Feedback
6,9

Superkeukens

Score uit 248 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
44 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Superkeukens
Superkeukens zo'n naam zegt alles. Superkeukens hanteert al 16 jaar lang 'Altijd direct de beste prijs' . Dit betekent dat je niet langer hoeft te onderhandelen over de eindprijs. Wij berekenen jouw keuken open en transparant zonder ongeloofwaardige kortingen, die jij uiteindelijk toch zelf betaalt.
Alternatieven voor Superkeukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,4 uit 49 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 134 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,7 uit 372 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 141 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 43 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 178 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,5 uit 505 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 322 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 248 ervaringen over Superkeukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren129 ervaringen
4 sterren34 ervaringen
3 sterren5 ervaringen
2 sterren13 ervaringen
1 ster61 ervaringen

Per vestiging:
“Raad het aan”
Door Tom op woensdag 8 mrt 2017 17 | vestiging Amsterdam
Wij hebben onze keuken compleet naar eigen wens en smaak laten samenstellen in overleg met Patrick, verkoopadviseur filiaal Amsterdam Arena. Eigenlijk hebben wij alles wat wij wensten kunnen realiseren en dat i.c.m. een prima prijs. De keuken zit er nu bijna een half jaar in en wij zijn er nog steeds erg tevreden over. De installatie liep moeilijk omdat onze eigen timmerman verkeerd had ingemeten. De flexibiliteit van degene die kwam inbouwen, Wiebe, kwam om de hoek en uiteindelijk Wiebe de keuken toch met enkele trucs (en flink wat koffie) weten te plaatsen. Wij waren daar zeer blij mee. Al met al geen seconde spijt van de aankoop en ik raad Superkeukens daarbij ook aan. gr Tom, Landsmeer
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Gideon op maandag 14 aug 2017 17 | vestiging Amsterdam
Erg tevreden met de keuken die we bij Superkeukens Amsterdam hebben besteld. Kundig geadviseerd, goede prijs, prachtige keuken. We zijn door meerdere verkoopadviseurs naar volle tevredenheid geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Hulde”
Door Koen op maandag 6 jul 2015 15 | vestiging Wolvega
Ik heb een showroomkeuken gekocht bij Superkeukens Wolvega. Naast de showroomopstelling aanvullend extra meubels en apparatuur gekocht. De gehele begeleiding was excellent. Ik heb de laatste 5 jaar drie maal een keuken gekocht, de eerste twee maal bij AANZIENLIJK duurdere zaken, maar de service en begeleiding van Superkeukens is opvallend veel beter dan wat ik gewend was. Afspraken worden stipt nagekomen, het personeel is denkt goed mee en is klantvriendelijk. Van verkoper tot chauffeur. Hulde. En de keuken.... is prachtig!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door John Ramkhelawan op vrijdag 28 jan 2022 22 | vestiging Breda
Ik heb een keuken gekocht in maart 2021, die ondanks de corona pandemie in de afgesproken tijd is geplaatst. Door hele goede service van SK medewerkers en monteurs werden alle kleine oneffenheden opgelost. Ik ben erg tevreden met de keuken en de aankoop bij SK.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage zzp ers”
Door Anneke Postma op vrijdag 30 sep 2016 16 | vestiging Groningen
In september heb ik een keuken bij Superkeukens gekocht. Het is een mooie keuken, maar de installatie was een compleet horror verhaal. De keuken zou geïnstalleerd worden door de heer [naam verwijderd]. Van deze monteur moesten alle tegels uit de keuken gesloopt worden. Helaas bleek dat de muren van de keuken toen opnieuw gestuukt moesten worden. Gelukkig heeft Superkeukens de stukadoor betaald. De monteur zag het installeren van de keuken niet meer zitten en heeft toen een tweede monteur ingehuurd. Er begon gelijk een ruzie over de kranen van de keuken. Die moesten wij ineens extra betalen en dat terwijl ik zelf een keukenkraan had gekocht. Ook voor de leidingen moest ineens betaald worden. Daar heeft mijn zwager Bennie nog behoorlijk ruzie over gemaakt. Tot mijn verbazing vroeg de tweede monteur gelijk of er ook bier was, woensdag middag om half twee. De tweede monteur heeft mijn keuken geïnstalleerd. Gelukkig heb ik een handige zwager die alle fouten van de tweede monteur heeft kunnen corrigeren. Zelfs het aanleggen van stopcontacten lukte niet bij de tweede monteur. Laatst stond ik af te wassen en toen stond er water in het aanrecht, bleek dat de leidingen in de keuken niet vastgedraaid waren. Ook de keukenkraan was verkeerd om aangesloten. Het warme water kwam als ik de handel naar rechts duwde en het koude water als ik de handel naar het rode knopje duwde. Onder mijn fornuis zit een plank om het fornuis op dezelfde hoogte te brengen als het aanrecht. Om de lelijke planken weg te werken is er met 1 schroefje een metalen plaat onder het fornuis gemonteerd. De plaat zit helemaal los. Het fornuis staat een beetje scheef. Ik heb deze reactie op de Super slechte service van Superkeukens in Groningen geplaatst. Vandaag kreeg ik van een verkoper van Superkeukens in Groningen te horen dat mijn mail richting Superkeukens onfatsoenlijk is. In deze mail vertel ik alleen de waarheid over het slecht presteren van Superkeukens. Helaas is mijn combimagnetron kapot en deze moet vervangen worden. Tot onze grote schrik blijken de stopcontacten in de keuken door de tweede monteur achter de kastjes weggewerkt te zijn. Resultaat: het is onmogelijk om elektrische apparaten uit de keuken te verwijderen zonder de hele keuken te moeten afbreken. Om de stopcontacten in de keuken te kunnen bereiken moet ik nu een dure monteur van Superkeukens inhuren. Ik heb dus nu een keuken met een kapotte combimagnetron die niet vervangen kan worden omdat de weledelgeleerde tweede monteur in al zijn wijsheid heeft besloten om ervoor te zorgen dat de stopcontacten voor de apparatuur niet meer toegankelijk zijn. Ik heb maar 1 advies, koop geen keuken bij Superkeukens in Groningen, ga naar een keukenleverancier waar ook het personeel dat de keuken monteert in dienst is. Die zzp ers van Superkeukens maken er een puinhoop van!!!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage”
Door Hnj van Dijk op maandag 13 mrt 2017 17 | vestiging Almere
Superkeukens reageerd niet op mails met klachten .Wij ook problemen met montage bedrijf gehad .Wij zijn er klaar mee geen positieve reclame van ons
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet goed”
Door W. van Middendorp op donderdag 12 mei 2016 16 | vestiging Almere
Werd in eerste instantie goed geholpen. Het plaatsen werd snel en slordig gedaan. De klachten worden naar de montage groep afgewenteld en de verkoper trekt zich terug als contact persoon (hij heeft alles geregeld en is ook verantwoordelijk voor de nazorg). Afspraak met de montage groep om terug gebeld te worden lukt niet (geen reactie). Wij hebben nu een dwingend herstelbrief met foto's gestuurd naar de verkoper en wachten af op de reactie.
Reactie of foto toevoegen
“Op zich goedr kwaliteit tot er iets fout gaat”
Door Rene op woensdag 27 jul 2016 16 | vestiging Breda
We hebben in januari een keuken gekocht bij superkeukens. De aankoop ging goed en de offerte was duidelijk en de prijs meteen goed zonder onderhandelen. De keuken hebben we door een externe monteur laten installeren. Tijdens de montage kwamen we al snel achter een probleem. We hadden een kast gekocht met speciale lades (soort apothekerskast). Een hele dure want was wel een kwart van de prijs van de kastjes. Bij montage bleek echter dat de scharnieren van de deur die geleverd was niet pasten. De lades konden zo niet uit de kast worden getrokken. We hebben meteen met superkeukens gebeld en die zouden een nieuwe kast bestellen en laten monteren. 6 weken later kreeg ik een telefoontje dat we de kast konden ophalen. Na uitleg en overleg kwamen ze hem dan toch brengen en monteren.
Bij aankomst zag de monteur meteen dat de verkeerde kast was geleverd. Deze had namelijk legplanken. Ook was er geen deur geleverd of scharnieren. We hebben toen weer gemaild en gebeld met superkeukens. Het bleef lastig uitleggen wat nou precies het probleem was. Uiteindelijk hebben we kleinere lades gekregen en heb ik twee weken geleden 5 (!) maanden na oplevering het laatste onderdeel van de kast gekregen.

Bij een gesprek met de filiaalmanager van superkeukens Tilburg/Breda aangegeven dat we niet tevreden zijn met deze oplossing. We hebben nu minder kastruimte en wel meer betaald voor een kast met grotere lades. Hij gaf ons aan dat deze kasten door superkeukens niet meer worden geleverd en dat hij (zonder overleg met ons) zo wat losse onderdelen had besteld. Het is duidelijk dat ze geen verstand hebben van installatie van keukens, omdat we door deze tactiek meerdere problemen hadden. Ook wilde hij ons niet tegemoet komen voor het feit dat we niet gekregen hebben waarvoor we hadden betaald.

Kortom biedt superkeukens goede kwaliteit, maar zodra er maar iets mis gaat de service en klantvriendelijkheid ver te zoeken is. Ze vragen om hun tijd te geven dingen op te lossen, reken dan gerust op maanden en niet op weken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken strak geplaatst”
Door Lars Albronda op dinsdag 1 dec 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij waren opzoek naar een nieuwe keuken en op advies van vrienden zijn wij voor het eerst naar Superkeukens gegaan. We werden uitstekend geholpen er werd geluisterd naar onze wensen waarna je stap voor stap je keuzes maakt en advies krijgt tot dat we onze droomkeuken hadden samengesteld.

