Feedback
7,1

Q1 Sanitair

Score uit 52 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
14 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Q1 Sanitair
Groot assortiment in de winkel en op het web: bad, douche, toilet, badmeubelen, keukenkranen, designradiatoren voor woon- en badkamer.
Alternatieven voor Q1 Sanitair
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,6 uit 68 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 52 ervaringen over Q1 Sanitair. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren28 ervaringen
4 sterren4 ervaringen
3 sterren1 ervaring
2 sterren2 ervaringen
1 ster11 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Een dikke 10”
Door Anja Dusee op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Eindhoven
Dikke 10 meer dan zeer tevreden, super geholpen, alles klopte, niet een minpunt, we zijn zeer blij met onze badkamer, wij zouden jullie zeker aanbevelen, hebben we trouwens al gedaan, TOP BEDRIJF, bedankt mede door jullie hebben we een prachtige badkamer!
REACTIE VAN ANJA DUSEE
TOP BEDRIJF
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Mark Bronkhorst op woensdag 26 jun 2019 19 | vestiging Ugchelen (Apeldoorn)
Tegels, kranen, badmeubel, hoge kast en spiegelkast gekocht, voor een mooie prijs. De service was erg goed, eerlijke jongen in de verkoop, probeerde ons niet het duurste aan te smeren nam ook goed de tijd voor ons. De producten ogen goed en voelen stevig aan. We hadden het snijverlies voor de tegels berekend maar de installateur wilde toch graag een extra pak doordat het 60x60 tegels waren hadden we wat meer snijverlies. Helaas kon dit niet meer bij de eerste levering mee maar werd het kosteloos nageleverd, top service!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door A.versluis op vrijdag 2 jun 2017 17 | vestiging Zeist
Op zoekt naar badkamer meubel gingen kijken bij Q1 Sanitair in Zeist. Werden uitstekend geholpen door Rob goede adviezen en luisterde goed naar onze wensen. Spullen besteld werd op de afgesproken tijd geleverd na controle alles goed. Wij hebben nu weer een mooie badkamer. Prijs /Kwaliteit uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Viel tegen”
Door C. Esveld op zaterdag 29 jun 2019 19 | vestiging Aalsmeer
Wij zijn in de showroom in Aalsmeer geweest om een spiegel met verlichting en verwarming te bekijken. Informatie gekregen van de verkoper. Thuisgekomen nog eens gemeten en via internet besteld. Nu blijkt dat het verwarmingselement een klein gedeelte van de spiegel ontwasemd. De spiegel is75x80. Dit is niet vermeld door de verkoper. Wij vinden dit tegenvallen. Na een telefoontje van de overigens vriendelijke verkoper blijkt dat dit bij alle spiegels van deze firma zo is.Jammer dat dit niet verteld wordt en ook nergens te lezen valt.
FOTO VAN C. ESVELD
REACTIE VAN CHRISTA ESVELD
Teruggeven was mogelijk, maar door persoonlijke omstandigheden willen wij dit nu niet aangaan. Als tegemoetkoming werd er 50 euro teruggestort.
Nette service!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door vd Griend op maandag 26 jun 2017 17 | vestiging Den Bosch
Complete badkamer twv € 3000 gekocht , nu blijkt dat de glazen douchewand te groot is, verkoper beloofd deze om te ruilen. Net een telefoontje gekregen vh hoofdkantoor en wil de douchewand niet terug nemen, maar wel 25% korting op een nieuwe geven. Ben benieuwd wat de verkoper zal zeggen! Zouden ze het oplossen of niet ? Zo niet lees dan de komende weken op alle mogelijke social media mijn verhaal, het blijft dan niet alleen bij deze glazen douchewand!

Aanvulling ontvangen op 26 juni 2017: Moest de glazen douchewand maar op marktplaats zetten volgens Q1 Sanitair.

Aanvulling ontvangen op 27 juni 2017: Is netjes opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“2 wasmeubels met kasten en kranen”
Door Wim op vrijdag 14 aug 2020 20 | vestiging Dordrecht
Na telefonisch contact en bezoek aan website vesloten om vanuit België een bezoek aan de winkel te brengen. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam bij keuze. Achteraf nog enkele veranderingen gemaakt zonder probleem. Niet alles op voorraad maar we hadden tijd om te wachten. Levering zoals afgesproken. Goede kwaliteit voor mooie prijs. Onze eerste keuze was x2o maar bij q1 tich meer waar voor ons geld. Voor 3k kochten we 2 wasmeubels met kraanwerk en kasten.
