Feedback
4,6

Roobol Woonwinkels

Score uit 21 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
38 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Roobol Woonwinkels
Roobol Woonwinkels is specialist in vloeren (laminaat, lamelparket, marmoleum, pvc vloeren, tapijt en vinyl) en gordijnen en zonwering met ca. 40 woonwinkels in Nederland.
Alternatieven voor Roobol Woonwinkels
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 126 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 364 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,8 uit 93 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 404 ervaringen
• LAB21
   
(Oostzaan Noord-Holland) score 8,0 uit 910 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 267 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,3 uit 34 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 1 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 21 ervaringen over Roobol Woonwinkels. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren0 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster19 ervaringen

Per vestiging:
“Slechte service”
Door Nicolette op donderdag 10 nov 2022 22 | vestiging Vlaardingen
Nieuwe dure pvc visgraat vloer gekocht. Helaas bij het leggen "klikte" pvc niet goed, waardoor het ging wijken. Leverancier heeft het beoordeeld en gaf aan dat er een fout in produktie zat. Een nieuwe vloer gekregen. Bij de 2e keer plaatsen gaven ze aan dat de vloer niet vlak is, dus ze gaan de vloer niet leggen. Terwijl bij de eerste vloer de ondergrond akkoord was, nu niet. Gevraagd of ze mij kunnen helpen met de Ondervloer? Nee. Plaatsen ? Nee. Geldterug? Nee. Service ronduit slecht!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht gelegd”
Door Lotte op vrijdag 1 sep 2017 17 | vestiging Breda
Ik ben zeeer ontevreden over mijn pvc vloer. van monduleu de duurste van de duurste. Hij is zeer slecht gelegd. Zijkanten stonden omhoog. Sommige plaatsen in de muur gelegd. Soms 5 cm van de muur gelegd. Hij is niet ver genoeg gelegd in de keuken waardoor hij niet tot onder mijn leuke plint komt. Hij ligt niet strak bij de verwarming waardoor hij omhoog komt. Er zitten zwarten putjes in. Grote spleten tussen de planken. Niet afgekid. De kwaliteit is ook slecht bij het binnen rollen van mijn kast. Met zachte wieltjes 2 krassen van 3 meter. Dus daarna viltjes pantoffels enz maar helaas je kunt de toplaag met je nagel er af krassen dus de vloer ziet er al niet uit. Klachten komen ze en ze zeggen dat het er niet uit ziet en na lang wachten ontvang je een brief met dat het je eigen schuld is. Voor mij nooit meer pvc heb nog liever zeil van de leenbakker. Met vriendelijke groet, Lotte
FOTO VAN LOTTE
Legdetail
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Clarie van Opstal op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Vlaardingen
Heel blij en tevreden met de snelle en fijne afwikkeling van ons plintenprobleem. Dikke pluim!
