Feedback
4,7

Van den Hazel Keukens

Score uit 20 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
3 vestigingen (Gelderland, Utrecht & Flevoland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van den Hazel Keukens
Van den Hazel Keukens biedt u betaalbaar keukendesign, speciaal voor u ontworpen en helemaal volgens uw smaak
Alternatieven voor Van den Hazel Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 136 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,4 uit 48 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 144 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 312 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,7 uit 386 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 184 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,5 uit 507 ervaringen
• Ekelhoff Küchen
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,7 uit 566 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 20 ervaringen over Van den Hazel Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren5 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster9 ervaringen

Per vestiging:
“Lang geduurd”
Door Wanda op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Lelystad
In maart werd onze nieuwe keuken geplaatst. In de showroom zijn wij vriendelijk geholpen en wij hadden er alle vertrouwen in dat het allemaal goed zou komen. Uiteindelijk is het nu afgerond maar dit heeft wel 5 maanden geduurd. Na het plaatsen waren er bij ons nog een paar dingen misgegaan die door de keukenzaak opgelost moesten worden. Wij merkte dat de communicatie onderling daar niet helemaal soepel verloopt en dat er dingen niet aan elkaar worden doorgegeven. Hierdoor moesten wij zelf vaak er achteraan bellen en mailen om de afwerking van de keuken uiteindelijk af te kunnen ronden. Ook bij ons ging het om klemmetjes, Kitrand, herstellen van schade aan de muur, het aanrechtblad was scheef dus moest worden bijgewerkt. Als je een nieuwe keuken plaatst wil je dit het liefst in 2 tot 3 weken af hebben zonder een lange nasleep van klusjes die nog moeten.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Sina en Bert Gelderblom op vrijdag 23 jul 2021 21 | vestiging Lelystad
De verkoper Juul is echt een topper. Eerlijk advies, inventief qua mogelijkheden en inrichting. Begrijpt volledig wat de wensen zijn en weet deze te vertalen in een mooie schets. De monteurs zijn super precies en hebben alles heel netjes gemonteerd en schoon achtergelaten. Echt een aanrader om hier je keuken te kopen
Reactie of foto toevoegen
“Montage ging niet goed”
Door Jantine B op zaterdag 14 nov 2020 20 | vestiging Lelystad
Ik heb een keuken aangeschaft bij Van den Hazel Lelystad.Ik was zeer tevreden over het ontwerp en het meedenken. Toen de keuken werd geplaatst begon de ellende. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo slecht communiceert en zich niet aan de gemaakte afspraken houdt. Ze maken beloftes waarvan ze zelf van te voren weten dat ze die niet kunnen nakomen en dat door de eigenaar de heer J. van den Hazel zelf. Ik heb in augustus een mail en aangetekende brief gestuurd en er is mij door de eigenaar drie keer telefonisch toegezegd dat hij er inhoudelijk op zal reageren maar dat moet nu (november 2020) nog steeds gebeuren. Mijn advies is dan ook nooit zaken mee doen, je krijgt er gegarandeerd spijt van.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Robert van Leeuwen op vrijdag 27 jan 2017 17 | vestiging Lelystad
Verschillende keukenwinkels bezocht waaronder de top scorende winkelketen hier. Deze was simpelweg te duur en verkoper geen goede match (te onervaren). Via een vriendin bij deze winkel gekomen. Wel enigszins huiverig wegens gebrek aan recente reviews hier. Erg prettige verkoper met goede ideeën en flexibel in wat er mogelijk is (b.v. enige partij met het idee kwam om een kast op locatie op maat te zagen b.v.). Prijs was super competitief zonder rare afdingingspraktijken, orde grote IKEA. Plaatsing keuken ging prima, paar kleine dingetjes ontbraken maar na een maandje gefixed zonder er zelf achteraan te hoeven bellen. Al met al prima ervaring met deze winkel.
