Feedback
8,6

I-Kook

Website: www.i-kook.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.i-kook.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van I-Kook
I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf met inmiddels meer dan 20 winkels door heel Nederland. Bij I-KOOK doen we niet aan pushverkoop, daarom hebben wij ook geen keukenverkopers maar keukencoaches. Keukencoaches zijn behulpzaam, vakkundig en eerlijk.

Wat is een keukencoach?
Behulpzaam van A tot Z. Keukencoaches blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder.

Vakkundig. De keukencoaches van I-KOOK hebben gedegen kennis van zaken, zijn echte vakmensen en hebben oprechte interesse in hoe het echt gaat werken bij jou thuis!

Gewoon eerlijk. We willen je altijd eerlijk behandelen, we hebben de intentie om je de mooist mogelijke keuken te leveren voor de beste prijs!

Onze cultuur
Het bedrijf is gebouwd op de mensen, er is een open cultuur en nauwelijks hiërarchie. Bij I-KOOK moet je gewoon logisch gedrag vertonen, steeds in het belang van de klant. Veel regels zijn daarvoor niet nodig. De keukencoaches hebben veel ruimte voor eigen invulling en krijgen veel verantwoordelijkheid om hun klanten blij te maken.

Mogen we je overtuigen van onze werkwijze?
Kom dan langs in één van onze winkels of maak een afspraak.



Meer informatie over I-Kook
Onze winkels: www.i-kook.nl/winkels
Afspraak maken: www.i-kook.nl/afspraak-aanvragen
Ervaringen
Er zijn 386 ervaringen over I-Kook. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren232 ervaringen
4 sterren106 ervaringen
3 sterren23 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster13 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Zeer positieve ervaring”
Door Ed en Marjo Jong op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Het aanschaffen van onze keuken was een zeer positieve ervaring. Onze koopcoach Rob heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en ons voorzien van goede adviezen. Ook niets dan lof voor de monteurs die de keuken geplaatst hebben. De kleine problemen die er daarna nog waren, zijn op een prima manier opgelost.
FOTO VAN ED EN MARJO JONG
Reactie of foto toevoegen
“Top geholpen”
Door Jessie op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een tijd geleden een super mooie keuken gekocht bij Rob. Wat zijn wij top geholpen en wat voelde we ons welkom. Onze kleine meid was erbij en voor haar werd zelfs een speelgoedkeuken gepakt. Zo dankbaar en zulke goede adviezen gehad!

Aanvulling ontvangen 26 november 2020: Maandag en dinsdag is hij gemonteerd. Zowel de levering als de montage is perfect verlopen. We zijn super gelukkig.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Tirza Winters op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij hebben van de zomer een huis gekocht waar we een hele nieuwe keuken in wilden plaatsen. We zijn naar zoveel keukenwinkels geweest, maar voelden ons het meest prettig bij I-Kook. Zo moeilijk kiezen was het, maar met een afspraak van 3,5(!) uur en een onwijs behulpzame medewerker, hebben we een keuken uitgezocht. En we zijn er zó blij mee! Het plaatsen is helemaal goed gegaan, alle communicatie was duidelijk, ze zijn vaker dan 1 keer in komen meten en hebben contact gehad met onze aannemers om alles af te stemmen. Een hele fijne ervaring, we zijn niet meer uit onze woonkeuken weg te slaan ;-)
FOTO VAN TIRZA WINTERS
+ Toon extra foto van Tirza Winters
+ Toon extra foto van Tirza Winters
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte service”
Door A.J.Bos op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Oud-Beijerland
Na geen goed werkende gasstel een nieuwe in overleg laten plaatsen de service was perfect beter dan van de fabriek daarom door Martijn een goede oplossing gehad en ben zeer tevreden met nieuwe gasstel
Reactie of foto toevoegen
“Ik kan het aanbevelen”
Door Cindy Arends op donderdag 12 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
We hebben een fantastische mooie keuken. Ik kan iedereen i-kook aanbevelen. Er wordt geluisterd naar je, een mooie 3d tekening gemaakt en je kan alles zonder moeite aanpassen voordat je definitief tekent. De klantvriendelijkheid van het personeel is super. Je kan alles vragen, niks vinden ze gek of teveel. We hebben de keuken laten plaatsen, de twee monteurs zijn zeer vakkundig, heel aardig en zeer goed op elkaar ingespeeld. Kortom geen 10 maar een 11+ waardering voor i-kook.
FOTO VAN CINDY
Reactie of foto toevoegen
“Wat zijn wij blij met onze nieuwe keuken”
Door Laura van der Ploeg op woensdag 11 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij hebben onze keuken samen met Nick ontworpen. Nick bleef altijd vriendelijk en kwam met allerlei leuke en slimme ideeën, ondanks dat we het ontwerp meerdere malen hebben aangepast. Vanwege Corona waren er wat leveringsproblemen met onze wasbak. Nick belde ons gelijk om ons te informeren en we gingen meteen zitten om de opties te bespreken. Helaas waren de andere opties het toch niet helemaal. Wel stond de wasbak die wij gekozen hadden in de showroom en zonder moeilijk te doen gaf Nick aan dat ze die wasbak voor ons uit de modelkeuken zouden halen en hem bij ons in de keuken zou plaatsen. Wat een service! Het plaatsen van de keuken werd gedaan door een topmonteur. Een hele vriendelijke man die de tijd nam om alles goed en netjes te maken/plaatsen. Naderhand waren er nog wat beschadigingen op de panelen en wat overige zaken. I-Kook is hier heel goed mee om gegaan. Ze zijn meerdere malen langs geweest om wat dingen te vervangen en als er ook maar een klein krasje op zat, namen ze het weer mee terug en kwamen ze met een nieuw paneel. De gehele tijd erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Ik raad iedereen aan om zijn/haar keuken te ontwerpen en kopen bij I-Kook. Wat een toppers!
FOTO VAN LAURA VAN DER PLOEG
Lichtblauwe keuken met houtkleurig aanrechtblad
+ Toon extra foto van Laura van der Ploeg
+ Toon extra foto van Laura van der Ploeg
Reactie of foto toevoegen
“Top kwaliteit keuken”
Door familie Panman op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Voor onze nieuwe keuken waren we op zoek naar zowel een betrouwbare als prijs voordelige leverancier. Na zoektocht in NL en Duitsland zijn we uitgekomen bij i-kook. Hier werden we professioneel geholpen met deskundig en goed advies met een pracht van een keuken (verlengt kookeiland met 7 zitplaatsen + aanrecht + 8 apparaten) voor een prijs dat op prijsniveau ligt van de goedkopere leveranciers in D, maar dan een top kwaliteit keuken die ook zeer vakkundig is geïnstalleerd. Levertijd van drie maanden was wachten meer dan waard.
FOTO VAN FAMILIE PANMAN
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk en constructief”
Door Nanning op dinsdag 3 nov 2020 20 | vestiging Amsterdam
Wij zijn ontzettend blij met het constructieve en persoonlijke advies dat wij van Claudia hebben gekregen voor het uitzoeken van onze keuken. De kwaliteit en uitstraling van de keuken met vrijstaand kookeiland maakt onze woon / leef kamer helemaal af. Daarbij. hebben we gekozen voor het hogere segment apparatuur om de uitstraling extra kracht bij te zetten. In short; absoluut aan te raden en goede prijs kwaliteit.
FOTO VAN NANNING
Keuken met zwart eiland
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij”
Door Stephanie N op maandag 2 nov 2020 20 | vestiging Alkmaar
Bij I Kook een nieuwe keuken gekocht. Ik was op zoek naar een goede prijs - kwaliteit keuken met een mooi design. Dat is gelukt! De keukencoach Jeroen heeft veel tijd geïnvesteerd in het concept en de afwerking ervan. Heel prettig dat ik rustig de tijd had om na te denken over het concept en de details van de keuken. Hij is nu klaar en ik ben er onwijs blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Bart van der Grinten op zondag 1 nov 2020 20 | vestiging Eindhoven
We hebben een inbouwkeuken gekocht en zijn zeer tevreden met de persoonlijke betrokkenheid van Oelse en zijn collega's. De scherpe prijs en mooie, kwalitatief goede keuken zorgen voor een prima ervaring met iKook.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken komt maar niet af”
Door Sita op vrijdag 30 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
I-Kook Den Haag verdient niet eens 1 ster !!! We hebben op 21 mei 2020 hier een keuken gekocht voor € 20.500 (ordernummer: HL 131018). De keuken zou worden geleverd op 3 augustus, maar uiteindelijk werd het vanwege "Corona" geleverd op 24 augustus. Daar hebben toen alle begrip en geduld voor getoond, maar we zijn nu 2,5 maanden verder en de keuken is nog steeds niet af! Volgens I-Kook ontzorgen ze hun klanten van A tot Z. Voorlopig lijkt het ABC van dienstverlening al een brug te ver voor dit bedrijf. We moeten steeds zelf contact opnemen, anders horen we niets van hen. Keukencoach Awinash reageert niet op onze terugbelverzoeken en mailtjes. Ook zijn vervanger of waarnemer Andrew belooft van alles, maar doet niks en belt ook niet meer terug. We dachten een droomkeuken te kopen, maar I-Kook heeft ons een nachtmerrie bezorgd. Koop hier vooral een keuken als u wil ervaren hoe het is, om als een bedelaar behandeld te worden. Voor ons rest nu weinig anders dan om binnenkort een advocaat in te schakelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door menno op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Nooit nooit nooit maar dan ook echt nooit meer I-Kook! Vandaag, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze "nieuwe" keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni....2019.... Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven. En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben. Maar tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.

Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.

Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...? Naar aanleiding van onze reactie ("We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.") ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn..... Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen.....

Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is. Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.

Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel. Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden (of waarvan we ons afvroegen of wij nou niet pietluttig waren). We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.

Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw. Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen. Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).

Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (...) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.

Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: "wat nu?". Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?

We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.

Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)

Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo'n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst. Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.

En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast.........?
REACTIE VAN EELCO BRAND OPERATIONEEL DIRECTEUR I-KOOK
Beste Menno, bedankt voor je beoordeling (op meerdere platformen dezelfde...). Ik ben wel een beetje verbaasd. We hebben kort geleden nog contact met elkaar gehad over de oplevering. De monteur die jij wilde, Ton, had moeite om contact te zoeken, wellicht vanwege de drukte. Gelukkig hebben we in overleg met de winkel een andere monteur kunnen regelen. Je hebt eerder aangegeven nu heel tevreden te zijn. We wensen je heel veel plezier met de keuken. Eelco
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal goed”
Door Janet op maandag 19 okt 2020 20 | vestiging Veendam
Relaxte sfeer in de showroom. Ben geholpen door Rick.
Hij
- legt geen druk
- is geïnteresseerd
- denkt met je mee
Met als resultaat een keuken waar je helemaal tevreden over bent.

Aanvulling ontvangen op 19 oktober 2020: Op tijd geleverd en vervolgens gemonteerd door Jan Dekkers. Allebei helemaal goed.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door danett meijer op woensdag 14 okt 2020 20 | vestiging Alkmaar
Ben zeer tevreden over mij ervaring met I-kook. Tijdens het gesprek met keuken coach Jeroen in Alkmaar hebben wij design ideeën uitgewisseld en budget besproken. Aan het einde van het gesprek had ik een prachtig keuken sketch design op papier. Jeroen waar zeer hulpzaam en gaf goed advies. Het plaatsen van de keuken was probleemloos gegaan. Tijdens het plaatsen en na het plaatsen was Jeroen langs gekomen om te checken als alles naar wens was en dat is het inderdaad. Ben erg tevreden met mij Keuken en zal I-kook zeker aanraden.
FOTO VAN DANETT MEIJER
Keuken langs de wand
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Jorn op vrijdag 9 okt 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik was op zoek naar een keuken, en in de winkel werd ik gelijk goed en vriendelijk geholpen. Ik kon gelijk een keuken samenstellen geheel naar wens, en kreeg meteen een 3D weergave. De montage verliep sneller dan verwacht en het eind resultaat was dankzij de vakkundige monteur echt fantastisch! Die ook schoon en netjes te werk ging, alles deed in overleg en graag dacht in oplossingen. Goede snelle service, goede communicatie, en personeel wat graag met je meedenkt. Zeker een aanrader!!
FOTO VAN JORN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Proactief”
Door Paul Broeders op donderdag 8 okt 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Alleen maar lof, vriendelijke ontvangst, snel door wat onze wensen zijn en vindt daar dan ook snel de juiste oplossingen bij. Uitgestelde levertijd i.v.m. eerst verbouwen is geen probleem. Helaas wat kleine afwijkingen bij de levering maar daar wordt dan ook weer proactief, snel en goed op gereageerd. Hetzelfde geld als je zelf wat verprutst tijdens het plaatsen en het mooie is dat daar dan ook nog dezelfde korting gehandhaafd wordt als bij aanschaf.
FOTO VAN PAUL BROEDERS
Zelf geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mist service”
Door Johan de Moor op dinsdag 29 sep 2020 20 | vestiging Oud-Beijerland
Wij zijn tevreden over de montage van de keuken en het eerste meedenken over het ontwerp. Over de afhandeling zijn we iets minder te spreken. In onderling overleg is namelijk besloten dat we het stukwerk v/d keuken na plaatsing laten uitvoeren; daar het plaatsen vrij nauw luisterde. Op de vraag of er vervolgens nog gekit worden, kwam de reactie dat dit qua planning niet goed uitkomt. Dit vinden we teleurstellend. We wonen in hetzelfde dorp als waar het filiaal gevestigd is en op de eerste dag v/d plaatsing kwam de monteur bij ons ook later i.v.m. het inmeten van een keuken. Kitten kost niet heel veel tijd, dus kan ook prima aan de randen van de dag. Het feit dat deze service niet geboden wordt naast nog een aantal kleine voorvallen, doet ons besluiten om I-Kook niet te adviseren aan bekenden.

Aanvulling ontvangen 8 oktober 2020: Inmiddels is er telefonisch contact geweest tussen ons en I-Kook en is afgesproken dat het kitten alsnog wordt uitgevoerd door I-Kook. We hebben er vertrouwen in dat dit naar behoren wordt uitgevoerd.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2020: Vandaag is de monteur van i-kook langs geweest voor de kit-werkzaamheden. Ook heeft hij een wandplank recht gehangen, die schuin was komen te hangen na het stukken en verven. We zijn tevreden met de afhandeling.
REACTIE VAN ROEL OOSTRA
Gelukkig hebben we jullie toch nog kunnen helpen. Heel veel plezier met de keuken! Team I-KOOK Oud-Beijerland
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door José Schussler op zondag 20 sep 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Begin maart van dit jaar ben ik bij I Kook in Zoetermeer binnengelopen en kon daar op mijn gemak alles bekijken. Ik heb in de periode tussen maart en eind mei meerdere afspraken gehad met keuken coach Dylan Hoogerheide en hij heeft mij deskundig geadviseerd en een mooi ontwerp gemaakt. Ik heb meermalen stalen van deurtjes en werkbladen mogen lenen om bij lichtinval thuis te bekijken. Nadat de keuken definitief in bestelling was genomen hebben Danny en Amke mij nog met eindeloos geduld geholpen met de planning die nogal nauw luisterde vanwege de verbouwing van mijn huis. Op afgesproken data werd alles keurig geleverd en door monteur Jeffrey nauwkeurig en netjes gemonteerd. Advies, begeleiding en montage waren perfect. En geen 'even bellen met de manager' flauwekul. 100% tevreden
FOTO VAN JOSÉ SCHUSSLER
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door Inge de Bont op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Veenendaal
Al bij het ontwerpen van onze keuken zeer goede ervaring. Vervolgens het plaatsen in december 2018 top. En dan is het afwachten wat de service gaat zijn. Na bijna 2 jaar zit er op 1 deurtje in de keuken een verkleuring. Maar ook dit wordt ook weer met dezelfde service opgepakt. Er wordt een nieuwe deur besteld. Geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie Claes uit België op vrijdag 11 sep 2020 20 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel warm ontvangen in de vestiging in Eindhoven. Ruime keuze en onmiddellijk onze droomkeuken gezien. Niks was te veel voor de verkoper. Luisterde onmiddellijk naar ons en was niet opdringerig en maakte een mooie 3D tekening van onze kookeiland. Zelfs bij het sluiten van de grenzen, tijdens de Corona, was er een goed contact, omdat wegens deze omstandigheden onze keuken later opgehaald kon worden. Bij het ophalen van onze keuken heel vriendelijk ontvangen door de jonge gasten. Ze hebben zelfs meegeholpen om alles in te laden. Echt een aanrader. Zelfs na het plaatsen van de keuken, dat we zelf hebben gedaan, konden we terecht met vragen. Voor prijs kwaliteit moet je bij I-kook zijn.
FOTO VAN FAMILIE CLAES UIT BELGIË
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door Jean Knarren op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Sittard
I Kook Sittard is een echte aanrader. Een kwaliteitskeuken tegen een goeie prijs. Geen drammerige verkooppraatjes, eerlijk advies, duidelijke communicatie, komen al hun afspraken na en hele prettige begeleiding. Daarnaast wordt de keuken door vakmensen afgemonteerd en dus een schitterend resultaat. 100% aan te bevelen
FOTO VAN JEAN KNARREN
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit? Zijn de deurtjes beetje fingerproof..?
REACTIE VAN JEAN KNARREN
Het is de uitvoering 566 Strade Decor Leisteen en deze absoluutfingerproof.
REACTIE VAN RUBEN
Hallo Jean, wij zoeken eigenlijk een zelfde type keuken, met dezelfde opstelling, alleen dan in het matzwart. Zou jij mij willen vertellen aan wat voor bedrag ik hierbij moet denken?
REACTIE VAN JEAN KNARREN
Beste Ruben, met de keuzes zoals wij ze hebben gemaakt, ook enkele dure keuzes moet je denken aan rond de €11.500. Dure keuzes bedoel ik dan een composiet blad, Siemens apparatuur en een grote inductie flexibele kookplaat.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door Claudia op donderdag 3 sep 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Na een prettig contact in de winkel en het sluiten van de overeenkomst, is de betrokkenheid, transparantie en service helaas weg. Telefoontjes en mailtjes worden laat of niet beantwoord en afspraken worden niet nagekomen. Bij levering van de keuken, blijkt dat deze niet geplaats kan worden omdat ikook de technische tekening (leidingwerk en afmeting van de keuken) niet op orde heeft, dat de koelkast niet past en is de ovenkast in de verkeerde maat is geleverd waardoor de keuken in het geheel niet geplaats kan worden. Ook ontbreken er onderdelen van de keuken. Verder blijkt dat er verkeerde keukenapparatuur besteld is, waarbij ikook geen moeite doet om tot een oplossing te komen en het aan de klant laat om een oplossing te verzinnen. Excuses maken is er sowieso niet bij.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Willem op woensdag 19 aug 2020 20 | vestiging Den Haag
Keuken op afstand gekocht vanuit Bonaire. Prima geholpen met keuze alternatieven. Goede werktekeningen en uitstekende kwaliteit in relatie tot prijs. Betrouwbaar bedrijf met goede customerservice! Een aanrader.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2020: Keuken is afgeleverd en lokaal gemonteerd. Alles functioneert naar wens.
FOTO VAN WILLEM
Keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door R. Koopman op zaterdag 8 aug 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Goed geholpen met de keuze van de keuken en zeker toen na plaatsing bleek dat de kraan en spoelbak een defect hadden. Deze onderdelen werden direct nieuw besteld en in korte tijd geleverd. Gezien de reacties van een ieder die de keuken ziet, mag het resultaat daar zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Alles voor elkaar gekomen”
Door Ria Bosma op dinsdag 28 jul 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Super blij met onze keuken. Goed geadviseerd door medewerker Freek. Alles volgens afspraak gegaan. Wij zaten krap in de tijd maar het is allemaal binnen het tijdsbestek voor elkaar gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door desiree duit op dinsdag 14 jul 2020 20 | vestiging Den Helder
Prachtige keuken samengesteld en laten plaatsen zeer vriendelijk personeel perfect geholpen
FOTO VAN DESIREE DUIT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Specialist”
Door Ronald Wentink op maandag 13 jul 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
i-Kook is de specialist waar je moet zijn als je je droomkeuken waar wilt maken.
Na veel teleurstelling en afspraken die niet waar zijn gemaakt, hadden wij de hoop opgegeven om een goede keukenspecialist te vinden. Zo hadden wij bijvoorbeeld bij een keukenspecialist een afspraak gemaakt waarvoor wij echt 4 weken hebben moeten wachten, maar dat vonden wij de moeite toen wel waard. Echter zijn wij op de avond van onze afspraak gebeld met de mededeling dat onze afspraak niet doorging omdat er een dubbele afspraak was ingepland. Wij zouden nog teruggebeld worden maar zijn tot op heden niet teruggebeld.

