Feedback
Alle Badkamerwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Klaaswaal (Zuid-Holland)
211 ervaringen (2 weken geleden)
Nunspeet (Gelderland)
482 ervaringen (gisteren)
Sint Annaland (Zeeland)
285 ervaringen (2 weken geleden)
6 vestigingen
1838 ervaringen (gisteren)
Son (Noord-Brabant)
35 ervaringen (1 maand geleden)
Vlaardingen (Zuid-Holland)
100 ervaringen (3 weken geleden)
Sevenum (Limburg)
29 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
5,4

Sanisale

Score uit 20 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
37 vestigingen (heel nederland)
Gebruikersfoto: Situatie in de badkamer
1 / 1
1 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanisale
A-merken voor bodemprijzen. Snelst groeiende formule, door kennis en kwaliteit. Perfecte service. Persoonlijk contact, de eigenaar staat zelf ook in de winkel. Geen 0900 nummers. Mooi verzorgde showrooms.
Ervaringen
Er zijn 20 ervaringen over Sanisale. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren7 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren0 ervaringen
2 sterren3 ervaringen
1 ster8 ervaringen

Per vestiging:
“Niet tevreden”
Door Karin op dinsdag 27 feb 2018 '18 | vestiging Zwolle
Alle materiaal voor badkamerverbouw uitgezocht bij Sanisale. De levering verliep in etappes, want niet alles was er op tijd voor onze verbouwing. De medewerker aan de telefoon zei:o ja, die bestelling is nog niet weg". Uiteindelijk hebben we meer betaald dan de offerte, moesten we drie keer naar de winkel om iets te halen wat niet meegeleverd was en heeft ons installatiebedrijf een dag langer moeten werken omdat allerlei materialen eerst aangepast moesten worden, omdat ze niet pasten. Overwerk, extra materialen, reiskosten hebben ons extra kosten opgeleverd. Contacten hierover verlopen in een welles-nietes sfeer die heel vervelend is, en waar we niet lijken uit te komen
Reactie of foto toevoegen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1838 ervaringen
9,6
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 35 ervaringen
“Verkeerde levering”
Door m op dinsdag 30 aug 2016 '16 | vestiging Nuenen
Foute levering van sanitair tegels en kleur tegels . slechte service en onvriendelijke mensen . Die Kay kan echt niet met mensen omgaan . ik raad dan ook echt af om met sanisale nuenen in zee te gaan .
Reactie of foto toevoegen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 482 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 285 ervaringen
“Uiteindelijk opgelost”
Door Sevan op woensdag 14 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
We hebben geprobeerd om met SaniSale in contact te komen om onze badkamer te renoveren, dit heeft lang geduurd maar het heeft uiteindelijk wel plaats gevonden. Vandaag 15 februari 2018 heeft Jeroen vanuit SaniSale met het nummer 0611727193, contact met ons opgenomen. Hij heeft mij netjes en klantvriendelijk uitgelegd waarom het zo heeft gelopen. We zijn tevreden dat we een helder en duidelijk antwoord van SaniSale hebben gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Telkens geen levering”
Door sander op vrijdag 30 mrt 2018 '18 | vestiging Breda
Sinds sept 2017 aan het wachten op de correcte badoverloop/afvoer systeem.. tot 5 maal toe niet de goede geleverd.... Tijd om een oplossing aan huis te voorzien!