FOTO VAN ROBERT VAN LEEUWEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen ster waard”
Door Lindsay op vrijdag 18 feb 2022 22 | vestiging Lelystad
Waardeloos bedrijf en slechte service. Geen een ster waard. Totdat je hebt betaald kan overal op gereageerd worden en daarna is het radiostilte en wordt je genegeerd. Laat je niet verleiden door Jan met zijn mooie praatjes. Want daar blijft het ook bij. Allerlei fouten aan zijn kant en wij mogen op de blaren zitten. Keuken wordt geleverd en er is al van alles mis. Keukenblad verkeerd gezaagd waardoor de kookplaat er niet in paste. Keukenkasten zijn hoger gemonteerd dan gemeten. Greeplijst te kort geleverd. Overige greeplijsten niet vastgezet. Vaatwasser en oven niet vast. Ik kan nog doorgaan. Ruim twee maanden moeten wachten op een nieuwe keukenblad om vervolgens te horen te krijgen dat ze de keuken niet kunnen afwerken. Bij inmeten (door Jan) voordat de keuken werd gekocht is niet vermeld dat de keuken niet goed geplaatst zou kunnen worden omdat de muren niet haaks staan. En dat smetplinten eventueel noodzakelijk zouden zijn. Wij als leek in de keukenwereld konden dat ook niet weten. Of we even 300 euro erbij willen lappen voor smetplinten want afkitten is niet mogelijk vanwege een dikte bij de rand waar je hele vinger in past. Als wij dit van tevoren hadden geweten was het verkoopgesprek anders gelopen. Maar dat wist Jan. Geen begrip getoond, alleen maar excuses. Jammer. Twee maanden met een onafgewerkte keuken gezeten door fouten aan zijn kant en niet eens de coulance bieden om de smetplinten te doen. Uiteindelijk is onze keuken alsnog niet af. Al met al raad ik Van den Hazel Keukens NIET aan. Mede om de belabberde "service". Tenzij je graag gezeik wil. Ga er dan vooral een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede verhouding in prijs en kwaliteit”
Door Lian op vrijdag 17 apr 2020 20 | vestiging Lelystad
Goede prijs kwaliteit en (after) service. Monteur Sven is een topper. Hou er rekening mee dat een spoelbak niet automatisch in het aanrecht verzonken wordt. Als je geen opstaand randje wilt hebben om vanaf het aanrechtblad met een doekje je spoelbak in te kunnen vegen, moet je hier misschien specifiek naar vragen. Achteraf kan dit niet meer want het wordt vanuit de fabriek gedaan ( is mij verteld)
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed verlopen”
Door mourad op vrijdag 12 mei 2017 17 | vestiging Lelystad
ik heb nieuw keuken gekocht in maart 2016 alles is netjes gemonteerd .maar na drie manden begon het aanrecht blad brokkelen en dik geworden net op de rand onder de kasten van weg vocht.in september vervangen maar na zeven maanden krijg ik zelfde probleem.ik heb toen door gegeven in het begin dat moet aluminium plaat bescherm worden maar i.p.v.hebben ze met aluminium volie beschermt om geen water in vocht tussen komt..nu zegt van den hazel .dat ik geen garantie krijg .en ze beantwoord mijn mailen niet..wat jammer. kwaliteit van de aanrechtbladen vind ik niks....pas op..
Reactie of foto toevoegen
“Goede zaak”
Door J.Loevesijn op woensdag 4 jul 2018 18 | vestiging Lelystad
wij hebben voor de twee keer een keuken laten plaatsen en tevens ook een badkamer en een wc laten renoveren. wij zijn door julien stijnman vanaf het begin tot na de plaatsing zeer goed voorgelicht en de mensen die de keuken en de badkamer en wc hebben geplaatst hebben echt vakwerk geleverd. Onze dank is groot. En prijs kwaliteit is uitstekend. Deze zaak is een grote aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte kwaliteit tegel- en voegwerk”
Door Paul van Dillen op vrijdag 15 apr 2022 22 | vestiging Lelystad
Wc renvonatie: Slecht kwaliteit opgeleverd o.a. tegels-werk en voegwerk, zeer traag communicatie, veel te lang gewacht voor de herstelwerk. Af te raden om deze zaak mee gaan.
