Er zijn 6 ervaringen over Parket Tree. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Niet klantvriendelijk”
Door Y. van Generden op woensdag 6 mrt 2019 19 | vestiging Barendrecht
Nee ik zou niemand dit bedrijf aanraden! Als je een klacht hebt moet je niet bij parket tree zijn. Ze doen het af met een mail en zoek het maar uit met je verzekering! Het is echt te slecht voor woorden je kan beter je vloer bij karwei of gamma halen daar word je behandeld als klant en zo onpersoonlijk als het daar is! Ga daar nooit je vloer halen want klantvriendelijkheid en dienstig komt daar in hun woordeboek niet voor!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken worden niet nagekomen”
Door Van zanten op vrijdag 1 jul 2022 22 | vestiging Barendrecht
Kijk uit met dit bedrijf. Bij aankoop lijkt het allemaal prima in orde. Zodra koop gesloten begint de ellende, Afspraken worden niet nagekomen, laminaat kwalitatief zeer slecht, klachten worden niet behandeld danwel zeer slecht, medewerkers zijn niet capabel, medewerkers zijn niet voorzichtig voor je spullen, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zonde van je geld.
Reactie of foto toevoegen
“Teruglevering”
Door Robin op zaterdag 10 mrt 2018 18 | vestiging Barendrecht
Met het laminaat en de ondervloer zelf tevreden. Maar let op met kopen van laminaat wat je zelf legt! De verkoopster was met de verkoop aardig en raadde ons aan extra laminaat te kopen. Want je kunt het toch retouren als je teveel hebt. Maar hier wordt niet bij vermeld dat dit binnen 2 weken moet gebeuren! Ik stond voor paal bij die winkel na 4 weken met 4 pakken laminaat. Terugnemen ho maar. En dan ook nog een zeer slechte afhandeling van mijn klacht per telefoon. Voor service moet je hier niet zijn.
REACTIE VAN PETRA
Zoals u kunt zien staat op iedere factuur dat de ongeopende pakken binnen twee weken terug gebracht mogen worden. Deze factuur is u bij levering overhandigd.
Reactie of foto toevoegen
“Snipperdagen”
Door J.J.A. van Kan op donderdag 23 feb 2017 17 | vestiging Barendrecht
Aanvankelijk aardige mensen. Maar na volledige betaling van de aangekochte goederen begint de ellende. Één dag voor de aflevering maar eens gebeld of men een tijd van bezorging kon geven. "Nou meneer, ik bel u vanmiddag even terug. Graag mevrouw, ik moet hier namelijk voor snipperen dan kan ik dit met mijn werkgever afstemmen." U begrijpt het al, niemand belde. Wel ontving ik rond 17u een email dat mijn bestelling in de ochtend afgeleverd zou worden. Te laat om de snipperdag nog aan te passen helaas. Op de dag van aflevering blijken de plinten niet overeen te komen met hetgeen ik besteld heb. De chauffeur had ook niets bij zich om de materialen in de lift te zetten dus heb ik zelf de wagen maar met hem gelost. Het was zijn eerste werkdag hoorde ik later. Direct gebeld en gevraagd om nieuwe plinten. Helaas, niet op voorraad maar volgende week donderdag lever ik ze bij u af. Nee dus, weer een snipperdag moeten nemen voor niets. Telefonisch contact gehad met het bedrijf en verteld dat ik dit niet netjes vind. "Sorry meneer, de plinten komen vandaag pas bij ons binnen. Maar dan had u mij toch kunnen bellen? Ja, ik wil geen collega's afvallen maar dat had inderdaad beter geweest." Hoe gaan wij dit nu oplossen? Ik bel u vanmiddag even terug meneer. Graag..." Maar nee hoor, geen telefoontje. Om 15:30u zelf maar weer gebeld. "Nee meneer, het gast vandaag niet lukken maar morgenochtend rond 8u staatbde chauffeur bij u voor de deur. Dan moet ik dus weer een snipperdag nemen, gaat u die betalen? En dit had u toch ook al veel eerder vandaag kunnen melden? Nu zit ik vanaf 8u in een leeg appartement te wachten of u misschien nog iets kon regelen. Ja sorry meneer, ik vind het echt vervelend voor u. Zullen we afspreken voor morgenochtend?"
Ik zal u de rest van het verhaal besparen, het kost dus drie snipperdagen om je vloertje thuis te laten bezorgen. Het enige excuus is het woordje sorry. En nu maar afwachten of er daadwerkelijk morgen iemand op de stoep staat. Was het mijn filiaal geweest dan had ik de plinten na ontvangst in een taxi of koeriers auto gegooid en dezelfde dag nog mijn klant geholpen. Maar ja, wie ben ik, alleen maar een netjes betalende klant die verder niet moet zeuren. Zouden ze wel eens van service en of coulance gehoord hebben bij Parket Tree?
Aanvulling ontvangen 24 februari 2017: Goedemiddag, Aanvulling op gisteren. Vanochtend om kwart voor negen lagen de plinten bij mij in de hal. Blijft voor mij staan dat ik twee snipperdagen teveel heb op moeten nemen om mijn vloer in ontvangst te kunnen nemen. Een en ander had gemakkelijk opgelost kunnen worden betere communicatie en het nakomen van beloftes ten aanzien van het terugbellen.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door M.Schothuis op zondag 5 mrt 2017 17 | vestiging Numansdorp
Dank aan parkettree Numansdorp voor het leveren van afdeklatten zonder geldelijke vergoeding voor een lieve vriendin (ziek)die plotseling moest verhuizen. Daarnaast ....wij zijn al jaren tevreden over deze zaak. Goede service,correct handelen en afspraken worden nagekomen. De medewerkers zijn in onze ogen ware kunstenaars. Dank dus nogmaals.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klanten”
Door David Woldendorp op vrijdag 24 aug 2018 18 | vestiging Barendrecht
Hier na veel winkels bezocht te hebben een complete laminaatvloer met ondervloer en plinten besteld. Tevens hebben wij ook de trap laten stofferen.
De reden waarom wij deze winkel gekozen hebben is vanwege het advies. Aanvankelijk wilden wij alles van het merk Quickstep. Ons is echter het huismerk geadviseerd: zelfde kwaliteit lagere prijs. Hierdoor kregen wij het idee dat we niet onnodig op hoge kosten gedreven werden en wij hadden ook een beperkt budget dus ze hebben echt meegedacht. Ook is er advies over onderhoud gegeven waardoor wij veel met meer kennis de deur uitgingen terwijl wij toch al aardig wat winkels hadden bezocht. Het zijn dus deskundige mensen wat bij veel andere winkels ontbreekt omdat die van alles verkopen en ze dan geen specifieke kennis hebben wat deze medewerkers dus wel hadden. Het leggen en stofferen is ook grandioos gegaan binnen de afgesproken termijn. Er is niks afgeraffeld en alles was netjes achter gelaten dus geen hele stofboel op de vloer toen ze klaar waren. Ook al het verpakkingsmateriaal is netjes meegenomen. Wij, familie en vrienden zijn helemaal weg van de mooi afgewerkte vloer en het tapijt wat op de trap is gelegd die als wolkjes onder je voeten voelt. Wij zijn dus tevreden klanten en raden deze winkel zeker aan!
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.