Feedback
4,8

Van Munster

Score uit 8 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Zuid-Holland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Munster
Van Munster beschikt over sanitair en tegelshowrooms in Gouda (2.200 m2) en Zwijndrecht (1.100 m2).
Alternatieven voor Van Munster
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Sani-Dump
   
(Gouda Zuid-Holland) score 9,2 uit 673 ervaringen
• Bakker Tegels & Badkamers
   
(Vlaardingen Zuid-Holland) score 9,4 uit 302 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Hazerswoude-Dorp Zuid-Holland) score 9,0 uit 3152 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,5 uit 303 ervaringen
• Rob Woud Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,1 uit 34 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 539 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 62 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 8 ervaringen over Van Munster. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Geen goede partij”
Door J.J.M. de Koster op vrijdag 18 dec 2020 20 | vestiging Zwijndrecht
Recent is ons nieuwbouwhuis opgeleverd met een standaard (project) badkamer van Van Munster. Voorgaande omdat wij de prijstelling vrij hoog vonden. Bij oplevering bleek het ligbad foutief geplaatst, de ligzijde aan de muurkant met hierop de badkamerkraan zodat wij het bad niet kunnen gebruiken. Reactie van Van Munster: staat zo op de tekening! Voor deskundig advies en service is Van Munster dus niet de juiste partij!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Dirk op maandag 22 mrt 2021 21 | vestiging Gouda
Onze badkamer "moest" na 26 jaar gerenoveerd worden. Midden in de corona crisis een afspraak gemaakt bij van Munster. Bijzonder goed geholpen in de showroom, adviseur kon onze gedachten lezen! Alle benodigheden zijn onbeschadigd op de afgesproken datum geleverd. Hun glas leverancier is echt perfect, volledig maat werk. Zeer tevreden met het resultaat.