FOTO VAN PAUL VAN DILLEN
+ Toon extra foto van Paul van Dillen
+ Toon extra foto van Paul van Dillen
+ Toon extra foto van Paul van Dillen
+ Toon extra foto van Paul van Dillen
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd geleverde kasten en beschadigingen”
Door H.W. de Mooij op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Soest
Bestelproces was uiterst plezierig, er werd goed meegedacht. De levering klopte niet veel van, ontbrekende delen, verkeerd geleverde kasten en deuren. Bij vervangen (na 2 maanden) van verkeerd geleverde kasten zijn beschadigingen opgetreden: een frontpaneel brak binnen een maand af, een scharnier werd uit het hout getrokken doordat bij het vervangen van de deur de schroefgaten zijn beschadigd. Van den Hazel geeft niet thuis, zegt dat de beschadiging mijn eigen schuld is en verwijst naar de installateur. Verkoper schijnt nu ontslagen te zijn, maar ze accepteren geen enkele aansprakelijkheid. Reparaties heb ik nu zelf uitgevoerd, voor zover mogelijk. Foto's zijn beschikbaar.
FOTO VAN H.W. DE MOOIJ
Reactie of foto toevoegen
“Doe geen zaken met dit bedrijf”
Door Vince op vrijdag 1 apr 2022 22 | vestiging Lelystad
Laatste keer dat ik zaken heb gedaan met dit bedrijf. Op moment van keuken bestellen is alles mogelijk en verkoper uiterst vriendelijk ging dan ook eerste instantie met een goed gevoel weg. Vervolgens op dag van leveren komen ze 3 uur later aan dan afgesproken tijd. Zouden een 2e dag terugkomen om het af te maken en afgesproken tussen 08.00 en 08.30 starten. Om 08.30 nog geen monteur te bekennen. Na wat belletjes plegen was er een hoop onduidelijkheid en niemand wist hoe of wat. Uiteindelijk kwam er een monteur om 15.00. Als je denkt dat is alles dat kan gebeuren natuurlijk. Nu begint het pas. Ik heb een tekening gekregen waarin mijn spoelbak op het aanrechtblad getekend is. De spoelbak zit bij oplevering in het aanrechtblad. Na veel discussies krijg ik een mail waarin staat dat de spoelbak op en in het aanrechtblad gemonteerd kan worden en dat hun ervoor gekozen hebben dit in het aanrechtblad te monteren. Klant koopt dus een keuken bij Van den Hazel en van den Hazel bepaald voor de klant hoe het eruit komt te zien. Tijdens het leveren van mijn keuken is tijdens het naar binnen tillen van de kasten mijn muur beschadigd geraakt die allemaal net gedaan waren. Met het kitten van het aanrechtblad aan mijn wanden is er rondom het aanrechtblad een gehele kitrand ontstaan op mijn wanden.
Vervolgens bel ik met hun en is het allemaal geen probleem en kan ik een offerte op laten maken voor de herstel werkzaamheden. Deze heb ik laten opmaken en vervolgens per mail verstuurd. 2 weken later krijg ik een reactie dat ze niet akkoord gaan met de prijsopgave want de beschadiging aan de wanden zou niet door hun veroorzaakt zijn! En de kitrand op de wanden daar zou over 3 weken wel een monteur naar komen kijken van hun? Dit terwijl de monteur die het opgeleverd heeft al foto's en video's heeft gemaakt en verteld heeft dat dit door hun vergoed zou worden. Doe dus geen zaken met dit bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Showroombezoek”
Door Erwin Harmsen op dinsdag 20 jun 2017 17 | vestiging Lelystad
Wij waren bezig met een nieuwe keuken. Jan heeft daar de tijd voor genomen. Door omstandigheden toch niet overgegaan tot aankoop van een keuken. Jan nam dit zeer goed op en gaf aan een volgende maal zeker weer bereid te zijn om weer ruim de tijd voor ons te nemen. Top!!!
