Feedback
6,6

KuechenWelt

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.kuchenwelt.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KuechenWelt
K├╝chenWelt is een keukenorganisatie welke is overgekomen bij onze oosterburen. Het is geen geheim meer dat keukens uit Duitsland goedkoper zijn, om die reden gaan er veel consumenten op een zaterdag naar Duitsland om voor een nieuwe keuken te kijken. Vanaf september 2015 is dit niet meer noodzakelijk. Wij komen naar Nederland met diverse showrooms.
Ervaringen
Er zijn 60 ervaringen over KuechenWelt. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren26 ervaringen
4 sterren14 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster17 ervaringen
“Kan jaren mee”
Door B van den berg op vrijdag 17 jan 2020 20
Wij hebben hier een keuken gekocht en zijn erg goed geholpen qua persoonlijk contact en ook telefonisch. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.Ik zou iedereen aanraden als je overweegt om een keuken te kopen om hier een kijkje te gaan nemen.Het is dat onze keuken weer jaren mee kan anders zou ik hier sowieso weer heen gaan.
FOTO VAN B VAN DEN BERG
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Vincent van Kippersluis op donderdag 3 sep 2020 20
14-3-2020 hebben wij een keuken gekocht bij küchenwelt. Wij hadden al een keuken inclusief apparatuur laten tekenen en uitrekenen bij een andere zeer betrouwbare keukenzaak maar de prijs was ons te hoog. Küchenwelt beloofde dezelfde keuken voor ons budget te kunnen leveren wat ons bijna 5000 euro scheelde. Ondanks de corona werd op afgesproken datum onze keuken geleverd met (bijna) alles perfect erbij. We misten 2 kast planken (deze zijn keurig na geleverd) en het blad was niet helemaal perfect op maat maar dit was van te voren ook de gok of het zou kloppen. Na een beetje afslijpen was hij perfect en paste alles precies. Vooraf waren wij wat huiverig of alles goed zou gaan, ook omdat küchenwelt ons niet bekend was, maar alle afspraken zijn perfect nagekomen. Als ik 1 puntje van kritiek zou moeten geven dan is dat de communicatie soms wat stroef gaat maar ondanks dat wordt alles netjes afgehandeld. Ik zou küchenwelt zeker aanraden omdat je dat veel geld kan besparen voor een zeer goede kwaliteit keuken.
FOTO VAN VINCENT VAN KIPPERSLUIS
Zwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Ramona van Harten op zondag 21 jun 2020 20
Wij hebben eind 2017 onze keuken uitgezocht bij Kuchenwelt. Deze was bestemd voor onze nieuwbouwwoning. In eerste instantie hadden wij een hoog glans witte keuken uitgezocht met een heel lichtgrijs aanrechtblad. Echter lopende bouw van ons huis erg uit naar eind 2019 en was onze smaak veranderd. Zonder problemen konden wij onze keuken aanpassen. We zijn erg vriendelijk heholpen im de showroom en ook de monteur was vriendelijk en beleefd. Ref nummer 691
FOTO VAN RAMONA VAN HARTEN
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Ramona van Harten
+ Toon extra foto van Ramona van Harten
+ Toon extra foto van Ramona van Harten
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Bakker op vrijdag 10 apr 2020 20
Wij hebben bij Kuchenwelt een keuken gekocht voor ons recreatie appartement. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. In Heerhugowaard werd in een korte tijd de keuken op papier gezet. De extra service van een styliste die op de locatie komt waar de keuken geplaatst moet worden is uitzonderlijk goed. Alles wordt nog eens goed doorgenomen, zodat er bij de bestelling geen fouten worden gemaakt. Zij gaf nog aan dat geen verlichting onder de kastjes op de tekening stonden. Deze kregen wij er zonder extra kosten bij. Top!
FOTO VAN BAKKER
Keuken voor appartement
Reactie of foto toevoegen
“Blijf zo doorgaan”
Door Anita Kooij op donderdag 14 mei 2020 20
Super blij met onze nieuwe keuken. Alles is in goede staat ontvangen. Precies op maat en niets hoeven aan te passen.
FOTO VAN ANITA KOOIJ
REACTIE VAN RONALD
Bedankt voor uw fijne reactie
Reactie of foto toevoegen
“Compleet en goed gegaan”
Door Ronnie op vrijdag 13 dec 2019 19
Keuken hoogglans greeploos. Keuken is in 1 keer goed geplaatst en alle artikelen waren compleet.Dat is de 1e keer dat ik zoiets meemaak. Het bedrijf is verder slecht te bereiken via de telefoon en alles moet via de mail en er is niet echt een persoonlijke benadering.
FOTO VAN RONNIE
Hoogglans keuken
REACTIE VAN RONALD
Hartelijk dank voor uw positieve review. Uw opmerking zullen wij zeker meenemen in ons eerste overleg. Ronald
Reactie of foto toevoegen
“Na een jaar nog niet af”
Door Simone op zondag 3 dec 2017 17
Begin februari 2017 werd onze keuken geplaatst. Nuna bijna een jaar is onze droomkeuken nog steeds niet af! Destijds de installatiemonteur geleverd door kuchenwelt, onze keuken geplaatst. Afwerking echt bar en bar slecht en geen verstand van zaken. (ook al beweerd de monteur van wel) Hotfill verkeerd aangesloten, afwasmachine niet goed afgesteld en nog ergste de bovenrand van de keuken heel slordig afgewerkt, zit er allemaal schuin, ongelijk en een dikke scheur in 1 van de platen. Betreffende monteur ruzie mee gehad bij ons in huis en gaf daarbij toe dat het haast werk was. Hij zou het in orde maken en de benodigde materialen bestellen en dan contact met ons opnemen. hij vertelde steeds dat het besteld was, maar dat levering lang duurde... Na 4 maanden aan het lijntje gehouden , waren wij er klaar mee en met kuchenwelt contact gezocht. Deze wisten niks van bestelde materialen! Zei zouden het oppakken en regelen, dit duurde natuurlijk ook weer even. En dan krijg je een uur voordat zei de zomerstop ingaan een mailtje dat de fabriek waar zei materialen afnemen failliet is en dus de vraag is of de materialen geleverd gaan worden nog..... Na de zomerstop meteen weer contact met hun moeten leggen(uit hun zelf doen ze dat niet echt).Ze konden via via toch wel leveren en las de materialen binnen zouden zijn zou de destijds onprofessionele monteur het wel herstellen!. Nou ons vertrouwen weg in die vent, dit ook aangegeven bij kuchenwelt. Het heeft heel wat telefoontjes en mailtjes nodig gehad, om hen duidelijk te maken dat wij iemand anders wilde, dit was lastig, aangezien ze niet een andere monteur hadden voor onze regio... Uiteindelijk omdat het allemaal al zolang duurde zijn ze uiteindelijk met het voorstel (begin september 2017)gekomen dat wij het door een ander bedrijf mochten laten herstellen en de factuur toe te sturen naar kuchenwelt. Vertrouwen in uitbetalen is er bij ons niet, dus wij wilde het geld van te voren hebben. Na weer tig belletjes werd het geld eind november eindelijk gestort. Alleen de monteur heeft nog niet het gehele bedrag overgemaakt. Hier weer over gebeld en ze zouden mij dezelfde week nog de stand van zaken laten horen. natuurlijk niks gehad...dus dit word weer vervolgt.... Genieten van de nieuwe keuken nee absoluut niet. Alleen maar extra kosten, doordat wij de hotfill en afwasmachine al hebben laten herstellen door iemand anders. Spaargeld + meer geld op en absoluut geen droomkeuken! Tip: a;s je regelmatig beld, en ze nemen niet meer op, bel dan even met een andere telefoon, dan zijn ze opeens meteen bereikbaar!
REACTIE VAN SIMONE
Na mijn recensie in december is de baas langs geweest. En heeft ons in het gelijk gesteld en alle gebreken netjes op papier gezet en dat het zsm hersteld gaat worden. Nu bijna 4 mnd later alweer is het nog steeds niet hersteld. En sinds afgelopen woensdag krijg ik hen ook niet meer telefonisch aan de lijn of reageert men op mailtjes........ K.. Bedrijf!!! Begin er niet aan!!!
REACTIE VAN SIMONE
Nu bijna 2 jaar verder en heel veel frustratie. en nee de keuken is nog steeds niet af. Loze beloftes ..... Nu verder met de advocaat en hopelijk begin januari een keuken die fuctioneert doormiddel van monteurs van een ander bedrijf, die wel hun afspraken nakomen. Even voor de beeldvorming, hoop gebeurt, maar sinds april 2018 al geen werkzame afzuigkap!
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig gegaan”
Door Ruud Koopman op maandag 2 dec 2019 19
In april hebben wij een keuken besteld bij Kuechenwelt. Wij waren vlak daarna wel een beetje geschrokken van klantenreacties op het internet. Directeur Ronald heeft toen uitgelegd dat er problemen zijn geweest met een producent in Duitsland die in de crisistijd failliet was gegaan. Onze keuken was echt een paar duizend euro goedkoper dan de offerte die wij elders hadden opgevraagd. In juli is styliste Stephanie bij ons thuis geweest. Zij heeft nog een paar goede adviezen gegeven en heeft de order helemaal gecontroleerd en definitief gemaakt. In november is onze keuken door monteur Jordi geïnstalleerd. Super vakkundig. Wij zijn echt heel tevreden over Kuechenwelt.
