Feedback
5,5

Dino Tapijt

Score uit 2 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0321-318386 | De Dieze 52, 8253 PS Dronten
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Dino Tapijt
Naast tapijt en laminaat is Dino Tapijt ook gespecialiseerd in marmoleum, vinyl en PVC.
Alternatieven voor Dino Tapijt
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 342 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 260 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,8 uit 96 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 398 ervaringen
• LAB21
   
(Amersfoort Utrecht) score 8,0 uit 927 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,3 uit 32 ervaringen
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 120 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 2 ervaringen over Dino Tapijt. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Slecht communicatie”
Door Zeeger op donderdag 28 jul 2022 22
Dino heeft mooie producten maar de communicatie richting klant is super slecht. Daarbij komt dat ze absoluut niet kunnen calculeren hoeveel tijd een opdracht inneemt. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat de klant niet weet wanneer er begonnen wordt en wanneer de opdracht klaar is. En dan wordt het 1 groot afschuif systeem van maar jij zou dat toch communiceren oh ik dacht dat jij dat gedaan had. Heel slechte bedrijfsvoering waar men de klant laat zwemmen.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door Bontenbal op donderdag 19 okt 2023 23
Van plan om vloerbedekking te kopen bij Dino in Dronten? Niet doen: Ze houden zich aan geen enkele afspraak en doen steeds beloftes waar ze zich niet aan houden. We bestellen daar tapijt voor 2 trappen van ieder 15 treden inclusief het leggen. Afspraak om te leggen: 11-10. Na een aantal uur wordt het tapijt van 11 treden van de 2e trap er weer uitgetrokken. Ze passen niet, want er is verkeerd gemeten en/of geknipt. Men meldt ter plekke dat ze het missende tapijt van 11 treden van de 2e trap op maandag 16-10 overnieuw komen doen. De baas van Dino belt waarom er een nieuwe rol tapijt is besteld en blijkt dan van niets te weten. Zijn mensen maken dus afspraken met klanten waar hij niets van af weet. Maandag 16-10: Niet echt leuk, want we moeten daardoor 2 dagen eerder terugkomen van een lang weekend weg. Maandag 16-10: Er komt niemand opdagen. Dinsdag 17-10 naar Dino in Dronten. Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt voor leggen op 19-10 aan het einde van de ochtend, begin van de middag. Om 14u00 gebeld waar men blijft, veel halfslachtige excuses en weer een nieuwe belofte: Ze komen nu binnen een half uur bij u. Om 16u00 nog steeds niemand, dus maar weer gebeld. Krijg nu doodleuk te horen "ik verwachte uw telefoontje al, ik ga de leggers bellen wanneer ze zover zijn". Gemeld: Laat maar, ik vertrouw je voor geen meter meer. Wij blijven nu dus achter met een trap waarvan 4 treden zijn bekleed en er 11 onder de lijm zitten en geen enkele vorm van compensatie voor de gemiste vakantiedagen en alle gewachtte uren.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Dino Tapijt
Website: dinotapijt.nl
  Dronten, De Dieze 52, 8253 PS Dronten, tel 0321-318386
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Flevoland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.