Feedback
4,5

CVT Keukens

Score uit 15 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Noord-Brabant)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van CVT Keukens
CVT biedt de meest toonaangevende en innovatieve merken op het gebied van keukens
Alternatieven voor CVT Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2194 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 64 ervaringen
• Keukenathome
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,5 uit 101 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,7 uit 465 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,6 uit 248 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 109 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 9,7 uit 97 ervaringen
• SmartDesign Keukenstudio
   
(Maassluis Zuid-Holland) score 9,8 uit 369 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 15 ervaringen over CVT Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren3 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster11 ervaringen

Ervaringen over: actie, korting, montage, service

Per vestiging:
“Waardeloze communicatie en service”
Door J. op zondag 3 mrt 2024 24 | vestiging Tilburg
De aankoop verliep goed en vlot. Maar toen de keuken geleverd werd eind januari begon de ellende.. Aanrecht blad stukje eruit. Er was 1 monteur voor 1 dag ingepland om de de keuken te plaatsen op vrijdag. Die begon al om 8.00 uur te roepen dat hij dat niet kon halen in 1 dag. Ik ben gelijk gaan bellen naar CVT keukens of ze iets wilde regelen, want de maandag terugkomen om het af te maken was voor ons geen optie omdat wij beide geen vrij konden krijgen.
Ja helaas pindakaas, er viel niks te regelen, maandag kon de monteur terugkomen en anders een andere keer? De manager van Tilburg was nogal lacherig aan de telefoon, vroeg hem of hij het grappig vond. Dus we werden op vrijdag in een enorme chaos, halve keuken achtergelaten. Fijn weekend zegt de monteur. Uiteindelijk hebben we de monteur alleen in huis moeten laten. Plinten en vensterbank werden ingemeten. De lades push to open werkten gelijk al niet goed, de plint vd vaatwasser is niet ver genoeg uitgehaald wat enorm schaaft. Afspraak voor reparatie aanrechtblad werd ingepland door het desbetreffende bedrijf. Dus gelijk weer gebeld naar CVT voor een afspraak om de ellende op te lossen. Tja ze kunnen alleen een tijdsblok aangeven tussen 10 en 14.00 uur. Waarop ik zei dat zowel mijn man als ik beide een nieuwe baan hebben en dus niet zomaar vrij kunnen nemen. Wel dat ik vanaf 14.00 uur iedere dag kan regelen om thuis te zijn. Het antwoord was NEE daar beginnen wij niet aan. Dit zou dus dag 4 zijn dat we voor CVT keukens een vrije dag moeten opnemen. Vervolgens staat er nu voor de service eind maart een afspraak gepland. Voor de ellende vd keuken geplaatst eind januari. De duurste aankoop van ons huis met zoveel ellende. Spijt van de aankoop bij CVT keukens. Zowel de communicatie als service zijn waardeloos!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer doen”
Door Rick Jaspers op woensdag 1 mei 2019 19 | vestiging Breda
Zeer slechte ervaring met CVT Breda. Het verkooptraject verliep in het begin goed maar was uiteindelijk zeer rommelig. Na aankoop bij minimaal 5 medewerkers van zovel de vestiging in Breda als in Tilburg nadere toelichting moeten geven op de reeds getekende offerte omdat deze niet volledig was opgemaakt. Na levering 16 opleverpunten (verkeerd inmeten van blad, stopcontacten, diverse beschadigingen bij plaatsing, door de muur in de hal heen geboord, stopcontacten te laag gemonteerd waardoor in de rand achter het blad is gezaagd bij monteren, afzuigkap niet afgewerkt, zaken niet of verkeerd geleverd, discussie of werk in of exclusief is, et cetera) en zeer slechte coördinatie van CVT tussen aannemer, keuken plaatser, CVT verkoop en CVT service afdeling. Na 1 maand zijn de meeste punten nog altijd niet opgeleverd en is er nog altijd discussie over welk werk er nu wel en niet uitgevoerd gaat worden. Ik zou zeker nooit meer iets kopen bij CVT.