Reactie of foto toevoegen
“Bad verkeerd geleverd”
Door Meike op donderdag 12 okt 2017 '17 | vestiging Den Bosch
Zeer slechte after sales service en advies. Alles voor de snelle verkoop. Kortom ik zou dit bedrijf nooit en te nimmer aanraden aan iemand in mijn omgeving of bij toekomstige projecten gebruiken. Optie verkocht die bij nader inzien te risicovol zou zijn om uit te voeren. Wanneer je hier bij ze op terugkomt en je afvraagt waarom je daar niet over geïnformeerd bent bij aanschaf, wordt gedaan alsof dit ons manko met een arrogantie die kant nog wal slaat. We komen ten slotte een badkamer kopen en verwachten advies in wat de mogelijkheden zijn. Niet de badkamer zo duur als mogelijk verkopen en als vervolgens de door ons ingehuurde loodgieter en installateur voor plaatsing aangeven dat het maken van een gat in het bad voor het toevoegen van een handdouche risicovol is ivm materiaal bad, je schouders ophalen en als oplossing bieden dat je de kraan terug mag brengen en er een muurdouche voor je bestelt kan worden waar we wel een lange levertijd op moeten verwachten. Met de opmerking dat het lastig is dat het al uit de verpakking is en hij sowieso niet snapt waarom we voor dit systeem kozen. De wereld op zijn kop. Daarnaast bleek dat standaard benodigdheden zoals een opvangbak niet eens mee geleverd waren. Het is dat het project volgende week afgerond dient te worden anders had ik ze graag de hele badkamer geretourneerd op een drukke zaterdagmiddag en was ik desnoods gaan procederen om mijn geld terug te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jenny &Jordy op vrijdag 2 nov 2012 '12 | vestiging Amstelveen
Wij laten zelf onze badkamer casco opleveren en zijn nu aan het kijken bij sani-sale in Amstelveen, wij zijn over hun erg tevreden.
REACTIE VAN SANISALE AMSTELVEEN
Bedankt voor de leuke reactie Wij hopen dat we u in de toekomst nog eens mogen begroeten in onze winkel
Reactie of foto toevoegen
9,1
Bad en Keuken Design Sevenum
Sevenum (Limburg)
“Uitstekend” score uit 29 ervaringen
9,8
George van Dijke
Klaaswaal (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 211 ervaringen
“Slechte aftersales”
Door E. de Waardt op vrijdag 24 nov 2017 '17 | vestiging Purmerend
Gingen de afspraken om te komen tot levering en plaatsing gesmeerd (prachtige badkamer) de aftersales is knudde. En met knudde, bedoelen wij ECHT KNUDDE. De trafo van de spotjes ging vrij snel stuk, het bleek dat de bewuste serie fouten bevatte. Uiteraard zou de trafo vervangen worden, tsja, dat is al anderhalf jaar geleden. Veel, heel veel telefoontjes; bezoeken aan de showroom, weer telefoontjes. Eindelijk actie: de trafo ligt achter een badding (een balk van het verlaagd plafond) en is niet te verwijderen. De oplossing is al genoemd: het plafond moet open, de trafo verwisseld, het plafond hersteld, stukadoor en schilder aan het werk. Maar ja dat is al ruim een maand geleden, nog niets gebeurd dus elke dag met beperkt licht badderen. Ik verbaas me erover dat twee betrokken (?) eigenaren hun naam zo verpesten door laks te handelen. Natuurlijk hoop ik dat de oplossing snel komt; dan vermeld ik dat hier uiteraard.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Peter van de Bunt op donderdag 7 dec 2017 '17 | vestiging Nijkerk
Nette correcte behandeling , goed de tijd voor de klant ,

Aanvulling ontvangen 9 december 2017: Badkamer compleet. Is geleverd. Is goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Van kastje naar de muur”
Door Rutger op zaterdag 14 okt 2017 '17 | vestiging Hoogeveen
Wij zijn nu al twee jaar doende om dure inbouw kranen vervangen en geplaatst te krijgen. Worden gedurende die gehele periode van kastje naar de muur gestuurd waarbij medewerkers elkaar opzadelen met de klacht en/of elkaar afvallen richting de klant en/of andere bedrijven de schuld wordt gegeven dat de klacht niet is opgepakt of adequaat afgehandeld. Na twee jaar van vele malen (zelf) bellen, emails en vele holle toezeggingen dat de klacht zal worden verholpen is deze klacht nog niet verholpen en wordt er niets concreets ondernomen om de gemaakte toezeggingen überhaupt na te komen. Zeer frustrerend en zeker niet aan te raden als het allemaal wat moeilijker wordt !
