Feedback
6,7

Ardland Keukens

Score uit 19 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: +495921819030 | Bosinks Kamp 2, 48531 Nordhorn, Duitsland
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Ardland Keukens
Ardland is een familiebedrijf met over 40 jaar ervaring in deze branche. Wat Ardland onderscheid is het zekere gevoel voor exclusieve keukens, het intussen zeldzaam geworden vernuft om klanten een omvangrijke ondersteuning te geven alsmede een meedenkend perfectionisme met betrekking tot planning en montage.
Alternatieven voor Ardland Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Ekelhoff Küchen (D)
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,8 uit 456 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,5 uit 483 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,7 uit 250 ervaringen
• Kitchen4all
   
(Hoogeveen Drenthe) score 9,8 uit 294 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,2 uit 58 ervaringen
• Borghuis Keukens
   
(Klazienaveen Drenthe) score 8,7 uit 12 ervaringen
• I-Kook
   
(Hengelo OV Overijssel) score 8,8 uit 479 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2170 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 19 ervaringen over Ardland Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren10 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster5 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service
“Goede service”
Door J.Verhaegen op maandag 11 mei 2020 20
De keuken gekocht in 2012. Alles perfect afgeleverd. De nazorg in de afgelopen jaren is uitstekend. In Nederland kreeg je 5 jaar garantie als je 4 Siemens apparaten kocht. In Duitsland was dat niet zo. Ardland zorgde zelf voor deze garantie. Toen onze koffiezet machine stuk ging binnen 5 jaar hebben we de rekening gestuurd en 2 dagen later had Ardland het bedrag overgemaakt. Na 6 jaar lademeenemer kapot. Werd voor niets opgestuurd. Nu na 7 jaar een ladegeleider stuk. Werd ook opgestuurd. Prettige contacten en alles wordt gelijk aangepakt. Ardland ligt in Duitsland maar voor nazorg zijn ze altijd dichtbij!
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door jan van der Voort op dinsdag 6 okt 2015 15
Hierbij schrijven wij onze lof uit naar de firma Ardland. Zoals wij hier geholpen zijn kom je in nederland niet snel tegen. Alle afspraken zijn keurig nagekomen, en het graniet wat niet de juiste maat had is zeer snel vervangen. ook de keukenmonteur was zeer vakbekwaam. Gaat u een keuken kopen kunt u gerust naar de firma ardland gaan, en vragen naar de hr Bokdam. Tevens komen zij na een jaar de keuken nog eens checken.
Reactie of foto toevoegen
“Moet zelf de onderdelen van de keuken bestellen”
Door Alex Bouland op woensdag 31 aug 2016 16
Keuken besteld en laten installeren. In keuze bepalen van de keuken zijn zij behulpzaam, daarna houd het op. Tijdens de installatie is er geen overleg geweest met de monteur hoewel de monteur in zijn rapportage wel melding van maakt. Dit is niet correct.
Verkeerde levering van onderdelen. Daarover gemaild met de gegevens van het gewenste onderdeel. Wéér verkeerd geleverd. Er wordt niet geluisterd en het probleem wordt bij de klant gelegt. Uiteindelijk maar zelf de bedoelde onderdelen besteld bij een Nederlands bedrijf op eigen kosten. Alkoof niet afgewerkt, ligt nog geheel open. Ik denk dat wij dat ook zelf moeten gaan doen. Ardland houd na installatie de boot af met nietszeggende e-mails. Wij zijn klaar met Ardland Küchen! Nooit meer! De keuken staat er al twee weken maar nog geen moment van kunnen genieten. Ik raad dit bedrijf ten sterkste af!
FOTO VAN ALEX BOULAND
Keuken niet af
Reactie of foto toevoegen
“Problemen laminaatvloer na plaatsing keuken”
Door Rob op maandag 25 aug 2014 14
Apeldoorn 25-08-2015. 15 jaar geleden hebben wij voor de eerste maal een keuken aangeschaft bij Studio Ardland ,wij werden destijds uitstekend geholpen en de keuken is perfect afgeleverd en geplaatst destijds werden wij geholpen door Rudi Stollmeyer niets dan lof over deze man ,heeft zelfs na 2 maanden nog opgebeld of er nog problemen waren.Maart 2014 hebben wij onze tweede keuken bij Ardland gekocht deze werd na 3 keer foutief inmeten geplaatst. De keuken op zich is perfect gemonteerd door Dhr Heinrich echter de vloer is beschadigd er zit een deuk in en er zijn doffe plekken achtergebleven na de montage.Dhr Heinrich is geweest en heeft geprobeerd,de doffe plekken weg te krijgen helaas is dit hierdoor nog erger geworden.Wij hebben diverse malen gebeld en gemaild met Dhr Ripperda en als laatste kregen we van hem op 27 mei een mail was mussch ich tun ?Wij hebben gevraagd de vloer in de oude staat op te leveren echter geen reactie meer .Op 25 juli 2014 heb ik een aangetekende naar de directie gestuurd en wat schetst mijn verbazing ...... geen antwoord! Wij geven Studio Ardland daarom een zeer koude douche .Een zeer verdrietige klant.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Ronald L op woensdag 29 jan 2020 20
Uitstekend geholpen door Gert-Jan Bokdam. We zijn bij meerdere gerenommeerde zaken geweest maar bij Ardland werd het beste meegedacht en vonden we de prijs kwaliteit verhouding simpelweg het beste. Uiteindelijk een prachtige U keuken aangeschaft met composiet blad en hoogwaardige apparatuur voor een goede prijs. Begeleiding is ook compleet in het Nederlands. Zeker de moeite!

