Feedback
4,9

Van den Hazel Keukens

Score uit 15 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Gelderland & Flevoland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van den Hazel Keukens
Van den Hazel Keukens biedt u betaalbaar keukendesign, speciaal voor u ontworpen en helemaal volgens uw smaak
Alternatieven voor Van den Hazel Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 108 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,5 uit 53 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,7 uit 66 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 119 ervaringen
• Ekelhoff Küchen (D)
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,8 uit 469 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 175 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 324 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,7 uit 250 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 15 ervaringen over Van den Hazel Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren3 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster6 ervaringen

Per vestiging:
“Showroombezoek”
Door Erwin Harmsen op dinsdag 20 jun 2017 17 | vestiging Lelystad
Wij waren bezig met een nieuwe keuken. Jan heeft daar de tijd voor genomen. Door omstandigheden toch niet overgegaan tot aankoop van een keuken. Jan nam dit zeer goed op en gaf aan een volgende maal zeker weer bereid te zijn om weer ruim de tijd voor ons te nemen. Top!!!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Prins op vrijdag 5 jun 2020 20 | vestiging Lelystad
Wij kochten in september 2019 een badkamer die in week 46 geïnstalleerd zou worden. Het zou twee tot drie weken duren. Men begon op tijd. Na ruim twee weken was men klaar ware het niet dat de douche mengkraan kapot was.Het heeft slechts twee maand geduurd voordat er een nieuwe was gemonteerd. Ook lag een vloertegel een halve cm te laag . Deze werd opnieuw gelijmd en toen begon de ellende. Het bleek dat er drie tegels los lagen. Ook daar kwam iemand voor. Hij lijmde echter compleet andere tegels dus ook die moesten er uit. De goede tegels waren niet aanwezig en moesten besteld worden. Omdat de tegels afweken van dezelfde tegels op de wand moest de hele vloer worden vervangen Vervolgens moesten er tegelzetters gevonden worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste tegelzetters van de onderaannemer heb geweigerd. Maar om dan te moeten wachten tot eind mei 2020 voordat de badkamer wordt opgeleverd is belachelijk. Let wel de medewerkers van van de Hazel zijn over t algemeen aardige mensen die goed werk leveren maar de als eerste door hen ingehuurde onderaannemer is niet om aan te bevelen.Verder is de fa v.d. Hazel absoluut niet in staat om te plannen. Je laat een klant waar je nog niet klaar bent niet steeds maar wachten. Zeker geen 6 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Lang geduurd”
Door Wanda op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Lelystad
In maart werd onze nieuwe keuken geplaatst. In de showroom zijn wij vriendelijk geholpen en wij hadden er alle vertrouwen in dat het allemaal goed zou komen. Uiteindelijk is het nu afgerond maar dit heeft wel 5 maanden geduurd. Na het plaatsen waren er bij ons nog een paar dingen misgegaan die door de keukenzaak opgelost moesten worden. Wij merkte dat de communicatie onderling daar niet helemaal soepel verloopt en dat er dingen niet aan elkaar worden doorgegeven. Hierdoor moesten wij zelf vaak er achteraan bellen en mailen om de afwerking van de keuken uiteindelijk af te kunnen ronden. Ook bij ons ging het om klemmetjes, Kitrand, herstellen van schade aan de muur, het aanrechtblad was scheef dus moest worden bijgewerkt. Als je een nieuwe keuken plaatst wil je dit het liefst in 2 tot 3 weken af hebben zonder een lange nasleep van klusjes die nog moeten.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Jose van Velthuizen op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Lelystad
Vriendelijke verkoper. Netjes thuis ingemeten . Keuken binnen 5 weken geleverd. Montage keurig en alles netjes en schoon achtergelaten.
FOTO VAN JOSE VAN VELTHUIZEN
Nieuwe keuken
+ Toon extra foto van Jose van Velthuizen
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Sjoerd op maandag 19 sep 2016 16 | vestiging Lelystad
In de showroom onze wensen en het budget besproken voor de nieuwe keuken, zeer goed geholpen geen verrassingen en geen verkoop praatjes. Het plaatsen van de keuken ging ook kundig en professioneel! Zeer goed werk geleverd! Van den Hazel Keukens en het eigen montage bedrijf kan ik aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“goede keuze.”