Op een dag werden wij getipt om naar i-Kook te gaan en na zoveel tegenslagen hadden wij eerlijk gezegd niet veel hoop dat we zouden slagen bij i-Kook. Daar aangekomen kwam onze held aangelopen, niet wetend dat HIJ onze droomkeuken waar zou gaan maken. Hij wilde ons graag helpen, maar hij had een afspraak en zijn afspraak zou er binnen +-45 minuten zijn, maar toch wilde hij helpen en liet ons plaatsnemen aan zijn bureau. André is echt een super keukenspecialist en luistert echt naar de klant! In nog geen 45 minuten had hij al zoveel met ons doorgenomen en wilde graag nog een gesprek inplannen om alles rustig door te nemen. Hij had het e.e.a. genoteerd en ging de komende dagen ermee aan de slag om alles voor ons uit te zoeken. Hij noemde dit echt zijn huiswerk en echt waar, hij had ook echt
alles van A tot Z uitgezocht! Hij had tevens een plan gemaakt voor de leidingen (water en elektra). Dit alles was vrijblijvend! De klant staat echt op nr. 1 bij i-Kook. Ze hebben naar ons geluisterd en hebben hun best gedaan om onze droomkeuken waar te maken. Alles verliep volgens afspraak, geen vertraging en ook geen ontbrekende onderdelen o.i.d. André liet weten dat hij het eindresultaat graag wilde zien zodra de keuken af was. We hebben even moeten wachten omdat de afzuigunit vertraagd was, maar afgelopen week is hij bij ons op bezoek geweest en verraste ons met een tas vol lekkers en een mooie fles Chardonnay! Welke keukenspecialist doet dit tegenwoordig? i-Kook dus! Dit was echt onverwachts en wij wilde André/i-Kook ook bedanken voor zijn tijd en service en om deze reden wilde wij ook persoonlijk een leuk presentje afleveren. Het was aan het regenen en de deur werd door een vriendelijke man voor ons opengehouden, niet wetend dat deze vriendelijke man de directeur van i-Kook is, totdat wij wat later op de dag een mail ontvingen van i-Kook. De directie was verrast dat wij de moeite hadden genomen om naar i-Kook te komen voor het persoonlijk bezorgenbvan een presentje en om te bedanken voor de service. En dit is nog niet alles, de directie wilde ons ook bedanken en om deze reden heeft hij ons (vanuit het hart) een leuk presentje voor in de keuken gestuurd. Toevallig hebben wij het presentje vandaag in ontvangst genomen en ik kon mijn ogen niet geloven.. een Boretti Special giftbox! Het gaat ons echt niet om de presentjes, maar de service die wij hebben gekregen. Dit was en is gewoon TOP! Ze hebben vanuit hun hart gehandeld en hun best gedaan om onze droomkeuken waar te maken, dit waarderen wij echt enorm! Ik heb een heel verhaal getypt, maar dit zijn zij ook waard, zodat een ieder kan lezen dat i-Kook niet zomaar een keukenspecialist is, maar echt veel meer dan dat. Dus heb je een keuken nodig of ben je opzoek naar iets speciaals, ga dan naar i-Kook en je zult gegarandeerd slagen! Want ze doen er echt alles aan om jouw droomkeuken waar te maken. Wij hebben in ieder geval elke dag het gevoel alsof wij in een showroomkeuken staan te koken en dit hebben wij echt te danken aan i-Kook!
FOTO VAN RONALD WENTINK
Keukendesign
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Rutger Aberson op zondag 21 jun 2020 20 | vestiging Zaandam
Zeer goede service met een prettige persoonlijke benadering en een goede communicatie. Een meetfout met betrekking tot een van de keukenkasten werd meteen goed en zonder extra kosten opgelost. Ik kan I-Kook zeker aanbevelen.

