Feedback
8,6

I-Kook

Website: www.i-kook.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.i-kook.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van I-Kook
I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf met inmiddels meer dan 20 winkels door heel Nederland. Bij I-KOOK doen we niet aan pushverkoop, daarom hebben wij ook geen keukenverkopers maar keukencoaches. Keukencoaches zijn behulpzaam, vakkundig en eerlijk.

Wat is een keukencoach?
Behulpzaam van A tot Z. Keukencoaches blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder.

Vakkundig. De keukencoaches van I-KOOK hebben gedegen kennis van zaken, zijn echte vakmensen en hebben oprechte interesse in hoe het echt gaat werken bij jou thuis!

Gewoon eerlijk. We willen je altijd eerlijk behandelen, we hebben de intentie om je de mooist mogelijke keuken te leveren voor de beste prijs!

Onze cultuur
Het bedrijf is gebouwd op de mensen, er is een open cultuur en nauwelijks hiërarchie. Bij I-KOOK moet je gewoon logisch gedrag vertonen, steeds in het belang van de klant. Veel regels zijn daarvoor niet nodig. De keukencoaches hebben veel ruimte voor eigen invulling en krijgen veel verantwoordelijkheid om hun klanten blij te maken.

Mogen we je overtuigen van onze werkwijze?
Kom dan langs in één van onze winkels of maak een afspraak.



Meer informatie over I-Kook
Onze winkels: www.i-kook.nl/winkels
Afspraak maken: www.i-kook.nl/afspraak-aanvragen
Ervaringen
Er zijn 416 ervaringen over I-Kook. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren257 ervaringen
4 sterren109 ervaringen
3 sterren25 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster14 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Dikke duim omhoog”
Door Fam Nguyen op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hadden nooit gedacht in de Corona tijd een keuken te kopen. Alles is dicht en je wilt toch wel ideeën opdoen in een keukenzaak en zien wat je koopt. Het oriënterend kennismakingsgesprek met iKook via teams ging goed. Jimmy luisterde naar onze wensen. Wat wilden wij en wat was mogelijk? Tijdens het 2e gesprek bij ons thuis bracht Jimmy materiaal mee voor het maken van onze keuzes. Jimmy zette letterlijk de puntjes op de i. Waar wij nog niet aan gedacht hadden en dit later telefonisch doorgaven bleek hij het al te hebben opgenomen in de 3D tekening. Hij dacht met ons mee en dat was heel fijn. Bedankt Jimmy! Verkooppraatjes en opdringerigheid... hebben wij niets van gemerkt bij iKook! Dat geeft al een heel ontspannen gesprek. iKook krijgt van ons een dikke duim!
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Wendy van petten op donderdag 25 feb 2021 21 | vestiging Alkmaar
Super service, snel geregeld. Vast aanspreekpunt voor vragen of klachten. Dingen die geregeld moeten worden. Jammer dat ik ff op de vaatwasser moest wachten.
FOTO VAN WENDY VAN PETTEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harrie Boelens op donderdag 25 feb 2021 21 | vestiging Eindhoven
Wij zijn zeer tevreden over i-Kook en kunnen ze dus ook aanbevelen.
Aankoopproces: We hebben een keuken samengesteld bij i-Kook in Eindhoven. Er wordt alle tijd genomen om de ruimte die we hebben zo goed mogelijk te benutten. We zijn ook erg tevreden over de adviezen in de showroom. De keuken wordt door een installateur van i-Kook geïnstalleerd. Omdat de keuken veel hoekjes heeft, kan er pas ingemeten worden als de keuken en een tussenmuur verwijderd is. Voor ons geen probleem we zitten midden in de verbouwing.
Levering: We wonen in een serviceappartement voor 55 plussers. Er moet rekening gehouden worden dat er gebruik gemaakt moet worden van een goederenlift en dat er niet geklopt en geboord mag worden tussen 13.00 en 15.00 uur. Door corona is een lange levertijd ontstaan, hier kan niemand iets aandoen en we gaan akkoord met de levering van de keuken op vrijdag 30 oktober, de installatie zal dan plaats vinden op maandag 2 november. De levering is vrijdag 30 oktober, op tijd en de medewerkers zijn erg vriendelijk, ook als de plinten niet in de lift passen en met de trap naar de elfde verdieping gebracht moeten worden. Allemaal zonder gezeur en bijzonder vriendelijk.
De installatie: Het uiteindelijke resultaat is erg goed.
Nazorg: Een medewerker van I-Kook kwam ook nog even kijken, omdat we nog iets wilde bespreken over de installatie.
Wij zijn zeer tevreden over i-Kook en kunnen ze dus ook aanbevelen.
FOTO VAN HARRIE BOELENS
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Monique op vrijdag 19 feb 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Blij met mijn nieuwe keuken, creatief met de verkoper kunnen sparren over de indeling. Zelfs een klimaatkoelkast van 17cm kunnen plaatsen ipv een passtuk. Goede service!! Plaatsen van de keuken was ook naar wens, in eerste instantie was de apparatuur niet goed vastgezet, dit is snel en naar wens hersteld. Kortom, erg tevreden! Wel een kleine tip: het is fijn als na het plaatsen al het verpakkingsmateriaal meegenomen wordt...
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Monique, Dankjewel voor je reactie, stuur me nog een foto als hij boomstamplank ook is geplaats lijk me een mooi geheel worden, met je tip zijn we achter de schermen aan de slag gegaan, dankjewel hiervoor. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Genieten van onze keuken”
Door Arco de Gelder op zaterdag 13 feb 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vorig jaar zijn we zeer uitgebreid en goed geholpen met het uitzoeken van onze leefkeuken. We konden zo vaak langskomen als we wilde, diverse proefstaaltjes zijn er opgevraagd, vaak even kort overleg en dat voor een top resultaat. Ook na montage, waar altijd wat kan gebeuren, is alles netjes afgehandeld. Ons rest alleen nog genieten van onze keuken. Bedankt André
FOTO VAN ARCO DE GELDER
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Nico Heeren op dinsdag 9 feb 2021 21 | vestiging Etten-Leur
Deskundig advies gericht op onze wensen, men neemt de tijd en heeft een luisterend oor, afspraken worden goed nagekomen, na plaatsen enkele aandachtspunten die zeer proactief werden aangepakt, TOP!!

Aanvulling: Mijn positieve ervaring met de vestiging van I-KOOK in Etten-Leur heeft betrekking op de contacten die ik had/heb met keukencoach Freek de Koning.
FOTO VAN NICO HEEREN
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Natalia op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
I have a very good experience with I-KOOK. Jimmy was very professional and gave me a great advice about the design. My kitchen is beautiful and functional. I'm happy about the quality and finish. I had some questions regarding the appliances and there was no issues from I-KOOK side to sort it out. Good communication. Overall highly recommended.
REACTIE VAN NATALIA
Photo of the kitchen
Reactie of foto toevoegen
“Fijne winkel”
Door Niels op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Fijne winkel, nemen de tijd voor je. Super geholpen door Andre. Offerte is duidelijk en de prijs is de prijs. Geen vervelende onderhandelingen en je krijgt rustig de gelegenheid om er thuis nog eens even over na te denken. Ik zou hier zeker weer een keuken aanschaffen!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Niels, Mijn dank voor deze positieve reactie, ook onze complementen aan je eigen monteur die de keuken vakkundig heeft gemonteerd. Veel plezier met de nieuwe keuken.
FOTO VAN ANDRE STEENVOORDEN
Reactie of foto toevoegen
“Goed gesprek”
Door Tineke Schilperoort op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Hengelo OV
De geleverde keuken is heel mooi. Werkelijk. Het zou nog mooier zijn als alles zou functioneren. De spoelbak is niet meegeleverd waardoor de vaatwasser ook niet aangesloten kan worden. Het koolstoffilter in de recirculatiekap is vergeten te bestellen waardoor die ook niet gebuikt kan worden. De luchtstroom is zodanig zonder filter dat er een redelijk harde wind over mn fornuis blaast in plaats van dat de luchtjes keurig opgezogen worden. De bevestigingsset voor de deur van de diepvries ontbreekt ook. De informatievoorziening vanuit IKook ontbreekt grotendeels. Als ik iets wil weten moet ik er zelf achteraan. Eergisteren is het koolstoffilter bij IKook aangekomen maar niemand neemt even de moeite dat ding te komen installeren. De spoelbak werd dinsdag/woensdag verwacht. Er staat nog steeds een plastic afwasteiltje onder de kraan die op mijn verzoek in het aanrechtblad is geplaatst. Vandaag is het vrijdag en ik weet nu dat ik dit weekend ook met een niet functionele keuken zit. Dit kan toch echt veel beter!

Aanvulling ontvangen 17 februari 2021: Ik heb ondertussen een goed gesprek gehad met Patrick Veldhuis waarin de communicatie vanuit het bedrijf aan de orde is geweest. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het daarna een stuk beter is gegaan. Ik hoef niet zelf meer overal achteraan, Patrick houdt me nu op de hoogte. De nieuwe keuken is vrijwel compleet en ik heb er alle vertrouwen in dat het laatste ontbrekende stukje binnenkort ook geïnstalleerd is.
FOTO VAN TINEKE SCHILPEROORT
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Yolanda Bakker op woensdag 27 jan 2021 21 | vestiging Den Helder
Zeer tevreden weer met onze complete keuken. Nick Joor had weer een schitterend ontwerp gemaakt (onze vorige had hij ook ontworpen). Ik kan niet anders zeggen dan Top.
FOTO VAN YOLANDA BAKKER
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijke resultaat mag er zijn”
Door Karin de Ridder op woensdag 27 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Sales was prima. Slechte aftersales, moeilijk telefonisch bereikbaar. Na herhaalde verzoek hiertoe zijn ze mijn keuken niet komen inmeten. Bij installatie hebben de monteurs veel extra werk gehad hierdoor. Kastje geplaatst met transportschade, met inbouwverlichting maar zonder gaten voor inbouwverlichting. Spoelbak met mechanisme om vol- en leeglopen te controleren is de dag na oplevering stuk gegaan. Telefonisch zijn er beloften gedaan dat het kastje vervangen zou worden en de spoelbak gemaakt. Nooit nagekomen. Verschillende e-mails verzonden waar ik nooit meer iets op vernomen heb.

