Feedback
6,8

Nolte Küchen Center No.1

Score uit 16 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
5 vestigingen (Gelderland, Utrecht & Flevoland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Nolte Küchen Center No.1
Nolte Keuken Center is specialist in Duitse keukens
Alternatieven voor Nolte Kuechen Center No.1
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 62 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2159 ervaringen
• Kitchen4all
   
(4 vestigingen) score 9,7 uit 127 ervaringen
• Tieleman Keukens
   
(Middelharnis Zuid-Holland) score 9,7 uit 174 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,6 uit 85 ervaringen
• Kitchen4all de Vries
   
(Genemuiden Overijssel) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Smits Keukens
   
(2 vestigingen) score 9,4 uit 76 ervaringen
• Keuken at Home
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,4 uit 102 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 16 ervaringen over Nolte Küchen Center No.1. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren7 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster4 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Afhankelijk van de montage”
Door Van Dussen op donderdag 15 jun 2017 17 | vestiging Lelystad
Op 12 mei is de keuken geleverd en op 16 mei zou hij geplaatst worden. De afzuigkap kon niet gemonteerd worden omdat er passtukjes ontbraken. De vriezer kun je alleen met twee handen openmaken, omdat anders de deur beschadigt. Daar zijn, nadat de monteur er twee keer voor teruggeweest is, beugels voor besteld. De plinten zijn nog altijd niet geplaatst. Nu wil de leverancier wachten met afmonteren totdat alle onderdelen binnen zijn. We zitten dus al een maand zonder afzuigkap en zonder goed bruikbare vriezer. Wij hadden ook liever gehad dat alles in 1 keer goed gedaan was, maar dit kamperen in eigen huis bevalt ons allerminst. Voor het monteren alleen betaalden we €1428 en de keuken moest vooraf betaald zijn. Nu zijn wij volledig afhankelijk van de willekeur van de leverancier voor het juist afmonteren van de keuken. Wij zijn heel erg teleurgesteld! We kunnen dit bedrijf zeker niet aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes en vriendelijk”
Door Klaas Dusselaar op maandag 15 jun 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Onze ervaringen bij Nolte keukens Apeldoorn zijn louter positief. Wij zijn zelf erg transparant geweest en wisten nog niet precies hoe wij de keuken wilden hebben. In goed overleg is een keuken getekend. Deze is zonder problemen een paar keer aangepast in een prima sfeer. Er is heel goed met ons meegedacht en wij hebben nooit het gevoel gehad dat ons iets is opgedrongen. Nadat Nolte en wij het eens waren is de keuken besteld. De afspraken die hierbij zijn gemaakt zijn voor de volle 100% nagekomen. De keuken is op de afgesproken dag geheel compleet geleverd. De installatie van de keuken heeft Nolte uitbesteed aan de fa Nijhof. Zij hebben de keuken zeer netjes en vriendelijk geïnstalleerd. Fa Nijhof had een opmerking over een passtuk dat niet helemaal paste. Daar kon Nolte keukens overigens niets aan doen. Dat passtuk is keurig opnieuw besteld en wordt over een paar weken geleverd. Tevens ontdekten wij een klein krasje op een van de frontjes. Ook dit frontje wordt zonder problemen nageleverd. Maw gezien onze ervaring met Nolte keukens Apeldoorn kunnen wij deze alleen maar aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken verkeerd ingepland”
Door Strijker op zaterdag 25 nov 2017 17 | vestiging Groenlo
Na enige omzwervingen bij andere keukenzaken uiteindelijk beland bij keukencenter in Groenlo. Het ontwerpen en meedenken was dik in orde de verkoper was zeer behulpzaam. Dit heeft ons over de streep getrokken. De keuken werd geleverd eind juni en zou eerste week juli gemonteerd worden. Vooraf werd een tekening gestuurd waar de evt contactdozen, aanvoer water, afvoeren e.d. geplaatst moesten worden. Alles volgens plan uitgewerkt en de monteur kwam en kon gelijk aan de slag. Helaas bleek bij de montage al gelijk het eea mis te zijn de oven werkte niet en diverse onderdelen waren niet meegeleverd. Tevens bleek dat zoals ontworpen was door de verkoper de ledverlichting niet ingebouwd kon worden in de planken welke gemonteerd moesten worden.Hierop heeft de monteur de bestelling gedaan en na 6 weken wachten, de volgende monteur. Hier bleek dat er weer iets mis was met de planken en dat de loze leidingen niet juist zouden zijn tbv aanleg ledverlichting. Tevens bleek het aanrechtblad los gekomen en te verzakken. Inmiddels weer een andere firma die de oven repareerde, een firma welke het aanrecht herstelde en weer een zoveelste andere monteur voor de afwerking en plaatsen van de schappen.