Feedback
8,7

I-Kook

Website: www.i-kook.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.i-kook.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van I-Kook
I-KOOK is een jong en snelgroeiend familiebedrijf met inmiddels meer dan 20 winkels door heel Nederland. Bij I-KOOK doen we niet aan pushverkoop, daarom hebben wij ook geen keukenverkopers maar keukencoaches. Keukencoaches zijn behulpzaam, vakkundig en eerlijk.

De cultuur
Het bedrijf is gebouwd op de mensen, er is een open cultuur en nauwelijks hiërarchie. Bij I-KOOK moet je gewoon logisch gedrag vertonen, steeds in het belang van de klant. Veel regels zijn daarvoor niet nodig. De keukencoaches hebben veel ruimte voor eigen invulling en krijgen veel verantwoordelijkheid om hun klanten blij te maken.

Ervaar een keukencoach!
Steeds zorgzaam. We blijven steeds je aanspreekpunt tot je helemaal tevreden bent met de keuken en daarna. Als je met I-KOOK zaken doet krijg je altijd te maken met dezelfde mensen. Geen batterij aan verkopers, orderverwerkers, serviceafdelingen en anonieme telefoonnummers, maar een keukencoach die je helpt van het eerste contact tot de oplevering en verder.

Altijd vakkundig. De keukencoaches van I-KOOK hebben gedegen kennis van zaken, zijn echte vakmensen en hebben oprechte interesse in hoe het echt gaat werken bij jou thuis!

Gewoon eerlijk. We willen je altijd eerlijk behandelen, we hebben de intentie om je de mooist mogelijke keuken te leveren voor de beste prijs!

Wij beloven nooit wat we niet waar kunnen maken!

Mogen we je overtuigen van onze werkwijze?
Kom dan langs in één van onze winkels of maak een afspraak.



Meer informatie over I-Kook
Onze winkels: www.i-kook.nl/winkels
Afspraak maken: www.i-kook.nl/afspraak-aanvragen
Ervaringen
Er zijn 463 ervaringen over I-Kook. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren295 ervaringen
4 sterren116 ervaringen
3 sterren26 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster14 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Prachtig resultaat”
Door Daniëlle Hagman op maandag 21 jun 2021 21 | vestiging Den Helder
Vanaf het eerste tot het laatste moment is er een super goede en vriendelijke service verleend. Bij elk vraagstuk wordt er meegedacht voor de beste en mooiste oplossing. Het resultaat is prachtig!
FOTO VAN DANIËLLE HAGMAN
+ Toon extra foto van Daniëlle Hagman
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Marijke van Noort op dinsdag 15 jun 2021 21 | vestiging Soesterberg
Als je eind december 2020 een appartement koopt, waarin alles vervangen moet worden, ook de keuken, sta je voor een uitdaging. Alle showrooms voor maanden dicht, dus oriënteren op basis van boeken. Plaatjes van keukens die de afmetingen van mijn nieuwe keuken ver te boven gaan. Gelukkig vond ik op internet een ontwerpprogramma keukenatlas. Formaat van de keuken ingeven, 2.5 bij 3 meter en bouwen maar. Digitale keukenkastjes, spoelbakken, apothekerskast, apparatuur voor het uitzoeken. Frontjes uitkiezen, in gedachten was het na ruim een maand al aardig klaar. Ervaringen van de oude keuken erin verwerkt: hoekopstelling niet zo fijn, dus de lange wanden gebruiken, je hoofd niet stoten aan de afzuigkap, groot werkblad, veel lades.
Maar toen! Zonder te kunnen vergelijken een leverancier zoeken. Het werd i-kook Soesterberg, waar een telefonische afspraak snel gemaakt kon worden. Aan beide zijden van de lijn zaten we met mijn digitale ontwerp voor ogen. De keukenkastjes waren genummerd, dat was makkelijk praten. Wat een geluk dat dit overleg was op de dag dat de eerste versoepelingen werden aangekondigd. Meteen na de persconferentie vroeg ik om een afspraak in de showroom op 4 maart, als we in de buurt zouden zijn. Dat kon, en daar hebben we een definitieve keuze gemaakt voor frontjes, werkblad en apparatuur. De levertijd van 6 of 7 weken paste precies in de planning van de aannemer. Waren we een halve dag later geweest met het maken van de afspraak, hadden we 2 weken moeten wachten. Keuken laten inmeten? weer 2 weken oponthoud. Begin mei trokken we in ons appartement, met prachtige nieuwe keuken. We zijn dagelijks blij met de vele lades, het koperkleurig werkblad en de apothekerskast.
Het meest trots zijn we dat we midden in de lockdown volgens planning en zonder oponthoud, voor een redelijke prijs, een keuken naar onze wensen hebben kunnen realiseren. Met dank aan i-kook!
FOTO VAN MARIJKE VAN NOORT
Reactie of foto toevoegen
“Fijne ervaring”
Door Emilie Berkhout op dinsdag 15 jun 2021 21 | vestiging Amsterdam
Ik ben ontzettend blij met mijn keuken en ik vond de service super. Ik kreeg goede tips om een zo mooi en compleet mogelijke keuken te realiseren binnen mijn budget. Alles was ook netjes op tijd geleverd. Een inbouwprullenbak die toch niet onder de wasbak past mag ik gewoon retourneren. Al met al dus een fijne ervaring met I-KOOK!
FOTO VAN EMILIE BERKHOUT
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marga Welbie op donderdag 10 jun 2021 21 | vestiging Den Helder
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs wanneer we met een verandering aankwamen, werd dat meteen verwerkt. Goede betrokkenheid bij adviesering en bij plaatsing. Toen er onverwachts iets later zou worden geleverd of een ander product, werd er meteen contact met ons opgenomen om naar een oplossing te zoeken.
Goede vakkundige monteur, kwam met oplossingen bij kleine problemen, en daarbij meteen contact opnemen met de verkoper. De verkoper kwam ook regelmatig langs voor een overleg en na het plaatsen van de keuken. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Quoc Lequy op woensdag 9 jun 2021 21 | vestiging Etten-Leur
Op 29 maart 2021 heeft I-kook Etten-Leur bij ons in Rijsbergen een keuken gemonteerd. Er ontbreken een vaatwasser en een wijnklimaat. Vertraging opgelopen door Covid-19.
Meer malen heen en weer contact gehad. De eigenaar van I-kook heeft zelf contact met ons opgenomen en netjes opgelost. Dat noem ik goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Benny Ciere op zaterdag 5 jun 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ben zeer goed geholpen door Andre. Ben bij diverse andere zaken geweest waar ik overal zeer slecht werd geholpen. Enige waar men aan dacht was hoeveel geld in had ipv vragen wat ik precies wil. André heeft overal goed over nagedacht en keuken is zeer netjes geworden. Zeker een aanrader!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Benny, dank voor je reactie en de fijne samenwerking, groeten Andre.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie parallel keuken”
Door Dennis de Jong op woensdag 26 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij kwamen binnen zonder vastliggende wensen. Samen met Jimmy zijn we gaan zoeken naar wat we mooi vinden en passend is. Uiteindelijk een mooie parallel keuken gekocht waar we zeer tevreden over zijn. Door de sluiting door Covid toch buiten frontje en blad kunnen zien toen we de vloer aan het uitzoeken waren. Service dus super ook! Montage soepel verlopen en laatste puntjes zullen nog opgelost/aangepast worden. Dit betreft een loszittende strip in de koelkast. Wel jammer dat bij montage afval niet wordt meegenomen (ook la is het volgens contract). Dit geeft bij verbouwing toch plotseling nog veel extra afval. Zou een meerwaarde kunnen zijn wanneer dit wel gebeurd.
FOTO VAN DENNIS DE JONG
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door René Meijster op dinsdag 25 mei 2021 21 | vestiging Den Haag
In januari 2020 is onze nieuwe keuken geplaatst. Na wat opstartproblemen (wel vaker bij een nieuw keuken toch?) genoten we van een toffe keuken. Na meer dan een jaar bleken er problemen met de achterplaat. Er werd toen niet alleen meegedacht door de monteur van i-kook wat een geschikte oplossing zou zijn, maar deze oplossing werd ook binnen enkele dagen tot stand gebracht. Kortom: uitstekende service!
Reactie of foto toevoegen
“Eindresultaat mag er zijn”
Door Mark Heijster op dinsdag 18 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor ons nieuwbouwhuis waren wij op zoek naar een keuken. We hebben meerdere keukenwinkels bezocht, waarbij I-Kook er positief uit sprong. In eerste instantie zijn we geholpen door Melissa en na haar vertrek door Rob. Over beiden zijn wij zeer tevreden. Er heerst een ontspannen sfeer in de winkel, waar je niet onder druk wordt gezet om een snelle deal te sluiten. Het bleek geen probleem om de keuken die we in eerste instantie hadden samengesteld nog aan te passen op kleur, indeling en grepen (tot het moment van afroep uiteraard). Rob is altijd goed bereikbaar, reageert snel en is erg betrokken. Ook de mannen van de montage verdienen een groot compliment. Het eindresultaat mag er zijn!
FOTO VAN MARK HEIJSTER
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door Ageeth en Willem op maandag 10 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Alle lof voor Jimmy: een vriendelijke, eerlijke, meedenkende en probleemoplossende persoon die ons aan een prachtige keuken heeft geholpen... binnen budget!

