vooral niet bellen en informeren. Onbeschoftheid ten top, back office die niet functioneer! Klanten maar laten wachten. Donderdag niks, telefonisch onbereikbaar, vrijdag ook nog onbereikbaar. Je staat gerust 40 minuten in de wacht. Daar hebben klanten ook geen tijd voor beste Stonecenter. Niet alleen jouw tijd kost geld maar ook die van ons. Zaterdag tussen 10-12 zouden ze komen. Natuurlijk na 12, maar goed ze zijn er. Weer verkeerde bak, ze gaan het gelijk goed maken en plaatsen in de middag nog. Weer niet natuurlijk, maar ook niet ff bellen. Hoe kun je nou koken zonder spoelbak! Dagen buiten eten en eten halen. Wie vergoedt dat? En raadt eens: op maandag zijn ze gesloten, dus telefonisch contact met ze opnemen was onmogelijk. Wel heb ik een mailtje gestuurd en hierop hebben ze gereageerd. Op dinsdag zouden ze de spoelbak komen installeren. Dinsdag op de afgesproken tijd weer geen spoelbak. Aan het einde van de dag contact gehad met Stonecenter. De spoelbak zou rond 16.30 uur bij hun worden bezorgd. Na veel aandringen door mij is deze nog dezelfde avond geïnstalleerd. Nooit meer Stonecenter voor mij.
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf en plaatsen van keukenblad en achterwand”
Door Harry Nieuwenhout op vrijdag 2 sep 2022 22 | vestiging Delft
Bij eerste bezoek direct al goed geholpen en voorgelicht. Inmeten van het blad in de keuken ging heel professioneel en bij de plaatsing van het blad paste het tot op de tiende millimeter. Ook de after sale is uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door F. op maandag 15 jul 2019 19 | vestiging Delft
Ik heb tegels en aanrecht gekocht , ze zijn zeer professioneel, goede kwaliteit en snelle levering. Zeker een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over granieten vensterbank”
Door Anita@Maurice van Wingerde op dinsdag 18 jan 2022 22 | vestiging Delft
Granieten vensterbank laten maken en laten monteren. Prijs viel niet echt mee maar achteraf is het iedere € waard!! overleg gevoerd met dhr Abbas en 3 dagen later werd er door keurige heer alles zeer professioneel ingemeten! Gelijk op tekening gezet en 10 dagen later door zeer nette en bekwame monteurs gemonteerd! Wij zijn zeer tevreden over het vakmanschap! Niet goedkoop maar echt prachtig heel blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Hardstenen werkblad”
Door N.v.Dijk op dinsdag 26 jun 2018 18 | vestiging Delft
Bij Stonecenter Delft hebben wij een Belgisch hardstenen werkblad met verlijmde hardstenen wasbak, spatwand en spatrand voor onze keuken gekocht. In de afwerking betonlook en verlijmd vanwege de lengte van ca. 4,5 meter. We werden prettig geholpen en goed geadviseerd door de verkoopster. Offerte meegekregen en er is ons verder geen druk op gelegd. Na besloten te hebben voor dit werkblad te gaan terug geweest bij Stonecenter om een plaat uit te kiezen waar ons werkblad uit vervaardigd zou worden. Omdat de bouw van ons huis uitliep ca. 1 jaar later Stonecenter gebeld om te komen inmeten. Enkele dagen later stonden ze op de stoep om in te meten en mee te denken over de laatste voorbereidingen waar dat wenselijk was. De monteur nam onze vlakbouwplaat mee, zodat de sparing hiervoor in hun werkplaats passend gemaakt kon worden. De tekening goed gecontroleerd en een week later stonden er 3 enthousiaste vakmensen op de stoep om het loodzware 2-delige werkblad op z'n plaats te leggen en netjes te verlijmen. Het paste allemaal heel mooi incl. de vlakbouwplaat. Daarna hebben we het blad nog wel zuurvrij laten afkitten om tot het gewenste eindresultaat te komen. Het was voor ons een spannende klus, want we hechten veel waarde aan de uitstraling van onze keuken. Zeer tevreden met het resultaat en we genieten er iedere dag van. Heb nog wel eens nagebeld over onderhoudsvragen en werd altijd prettig geholpen. Stonecenter is dus een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling bladen”
Door M. v. Oosterhout op maandag 12 okt 2020 20 | vestiging Breda
Netjes afgeleverd bladen passen precies en er wordt keurig gewerkt en gemeten. Super. Het enige nadeel is dat het wat langer duurde voordat het geleverd werd. Contact opgenomen en alles is geregeld
Reactie of foto toevoegen
“Composiet aanrechtblad”
Door Gitje68 op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Breda
Serieus, loop met een grote boog om deze zaak heen want ze geven totaal geen service. Ik heb een composiet aanrechtblad gekocht, het plaatsen is niet vakkundig gedaan, het ligt ook gewoon los erop, de kit was slecht afgewerkt, communiceren gaat slecht want spreken gebrekkig nederlands. Maar oke, ik heb dit voor lief genomen. Na een jaar gebruik overal vlekken en ook een kring op het blad, ik moest wondermiddel (te koop bij de zaak)gebruiken was het advies, gekocht a 15 euro, werkte niet. Vervolgens wat gedoe erover maar iemand langs gekomen die op de route lag, duurde wat weken maar vooruit, komen ze met dat wondermiddel aan, tja dat had ik al wel begrepen dat dat niet werkte. Niet mee te communiceren normaal doordat ze de nederlandse taal niet voldoende spreken. Vervolgens mailtjes, telefonisch zouden ze terug bellen niks van dit alles. Geen reactie. nu dan eindelijk gesproken gister en leggen de schuld bij mij, ik heb het niet goed onderhouden. Geen garantie, op de vraag waarom ze niet reageren op mijn mail, ik word afgeblaft dat hij ziek is geweest drie weken. maar mijn mailtjes dateren van oktober. Al met al doe geen zaken met dit bedrijf het kost je een hoop negatieve energie en het is het niet waard. Op de vraag waarom mijn vorige blad wel vrij bleef van vlekken(zelfde blad andere leverancier) kreeg ik natuurlijk geen antwoord ook. Het mooie van het verhaal is dat het me nu toch gelukt is de matte of glimmende vlekken eigenlijk vrij eenvoudig te verwijderen en mijn blad er weer oke uit ziet maar de oplossing ga ik hier niet aandragen en u begrijpt vast de reden. Ze mogen het nu zelf uitzoeken daar.
Reactie of foto toevoegen
Het
helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.