Reactie of foto toevoegen
“Weinig service bij apparaatstoring”
Door mekke doornbos op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Lelystad
keuken kopen bij je locals goed idee denk je persoonlijk direct contact tot dat je een storing krijgt word je doorverwezen naar de groothandel na 8 weken zonder koelkast maar een nieuwe gekocht waar? bij de groothandel natuurlijk
Reactie of foto toevoegen
“Montage viel tegen”
Door Hans op donderdag 2 sep 2021 21 | vestiging Ede
Wij hebben dit jaar een nieuwe keuken laten plaatsen door van den Hazel Keukens. In de showroom in Ede een heel leuk gesprek met Max gehad en na 2 bezoeken uiteindelijk de keuze voor hen gemaakt. Op 4 Mei werd de keuken geleverd en op 5 Mei stonden er 2 super goede monteurs bij ons. De 2 begonnen voortvarend en wij hadden het idee dat het een fluitje van een cent was..... Helaas kwamen er snel al wat dingen naar boven die niet goed gingen:
- Max had het keukenblad te kort ingemeten. (wij gingen onder andere nog tegels weghalen in de keuken en dit had mijn vrouw wel een paar keer genoemd maar dat was geen enkel probleem.....) Toch te kort. De monteurs hebben dit na veel wikken en wegen keurig weggewerkt dus wij waren weer helemaal blij.
- Na het middag eten ging de doos open van de kookplaat. Een barst erin! Tja, dit kan gebeuren.....
- Het laatste kastje kon nog niet geplaatst worden omdat er simpelweg geen tijd meer voor was....
- Van de verlichting werkte een stekkertje niet of was niet binnen.... Geen idee wat daar nu weer mis ging, maar onze frustratie werd groter en groter!

Na een aantal keer bellen kregen we contact met iemand die over planning ging en er zou een aantal dagen later een service monteur komen. Dat ging op zich goed, deze had ook tot onze verbazing een nieuwe kookplaat mee. Alles leek geplaatst behalve de verlichting. Wij dachten ook: daar zullen ze snel mee komen. Nou, snel? Na ongeveer 4 maanden krijgen wij een mailtje (dan pas?) dat er snel (grappig na 4 maanden) een service monteur komt voor dat stekkertje van de lampjes... Als je dan weer terugmailt en aangeeft dat je dit wel heel lang vind duren allemaal en dat je dit wel heel 'bijzonder' vind, komt er niet meer dan een sorry uit. De keuken is perfect, maar als je het over inmeten, over service gaat hebben raad ik mensen aan om om dit bedrijf heen te lopen. Ook contact per mail is stroef en kan soms een dag duren voor je een reactie krijgt. Men vergoelijkt alles door te zeggen: Sorry. Als je zelf gaat wachten op reactie kan dit dus 4 maanden duren. Wees je daarvan bewust!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Sjoerd op maandag 19 sep 2016 16 | vestiging Lelystad
In de showroom onze wensen en het budget besproken voor de nieuwe keuken, zeer goed geholpen geen verrassingen en geen verkoop praatjes. Het plaatsen van de keuken ging ook kundig en professioneel! Zeer goed werk geleverd! Van den Hazel Keukens en het eigen montage bedrijf kan ik aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Prins op vrijdag 5 jun 2020 20 | vestiging Lelystad