Reactie of foto toevoegen
“PVC Vloer”
Door Kusters op zondag 9 apr 2017 17 | vestiging Utrecht
Na zeer vriendelijk geholpen te zijn in Roobol Utrecht besloten tot een aanschaf van oa een dure PVC vloer. Deze is helaas niet conform afspraken gelegd. Naast een patroon dat niet was afgesproken zitten er grote kieren tussen de tegels, grote kieren tussen de plinten en de vloer, zijn de plinten slordig afgewerkt en lelijk verstek gezaagd, rest plinten gebruikt waar een hele plint had gepast etc. Na een kritische mail zijn er mensen komen kijken en is alles volgens hun eigen 'norm' gebleken. Als wij hadden geweten dat de norm van Roobol zo laag lag, dan waren we nooit met ze in zee gegaan. Het laatste woord is wat ons betreft nog niet gezegd, maar we zouden graag eventuele toekomstige klanten willen behoeden voor het zeer slechte vakmanschap van dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Jammer”
Door Sandra op donderdag 13 dec 2018 18 | vestiging Breda
Wij hebben een marmoleum vloer gekocht in Breda maar hij is buiten breda gelegd, waardoor mijn review meer voor Roobol in totaal is dan de vestiging Breda. Als je eenmaal een vloer (van 2400 euro) hebt gekocht, heeft Roobol binnen wat ze willen en daarna wordt het lastiger. Ze moeten sowieso al meerdere keren langs komen, maar dat wisten we van te voren. Tot 2 keer toe kwamen ze echter niet op afgesproken moment opdagen. Waardoor we voor niets 2 x een dag vrij hebben genomen en Roobol het schijnbaar normaal vindt dat je op de dag zelf als ze er al hadden moeten zijn nog afbelt. Dat vinden wij dus niet normaal. Wij woonden ook nog niet op die plaats. Dus heeft ons eindeloos reiskosten, 2 vrije dagen en een heleboel ergernis gekost. De Roobol snapte er niets van dat wij daar over klaagden. Zij konden er toch ook niets aan doen (ehm wat dacht je van beter plannen?). Daarbij zijn ze ook nog twee keer terug gekomen voor reparatie, waarbij de eerste keer niets is gebeurd. Ook dan weer, mensen dit kost ons elke keer een vrije dag en wederom 1 keer dus weer voor niets thuis gezeten. Voor de prijs die je betaalt vind ik geleverde service uiteindelijk ver beneden peil. Omdat het ons op deze manier bizar veel tijd en stress heeft gekost, kom ik slechts tot 1 ster voor deze zaak. Allemaal erg jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Overloop met streep in het midden”
Door wessel goedman op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Spijkenisse
Hebben hier tapijt gekocht en is door de stoffeerders verkeerd gelegd. na onze onvrede hierover te hebben geuit werd het naar meerdere keren om terugkoppeling over de klacht zo van tafel geveegd. uiteindelijk kregen we een aanbieding om het tegen 50% korting te vervangen. echt onacceptabel! Bedrijf word door de zoveelste generatie geleid en is vergeten waar het allemaal om draaide "service"' voor ons NOOIT meer!
Reactie of foto toevoegen
“Leggen van de vloer”
Door John Crozier op woensdag 9 aug 2017 17 | vestiging Naaldwijk
Zoals andere geschreven hebben, service is het winkel was prima. Mooi laminaat voor 3 slaapkamers en een zolder besteld. Op de afgesproken dag zijn ze gekomen en binnen 6 uur waren ze weer weg. Het is een nieuwbouw huis dus ik besloot om alles een paar dagen te laten zitten en goed drogen (plints enz.) Mijn vrouw is dan op dag 3 geweest om het stof op te ruimen die overal zat en begonnen met een vochtig spons. Dan opeens in elke kamer, kwamen er kringen voorschijnen! In de slaapkamer van mij zoon zo goed als op elke plank. Het lijkt erop dat tijdens het leggen, heeft het lijmpotje bovenop gestaan. Er waren ook lijmrestjes op een paar planken op zolder. Gelijk foto's gemaakt en naar het winkel in naaldwijk gegaan. De verkoper weet niet wat het is maar ik moest alle foto's doorsturen en ze zouden het naar de klantenservice sturen. Paar dagen later teruggebeld - meneer, tijdens het schoonmaken heb je iets op het vloer laten staan dus je moet het zelf oplossen! Dus met andere woorden - je hebt het zelf gedaan! Ik heb uitgelegd dat wij niks gedaan hebben - geen sprake van. Gisteren weer teruggebeld - ik heb met de mannen gesproken, ze hebben niks gezien tijdens het leggen dus jullie hebben het zelf gedaan! Ik vroeg als iemand zou komen kijken en met een oplossing komen - Nee, zeggen ze! Na 15 minuten ruize maken met de klantenservice, gaan ze uiteindelijk iemand langs sturen om te kijken wat gedaan kan worden. 3.500 euro betaald voor een vloer met kringen overal en dan hoor je - je hebt het zelf gedaan! Nooit ooit meer bij Roobol.