(na weer een aantal weken) Deze begreep weer niet wat was afgesproken met de vorige andere monteurs en daarop begon Nolte te eisen dat we € 400,- meer moesten betalen voor de extra werkzaamheden. Dit is geweigerd, tevens aangegeven dat als je ze belt niemand beantwoordt en gevraagd naar de verkoper werd gezegd dat deze druk was en terug zou bellen. Wat blijkt dat deze man inmiddels al een tijd niet meer bij Nolte werkt. Helaas valt mnu met dit bedrijf niet meer te praten terwijl we de betaling en alle voorbereidingen volgens afspraak hadden afgehandeld. Eenmaal kat in het bakkie, malen ze in Groenlo er niet meer om en dat is meer dan jammer je wordt belogen en van het kastje naar de muur gestuurd. De service is dan ook zeer bedroevend, ik kan niet anders dan te adviseren heel goed na te denken om hier nog eens naar binnen te stappen. we zijn een half jaar verder en van Noltes kant komt totaal geen teken van leven meer. Schande.
Reactie of foto toevoegen
“Vervelende ervaring”
Door RNS Emons op woensdag 14 nov 2018 18 | vestiging Baarn
Nijhof Baarn probeert de klant te verleiden met "de ideale woonwereld bestaat." Helaas, onze ervaring met Nijhof Baarn is anders. Het begon zo goed. In juli 2018 na klantvriendelijk en vakkundig advies door de verkoopsters een mooie en dure keuken gekocht. Aanbetaling gedaan. Keuken is conform afspraak op 5 oktober geplaatst. Enkele deurgrepen rammelen, de mooie aanrechtbladen zijn net niet goed afgesteld en de achterwanden plus de stopcontacten ontbreken nog want er moet eerst worden ingemeten. Na de inmeting wordt het STIL. Telefoontjes en mails helpen niet. Het blijft op een zoethoudertje na VIER weken lang STIL. Wel ontvangen we een aanmaning om de resterende 2000 EURO te betalen. Doen we natuurlijk pas na algehele en juiste oplevering. Op een formele klacht bij de Klantenservice volgt GEEN enkele reactie. Nu, ZES weken later, nog steeds dezelfde situatie. GEEN bericht, GEEN excuus, GEEN vooruitzicht, NIETS. Om wanhopig van te worden. Het interesseert Nijhof Baarn kennelijk helemaal NIETS. Moeten we nu echt naar de Geschillencommissie? We willen gewoon kunnen genieten van een keuken die af is en waar we goed geld voor hebben betaald.....en deze vervelende ervaring zo snel mogelijk achter ons laten. Dat zou toch ook de bedoeling van Nijhof Keukenstudio in Baarn moeten zijn? We hopen maar dat er in de tussentijd geen fles of pan omvalt waarvan de inhoud bij gebrek aan achterwanden achter de keukenkastjes langs de muren sijpelt en daar schade aanricht of kortsluiting veroorzaakt.
Reactie of foto toevoegen
“nette prijs”
Door Michiel op vrijdag 13 feb 2015 15 | vestiging Lelystad
Afgelopen november een hele mooie keuken gekocht bij Nolte keukens Lelystad. Deze werd eind december op tijd geleverd Er werd erg na onze wens gekeken en hier ook volledig rekening mee gehouden. Samen kwamen we na wat onderhandelen op een hele mooie prijs uit. Vaatwasser was helaas verkeerd geleverd maar dit werd meteen goed opgepakt en hebben inmiddels het nieuwste type thuis gekregen. Verder werden wij goed en vriendelijk ontvangen. Natuurlijk wouden ze een keuken verkopen maar konden het goed begrijpen dat we ook nog ergens anders wouden kijken. Dit gaf ons de doorslag om de levering aan nolte keuken Lelystad te gunnen. Ik kan niet anders zeggen dat wij erg tevreden zijn. Wij hebben een hele mooie keuken met top apparatuur voor een hele nette prijs. We hebben na check gedaan op internet tbv de apparatuur. Dit leverde nolte keuken voor een lagere prijs dan de prijsvechters van internet. Er werd erg goed rekening gehouden met ons budget. Top en bedankt! We zijn er blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door ilona op vrijdag 28 aug 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Wij waren op vakantie op de Veluwe. Toen bij Nolte binnen gelopen. Mooie zaak en de keukens vonden wij zeer mooi. Even kort met Remco gesproken. Weer weggegaan met goed gevoel. Later afspraak gemaakt en zijn wij zeer goed geholpen. Remco kwam met een leuk idee voor koffiecorner. Keuken besteld en deze is op tijd geleverd. Misten alleen de koelkast en la onder de magnetron, maar dat kwam door corana. Snelle naleving, en mooi geplaatst. Dus wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN ILONA