FOTO VAN WIM
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Amateuristisch”
Door Pu de Klerk op woensdag 23 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Hele amateuristisch, te amicaal personeel alleen maar om je te paaien, slordig, onbetrouwbaar en bestelde artikelen en toebehoren kloppen niet. Heb meerdere keren zelf naar het magazijn moeten rijden omdat het bestelde gewoonweg niet klopte. Uiteindelijk wel goed geholpen door het magazijn maar het personeel zelf is daar neergezet om mensen te paaien met hun mooie praatjes en dat amicaal gedoe. Bah. Ik zou er niet voor 2e keer naartoe gaan en verder zou ik mijn beste vrienden en familie niet aanraden om daar iets te kopen. Gegarandeerd dat er altijd wel iets is. Jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer niet compleet leverbaar”
Door Klinkenberg op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
Mijn ervaring; In december alles besteld (overigens goed geholpen in winkel Den Haag) Ik heb toch nog 2 keer gebeld met klantenservice om er zeker van te zijn dat alles in orde was gezien planning met aannemer voor compleet nieuwe badkamer. Op 6 maart wordt de douchecabine geleverd. Keurig op tijd. MAAR helaas ontbrak de deur. Ik heb de klantenservice gebeld, vaag verhaal...'ik ga het uitzoeken, geen idee hoe lang dat duurt.' Fijn als je denkt dat alles geregeld is zodat aannemer kan doorwerken. Ik word terug gebeld met de mededeling dat de draaideur niet leverbaar was. Vreemd dat ze dat dus niet eerder ontdekken en mij hierover berichten zodat ik een andere cabine kan zoeken. Pas na mijn telefoontje wordt gemeld dat de deur niet leverbaar was en dat ze daar niets aan kunnen doen, waarschijnlijk in april pas. Als iets in december besteld is en betaald dan lijkt mij dat ze dit eerder kunnen weten? Maar ja de administratieve voorraad klopt niet met de werkelijke voorraad, kunnen ze ook niets aan doen. Uiteindelijk zit de klant met het probleem. De klantenservice is niet geneigd enigszins passende oplossingen te bedenken, niets aan te doen, uit het hoofd geleerd riedeltje. Maar ik kan wel 100 euro krijgen? Fijn als de aannemer klaar staat om de badkamer te gaan monteren. Ik krijg zojuist een mail, dat ze nadenken over hoe ze mij tegemoet kunnen komen, dat hoor ik maandag. Ik heb hier niets aan, badkamer is ontmanteld en aannemer is ingepland. Dus Q1 sanitair heeft zijn zaken in het bedrijf niet op orde ....... je weet als niet of je ook echt op afgesproken tijd bestelde spullen krijgt. Hou daar rekening mee. Ik heb nog wel contact gehad met betreffende filiaal, die konden mij beter te woord staan, ze begrepen dat het bedrijf hier aardig wat steken laat vallen. De verkoper gat mij nog terugbellen. ik ben benieuwd of het ze lukt om een oplossing te vinden voor het probleem waar ze de klant mee opzadelen.
Reactie of foto toevoegen
“Levering waardeloos”
Door Melissa op woensdag 19 mei 2021 21 | vestiging Groningen
De service en klantvriendelijkheid is top, vooral dat van Marcel. Helaas is de levering waardeloos. In maart alle materialen uitgezocht en besteld en in juni hebben ze de boel nog niet voor elkaar!! Echt waardeloos!!! En dan kun je afgedankt worden met een alternatief. Ik bedank ervoor. Q1 sanitair was voor ons eenmalig!! Heel jammer....
Reactie of foto toevoegen
“Douchewanden en een douchebak”
Door John Fokkink op woensdag 3 feb 2021 21 | vestiging Groningen
Bestelling gedaan en dat liep goed. Echter er was een dubbele bestelling gedaan en dat was een fout van hun. Ook was er een extra set poten geleverd terwijl er bij de onderbak al poten waren. Ook hierover gebeld of dit wel nodig was. Ja was het antwoord. Doos opengemaakt. Dus moet ik 70 euro en 45 euro voor de extra onnodig geleverde poten retour hebben maar dat is er nog gebeurd. Veel over moeten bellen en mailen. De leverancier hoort bij fouten dit zelf op te lossen en niet de klant.
REACTIE VAN ERIK
Beste klant, U heeft bij ons in de showroom een douchecabine en douchebak besteld . Wij hebben deze ook op 22/1 bij u thuis afgeleverd. (geen dubbele bestelling). Echter u had blijkbaar een andere maat nodig in uw badkamer en de ruiling hebben wij u op 27 januari in de showroom klaar gezet. Hier zijn wij uitermate coulant mee omgegaan. Niet veel sanitairzaken staan ruilen of retourneren van dit soort artikelen toe. Wij van Q1 Sanitair zoeken altijd wel de oplossing wat wij in deze ook hebben gedaan. Verder zie ik dat u de wand op de 30e heeft geruild en dat wij 3/2 het teveel betaalde aan u hebben terug betaald. Kritiek is prima maar dat wij hier klant onvriendelijk gehandeld hebben gaat ons wel ver. Zowel de ruiling als terug betaling zijn allemaal in een paar dagen uitgevoerd door ons. Met vriendelijke groet
Q1Sanitair.nl Klantenservice
Reactie of foto toevoegen
“Top gegaan”
Door Rob op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Ugchelen (Apeldoorn)
Zeer tevreden over Q1 sanitair. Op internet duidelijke site. Wij zijn naar Ugchelen geweest voor de showroom en zijn daar gelijk voor alles geslaagd. Ook door duidelijke uitleg en mogelijkheden. Goede en op afgesproken tijd geleverd. Na de levering op pallet, ben ik na 2 weken gaan betegelen en tijdens het betegelen bleek er een doos tegels defect te zijn, hier gaf Q1sanitair gelijk geld voor terug, foto's toegestuurd. Tijdens montage had ik zelf een ladefront beschadigd , ik heb Q1sanitair hier over benaderd voor een nieuw frontje. Q1sanitair kwam hier voor voor mij voor een goede oplossing 75% korting omdat ik hier alles had gekocht. Echt top. Alles netjes geleverd en ook door de helpdesk goed en snel geholpen. Goede service ook na de levering. Echt top dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Hans Blommers op donderdag 29 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
