Feedback
6,8

Superkeukens

Score uit 226 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
44 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens zo'n naam zegt alles. Superkeukens hanteert al 16 jaar lang 'Altijd direct de beste prijs' . Dit betekent dat je niet langer hoeft te onderhandelen over de eindprijs. Wij berekenen jouw keuken open en transparant zonder ongeloofwaardige kortingen, die jij uiteindelijk toch zelf betaalt.
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,5 uit 53 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 177 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 128 ervaringen
• Ekelhoff Küchen (D)
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,7 uit 439 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,6 uit 68 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,5 uit 492 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 323 ervaringen
• Keur Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 361 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 226 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren118 ervaringen
4 sterren29 ervaringen
3 sterren5 ervaringen
2 sterren14 ervaringen
1 ster54 ervaringen

Per vestiging:
“Een aanrader”
Door Constance van der poll op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Er werd alle tijd genomen om tot een goed ontwerp te komen. Geen opdringerig gedoe. Ging naar huis met een goed advies. In alle rust besloten om de keuken te bestellen. Geen agressief gebel etc. Inmiddels is de keuken geplaatst. Alles was compleet. Al met al een aanrader om voor dit bedrijf te kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Hulde”
Door Koen op maandag 6 jul 2015 15 | vestiging Wolvega
Ik heb een showroomkeuken gekocht bij Superkeukens Wolvega. Naast de showroomopstelling aanvullend extra meubels en apparatuur gekocht. De gehele begeleiding was excellent. Ik heb de laatste 5 jaar drie maal een keuken gekocht, de eerste twee maal bij AANZIENLIJK duurdere zaken, maar de service en begeleiding van Superkeukens is opvallend veel beter dan wat ik gewend was. Afspraken worden stipt nagekomen, het personeel is denkt goed mee en is klantvriendelijk. Van verkoper tot chauffeur. Hulde. En de keuken.... is prachtig!
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Frank op donderdag 3 mrt 2016 16 | vestiging Amersfoort
Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken bij super keukens uit Amersfoort. Er is ruim de tijd uitgetrokken om de keuken samen te stellen met een uiterst vriendelijke prijs die we nergens anders hebben gekregen. Op afgesproken datum en tijd is er ook geleverd. Al met al zijn wij SUPER tevreden over superkeukens. Met vriendelijke groet, Frank
FOTO VAN FRANK
Moderne greeploze hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zelf geinstalleerde keuken”
Door Jitske Beets-Postma op woensdag 18 aug 2021 21 | vestiging Buitenpost
In April naar superkeukens in Buitenpost geweest. Voor de afspraak had ik per mail al een offerte/tekening aangevraagd. Per telefoon werd er verdere informatie gevraagd en een paar dagen later kregen wij een mooie tekening met offerte. Later in een gesprek hebben we dit verder uitgewerkt. Alles werd ons getoond in de showroom en alles werd zeer duidelijk uitgelegd. We hebben het gesprek als zeer prettig ervaren. Ook later na het bestellen van de keuken konden wij bij hun terecht. Als we nog vragen hadden, was allemaal geen probleem. Zowel persoonlijk als per mail.
Er bleken later levering problemen te zijn met de afzuigkap en oven. Hier werden netjes alternatieven voor geregeld ook als deze duurden waren dan onze oorspronkelijke apparaten. Hier hoefden wij niks extra voor te betalen. Wij hebben de keuken zelf opgehaald. Dit was goed geregeld. Alles stond netjes klaar toen wij kwamen. De installatie hebben wij ook zelf gedaan. We ondervonden een probleem met de installatie van de vaatwasser. Na een bezoekje aan superkeukens werd ons uitgelegd hoe we de vaatwasser moesten installeren. En werd het ons duidelijk getoond in de showroom. Zeer vriendelijke medewerkers die voor elke vraag klaar staan. Wij zijn heel erg tevreden over onze keuken.
FOTO VAN JITSKE BEETS-POSTMA
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door Linda den Ouden op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Mijn ervaring is (wederom) heel goed. Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. Door de kennis en kunde van Roland hebben wij nu een juweeltje van een keuken, voor een mooie prijs. Ik vind het uitermate prettig dat je bij Superkeukens direct een mooie prijs krijgt. Al veel complimenten gekregen over onze keuken. De montage is ook perfect uitgevoerd. Roland denkt mee, is klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Super bedankt Roland!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Jan Zantingh Groningen op donderdag 14 apr 2016 16 | vestiging Groningen
Na veel rondgekeken te hebben bij diverse keukenzaken hebben wij bij Superkeukens, Groningen, een hoogglans keuken uitgezocht en, na alles samen goed te hebben afgewogen, deze besteld . Wat ook de doorslag gaf was het zeer goede en deskundig advies van de Hr. B.Wessels, compliment hiervoor. De keuken is binnen de afgesproken levertijd geleverd. Ik heb de keuken zelf geplaatst, alles klopte, alles was compleet, geen beschadigingen, keuken was zeer goed ingepakt. Superkeukens Groningen is voor mij zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fam. Leeuwenburgh op vrijdag 9 sep 2016 16 | vestiging Veenendaal
In ons nieuwe appartement wilden wij een kleine aanpassing in de keuken realiseren. De adviseur, Johan van SK te Veenendaal luisterde en vertaalde onze wensen in een uitstekend maatadvies. Hij ging zelfs naar Keukendepot, de buren, het bedrijf waar SK mee samenwerkt om e.e.a te overleggen. Met Nick van Keukendepot hebben wij gisteren onze keukenkasten besteld en gezien de zeer korte levertijd van deze kasten kwam dit ons prima uit met onze verhuizing in zicht. Kasten, bezorgkosten tegen zeer scherpe prijs. Dus zowel Super Keukens als Keuken Depot uit Veenendaal krijgen van ons een warme douche en een dikke 10 voor het maatadvies en uitstekende service!!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Fam. Schumacher op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Super goede nazorg en service. We hadden door eigen schuld (vallende schaar) een ladefront beschadigd. Super keukens heeft gratis een nieuw ladefront besteld en geleverd. Ook is de monteur twee jaar na levering als service langs gekomen om de deurtjes en laden bij te stellen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rosa op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Superkeukens is erg goed. Ik heb een prachtige keuken besteld die netjes geleverd werd en van zeer goede kwaliteit is. Ook mocht ik toen ik niet tevreden was over de kwaliteit van de afzuigkap deze inruilen voor een andere. Het contact is goed en vriendelijk en er wordt transparant gecommuniceerd. Ik ben daarom zeer tevreden.
FOTO VAN ROSA
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Rosa, Wat is het een mooie keuken geworden. Gefeliciteerd. We waren graag tot je dienst.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Hans op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wij hebben een super ervaring met Super keukens Arkel, keuken was helemaal naar onze wens nauwkeurig en vakkundig samengesteld. ook de afhandeling en montage ging professioneel. wij hebben echt een super keuken!
FOTO VAN HANS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Geen bestekladen”
Door Henk van den Boogaard op dinsdag 20 mrt 2018 18 | vestiging Middelburg
Allereerst moet gezegd worden is onze mening dat we een kwalitatief prima keuken gekocht. Echter door een paar gevallen nadat de deal was gesloten ontstond er enige verwijdering tussen verkoop en klant (wij dus). De apparatuur bleek bij een gespecialiseerde winkel stukken goedkoper te zijn. Over dit prijsverschil viel niet te praten. Geen probleem alleen een beetje lastig. Daarna bleek dat er bij elke kleine verandering die wij nog graag wilden uitvoeren er een giga hoofdprijs voor werd gevraagd. Tot grote verbazing echter blijkt dat er in de geplaatste keuken geen bestekladen zitten. Volgens de verkoper zouden wij die zelf uit de offerte hebben laten verwijderen! Dit is echter totale onzin. Wie wil nou een keuken zonder bestekladen. Ergens anders die dingen bestellen is ook alleen maar extra werk, tijd en geld! Maar mijn vermoeden c.q. wetenschap is, dat bij de laatst aangepaste offerte de prijs is gedrukt door het weglaten of veranderen van een aantal onderdelen. Niet goed opgelet dus bij het zetten van de handtekening. Daarna kwamen we dus erachter. We hadden alleen niet gezien dat o.a. zelfs de bestekbakken waren verdwenen terwijl die wél in 2 eerdere offertes stonden beschreven. Nu kunnen we deze nog nabestellen voor de prijs van € 80,00!! Hier heb ik dan geen woorden meer voor........ maar die bestellades koop ik wel ergens anders. Zoals ik overigens op internet zie voor de helft. Aanvankelijk HAD ik een goede indruk van Superkeukens maar in de praktijk valt dit dus tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Na maanden nog steeds niets binnen”
Door Melahat op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ik heb in maart 2020 keuken, kasten, lades, vaatwasmachine, oven, diepvries, gasfornuis, afzuigkap etc. besteld bij superkeukens. Het afzuigkap was verkeerd bezorgd en nog tot op heden kwijt is in het magazijn..

Vervolgens heb Ik mijn werkblad keramiek van €3550 in augustus 2020 bij superkeukens besteld. Het zou geleverd worden in september en uiteindelijk in maart bezorgd. Later kwamen ze erachter dat de afmetingen van het werkblad door Superkeukens verkeerd was doorgegeven, weer moest ik wachten. Dit is 2x gebeurd!!! Ter compensatie zou ik krijgen; bar met kasten en 2 hoge kasten, €200 vergoeding en de monteur zou gratis mogen monteren. Dit alles na maanden nog steeds niets binnen en houden ze niet aan hun afspraken. Ook willen ze de koop niet ontbinden!!!! Helpppp
Reactie of foto toevoegen
“Alles nagekomen”
Door Rosink op donderdag 23 feb 2017 17 | vestiging Vriezenveen
Alles nagekomen wat er besteld is. Goed ontwerp van Patrick kleine keuken met heel veel ruimte. Prima aflevering door de mensen van Lowik en op de afgesproken tijd. Perfect gemonteerd door Jos. Superkeukens Vriezenveen een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pascalle Lancee op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht en ben super geholpen door de mensen uit de winkel in Utrecht boulevard er werd geluisterd wat ik wilde en dat is ook gebeurt... de keuken was optijd op de minuut. Ben erg tevreden met de kwaliteit van de keuken en nu erg gelukkig ermee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door A.C.C.M. de Sain op maandag 24 sep 2018 18 | vestiging Veenendaal
Zeer goed geholpen. Het gevoel zelf hebben kunnen kiezen. Ook de levering alles volgens goede afspraken. Ook het plaatsen is perfect gebeurd. Super bij Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goedr kwaliteit tot er iets fout gaat”
Door Rene op woensdag 27 jul 2016 16 | vestiging Breda
We hebben in januari een keuken gekocht bij superkeukens. De aankoop ging goed en de offerte was duidelijk en de prijs meteen goed zonder onderhandelen. De keuken hebben we door een externe monteur laten installeren. Tijdens de montage kwamen we al snel achter een probleem. We hadden een kast gekocht met speciale lades (soort apothekerskast). Een hele dure want was wel een kwart van de prijs van de kastjes. Bij montage bleek echter dat de scharnieren van de deur die geleverd was niet pasten. De lades konden zo niet uit de kast worden getrokken. We hebben meteen met superkeukens gebeld en die zouden een nieuwe kast bestellen en laten monteren. 6 weken later kreeg ik een telefoontje dat we de kast konden ophalen. Na uitleg en overleg kwamen ze hem dan toch brengen en monteren.
Bij aankomst zag de monteur meteen dat de verkeerde kast was geleverd. Deze had namelijk legplanken. Ook was er geen deur geleverd of scharnieren. We hebben toen weer gemaild en gebeld met superkeukens. Het bleef lastig uitleggen wat nou precies het probleem was. Uiteindelijk hebben we kleinere lades gekregen en heb ik twee weken geleden 5 (!) maanden na oplevering het laatste onderdeel van de kast gekregen.