Aanvulling ontvangen 3 februari 2020: Ja de montage is naar tevredenheid gebeurd eind vorig jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Raden het niet aan”
Door Frank en Renée van der Horst op donderdag 26 dec 2019 19
In december 2018 hebben wij een keuken bij Ardland gekocht. De levering werd te elfder ure uitgesteld, waardoor we ook nieuwe afspraken met stukadoors en installateur moesten maken. Bij levering begin maart 2019 was het granieten aanrechtblad en de onderplint gebroken. De sensorknop van de verlichting bleek ook niet goed te werken. De achterwand moest nog ingemeten worden, en konden we nog veranderen in glas in plaats van graniet. De minderkosten zouden worden verrekend. In het begin verliep de communicatie nog redelijk, wel moesten wij steeds het initiatief nemen. Half april is het blad en de plint gemonteerd, maar was er nog steeds problemen met de verlichting. Twee weken na montage was er lekkage met de kraan. Ardland nam in eerste instantie geen verantwoordelijkheid en verwees ons naar de leverancier, die contact met ons zou opnemen. Dit gebeurde niet, uiteindelijk heeft Ardland een nieuwe kraan opgezet, die ook lekte. De lekkage zorgde voor schade aan binnenkast en de pas geschuurde parketvloer. In overleg met Ardland hebben we zelf een kraan via internet gekocht die we zelf zouden plaatsen. We hebben hier uitvoerig met Ardland over gesproken, maar ze hebben ons geen enkele keer laten weten dat de montagekosten voor onze eigen rekening zou komen. De kraan was EUR 300 goedkoper dan dezelfde kraan die Ardland voorstelde. Uiteindelijk bleek het echter niet aan de kraan te liggen, maar was de kraan gewoon niet goed gemonteerd door Ardland. Vervolgens hebben we een monteur van Siemens laten komen, omdat de koelkast steeds drijfnat was van binnen. Dat bleek te liggen aan een verkeerde ophanging van de deur. Bij het verwijderen van een stukje schilderstape op een pasplint, liet de verf van deze pasplint los. Normaal zou een pasplint daartegen bestand moeten zijn, maar Ardland gaf aan een nieuwe pasplint "uit coulance" te vergoeden, terwijl dit onder de garantie valt. Pas in december is de laatste reparatie in de keuken geweest. Buiten het feit dat er veel misging in de installatie, heeft de communicatie met het bedrijf ons de meeste frustratie opgeleverd. Contactpersonen waren veelal niet bereikbaar, er werd gezegd dat we teruggebeld zouden worden, maar dat gebeurde nauwelijks. De terugbetaling liet lang op zich wachten en was niet uitgesplitst, zodat voor ons onduidelijk is wat nu precies is ingehouden dan wel betaald. Kortom, wij raden dit bedrijf niemand aan.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Pennings op donderdag 1 dec 2016 16
Wij hebben mei 2015 een keuken uitgezocht bij een concurrent van Ardland. Wij waren echter niet tevreden over de werkwijze en toonzetting van dat bedrijf. Vervolgens zijn we naar Ardland gegaan en troffen daar de heer Bokdam, die ons heel goed geholpen heeft bij onze keuzes. De prijs-kwaliteitverhouding van zijn aanbod was ook net iets beter dan bij de concurrentie. Bij het inmeten van de keuken bleek dat een muur niet goed was gestuct. Arland heeft na restauratie de meting nog een keer gedaan: top! Bijzonder positief zijn wij over de afhandeling van het plaatsingstraject. Onze planning ging uit van najaar 2015, maar door veel vertraging in de bouw werd het eind 2016. Dat vond men bij Ardland net zo min leuk als wijzelf, maar Ardland heeft loyaal meegewerkt aan een oplossing voor de vertraging. De keuken staat er nu in en wij zijn bij het eerste gebruik zeer tevreden. Vandaag, 1 december 2016, zijn door Ardland nog enkele kinderziektes verholpen. Wij kunnen Ardland van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Pas op”
Door Wesley op dinsdag 10 nov 2020 20