Aanvulling ontvangen 22 juni 2020: De keuken is begin maart gemonteerd en bevalt uitstekend. We hebben geen klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Fam. Leijen op donderdag 18 jun 2020 20 | vestiging Den Helder
Complete keuken gekocht, prima uitleg en informatie, objectief en luisterend naar wat de klant wil.
FOTO VAN FAM. LEIJEN
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Riemer Veldkamp op maandag 8 jun 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij werden van alle keuken winkels in den helder het best geholpen bij Ikook. Die zelfde dag dat we binnen liepen hadden ze al een inpressie laten zien wat wij precies wilde. We waren heel erg enthousiast en ook werden we in het proces goed begeleid. Als er iets was met betrekking tot onze nieuwe keuken werden we direct geholpen. Al met al top service !!
FOTO VAN RIEMER VELDKAMP
Geplaatste keuken
REACTIE VAN EUGENE
Hoi! Wat heeft u ongeveer betaald voor deze keuken incl montage? Gr.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige maatwerkoplossing”
Door Joke en Harry de Groot op donderdag 23 apr 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een lekkage van de kick-space verwarming onder onze 25 jaar oude keuken, met als gevolg kromgetrokken planken van de houten vloer was het begin van een project, waarbij de vloer werd gerenoveerd, de keuken vervangen en de voorpui van het huis voorzien van kunststof kozijnen. Op zoek naar een keukenleverancier, die niet uit is op snelle verkoop, maar met de klant meedenkt, kwamen we uit bij I-KOOK, waar we door "keukencoach" Jessica Renders prima zijn geholpen om een keuken naar ons eigen idee te ontwerpen. Ook de realisatie, waarbij de coördinatie tussen de diverse partijen een issue was, is goed verlopen. Met complimenten voor keukenmonteur Vincent, die met zijn ideeën een prachtige maatwerkoplossing heeft gerealiseerd.
Nu na een half jaar genieten we nog steeds van onze nieuwe keuken.
FOTO VAN JOKE EN HARRY DE GROOT
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gemonteerd”
Door Ceciel Froijen op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Sittard
We hebben daar onze keuken gekocht SUPER TEVREDEN fijne verkoper (Rinaldo)alles op tijd geleverd perfect gemonteerd door goeie vakman . Jammer dat I Kook niet zo bekend is in regio Maastricht Aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij”
Door Marthe op dinsdag 31 mrt 2020 20 | vestiging Eindhoven
We wilden een zwarte keuken, maar wisten verder nog niet veel van de mogelijkheden. Door onze keukencoach Rob Martens zijn we erg goed geadviseerd. We hebben nu een mat zwarte keuken met een betonlook blad. Het mooiste vonden wij dat Rob zo goed mee dacht en daardoor hebben we voor apparaten van ATAG die ook mat zwart zijn. We zijn heel erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN MARTHE
Matzwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Marja en Herman Legerstee op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Van onze 22 jarige keuken werden de deuren slecht. Zonder dat we er echt haast bij hadden hebben we verschillende keukenzaken bezocht om ideeën op te doen. Ook hebben we de optie overwogen om alleen de deurtjes van de oude keuken te vervangen. Nadeel daarvan was dat de apparatuur ook 22 jaar oud is waardoor we mogelijk daarna het ene na het andere apparaat zouden moeten vervangen. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om door I-Kook een voorstel voor een nieuwe keuken te laten maken, zodat we een beeld zouden krijgen van de kosten en een betere afweging te kunnen maken tussen nieuwe keuken of andere deurtjes. We werden geholpen door Jessica. We hadden al wel een beeld van hoe we de keuken wilden indelen. Om de juiste kleuren te vinden was een grotere uitdaging. Met ondersteuning van Jessica hebben we uiteindelijk de kleurstelling gevonden die we beide mooi vonden. We hebben Jessica's geduld hiermee meteen getest. Vervolgens is de indeling van de keuken gemaakt waarbij Jessica er een goed oog op hield dat de symmetrie klopte. Verder viel op dat ze veel oog voor de details had, zoals net een klein stukje uit het werkblad om de kast mooi aan te laten sluiten, toch nog een extra wandcontactdoos voor de keuken apparatuur. Kleine dingen waardoor het resultaat uiteindelijk allemaal klopt. Op haar advies zijn we voor de apparatuur gaan kijken bij Inspiratiehuis 2020 in Hoofddorp. Toen het plaatje, inclusief de prijs, compleet was hebben we uiteindelijk gekozen voor deze nieuwe keuken. Hoewel het wel een beetje pijn deed van de oude keuken afscheid te moeten nemen (nog een mooi composiet werkblad en zo). De keuken is eind januari geplaatst door Vincent. Hij is een van de keuken installateurs waar I-kook mee werkt en echt een Pietje Precies. De keuken staat er nu inmiddels twee maanden en ik kan niet anders zeggen dan dat we er ontzettend blij mee zijn. We zijn heel tevreden over hoe alles verlopen is en kunnen iedereen aanraden een keuken bij I-kook te kopen.
FOTO VAN MARJA EN HERMAN LEGERSTEE
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Marja en Herman Legerstee
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Penterman op zondag 15 mrt 2020 20 | vestiging Huissen
Alles is prima en al helemaal de service en vriendelijkheid van Michael
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Andre op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht en zelf geplaatst alles was goed geregeld
Reactie of foto toevoegen
“Alle tijd gehad”
Door Visser op donderdag 12 mrt 2020 20
We kregen alle tijd om een keuken uit te zoeken en er werd niets opgedrongen.
Het advies wat we kregen was op maat en erg nuttig. De prijs van de keuken was ook prima, een kwalitatief goede keuken voor een lage prijs, incl. alle apparatuur.
We zijn dik tevreden met de keuken en het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door H. Wiegmans op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Tijdens het koopproces werden door een verkoper (die twee dagen later zou vertrekken) de bekende trucs uitgehaald zoals beschreven door de Consumentenbond (laatste dag van de kortingsactie/nu beslissen/etc.). Tijdens de installatie is er veel misgegaan. Plafondplint niet goed uitgemeten (moest een andere oplossing voor komen). Deurtjes werden op de kastjes gezet met vuile handen. We hebben de smeerboel zelf maar gereinigd. Afdekplaatjes voor de scharnieren werden door mij teruggevonden in een afvaldoos. De massa karton en ander afval werd niet afgevoerd (staat in de kleine lettertjes). Verkeerde kokend waterkraan geadviseerd. Moest veranderd worden. Granieten aanrechtblad was niet optimaal. Enz., enz. Typisch is dat er geen officiële oplevering is. Mogelijk dat dat bij andere bedrijven ook niet gebeurt maar het zou toch zeer aan te raden zijn om het hele proces met de klant af te ronden. Ook tussendoor is er geen initiatief vanuit I-Kook geweest. Uiteindelijk zijn wij toch niet geheel ontevreden, hoewel recent bleek dat er tussen twee glasplaten in een verlicht kastje nog veel styropor zit. I-Kook zou contact opnemen met de installateur. Nooit meer iets gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Voorspoedig gegaan”
Door Tessa Reigel op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik heb bij I-kook een hele mooie keuken gekocht voor een mooie prijs. Zeker geen spijt van gehad. De keuken was precies zoals ik mij had voorgesteld. Door Nick ben ik vanaf het begin tot het eind goed geholpen. Ik kon altijd de winkel inlopen om nog wat aan de keuken aan te passen of te bespreken. De keuken werd netjes ingemeten door Nick en er word goed gecontroleerd of de aansluitingspunten op de juiste plek zijn. Nick polste vaak hoe de verbouwing van mij huis ervoor stond zodat de keuken op het juiste moment besteld kon worden. Ook de levering liep voorspoedig. Wij hebben zelf de keuken in elkaar gezet en hier ontbrak niks aan. Overal zat netjes een boekje bij hoe het aangesloten moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke voldoende”
Door François Flisijn op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij hebben voor onze nieuwe woning een complete keuken bij I-kook Den Helder gekocht hier werkt een enthousiast team die onze gedachte om hebben gezet naar een super mooi ontwerp voor een heel nette prijs aan ons heeft aangeboden. Tijdens de bouw was er regelmatig contact of alles naar wens verliep. De keuken is door vakman Leon geplaatst, zijn motto "ik plaats keukens zoals ik ze zelf ook in mijn huis wil hebben". Ik geef het I-kook team verkoop en plaatsing een dikke voldoende.
FOTO VAN FRANÇOIS FLISIJN
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit maar klachten niet opgevolgd”
Door Sander op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Soesterberg
Keuken gekocht. De gesprekken vooraf verkoop waren prettig, de ontwerpen waren mooi, de kwaliteit van de keuken is goed. De after sales is slecht. Een klacht na levering [over de kookboiler] werd telefonisch niet netjes afgehandeld en we werden ook niet meer teruggebeld. Het naleveren van een kapot deurtje werd niet opgevolgd. Ook toen weer niet teruggebeld. Ik raad daarom ikook niet aan.

