Feedback
4,8

Dekkers Keuken Centrum

Score uit 4 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 070-3901239 | Herenstraat 11-19, 2282 BP Rijswijk
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Dekkers Keuken Centrum
Een passie voor keukens
Alternatieven voor Dekkers Keuken Centrum
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,5 uit 27 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Den Haag Zuid-Holland) score 9,3 uit 837 ervaringen
• SmartDesign Keukenstudio
   
(Maassluis Zuid-Holland) score 9,8 uit 295 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 9,6 uit 547 ervaringen
• Poggenpohl Rotterdam
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 9,3 uit 34 ervaringen
• Keuken at Home
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,5 uit 110 ervaringen
• Keukenvision
   
(Naaldwijk Zuid-Holland) score 8,8 uit 57 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,4 uit 69 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 4 ervaringen over Dekkers Keuken Centrum. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Verkeerde aansluiting”
Door Bart van der Sar op woensdag 27 mei 2020 20
Keuken ruim een jaar van tevoren besteld voor nieuwbouw om de hoek van Dekkers. Meerdere malen tijdig aan gegeven wanneer oplevering plaatsvond. Eind 2018. In strijd met Burgerlijk Wetboek en regels branche organisatie moesten we 100 procent van de aankoop vooraf betalen. Keuken bleek desondanks niet besteld. Konden anderhalve week geen ei koken nadat we verhuisd waren. Geen enkele compensatie van Dekkers ze verwezen naar de snackbar. Uiteindelijk basiskeuken geleverd. Deze gezet door stel ongeregeld dat Dekkers besteld had. Ze wilden alleen contant, dus zwart, betaald worden. De instructie van de oven werd bewust op Arabisch gezet, installateurs waren geboren Hagenezen. We hadden ze uitgebreid koffie thee en voedsel hadden verstrekt, doen we altijd met mensen die bij ons werken. Naderhand is Dekkers nog 2 x terug geweest om achtergebleven rest installatieplaat uit de laden te verwijderen. Uiteindelijke keuken is pas na drie maanden geplaatst. Installateur Dekkers ging toen door onze muur heen, in behangvlies gang zit er nog altijd groot gat van. Inductieplaat functioneerde niet goed. Bij Corona crisis heel veel gekookt. Groep en plaat sloegen er laatste weken driemaal uit. Onze eigen elektricien gebeld. Wat bleek, de aansluiting op de plaat was maar op een fase aangesloten. Dit is op onze kosten gerepareerd. Groepen meterkast hadden kunnen doorslaan. Daarmee had brand kunnen ontstaan en de flat in brand kunnen gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke onvoldoende”
Door Jan op maandag 10 jan 2022 22
Na 7 maanden is de keuken eindelijk compleet en volledig afgemonteerd. Daarnaast is tijdens de montage een groot geldbedrag uit het huis verdwenen, waardoor de montage dubbel betaald is. Vanuit Dekkers is er op geen enkele manier gezocht naar een oplossing, alleen geld gericht, wat jammer is aangezien de kwaliteit en klantgerichtheid van een zaak pas naar voren komen als er problemen zijn. Na een goede sales, een zeer bedroevende aftersales. Na 7 maanden zelf nog geen excuses voor de vertraging. Helaas een dikke onvoldoende en niet aan te raden aan anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Den Hollander op donderdag 16 mei 2019 19
Zeer slechte service! Je moet zelf achter veel dingen aan zoals order die niet klopt, facturen die je niet krijgt maar wel betaald moeten worden anders krijg je de keuken niet geleverd. Na de levering van de keuken veel dingen die niet klopte of miste. Dat probeer je dan te regelen via mail en telefonisch maar van niemand een reactie... niet van je keuken verkoper, niet van de vestiging waar je de keuken hebt gekocht, niet van het hoofdkantoor en zelfs niet van de eigenaresse die uiteindelijk is benaderd door de monteur. We hebben begin december 2018 onze keuken gekregen en nog steeds wachten we tot dat het laatste ding gemaakt wordt. Het bezorgd je stress je moet als er weer een monteur komt vrij nemen van werk dat kost weer tijd en geld en dan klopt het weer niet. Je denkt bij een kleiner bedrijf dat je goed geholpen wordt en dat je service kan verwachten. Nou bij Dekkers Keuken Centrum niet! Ik ben boos, heel boos dat we zo behandeld worden en adviseer niemand om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie en coördinatie”
Door Arvid op woensdag 30 nov 2022 22
Aardige mensen en de keuken is redelijk goed. Dat zou eigenlijk 4 sterren moeten opleveren. Het opmeten is echter slecht uitgevoerd en daarmee begon ook alle ellende. Vervolgens zijn er meedere malen producten verkeerd besteld en afspraken niet nagekomen. Ook de informatieverstrekking was slecht. Conclusie: Installateurs doen hun best en producten zijn okay. Het bedrijf vormt echter geen eenheid, communiceert en coördineert slecht. Nu één jaar na de aankoop staat de keuken.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Dekkers Keuken Centrum
aRijswijk ZH , Herenstraat 11-19, 2282 BP Rijswijk, tel 070 - 390 12 39
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.