FOTO VAN RUUD KOOPMAN
Greeploze keuken
+ Toon extra foto van Ruud Koopman
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Marco op vrijdag 2 aug 2019 19
We hadden een mooie keuken uitgezocht en een plattegrond tekening laten maken en voor de prijs onderhandeling werd er de bekende filiaalmanager opgebeld wat dus gewoon een telefoontje maar t andere filiaal is . Maar goed de lokatie is inmiddels dicht in breda en in 1e instantie werd alleen de keuken kasten geleverd en op de dag van montage de apparaten daar kwam de monteur pas achter toen die al bezig was er werd om 0900 gebeld en dat was de koelkast . Bij nadere inspectie miste we de spoelbak en kookplaat een stekkerdoos en 1 led lampje haalde net de afstand niet haalde tot de trafo.nog die hadden een levertijd van 3weken! En de afzuugkap zat beschadigd in de doos die werd na 3 dagen na geleverd en dit allemaal nadat de keuken 3maanden van tevoren was besteld ruim op tijd dus.toen die spoelbak en kookplaat.nu is bij de montage 3x door de muur geboord in maart en is dit.nog niet opgelost door de monteurs ook de beschadigde deurpanelen zijn nog niet afgemonteerd we zijn nu 21 weken verder en nog steeds niet klaar ik raad ook iedereen aan ergens anders een keuken te halen overal behalve daar. O ja en dan nog iets een puntje van aandacht je kunt ze niet bereiken alleen maar mailen nou ik weet ondertussen wel waarom...dus geen nummer om je beklaag te doen nou zal deze tekst vast wel niet worden gepubliceerd maar wees gewaarschuwd als je denkt om daar iets te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloos bedrijf”
Door Koning op zaterdag 9 feb 2019 19
Keuken, wat een drama en wat een waardeloos bedrijf koop daar nooit een keuken!
Wij hebben de keuken gekocht in juni 2017 bij de eigenaar zelf, zijn nu vanaf oktober bezig om de keuken compleet geplaatst te krijgen,schandalig, terwijl alles al betaald is in september. Keukenondersteuning zelden te bereiken de een weet niet wat de ander doet, ze beloven alleen maar. Drie bedrijven in huis gehad om keuken af te maken nog steeds niet klaar, maar ook deze bedrijven hebben allemaal problemen. Dus koop daar nooit, waardeloos bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken voor mooie prijs”
Door Familie Plagge op dinsdag 21 apr 2020 20
Wij hebben de keuken gekocht in Breda, en bijna een jaar later staat hij dan! We zijn helemaal blij met onze prachtige, grote keuken. Een kleine misrekening in het aanrechtblad is keurig, zonder extra kosten opgelost. Vooral het contact met Marcel liep erg goed, hij heeft erg goed met ons meegedacht. Al met al, wn TOP keuken voor een mooie prijs.
FOTO VAN FAMILIE PLAGGE
Keuken aan lange zijde met apparatenwand
+ Toon extra foto van Familie Plagge
+ Toon extra foto van Familie Plagge
REACTIE VAN RONALD
Fijn dat u tevreden bent. En dat u met Marcel tot een passende oplossing bent gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Alexandra Theunissen op zondag 2 feb 2020 20
Wij hebben een afspraak gemaakt voor een oriënterend gesprek en hebben gelijk een goede deal bij Küchenwelt kunnen maken voor onze studerende zoon. Küchenwelt heeft zich keurig aan alle afspraken gehouden. De online omgeving, waarin alle documenten: 3d tekeningen, contract, voorwaarden, etc. is echt heel klantvriendelijk. De inmeetservice, waarbij je ter plekke de kleurstalen kunt beoordelen is ook heel handig. Keuken is keurig volgens afspraak afgeleverd en toen bleek dat er een verkeerd apparaat bezorgd was is deze keurig omgewisseld, zonder problemen. Ik zou hier weer naartoe gaan om een keuken te kopen.
FOTO VAN ALEXANDRA THEUNISSEN
Zelfgeplaatste keuken
+ Toon extra foto van Alexandra Theunissen
REACTIE VAN RONALD
Dank u wel voor het plaatsen van de recensie. We zijn er erg blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfplaatsing”
Door Familie Diederen op maandag 2 mrt 2020 20
Goede onderhandelingen gehad in de winkel te Heerhugowaard. Er was een actie met een gratis kokend waterkraan bij een offerte. Mooie prijs weten te bedingen voor de keuken. Styliste langs geweest, daarmee naar alle tevredenheid puntjes op de i gezet. Levering week 9, exacte datum zou door transporteur worden overlegd, maar deze belde met de mededeling dat hij donderdag week 9 geleverd zou worden. Na wat overleg konden we een dag later de levering vervroegen. Verkeerde vaatwasser geleverd, maar met 1 mailtje werd deze een dag later omgeruild. Glasplaat in koelkast kapot, ook deze werd snel nieuw geleverd zonder gedoe. Keuken verder compleet geleverd, alles goed verpakt en van goede kwaliteit. Zelf de keuken geplaatst, dus geen ervaring met de monteurs van kuchenwelt. Al met al top ervaring van service gericht bedrijf met scherpe prijzen om de gevestigde orde onder druk te zetten. Ook een goede indruk van de eigenaar Ronald. Bekwame man die graag wil leveren en goed advies kan geven. Tip: durf te onderhandelen, er is altijd ruimte. Zet bij zelf plaatsing de leverdatum op tijd vast om misverstanden te voorkomen.
FOTO VAN FAMILIE DIEDEREN
Zelfgeplaatste keuken
REACTIE VAN RONALD
Super bedankt voor uw mooie review
REACTIE VAN RONALD
Wat fijn dat u deze mooie review geplaatst heeft, we zijn er enorm blij mee bedankt
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede verhouding in prijs kwaliteit”
Door Arjan Dekker Heemskerk op donderdag 27 jun 2019 19
Wij hebben voor mijn ouders voor hun nieuwe appartement een mooie keuken uitgezocht in maart 2019. We werden in Heerhugowaard prima geholpen en goed te woord gestaan. Men vroeg ons naar hoe we eea wenste en dit werd samengesteld en verzameld in een offerte. Vaak liepen we even heen en weer om keuzen te maken ook qua inbouw apparatuur. Mn ouders hadden net het huis gekocht en we waren oriënterend aan t kijken. Maar men deed na enig onderhandelen een zeer goed voorstel zodat we besloten de keuken te kopen en een voorlopige lever-montage week te plannen. Er werd een 3d gemaakt en later ontvingen we een specificatie en we moesten een aanbetaling doen. We ontvingen ook diverse installatie bladen maar die zijn algemeen. Die kunnen gelden voor elke keuken. Je moet goed opletten welk type inbouw je hebt en welke voorzieningen je installateur moet treffen. Mijn vader dacht dat hij een kookeiland erbij kreeg , maar was een installatie voorbeeld, als zo vele in de bladen.Dit ervaarde ik als een min punt. Men geeft niet een custom made , zoals je de keuken gekocht hebt, een installatie voorzieningen blad. Ook als je een vraagje hebt , kan je niemand bereiken op Heerhugowaard en wordt je via een keuze menu doorgeschakeld naar de hoofd vestiging , die vertellen je dat je elke vraag op de mail moet zetten,. Dus je kan nooit kort iets vragen, ervaarde wij ook als een minpunt. Toen m'n ouders de sleutel kregen gingen onze onderaannemers het appartement , en er kwamen wat vragen. Zij belde mij , omdat ik de keuken had ingekocht en de bouw begeleide. Ik moest de vraag doorzetten naar Kuchenwelt maar men melde ons dat ik het op mail moest zetten, terwijl er een ploeg professionals aan het wachten was op antwoord, omdat er zaken niet op de installatie tekening stonden. Bijvoorbeeld , aansluit diameter kranen, elektra punt voor de onderbouw verlichting, ander wat andere elektra voorzieningen.Gelukkig stond een medewerker van Heerhugowaard de installateurs te woord en men kon verder. Maar zo hoort het te gaan. Een aanspreekpunt ! Uiteindelijk kwam het goed... Het restant van de keuken dient voldaan te zijn voordat men levert. We werden keurig gecontact door het vervoersbedrijf en alles werd afgestemd. Men levert precies op de dag zoals afgesproken, dus keurig op tijd. Een uur later ( 7:30 uur )werd er direct gemonteerd. De monteur lag uit hoe e.e.a. te werk ging en gaf mij het vertrouwen dat hij er iets moois van ging maken. En dat deed hij . De keuken is echt fantastisch gemonteerd en geplaatst. De keuken is compleet en vakkundig geplaatst.

Dus resume:
-prijs kwaliteit is echt zeer goed
-afdeling verkoop helpt je goed
-communicatie manier na verkoop : is een min punt. Er is dus niet 1 aanspreekpunt over je order. Je moet dus een mail sturen ook als je een klein vraagje hebt. Wel reageren ze altijd.Is echt als je direct om een antwoord verlegen zit een min punt.
-levering / montage: Op tijd en zeer vakkundig
FOTO VAN ARJAN DEKKER HEEMSKERK
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Yolanda en Peter op zondag 29 mrt 2020 20
Wij willen Kuchenwelt hartelijk bedanken voor de mooi keuken inmiddels geplaats en getegeld . de keuken is netjes afgeleverd , wij hadden net als andere even de schrik over de berichtgeving van Kuchenwelt in het nieuws .maar na gesproken te hebben met de directeur Ronald ,deze heeft de twijfel weggenomen door zijn duidelijke uitleg . tijdens de levering was de oven gevallen en na 1 telefoontje binnen 5 werkdagen een nieuwe geleverd echt klasse. dus hierbij willen wij melden dat mensen elkaar ook de ruimte moeten geven als er onverhoopt iets niet klopt. KUCHENWELT hartelijk bedankt voor alle service en het geduld.