Wij hebben ons sanitair in de winkel in Dordrecht uitgezocht en zijn daar uitermate vriendelijk en goed geholpen. De levering daarna is ook goed gegaan en op tijd, sterker nog, op verzoek kon het zelfs een week eerder. Een pak extra tegels en het omruilen van een stopcontact voor een schakelaar was geen probleem. Wij hebben ons vooraf best verdiept in wat we wilden en wat we nodig hadden, Q1 kwam daar in alles het best naar voren (kwaliteit en prijs). Onze badkamer is een plaatje geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Badmeubel aankoop”
Door Margret op zondag 17 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Zeer tevreden. Vriendelijk personeel wat echte aandacht heeft voor de klanten. Badmeubel gekocht, zeer goede kwaliteit tegen schappelijke prijzen. Ook de klantenservice is top. Spiegel was beschadigd maar kreeg zonder problemen een nieuwe ook nadat hij al was opgehangen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Jacqueline op vrijdag 20 jul 2018 18 | vestiging Zeist
Wij zijn erg positief over onze ervaringen met Q1 sanitair. Voor de aanschaf van twee badkamers en een toilet hebben we de vestiging in Zeist meerdere malen bezocht. Door Erik G, Rob en Rob zijn wij goed geadviseerd, het was prettig dat de tijd werd genomen om alles goed door te nemen en keuzes te maken. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed en ook de levertijden zijn kort. De service is echt heel goed gedurende het gehele proces, ruilen van een fontein die te groot bleek te zijn, goede afstemming over het moment van (deel)leveringen, vragen over montage en de nalevering van een ontbrekend onderdeel. De contacten met de klantenservice waren ook heel prettig en constructief. Chapeau voor de medewerkers van Q1 sanitair!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Emila Remo op woensdag 1 jul 2020 20 | vestiging Den Bosch
Paar weken terug badkamermeubel, douchepaneel en douchewand gekocht bij Q1 sanitair voor ons nieuwe huis. De aannemer heeft alles geplaatst. Bleek er na een tijdje een lekkage te zitten in de afvoer. Heel de lade is onder gelopen met water en daardoor was lade en kast dik geworden. (Eigenlijk schuld van aannemer) Verder ook een douchepaneel gekocht en die druppelde. Contact opgenomen met klantenservice. We moesten foto van de kast en video van het douchepaneel sturen. Q1 sanitair heeft gezegd dat we een nieuwe douchepaneel en badkamermeubel zullen krijgen. Die hebben we vandaag gratis en voor niks binnengekregen. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen q1 sanitair aan.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Familie Van Vemde op maandag 28 dec 2020 20 | vestiging Ugchelen (Apeldoorn)
Wij zijn heel tevreden over Q1Sanitair o.b.v. onze ervaringen. Het begon met een afspraak, die we via de website in Ugchelen maakten. In deze showroom stonden o.a. een ruim aantal badkamermeubel showroomopstellingen, die een groot deel van het aanbod lieten zien. We kregen een sympathieke verkoper toegewezen, die de tijd voor ons nam, een goede uitleg gaf, onze vragen naar tevredenheid beantwoordde en niet opdringerig was. De verkoper maakte ons ook nog even attent op de extra korting i.v.m. Black Friday. We gingen naar huis om alles voor onszelf nog eens op een rijtje te zetten. Vervolgens zijn we tot bestellen overgegaan via de verkoper in Ugchelen. Na ontvangst van de uit voorraad leverbare spullen, bleek dat de achterzijde van de spiegelkast niet in de door ons gekozen kleur was geleverd, zoals op de website afgebeeld. Dit vonden wij op zich niet heel erg storend, maar we hebben het wel gemeld bij de klantenservice. Vervolgens kregen we binnen enkele dagen een reactie, dat er een productwijziging was geweest, die inderdaad niet op de website was doorgevoerd. Q1Sanitair deed uit eigen beweging een voorstel voor een financiële tegemoetkoming, die we accepteerden. Dit bedrag stond nog dezelfde dag op onze rekening. Nadat het badkamermeubel geïnstalleerd was, trokken we de beschermfolie van de spiegels. We constateerden dat er zonder ons toedoen bij 2 van de 3 spiegels een lichte beschadiging aanwezig was. Dit hebben we vervolgens per E-mail bij de klantenservice gemeld. Vrijwel per omgaande werd er telefonisch contact met ons opgenomen. Q1Sanitair ging z.s.m. een compleet nieuwe spiegelkast kosteloos aan ons toesturen, zodat we deze 1 op 1 konden vervangen of de (spiegel)deurtjes over konden zetten. De reeds geleverde spiegelkast hoefden we niet retour te sturen. Onze ervaring samengevat; hoge mate van klantvriendelijkheid, goede service en een prima prijs/kwaliteit verhouding.
FOTO VAN FAMILIE VAN VEMDE
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing”
Door Leon Smit op vrijdag 13 okt 2017 17 | vestiging Dordrecht
Na ruim twee jaar ging er iets kapot....in no time gefixed en zonder kosten....top!
Reactie of foto toevoegen
“Bellanti Celia spiegelkast”
Door Jaap Zekveld op dinsdag 16 feb 2021 21 | vestiging Aalsmeer
Schade aan een spiegelkast (een kleine fabricagefout) is zonder erom te hoeven zeuren snel en adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ellen op dinsdag 24 aug 2021 21 | vestiging Groningen
Wij hebben een badkamer gekocht bij q1 in Groningen. Top! Van ons krijgen ze een dikke 10. Vriendelijk personeel, goede uitleg, geduldig en zij geven goede service. De kwaliteit is zeer goed. Ook de aftersale service is zeer goed. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aannemen. Onze installateur gaf ook een 10 , voor het plaatsen en de kwaliteit.
FOTO VAN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Fam. Schouten-van zandbergen op zaterdag 14 apr 2018 18 | vestiging Aalsmeer
Wij hebben een badmeubel en radiator bij q1 sanitair gekocht. Wat een goede service van zowel de winkel als de klantenservice. Er was bij levering 1 artikel nog niet leverbaar en wij werden goed op de hoogte gehouden van deze nalevering. Goed bereikbaar en er wordt echt met je meegedacht.