Reactie of foto toevoegen
“Bezint eer ge begint”
Door Mike op vrijdag 18 okt 2024 24 | vestiging Tilburg
Het leed dat cvt heet. Jammer dat sterren niet in de min kunnen. Van verkeerd ingetekende vaatwasser tot verkeerd geleverde producten. Een en al gezeik. En als je zelf je keuken laat zetten omdat dat duizenden euro's scheelt dan berg je maar, dan helpen ze je helemaal met nix meer. Verschuilen ze zich graag achter. Laatste feit in deze 2,5 jaar durende saga. Fenix blad niet schoon te krijgen. Kregen speciaal schoonmaakmiddel. Helemaal dramatisch. Dus weer bellen met cvt. Foto's gestuurd. Toegelicht. En warempel, we krijgen een nieuw blad! Rot dat er wéér iets is, maar hey, snel gehandeld! X aantal weken later wordt afspraak gepland. Dus ik eigen monteur geregeld. 2 dagen vantevoren, 1 van de 2 bladen kwijt. Jammer. Toch weer niet in 1x goed. Monteur betaald want hè, zij doen het niet. Gelukkig wel vrije dag in kunnen ruilen. Week later. We komen weer donderdag. Kan niet zeggen wanneer. Regel een monteur hele dag en een hele dag vrij genomen. Blijken uiteindelijk toch in de middag te komen. Nou ze komen aan. Eiland blad kapot. Tuurlijk. Ergens kan je zeggen dat cvt hier niets aan kan doen. Echter... zij geven zelf aan dat ze in het magazijn de bladen controleren. Is dus weer eens niet helemaal goed gegaan. Blad gaat terug en komt een nieuwe. Maar dan mag ik dus weer vrij nemen, monteur betalen etc. Ik ben het eigenlijk wel beu en gezien je bij de klantenservice toch gelijk afgescheept wordt, rijd ik naar de winkel. Daar mijn hele verhaal gedaan. Wordt goed ontvangen door een verkoper en wat lijkt op een eindverantwoordelijke. Beiden kijken in het systeem en vinden het allebei toch wel heel veel notities. De senior medewerker begint gelijk te bellen en in zijn verwoording richting wie hij dan ook belt klinkt vertrouwen. Op de vraag richting mij: "wat wil je?" Twijfel ik qua antwoord. Ik ben over de zeik en wil de wereld vragen. Willen graag een keukenaanpassing en een wijnkoeler lijkt me niet onredelijk om te vragen. Maar weet je dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil gewoon dat het opgelost wordt. Dus ik stel gewoon de redelijke oplossing voor in de zin van als ze dat blad komen brengen, of ze het dan gelijk monteren. Ondanks dat het een leverkeuken is. Scheelt mij om wederom monteurskosten te maken. De man in de winkel vind het niet onredelijk. "Morgen wordt je gebeld" Dag later belt de klantenservice: "meneer, we hebben de vraag gehoord, maar we gaan er niet in mee" Haha nee is goed man. Nu ben ik wel over de zeik dus he. Wat een mega onredelijke partij is dit toch. "We doen dit niet bij leverkeukens zegt de mega starre medewerker aan de lijn" Ik geef aan dat dat gek is want voor de vaatwasser zijn ze wel gekomen. "Ja dat was omdat het een service ding was" Haha spreek je jezelf dan tegen of niet. Ik geef aan dat ik een klacht in wil dienen. Kan je een mail sturen, naar de klantenservice, die dus bij hun zelf uitkomt! En zij gaan hem zelf behandelen dus ook. Lekker handig.. ze gaf al aan dat de klacht toch afgewezen zou worden door een collega. Nice. Al dat gezeik, jarenlang en de kleinste vraag willen ze nog niet eens aan meewerken. Bezint eer ge begint. Er zijn nog 1000 mogelijkheden buiten de DMG groep een keuken te kopen. Grijp die mogelijkheden aan alsjeblieft. Na levering ben je niets meer voor deze partij. Zie de andere reviews maar. Is niets nieuws bovenstaande.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed voor de klant”
Door HCMM op woensdag 27 feb 2019 19 | vestiging Tilburg
Beste Lezers, Wolf in schaapskleren! Wat balen wij dat we daar een keuken hebben gekocht! Fijn gesprek gehad bij aankoop. Echter blijk de dame daar pas te werken en heeft ons op bepaalde punten dingen beloofd die ze niet kon waarmaken. Zo vertelde ze wel dat CVT niet de goedkoopste is, maar wel de beste qua service. "Daar betaal je ook voor" waren haar woorden. Zo adviseerde ze zelf om het interieur van de keuken donker te nemen. Bij levering blijkt deze wit.