Bij een gesprek met de filiaalmanager van superkeukens Tilburg/Breda aangegeven dat we niet tevreden zijn met deze oplossing. We hebben nu minder kastruimte en wel meer betaald voor een kast met grotere lades. Hij gaf ons aan dat deze kasten door superkeukens niet meer worden geleverd en dat hij (zonder overleg met ons) zo wat losse onderdelen had besteld. Het is duidelijk dat ze geen verstand hebben van installatie van keukens, omdat we door deze tactiek meerdere problemen hadden. Ook wilde hij ons niet tegemoet komen voor het feit dat we niet gekregen hebben waarvoor we hadden betaald.

Kortom biedt superkeukens goede kwaliteit, maar zodra er maar iets mis gaat de service en klantvriendelijkheid ver te zoeken is. Ze vragen om hun tijd te geven dingen op te lossen, reken dan gerust op maanden en niet op weken.
Reactie of foto toevoegen
“Keramische inbouw kookplaat”
Door MJH Deenen-Lowis op dinsdag 12 sep 2017 17 | vestiging Horst
onze keuken was niet gekocht bij Superkeukens, toch alle tijd genomen om ons te adviseren over keramische inbouw kookplaat, die helaas door een ongelukje gesneuveld was en vervangen moest worden door een nieuwe. Geen grote aankoop, toch zeer behulpzaam ( verkoper Gert-Jan.)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met eindresultaat”
Door Cees van den Putte op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Tiel
Mooi keuken gekocht bij super keukens plaatsing ging toppie wat vertraging met de levering maar met het eind resultaat tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg ontbreekt”
Door beckemeier op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Almere
Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit? Dit gold ook voor de afzuigkap. Helaas werd in de tekening geen rekening gehouden dat wij een hoog plafond hebben, waardoor de afzuigkap tekort was. Dit was natuurlijk ook een fout van ons? hoe dan ? en hebben we ook dit zelf moeten oplossen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen bezig geweest om de afzuigkap ervan te halen en opnieuw weer op te hangen en een oplossing te zoeken voor het tekorte aanrechtblad.
FOTO VAN BECKEMEIER
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage zzp ers”
Door Anneke Postma op vrijdag 30 sep 2016 16 | vestiging Groningen
In september heb ik een keuken bij Superkeukens gekocht. Het is een mooie keuken, maar de installatie was een compleet horror verhaal. De keuken zou geïnstalleerd worden door de heer [naam verwijderd]. Van deze monteur moesten alle tegels uit de keuken gesloopt worden. Helaas bleek dat de muren van de keuken toen opnieuw gestuukt moesten worden. Gelukkig heeft Superkeukens de stukadoor betaald. De monteur zag het installeren van de keuken niet meer zitten en heeft toen een tweede monteur ingehuurd. Er begon gelijk een ruzie over de kranen van de keuken. Die moesten wij ineens extra betalen en dat terwijl ik zelf een keukenkraan had gekocht. Ook voor de leidingen moest ineens betaald worden. Daar heeft mijn zwager Bennie nog behoorlijk ruzie over gemaakt. Tot mijn verbazing vroeg de tweede monteur gelijk of er ook bier was, woensdag middag om half twee. De tweede monteur heeft mijn keuken geïnstalleerd. Gelukkig heb ik een handige zwager die alle fouten van de tweede monteur heeft kunnen corrigeren. Zelfs het aanleggen van stopcontacten lukte niet bij de tweede monteur. Laatst stond ik af te wassen en toen stond er water in het aanrecht, bleek dat de leidingen in de keuken niet vastgedraaid waren. Ook de keukenkraan was verkeerd om aangesloten. Het warme water kwam als ik de handel naar rechts duwde en het koude water als ik de handel naar het rode knopje duwde. Onder mijn fornuis zit een plank om het fornuis op dezelfde hoogte te brengen als het aanrecht. Om de lelijke planken weg te werken is er met 1 schroefje een metalen plaat onder het fornuis gemonteerd. De plaat zit helemaal los. Het fornuis staat een beetje scheef. Ik heb deze reactie op de Super slechte service van Superkeukens in Groningen geplaatst. Vandaag kreeg ik van een verkoper van Superkeukens in Groningen te horen dat mijn mail richting Superkeukens onfatsoenlijk is. In deze mail vertel ik alleen de waarheid over het slecht presteren van Superkeukens. Helaas is mijn combimagnetron kapot en deze moet vervangen worden. Tot onze grote schrik blijken de stopcontacten in de keuken door de tweede monteur achter de kastjes weggewerkt te zijn. Resultaat: het is onmogelijk om elektrische apparaten uit de keuken te verwijderen zonder de hele keuken te moeten afbreken. Om de stopcontacten in de keuken te kunnen bereiken moet ik nu een dure monteur van Superkeukens inhuren. Ik heb dus nu een keuken met een kapotte combimagnetron die niet vervangen kan worden omdat de weledelgeleerde tweede monteur in al zijn wijsheid heeft besloten om ervoor te zorgen dat de stopcontacten voor de apparatuur niet meer toegankelijk zijn. Ik heb maar 1 advies, koop geen keuken bij Superkeukens in Groningen, ga naar een keukenleverancier waar ook het personeel dat de keuken monteert in dienst is. Die zzp ers van Superkeukens maken er een puinhoop van!!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te raden”
Door Astrid op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Hellevoetsluis
Geweldig fijn geholpen door Deborah. Vriendelijk snelle uitgebreide tekening. De keuken is van zeer goede kwaliteit, maatwerk en hang en sluitwerk super! Zeker aan te raden! Aanwinst in ons huis
FOTO VAN ASTRID
Reactie of foto toevoegen
“Keuken strak geplaatst”
Door Lars Albronda op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij waren opzoek naar een nieuwe keuken en op advies van vrienden zijn wij voor het eerst naar Superkeukens gegaan. We werden uitstekend geholpen er werd geluisterd naar onze wensen waarna je stap voor stap je keuzes maakt en advies krijgt tot dat we onze droomkeuken hadden samengesteld.

Aanvulling ontvangen 2 december 2020: Montage/levering is 2 weken geleden gebeurd. Bij levering kwam de chauffeur met de mededeling dat we nog moesten betalen terwijl wij dit al netjes van te voren hadden gedaan. Dit schijnt vaker voor te komen en nadat ik het bankafschrift had laten zien was het alsnog akkoord. Onze ervaring is zeer positief betreft de montage. De monteur werkte erg netjes en bovendien snel. Er was 2 dagen montage tijd gerekend maar hij was ruim binnen de tijd klaar en dit is niet omdat het een beunhaas was. De keuken zit er super strak in.
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos verlopen”
Door Ingrid Thierry op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Almere
Ben heel blij dat ik bij Superkeukens terechtkwam. Het was de vijfde keukenzaak tijdens mijn oriënteringsrondje in DoeMere, maar de enige waar ik een belangstellende verkoper trof die tijd voor mij had. Ik beloofde terug te komen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik werd uitstekend voorgelicht over allerlei keukenzaken. Wilfred heeft voor mij op deskundige wijze een prachtige keuken getekend, waarin al mijn wensen vervuld zijn. Vandaag is de keuken opgeleverd. Het hele proces is nagenoeg probleemloos verlopen. Wel erg jammer dat ik onverwacht met een hele grote berg verpakkingsmateriaal bleef zitten. Maar Wilfred is voor mij echt een super keukenverkoper die ik iedereen kan aanraden!
FOTO VAN INGRID THIERRY
REACTIE VAN INGRID THIERRY
Met de plaatsing van de fotoglasplaat is de keuken helemaal top geworden!
REACTIE VAN NAJAT
Een hele mooie keuken. Ik vroeg mij af wat jij ervoor betaald hebt
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Abdulla Bostanci op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Huissen
Ik heb een keuken gekocht van 15k en deze is op afgesproken termijn geleverd. Tijdens de levering zijn er aantal zaken niet goed gegaan door apparaten niet te leveren, maar deze zijn deels goed terecht gekomen. Alleen het enige nadeel is dat de apparaten zijn geleverd nadat de monteur langs is geweest. Dus de keuken is gemonteerd muv producten die niet geleverd zijn.

Er zijn aantal zaken niet goed gegaan;
- tijdens de verkoop zijn er apparaten getoond en geselecteerd door ons. Achteraf zagen we dat er verkeerde producten zijn geselecteerd in de order en verkeerde is geleverd en gemonteerd. Dus je kiest voor type A en type B wordt geleverd. Terwijl je het idee had dat je voor type A betaalde.

- Producten die als eerst geselecteerd zijn, dus bij het eerste gesprek zijn bij 2e offerte verdwenen. Bijv tijdens de afspraak spreek je alles in detail net zoals een zijwandpaneel die gelijk moet zijn aan voorpanelen. Deze wordt bij eerste gesprek meegenomen in de offerte maar nadat je het geaccordeerd heb en paar keer voor aanpassingen gaat en dit laat doorvoeren (op ander vlak), verdwijnt dit uit de offerte. Je betaalt er niet voor, maar je mist het wel....

- Afmetingen die niet goed en duidelijk zijn besproken en achteraf zit je met een blad van paar duizend die niet past in de hoek.

- Onderdelen net als bestekbak tijdens gesprek afgesproken, maar niet meegenomen in de offerte en ook niet geleverd.

- Verkeerde kast geselecteerd voor een diepvries. We hadden gekozen voor een kleine diepvries in de hoge kast die 2 meter is en het apparaten aan de onderkant gekozen, maar na montage kon diepvries alleen maar aan de bovenkant geplaatst worden, dus verkeerde kast. Nu hebben we lades in diepvries die we niet bij kunnen en een huishoud trap gebruiken.

Nog andere kleine dingen, maar deze zijn niet waard om op te noemen. Ik heb een mail opgestuurd en alles duidelijk aangegeven, maar nog geen reactie. Ben benieuwd hoe dit afgehandel gaat worden. Gaan ze voor klant of voor geld. Ik zou een goede referentie zijn voor hun in mijn omgeving, maar geloof me dat dit te ver gaat. Mijn referentie krijgen ze zeker niet! In eerste instantie had ik een goed gevoel bij maar nu ben ik niet tevreden over de situatie. Dit is wat ik meemaak en wil graag met je delen.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Familie Heijbroek op woensdag 7 apr 2021 21 | vestiging Amersfoort
Tijdens corona tijd meerdere fijne en veilige gesprekken gehad met de adviseur. We hadden al een goed beeld wat we wilden, maar Vincent Dijkers heeft ons uitstekend geholpen met advies en puntjes op de i. Concept van Superkeukens dat ze niet gooien met stuntprijzen die je direct moet ondertekenen was heel fijn. Eerlijke prijs waar je rustig over na mag denken. Top! Montage door een ervaren en perfectionistische monteur. Wat voor de klant heel fijn is :) Hoop dat deze keuken lang mee gaat, maar daarna komen we zeker hier terug!
FOTO VAN FAMILIE HEIJBROEK
+ Toon extra foto van Familie Heijbroek
+ Toon extra foto van Familie Heijbroek
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Michiel op dinsdag 31 jan 2017 17 | vestiging Assen
Dit is voor ons de derde keuken in 9 jaar tijd en voor het eerst bij superkeukens (zie onder voor meer). Wat een enorm andere ervaring, zeer goede ontvangst, transparantie in prijzen en een goed ontwerp. We zijn zowel door Arjan als Robbert zeer kundig en uitgebreid geholpen en kregen in één keer een zeer schappelijke (vaste) prijs aangeboden. We hebben dit nog netjes kunnen afronden en de deal was rond. We hebben veel vertrouwen in de kwaliteit en ontwerp (Schuller gekozen). Ook tussentijds wijzigen (kookplaat) was geen enkel probleem en we kregen zelfs nog een klein beetje retour. We hebben zelf de keuken geplaatst, waarbij bleek dat beide heren ook inhoudelijk kennis hebben van het plaatsen, waardoor we op twee momenten toch weer verder konden. De keuken staat zeer netjes.