Aanvulling ontvangen 23 mei 2021: Onze keuken is zeker al geleverd en gemonteerd.
Het is allemaal keurig gegaan. Zelfs iets wat wij niet helemaal goed gedaan hadden, is (kosteloos) opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Goede levering”
Door Inge op donderdag 6 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goed en snel contact via mail en telefoon. Vriendelijke en mee denkende keukencoach Jimmy. Ondanks Corona-tijd toch zeer goed geholpen. Goede levering, dit was netjes op tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Klant staat voorop”
Door YRo op donderdag 6 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn geholpen door Jimmy, maar hebben ervaren dat tussen alle collega's op deze locaties een ontspannen sfeer heerst waarbij de behoefte van de klant voorop staat. In de showroom staat van alle opties een voorbeeld zodat je goed kunt bepalen wat wel en niet wenselijk is. In tegenstelling tot sommige andere winkels, wordt hier vooraf duidelijk aangegeven dat de prijs die berekend wordt niet veel ruimte biedt voor onderhandeling, maar daar staat tegenover dat de prijs die men ons geoffreerd heeft zelfs nog wat lager lag dan de prijs ná korting XY & Z van de andere winkels waar we geweest zijn. Over de kwaliteit van de keuken zijn we erg te spreken, net als over de afwikkeling van losse eindjes en bemiddeling naar fabrikanten van witgoed. Ofwel, de klantenservice van Jimmy is van begin tot eind erg goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige resultaat”
Door Trudy Schipper Antoinette Brandenburg op donderdag 6 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij kochten een keuken die op maat gemaakt werd en het resultaat is prachtig geworden. Wij zijn heel tevreden over de kasten de inbouw van de apparatuur de levering en de plaatsing. Bij het uitkiezen werd heel veel rekening gehouden met onze wensen.
FOTO VAN TRUDY SCHIPPER ANTOINETTE BRANDENBURG
REACTIE VAN TRUDY
En natuurlijk alle lof voor Andre die ons fantastisch heeft geadviseerd!
REACTIE VAN ANDRE
Beste Trudy en Antoinette dank voor jullie reactie, de keuken komt goed tot zijn recht in deze woning, en René de monteur heeft ook zijn best gedaan , het ziet er prachtig uit. Veel plezier gewenst met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Judith op donderdag 22 apr 2021 21 | vestiging Zoetermeer
Enkele maanden geleden een keuken gekocht bij I-kook Zoetermeer. Heel vriendelijk en kundig geholpen. De praktische en no-nonsense mentaliteit heb ik als heel prettig ervaren. Deskundig advies en meedenken hielpen mij aan mijn ideale keuken. Deze is afgelopen week keurig geplaatst, naar alle tevredenheid. Zelfs in corona tijd was de service optimaal. Ik kan iedereen I-kook Zoetermeer aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken”
Door Janny van Dijk op donderdag 22 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Door Jeroen - coach, Leon - montage, Rob - magazijn. Is onze keuken top. Mocht u met de gedachte aan een keuken lopen, u kunt hem daar met een gerust hart kopen. Geen dwang of loze beloftes, net en vriendelijk personeel, dat zie je niet zoveel. Wij zijn super tevree, dat geven wij graag een ander mee.
FOTO VAN JANNY VAN DIJK
+ Toon extra foto van Janny van dijk
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam. Kop op maandag 19 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben heel goede ervaring met i-kook. Jeroen heeft ons goed geadviseerd met het uitzoeken van de keuken. Het plaatsen van de keuken is vakkundig gebeurd door vriendelijke en netjes werkende jonge mannen. Complimenten voor de service en afhandeling van het geheel.
FOTO VAN FAM. KOP
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door S. Latina op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Super goede ervaring met I-Kook van bestelproces tot aan levering order. Alles is goed verlopen. Aftersales ook top!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste mevrouw Latina, fijn dat je tevreden bent met het totale plaatje, veel plezier gewenst met de keuken.
Groeten Andre
Reactie of foto toevoegen
“Allemaal goed gekomen”
Door Ntoren op woensdag 14 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Op afstand digitaal de keuken aangemeten. Voldoet aan alle verwachtingen. De kraan was even zoek, maar is uiteindelijk ook allemaal goed gekomen.

Aanvulling ontvangen 15 april 2021: Keuken is gemonteerd. Uiteindelijk prima bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door J.F van Schooneveld op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goede adviezen, perfect bezorgd en heel mooi geïnstalleerd

Aanvulling ontvangen 14 april 2021: We hebben een keuken gekocht, waarbij we zelf voor de apparatuur hebben gezorgd (behalve de vaatwasser, die is via I-kook geleverd).
Topservice van I-Kook Capelle (Andre Steenvoorden), de transporteurs van Vermeer verhuizingen en de vakbekwame, nette installateur.
FOTO VAN J.F VAN SCHOONEVELD
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste familie Schooneveld, de keuken en de ruimte erom heen hebben jullie tot in de puntjes afgewerkt, dit is duidelijk te zien in het eindresultaat. Het is echt een plaatje geworden. Veel plezier met deze nieuwe keuken.
Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende ervaring”
Door Cynthia Plein op maandag 12 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Mijn ervaring met I- Kook aan Capelle a/ IJssel is zonder twijfel uitstekend.
Samen heb ik met één van de verkopers, André gekeken wat er past binnen mijn budget. Ook na de verkoop heb ik nog het een en ander gewijzigd. Geen punt was het voor André. Ik liet mij door hem adviseren en het resultaat is prima. Een Top Verkoper!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Cynthia, Dankjewel voor je bericht op deze site, fijn dat je tevreden en heel veel plezier met de nieuwe keuken.

Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Johan van Dalen op vrijdag 9 apr 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik ben superblij met mijn keuken! Al vanaf het begin met het kopen van de keuken bij I-kook ( Andre Steenvoorden) tot de plaatsing door mij zelf, kon ik met vragen bij hen terecht. Alleen de service van Indesit liet even wat te wensen over (slecht telefonisch te bereiken en moeilijk te verstaan zeker voor een helpdesk!) Na het plaatsen van de keuken is Andre Steenvoorden (I-kook) nog komen kijken hoe de keuken er bij stond en of er nog problemen waren! Dat is nog eens after sales. Kortom, ik ben blij en kan iedereen adviseren langs te gaan bij I-kook.
FOTO VAN JOHAN VAN DALEN
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Johan, dankjewel voor je reactie, achter de schermen zijn we in gesprek met Indesit om dit soepeler te laten lopen. Ook dank voor de foto, Het harnas links kleurt mooi bij de keuken (-: Veel plezier met de keuken. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Vakmensen”
Door M. Faas op maandag 5 apr 2021 21 | vestiging Den Helder
Ten eerste zeer vakkundig en vriendelijk geholpen door keukencoach Nick Joor met het uitzoeken van de keuken Keuken netjes en vakkundig geplaatst. We zijn super tevreden en niet alleen over de keuken maar ook over de service eromheen. Met dank aan Leon (plaatsing keuken), Derek Voet (installatietechniek), Rene Glas (stucadoor) en Kees Harmes (schilder). Wat een vakmensen zijn dit.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerd”
Door Ulas op woensdag 31 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Jimmy heeft super meegedacht zodat wij er een top keuken voor een prima prijs van konden maken. Voor mijn volgende keuken klop ik weer aan!

