Feedback
5,5

Vloerenwinkel

Score uit 7 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 010-4723200 | Mandenmakerstraat 76, 3194 DG Hoogvliet
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Vloerenwinkel
Bij de Vloerenwinkel vindt u een combinatie van kwaliteit, scherpe prijzen, deskundige informatie en concurrerende legtarieven. De Vloerenwinkel de voordeligste van Nederland. Meer dan 150.000 m2 op voorraad. Direct meenemen of laten bezorgen! Dat kan bij De vloerenwinkel.
Redactie Qasa.nl
De Vloerenwinkel biedt laminaat vloeren, parket vloeren en pvc vloeren.
Alternatieven voor Vloerenwinkel
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 113 ervaringen
• LAB21
   
(Delft Zuid-Holland) score 8,1 uit 962 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Utrecht Utrecht) score 9,8 uit 307 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 1 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,8 uit 88 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 377 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 7 ervaringen over Vloerenwinkel. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Super service”
Door Yvonne de Keizer op vrijdag 26 jan 2024 24
Super service moest een stukje vloer opnieuw gelegd worden na twee dagen kwamen ze het doen wat stukjes plint vervangen de volgende vloer weer bij de vloerenwinkel de hele familie is klant en in de winkel word je ook super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect vloer gelegd”
Door Fam.Bouman op donderdag 11 jun 2020 20
Houten vloer gekocht en laten plaatsen fijne ervaring met de aankoop en het plaatsen ( top service )
Reactie of foto toevoegen
“Dikke tien”
Door M van Es op donderdag 24 jan 2019 19
We hebben een laminaat vloer gekocht en ook laten leggen door Vloerenwinkel Hoogvliet. Dat had haken en ogen..... de ondervloer was niet vlak en er waren nog een paar dingen die niet echt van een leien dakje gingen. Maar dan herken je in hun de ondernemer die alleen genoegen neemt met tevreden klanten. We hebben ondanks tegenslag een geweldige vloer en van mij krijgt de vloerenwinkel een dikke tien.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer is anders gelegd dan afgesproken”
Door Angelique Sjouw op woensdag 30 nov 2022 22
Effe een bericht wat ik kwijt moet, wij hebben 5 weken geleden een nieuwe vloer gekocht voor onze woonkamer bij De Vloerenwinkel.nl Mandenmakerstraat 76 Gadering in Hoogvliet, wij werden keurig geholpen, en hadden ook binnen een half uur de vloer gekocht, de vloer zou op maandag 28 november gelegd worden, dus zondag kamer leeg, en op zondagavond om 20:43 krijgen we het bericht van de vloerenlegger dat ie ziek is prima kan gebeuren, wij 28 november naar de winkel om 8:30, en toen kwam de vraag wat komen jullie doen, nou wij wilden graag dat de vloer gelegd werd, ook opgelost er kwam een anderen vloeren legger keurige man, maar daarna is alles fout gegaan, er wordt gevraagd hoe wil je de vloer gelegd hebben in wildverband of op patroon, mijn man heeft hierop geantwoord, in patroon de vloerenlegger is gaan bellen, en kreeg te horen dat kan niet want dan kom je vloerdelen tekort, dit had opgelost kunnen worden, als ze tegen ons hadden gezegd, je moet meerderen pakken erbij kopen, maar niks van dat alles, dus het moet in wildverband, dus weinig keus, ik kom thuis, en ziet het, en vindt dit dus niet mooi, wij om 15:30 weer maar de vloerenwinkel.nl, en daar is het fout gegaan alles ligt aan ons, en een oplossing hebben ze niet, we werden zo snel mogelijk met een werknemer naar huis gestuurd, en die ging een half uur praten, dat ik die vloer maar mooi moest vinden, nou niet dus, en dat ik er maar een nachtje over moest slapen, nou de vloer is mooi, de lange planken ook super, maar hoe het patroon is gelegd is, is gewoon niet mooi, en iedereen mag een eigen smaak hebben maar bij de vloerenwinkel.nl moet je het maar mooi vinden hoe ze het leggen als bij de verkoop, dit al gemeld zou zijn, dan hadden wij dit gelijk kunnen zeggen, maar dat is dus niet het geval, wij krijgen dus nu te horen dat dit onze fout is, en we het maar moeten accepteren, nou vloerenwinkel.nl bedankt voor het rotgevoel wat jullie ons nu hebben gegeven, en we nu zitten met een vloer die niet gelegd is hoe we het zelf willen, ja we kunnen het opnieuw laten leggen, maar dat mogen wij zelf betalen helemaal vanuit jullie geen service, maar alleen de klant een rotgevoel geven daar zijn jullie goed in, het kopen bij jullie gaat super, maar als er een probleem is lossen jullie niks op, dit kan toch echt niet, dus mensen die een vloer willen kopen ga alstublieft nooit naar de vloerenwinkel.nl ga alstublieft ergens anders heen, want voor je het weet heb je een probleem met de Vloerenwinkel.nl wij zullen ook iedereen waarschuwen voor de Vloerenwinkel.nl, en hopen dat niemand hier meer in gaat trappen, wij zijn boos, verdrietig, en zwaar teleurgesteld in de Vloerenwinkel.nl