Aanvulling ontvangen 18 februari 2020: N.a.v. bovenstaande reactie heeft ikook contact opgenomen om het te bespreken. Ikook heeft aangegeven dat het een samenloop van omstandigheden is geweest. En gaat het verder intern bespreken om ervoor te zorgen dat het niet meer voorkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede installateur maar wel diverse punten”
Door Edwin Andreoli en Marita Remolado op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Alphen aan den Rijn
Allereerst zijn we niet blij met het opmeten van de keuken. Een keukenkast is niet geleverd. Een apothekerskast is i.p.v. een hoge , een halve geplaatst. Onder het mom van meer plint materiaal wilden jullie het goedmaken maar dat klopt ook niet. Te weinig plint materiaal zowel onder als boven. Boven de gootsteen, onder het raam was te weinig en moest nabesteld worden wat na een maand geplaatst werd. Dank zij een zeer goede installateur (Ton Schaeffer) met zijn maatje kwam het wel goed maar al die losse stukjes plinten mag toch niet de bedoeling zijn. Wel hebben we de volle mep betaald wat wij niet juist vinden.
Reactie of foto toevoegen
“Oog voor detail”
Door Nikkie Klein op zaterdag 25 jan 2020 20 | vestiging Almere
Ik ben heel erg goed geholpen, door Henry en zijn collega's. Ze denken goed mee en je wordt goed begeleid. Ik ben enorm blij en gelukkig met de nieuwe keuken. Daarnaast is de montage echt gedaan door een vakman. Die een goed oog had voor details.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door S.A. van Druenen op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Alphen aan den Rijn
Showroom keuken gekocht, zelf gedemonteerd en opgehaald. Goede prijs, informatie, hulp en after sales. Complimenten voor Paul Ouwerkerk!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Randy Wirht op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Bergen op Zoom
Fantastisch geholpen door Marvin Jacobs. Erg professionele verkoper met oog voor klant en denkt mee. Zelfs nadat er verkocht is, denkt hij nog mee en maakt hij kleine aanpassingen als dat nodig is tot het resultaat perfect is! Meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Foutloos”
Door Roel Klasens op zondag 19 jan 2020 20 | vestiging Den Helder
Prima geholpen door Nick. Installatie keuken is foutloos afgerond binnen 6,5 uur.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door jvdw op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Oudehaske
keuken gekocht ,super goed geholpen ,en hele goede service
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Henk op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Zaandam
Complete keuken, alles werkt uitstekend. Kleine aanpassingen werden prima uitgevoerd. Aan te raden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Sandra Luesink op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken Helemaal naar onze wens.Super netjes ingezet erg blij mee een aanrader om heen te gaan!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam Bos Ijsselstein op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Soesterberg
Hallo wij gingen voor een hoekkeuken binnen een bepaalde budget. Wij zijn daarin geslaagd en door de verkoopadviseur op een correcte en niet opdringerig geholpen vervolgens is de keuken op vakkundige wijze geplaatst alle afspraken zijn netjes nagekomen wij zijn zeer tevreden en wat ons betreft is i kook soesterberg zeker een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met oplossing”
Door R.de Kievit op donderdag 2 jan 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Keuken op 15 augustus 2019 gekocht bij Küchentreff in Zoetermeer. Nadat de bestelling was gedaan werd ons medegedeeld dat alles afgehandeld zou worden via I-Kook Filiaal Den Haag. De keuken zouden wij zelf plaatsen, hetgeen zeker geen probleem voor ons was, aangezien wij dit al diverse malen eerder gedaan hadden. De orderbevestiging bevatte de juiste keukenonderdelen, zoals wij met dhr. Hoogerheide van Zoetermeer hadden besproken en waarna nog een aanvulling via de e-mail was gedaan. De problemen ontstonden na levering van de keuken op 22 oktober en hebben uitsluitend te maken met de geleverde en niet geleverde onderdelen. Op 22 oktober werd de keuken dus afgeleverd en alle dozen werden in de huiskamer gezet. Drie hoge kasten pakten wij direct uit, aangezien wij deze al direct in onze pas gerenoveerde keuken konden plaatsen. Hierbij bleek 1 kast niet juist te zijn. Een afwijkende maat van een bovendeur en de ruimte voor een combimagnetron, waardoor het aanzicht van deze kastenwand niet meer symmetrisch was. Tevens was de zijkant van kast 2 gekraakt, maar aangezien dit tussen de kastenopstelling uit het zicht zou blijven namen wij dit maar voor lief. De fabrikant (Nobilia) had zonder overleg maar even bepaald dat het anders moest. Om een lang verhaal kort te maken: er bleek nog meer niet juist te zijn, nl. alle handgrepen waren van een verkeerd type, een deel van het composiet aanrechtblad was niet geleverd, het composiet blaadje voor in de koffienis was niet geleverd en de kast voor de afzuigkap bevatte niet het juiste interieur. Dit laatste was ook door Nobilia zonder overleg bepaald. Van al deze problemen zijn direct meldingen gemaakt, terwijl de onjuiste kast voor de afzuigkap door dhr. Hoogerheide zelf bij ons thuis werd geconstateerd, nadat wij hadden geëist dat hij zelf moest komen controleren of de rest van de keuken-onderdelen goed waren. Er moesten dus een aantal onderdelen opnieuw worden besteld, hetgeen weer een week of 6 zou duren. Wij hebben steeds de loyaliteit op kunnen brengen om af te wachten hoe e.e.a. opgelost zou worden. Uiteindelijk is na ca. 2 weken het ontbrekende deel van het aanrechtblad geleverd. Dit bleek nog in het magazijn te staan. Bij het plaatsen van de composiet achterwand bleek deze verkeerd te zijn ingemeten en was ca. 2 cm te kort. De boorgaten voor de wandcontactdozen zaten ook niet op de juiste plaats. Hiervoor kon de aangedragen oplossing (een stukje composiet als verlenging van de achterwand) onze goedkeuring niet wegdragen, zodat wij kozen voor het alternatief: een vergoeding voor geleden schade. Ook was er een meerprijs gerekend voor het interieur van de kast voor de afzuigkap, waarvoor uiteindelijk een standaard kast is geleverd. Na ca. 3 weken is het juiste type handgrepen geleverd en voor de onjuiste kast na 6 weken (op 17 december) inderdaad de juiste geleverd, maar helaas ook weer met een beschadiging aan de zijkant. Van de beschadiging heeft de chauffeur een foto gemaakt en deze naar I-Kook gezonden. Tevens is het composiet blaadje voor de koffienis geleverd. Al met al hebben wij op 10 december middels een e-mail aan Küchentreff (inmiddels omgedoopt tot I-Kook Zoetermeer) kenbaar gemaakt dat er een verrekening / vergoeding voor deze zaken moet komen. En op 23 december opnieuw. Er wordt nu niet meer gereageerd op onze e-mails. Wat denkt I-Kook hieraan te gaan doen!
REACTIE VAN R.DE KIEVIT
Kort na plaatsing van de negatieve review heeft I-Kook in de persoon van dhr. Hoogerheide contact opgenomen en is inmiddels bij ons geweest voor het bespreken van een voor beide partijen acceptabele afhandeling. Daarbij zijn de problemen doorgenomen en is met wederzijdse instemming een vergoeding overeen gekomen, welke tussen nu en 10 dagen zal worden afgehandeld. Wij zijn tevreden met deze oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Valerie op woensdag 1 jan 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik heb een keuken gekocht voor mijn nieuwe woning. Toen ik de zaak binnenliep werd ik al gelijk geholpen door een van de verkopers (Jimmy Berends). Hij heeft mij begeleid door het hele proces met de keuken ontwerpen en alles ervoor uitkiezen qua frontjes, blad, apparaten enz. Toen na het inmeten bleek dat ik de verkeerde maten had doorgegeven voor de keuken, was dit geen probleem en hebben we bij het afroep gesprek een nog mooiere keuken afgesproken dan origineel het plan was. Het eindresultaat is super mooi geworden en ik ben er heel tevreden mee.
FOTO VAN VALERIE
Resultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Minder tevreden over service maar alles opgelost”
Door Katherine Baranova op zaterdag 21 dec 2019 19 | vestiging Den Haag
A large kitchen of 25000 was beautifully designed by Jerry and we got really good advice. However we were less happy with the Installation and communication afterwards. At the end, we found a way to get attention and the remaining bits were all fixed.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige samenwerking”
Door Wilfred op woensdag 27 nov 2019 19 | vestiging Oud-Beijerland
Voor de derde keer een keuken op maat uitgezocht en gekocht en weer uitstekend geholpen! Levering was keurig op tijd en plaatsing zonder problemen in twee dagen voor elkaar.
FOTO VAN WILFRED
Keuken met houtlook panelen
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Glenn van Polanen op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Den Haag
Heel goed geadviseerd en geholpen door Rachid. Mooie keuken gevonden tegen een zeer scherpe prijs. Goed geïnstalleerd. Ik zal i-kook zeker aanbevelen en dit verkooppunt.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door koek op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Complete keuken met apparatuur. de keuken bestaat uit 2 hoge inbouwkasten met 2 combi's erin en 4 kasten in de kleur aquamarijn, verder een lang keuken blok in de kleur grafiet met 4 grote laden en een afwasmachine, een inductie kookplaat met hub in hood. Super goed geholpen met alles bij elkaar zoeken, het tekenen en ontwerpen. de aflevering ging vlekkenloos volgens afspraak, kleine dingetjes die tussendoor kwamen werden dezelfde dag opgelost, zeer snelle reacties . wij zijn echt super tevreden en hebben Ikook al vaker aangeraden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door van zeeland-beckx op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Etten-Leur
keuken, goed geholpen door adviseur en niet dwangmatig geholpen.Goed advies en een prima afterservice.
FOTO VAN VAN ZEELAND-BECKX
Resultaat
+ Toon extra foto van van zeeland-beckx
Reactie of foto toevoegen
“Zelfplaatsing”
Door J.Kops op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
Wij hebben een keuken gekocht en zelf geplaatst.
FOTO VAN J.KOPS
Keuken zelf geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Rustige manier van werken”
Door Fam. Faber op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Oudehaske
Een prachtige keuken gekocht. Fokke heeft ons op een fijne/ rustige manier geholpen. Oprecht geïnteresseerd in onze wensen. Een front was beschadigd en daar werd niet moeilijk over gedaan. Paar weken later kwam er gewoon een nieuwe. Groot pluspunt : niet opdringerig.
Reactie of foto toevoegen
“Naar alle tevredenheid”
Door Helen den Hollander op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Sliedrecht
Keuken gekocht. Fijn geholpen! De keuken is naar alle tevredenheid geplaatst. Wij raden deze vestiging van I-Kook zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk gegaan”
Door E.P van Weeren op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Alphen aan den Rijn
Zeer goed en eerlijk geholpen,ik zou het bedrijf aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos gegaan”
Door H. Van der Hoeven op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Oudehaske
Nieuwe keuken gekocht. Perfect geholpen en goede installatie. Alles probleemloos tegen een betaalbare prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Geinstalleerde keuken”
Door Maikel op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Bergen op Zoom
Ik ben zeer tevreden over de service, je word zeer goed geholpen!
FOTO VAN MAIKEL
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Marlies Hartman op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
Wij hebben ons laten adviseren door dhr. Hubers bij Ikook Soesterberg. Hij heeft voor ons een prachtig ontwerp van de keuken gemaakt wat ook tot in de puntjes is uitgevoerd. Goed advies, geweldige service en een top product. Een absolute aanrader!
FOTO VAN MARLIES HARTMAN
Prachtig ontwerp
+ Toon extra foto van Marlies Hartman
+ Toon extra foto van Marlies Hartman
+ Toon extra foto van Marlies Hartman
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Maarten op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Veendam
Een complete keuken gekocht. Ons idee is vrijwel geheel overgenomen en op praktische punten verbeterd. Goede keuken eraan overgehouden voor een goede prijs.