Reactie of foto toevoegen
“Zelden zo'n slechte zaak meegemaakt”
Door Ad van den Brand op vrijdag 10 jul 2020 20 | vestiging Eindhoven
Zelden zo'n slechte zaak meegemaakt bij de koop beloven ze van alles wat ze vervolgens niet waar kunnen maken. Wat we besteld hebben wordt niet geleverd op de afgesproken datums, tot vier keer tie beloofd men te leveren en vervolgens allerlei smoesjes waarom het niet geleverd kan worden. Hierdoor vier vrije dagen voor niets opgenomen een loodgieter drie keer moeten afzeggen, het is gewoon schandalig! De smoesjes ja wij kunnen er ook niets aan doen, de vrachtauto heeft een ongeluk gehad zelfs tot twee keer toe! Ons zien ze hier nooit meer wat een K zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
Door D. Kunst op maandag 16 nov 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Zeer slechte service. Badkamer staat klaar op afroep. Echter toen het op leveren aan kwam, bleek de afroep niet zo goed te zijn. Nu drie weken na afroep zitten wij nog te wachten op onderdelen voor de badkamer. Antwoord q1 wij kunnen nog niet leveren want we hebben het niet op voorraad. Hoe bedoelt u afroep en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Q1 Sanitair”
Door Gerrit van der Laan uit Sneek op vrijdag 1 okt 2021 21 | vestiging Leeuwarden
Alle afspraken bij Q1 zijn ze nagekomen. Ze leveren een hele goede kwaliteit en een uitstekende service. Ze denken met je mee en geven je een goed advies. Vooral veel dank aan Harm. Mocht er iets niet goed zijn, dan wordt dat gelijk hersteld. Dit geldt ook voor de Klantenservice. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de bouwmarkten zijn hier de meeste badkamers wel op voorraad. Kortom. Hulde en dank.
Reactie of foto toevoegen
“Regendouche”
Door Fam. Bogchelman op maandag 20 jun 2016 16 | vestiging Zeist
Naar aanleiding van een zoektocht naar een regendouche zijn wij in de Q1S showroom in Zeist terechtgekomen. Zeer vriendelijk en prettig geholpen door de heer Rob (..). Naast de regendouche een complete douchecabine en spiegelkast aangeschaft. Prijzen zijn heeeeel redelijk daar! Fijne manier van bestellen, geen opdringen etc. Binnen enkele dagen werd alles geleverd aan huis, compleet en onbeschadigd. Ik raad Q1 sanitair van harte aan. Ze krijgen een 10 + pluim van ons!
REACTIE VAN THIJS
ik ben erg benieuwd naar uw kwaliteit van de douche op dit moment. kunt u dat met ons delen
REACTIE VAN BERT BOGCHELMAN
De regendouche voldoet geheel naar verwachting. Is er iets beters dan uitstekend?
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer voor een hele scherpe prijs”
Door Monique op vrijdag 25 dec 2020 20
Wij hebben onze badkamerspullen gekocht bij Q1 sanitair Sittard. In de winkel werden wij heel goed begeleid bij de keuze van onze spullen. Op de afgesproken levertijd werd alles netjes afgeleverd. Bij montage van de badkamer bleek er een kleine lakbeschadiging te zijn aan een badmeubel. Hier foto's van gemaakt en doorgestuurd. Antwoord van Q1 sanitair was dat je na levering 2 weken hebt om klachten te melden, dan kan het nog gemeld worden bij de leverancier. Helaas was die termijn overschreden. Uit coulance heeft Q1 sanitair ons alnog een nieuw meubel gestuurd. Super service! Verder heel tevreden over de gekochte spullen, we hebben nu een hele mooie badkamer aan een hele scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door michael op woensdag 1 jul 2020 20 | vestiging Den Bosch
- De levering is veel later dan aangegeven en ik krijg geen updates
- Er is geen web link waarmee je je bestelling kan volgen, ik moet steeds bellen hoe het er mee staat
- Ze kunnen ook geen tech. tekeningen al vast sturen, waardoor nu mijn loodgieterswerk geblokkeerd is.
Hun prijs is wel scherp en de klantenservice is bereikbaar, maar qua moderne informatievoorziening is het prut. We hadden ook juist hier besteld omdat ze snel zouden kunnen leveren. (het gaat om een badmeubel, kranen en bad)

Kleine correctie: het gebrek aan info is vooral via het hoofdkantoor. Via de winkel heb ik nu wel technische tekeningen gekregen.

Aanvulling ontvangen 1 juli 2020: Aankoop is nog niet geleverd( wel betaald). Mijn grootste ontevredenheid komt voort uit se leveringstijden en het gebrek aan updates hier over.
Reactie of foto toevoegen
“Absolute aanrader”
Door Jessica op maandag 21 jun 2021 21 | vestiging Almere
Op afspraak een badkamer incl tegels uitgezocht. Super geholpen door Rob! Bij plaatsing kwamen we wat regels tekort. Ook dit heeft Rob ondanks de drukte in de winkel geregeld, zodat we dezelfde dag in het centrale magazijn de tegels konden halen. Onderweg vroeg de tegelzetter toch nog een pak extra. Als service hebben we die in het magazijn gratis gekregen. Absolute aanrader dus! Mooie badkamer, voor een mooie prijs en met super service.
FOTO VAN JESSICA
Reactie of foto toevoegen
“Prima en eerlijk”
Door Hans en Lizzie Weststrate op dinsdag 1 aug 2017 17 | vestiging Zeist
We hebben op 5 mei een vrijstaand bad met kraan en 2 hangende toiletten een fonteintje en een wastafel met spiegel en verlichting gekocht. Het zijn hele mooie spullen maar wat ook belangrijk was dat we fantastisch en vakbekwaam geholpen zijn door Rob. Ook op telefonische vragen kregen we prima en eerlijk antwoord.