Aanvulling ontvangen 21 februari 2021: De gebreken zijn uiteindelijk met behulp van Qasa adequaat opgelost. Nu kan ik volledig genieten van mijn mooie nieuwe keuken. Ook heb ik als schadevergoeding een mooi pannenset ontvangen. Indien de gebreken opgelost waren vanuit i-Kook zelf dan had ik zeker vier sterren gegeven, want het resultaat mag er zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Verschillende problemen met keuken”
Door Daan op dinsdag 26 jan 2021 21 | vestiging Den Helder
Wij zijn zeer ontevreden over de service & kwaliteit. Al snel zat er een brandplek in de stalenplaat achter de gaskookplaat. Toen ik hier melding van maakte werd er meteen gezegd dat het mijn eigen schuld was en dit probleem werd niet opgelost door i kook. We hebben dus zelf maar de muur laten tegelen. Wat ons natuurlijk veel geld heeft gekost en toen bleek dat de ruimte tussen de stalenplaat en de achterste gaspit te kort was, dus zeker niet ons eigen fout. De stalenplaat was van zeer slechte kwaliteit. Een bovenkast van 120 cm waarvan de onderste plank doorzakte werd tot 3 x toe opnieuw besteld. De monteur had bjj de eerste kast al een advies uitgebracht dat er 2 kasten van 60 cm moeten komen om dit probleem te verhelpen. Uiteindelijk na anderhalf jaar hebben de juiste kasten. Dit noem ik geen service. Wij hebben al die tijd met de stress ervan gezeten. Ondertussen begon de achterwand onder deze kasten bol te staan. Deze bleek niet waterbestendig terwijl deze achter de kraan en wasbak zit. Er werd weer moeilijk gedaan om deze te vervangen. In eerste instantie is er geprobeerd een stuk van de achterwand af te zagen maar dit was natuurlijk onmogelijk. De monteurs zijn meerdere malen bij ons geweest voor niets want ze hadden niet de juiste materialen meegekregen. Zeer slechte communicatie tussen de monteurs en het winkelpersoneel. Mij heeft dit ook heel veel tijd gekost. Was allemaal onnodig. In deze periode heb ik veel moeten bellen met i kook Den Helder want zelf bellen ze amper terug. Op een gegeven moment ben ik over gegaan op mailen maar helaas kreeg ik nooit een mail terug. Dus ook geen goede communicatie naar de klant toe. Dit vind ik erg slecht en jammer.
FOTO VAN DAAN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Heleen de Groot op woensdag 20 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel prettig geholpen, goed meegedacht. Mooie praktische oplossingen. Goede service. Heel tevreden met het eindresultaat.
FOTO VAN HELEEN DE GROOT
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Mark op zondag 17 jan 2021 21 | vestiging Eindhoven
Super netjes geholpen door vakkundige mensen met aandacht voor de keuken maar nog meer voor ons. Er werd goed samengewerkt om tot een hele mooie keuken te komen waarin onze wensen tot uiting zijn gekomen. Daarnaast bestaat de communicatie met i-kook uit korte lijntjes waardoor vragen direct worden geantwoord met goed advies.
Geen opdringerige verkopers en er was wederzijds vertrouwen. Gekozen om zelf de keuken te plaatsen/monteren en ook daar kregen wij advies bij. Niks was teveel, zeker een aanrader!
FOTO VAN MARK
Reactie of foto toevoegen
“Blij dat we de keuze hebben gemaakt voor I-Kook”
Door Davy en Pip op zaterdag 9 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wat een verademing was het eerste wat we dachten toen we bij I-kook binnen stapten. Na diverse bezoekjes aan andere keukenboeren waar we bijna gedwongen werden om gelijk een keuken aan te schaffen konden we bij I-kook op ons gemak rondkijken zonder dat we gelijk aangesproken werden. Nadat we een rondje hadden gelopen kwam Rob op ons af met de vraag of hij ons kon helpen. Dit was ons 1e huis en gelijk een nieuwbouwhuis dus konden wel wat advies gebruiken. En wat heeft Rob dat goed gedaan! We kregen alle tijd om erover na te denken en om alles goed te bespreken met onze ouders. Onze droomkeuken is 1.5 jaar na ons 1e bezoek aan I-kook geplaatst. Omdat we hier en daar nog wat aan wilden passen, wat totaal geen probleem was, werden we inmiddels vaste klant bij I-kook en het was gewoon gezellig als we er waren. Peter kwam de keuken plaatsen en wat een topvent is dat. Alles ging in overleg en onderling een gezellig praatje en grapje gemaakt. Zo blij dat we de keuze hebben gemaakt voor I-kook en raden dan ook iedereen aan om hier een bezoekje te brengen. Rob en Peter, super bedankt, jullie zijn toppers!
FOTO VAN DAVY EN PIP
Reactie of foto toevoegen
“Installatie is vlekkeloos verlopen”
Door Ruud op maandag 4 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Installatie is vlekkeloos verlopen prima resultaat. Ik ben zeer tevreden.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Ruud, Fijn dat je tevreden bent, en veel plezier met je nieuwe keuken. Groeten Andre
Reactie of foto toevoegen
“Top bedrijf”
Door Hans Röling op donderdag 31 dec 2020 20 | vestiging Alkmaar
Erg klantvriendelijk en werden keurig netjes geholpen. Hebben een keuken besteld bij ze en werd goed op de hoogte gesteld van de levertijd. Daarnaast was de afhandeling ook super geregeld. We misten een onderdeel en ze hebben gezorgd dat we die snel binnen hadden om de keuken af te maken. Top bedrijf!
FOTO VAN HANS RÖLING
Reactie of foto toevoegen
“Staan voor je klaar”
Door L. Vos op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Veendam
Keuken gekocht bij I kook Veendam. Goede voorlichting van Henk onze keukencoach gehad. Ze hebben veel geduld en zijn totaal niet opdringerig. Een deurtje van de keuken bleek achteraf toch niet de juiste draairichting te hebben. Dit werd kosteloos hersteld. Ze doen wat ze beloven en als er problemen zijn, staan ze voor je klaar.
FOTO VAN L. VOS
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde complete keuken”
Door Gerard Por op maandag 28 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Erg goede service, klantgericht meedenkend, niet opdringerig, alles wordt geregeld van leidingwerk tm montage.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Gerard, Fijn dat je bij ons bent geslaagd en bedankt voor de prettige samen werking. Groet Andre
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geadviseerd”
Door Lianne van 't Wout op maandag 28 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb bij I-kook een nieuwe keuken gekocht en ben door keukencoach André vanaf het ontwerp tot zelfs na de plaatsing fantastisch geadviseerd. Niks was teveel en er werd veel tijd in gestoken. Ook op kleine details werd gelet. Mijn keuken is precies geworden zoals ik hem wilde en ook nog binnen mijn budget.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Lianne, Leuk dat ik zelf bij je thuis de keuken heb mogen komen bewonderen ziet er netjes uit. Als je ons nodig hebt in de toekomst blijven we klaar staan voor je. Veel plezier in het nieuwe huis en met de keuken. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door josé kooijman op vrijdag 25 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Onze nieuwe keuken staat alweer meer dan een jaar, maar voor service staan ze nog steeds klaar, zelfs een dag voor kerst bedankt André Steenvoorden.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste José Dat heb ik graag gedaan voor jullie, mocht er in de toekomst nog eens iets zijn dan weet je ons te vinden. Bedank voor koffie, groet Andre
Reactie of foto toevoegen
“De service was super”
Door Benjamin op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bij I-Kook in Capelle door Andre Steenvoorden geholpen en geadviseerd met het samenstellen van onze droomkeuken. Andre kwam met goede tips en oplossingen waar we zelf nog niet aan gedacht hadden. De service was super en de keuken was snel en vakkundig geplaatst.
FOTO VAN BENJAMIN
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Benjamin, Het eindresultaat ziet er heel mooi uit, leuk dat je een foto hebt toegevoegd. Veel plezier met de keuken. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende nieuwe keuken”
Door Familie Tromp op woensdag 23 dec 2020 20 | vestiging Eindhoven
Via internet bij I-Kook Eindhoven terecht gekomen om eens even te gaan "kijken".
Heel vriendelijk geholpen door Oelse die precies aanvoelde wat we zouden willlen, binnen een uur een mooi 3d-ontwerp in de mail. Zag er helemaal geweldig uit. Daarna toch maar besloten om met het relatief onbekende I-Kook in zee gegaan en daar totaal geen spijt van gehad. Op een paar kleinigheden na helemaal perfect gelopen, alles helemaal goed opgelost. We zijn heel blij met onze schitterende nieuwe keuken en bevelen jullie dan ook bij iedereen aan. Bedankt voor de goede service en Oelse bedankt voor het meedenken en luisteren.
FOTO VAN FAMILIE TROMP
+ Toon extra foto van Familie Tromp
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden over de gang van zaken”
Door Rinie op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Tijdens de zoektocht naar een nieuwe keuken ben ik via mijn broer terechtgekomen bij I-Kook in Capelle aan de IJssel en trof daar keukencoach André, die mij prima heeft geadviseerd over de mogelijkheden; goed meedenkend en niet opdringerig. Naast het advies is er ook volop aandacht geweest voor een zorgvuldige levering van de keuken en de montage van de keuken. Mijn ervaring is dat I-Kook hierin samenwerkt met goede en betrouwbare partners, die goede kwaliteit leveren. Ik ben dik tevreden over de gang van zaken. En heb een prachtige keuken. Een droomkeuken!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Rinie, Ik heb het als zeer prettig ervaren om samen met jou en natuurlijk de hulp van je broer deze keuken te mogen samenstellen. De keuken is een meubelstuk geworden wat mooi overloopt naar de woonkamer. Het ziet er geweldig uit, heel veel plezier gewenst met de nieuwe keuken. Groeten Andre.
Reactie of foto toevoegen
“Eye catcher in de woning”
Door Remco Brouwer op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vanaf het eerste moment van binnenkomst een heel fijn gevoel bij onze keukenwinkels en keuken coach Rob Huijgen. Geen enkele druk iets te moeten maar gewoon ingaan op de wensen en vrij laten in onze keuze. Na een paar afspraken uiteindelijk een hele mooie keuken gekocht afgestemd op onze wensen. Van alle gemakken voorzien en een eye catcher in de woning. Ook de 'nazorg' is prima verzorgd. Ik kan i-Kook Capelle a/d IJssel iedereen aanraden.
REACTIE VAN REMCO BROUWER
Als aanvulling. Ook het plaatsen door Ton en Jeffrey was dik in orde. Alles tot in detail netjes geplaatst. Dikke pluim.
REACTIE VAN REMCO BROUWER
Zo is de keuken geworden.
REACTIE VAN REMCO
Aangeklede versie van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Voelde meteen goed”
Door Tom Van Gisbergen op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Eindhoven
Geen agressieve verkoop gewoon lekker vrijblijvend. Aardig personeel. Voelde meteen goed! Geholpen door oelse een topper. Keuken werd geleverd met heel klein beschadiging op de deur van koelkast. Er werd meteen een nieuwe voor besteld. Wat een top bedrijf. Ook de installatie verliep vlekkeloos personeel met verstand van zaken. Ik en mijn vrouw zullen iedereen i-kook aanraden. Bedankt mannen!
FOTO VAN TOM VAN GISBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Huber op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Den Helder
Zeer vriendelijk en goed advies. De monteurs waren en zijn geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het resultaat”
Door Katinka op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Er werd ruim de tijd genomen om te luisteren naar onze wensen. Daarna professioneel advies gekregen inclusief een aantal tips en ideeën waar we zelf in de voorbereiding niet aan gedacht hadden. Ter plekke een keuze gemaakt uit de ruime selectie kleuren en materialen. Vervolgens is de keuken volgens planning geïnstalleerd. Super blij met het resultaat.
FOTO VAN KATINKA
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd naar wensen”
Door Danielle op vrijdag 11 dec 2020 20 | vestiging Alphen aan den Rijn
Door de goede verhalen over I-KOOK Alphen aan den Rijn, zijn wij ook maar eens gaan kijken. Deze verhalen kwamen volledig tot zijn recht, we zijn goed geholpen door Frans Kooij. Samen hebben we tijdens het ontwerpen veel gelachen, een gezellig man! Over de keuken hadden we nog enige twijfels, maar het veranderen van het ontwerp was helemaal geen probleem, ook toen we al gekocht hadden. Frans luisterde goed naar onze wensen, die wij ook zonder probleem konden aanpassen. Op de dag van de montage kwamen Ton & Jeffrey onze keuken monteren, en mijn vriend kende Ton van vroeger, dus we wisten al dat dit klusje helemaal goed zou komen. Iedereen krijgt een dikke 10, alles is goed en naar wens verlopen! We zullen iedereen I-KOOK aanbevelen, met name onze keukencoach Frans. Bedankt!
FOTO VAN DANIELLE
Reactie of foto toevoegen
“Ouderwets goede service”
Door Peter van der Wilt op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vandaag de oplevering gehad,van mijn Keuken Rialto door Andre Steenvoorden, mijn Keukencoach een aanrader om hem te nemen, denk met je mee, en geef goede adviezen, en fijn om mee te praten, ook de Monteurs Ton en Jeff leuke gasten om over de vloer te hebben vol humor en vakkundig, en met je mee denken, met hun erbij is een feestje om een nieuwe Keuken te krijgen, nog de ouderwetse manier van Services, bij I-Kook, het zijn vaak de kleine dingetjes die het hem doen en daar scoort I Kook mee.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste heer de Wilt, Dank voor deze mooie reactie dat waarderen we ten zeerste. Ik vond het ook heel leuk om de keuken in het echt bij u thuis te mogen bewonderen het ziet er prachtig uit, de foto met u en de keuken heb ik hierbij toegevoegd. Heel veel plezier toegewenst met de nieuwe keuken. Vriendelijke groet, Andre Steenvoorden
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. De Waardt op zaterdag 5 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Nadat we bij verschillende keukenstudio's geweest zijn, bij i-kook terecht gekomen. Daar heeft Rob ons geholpen om onze droomkeuken te kunnen realiseren. We hadden een paar speciale wensen. Op advies van Rob hebben we een paar dingen achterwegen gelaten of anders gedaan waar we nu zeer tevreden mee zijn. Vanaf het eerste moment tot de laatste detail, alle contact liep via Rob en is zeer goed en prettig verlopen. En tot op de dag van vandaag staan we met veel plezier in de keuken. Rob! Bedankt!
FOTO VAN A. DE WAARDT
+ Toon extra foto van A. De Waardt
+ Toon extra foto van A. De Waardt
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Ed en Marjo Jong op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Het aanschaffen van onze keuken was een zeer positieve ervaring. Onze koopcoach Rob heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en ons voorzien van goede adviezen. Ook niets dan lof voor de monteurs die de keuken geplaatst hebben. De kleine problemen die er daarna nog waren, zijn op een prima manier opgelost.
FOTO VAN ED EN MARJO JONG
Reactie of foto toevoegen
“Top geholpen”
Door Jessie op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een tijd geleden een super mooie keuken gekocht bij Rob. Wat zijn wij top geholpen en wat voelde we ons welkom. Onze kleine meid was erbij en voor haar werd zelfs een speelgoedkeuken gepakt. Zo dankbaar en zulke goede adviezen gehad!