Aanvulling ontvangen 19 november 2019: De keuken is geleverd en gemonteerd zonder problemen. Een kastje bleek beschadigd te zijn bij transport met nauwelijks merkbare schade maar de monteur heeft toch een nieuw besteld en inmiddels gemonteerd.
Enkele maanden verder nog nergens het idee gehad dat we ergens spijt van zouden moeten hebben. Ook qua prijs nog steeds een goed gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar niet tevreden met montage”
Door Ber Poulissen op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Eindhoven
Keuken geplaatst door i-kook niet netjes afgewerkt stopcontacten van de achterwand te groot uitgezaagd,zouden daarom een nieuwe achterwand plaatsen door de zelfde monteurs deze zijn weggelopen toen ze bezig waren met plaatsen van de achterwand nadat ik hun op hun fouten had aangesproken, gelijk contact opgenomen met i-kook Eindhoven er zou een andere monteur komen om het op te lossen die heeft het wel netjes gedaan,er was ook beschadigingen in de binnenkant van de koelkast kast deze zijn er nog steeds moet nog worden opgelost keuken geplaatst op 9 juli 2019. In de winkel zijn we goed geholpen. Ik raad dit bedrijf niet aan
REACTIE VAN BER POULISSEN
foto stopcontact
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over geleverde keuken”
Door J.Scheerder op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
Nieuwe keuken, er werd goed mee gedacht door onze adviseur Martin! Voordeel je kreeg gelijk een goede tekening mee en er was altijd verandering mogelijk
FOTO VAN J.SCHEERDER
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Caroline Kerssens op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
De keuken is fantastisch! Zeer praktisch. We zijn enorm goed geholpen door Ron. Goede en praktische tips. En René heeft de keuken foutloos geïnstalleerd. Heb geen enkel negatief punt.
FOTO VAN CAROLINE KERSSENS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Duurde te lang”
Door Tim Amsterdam op zaterdag 9 nov 2019 19 | vestiging Zaandam
Afgelopen zomer keukenkasten besteld bij I-kook in Zaandam. Het uitzoeken en betalen ging snel. Echter begonnen daarna de problemen. Slechte communicatie, klantonvriendelijk, treurige planning en een levertijd van 19 weken maakt dit tot een zeer slechte ervaring. Als klant verwacht je anders behandeld te worden. Dankzij een zeer slechte beschikbaarheid van monteurs, vele schades en zeer slechte service zal ik deze vesting ten alle tijden afraden.
Reactie of foto toevoegen
“Generally good but room for improvement”
Door Ni op zondag 20 okt 2019 19 | vestiging Zaandam
We bought the kitchen including electric applicance from I-Kook for our new house. They also arragned the installation as well, very quick performance.
Generally speaking, it is Good. But there are still a few places to be improved. I hope they will help us to fixe it.
1. some screws dropped from the door of refrigerator, now the door can not be open and close easily.
2. the bottom part Laminate of the kitech can not be closed.
3. the joint of the water tap is leaking water slightly.
4. the side laminate has a little broken.
Best Regards, Ni
FOTO VAN NI
REACTIE VAN MATTHIJS VISSER (I-KOOK ZAANDAM)
Thanks a lot for your feedback. Fortunately we spoke each other this week and solved some issues. Thanks again, enjoy your kitchen!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Oosterveer op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Den Helder
Wij hebben een keuken bij Ikook gekocht. Wij zijn goed geholpen met de keuze van onze keuken. Er is netjes ingemeten en de keuken is keurig gemonteerd.
FOTO VAN OOSTERVEER
Netjes geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Gewoon blij”
Door Jan en marian Christiaanse op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Alphen aan den Rijn
In alle rust hebben wij naar keukens gekeken werden niet achterna gezeten niet in de winkel of telefonisch. Goed geadviseerd door Paul. Alles strak geregeld prima monteurs, en ondersteuning vanuit de vestiging. Gewoon blij dat we daar terecht zijn gekomen
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Door Alma Boerland op dinsdag 1 okt 2019 19 | vestiging Soesterberg
Ik heb een keukenblok gekocht voor in de ontvangstruimte in mijn beauty praktijk.
Al mijn cliënten vinden hem , net als ikzelf, prachtig. !!!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Sanna Helmer op woensdag 25 sep 2019 19 | vestiging Soesterberg
Ik heb een complete keuken met eiland gekocht bij I-Kook Soesterberg. Ron Hubers was een verademing ten opzichte van verkoopadviseurs die ik sprak bij andere keukenleveranciers. Geen langdradige verkoopverhalen en spannende berekeningen om tot een korting te komen. Nee, gewoon eerlijk, meedenkend en de prijs is de prijs. Verder is de keuken top en ook de plaatsing ging geruisloos. Eigenlijk alleen maar complimenten.
FOTO VAN SANNA HELMER
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Erskine van Loenhout op donderdag 19 sep 2019 19 | vestiging Den Helder
Mijn keuken gekocht bij Nick Joor van I-KOOK. Ik ben super geholpen en de prijs viel me reuze mee, ook niet onbelangrijk. De service was perfect geregeld van a tot z. Bedankt Nick.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Thea Joris op zaterdag 7 sep 2019 19 | vestiging Alphen aan den Rijn
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht, Prima geholpen en geadviseerd door I-kook, de keuken is begin juli geleverd en nu door ons zelf geplaatst. De keuken is keurig verpakt afgeleverd, deuren geseald in plastic, alle schroeven, pluggen scharnieren enz. aanwezig zeer compleet.
FOTO VAN THEA JORIS
Hoekkeuken
REACTIE VAN THEA JORIS
Een mooi voorbeeld van het wegwerken van wasmachine en droger, prima tip van I-kook
REACTIE VAN THEA JORIS
Keukenwand
Reactie of foto toevoegen
“Fijn gegaan”
Door Fleur Wijker op donderdag 18 jul 2019 19 | vestiging Den Helder
Ik heb onlangs mijn keuken gekocht bij I-kook in Den helder. Ik ben erg tevreden!
Ik ben goed geholpen in de winkel en bij vragen kon ik makkelijk terecht. Alles werd stap voor stap doorgenomen zodat alles duidelijk was voor mij. Tijdens het plaatsen van de keuken vond ik de flexibiliteit van de monteur ook erg prettig. Voor alles was een oplossing. Heel fijn. Het resultaat is helemaal naar tevredenheid en ik zou I-kook dan ook aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Prima keukenleverancier”
Door S. van Driel op maandag 15 jul 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
I-Kook Capelle heeft onze nieuw keuken geleverd. Dat is een heel plezierig ontspannen traject geweest. Jessica heeft in een aantal bijeenkomsten, met tussendoor infomails, de keuken helemaal volgens onze wensen samengesteld en daarbij heel nuttige adviezen over stijl- en kleurcombinaties en materiaalkeuzes gegeven. Alles in een rustige ontspannen sfeer, geen tijdsdruk. Ook de prijsvorming was snel helder. De levertijd is in goed overleg bepaald en correct nagekomen. Het inmeten gebeurde door René die de keuken ook zelf heeft geplaatst . Een perfecte vakman die rustig en gestructureerd heeft gewerkt. Alles paste direct, alles werkte correct. Een paar deurrubbertjes en een scharnierstopper zijn op korte termijn door René nageleverd en geplaatst. I-Kook Capelle is een prima keukenleverancier gebleken die we graag iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Ria en Cor op donderdag 11 jul 2019 19 | vestiging Den Helder
We kochten een complete keuken incl. Inbouwapparatuur. Na 30 jaar was het beste wel van de Grandoramakeuken af dus gingen we oriënteren bij I-Kook. Er werd werkelijk geen enkele druk gelegd maar al onze wensen werden in 3D getoond door een sterk meedenkende coach Nick Joor. Ook de prijs viel mee. Deze week heeft Leon de keuken geplaatst, wat een klasbak én wat een goeie adviezen. Allemaal ingrediënten om I-Kook aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Rachelle Mijnhijmer op woensdag 26 jun 2019 19 | vestiging Zaandam
Ik heb onlangs een prachtige betaalbare keuken gekocht bij I-Kook Zaandam. Ik vond het heel prettig dat mijn visie zo snel en vakkundig op papier werd uitgewerkt. Bij het ophalen van de keuken werd het werkblad beschadigd. Als service kreeg ik KOSTELOOS een nieuw werkblad. Kees van Raalte en Matthijs Visser bedankt voor deze service!!
Reactie of foto toevoegen
“Super gegaan”
Door Dan Betlem op donderdag 6 jun 2019 19 | vestiging Zaandam
Keuken in een T opstelling gekocht bij i kook. Wat een super aankoop ,goed geholpen super meegedacht. En het verloop is perfect gegaan,kleine foutjes werden super opgelost. De monteur die bij ons is geweest " Marco", super monteur. Wij zijn zéér tevreden over het verloop van A tot Z
FOTO VAN DAN BETLEM
Keuken in T opstelling
Reactie of foto toevoegen
“Goed bedrijf”
Door René Westerveld op dinsdag 4 jun 2019 19 | vestiging Den Helder
Prima en vriendelijk geholpen in de zaak in Den Helder door Nick. We hebben diverse aanpassingen gedaan en dit werd altijd vriendelijk doorgevoerd. Levering en plaatsing waren dik in orde. Enige restpunten blijven over maar zijn niet noemenswaardig. Je hoort wel anders! Goed bedrijf en zeker aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door Marco van der Sluijs op vrijdag 31 mei 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bij I-Kook Capelle vakkundig geadviseerd door Melissa. Ze nam alle tijd voor ons, had goede tips en kwam alle afspraken na. Installateur René kwam de keuken zelf inmeten. De bezorging was keurig op tijd en er werd zeer voorzichtig met de materialen gedaan. De installatie ging ook vlekkeloos. Melissa nam zelf contact met ons op hoe eea was verlopen en of alles naar wens was gegaan. Erg professioneel en klantvriendelijk. Uiteindelijk is Melissa ook nog persoonlijk langsgeweest met een flesje wijn om de keuken te bekijken. Ik kan I Kook en coach Melissa van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Charles en Trudy op dinsdag 21 mei 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Direct een prima gevoel na het binnen stappen bij Ikook Capelle aan den IJssel. Een ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel geven je dat gevoel. Jessica Renders is uiteindelijk onze keukencoach geworden, en wat een fijne vrouw met kennis van zaken is dit zeg. Voor ons stond één ding vast, hier gaan wij onze nieuwe keuken kopen. Alle contacten zijn prima verlopen, en als er vragen waren werden die keurig beantwoord door Jessica. Onze nieuwe keuken van Ikook is inmiddels net geplaatst door René, een zeer goede monteur. Kortom wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken, en wij willen Jessica en Rene heel hartelijk bedanken voor alles !!!
FOTO VAN CHARLES EN TRUDY
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Trees op maandag 6 mei 2019 19 | vestiging Den Haag
wij hebben een keuken gekocht en is helemaal naar ons zin, ondanks wat tegenslagen, welke direct door I-kook zijn opgepakt en rechtgezet. i-kook loopt niet weg voor zijn verantwoording SUPER, I -kook doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Ja ik beveel I-kook van harte aan bij mijn vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service op keuken”
Door H.M.van den Berg op woensdag 24 apr 2019 19 | vestiging Almere
geweldig goede service. onze keuken gekocht bij I.Kook geeft na bijna 5 jaar wat hapering. een van de lade was het intrek mechanische defect. besproken met Henrie deze heeft voor een nieuw stel geleiders gezorgd. na de montage van de raillade werkt deze weer perfect. terloops over de verschroeide randen van de deurtjes gesproken met Henrie. Na drie weken werden we gebeld dat er nieuwe deurpanelen voor ons klaar stonden. Onze keuken is weer helemaal nieuw. Dit dankzij het team van I.KooK Almere. Henrie en Leon bedankt voor alle extra zorg.
Reactie of foto toevoegen
“Kan niet beter”
Door Brenda Hansen op zaterdag 20 apr 2019 19 | vestiging Veendam
Geweldig, kan niet beter. Ben alleen, maar er werd in alle opzichten goed met me meegedacht. En heb de keuken gekregen die ik 100% in gedachten had.