Aanvulling ontvangen 2 december 2020: Montage/levering is 2 weken geleden gebeurd. Bij levering kwam de chauffeur met de mededeling dat we nog moesten betalen terwijl wij dit al netjes van te voren hadden gedaan. Dit schijnt vaker voor te komen en nadat ik het bankafschrift had laten zien was het alsnog akkoord. Onze ervaring is zeer positief betreft de montage. De monteur werkte erg netjes en bovendien snel. Er was 2 dagen montage tijd gerekend maar hij was ruim binnen de tijd klaar en dit is niet omdat het een beunhaas was. De keuken zit er super strak in.
Reactie of foto toevoegen
“Ellende gehad”
Door Roland op zaterdag 13 feb 2016 16 | vestiging Wolvega
Tijdens de bouw van ons huis zijn we helaas nogal wat slechte bedrijven en oplichters tegen gekomen. De een komt afspraken niet na, de ander probeert je een poot uit te draaien, en sommigen leveren een abominabel slecht product of service. Superkeukens Wolvega wist echter al deze zaken te combineren. Het begon al tijdens het eerste gesprek waarbij keuken tekeningen niet correct werden gemaakt, afmetingen niet klopten en een keuken werd voorgesteld die niet in de ruimte bleek te passen. Hier kwamen we gelukkig zelf op tijd achter, en veronderstelden in onze naïviteit dit een ongelukkige onnauwkeurigheid was. Uiteindelijk zijn de tekeningen op ons verzoek aangepast, zodat deze nu overeen kwamen met de afmetingen van de bouw tekening. Fast forward naar de 'plaatsing'. Nadat Superkeukens Wolvega dan eindelijk de plaatsing kon inplannen (uiteraard later dan afgesproken, maar dat terzijde) begon de ellende. Allereerst had Superkeuken Wolvega een keukenblad geleverd met andere afmetingen dan besteld, het blad scheelde zo'n 5 cm met dat wat we besteld hadden. Wat er vervolgens gebeurde tart elke verbeelding en ik zal het proberen kort samen te vatten i.v.m. de leesbaarheid van dit stuk: Superkeukens is in de 2 maanden na de initiële plaatsing 6 keer terug geweest om 'iets' aan te passen, en continue ontbraken er allerlei onderdelen, zijn er onderdelen verkeerd of niet geplaatst, werd er broddelwerk geleverd, werden er dingen 'vergeten', moesten er dingen nabesteld worden. Zo hebben we ongeveer met elk deel van de keuken problemen gehad, met de plinten, het blad, de lades, de deurtjes, de cooker, de afzuiger enz. Alles is zo'n beetje vergeten, verkeerd geplaatst of simpelweg niet geleverd. Vanzelfsprekend hebben we elke keer zelf weer contact op moeten nemen Superkeukens en z'n kornuiten, die altijd wel een smoes of de zoveelste leugen paraat hadden. Tientallen telefoontjes en emails zijn er van onze kant nodig geweest om elke keer weer een klein stapje bij een acceptabel eindresultaat te komen. Inmiddels zijn we nu 2 maanden verder, en nog steeds zitten we met een gebrekkige keuken waar plinten niet vast zitten, plinten ontbreken, lades niet goed afgewerkt zijn en de achterwand van de keuken nog steeds op zich laat wachten. Ik heb zelden zo'n slecht bedrijf mee gemaakt en ik zou dan ook iedereen met klem af raden om ooit een keuken bij Superkeukens in Wolvega (onderdeel van Homecenter Wolvega) te kopen, aangezien dit de slechtst mogelijk ervaring garandeert. Je hele leven staat maanden op z'n kop, en proberen een oplossing te vinden is vrijwel onmogelijk aangezien het blijkbaar bedrijfspolicy is bij Superkeukens om klanten voortdurend voor te liegen, en in hun sop te laten gaar koken. Zelfs de 'manager' beloofde ons dat hij het persoonlijk op zou lossen, na maandenlange problemen die ze veroorzaakt hebben. Je raadt het al, we zijn inmiddels weer een paar weken verder en het is nog steeds niet opgelost, de zoveelste loze belofte. Achteraf gezien had ik graag 5000 euro meer betaald bij een betrouwbare keuken leverancier die z'n werk en z'n klanten wel serieus neemt. In elk geval nooit meer superkeukens voor ons, en ik zou iedereen willen waarschuwen voor Superkeukens in Wolvega, je haalt de ellende in huis als je met ze in zee gaat!
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt er niet veel aan”
Door Jan-Willem Schepers op vrijdag 18 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
De kwaliteit van het proces is teveel afhankelijk van de kennis en service gerichtheid van de medewerkers. Uiteindelijk is superkeukens uiteindelijk niks meer of minder dan een soort tussenpersoon: de bouw van de keuken vindt ergens anders plaats, de montage van de keuken is uitbesteed aan een ander bedrijf. Deze bizondere constructie heeft als gevolg dat ze niet in staat zijn de volledige verantwoordelijkheid te nemen voor het algehele proces (Waar ze wel verantwoordelijk voor zijn). Onze keuken is 11 augustus geplaatst, hopelijk wordt deze 11 januari eindelijk afgemonteerd. Afgelopen maanden erg druk geweest met het ontbreken van onderdelen, verkeerde onderdelen, beschadigde onderdelen, etc.
Advies: De kwaliteit van de keuken is mijn inzien positief, het is verstandiger deze direct uit Duitsland te importeren (waar de fabriek staat). Bestel deze keuken zonder tussenkomst van superkeukens, uiteindelijk heb je niet zoveel aan ze.
REACTIE VAN VINCENT VAN SUPERKEUKENS
Heel erg jammer dat de keuken niet in één keer goed is geleverd. Dat betreuren wij zeer en zeker de overlast die dat u heeft gegeven. Nogmaals onze excuses hiervoor. Desondanks veel plezier van de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij nieuwe keuken”
Door Marinus op woensdag 21 sep 2016 16 | vestiging Elburg
Super hadden probleem. Met twee laden kasten gebeld en uit gelegt ,werd gelijk actie onder nomen ,werd gelijk twee nieuwe kasten besteld . Nee als we weer nieuewe keuken nemen gaan we weer terug naar Super Keukens Elburg

Naschrift ontvangen op 22 september 2016: Het gaat om een nieuwe keuken die we in december vorig jaar hebben laten plaatsen. Maar na paar maanden hadden we probleem met twee kastjes. Deze werden gelijk besteld na dat we ze gebeld hadden. Oke moest even wachten omdat er levertijd op zat maar vond ze zeer snel . Dus vind dat ze goede review verdienen
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Fam. Jansen op zaterdag 23 sep 2017 17 | vestiging Elburg
De aankoop , het aanleveren, het monteren en oplevering hebben we als heel positief ervaren
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk verlopen”
Door Marloes Boon op zondag 6 jan 2019 19 | vestiging Eindhoven
Wij hebben een grote keuken gekocht bij superkeukens. We zijn erg tevreden over de manier waarop verschillende medewerkers omgingen met ons denkproces. We voelden dat we de ruimte hadden om onze eigen ideeën uit te werken met hen. Ook werd er geen druk gezet op het nemen van beslissingen. Dit vonden we erg prettig. Ook zijn we erg tevreden over de geboden prijs incl montage en allerlei garanties/services. Na plaatsing bleek dat de afzuigkap slecht aan onze verwachtingen voldeed. Ook ging er na vijf maanden een ledlampje stuk. Beide zaken zijn keurig en kosteloos door Superkeukens opgelost. Het contact over het hele traject was persoonlijk en gemoedelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met fronten”
Door Jannie de Ruijter op donderdag 27 dec 2018 18 | vestiging Huissen
Wij hebben bij Superkeukens in Huissen een keuken gekocht. Na ongeveer 2,5-3 jaar kregen wij een bobbel/blaas op een kastje. Hier 2x over gebeld. Was allemaal moeilijk omdat mogelijk het model niet meer te verkrijgen was. Zouden na het 2e belletje in juni 2017!!! Kijken wat men kon doen. We zijn nu 1,5 jaar verder en de terugkoppeling moet nog steeds gebeuren. Wat vindt ik dit slecht!
FOTO VAN JANNIE DE RUIJTER
Gebobbeld frontje
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Sabine Wesseling op maandag 26 jul 2021 21 | vestiging Amersfoort
Prachtige keuken, deuren en laden netjes afgehangen, mooie apparatuur en de montage ook in één keer perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Pluspunten”
Door S. Macit op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Den Bosch
Na een aantal andere keukenzaken langs te zijn geweest, kwamen we uiteindelijk bij Superkeukens Den Bosch terecht. Wij zagen meteen een aantal pluspunten ten opzichte van de andere winkels. Ten eerste werd de keuken niet op papier getekend, maar was in 3d te zien op een tv-scherm. Hierdoor kregen wij meteen een beeld van hoe de keuken eruit kwam te zien. Super dus. Daarnaast waren wij blij verrast toen we de totaalprijs kregen te horen. Die lag namelijk een stuk lager dan de prijzen die ze in de andere winkels hadden genoemd voor dezelfde keuken. Het was ook fijn dat er meegedacht werd en dat al onze wensen mogelijk waren. Wij hoorden eerder nl. alleen maar dat alles wat we wilden 'wel hoorde in de duurdere categorie' etc. terwijl Superkeukens juist zei: 'oh nee hoor, dat scheelt bijna niet.' Lekker eerlijk dus! Al met al, eerlijke mensen, die afspraken nakomen, niet opdringerig zijn en kwaliteit leveren. Petje af voor Jorick en Roland van Superkeukens Den Bosch!
FOTO VAN S. MACIT
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij mee”
Door Lommerse op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Cruquius
Grote keuken met kookeiland en moderne apparatuur gekocht. Werken met moderne eersteklas materialen en goede apparatuur. Adviseur is vriendelijk en heeft ook echt wel iets toegevoegd met goede adviezen. Installatie verliep ook probleemloos (via Nivedo). Helemaal blij mee.
FOTO VAN LOMMERSE
Reactie of foto toevoegen
“Slechte montage en communicatie”
Door Edwin Nijland op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Emmen
Echt een ongelofelijk slechte vestiging met betrekking tot montage en communicatie!
22 Sept 2021 een keuken laten plaatsen door superkeukens. Dit is niet goed verlopen en we hebben direct gebeld met de verkoper. Verkoper had de afwerking van de klachten liever via mail-verkeer. Na ons verhaal met bijbehorende foto's gemaild te hebben is het uiteraard wachten op antwoord. Enigste wat er kwam was de rekening! Daarop hebben we gereageerd met het voorstel om de helft te betalen en het restbedrag bij goed opleveren keuken. Tevens ontdekten we meerdere gebreken wat we kenbaar hebben gemaakt met het verzoek te reageren op onze mail. Alles wat er kwam ...... nul reactie. Hebben maar even een bezoekje gebracht en men erkende de gebreken en er zou een monteur komen om het te bekijken.
Die monteur kwam 7 Okt 2021 om het te bekijken en zou het materiaal bestellen.
Verder geen enkel geluid van Superkeukens Emmen.
Begin dec 2021 maar eens weer een bezoekje gebracht aan de zaak. Verhaal was dat het nog wachten was op de bestelling. We hebben gemeld dat het allemaal wel lang duurde en dat we graag wel reactie op onze mails verwachten.
15 Dec 2021 staat er wederom onverwachts een monteur voor de deur. Hij kwam de boel weer opmeten want men was de gegevens kwijt? Dus er was blijkbaar nog niets besteld. We besluiten maar weer eens een mail te sturen met wederom wat vragen en een voorstel. Tevens vragen we om graag te reageren. U raadt het al ........ nul reactie.
Het is inmiddels 21 dec 2021 en we zijn boos .... heel erg boos. Dit is in onze beleving geen normaal gedrag en we zijn bijna op het punt om de rechtsbijstandverzekering maar in te schakelen. Ik zal hem niet bij naam noemen .... maar deze verkoper moet zich diep, diep schamen!!
FOTO VAN EDWIN NIJLAND
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigd keukenblad”
Door H kleij op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Breda
tot en met de verkoop vriendelijk geholpen maar ja men wil verkopen tot de eerste klachten dan kom de ware aard naar boven vanaf april ben ik bezig over een beschadigd keukenblad nu 16 aug naar div mails en bezoeken aan de zaak en telefoontjes nog steeds niemand komen kijken naar het blad laatste mail van (superkeukens??????) maken deze week een afspraak och dit duur pas 4 maanden benieuwd hoelang dan een oplossing ga duren waardeloos maar ik hou u op de hoogte misschien gebeurd wer een wonder
Reactie of foto toevoegen
“Softclose sluiting”
Door P.G. op donderdag 22 okt 2015 15 | vestiging Tilburg
Keuken besteld. ter plek --> wordt tegen ons verteld dat hun keukens standaard een softclose hebben; 3 weken na het plaatsen van mijn order,werd ik gebeld of ik wou 140,00€ extra betalen zodat de onderkasten een Softclose kon hebben omdat op dit type keuken niet standaard was. Om mijn verhaal korte te maken ==> na een aantal keer bellen, emailen krijg ik deze antwoord:
"De keukenleverancier laat weten dat er per deurtje 1 scharnier met demper moet zitten en geen 2. De andere is dus een gewoon scharnier zonder demping. Jullie hebben dus gewoon het juiste aantal scharnieren met dempers gekregen".
Ik heb geprobeerde en geloof mij dat klopt niet! Met één softclose scharnier deuren gaat net zo hard dicht als zonder! Jongens het gaat om 5 softclose scharnier die ik nodig heb! Ik begrijp niet dat ze een slechte naam willen hebben door 5 scharnieren! Ik ga deze zaak aan mijn rechtbijstaandsverzekering doorgeven.
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos verlopen”
Door Ingrid Thierry op vrijdag 19 jul 2019 19 | vestiging Almere
Ben heel blij dat ik bij Superkeukens terechtkwam. Het was de vijfde keukenzaak tijdens mijn oriënteringsrondje in DoeMere, maar de enige waar ik een belangstellende verkoper trof die tijd voor mij had. Ik beloofde terug te komen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik werd uitstekend voorgelicht over allerlei keukenzaken. Wilfred heeft voor mij op deskundige wijze een prachtige keuken getekend, waarin al mijn wensen vervuld zijn. Vandaag is de keuken opgeleverd. Het hele proces is nagenoeg probleemloos verlopen. Wel erg jammer dat ik onverwacht met een hele grote berg verpakkingsmateriaal bleef zitten. Maar Wilfred is voor mij echt een super keukenverkoper die ik iedereen kan aanraden!
FOTO VAN INGRID THIERRY
REACTIE VAN INGRID THIERRY
Met de plaatsing van de fotoglasplaat is de keuken helemaal top geworden!
REACTIE VAN NAJAT
Een hele mooie keuken. Ik vroeg mij af wat jij ervoor betaald hebt
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Carineke op maandag 14 feb 2022 22 | vestiging Amersfoort
Wij zijn heel goed geholpen door Superkeukens Amersfoort. In augustus is er tijdens een fijn gesprek een mooi ontwerp gemaakt. Hierin konden al onze wensen meegenomen worden en ook werd er meegedacht door met alternatieve te komen om de prijs te verlagen. Er zijn in de winkel veel voorbeelden te zien en ook is er een ruime keuze aan materialen en kleuren.