Eén niswandplaat is ergens zoekgeraakt en de koelkastdeur was niet volledig in orde. Beiden zijn direct na melden nabesteld. Het enige dat wij hierover kunnen zeggen is: enorm tevreden over elke stap in het traject en natuurlijk met het eindresultaat. Wij zijn vanaf nu absoluut promotor van Superkeukens in Assen. De volle vijf sterren ten zeerste verdiend.

Context: 3e keer in 9 jaar tijd dat we keuken kopen. Eerste keer bij Mandemakers Groep (keuken kampioen), enorm mooie keuken, maar enorm slechte manier van tot overeenkomst komen en service. Tweede begonnen bij Mandemakers Groep (Nieuwenhuis), maar opnieuw een slechte start en uiteindelijk in Duitsland gehaald; zeer tevreden. Deze derde keuken was relatief klein en zijn we (9 jaar later) opnieuw de keuken kampioen binnengestapt met daarbij bovenstaand verhaal. En opnieuw hanteren ze nog dezelfde werkwijze. Zodoende bij Superkeukens in Assen beland.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Marion van den Biezenbos op zaterdag 3 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
Fantastisch geduldig geholpen. Nemen alle tijd net zo lang dat ik het WoW gevoel had. Helemaal niet onder druk gezet of gepusht! Alles verliep volgens afspraak. Ook monteren gebeurde keurig en netjes zonder dat er ook maar iets zonder overleg ging.
FOTO VAN MARION VAN DEN BIEZENBOS
Keuken via Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Sabine Wesseling op maandag 26 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Prachtige keuken, deuren en laden netjes afgehangen, mooie apparatuur en de montage ook in één keer perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Paas op maandag 12 aug 2019 19 | vestiging Veenendaal
Prima geholpen, goede communicatie en alles liep volgens afspraak.