FOTO VAN YOLANDA EN PETER
Hoekkeuken
REACTIE VAN RONALD
Super bedankt voor het vertrouwen
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met puntje over levering”
Door Debora Beelen op maandag 2 dec 2019 19
Ik heb een keuken gekocht ben zeer tevreden. Alleen de levering was alleen klein beetje slordig. Want niet alles klopte van de order 2 dingen maar dat is goed gekomen door te bellen en netje omgeruild en bezorgd en ik raad het misschien anderen aan maar dat hangt vanaf of ze nieuwe keuken nodig hebben.
REACTIE VAN RONALD
Beste Debora, Jammer van de 2 slordigheden, maar zoals je genoemd hebt is dit snel opgelost. Geniet van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij met resultaat”
Door Wilfred en Monique op vrijdag 17 jan 2020 20
Begin vorig jaar een keuken besteld en daarbij goed tekst en uitleg gehad .December de keuken laten leveren op de afgesproken datum. Alles is prima verlopen. Nu staat er een prachtige keuken die ik zelf met kennissen heb geplaatst. We zijn heel blij met het resultaat.
FOTO VAN WILFRED EN MONIQUE
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Wilfred en Monique
+ Toon extra foto van Wilfred en Monique
Reactie of foto toevoegen
“Goede partij”
Door Sjors op vrijdag 7 feb 2020 20
Professionele betaalbare keuken gekocht via KuechenWelt vervolgens werd dit netjes bij mij thuis geïnstalleerd. Goede partij voor wat betreft goedkope keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met service en keuken”
Door Jimmy & Natasja op maandag 9 mrt 2020 20
Ondertussen alweer drie weken aan het genieten van onze mooie nieuwe keuken van Kuchenwelt. Erg blij mee. In de winkel al meteen erg prettig geholpen, de tekening die voor ons gemaakt werd, klopte helemaal met hoe wij het in ons hoofd hadden. Keuken werd precies geleverd in vooraf afgesproken week. Bij levering ontdekte we wat schade, hierover contact gehad en er werd meteen een nieuwe besteld. En snel hadden wij weer een nieuw deurtje. Ook kwamen we er helaas achter dat de koelkast niet goed werkte, maar ook dit werd direct opgelost en omgeruild voor een nieuwe. Al met al erg blij met onze nieuwe keuken en de service van Kuchenwelt.
FOTO VAN JIMMY & NATASJA
Gemonteerde keuken
+ Toon extra foto van Jimmy & Natasja
REACTIE VAN RONALD
Leuk dat jullie ook foto's geplaatst hebben !!! dank je
Reactie of foto toevoegen
“Dikke pluim”
Door Renate op donderdag 9 apr 2020 20
Nadat mijn aannemer mij flink gedupeerd achter liet heb ik Kuchenwelt gebeld of zij de keuken konden plaatsen. Ze zijn me hierin zeer tegemoet gekomen. Jordi en Nick begonnen 's ochtends om 07.00 uur en gingen aan 1 stuk door totdat het af was en wel om 19.15 uur. De keuken is zeer bekwaam geplaatst, betrouwbare nette bescheiden gasten, geen op of aanmerkingen. Jongens dikke pluim voor jullie! Mijn dank is groot.
Reactie of foto toevoegen
“Wazige communicatie”
Door Cindy op vrijdag 9 mrt 2018 18
Via keukencowboys belande ik plots op een afspraak bij Kuchenwelt. De verkoper Michel, was heel aardig en dacht goed mee en ik had een goede indruk. Ik zat er 2,5 uur en moest nog wel een keer terug komen. We zaten er weer 2,5 uur maar kwamen eruit. Het spelletje van onderhandelen werd pittig maar leuk gespeeld. We zijn hier niet zo vatbaar voor. Ik was zeer tevreden met de keuken die ik kocht, met de prijs en met de leverdatum. Vervolgens werd het een nachtmerrie. Als extra service komt er een "styliste" deze kon pas een maand later worden ingepland, dit maakte voor ons niet uit. Nu bleek echter dat dan pas de keuken wordt besteld en de leverdatum toen opeens enorm lang was. De eerdere geplande afspraak was dus een wassen neus. Ook bleken we een keuken te hebben gekocht die niet bestond! Moesten we opnieuw de keuken gaan ontwerpen en beslissen. Weer langs Bussum. De keukentekeningen ontvingen we ook niet en het bedrijf lag er een week uit en was telefonisch niet bereikbaar, lekker als je aannemer op de tekeningen wacht. Zeer stressvol. Vanaf het fijne moment in de keuken zaak is dat niet meer je aanspreekpunt maar heb je te maken met de "styliste". Die overigens erg vriendelijk is maar zich niet verantwoordelijk voelt voor de fouten die de verkoper maakt. Net of je met een compleet andere organisatie te maken hebt. Tot op heden is onze leverdatum onbekend en de communicatie wazig. Gelukkig hebben we nog niets betaald. We overwegen de hele koop te annuleren en opnieuw te starten elders.
REACTIE VAN CINDY
Na mijn vorige bericht hebben we gekozen toch de levertijd af te wachten. Ee kregen een tijdelijke kleine pantry zodat we wel 2 pitjes en koud water hadden. Afzien, maar beter dan niets. Ipv 31 maart 2018 werd gisteren (2 maanden later) eindelijk onze keuken geleverd. Zou om 08.00 komen en kwam om 10.45. Vervolgens bleken de maten totaal niet te kloppen. Ook een verkeerd front geleverd. Nu staan alle dozen hier, de koelkast is geïnstalleerd en verder hebben we niets behalve een puinhoop. Hopelijk snel wordt de verkeerde keuken geïnstalleerd en dan moeten we weer 3 (?) maanden wachten op de juiste keuken. Het loopt niet lekker tussen de verschillende schakels in dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door Gravestein op maandag 2 dec 2019 19
we hebben een schiereiland keuken gekocht bij KüchenWelt. Ik vond het best spannend want ik kende het bedrijf nog niet zo goed.. 3 maanden voor de levering kwam de styliste aan huis en mochten we de kleuren nog veranderen! Mijn oom heeft de keuken geplaatst ( hij doet dit dagelijks) en was zeer te spreken over de kwaliteit van de materialen! Het eind resultaat is geweldig, we zijn er erg blij mee!
FOTO VAN GRAVESTEIN
Schiereilandkeuken
REACTIE VAN RONALD
Geachte Gravestein, Dank u voor deze mooie review. Wij zijn er erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Timmer op maandag 7 aug 2017 17
Keuken gekocht tijdens opening, achteraf absoluut geen aanrader. (kopen tijdens opening). Product is letterlijk door de "strot'' gedrukt waarbij onderdelen vergeten zijn die naderhand erbij gekocht moesten worden. Tevens is de aftersales ronduit onder de maat en issues zijn niet aan een geschillen commissie voor te leggen omdat zij daarbij niet aangesloten zijn.(zoals het CBW). Veel problemen gehad (en nu nog) met hun KWHS keukenapparatuur.
Reactie of foto toevoegen
“Precies op tijd”
Door W. Ottenhoff op vrijdag 17 jan 2020 20
Wij hebben een keuken gekocht en zijn heel goed en vooral geduldig geholpen en geadviseerd. De kosten waren hoger gevallen dan wij van plan waren, maar we wilden toch dolgraag deze keuken hebben. De baas heeft even meegekeken en heeft er tot onze grote verrassing een mooie prijs van gemaakt. Levering precies op tijd. Netjes van te voren gebeld. Heel kundige jongen die de keuken met precieze in elkaar heeft gezet. Alles was compleet. Wij zijn heel tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Anita van Dorst op donderdag 30 apr 2020 20
Super tevreden met onze nieuwe keuken, in de winkel goede duidelijke uitleg en uiteraard een mooie prijs. Tips gekregen over de indeling ook deze in de keuken laten verwerken. De Styliste die thuis kwam heeft op ons verzoek nog wat kleine aanpassingen gedaan. De 3D tekening was mooi en realistisch waardoor wij een goed beeld van de keuken kregen in ons huis. De keuken werd geleverd door een verhuisbedrijf ook dit goed geregeld, alles goed verpakt. Mijn man heeft de keuken met behulp van de bijgeleverde tekeningen geplaatst en hij is super geworden. Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN ANITA VAN DORST
+ Toon extra foto van Anita van Dorst
REACTIE VAN RONALD
Super bedankt voor deze mooie review
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Langeberg op zaterdag 19 okt 2019 19
Wij hebben een keuken aangeschaft via kuechenwelt heerhugowaard heb hem zelf gemonteerd en alles zat erbij uitstekende levering alles werd netjes op stucloop neergezet. Helemaal top prijs kwaliteit zeer tevreden met de keuken goede service en als er wat is kunnen we altijd langskomen voor eventueel vragen.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij”
Door Tineke jansen op maandag 2 mrt 2020 20
Vandaag heeft Kuchenwelt mijn mooie keuken af gemaakt. In het begin waren er wat problemen met monteurs maar nu hadden ze een monteur van hun zelf gestuurd genaamd Jordi die heeft alles vakkundig en na tevredenheid opgelost. Ik ben helemaal blij!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Merel Zegwaard op zondag 16 feb 2020 20
Wij zijn zeer tevreden over onze keuken! Er zijn nog verbeterpunten wat betreft de informatie en inlichtingen die ze kunnen verstrekken alsmede de serviceverlening, maar de keuken is van zeer goede kwaliteit en het langskomen van de styliste is ook een leuke toevoeging!