Aanvulling ontvangen 26 november 2020: Maandag en dinsdag is hij gemonteerd. Zowel de levering als de montage is perfect verlopen. We zijn super gelukkig.
REACTIE VAN ROB
Bedankt voor de leuke reactie en het lachen in de winkel. Geniet van jullie nieuwe keuken !
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Tirza Winters op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij hebben van de zomer een huis gekocht waar we een hele nieuwe keuken in wilden plaatsen. We zijn naar zoveel keukenwinkels geweest, maar voelden ons het meest prettig bij I-Kook. Zo moeilijk kiezen was het, maar met een afspraak van 3,5(!) uur en een onwijs behulpzame medewerker, hebben we een keuken uitgezocht. En we zijn er zó blij mee! Het plaatsen is helemaal goed gegaan, alle communicatie was duidelijk, ze zijn vaker dan 1 keer in komen meten en hebben contact gehad met onze aannemers om alles af te stemmen. Een hele fijne ervaring, we zijn niet meer uit onze woonkeuken weg te slaan ;-)
FOTO VAN TIRZA WINTERS
+ Toon extra foto van Tirza Winters
+ Toon extra foto van Tirza Winters
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte service”
Door A.J.Bos op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Oud-Beijerland
Na geen goed werkende gasstel een nieuwe in overleg laten plaatsen de service was perfect beter dan van de fabriek daarom door Martijn een goede oplossing gehad en ben zeer tevreden met nieuwe gasstel
Reactie of foto toevoegen
“Ik kan het aanbevelen”
Door Cindy Arends op donderdag 12 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
We hebben een fantastische mooie keuken. Ik kan iedereen i-kook aanbevelen. Er wordt geluisterd naar je, een mooie 3d tekening gemaakt en je kan alles zonder moeite aanpassen voordat je definitief tekent. De klantvriendelijkheid van het personeel is super. Je kan alles vragen, niks vinden ze gek of teveel. We hebben de keuken laten plaatsen, de twee monteurs zijn zeer vakkundig, heel aardig en zeer goed op elkaar ingespeeld. Kortom geen 10 maar een 11+ waardering voor i-kook.
FOTO VAN CINDY
Reactie of foto toevoegen
“Wat zijn wij blij met onze nieuwe keuken”
Door Laura van der Ploeg op woensdag 11 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij hebben onze keuken samen met Nick ontworpen. Nick bleef altijd vriendelijk en kwam met allerlei leuke en slimme ideeën, ondanks dat we het ontwerp meerdere malen hebben aangepast. Vanwege Corona waren er wat leveringsproblemen met onze wasbak. Nick belde ons gelijk om ons te informeren en we gingen meteen zitten om de opties te bespreken. Helaas waren de andere opties het toch niet helemaal. Wel stond de wasbak die wij gekozen hadden in de showroom en zonder moeilijk te doen gaf Nick aan dat ze die wasbak voor ons uit de modelkeuken zouden halen en hem bij ons in de keuken zou plaatsen. Wat een service! Het plaatsen van de keuken werd gedaan door een topmonteur. Een hele vriendelijke man die de tijd nam om alles goed en netjes te maken/plaatsen. Naderhand waren er nog wat beschadigingen op de panelen en wat overige zaken. I-Kook is hier heel goed mee om gegaan. Ze zijn meerdere malen langs geweest om wat dingen te vervangen en als er ook maar een klein krasje op zat, namen ze het weer mee terug en kwamen ze met een nieuw paneel. De gehele tijd erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Ik raad iedereen aan om zijn/haar keuken te ontwerpen en kopen bij I-Kook. Wat een toppers!
FOTO VAN LAURA VAN DER PLOEG
Lichtblauwe keuken met houtkleurig aanrechtblad
+ Toon extra foto van Laura van der Ploeg
+ Toon extra foto van Laura van der Ploeg
Reactie of foto toevoegen
“Top kwaliteit keuken”
Door familie Panman op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Voor onze nieuwe keuken waren we op zoek naar zowel een betrouwbare als prijs voordelige leverancier. Na zoektocht in NL en Duitsland zijn we uitgekomen bij i-kook. Hier werden we professioneel geholpen met deskundig en goed advies met een pracht van een keuken (verlengt kookeiland met 7 zitplaatsen + aanrecht + 8 apparaten) voor een prijs dat op prijsniveau ligt van de goedkopere leveranciers in D, maar dan een top kwaliteit keuken die ook zeer vakkundig is geïnstalleerd. Levertijd van drie maanden was wachten meer dan waard.
FOTO VAN FAMILIE PANMAN
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk en constructief”
Door Nanning op dinsdag 3 nov 2020 20 | vestiging Amsterdam
Wij zijn ontzettend blij met het constructieve en persoonlijke advies dat wij van Claudia hebben gekregen voor het uitzoeken van onze keuken. De kwaliteit en uitstraling van de keuken met vrijstaand kookeiland maakt onze woon / leef kamer helemaal af. Daarbij. hebben we gekozen voor het hogere segment apparatuur om de uitstraling extra kracht bij te zetten. In short; absoluut aan te raden en goede prijs kwaliteit.
FOTO VAN NANNING
Keuken met zwart eiland
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij”
Door Stephanie N op maandag 2 nov 2020 20 | vestiging Alkmaar
Bij I Kook een nieuwe keuken gekocht. Ik was op zoek naar een goede prijs - kwaliteit keuken met een mooi design. Dat is gelukt! De keukencoach Jeroen heeft veel tijd geïnvesteerd in het concept en de afwerking ervan. Heel prettig dat ik rustig de tijd had om na te denken over het concept en de details van de keuken. Hij is nu klaar en ik ben er onwijs blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Bart van der Grinten op zondag 1 nov 2020 20 | vestiging Eindhoven
We hebben een inbouwkeuken gekocht en zijn zeer tevreden met de persoonlijke betrokkenheid van Oelse en zijn collega's. De scherpe prijs en mooie, kwalitatief goede keuken zorgen voor een prima ervaring met iKook.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken komt maar niet af”
Door Sita op vrijdag 30 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
I-Kook Den Haag verdient niet eens 1 ster !!! We hebben op 21 mei 2020 hier een keuken gekocht voor € 20.500 (ordernummer: HL 131018). De keuken zou worden geleverd op 3 augustus, maar uiteindelijk werd het vanwege "Corona" geleverd op 24 augustus. Daar hebben toen alle begrip en geduld voor getoond, maar we zijn nu 2,5 maanden verder en de keuken is nog steeds niet af! Volgens I-Kook ontzorgen ze hun klanten van A tot Z. Voorlopig lijkt het ABC van dienstverlening al een brug te ver voor dit bedrijf. We moeten steeds zelf contact opnemen, anders horen we niets van hen. Keukencoach Awinash reageert niet op onze terugbelverzoeken en mailtjes. Ook zijn vervanger of waarnemer Andrew belooft van alles, maar doet niks en belt ook niet meer terug. We dachten een droomkeuken te kopen, maar I-Kook heeft ons een nachtmerrie bezorgd. Koop hier vooral een keuken als u wil ervaren hoe het is, om als een bedelaar behandeld te worden. Voor ons rest nu weinig anders dan om binnenkort een advocaat in te schakelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door menno op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Nooit nooit nooit maar dan ook echt nooit meer I-Kook! Vandaag, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze "nieuwe" keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni....2019.... Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven. En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben. Maar tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.

Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.

Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...? Naar aanleiding van onze reactie ("We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.") ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn..... Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen.....

Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is. Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.

Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel. Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden (of waarvan we ons afvroegen of wij nou niet pietluttig waren). We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.

Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw. Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen. Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).

Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (...) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.

Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: "wat nu?". Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?

We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.

Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)

Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo'n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst. Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.

En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast.........?
REACTIE VAN EELCO BRAND OPERATIONEEL DIRECTEUR I-KOOK
Beste Menno, bedankt voor je beoordeling (op meerdere platformen dezelfde...). Ik ben wel een beetje verbaasd. We hebben kort geleden nog contact met elkaar gehad over de oplevering. De monteur die jij wilde, Ton, had moeite om contact te zoeken, wellicht vanwege de drukte. Gelukkig hebben we in overleg met de winkel een andere monteur kunnen regelen. Je hebt eerder aangegeven nu heel tevreden te zijn. We wensen je heel veel plezier met de keuken. Eelco
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal goed”
Door Janet op maandag 19 okt 2020 20 | vestiging Veendam
Relaxte sfeer in de showroom. Ben geholpen door Rick.
Hij
- legt geen druk
- is geïnteresseerd
- denkt met je mee
Met als resultaat een keuken waar je helemaal tevreden over bent.

Aanvulling ontvangen op 19 oktober 2020: Op tijd geleverd en vervolgens gemonteerd door Jan Dekkers. Allebei helemaal goed.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door danett meijer op woensdag 14 okt 2020 20 | vestiging Alkmaar
Ben zeer tevreden over mij ervaring met I-kook. Tijdens het gesprek met keuken coach Jeroen in Alkmaar hebben wij design ideeën uitgewisseld en budget besproken. Aan het einde van het gesprek had ik een prachtig keuken sketch design op papier. Jeroen waar zeer hulpzaam en gaf goed advies. Het plaatsen van de keuken was probleemloos gegaan. Tijdens het plaatsen en na het plaatsen was Jeroen langs gekomen om te checken als alles naar wens was en dat is het inderdaad. Ben erg tevreden met mij Keuken en zal I-kook zeker aanraden.
FOTO VAN DANETT MEIJER
Keuken langs de wand
Reactie of foto toevoegen
“Keuken inclusief levering en montage”
Door Walter-Grolloo op zaterdag 10 okt 2020 20 | vestiging Veendam
Wat een heerlijk positief verschil met o.a. die grote aanbieder uit het zuiden van het land. Hier wordt er naar je geluisterd, spreken we dezelfde taal, denkt men mee en is absoluut niet opdringerig. We wisten welk type keuken we wilden hebben en daar werd ook niet van afgeweken door de keukencoach en vestigingsmanager Hajo. Aan het einde van de zit, want dat is het toch wel altijd, was er geen push om te tekenen of opdringerige afsluiting, maar een fijne terugkoppeling over en weer van het gesprek. Vertrouwen is een belangrijk goed; dat hebben wij gegeven en ook teruggekregen van Hajo.We hebben dus besloten om verder in zee te gaan met I-Kook Veendam en kijken er naar uit dat de Castana keuken geplaatst gaat worden in januari.

Aanvulling ontvangen 15 januari 2021: Van showroombezoek tot levering keurig op de hoogte gehouden van de voortgang door I-Kook Veendam. Uiteindelijk één minpuntje: de oven bleek niet op tijd leverbaar, terwijl we toch ruim op tijd hebben besteld eind oktober 2020. Hoorden we 14 dagen voor levering. Maar goed, kan altijd gebeuren. Overall zeer goede ervaringen met I-Kook Veendam.

Levering aan huis. Mooi op tijd, de middag voor de montage. Dus geen dagen lang een enorme stapel dozen met apparatuur en kasten in je huis. Levering ging via Koning Verhuizers Veendam. Alles netjes, zonder schade en op tijd geleverd.

Montage. Keuken is gemonteerd door Keukenmontage Jan Dekkers uit Marum.
Een gemotiveerde, positief ingestelde man en een zeer nette werker die actief meedenkt als het even anders moet dan gepland. SMS de middag voor montage dat hij om 07:00 uur bij ons zou zijn.

Dan de scores in termen van rapportcijfers:

I-Kook:
- Showroom van gesprek tot bestelling en administratieve afhandeling ( vertrouwen)
I-Kook: een 9,5
- Contact met de keukencoach van I-Kook: een 10 (Hajo Smit)
- Alles op tijd en volledig aanwezig van het bestelde (in 1 keer goed): een 7

Koning Verhuizers: Aflevering thuis
- op tijd en netjes geen schade: een 9,5

Montage door Jan Dekkers:
- Netheid van werken: 9
- samenwerking met klant: 10
- oplevering vd keuken en uitleg: 10
- prijsniveau meerwerk: 9

Hoop dat dit een goed beeld schetst zo.
FOTO VAN WALTER-GROLLOO
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Jorn op vrijdag 9 okt 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik was op zoek naar een keuken, en in de winkel werd ik gelijk goed en vriendelijk geholpen. Ik kon gelijk een keuken samenstellen geheel naar wens, en kreeg meteen een 3D weergave. De montage verliep sneller dan verwacht en het eind resultaat was dankzij de vakkundige monteur echt fantastisch! Die ook schoon en netjes te werk ging, alles deed in overleg en graag dacht in oplossingen. Goede snelle service, goede communicatie, en personeel wat graag met je meedenkt. Zeker een aanrader!!
FOTO VAN JORN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Proactief”
Door Paul Broeders op donderdag 8 okt 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Alleen maar lof, vriendelijke ontvangst, snel door wat onze wensen zijn en vindt daar dan ook snel de juiste oplossingen bij. Uitgestelde levertijd i.v.m. eerst verbouwen is geen probleem. Helaas wat kleine afwijkingen bij de levering maar daar wordt dan ook weer proactief, snel en goed op gereageerd. Hetzelfde geld als je zelf wat verprutst tijdens het plaatsen en het mooie is dat daar dan ook nog dezelfde korting gehandhaafd wordt als bij aanschaf.
FOTO VAN PAUL BROEDERS
Zelf geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mist service”
Door Johan de Moor op dinsdag 29 sep 2020 20 | vestiging Oud-Beijerland
Wij zijn tevreden over de montage van de keuken en het eerste meedenken over het ontwerp. Over de afhandeling zijn we iets minder te spreken. In onderling overleg is namelijk besloten dat we het stukwerk v/d keuken na plaatsing laten uitvoeren; daar het plaatsen vrij nauw luisterde. Op de vraag of er vervolgens nog gekit worden, kwam de reactie dat dit qua planning niet goed uitkomt. Dit vinden we teleurstellend. We wonen in hetzelfde dorp als waar het filiaal gevestigd is en op de eerste dag v/d plaatsing kwam de monteur bij ons ook later i.v.m. het inmeten van een keuken. Kitten kost niet heel veel tijd, dus kan ook prima aan de randen van de dag. Het feit dat deze service niet geboden wordt naast nog een aantal kleine voorvallen, doet ons besluiten om I-Kook niet te adviseren aan bekenden.