Mooie keukens - maar die hebben ze elders ook! Dramatische service :(. Keuken is in de verkeerde kleur geleverd, daarnaast mist de magnetron/oven waar totaal geen communicatie over is geweest. Na bellen, mailen etc. - Beloven terug te bellen, doen dit niet, geen oplossingen voorgesteld krijgen. Kortom, altijd bereikbaar om u een nieuwe keuken aan te bieden, maar geen tijd om fouten hierin op te lossen!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel bij dit bedrijf”
Door Syed op maandag 6 jul 2015 15
Na lang onderzoek naar een leuke keuken in Nederland en keuken verhalen met mega korting, handdoek in de ring, toch besloten om naar Dutsland te gaan. Ik had al eerder veel offertes in NL aangevraagd en had al een indicatieve prijs. In Nordhorn bij 3 Keukenbedrijven langs geweest. Maar bij Ardland had ik gelijk een goed gevoel. Duidelijk verhaal en gelijk een duidelijke offerte, geen opdringende verkopers en geen valse megakorting! We hadden aangegeven dat we de inbouwapparaten zelf willen aanschaffen en dat was ook geen enkele probleem. Meerder keren langs geweest, telkens de tekening aangepast geen enkele probleem of frustratie, we werden netjes geholpen. Uiteindelijk een definitief tekening en definitieve offerte.
Ze waren er voor de inmeten twee keer langs geweest, dan pas is de tekening volledig goed gekeurd. Begin juni is de keuken geplaatst. Alleen maar een persoon is er mee bezig geweest om de keuken in elkaar te zetten. Tot mij verbazing is de keuken in cm nauwkeurig in elkaar gezet, zonder een kleine foutje, respect. Echt een timmerman!
Alle kasten en onderdelen waren van fabriek al gecodeerd. Stevige kasten en prachtige front. Hacker Systemat keuken is echt een top kwaliteit merk, een Duitse en degelijke! Denk aan VW. Na paar weken kwam Ardland monteur langs om achterwand glas te monteren. Deze paste ook exact, helemaal perfect. Super vriendelijke monteurs en spreken ze perfect NL. In NL heb ik voor hetzelfde keuken offerte bij meerder keuken bedrijven aangevraagd. Ik verbaasde me wel over de offertes. Verschil van 4000€ had ik echt niet verwacht. Wel blij dat we naar Nordhorn en Ardland geweest waren. We hebben gekregen wat we besteld hadden een 100% Duitse Systmat. Nog maal dank Dieter en Ardland team en veel succes !!
FOTO VAN SYED
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig en betrouwbaar”
Door Hennie en Jan van Klinken op dinsdag 5 mrt 2019 19
Eind november 2018 – na een uitgebreid en deskundig adviesgesprek met dhr. Markus Ripperda – een keuken gekocht bij ARDLAND Küchenstudio in Nordhorn (Duitsland). Op basis van dit advies een mooie keuken uitgezocht. De vragen nadien (per email gesteld) werden zeer vlot (per email of telefonisch)beantwoord. De levertermijn werd (ca. twee weken later) gesteld op 11 en 12 februari 2019, wat voor ons zeer acceptabel was. De oude keuken werd 11 februari op nette wijze uitgebouwd. De mannen stonden om 06.45 uur voor de deur (vanuit Nordhorn)! Op de 12e februari werd de nieuwe keuken keurig volgens planning/afspraak geleverd en op zeer deskundige en nette wijze ingebouwd. De mannen hebben er alles aan gedaan om het in één dag te realiseren en dat is wonderwel en zonder overhaastig broddelwerk gelukt (ze stonden dan ook weer vóór 07.00 uur aan de deur). Er bleken aan het eind van de dag alleen enkele kleine onderdeeltjes niet geleverd te zijn door de fabrikant, die dus moesten worden nabesteld (maar dat kan gebeuren in keukenland). Ook dit werd echter voortvarend aangepakt en drie weken later waren de mannen er alweer om de klus af te maken. Wij beschikken nu over een mooie, kwalitatief goede en keurig ingebouwde keuken voor een, in onze ogen, zeer reële prijs. Kortom, het motto van ARDLAND "Manche tun was Sie können, wir können was wir tun". hebben ze, wat ons betreft, geheel waargemaakt!