Aanvulling ontvangen 1 augustus 2017: Na goede service van de vestiging Zeist hebben wij ook nog diverse malen tijdens het installeren van onze mooie spullen contact gehad met de centrale helpdesk (Richard). Hij heeft ons bij vragen over het installeren en aansluiten uitstekend en vakkundig te woord gestaan!
Reactie of foto toevoegen
“Huismerk Bellanti”
Door C Hofmans op maandag 5 nov 2018 18 | vestiging Den Haag
Q1sanitair = amateurisme ten top! Gekocht: Bellanti Castor Spiegelkast (339,00) en apart te installeren Bellanti Slim spiegelkastverlichting (69,00). Mij werd verzekerd dat de installatie door mijzelf kon worden gedaan. Dit bleek helaas niet het geval. Door een totale mismatch van producten. Met een totaal ondeugdelijke gebruiksaanwijzing waar het amateurisme vanaf spatte heeft het mijn installateur drie uur gekost om de verlichting aan de spiegelkast te monteren. Waarbij geleverde stekkertjes dienden te worden vervangen door kroonsteentjes en de electriciteitssnoeren afgeknipt en aan elkaar gemaakt moesten worden door de draadjes aan elkaar vast te maken (in de badkamer = levensgevaarlijk) en dan maar hopen dat de verlichting het doet. Totaal amateurisme van de leverancier Q1 sanitair en totaal ontbrekende klantenservice. Mijn advies koop er niets!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Annemarie op maandag 18 mrt 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben de complete badkamer gekocht bij Q1 sanitair! Perfect geholpen, maar vooral de "nazorg" afspraken over levering, bijbestellen, artikel omruilen, dat ging allemaal super soepel en netjes! En natuurlijk hele mooie prijzen!

Aanvulling ontvangen 25 maart 2019: Ja het is inderdaad geleverd en alles is bijna af! Alles verliep soepel, alles compleet en niks beschadigd! Super blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Geen garantie”
Door J. Wesseling op dinsdag 18 apr 2017 17 | vestiging Den Bosch
Duur bidet gekocht van Villeroy en Boch waarbij mij later pas gebleken is dat er sprake is van een productiefout (ook mondeling toegegeven door een medewerker van vestiging Den Bosch). Ondanks toezegging van firma Villeroy en Boch en tussenhandel Technische Unie dat er een garantie geldt van 5 jaar op productiefouten en dat hét bidet zonder meer vervangen kan worden (het probleem is ruim binnen de termijn onderkend), is de firma Q1 sanitair niet van zins het bidet om te ruilen. Maw: Garantie tot aan deur!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door H. Markus op donderdag 24 aug 2017 17 | vestiging Dordrecht
Graag willen wij Erik van Q1 Sanitair in Dordrecht hartelijk bedanken voor zijn totaaladvies voor onze nieuwe badkamer met toilet. Het prijskaartje bleek bovendien goed te passen binnen ons beperkte budget. Omdat een goede advisering goud waard is, hebben wij in vol vertrouwen besloten Q1 Sanitair onze badkamer te laten leveren. Zelfs een aanpassing op het laatste moment - op verzoek van onze aannemer - kon zonder problemen nog worden doorgevoerd. Dat moet je eens proberen bij een willekeurige bouwmarkt of Zweeds bedrijf. Niet dus! Een en ander werd keurig en compleet op de afgesproken tijd geleverd. We zijn nu 2 weken verder en genieten volop van onze geweldig nieuwe badkamer met toilet. Deze ervaring willen we graag met een ieder delen die plannen heeft voor een verbouwing van de badkamer. Ons advies: kijk, voordat je beslist, eerst eens bij Q1 Sanitair (website of winkel) want anders doe je jezelf gewoon te kort en dat kan nooit de bedoeling zijn.
En ben je zelf niet zo'n klusser? Dan laat je de verbouwing gewoon door Q1 Sanitair verzorgen. Familie Markus, Dordrecht.
REACTIE VAN JEANNET VAN LARE
Goeiendag, net lees ik uw reactie op de site van Q1 sanitair. Ook wij hebben hier de spullen voor onze nieuwe badkamer gekocht en willen dit eigenlijk zelf gaan doen. U heeft dit door Q1 zelf laten doen? En was dit niet zo duur of betaal je toch de hoofdprijs? Ik heb enkele aannemers een prijsopgave gevraagd en ben erg geschrokken. Vast bedankt voor uw antwoord. Mvrgr. Jeannet
REACTIE VAN H. MARKUS
Beste Jeannet, Jouw berichtje gelezen. Ik heb de badkamer door familie laten verbouwen. Het resultaat is geheel naar mijn zin. Ik kan je alleen aanraden in zee te gaan met een betrouwbare aannemer. Zelf zou ik ook via Werkspot prijsopgaves laten doen als je er voor kiest dit niet door Q1 Sanitair te laten uitvoeren. Het verbouwen van een badkamer is nu éénmaal een arbeidsintensief karwei, zeker als leidingwerk en/of afvoer moet worden verlegd of vernieuwd. Succes met de verbouwing en geniet daarna lekker van de nieuwe badkamer. Vriendelijke groeten!
REACTIE VAN JEANNET VAN LARE
Super bedankt voor uw antwoord. Jeannet.