In februari is de montage gedaan door RS montage. Ook dit is goed verlopen. De montage was in iets meer dan 5 uur gedaan en alles was in een keer goed. Prettige installateurs!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goede ervaring”
Door Linda den Ouden op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Mijn ervaring is (wederom) heel goed. Voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. Door de kennis en kunde van Roland hebben wij nu een juweeltje van een keuken, voor een mooie prijs. Ik vind het uitermate prettig dat je bij Superkeukens direct een mooie prijs krijgt. Al veel complimenten gekregen over onze keuken. De montage is ook perfect uitgevoerd. Roland denkt mee, is klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Super bedankt Roland!
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde afzuigkap”
Door I.M. op maandag 25 jul 2016 16 | vestiging Utrecht
Na de adviesfase die 5 gesprekken van gemiddeld 2,5 uur duurde, kwamen we op een keuken van ruim €8500 (ex. montage) die in de basis €3700 zou moeten kosten. Naast een paar extra duurdere onderdelen (natuurstenen blad, andere koelkast) werd er voor ieder geringe aanvulling/aanpassing honderden euro's meerprijs gerekend. Uiteindelijk is de keuken geleverd voor het weekend en na het weekend in 2 dagen door 1 monteur geïnstalleerd. Tot zover is het redelijk goed gegaan. Echter, toen de monteur weg was liet hij een berg verpakkingsmateriaal over die in eigen beheer weggevoerd mocht worden. Achteraf bleek dat SK hier met kleine letters in de overeenkomst over spreekt en dat het afvoeren van het grofvuil €100,- extra zou kosten. Uiteindelijk heb ik zelf 2 maal naar de grofvuil stortplaats moeten rijden. Het grootste (nog altijd lopende) probleem hebben wij met de afzuigkap (merk Zanker type ZKC92661XA). Op advies van de SK-adviseur hebben wij - bij gebrek aan een gat in de muur voor de afvoer - een koolstoffilter laten opnemen in de aanvraag. De adviseur beweerde dat dit functioneel een gelijkwaardig alternatief zou zijn. Inmiddels hebben wij de keuken 7 maanden in gebruik, maar zonder de afzuigkap te gebruiken. Deze genereert namelijk het geluid van een voorbij rijdende intercity op stand 1. En de zuigkracht laat te wensen over. Op 28 feb 2016 maakte ik melding hiervan bij SK. Het heeft toen ruim een maand geduurd voordat een SK-monteur is wezen kijken die van mening was dat de koolstoffilter functioneel niet de beste oplossing is en dat deze optie niet aan ons verkocht had mogen worden. Telefonisch werd dit ook bevestigd door onze SK-adviseur en deze zou navraag doen naar een passende oplossing. Nadat wij een aantal keer boos de showroom hebben bezocht en de manager hebben gesproken, is pas op 30 mei 2016 een monteur van de leverancier langs geweest die constateerde dat de afzuigkap met koolstoffilter naar behoren functioneert ondanks de lagere zuigkracht en het hogere gegenereerde lawaai. Sindsdien heeft SK geen contact meer met ons opgenomen en we zijn al twee maanden verder en in totaal 7 maanden. Wij raden op basis van onze ervaring een aankoop bij superkeukens ten strengste af!
Reactie of foto toevoegen
“100 procent bevallen”
Door fam blesing op woensdag 15 mrt 2017 17 | vestiging Almere
Wij hebben onze keuken bij superkeukens almere gekocht . Ik wil robert jan bedanken voor zij service en mee denken voor het kopen van onze keuken, Wij hebben onze keuken zelf geplaats en het is een prachtige keuken geworden . De spoelbak was niet aanwezig bij levering een telefoontje was genoeg kon hem de volgende dag al halen ik geef superkeukens almere een dikke voldoende.
Reactie of foto toevoegen
“Voor ons aanrader”
Door Daan op vrijdag 28 apr 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Vriendelijk geholpen door vestiging Apeldoorn. Ze namen alle tijd voor ons, duidelijke tekst en uitleg en totaal niet het idee gekregen dat men ons iets probeert aan te smeren (wat we bij diverse andere keukenzaken wel hadden). Ook toen we onze offerte nogmaals wilden bijstellen, was er alle tijd om dit naar tevredenheid te doen. Voor de montage maakten ze gebruik van een zelfstandig monteur. Deze heeft de keuken in anderhalve dag geplaatst. Een echte vakman. Bij elke keukenplaatsing gaat wel 'iets' mis, maar bij ons had het meer te maken met onze eigen voorbereiding. Communicatie verliep soepel, ook na plaatsing. De prijs was echt een meevaller. We hebben een vergelijkbare keuken laten samenstellen bij een (duurdere) concurrent, en kwamen zo'n 3.500 euro duurder uit! We zijn nu inmiddels enkele maanden verder en nog steeds elke dag zeer blij met onze nieuwe keuken. Een aanrader dus!
FOTO VAN DAAN
Keuken in anderhalve dag geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Vette 10”
Door Jan Caerteling op zaterdag 7 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Voor het eerst in mijn leven, ben al 60, met angst en beven een nieuwe keuken gekocht. Waarom met angst en beven; je hoort zoveel ellende om je heen bij de aanschaf , nou ja eigenlijk bij de plaatsing, dat je het bijna niet aandurft. Bij superkeukens Utrecht geholpen en geadviseerd door Bram. Denkt super mee , heeft ervaring, zeker voor wat mij/ons als leken betreft heel erg fijn. Adviseert en help mee keuzes te maken zonder ook maar iets op te dringen. Neemt alle tijd. Enfin, keuken aangeschaft, via de site krijg je keurig netjes tekeningen en wordt je op de hoogte gehouden over de voortgang. We lieten hem plaatsen door RS montage, een partner van SK Utrecht. De elektricien leverde perfect werk, na wat problemen bij het aanleggen van extra groepen. ( wel weer meerwerk, een minpunt! Weet nog niet of dit wordt doorberekend...) Ton de plaatser, een topper ! Zo rustig, deskundig, geordend en netjes. Mijn angst dat het mis zou gaan, ongegrond. Keuken echt een superkeuken en in het echt nog mooier dan op de tekening. Een vette 10 voor Superkeukens vooral Bram, Ton en Joris.
FOTO VAN JAN CAERTELING
Keuken mooier dan op tekening
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende nazorg”
Door Rene Postel op maandag 2 apr 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Wij hebben bij Superkeukens Oldenzaal onze keuken gekocht. Elders hadden we een supergaaf keramisch blad gezien welke we wilden hebben, en dat was totaal geen probleem gelukkig. De vriendelijke verkoper (Ronald) heeft echt zijn best gedaan om ons een product te verkopen naar onze wens. En zelfs de nazorg, waar we veel waarde aan hechten, is er uitstekend. Een ladegeleider haperde en na een telefoontje werd dit gelijk geregeld. Een fantastische zaak, ik zou iedereen Superkeukens Oldenzaal adviseren. En vooral fijn: geen ge-onderhandel over de prijs!!! Al die andere zaken waar we zijn geweest nemen je stuk voor stuk in de maling voor wat betreft de prijs. Superkeukens maakt hun slogan waar en verkoopt standaard voordelig geprijsd!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden maar missen de aandacht”
Door Gerlinda Doorenbos op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Assen
Ja wij zijn tevreden. Tuurlijk is het wennen en valt tot nu toe de vastwasser wat tegen. We zijn erg goed geholpen, steeds weer als we er ongevraagd weer stonden. We hadden veel twijfels, we hadden toch wel veel wensen etc en alles is gekomen zoals we hadden gedacht en verwacht. De montage was nog wel een dingetje. Wat we wel misten en nog steeds missen is de aandacht na het plaatsen; er is op geen enkele wijze contact geweest of alles naar wens was, of er nog vragen waren, of er problemen waren oid. Je zit uren aan de tafel, koopt een erg duur product (is ons geval toch wel dure keuken) en dan heeft men geen interesse. Heel erg jammer !
Reactie of foto toevoegen
“Service tot de voordeur bij zelfmontage”
Door À de Gra op maandag 2 jan 2017 17 | vestiging Amsterdam
Er miste een installatie boek zult u wel weggegooid hebben zeggen ze dan in de winkel. Maar kunt u vinden op het internet, gaat voorbij aan het feit dat het erbij moet zitten. We hebben duidelijk het idee betaald geleverd niet meer zeuren zeker de moeite om bij anderen te gaan kijken. Service tot de voordeur noemen we dat.
REACTIE VAN COR
Hoe kun je nou over een bedrijf oordelen als je de geleverde spullen zelf gaat monteren!! Daar is toch een vakman voor nodig met inzicht. Het kan niet mislukken doordat een handleiding ontbreekt van die vind je zo op internet.
REACTIE VAN À DEGRA
Wij zijn gewend om zelf keukens te plaatsen en dat de gebruiksaanwijzing op het internet staat heb ik niets aan als je geen internet hebt. Er moet gewoon een beschrijving bij zitten en je zouniet drie keer naar de winkel terug moeten rijden omdat er weer iets niet was.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Wenda van der Linden op woensdag 25 apr 2018 18 | vestiging Utrecht
Prima geholpen bij het kopen van onze keuken. Zeker aan te bevelen, fatsoenlijke behandeling en goede prijs!
FOTO VAN WENDA VAN DER LINDEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeukenmeubel”
Door Jorika op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een meubel voor de wasmachine en droger gekocht voor in de bijkeuken. Snelle service en levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke medewerkers
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Harry van Gils op donderdag 18 aug 2016 16 | vestiging Oldenzaal
Samen met de verkoper een geweldig mooie en praktische keuken samengesteld. We hebben in alle rust, meer dan 3 uur, onze droomkeuken samen kunnen stellen. De keuken kon ivm de naderende vakantie snel geleverd worden. Het grote voordeel van Superkeukens Oldenzaal is dat niet allen het plaatsen van de keuken geregeld kan worden, maar de hele verbouwing. Leiding werk, Elektra, Centrale verwarming, Stukadoor, tegelwerk, montage. Het overgrote deel is door Fabian uitgevoerd. Een zeer allround vakman, die ik zeer kan aanbevelen. Alles is zo geworden zoals we gepland hadden. Super!
FOTO VAN HARRY VAN GILS
Geweldig mooie en praktische keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Hans op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wij hebben een super ervaring met Super keukens Arkel, keuken was helemaal naar onze wens nauwkeurig en vakkundig samengesteld. ook de afhandeling en montage ging professioneel. wij hebben echt een super keuken!
FOTO VAN HANS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Fijn contact”
Door Daphne Mook op maandag 7 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
In september een keuken gekocht. De communicatie met Superkeukens is erg fijn, niet opdringerig maar juist meedenken en een vaste prijs. Daarna nog een keer aanpassingen doorgegeven en dat was geen probleem. Het inmeten en het leveren van de keuken is helemaal goed gegaan! Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door singh op donderdag 29 sep 2016 16 | vestiging Amsterdam
ik ben tevreden met de Superkeuken Amsterdam Arena. We zijn goed geholpen door dhr Patrick en hebben meerdere malen bijelkaar gezeten voordat we de order hebben geplaatst. Levertijd en levering zoals afgesproken en geen problemen bij gehad, het was zelf heel flexibel (eerder later bezorgen geen groot probleem). De levering was compleet en de keukenmonteur dhr Bert heeft uitstekend en net werk opgeleverd. Er miste een handgreep en glasplaat maar ook die is binnen een paar weken geleverd. Achteraf een koop besteld maar vergeten te betalen, toch heeft Superkeukens de spullen afgeleverd: kortom TOP.
Reactie of foto toevoegen
“Hoogglans witte keuken”
Door Joyce op zaterdag 6 feb 2016 16 | vestiging Zoeterwoude
Na redelijk goed geholpen te zijn met t uitzoeken van onze keuken was de plaatsing en de service erna erg slecht! Schroeven scheef in gedraaid apparaten niet goed aangesloten vervolgens monteur niet meer te bereiken. Beschrijving van Siemens apparaten niet in t Nederlands reactie zoek maar op internet hoe t werkt. Nu na 6 jaar kan je m weggooien hoogglans witte keuken maar de glans laat los.
FOTO VAN JOYCE
Detailfoto van loslatend folie
REACTIE VAN J HOUBEN
Blij met deze informatie. Ga ergens anders kijken voor een nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gegaan”
Door Kristl op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Utrecht
Hele fijne ervaring verkoper Eric was heel geduldig en makkelijk te bereiken voor vragen ook na ons gesprek