Aanvulling ontvangen 13 augustus 2019: Wij hebben een keuken gekocht die inmiddels is gemonteerd. Onze ervaringen bij de aankoop was prima. Zij waren het derde bedrijf dat we binnen liepen. Wij werden daar vriendelijk ontvangen, en uiteindelijk heeft dat tot de aankoop geleid. Ook werd een oven, afzuigkap en kraan gekocht. De rest vd apparatuur was nog geen 4 jaar oud, zo dat we besloten om deze weer in de nieuwe keuken te plaatsen. Onze zonen hebben de oude keuken gesloopt en gezorgd dat alle contactpunten etc weer op de goede plek kwamen. Vervolgens is de keuken 2 dagen voor plaatsing geleverd en daarna dus geplaatst zonder problemen. Het ziet er netjes uit, alles werkt en het wachten is nu nog op de stukadoor maar die heeft geen relatie met superkeukens. Wij zijn super tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door H.L.P.Smeets op dinsdag 16 aug 2016 16 | vestiging Oss
Aanschaf keuken. Prettige bediening in de zaak, goede informatie, meedenkend. Mooie keuken en goede installatie en service. Ook kledingkasten bij dit bedrijf besteld. Eveneens prima service. Verbruggen Megastore een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Nelly Zeeman op zaterdag 5 mrt 2016 16 | vestiging Hoorn NH
2e kerstdag naar Superkeukens in Hoorn geweest en meteen een goede klik met zeer deskundige Marloes Wolke. Prima uitleg en begeleiding door het hele circuit waar je aan moet denken als je een keuken koopt. Super tevreden! 31 December getekent voor accoord. Inmiddels is het 5 maart en de keuken is geleverd en geplaatst door 2 zeer deskundige en meedenkende keukenmonteurs van het bedrijf Nivedo uit Almere. Ik ben meer dan tevreden over het eindresultaat. Alles in 1 keer goed geleverd en gemonteerd. Samenvattend: zeer tevreden klant in het bezit van een goed betaalbare keuken. TOP!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Tine krayo op maandag 13 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
Nieuwe keuken, zeer goed geholpen . Echt de keuken helemaal tot hoe wij graag zouden zien aangepast. Keurig ingemeten en geplaatst .ik raad Super Keukens zeker aan ...
FOTO VAN TINE KRAYO
Keurig
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door A. de Windt op zondag 31 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij zijn door een kennis ( met goede ervaringen ) in Den Bosch binnengelopen. We hadden zo onze eigen ideeën. De adviezen waren dermate passend, de 3d tekeningen dermate professioneel dat we een goed gevoel kregen. Daar gaat het in 1e instantie om. Ons idee werd aangepast door vakkundige tips en adviezen. Uiteraard is het prijsplaatje ook een wezenlijk onderdeel. Dat hebben we ook eens goed naast elkaar gezet. Uiteindelijk besloten de keuken te laten plaatsen. Levertijd, levering, plaatsen 100 procent. We zijn erg tevreden en met een prima resultaat. Aanbeveling waard.
Reactie of foto toevoegen
“Niet fijn”
Door Alex op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
In januari een keuken besteld bij SK. We werden heel erg vriendelijk behandeld tijdens de bestelling. Maar toen... De vaatwasser en koelkast werden zonder overleg veranderd, een ander merk. Zo ook de handgrepen waar we helaas te laat achter kwamen.Bij levering van de keuken kwam ik hier achter. Gelijk gebeld, maar er werd doodleuk verteld dat ik hiervoor getekend had dus eigen schuld, had ik maar op moeten letten. Verder ook totaal geen oplossing of aanpassing hiervoor. Ook waren de scharnieren van de vaatwasser niet goed en de verlichting boven de kastjes knipperden. Twee weken na plaatsing begeeft de kookplaat het. SK gebeld, ze zouden een nieuwe bestellen. Na 2 weken wordt ik gebeld dat de scharnieren er zijn en geplaatst kunnen worden. Ik vraag of het misschien handig is om dat tegelijk te doen met de kookplaat, anders moeten ze 2x komen. Ze wisten niks af van een kookplaat, was niet doorgeven door SK. Dus weer gebeld. De volgende dag werd ik gebeld door de leverancier dat de kookplaat niet leverbaar was ivm corona. Hoe lang dit ging duren, geen idee! Na 16 dagen zonder kookplaat ben ik boos zonder afspraak bij SK binnen gelopen en heb een oplossing geëist. Ineens kon er een tijdelijke kookplaat uit het magazijn geleverd worden. Heb later nog contact opgenomen met klanten service over de handgrepen, ik vind echt dat dit opgelost moet worden. Maar nee, werd erg onbeschoft behandeld en kreeg alleen te horen dat ik hiervoor getekend heb. Door mijn verhaal te delen hoop ik dat mensen eerst goed nadenken om hier een keuken te kopen. En zo toch, kijk heel erg goed je offerte na vooral als ze er meerdere moeten maken want ze veranderen zonder overleg van alles
Reactie of foto toevoegen
“10 jaar garantie niet nagekomen”
Door Ron op woensdag 3 mei 2017 17 | vestiging Hoorn NH
Ruim zes jaar geleden keuken aangeschaft bij Superkeukens Hoorn en inmiddels is er probleem ontstaan bij frontje en minimaal defect van folie. Bij verzoek dit op te lossen bleek er geen bereidwilligheid te bestaan om met een oplossing te komen. Het probleem zou kunnen worden verholpen door het frontje bijvoorbeeld te laten renoveren o.i.d. is mijn mening. Ondanks 10 jaar garantie op de keuken (waarvan de manager nota bene ervan overtuigd was dat er zo'n zes jaar geleden nog geen 10 jaar garantie bestond) werd de klacht niet opgelost. Mijn rechtsbijstandsverzekering zal ik wel gaan aanspreken nu. Overigens zijn er bij de oplevering van de keuken ook aantal zaken niet goed verlopen en deels goed afgehandeld en deels niet. Voert te ver om daarover uit te wijden alhier. Al met al geen aanrader voor toekomstige kopers.
Reactie of foto toevoegen
“7 jaar later goede service”
Door Hans Kamstra op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Jaren terug keuken gekocht, zeer goed geplaatst door deskundige mensen. Tussendoor stond men ook altijd klaar. Nu was na 7 jaar de korfplug stuk. En wat dacht u, gebeld met Superkeukens Elburg en die hebben het kosteloos geregeld. Oftewel Super garantie! Super Keukens is een Super bedrijf met Super personeel die Super spullen aan de man brengen. In één woord super!
Reactie of foto toevoegen
“Klopte niet”
Door Gideon Leeuwis op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Arkel
ik heb mijn keuken hier besteld alles was mogelijk en was precies zoals we wilde, totdat hij werd geleverd en bleek dat er een aantal dingen niet te kloppen zoals ik besteld had en het duurde 4 leveringen voordat ik de keuken had zoals hij moest zijn compleet was alleen niet zo als ik hem besteld had. ik baal echt van deze zaak is echt amateuristisch ik zal hier nooit meer iets kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen”
Door M. van Kassel op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht, ben vriendelijk geholpen. Het is voor ons de tweede keuken bij Super keukens Amersfoort. De plaatsing van de keuken verliep ook deze keer naar tevredenheid. Ik zou zeker Super keukens aanbevelen bij vrienden en familie.
FOTO VAN M. VAN KASSEL
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgsteld”
Door Nordsiek op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Almere
Zeer teleurgesteld, waar moet ik beginnen... Ondertussen al 4 montage/service dagen gehad en nog steeds is de keuken niet compleet en hebben we nog steeds diverse mankementen. Heel veel ontbrekende onderdelen, zelf na 4 montage/service dagen. Een werkblad die niet volgens richtlijnen van de fabrikant is besteld/geleverd en dus vervangen dient te worden. Het ergste is hun houding. Het nonchalante waarmee ze de manco's en gebreken oppakken, enkel een mailtje; ''we gaan het bestellen''. Geen gemeende excuses voor ALWEER ontbrekende onderdelen, pas als je er iets van zegt. Ze proberen de gebreken zelfs in eerste instantie te ontkennen. Onder het mom van ''nieuwbouw werkt altijd nog'' ligt het volgens hun niet aan de keuken. Voor hun is ''de buit'' binnen en elke service kost geld in plaats van dat het wat voor ze oplevert. Hoewel je vaker hoort dat er bij een keuken altijd wel een onderdeel ontbreekt, is dit buitensporig. Bijna een jaar verder en nog zijn we bezig om het voor elkaar te krijgen waar we recht op hebben. Sterker, ze proberen ons af te kopen met een bedrag welke niet in verhouding staat tot de herstelwerkzaamheden. Dan voel je je pas echt in de zeik genomen. Zou absoluut niemand Superkeukens aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door F.Coppee op maandag 7 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Prachtige keuken uitgezocht in overleg en op advies medewerker superkeukens. Levering volgens afspraak. Plaatsing snel, soepel en helemaal naar wens.
FOTO VAN F.COPPEE
Reactie of foto toevoegen
“Zo veel misgegaan”
Door Richard op donderdag 14 okt 2021 21 | vestiging Utrecht
Helaas heeft men mijn eerdere negatieve recensie er niet opgezet, dus nogmaals een poging. Zeer negatieve ervaring omdat contactpersoon star en alleen vanuit zijn standpunt op klachten reageert. T is een goede club denk ik, maar bij ons is zoveel misgegaan en worden we niet serieus genomen, zo triest. Nu maar naar geschillencommissie en advocaat erbij wat wij absoluut niet willen. Door alleen deeloplossingen te geven, raak je als klant t spoor bijster en zitten we na 4 maanden na de plaatsing van de keuken nog in troep. Lekkage wil men wel oplossen maar meer niet. Pas op!
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door André Louwen op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Heel prettig is het prijsbeleid. Geen gesoebat over de prijs, maar meteen een reële offerteprijs. De medewerkers zijn zeer klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij mee”
Door Lommerse op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Cruquius
Grote keuken met kookeiland en moderne apparatuur gekocht. Werken met moderne eersteklas materialen en goede apparatuur. Adviseur is vriendelijk en heeft ook echt wel iets toegevoegd met goede adviezen. Installatie verliep ook probleemloos (via Nivedo). Helemaal blij mee.
FOTO VAN LOMMERSE
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende nazorg”
Door Rene Postel op maandag 2 apr 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Wij hebben bij Superkeukens Oldenzaal onze keuken gekocht. Elders hadden we een supergaaf keramisch blad gezien welke we wilden hebben, en dat was totaal geen probleem gelukkig. De vriendelijke verkoper (Ronald) heeft echt zijn best gedaan om ons een product te verkopen naar onze wens. En zelfs de nazorg, waar we veel waarde aan hechten, is er uitstekend. Een ladegeleider haperde en na een telefoontje werd dit gelijk geregeld. Een fantastische zaak, ik zou iedereen Superkeukens Oldenzaal adviseren. En vooral fijn: geen ge-onderhandel over de prijs!!! Al die andere zaken waar we zijn geweest nemen je stuk voor stuk in de maling voor wat betreft de prijs. Superkeukens maakt hun slogan waar en verkoopt standaard voordelig geprijsd!
Reactie of foto toevoegen
“Professionele montage”
Door Gerrit en Harma van der Laan uit Ede op dinsdag 23 aug 2016 16 | vestiging Beuningen GLD
Gisteren en vandaag onze keuken zeer professioneel geplaatst door instellateur Martin Nieuwhoff. Alles klopte, was aanwezig en correct geleverd door Superkeukens Beuningen. Alles kwam ook overeen volgens het plaatje. Geen enkele beschadiging en alles goed in plastic verpakt. Met dank aan de medewerkers Guus, Rob, Sjoerd en Patricia van de eigenaar Jansen Totaal Wonen. Ook dank aan een medewerkster uit Tiel die daar in een weekend (naam vergeten) meehielp en de correcte bezorgers. Je hoort regelmatig rare verhalen over keukenleveranciers. Is hier niet het geval. Het is met recht een Superkeuken. Nogmaals hartelijk dank.
FOTO VAN GERRIT EN HARMA VAN DER LAAN UIT EDE
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door A.C. Hoeboer op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Kolham
Plaatsing nieuwe keuken. Bij de inrichting van de keuken goede adviezen gekregen. Hierbij is ook 3-D als hulpmiddel gebruikt.Hierna is de keuken door Bert ingemeten en zijn de keuken onderdelen op afgesproken tijdstip bezorgd. De monteur Bert, die de inmeting heeft uitgevoerd heeft de keuken ook naar alle tevredenheid geplaatst. De bestelde vaatwasser van Bosch was per abuis niet de juiste,maar dit is in goed overleg opgelost. We zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Precies zoals gewenst”
Door Dakay op vrijdag 11 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij hebben onze eerste keuken bij Superkeukens gekocht en voor de 2e maal natuurlijk weer het zegt het al SUPER. Ons 2e keuken is precies zoals wij het wilden en de service TOP. Ga eens binnen krijg geen spijt van. Mvg,
FOTO VAN DAKAY
Reactie of foto toevoegen
“Scheuren in folie van keuken na 3 jaar”
Door Dao op woensdag 28 jun 2017 17 | vestiging Eindhoven
Ik heb momenteel ook een klacht bij superkeukens open staan. Ik ben van de kastje naar de muur gestuurd. Typisch een zaak zolang het goed gaat, maar zodra je een klacht hebt..... vergeet het maar
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Wenda van der Linden op woensdag 25 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Prima geholpen bij het kopen van onze keuken. Zeker aan te bevelen, fatsoenlijke behandeling en goede prijs!
FOTO VAN WENDA VAN DER LINDEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Mieke vd L. op woensdag 29 apr 2015 15 | vestiging Eindhoven
In een woord geweldig. Fijn geholpen door Jorg Dekker. En werkelijk alle afspraken komen ze na. Ook nog na een jaar. Service ten top! Voor mij geen warme, maar gloeiend hete douche! Super bedankt. Mieke vd L.
Reactie of foto toevoegen
“Vette 10”
Door Jan Caerteling op zaterdag 7 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Voor het eerst in mijn leven, ben al 60, met angst en beven een nieuwe keuken gekocht. Waarom met angst en beven; je hoort zoveel ellende om je heen bij de aanschaf , nou ja eigenlijk bij de plaatsing, dat je het bijna niet aandurft. Bij superkeukens Utrecht geholpen en geadviseerd door Bram. Denkt super mee , heeft ervaring, zeker voor wat mij/ons als leken betreft heel erg fijn. Adviseert en help mee keuzes te maken zonder ook maar iets op te dringen. Neemt alle tijd. Enfin, keuken aangeschaft, via de site krijg je keurig netjes tekeningen en wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang. We lieten hem plaatsen door RS montage, een partner van SK Utrecht. De elektricien leverde perfect werk, na wat problemen bij het aanleggen van extra groepen. ( wel weer meerwerk, een minpunt! Weet nog niet of dit wordt doorberekend...) Ton de plaatser, een topper ! Zo rustig, deskundig, geordend en netjes. Mijn angst dat het mis zou gaan, ongegrond. Keuken echt een superkeuken en in het echt nog mooier dan op de tekening. Een vette 10 voor Superkeukens vooral Bram, Ton en Joris.
FOTO VAN JAN CAERTELING
Keuken mooier dan op tekening
Reactie of foto toevoegen
“5 sterren”
Door Peter op donderdag 28 jun 2018 18 | vestiging Breda
Wij hadden al bij meerdere keukenzaken rondgekeken, die door hun agressieve verkooptechnieken al snel afvielen. Bij Superkeukens Breda zonder enige vorm van druk rustig rondgekeken. De kwaliteit, sfeer en de prijsstelling voelden goed, waarop wij door Cesco een offerte hebben laten maken. Er werd ruim de tijd genomen om te komen tot onze ideale keuken, meerdere aanpassingen achteraf werden netjes verwerkt/meegenomen. Voor plaatsing van de keuken is door de huismonteur (Christiaan) keurig werk afgeleverd met een aantal aanpassingen en het verleggen van leidingen. De keuken werd een dag voor plaatsing netjes afgeleverd, samen met de chauffeur alles nagelopen. Er bleek een boiler te missen, na een telefoontje werd het onderdeel de volgende dag met spoed nageleverd. De keuken staat inmiddels en wij zijn er zeer super blij mee. Het mag duidelijk zijn dat wij meer dan tevreden zijn over Superkeukens Breda; kwaliteit, bemiddeling, communicatie, montage en aftersales krijgen van ons 5 sterren.
FOTO VAN PETER
Keukenhoek
REACTIE VAN TAHMINA
Welke kleur keuken is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door C.J.van der Neut, Blokker. op woensdag 11 nov 2015 15 | vestiging Hoorn NH
wij hebben in april een keuken laten plaatsen door Superkeukens Hoorn.
Zijn bijzonder te spreken over de kwaliteit van de keuken, echter de service bij een relatief kleine storing, betr. dimmer onderkast verlichting, is werkelijk ver onder de maat. Ik ben nu al ruim 2 maanden bezig om dit geregeld te krijgen. Ben inmiddels 20 telefoontjes verder, waarbij ik van het kastje naar de muur ben gestuurd. Van de leverancier (Dekker Lavento), Superkeukens Hoorn en de Monteur ( Moekes Keukenmontage )
Ik heb dan ook besloten, om zelf een monteur in te schakelen, om dit probleem op mij eigen kosten op te lossen, om van deze ergernis verlost te zijn. Wat ik niet kan begrijpen, is dat een bedrijf welke zoveel geld besteed aan reclame op TV, dit totaal teniet doet met deze "Super" slechte service. Superkeukens Hoorn en de monteur, zouden zich diep moeten schamen, want nadat ik melding had gemaakt van mijn voornemen het e.e.a. op internet te plaatsen, liet he monteur weten, om de volgende ochtend ( 11/11/2015 ) langs te komen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Nijboer op maandag 26 jun 2017 17 | vestiging Elburg
Goed meedenken, eerlijke offerte zonder mooie "praatjes" en een goede service
Reactie of foto toevoegen
“Softclose sluiting”
Door P.G. op donderdag 22 okt 2015 15 | vestiging Tilburg
Keuken besteld. ter plek --> wordt tegen ons verteld dat hun keukens standaard een softclose hebben; 3 weken na het plaatsen van mijn order,werd ik gebeld of ik wou 140,00€ extra betalen zodat de onderkasten een Softclose kon hebben omdat op dit type keuken niet standaard was. Om mijn verhaal korte te maken ==> na een aantal keer bellen, emailen krijg ik deze antwoord:
"De keukenleverancier laat weten dat er per deurtje 1 scharnier met demper moet zitten en geen 2. De andere is dus een gewoon scharnier zonder demping. Jullie hebben dus gewoon het juiste aantal scharnieren met dempers gekregen".
Ik heb geprobeerde en geloof mij dat klopt niet! Met één softclose scharnier deuren gaat net zo hard dicht als zonder! Jongens het gaat om 5 softclose scharnier die ik nodig heb! Ik begrijp niet dat ze een slechte naam willen hebben door 5 scharnieren! Ik ga deze zaak aan mijn rechtbijstaandsverzekering doorgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Dachten goed mee”
Door Wim van Rossum op maandag 1 jul 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben onze nieuwe keuken uiteindelijk hier besteld omdat we merkten dat er goed meegedacht werd en er sprake was van een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alles is keurig geleverd en we genieten nu van onze nieuwe keuken. (plaatsing van de keuken hebben we zelf gedaan).
FOTO VAN WIM VAN ROSSUM
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Prachtig eindresultaat. Veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen reactie”
Door Huiberts op donderdag 9 jul 2015 15 | vestiging Broek op Langedijk
We hebben 8 jaar geleden een keuken laten plaatsen folie laat los op haast alle deurtjes . Contact gehad met een medewerker van superkeukens in Broek op langedijk. Deze wil het voor ons oplossen voor 3000 euro. Belachelijk veel geld. Toen we een onze ervaring op een site hadden geplaatst zijn gebeld door superkeukens de medewerker zou binnen 2 weken contact met ons opnemen hopelijk met een oplossing nu 2 maanden later nog niets gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij nieuwe keuken”
Door Marinus op woensdag 21 sep 2016 16 | vestiging Elburg
Super hadden probleem. Met twee laden kasten gebeld en uit gelegt ,werd gelijk actie onder nomen ,werd gelijk twee nieuwe kasten besteld . Nee als we weer nieuewe keuken nemen gaan we weer terug naar Super Keukens Elburg