Bij plaatsing achterwand schuin, proberen op te lossen met te kitten. Ene kant iets dikker dan de andere kant. Deur te dicht tegen muur waardoor de greep tegen de muur komt. Herhaaldelijk aangegeven. TV kastje zou in verstek worden geleverd. Blijkt ook niet juist.

6 dec geleverd, daarna zouden ze 29 jan 2019 komen leveren. De spullen zouden al op 12-dec zijn besteld. Helaas niet alles besteld ( fout intern), waardoor 29 jan niet doorgaat. wel voor niets hotel geboekt daar de keuken voor ons buitenverblijf is. Afspraak gemaakt wat ze komen aanpassen. 10:00 afspraak. Om 11:00 nog niemand. Monteur zou al geweest zijn en bericht op voicemail. Heb geen voicemail, dus weer leugen.

Feb; geleverd worden. helaas weer geannuleerd. Allemaal excuses en sorries, maar geen daden.

5 maart geleverd worden; weer niet. spullen nog niet binnen. Nu horen we pas 19 mrt wanner ze komen leveren..... Even ter controle opgevraagd wat ze nu precies gaan leveren....Missen weer spullen!! :-(

Intussen:
- paar keer voor niets ( 6 uur) gereden
- extra opslag voor spullen moeten betalen
- extra hotel kosten
- schilder aantal keer al moeten uitdelen. ( boete)
- Zouden met carnaval daar vakantie vieren, helaas ook niet

Ze blijven sorry zeggen, maar geen actie. JA hoor 250€ retour voor het gebaar.....Het bedrag wat je als extra korting zou krijgen als hier iets positiefs op zou plaatsen..... We hebben op kantoor ook een keuken nodig, maar u raad al waar ik die ga kopen......NIET BIJ CVT!