FOTO VAN JOHN CROZIER
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer”
Door Doorn op donderdag 20 sep 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij hebben vloeren en vitrage voor een appartement gekocht de pvc vloer zit vol met krassen nu er problemen zijn zijn ze niet thuis. Zal ze niet aanbevelen zijn gewoon oplichters. Rennen om te verkopen maar met klachten niet thuis roobol Kanaleneiland loop die winkel maar voorbij
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Seywan op zondag 11 jun 2017 17 | vestiging Almere
De ervaring hebben we ook meegemaakt. Zeer slecht service en oneerlijke personeel in Roobol Almere Buiten. Bij bestelling van laminaat plinters ktijg advies om extra te betellen en wat niet nodig is kon terug maar de winkel. Toen we kwamen met over gebleven printers niet zelfs sommige voorraad artikel was. Willen ze niks terugnemen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde spullen”
Door Berkel op maandag 30 okt 2017 17 | vestiging Zoetermeer
Dit bedrijf heeft 'samen maken we er iets moois van' als slogan: heel mooi, maar daar zie je niets van terug. Na een mooi verkoopgesprek (met een glimlach) wordt alles in gang gezet. Wij hebben een aantal jaloezieën gekocht en deze eerst laten meten door één van de 'ervaren' medewerkers. Op de site lees je 'vakkundig meten'. Hier ging het al mis; de maten kwamen niet overeen met de werkelijke maten. Ook waren de jaloezieën beschadigd, verkeerd én scheef geplaatst/opgehangen. De tweede poging was helaas ook niet gelukt door dezelfde fouten. Alles bij elkaar zijn wij nu 3 maanden verder. Tijdens het tweede gesprek om de klachten te bespreken had Roobol Zoetermeer een hele andere houding aangenomen. De medewerker gaf ons zelfs geen hand bij binnenkomst en we gingen zonder lege handen weer de deur uit. Erg jammer van een bedrijf die al '71 jaar' ervaring heeft. Was de eerste en de laatste bestelling bij Roobol.
Reactie of foto toevoegen
“Tapijtaankoop”
Door Ivo Berkhoff op dinsdag 4 aug 2020 20 | vestiging Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel)
Geen service en problemen worden niet opgelost. Alles gaat goed t/m het betalen van de rekening, maar als er dan een internetkabel stuk wordt gesneden en je vraagt om herstel dan geven ze niet thuis. Er wordt niet een rondje gelopen bij de oplevering en als je de handtekening hebt gezet is dat het einde van de relatie. Ze laten je barsten. De winkels doen nog wel hun beest, maar de planner Martin van Slooten van de klusjesmensen op het hoofdkantoor heeft nog nooit van service gehoord. Maakt eerst 2 keer een fout in de planning en wimpelt vervolgens alles af. Nooit meer zaken doen met Roobol!
FOTO VAN IVO BERKHOFF
Gelegd tapijt
Reactie of foto toevoegen
“Een ster is te veel”
Door Michael op dinsdag 26 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Een ster is eigenlijk al te veel wanneer je met een bedrijf te maken hebt die niet naar de klant maar alleen naar zijn eigen wensen handelt. In de winkel waren we goed en netjes geholpen waardoor je besluit alles door hun te laten regelen ondanks de prijs. Dus laminaat vloer, gordijnen en rolgordijnen besteld met in het achterhoofd dat alles dan in een keer goed zou zijn. Maar dan begint de ellende. Ook wel service en communicatie genaamd. Dit zijn echt de onderdelen waar dit bedrijf nog nooit van heeft gehoord. Probeer maar eens een afspraak te maken, dit kan wel maar alleen wanneer het hun uitkomt. En als je zegt dat het niet uitkomt in de ochtend dan zeggen ze nog doodleuk kun je dan niet 's middags gaan werken. Zelfs de laatste afspraak gaat weer niet door, bellen een dag van te voren tegen 18.00 uur met de vraag of ze een week later kunnen afspreken. Daar gaat je vrije dag. Dat jij speciaal vrij neemt interesseert ze ook voor geen meter. Excuses kennen ze niet, laat staan dat ze je iets aanbieden ter compensatie van de onnodig genomen vrije dag. Kortom ga aub niet met dit bedrijf in zee wanneer je service belangrijk vind.