Witte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Menkveld op dinsdag 22 mei 2018 18 | vestiging Groenlo
Wij hebben ook zeer slechte ervaring met nolte keukens groenlo. Een nieuwe keuken uitzoeken en uiteindelijk kopen is normaal gesproken iets om naar uit te kijken het werd voor ons uiteindelijk een ware nachtmerrie.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Rob op woensdag 2 dec 2015 15 | vestiging Apeldoorn
We waren ruim een half jaar geleden al verbasd over de zeer concurrerende prijs voor de keuken die wij zouden gaan bestellen bij Nolte Keuken Center. Toen wij 7 weken na de definitieve bestelling en 5 weken voor de levering van de keuken noodgedwongen nog een behoorlijke aanpassing moesten maken in de bestelling, hebben de medewerkers van Nolte in Apeldoorn alles in het werk gesteld om dit te regelen en met succes! Hulde voor de inzet en flexibiliteit! De keuken is vervolgens helemaal compleet afgeleverd. De installateur (zelfstandige, ingehuurd via Nolte) was vol lof over de complete levering. Dat maakte hij niet vaak mee. De installateur heeft de keuken vervolgens in 2 dagen keurig geplaatst en gemonteerd. Kortom, niets dan lof voor Nolte Keuken Center in Apeldoorn!
Reactie of foto toevoegen
“Voortvarend”
Door Hennie Konink op dinsdag 4 feb 2020 20 | vestiging Groenlo
Onze ervaring. erg goed; Bij het samenstellen van de keuken een prettig gesprek waarbij de kennis en ervaring van de verkoper goed van pas kwam en wij erg blij zijn met het resultaat. Dit geldt ook voor het inmeten. Hier kwam ook een ervaren persoon met de nodige tips waarbij we nog kleine aanpassingen konden doorvoeren. Tenslotte het leveren van de keuken en de montage. Alles volgens planning en afspraken verlopen. Nadien met een paar kleine puntjes langs geweest. Erg voortvarend en correct geholpen Kortom erg tevreden met het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door Peter en Marie-Louise op zaterdag 29 jun 2019 19 | vestiging Groenlo
Keuken, servies was zeer goed. Mustafa Kose heeft ons goed geadviseerd en we zijn erg blij met de keuken, erg mooi geworden klopte en paste precies.
Reactie of foto toevoegen
“Foute leveringen”
Door Karin op donderdag 4 feb 2016 16 | vestiging Apeldoorn
Wij hebben in augustus 2015 een keuken laten tekenen een simpel keukenblokje met 4 units(lades en kasten) met inbouw vaatwasser zonder bovenkastjes €5.900,- kan maandag 19 okt geleverd worden. Voor het monteren kost het €920,- dus hoe moeilijk kan het zijn om 5 units waterpas te stellen denk ik dan. Prima keuken geleverd en had een week vrij genomen. Met uitpakken ene naar de andere fabrieks fout, een deuk in ons werkblad, hogekast stofrubbers verkeer om geplakt, vaatwasser front beschadigd en het wasbakdeurtje krom (dan kan je stellen tot dat je een ons weegt). Bellen bellen en nog eens bellen..KEMIE.nl is gelijk de zelfde week langs geweest om de deuk te maken..top service van hun. Wachten wachten en wachten..voor de kerst nog maar eens gebeld hoe het er voor staat 2de keer over foto's gemaild. Ooo 1000 maal sorry vergeten door te geven, als nog opnieuw besteld..ze zouden overlegen naar een compensatie..jaja mooie praatjes werden niet terug gebeld. Werd ons nu beloofd eind januari 2016 word alles in 1 keer geleverd aan nieuwe onderdelen. Vandaag weer geprobeert om te bellen maar mijn geduld is op. Tot heden nog met een halve keuken vanaf midden oktober 2015! Slechte zaak Nölte Keuken Apeldoorn. Na 2 dagen bellen en dan nog liegen dat ze ons verschillende malen hebben geprobeert terug te bellen, geen voicemail of gemiste oproepen gezien. Vandaag belde transport ze komen het maandag 8 februari leveren.

