Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Ardland Keukens
Ardland is een familiebedrijf met over 40 jaar ervaring in deze branche. Wat Ardland onderscheid is het zekere gevoel voor exclusieve keukens, het intussen zeldzaam geworden vernuft om klanten een omvangrijke ondersteuning te geven alsmede een meedenkend perfectionisme met betrekking tot planning en montage.
Alternatieven voor Ardland Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
•
Adee Keukens
(Rijssen Overijssel
) score 9,8
uit 237 ervaringen
•
DB Keukens
(8 vestigingen
) score 9,7
uit 2185 ervaringen
•
I-KOOK
(Hengelo OV Overijssel
) score 9,6
uit 1516 ervaringen
U kunt ook de lijst met de
beste 10+ keukenzaken bekijken.
Bekijk ervaringen per score:
“Tevreden”
Door Ronald L op woensdag 29 jan 2020 20
Uitstekend geholpen door Gert-Jan Bokdam. We zijn bij meerdere gerenommeerde zaken geweest maar bij Ardland werd het beste meegedacht en vonden we de prijs kwaliteit verhouding simpelweg het beste. Uiteindelijk een prachtige U keuken aangeschaft met composiet blad en hoogwaardige apparatuur voor een goede prijs. Begeleiding is ook compleet in het Nederlands. Zeker de moeite!
Aanvulling ontvangen 3 februari 2020: Ja de montage is naar tevredenheid gebeurd eind vorig jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Ardland Keukens”
Door Carla Boersma op maandag 26 mrt 2018 18
Ik heb al 2x een keuken gekocht bij Ardland, dus goede ervaringen. Bij de nieuwe keuken heb ik de pech dat de gootsteen verkeerd is geleverd. Hij is 40x40cm ipv. 40x50cm. Ik krijg nu als antwoord, dat een zwarte gootsteen alleen maar in die maat te krijgen was. Maar dat heb ik nooit goedgevonden, ik wilde wel een zwarte gootsteen, maar kies dan liever voor de goede maat. Hij was ook nog eens duurder dacht ik. Ik ben nu heel benieuwd of dit goed opgelost gaat worden. Want dit is natuurlijk heel ingrijpend. Er moet dan een nieuw blad komen. Ik houd jullie op de hoogte.
Eerdere ervaring van 31 juli 2017: Toevallig lees ik de recenties van Ardland nog een keer en zie mijn eigen naam er nog bij staan. Ik wil dan ook nog even toevoegen, dat de keuken daarna in alle tevredenheid is opgelost. Het heeft wat te lang geduurd, maar uiteindelijk heb ik een prachtige keuken, waar iedereen vol bewondering naar kijkt.
Eerdere ervaring van 4 december 2015: 2 Jaar geleden hier een keuken voor mijn dochter gekocht. Alles goed verlopen. Dus zelf ook een mooie keuken uitgezocht. Plaatsingsdatum 2 weken later dan afgesproken. Na veel moeite toch op tijd geleverd. Maar...... Erg veel fouten. De hoekpaslijsten zijn verschillend , ook verschillend in hoogte en allebei totaal verkeerd. De greeploze zilveren lijst zou overal even hoog zijn, maar is dat niet. De afvalbakjes hadden de verkeerde hoogte, ik heb ze nog steeds niet. De kleur van de plinten zijn verkeerd en de lange plint was gebroken. Het is nu 6 weken geleden en er is nog geen fout hersteld en antwoord op de vraag, wanneer ze alles gaan herstellen, komt er niet. Ik heb het deze week 3x gevraagd. Ze mogen de greeplijsten later veranderen, maar de basisfouten horen ze al lang te herstellen. Het ergste is, dat als je een keuken koopt, je meteen antwoord krijgt en na betaling mag je gewoon een week of langer op een antwoord wachten: we hebben de klacht naar de fabriek gestuurd! Ja, daar schiet je wat mee op. Dus after-service: een dikke 0.