Reactie of foto toevoegen
“Top gedaan”
Door Ismail Ozdemir op zondag 22 mrt 2020 20 | vestiging Den Bosch
q1sanitair heeft voor de producten die wij zochten, de laagste prijs, en ook de hoogste kwaliteit. Wij zijn ook enorm tevreden over de service: in eerste instantie kwam de douchecabine in een verkeerde formaat. De volgende dag is deze gelijk opgehaald en een nieuwe afgeleverd. Vervolgens hadden we heel wat producten die of te groot of te klein waren (onze eigen verkeerde beslissingen bij het plaatsen van de bestelling). Alle producten zijn teruggenomen en / of omgeruild zonder enige moeite. Ik zal iedereen in mijn omgeving q1sanitair aanraden. TOP gedaan Q1sanitair!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamerspiegel”
Door Leo op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Ik heb er online een badkamer spiegel gekocht. Deze uiteraard uit de verpakking gehaald. Het was toch niet wat we zochten. Volgens de site kan je het binnen 14 dagen retourneren. Dit ter bevestiging nagevraagd bij de klantenservice. In den Haag aangekomen begon een oude heer te zeuren dat de verpakking beschadigd was en dat ze het niet terug konden nemen. Uiteindelijk wilde hij 50% van de aankoop waarde terug geven. Hij beweerde dat het zo niet meer verkocht kan worden. Dus mensen let op als je hier wat koopt!
REACTIE VAN ERIK
Geachte klant, Bij ons kunt u uiteraard altijd binnen 14 dagen het product retourneren en zijn wij ook soepel mocht het een keer wat later zijn dan 14 dagen. De showroom in Den Haag heeft dit blijkbaar niet goed en volgens onze eigen richtlijnen afgehandeld. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan en vragen u met ons in contact te treden via klantenservice@q1sanitair.nl om de spiegel alsnog retour te brengen ook als u deze al in gebruik heeft genomen. Wij zullen dan het bedrag zo spoedig mogelijk aan u overmaken.
Met vriendelijke groet
klantenservice Q1Sanitair.nl
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon goede service”
Door N de Vries op maandag 10 aug 2020 20 | vestiging Groningen
Alle materialen netjes volgens afspraak en op tijd geleverd. Bij levering bleek dat er tegels beschadigd zijn geraakt tijdens transport. Hierover een mailtje gestuurd en nog dezelfde dag bericht gekregen dat kosteloos vervangende tegels zullen worden opgestuurd. Geen discussies maar gewoon goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Robert schuyt op woensdag 27 feb 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Ik heb een compleet badkamerinterieur gekocht. Werd zeer vriendelijk ontvangen en nadat ik alles geplaatst had bleek de regendouche niet heet te worden, even langs het filiaal en na twee dagen had ik het nieuwe onderdeel in huis. Super service bedankt. Ook niet geheel onbelangrijk is dat ze heel veel keus hebben voor een hele mooie prijs.
FOTO VAN ROBERT SCHUYT
Geplaatst badkamerinterieur
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Erik Snijders op zaterdag 18 aug 2018 18 | vestiging Leeuwarden
Wij hadden een badkamer aangeschaft bij een bedrijf in Leeuwarden, welke failliet is gegaan. Binnen een week zou de aannemer beginnen en de sloop was al in volle gang toen we hoorde dat onze badkamer niet meer zou komen. Bij Q1 sanitair vonden wij een nagenoeg identieke badkamer voor een lagere prijs. Binnen een week werden de spullen geleverd! Wat men zegt komt men na. Ook een klein service gevalletje werd binnen enkele dagen opgelost. Dankzij Henri zijn wij uit de brand geholpen. Top service en zeker een aanrader.
FOTO VAN ERIK SNIJDERS
Douchedeur
+ Toon extra foto van Erik Snijders
Reactie of foto toevoegen
“slechte klantenservice”
Door Arie Verblaauw op zaterdag 3 jan 2015 15 | vestiging Dordrecht
Q1 is voor mij onbetrouwbaar. Wij hadden twee radiatoren besteld. De werknemer in Dordrecht heeft deze twee radiatoren opgemeten (wij hadden de oude radiatoren meegenomen naar de zaak) en gaf aan dat wij deze twee radiatoren moesten hebben. Wat blijkt, op zaterdag worden ze geleverd en passen ze niet. Ik gebeld en zou worden teruggebeld. Is niet gedaan, helaas. Ik weer gebeld, weer niet teruggebeld. Uiteindelijk na de vierde keer teruggebeld en werd even meegedeeld dat ik geen geld terug zou krijgen omdat de radiatoren al uit de verpakking waren, terwijl de medewerker in Dordrecht ze had opgemeten. Ik nog voorgesteld om de kosten te delen, maar helemaal niets. Hele slechte service en zo ga je niet om met klanten waar iets verkeerd geleverd is. De man die ik aan de lijn had wilde helemaal niets doen en dat vind ik erg slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Hulde voor de service”
Door H. Van der Woude op zondag 13 jun 2021 21 | vestiging Groningen
In maart 2021 in Groningen badmeubel, wastafel en doucheset gekocht. Een en ander in begin juni geplaatst, dus stond even bij ons in opslag. De wanden moesten nog door de installateur worden geplaatst. Bleek tijdens het plaatsen van de wastafel (keramiek) dat deze bij de overloop lekte. Een mail was voldoende om gratis een nieuwe te ontvangen. Hulde voor de service en zeker ook voor het personeel in de winkel die ons goed informeerden tijdens de aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Chris op vrijdag 25 sep 2020 20 | vestiging Ugchelen (Apeldoorn)
Ik ben zeer positief, we zijn deskundig geholpen. Alles is aangekomen zoals afgesproken. Helaas was de spiegelkast beschadigd. Ik heb een foto van de beschadiging per E-mail opgestuurd per omgaand kreeg ik een Mail van Q1 sanitair dat er een nieuwe kas wordt op gestuurd. Ze hadden ook kunnen zeggen dat ik die beschadiging zelf had veroorzaakt. Een goede service!