Aanvulling ontvangen 30 november 2020: keuken is vorige week geleverd en gemonteerd Dit is prima bevallen hele fijne medewerker van ms montage heeft alles netjes afgeleverd
FOTO VAN KRISTL
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Pascalle Lancee op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een keuken gekocht en ben super geholpen door de mensen uit de winkel in Utrecht boulevard er werd geluisterd wat ik wilde en dat is ook gebeurt... de keuken was optijd op de minuut. Ben erg tevreden met de kwaliteit van de keuken en nu erg gelukkig ermee.
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door van der Horst op dinsdag 4 dec 2018 18 | vestiging Utrecht
De service in de winkel tijdens aanschaf is prima en verkopers denken mee etc. Helaas begint daarna pas de ellende aangezien SuperKeukens Utrecht samenwerkt met RS montage. RS montage kwam de keuken voor €100 inmeten ivm renovatie zodat alles perfect op maat zal zijn. Na enkele weken productietijd de afspraak gemaakt om de keuken te komen plaatsen. Hier speciaal een vrije dag voor gepland om monteur te kunnen ontvangen en het werk zal in 1 dag klaar zijn. De dag voor plaatsing werd ik gebeld door RS montage dat monteur ziek was en de keuken niet geplaatst kon worden volgens afspraak. Kan gebeuren, wel jammer dat het bedrijf geen zzp'ers achter de hand heeft of iets dergelijks want kost mij m'n vrije dag en jammer dat wij ivm renovatie minste prioriteit krijgen en dus moesten wijken. Toen keuken een week later geplaatst werd, bleek dat de inmeting niet goed gedaan was en deurtje miste en andere was te klein. Tevens kast beschadigd geleverd vanuit fabriek dus moet ook opnieuw besteld worden. Gaat in totaal om nog geen 20 panelen dus bijna knap dat het zo mis kan gaan! Monteur overigens top en een echte vakman die zich schaamde voor het slechte inmeet werk van zijn baas. Deze beste man is twee dagen bezig geweest dus kostte mij weer extra vrije dagen maar super netjes geplaatst verder en keuken gaat uiteindelijk erg mooi worden. Aftersales van Superkeukens zal de rest oppakken. Na veel over en weer gebel/gemail moeten wij weer de hele cyclus van bestellen en produceren afwachten aangezien de order gewoon bovenop de stapel gaat bij de fabriek en verschuild SuperKeukens zich achter RS montage die verzaakt heeft en wij de dupe zijn en weer twee maanden kunnen wachten om vervolgens weer vrij te moeten nemen om de laatste panelen begin 2019 te komen plaatsen. Uiteraard geen enkele compensatie ("want het meeste is goed gegaan...") wat dan ook want fouten maken is menselijk (ook al heb ik ze daar specifiek voor betaald) en de rest moeten we maar uitzoeken met RS montage terwijl wij de keuken besteld hebben bij SuperKeukens en niks met RS montage te maken (willen) hebben aangezien dat hun installatiebedrijf is. Je had maar 1 taak...kansloos!
FOTO VAN VAN DER HORST
Deel van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is naar alle tevredenheid opgeleverd”
Door J en M Hirth op woensdag 9 feb 2022 22 | vestiging Utrecht
Heel goed geholpen in de winkel door vriendelijk, professioneel en meedenkende medewerkers. De plaatsing van de keuken is geheel volgens plan gegaan de is naar alle tevredenheid opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“7 jaar later goede service”
Door Hans Kamstra op zaterdag 16 dec 2017 17 | vestiging Elburg
Jaren terug keuken gekocht, zeer goed geplaatst door deskundige mensen. Tussendoor stond men ook altijd klaar. Nu was na 7 jaar de korfplug stuk. En wat dacht u, gebeld met Superkeukens Elburg en die hebben het kosteloos geregeld. Oftewel Super garantie! Super Keukens is een Super bedrijf met Super personeel die Super spullen aan de man brengen. In één woord super!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Tine krayo op maandag 13 mei 2019 19 | vestiging Utrecht
Nieuwe keuken, zeer goed geholpen . Echt de keuken helemaal tot hoe wij graag zouden zien aangepast. Keurig ingemeten en geplaatst .ik raad Super Keukens zeker aan ...
FOTO VAN TINE KRAYO
Keurig
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Martin en Irene Keijzer op maandag 24 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Na in twee vorige huizen een keuken op maat te hebben gekocht, besloten wij om voor ons nieuwe appartement eens te gaan kijken bij Super keukens, waar andere bewoners van ons appartementen gebouw goede ervaring mee hadden. Wij zijn daar ontzettend goed geholpen en hebben nu een prachtige keuken, die beslist niet minder is dan onze vorige keukens. Maar wel veel minder heeft gekost. Dat hadden we eerder moeten doen.
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Corné op donderdag 18 mei 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
In februari is onze keuken geplaatst. De keuken, gekocht bij Superkeukens in Capelle a/d IJssel is volgens mij een goede keuken tegen een scherpe prijs. Het hele proces van kopen en de begeleiding daarin vond ik heel netjes en zeker niet opdringerig. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er een handtekening moest komen. Pas na het derde bezoek waarbij door Superkeukens veel tijd is geïnvesteerd hebben we de keuken gekocht.

De contacten met de keukenbouwers verliepen echter niet altijd even soepel. Afspraken werden herhaaldelijk verplaatst of vergeten. De contacten verliepen via de keukenbouwers zelf en niet meer via Superkeukens. Een tip: Laat alle contacten met de keukenbouwer(s) via Superkeukens verlopen. Zo zijn ze zelf ook op de hoogte van de stand van zaken.

Positief:
De zeer goede begeleiding bij het ontwerpen van de keuken.
De zeer voorkomende manier van verkoop (absoluut niet opdringerig).
Na een paar uur naar huis gaan zonder een keuken te hebben gekocht is geen probleem.

Negatief:
Het maken van afspraken met de keukenbouwers

Mocht ik in de toekomst opnieuw een keuken nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar Superkeukens. De goede begeleiding en de nette manier van verkopen spreken mij aan.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurgesteld”
Door A. van Vleeren op donderdag 10 nov 2016 16 | vestiging Wolvega
Wij hebben 2 ervaringen met SuperKeukens uit 2007 en 2013. De eerste keuken geen enkele probleem mbt bestellen gehad of plaatsing. (+/- 8000 voor een "kleine" keuken). De tweede keer (duurder segment keuken) toch een aantal keer opnieuw zaken moeten afstemmen, 2x een nieuw werkblad geleverd ivm beschadigingen tijden transport (kan gebeuren). Kastjes wat scheef, maar dat werd hersteld. Maar het grootste irritatiepunt is de service na aankoop. Wij hebben op advies van de verkoper een Siemens vaatwasser aangeschaf, maar na 3 jaar en tig problemen is hij nu overleden. Superkeukens wil niks doen en verwijst naar Siemens en vise versa. Zelfs de rechtsbijstand komt weinig verder met deze partijen. De volgende keer dan maar een andere leverancier uitzoeken welke wel verantwoording neemt.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen in winkel”
Door Eddy Beijnes op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Almere
Onze nieuwe keuken voor het eerst bij Superkeukens Almere gekocht. We zijn daar geholpen door een vrouwelijke adviseuse (int. RV). Zij is de eerste en enige die echt naar ons heeft geluisterd betreft wat wij belangrijk vonden aan de nieuwe keuken en heeft dit telkens in de 3D tekening of in de winkel laten zien. Naast wat wij vertelde welke indeling we wilde. Daardoor is onze keuken dus geworden zoals als wij het belangrijk vonden dat hij zou worden en zoals we nodig hebben. Hoe vaak we ook langs kwamen, nooit een probleem en voor we de winkel uit waren hadden we de vernieuwde situatie al uitgewerkt in de mail om op ons gemak thuis verder na te bekijken. Na bestelling gaat er altijd wel iets mis toch? (Bij ons wel.) Dan is het belangrijk hoe daarop gereageerd en gehandeld wordt. Daarin kan ik duidelijk zijn. Superkeukens zowel de verkoopster als het hoofdkantoor altijd vriendelijk meelevend en bereid om direct actie te ondernemen om de voorgekomen problemen zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Als we ooit nog een keuken moeten aanschaffen, dan gaan we eerst bij Superkeukens Almere kijken. We zijn zeer tevreden, vooral over de verkoopster (RV) daar.