Reactie of foto toevoegen
“Een slechte service”
Door Els en Roy Wijntuin op woensdag 23 nov 2022 22
Wij hebben maart onze keuken besteld. Eind juli geplaatst. Alles betaald want alles zou compleet zijn. Nou bij levering op de dag van de plaatsing bleek de kookplaat en de combimagnetron er niet te zijn. Ik mocht volgens die dame die ik sprak blij zijn dat ik een leenoven had. Kookplaat kon ik wel een bosch krijgen. Nou nee liever niet want alles is van Siemens. Week later nadat ik contact met advocaat had gezocht kon de kookplaat wel geleverd worden. Beschadiging aan deur en plank zou na 3 weken opgelost worden maar heeft veel langer geduurd en heb er aantal keer achteraan moeten zitten. Ook was mij ter compensatie een bestekla beloofd. Later bleek er nog een beschadiging op de andere deur te zitten die alleen zichtbaar is als de zon er op valt. Nou die kon alleen tegen betaling vervangen worden want is eigen schuld. Echt een hele slechte service. Ik zal niemand naar deze winkel verwijzen en dan staan er op hun site alleen positieve ervaringen. Heel raar. Lees hier toch andere dingen. Zou willen dat ik hier eerder had gekeken. Nooit meer. Zonde van mijn lang gespaarde euro's. Ik hoop dat ze alsnog met een oplossing komen anders ga ik mijn advocaat maar weer raadplegen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Door Joyce op zaterdag 15 apr 2023 23
In nov 2022 een keuken laten tekenen! We wisten precies wat we wilde en toch gaf holger tips om de keuken nog praktischer in te tekenen. hij Stelde goede vragen en heeft uiteindelijk onze droomkeuken getekend. Daarna besteld en in mrt 2023 geplaatst. De monteurs waren deskundig en werkte hard om alles op de juiste manier te plaatsen. Onze bar had een beschadiging en dit werd direct opgeschreven, nieuwe besteld en na 4 weken een nieuw bar geplaatst. Over de apparatuur waren ze vanf begin duidelijk. Daarom hebben wij bewust gekozen voor andere merken die leverbaar waren. Het contact was altijd prima en vriendelijk. Ik ben zeer blij met Ardland.
Reactie of foto toevoegen
“Pas op”
Door Wesley op dinsdag 10 nov 2020 20
Mooie keukens - maar die hebben ze elders ook! Dramatische service :(. Keuken is in de verkeerde kleur geleverd, daarnaast mist de magnetron/oven waar totaal geen communicatie over is geweest. Na bellen, mailen etc. - Beloven terug te bellen, doen dit niet, geen oplossingen voorgesteld krijgen. Kortom, altijd bereikbaar om u een nieuwe keuken aan te bieden, maar geen tijd om fouten hierin op te lossen!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door JL op zaterdag 30 mrt 2019 19
We hebben een nieuwe keuken gekocht bij Ardland. We zijn voor Ardland meerdere keuken zaken afgegaan waar we niet vrolijk werden, de prijzen vonden we abacadabra met kortingen en acties. Nu beslissen want anders is de actie voorbij. Ardland heeft met ons de keuken naar onze wens samengesteld, en kwam met een prijs die gelijk lag met de NL concurrenten. Echter de keuken die ze boden was hoger in kwaliteit. (betere inbouw apparatuur, lades/kastjes voelden degelijker aan). En men gaf totaal geen druk om te beslissen. Inbouwen gaf wat stress doordat de verkeerde afzuiging was bezorgt, de sierplint niet mooi paste en een besteklade van de vaatwasser miste. Alles werd vastgelegd op de werkbrief en binnen 2 weken opgelost. De verkeerde afzuiging was er omdat de door ons bestelde vertraagt was en wij anders geen afzuiging zouden hebben. Tevens was er een deurtje beschadigt op een verstopte plek, ook dit is keurig gemeld en genoteerd als restpunt. Afwerking van de keuken is erg netjes, men nam echt de tijd om ook kleine dingentjes mooi af te werken. Al met al een goede ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Laurent Smits op woensdag 26 okt 2022 22
Bespaar jezelf veel leed en koop hier geen keuken! Zulke slechte service als bij Ardland is ongekend. We hebben in december 2021 een keuken besteld en nog steeds zijn we op apparatuur aan het wachten dat bij andere zaken direct leverbaar is. Als we ergens anders een apparaat willen kopen dat Ardland niet kan/wil leveren wil Ardland slechts een fractie van het bedrag van dat apparaat van de originele keukenprijs afhalen. Bovendien hebben ze maanden geleden een kapot keukenblad gemonteerd dat ze nog steeds niet zijn komen vervangen. Medewerkers wijzen allemaal naar elkaar en liegen tegen je, vooral Bettina. Als je al met deze firma in zee zou gaan. zorg er dan voor dat je alle communicatie zwart-op-wit hebt en telefoongesprekken opneemt, want ze proberen je aan alle kanten te bedriegen.