FOTO VAN MEREL ZEGWAARD
Keuken langs de wand
+ Toon extra foto van Merel Zegwaard
REACTIE VAN RONALD
Dank je wel voor de foto's en de review
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte keuken”
Door Claudia Slangen- Herbeck op vrijdag 19 jul 2019 19
In januari keuken gekocht in filiaal Heerhugowaard. Zeer prettig geholpen door Melvin. Afspraak gemaakt met styliste en ook dit verliep heel prettig. Zij heeft een aantal verbeter voorstellen gedaan waar de keuken nog mooier en functioneler door geworden is. De keuken is op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd. Uitermate tevreden zijn wij over monteur Andy, deze man verstaat zijn vak. De keuken is perfect geplaatst en alles werkt. Er ontbraken twee zijwanden en een beschermplaat voor onder de kookplaat. Andy heeft geholpen bij het bestellen van de ontbrekende onderdelen en deze zijn binnen twee maanden geleverd en geplaatst. Om dan toch twee minpuntjes te noemen; je krijgt geen tekening waar de aansluitingen en de stopcontacten moeten komen, dat kan beter en wij hadden in de winkel afgesproken om de montagekosten rechtstreeks aan de monteur de betalen. Dit was niet goed verwerkt door de administratie waardoor het leek alsof er nog een bedrag open stond, best vervelend. Op een paar schoonheidsfoutjes na zijn wij zeer tevreden. Wij hebben een perfecte keuken, helemaal naar wens voor een ongelofelijk scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Theo Dekker op dinsdag 24 dec 2019 19
Een keuken gekocht. Hadden we dat maar nooit gedaan het is echt een drama we zijn zowat een jaar verder en de keuken is nog niet klaar. Waardeloos bedrijf.
FOTO VAN THEO DEKKER
Onderdeel van de keuken
REACTIE VAN RONALD
Geachte heer D., U heeft helemaal gelijk wanneer u meld dat wij dit niet helemaal goed hebben gedaan. Er is voor een moeilijk probleem toch samen een oplossing gezocht en wij hebben die samen met u gevonden. Wat ik jammer vind is dat u meld dat de keuken een jaar later nog niet af is. Maar u heeft de keuken gekregen op 09-07-2019 en na het zoeken van de oplossing (wat geen gemakkelijke was in dit geval) hebben wij direct de zaken in bestelling genomen en een nieuwe montage afspraak met u gemaakt. Deze afspraak staat gepland op 22 januari 2020. Ook dit is met u afgesproken. Nogmaals dat u ontevreden bent, kan ik me in dit geval helemaal voorstellen. Maar zoals u ziet doen wij alles om een probleem wat moeilijker is toch op te lossen. Gelukkig hebben wij hier weer van geleerd en actie ondernomen, waardoor ook dit probleem opgelost wordt door ons. Onze excuses voor het ongemak in deze.
Reactie of foto toevoegen
“Negatieve ervaring”
Door Esther op dinsdag 20 aug 2019 19
Wij hebben eenzelfde negatieve ervaring. Na een keuken te hebben besteld kregen wij tot 2 keer toe een totaal andere keuken in de orderbevestiging gestuurd. Omdat dit niet goed voelde, wilden wij annuleren. Daar kwam de directeur om de hoek dat dit ons geld ging kosten. Toch maar besloten door te gaan met de deal en wij zouden onze Ballerina keuken krijgen. Twee weken voor de levering plaats zou vinden kregen wij te horen dat de keuken niet geleverd kon worden. Maar nu mochten wij wel annuleren, want dit was immers erg vervelend voor ons. Dit gedaan en uiteindelijk hoop extra kosten moeten maken. Ook advocaat ingeschakeld en flinke kosten gemaakt, maar geen enkele reactie van dit schaamteloze bedrijf. Oplichting...pure oplichting! Tot op de dag van vandaag onze aanbetaling niet terug ontvangen. Wellicht zinvol om onze krachten eens te bundelen!
REACTIE VAN RONALD
Zoals aan u ook rechtstreeks gemeld, hebben wij dit niet goed gedaan. Gelukkig is dit voor u en ons opgelost. Ik heb hier persoonlijk een fout gemaakt, sorry daarvoor Ronald
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut geen problemen ondervonden”
Door H. Schuitmaker op woensdag 2 okt 2019 19
Eind juni 2019 hebben wij bij Küchenwelt in Heerhugowaard onze nieuwe keuken uitgezocht. In de winkel zijn wij perfect geholpen door Melvin die uitgebreid de tijd nam om al onze wensen in de keuken te tekenen. Ook de eigenaar, Ronald, kwam een aantal keer langs om mee te denken. Beide heren zijn erg eerlijk en oprecht wat maakt dat het bij Küchenwelt niet aanvoelt als bij andere keuken bedrijven waar ze alleen maar geld willen zien. Vier dagen later kwam de styliste bij ons thuis alles inmeten en nogmaals doornemen. Heel fijn om thuis alles nog eens door te nemen. Ook heeft zij alle voorbeelden aan bladen, wanden, grepen etc bij zich zodat je thuis in je eigen licht kunt zien wat je hebt uitgezocht en evt wijzigen. Wij hebben samen met haar nog een aantal wijzigingen aangebracht waarna alles is besteld. De keuken is perfect op tijd geleverd 2uur voordat de monteur kwam. Andy, de monteur, is een ervaren vakman die werkelijk tot in detail alles monteert en inbouw en zorgt dat alles werkt en keurig is afgewerkt voordat hij gaat. Na de montage contact gehad met de eigenaar Ronald welke nieuwsgierig was naar het resultaat. Kortom, oprecht een fijne ervaring van begin tot eind. Absoluut geen problemen ondervonden. Wij kunnen Küchenwelt zeker aanbevelen. Zie ook de foto's.
FOTO VAN H. SCHUITMAKER
Hoekkeuken
REACTIE VAN H. SCHUITMAKER
Foto2
REACTIE VAN H. SCHUITMAKER
Foto 3
REACTIE VAN RONALD
Beste H. Schuitmaker, Leuk dat jullie zo enthousiast zijn. We hebben daar al keer over gesproken samen, maar ook leuk om terug te lezen
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Bert Bodewits op zondag 19 jan 2020 20
Na enkele keukenzaken te hebben bezocht, viel ons contact met Kuchenwelt in positieve zin op. De styliste kwam thuis om ons te adviseren en dacht goed mee over mogelijke en onmogelijke opties. We hebben een prima akkoord kunnen sluiten en alles is keurig geleverd. In week 2 van 2020 heeft de monteur (Jordy) alles keurig in 2 lange werkdagen geïnstalleerd. Jordy is een monteur die zeer rustig, geordend en zeer zorgvuldig werkt. Niet alleen kuchenwelt, maar zeker ook Jordy verdienen een dikke pluim. Kortom een bedrijf dat ik iedereen kan aanraden.
FOTO VAN BERT BODEWITS
Geinstalleerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fout in planning”
Door Martijn Heinhuis op vrijdag 1 nov 2019 19
Prachtige keuken, maar wat een nachtmerrie om het geplaatst te krijgen. Het intakegesprek in de showroom verliep prettig. We werden deskundig geholpen en eea stond snel op papier. Onderhandelen ging ook prima. Tot zover het positieve. Want daarna, wat een doffe ellende. Als de handtekeningen gezet zijn is de buit binnen en dan ben je lucht voor ze. Zo voelde het althans. De ellende begon toen wij er zelf via hun site achter kwamen dat ze de leveringsdatum in de week na de installatiedatum hadden gepland. Dat is bijzonder natuurlijk. Maar om dat tussen hun oren te krijgen alleen al. Wat een communicatief drama is het geweest. Tussen Kuchenwelt en ons, tussen Kuchenwelt en de transporteur, tussen Kuchenwelt en de installateur. Echt verschrikkelijk. En als ik zeg "Kuchenwelt" bedoel ik vooral ene "Ronald" want die zat overal tussen. Maar niet willen bellen, alleen willen mailen, en dan louter met slecht geformuleerde en liefst ontwijkende antwoorden. Of gewoon niet antwoorden, dat is ook een favoriet van Ronald. Of zeggen dat hij wel geantwoord heeft maar dat dat waarschijnlijk in de spam terecht is gekomen. Niet dus. Voor zo'n antwoord zou je je ook kapot moeten schamen natuurlijk maar Ronald niet hoor. Die bleef ermee gooien. Het eind van het liedje is dat we zelf in een belspelletje terecht kwamen met de installateur (behulpzaam en deskundig!) en de transporteur (zeker oplossingsgericht!) om alles te regelen maar Ronald schitterde alleen in het geven van zinloze antwoorden. Maar afijn, de installatie vond later toch plaats, maar toen bleek er natuurlijk eea te missen of verkeerd geleverd. Kan gebeuren he, en het werd vrij vlot nageleverd. Maar om dat vervolgens alsnog geinstalleerd te krijgen bleek wederom een lastige kwestie voor Kuchenwelt, lees Ronald. En dan keihard de schuld proberen te geven aan de installateur, dat die onbetrouwbaar zou zijn. Nee Ronald, daar hadden we een goed en kort lijntje mee, zou je ook eens moeten proberen. Achteraf zijn wij blij met onze keuken hoor, maar we hebben geen goed woord over voor de manier waarop Kuchenwelt lees Ronald de zaak heeft opgepakt. Nooit, nooit meer gaan we naar deze tent toe.
Reactie of foto toevoegen
“Subliem gegaan”
Door Eef van Duuren op dinsdag 22 okt 2019 19
Een complete keuken gekocht met vrieskast, grote koelkast Oven/magnetron, vaatwasser en een hele kastenwand. Levering was perfect en de montage kan uitsluitend gekwalificeerd worden met subliem. een gootsteen, die mankeerde, werd op zaterdag tijdens de montage nog nageleverd!!!
