Feedback
6,1

Sense Keukens

Score uit 5 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0229-745000 | Doctor C.J.K. van Aalstweg 16, 1625 NV Hoorn
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sense Keukens
In de showroom van Sense Keukens vindt u een aansprekende collectie kwaliteitskeukens, die gekenmerkt wordt door creativiteit en inventiviteit
Alternatieven voor Sense Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Kex Keuken Expert Volendam
   
(Volendam Noord-Holland) score 9,5 uit 60 ervaringen
• Keur Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 373 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,1 uit 940 ervaringen
• KuechenWelt
   
(Heerhugowaard Noord-Holland) score 6,6 uit 60 ervaringen
• Keukenwarenhuis
   
(Ter Aar Zuid-Holland) score 8,6 uit 259 ervaringen
• Nolte Keukens Rotterdam
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 8,5 uit 15 ervaringen
• Keuken at Home
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,4 uit 102 ervaringen
• Tieleman Keukens
   
(Middelharnis Zuid-Holland) score 9,7 uit 174 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 5 ervaringen over Sense Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Teleurgesteld”
Door Frank Nijpels op zondag 7 jan 2018 18
Zeer slechte ervaring. Tijdens het kopen goed begeleid, resultaat van de keuken is prima. Heb de keuken laten plaatsen door hun monteur. Grote lekkage geweest, hun monteur wijst naar ons en zegt dat wij dingen niet goed hebben gedaan waardoor lekkage eigen schuld is. Dit alles is gegaan met een teleurstellende communicatie. Ben erg teleurgesteld omdat ik veel geld heb betaald en de afterservice om te huilen is.
REACTIE VAN FRANK NIJPELS
Na mijn verhaal in volledigheid gedaan te hebben in een prettig gesprek met Sense Keukens snappen ze mijn standpunt en gaat Sense de helft van alle gemaakte herstelkosten vergoeden. De andere helft is voor mijn aannemer. Dat vind ik een hele eerlijke en goede tegemoetkoming. De gevolgschade kan ik bij mijn verzekeraar indienen. Voor alle tijd die we ermee zijn verloren heeft Sense Keukens ons een etentje aangeboden. Ik ben erg opgelucht dat het zo is opgelost en voel mij serieus genomen als klant en mijn goede gevoel die ik bij Sense had is weer teruggekeerd.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Angèle Halsema op zaterdag 24 feb 2018 18
Mijn keuken gekocht en laten plaatsen door Sense Keukens. Bij het samenstellen en ontwerp van de keuken is veel aandacht besteedt. De keuken is nog mooier geworden dan ik had verwacht. Keurig geplaatst en mooi afgewerkt. Ik ben er heel blij mee!
FOTO VAN ANGÈLE HALSEMA
Keurige plaatsing en afwerking
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede ervaring”
Door T. op vrijdag 24 apr 2020 20
Geen goede ervaring met Sense keukens. Werkbladen worden verkeerd geleverd. Kapotte spullen geleverd. tot 5 keer terug moeten komen om punten te herstellen. Ik blijf met schade achter en Sense lost niets op en steekt zijn kop in het zand.
REACTIE VAN WOUTER STAM
Goedendag, hier Wouter Stam Sense Keukens, vervelend te lezen dat er zaken niet goed zijn, graag wil ik u helpen, maar met hetgeen hier staat kan ik helaas geen actie ondernemen. kunt u wellicht uw naam of bestelnummer vermelden, dat mag via deze site of via wouter@sensekeukens.nl dan lossen wij, zoals we dat altijd voor onze klanten doen, zo snel mogelijk op. We horen u graag!
REACTIE VAN WOUTER STAM
Beste Tiddo, na iets langer nadenken bedacht ik me opeens dat alleen jij dit kan zijn. Wij hebben namelijk ondanks de ruim 850 keukens welke wij jaarlijks verkopen, nagenoeg geen ontevreden klanten en al helemaal geen excessieve zaken behoudens de situatie omtrent jou. Zoals je weet hebben wij na eerder aangetoond te hebben dat de punten welke je hebt aangegeven te wijten zijn aan fouten in de voorbereidende werkzaamheden ( zoals o.a. een niet haakse muur, maar nog veel meer zaken, hetgeen jij al ontwikkelaar en bouwkundig) onderlegd persoon zou moeten snappen). Wij zij al bijna 2 jaar bezig om afspraken met je te maken en je te bewegen de meer dan € 2.000,-- welke wij nog krijgen te ontvangen. Er restte ons geen andere weg om een deurwaarder in te schakelen, je bent hiermee onze eerste klant in ons 10-jarig bestaan. Als Sense Keukens een ontevreden klant heeft dan vinden wij dat oprecht vervelend en willen we dat graag zo goed mogelijk oplossen, maar hier is dat helaas niet mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Sense heeft erg zijn best gedaan”
Door Mirte op zaterdag 26 mrt 2016 16
Inmiddels weer ruim een jaar verder. Sense keukens heeft erg zijn best gedaan het goed met ons op te lossen. We hebben een etentje aangeboden gekregen en er zijn opnieuw monteurs langs geweest voor de apparaten. Over de persoonlijke service van Sense zijn we erg te spreken maar helaas neemt dit natuurlijk niet de problemen weg met de Zanussi apparatuur. Dit is ons verkocht als A-merk en is naar onze mening alles behalve dat. Sense is een keurig vriendelijk bedrijf maar ons advies zou zijn om over te stappen op een ander merk apparatuur.

Eerdere ervaring ontvangen op 3 februari 2015: Helaas is onze ervaring minder positief. Ondanks dat de levering prima ging en het personeel erg vriendelijk is zijn bij ons inmiddels alle aangekochte apparaten binnen 1 jaar stuk gegaan. We hebben al ruim 6 keer monteurs over de vloer gehad voor oa afzuigkap, oven, kookplaat, keukenlade en quooker. Momenteel mag ik weer gaan bellen want opnieuw is de quooker defect. We hebben bijna 8k betaald voor een kleine keuken dus echt geen goedkope rommel aangeschaft. Kat in de zak?!
Reactie of foto toevoegen
“Nazorg”
Door Annet op dinsdag 21 jan 2020 20
Ik heb mijn keuken in 2014 bij Sense Keukens gekocht. De service was toen al goed. Onlangs ging een van mijn deurtjes niet meer goed dicht. Ik belde ze op. Meteen werd ik goed geholpen. Ze wisten precies om welke keuken het ging en stuurde me nieuwe schanieren op (gratis) met aanwijzingen hoe die te monteren. Zowel per mail (de aanwijzingen) als via de post. Buitengewoon!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keurige plaatsing en afwerking
1 / 1
Vestiging Sense Keukens
aHoorn NH , Doctor C.J.K. van Aalstweg 16, 1625 NV Hoorn, tel 0229 - 74 50 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.