Naschrift ontvangen op 22 september 2016: Het gaat om een nieuwe keuken die we in december vorig jaar hebben laten plaatsen. Maar na paar maanden hadden we probleem met twee kastjes. Deze werden gelijk besteld na dat we ze gebeld hadden. Oke moest even wachten omdat er levertijd op zat maar vond ze zeer snel . Dus vind dat ze goede review verdienen
Reactie of foto toevoegen
“Heel moeilijk bereikbaar”
Door Martijn op donderdag 15 mrt 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Onze keuken uitzoeken en bestellen was geen probleem en de kwaliteit van de door ons uitgekozen keuken lijkt tot nu toe prima. Verkoop, showroom en materiaal(maar ja, dat maken ze uiteraard niet zelf) hebben ze dus wel goed voor elkaar. Het plaatsen via Superkeukens Olderzaal werd door ZZP-ers gedaan die voor meerdere keukenbedrijven keukens plaatsen en dat is ook vrijwel vlekkeloos gegaan. Nadat wij voor de keuken hadden getekend bleek Superkeuken Oldenzaal telefonisch zeer slecht bereikbaar, waardoor er vaak en onnodig heen en weer moest worden gemaild. Ik was daarom bang dat het in de toekomst wel eens moeilijk kon worden om contact met ze op te nemen en het wijzigen van keukenapparatuur ging daarom niet zo makkelijk als dat ik had gehoopt. We hebben echter achteraf contact gehad met Superkeuken i.v.m. een defecte vriezer en een kromme deur en ze lijken inmiddels echter wat zaken verbeterd te hebben. Zo hebben ze inmiddels een antwoordapparaat waarna ze je eventueel terugbellen. De garantiegevallen zijn verder naar wens en zonder gedoe afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de inzet”
Door Fam. C.H.t Vink op vrijdag 31 mrt 2017 17 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij super keukens in Amersfoort, we werden goed geholpen door Arthur hij had veel geduld , de keuken werd gemonteerd door rs montage dit ging niet goed we moesten bellen waar de monteur bleef toen Tom kwam heeft hij er alles aan gedaan dat wij een mooie keuken kregen een groot compliment. Voor Tom bedankt Tom voor je inzet
FOTO VAN FAM. C.H.T VINK
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Te lang geduurd”
Door Radius/ Helmig op woensdag 13 feb 2019 19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht , verkeerd ingemeten, ook door medewerker die meting ter plaatse uitvoerde .verkeerde kastjes 4x , slechte afwerking . Al met al heeft de plaatsing meer dan een jaar geduurd. geen aanrader dus.,!
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt er niet veel aan”
Door Jan-Willem Schepers op vrijdag 18 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
De kwaliteit van het proces is teveel afhankelijk van de kennis en service gerichtheid van de medewerkers. Uiteindelijk is superkeukens uiteindelijk niks meer of minder dan een soort tussenpersoon: de bouw van de keuken vindt ergens anders plaats, de montage van de keuken is uitbesteed aan een ander bedrijf. Deze bizondere constructie heeft als gevolg dat ze niet in staat zijn de volledige verantwoordelijkheid te nemen voor het algehele proces (Waar ze wel verantwoordelijk voor zijn). Onze keuken is 11 augustus geplaatst, hopelijk wordt deze 11 januari eindelijk afgemonteerd. Afgelopen maanden erg druk geweest met het ontbreken van onderdelen, verkeerde onderdelen, beschadigde onderdelen, etc.
Advies: De kwaliteit van de keuken is mijn inzien positief, het is verstandiger deze direct uit Duitsland te importeren (waar de fabriek staat). Bestel deze keuken zonder tussenkomst van superkeukens, uiteindelijk heb je niet zoveel aan ze.
REACTIE VAN VINCENT VAN SUPERKEUKENS
Heel erg jammer dat de keuken niet in één keer goed is geleverd. Dat betreuren wij zeer en zeker de overlast die dat u heeft gegeven. Nogmaals onze excuses hiervoor. Desondanks veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Matthijs op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
Goede service, vriendelijk contact, nette prijs en nu een hele mooie keuken. Enige min puntje is dat je niet kan bepalen wanneer je keuken op de dag komt bv ochtend of middag.
FOTO VAN MATTHIJS
Geplaatste keuken
REACTIE VAN VINCENT
Het is een prachtige keuken geworden. Bedankt voor het vertrouwen.
Uw opmerking nemen wij mee in de evaluaties.
Reactie of foto toevoegen
“In een keer compleet”
Door Esmee op vrijdag 6 dec 2019 19 | vestiging Amsterdam
Er werd naar ons geluisterd, de samenwerking was goed en het eindresultaat is prachtig! In september 2018 waren wij voor het eerst bij Superkeukens Amsterdam. Wij hadden namelijk een keuken nodig voor onze nieuwbouwwoning welke in oktober 2019 opgeleverd zou worden. Na eerder bij andere keukenzaken te zijn geweest, was dit echt een verademing. We werden goed en met geduld geholpen. Er werd naar ons geluisterd en samen met Astrid zijn wij tot een prachtig ontwerp gekomen. Voor ons was het de eerste keer dat wij een keuken kochten. Astrid heeft ons fijn begeleid en met ons meegedacht over wat wel niet praktisch is. Fijne adviezen en begeleiding maar niks wordt je opgedrongen! Ook toen wij nog een keer terug wilde komen afgelopen zomer om de kleuren nog eens door te nemen voor de definitieve bestelling werd gedaan, werden wij weer hartelijk ontvangen. Ten slotte niet geheel onbelangrijk: De keuken werd op tijd, in één keer geheel compleet en passend geleverd. Wij raden Superkeukens Amsterdam zeker aan!
FOTO VAN ESMEE
Keuken met hoekstuk
REACTIE VAN ESMEE
nog een foto
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door CW op donderdag 29 aug 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht, eens maar nooit weer. SuperK plaatst niet zelf de keukens maar wordt door een andere partij geplaatst. In de prijs van het plaatsen van de keuken worden vervolgens werkzaamheden niet of niet volledig opgenomen met als gevolg meerwerk voor de monteur, de plaatsende partij. Dus achteraf toch duurkoop in plaats van een scherpe prijs. Verder hebben wij een keukenblad met grote beschadigingen ontvangen. Beschadigingen die in eerste instantie niet te zien waren door vakkundige verpakking van fabriek. Ook een incomplete kast ontvangen (geen steunbalk aanwezig) Nu 10 weken wachten op nieuw keukenblad en kastje. Dus 10 weken kamperen in eigen huis
Reactie of foto toevoegen
“Leveringsperikelen”
Door familie van Gelder op vrijdag 23 okt 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
In juli 2019 voor het eerst een bezoek aan Superkeukens gebracht. We waren op zoek naar een groene keuken en zij hadden een mooie in hun assortiment. Na verschillende afspraken zijn we tot een definitieve bestelling overgegaan. Verkoopmedewerker was vriendelijk en behulpzaam, maar eenmaal de keuken in bestelling ging er regelmatig iets mis. Zo had de verkoper ons niet geinformeerd over de mogelijkheid voor stopcontacten (hier dacht onze electricien gelukkig aan) en heeft hij apparatuur verkocht waar we achteraf niet zo blij mee zijn (2 ovens onder elkaar, 1 heeft draaiknoppen en 1 heeft touchscreen. Het was fijn geweest als de verkoper ons hierop geattendeerd zou hebben, ons was het zelf niet opgevallen maar we hadden liever een en dezelfde uitstraling gehad). De keuken zou geleverd worden in week 23 van 2020, door de corona maatregelen werd dit 2 weken later. Begrijpelijk, al bleef het keukenbedrijf volhouden dat er geen vertraging zou zijn. Kort voor levering kregen we te horen dat de keuze om de kookplaat in het blad te laten vallen niet mogelijk was en dat de kookplaat op het blad zou komen te liggen. Dit wilden we niet, maar er was geen andere mogelijkheid. Keuken afzeggen was geen optie ivm onze verbouwing en de noodzaak tot het hebben van een keuken. Eenmaal geleverd bleek het keukenblad onjuist en de achterrand van het blad (kookeiland) niet gefineerd. De uitsparing voor de kookplaat was te groot waardoor de kookplaat er niet in paste. Ook werden er verkeerde platen voor een nis geleverd en lekte de kraan na. na verschillende contactmomenten met het keukencentrum zou dit worden opgelost. Het wachten op een nieuw blad kostte 13 weken, ronduit belachelijk want al die tijd konden we niet koken. Na 18 weken werd eindelijk het nisje in de juiste kleur gebracht met platen op maat. Tot zover tevreden met onze keuken, maar de lol van een nieuwe keuken is er wel af. Mede ook omdat superkeukens tergend traag overal op reageert en je enorm lang aan het lijntje houdt. Het grootste probleem nu is de dure kookplaat, de Airforce aspira inductiekookplaat met geintegreerde afzuiging ..... na 13 weken wachten kon de kookplaat aangesloten maar het snoer bleek veel te kort. In overleg deze zelf verlengd en de plaat aangesloten. De afzuiging werkt perfect, maar het koken zelf is een drama. De helft van de pannen werkt niet op de plaat (deze werken op andere geteste platen wel) en koken is een drama. De pannen koken op de hoogte stand goed, maar dan kookt het water over. Zodra je de plaat lager zet gaat deze pulseren en kookt al het eten onregelmatig. Er is geen constante temperatuur instelbaar om op het juiste vermogen te kunnen koken. Vreselijk irritant. Superkeukens geeft aan dat dit volgens de leverancier zo hoort??? Als wij dit van te voren hadden geweten hadden we geen kookplaat van €1700,00 gekocht! Volgens ons hoort het niet zo, bij mensen om ons heen die op inductie koken speelt dit helemaal niet. Bij ons wel, dus waar ligt het dan aan? Volgens ons aan de kookplaat, maar geen respons van Superkeukens. We zijn blij met de uitstraling van onze keuken, maar absoluut niet met de werking ervan en dat is erg jammer en zou niet de bedoeling moeten zijn. Maar we lijken met onze rug tegen de muur te staan, en Superkeukens is nergens te bekennen..... we raden dit bedrijf dan ook zeker niet aan. We wachten nog steeds op een reactie op de kookplaat en op de nieuwe kraan die nog steeds niet geleverd is.
Reactie of foto toevoegen
“Voor ons aanrader”
Door Daan op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Vriendelijk geholpen door vestiging Apeldoorn. Ze namen alle tijd voor ons, duidelijke tekst en uitleg en totaal niet het idee gekregen dat men ons iets probeert aan te smeren (wat we bij diverse andere keukenzaken wel hadden). Ook toen we onze offerte nogmaals wilden bijstellen, was er alle tijd om dit naar tevredenheid te doen. Voor de montage maakten ze gebruik van een zelfstandig monteur. Deze heeft de keuken in anderhalve dag geplaatst. Een echte vakman. Bij elke keukenplaatsing gaat wel 'iets' mis, maar bij ons had het meer te maken met onze eigen voorbereiding. Communicatie verliep soepel, ook na plaatsing. De prijs was echt een meevaller. We hebben een vergelijkbare keuken laten samenstellen bij een (duurdere) concurrent, en kwamen zo'n 3.500 euro duurder uit! We zijn nu inmiddels enkele maanden verder en nog steeds elke dag zeer blij met onze nieuwe keuken. Een aanrader dus!
FOTO VAN DAAN
Keuken in anderhalve dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Werkblad”
Door TB op maandag 2 feb 2015 15 | vestiging Utrecht
In oktober en keuken uitgezocht bij SuperKeukens. Verkoper zeer vriendelijk en geduldig (verschillende keren langs geweest en her en der nog aanpassingen kunnen doen) en dacht goed mee met onze wensen. Na 8 weken werd keuken afgeleverd, en volgende dag geinstalleerd. Installateur heeft netjes gewerkt, maar liet ons wel met alle verpakkingsmateriaal (plastic, piepschuim, karton, hout) zitten, omdat hij dat zogenaamd niet mee kon nemen. Bij de installatie bleken verder een kast en de spoelbak beschadigd (tijdens transport?), niet juiste ladenkasten geleverd en grote, lichte vlekken op het composiet werkblad. Nieuwe spoelbak, juiste ladenkasten en een extra paneel voor de kast zouden worden nabesteld (levertijd: ongeveer 6 weken, wachten we nog op). Voor beschadiging van het werkblad zou een monteur worden ingeschakeld. Deze nam contact op en gaf aan dat we vooral goed moesten schoonmaken met schuurmiddel, evt enkele keren. Uiteraard niet geaccepteerd dat we dit zelf moesten oplossen, waarna monteur (van de leverancier) alsnog langskwam. Hij kreeg de verkleuringen niet weg, ondanks gebruik van een scala aan schuurmiddelen. Daarmee heeft hij zelfs het werkblad wat opgeschuurd, waardoor het op dat stuk lichter is geworden. Hij zou terugrapporteren dat hij de vlekken niet kon verwijderen. Na 2 weken (!) bericht van SuperKeukens dat de vlekken op het werkblad niet verwijderd konden worden en dat het niet mogelijk was dat het werkblad zo geleverd was! Met het verzoek contact op te nemen met onze verzekeraar! Ook ontkende de installateur nu dat de vlekken zo sterk aanwezig waren bij de montage ("er waren wel wat vlekken, maar niet zo erg")! Woedend SuperKeukens gebeld en nu afgesproken dat er een onafhankelijke expert naar komt kijken. Dat moet nu nog gebeuren, duurt opnieuw erg lang. Zeer benieuwd hoe dit afloopt... Voorlopige conclusie: voortraject prima, nazorg om te huilen... Alle communicatie gaat traag en ze proberen lastige schade gewoon op de koper af te schuiven... Dus: SuperKeukens, de naam zegt niet alles...
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Mandy garthoff op vrijdag 9 apr 2021 21 | vestiging Tiel
Keuken uitgezocht bij super keukens tiel. Erg tevreden over Demi & Jeffery die mijn altijd netjes snel en vriendelijk te woord staan. Erg blij met het eind resultaat op een stukje achterwand en op 2 x la leveren van de bestekbak na. Helaas zit ik daar nu nog op te wachten vanaf 5 dec. afgelopen jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Fam. Assink op woensdag 23 dec 2020 20 | vestiging Oldenzaal
Onze ervaring met Superkeukens is zeer positief. Na een bezoek aan de showroom in Oldenzaal hebben we een afspraak gemaakt met Marco. Marco was zeer vriendelijk, luisterde goed naar onze plannen voor een grote bijkeuken en dacht goed mee. Hij nam ruimschoots de tijd en we gingen naar huis met een offerte en impressietekeningen. Na thuis alles goed overdacht te hebben besloten we met Superkeukens in zee te gaan.
Er werden afspraken gemaakt die wij nog een keer moesten wijzigen en ook dat was geen probleem. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en perfect geïnstalleerd door een goed samenwerkend duo zzp'ers. Alles ging in goed overleg en we zijn zeer tevreden met het resultaat. We hebben een mooie kwalitatief goede bijkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn contact”
Door Daphne Mook op maandag 7 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
In september een keuken gekocht. De communicatie met Superkeukens is erg fijn, niet opdringerig maar juist meedenken en een vaste prijs. Daarna nog een keer aanpassingen doorgegeven en dat was geen probleem. Het inmeten en het leveren van de keuken is helemaal goed gegaan! Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Glimmende en matte deuren”
Door Jannie Beekman op zondag 4 okt 2015 15 | vestiging Elburg
mooie keuken uitgezocht en keurig geplaatst door superkeukens Elburg , maar na 3maand al glimmende plekken rond het deur knopje op mijn matte deuren , geen probleem nieuwe deur gekregen en ook deze deur en alle andere deuren hebben nu het zelfde probleem ! Tot op heden is nog niks opgelost en vind dat erg naar want ik heb gevraagd of er niet iemand van de fabriek langs kon komen maar dat is tot opheden niet gelukt en zal ook wel niet gebeuren , heb wel teleurgesteld want nu moet er weer een nieuwe deur in en die gaat naar de fabriek om te kijken wat er mee aan de hand is nou ik vind het wel makkelijk weg komen zo ik vind gewoon dat er iemand moet komen kijken en ik ben netjes op mijn keuken laat ik dat nu even zwart op wit zetten . Heb mijn vorige keuken 18 jasr gehad en was tot op het laast heel netjes ! Ik wil gewoon dat er iemand onafhankelijk komt kijken wat er met die deurtjes aan de hand . Volgens mij zelf ligt het aan de top laag en anders niet !
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Fam. Hazenberg op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Van de stap over de drempel bij Superkeukens tot aan oplevering een dikke pluim. Behoud van oude u-vormige stenenblad zou een super uitdaging worden, aangezien deze op meerdere punten zou kunnen breken. De oude keuken moest er namelijk niet alleen uit, ook zou het blad hoger komen te liggen. Ondanks wat een onmogelijke taak zou worden is het toch gelukt en maken we nu inmiddels 1,5 week gebruik van onze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. HAZENBERG
Keuken met behoud van blad
REACTIE VAN SUPERKEUKENS
Fijn dat alles zo goed is verlopen en het is prachtig geworden. Maar alleen jullie maken de keuken Super
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreide review”
Door Kevin op donderdag 21 nov 2019 19 | vestiging Breda
Een nieuwe keuken is niet niks. We waren in eerste instantie eerst langs zaken als Ikea en Hornbach geweest. Mede door de vele negatieve verhalen was Mandemakers (en dochter ondernemingen uitgesloten). Toen kwamen we uit bij Super keukens. Mooie showroom en veel positieve reviews over hun vestiging in Breda.