Reactie of foto toevoegen
“Begin er niet aan”
Door van tilburg op woensdag 8 jun 2016 '16 | vestiging Son
Sanisale.com son en Breugel begin er nooit aan. Vooraf al hoop trammelant ze zijn niet duidelijk mooie verkooppraatje maar dan.... Betalingafspraak klopt niet. Afspraak welke monteur komt moet je over bellen. Te weinig tegels besteld. Als je belt over deze klachten zijn ze vrij brutaal. De montage is goed er is goed overleg met monteur...maar samen kom je er achter dat de tekeningen niet kloppen..... Dus kun je weer bellen. Je blijft dus bezig terwijl je alles uitbesteed
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Santorro op woensdag 16 sep 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Wij hebben onze badkamer compleet bij Sanisale gekocht. In principe, ging alles goed., maar wij moesten zelfs de materiaal zelfs naar onze appartement optillen. Zij deden het niet., zelfs als wij betaalden. Het ergste was, dat ze hadden een vergissing met het meten van de badkamer. De tegels werden verkeerd geleverd. Ik moest zelfs de verkeerde tegels terug naar de winkel brengen, en de goede maat , zelfs naar de appartement brengen. Let OP! Er waren 30 dozen. Nog erger, zij proberen de schuld aan ons te geven.
Reactie of foto toevoegen
“Veel gedoe”
Door Sjors van Hulten op donderdag 1 feb 2018 '18 | vestiging Den Bosch
In januari 2017 hebben wij een badkamer gekocht bij Sani Sale Den Bosch. Het is nu een jaar later en we kampen nog steeds met een niet werkende thermostaat. Daar zijn we niet blij mee. We zijn nu 4 thermostaten verder, 3 bezoeken van Korver Holland (leverancier Sani Sale), ettelijke opgenomen verlofuren, vele inspecties, vele belletjes, inschakelen van onafhankelijke loodgieter en kosten voor improvisatie douche verder, maar nog steeds geen werkende thermostaat en douche.
Al om al, houden een onbetrouwbaar, onverantwoordelijk en onvervuld gevoel aan dit hele traject met SaniSale Den Bosch. Het is geen partij die verantwoordelijk is en zorgt dat de klant verholpen is. Ze zijn niet proactief en eigenaar van het probleem van de klant en komen hun beloftes niet na. We zijn vermoeid na alle belletjes, getrek en geduw, alle opgenomen verlof uren ten behoeve van inspectie en hopeloze pogingen om actie in deze zaak te krijgen. Zodoende deze gegronde klacht, met de intentie een verschil te maken in hun service voor toekomstige klanten. Op dit moment gaan we nieuw binnenwerk bestellen en monteren door een andere partij. Voor een uitgebreider verslag verwijs ik u naar hieronder, beoordeel voor uzelf.