Aanvulling ontvangen 22 maart 2021: Is gemonteerd in maart, prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door R. van Erk op maandag 11 sep 2023 23 | vestiging Gouda
Badkamer meubelen via nieuwbouwproject aangeschaft. Helaas worden meubels en sanitair verkeerd geleverd. Te idioot voor woorden want de verkoopster is zo handig met de computer. Wilt u deze optie niet, wilt u dat er niet bij? Hoe handig allemaal. Nu na oplevering woning passen de stenen wasbakken niet op de geleverde kastjes (3 stuks) en geen douchewand aanwezig. Geen communicatie meer mogelijk, vermoedelijk moeten we naar de jurist hiervoor wat een drama met dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door L.S. op zaterdag 5 nov 2022 22 | vestiging Zwijndrecht
Voor onze nieuwbouwwoning toentertijd in zee gegaan met Van Munster, maar inmiddels hebben we hier spijt van. Nadat wij akkoord hadden gegeven op de offerte is de behandeling van ons als klant alleen maar slechter geworden. Een slechtere service en behandeling kan niet. Inmiddels zijn wij al langer dan een half jaar bezig om nieuwe onderdelen te verkrijgen, maar worden met elk te bedenken excuus van het kastje naar de muur gestuurd. Onderdelen van de douchecabine zouden we ook nog eens zelf (hoe dan?) moeten vervangen, omdat de montage niet onder de garantie valt.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd toilet”
Door Dominique op dinsdag 25 sep 2018 18 | vestiging Gouda
Anderhalf jaar geleden geweest voor het uitzoeken van een badkamer voor een nieuwbouwwoning. Een stoere toilet met dikke bril uitgezocht. Offerte gekregen. Van Münster geeft zelf alles een eigen naam, vooral combinatiepaketten. Hierdoor kan je niet controleren wat je hebt uitgezocht. Staat ook niet op de site(hier stond soul combinatiepakket genoteerd en we hadden een vb Subway toilet uitgekozen). Op hun site staat nergens een pakket genaamd soul. Wij zijn er in goed vertrouwen vanuit gegaan dat het wel goed zou zijn. Bij oplevering bleek dat de verkeerde toilet was geïnstalleerd. Nu beweren ze bij hoog en laag dat dit is wat we hebben uitgezocht, terwijl dat niet zo is en we nooit voor een kleinere wc met een dunne wc bril zouden gaan. Want ze hadden genoteerd dat we het Soul pakket wilden. Wij weten toch zelf wel wat we hebben uitgekozen. Daarbij, hoe hadden wij moeten controleren dat ze een verkeerd combinatiepakket hebben genoteerd als dat pakket niet eens is terug te vinden op hun site??? Dat zou ik wel willen weten. De oplossing: koop die andere toilet met korting opnieuw en betaal ook nog eens voor installatie. Je verwacht toch betere service als je zoveel voor een badkamer uitgeeft! Kortom: slechte service, onoverzichtelijke offerte en site!
Reactie of foto toevoegen
“Verplichte winkelnering”
Door Anneke op vrijdag 7 apr 2017 17 | vestiging Gouda
Slechte ervaring met van Munster:
- via bouw "verplicht" in zee gegaan, omdat het anders veel duurder was geworden. Achteraf hadden we dit zeker gedaan!
- offertetraject duurde lang, slecht zicht op de geboden opties
- afspraak maken alleen mogelijk overdag, omdat we niet als "commerciële klant" werden gezien.
- duur: hoge vervangingskosten+ extra kosten gerekend voor het plaatsen van soortgelijke producten. Bijvoorbeeld nieuwe goot werd geoffreerd waardoor deze 400€ extra zou kosten. Bij doorvragen bleek dit niet nodig.
- douchewand na plaatsing geheel anders dan is voorgehoudenen/ voorgesteld / gevraagd bij bestelling. Zo heeft hij een dorpel (terwijl we de tegels laten aflopen) en een rand aan de bovenzijde, waardoor mijn man zijn hoofd kan stoten bij het instappen. Geen goed advies. Vooraf geen helder beeld gekregen wat er zou worden besteld. Nu 2 jaar na oorspronkelijke tekening geeft men niet thuis; alles voor onze rekening. Zeer vervelende niet begripvolle gesprekken.
Je verwacht meer service en oplossingsvermogen voor de prijs die je betaald. Tot slot nog een klein dingetje: plaatsing vond later plaats dan was afgestemd. Realiseer je goed waar je mee om zee gaat als je besteld bij Van Munster. Wij zouden het niet nog eens doen!
Reactie of foto toevoegen
“De gehele badkamer vervangen”
Door van der Lely op vrijdag 27 apr 2018 18 | vestiging Gouda
Zonder dit bij het ontwerpen van de badkamer en het uitzoeken van de materialen te vermelden blijkt :
-bij het tegelzetten dat de twee kleuren aangekochte tegels niet gelijk van grootte zijn omdat er kennelijk een bruto en een netto lengte en breedte bestaat.
-Tevens blijken de douches alleen te kunnen worden bediend middels een aan- en uit knop. Straal harder en zachter kan niet...
De stang van de handdouche wordt door de installateur op andere muur geplaatst dan op het ontwerp afgebeeld omdat de aan hem gestuurde tekening verschilt van het ontwerp. Hierdoor straalt de handdouche recht door de opening van de inloopdouche op het `stopcontact` van de elektrische handdoekendroger . De firma reageert zelden of niet. De betrokken medewerkers doorgaans niet te storen en terugbellen blijkt heel moeilijk. Voor de noodzakelijke aanpassingen wordt ik geacht bij te betalen , terwijl de uiteindelijke badkamer een volledig andere is dan die van het ontwerp. Wat een arrogantie en een minachting van de klant...
Reactie of foto toevoegen
“Nette service”
Door Peter van der Tholen op dinsdag 2 mei 2017 17 | vestiging Gouda
Wij willen van Munster en Detremmerie een groot compliment maken voor de wijze waarop is omgegaan met ons probleem. Hetgeen tot onze volle tevredenheid is opgelost. Het contact verliep uitermate prettig en alles is verholpen. Zeer bedankt!

Aanvulling ontvangen 2 mei 2017: In een via van Munster geleverde wasbak zijn haarscheurtjes ontstaan na een periode van ca. 2 jaar. Deze klachten hebben wij gemeld aan van Munster welke deze heeft doorgestuurd naar de Belgische \
leverancier. Na het maken van een afspraak is de wasbak onder garantie vervangen, Zijn hier zeer tevreden over en hebben dit aan van Munster en de Belgische leverancier bekend gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Van Munster
  Gouda (6 ervaringen), Groningenweg 1, 2803 PV Gouda, tel 0182-555999
  Zwijndrecht (2 ervaringen), Fruiteniersstraat 1A, 3334 KA Zwijndrecht, tel 078-6100913
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.