Aanvulling ontvangen 1 april 2021: Zoals op de foto te zien is het al gemonteerd. Dat hebben we zelf gedaan.
FOTO VAN ULAS
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Kimberley op woensdag 31 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Voorafgaand bij I-Kook Vila Arena hadden we al een idee hoe we de keuken zouden willen hebben. We zijn door Gino geholpen en hij heeft ons idee in werkelijkheid gebracht. De keuken ontwerpen ging super snel en ze hadden precies wat wij zochten! We zijn super blij met het resultaat en de goede service die ze ons geboden hebben.
FOTO VAN KIMBERLEY
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Familie Bloemen op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe keuken! Ik had wel een beetje in mijn hoofd wat ik wilde toen ik voor de eerste keer bij I-Kook binnenliep, maar het resultaat heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Ik ben tijdens het hele traject erg prettig geholpen door Gino. Hij nam overal ruim de tijd voor en heeft heel goed zijn best gedaan de vertaalslag te maken van idee naar keukenontwerp! Ook een dikke pluim voor de keukenmonteur Rene die de keuken prachtig heeft geïnstalleerd! Ik verheug me nu al op de vele kookavondjes in deze prachtige nieuwe keuken!
FOTO VAN FAMILIE BLOEMEN
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Clara op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Op 18 oktober heb ik een keuken besteld bij IKook. Ik was de dag ervoor bij Kvik, daar had ik een slechte ervaring en was wat huiverig voor mijn tweede poging. Gelukkig trof ik Claudia, ze was doortastend en wist snel en goed mijn wensen in een ontwerp te verwerken. Binnen budget en zelfs met een extra luxe (kokendwaterkraan) waarvan ik dacht dat het niet in mijn budget zou passen.
De levering van de keuken was oorspronkelijk in januari gepland en ondanks Corona is het maar 1 week vertraagd. Geen probleem in mijn geval. Helaas ging er wel iets mis met het inmeten. De totale lengte van de keuken klopt niet. In overleg heeft mijn aannemer het oorspronkelijke leidingschema gevolgd en is direct een nieuw blad en vervangend kastje besteld. Dit was een menselijke fout, kan gebeuren. Het herstellen is volledig voor rekening van iKook gedaan en het is zo snel mogelijk geleverd. Al met al ben ik heel tevreden met mijn keuken! Hij is écht precies als in het 3D ontwerp! Claudia is een topper, ze communiceert direct en werkt oplossingsgericht.
FOTO VAN CLARA
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Jasper Schenk op maandag 29 mrt 2021 21 | vestiging Eindhoven
In onze prachtige jaren 30 woning wilden we graag een nieuwe keuken plaatsen. Hiervoor hebben we bij verschillende zaken een ontwerp en offerte laten maken. Uiteindelijk is de keus op I-Kook gevallen. Michael heeft ons goed geholpen en meegedacht. Doordat we verschillende ontwerpen hadden laten maken konden we verschillende ideeën combineren. Zo hebben we een mooie keuken samengesteld. In zo'n kleine ruimte is het aardig puzzelen. Keukenmonteurs Erwin en Rutger hebben in één dag alles geplaatst. We zijn heel blij met het eindresultaat. De tegels en kookplaat zijn de eye-catcher van de keuken geworden.
FOTO VAN JASPER SCHENK
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Hofman op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Oudehaske
Mooi eindresultaat perfect geholpen bij i-kook oudehaskr

Aanvulling ontvangen 7 april 2021: Keuken is al geleverd tot volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Fam. Oskam op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
We werden erg vriendelijk en goed geïnformeerd. Er werd heel goed naar onze wensen geluisterd. We zijn zeer tevreden over onze prachtige keuken.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Het is een mooie grote keuken geworden, met alles erop en eraan. Dankjewel dat jullie voor ons hebben gekozen. Groeten Andre
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Delano op vrijdag 26 mrt 2021 21 | vestiging Den Helder
Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service en harstikke blij met onze nieuwe keuken.

Aanvulling ontvangen 31 maart 2021: De keuken is vorige week donderdag geplaatst en dat is ons goed bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Simone op woensdag 24 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Onze keuken is heel mooi en netjes geworden! Precies de droom keuken wat we wilden. Wij zijn helemaal tevreden. Wij willen over een half jaar nog een keuken eiland erbij, dat gaan wij zeker bij I-Kook kopen! Fantastisch geholpen door Rachid Haddouch!
FOTO VAN SIMONE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Nadia op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een tijdje geleden hebben wij een keuken bij I-Kook gekocht bij. Wij zijn zeer tevreden met de keuken en service/advies van Jimmy. Je merkt aan hem dat hij veel van de producten weet en geeft je op de juiste manier advies (geen dwingend advies) op basis van het budget die wij hadden aangegeven. Hij is heel vriendelijk en dacht heel goed met ons mee door alles eraan te doen om binnen het budget te blijven. Waar nodig gaf hij extra uitleg/informatie. Al met al zijn wij zeer tevreden over I-Kook en Jimmy Bonsel en hebben meerdere mensen I-Kook aangeraden.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig”
Door Maikel en Melissa op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor ons eerste huisje wilden wij graag een nieuwe keuken kopen, op aanraden van vrienden zijn we bij I-KOOK terecht gekomen en werden hier door Andre geweldig geholpen, hij luisterde goed naar onze wensen en al snel was daar een mooi 3D ontwerp op een groot TV scherm. Na alles goed te hebben besproken hebben we in 1 keer de knoop doorgehakt en de keuken aangeschaft. Wij kunnen wel zeggen dat we hier geen seconde spijt van hebben gehad. Alles is inmiddels vakkundig geplaatst in ons nieuwe huisje en koken hier met heel veel plezier. De inductie kookplaat met afzuiging is geweldig, wat een uitvinding. Ook het zitgedeelte bij het schiereiland maken we al volop gebruikt van. Binnenkort zullen we nog een foto toevoegen als de vloer ook is gelegd. Namens ons dank voor de fijne samenwerking. Groetjes Maikel en Melissa.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader voor iedereen die een keuken zoekt”
Door Zroudi op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Na een lange zoektocht ben ik via internet ben ik bij I-KOOK Amsterdam terecht gekomen. Nadat ik ze had gebeld kon ik al snel een vrijblijvende afspraak maken. Eenmaal binnen werd ik vriendelijke opgevangen door Rachid Hamdaoui, hij begeleidde ons door de showroom en het was al snel duidelijk wat mijn partner en ik wilden hebben. Nadat wij de bestelling hebben geplaatst werden wij het gehele traject op de hoogte gehouden en zijn afspraken netjes nagekomen. Al met al wil ik Rachid bedanken voor deze prachtige keuken!

Aanvulling ontvangen 23 maart 2021: De keuken is vorige week geleverd en gemonteerd door mij zelf. Zoals ik al in de review aangaf ben ik super tevreden met hoe het traject is verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Hanan op vrijdag 19 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Wij zijn ontzettend blij met onze keuken. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs! Rachid heeft ons heel goed geholpen met het uitkiezen. Hij is erg betrokken en levert uitstekende service!
FOTO VAN HANAN
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Nebahat Yildiz op vrijdag 19 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
We hebben onlangs een keuken gekocht bij I-Kook filiaal Amsterdam en zijn gedurende het gehele proces geholpen en begeleid door de heer Rachid Haddouche. We hebben de begeleiding erg positief ervaren. Hij was zeer behulpzaam en heeft ons veel geïnformeerd en geadviseerd. Aan de houding en de info was het opmerkzaam dat wij werden bijgestaan door een zeer ervaren personeel. Wij zijn dan erg te spreken over I-Kook met dan voornamelijk over de heer Haddouche. Wij zijn dan ook erg blij met de aankoop!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door S. Hamdaoui op vrijdag 19 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Hele mooie keuken in onze woning! Erg goed geholpen door Rachid Haddouch. Raad het iedereen aan.
FOTO VAN S. HAMDAOUI
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe bijkeuken”
Door Josina op donderdag 18 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Erg tevreden met de service van André, in het meedenken en creëren van onze bijkeuken met wasmachine en droger op werkhoogte. De keuken is zoals beloofd op tijd geleverd en we zijn er erg blij mee! Na plaatsen is André komen kijken of het naar wens is.
FOTO VAN JOSINA
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Dankjewel Josina voor het plaatse van deze post, je hebt de ruimte mooi en functioneel ingedeeld, super leuk. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door J. van Straalen op zondag 14 mrt 2021 21 | vestiging Den Haag
Via internet hier gekomen, als wij er langs hadden gereden waren we waarschijnlijk voorbij gegaan. Maar binnen in de showroom heel fijn geholpen door Jimmy Bonsel. Niets opdringen maar juist meedenken. Hij heeft overal de tijd voor genomen en ons op ons gemak gesteld. Natuurlijk meerdere bedrijven bezocht maar bij I-KOOK gekocht.