Aanvulling ontvangen 8 oktober 2020: Inmiddels is er telefonisch contact geweest tussen ons en I-Kook en is afgesproken dat het kitten alsnog wordt uitgevoerd door I-Kook. We hebben er vertrouwen in dat dit naar behoren wordt uitgevoerd.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2020: Vandaag is de monteur van i-kook langs geweest voor de kit-werkzaamheden. Ook heeft hij een wandplank recht gehangen, die schuin was komen te hangen na het stukken en verven. We zijn tevreden met de afhandeling.
REACTIE VAN ROEL OOSTRA
Gelukkig hebben we jullie toch nog kunnen helpen. Heel veel plezier met de keuken! Team I-KOOK Oud-Beijerland
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door José Schussler op zondag 20 sep 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Begin maart van dit jaar ben ik bij I Kook in Zoetermeer binnengelopen en kon daar op mijn gemak alles bekijken. Ik heb in de periode tussen maart en eind mei meerdere afspraken gehad met keuken coach Dylan Hoogerheide en hij heeft mij deskundig geadviseerd en een mooi ontwerp gemaakt. Ik heb meermalen stalen van deurtjes en werkbladen mogen lenen om bij lichtinval thuis te bekijken. Nadat de keuken definitief in bestelling was genomen hebben Danny en Amke mij nog met eindeloos geduld geholpen met de planning die nogal nauw luisterde vanwege de verbouwing van mijn huis. Op afgesproken data werd alles keurig geleverd en door monteur Jeffrey nauwkeurig en netjes gemonteerd. Advies, begeleiding en montage waren perfect. En geen 'even bellen met de manager' flauwekul. 100% tevreden
FOTO VAN JOSÉ SCHUSSLER
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door Inge de Bont op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Veenendaal
Al bij het ontwerpen van onze keuken zeer goede ervaring. Vervolgens het plaatsen in december 2018 top. En dan is het afwachten wat de service gaat zijn. Na bijna 2 jaar zit er op 1 deurtje in de keuken een verkleuring. Maar ook dit wordt ook weer met dezelfde service opgepakt. Er wordt een nieuwe deur besteld. Geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie Claes uit België op vrijdag 11 sep 2020 20 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel warm ontvangen in de vestiging in Eindhoven. Ruime keuze en onmiddellijk onze droomkeuken gezien. Niks was te veel voor de verkoper. Luisterde onmiddellijk naar ons en was niet opdringerig en maakte een mooie 3D tekening van onze kookeiland. Zelfs bij het sluiten van de grenzen, tijdens de Corona, was er een goed contact, omdat wegens deze omstandigheden onze keuken later opgehaald kon worden. Bij het ophalen van onze keuken heel vriendelijk ontvangen door de jonge gasten. Ze hebben zelfs meegeholpen om alles in te laden. Echt een aanrader. Zelfs na het plaatsen van de keuken, dat we zelf hebben gedaan, konden we terecht met vragen. Voor prijs kwaliteit moet je bij I-kook zijn.
FOTO VAN FAMILIE CLAES UIT BELGIË
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door Jean Knarren op maandag 7 sep 2020 20 | vestiging Sittard
I Kook Sittard is een echte aanrader. Een kwaliteitskeuken tegen een goeie prijs. Geen drammerige verkooppraatjes, eerlijk advies, duidelijke communicatie, komen al hun afspraken na en hele prettige begeleiding. Daarnaast wordt de keuken door vakmensen afgemonteerd en dus een schitterend resultaat. 100% aan te bevelen
FOTO VAN JEAN KNARREN
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit? Zijn de deurtjes beetje fingerproof..?
REACTIE VAN JEAN KNARREN
Het is de uitvoering 566 Strade Decor Leisteen en deze absoluutfingerproof.
REACTIE VAN RUBEN
Hallo Jean, wij zoeken eigenlijk een zelfde type keuken, met dezelfde opstelling, alleen dan in het matzwart. Zou jij mij willen vertellen aan wat voor bedrag ik hierbij moet denken?
REACTIE VAN JEAN KNARREN
Beste Ruben, met de keuzes zoals wij ze hebben gemaakt, ook enkele dure keuzes moet je denken aan rond de €11.500. Dure keuzes bedoel ik dan een composiet blad, Siemens apparatuur en een grote inductie flexibele kookplaat.
REACTIE VAN ELLEN
Hallo Jean.. Onze ikook keuken komt in maart. Maar weet nog niet wat we willen voor de achterwand. Zie dat achterwand bij jullie gewoon gesausd is, maar wordt dat niet smerig bij het kookgedeelte?
REACTIE VAN JEAN KNARREN
Ellen, het is niet gesaust maar een MDF-plaat ook door Ikook geplaatst. Heel tevreden mee en ontzettend praktisch.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door Claudia op donderdag 3 sep 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Na een prettig contact in de winkel en het sluiten van de overeenkomst, is de betrokkenheid, transparantie en service helaas weg. Telefoontjes en mailtjes worden laat of niet beantwoord en afspraken worden niet nagekomen. Bij levering van de keuken, blijkt dat deze niet geplaats kan worden omdat ikook de technische tekening (leidingwerk en afmeting van de keuken) niet op orde heeft, dat de koelkast niet past en is de ovenkast in de verkeerde maat is geleverd waardoor de keuken in het geheel niet geplaats kan worden. Ook ontbreken er onderdelen van de keuken. Verder blijkt dat er verkeerde keukenapparatuur besteld is, waarbij ikook geen moeite doet om tot een oplossing te komen en het aan de klant laat om een oplossing te verzinnen. Excuses maken is er sowieso niet bij.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Willem op woensdag 19 aug 2020 20 | vestiging Den Haag
Keuken op afstand gekocht vanuit Bonaire. Prima geholpen met keuze alternatieven. Goede werktekeningen en uitstekende kwaliteit in relatie tot prijs. Betrouwbaar bedrijf met goede customerservice! Een aanrader.

Aanvulling ontvangen 27 augustus 2020: Keuken is afgeleverd en lokaal gemonteerd. Alles functioneert naar wens.
FOTO VAN WILLEM
Keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door R. Koopman op zaterdag 8 aug 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Goed geholpen met de keuze van de keuken en zeker toen na plaatsing bleek dat de kraan en spoelbak een defect hadden. Deze onderdelen werden direct nieuw besteld en in korte tijd geleverd. Gezien de reacties van een ieder die de keuken ziet, mag het resultaat daar zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Alles voor elkaar gekomen”
Door Ria Bosma op dinsdag 28 jul 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Super blij met onze keuken. Goed geadviseerd door medewerker Freek. Alles volgens afspraak gegaan. Wij zaten krap in de tijd maar het is allemaal binnen het tijdsbestek voor elkaar gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geworden”
Door desiree duit op dinsdag 14 jul 2020 20 | vestiging Den Helder
Prachtige keuken samengesteld en laten plaatsen zeer vriendelijk personeel perfect geholpen
FOTO VAN DESIREE DUIT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Specialist”
Door Ronald Wentink op maandag 13 jul 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
i-Kook is de specialist waar je moet zijn als je je droomkeuken waar wilt maken.
Na veel teleurstelling en afspraken die niet waar zijn gemaakt, hadden wij de hoop opgegeven om een goede keukenspecialist te vinden. Zo hadden wij bijvoorbeeld bij een keukenspecialist een afspraak gemaakt waarvoor wij echt 4 weken hebben moeten wachten, maar dat vonden wij de moeite toen wel waard. Echter zijn wij op de avond van onze afspraak gebeld met de mededeling dat onze afspraak niet doorging omdat er een dubbele afspraak was ingepland. Wij zouden nog teruggebeld worden maar zijn tot op heden niet teruggebeld.