Verslag:
We hebben een melding van deze klacht gemaakt direct na installatie. De klacht luidt: Wanneer je aan de thermostaatkraan draait wordt het water koud en wordt het ook niet meer warm. De installatie is overigens door onszelf gedaan. Korver Holland zou een nieuwe thermostaat opsturen, wat het probleem voor 2 douchebeurten oploste. Flinke wat belletjes later is Korver eind 2017 zelf op bezoek gekomen. Ze hebben gekeken naar het binnenwerk voor zover dat mogelijk is en geconstateerd dat het niet aan hun binnenwerk ligt. Op dat moment waren we er zo klaar mee dat we direct een loodgieter in de hand hebben genomen, om dit op te lossen of het probleem nu door ons of door SaniSale veroorzaakt is. Deze loodgieter kende we niet en hebben we op aanraden van warmteservice Den Bosch ingeschakeld. De loodgieter heeft de leidingen, splitter en het binnenwerk gecontroleerd. Wat blijkt, de splitter in de meterkast en het binnenwerk wordt gewoon 60 graden bij gebruik douche (instelling boiler). Oftewel, niks mis met de aanvoering van warm water. Alle andere kranen aangesloten op de splitter geven gewoon warm water, werken naar behoren. Toen hebben we weer contact opgenomen met Sani Sale welke in conclaaf gegaan is met Korver. Korver heeft weer een monteur langs gestuurd, welke tot een: "Ik snap het niet conclusie kwam". We hebben hem verzocht dit intern te bespreken en terug te komen bij ons. Dit was halverwege december 2017 en anno 26-01-2018 nog steeds niks gehoord. Tijdens dit bezoek bleek ook dat ze de terugslagkleppen tijdens vorig bezoek niet inspecteert hebben/verschoont hebben, desondanks ze toen beweerden van wel. Tevens, wat ook een grap is, is hun offerte. Ze menen een vrijblijvende offerte aan te maken zodat je het kan vergelijken (stond op billboard voor de winkel), vervolgens loop je de winkel uit met een offerte zoals op de foto. Totaal onvergelijkbaar en al helemaal niet transparant. Tijdens de rondleiding door de winkel wordt verwezen naar een slechte plastiken "grohe" kraan en hun geweldig eigen merk kraan. Die specifiek aangewezen Grohe kraan is toevallig de enige plasticen Grohe kraan in die hele winkel.
FOTO VAN SJORS VAN HULTEN
Situatie in de badkamer
Reactie of foto toevoegen
9,8
George van Dijke
Klaaswaal (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 211 ervaringen
9,5
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 100 ervaringen
“Tevreden klant”
Door Glenn op zaterdag 3 mrt 2018 '18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vorig jaar augustus 2017 badkamer en toilet uitgezocht met de enthousiaste verkoper (Gerard) deskundig en een meedenker! Af laten leveren februari 2018, alles netjes in overleg en keurig. Ik kwam door een verandering wat tegels te kort en die werden zeer snel uit een ander filiaal gehaald! Mijn ervaring met Sanisale te Capelle is super en kan deze bij iedereen aanbevelen. Kwaliteit en service, chapeau Sanisale, ik ben erg blij met mijn nieuwe badkamer en toilet. Een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Goedkoop is duurkoop”
Door marina op donderdag 24 nov 2016 '16 | vestiging Amsterdam
Alles lijkt prima te gaan tot dat je een kritische vraag stelt of onaangebroken tegels wilt retourneren. Sanisale is dan van mening (letterlijk 'ons standpunt') dat ze maar 75% terug betalen, omdat de tegels terug geboekt moeten worden in het systeem en de leverancier weer een vrachtwagen moet sturen. Als je dan vraagt waarom men dat niet heeft gemeld bij aankoop of niet de algemene voorwaarden heeft overhandigd krijgt Sanisale Amsterdam de drang om een discussie met de klant aan te gaan en als hun het weerwoord dan niet aanstaat het gesprek gewoon te beeindigen. Onze ervarging 'goedkoop is duurkoop' en professionaliteit is ver te zoeken