Het verkoopgesprek met Bert ging snel en binnen 30 minuten stonden we buiten met een prijsopgave. Dit moesten we natuurlijk even laten bezinken en uitdiepen. Een tweede spontaan bezoek werkte niet: na 45 min wachten waren we nog steeds niet aangesproken, laat staan iets te drinken aangeboden. Toen we zelf iemand aanspraken kregen we te horen dat we beter een afspraak hadden kunnen maken en of we na 1,5 uur weer terug konden komen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben per mail wat zaken laten aanpassen en vervolgens wel een afspraak gemaakt. Driemaal scheepsrecht: want er werd tijd gemaakt en de hele offerte werd in detail besproken en doorlopen. Voor ons reden om direct te tekenen.

Na een paar mailtjes en telefoontjes kwam de installateur Michael toch maar snel inmeten. Hij gaf ons goede tips en zou de maten doorgeven en een leidingsschema aanleveren binnen twee weken.

Toen begon het geautomatiseerde mailgeweld van SuperKeukens. Qua toonzetting valt daar een grote slag te slaan. Veel waarschuwingen en verschuilingen dat ze nergens voor verantwoordelijk zijn of kunnen worden gehouden. Geen goed voorteken dus! Maar al met al heb ik me er doorheen geworsteld. Nooit heb ik een definitief leidingsschema ontvangen, want SuperKeukens verwijst naar de installateur, maar die krijgt op zijn beurt weer geen input van de fabriek.

Levering is keurig verlopen door een vriendelijke bezorger.

De dag van plaatsing verliep vlot. Michael is zeer vriendelijk en gaat zorgvuldig met de keuken en zijn omgeving om. Het concept leidingsschema was helaas niet 100% opgevolgd en er was wat onduidelijkheid over filterkranen die wel op de factuur stonden, maar die we vooraf zelf hadden moeten monteren. Michael loste het allemaal op, zodat we ons daar geen zorgen over hoefde te maken. Ik vond dat de keuken vlot stond. Vervolgens heeft Michael het vuil nog gesorteerd en de keuken globaal af gedaan. Ik kreeg nog wat praktische tips over onderhoud, gebruik en werking van alles.

Nu mist er nog een plint en daar moeten we dan nog 6 weken op wachten. Ook lijkt er een verschil te zijn tussen de bladhoogtes (enkele millimeters). Ook dat zal nog opgelost gaan worden.

Mijn ervaring:
- Verkoop 3/5
- Communicatie 2/5
- Bezorging 5/5
- Installatie 5/5
- After Sales ../X
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde afzuigkap”
Door I.M. op maandag 25 jul 2016 16 | vestiging Utrecht
Na de adviesfase die 5 gesprekken van gemiddeld 2,5 uur duurde, kwamen we op een keuken van ruim €8500 (ex. montage) die in de basis €3700 zou moeten kosten. Naast een paar extra duurdere onderdelen (natuurstenen blad, andere koelkast) werd er voor ieder geringe aanvulling/aanpassing honderden euro's meerprijs gerekend. Uiteindelijk is de keuken geleverd voor het weekend en na het weekend in 2 dagen door 1 monteur geïnstalleerd. Tot zover is het redelijk goed gegaan. Echter, toen de monteur weg was liet hij een berg verpakkingsmateriaal over die in eigen beheer weggevoerd mocht worden. Achteraf bleek dat SK hier met kleine letters in de overeenkomst over spreekt en dat het afvoeren van het grofvuil €100,- extra zou kosten. Uiteindelijk heb ik zelf 2 maal naar de grofvuil stortplaats moeten rijden. Het grootste (nog altijd lopende) probleem hebben wij met de afzuigkap (merk Zanker type ZKC92661XA). Op advies van de SK-adviseur hebben wij - bij gebrek aan een gat in de muur voor de afvoer - een koolstoffilter laten opnemen in de aanvraag. De adviseur beweerde dat dit functioneel een gelijkwaardig alternatief zou zijn. Inmiddels hebben wij de keuken 7 maanden in gebruik, maar zonder de afzuigkap te gebruiken. Deze genereert namelijk het geluid van een voorbij rijdende intercity op stand 1. En de zuigkracht laat te wensen over. Op 28 feb 2016 maakte ik melding hiervan bij SK. Het heeft toen ruim een maand geduurd voordat een SK-monteur is wezen kijken die van mening was dat de koolstoffilter functioneel niet de beste oplossing is en dat deze optie niet aan ons verkocht had mogen worden. Telefonisch werd dit ook bevestigd door onze SK-adviseur en deze zou navraag doen naar een passende oplossing. Nadat wij een aantal keer boos de showroom hebben bezocht en de manager hebben gesproken, is pas op 30 mei 2016 een monteur van de leverancier langs geweest die constateerde dat de afzuigkap met koolstoffilter naar behoren functioneert ondanks de lagere zuigkracht en het hogere gegenereerde lawaai. Sindsdien heeft SK geen contact meer met ons opgenomen en we zijn al twee maanden verder en in totaal 7 maanden. Wij raden op basis van onze ervaring een aankoop bij superkeukens ten strengste af!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig hun best gedaan”
Door O Holthuis op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Leeuwarden
Na 9 en een half jaar nog steeds garantie. Ze hebben geweldig hun best gedaan . Alles netjes opgelost bedankt. Kom zeker weer.