Reactie of foto toevoegen
“Zou het niet opnieuw doen”
Door Schepers op dinsdag 6 okt 2020 20
Voorjaar 2019 keuken gekocht bij Ardland. Aankoopgesprek goed verlopen. Na levering en plaatsing bleek werkblad verkeerd (uitsparing kookplaat). Ook glasplaat verkeerd geleverd.Hierdoor is de wasemkap verkeerd geplaatst alsmede de kookplaat. Monteur heeft hier niets over vermeld en toch alles geplaatst. Na plaatsing en aansluiting (elektra) kookplaat bleek dus dat het werkblad niet goed was. Na melding bij Ardland steeds maar bellen of mailen hoe of wat persoonlijk naar Ardland gegaan om verhal te halen. Kon ook eventueel een vergoeding krijgen, echter gekozen voor het herstellen. Uiteindelijk (bijna een half jaar) zou een nieuw gedeelte werkblad vervangen worden. Glasplaat was ook nog niet binnen. Bij vervanging volgens monteur zou de achterwand beschadigd worden. Wou eerst weten wie voor de kosten zou opdraaien. Niet echt duidelijk gekregen men was daarvoor verzekerd. Uiteindelijk achterglasplaat binnen en men zou het werkblad nu op andere manier vervangen, echter niet de zekerheid zonder beschadigingen. Gekozen om werkblad maar te laten zoals die is, en verkoper zou kontakt opnemen. Maar zoals gewoonlijk hoor je dan niets, weken daarna mail gestuurd over de eventuele vergoeding. Binnen half uur reactie van Ardland, keuken twee keer kon het hersteld worden, maar wij zagen daar van af en voor hun was de keuken nu verder afgehandeld. Met andere woorden, geen vergoeding. Dus voor mij NOOIT weer een keuken van Ardland. Zal het ook iedereen afraden
Reactie of foto toevoegen
“Super bedankt”
Door Celesta Kemper op vrijdag 17 feb 2023 23
Sinds 3 weken super blij met mijn nieuwe keuken. Het is precies geworden wat ik wilde. Ik wil Jan hartelijk bedanken voor de tijd en het geduld bij het uitzoeken van de keuken. Het steeds weer beantwoorden van mijn vragen. Hij heeft alles top voor mij geregeld. Ook de heren die de keuken gebracht en geplaatst hebben verdienen een compliment. Super bedankt! Zeker aan vrienden, familie aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Frank en Lydia van den Berge op vrijdag 3 jul 2020 20
Vanaf de start bij het kiezen van de juiste keuken en kleurstelling tot aan de laatste service na het zeer vakkundig plaatsen was alles TOP! Wat een geweldig bedrijf en wat zijn wij goed geholpen door Holger en het team ervaren medewerkers, niets was teveel voor hen.
Reactie of foto toevoegen
“Raden het niet aan”
Door Frank en Renée van der Horst op donderdag 26 dec 2019 19
In december 2018 hebben wij een keuken bij Ardland gekocht. De levering werd te elfder ure uitgesteld, waardoor we ook nieuwe afspraken met stukadoors en installateur moesten maken. Bij levering begin maart 2019 was het granieten aanrechtblad en de onderplint gebroken. De sensorknop van de verlichting bleek ook niet goed te werken. De achterwand moest nog ingemeten worden, en konden we nog veranderen in glas in plaats van graniet. De minderkosten zouden worden verrekend. In het begin verliep de communicatie nog redelijk, wel moesten wij steeds het initiatief nemen. Half april is het blad en de plint gemonteerd, maar was er nog steeds problemen met de verlichting. Twee weken na montage was er lekkage met de kraan. Ardland nam in eerste instantie geen verantwoordelijkheid en verwees ons naar de leverancier, die contact met ons zou opnemen. Dit gebeurde niet, uiteindelijk heeft Ardland een nieuwe kraan opgezet, die ook lekte. De lekkage zorgde voor schade aan binnenkast en de pas geschuurde parketvloer. In overleg met Ardland hebben we zelf een kraan via internet gekocht die we zelf zouden plaatsen. We hebben hier uitvoerig met Ardland over gesproken, maar ze hebben ons geen enkele keer laten weten dat de montagekosten voor onze eigen rekening zou komen. De kraan was EUR 300 goedkoper dan dezelfde kraan die Ardland voorstelde. Uiteindelijk bleek het echter niet aan de kraan te liggen, maar was de kraan gewoon niet goed gemonteerd door Ardland. Vervolgens hebben we een monteur van Siemens laten komen, omdat de koelkast steeds drijfnat was van binnen. Dat