Door jacq. op dinsdag 5 aug 2014 14 | vestiging Lelystad
Offerte was helder en duidelijk. Komen zelf ook nog nameten. Levering op tijd en keurig afgewerkt. Missen nog wat kleine dingen ( 1 plintje en wat afwerkdoppen). Maar alle vertrouwen erin. Ik zou hier zeker gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door familie van Grootheest op vrijdag 19 jun 2015 15 | vestiging Lelystad
In december hier keuken uitgezocht, keurig geholpen maar na het plaatsen begon de ellende. Dingen die niet klopten, klemmetjes missen van de plinten, koof niet netjes afgewerkt, greepje van een bovenkastje raakt de muur. Bel je erheen, krijg je als oplossing dat je wel een dopje kan plakken. Inmiddels leven we half juni en is het nog niet klaar. Herhaaldelijk bellen en mailen, weinig tot geen reactie, overal zelf achteraan moeten bellen. Veel spijt dat we het bedrag al volledig hebben voldaan. Zeker geen aanrader als je het ons vraagt!
Reactie of foto toevoegen
“Goede verhouding in prijs en kwaliteit”
Door Lian op vrijdag 17 apr 2020 20 | vestiging Lelystad
Goede prijs kwaliteit en (after) service. Monteur Sven is een topper. Hou er rekening mee dat een spoelbak niet automatisch in het aanrecht verzonken wordt. Als je geen opstaand randje wilt hebben om vanaf het aanrechtblad met een doekje je spoelbak in te kunnen vegen, moet je hier misschien specifiek naar vragen. Achteraf kan dit niet meer want het wordt vanuit de fabriek gedaan ( is mij verteld)
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed verlopen”
Door mourad op vrijdag 12 mei 2017 17 | vestiging Lelystad
ik heb nieuw keuken gekocht in maart 2016 alles is netjes gemonteerd .maar na drie manden begon het aanrecht blad brokkelen en dik geworden net op de rand onder de kasten van weg vocht.in september vervangen maar na zeven maanden krijg ik zelfde probleem.ik heb toen door gegeven in het begin dat moet aluminium plaat bescherm worden maar i.p.v.hebben ze met aluminium volie beschermt om geen water in vocht tussen komt..nu zegt van den hazel .dat ik geen garantie krijg .en ze beantwoord mijn mailen niet..wat jammer. kwaliteit van de aanrechtbladen vind ik niks....pas op..
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Robert van Leeuwen op vrijdag 27 jan 2017 17 | vestiging Lelystad
Verschillende keukenwinkels bezocht waaronder de top scorende winkelketen hier. Deze was simpelweg te duur en verkoper geen goede match (te onervaren). Via een vriendin bij deze winkel gekomen. Wel enigszins huiverig wegens gebrek aan recente reviews hier. Erg prettige verkoper met goede ideeën en flexibel in wat er mogelijk is (b.v. enige partij met het idee kwam om een kast op locatie op maat te zagen b.v.). Prijs was super competitief zonder rare afdingingspraktijken, orde grote IKEA. Plaatsing keuken ging prima, paar kleine dingetjes ontbraken maar na een maandje gefixed zonder er zelf achteraan te hoeven bellen. Al met al prima ervaring met deze winkel.
FOTO VAN ROBERT VAN LEEUWEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal niet tevreden”
Door Ron op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Ede
Verkopen gaat ze prima af. Zodra er wat is hoor je niks meer van ze. Ook na meerdere telefoontjes en mailtjes. Je wordt er letterlijk afgewimpeld als een hond. Ook houden ze zich niet aan de afspraken. We hadden een vaatwasser besteld met besteklade. We krijgen er een met een mantje. Hier hebben we wat van gezegt dan krijg je doodleuk te horen dat we het serie nummer hadden moeten checken. In mijn ogen zeer vreemd je maakt toch een afspraak met je wensen dan ga je er toch vanuit dat de serie nummer klopt. Ook de service duurt al maanden en is nog niet geregeld we zitten tegen een half afgewerkte keuken aan te kijken (kookeiland) achterwand is niet aanwezig. Dus kijk je tegen je achterkanten aan. En zo nog veel meer dingen die nog niet opgelost zijn. Dus als je het mij vraagt nooit meer. Wat een slechte zaak.