Aanvulling ontvangen 23 november 2020: Betreft Keukenkastjes. De scharnieren waren kapot. En een week later de rechterkast beide zijn door super keuken vergoed. Terwijl de fabrikant geen garantie meer gaf (vijf jaar) Ben geweldig netjes geholpen zeer tevreden. Kosten 150 per scharnier. Dus € 300 vergoed !
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Sharon de Bruijn op woensdag 7 aug 2019 19 | vestiging Tiel
Super geholpen door Marc Jansen bij superkeukens in Tiel. Alle tijd voor de klant en met vragen en od aanvullingen kun je altijd terecht. Montage is ook naar volle tevredenheid gegaan!
FOTO VAN SHARON DE BRUIJN
Keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Michel Corten op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Cruquius
Super goede ervaring bij Superkeukens Cruquius. Eerlijke verkoper (Allard), niet opdringerig maar wel meedenkend. Ruime keus. Afdingen en pingelen gelukkig niet nodig, er wordt direct een scherpe prijs neergelegd. Alles geleverd zoals besproken. Bij vragen wordt snel gereageerd. Prima aanbevolen installatiebedrijf (JM Montage). Bij levering mist bezteklade en 1 kastje was beschadigd. Ook dat is prima verholpen. Kortom uitermate tevreden en zeker aan te bevelen.
FOTO VAN MICHEL CORTEN
Resultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Leendert van Dijk op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Utrecht
We waren op zoek naar een donkere keuken en zijn toch uiteindelijk bij een lichte keuken uitgekomen. Zowel de ondersteuning in de showroom (Utrecht) als de begeleiding bij het maken van de definitieve indeling (Romano Hoogstraten) zijn heel plezierig verlopen. Door de extreme drukte en door corona kon onze keuken (in september besteld) pas in maart worden geplaatst. Dat was vooraf duidelijk en de planning is geen enkele keer doorgeschoven. Chapeau! Waar we eerst van plan waren de plaatsing in eigen beheer uit te voeren hebben we toch gebruik gemaakt van RS montage (Ron Smitskamp), waar Superkeukens mee samenwerkt. Wat zijn we daar achteraf blij mee; alle werkzaamheden zijn volgens de oorspronkelijke planning uitgevoerd en we hebben allen maar plezierige professionals over de vloer gehad. Er is helemaal niets mis gegaan en dat hadden we eigenlijk niet verwacht. Alleen de demontage en afvoer van de oude keuken hebben we zelf opgepakt omdat die nog een herbestemming heeft gekregen.
FOTO VAN LEENDERT VAN DIJK
REACTIE VAN ROMANO HOOGSTRATEN
Wat een prachtig resultaat. Wij zijn u erg graag van dienst geweest. Wij streven altijd naar het maximale resultaat! Heel veel plezier en kookgenot gewenst met uw fraaie keuken.
REACTIE VAN R VAN HEMERT
Wat een mooie keuken. Mag ik vragen welke kleur het front en het aanrechtblad zijn?
REACTIE VAN LEENDERT VAN DIJK
Briljantwit hoogglans (P111G)
Greeplijst edelstaalkleurig (7173)
Kleur werkblad: F 638 ST16
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Senhaji op maandag 16 aug 2021 21 | vestiging Den Bosch
Na vele zaken te hebben bezocht en daar elke keer de deur uitlopen met het gevoel dat we opgelicht worden als we akkoord zouden geven, hadden wij dit totaal niet bij Superkeukens in Den Bosch. Er werd de tijd genomen en gekeken hoe wij de gewenste keuken met het aanwezig budget gerealiseerd kon worden. Ik begrijp dan ook eerlijk gezegd de lage score hier op Qasa.nl niet. Wij zijn door Roland goed en prettig geholpen en heb een keuken kunnen aanschaffen die bij andere veel duurder en niet eens met A merken waren. De monteur die het geplaatst heeft ook daar een pluim voor, super fijne en meedenkende man en dat in crisis tijden ( nood aan vakmannen ) Als ik een nadeel moet noemen is het de telefonische bereikbaarheid, die was wel echt heel erg slecht. Helaas 1x voor niets op en neer naar ons toen nog in bouw woning wegens een laatste inmeetafspraak en er kwam niemand opdagen en kon ik niemand de rest van de dag bereiken.
FOTO VAN SENHAJI
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt zelf getekend dus ...”
Door Roy op dinsdag 8 nov 2016 16 | vestiging Breda
Wij hebben een hoek keuken besteld waarvan één deel 2.60 meter zou moeten zijn. Dat meerdere malen in de zaak bevestigd en ook papieren ingeleverd met de juiste maten. Ze gingen meteen ontwerpen en het werd precies onze smaak. Of we dan ook meteen even 'hier' konden tekenen en dan was het allemaal geregeld. Gedaan, met een goed gevoel naar huis en een prachtige keuken rijker.

Tenminste, dat dachten we. Uit een zeer onduidelijke bouwtekening die achterin de papieren was weggestopt bleek dat de op het oog zo vriendelijke verkoper van 2.60 meter eigenhandig 2.67 meter had gemaakt. Keuken past dus niet, want daar staat een muur. 'Dat is jullie probleem, je hebt zelf getekend dus zoek het maar uit.' Hoorn erop gegooid door Superkeukens.

Dat is hun werkwijze. Ze maken gigantische blunders en lossen niets op. Op mails wordt niet meer gereageerd, als we bellen wordt de hoorn erop gegooid zodra ze horen waar het over gaat. Maffia-praktijken. Koop hier niets mensen, het is een flutbedrijf met een belachelijke service.
Reactie of foto toevoegen
“Keramiek aanrechtblad”
Door G. van der Weert op woensdag 14 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
De keuken in het filiaal in Utrecht gekocht is prima totdat er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan. Bij plaatsing van de keuken die 17000 euro kostte zagen de monteurs van superkeukens dat er een stukje van het keramiekaanrechtblad af was gebroken. Er moest een nieuwe in, ze konden de achterwand, inbouw afzuigkap en de randen niet afdichten. Kan allemaal gebeuren. Alleen kreeg ik toen de levertijd voor het nieuwe keramiekaanrechtblad na 2 weken te horen, dit zou 9 WEKEN !!!! duren. Dus ze laten je met 9 weken zonder een bruikbare keuken zitten (alles laten schilderen voor dat de keuken kwam) . Als ik ga koken nu zonder afzuigkap kan ik de boel daarna weer laten schilderen. Het enige wat ze daarop zeggen, wij hebben ons best gedaan, punt. Als je op internet naar google gaat en zoekt op keramiekaanrechtbladen dan komen er een 10 tal resultaten uit, klik op een willekeurige en de levertijd is max. 3a4 weken. Mijn conclusie is Superkeukens is prima tot er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan en is de organisatie niet krachtig genoeg om bij de leverancier iets voor elkaar te krijgen. Juist bij keukens is de service achteraf belangrijk hoe dat wordt opgelost. Ik heb in ieder geval zeer zeer veel spijt dat ik daar mijn keuken heb aangeschaft.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Heidi Driessen op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
De verkoper van Superkeukens heeft goed naar onze wensen geluisterd en kwam met een prachtig ontwerp. Van ontwerp tot plaatsing van de keuken was de communicatie vanuit Superkeukens perfect. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN HEIDI DRIESSEN
Geplaatste keuken
REACTIE VAN INGRID
Mag ik vragen wat er op de achterwand van de keuken zit?
REACTIE VAN SUPERKEUKENS
Het is een prachtige keuken geworden. Fijn dat alles zo goed is verlopen. Veel plezier van en met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Richard van vugt op maandag 17 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Superkeukens Den Bosch.Roland heeft ons uitstekend geholpen en heeft eerlijke prijzen.Ik zal iedereen aanraden om hier een keuken te kopen.

Aanvulling ontvangen 17 juni 2019: De keuken is al gemonteerd en dat is goed bevallen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Jeff Onrust op maandag 3 jul 2017 17 | vestiging Amsterdam
We hebben de keuken inmiddels alweer 3 maanden staan en zijn super blij.
In Amsterdam (Villa Arena) kwamen wij terecht nadat we al verschillende winkels in de omgeving bezocht hadden. (Waaronder degene die het hoogst staat aangeschreven) maar of ze waren naar verhouding belachelijk duur of ze hadden niet wat in onze smaak viel en ze waren minder gezellig. In de vestiging Amsterdam konden wij rustig onze gang gaan dat we aangaven eerst eens met elkaar uit de kleuren te willen zijn voordat iemand ons kon helpen. Met het ontwerp qua indeling wat ik zelf al had, in combinatie met het goede advies en bijhorende kennis van verkoper Patrick om het ook realistisch voor elkaar te krijgen, kwamen we tot een prachtig resultaat. En dat inderdaad voor een zeer scherpe prijs (ergens anders was de hele keuken met dezelfde apparatuur 7000 euro duurder). Alles verliep volgens afspraak. Duidelijke leverdata en zelfs nog eerder dan verwacht. Dus wij zijn SUPER blij met onze Superkeuken ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Betty en Tom op zondag 16 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Net als in ons vorige huis hebben wij ook nu weer een keuken van Superkeukens. De vorige keuken was al mooi maar deze is super. Bij het ontwerpen van de keuken is goed meegedacht door Roland van Superkeukens in Den Bosch. Door middel van 3D tekeningen van de verschillende ontwerpen hebben we een goede keuze kunnen maken. De prijsstelling was helder. We zijn erg tevreden met het resultaat en de vakkundige montage. De keuken is nu een half jaar in gebruik en we hebben er dagelijks plezier van.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Pasman op zaterdag 14 dec 2019 19 | vestiging Veenendaal
We hebben bij superkeukens onze nieuwe keuken laten ontwerpen en hem daarna ook gekocht. Het fijne van dit bedrijf is dat er niet te onderhandelen is over de prijs. Die staat namelijk gewoon vast, dan heb je ook niet het gevoel dat je, ondanks veel kortubg o.i d., alsnog te veel betaald. Erg mooie keuken, snelle en nette plaatsing, goede communicatie. Top!
FOTO VAN JAN PASMAN
Erg mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Moniek op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Horst
Hele slechte ervaring gehad met deze zaak. De tekening was niet in orde waardoor de quooker niet paste. We moesten zelf voor een oplossing zorgen. Daarnaast waren er ineens laden getekend waar kasten moesten komen. Hier zijn wij tijdens de oncomplete levering achter gekomen. Daarnaast nog 5 weken moeten wachten op de nalevering. Er was geen tegenmoetkoming mogelijk voor de fouten die zij hebben gemaakt behalve een slechte 4delige pannenset. Ik raad ten zere af om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bas en Marijke op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
We hebben 'n SUPER keuken gekocht in den Bosch , we zijn er heel erg blij mee, prijs / kwaliteit bijzonder goed. We zijn zeer goed geholpen door Roland , hij heeft erg goed met ons meegedacht, ideeën aangereikt voor de juiste symmetrische opstelling ! Alles klopte perfect bij aflevering . De plaatsing en alle bijkomende werkzaamheden zijn door Wilco fantastisch gedaan. Kortom twee zeer tevreden klanten en raden het iedereen super keukens den Bosch aan!
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door Loman op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Oldenzaal
Complete keuken, 1m80 bij 4m20 besteld en laten plaatsen door ZZp-er. Bijzonder vriendelijk geholpen, geadviseerd en alle tijd voor ons genomen. In overleg met Elke de keuken samengesteld, apparatuur uitgezocht en het eindplaatje was precies zoals we het ons voor hadden gesteld. De ZZP-er die in opdracht van Superkeukens de keuken plaatste, was een zeer prettig persoon, die overlegde, verstand van zaken had en een prima klus geklaard heeft. Van ons niets dan alle lof voor zowel de service, plaatsen en personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Trage plaatsing”
Door Mirjam Ploeg op zaterdag 6 jan 2018 18 | vestiging Amersfoort
Ervaring met superkeukens zelf: top! Ze denken goed met je mee in de winkel en proberen echt om problemen op te lossen. Nadeel is echter dat ze verbonden zijn aan een bepaald installatie bedrijf: RS montage. WAT EEN DRAMA! RS montage is ten eerste zelden bereikbaar, als je vervolgens ergens mee zit schieten ze in de verdediging: het is echt niet hun schuld en ze gaan er dus echt niks aan doen. Ze geven geen antwoord op vragen of ze snappen je niet. Het heeft daardoor een half jaar geduurd voordat de keuken eindelijk geplaatst kon worden. Ik had zelf inmiddels een ander monteursbedrijf ingeschakeld, maar superkeukens heeft me toen onder druk gezet om er toch uit te komen met RS montage. Superkeukens heeft uiteindelijk moeten bemiddelen tussen mij en RS montage, omdat RS montage geen idee heeft hoe je met klanten omgaat.