Wij kochten in september 2019 een badkamer die in week 46 geïnstalleerd zou worden. Het zou twee tot drie weken duren. Men begon op tijd. Na ruim twee weken was men klaar ware het niet dat de douche mengkraan kapot was.Het heeft slechts twee maand geduurd voordat er een nieuwe was gemonteerd. Ook lag een vloertegel een halve cm te laag . Deze werd opnieuw gelijmd en toen begon de ellende. Het bleek dat er drie tegels los lagen. Ook daar kwam iemand voor. Hij lijmde echter compleet andere tegels dus ook die moesten er uit. De goede tegels waren niet aanwezig en moesten besteld worden. Omdat de tegels afweken van dezelfde tegels op de wand moest de hele vloer worden vervangen Vervolgens moesten er tegelzetters gevonden worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste tegelzetters van de onderaannemer heb geweigerd. Maar om dan te moeten wachten tot eind mei 2020 voordat de badkamer wordt opgeleverd is belachelijk. Let wel de medewerkers van van de Hazel zijn over t algemeen aardige mensen die goed werk leveren maar de als eerste door hen ingehuurde onderaannemer is niet om aan te bevelen.Verder is de fa v.d. Hazel absoluut niet in staat om te plannen. Je laat een klant waar je nog niet klaar bent niet steeds maar wachten. Zeker geen 6 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Jose van Velthuizen op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Lelystad
Vriendelijke verkoper. Netjes thuis ingemeten . Keuken binnen 5 weken geleverd. Montage keurig en alles netjes en schoon achtergelaten.
FOTO VAN JOSE VAN VELTHUIZEN
Nieuwe keuken
+ Toon extra foto van Jose van Velthuizen
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal niet tevreden”
Door Ron op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Ede
Verkopen gaat ze prima af. Zodra er wat is hoor je niks meer van ze. Ook na meerdere telefoontjes en mailtjes. Je wordt er letterlijk afgewimpeld als een hond. Ook houden ze zich niet aan de afspraken. We hadden een vaatwasser besteld met besteklade. We krijgen er een met een mantje. Hier hebben we wat van gezegt dan krijg je doodleuk te horen dat we het serie nummer hadden moeten checken. In mijn ogen zeer vreemd je maakt toch een afspraak met je wensen dan ga je er toch vanuit dat de serie nummer klopt. Ook de service duurt al maanden en is nog niet geregeld we zitten tegen een half afgewerkte keuken aan te kijken (kookeiland) achterwand is niet aanwezig. Dus kijk je tegen je achterkanten aan. En zo nog veel meer dingen die nog niet opgelost zijn. Dus als je het mij vraagt nooit meer. Wat een slechte zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende keuken”
Door Roy Kasinoedin op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Lelystad
Nadat ik er niet uitkwam met een aantal keukenbedrijven in Almere Buiten (qua prijs en kleur) ben ik op aanraden van mijn buren naar Van den Hazel Keukens (VDHK) in Lelystad gegaan. Zij hebben via VDHK in december 2020 een keuken aangeschaft en ik moet zeggen dat het een schitterende keuken is en ook goed is gemonteerd.
Voordat ik contact opnam met VDHK heb ik eerst op hun site gekeken en ik vind dat ze mooie keukens voor concurrerende prijzen hebben. Nadat ik een afspraak heb gemaakt kon ik op 22 juni 2021 op audiëntie komen. De verkoper met wie ik te maken kreeg bleek degene die mijn buren heeft geadviseerd: Julien Stijnman. Hij was nog bezig met een klant, maar ik werd heel vriendelijk ontvangen door zijn collega's en kon alvast de benodigde onderdelen voor de keuken bekijken.
Nadat Julien klaar was met de klant zijn wij gaan zitten en het gesprek was heel prettig en gemoedelijk. Ik kon mijn wensen kenbaar maken en dit werd na de goede adviezen van de verkoper op 3-D tekening geprojecteerd, zeer professioneel allemaal. Daarna de onderdelen uitgezocht, voorzien van een goede uitleg. Nadat ik de 3-D tekening thuis had bestudeerd had ik nog wat vragen. Op 3 juli voor een 2e afspraak naar VDHK om over een aanpassing te praten en dit werd verwerkt in de 3-D tekening. Ik was er zeer content over.