Ps. ontvang nu net een sms dat ze 5 mrt komen leveren. UHHH ze krijgen de 19de pas de spullen binnen. Weer intern slecht gecommuniceerd! Wat zou ik graag de keuken opgehaald zien worden en het geld besteden aan bedrijf die er wel is voor zijn klanten!
REACTIE VAN HCMM
Beste CVT, Wat heb ik spijt bij jullie te hebben gekocht. Jullie claimen in het hoge segment te zitten. Dit klopt inderdaad qua prijs, maar qua afwerking zou ik voortaan het laagsegment communiceren! Schande! Slechte service ook. 6 dec keuken gekocht, nu net weer een excuus ( zoveelste) dat ze 16 april kunnen oplossen! Schande!
REACTIE VAN HCMM
In november 2018 een keuken geïnstalleerd, tot op heden nog steeds niet opgelost (8 mond verder) .Iedere keer weer vergeten ze iets, vertraging, maken ze nog extra schade of laten zelfs een bolus in de WC achter. Het interesseert ze echt niets!! Vestigings manager die zijn verantwoordelijkheid wil nemen, service team die niet capabel is etc etc. Showroom ziet er super uit, maar trap er in niet in!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Superervaring”
Door Detlef Hasselman op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht bij CVT keukens, communicatie liep van voor tot einde goed. Verkoopgesprek was erg prettig en voelde me absoluut nergens tot verplicht. Een Keuken is en blijft maatwerk, dus er gaan altijd dingen anders dan dat je wilt. Hier is altijd een kosteloos alternatief geboden. Bij levering bleek afzuigkap te ontbreken deze is de volgende ochtend nageleverd. Montage uitbesteed, en is keurig netjes door een erg sympathieke vakbekwame monteur geplaatst. Complimenten voor C&C montage uit Goirle. Deze man heeft de tijd, en de moeite genomen voor een schitterend eindresultaat. Heeft goed meegedacht, erg vriendelijk, heeft een hoop extra werk verricht om het tot in de puntjes netjes te krijgen. Al met al een superervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling wordt niet geleverd”
Door Koen vd Maagdenberg op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Breda
Wij hebben CVT in gebreke gesteld voor keuken kastjes te verkopen die ze niet kunnen leveren dmv een aangetekende bief. Hier hebben wij geen enkele reactie op mogen ontvangen. Wat een arrogante partij en wat een slecht interne communicatie binnen de mandemakers groep. Nooit meer hier een keuken kopen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Frank Peeters op donderdag 30 dec 2021 21 | vestiging Tilburg
Prachtige next125 keuken gekocht, zeer positieve ervaringen met zowel verkoop, plaatsing en service. Nu 1,5 jaar verder nog steeds snelle reactie op serviceverzoeken. Alles wordt super opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door Fam van Gestel op maandag 13 nov 2023 23 | vestiging Tilburg
Afspraken zwart op wit worden niet nagekomen. Koffie apparaat vergeten te leveren, bij nalevering bleek t verkeerde type, volgende levering goede type maar witte ipv zwarte, 4e levering opnieuw wit apparaat geleverd ipv zwart in onze zwarte keuken. Nu besluiten ze niets meer te doen omdat ze vinden al genoeg te hebben gedaan! Echt kansloos!
Reactie of foto toevoegen
“Heel lang geduurd”
Door Dhr Stol op zaterdag 16 jan 2021 21 | vestiging Tilburg
Dankzij de goede monteurs krijg je uiteindelijk een prachtkeuken. Echter, bij ons heeft het 1,5 jaar geduurd na aankoop voordat de keuken af is. Verkeerd ingemeten, verkeerd geplaatst, herbouw, verkeerde leveringen, materiaal fouten (incompleet en ook eenmaal verkeerde kleur) verkeerde planning (smiddags levering, monteurs in de ochtend). De planningsafdeling is ronduit slecht, maar de admin is echt waardeloos. Inmiddels meerdere berichten en excuses mogen ontvangen dat de keuken in zijn geheel betaald is (in 2019!!), en deze week out of the blue, opeens weer aanmaningen en aangetekend schrijven. Reageren niet op mails, komen beloftes gemaakt aan de telefoon niet na, of zijn niet bereikbaar. Kortom, als er iets misgaat zijn ze niet in staat om dat te corrigeren of recht te zetten op een acceptabele manier. Mss Prima voor een prijsconcurrent, maar niet voor premium keuken van 25 kEUR. Ik raad iemand aan om hier hun keuken te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Peter van Leeuwen op zaterdag 6 nov 2021 21 | vestiging Tilburg
Wij zijn vanaf het moment dat we de showroom binnenstapten tot en met de uiteindelijke plaatsing super tevreden. Alles netjes afgewerkt, alle afspraken werden goed vastgelegd én nagekomen, de monteurs waren vriendelijk en kundig. Kortom; geen enkele herkenning bij de eerdere negatievere recensies...
FOTO VAN PETER VAN LEEUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet”
Door Eva Boon op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Breda
Wij hebben een keuken van CVT. Als ik 0 sterren of -3 kon geven was het reëler geweest. Ze zijn al 8 keer terug gekomen voor het blad, kastjes en vooral het ladensysteem. Er is ook maar 1 monteur die het kan maken. Helaas ook hij kan het niet.... Het is nog steeds ellende. Ladensysteem werkt niet. Morgen maar eens bellen dat ze nu alles mogen ophalen en nieuw systeem erin zetten dat werkt. KOOP HIER NIET. Ga naar Van Leerzem of een maatwerk mannetje.
Reactie of foto toevoegen
“Verschil tussen verkoop en levering montage”
Door Sonny op vrijdag 18 sep 2020 20 | vestiging Breda
Verkoop prachtig en niets is te gek. Erg goed geholpen en meegedacht. Ik kreeg zelfs korting als ik een goede review achter zou laten. Korting was prima uiteraard maar de review plaats ik pas zodra ik het bedrijf totaal heb ervaren. Je bent tenslotte pas tevreden als alle punten netjes zijn opgelost en goed bent geholpen. Zodra je akkoord geeft voor het leveren en de inmeet afspraak hebt gehad wordt de service met de dag slechter.

Tijdens plaatsing (24-06) heeft de monteur al aangegeven dat de scharnieren die bij de naar boven opengaande kast deuren te zwak zijn i.c.m. push to open. Hij heeft het toch geprobeerd met de scharnieren die er bij zaten maar deze waren te zwak. In hun team app heeft hij dit ook kenbaar gemaakt met foto's. Met de gedachten gang misschien een collega met een idee om het toch werkend te maken. Uiteindelijk heeft dit niet gewerkt en is dit genoteerd op de werkbon dat dit na geleverd moet worden.

op 03-07 melding gemaakt van een vreemde krassen wat in het blad lijkt te zitten. Dit hadden wij niet eerder gezien. Wij waren nog aan het verven op de begane grond en hebben al die tijd niet gekookt en de keuken was logischer wijs goed afgedekt.