Aanvulling ontvangen 13 januari 2021: De keuken is reeds gemonteerd en we zijn er heel blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Fam. Assink op woensdag 23 dec 2020 20 | vestiging Oldenzaal
Onze ervaring met Superkeukens is zeer positief. Na een bezoek aan de showroom in Oldenzaal hebben we een afspraak gemaakt met Marco. Marco was zeer vriendelijk, luisterde goed naar onze plannen voor een grote bijkeuken en dacht goed mee. Hij nam ruimschoots de tijd en we gingen naar huis met een offerte en impressietekeningen. Na thuis alles goed overdacht te hebben besloten we met Superkeukens in zee te gaan.
Er werden afspraken gemaakt die wij nog een keer moesten wijzigen en ook dat was geen probleem. Alles werd keurig volgens afspraak geleverd en perfect geïnstalleerd door een goed samenwerkend duo zzp'ers. Alles ging in goed overleg en we zijn zeer tevreden met het resultaat. We hebben een mooie kwalitatief goede bijkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Never nooit meer”
Door Jennifer op donderdag 22 jul 2021 21 | vestiging Den Bosch
Never nooit meer! Ze bieden een verbouwservice aan, vloer fout eruit gehaald waardoor die nu kapot is (niet meer terug kan), elektra niet afgewerkt (steamer en oven op 1 groep enz) stukwerk zou schilder klaar zijn (was ook niet het geval) Keuken zou de 13de komen daarna opeens de 23ste. Toen belde ze waar de zaagsnede zou komen terwijl het de verkoper z'n eigen idee was om één kastje kleiner te doen zodat we geen zaagsnede zouden krijgen. Hij staat maar het gat in het blad is te groot voor de kookplaat, geen passtukken en plinten. Op een blad met de juiste uitsnede voor de kookplaat kunnen we nu weer 4 weken wachten. Als ze ons moeten hebben bellen ze met 2 man continue maar als wij iets willen weten zijn we minimaal een week bezig om ook maar enige opheldering te krijgen.
FOTO VAN JENNIFER
Reactie of foto toevoegen
“Volgende keer weer”
Door Remco Verbiesen op donderdag 27 aug 2020 20 | vestiging Tiel
Mooie keuken gekocht bij Superkeukens tiel.Snel en goed geholpen door Demi, Niks was te moeilijk. Levertijd wel wat vertraagd door corona (maar daar kon niemand wat aan doen).Ook de montage verliep goed zoals gepland, Zal volgende keer zeker weer voor superkeukens tiel kiezen.
FOTO VAN REMCO VERBIESEN
Donkere hoekkeuken
+ Toon extra foto van Remco Verbiesen
Reactie of foto toevoegen
“Scheuren in folie van keuken na 3 jaar”
Door Dao op woensdag 28 jun 2017 17 | vestiging Eindhoven
Ik heb momenteel ook een klacht bij superkeukens open staan. Ik ben van de kastje naar de muur gestuurd. Typisch een zaak zolang het goed gaat, maar zodra je een klacht hebt..... vergeet het maar
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Rosa op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Superkeukens is erg goed. Ik heb een prachtige keuken besteld die netjes geleverd werd en van zeer goede kwaliteit is. Ook mocht ik toen ik niet tevreden was over de kwaliteit van de afzuigkap deze inruilen voor een andere. Het contact is goed en vriendelijk en er wordt transparant gecommuniceerd. Ik ben daarom zeer tevreden.
FOTO VAN ROSA
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Beste Rosa, Wat is het een mooie keuken geworden. Gefeliciteerd. We waren graag tot je dienst.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Jo op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Zutphen
Een keuken gekocht bij SuperKeukens Zutphen. Nu 2 jaar later wacht ik nog steeds op een goede afhandeling van een kast-optie die ze mij hebben geadviseerd die niet mogelijk is. Als je hier een keuken koopt moet je gewoon heel veel geluk hebben dat alles in 1 keer klopt, zo niet, dan heb je vette pech, klantenservice is verschrikkelijk. Ze hebben erg veel personeelswisselingen, dit zet ook al te denken bij het bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten en slechte service”
Door Louise op zaterdag 5 feb 2022 22 | vestiging Arkel
De aankoop van de keuken ging goed. Bij het plaatsen bleek dat er kastdeurtjes niet open konden. De berekening klopte niet. Moeten aandringen op een oplossing hiervoor. Vaatwasser kapot, geen vervanging maar reparatie. Afzuigkap vervangen (na veel mailen en aandringen), koolstoffilters ook na meerder mails eindelijk geregeld. Achter alles zelf aan moeten gaan. Veel mailcontact, slechte service en lange levertijd (soms zelfs dingen zoek). Voor de plaatsing van de keuken wordt er samengewerkt met keukenbouwersplus. Dit bedrijf heeft heel veel fouten gemaakt, waardoor het uiteindelijk 8 maanden heeft geduurd voordat de keuken klaar was. Ik koop hier nooit een keuken meer en laat keukenbouwersplus niet meer een keuken plaatsen. Raad dit zeker niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg ontbreekt”
Door beckemeier op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Almere
Nazorg is er niet. De verkoop van de keuken en de bestelling is zo gedaan echter als er problemen opduiken na de plaatsing van de keuken is niemand meer thuis zogezegd. Jammer dat we nu met een tekort aanrechtblad zitten en we dit dan maar zelf moeten oplossen. Meteen wordt er in de verdediging gegaan dat het natuurlijk niet de fout is van superkeukens ipv de klant te helpen . We kregen in ieder geval 50% korting op de materialen om alles zelf op te lossen, hoe fijn is dit? Dit gold ook voor de afzuigkap. Helaas werd in de tekening geen rekening gehouden dat wij een hoog plafond hebben, waardoor de afzuigkap tekort was. Dit was natuurlijk ook een fout van ons? hoe dan ? en hebben we ook dit zelf moeten oplossen. Uiteindelijk zijn wij 2 dagen bezig geweest om de afzuigkap ervan te halen en opnieuw weer op te hangen en een oplossing te zoeken voor het tekorte aanrechtblad.
FOTO VAN BECKEMEIER
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door C.de Zoete op zaterdag 14 nov 2020 20 | vestiging Veenendaal
Keurig op tijd geleverd en geplaatst. Het is een plaatje geworden.

Aanvulling ontvangen 17 november 2020: Wij hebben bij Superkeukens een complete keuken gekocht en zijn daar heel tevreden mee.
FOTO VAN C. DE ZOETE
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Constance van der poll op maandag 18 okt 2021 21 | vestiging Amersfoort
Er werd alle tijd genomen om tot een goed ontwerp te komen. Geen opdringerig gedoe. Ging naar huis met een goed advies. In alle rust besloten om de keuken te bestellen. Geen agressief gebel etc. Inmiddels is de keuken geplaatst. Alles was compleet. Al met al een aanrader om voor dit bedrijf te kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door F Durrani op woensdag 28 nov 2018 18 | vestiging Amersfoort
Wij zijn vanaf t begin tot t eind super goed geholpen . Wij zouden ze zeker bij anderen aanraden
FOTO VAN F DURRANI
Keuken met eiland
REACTIE VAN VINCENT DIJKER
Bedankt voor het vertrouwen Farhan Durrani.
Alleen 100% tevredenheid is goed genoeg.
REACTIE VAN F DURRANI
Wij zijn ook 100% tevreden . Genieten elke dag van de keuken
REACTIE VAN TAHMINA
Welke kleur is dit?
REACTIE VAN VINCENT
De kleur is zandgrijs hoogglans.
Reactie of foto toevoegen
“Na maanden nog steeds niets binnen”
Door Melahat op donderdag 27 mei 2021 21 | vestiging Beuningen GLD
Ik heb in maart 2020 keuken, kasten, lades, vaatwasmachine, oven, diepvries, gasfornuis, afzuigkap etc. besteld bij superkeukens. Het afzuigkap was verkeerd bezorgd en nog tot op heden kwijt is in het magazijn..