ARDLAND staat in onze optiek voor:
Deskundig advies van een deskundige en klantvriendelijke verkoper
Deskundig, snel en netjes werkend montage- en servicepersoneel
Afspraak is afspraak: zowel qua termijnplanning als kwaliteit en de te leveren (na)service

M.a.w. wij kunnen ARDLAND Küchenstudio in Nordhorn zeker aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Showroombezoek”
Door Robert op dinsdag 25 aug 2015 15
In eerste instantie zeer netjes geholpen. Onder toch wel een verkopende druk niet meteen gekocht. Na een aantal vergelijking zijn we er toch wel achter gekomen dat we veel moeten betalen voor slechte kwaliteit bv de kasten van kunstof en een plint van 18cm. Ook het mail contact was zeer onprofessioneel. Ik zou dit bedrijf nooit aanraden om heen te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet opnieuw doen”
Door Schepers op dinsdag 6 okt 2020 20
Voorjaar 2019 keuken gekocht bij Ardland. Aankoopgesprek goed verlopen. Na levering en plaatsing bleek werkblad verkeerd (uitsparing kookplaat). Ook glasplaat verkeerd geleverd.Hierdoor is de wasemkap verkeerd geplaatst alsmede de kookplaat. Monteur heeft hier niets over vermeld en toch alles geplaatst. Na plaatsing en aansluiting (elektra) kookplaat bleek dus dat het werkblad niet goed was. Na melding bij Ardland steeds maar bellen of mailen hoe of wat persoonlijk naar Ardland gegaan om verhal te halen. Kon ook eventueel een vergoeding krijgen, echter gekozen voor het herstellen. Uiteindelijk (bijna een half jaar) zou een nieuw gedeelte werkblad vervangen worden. Glasplaat was ook nog niet binnen. Bij vervanging volgens monteur zou de achterwand beschadigd worden. Wou eerst weten wie voor de kosten zou opdraaien. Niet echt duidelijk gekregen men was daarvoor verzekerd. Uiteindelijk achterglasplaat binnen en men zou het werkblad nu op andere manier vervangen, echter niet de zekerheid zonder beschadigingen. Gekozen om werkblad maar te laten zoals die is, en verkoper zou kontakt opnemen. Maar zoals gewoonlijk hoor je dan niets, weken daarna mail gestuurd over de eventuele vergoeding. Binnen half uur reactie van Ardland, keuken twee keer kon het hersteld worden, maar wij zagen daar van af en voor hun was de keuken nu verder afgehandeld. Met andere woorden, geen vergoeding. Dus voor mij NOOIT weer een keuken van Ardland. Zal het ook iedereen afraden
Reactie of foto toevoegen
“Ardland Keukens”
Door Carla Boersma op maandag 26 mrt 2018 18
Ik heb al 2x een keuken gekocht bij Ardland, dus goede ervaringen. Bij de nieuwe keuken heb ik de pech dat de gootsteen verkeerd is geleverd. Hij is 40x40cm ipv. 40x50cm. Ik krijg nu als antwoord, dat een zwarte gootsteen alleen maar in die maat te krijgen was. Maar dat heb ik nooit goedgevonden, ik wilde wel een zwarte gootsteen, maar kies dan liever voor de goede maat. Hij was ook nog eens duurder dacht ik. Ik ben nu heel benieuwd of dit goed opgelost gaat worden. Want dit is natuurlijk heel ingrijpend. Er moet dan een nieuw blad komen. Ik houd jullie op de hoogte.