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer”
Door Pratima op woensdag 8 nov 2017 17
Nooit meer bij Roobol. Zij hebben in mijn nieuwbouwwoning PVC vloer gelegd ruim €5000,- gekost. Er is een bolling ontstaan en mijn pvc vloer komt omhoog. Roobol gooit het op een stookprotocol of bouwkundig probleem bij Schouten en Schouten legt de schuld bij Roobol neer. Via Das een jurist ingeschakeld en dit wordt uiteindelijk een rechtszaak.
Reactie of foto toevoegen
“Iets anders leveren”
Door Beth Davis op dinsdag 11 apr 2017 17 | vestiging Zoetermeer
Ik ben boos en teleurgesteld in de service die ik kreeg bij Roobol Zoetermeer. Ik heb op maat gemaakte gordijnen besteld voor € 469,27 Euro. Deze zijn verkeerd gemaakt zonder de voering waar ik voor heb gevraagd. Ik wou de voering graag hebben om te voorkomen dat de gordijnen door de zon zouden verkleuren. En ik wou dat de gordijnen 's nachts niet lichtdoorlatend zouden zijn. Ik heb de stof voor de voering gekozen met een verkoopster en heb gewezen op een voorbeeld model dat in de winkel hing (met voering). Nadat de verkoopster de stoffen had overhandigd aan een andere verkoper, maakte hij een verkeerde bestelling op waarop de voering ontbrak. Ik was ervan overtuigd dat de gordijnen zouden worden gemaakt zoals ik had gevraagd. Pas toen de gordijnen waren geïnstalleerd zag ik dat ze niet waren gevoerd. Ik heb direct contact opgenomen met de verkoper. Hij vertelde me dat de stof in combinatie met het opknopingsmechanisme dat ik had gekozen niet kon worden voorzien van een voering. De stof zou dan niet goed vallen. Hij had me dit niet verteld in de winkel, en in plaats daarvan de gordijnen onjuist gemaakt en mij dus een product verkocht waar ik niet om had gevraagd. Toen ik hem vroeg om de fout te corrigeren kon hij niks voor mij betekenen. Hij zei dat de gordijnen opnieuw gemaakt konden worden met een ander mechanisme, tegen een hogere prijs. Kortom, ik zit nu vast met een product dat verkeerd is gemaakt. Hij bood niet eens een gedeeltelijke terugbetaling aan, of korting op een nieuw mechanisme. Sterker nog, hij bood niet eens zijn verontschuldigingen aan voor de fout die hij had gemaakt. Hij sprak alleen over mogelijke manieren waarop Roobol nog meer geld aan mij zou kunnen verdienen. Omdat de gordijnen op maat waren gemaakt, kwam ik niet in aanmerking voor ​​restitutie. Ik zal nooit meer iets kopen bij Roobol, omdat ik betwijfel dat de verkopers duidelijkheid en kwaliteit kunnen bieden. Ik schrijf deze beoordeling van Roobol om andere consumenten te helpen kiezen voor Roobol of iets anders. Als Roobol geïnteresseerd is in het behouden van tevreden klanten, dan moeten ze bereid zijn om compensatie te bieden voor hun fouten. Ik heb nog meer kamers van gordijnen te voorzien, maar in de toekomst zal ik wel zaken doen bij Berg & Berg, die me tot op heden altijd goed hebben geholpen. Ik had beter moeten weten dan iets nieuws te proberen. Nadat ik de klantenservice van Roobol had benaderd met mijn klacht via e-mail, hebben ze geen contact met mij opgenomen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Mijn beoordeling is slechts een van de vele negatieve beoordelingen van hun ontoereikende service. Maar op hun eigen kanalen toont Roobol uiteraard alleen maar positieve beoordelingen. Ik raad iedereen aan om eerst goed onderzoek te doen, voordat ze met Roobol in zee gaan en in een situatie belanden waar Roobol ze niet uit zal helpen.