Eerdere ervaring van 4 augustus 2015: Keuken gekocht, en ben door Hayo geweldig geholpen, met het uitzoeken vd keuken en de apparaten en met het leeghalen en gereed maken van mijn keuken, kortom, overal mee. Kon niet beter. Ook de installateur Jan, deed het erg goed, een harde werker, die weet waar hij mee bezig is.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ina en Bert Zeevaart op vrijdag 19 apr 2019 19 | vestiging Huissen
We hebben een mooie keuken gekocht en zijn daarbij voortreffelijk begeleid door keukencoach Michael Ernst. Hebben de keuken zelf geplaatst en de paar problemen die we daarbij hadden ( door eigen schuld ) zijn geweldig opgelost door Michael en Rob. Helemaal TOP.
FOTO VAN INA EN BERT ZEEVAART
Mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Van campenhout op vrijdag 19 apr 2019 19 | vestiging Almere
Na aankoop van een nieuwe woning waar nog een bruinzeel keukentje in stond van 30 jaar oud, een prachtige keuken gekocht bij IKOOK Almere. Na plaatsing van een van de kasten aan de andere zijde, omdat deze anders voor een deur zou komen gaf ikook de service om anders draaiende deurtjes te leveren. Wat een top service! Chapeau! Dankzij deze goede service hebben zowel mijn zus als mijn ouders ook hun nieuwe keuken bij ikook besteld.
FOTO VAN VAN CAMPENHOUT
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aan te bevelen”
Door Mondzorggilde Nederland op maandag 8 apr 2019 19 | vestiging Den Helder
Keukenkasten, aanrechtbladen, boiler, Quooker. We zijn bijzonder goed geholpen zowel door verkoper als andere medewerkers, flexibel bedrijf, klantvriendelijk met een hoofdletter K! Wij kunnen I-Kook ten zeerste aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door X. Schreuders op maandag 1 apr 2019 19 | vestiging Den Helder
Een complete keuken. Onderkasten, Bovenkasten, Werkblad, Ledlampen, Stopcontacten, Ijskast, Oven, Wasemkap, Inductiekookplaat, Vaatwasser, Kraan met Spoelbak. Zeer goede ervaring zowel bij de samenstelling als met de plaatsing. Bij de samenstelling werden we al goed geïnformeerd over wat er mogelijk was en zo ook bij de keuze van apparatuur. De plaatsing werd gedaan door deskundige monteurs die nauwkeurig werkten en adviezen en tips gaven wat het beste was in gebruik en onderhoud. Zeer tevreden. Er is een staaltje vakmanschap geleverd.
FOTO VAN X. SCHREUDERS
Complete keuken
+ Toon extra foto van X. Schreuders
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door H.en I. Middag op zondag 24 mrt 2019 19 | vestiging Soesterberg
Wij hebben een super mooie keuken gekocht bij I kook. Wij zijn daar enorm goed geholpen...er werd rekening gehouden met ons budget en onze wensen en zij bleven zelfs onder ons budget zitten! Het slopen van de oude keuken en het meerwerk door Henk-Jan was super goed , de loodgieter, de stucadoor en ook de schilder...keurig werk verricht allemaal!! Jullie verdienen allemaal een dikke 10!! De montage verliep heel goed! Henk-Jan is echt een toppertje!!
FOTO VAN H.EN I. MIDDAG
Apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden klant”
Door Kim Karhof op dinsdag 12 mrt 2019 19 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht bij de eigenaar/ filiaalhouder zelf. Ik heb best veel geld betaald. Ik zeer ontevreden over de manier waarop het afgehandeld is. Zoveel miscommunicatie en dat werd allemaal op mijn bordje gelegd, terwijl hij zijn zaken totaal niet op orde heeft.. Van een ingebouwd stopcontact in mijn kookeiland, die er niet in zat en waarvan hij zei dat ik dat nooit had besteld bij hem, tot aan electra die niet in de bouwtekening was gezet en ik dus mijn lampjes onder mijn kastjes niet aan kon doen. Een spoelbak die absurd gekrast was na 1 dag gebruik en het lekplaatje eruit sprong en hij zei dat er een monteur kon komen, maar dat dan wel voor mijn rekening kwam als bleek dat ik het ondeugdelijk had gebruikt (ja, ik had er namelijk in afgewassen!) Tot aan een raam dat eruit moest om de keuken te leveren, terwijl ik duidelijk had gezegd dat het door het trapgat paste en ze dus weer wegreden met mijn keuken. Hij zei dat ik per sé de keuken af moest rekenen 24 uur voor levering, terwijl dat helemaal niet de policy is van IKook, je, mag altijd bij de chauffeur pinnen. De toon waarop hij tegen mij sprak, omdat ik nog niet betaald had, was absoluut niet ok! Kan ik een vrouw alleen zijn, maar zo'n toon sla je niet tegen je klanten aan..Of ik mijn limiet dan wel verhoogd had. En ik had dat van het trapgat, nooit doorgegeven zei hij... De keuken is in november geplaatst en nu pas is er een monteur geweest om iets aan mijn klachten te doen. Ik heb heel vaak gemaild, gebeld over mijn klachten, maar ik moest zowat smeken om garantie. Uiteindelijk heeft 1 van de directeuren mijn zaak bekeken ( hele aardige en behulpzame man) en heb ik in ieder geval de kosten van de electra die achteraf nog moest worden gedaan, door zijn nalatigheid, teruggekregen. Kortom, ik ben een zeer ontevreden klant.
REACTIE VAN EELCO BRAND
Wat vervelend dat het proces voor u zo frustrerend is verlopen. We hebben hierover uitvoerig gesproken en gelukkig konden we er samen uitkomen, daar willen we u voor bedanken! Afgelopen week heeft de monteur de laatste punten opgelost en de keuken met u opgeleverd. Geniet van uw aankoop!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes geplaatst”
Door Babs en Lex op vrijdag 8 mrt 2019 19 | vestiging Den Helder
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij i-kook en zijn geholpen Door Jimmy Beren. Hij is vriendelijk en behulpzaam, geen moeite was teveel. Petje af, wij hebben tussentijds nog 2 maal wat wijzigingen aan laten brengen, hetgeen sportief werd opgepakt. Ook het plaatsen van de keuken ging zeer netjes, monteur Leon ging vakbekwaam aan de slag en realiseerde onze wensen. Keuken is netjes geplaatst en ook vakbekwaam afgewerkt.
FOTO VAN LEX BOOT
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Truus en Peter op zondag 17 feb 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na jarenlang ons algemeen te oriënteren op een nieuwe keuken was afgelopen zomer hét moment daar. Al snel bij I-Kook beland. Hier werden we prima geholpen door het team. Rob was ons persoonlijk adviseur. Met veel geduld en bruikbare tips heeft hij een passend ontwerp getoond. We hebben een U-vormige keuken gekocht met een schiereiland en achterwanden in het materiaal en kleur van de werkbladen, inclusief alle denkbare apparatuur. Voor de montage zijn direct al meerdere dagen ingepland, omdat we best wel wat speciale, moeilijke zaken hadden. Vincent was onze nauwkeurige monteur die in alle rust en met hoogste precisie de keuken heeft geplaatst. Pas wanneer ook híj tevreden was over het resultaat werd de volgend stap gezet.Super. Kleine zaken die na montage nog openstonden zijn snel en naar volle tevredenheid opgelost. We kunnen I-Kook zeer aanbevelen als je op zoek bent naar een professioneel en betrokken team dat er alles aan doet om aan al je wensen te voldoen zonder opdringerig te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Marjolein Venix op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Oud-Beijerland
Een keuken gekocht voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
Wordt de tijd genomen om je een duidelijk en eerlijk advies te geven.