Aanvulling ontvangen 31 mei 2016: Op het bericht hieronder....het is inmiddels bijna 01-06-2016 en de keuken is nog steeds niet compleet, er is niks gecompenseerd en nog steeds houden ze vol goede service te verlenen.....mensen kijk uit! Koop hier geen keuken!
FOTO VAN KARIN
Keuken niet compleet opgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door À. Van Vollenhoven op donderdag 3 dec 2015 15 | vestiging Baarn
Keuken geleverd door Nijhoff Baarn en gemonteerd door Jeroen Nijstad. Zeer zorgvuldig en nauwkeurig gemonteerd. De open einden in overleg en naar tevredenheid opgelost. Van harte beveel ik Jeroen Nijstad als montage specialist aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harriet Pelle op zaterdag 2 feb 2019 19 | vestiging Groenlo
Ik heb een keuken gekocht Modern met een kookeiland. Ziet er strak uit en is uitstekend geplaatst door de monteur. Ben zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Prima bevallen”
Door Fam Klein Gunnewiek op zondag 22 mrt 2020 20 | vestiging Groenlo
Bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken zijn wij heel goed en vriendelijk geholpen. Wij zijn ook zeer tevreden met onze nieuwe keuken en enkele opleverpunten zijn goed opgelost. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Veel service bij fronten”
Door fam. janssen-groenlo op donderdag 7 mrt 2019 19 | vestiging Groenlo
Eind vorig jaar (2018) was onze keuken 5 jaar oud , ik had reeds een poos geleden, een paar plekken gezien op de keukendeurtjes die ik niet vertrouwde , laklaag liet los ! Mijn vrouw zei , daar hoef je niet meer naar nolte te gaan , aangezien de garantie termijn bijna verstreken is , maar ik dacht , ik meld het toch maar even , zo gezegd zo gedaan . De aanwezige (vriendelijke) verkoper adviseerde mij om een paar foto,s van het probleem te maken , en die even in de mail te zetten . Dat heb ik bij thuiskomst onmiddellijk gedaan , en nog de zelfde middag kregen we een telefoontje terug , de foto,s waren binnen gekomen , maar ze konden aan de hand van de foto,s niet goed beoordelen , en zouden een expert langs sturen. de volgende morgen kregen we telefoon , of het goed was dat de schade expert om 9 uur even kwam kijken , natuurlijk gingen we accoord. Exact 9 uur stond deze voor de deur , en heeft het bekeken , deze meneer zij meteen , dit is geen Nolte kwaliteit , dit mag niet ! Afgesproken dat we binnen 2 weken van hen bericht zouden krijgen , aangezien dit eerst met hoofdkantoor in Duitsland besproken moest worden , ook al , gezien dat de garantie termijn bijna verlopen was. Inderdaad kregen we na ongeveer 2 weken bericht , het totale voor- front van de keuken werd kostenloos vervangen ! Dit is na enkele weken , op afspraak , feilloos gebeurd , zelfs hebben we van 2 kastjes (naar boven openende deurtjes) 2 dure scharnieren gekregen ivm. niet goed dempende kastdeurtjes ! Aangezien dit alles in vlekkeloze correspondentie , en aller vriendelijkst is verlopen , wil ik , en mijn vrouw , de Firma Nolte ,filiaal Groenlo , een groot compliment maken wat deze service betreft . Bij deze , Fa.NOLTE nogmaals onze hartelijke dank ! WAT EEN SERVICE ! FAM.JANSSEN Groenlo
Reactie of foto toevoegen
“Rampenplan”
Door Ronald op zaterdag 18 jan 2020 20 | vestiging Groenlo
Nolte keukens Groenlo. Vandaag kan bij ons de vlag uit. Na VIJF MAANDEN is onze keuken compleet. Communiceren is met hun een ramp, men reageert meestal niet op mail vragen, je moet er vrijwel altijd achteraan bellen. De keukenverkoper verkoopt apparatuur welke niet in keukenkastjes passen. En levert niet de afgesproken kookplaat. De monteur weet niet hoe je een boiler goed aansluit of kookplaten aansluit, heb ik zelf dus maar gedaan. Of een andere monteur plaatst een sifon boven een Electra verdeeldoos. Gootsteen wordt scheef in werkblad gemonteerd. Alles is weliswaar opgelost maar je moet er wel veel tijd, ergernis en geduld in steken. Wat ook vermeld dient te worden is dat de keukenmonteur niet in dienst is bij Nolte, dus voor montage reken je zelf agf met de keukenmonteur, en als je betalingen achterhoud omdat de keuken niet compleet is, krijg je een brutale mond. Ik moet wel vermelden dat de kwaliteit van de keuken goed is, alleen de uitvoering is een ramp. Dus bedenk je goed voordat je met deze partij in zee gaat.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Witte keuken
1 / 4
Vestigingen Nolte Küchen Center No.1
aAlmere , Miamistraat 46-64, 1334 KX Almere, tel 036 - 303 13 45
bApeldoorn (4 ervaringen), Het Rietveld 2, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 360 24 25
cBaarn (2 ervaringen), Minervaweg 3, 3741 GR Baarn, tel 035 - 548 62 60
dGroenlo (8 ervaringen), Batterij 10, 7141 JL Groenlo, tel 0544 - 46 19 17
eLelystad (2 ervaringen), Ketelmeerstraat 180, 8226 JX Lelystad, tel 0320 - 41 38 98
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.