Ik heb bedongen dat Theo, die bij mijn buren hun keuken schitterend gemonteerd heeft, de monteur werd. Dit werd gehonoreerd. Volgens afspraak werd de keuken op 6 oktober bezorgd door Erwin en Eloy, toffe gasten. Door vertraging bij de vorige klus konden de monteurs pas donderdagmiddag 7 oktober beginnen met monteren.
De monteurs zijn Theo (Grote Tovenaar) en Danny (Aankomende Tovenaar).
Theo is de grote vakman en Danny een aanstormend lid van het gilde. Met grote vakmanschap en precisie werd de keuken gemonteerd. Dit werd op vrijdag gedaan en Theo is de zaterdag nog teruggekomen om het e.e.a. af te monteren. Het resultaat ziet u op bijgaande foto's.
Ik ben blij dat ik het advies van mijn buren heb opgevolgd waardoor ik nu een schitterende keuken van Van den Hazel uit Lelystad heb. Ik wil hierbij alle medewerkers die betrokken waren bij het proces hartelijk bedanken en het bedrijf heel veel succes wensen voor de komende jaren.

Met vriendelijke groet,

Roy Kasinoedin
FOTO VAN ROY KASINOEDIN
+ Toon extra foto van Roy Kasinoedin
Reactie of foto toevoegen
“Niet naar wens”
Door E Coldewijn op vrijdag 12 mrt 2021 21 | vestiging Ede
12 juni 2020 zouden ze de keuken komen installeren
- De keuken was verkeerd ingemeten en was te groot, daardoor moest er een muurtje verlengd worden. De muur is verlengd met gipsplaten maar vervolgens niet gestuct en geschilderd.
- De keuken werd te hoog geleverd en in eerste instantie is die ook zo geplaatst. De monteurs hebben toen een stuk van ons raamkozijn afgezaagd. Inmiddels is de keuken op de juiste hoogte geplaatst, maar mist er dus een stuk van ons kozijn.
- De monteurs hebben iets op onze eettafel laten vallen, waardoor er een stuk uit de eettafel is.
- Het aanrechtblad was verkeerd gezaagd, daarvoor is wel een nieuwe besteld. Maar dit duurde erg lang.
- Er is een gat geboord in onze eikenhouten vloer
- Monteurs kwamen niet altijd opdagen
- De achterwand was te kort. Hier is een nieuwe voor besteld, maar in de tussentijd moesten wij dus koken zonder achterwand met alle gevolgen van dien.
- Communicatie liep zeer moeizaam. Wij moesten continu zelf overal achteraan bellen.
- Wij hebben 5 maanden lang met een incomplete keuken gezeten.
- Verkeerde ovens waren geleverd. Toen wij dit aangaven kregen wij de ovens uit het showmodel.
- Na de eerste dag dat de monteurs waren geweest, bleek dat zij een aantal plastic zakken bij onze konijnen in het hok hebben gedaan. Wij hebben direct de leidinggevende van de monteurs hierover ingelicht. De dag erna zijn de monteurs niet komen opdagen.
- In november bleek dat de monteurs in juni een lekkage hadden veroorzaakt in onze kruipruimte.
- In juni is een deel van de keuken neer gezet. In november is pas de rest van de keuken gemonteerd.
In Januari 2021 zijn de laatste werkzaamheden van van de Hazel geweest. Tot op heden is de keuken niet zoals afgesproken en niet naar onze wens. Echter zegt van den Hazel hier niks meer aan te doen.
FOTO VAN E COLDEWIJN
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Hoekkeuken
1 / 12
Vestigingen Van den Hazel Keukens
aEde (3 ervaringen), Keesomstraat 16, 6716 AB Ede, tel 0318 24 03 11
bLelystad (16 ervaringen), Jol 11-1, 8243 ED Lelystad, tel 0320 - 41 35 77
cSoest (1 ervaring), Birkstraat 101, 3786 HD Soest, tel 035 - 603 70 33
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.