Aanvulling ontvangen 30 september 2020: Ik heb een badmeubel met wastafel spiegelkast en een kast.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Debora op vrijdag 16 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Goed geholpen en geadviseerd! Goede kwaliteit materialen voor een lage prijs, veel keus en alle opties zijn ruimtelijk en overzichtelijk opgesteld zodat je goed kan vergelijken. Goede service. Ook over de installatie door Harteveld Totaalbouw die veel voor Q 1 ben ik heel tevreden! Prima en zorgvuldig werk en ook daar wordt goed meegedacht en geadviseerd en hele goede kwaliteit en goede service verleend!!
FOTO VAN DEBORA
Nieuwe badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Schitterend bedrijf”
Door Luc Van Ooteghem op vrijdag 19 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Schitterend bedrijf! We zijn een Belgisch koppel en hebben onze volledige badkamer uitrusting gekocht in Dordrecht. Overzichtelijke winkel, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer correcte levering van de goederen. Goede en snelle contacten indien vragen na levering. Zeer lage prijzen. Bij de installatie hebben we door een verkeerde handeling een langs buiten zichtbare dwarslat gebroken van de wastafelkast. We konden de plank niet apart kopen, maar kort na het per email versturen van de gevraagde foto en uitleg kregen we zo maar een volledig nieuwe kast. Er is maar één woord hiervoor, Super. Wij zullen Q1 Sanitair bij vrienden en kennissen zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Bad badkamermeubel spiegel radiator en accessoires”
Door Lisanne op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Almere
Ontzettend goed geholpen. Goed meegedacht en prettige service en natuurlijk mooie producten. Wij zijn heel tevreden over het bedrijf en met alle spullen voor onze badkamer.
FOTO VAN LISANNE
Geplaatste badmeubels
REACTIE VAN MARK
Hoe bevalt bij u de spiegel? Wij zitten te kijken om deze ook te nemen, maar zijn benieuwd of deze verlichting voldoende is en of de spiegelverwarming voldoende groot is? Bij voorbaat dank.
REACTIE VAN LISANNE
Verlichting vind ik prima, al doen we weinig met de warmere en killere verlichting. En de verwarming is alleen een klein vierkantje in het midden wat niet beslaat. Dit is niet de gehele spiegel.
Reactie of foto toevoegen
“Snel en correct”
Door Annelies op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Dordrecht
We zijn goed geïnformeerd bij de aankoop van onze badkamermeubels. Vriendelijke verkoper, die met ons meedacht. Snelle en correcte levering.
Reactie of foto toevoegen
“Compleet sanitair”
Door Ralph U. op zondag 20 sep 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij zijn erg tevreden met de producten en de (klanten-)service van Q1. Bij ons bezoek zijn wij professioneel geholpen. De leveringen waren consequent sneller dan aangegeven. Toen bleek dat er één product was beschadigd tijdens de verzending, waar wij later achter kwamen, heeft Q1 sanitair dit zonder problemen vervangen. Een uitstekende service en productlijnen.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke vette 10”
Door Diana de Wit op maandag 4 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
We hebben een complete badkamer gekocht: douchecabine, dubbele wastafel met spiegelkast, staande kast, hangend toilet en vloer- en wandtegels. We kunnen niet anders zeggen dan dat we Q1 Heerhugowaard een topwinkel vinden. Aardig personeel dat mee wil denken. De douchekop was even niet leverbaar dus kregen we een andere die we zolang konden gebruiken. Ze hoefden hem niet terug toen de juiste binnenkwam. Na bestelling van de tegels wilde ik de wandtegels wijzigen. Kon zonder problemen. De loodgieter had de dop van de stankafsluiter weggegooid. Kreeg zonder problemen kosteloos een nieuwe complete stankafsluiter. Er waren nog een paar dingen waar ze niet moeilijk over deden. Alles werd zonder schade en keurig op tijd geleverd. Een dikke vette 10 voor Q1 Heerhugowaard.
FOTO VAN DIANA DE WIT
Opgeleverde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde leveringen”
Door Wout op dinsdag 27 okt 2020 20 | vestiging Eindhoven
In eerste instantie vriendelijk geholpen. Daarna ging het mis. Eerst bleek de verkoper de verkeerde maat douchegoot te hebben besteld, terwijl we dit in het nalopen van de bestelling nog hebben verbeterd. Gelukkig was dit nog voor levering. Daarna ontbrak de tegelgoot van de douche drain. Deze werd gelukkig nageleverd. Vervolgens bleken we de verkeerde kleur meubel te hebben gekregen, wat we ook in het nalopen van de bestelling hadden gecorrigeerd. Nadat ik er mee terug ben gegaan naar de winkel kreeg ik te horen dat ik hem alleen nog kon ruilen onder bijbetaling van 200 euro omdat de doos te beschadigd is. Waardeloos. Ik had volgens hen het kleurverschil moeten zien bij alleen het openen van de flappen van de doos, waarbij je in de lades kijkt en daarmee de kleur slecht ziet. Dat is in mijn ogen vrij lastig is voor iemand die de verschillende kleuren niet voor ogen heeft. Prijs kwaliteit is prima, maar verder gaat er te veel mis bij deze tent voor mij om hier nog eens te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Losse badkamerspullen”
Door M. Kempers op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Almere
Ik wist al dat ik een wasbak, spiegel en kranen nodig had. Ik kwam binnen wat later op de dag. Moest even op mn beurt wachten, maar toen in 5 minuten geslaagd. Ik zei wat ik ongeveer wilde, de verkoper liet zien wat er was, en zo kon het snel gaan. Levering prima. Prijs prima. Spiegel bleek helaas niet helemaal te werken. De verwarming deed het niet, maar daar kom je pas achter als het hangt en je doucht. Gemaild, foto's erbij en met 3 dagen een nieuwe spiegel mogen ophalen. Deze doet t prima.