REACTIE VAN MARINA
Ondertussen heeft het hoofdkantoor van Sanisale gereageerd en gekeken naar een passende oplossing waarmee wij akkoord zijn gegaan. Onze tip - bespreek bij aankoop heel goed wat er wel kan of niet kan als het gaat om retourneren!!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Bob op vrijdag 28 okt 2016 '16 | vestiging Amersfoort
Ik ben onlangs bijzonder goed geholpen door Erwin van Sanisale Amersfoort. Ik had bij een andere leverancier (niet Sanisale) een bestelling gedaan, maar deze wandtegels bleken van erg slechte kwaliteit te zijn. Ik heb toen direct Sanisale Amersfoort gebeld en Erwin heeft toen de volgende dag al nieuwe tegels kunnen leveren. Dankzij Erwin heeft onze badkamerrenovatie geen vertraging opgelopen, welke anders aanzienlijk had kunnen oplopen. Ook onze nabestelling van extra tegels (zelfde tint) werd snel en efficient afgehandeld. Bijzonder fijne ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Droombadkamer gerealiseerd”
Door Frank Meerding op woensdag 2 nov 2016 '16 | vestiging Amersfoort
Zeer deskundig advies gekregen van de verkoper Erwin Wijnmaalen, dankzij zijn kennis konden wij onze "droombadkamer" realiseren. de gemaakte afspraken en geleverde artikelen waren zoals afgesproken op tijd en compleet. een aanrader dankzij het zeer goede advies van Erwin.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door Marlies Rodigas op zondag 21 jan 2018 '18 | vestiging Heerlen
In de vestiging Heerlen hebben we bij Roland Berkers badkamerkranen en sanitair gekocht. We kregen heel goede informatie, de levering was correct. Toen we een probleem hadden ( niet veroorzaakt door de geleverde materialen) werd er meteen met ons meegedacht en naar een mogelijke oplossing gezocht. Bedankt voor alle hulp Roland! Dit bedrijf kan ik ten zeerste aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vriendelijk geholpen”
Door Jacqueline en Onno op zaterdag 11 feb 2012 '12 | vestiging Wormerveer
Wij laten de badkamer casco opleveren. Voor de badkamer hebben we vandaag al ons sanitair bij Sanisale gekocht in Wormerveer. Super goede prijs voor alle bekende merken en je wordt er zeer vriendelijk geholpen. Bij hun een prachtig toilet waar we bij de bekende winkels alleen een wc bril voor hadden dus een echte aanrader voor iedereen.
Reactie of foto toevoegen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1838 ervaringen
9,6
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 35 ervaringen
“Juiste artikel niet geleverd”
Door Ben Damen op vrijdag 16 okt 2015 '15 | vestiging Delft
Vorig jaar een complete badkamer besteld, tevens via hun huisaannemer onze oude badkamer laten slopen en plaatsen.
In eerste instantie goed geholpen, je merkt dat ze ruim voldoende kennis in huis hebben. Helaas zijn wij kwa after-service niet tevreden. Tijdens het plaatsen van de meubels hadden wij de pech dat er het een en ander beschadigd was. Dit gemeld bij Sanisale, dit was geen probleem, ze gingen gelijk nieuwe meubels bestellen. Na een aantal maanden maar eens gebeld wat de stand van zaken was. Na een paar weken werden de meubels afgeleverd, van alles en nog wat werd geleverd maar helaas niet alle beschadigde meubels en het geen wat er geleverd was had een andere maat. (Slordig maar kan gebeuren)
Dit maar weer gemeld en erbij verteld dat ik het nu wel behoorlijk vervelend vind worden.(had tussentijds nog diverse malen contact gehad). Conclusie na nog net geen jaar (11mnd) hebben we nog steeds niet het juiste artikel gekregen. Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren!