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Peter Hiddingh op dinsdag 21 jan 2020 20
Een U keuken met bijbehorende apparatuur zoals. Inbouw koelkast, inbouw oven, kookplaat elektrisch, vaatwasser, afzuigkap, en als verrassing een coocker kraan die er als bonus bijzat want dat was de grootste wens van me vrouw. Na een afspraak gemaakt te hebben op vrijdagmiddag konden wij in de avond nog terecht. Na warm ontvangst onze wensen door genomen en alle opties bekeken kwa kasten, blad en apparatuur. Deze in de rekening verwerkt en daar was onze keuken die we voor ogen hadden. Hierna de puntjes op de i gezet en over señorita gehad. Hier over hebben we ff gezeten en kwamen we op het bedrag uit wat wij voor ogen hadden. En als verrassing ( zat niet in de offerte meegenomen ) zat er een een cooker kraan bij wat de wens was van me vrouw. Hierna de handen geschut voor definitieve akkoord. Afspraak was in de avond maar alle tijd werd genomen door de verkoper en leiding gevende. Zwaar over sluitingstijd verlieten wij de showroom. Na aantal dagen afspraak gehad met styliste en alles nog een keer nagelopen en besproken en de afgesproken datum doorgenomen. Levering was zoals gepland / afgesproken en alles was keurig en netjes aanwezig. Zelf de keuken geplaatst en geen problemen onder vonden. Zoals gezegd onze ervaring is erg positief en Raden kuchenwelt aan bij andere mensen.
REACTIE VAN RONALD
Beste Peter, Wat leuk om dit terug te lezen... Geniet van uw keuken
FOTO VAN PETER HIDDINGH
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door Lisa op zaterdag 14 dec 2019 19
Wij hebben een keuken gekocht, alles is keurig geleverd. Alles was goed en netjes verpakt. Vragen worden snel beantwoord
FOTO VAN LISA
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Hartelijk”
Door B. de Leeuw op zondag 26 jan 2020 20
Nadat wij bij diverse keukenzaken waren geweest om ons te informeren,kwamen bij bij kuchenewelt in Heerhugowaard terecht,waar we hartelijk werden ontvangen en goed voorgelicht,omdat we in een betrekkelijk kleine ruimte toch een mooie keuken wilden plaatsen is de styliste bij ons thuis gekomen,om te kijken wat te mogelijkheden waren,ze heeft ons uitstekend voorgelicht,de keuken is besteld en op de afgesproken tijd geleverd,en geplaats door de monteur van kuchenwelt.. Wij zijn dik tevreden.,en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen
FOTO VAN B. DE LEEUW
Gestylede keuken
REACTIE VAN RONALD
Geachte B. de Leeuw, Hartelijk dank voor deze mooie review. We zijn blij dat u zo tevreden bent. Geniet van uw keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer te spreken”
Door B. Boerdijk op woensdag 15 jan 2020 20
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij kuchenwelt. In de winkel (Heerhugowaard) hebben ze ons uitstekend geholpen en veel tips gegeven, een goeie nette prijs en een prettig ervaring. De stylist kwam na een enige tijd langs met diverse materialen en we konden switchen van kleuren en materialen. Echt top. Hier is een klein missertje gegaan met de kleur frontjes. De stylist had een front gepakt die niet meer leverbaar was. Dit was een menselijke fout! maar kuchenwelt op reageerde was zeer goed. Escuses en 2 mogelijkheden om met elkaar dit op te lossen. Wat binnen een week geregeld was (ook wij moesten even een nachtje over slapen). En de levering verliep netjes. We kwamen erachter de er een stelpootjes geleverd waren. Een foto en een mail, ze werden direct opgestuurd. Kortom wij waren zeer te spreken hierover. Foutjes werden netjes hersteld en goed opgelost. Het is ideaal als je 'm nog lang niet geleverd kan hebben, maar wel al vast de keuken kan uitkiezen en ook later mag wijzigen.
Reactie of foto toevoegen
“Irritatie”
Door A G Troost op vrijdag 19 okt 2018 18
Een complete keuken getekend in de zaak is mooi MAAAAAAR moest wel die avond anders kon het niet meer pff ok getekend in de hoop €7500,00 dus best wel wat en we gingen alleen maar even kijken maar goed gedaanorderen koop bevestiging ging alles goed , styliste kwam maar die had net verkering of was meer daar mee bezig , even geholpen met uitmeten ging niet zo maar alla , ja die keuken komt iets later joh begrip tja drie weken later alle pakketten en die jongens hebben haast maar zo goed als kwaad alles gecontroleerd en naar boven zelf moeten brengen geen probleem ,omdat ik hem zelf plaatste heb ik eerst de achterwand zo ingericht dat ik overal van onderen bij kan , was met de vorige keuken niet gebeurt , alles klopte redelijk alleen hier en daar teveel van en het andere te weinig ,maar Karwei op de hoek ;) alleen met de koelkast ja wand tekort zoals zij het gepland hadden ok gebeld , ja ok doe mij gelijk maar 2 dan kan ik die andere kant ook netjes maken en toont completer gelijk betaald €350,00 voor 2 panelen hmm duur maar dezelfde kleur allee doe maar ,NA 17 weken !!!! en met een kort geding van de fa DAS eindelijk in huis te gek toch diverse mailtjes en telefonades eindelijk binnen , het had zooo leuk kunnen zijn en dan de smoezen , ik zit zelf op de weg dus weet wat er aan de hand is ,maar de mooiste verhalen , jammer dit had een goeie positieve actie kunnen zijn voor een startend bedrijf hé Duits nach ordnung en gemass maar t eigen personeel maakt t kapot , dus conclusie niet kopen daar
FOTO VAN AGE TROOST
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Eric Poldner op maandag 16 dec 2019 19
Wij hebben een hoek keuken gekocht. De keuken is prachtig en Jordi heeft met veel precisie de keuken geplaatst. Ook de styliste heeft ons goed geholpen:een prima service om nog eens goed de zaken door te spreken!!
FOTO VAN ERIC POLDNER
Witte keuken met zwart blad
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Van Os op woensdag 25 dec 2019 19
We hebben onze keuken gekocht bij kuchenwelt. Fantastisch mooi en goede levering. Contact gaat voornamelijk via mail maar daar wordt snel op gereageerd. Bij levering was de vaatwasser kapot door het transport. Na een mail sturen kregen we bijna direct antwoord en de volgende dag hadden we al een nieuwe vaatwasser in huis. Dus wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN FAM. VAN OS
Hoekkeuken
REACTIE VAN RONALD
Best fam van Os, Hartelijk dank voor deze mooie review. U heeft het jammer genoeg mee moeten maken dat er een vaatwasser beschadigd was. Gelukkig is dit zeer snel opgelost. Ik zou zeggen... Het genieten kan beginnen
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Familie Landman op maandag 6 apr 2020 20
Wij zijn enthousiast geworden na ons bezoek aan de showroom in Heerhugowaard.Wij hebben de aankoop en de afhandeling als zeer prettig ervaren. De communicatie verliep snel en correct. De keuken is keurig ingemeten en we kregen een helder advies.Tijdens de levering hebben we twee mankementen geconstateerd. Deze zijn keurig netjes en snel opgelost.
FOTO VAN FAMILIE LANDMAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Levering helemaal niet goed”
Door Ineke Bremer op woensdag 5 sep 2018 18
Keuken besteld bij de vestiging Doetinchem, nu alweer gesloten trouwens, tijdens gesprek alles leuk en aardig en alles is mogelijk, tot aan de levering van de keuken dan gaat alles mis. Verschillende onderdelen beschadigd of niet geleverd en zeer slecht gehumeurde monteur die nergens naar wil luisteren en nog meer beschadigd heeft dan dat het al was. Aanrechtblad te smal, spoelbak niet aanwezig, frontjes niet aanwezig. Uiteindelijk zelf de spoelbak opgehaald in Rijssen bij de fabrikant want die was helemaal niet besteld en al lekkage gehad omdat leidingen niet goed heeft aangesloten. Na veel gemail gisteren, na 3 maanden nalevering van aantal onderdelen gehad maar niet het aanrechtblad. Na mijn telefoontje met Ilona die alleen maar l*l verhalen ophangt proberen ze daar nu onderuit te komen maar dat gaat niet lukken, te smal is te smal Kuchenwelt. Zit nu op bericht van Ilona te Wachten, zou vandaag reageren, maar ws de zoveelste leugen. Ook nog geen reactie op mijn vraag over vergoeding voor al die voor gepruts van kuchenwelt opgenomen snipperdagen. Dit is nog maar zeer summier. De werkelijke situatie is dat ik hier al maanden in een onbetegelde keuken zit en stopcontacten nog niet kunnen worden afgemonteerd omdat eerst blad moet komen. Dus wees gewaarschuwd begin NOOIT aan een keuken van kuchenwelt
Reactie of foto toevoegen
“Amateuristisch”
Door Mark op woensdag 4 dec 2019 19
Alles wat fout kon gaan is ook fout gegaan. Levertijd overschreden, monteurs die de keuken niet afmaken en daarna niet meer op komen dagen, allerlei onderdelen die niet passen, aftersales die nergens op reageert. Uiteindelijk ben ik zelf maar eens wat stennis gaan schoppen in de winkel, toen kwam de eigenaar ineens mee en ging alles zsm geregeld worden. Helaas was dat al in juni en is de keuken nog steeds niet af. We zijn nu 10 maanden na de afgesproken levertijd maar het is nog steeds niet af. Sterker nog, vorige week kwam er dan eindelijk een monteur die ALLES af zou maken, maar die ging na 10 minuten onverricht ter zaken weer naar huis. En dan wordt je niet gebeld om excuses en een nieuwe afspraak te maken. Nee dan moet je er natuurlijk weer zelf achteraan, alleen maar om er achter te komen dat de volgende monteur weer 2 maanden op zich laat wachten. En het woordje sorry hebben zo ook nog nooit van gehoord. Wij hebben dus straks meer dan een jaar moeten wachten (als hij dan tenminste wel af komt) en we hoeven niet te rekenen op ook maar een euro korting. Zelfs een diner cheque is al te veel gevraagd 'want we komen toch gewoon onze afspraak na?' Als je een afspraak pas een jaar te laat na komt, geldt dat dan nog als nakomen?? En nogmaals, wij moeten nog zien of het dan eindelijk wel gaat lukken. Wat een amateurs .....