Reactie of foto toevoegen
“Douchekraan”
Door Janssen op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
Heb een geborstelde douchekraan nog geen half jaar in gebruik en nu gaat bij beide knoop en een laagje ervan af. Zij zeggen dat het eigen schuld is! Dat het door reinigingsmiddel komt. Niet gebruikt op kraan en deze wordt na iedere douchebeurt droog gemaakt. Dit kan toch niet. Erger nog de vorige kraan heeft 20 jaar gezeten en was nog als nieuw.....

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2020: Betreft een thermostatische douchekraan met regendouche en handdouche.
FOTO VAN JANSSEN
Douchekraan beschadigd
REACTIE VAN ERIK
Beste klant, Ik zie dat wij u rond deze datum nieuwe knoppen hebben gestuurd om het probleem te verhelpen. Wij hebben dat 29/10 in orde gemaakt. Mocht u nog problemen met de kraan dan horen we graag van u. Op de kraan geven wij in ieder geval 5 jaar garantie. Met vriendelijke groet, Q1Sanitair.nl
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon goed”
Door Roy van Doremalen op donderdag 8 okt 2020 20 | vestiging Den Bosch
Gewoon goed. Prettige hulp in de winkel met alles bij elkaar zoeken en passen en dat voor eerst als een offerte, ze nemen echt de tijd voor je. Als eerste de offerte rustig thuis vergeleken met andere offertes, en na een weekje de beslissing genomen om voor q1 den Bosch te gaan. Dit hebben we netjes op afroep laten zetten zodra ik wist wanneer ik het geleverd wilde hebben, en ook de levering was op tijd en door een zeer nette bezorger geleverd en rechtstreeks in mijn garage en sommige delen alvast binnen gezet. Ook tijdens onze verbouwing een aantal keren contact opgenomen met het filiaal in Den Bosch om specifieke maten en dergelijke op te vragen ivm voorbereidingen voor elektra punten en dergelijke, en deze werden ook meteen uitgezocht en doorgegeven en sommige gebruiksaanwijzingen via mail verstuurd. Ik wil bij deze q1 een grote pluim geven en ik ben een zeer tevreden klant.
FOTO VAN ROY VAN DOREMALEN
Gemonteerde badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Groot compliment”
Door Beumer op vrijdag 24 aug 2018 18 | vestiging Zeist
Wij hebben voor onze nieuwe badkamer hier onze spullen aangeschaft. Na eerst goed geholpen te zien door uiterst behulpzaam personeel, hebben wij een duidelijke computer opstelling via de mail ontvangen, met een goed beeld hoe het er uit zou komen te zien. De levering, de nazorg en klantvriendelijkheid blijft in het hele traject aanwezig. Echt opvallend hoe dit bedrijf meedenkt en de oplossing telkens aandraagt. Dit alles voor goede prijzen die de prijs kwaliteit verhouding te boven stijgt. Echt een groot compliment voor dit bedrijf een wel verdiende 10. M vr gr Robert Beumer
FOTO VAN BEUMER
Bad met douche
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Arthur Hoogduin op zaterdag 4 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Vijf jaar geleden twee badkamers en twee toiletten verbouwd met materiaal van Q1. Alles is/werkt nog steeds perfect. Vorige week brak de douchehouder van de doucheglijstang. Één telefoontje naar Q1 en het artikel werd 2 dagen later gratis thuisbezorgd. Prima service
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Badkamer
1 / 15
Vestigingen Q1 Sanitair
aAalsmeer (3 ervaringen), Lakenblekerstraat 51, 1431 GE Aalsmeer, tel 0297 - 82 09 91
bAlmere (3 ervaringen), Molenweg 3, 1333 DE Almere, tel 036 - 303 70 20
cBeuningen GLD (1 ervaring), Hadrianussingel 44, 6642 AJ Beuningen, tel 024 - 204 96 97
dDen Bosch (7 ervaringen), Balkweg 39, 5232 BT Den Bosch, tel 073 - 820 03 61
eDen Haag (5 ervaringen), Maanweg 62, 2516 AA Den Haag, tel 070 - 820 08 86
fDordrecht (8 ervaringen), Mijlweg 51e, 3316 BE Dordrecht, tel 078 - 820 02 75
gEindhoven (3 ervaringen), Ruysdaelbaan 33A, 5613 DX Eindhoven, tel 040 - 303 00 13
hEnschede , Lasonderstraat 40, 7514 CJ Enschede, tel 053 - 303 26 71
iGroningen (5 ervaringen), Hoendiep 97 D-2, 9718 TE Groningen, tel 050 - 305 02 12
jHeerhugowaard (5 ervaringen), J.J.P. Oudweg 6, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 303 41 70
kLeeuwarden (2 ervaringen), Jupiterweg 17A, 8938 AD Leeuwarden, tel 058 - 820 03 96
lSittard , Industriestraat 37, 6135 KG Sittard, tel 046 - 303 09 90
mUgchelen (Apeldoorn) (4 ervaringen), Ugchelseweg 58, 7339 CK Ugchelen, tel 055 - 820 03 94
nZeist (5 ervaringen), Pijlstaartlaan 5, 3704 HS Zeist, tel 030 - 820 12 74
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.