Reactie of foto toevoegen
“Spijt”
Door J. van der Zalm op vrijdag 2 apr 2021 21 | vestiging Utrecht
Anderhalf jaar geleden een laminaat vloer gekocht bij Roobol met grote spijt super snel beschadigingen zowel krassen als deuken maar wordt gewoon afgescheept. Moet maanden wachten op een antwoord en dan zeggen ze ja vervelend ik denk dat er iets op gevallen is maar daar moet een vloer tegen kunnen ik heb zeker 20 jaar een vloer gehad van Karwei die zag er beter uit dan deze na ruim 20 jaar geen krasje of deukje maar ja je wil ook wel eens wat anders. Ze komen niet eens kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Legafpraak niet nagekomen”
Door Ron Kouwenberg op vrijdag 13 nov 2020 20 | vestiging Cruquius
Nieuwe PVC vloer inclusief leggen besteld. Bij aankoop meteen legdatum afgesproken. Op dag zelf (ze geven 1 dag van te voren aan dat de tussen 8:30 en 12:30 uur komen) wordt om 10:23 uur gebeld dat ze alleen komen leveren en leggen moet maar eens zien wanneer ze kunnen komen. Geen oplossing geboden. Pas na veel druk gezet maken we een afspraak voor 5 dagen later om 7 uur zodat verdere inrichten kamer doorgang kan vinden. Maar stoffeerders komen rustig pas om 8:30 uur waardoor leverancier meubels op ze moet wachten. Geen enkele medewerking om het door Roobol veroorzaakte probleem fatsoenlijk op te lossen is mijn ervaring. Reactie Roobol: ach kan gebeuren en het is Corona hè. En de reactie pas nadat ik zelf maar weer eens bellen omdat ze ondanks belofte niet terug bellen. Oh ja, ze laten je een grote aanbetaling doen die groter is dan de CBW voorwaarden. Die geven ze pas nadat de deal gesloten is. Reactie als je ze confronteert hiermee: ach, je mag gewoon om meer aanbetaling vragen. Helaas voor Roobol maar kom niet meer terug, de nieuwe volgende vloer van 48m2 zal ik ergens anders kopen en Roobol aan niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet aanbevelen”
Door Ineke Klappe op woensdag 6 sep 2017 17 | vestiging Almere
Bij aankoop goed geholpen, maar plinten zijn zeer slordig gelegd en met diverse beschadigingen. Mijn klacht wordt zo aan de kant geschoven. Absoluut niet aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met kwaliteit”
Door Romy op donderdag 11 mei 2017 17 | vestiging Rotterdam (Streksingel)
Augustus 2016 een vloer laten leggen door jullie. In de winkel keurig geholpen. De mannen die de vloer kwamen leggen waren erg vriendelijk. Maar toen er een probleem (vanuit jullie kant) was bij de afhandeling werden wij door het personeel van het kantoor in Barendrecht ontzettend onbeschoft te woord gestaan en behandeld. Ik viel hier destijds niet teveel over vallen omdat we nog een heel huis in te richten hadden en ik 32 weken zwanger was. De kwaliteit valt mij eigenlijk sinds het er ligt al erg tegen. Ver onder de verwachtingen die jullie claimen op de website en uitstralen. Nu nog geen jaar verder tref ik overal enorme verkleuringen aan op willekeurige plekken. Zelfs plekken waar geen meubels staan, geen felle zon op schijnt en niet of nauwelijks gelopen wordt. Wielen van de kinderwagen laten enorme vlekken