Reactie of foto toevoegen
“Vlot verlopen”
Door R van der Schot op donderdag 30 jan 2020 20
Keuken gekocht en laten plaatsen door Küchenwelt. In de winkel goed geholpen met het ontwerp en keuzes maken voor apparatuur waarbij meegedacht werd in de lijn van mijn ideeën en wensen. Bij het huisbezoek heeft de styliste de laatste kreukels uit het ontwerp gladgestreken. Nu is de keuken geplaatst en is prachtig. Alles volgens afspraak verlopen en communicatie over het algemeen vlot verlopen. Héél blij met mijn nieuwe keuken!
FOTO VAN R VAN DER SCHOT
REACTIE VAN RONALD
Dank u wel voor het plaatsen van deze review. We zijn er altijd blij mee. Voor u is het nu genieten van uw keuken. Veel plezier ermee
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door M. Holtkamp op maandag 2 dec 2019 19
Wij hebben een keuken bij KüchenWelt aangekocht. De service verliep vlot in de winkel, zeker omdat wij geen geplande afspraak hadden. Wij hadden zelf de controle over wanneer een keukenstyliste langs kon komen om vervolgens de definitieve order te plaatsen. Samen met de styliste werd nog gekeken of de wensen nog voldeden, maten werden nog eens goed nagelopen. De levering verliep soepel, niet geheel compleet maar daar werd goed op ingespeeld en gehandeld. De plaatsing van de keuken doen wij zelf, maar dit kan ook door KüchenWelt worden opgepakt en staan ze open voor vragen. Wij zijn tevreden over hoe het proces van A tot Z is gelopen. De enige kritieke punten gaan over de toegang tot de site met klantnummer, deze moet je steeds opnieuw invoeren en kan niet worden opgeslagen.
REACTIE VAN RONALD
Beste M. Holtkamp, Dank u voor de review, het punt met het referentie nummer kan ik begrijpen. Ik heb dit dan ook bij de software leverancier neergelegd. Wellicht kunnen ze daar iets aan veranderen. Wel goed om te horen dat u daar gebruik van heeft gemaakt. Zo kunt u het hele proces goed volgen namelijk
Reactie of foto toevoegen
“Gaat veel niet goed”
Door dion dinkelaar op maandag 20 aug 2018 18
In februari dit jaar onze keuken gekocht bij kuchenwelt heerhugowaard. afgesproken dat eerste week van mei de keuken geplaatst zou worden door kuchenwelt. De eerste afspraak gingen ze dus al niet nakomen omdat toen ik de planningsmail kreeg werd de keuken pas de derde week geplaatst. En vanaf dit moment is het alleen maar 1 groot drama tot en met nu aan toe. De keuken werd maar half geleverd. De rest gingen gingen ze nabestellen. Ook sommige dingen waren in verkeerde kleur geleverd. De monteurs hebben onze muur en het werkblad beschadigd. Geen kraan en geen ovens. Na lang zeuren is de kraan los nageleverd en de monteur zou er 11 uur er zijn en kwam vervolgens pas 16.00 aankakken. De nalevering kwam na 5 weken en het werkblad was tekort gemaakt. Weer verkeerde deurtjes geleverd en de monteur heeft een deurtje vernield. We zijn nu dus al eind augustus en nog steeds geen juist werkblad en niet alle kastdeurtjes zijn er en spatrand en plint zijn nog niet geplaatst. Ik heb nu nog niets eens alles genoemd wat verkeerd gegaan is en bij het hoofdkantoor interesseert het ze allemaal ook niet. Ben benieuwd of het nog een keer opgelost gaat worden en ik een schade vergoeding krijg aangezien ik al 4 dagen niet heb kunnen werken door steeds weer aanwezig te moeten zijn met nalevering of monteurwerkzaamheden.
FOTO VAN DION DINKELAAR
Deel van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig resultaat”
Door Marcel Hoevers op dinsdag 18 feb 2020 20
Wij hebben in november een hele mooie keuken besteld bij Kuechenwelt in Heerhugowaard , de service die geleverd wordt begint al in de hele leuke en spontane manier van werken bij Kuechenwelt, alles was bespreekbaar en alle wensen werden geregeld , en als er zaken waren die onduidelijk waren dan werden ze altijd opgelost , prima service en heerlijk hapjes tijdens de hele sessie die we hadden in de showroom, de levering was al binnen een 1,5 maand, alles was op tijd binnen en de montage kon beginnen, onze monteur "Jordy" ging voortvarend van start en over Jordy niet meer dan lof , wat een vakman en alles duidelijk communiceren met ons hoe hij het ging doen en wat de volgorde was. echt een topper. Op het moment dat ons blad geplaatst moest worden op het kookeiland was ik aangenaam verrast dat de verkoper uit de showroom kwam helpen met tillen van het blad, echt een super bedrijf en ik zou iedereen dit willen aanraden om in iedere geval een gesprek aan te gaan in heerhugowaard. ook de stylistes zijn echt top ze komen langs en bespreken nogmaals de keuzes die genaakt zijn om desnoods toch nog wat aanpassingen te doen voordat de druk op de knop gaat komen. Al met al een super keuken die helemaal klaar is en de foto's zullen volgen, we zitten nog in de verhuizing dus er ligt teveel rommel omheen om de foto's te maken , maar ohoh wat is het prachtig.
REACTIE VAN RONALD
Beste mevrouw Hoevers, Leuk dat u de gehele ervaring hier gedeeld heeft met de bezoekers van deze site. We zijn er erg blij mee. Dank je wel
Reactie of foto toevoegen
“Trap er niet in”
Door DS Dekker op woensdag 26 sep 2018 18
Wij woonde eerst en is nu een jaar terug in Mijdrecht. En dit word onze derde keuken en hadden een krantje gehad en ook op de website gekeken en daar stond alles is mogelijk bij kuchenwelt en alle combinaties. En zo liepen wij de eerste keer een jaar terug bij kuchenwelt naar binnen. Website is inmiddels veranderd of aangepast.

De keuken zoals deze op ook op internet staat laten zien en helemaal besproken met alles erop en eraan. Heel blij. En nog geen uur kwijt geweest. Deze keuken zouden wij volgens de verkoper gaan krijgen. Dus niet. Nu kregen wij geen orderbevestiging. Hier geprobeerd meerdere malen contact te zoeken met kuchenwelt. Ineens wel een factuur voor aanbetaling. En deze in eerste instantie niet betaald in afwachting op de order en offerte. De offerte wel ontvangen en op goed vertrouwen omdat daar wel alles in stond zoals besproken dus een aanbetaling gedaan volgens hun voorwaarden van 5200 euro. Toen kwam de styliste bij ons thuis en wat bleek alles bleek anders te zijn en vooral de keuken kan niet geleverd worden. Dat lees je nu regelmatig ook ervaringen en ook op Consumentenbond, kassa en radar. Daar geen ene reactie terug van kuchenwelt. Op een andere site reageerd hij wel terug ik los t op en mooie praatjes voor deze mensen is t nu nog niet opgelost! Soms een paar jaar later zitten nog in de puinhoop. Bizarre verhalen zoals monteur komt met de taksi zonder spullen.

De styliste vertelde dat wij moeten een andere keuken uitzoeken en daar is zij voor. Geprobeerd te bellen dat wij het hier niet mee eens zijn en helaas meerdere pogingen in totaal meer dan 20 x contact geprobeerd te krijgen ook verschillende mailadressen van hun en telefoonnummers geprobeerd geen reactie of niet juist. Gaan niet in op onze vraag of probleem. ook onze jurist reageerde dat niet geleverd worden dan komt t te vervallen en geen reactie terug. Rechtsbijstand zegt dus ook niet altijd alles. Ineens komt de baas in een mailbericht. Wat wij moeten doen. En vertelde ook dat De styliste is bij u geweest en dan worden het 70% annuleringskosten dat is een bedrag van 25000,00 anders incassobureau dus moesten een andere keuken uitzoeken want wij hebben een keuken bij hem gekocht. Dat is de oplossing uit een aantal kan ik kiezen en veel minder in de opstelling als besproken voor dat bedrag en geen apparatuur want dat had de verkoper niet opgeschreven.

Wij onze rechtsbijstand ingeschakeld die heeft gereageerd alleen hun reageren niet terug. En kunnen hun ook niets verder doen wel steunen dat dit onterecht is. Kuchenwelt zeggen t 1 en doen niets terwijl ze wel zeggen wij lossen het op. Dus niet. Nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Maken veel fouten en zeggen zelf van niet en vooral geen excuses. De verantwoordelijkheid nemen ze niet, zegt ook nog dat er nog een ander werkt en blijkt hem zelf te zijn als je navraagt zegt de 1 iets anders als de ander. Maken afspraken en vervolgens is het weer anders en komen dit niet na. Leugens, leugens en nog eens leugens. Leugen en geen keuken. Nu blijkt dat ze dit zo spelen en dat nu vele andere ook zo op deze manier de dupe hiervan zijn geworden. Alleen geld willen zien of erger nog drama en puinhoop achterlaten op meerdere manieren.