Aanvulling ontvangen 16 maart 2021: De keuken is donderdag 11-03 geleverd en vrijdag 12-03 geplaatst. De monteur/installateur, John, is een ervaren vriendelijke man. Op een kleinigheid na, zijn wij tevreden. Wij hadden bij de achterwand ook bekleding besteld voor de standleiding en een vensterbankje welke zich naast het kooktoestel bevinden. Dit was er niet bij. Hierover is al contact over geweest met de adviseur en dat wordt z.s.m. opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor goede zorgen”
Door Sven en Rensje op vrijdag 12 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een warm bad, anders kunnen we het niet omschrijven. Al vanaf de ontvangst van Andre, niet de standaard "Goedemiddag, hoe kan u helpen en hoeveel wilt u uitgeven", maar "Goedemiddag, kijkt u rustig rond en als u vragen heeft horen we het graag". Totaal geen druk, maar een ontspannen sfeer. We liepen eigenlijk vrijwel direct tegen een prachtige showroomkeuken aan, die 'perfect' paste in ons nieuwbouwhuis. De prijs is hier de prijs (dus geen 13k wordt 11k wordt uiteindelijk 9k). Dus toen we Andre naar informatie vroegen zijn we om de tafel gaan zitten om de aanwezige verlichte kapstok 'erbij te lullen' (we blijven immers Hollanders). In overleg mocht de keuken ook nog een flinke periode kostenloos blijven staan, aangezien ons huis nog niet klaar was. Nadat we de keuken hadden opgehaald en zelf hadden geplaatst, stond hij ook hier prachtig. Enige puntje was het rechter hoekje, daar was een ruimte over aangezien het een showroomkeuken was. Na telefonisch overleg en advies via Zoom hebben we samen met Andre een passende oplossing gezocht, die inmiddels in bestelling staat. Ook hierin werden we voorzien van eerlijk advies en werd ons geadviseerd om bij het origineel te blijven.
Om een lang verhaal kort te maken, zoek je een mooie kwaliteitskeuken voor een schappelijke prijs, zoek dan niet verder en stap hier (weliswaar nu op afspraak) eens binnen! Andre en Rob, nogmaals bedankt voor de goede zorgen, we zijn er echt oprecht super blij mee!
FOTO VAN SVEN EN RENSJE
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Sven en Rensje, Dankjewel voor deze positie reactie, die kapstok is goed terecht gekomen (-: Groeten Andre
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Familie Kuipers op vrijdag 12 mrt 2021 21 | vestiging Alkmaar
Vanuit het buitenland alles via de mail geregeld en goed en samen met Jeroen alles uitgezocht en gepland. Het was, gezien de afmeting van de keuken veel pas en meerwerk, maar het resultaat mag er zijn. Wij zijn heel tevreden. bedankt
FOTO VAN FAMILIE KUIPERS
Reactie of foto toevoegen
“Fijne persoonlijke benadering”
Door Jolanda Engels op woensdag 10 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prima kwaliteit keuken. Erg tevreden. Fijne persoonlijke benadering. Er wordt meegedacht en rekening gehouden met wensen en budget.
FOTO VAN JOLANDA ENGELS
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en net minder fijn”
Door Jan Blonk op woensdag 10 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Lang verhaal kort. Het gesprek was heel fijn en rustig, we namen de tijd en er was ruimte voor gesprek over andere dingen. Een minder fijn iets was dat de greepjes uiteindelijk niet geleverd konden worden en dat er dus een alternatief gekozen moest worden. Bij levering zijn er een aantal problemen gekomen namelijk: Spoelbak was niet in het blad gefreesd. Oven kwam later. De keuken was in de standaardmaat geleverd. Dit zorgde ervoor dat de keuken een goede maand werd uitgesteld. Ikzelf had de keuken nog niet nodig maar alsnog JAMMER. In dit alles was er heel goed contact met de keukencoach, steeds dezelfde en deed echt zijn best alles zo goed en zo snel mogelijk te regelen, dus daarin top. Lijkt een gedoe maar he foutjes maak je hopelijk maar 1 keer.
Reactie of foto toevoegen
“Attent”
Door Richard en Sandra op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Alkmaar
Door een tip van een buurman kwamen we bij I-kook terecht. Barbara was onze keukencoach, zij heeft ons uitstekend geholpen met het kiezen van een keuken binnen ons budget. Ook het advies om een upgrade te doen over de inbouw apparatuur was erg nuttig. Wij zijn erg tevreden over de keuken die in deze corona tijd snel en vakkundig geplaatst is. Ook attent dat Barbara langskwam om het eindresultaat te zien.
FOTO VAN RICHARD EN SANDRA
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Nick op donderdag 4 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keuken gekocht in Rotterdam. Fijn dat ze tijd voor je nemen en niet zo opdringerig als bij de de grote keukenzaken. Prima geholpen door Jimmy. Heel mooi eindresultaat !
FOTO VAN NICK
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goede service”
Door Anita op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel erg tevreden over echt alles!! Wij hadden haast met een keuken bestellen en nergens kon ik die dag terecht. Overal waar ik heen wilde om een keuken te kopen moest ik minimaal 3 dagen wachten eer ik terecht kon. Uiteindelijk vanuit Den Haag naar Capelle gereden, omdat Jimmy wel tijd vrij wilde maken. Eenmaal aangekomen een heel fijn ontvangst. Besproken wat we wilde en Jimmy liet verschillende opties zien. Een keuze gemaakt en ik dacht dat het de keuken was die ik wilde. Opeens dacht ik dit is niet wat ik wil. Vond het genant om te zeggen, want Jimmy had veel tijd gestoken in alles en alles stond al op papier. Toch heel voorzichtig verteld dat ik misschien iets anders wilde. Het was geen enkel probleem en weer ging Jimmy mee om een keuze te maken en gaf daarin fijn advies. Super goed meegedacht over de indeling, kleur en al het andere wat erbij komt kijken. De levering was volgens afspraak. Keurig op tijd zonder vertraging. Wat zo netjes was is dat Jimmy zelf belde om te vragen of alles goed geleverd was. Er waren 2 kleine dingen mis. Zonder enig probleem werden deze onderdelen nabesteld en opgestuurd. Echt een ontzettend goede service. Klantvriendelijk en wat ik helemaal zo fijn vond is dat je gewoon een prijs krijgt zonder een hele onderhandeling. Wij zijn super tevreden en wanneer wij ooit weer een keuken nodig zouden hebben gaan wij zeker terug naar I kook. We raden iedereen deze winkel aan! Jimmy bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Dikke duim omhoog”
Door Fam Nguyen op woensdag 3 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hadden nooit gedacht in de Corona tijd een keuken te kopen. Alles is dicht en je wilt toch wel ideeën opdoen in een keukenzaak en zien wat je koopt. Het oriënterend kennismakingsgesprek met iKook via teams ging goed. Jimmy luisterde naar onze wensen. Wat wilden wij en wat was mogelijk? Tijdens het 2e gesprek bij ons thuis bracht Jimmy materiaal mee voor het maken van onze keuzes. Jimmy zette letterlijk de puntjes op de i. Waar wij nog niet aan gedacht hadden en dit later telefonisch doorgaven bleek hij het al te hebben opgenomen in de 3D tekening. Hij dacht met ons mee en dat was heel fijn. Bedankt Jimmy! Verkooppraatjes en opdringerigheid... hebben wij niets van gemerkt bij iKook! Dat geeft al een heel ontspannen gesprek. iKook krijgt van ons een dikke duim!
Reactie of foto toevoegen
“Herstel afvoer in keuken”
Door Lloyd Lie op zondag 28 feb 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Kundige en beleefde monteur. Ben zeer tevreden over de gedane herstelwerkzaamheden!
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Wendy van petten op donderdag 25 feb 2021 21 | vestiging Alkmaar
Super service, snel geregeld. Vast aanspreekpunt voor vragen of klachten. Dingen die geregeld moeten worden. Jammer dat ik ff op de vaatwasser moest wachten.
FOTO VAN WENDY VAN PETTEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harrie Boelens op donderdag 25 feb 2021 21 | vestiging Eindhoven
Wij zijn zeer tevreden over i-Kook en kunnen ze dus ook aanbevelen.
Aankoopproces: We hebben een keuken samengesteld bij i-Kook in Eindhoven. Er wordt alle tijd genomen om de ruimte die we hebben zo goed mogelijk te benutten. We zijn ook erg tevreden over de adviezen in de showroom. De keuken wordt door een installateur van i-Kook geïnstalleerd. Omdat de keuken veel hoekjes heeft, kan er pas ingemeten worden als de keuken en een tussenmuur verwijderd is. Voor ons geen probleem we zitten midden in de verbouwing.
Levering: We wonen in een serviceappartement voor 55 plussers. Er moet rekening gehouden worden dat er gebruik gemaakt moet worden van een goederenlift en dat er niet geklopt en geboord mag worden tussen 13.00 en 15.00 uur. Door corona is een lange levertijd ontstaan, hier kan niemand iets aandoen en we gaan akkoord met de levering van de keuken op vrijdag 30 oktober, de installatie zal dan plaats vinden op maandag 2 november. De levering is vrijdag 30 oktober, op tijd en de medewerkers zijn erg vriendelijk, ook als de plinten niet in de lift passen en met de trap naar de elfde verdieping gebracht moeten worden. Allemaal zonder gezeur en bijzonder vriendelijk.
De installatie: Het uiteindelijke resultaat is erg goed.
Nazorg: Een medewerker van I-Kook kwam ook nog even kijken, omdat we nog iets wilde bespreken over de installatie.
Wij zijn zeer tevreden over i-Kook en kunnen ze dus ook aanbevelen.
FOTO VAN HARRIE BOELENS
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Monique op vrijdag 19 feb 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Blij met mijn nieuwe keuken, creatief met de verkoper kunnen sparren over de indeling. Zelfs een klimaatkoelkast van 17cm kunnen plaatsen ipv een passtuk. Goede service!! Plaatsen van de keuken was ook naar wens, in eerste instantie was de apparatuur niet goed vastgezet, dit is snel en naar wens hersteld. Kortom, erg tevreden! Wel een kleine tip: het is fijn als na het plaatsen al het verpakkingsmateriaal meegenomen wordt...
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Monique, Dankjewel voor je reactie, stuur me nog een foto als hij boomstamplank ook is geplaats lijk me een mooi geheel worden, met je tip zijn we achter de schermen aan de slag gegaan, dankjewel hiervoor. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Alles werd netjes geregeld”
Door Heuvelman op woensdag 17 feb 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben onze keuken bij keukencoach Andre gekocht in de vestiging Capelle aan den IJssel. Wij hadden een keuken nodig plus nog een aparte bijkeuken in dezelfde stijl als de keuken. Er werd goed meegedacht en naar alle opties gekeken. Zoiets als dit hadden ze ook nog niet vaak meegemaakt. Alles werd netjes geregeld, op de juiste dag afgeleverd en nog een bezoekje van Andre toen de keuken eenmaal stond. We hebben de (bij)keuken nu ruim een jaar in bezit en zijn er nog altijd heel blij mee! Zelfs toen er een ongelukje gebeurde tijdens de verhuizing en er daardoor een beschadiging zat aan een kastje, werd dit keurig netjes nabesteld zonder extra kosten. Top service! Hier kun je echt met een gerust hart je droomkeuken kopen.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste familie Heuvelman, dankjewel voor de leuke reactie, de keuken is heel mooi geworden, ik kon maar 1 foto toevoegen maar het andere deel is zeker zo mooi.
Groeten Andre
Reactie of foto toevoegen
“Genieten van onze keuken”
Door Arco de Gelder op zaterdag 13 feb 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vorig jaar zijn we zeer uitgebreid en goed geholpen met het uitzoeken van onze leefkeuken. We konden zo vaak langskomen als we wilde, diverse proefstaaltjes zijn er opgevraagd, vaak even kort overleg en dat voor een top resultaat. Ook na montage, waar altijd wat kan gebeuren, is alles netjes afgehandeld. Ons rest alleen nog genieten van onze keuken. Bedankt André
FOTO VAN ARCO DE GELDER
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Nico Heeren op dinsdag 9 feb 2021 21 | vestiging Etten-Leur
Deskundig advies gericht op onze wensen, men neemt de tijd en heeft een luisterend oor, afspraken worden goed nagekomen, na plaatsen enkele aandachtspunten die zeer proactief werden aangepakt, TOP!!