Reactie of foto toevoegen
“Twee maal spullen gekocht”
Door Ted van den akker op maandag 2 feb 2015 '15 | vestiging Delft
Bij sani sale tweemaal spullen gekocht. Eerste keer radiatoren en een toiletmeubel.Alles conform afspraak en kwaliteit afgeleverd. Goede voorlichting, vriendelijke houding en denken mee in wat wilt en komen met alternatieven.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Sanisale
Website: www.sanisale.com
aAlmere , Zandzuigerstraat 2, 1333 HD Almere, tel 036 - 737 01 55
bAlphen aan den Rijn , Hoorn 67, 2404 HG Alphen aan de Rijn , tel 0172 - 24 01 11
cAmersfoort (3 ervaringen), Nijverheidsweg-noord 55C, 3812 PK Amersfoort, tel 033 - 432 80 61
dAmstelveen (1 ervaring), Weverij 2/4, 1185 ZG Amstelveen, tel 020 - 751 99 70
eAmsterdam (1 ervaring), Sierenborch 8-L, 1043 BA Amsterdam, tel 020 - 737 09 33
fApeldoorn , De voorwaarts 45, 7321 MA Apeldoorn, tel 055 - 207 07 20
gBarendrecht , Stockholm 8, 2993 LM Barendrecht, tel 0180 - 76 92 04
hBreda (1 ervaring), Kruisvoort 48, 4814 RZ Breda, tel 076 - 737 02 27
iCapelle aan den IJssel (1 ervaring), Lylantse Baan 14, 2908 LG Capelle a.d. IJssel, tel 010 - 227 00 34
jCruquius , Spaarneweg 16h, 2142 EN Cruquius, tel 023 - 751 67 05
kDelft (2 ervaringen), Schieweg 93a, 2627 AT Delft, tel 015 - 256 09 01
lDen Bosch (2 ervaringen), Tinnegieterstraat 25, 5232 BL s’-Hertogenbosch, tel 073 - 737 02 80
mDen Helder , Industrieweg 23a, 1785AD Den Helder, tel 0223 - 76 90 46
nDrachten , Doctor Martin Luther Kingsingel 50, 9203 JC Drachten, tel 0512 - 84 42 71
oGroningen , Atoomweg 2A, 9743 AK Groningen, tel 050 - 737 03 27
pHeerenveen , Turfschip 3, 8447 DM Heerenveen, tel 0513 - 76 45 45
qHeerhugowaard , M. de Klerkweg 4, 1703 DK Heerhugowaard, tel 072 - 737 01 00
rHeerlen (1 ervaring), In de Cramer 78C, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 208 00 08
sHengelo OV , Höltersweg 21/23, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 737 01 43
tHilversum , Nieuwe Havenweg 39-41, 1216 BK Hilversum, tel 035 - 622 56 09
uHoogeveen (1 ervaring), Van Limburg Stirumstraat 3, 7901 AM Hoogeveen, tel 0528 - 27 41 00
vLeeuwarden , Zwettestraat 10, 8912 AH Leeuwarden, tel 058 - 213 13 37
wLeiderdorp (1 ervaring), Meubelplein 1b, 2353 EX Leiderdorp, tel 085 - 876 99 15
xNijkerk (1 ervaring), Boekdrukker 9A, 3861SE Nijkerk, tel 033 - 246 67 44
yNuenen (1 ervaring), De Huufkes 19, 5674 TL Nuenen, tel 040 - 283 84 12
zPurmerend (1 ervaring), Nieuwe Gouw 24, 1442 LE Purmerend, tel 0299 - 42 20 20
a1Schagen , Wittepaal 241A, 1742 LB Schagen, tel 0223 - 76 90 15
b1Sliedrecht , Leeghwaterstraat 103, 3364 AE Sliedrecht, tel 0184 - 76 90 31
c1Son (1 ervaring), Ekkersrijt 4030 A, 5692 DA Son en Breugel, tel 0499 - 32 55 38
d1Spijkenisse , Iepenlaan 19-35, 3203 XV Spijkenisse, tel 0181 - 76 90 20
e1Tilburg , Aphroditestraat 10, 5047 TW Tilburg, tel 013 - 750 51 85
f1Utrecht , Vrieslantlaan 20c, 3526 AA Utrecht, tel 030 - 289 63 29
g1Wijchen , Nieuweweg 303, 6603 BN Wijchen, tel 024 - 645 25 98
h1Wormerveer (1 ervaring), Kikkertweg 58, 1521 RG Wormerveer, tel 085 - 878 00 83
i1Zaandam , Stormhoek 16, 1506 SW Zaandam, tel 075 - 737 01 32
j1Zwaag , De Factorij 2, 1689 AL Zwaag, tel 0229 - 29 89 88
k1Zwolle (1 ervaring), George Stephensonstraat 1, 8013 NL Zwolle, tel 038 - 853 91 91
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor badkamers
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.