Ze zijn niet klantvriendelijk en alleen als je volgens hun regels die ze telkens veranderen wel meewerkt dan zijn ze vriendelijk en dan belofte niet nakomen en dan weer veranderen ook in hun gedrag. Manipuleren! Leggen de verantwoordlijkheid bij de klant neer. De verkoper moet jou binnen halen en ineens wat de verkoper heeft afgesproken is niet geldig. Echt kom er niet van af op deze manier. Nu hoge kosten maken aan advocaat enz.. omdat hij niet kan leveren volgens afspraak en vraagt hoge annuleringskosten en anders aanbetaling hoog bedrag en dan komt hij een keuken bestellen en inmeten en hoor ik dan welke.

U begrijpt dat dit niet vertrouwelijk aanvoelt en ontbinden is op bovenstaande wijze. Echter hij blijft hiermee niet akkoord te gaan en dat gaat hij ook zeker niet doen. Iedereen liegt van kuchenwelt en reageren niet terug op de vragen of op het probleem. Hij blijft erbij u heeft een keuken gekocht en hij bepaald nu voor het afgesproken bedrag wat wij gaan krijgen en die vind ik echt niet mooi en is niet onze stijl. En anders u staat op annuleren.

Fouten op fouten gemaakt laten niets van zich horen. Zeggen zelf afspraken af en slecht te bereiken. Zegt t op te lossen alleen de oplossing kunnen wij niet accoord mee gaan. Duurt nu bijna 1 jaar Vele aanmaningen gehad om te betalen en zegt nu naar de rechter te gaan omdat wij niet op de afspraak nagekomen zijn. En nu ook nog 250 euro moeten betalen aan de styliste. Terwijl dit gezegd is van niet dit zit erbij. de styliste is bij ons thuis geweest en daar kregen wij te horen dat dit niet kan en daarvoor is juist de styliste om een mooie keuken opnieuw uit te zoeken en om dit aan te passen. Voor extra kosten. Moesten ineens nog eens veel geld 10000, extra bij betalen omdat de verkoper dit niet gezet had op de overeenkomst. Vreemd kan toch niet geleverd meer worden ook het werkblad niet. Dit naken meer gedupeerde mee en alles is voorop gezet bewust.

Hij zegt dat wij de enigste zijn en dit niet meegemaakt heeft in zijn loopbaan en nu klaar met ons is en dat wij naar hem moeten luisteren en wij weten wat wij moeten doen en ook zegt hij wat woj moeten doen. Allemaal andere tevreden klanten heeft en ervoor zal zorgen via de incasso en deurwaarder en rechter dat hij zijn geld krijgt of dat wij de keuken die hij in gedachte heeft zonder onze toestemming moet gaan leveren. Hij hele hoge kosten gaat maken om zijn gelijk te krijgen. Hij laat ons niet met rust zegt hij. Wij horen weken en maanden niets en ineens u weet wat u moet doen. Gaat niet op onze eerdere mails en aangetekende brieven in. U staat op annuleren en u moet een keuken kopen of betalen en ook vooraf betalen. Mensen echt ga niet betalen en hij dreigt met alles om geld te krijgen en u bent u geld kwijt. Oneerlijk bedrijf en is een oplichter. Dit bedrijf mag geen keukens nu ook badkamers en vloeren niet meer verkopen. Dit mag niet meer bestaan. Help andere om ervoor te zorgen daar niet te kopen en zeg t voort. Wees wijs koop niet bij KUCHENWELT.
Ze beloven alles om geld te krijgen en u heeft een slechte niet naar uw smaak en styl een onvolledige beschadigde keuken of helemaal niets alleen veel geld kwijt. Hij bedreigt ons en zegt dat hij ons niet met rust laat. Incasso deurwaarder en rechter. Nu lijkt het erop dat hij zelf vijf sterren geeft op de website anoniem of valse namen zodat zijn bedrijf Korte goede berichtten met vijf sterren blijkbaar schrijft hij of een bekende of iemand van zijn bedrijf. Klopt niet. Nog niets gehoord en als hij wijs is doet ie dat niet. Als wij mailen of bellen geen contact terug of te krijgen. Mensen denk na trap er niet in mooie praatjes Achteraf heb je niets en veel geld kwijt. Staat ook achteraf in offerte dat er weinig bij zit en nog van alles bijkomt en ben je nog eens vanaf 8000 extra kwijt tot 15000. Daarover werd niets gezegd en antwoorden zijn oneerlijk zeggen van wel en blijkt niet zo te zijn. Zijn nu verhuisd en bezig op te knappen en wonen nu tijdelijk in Enkhuizen. Help mee om dit bedrijf te stoppen zeg t voort. Leugenaars en t allerergste ons spaargeld is weg. 25 jaar gespaard. Trap er niet in in hun mooie praatjes.
Reactie of foto toevoegen
“Correct handelen bij annulering”
Door Bert Spenkelink op zaterdag 28 dec 2019 19
We hadden een keuken besteld onder voorwaarden dat we een bep.goede prijs voor ons oude huis zouden krijgen, helaas was dit niet het geval , en eigenaar Ronald heeft onze bestelling volledig geannuleerd zonder enige annulatie kosten, we zijn in beide ontmoetingen zeer, zeer vriendelijk en correct geholpen en alle tijd genomen, om in eerste instantie een prachtige keuken op papier te zetten, helaas dat het niet door kon gaan,
Reactie of foto toevoegen
“Erg ontevreden”
Door Rick kooij op zondag 25 aug 2019 19
Te laat geleverd, incompleet geleverd, verkeerde panelen, verkeerde maatvoering, verkeerde apparatuur, slechte plaatsing, slecht te bereiken en ga zo maar door! Is onbetrouwbaar en komt zijn afspraken niet na. Nam wel de moeite om te komen kijken, om vervolgens een mail te krijgen niks meer voor ons te willen doen. Kortom, doe uzelf een plezier en koop vooral GEEN keuken bij KuchenWelt.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij”
Door Dave op dinsdag 28 jan 2020 20
Voor het eerst een compleet nieuwe keuken aan moeten schaffen voor mijn nieuwbouwhuis. Na een kleine zoektocht kwam ik bij Kuchenwelt in Heerhugowaard terecht. Hier kwamen we vrij snel tot een eerste offerte, die uiteindelijk uitgebreid is naar een volledige keuken. Deze wijziging leidt nog wel tot onzekerheid omdat je de definitieve offerte pas kan opstellen op de dag dat je met de styliste besproken heb. Dit gaf onzekerheid over de toekomstige totale kosten. Al werd mij meegedeeld dat mijn wijzigingen qua kosten mee vallen, werd dat gevoel er niet minder op. Ook dat je niet echt goed kon bellen maar alles via mailwisseling moet regelen maakten de zorgen niet minder groot.

Dit gevoel verdween wel nadat de styliste langs was gekomen. Het bedrag viel inderdaad erg mee. Bij nader inzien zorgde dat er zelfs voor dat ik op bepaalde vlakken ervan baalde dat ik geen andere apparatuur had gekozen. Inmiddels is de oplevering 3 maanden geleden, werd de keuken in de eerste maand geplaatst maar ben ik pas een week of 2 echt verhuist en de keuken gaan gebruiken. Ik ben enorm blij met de keuken. Alhoewel je de keuken samenstelt op basis van kleine staaltjes, is het resultaat erg mooi (en leer je dat je iets meer op je gevoel moet vertrouwen :)). De apparatuur is mooi en goed, maar de stijl van de keuken nog mooier.

De plaatsing liep soepel, al heb ik van te voren nog wel aardig moeten stressen en met een elektricien en aannemer moeten schakelen om er zeker te zijn dat de keuken geplaatst kon worden. Als leek op dit gebied heb ik dit als behoorlijk lastig ervaren, maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen. De personen die de keuken kwamen plaatsen waren ervaren en van voornemen een tevreden klant achter te laten. Dit heb ik dan ook als erg prettig ervaren. Al met al kan ik wel met een gerust hart Kuchenwelt aanbevelen. Wel raad ik je aan van te voren nog eens goed na te denken over je definitieve keuken, zodat je in 1 keer weet waar je aan toe bent. Dit voorkomt een hoop ruis op weg naar je nieuwe keuken.
FOTO VAN DAVE
Mooie keukenstijl
REACTIE VAN RONALD
Hartelijk dank voor deze mooie review, fijn ook dat u het proces verteld en dat wij u niet teleurgesteld hebben. Juist daarvoor is de unieke styliste service. Mocht er in de toekomst nog wat zijn, we staan voor u klaar
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken nagekomen”
Door Jeroen Kruijer op zaterdag 18 jan 2020 20
Keuken gekocht bij Küchenwelt. De aanloop was moeilijk, door personeelswisselingen ed., maar vervolgens zijn we prima geholpen. De styliste deed prima werk en de monteur Andy was een topprofesioneel! De levertijden werden ook goed nagekomen.
FOTO VAN JEROEN KRUIJER
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Claudia Roberts op donderdag 16 jan 2020 20
Wij hebben een keuken gekocht in Heerhugowaard. Zijn zeer tevreden, goed geholpen in de winkel, maar de komst van de styliste heeft ons zeer verbaasd, wat wist zij veel zeg, overal was een oplossing voor, top! En de montage van de keuken liep ook prima, totaal geen problemen, en een zeer aardige en vaardige monteur.
FOTO VAN CLAUDIA ROBERTS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Snip op maandag 28 jan 2019 19
Zeer goed heel tevreden alles was er missen alleen een smetrand maar die wordt nageleverd Zeer goede styliste heel blij met alles Roel En Anneke snip
Reactie of foto toevoegen
“Waarschuwing”
Door A.Spijkhoven op vrijdag 3 aug 2018 18
In het voorjaar van 2018 langsgegaan bij Michel in de vestiging Bussum. Michel leek goed mee te denken en had al snel een schets op papier. Al snel hadden we een deal.