Eerdere ervaring van 31 juli 2017: Toevallig lees ik de recenties van Ardland nog een keer en zie mijn eigen naam er nog bij staan. Ik wil dan ook nog even toevoegen, dat de keuken daarna in alle tevredenheid is opgelost. Het heeft wat te lang geduurd, maar uiteindelijk heb ik een prachtige keuken, waar iedereen vol bewondering naar kijkt.

Eerdere ervaring van 4 december 2015: 2 Jaar geleden hier een keuken voor mijn dochter gekocht. Alles goed verlopen. Dus zelf ook een mooie keuken uitgezocht. Plaatsingsdatum 2 weken later dan afgesproken. Na veel moeite toch op tijd geleverd. Maar...... Erg veel fouten. De hoekpaslijsten zijn verschillend , ook verschillend in hoogte en allebei totaal verkeerd. De greeploze zilveren lijst zou overal even hoog zijn, maar is dat niet. De afvalbakjes hadden de verkeerde hoogte, ik heb ze nog steeds niet. De kleur van de plinten zijn verkeerd en de lange plint was gebroken. Het is nu 6 weken geleden en er is nog geen fout hersteld en antwoord op de vraag, wanneer ze alles gaan herstellen, komt er niet. Ik heb het deze week 3x gevraagd. Ze mogen de greeplijsten later veranderen, maar de basisfouten horen ze al lang te herstellen. Het ergste is, dat als je een keuken koopt, je meteen antwoord krijgt en na betaling mag je gewoon een week of langer op een antwoord wachten: we hebben de klacht naar de fabriek gestuurd! Ja, daar schiet je wat mee op. Dus after-service: een dikke 0.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaringen goedgemaakt”
Door R.F.M. Dam op dinsdag 13 jan 2015 15
Helaas hebben wij zeer slechte ervaringen met Ardland Keukens. Een paar maanden na plaatsing van de keuken ontstonden grote blazen in het werkblad rondom de was- bak. Ook begon tegelijkertijd de kraan te roesten. Ardland liet uiteindelijk een nieuw werkblad en kraan plaatsen. En dan: na een paar maanden precies hetzelfde: weer en over een lengte van 1 meter allemaal luchtblazen. Medewerker Andre van Ardland kwam langs probeerde te repareren, maar ging niet. Opnieuw naar Nordhorn, weer een nieuw werkblad uitgezocht. Maar nu reageert Ardland totaal niet meer! Vele emails gestuurd en opgebeld maar Dieter Ardland geeft NIET thuis. Wij vinden dit ronduit schandalig. Wij raden iedereen af daar NOOIT naar toe te gaan. Iedereen kan bij ons thuis de mankementen aan de keuken zien en emails en foto's bekijken.