Aanvulling ontvangen 29 april 2021: Mijn positieve ervaring met het I-KOOK filiaal te Etten-Leur heeft mede te maken middels de fijne contacten en deskundigheid van keukencoach Freek de Koning.
FOTO VAN NICO HEEREN
Reactie of foto toevoegen
“Goede communicatie”
Door Natalia op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
I have a very good experience with I-KOOK. Jimmy was very professional and gave me a great advice about the design. My kitchen is beautiful and functional. I'm happy about the quality and finish. I had some questions regarding the appliances and there was no issues from I-KOOK side to sort it out. Good communication. Overall highly recommended.
REACTIE VAN NATALIA
Photo of the kitchen
REACTIE VAN SVEN
Hi Natalia, I'm looking for about the same setup. May I ask how much this kitchen cost?
Reactie of foto toevoegen
“Fijne winkel”
Door Niels op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Fijne winkel, nemen de tijd voor je. Super geholpen door Andre. Offerte is duidelijk en de prijs is de prijs. Geen vervelende onderhandelingen en je krijgt rustig de gelegenheid om er thuis nog eens even over na te denken. Ik zou hier zeker weer een keuken aanschaffen!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Niels, Mijn dank voor deze positieve reactie, ook onze complementen aan je eigen monteur die de keuken vakkundig heeft gemonteerd. Veel plezier met de nieuwe keuken.
FOTO VAN ANDRE STEENVOORDEN
Reactie of foto toevoegen
“Goed gesprek”
Door Tineke Schilperoort op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Hengelo OV
De geleverde keuken is heel mooi. Werkelijk. Het zou nog mooier zijn als alles zou functioneren. De spoelbak is niet meegeleverd waardoor de vaatwasser ook niet aangesloten kan worden. Het koolstoffilter in de recirculatiekap is vergeten te bestellen waardoor die ook niet gebuikt kan worden. De luchtstroom is zodanig zonder filter dat er een redelijk harde wind over mn fornuis blaast in plaats van dat de luchtjes keurig opgezogen worden. De bevestigingsset voor de deur van de diepvries ontbreekt ook. De informatievoorziening vanuit IKook ontbreekt grotendeels. Als ik iets wil weten moet ik er zelf achteraan. Eergisteren is het koolstoffilter bij IKook aangekomen maar niemand neemt even de moeite dat ding te komen installeren. De spoelbak werd dinsdag/woensdag verwacht. Er staat nog steeds een plastic afwasteiltje onder de kraan die op mijn verzoek in het aanrechtblad is geplaatst. Vandaag is het vrijdag en ik weet nu dat ik dit weekend ook met een niet functionele keuken zit. Dit kan toch echt veel beter!

Aanvulling ontvangen 17 februari 2021: Ik heb ondertussen een goed gesprek gehad met Patrick Veldhuis waarin de communicatie vanuit het bedrijf aan de orde is geweest. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het daarna een stuk beter is gegaan. Ik hoef niet zelf meer overal achteraan, Patrick houdt me nu op de hoogte. De nieuwe keuken is vrijwel compleet en ik heb er alle vertrouwen in dat het laatste ontbrekende stukje binnenkort ook geïnstalleerd is.
FOTO VAN TINEKE SCHILPEROORT
REACTIE VAN TINEKE SCHILPEROORT
Helaas heeft het 'goede gesprek' niet gebracht wat ik had gehoopt. Het oplossen van de problemen bleek een eindeloos verhaal vol lege beloftes en niet nagekomen toezeggingen. Ik zou niet aanraden een keuken bij IKook te kopen vanwege de aanhoudend slechte communicatie. Voordat klachten opgelost zijn gaan er maanden overheen waarbij jij als klant steeds contact op moet nemen met IKook.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Yolanda Bakker op woensdag 27 jan 2021 21 | vestiging Den Helder
Zeer tevreden weer met onze complete keuken. Nick Joor had weer een schitterend ontwerp gemaakt (onze vorige had hij ook ontworpen). Ik kan niet anders zeggen dan Top.
FOTO VAN YOLANDA BAKKER
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijke resultaat mag er zijn”
Door Karin de Ridder op woensdag 27 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Sales was prima. Slechte aftersales, moeilijk telefonisch bereikbaar. Na herhaalde verzoek hiertoe zijn ze mijn keuken niet komen inmeten. Bij installatie hebben de monteurs veel extra werk gehad hierdoor. Kastje geplaatst met transportschade, met inbouwverlichting maar zonder gaten voor inbouwverlichting. Spoelbak met mechanisme om vol- en leeglopen te controleren is de dag na oplevering stuk gegaan. Telefonisch zijn er beloften gedaan dat het kastje vervangen zou worden en de spoelbak gemaakt. Nooit nagekomen. Verschillende e-mails verzonden waar ik nooit meer iets op vernomen heb.