achter. Odanks het geval kinderwagen misschien mijn 'eigen schuld' is, is mij opgevallen dat dit een enorm veel voorkomend probleem is. Hier had het personeel waar ik hoogzwanger een vloer bij aan heb geschaft mij best op kunnen attenderen. Dit geldt ook voor de heren die de vloer gelegd hebben en de kinderwagen zelfs nog hebben moeten verplaatsen. Nu is de vloer ook helemaal gaan verkleuren op de plek waar mijn vloerkleedje ligt -wat al jaren in mijn vorige appartement heeft gelegen en nooit wat aan scheelde-. Daarnaast heb ik nog wel een aantal klachten, ook hoef ik maar naar de vloer te kijken en het scheurt al. Na de ontdekking van het vloerkleed, ben ik zodanig teleurgesteld, door de vloer, de kwaliteit die jullie pretenderen te bieden en de service destijds. Dat ik vanmorgen jullie klantenservice op heb gebeld en nu niet alleen teleurgesteld ben maar ook nogmaals stom verbaasd vanwege de waardeloze behandeling die ik wederom kreeg met de meest dooddoende antwoorden. Het antwoord van de dame in een notendop; jullie hanteren geen informatieplicht, dus niet jullie schuld. Wat wilt u dat wij voor u doen?! Blijkbaar is het mijn eigen schuld, dus vraag ik mij af, wat kunt u dan nu nog voor mij doen? Niks, zei de dame. Niks.. met man en macht heb ik nu voor elkaar gekregen dat er iemand naar de vloer komt kijken. Maar met 'komt kijken' is er nog niks opgelost dat benadrukte de dame ook nog even aan de telefoon. Ik verwachtte ook echt geen hele nieuwe vloer als garantie. Maar wel meer dan dit. Veel meer dan dit eigenlijk. Is er geen tegemoetkoming voor de vloer te verzinnen, dan zou het wel op z'n plaats zijn om die te verzinnen voor de manier waarop jullie met mijn klacht omgaan.
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijkheid ontbreekt”
Door Dirk Zaagman op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
In de winkel in Zoeterwoude goed geholpen, dus daar zou ik zo 5 sterren voor geven. Voor het PVC laminaat ook 5 sterren. Maar dan..... Plinten leggen: nog maar eens een cursusje doen, 2 sterren. Op eigen initiatief heeft de stoffeerder holle plinten geplaatst terwijl massieve plinten op een aantal plekken waren afgesproken, besteld en betaald. Na het plaatsen van de plinten kwam hij hoek- en eindstukken te kort, zou opgelost worden. Roobol stuurde wel een factuur voor het herstellen van hun eigen fouten. Na bellen werd factuur toch maar ingetrokken. Terugbetaling teveel geleverde materialen, zoals afgesproken: min 1 ster! Mailen, bellen, maanden wachten op het ons toekomende bedrag. Maar toen er geleverd werd en er abusievelijk €4,50 te weinig betaald was stonde Roobol gelijk klaar met de vordering. Eerst dat bedrag overmaken, anders geen uitvoering van het werk. Kortom: winkel goed, back office te triest voor woorden. doe nog maar een cursus klantvriendelijkheid, planning en ga dan nog maar eens solliciteren.
Reactie of foto toevoegen
“Vloerbedekking”
Door Magi Steinberger op maandag 22 jan 2018 18 | vestiging Cruquius
Bad service. Bad quality product. Terrible attitude to our complaint. They called us liars!