De styliste kwam een aantal weken later pas langs, waardoor de keuken ook pas een aantal weken later besteld werd. Hierdoor liep de levertijd uit. Styliste was aardig en dacht ook goed mee. Ze gaf aan dat de bestelde kastjes helemaal niet besteld konden worden zoals Michel ze had opgeschreven. Het materiaal van de kastjes kon alleen als werkblad worden besteld. Ter plekke met de styliste dus de kastjes aangepast wat materiaal en uiterlijk betrof. Minpuntje voor verkoper Michel dus. De styliste had een aantal voorbeeld stalen bij zich, maar gaf aan geen voorbeeld van het door mij bestelde keuken/werkblad bij zich te hebben. Op zich geen probleem leek het, want ik had een foto in de winkel gemaakt van hetgeen ik besteld had. Dit liet ik haar ook zien. Een gepolijst, composieten werkblad, glad dus. Dit was te zien op de foto en zo had ik het ook tegen Michel gezegd in de winkel. Op de dag dat mijn keuken geleverd werd, was ik kort thuis om hem aan te nemen en ging de aannemer aan de slag nadat ik weer was gaan werken. De aannemer liet al snel weten dat er enkele producten ontbraken, waardoor hij de keuken niet volledig kon installeren. Onder andere de RvS wandplaat ontbrak, waardoor hij de afzuigkap niet kon plaatsen en er geen tegelafwerking kon plaatsvinden. De aannemer moest dus een andere dag weer terugkomen als alles compleet was... Plankdragers ontbraken ook deels en een koolstoffilter voor de afzuigkap. Het meest vervelende echter was toen ik thuis kwam en ik constateerde dat het werkblad niet hetgeen was wat ik had besteld. Het leek wel van kunststof in de eerste instantie. Naar kort onderzoek en contact met de keukenondersteuning van Kuchenwelt, bleek het wel te gaan om composiet, echter was het niet gepolijst, maar 'gezoet'. Deze had een ribbelige structuur en niet een gladde zoals ik bij Michel had aangegeven in de winkel. En warempel, op de koopovereenkomst stond inderdaad 'gezoet'. Een term die ik tot die dag nog nooit had gehoord als keukenterm en dus nooit enige aandacht aan had besteed. Zelfs de styliste had hier niet op aangeslagen bij haar huisbezoek, nadat ik de duidelijke foto van het gepolijste werkblad aan haar had laten zien. Michel had in de winkel een fout gemaakt en de verkeerde benaming opgeschreven. Gelukkig had ik een foto gemaakt bij de bestelling en kon ik mijn klacht onderbouwen. Het gezoete blad zou ik nooit hebben gekozen en had ik ook nooit overwogen in de winkel. Na veel gesteggel met Ilona van keukenondersteuning, die de aftersalea regelen voor Kuchenwelt, een huisbezoek van Michel, die ineens deed alsof zijn neus bloedde en alle schuld ontkende, kreeg ik te horen dat mijn klacht was afgewezen. De getekende koopovereenkomst was heilig en daarmee was de kous af! Ik had een heel net compensatievoorstel neergelegd. Gezien het blad gelijmd en wel al lag, zag ik weinig in het los slopen en plaatsen van een nieuwe, met alle kosten en moeite van dien voor Kuchenwelt. Ik vroeg de kosten van de installateur (2 dagen à 950,-) als compensatie terug. Ik dacht enorm mee met hen, maar dit mocht niet baten...
Men wilde mij wel tegemoet komen met een nieuw blad 50/50 prijs. Kennelijk zagen ze wel een fout in, maar wilde er toch nog een slaatje uit slaan! Op dit moment loopt de zaak via de rechtsbijstand en zijn ze aangeschreven. Kuchenwelt heeft nog niet gereageerd na binnenkomt van de aangetekende brief. Mochten ze alsnog reageren zal ik de reactie hier jog plaatsen, maar vooralsnog raad ik een ieder af om zaken te doen met Kuchenwelt Bussum en eigenlijk Kuchenwelt in het algemeen, gezien je na de koop altijd te maken zult hebben met hun aftersales keukenondersteuning. Wees gewaarschuwd...
FOTO VAN A.SPIJKHOVEN
Foto van het blad
REACTIE VAN A.SPIJKHOVEN
Kuchenwelt baas heeft voet bij stuk gehouden en erkent niet de fout van hun verkoper. Sterker nog, de 'baas' legt de bal bij mij en voelt zich zelfs benadeeld door de slechte recensies op internet. Hoe zou dát nou komen he?? Ik weet genoeg en hoop dat ik hiermee mensen heb kunnen behoeden voor de slechte service van Kuchenwelt en consorte.
Reactie of foto toevoegen
“Beneden peil”
Door Y. Bruckman op woensdag 8 mei 2019 19
Keuken gekocht. Plaatsing ver beneden peil. Maanden lang met halve keuken gezeten. Kuchenwelt reageert gewoon niet op klachten. Licht stuk, elektriciteit fout aangesloten, wasmachine fout aangesloten, lekkage, foute meting, tegels sluiten niet aan, verkeerd gezaagd in blad en nu zichtbaar naad die opgevuld is enz enz
Reageren nada bij Kuchenwelt! Nooit een keuken kopen, wees gewaarschuwd!
Reactie of foto toevoegen
“Viel niet mee”
Door sil de graaf op woensdag 26 sep 2018 18
Een nieuwe keuken besteld en gekocht, kontakt in winkel was zeer prettig,ook met de styliste ging alles goed levering op tijd, keuken laten plaatsen perfekt,op een paar kleine dingen na verkeerde schanieren mee geleverd ,gebeld en afspraak met styliste gemaakt die kwam alles noteren en beweert dat het in orde komt,dat geloven wij graag,kwaliteit van de keuken is top alleen de levering van de apparaten wil niet zo vlotten wacht nu al 4weken op een inductie plaat, de gene die geleverd was is namelijk te klein, maar wat heb je aan een keuken als je niet koken kan,dus eigenlijk valt het bij ons wel mee als ik het zo lees, zal morgen nog een keer bellen,en dan gaan we over tot actie wordt het nu een beetje zat om van het keuken kastje naar de muur te lopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slecht bedrijf”
Door Sytze Van Wagtendonk op maandag 10 sep 2018 18
Maandag 2 juli is de keuken geleverd, dinsdag 3 juli zou hij geplaatst worden. Helaas was Kuchenwelt vergeten een monteur in te schakelen, dus dat werd zaterdag 7 juli. Tijdens de montage kwam de monteur er achter dat er een verkeerde schouw was geleverd, ontbrak de kraan, kookplaat, verlichting. Na heel veel bellen hebben we na een paar weken een klein kookplaatje voor tijdelijk gekregen, ook kregen we pas naar een paar weken een kraan. Tijdens de montage heeft de monteur de plint verzaagd, dit is door de monteur aan Kuchenwelt gemeld. Maar als ik vraag naar de plint dan weet niemand hier iets van.

Inmiddels is de definitieve kookplaat 4 weken geleden bij ons bezorgd en ligt klaar voor montage. Voor de montage van de kookplaat ben ik nu dagelijks met de mensen van Kuchenwelt aan het bellen, wat ze daar goed kunnen is elkaar de schuld geven, ze zeggen doodgewoon het is de schuld van mijn collega. Elke dag wordt er gezegd we regelen het en we bellen u vandaag terug, dit is allemaal list en bedrog want ze bellen helemaal niet terug.

En dan hebben we nog de baas van dit spul, dit heerschap moet zich helemaal diep schamen dat hij dit zijn klanten aandoet. Meneer weet wel bij een actie een keuken te verkopen, maar als ik naar kuchenwelt bel en vraag of ik hem aan de telefoon kan krijgen om mijn ongenoegen uit te spreken dan wordt er dood leuk gezegd dat ze dat niet mogen doen. Tsjonge wat een held, wel op dit forum op bepaalde berichtjes reageren maar aan de telefoon komen daar heb je het lef niet voor. Ook na alle ellende en extra kosten die wij hebben met het realiseren van onze keuken is er nog nooit iemand van Kuchenwelt die heeft gezegd sorry of wat vervelend, ik denk dat dit voor hun gewoon is. Inmiddels staat mijn teller op ongeveer 30 telefoontjes of meer naar Kuchenwelt. Omdat wij de keuken in bij Kuchenwelt in Heerhugowaard hebben gekocht ben ik ook naar die winkel geweest. Deze winkel bestaat uit een aantal keuken opstellingen waarvan geen keuken compleet is. Van de winkelier heb ik vernomen dat hij ook geen steun cq een monteur krijgt uit Enschede waar het hoofdkantoor/magazijn zit. Ik begrijp dus dat Kuchenwelt zelf zijn eigen winkels laat barsten. Vandaag heb ik net zoals andere dagen weer aan de telefoon gehangen en dan zegt mevrouw Cherrety net zoals alle andere dagen, u wordt vandaag gebeld om een afspraak te maken. Als ik zeg dat gebeurd niet, dan heeft ze daar niets mee te maken. Kort om deze mevrouw snapt er niets van of ze kan goed liegen. Waarschijnlijk zal ik na dit bericht wel moeten wachten tot het kerst is, dan is dat maar zo maar ik moet deze ellende delen om aspirant kopers hierover te informeren. Ik ga me nu maar beraden hoe ik dit verder ga oppakken, bellen met deze organisatie zet geen zoden aan de dijk. Zodra onze keuken gereed is hoop ik dan ook nooit meer wat te maken krijg met deze organisatie.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Hoekkeuken
1 / 47
Adresgegevens KuechenWelt
aHeerhugowaard , HP Berlageweg 3, 1703 DG Heerhugowaard, tel 085 - 303 15 91
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.