Aanvulling ontvangen 21 februari 2021: De gebreken zijn uiteindelijk met behulp van Qasa adequaat opgelost. Nu kan ik volledig genieten van mijn mooie nieuwe keuken. Ook heb ik als schadevergoeding een mooi pannenset ontvangen. Indien de gebreken opgelost waren vanuit i-Kook zelf dan had ik zeker vier sterren gegeven, want het resultaat mag er zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Verschillende problemen met keuken”
Door Daan op dinsdag 26 jan 2021 21 | vestiging Den Helder
Wij zijn zeer ontevreden over de service & kwaliteit. Al snel zat er een brandplek in de stalenplaat achter de gaskookplaat. Toen ik hier melding van maakte werd er meteen gezegd dat het mijn eigen schuld was en dit probleem werd niet opgelost door i kook. We hebben dus zelf maar de muur laten tegelen. Wat ons natuurlijk veel geld heeft gekost en toen bleek dat de ruimte tussen de stalenplaat en de achterste gaspit te kort was, dus zeker niet ons eigen fout. De stalenplaat was van zeer slechte kwaliteit. Een bovenkast van 120 cm waarvan de onderste plank doorzakte werd tot 3 x toe opnieuw besteld. De monteur had bij de eerste kast al een advies uitgebracht dat er 2 kasten van 60 cm moeten komen om dit probleem te verhelpen. Uiteindelijk na anderhalf jaar hebben de juiste kasten. Dit noem ik geen service. Wij hebben al die tijd met de stress ervan gezeten. Ondertussen begon de achterwand onder deze kasten bol te staan. Deze bleek niet waterbestendig terwijl deze achter de kraan en wasbak zit. Er werd weer moeilijk gedaan om deze te vervangen. In eerste instantie is er geprobeerd een stuk van de achterwand af te zagen maar dit was natuurlijk onmogelijk. De monteurs zijn meerdere malen bij ons geweest voor niets want ze hadden niet de juiste materialen meegekregen. Zeer slechte communicatie tussen de monteurs en het winkelpersoneel. Mij heeft dit ook heel veel tijd gekost. Was allemaal onnodig. In deze periode heb ik veel moeten bellen met i kook Den Helder want zelf bellen ze amper terug. Op een gegeven moment ben ik over gegaan op mailen maar helaas kreeg ik nooit een mail terug. Dus ook geen goede communicatie naar de klant toe. Dit vind ik erg slecht en jammer.
FOTO VAN DAAN
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Heleen de Groot op woensdag 20 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel prettig geholpen, goed meegedacht. Mooie praktische oplossingen. Goede service. Heel tevreden met het eindresultaat.
FOTO VAN HELEEN DE GROOT
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Mark op zondag 17 jan 2021 21 | vestiging Eindhoven
Super netjes geholpen door vakkundige mensen met aandacht voor de keuken maar nog meer voor ons. Er werd goed samengewerkt om tot een hele mooie keuken te komen waarin onze wensen tot uiting zijn gekomen. Daarnaast bestaat de communicatie met i-kook uit korte lijntjes waardoor vragen direct worden geantwoord met goed advies.
Geen opdringerige verkopers en er was wederzijds vertrouwen. Gekozen om zelf de keuken te plaatsen/monteren en ook daar kregen wij advies bij. Niks was teveel, zeker een aanrader!
FOTO VAN MARK
Reactie of foto toevoegen
“Blij dat we de keuze hebben gemaakt voor I-Kook”
Door Davy en Pip op zaterdag 9 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wat een verademing was het eerste wat we dachten toen we bij I-kook binnen stapten. Na diverse bezoekjes aan andere keukenboeren waar we bijna gedwongen werden om gelijk een keuken aan te schaffen konden we bij I-kook op ons gemak rondkijken zonder dat we gelijk aangesproken werden. Nadat we een rondje hadden gelopen kwam Rob op ons af met de vraag of hij ons kon helpen. Dit was ons 1e huis en gelijk een nieuwbouwhuis dus konden wel wat advies gebruiken. En wat heeft Rob dat goed gedaan! We kregen alle tijd om erover na te denken en om alles goed te bespreken met onze ouders. Onze droomkeuken is 1.5 jaar na ons 1e bezoek aan I-kook geplaatst. Omdat we hier en daar nog wat aan wilden passen, wat totaal geen probleem was, werden we inmiddels vaste klant bij I-kook en het was gewoon gezellig als we er waren. Peter kwam de keuken plaatsen en wat een topvent is dat. Alles ging in overleg en onderling een gezellig praatje en grapje gemaakt. Zo blij dat we de keuze hebben gemaakt voor I-kook en raden dan ook iedereen aan om hier een bezoekje te brengen. Rob en Peter, super bedankt, jullie zijn toppers!
FOTO VAN DAVY EN PIP
Reactie of foto toevoegen
“Installatie is vlekkeloos verlopen”
Door Ruud op maandag 4 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Installatie is vlekkeloos verlopen prima resultaat. Ik ben zeer tevreden.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Ruud, Fijn dat je tevreden bent, en veel plezier met je nieuwe keuken. Groeten Andre
Reactie of foto toevoegen
“Top bedrijf”
Door Hans Röling op donderdag 31 dec 2020 20 | vestiging Alkmaar
Erg klantvriendelijk en werden keurig netjes geholpen. Hebben een keuken besteld bij ze en werd goed op de hoogte gesteld van de levertijd. Daarnaast was de afhandeling ook super geregeld. We misten een onderdeel en ze hebben gezorgd dat we die snel binnen hadden om de keuken af te maken. Top bedrijf!
FOTO VAN HANS RÖLING
Reactie of foto toevoegen
“Staan voor je klaar”
Door L. Vos op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Veendam
Keuken gekocht bij I kook Veendam. Goede voorlichting van Henk onze keukencoach gehad. Ze hebben veel geduld en zijn totaal niet opdringerig. Een deurtje van de keuken bleek achteraf toch niet de juiste draairichting te hebben. Dit werd kosteloos hersteld. Ze doen wat ze beloven en als er problemen zijn, staan ze voor je klaar.
FOTO VAN L. VOS
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerde complete keuken”
Door Gerard Por op maandag 28 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Erg goede service, klantgericht meedenkend, niet opdringerig, alles wordt geregeld van leidingwerk tm montage.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Gerard, Fijn dat je bij ons bent geslaagd en bedankt voor de prettige samen werking. Groet Andre
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geadviseerd”
Door Lianne van 't Wout op maandag 28 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik heb bij I-kook een nieuwe keuken gekocht en ben door keukencoach André vanaf het ontwerp tot zelfs na de plaatsing fantastisch geadviseerd. Niks was teveel en er werd veel tijd in gestoken. Ook op kleine details werd gelet. Mijn keuken is precies geworden zoals ik hem wilde en ook nog binnen mijn budget.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Lianne, Leuk dat ik zelf bij je thuis de keuken heb mogen komen bewonderen ziet er netjes uit. Als je ons nodig hebt in de toekomst blijven we klaar staan voor je. Veel plezier in het nieuwe huis en met de keuken. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door josé kooijman op vrijdag 25 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Onze nieuwe keuken staat alweer meer dan een jaar, maar voor service staan ze nog steeds klaar, zelfs een dag voor kerst bedankt André Steenvoorden.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste José Dat heb ik graag gedaan voor jullie, mocht er in de toekomst nog eens iets zijn dan weet je ons te vinden. Bedank voor koffie, groet Andre
Reactie of foto toevoegen
“De service was super”
Door Benjamin op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bij I-Kook in Capelle door Andre Steenvoorden geholpen en geadviseerd met het samenstellen van onze droomkeuken. Andre kwam met goede tips en oplossingen waar we zelf nog niet aan gedacht hadden. De service was super en de keuken was snel en vakkundig geplaatst.
FOTO VAN BENJAMIN