Na een aantal weken (bouwvak) "Datum onbekend" gebeld door het bedrijf dat ons blad geleverd zou hebben. Ze willen langs komen om te onderzoeken. Blijkbaar had CVT bij hun gemeld dat het om het blad ging bij onze barretje. Wij hebben een granieten werkblad grijze kleur. Barretje heeft een hout kleur en is van kunststof. Dus opnieuw weer contact gezocht met CVT... Als je overigens toch besluit om bij CVT iets te bestellen hou er rekening mee met lange wachttijden aan de telefoon!

24-08 De monteur komt vandaag langs voor de scharnieren en eindelijk kunnen de kastjes van keuken open en dicht. Ter vergeefs de monteur heeft dezelfde scharnieren bij die er al in zaten... Deze moeten besteld worden. Verwachting is na veel aandringen dat dit op 16-10 gaat gebeuren. CVT wilde liever de afspraak pas maken nadat de scharnieren binnen was.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte aftersales”
Door Monique op vrijdag 26 feb 2021 21 | vestiging Breda
De verkoop is prima, alles is mogelijk en zijn zeer flexibel, mijn verkoper was zeer bekwaam. Aflevering van de keuken is dramatisch. De monteur die aan kwam sluiten had er geen zin in en liep alleen maar te klagen tegen de monteurs. Ik had liever gehad dat hij zijn werk goed had gedaan. Apparatuur niet goed aangesloten en vervolgens moet je dan 1,5 week wachten tot er iemand komt. Had te maken met corona, makkelijke excuus om je achter te verschuilen. Want als er mensen uitvallen zou er ook eerder plaats kunnen zijn. Zeer slechte aftersales!! Verwacht geen service!!
Reactie of foto toevoegen
“Geen fluiserprofiel terwijl dit toegezegd was”
Door J. Snelders op vrijdag 29 apr 2022 22 | vestiging Breda
Een next 125 keuken bij cvt keukens breda gekocht. Met de verkoper meerdere malen tijdens de gesprekken aangegeven dat we een fluisterprofiel (sluitings aanslag) wilden hebben aangezien wij dat bij ons vorige next keuken ook hadden en dat erg fijn vonden. Ook nog met de verkoper in de showroom naar het fluisterprofiel gekeken. Wat schets onze verbazing als de keuken geplaatst wordt: geen fluisterprofielen maar eenvoudige plastic dopjes voor de aanslag van de deuren.
De volgende dag naar de showroom gegaan en met de verkoper gesproken. Hij was verbaasd dat er geen fluisterprofielen opzaten en kon zich nog goed herinneren dat we daar expliciet om gevraagd hadden. Hij zou het na vragen. Kregen enkele dagen later een telefoontje van hem met de mededeling dat er al jaren geen fluisterprofielen meer gemonteerd worden. Excuses en de mededeling dat het bij de siematic keuken wel had gekund. Daar konden we het mee doen. Al met al hebben we er een heel slecht gevoel aan over gehouden want uiteindelijk hebben we niet de keuken geleverd gekregen waar we om gevraagd hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met de keuken”
Door Giovanni op zaterdag 7 nov 2020 20 | vestiging Tilburg
Dit is helaas een 1* review, CVT Klantenservice laat het afweten als het om problemen (lekkende kraan) met de keuken gaat. Iedere bedrijf heeft zijn eigen manier van werken, maar de teleurstelling is groot. CVT is onderdeel van de Mandemakers Groep, dit uit zich naar mijn mening in de Aftersales opvolging. Ik adviseer toekomstige kopers om goed na te denken alvorens met CVT in zee te gaan. Groet Giovanni
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 3
Vestigingen CVT Keukens
Website: www.cvt.nl
  Breda (6 ervaringen), Grenssteen 17, 4815 PP Breda, tel 076-5480520
  Tilburg (9 ervaringen), Hestiastraat 12, 5047 VA Tilburg, tel 013-5839797
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Brabant
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.