Reactie of foto toevoegen
“Parketvloer en vloedbedekking”
Door Robert Baas op vrijdag 8 mei 2020 20
Hetgeen mij met het contact met vloerenwinkel het meest is bijgebleven is dat je uiteindelijk alles zelf moet doen. Je verwacht een all-in service, echter wat je krijgt is telefoonnummers om alles zelf te regelen. Prijs is op zich oké, maar liever iets meer betalen: iedere keer dat er ook maar iets moet gebeuren, mag je weer fijn bijbetalen. Wanneer je over korting begint wanneer je voor meer dan 12000 euro aan spullen wilt bestellen, wordt er telkens gezegd dat 'dat wel goed komt'. Nou, dat komt het uiteindelijk niet. De vloeren in ons huis zijn redelijk professioneel gelegd, vandaar 2 sterren. De afhandeling van de misplaatst joviale 2e hands auto verkopers in de winkel is ronduit afgrijslijk. Ze hebben een prachtig assortiment, maar verwacht geen enkele vorm van service.
Reactie of foto toevoegen
“1000% drama”
Door Herman Ilgen op vrijdag 1 mei 2020 20
Laminaatvloer van bijna 2000 in 2018 gekocht. Ondervloer van Marmofloor mocht volgens Vloerenwinkel "deskundige" blijven liggen. Vloer kraakt vanaf het begin. Eerst was de uitleg "te droog" ivm de arme zomer; daarna "te nat". Na een jaar gedoe en gekraak heb ik de kruipruimte onder het huis laten isoleren. Volgens "deskundige" van Vloerenwinkel zou het probleem voor 1000% zijn opgelost; zo niet dan zouden zij de ondervloer er op hun kosten uithalen; ik moest alleen de onderplaten voor het laminaat bijbetalen. Isoleren kruipruimte had 0% effect op het gekraak. echte deskundige geraadpleegd en die zei dat ze in alle gevallen de marmofloor eruit hadden moeten halen omdat anders het laminaat zou gaan wrikken. Klap op de vuurpijl: Vloerenwinkel wilde wel alles eruit halen en opnieuw leggen, maar nu moest ik ineens (in strijd met de toezegging) het verwijderen en afvoeren van marmofloor zelf betalen. 1000% afrader deze zaak!
Reactie of foto toevoegen
“Een hele slechte ervaring”
Door Sandra op dinsdag 5 apr 2022 22
Ik heb een hele slechte ervaring met de vloerenwinkel in Hoogvliet. In het begin zijn ze heel sociaal en aardig. Maar op het moment dat ze het geld hebben ontvangen laten zij hun ware aard zien! De vloerenlegger denkt dat de wereld om hem draait! Hij zou op een dinsdag weer langskomen om verder af te maken. En hij zou mij een dag van te voren (dus maandag) de tijd indicatie geven want eerder kon hij dat niet aangeven. Ik zei prima. Maar ik zit ook met mijn werk en ben dinsdag vanaf 11.00 beschikbaar. Waarop zijn reactie was ik ga kijken of dat binnen mijn schema past (ipv ons schema). Maandag heb ik heel de dag op zijn bericht zitten wachten en hij laat maandagavond om 18.30u pas weten dat hij dinsdag tussen 11.00 en 14.00u zou komen. En het kon ook iets eerder of iets later zijn. Ik vond het prima! Ik zou ervoor zorgen dat ik een half uurtje eerder op de bestemming zou zijn. Dat geef ik hem dan ook netjes door. Even later op de avond krijg ik als reactie " het kan ook zijn dat ik tussen 8.30 en 9.30 voor u bij de deur sta. Als de eerste opdracht niet doorgaat." (Huh volgens mij is dat niet iets eerder of iets later en het is niet mijn probleem als zijn eerste opdracht niet doorgaat!). Dus als zijn eerste opdracht niet door zou gaan moest dat mijn probleem zijn! Want ik moest op het laatste moment verlof gaan regelen met mijn werkgever! Bovendien kon hij niet met zekerheid een tijd indicatie geven, hij verwacht dat ik niets beters te doen heb dan heel de dag op een vloerenlegger te wachten! De manier van hoe hij ook communiceerde vind ik onacceptabel. Ik heb toen contact opgenomen met de vloerenwinkel en hun reactie was "Ja mevrouw zo werken wij!". I.p.v. dat zij hun excuses aanbieden en met een oplossing komen waar beiden partijen tevreden mee konden zijn reageren ze heel fel naar mij toe. Ik vind het onmenselijk hoe zij met mij zijn omgegaan! Uiteindelijk heb ik maar gezegd laat het maar zitten ik laat het wel door iemand anders doen. Het gaat bij mij niet om het geld. Maar hoe zij met mensen omgaan vind ik niet kunnen. Ik heb nu door iemand anders laten leggen die gene heeft ook nog eens de fouten van de vloerenlegger heeft gecorrigeerd! Want de laminaat die hij op dag 1 had gelegd zaten allemaal nog los!
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Vloerenwinkel
  Hoogvliet Rotterdam, Mandenmakerstraat 76, 3194 DG Hoogvliet, tel 010-4723200
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.