Op een dag werden wij getipt om naar i-Kook te gaan en na zoveel tegenslagen hadden wij eerlijk gezegd niet veel hoop dat we zouden slagen bij i-Kook. Daar aangekomen kwam onze held aangelopen, niet wetend dat HIJ onze droomkeuken waar zou gaan maken. Hij wilde ons graag helpen, maar hij had een afspraak en zijn afspraak zou er binnen +-45 minuten zijn, maar toch wilde hij helpen en liet ons plaatsnemen aan zijn bureau. André is echt een super keukenspecialist en luistert echt naar de klant! In nog geen 45 minuten had hij al zoveel met ons doorgenomen en wilde graag nog een gesprek inplannen om alles rustig door te nemen. Hij had het e.e.a. genoteerd en ging de komende dagen ermee aan de slag om alles voor ons uit te zoeken. Hij noemde dit echt zijn huiswerk en echt waar, hij had ook echt
alles van A tot Z uitgezocht! Hij had tevens een plan gemaakt voor de leidingen (water en elektra). Dit alles was vrijblijvend! De klant staat echt op nr. 1 bij i-Kook. Ze hebben naar ons geluisterd en hebben hun best gedaan om onze droomkeuken waar te maken. Alles verliep volgens afspraak, geen vertraging en ook geen ontbrekende onderdelen o.i.d. André liet weten dat hij het eindresultaat graag wilde zien zodra de keuken af was. We hebben even moeten wachten omdat de afzuigunit vertraagd was, maar afgelopen week is hij bij ons op bezoek geweest en verraste ons met een tas vol lekkers en een mooie fles Chardonnay! Welke keukenspecialist doet dit tegenwoordig? i-Kook dus! Dit was echt onverwachts en wij wilde André/i-Kook ook bedanken voor zijn tijd en service en om deze reden wilde wij ook persoonlijk een leuk presentje afleveren. Het was aan het regenen en de deur werd door een vriendelijke man voor ons opengehouden, niet wetend dat deze vriendelijke man de directeur van i-Kook is, totdat wij wat later op de dag een mail ontvingen van i-Kook. De directie was verrast dat wij de moeite hadden genomen om naar i-Kook te komen voor het persoonlijk bezorgenbvan een presentje en om te bedanken voor de service. En dit is nog niet alles, de directie wilde ons ook bedanken en om deze reden heeft hij ons (vanuit het hart) een leuk presentje voor in de keuken gestuurd. Toevallig hebben wij het presentje vandaag in ontvangst genomen en ik kon mijn ogen niet geloven.. een Boretti Special giftbox! Het gaat ons echt niet om de presentjes, maar de service die wij hebben gekregen. Dit was en is gewoon TOP! Ze hebben vanuit hun hart gehandeld en hun best gedaan om onze droomkeuken waar te maken, dit waarderen wij echt enorm! Ik heb een heel verhaal getypt, maar dit zijn zij ook waard, zodat een ieder kan lezen dat i-Kook niet zomaar een keukenspecialist is, maar echt veel meer dan dat. Dus heb je een keuken nodig of ben je opzoek naar iets speciaals, ga dan naar i-Kook en je zult gegarandeerd slagen! Want ze doen er echt alles aan om jouw droomkeuken waar te maken. Wij hebben in ieder geval elke dag het gevoel alsof wij in een showroomkeuken staan te koken en dit hebben wij echt te danken aan i-Kook!
FOTO VAN RONALD WENTINK
Keukendesign
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit?
REACTIE VAN HENK EN MARIEKE ZWANEVELD
Mag ik je vragen of jullie achterwand ook door IKook geleverd is ?
REACTIE VAN ELLEN
Onze ikook keuken komt in maart.. Ons aanrechtblad lijkt erg hierop.. Volg mij is het de mixwood..
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Rutger Aberson op zondag 21 jun 2020 20 | vestiging Zaandam
Zeer goede service met een prettige persoonlijke benadering en een goede communicatie. Een meetfout met betrekking tot een van de keukenkasten werd meteen goed en zonder extra kosten opgelost. Ik kan I-Kook zeker aanbevelen.

Aanvulling ontvangen 22 juni 2020: De keuken is begin maart gemonteerd en bevalt uitstekend. We hebben geen klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Fam. Leijen op donderdag 18 jun 2020 20 | vestiging Den Helder
Complete keuken gekocht, prima uitleg en informatie, objectief en luisterend naar wat de klant wil.
FOTO VAN FAM. LEIJEN
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Riemer Veldkamp op maandag 8 jun 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij werden van alle keuken winkels in den helder het best geholpen bij Ikook. Die zelfde dag dat we binnen liepen hadden ze al een inpressie laten zien wat wij precies wilde. We waren heel erg enthousiast en ook werden we in het proces goed begeleid. Als er iets was met betrekking tot onze nieuwe keuken werden we direct geholpen. Al met al top service !!
FOTO VAN RIEMER VELDKAMP
Geplaatste keuken
REACTIE VAN EUGENE
Hoi! Wat heeft u ongeveer betaald voor deze keuken incl montage? Gr.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige maatwerkoplossing”
Door Joke en Harry de Groot op donderdag 23 apr 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een lekkage van de kick-space verwarming onder onze 25 jaar oude keuken, met als gevolg kromgetrokken planken van de houten vloer was het begin van een project, waarbij de vloer werd gerenoveerd, de keuken vervangen en de voorpui van het huis voorzien van kunststof kozijnen. Op zoek naar een keukenleverancier, die niet uit is op snelle verkoop, maar met de klant meedenkt, kwamen we uit bij I-KOOK, waar we door "keukencoach" Jessica Renders prima zijn geholpen om een keuken naar ons eigen idee te ontwerpen. Ook de realisatie, waarbij de coördinatie tussen de diverse partijen een issue was, is goed verlopen. Met complimenten voor keukenmonteur Vincent, die met zijn ideeën een prachtige maatwerkoplossing heeft gerealiseerd.
Nu na een half jaar genieten we nog steeds van onze nieuwe keuken.
FOTO VAN JOKE EN HARRY DE GROOT
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gemonteerd”
Door Ceciel Froijen op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Sittard
We hebben daar onze keuken gekocht SUPER TEVREDEN fijne verkoper (Rinaldo)alles op tijd geleverd perfect gemonteerd door goeie vakman . Jammer dat I Kook niet zo bekend is in regio Maastricht Aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg blij”
Door Marthe op dinsdag 31 mrt 2020 20 | vestiging Eindhoven
We wilden een zwarte keuken, maar wisten verder nog niet veel van de mogelijkheden. Door onze keukencoach Rob Martens zijn we erg goed geadviseerd. We hebben nu een mat zwarte keuken met een betonlook blad. Het mooiste vonden wij dat Rob zo goed mee dacht en daardoor hebben we voor apparaten van ATAG die ook mat zwart zijn. We zijn heel erg blij met het eindresultaat!
FOTO VAN MARTHE
Matzwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Marja en Herman Legerstee op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Van onze 22 jarige keuken werden de deuren slecht. Zonder dat we er echt haast bij hadden hebben we verschillende keukenzaken bezocht om ideeën op te doen. Ook hebben we de optie overwogen om alleen de deurtjes van de oude keuken te vervangen. Nadeel daarvan was dat de apparatuur ook 22 jaar oud is waardoor we mogelijk daarna het ene na het andere apparaat zouden moeten vervangen. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om door I-Kook een voorstel voor een nieuwe keuken te laten maken, zodat we een beeld zouden krijgen van de kosten en een betere afweging te kunnen maken tussen nieuwe keuken of andere deurtjes. We werden geholpen door Jessica. We hadden al wel een beeld van hoe we de keuken wilden indelen. Om de juiste kleuren te vinden was een grotere uitdaging. Met ondersteuning van Jessica hebben we uiteindelijk de kleurstelling gevonden die we beide mooi vonden. We hebben Jessica's geduld hiermee meteen getest. Vervolgens is de indeling van de keuken gemaakt waarbij Jessica er een goed oog op hield dat de symmetrie klopte. Verder viel op dat ze veel oog voor de details had, zoals net een klein stukje uit het werkblad om de kast mooi aan te laten sluiten, toch nog een extra wandcontactdoos voor de keuken apparatuur. Kleine dingen waardoor het resultaat uiteindelijk allemaal klopt. Op haar advies zijn we voor de apparatuur gaan kijken bij Inspiratiehuis 2020 in Hoofddorp. Toen het plaatje, inclusief de prijs, compleet was hebben we uiteindelijk gekozen voor deze nieuwe keuken. Hoewel het wel een beetje pijn deed van de oude keuken afscheid te moeten nemen (nog een mooi composiet werkblad en zo). De keuken is eind januari geplaatst door Vincent. Hij is een van de keuken installateurs waar I-kook mee werkt en echt een Pietje Precies. De keuken staat er nu inmiddels twee maanden en ik kan niet anders zeggen dan dat we er ontzettend blij mee zijn. We zijn heel tevreden over hoe alles verlopen is en kunnen iedereen aanraden een keuken bij I-kook te kopen.
FOTO VAN MARJA EN HERMAN LEGERSTEE
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Marja en Herman Legerstee
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Penterman op zondag 15 mrt 2020 20 | vestiging Huissen
Alles is prima en al helemaal de service en vriendelijkheid van Michael
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Andre op donderdag 12 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
Ik heb een keuken gekocht en zelf geplaatst alles was goed geregeld
Reactie of foto toevoegen
“Alle tijd gehad”
Door Visser op donderdag 12 mrt 2020 20
We kregen alle tijd om een keuken uit te zoeken en er werd niets opgedrongen.
Het advies wat we kregen was op maat en erg nuttig. De prijs van de keuken was ook prima, een kwalitatief goede keuken voor een lage prijs, incl. alle apparatuur.
We zijn dik tevreden met de keuken en het resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door H. Wiegmans op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Tijdens het koopproces werden door een verkoper (die twee dagen later zou vertrekken) de bekende trucs uitgehaald zoals beschreven door de Consumentenbond (laatste dag van de kortingsactie/nu beslissen/etc.). Tijdens de installatie is er veel misgegaan. Plafondplint niet goed uitgemeten (moest een andere oplossing voor komen). Deurtjes werden op de kastjes gezet met vuile handen. We hebben de smeerboel zelf maar gereinigd. Afdekplaatjes voor de scharnieren werden door mij teruggevonden in een afvaldoos. De massa karton en ander afval werd niet afgevoerd (staat in de kleine lettertjes). Verkeerde kokend waterkraan geadviseerd. Moest veranderd worden. Granieten aanrechtblad was niet optimaal. Enz., enz. Typisch is dat er geen officiële oplevering is. Mogelijk dat dat bij andere bedrijven ook niet gebeurt maar het zou toch zeer aan te raden zijn om het hele proces met de klant af te ronden. Ook tussendoor is er geen initiatief vanuit I-Kook geweest. Uiteindelijk zijn wij toch niet geheel ontevreden, hoewel recent bleek dat er tussen twee glasplaten in een verlicht kastje nog veel styropor zit. I-Kook zou contact opnemen met de installateur. Nooit meer iets gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Voorspoedig gegaan”
Door Tessa Reigel op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik heb bij I-kook een hele mooie keuken gekocht voor een mooie prijs. Zeker geen spijt van gehad. De keuken was precies zoals ik mij had voorgesteld. Door Nick ben ik vanaf het begin tot het eind goed geholpen. Ik kon altijd de winkel inlopen om nog wat aan de keuken aan te passen of te bespreken. De keuken werd netjes ingemeten door Nick en er word goed gecontroleerd of de aansluitingspunten op de juiste plek zijn. Nick polste vaak hoe de verbouwing van mij huis ervoor stond zodat de keuken op het juiste moment besteld kon worden. Ook de levering liep voorspoedig. Wij hebben zelf de keuken in elkaar gezet en hier ontbrak niks aan. Overal zat netjes een boekje bij hoe het aangesloten moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke voldoende”
Door François Flisijn op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij hebben voor onze nieuwe woning een complete keuken bij I-kook Den Helder gekocht hier werkt een enthousiast team die onze gedachte om hebben gezet naar een super mooi ontwerp voor een heel nette prijs aan ons heeft aangeboden. Tijdens de bouw was er regelmatig contact of alles naar wens verliep. De keuken is door vakman Leon geplaatst, zijn motto "ik plaats keukens zoals ik ze zelf ook in mijn huis wil hebben". Ik geef het I-kook team verkoop en plaatsing een dikke voldoende.
FOTO VAN FRANÇOIS FLISIJN
Keuken met visgraatvloer
Reactie of foto toevoegen
“Goede kwaliteit maar klachten niet opgevolgd”
Door Sander op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Soesterberg
Keuken gekocht. De gesprekken vooraf verkoop waren prettig, de ontwerpen waren mooi, de kwaliteit van de keuken is goed. De after sales is slecht. Een klacht na levering [over de kookboiler] werd telefonisch niet netjes afgehandeld en we werden ook niet meer teruggebeld. Het naleveren van een kapot deurtje werd niet opgevolgd. Ook toen weer niet teruggebeld. Ik raad daarom ikook niet aan.