Reactie of foto toevoegen
“PVC vloer”
Door John op donderdag 8 mrt 2018 18 | vestiging Almere
Wij hebben exact dezelfde problemen met onze pvc vloer en ja u raad het al, ook bij ons zou het aan het stookprotocol liggen of een bouwkundige oorzaak hebben. De arrogantie en service (niet) waarmee Roobol ons heeft behandeld is ver beneden peil. Wij geven nog geen eurocent meer uit bij dit bedrijf!!!! We zitten nu met een vloer die er totaal niet uit ziet en gaan vervangen.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Legdetail
1 / 8
Vestigingen Roobol Woonwinkels
Website: www.roobol.com
  Almere (3 ervaringen), Bostonweg 25, 1334 KN Almere
  Alphen aan den Rijn, Euromarkt 109-111, 2408 BD Alphen aan den Rijn
  Amersfoort, Amsterdamseweg 45, 3812 RP Amersfoort
  Barendrecht, Van 't Hoffstraat 6, 2991 XP Barendrecht
  Barendrecht (hoofdkantoor geen winkel) (1 ervaring), Donk 3, 2991 LE Barendrecht, tel 0180-644644
  Berkel en Rodenrijs, Westerwater 4A, 2651 JN Berkel en Rodenrijs, tel 010-3166670
  Breda (2 ervaringen), Kruisvoort 12, 4814 RZ Breda
  Cruquius (2 ervaringen), Cruquiusplein 26, 2142 EV Cruquius
  Delft, Leeuwenstein 30, 2627 AM Delft
  Den Haag (Leyweg), Leyweg 988, 2545 GW Den Haag
  Den Haag (Megastores), Waldorpstraat 210, 2521 CE Den Haag
  Dordrecht, Mijlweg 53D, 3316 BE Dordrecht
  Gouda, Korte Tiendeweg 1, 2801 JS Gouda
  Hellevoetsluis, Struytse hoeck 51, 3224 HA Hellevoetsluis
  Hilversum, Groest 77-85, 1211 EA Hilversum
  Huizen, Eemlandweg 13, 1271 KR Huizen
  Katwijk ZH, Ambachtsweg 7, 2222 AH Katwijk ZH
  Leiden, Lammenschansweg 130k, 2321 JX Leiden
  Lisse, Kapelstraat 4, 2161 HD Lisse
  Naaldwijk (1 ervaring), Warmoezenierstraat 11, 2671 ZP Naaldwijk
  Oosterhout NB, Meerstoel 30, 4904 SV Oosterhout
  Oud-Beijerland, Oostdijk 9, 3261 KB Oud-Beijerland
  Ridderkerk, Gieterijstraat 130, 2984 AB Ridderkerk
  Rijswijk ZH, Steenvoordenlaan 265, 2284 CM Rijswijk ZH
  Roosendaal, Oostplein 1, 4706 NL Roosendaal
  Rotterdam (Streksingel) (1 ervaring), Streksingel 165, 3054 HG Rotterdam
  Rotterdam (Watermanweg), Watermanweg 31, 3067 GA Rotterdam
  Sliedrecht, Brouwerstraat 21, 3364 BE Sliedrecht
  Soesterberg, Amersfoortsestraat 22, 3769 AK Soesterberg
  Spijkenisse (1 ervaring), Lucebertstraat 22, 3202 SW Spijkenisse
  Tilburg (1 ervaring), Aabe-straat 35, 5021 AV Tilburg
  Utrecht (3 ervaringen), Vrieslantlaan 10, 3526 AA Utrecht
  Vlaardingen (2 ervaringen), Gerard Burgerlaan 2, 3131 KZ Vlaardingen
  Woerden, Botnische Golf 9e, 3446 CN Woerden
  Zeist, 1e Hoge Weg 2, 3701 HK Zeist
  Zoetermeer (2 ervaringen), Coppeliaschouw 20, 2726 JA Zoetermeer
  Zoeterwoude (1 ervaring), Rijndijk 2a, 2394 AH Zoeterwoude
  Zwijndrecht, Ter Steeghe Ring 3 a, 3331 LX Zwijndrecht
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.