Vervolgens heb Ik mijn werkblad keramiek van €3550 in augustus 2020 bij superkeukens besteld. Het zou geleverd worden in september en uiteindelijk in maart bezorgd. Later kwamen ze erachter dat de afmetingen van het werkblad door Superkeukens verkeerd was doorgegeven, weer moest ik wachten. Dit is 2x gebeurd!!! Ter compensatie zou ik krijgen; bar met kasten en 2 hoge kasten, €200 vergoeding en de monteur zou gratis mogen monteren. Dit alles na maanden nog steeds niets binnen en houden ze niet aan hun afspraken. Ook willen ze de koop niet ontbinden!!!! Helpppp
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Bas en Marijke op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
We hebben 'n SUPER keuken gekocht in den Bosch , we zijn er heel erg blij mee, prijs / kwaliteit bijzonder goed. We zijn zeer goed geholpen door Roland , hij heeft erg goed met ons meegedacht, ideeën aangereikt voor de juiste symmetrische opstelling ! Alles klopte perfect bij aflevering . De plaatsing en alle bijkomende werkzaamheden zijn door Wilco fantastisch gedaan. Kortom twee zeer tevreden klanten en raden het iedereen super keukens den Bosch aan!
Reactie of foto toevoegen
“Goed gehoplen”
Door Rudi Vrieze op maandag 13 jul 2015 15 | vestiging Terborg
Wij zijn super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe keuken. Vriendelijke en deskundige verkoper ( Bobby ) ook het plaatsen is goed gegaan. Helaas is de oven er nog steeds niet maar dit probleem licht bij Siemens Superkeukens doet alles om dit problemen te verhelpen . Ik kan dan ook iedereen aanraden om een keuken in Terborg te kopen bij Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
“De monteurs wilde zo snel mogelijk klaar zijn”
Door Rene op zondag 3 apr 2022 22 | vestiging Hellevoetsluis
De keuken is geplaatst door Keukenbouwersplus en die hadden maar 1 doel en dat was om zo snel mogelijk klaar te zijn. 1 plank boven het aanrecht was niet conform tekening opgehangen en in plaats van dit eerst te overleggen hadden ze hem gelijk opgehangen met als resultaat 3 gaten in de strak gestucte muur. Verder is de aansluiting van de hoekkast op de aangrenzende kast niet netjes en zijnpasstukken niet afgebraamd. Verder hebben de mineurs het zaagsel op de straat laten liggen terwijl ze voor 14;00 uur weer waren vertrokken. Na 1 week nog steeds geen opleverrapport ontvangen of terugkoppeling wanneer de manco's opgelost gaan worden.
FOTO VAN RENE
Reactie of foto toevoegen
“Goed gedaan”
Door Ron op donderdag 20 jun 2019 19 | vestiging Den Bosch
Complete keuken gekocht bij Superkeukens Den Bosch. Deskundig advies, snelle levering, goede communicatie en professionele installatie! Niets dan lof!
Reactie of foto toevoegen
“Alles nagekomen”
Door Rosink op donderdag 23 feb 2017 17 | vestiging Vriezenveen
Alles nagekomen wat er besteld is. Goed ontwerp van Patrick kleine keuken met heel veel ruimte. Prima aflevering door de mensen van Lowik en op de afgesproken tijd. Perfect gemonteerd door Jos. Superkeukens Vriezenveen een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Te lang geduurd”
Door Radius/ Helmig op woensdag 13 feb 2019 19 | vestiging Groningen
Keuken gekocht , verkeerd ingemeten, ook door medewerker die meting ter plaatse uitvoerde .verkeerde kastjes 4x , slechte afwerking . Al met al heeft de plaatsing meer dan een jaar geduurd. geen aanrader dus.,!
Reactie of foto toevoegen
“Klopte niet”
Door Gideon Leeuwis op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Arkel
ik heb mijn keuken hier besteld alles was mogelijk en was precies zoals we wilde, totdat hij werd geleverd en bleek dat er een aantal dingen niet te kloppen zoals ik besteld had en het duurde 4 leveringen voordat ik de keuken had zoals hij moest zijn compleet was alleen niet zo als ik hem besteld had. ik baal echt van deze zaak is echt amateuristisch ik zal hier nooit meer iets kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Superprutsers”
Door Sven op vrijdag 25 sep 2015 15 | vestiging Zoeterwoude
Tja waar te beginnen met superkeukens of eerder gezegd super prutsers. Na 2 keer niet leveren word de keuken eindelijk een keer geleverd. En gelukkig mag je er zelf elke keer achteraan bellen, omdat je vanuit superkeukens niks hoort! En als je belt hebben ze elke keer een andere smoes klaar liggen die overigens wel SUPER goed verzonnen zijn. Het begon allemaal heel goed met het eerste gesprek, ons gevoel was ook heel goed en dachten onze droom keuken te hebben. Daarna ging het al snel verkeerd, we zouden de zelfde dag nog de tekeningen krijgen. Helaas na een aantal dagen zelf maar gemaild of we deze nog konden krijgen. Ook voor het inmeten van de keuken kregen we maar geen reactie. Dus maar weer zelf bellen om er achteraan te gaan. Na het inmeten nooit wat gehoord wanneer de keuken geplaatst moest worden. Dus maar weer zelf bellen, en daar begon alle ellende. De eerste lever datum kon niet worden gehaald omdat "de fabriek 3 weken dicht was". Later kregen we te horen dat de leverancier ging verhuizen. En om het nog mooier te maken was het als laatste een "productie fout". De keuken hebben wij in februari gekocht. Inmiddels is het 24 september en staat de keuken. Tenminste wat je een keuken kan noemen, want wat onze droom keuken zou moeten zijn is een nachtmerrie geworden.
1. de afzuigkap is defect
2 onze nieuwe muren zijn kapot gebikt om het aanrechtblad passend te moeten maken.
3 passtukken zijn niet geleverd waardoor we nu gaten in de keuken hebben zitten.
4. de deur van de vaatwasser past niet, waardoor we nu tegen en zwart/silvere deur zitten te kijken.
5. de deur van de vaatwasser blijft niet open staan, wat heel makkelijk is voor het inladen van de vaatwasser.
6. plafond en muren zijn erg beschadigd geraakt bij het plaatsen van de keuken.
7. de kraan lekt.
Het ergste is nog dat je later weer zelf belt en te horen krijgt dat we toch een "keuken" hebben staan. Ik snap niet dat mensen met zichzelf kunnen leven. Er word ook geen enkele medeleven getoond en niet direct naar een passende oplossing gezocht. Want ja de keuken moet een week voor levering worden betaald, dus de centen zijn toch binnen. Ik raad een ieder af om een keuken bij superkeukens te kopen. In een leven maak je wel eens fouten, maar dit is toch wel onze grootste fout geweest.
FOTO VAN SVEN
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door A.C. Hoeboer op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Kolham
Plaatsing nieuwe keuken. Bij de inrichting van de keuken goede adviezen gekregen. Hierbij is ook 3-D als hulpmiddel gebruikt.Hierna is de keuken door Bert ingemeten en zijn de keuken onderdelen op afgesproken tijdstip bezorgd. De monteur Bert, die de inmeting heeft uitgevoerd heeft de keuken ook naar alle tevredenheid geplaatst. De bestelde vaatwasser van Bosch was per abuis niet de juiste,maar dit is in goed overleg opgelost. We zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door MK op woensdag 20 apr 2022 22 | vestiging Tilburg
Superkeukens---Keukendepot Tilburg. Vreselijk om hiermee zaken te doen. Keer op keer op keer worden gemaakte afspraken niet nagekomen. Bij de verkoper in de showroom kan alles, echter daadwerkelijk worden de afspraken niet nagekomen.
4x Levering keuken uitgesteld. Reactie klantenservice: Eerste keer: monteur niet op komen dagen. Tweede keer: maar mevrouw uw keuken is nog helemaal niet klaar!
Derde keer: monteur ziek. Daar zit je dan met een afgebroken keuken waar niet in gekookt kan worden! Vergoeding € 0,00. Uiteindelijk geleverd echter met foutief aanrechtblad. Afspraak in showroom: na levering nieuw keukenblad zal uiterlijk de dag daarop montage plaatsvinden en wel door dezelfde persoon die keuken gemonteerd had. Daadwerkelijk: keukenblad geleverd maar kan pas over 9 dagen gemonteerd worden. Lang leve de afspraken van Superkeukens. Nu maar hopen dat deze afspraak nagekomen wordt!
Reactie of foto toevoegen
“Klantgericht”
Door André Louwen op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Heel prettig is het prijsbeleid. Geen gesoebat over de prijs, maar meteen een reële offerteprijs. De medewerkers zijn zeer klantgericht.
Reactie of foto toevoegen
“Thanks”
Door Manuel Coudurier op vrijdag 11 feb 2022 22 | vestiging Utrecht
All Good! Ronald is super professional! I love my new kitchen! Thanks
Reactie of foto toevoegen
“Super goed”
Door Fam. Schumacher op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Super goede nazorg en service. We hadden door eigen schuld (vallende schaar) een ladefront beschadigd. Super keukens heeft gratis een nieuw ladefront besteld en geleverd. Ook is de monteur twee jaar na levering als service langs gekomen om de deurtjes en laden bij te stellen.
Reactie of foto toevoegen
“Professionele montage”
Door Gerrit en Harma van der Laan uit Ede op dinsdag 23 aug 2016 16 | vestiging Beuningen GLD
Gisteren en vandaag onze keuken zeer professioneel geplaatst door instellateur Martin Nieuwhoff. Alles klopte, was aanwezig en correct geleverd door Superkeukens Beuningen. Alles kwam ook overeen volgens het plaatje. Geen enkele beschadiging en alles goed in plastic verpakt. Met dank aan de medewerkers Guus, Rob, Sjoerd en Patricia van de eigenaar Jansen Totaal Wonen. Ook dank aan een medewerkster uit Tiel die daar in een weekend (naam vergeten) meehielp en de correcte bezorgers. Je hoort regelmatig rare verhalen over keukenleveranciers. Is hier niet het geval. Het is met recht een Superkeuken. Nogmaals hartelijk dank.
FOTO VAN GERRIT EN HARMA VAN DER LAAN UIT EDE
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt zelf getekend dus ...”
Door Roy op dinsdag 8 nov 2016 16 | vestiging Breda
Wij hebben een hoek keuken besteld waarvan één deel 2.60 meter zou moeten zijn. Dat meerdere malen in de zaak bevestigd en ook papieren ingeleverd met de juiste maten. Ze gingen meteen ontwerpen en het werd precies onze smaak. Of we dan ook meteen even 'hier' konden tekenen en dan was het allemaal geregeld. Gedaan, met een goed gevoel naar huis en een prachtige keuken rijker.

Tenminste, dat dachten we. Uit een zeer onduidelijke bouwtekening die achterin de papieren was weggestopt bleek dat de op het oog zo vriendelijke verkoper van 2.60 meter eigenhandig 2.67 meter had gemaakt. Keuken past dus niet, want daar staat een muur. 'Dat is jullie probleem, je hebt zelf getekend dus zoek het maar uit.' Hoorn erop gegooid door Superkeukens.

Dat is hun werkwijze. Ze maken gigantische blunders en lossen niets op. Op mails wordt niet meer gereageerd, als we bellen wordt de hoorn erop gegooid zodra ze horen waar het over gaat. Maffia-praktijken. Koop hier niets mensen, het is een flutbedrijf met een belachelijke service.
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door Tom op woensdag 27 sep 2017 17 | vestiging Oldenzaal
Na diverse keukenwinkels terecht gekomen bij Superkeukens in Oldenzaal. Het gesprek hier verraste ons direct positief, anders dan andere gesprekken. Hier werd ons verteld wat het verschil was tussen alle keukenmerken en wat het onderscheid met hen is. Ook waar op te letten bij het vergelijken van offertes. Niet alleen de prijs, maar vooral ook de kwaliteit. Ik kreeg een open en eerlijk advies waarbij concurrenten in hun waarde werden gelaten. Hierdoor heb ik een goed vergelijk kunnen maken in de soms ondoorzichtige wereld van de keukenmerken en winkels.

Het ontwerp is verder aangepast en de apparatuur is met goed advies uitgezocht. Ik kreeg zelfs nog documentatie nagestuurd van het aangeboden merk keuken en type apparatuur.

De keuken is volgens afspraak geleverd en geplaatst in 1 dag door een zeer ervaren monteur. Alles zoals vooraf besproken. We zijn tevreden met het ontwerp, de apparatuur, het advies en ook de prijs welke uiteindelijk lager was dan de concurrentie. Erg prettig was het ook dat dé prijs direct werd afgegeven. Geen vervelende onderhandelingen maar direct de scherpste prijs. Ondertussen de winkel al vaker aangeraden.
FOTO VAN TOM
REACTIE VAN DINY KENNIS
Beste Tom, hartelijk dank voor de uitgebreide review en complimenten voor uw mooie keuken! Zelf ben ik aan het oriënteren en de uitgangspunten van superkeukens spreken mij aan, echter weet ik niet wat zij puur buiten de keuken om kunnen doen. Zou u mij kunnen zeggen of ze bij u bv de ombouw van de kast geleverd en geplaatst hebben en de wandplanken in de nis? Ik zou graag van u horen. MvG Diny
REACTIE VAN TOM
Dag Diny, de ombouw heeft onze aannemer gemaakt, compleet en voor plaatsing keuken. Superkeukens heeft ons detailtekeningen aangeleverd waardoor dit kon, de keuken is er letterlijk achteraf ingeschoven. Het deel waar de keuken is geplaatst is nieuwbouw en daarom deze keus. Superkeukens kan dit volgens mij bij installatie wel aanbieden. De planken in de nis hebben zij wel geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel moeilijk bereikbaar”
Door Martijn op donderdag 15 mrt 2018 18 | vestiging Oldenzaal
Onze keuken uitzoeken en bestellen was geen probleem en de kwaliteit van de door ons uitgekozen keuken lijkt tot nu toe prima. Verkoop, showroom en materiaal(maar ja, dat maken ze uiteraard niet zelf) hebben ze dus wel goed voor elkaar. Het plaatsen via Superkeukens Olderzaal werd door ZZP-ers gedaan die voor meerdere keukenbedrijven keukens plaatsen en dat is ook vrijwel vlekkeloos gegaan. Nadat wij voor de keuken hadden getekend bleek Superkeuken Oldenzaal telefonisch zeer slecht bereikbaar, waardoor er vaak en onnodig heen en weer moest worden gemaild. Ik was daarom bang dat het in de toekomst wel eens moeilijk kon worden om contact met ze op te nemen en het wijzigen van keukenapparatuur ging daarom niet zo makkelijk als dat ik had gehoopt. We hebben echter achteraf contact gehad met Superkeuken i.v.m. een defecte vriezer en een kromme deur en ze lijken inmiddels echter wat zaken verbeterd te hebben. Zo hebben ze inmiddels een antwoordapparaat waarna ze je eventueel terugbellen. De garantiegevallen zijn verder naar wens en zonder gedoe afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig hun best gedaan”
Door O Holthuis op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Leeuwarden
Na 9 en een half jaar nog steeds garantie. Ze hebben geweldig hun best gedaan . Alles netjes opgelost bedankt. Kom zeker weer.