Aanvulling ontvangen 18 februari 2020: N.a.v. bovenstaande reactie heeft ikook contact opgenomen om het te bespreken. Ikook heeft aangegeven dat het een samenloop van omstandigheden is geweest. En gaat het verder intern bespreken om ervoor te zorgen dat het niet meer voorkomt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede installateur maar wel diverse punten”
Door Edwin Andreoli en Marita Remolado op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Alphen aan den Rijn
Allereerst zijn we niet blij met het opmeten van de keuken. Een keukenkast is niet geleverd. Een apothekerskast is i.p.v. een hoge , een halve geplaatst. Onder het mom van meer plint materiaal wilden jullie het goedmaken maar dat klopt ook niet. Te weinig plint materiaal zowel onder als boven. Boven de gootsteen, onder het raam was te weinig en moest nabesteld worden wat na een maand geplaatst werd. Dank zij een zeer goede installateur (Ton Schaeffer) met zijn maatje kwam het wel goed maar al die losse stukjes plinten mag toch niet de bedoeling zijn. Wel hebben we de volle mep betaald wat wij niet juist vinden.
Reactie of foto toevoegen
“Oog voor detail”
Door Nikkie Klein op zaterdag 25 jan 2020 20 | vestiging Almere
Ik ben heel erg goed geholpen, door Henry en zijn collega's. Ze denken goed mee en je wordt goed begeleid. Ik ben enorm blij en gelukkig met de nieuwe keuken. Daarnaast is de montage echt gedaan door een vakman. Die een goed oog had voor details.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door S.A. van Druenen op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Alphen aan den Rijn
Showroom keuken gekocht, zelf gedemonteerd en opgehaald. Goede prijs, informatie, hulp en after sales. Complimenten voor Paul Ouwerkerk!
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Randy Wirht op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Bergen op Zoom
Fantastisch geholpen door Marvin Jacobs. Erg professionele verkoper met oog voor klant en denkt mee. Zelfs nadat er verkocht is, denkt hij nog mee en maakt hij kleine aanpassingen als dat nodig is tot het resultaat perfect is! Meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Foutloos”
Door Roel Klasens op zondag 19 jan 2020 20 | vestiging Den Helder
Prima geholpen door Nick. Installatie keuken is foutloos afgerond binnen 6,5 uur.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door jvdw op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Oudehaske
keuken gekocht ,super goed geholpen ,en hele goede service
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Henk op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Zaandam
Complete keuken, alles werkt uitstekend. Kleine aanpassingen werden prima uitgevoerd. Aan te raden dus.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Sandra Luesink op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken Helemaal naar onze wens.Super netjes ingezet erg blij mee een aanrader om heen te gaan!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam Bos Ijsselstein op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Soesterberg
Hallo wij gingen voor een hoekkeuken binnen een bepaalde budget. Wij zijn daarin geslaagd en door de verkoopadviseur op een correcte en niet opdringerig geholpen vervolgens is de keuken op vakkundige wijze geplaatst alle afspraken zijn netjes nagekomen wij zijn zeer tevreden en wat ons betreft is i kook soesterberg zeker een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met oplossing”
Door R.de Kievit op donderdag 2 jan 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Keuken op 15 augustus 2019 gekocht bij Küchentreff in Zoetermeer. Nadat de bestelling was gedaan werd ons medegedeeld dat alles afgehandeld zou worden via I-Kook Filiaal Den Haag. De keuken zouden wij zelf plaatsen, hetgeen zeker geen probleem voor ons was, aangezien wij dit al diverse malen eerder gedaan hadden. De orderbevestiging bevatte de juiste keukenonderdelen, zoals wij met dhr. Hoogerheide van Zoetermeer hadden besproken en waarna nog een aanvulling via de e-mail was gedaan. De problemen ontstonden na levering van de keuken op 22 oktober en hebben uitsluitend te maken met de geleverde en niet geleverde onderdelen. Op 22 oktober werd de keuken dus afgeleverd en alle dozen werden in de huiskamer gezet. Drie hoge kasten pakten wij direct uit, aangezien wij deze al direct in onze pas gerenoveerde keuken konden plaatsen. Hierbij bleek 1 kast niet juist te zijn. Een afwijkende maat van een bovendeur en de ruimte voor een combimagnetron, waardoor het aanzicht van deze kastenwand niet meer symmetrisch was. Tevens was de zijkant van kast 2 gekraakt, maar aangezien dit tussen de kastenopstelling uit het zicht zou blijven namen wij dit maar voor lief. De fabrikant (Nobilia) had zonder overleg maar even bepaald dat het anders moest. Om een lang verhaal kort te maken: er bleek nog meer niet juist te zijn, nl. alle handgrepen waren van een verkeerd type, een deel van het composiet aanrechtblad was niet geleverd, het composiet blaadje voor in de koffienis was niet geleverd en de kast voor de afzuigkap bevatte niet het juiste interieur. Dit laatste was ook door Nobilia zonder overleg bepaald. Van al deze problemen zijn direct meldingen gemaakt, terwijl de onjuiste kast voor de afzuigkap door dhr. Hoogerheide zelf bij ons thuis werd geconstateerd, nadat wij hadden geëist dat hij zelf moest komen controleren of de rest van de keuken-onderdelen goed waren. Er moesten dus een aantal onderdelen opnieuw worden besteld, hetgeen weer een week of 6 zou duren. Wij hebben steeds de loyaliteit op kunnen brengen om af te wachten hoe e.e.a. opgelost zou worden. Uiteindelijk is na ca. 2 weken het ontbrekende deel van het aanrechtblad geleverd. Dit bleek nog in het magazijn te staan. Bij het plaatsen van de composiet achterwand bleek deze verkeerd te zijn ingemeten en was ca. 2 cm te kort. De boorgaten voor de wandcontactdozen zaten ook niet op de juiste plaats. Hiervoor kon de aangedragen oplossing (een stukje composiet als verlenging van de achterwand) onze goedkeuring niet wegdragen, zodat wij kozen voor het alternatief: een vergoeding voor geleden schade. Ook was er een meerprijs gerekend voor het interieur van de kast voor de afzuigkap, waarvoor uiteindelijk een standaard kast is geleverd. Na ca. 3 weken is het juiste type handgrepen geleverd en voor de onjuiste kast na 6 weken (op 17 december) inderdaad de juiste geleverd, maar helaas ook weer met een beschadiging aan de zijkant. Van de beschadiging heeft de chauffeur een foto gemaakt en deze naar I-Kook gezonden. Tevens is het composiet blaadje voor de koffienis geleverd. Al met al hebben wij op 10 december middels een e-mail aan Küchentreff (inmiddels omgedoopt tot I-Kook Zoetermeer) kenbaar gemaakt dat er een verrekening / vergoeding voor deze zaken moet komen. En op 23 december opnieuw. Er wordt nu niet meer gereageerd op onze e-mails. Wat denkt I-Kook hieraan te gaan doen!
REACTIE VAN R.DE KIEVIT
Kort na plaatsing van de negatieve review heeft I-Kook in de persoon van dhr. Hoogerheide contact opgenomen en is inmiddels bij ons geweest voor het bespreken van een voor beide partijen acceptabele afhandeling. Daarbij zijn de problemen doorgenomen en is met wederzijdse instemming een vergoeding overeen gekomen, welke tussen nu en 10 dagen zal worden afgehandeld. Wij zijn tevreden met deze oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Valerie op woensdag 1 jan 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik heb een keuken gekocht voor mijn nieuwe woning. Toen ik de zaak binnenliep werd ik al gelijk geholpen door een van de verkopers (Jimmy Berends). Hij heeft mij begeleid door het hele proces met de keuken ontwerpen en alles ervoor uitkiezen qua frontjes, blad, apparaten enz. Toen na het inmeten bleek dat ik de verkeerde maten had doorgegeven voor de keuken, was dit geen probleem en hebben we bij het afroep gesprek een nog mooiere keuken afgesproken dan origineel het plan was. Het eindresultaat is super mooi geworden en ik ben er heel tevreden mee.
FOTO VAN VALERIE
Resultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Minder tevreden over service maar alles opgelost”
Door Katherine Baranova op zaterdag 21 dec 2019 19 | vestiging Den Haag
A large kitchen of 25000 was beautifully designed by Jerry and we got really good advice. However we were less happy with the Installation and communication afterwards. At the end, we found a way to get attention and the remaining bits were all fixed.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige samenwerking”
Door Wilfred op woensdag 27 nov 2019 19 | vestiging Oud-Beijerland
Voor de derde keer een keuken op maat uitgezocht en gekocht en weer uitstekend geholpen! Levering was keurig op tijd en plaatsing zonder problemen in twee dagen voor elkaar.
FOTO VAN WILFRED
Keuken met houtlook panelen
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Glenn van Polanen op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Den Haag
Heel goed geadviseerd en geholpen door Rachid. Mooie keuken gevonden tegen een zeer scherpe prijs. Goed geïnstalleerd. Ik zal i-kook zeker aanbevelen en dit verkooppunt.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door koek op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Complete keuken met apparatuur. de keuken bestaat uit 2 hoge inbouwkasten met 2 combi's erin en 4 kasten in de kleur aquamarijn, verder een lang keuken blok in de kleur grafiet met 4 grote laden en een afwasmachine, een inductie kookplaat met hub in hood. Super goed geholpen met alles bij elkaar zoeken, het tekenen en ontwerpen. de aflevering ging vlekkenloos volgens afspraak, kleine dingetjes die tussendoor kwamen werden dezelfde dag opgelost, zeer snelle reacties . wij zijn echt super tevreden en hebben Ikook al vaker aangeraden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door van zeeland-beckx op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Etten-Leur
keuken, goed geholpen door adviseur en niet dwangmatig geholpen.Goed advies en een prima afterservice.
FOTO VAN VAN ZEELAND-BECKX
Resultaat
+ Toon extra foto van van zeeland-beckx
Reactie of foto toevoegen
“Zelfplaatsing”
Door J.Kops op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
Wij hebben een keuken gekocht en zelf geplaatst.
FOTO VAN J.KOPS
Keuken zelf geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Rustige manier van werken”
Door Fam. Faber op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Oudehaske
Een prachtige keuken gekocht. Fokke heeft ons op een fijne/ rustige manier geholpen. Oprecht geïnteresseerd in onze wensen. Een front was beschadigd en daar werd niet moeilijk over gedaan. Paar weken later kwam er gewoon een nieuwe. Groot pluspunt : niet opdringerig.
Reactie of foto toevoegen
“Naar alle tevredenheid”
Door Helen den Hollander op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Sliedrecht
Keuken gekocht. Fijn geholpen! De keuken is naar alle tevredenheid geplaatst. Wij raden deze vestiging van I-Kook zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk gegaan”
Door E.P van Weeren op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Alphen aan den Rijn
Zeer goed en eerlijk geholpen,ik zou het bedrijf aan iedereen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Probleemloos gegaan”
Door H. Van der Hoeven op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Oudehaske
Nieuwe keuken gekocht. Perfect geholpen en goede installatie. Alles probleemloos tegen een betaalbare prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Geinstalleerde keuken”
Door Maikel op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Bergen op Zoom
Ik ben zeer tevreden over de service, je word zeer goed geholpen!
FOTO VAN MAIKEL
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Marlies Hartman op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
Wij hebben ons laten adviseren door dhr. Hubers bij Ikook Soesterberg. Hij heeft voor ons een prachtig ontwerp van de keuken gemaakt wat ook tot in de puntjes is uitgevoerd. Goed advies, geweldige service en een top product. Een absolute aanrader!
FOTO VAN MARLIES HARTMAN
Prachtig ontwerp
+ Toon extra foto van Marlies Hartman
+ Toon extra foto van Marlies Hartman
+ Toon extra foto van Marlies Hartman
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel”
Door Maarten op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Veendam
Een complete keuken gekocht. Ons idee is vrijwel geheel overgenomen en op praktische punten verbeterd. Goede keuken eraan overgehouden voor een goede prijs.