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Benjamin, Het eindresultaat ziet er heel mooi uit, leuk dat je een foto hebt toegevoegd. Veel plezier met de keuken. Groetjes Andre
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende nieuwe keuken”
Door Familie Tromp op woensdag 23 dec 2020 20 | vestiging Eindhoven
Via internet bij I-Kook Eindhoven terecht gekomen om eens even te gaan "kijken".
Heel vriendelijk geholpen door Oelse die precies aanvoelde wat we zouden willlen, binnen een uur een mooi 3d-ontwerp in de mail. Zag er helemaal geweldig uit. Daarna toch maar besloten om met het relatief onbekende I-Kook in zee gegaan en daar totaal geen spijt van gehad. Op een paar kleinigheden na helemaal perfect gelopen, alles helemaal goed opgelost. We zijn heel blij met onze schitterende nieuwe keuken en bevelen jullie dan ook bij iedereen aan. Bedankt voor de goede service en Oelse bedankt voor het meedenken en luisteren.
FOTO VAN FAMILIE TROMP
+ Toon extra foto van Familie Tromp
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden over de gang van zaken”
Door Rinie op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Tijdens de zoektocht naar een nieuwe keuken ben ik via mijn broer terechtgekomen bij I-Kook in Capelle aan de IJssel en trof daar keukencoach André, die mij prima heeft geadviseerd over de mogelijkheden; goed meedenkend en niet opdringerig. Naast het advies is er ook volop aandacht geweest voor een zorgvuldige levering van de keuken en de montage van de keuken. Mijn ervaring is dat I-Kook hierin samenwerkt met goede en betrouwbare partners, die goede kwaliteit leveren. Ik ben dik tevreden over de gang van zaken. En heb een prachtige keuken. Een droomkeuken!
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste Rinie, Ik heb het als zeer prettig ervaren om samen met jou en natuurlijk de hulp van je broer deze keuken te mogen samenstellen. De keuken is een meubelstuk geworden wat mooi overloopt naar de woonkamer. Het ziet er geweldig uit, heel veel plezier gewenst met de nieuwe keuken. Groeten Andre.
Reactie of foto toevoegen
“Eye catcher in de woning”
Door Remco Brouwer op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vanaf het eerste moment van binnenkomst een heel fijn gevoel bij onze keukenwinkels en keuken coach Rob Huijgen. Geen enkele druk iets te moeten maar gewoon ingaan op de wensen en vrij laten in onze keuze. Na een paar afspraken uiteindelijk een hele mooie keuken gekocht afgestemd op onze wensen. Van alle gemakken voorzien en een eye catcher in de woning. Ook de 'nazorg' is prima verzorgd. Ik kan i-Kook Capelle a/d IJssel iedereen aanraden.
REACTIE VAN REMCO BROUWER
Als aanvulling. Ook het plaatsen door Ton en Jeffrey was dik in orde. Alles tot in detail netjes geplaatst. Dikke pluim.
REACTIE VAN REMCO BROUWER
Zo is de keuken geworden.
REACTIE VAN REMCO
Aangeklede versie van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Voelde meteen goed”
Door Tom Van Gisbergen op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Eindhoven
Geen agressieve verkoop gewoon lekker vrijblijvend. Aardig personeel. Voelde meteen goed! Geholpen door oelse een topper. Keuken werd geleverd met heel klein beschadiging op de deur van koelkast. Er werd meteen een nieuwe voor besteld. Wat een top bedrijf. Ook de installatie verliep vlekkeloos personeel met verstand van zaken. Ik en mijn vrouw zullen iedereen i-kook aanraden. Bedankt mannen!
FOTO VAN TOM VAN GISBERGEN
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Huber op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Den Helder
Zeer vriendelijk en goed advies. De monteurs waren en zijn geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij met het resultaat”
Door Katinka op dinsdag 15 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Er werd ruim de tijd genomen om te luisteren naar onze wensen. Daarna professioneel advies gekregen inclusief een aantal tips en ideeën waar we zelf in de voorbereiding niet aan gedacht hadden. Ter plekke een keuze gemaakt uit de ruime selectie kleuren en materialen. Vervolgens is de keuken volgens planning geïnstalleerd. Super blij met het resultaat.
FOTO VAN KATINKA
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd naar wensen”
Door Danielle op vrijdag 11 dec 2020 20 | vestiging Alphen aan den Rijn
Door de goede verhalen over I-KOOK Alphen aan den Rijn, zijn wij ook maar eens gaan kijken. Deze verhalen kwamen volledig tot zijn recht, we zijn goed geholpen door Frans Kooij. Samen hebben we tijdens het ontwerpen veel gelachen, een gezellig man! Over de keuken hadden we nog enige twijfels, maar het veranderen van het ontwerp was helemaal geen probleem, ook toen we al gekocht hadden. Frans luisterde goed naar onze wensen, die wij ook zonder probleem konden aanpassen. Op de dag van de montage kwamen Ton & Jeffrey onze keuken monteren, en mijn vriend kende Ton van vroeger, dus we wisten al dat dit klusje helemaal goed zou komen. Iedereen krijgt een dikke 10, alles is goed en naar wens verlopen! We zullen iedereen I-KOOK aanbevelen, met name onze keukencoach Frans. Bedankt!
FOTO VAN DANIELLE
Reactie of foto toevoegen
“Ouderwets goede service”
Door Peter van der Wilt op donderdag 10 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Vandaag de oplevering gehad,van mijn Keuken Rialto door Andre Steenvoorden, mijn Keukencoach een aanrader om hem te nemen, denk met je mee, en geef goede adviezen, en fijn om mee te praten, ook de Monteurs Ton en Jeff leuke gasten om over de vloer te hebben vol humor en vakkundig, en met je mee denken, met hun erbij is een feestje om een nieuwe Keuken te krijgen, nog de ouderwetse manier van Services, bij I-Kook, het zijn vaak de kleine dingetjes die het hem doen en daar scoort I Kook mee.
REACTIE VAN ANDRE STEENVOORDEN
Beste heer de Wilt, Dank voor deze mooie reactie dat waarderen we ten zeerste. Ik vond het ook heel leuk om de keuken in het echt bij u thuis te mogen bewonderen het ziet er prachtig uit, de foto met u en de keuken heb ik hierbij toegevoegd. Heel veel plezier toegewenst met de nieuwe keuken. Vriendelijke groet, Andre Steenvoorden
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door A. De Waardt op zaterdag 5 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Nadat we bij verschillende keukenstudio's geweest zijn, bij i-kook terecht gekomen. Daar heeft Rob ons geholpen om onze droomkeuken te kunnen realiseren. We hadden een paar speciale wensen. Op advies van Rob hebben we een paar dingen achterwegen gelaten of anders gedaan waar we nu zeer tevreden mee zijn. Vanaf het eerste moment tot de laatste detail, alle contact liep via Rob en is zeer goed en prettig verlopen. En tot op de dag van vandaag staan we met veel plezier in de keuken. Rob! Bedankt!
FOTO VAN A. DE WAARDT
+ Toon extra foto van A. De Waardt
+ Toon extra foto van A. De Waardt
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Ed en Marjo Jong op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Het aanschaffen van onze keuken was een zeer positieve ervaring. Onze koopcoach Rob heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en ons voorzien van goede adviezen. Ook niets dan lof voor de monteurs die de keuken geplaatst hebben. De kleine problemen die er daarna nog waren, zijn op een prima manier opgelost.
FOTO VAN ED EN MARJO JONG
REACTIE VAN RAFAEL R
Zeer mooie keuken! Hoe hoog zijn de bovenkasten, 720mm?
Reactie of foto toevoegen
“Top geholpen”
Door Jessie op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een tijd geleden een super mooie keuken gekocht bij Rob. Wat zijn wij top geholpen en wat voelde we ons welkom. Onze kleine meid was erbij en voor haar werd zelfs een speelgoedkeuken gepakt. Zo dankbaar en zulke goede adviezen gehad!