Aanvulling ontvangen 23 november 2020: Betreft Keukenkastjes. De scharnieren waren kapot. En een week later de rechterkast beide zijn door super keuken vergoed. Terwijl de fabrikant geen garantie meer gaf (vijf jaar) Ben geweldig netjes geholpen zeer tevreden. Kosten 150 per scharnier. Dus € 300 vergoed !
Reactie of foto toevoegen
“In een keer compleet”
Door Esmee op vrijdag 6 dec 2019 19 | vestiging Amsterdam
Er werd naar ons geluisterd, de samenwerking was goed en het eindresultaat is prachtig! In september 2018 waren wij voor het eerst bij Superkeukens Amsterdam. Wij hadden namelijk een keuken nodig voor onze nieuwbouwwoning welke in oktober 2019 opgeleverd zou worden. Na eerder bij andere keukenzaken te zijn geweest, was dit echt een verademing. We werden goed en met geduld geholpen. Er werd naar ons geluisterd en samen met Astrid zijn wij tot een prachtig ontwerp gekomen. Voor ons was het de eerste keer dat wij een keuken kochten. Astrid heeft ons fijn begeleid en met ons meegedacht over wat wel niet praktisch is. Fijne adviezen en begeleiding maar niks wordt je opgedrongen! Ook toen wij nog een keer terug wilde komen afgelopen zomer om de kleuren nog eens door te nemen voor de definitieve bestelling werd gedaan, werden wij weer hartelijk ontvangen. Ten slotte niet geheel onbelangrijk: De keuken werd op tijd, in één keer geheel compleet en passend geleverd. Wij raden Superkeukens Amsterdam zeker aan!
FOTO VAN ESMEE
Keuken met hoekstuk
REACTIE VAN ESMEE
nog een foto
Reactie of foto toevoegen
“Super geweldig”
Door Herman Thoss op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Utrecht
Ik heb een nieuwe L- keuken gekocht met apparatuur. Superkeukens is echt super en geweldig. Men wordt behandeld als een koning, als echte cliënt zonder enige druk of verkooppraatjes. Met goede en normale prijzen. Er gaat echt een wereld voor u open en u kunt met een gerust hart de zaak verlaten na uw aankoop. De service is uitstekend, ook de installatie wordt gedaan door een echte vakman! Dat betreft ook de bezorging, het inmeten, alles volgens afspraak en geen gezeur! Gewoon een wonder dat zulke zaken nog bestaan! Ik kan het weten, roep ik maar.... en voordeliger kan het niet!
FOTO VAN HERMAN THOSS
Reactie of foto toevoegen
“Lastige montage”
Door Janske op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
Een keuken ontworpen en uitgekozen, zonder apparatuur. Er werd goed meegedacht en we hebben het redelijk snel allemaal in bestelling kunnen zetten. Montage was wat lastig maar de service was erg goed.
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde keuken”
Door Dick Pelle op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Arkel
Wat kan je nog meer zeggen bij de score 'super'? In ieder geval dat Superkeukens Arkel haar naam eer aan doet. Niet alleen tijdens de verkoop maar vooral de begeleiding en de service zijn meer dan voldoende in orde. I.v.m. onze verhuizing hebben we in 5 jaar dit nu twee keer meegemaakt. Ervaring voldoende dus om Superkeukens Arkel met deze waardering te belonen. Ga zo door mannen!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed”
Door Michiel op dinsdag 31 jan 2017 17 | vestiging Assen
Dit is voor ons de derde keuken in 9 jaar tijd en voor het eerst bij superkeukens (zie onder voor meer). Wat een enorm andere ervaring, zeer goede ontvangst, transparantie in prijzen en een goed ontwerp. We zijn zowel door Arjan als Robbert zeer kundig en uitgebreid geholpen en kregen in één keer een zeer schappelijke (vaste) prijs aangeboden. We hebben dit nog netjes kunnen afronden en de deal was rond. We hebben veel vertrouwen in de kwaliteit en ontwerp (Schuller gekozen). Ook tussentijds wijzigen (kookplaat) was geen enkel probleem en we kregen zelfs nog een klein beetje retour. We hebben zelf de keuken geplaatst, waarbij bleek dat beide heren ook inhoudelijk kennis hebben van het plaatsen, waardoor we op twee momenten toch weer verder konden. De keuken staat zeer netjes.

Eén niswandplaat is ergens zoekgeraakt en de koelkastdeur was niet volledig in orde. Beiden zijn direct na melden nabesteld. Het enige dat wij hierover kunnen zeggen is: enorm tevreden over elke stap in het traject en natuurlijk met het eindresultaat. Wij zijn vanaf nu absoluut promotor van Superkeukens in Assen. De volle vijf sterren ten zeerste verdiend.