Naschrift ontvangen op 10 juli 2015: ik refereer aan een door mij opgegeven negatieve beoordeling van Ardland Keukens in Nordhorn Dld. Deze plaatsing had ik ook gemeld aan Ardland Keukens. Tot onze verrassing en ook wel genoegen heeft men naar ons positief gereageerd. Zij erkenden dat ik volkomen in mijn recht stond en dat zij het uitblijven van een reactie aan interne stoornis wijten. Vervolgens kregen we prettige de mededeling dat een nieuw werkblad in productie was gegeven. Uiteraard moesten we even geduld hebben omdat die productie enige tijd in beslag nam. Op 22 juni j.l. is het nieuwe keukenblad geleverd en foutloos gemonteerd. Onze keuken ziet er weer prima uit en wij vinden het nieuwe werkblad zelfs mooier dan wij daarvoor hadden. Hoewel wij in dit proces aanvankelijk ernstige klachten hadden, moeten wij nu volmondig erkennen dat al met al Ardland Keukens zich voorbeeldig heeft gedragen door ons een compleet nieuw werkblad met toebehoren te leveren en foutloos te plaatsen. Wij zijn dus zeer tevreden met deze afhandeling en wij moeten Ardland daarvoor een compliment geven. Wij vinden dat het juist is om deze positieve beoordeling op uw site op te nemen. Als we nu een beoordeling geven dan kunnen we niet anders dan vijf sterren aan te geven. Dit is dan gebaseerd op de prima afwerking van de klachten en het resultaat dat wij beslist als uitstekend kunnen kwalificeren.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keukenzaak waar de klant centraal staat”
Door Stokman op zondag 14 dec 2014 14
Wij hebben ons in Nederland georiënteerd op het kopen van een keuken, maar konden niet slagen. We hadden continu het gevoel dat we niet serieus werden genomen (niet meedenken, ontransparante prijzen, weinig tijd nemen), dus hebben we onze wensen op de mail gezet en naar Ardland gestuurd. We kregen al snel een reactie en er werd telefonisch contact opgenomen om door te vragen over ons ontwerp en onze wensen. De afspraak op locatie overtrof onze verwachting. De Nederlands sprekende medewerkers (in ons geval zelfs een Nederlander) helpen je echt om je droomkeuken waar te maken en proberen zoveel mogelijk van je wensen te verwezenlijken voor het budget dat je hebt. Ardland is een fijne keukenzaak waar er echt aandacht is voor de klant. Na de levering waren er een paar kleine puntjes op de i die niet helemaal klopten en daar is snel en vakkundig op gereageerd. Ik beveel Ardland dan ook van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Frank en Lydia van den Berge op vrijdag 3 jul 2020 20
Vanaf de start bij het kiezen van de juiste keuken en kleurstelling tot aan de laatste service na het zeer vakkundig plaatsen was alles TOP! Wat een geweldig bedrijf en wat zijn wij goed geholpen door Holger en het team ervaren medewerkers, niets was teveel voor hen.
REACTIE VAN FRANK VD BERGE
Ik zou wel 100 foto's willen plaatsen zo blij zijn we met de keuken van Ardland en de professionele plaatsing daarvan. Enig minpunt is het niet aansluiten van water/Quooker en stroom.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Herman Schuler op donderdag 16 aug 2018 18
Wij zijn zeer tevreden over de keuken die wij bij Arland hebben gekocht. Alles is, vanaf het ontwerp door de heer Holger Witte tot en met de oplevering door de monteurs, precies verlopen zoals verwacht. Ook een pluim voor de monteurs, bezorgers. Deze waren heel vriendelijk, servicegericht en zeer vakbekwaam. Samengevat: helemaal TOP.
Reactie of foto toevoegen
“Eigen creativiteit”
Door E. Beld op zondag 24 aug 2014 14
De keukenopstelling en de kleur zijn in onze gedachten en fantasie bedacht. De mensen van Ardland Keukens hebben met ons meegekeken hoe dit gebouwd kon worden. We hebben geen concessies hoeven doen. Deze open keuken loopt perfect over in de kleuren en de stijl van de rest van ons interieur.
FOTO VAN E. BELD
Koken, leven en werken in 1 ruimte
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door JL op zaterdag 30 mrt 2019 19
We hebben een nieuwe keuken gekocht bij Ardland. We zijn voor Ardland meerdere keuken zaken afgegaan waar we niet vrolijk werden, de prijzen vonden we abacadabra met kortingen en acties. Nu beslissen want anders is de actie voorbij. Ardland heeft met ons de keuken naar onze wens samengesteld, en kwam met een prijs die gelijk lag met de NL concurrenten. Echter de keuken die ze boden was hoger in kwaliteit. (betere inbouw apparatuur, lades/kastjes voelden degelijker aan). En men gaf totaal geen druk om te beslissen. Inbouwen gaf wat stress doordat de verkeerde afzuiging was bezorgt, de sierplint niet mooi paste en een besteklade van de vaatwasser miste. Alles werd vastgelegd op de werkbrief en binnen 2 weken opgelost. De verkeerde afzuiging was er omdat de door ons bestelde vertraagt was en wij anders geen afzuiging zouden hebben. Tevens was er een deurtje beschadigt op een verstopte plek, ook dit is keurig gemeld en genoteerd als restpunt. Afwerking van de keuken is erg netjes, men nam echt de tijd om ook kleine dingentjes mooi af te werken. Al met al een goede ervaring.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken niet af
1 / 4
Vestiging Ardland Keukens
aNordhorn , Bosinks Kamp 2, 48531 Nordhorn, Duitsland, tel +49 59 21 81 90 30
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Duitsland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.