Reactie of foto toevoegen
“Goede zaak”
Door J.Loevesijn op woensdag 4 jul 2018 18 | vestiging Lelystad
wij hebben voor de twee keer een keuken laten plaatsen en tevens ook een badkamer en een wc laten renoveren. wij zijn door julien stijnman vanaf het begin tot na de plaatsing zeer goed voorgelicht en de mensen die de keuken en de badkamer en wc hebben geplaatst hebben echt vakwerk geleverd. Onze dank is groot. En prijs kwaliteit is uitstekend. Deze zaak is een grote aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Niet naar wens”
Door E Coldewijn op vrijdag 12 mrt 2021 21 | vestiging Ede
12 juni 2020 zouden ze de keuken komen installeren
- De keuken was verkeerd ingemeten en was te groot, daardoor moest er een muurtje verlengd worden. De muur is verlengd met gipsplaten maar vervolgens niet gestuct en geschilderd.
- De keuken werd te hoog geleverd en in eerste instantie is die ook zo geplaatst. De monteurs hebben toen een stuk van ons raamkozijn afgezaagd. Inmiddels is de keuken op de juiste hoogte geplaatst, maar mist er dus een stuk van ons kozijn.
- De monteurs hebben iets op onze eettafel laten vallen, waardoor er een stuk uit de eettafel is.
- Het aanrechtblad was verkeerd gezaagd, daarvoor is wel een nieuwe besteld. Maar dit duurde erg lang.
- Er is een gat geboord in onze eikenhouten vloer
- Monteurs kwamen niet altijd opdagen
- De achterwand was te kort. Hier is een nieuwe voor besteld, maar in de tussentijd moesten wij dus koken zonder achterwand met alle gevolgen van dien.
- Communicatie liep zeer moeizaam. Wij moesten continu zelf overal achteraan bellen.
- Wij hebben 5 maanden lang met een incomplete keuken gezeten.
- Verkeerde ovens waren geleverd. Toen wij dit aangaven kregen wij de ovens uit het showmodel.
- Na de eerste dag dat de monteurs waren geweest, bleek dat zij een aantal plastic zakken bij onze konijnen in het hok hebben gedaan. Wij hebben direct de leidinggevende van de monteurs hierover ingelicht. De dag erna zijn de monteurs niet komen opdagen.
- In november bleek dat de monteurs in juni een lekkage hadden veroorzaakt in onze kruipruimte.
- In juni is een deel van de keuken neer gezet. In november is pas de rest van de keuken gemonteerd.
In Januari 2021 zijn de laatste werkzaamheden van van de Hazel geweest. Tot op heden is de keuken niet zoals afgesproken en niet naar onze wens. Echter zegt van den Hazel hier niks meer aan te doen.
FOTO VAN E COLDEWIJN
Reactie of foto toevoegen
“Weinig service bij apparaatstoring”
Door mekke doornbos op maandag 15 feb 2021 21 | vestiging Lelystad
keuken kopen bij je locals goed idee denk je persoonlijk direct contact tot dat je een storing krijgt word je doorverwezen naar de groothandel na 8 weken zonder koelkast maar een nieuwe gekocht waar? bij de groothandel natuurlijk
Reactie of foto toevoegen
“Montage ging niet goed”
Door Jantine B op zaterdag 14 nov 2020 20 | vestiging Lelystad
Ik heb een keuken aangeschaft bij Van den Hazel Lelystad.Ik was zeer tevreden over het ontwerp en het meedenken. Toen de keuken werd geplaatst begon de ellende. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt die zo slecht communiceert en zich niet aan de gemaakte afspraken houdt. Ze maken beloftes waarvan ze zelf van te voren weten dat ze die niet kunnen nakomen en dat door de eigenaar de heer J. van den Hazel zelf. Ik heb in augustus een mail en aangetekende brief gestuurd en er is mij door de eigenaar drie keer telefonisch toegezegd dat hij er inhoudelijk op zal reageren maar dat moet nu (november 2020) nog steeds gebeuren. Mijn advies is dan ook nooit zaken mee doen, je krijgt er gegarandeerd spijt van.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Nieuwe keuken
1 / 4
Vestigingen Van den Hazel Keukens
aEde (2 ervaringen), Keesomstraat 16, 6716 AB Ede, tel 0318 24 03 11
bLelystad (13 ervaringen), Jol 11-1, 8243 ED Lelystad, tel 0320 - 41 35 77
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.