Context: 3e keer in 9 jaar tijd dat we keuken kopen. Eerste keer bij Mandemakers Groep (keuken kampioen), enorm mooie keuken, maar enorm slechte manier van tot overeenkomst komen en service. Tweede begonnen bij Mandemakers Groep (Nieuwenhuis), maar opnieuw een slechte start en uiteindelijk in Duitsland gehaald; zeer tevreden. Deze derde keuken was relatief klein en zijn we (9 jaar later) opnieuw de keuken kampioen binnengestapt met daarbij bovenstaand verhaal. En opnieuw hanteren ze nog dezelfde werkwijze. Zodoende bij Superkeukens in Assen beland.
Reactie of foto toevoegen
“Uitermate tevreden”
Door Michel Corten op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Cruquius
Super goede ervaring bij Superkeukens Cruquius. Eerlijke verkoper (Allard), niet opdringerig maar wel meedenkend. Ruime keus. Afdingen en pingelen gelukkig niet nodig, er wordt direct een scherpe prijs neergelegd. Alles geleverd zoals besproken. Bij vragen wordt snel gereageerd. Prima aanbevolen installatiebedrijf (JM Montage). Bij levering mist bezteklade en 1 kastje was beschadigd. Ook dat is prima verholpen. Kortom uitermate tevreden en zeker aan te bevelen.
FOTO VAN MICHEL CORTEN
Resultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken voor een goede prijs”
Door Jan-Willem Hueting op vrijdag 14 aug 2020 20 | vestiging Veenendaal
Wij hebben voor de tweede keer een keuken gekocht bij Superkeukens. De eerste zo'n tien jaar geleden bij Superkeukens Utrecht. Die keuken werd destijds geplaatst door RS Montage en heeft tien jaar lang probleemloos gestaan (het was een Nolte keuken, een merk dat Superkeukens nu niet meer levert). Voor onze nieuwbouwwoning kwamen we weer uit bij Superkeukens, dit maal Veenendaal. Uitstekend geholpen door Jeroen Rap. We wisten vrij goed wat we wilden. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. We hebben een grote keuken, in Nederland geproduceerd, met composiet blad, voor een heel scherpe prijs. Bij de projectleverancier kwamen we zo'n beetje op het dubbele uit, waarbij we zelfs flink moesten beknibbelen op luxe (bijv. een kunststof blad). De apparatuur hebben we wel elders gekocht en in de montage laten meenemen. Na tekening van de offerte hadden we nog een paar kleine wijzigingen, die we snel via het portal konden doorgeven. De montage werd ook dit keer door RS Montage gedaan. Het inmeten gebeurde zorgvuldig en bracht nog één noodzakelijke wijziging aan het licht. Ook fijn: er werd gecheckt of de elders uitgezochte apparatuur paste. De plaatsing was netjes en duurde 2,5 dag, maar dan was ook alles helemaal af (incl. op maat geslepen spatrand). Kortom: een prachtige keuken voor een goede prijs. Communicatie zowel vanuit Superkeukens als RS Montage was top en mochten we ooit weer een keuken nodig hebben dan zouden we direct weer naar SK gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keramiek aanrechtblad”
Door G. van der Weert op woensdag 14 jun 2017 17 | vestiging Utrecht
De keuken in het filiaal in Utrecht gekocht is prima totdat er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan. Bij plaatsing van de keuken die 17000 euro kostte zagen de monteurs van superkeukens dat er een stukje van het keramiekaanrechtblad af was gebroken. Er moest een nieuwe in, ze konden de achterwand, inbouw afzuigkap en de randen niet afdichten. Kan allemaal gebeuren. Alleen kreeg ik toen de levertijd voor het nieuwe keramiekaanrechtblad na 2 weken te horen, dit zou 9 WEKEN !!!! duren. Dus ze laten je met 9 weken zonder een bruikbare keuken zitten (alles laten schilderen voor dat de keuken kwam) . Als ik ga koken nu zonder afzuigkap kan ik de boel daarna weer laten schilderen. Het enige wat ze daarop zeggen, wij hebben ons best gedaan, punt. Als je op internet naar google gaat en zoekt op keramiekaanrechtbladen dan komen er een 10 tal resultaten uit, klik op een willekeurige en de levertijd is max. 3a4 weken. Mijn conclusie is Superkeukens is prima tot er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan en is de organisatie niet krachtig genoeg om bij de leverancier iets voor elkaar te krijgen. Juist bij keukens is de service achteraf belangrijk hoe dat wordt opgelost. Ik heb in ieder geval zeer zeer veel spijt dat ik daar mijn keuken heb aangeschaft.
Reactie of foto toevoegen
“Levering te laat”
Door Crossheart op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Beuningen GLD
De 1 ster is voor ons al teveel maar anders kan ik helaas ons verhaal niet typen. Dit betreft voor ons wel alleen Superkeukens Beuningen en Keuken Depot Druten omdat zij sinds kort samen zijn gegaan en niet andere locaties. Maar zodra je deze winkel ziet in Beuningen heel gauw doorrijden. De uitbreiding van onze keuken besteld bij Superkeukens Beuningen. Het begon met het niet kunnen waarmaken van de leveringsdatum. Wij moesten er telkens achteraan bellen om te vragen wanneer we de monteur konden verwachten. Uiteindelijk hebben wij zelf een monteur geregeld omdat Superkeukens geen monteur kon leveren terwijl dit wel de afspraak was. Vervolgens ontbrak er een montage stuk bij onze plank en heb ik hier 3 keer voor gemaild maar telkens worden wij aan het lijntje gehouden. Nu ben ik er klaar mee en gaan we het zelf regelen maar wat een slechte service, spijt dat wij bij deze winkel naar binnen zijn gegaan en niet zijn doorgereden naar Huissen waar ik de keuken had aangeschaft. Al met al is het voor ons een hele slechte ervaring met deze twee bedrijven mede doordat de afspraken niet worden nagekomen en als dit gebeurd ze niet communiceren maar je er zelf achteraan moet gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Gezinus Holtman op maandag 20 dec 2021 21 | vestiging Utrecht
Aanrader: Bij Superkeukens hebben we uit het het groot aanbod een prachtige keuken samengesteld. De verkoper heeft ons uitstekend geholpen en waar nodig ons kundig geadviseerd of onze vragen beantwoord zonder het idee te krijgen dat hij uit was op zijn eigen voordeel. Dit is heel fijn tenslotte gaat om een grote uitgave en wil je weloverwogen keuzes maken. De keuken staat en alles is verlopen volgens plan mede door het heldere inzicht op de site waarin je inlogt op je eigen keuken waar de status van je keuken de bouwtekeningen en het overzicht staat van de status van je bestelling. Laat niets te wensen over vandaar een super keuken beoordeling.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door JP van Nassau op donderdag 4 jun 2015 15 | vestiging Den Bosch
Omdat we van plan waren om een nieuwe keuken te gaan kopen kwamen we nadat we bij verschillende keukenzaken waren geweest bij Superkeukens in Den Bosch terecht.Nadat we in de showroom wat hadden rondgelopen werden we door Jaimy (verkoper)aangesproken of dat hij ons kon helpen. We hadden een folder gekregen waar een mooie keuken instond maar door omstandigheden was deze helaas niet te bezichtigen in deze vestiging.Geen enkel probleem,we wisten wat we ongeveer wilde en even later zaten we onder het genot van een bakkie onze keuken te ontwerpen en konden we ook gelijk meekijken hoe dat deze er uit zou komen te zien. Geen enkele druk van dat je gelijk moet beslissen,sterker nog, ze sturen de tekening naar je E-mailadres zodat je het thuis nog eens op je gemak kan gaan bekijken en eventueel wat aanpassingen kunt doorgeven.Ook geen moelijke onderhandelingen over de prijs ed,de prijs is de prijs en mocht je apparatuur elders goedkoper kunnen kopen doen ze daar helemaal niet moeilijk over. Wij hebben dat niet gedaan,het is ook een kwestie van gunnen natuurlijk. We zijn een aantal keren terug geweest in de zaak voor wat aanpassingen(sorry Jaimy) en hebben uiteindelijk de keuken besteld . Je krijgt vrijwel direkt te horen wanneer te keuken geleverd gaat worden en zelfs daarin heb je speling voor de definitieve levering. Ook hebben we gebruik gemaakt voor de optie om door Superkeukens onze keuken te laten plaatsen, bij ons heeft dat gedaan Gerry Groenendaal en over deze vakkundige man niets anders dan lof.Jeetje een genot om naar te kijken en (luisteren) hoe dat deze man zijn vak verstaat. Met alle rust en meedenken zie je onder zijn handen de keuken worden opgebouwd. Gerry TOP. Zo zie ja maar, er zijn heus nog wel zaken waar je vertrouwen in kunt hebben en Superkeukens is daar één van. Kan ze dan ook zeker aanbevelen voor diegene die van plan is een nieuwe keuken tegen een zeer aantrekkelijke prijs te gaan kopen. Ook een compliment voor Roland en Abdul.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne communicatie en goed advies”
Door Damming op vrijdag 11 mrt 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en hebben goed advies gekregen. Waar we in eerste instantie voor gingen werd uitgelegd dat je dan veel ruimte zou verliezen. Uiteindelijk ook advies opgevolgd. Er wordt echt de tijd genomen voor je en ze denken met met je mee. Communicatie verloopt ook heel prettig en goed. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN DAMMING
Reactie of foto toevoegen
“Service bij complete keuken”
Door k.verwey op woensdag 17 jun 2020 20 | vestiging Arkel
Met trots delen wij mede eindelijk gekocht te hebben bij een bedrijf die wel weet hoe men met klanten om moet gaan. Na 2 jaar problemen met onze vaatwasser. 1 emailtje naar Arkel en direct werd er actie ondernomen En wat denk je...gewoon een fonkelnieuwe geleverd... Kijk zo ga je met klanten om Robin en consorte ...bedankt
FOTO VAN K.VERWEY
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door Vermaning op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Wolvega
Wij hebben ook een keuken bij superkeukens wolvega gekocht waarbij er eerst niks mis mee was bij plaatsing keukenblad beschadigd maar is na tig keer bellen opgelost nu is de ingefreesde led verlichting stuk gegaan en houden ze je aan het lijntje met van uw word teruggebeld maar ja uw raad het al het geld is binnen en wimpel maar af vind dit een zeer slechte zaak staan niet voor het woord super is het zeker superslecht.
REACTIE VAN SUPERKEUKENS WOLVEGA
Volgens ons systeem is de service geheel afgehandeld, indien er nog gebreken zijn kunt u gerust contact met ons opnemen. excuses voor het ongemak.
Reactie of foto toevoegen
“Ruime keuze”
Door Natascha Davis op vrijdag 28 jul 2017 17 | vestiging Elburg
Ruime keuze aan keukens, erg vriendelijk personeel. Ze hebben alle tijd en veel geduld, de levering was ook erg snel. Mijn ervaring met superkeukens is erg positief en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete keuken”
Door Yvonne Santing op donderdag 24 mrt 2022 22 | vestiging Veenendaal
Ik kocht een complete keuken. In de showroom werd met me meegedacht over de indeling. Vakkundig geadviseerd en geluisterd naar mijn speciale wensen. Natuurlijk is er een "levertijd". Ook daarbij werd rekening gehouden met mijn agenda. Dan komt de montage. Dat was met militaire precisie georganiseerd! De hier achtereenvolgend werkende mensen waren keurig op tijd, zeer vakkundig en aardig. Ook dat is plezierig. Het is heerlijk om in een paar dagen tijd het plaatje dat tot dan toe alleen op papier bestaat, werkelijkheid te zien worden. Ik kreeg de keuken die ik wenste.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam Otten op maandag 21 jun 2021 21 | vestiging Utrecht
Vanaf het moment dat we op verkenning gingen naar keukens sprong super keukens eruit! We hebben in 2 uur onze keuken uitgezocht met behulp van een goede vriendelijk verkoper die heel goed in ons situatie en wensen meedenken. Mijn complimenten en zou zeker bij familie en vrienden superkeukens aan bevelen.
FOTO VAN FAM OTTEN
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Marcel op maandag 24 mei 2021 21 | vestiging Bergen op Zoom
Een keuken uitzoeken in Corona tijd. Geen showroom die open is. Dan een vertegenwoordiger aan huis laten komen. En inderdaad vanuit een informatieboekwerk en uitgewerkt op de laptop is er een keuken met een strak design tot stand gekomen, en in de kleur zwart. Met een bedenktijd tot de uiteindelijke datum van goedkeuring zijn er enkele verbeteringen toegepast. Geen probleem tot in de nopjes verzorgt. Vol verwachting is onze keuken afgelopen donderdag de 20 mei geplaatst. En ja het is een plaatje, top. Cesco Schellekens, bedankt voor je vertrouwen en inzet. Ook de installateur verdient hierbij een dikke pluim. Voor het vlekkeloos installeren van de keuken, Christiaan bedankt.
FOTO VAN MARCEL
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te raden”
Door Astrid op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Hellevoetsluis
Geweldig fijn geholpen door Deborah. Vriendelijk snelle uitgebreide tekening. De keuken is van zeer goede kwaliteit, maatwerk en hang en sluitwerk super! Zeker aan te raden! Aanwinst in ons huis
FOTO VAN ASTRID
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Sjors Walkaart op zondag 19 dec 2021 21 | vestiging Hellevoetsluis
De keuken is op tijd gemonteerd en er ontbrak niets aan. Wij zijn goed geholpen en geen restpuntjes of ander gedoe. Minpuntje is dat ik het plaatsen wel erg duur vond voor 1,5 dag werk maar ach tegenwoordig is alles duur. Fijne ervaring aan Superkeukens Hellevoet overgehouden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Edwin op zaterdag 3 aug 2019 19 | vestiging Den Bosch
Wij hebben bij super keukens onze keuken gekocht en zijn daar zeer tevreden over, we zijn daar zeer goed door jorrick geholpen alles is naar onze wens gegaan zoals de communicatie de levering en de plaatsing van de keuken.
FOTO VAN EDWIN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door A.C.C.M. de Sain op maandag 24 sep 2018 18 | vestiging Veenendaal
Zeer goed geholpen. Het gevoel zelf hebben kunnen kiezen. Ook de levering alles volgens goede afspraken. Ook het plaatsen is perfect gebeurd. Super bij Superkeukens
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Gebobbeld frontje
1 / 104
Vestigingen Superkeukens
aAlmere (9 ervaringen), New Yorkweg 121, 1334 NB Almere, tel 036 - 549 15 04
bAmersfoort (23 ervaringen), Amsterdamseweg 14b, 3812 RS Amersfoort, tel 033 - 463 80 09
cAmsterdam (11 ervaringen), Arena Boulevard 138, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 452 67 23
dApeldoorn (2 ervaringen), Het Rietveld 20, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 533 30 08
eArkel (7 ervaringen), Vlietskade 7003, 4241 WR Arkel, tel 0183 - 74 56 15
fAssen (3 ervaringen), Zeilmakerstraat 20, 9403 VA Assen, tel 0592 - 34 00 37
gBergen op Zoom (1 ervaring), Konijnenburgweg 5A, 4611 HK Bergen op Zoom, tel 085 - 303 57 39
hBeuningen GLD (7 ervaringen), Hadrianussingel 28a, 6642 AJ Beuningen, tel 024 - 675 00 08
iBreda (9 ervaringen), Grenssteen 3, 4815 PP Breda, tel 076 - 737 00 82
jBroek op Langedijk (3 ervaringen), Middelmoot 5, 1721 CZ Broek op Langedijk, tel 0226 - 33 50 53
kBuitenpost (1 ervaring), Voorstraat 6, 9285 NS Buitenpost, tel 0511 - 54 44 44
lCapelle aan den IJssel (3 ervaringen), Schinkelse Baan 10, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 010 - 451 08 08
mCruquius (3 ervaringen), Spaarneweg 24, 2142 EN Cruquius, tel 023 - 548 10 02
nDen Bosch (23 ervaringen), Reitscheweg 8, 5232 BZ Den Bosch, tel 073 - 642 87 61
oEindhoven (5 ervaringen), Tenierslaan 9, 5613 DZ Eindhoven, tel 040 - 767 60 10
pElburg (9 ervaringen), Westerlengte 1, 8081 PZ Elburg, tel 0525 - 68 88 88
qEmmen (1 ervaring), Nijbracht 76, 7821 CA Emmen, tel 0591 - 65 89 49
rGouda , Elburgplein 6, 2803 PX Gouda, tel 0182 - 74 90 23
sGroningen (4 ervaringen), Energieweg 11b, 9743 AN Groningen, tel 050 - 360 34 00
tHellevoetsluis (4 ervaringen), Rijksstraatweg 120, 3223 KB Hellevoetsluis, tel 0181 - 31 25 29
uHelmond (3 ervaringen), Engelseweg 156 A, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 74 70 10
vHoorn NH (4 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 8c, 1625 NV Hoorn, tel 0229 - 28 51 94
wHorst (4 ervaringen), Witveldweg 100, 5961 ND Horst, tel 077 - 398 22 34
xHuissen (4 ervaringen), Nijverheidsstraat 15, 6851 EJ Huissen, tel 026 - 326 99 82
yKolham (4 ervaringen), Knijpslaan 182, 9615 BJ Kolham, tel 0598 - 39 45 86
zLeeuwarden (1 ervaring), Balthasar Bekkerwei 1, 8914 BE Leeuwarden, tel 058 - 204 50 00
a1Middelburg (2 ervaringen), Mortiereboulevard 20, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 60 66 71
b1Oldenzaal (10 ervaringen), Kleibultweg 48, 7575 BV Oldenzaal, tel 0541 - 85 01 00
c1Oss (2 ervaringen), Frankenweg 25, 5349 AP Oss, tel 0412 - 62 36 98
d1Roermond (1 ervaring), Burghoffweg 13, 6042 EX Roermond, tel 0475 - 69 15 48
e1Sint Hubert (1 ervaring), Pastoor Jacobsstraat 2B, 5454 GN St. Hubert, tel 0485 - 47 04 15
f1Strijen , Edisonweg 2, 3291 CK Strijen, tel 078 - 674 84 85
g1Terborg (1 ervaring), Stationsweg 18, 7061 CT Terborg, tel 0315 - 32 81 41
h1Tiel (6 ervaringen), Buitenbulkweg 14, 4005 LA Tiel, tel 0344 - 65 52 41
i1Tilburg (5 ervaringen), Aphroditestraat 6, 5047 TW Tilburg, tel 013 - 532 18 42
j1Uden (2 ervaringen), Industrielaan 12-20, 5405 AB Uden, tel 0413 - 74 71 38
k1Utrecht (38 ervaringen), Zeelantlaan 15-17, 3526 AK Utrecht , tel 030 - 223 87 33
l1Veenendaal (13 ervaringen), De smalle zijde 70, 3903 LR Veenendaal, tel 0318 - 54 40 60
m1Vriezenveen (1 ervaring), Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, tel 0546 - 55 99 56
n1Wateringen (2 ervaringen), De Lierseweg 8, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 29 26 57
o1Wolvega (6 ervaringen), Frisaxstraat 12, 8471 AD Wolvega, tel 0561 - 61 45 45
p1Zoeterwoude (7 ervaringen), Hoge Rijndijk 313, 2382 AP Zoeterwoude, tel 071 - 304 00 52
q1Zutphen (1 ervaring), Pollaan 50G, 7202 BX Zutphen, tel 0575 - 74 35 52
r1Zwolle , Grote voort 88, 8041 BH Zwolle, tel 038 - 303 43 01
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.