Aanvulling ontvangen 19 november 2019: De keuken is geleverd en gemonteerd zonder problemen. Een kastje bleek beschadigd te zijn bij transport met nauwelijks merkbare schade maar de monteur heeft toch een nieuw besteld en inmiddels gemonteerd.
Enkele maanden verder nog nergens het idee gehad dat we ergens spijt van zouden moeten hebben. Ook qua prijs nog steeds een goed gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen maar niet tevreden met montage”
Door Ber Poulissen op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Eindhoven
Keuken geplaatst door i-kook niet netjes afgewerkt stopcontacten van de achterwand te groot uitgezaagd,zouden daarom een nieuwe achterwand plaatsen door de zelfde monteurs deze zijn weggelopen toen ze bezig waren met plaatsen van de achterwand nadat ik hun op hun fouten had aangesproken, gelijk contact opgenomen met i-kook Eindhoven er zou een andere monteur komen om het op te lossen die heeft het wel netjes gedaan,er was ook beschadigingen in de binnenkant van de koelkast kast deze zijn er nog steeds moet nog worden opgelost keuken geplaatst op 9 juli 2019. In de winkel zijn we goed geholpen. Ik raad dit bedrijf niet aan
REACTIE VAN BER POULISSEN
foto stopcontact
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over geleverde keuken”
Door J.Scheerder op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
Nieuwe keuken, er werd goed mee gedacht door onze adviseur Martin! Voordeel je kreeg gelijk een goede tekening mee en er was altijd verandering mogelijk
FOTO VAN J.SCHEERDER
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Caroline Kerssens op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Soesterberg
De keuken is fantastisch! Zeer praktisch. We zijn enorm goed geholpen door Ron. Goede en praktische tips. En René heeft de keuken foutloos geïnstalleerd. Heb geen enkel negatief punt.
FOTO VAN CAROLINE KERSSENS
U keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens I-Kook
Website: www.i-kook.nl
aAlkmaar (4 ervaringen), Noorderstraat 5, 1823 CS Alkmaar, tel 072 - 200 19 99
bAlmere (18 ervaringen), Papiermolenweg 22, 1333 DG Almere, tel 036 - 537 16 37
cAlphen aan den Rijn (6 ervaringen), Euromarkt 105-107, 2408 BD Alphen aan den Rijn, tel 0172 - 25 15 10
dAmsterdam (1 ervaring), Arena Boulevard 16a, Villa Arena, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 226 13 30
eBarendrecht , Escudostraat 15, 2991 XV Barendrecht , tel 010 - 316 98 40
fBergen op Zoom (26 ervaringen), Oude Moerstraatsebaan 3, 4614 RN Bergen op Zoom, tel 0164 - 26 37 38
gCapelle aan den IJssel (55 ervaringen), Lylantse Baan 6. 2908 LG Capelle aan den IJssel, tel 010 - 251 91 77
hDen Bosch , Balkweg 7d, 5232 BT Den Bosch, tel 073 - 208 29 99
iDen Haag (41 ervaringen), Zichtenburglaan 16, 2544 EB Den Haag, tel 070 - 359 50 40
jDen Helder (27 ervaringen), Ravelijncenter 31, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 16 50
kEindhoven (12 ervaringen), Kanaaldijk-Noord 5A, 5613 DH Eindhoven, tel 040 - 303 37 00
lEtten-Leur (10 ervaringen), Lokkerdreef 33, 4879 ND Etten-Leur , tel 076 - 303 39 76
mHattem (12 ervaringen), Populierenlaan 5, 8051 DA Hattem, tel 038 - 444 06 08
nHengelo OV (9 ervaringen), Deurningerstraat 1, 7557 HA Hengelo, tel 074 - 250 37 30
oHuissen (25 ervaringen), Begonialaan 5, 6851 TE Huissen, tel 026 - 325 25 88
pOud-Beijerland (11 ervaringen), Willem Beukelszstraat 6, 3261 LV Oud-Beijerland, tel 0186 - 62 10 40
qOudehaske (13 ervaringen), Hasker Utgongen 1, 8465 SJ Oudehaske, tel 0513 - 67 74 64
rSittard (8 ervaringen), Rijksweg Zuid 216, 6134 AG Sittard, tel 046 - 303 00 81
sSliedrecht (15 ervaringen), Parrallelweg 4a, 3364 AL Sliedrecht, tel 0184 - 41 95 26
tSoesterberg (43 ervaringen), Richelleweg 1, 3769 AZ Soesterberg, tel 0346 - 33 06 16
uTilburg , Bosscheweg 255-01, 5013 AB Tilburg , tel 013 - 762 00 80
vVeendam (39 ervaringen), Transportweg 10, 9645 KX Veendam, tel 0598 - 63 49 03
wVeenendaal (15 ervaringen), Groeneveldselaan 35, 3902 HA Veenendaal, tel 0318 - 74 26 57
xWaalwijk , Professor Kamerlingh Onnesweg 6a, 5144 NR Waalwijk, tel 0416 - 22 44 60
yZaandam (9 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 303 06 68
zZoetermeer (4 ervaringen), Heliumstraat 230, 2718 RS Zoetermeer, tel 079 - 207 33 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.