Aanvulling ontvangen 25 februari 2019: Wij hebben de keuken zelf opgehaald bij het filiaal in Oud Beijerland. En hebben de keuken zelf gemonteerd. Het ophalen is volgens afspraak gebeurd en werd goed gecommuniceerd.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Rob Vermeij op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Soesterberg
Een keuken, afzuigkap iets te krap boven volledige inductie vlak en naar omschrijving in toelichting afzuigkap relatief veel geluid. Omschrijving van oven en combi magnetron pelgrim komt niet overeen met de werkelijkheid. Transport schade maar daar kunnen jullie niets aan doen. Verder tevreden over indeling en afhandeling!
FOTO VAN ROB VERMEIJ
Keuken aan twee zijden
+ Toon extra foto van Rob Vermeij
REACTIE VAN ROB VERMEIJ
Echt prachtig geworden. Dank aan IKook!
Reactie of foto toevoegen
“Matzwarte keuken”
Door samantha van den berg op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb bij deze vestiging een mat zwarte keuken gekocht. De keuken heeft een lastige vorm en maten maar dit was voor Andre geen probleem. Vanaf het moment van binnenkomst en de aftersales alles is keurig geregeld! Ik raad iedereen aan om een hier een keuken te kopen. Eerlijk en transparant
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Nancy Versleeuwen op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Eindhoven
Nieuwe keuken, wacht alleen al een tijdje op de achterwand! Helaas tot zo ver nog niks vernomen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed in verhouding tussen prijs en kwalteit”
Door Jan veldhuis op zondag 10 feb 2019 19 | vestiging Veendam
Komplete keuken, goede prijs kwaliteit verhouding, en prima vriendelijk personeel. Komen afspraken volledig na.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens I-Kook
Website: www.i-kook.nl
aAlkmaar (2 ervaringen), Noorderstraat 5, 1823 CS Alkmaar, tel 072 - 200 19 99
bAlmere (18 ervaringen), Papiermolenweg 22, 1333 DG Almere, tel 036 - 537 16 37
cAlphen aan den Rijn (5 ervaringen), Euromarkt 105-107, 2408 BD Alphen aan den Rijn, tel 0172 - 25 15 10
dAmsterdam (1 ervaring), Arena Boulevard 16a, Villa Arena, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 226 13 30
eBergen op Zoom (26 ervaringen), Oude Moerstraatsebaan 3, 4614 RN Bergen op Zoom, tel 0164 - 26 37 38
fCapelle aan den IJssel (37 ervaringen), Lylantse Baan 6. 2908 LG Capelle aan den IJssel, tel 010 - 251 91 77
gDen Bosch , Balkweg 7d, 5232 BT Den Bosch, tel 073 - 208 29 99
hDen Haag (42 ervaringen), Zichtenburglaan 16, 2544 EB Den Haag, tel 070 - 359 50 40
iDen Helder (24 ervaringen), Ravelijncenter 31, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 16 50
jEindhoven (8 ervaringen), Kanaaldijk-Noord 5A, 5613 DH Eindhoven, tel 040 - 303 37 00
kEtten-Leur (9 ervaringen), Lokkerdreef 33, 4879 ND Etten-Leur , tel 076 - 303 39 76
lHattem (13 ervaringen), Populierenlaan 5, 8051 DA Hattem, tel 038 - 444 06 08
mHengelo OV (8 ervaringen), Deurningerstraat 1, 7557 HA Hengelo, tel 074 - 250 37 30
nHuissen (25 ervaringen), Begonialaan 5, 6851 TE Huissen, tel 026 - 325 25 88
oOud-Beijerland (11 ervaringen), Willem Beukelszstraat 6, 3261 LV Oud-Beijerland, tel 0186 - 62 10 40
pOudehaske (13 ervaringen), Hasker Utgongen 1, 8465 SJ Oudehaske, tel 0513 - 67 74 64
qSittard (8 ervaringen), Rijksweg Zuid 216, 6134 AG Sittard, tel 046 - 303 00 81
rSliedrecht (15 ervaringen), Parrallelweg 4a, 3364 AL Sliedrecht, tel 0184 - 41 95 26
sSoesterberg (43 ervaringen), Richelleweg 1, 3769 AZ Soesterberg, tel 0346 - 33 06 16
tTilburg , Bosscheweg 255-01, 5013 AB Tilburg , tel 013 - 762 00 80
uVeendam (37 ervaringen), Transportweg 10, 9645 KX Veendam, tel 0598 - 63 49 03
vVeenendaal (15 ervaringen), Groeneveldselaan 35, 3902 HA Veenendaal, tel 0318 - 74 26 57
wZaandam (9 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 303 06 68
xZoetermeer (4 ervaringen), Heliumstraat 230, 2718 RS Zoetermeer, tel 079 - 207 33 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.