Verder: bestel de apparatuur zelf! Ik heb heel bewust voor A merken gekozen, met het idee dat die beter zijn dan sommige B merken. Keuken staat er nu een half jaar in en op de koelkast na is werkelijk alles al meerdere malen kapot gegaan. Wanneer je dan zoekt op het typenummer van de apparaten zie je overal het volgende staan: 'ontworpen exclusief voor Superkeukens'... Vandaar dat de kwaliteit ruk is. Oven gaat steeds uit zichzelf aan: brandgevaar. Vaatwasser (ingebouwd!) loopt steeds weg (ja u leest het goed). Afzuigkap kan je op de maximale stand zetten en dan nog staat de keuken blauw, heeft geen enkel effect dus. Keuken zit er verdomme net een half jaar in, heeft 15.000 euro gekost, en nu kan ik dus álle apparatuur nog eens gaan vervangen.

Superkeukens adverteert met 10 jaar garantie, maar dat geld dus alleen als op magische wijze zomaar het werkblad in 2en breekt. Als je het werkblad al gebruikt hebt, geldt de garantie niet meer. Op de montage zit helemaal geen garantie, dus als iets afbreekt omdat het niet goed is vastgezet door RS montage heb je dikke pech. Apparatuur heeft fabrieksgarantie, maar dan duurt het dus wel een maand voordat er eindelijk een monteur komt omdat de leverancier het doorzet naar Superkeukens, Superkeukens het doorzet naar RS montage, en die hebben wel wat beters te doen dan bij boze klanten langs gaan en stellen het dus steeds uit. Van de 6 maanden heb ik daardoor hooguit 3 maanden van mijn vaatwasser kunnen genieten, omdat hij de rest van de tijd steeds stuk was en ik steeds zat te wachten op de monteur. Echt, als je een keuken bij Superkeukens wil kopen: koop de apparatuur zelf (ook een stuk goedkoper) en laat de montage door een ander bedrijf uitvoeren!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gehoplen”
Door Rudi Vrieze op maandag 13 jul 2015 15 | vestiging Terborg
Wij zijn super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe keuken. Vriendelijke en deskundige verkoper ( Bobby ) ook het plaatsen is goed gegaan. Helaas is de oven er nog steeds niet maar dit probleem licht bij Siemens Superkeukens doet alles om dit problemen te verhelpen . Ik kan dan ook iedereen aanraden om een keuken in Terborg te kopen bij Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Patrick Soesbergen op dinsdag 5 okt 2021 21 | vestiging Veenendaal
Een fijne winkel om een keuken te kopen. Erg klantvriendelijk en behulpzaam.
FOTO VAN PATRICK SOESBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door JP van Nassau op donderdag 4 jun 2015 15 | vestiging Den Bosch
Omdat we van plan waren om een nieuwe keuken te gaan kopen kwamen we nadat we bij verschillende keukenzaken waren geweest bij Superkeukens in Den Bosch terecht.Nadat we in de showroom wat hadden rondgelopen werden we door Jaimy (verkoper)aangesproken of dat hij ons kon helpen. We hadden een folder gekregen waar een mooie keuken instond maar door omstandigheden was deze helaas niet te bezichtigen in deze vestiging.Geen enkel probleem,we wisten wat we ongeveer wilde en even later zaten we onder het genot van een bakkie onze keuken te ontwerpen en konden we ook gelijk meekijken hoe dat deze er uit zou komen te zien. Geen enkele druk van dat je gelijk moet beslissen,sterker nog, ze sturen de tekening naar je E-mailadres zodat je het thuis nog eens op je gemak kan gaan bekijken en eventueel wat aanpassingen kunt doorgeven.Ook geen moelijke onderhandelingen over de prijs ed,de prijs is de prijs en mocht je apparatuur elders goedkoper kunnen kopen doen ze daar helemaal niet moeilijk over. Wij hebben dat niet gedaan,het is ook een kwestie van gunnen natuurlijk. We zijn een aantal keren terug geweest in de zaak voor wat aanpassingen(sorry Jaimy) en hebben uiteindelijk de keuken besteld . Je krijgt vrijwel direkt te horen wanneer te keuken geleverd gaat worden en zelfs daarin heb je speling voor de definitieve levering. Ook hebben we gebruik gemaakt voor de optie om door Superkeukens onze keuken te laten plaatsen, bij ons heeft dat gedaan Gerry Groenendaal en over deze vakkundige man niets anders dan lof.Jeetje een genot om naar te kijken en (luisteren) hoe dat deze man zijn vak verstaat. Met alle rust en meedenken zie je onder zijn handen de keuken worden opgebouwd. Gerry TOP. Zo zie ja maar, er zijn heus nog wel zaken waar je vertrouwen in kunt hebben en Superkeukens is daar één van. Kan ze dan ook zeker aanbevelen voor diegene die van plan is een nieuwe keuken tegen een zeer aantrekkelijke prijs te gaan kopen. Ook een compliment voor Roland en Abdul.
Reactie of foto toevoegen
“Doorhangende kast”
Door Bertens op donderdag 2 mrt 2017 17 | vestiging Tilburg
Onze keuken staat er nu 2 jaar, een bovenkast van 120cm is in het midden doorgaan hangen, na 4 weken komt superkeukens er pas op terug ( zelf moeten bellen ) als antwoord krijg je dan dat een bovenkast na een periode van 2 jaar door mag gaan hangen, Beste superkeukens er staat alles bij elkaar nog geen kilo aan gewicht in, moeten we dan voortaan plastic bekers in de kast gaan zetten ? Ik ga dit melden bij de rechtsbijstand, maar geef u nog 1 week de tijd om met een passende oplossing te komen, je wordt gewoon afgescheept bij jullie
REACTIE VAN BERTENS
aanvulling review
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop nieuwe keuken”
Door Aalt-Jan van Hierden op dinsdag 27 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht, alle afspraken goed nagekomen.
FOTO VAN AALT-JAN VAN HIERDEN
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
+ Toon extra foto van Aalt-Jan van Hierden
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met fronten”
Door Jannie de Ruijter op donderdag 27 dec 2018 18 | vestiging Huissen
Wij hebben bij Superkeukens in Huissen een keuken gekocht. Na ongeveer 2,5-3 jaar kregen wij een bobbel/blaas op een kastje. Hier 2x over gebeld. Was allemaal moeilijk omdat mogelijk het model niet meer te verkrijgen was. Zouden na het 2e belletje in juni 2017!!! Kijken wat men kon doen. We zijn nu 1,5 jaar verder en de terugkoppeling moet nog steeds gebeuren. Wat vindt ik dit slecht!
FOTO VAN JANNIE DE RUIJTER
Gebobbeld frontje
Reactie of foto toevoegen
“Prima verhouding”
Door Jan op vrijdag 21 feb 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
Eenvoudige keuken met alles er op en er aan! Klantvriendelijk geholpen! Prima prijs/kwaliteit. Afspraken nagekomen. Verkeerd geleverd onderdeel adequaat vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Voor mij geen Superkeukens meer”
Door Brouwer op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Eindhoven
Mooie keuken gekocht. Aardig verkoop personeel. Montage kosten betaald. De monteur kwam alleen en ik (pas bevallen vrouw, alleen thuis met baby) heb hem moeten mee helpen met het plaatsen van een grote wandkast. Ik gaf aan dat ik dat niet kon omdat ik niet handig en niet sterk genoeg was. De monteur gaf aan dat er geen andere mogelijkheid was omdat hij alleen was en dat het niet moeilijk en zwaar was, dat ik dat wel kon. Omdat er volgens de monteur geen andere mogelijkheid was, heb ik geprobeerd te helpen. De kast valt! Mijn vingers klem en geschaafd. Niet fijn natuurlijk. Als hij weg is zie ik dat de kast beschadigd is en dat hij met grijze stift de beschadiging weg heeft zitten werken. Zonder dit te benoemen. Ook de koelkast was niet gesteld. Erg jammer. Toen hij terug kwam om dit te repareren sprak ik hem hier op aan dat ik het jammer vond dat het zo gegaan was en vroeg ik me af waarvoor ik montage kosten betaald heb? DIT WAS ZIJN ANTWOORD: Dat is normaal, omdat ik alleen kom. Ik kom bij duizend klanten en niemand vindt het een probleem om mee te helpen. Ik gaf aan dat ik dat fijn had gevonden dat van te voren te weten. "Ik ben geen verkoper" was zijn antwoord. Ook over de beschadigingen zei hij dat dat normaal was en kon gebeuren. Jammer dat dit voor Superkeukens monteur normaal is. Daarom voor mij geen Superkeukens meer.
Reactie of foto toevoegen
“Offerte niet gehad”
Door Brigit op zondag 22 nov 2015 15 | vestiging Zoeterwoude
We zijn langs geweest voor een offerte. Er was weinig tijd voor ons, dus wij moesten snel aangeven wat wij wilden en zouden de offerte per e-mail ontvangen binnen drie dagen. Dit was echter niet het geval. Na een week gingen we terug om te vragen waarom wij de offerte nog niet hadden ontvangen. Ze waren al onze informatie kwijt en moesten zeer gehaast alles opnieuw doorgeven. Dit keer zouden we de dag erna de offerte per e-mail ontvangen. Ook dit is nu twee weken geleden. Ze hebben weinig tijd, weinig kennis van hun producten en komen afspraken al niet na voordat je überhaupt hebt overwogen om daar de keuken af te nemen.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Moderne greeploze hoekkeuken
1 / 96
Vestigingen Superkeukens
aAlmere (9 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036 - 549 15 04
bAmersfoort (21 ervaringen), Amsterdamseweg 14b, 3812 RS Amersfoort, tel 033 - 463 80 09
cAmsterdam (10 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 452 67 23
dApeldoorn (1 ervaring), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 533 30 08
eArkel (6 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183 - 74 56 15
fAssen (3 ervaringen), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592 - 34 00 37
gBergen op Zoom (1 ervaring), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085 - 303 57 39
hBeuningen GLD (7 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024 - 675 00 08
iBreda (7 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076 - 737 00 82
jBroek op Langedijk (3 ervaringen), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226 - 33 50 53
kBuitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511 - 54 44 44
lCapelle aan den IJssel (3 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010 - 451 08 08
mCruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023 - 548 10 02
nDen Bosch (21 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073 - 642 87 61
oEindhoven (6 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040 - 767 60 10
pElburg (9 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525 - 68 88 88
qEmmen , Nijbracht 76, 7821 CA Emmen, tel 0591 - 65 89 49
rGouda , Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182 - 74 90 23
sGroningen (4 ervaringen), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050 - 360 34 00
tHellevoetsluis (2 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181 - 31 25 29
uHelmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 74 70 10
vHoorn NH (4 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229 - 28 51 94
wHorst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077 - 398 22 34
xHuissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026 - 326 99 82
yKolham (3 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598 - 39 45 86
zLeeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058 - 204 50 00
a1Middelburg (2 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 60 66 71
b1Oldenzaal (9 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541 - 85 01 00
c1Oss (2 ervaringen), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412 - 62 36 98
d1Roermond (1 ervaring), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475 - 69 15 48
e1Sint Hubert (1 ervaring), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485 - 47 04 15
f1Strijen , Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078 - 674 84 85
g1Terborg (1 ervaring), Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315 - 32 81 41
h1Tiel (6 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344 - 65 52 41
i1Tilburg (5 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013 - 532 18 42
j1Uden (1 ervaring), Industrielaan 12-20, 5405 AB Uden, tel 0413 - 74 71 38
k1Utrecht (31 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht , tel 030 - 223 87 33
l1Veenendaal (12 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318 - 54 40 60
m1Vriezenveen (1 ervaring), Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546 - 55 99 56
n1Wateringen (2 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 29 26 57
o1Wolvega (6 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561 - 61 45 45
p1Zoeterwoude (7 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071 - 304 00 52
q1Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575 - 74 35 52
r1Zwolle , Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038 - 303 43 01
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.