bleek te liggen aan een verkeerde ophanging van de deur. Bij het verwijderen van een stukje schilderstape op een pasplint, liet de verf van deze pasplint los. Normaal zou een pasplint daartegen bestand moeten zijn, maar Ardland gaf aan een nieuwe pasplint "uit coulance" te vergoeden, terwijl dit onder de garantie valt. Pas in december is de laatste reparatie in de keuken geweest. Buiten het feit dat er veel misging in de installatie, heeft de communicatie met het bedrijf ons de meeste frustratie opgeleverd. Contactpersonen waren veelal niet bereikbaar, er werd gezegd dat we teruggebeld zouden worden, maar dat gebeurde nauwelijks. De terugbetaling liet lang op zich wachten en was niet uitgesplitst, zodat voor ons onduidelijk is wat nu precies is ingehouden dan wel betaald. Kortom, wij raden dit bedrijf niemand aan.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig en betrouwbaar”
Door Hennie en Jan van Klinken op dinsdag 5 mrt 2019 19
Eind november 2018 – na een uitgebreid en deskundig adviesgesprek met dhr. Markus Ripperda – een keuken gekocht bij ARDLAND Küchenstudio in Nordhorn (Duitsland). Op basis van dit advies een mooie keuken uitgezocht. De vragen nadien (per email gesteld) werden zeer vlot (per email of telefonisch)beantwoord. De levertermijn werd (ca. twee weken later) gesteld op 11 en 12 februari 2019, wat voor ons zeer acceptabel was. De oude keuken werd 11 februari op nette wijze uitgebouwd. De mannen stonden om 06.45 uur voor de deur (vanuit Nordhorn)! Op de 12e februari werd de nieuwe keuken keurig volgens planning/afspraak geleverd en op zeer deskundige en nette wijze ingebouwd. De mannen hebben er alles aan gedaan om het in één dag te realiseren en dat is wonderwel en zonder overhaastig broddelwerk gelukt (ze stonden dan ook weer vóór 07.00 uur aan de deur). Er bleken aan het eind van de dag alleen enkele kleine onderdeeltjes niet geleverd te zijn door de fabrikant, die dus moesten worden nabesteld (maar dat kan gebeuren in keukenland). Ook dit werd echter voortvarend aangepakt en drie weken later waren de mannen er alweer om de klus af te maken. Wij beschikken nu over een mooie, kwalitatief goede en keurig ingebouwde keuken voor een, in onze ogen, zeer reële prijs. Kortom, het motto van ARDLAND "Manche tun was Sie können, wir können was wir tun". hebben ze, wat ons betreft, geheel waargemaakt!
ARDLAND staat in onze optiek voor:
Deskundig advies van een deskundige en klantvriendelijke verkoper
Deskundig, snel en netjes werkend montage- en servicepersoneel
Afspraak is afspraak: zowel qua termijnplanning als kwaliteit en de te leveren (na)service
M.a.w. wij kunnen ARDLAND Küchenstudio in Nordhorn zeker aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door J.Verhaegen op maandag 11 mei 2020 20
De keuken gekocht in 2012. Alles perfect afgeleverd. De nazorg in de afgelopen jaren is uitstekend. In Nederland kreeg je 5 jaar garantie als je 4 Siemens apparaten kocht. In Duitsland was dat niet zo. Ardland zorgde zelf voor deze garantie. Toen onze koffiezet machine stuk ging binnen 5 jaar hebben we de rekening gestuurd en 2 dagen later had Ardland het bedrag overgemaakt. Na 6 jaar lademeenemer kapot. Werd voor niets opgestuurd. Nu na 7 jaar een ladegeleider stuk. Werd ook opgestuurd. Prettige contacten en alles wordt gelijk aangepakt. Ardland ligt in Duitsland maar voor nazorg zijn ze altijd dichtbij!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Herman Schuler op donderdag 16 aug 2018 18
Wij zijn zeer tevreden over de keuken die wij bij Arland hebben gekocht. Alles is, vanaf het ontwerp door de heer Holger Witte tot en met de oplevering door de monteurs, precies verlopen zoals verwacht. Ook een pluim voor de monteurs, bezorgers. Deze waren heel vriendelijk, servicegericht en zeer vakbekwaam. Samengevat: helemaal TOP.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 2
Vestiging Ardland Keukens
Nordhorn,
Bosinks Kamp 2, 48531 Nordhorn, Duitsland, tel +495921819030
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Duitsland
Over deze pagina
Het
helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.