Aanvulling ontvangen 26 november 2020: Maandag en dinsdag is hij gemonteerd. Zowel de levering als de montage is perfect verlopen. We zijn super gelukkig.
REACTIE VAN ROB
Bedankt voor de leuke reactie en het lachen in de winkel. Geniet van jullie nieuwe keuken !
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Tirza Winters op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij hebben van de zomer een huis gekocht waar we een hele nieuwe keuken in wilden plaatsen. We zijn naar zoveel keukenwinkels geweest, maar voelden ons het meest prettig bij I-Kook. Zo moeilijk kiezen was het, maar met een afspraak van 3,5(!) uur en een onwijs behulpzame medewerker, hebben we een keuken uitgezocht. En we zijn er zó blij mee! Het plaatsen is helemaal goed gegaan, alle communicatie was duidelijk, ze zijn vaker dan 1 keer in komen meten en hebben contact gehad met onze aannemers om alles af te stemmen. Een hele fijne ervaring, we zijn niet meer uit onze woonkeuken weg te slaan ;-)
FOTO VAN TIRZA WINTERS
+ Toon extra foto van Tirza Winters
+ Toon extra foto van Tirza Winters
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte service”
Door A.J.Bos op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Oud-Beijerland
Na geen goed werkende gasstel een nieuwe in overleg laten plaatsen de service was perfect beter dan van de fabriek daarom door Martijn een goede oplossing gehad en ben zeer tevreden met nieuwe gasstel
Reactie of foto toevoegen
“Ik kan het aanbevelen”
Door Cindy Arends op donderdag 12 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
We hebben een fantastische mooie keuken. Ik kan iedereen i-kook aanbevelen. Er wordt geluisterd naar je, een mooie 3d tekening gemaakt en je kan alles zonder moeite aanpassen voordat je definitief tekent. De klantvriendelijkheid van het personeel is super. Je kan alles vragen, niks vinden ze gek of teveel. We hebben de keuken laten plaatsen, de twee monteurs zijn zeer vakkundig, heel aardig en zeer goed op elkaar ingespeeld. Kortom geen 10 maar een 11+ waardering voor i-kook.
FOTO VAN CINDY
Reactie of foto toevoegen
“Wat zijn wij blij met onze nieuwe keuken”
Door Laura van der Ploeg op woensdag 11 nov 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij hebben onze keuken samen met Nick ontworpen. Nick bleef altijd vriendelijk en kwam met allerlei leuke en slimme ideeën, ondanks dat we het ontwerp meerdere malen hebben aangepast. Vanwege Corona waren er wat leveringsproblemen met onze wasbak. Nick belde ons gelijk om ons te informeren en we gingen meteen zitten om de opties te bespreken. Helaas waren de andere opties het toch niet helemaal. Wel stond de wasbak die wij gekozen hadden in de showroom en zonder moeilijk te doen gaf Nick aan dat ze die wasbak voor ons uit de modelkeuken zouden halen en hem bij ons in de keuken zou plaatsen. Wat een service! Het plaatsen van de keuken werd gedaan door een topmonteur. Een hele vriendelijke man die de tijd nam om alles goed en netjes te maken/plaatsen. Naderhand waren er nog wat beschadigingen op de panelen en wat overige zaken. I-Kook is hier heel goed mee om gegaan. Ze zijn meerdere malen langs geweest om wat dingen te vervangen en als er ook maar een klein krasje op zat, namen ze het weer mee terug en kwamen ze met een nieuw paneel. De gehele tijd erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Ik raad iedereen aan om zijn/haar keuken te ontwerpen en kopen bij I-Kook. Wat een toppers!
FOTO VAN LAURA VAN DER PLOEG
Lichtblauwe keuken met houtkleurig aanrechtblad
+ Toon extra foto van Laura van der Ploeg
+ Toon extra foto van Laura van der Ploeg
Reactie of foto toevoegen
“Top kwaliteit keuken”
Door familie Panman op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Voor onze nieuwe keuken waren we op zoek naar zowel een betrouwbare als prijs voordelige leverancier. Na zoektocht in NL en Duitsland zijn we uitgekomen bij i-kook. Hier werden we professioneel geholpen met deskundig en goed advies met een pracht van een keuken (verlengt kookeiland met 7 zitplaatsen + aanrecht + 8 apparaten) voor een prijs dat op prijsniveau ligt van de goedkopere leveranciers in D, maar dan een top kwaliteit keuken die ook zeer vakkundig is geïnstalleerd. Levertijd van drie maanden was wachten meer dan waard.
FOTO VAN FAMILIE PANMAN
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk en constructief”
Door Nanning op dinsdag 3 nov 2020 20 | vestiging Amsterdam
Wij zijn ontzettend blij met het constructieve en persoonlijke advies dat wij van Claudia hebben gekregen voor het uitzoeken van onze keuken. De kwaliteit en uitstraling van de keuken met vrijstaand kookeiland maakt onze woon / leef kamer helemaal af. Daarbij. hebben we gekozen voor het hogere segment apparatuur om de uitstraling extra kracht bij te zetten. In short; absoluut aan te raden en goede prijs kwaliteit.
FOTO VAN NANNING
Keuken met zwart eiland
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij”
Door Stephanie N op maandag 2 nov 2020 20 | vestiging Alkmaar
Bij I Kook een nieuwe keuken gekocht. Ik was op zoek naar een goede prijs - kwaliteit keuken met een mooi design. Dat is gelukt! De keukencoach Jeroen heeft veel tijd geïnvesteerd in het concept en de afwerking ervan. Heel prettig dat ik rustig de tijd had om na te denken over het concept en de details van de keuken. Hij is nu klaar en ik ben er onwijs blij mee!
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Bart van der Grinten op zondag 1 nov 2020 20 | vestiging Eindhoven
We hebben een inbouwkeuken gekocht en zijn zeer tevreden met de persoonlijke betrokkenheid van Oelse en zijn collega's. De scherpe prijs en mooie, kwalitatief goede keuken zorgen voor een prima ervaring met iKook.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken komt maar niet af”
Door Sita op vrijdag 30 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
I-Kook Den Haag verdient niet eens 1 ster !!! We hebben op 21 mei 2020 hier een keuken gekocht voor € 20.500 (ordernummer: HL 131018). De keuken zou worden geleverd op 3 augustus, maar uiteindelijk werd het vanwege "Corona" geleverd op 24 augustus. Daar hebben toen alle begrip en geduld voor getoond, maar we zijn nu 2,5 maanden verder en de keuken is nog steeds niet af! Volgens I-Kook ontzorgen ze hun klanten van A tot Z. Voorlopig lijkt het ABC van dienstverlening al een brug te ver voor dit bedrijf. We moeten steeds zelf contact opnemen, anders horen we niets van hen. Keukencoach Awinash reageert niet op onze terugbelverzoeken en mailtjes. Ook zijn vervanger of waarnemer Andrew belooft van alles, maar doet niks en belt ook niet meer terug. We dachten een droomkeuken te kopen, maar I-Kook heeft ons een nachtmerrie bezorgd. Koop hier vooral een keuken als u wil ervaren hoe het is, om als een bedelaar behandeld te worden. Voor ons rest nu weinig anders dan om binnenkort een advocaat in te schakelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door menno op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Nooit nooit nooit maar dan ook echt nooit meer I-Kook! Vandaag, woensdag 28 oktober 2020, zijn alle openstaande punten van onze "nieuwe" keuken afgewikkeld. Helaas is de keuken echter niet zo nieuw meer want de oplevering was in juni....2019.... Iedereen die I-Kook momenteel overweegt adviseer ik om serieus andere opties te bekijken. En anders kun je niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent.

Het voortraject verliep prima, fijn proces. Het enige smetje daarin is het contact met de installateur die alleen per mail communiceert (telefoonnummer nooit verstrekt), last minute afzegt voor het eerste inmeten, de nieuwe afspraak vergeet, en doorlopend geen rekening houdt met de opties die wij aangeven. En als het dan nog een beetje snel gaat allemaal, maar nee, er moeten dagen en herinneringen overheen gaan voor we dan weer contact hebben. Maar tot dat moment was dat zoals gezegd een smetje. Later blijkt dat echter een voorbode geweest te zijn, want toen begon de ellende.

Niet alles was geheel naar tevredenheid uitgevoerd, ook was één onderdeel niet conform afspraak gedaan. Maar, kleine dingen en alles oplosbaar. En dat zou dan worden meegenomen als ook de achterwand geplaatst zou worden. Die kon logischerwijs pas worden ingemeten als de keuken verder volledig geïnstalleerd was en nu dat een feit was zou deze besteld worden.

Een maand lang horen we helemaal niets, ook niet op de twee berichten die wij zelf hebben gestuurd met de vraag wat de status is. Een maand na oplevering ontvangen we wel een mail vanuit de klantenservice met de vraag of alles goed ging, en of er nog openstaande servicepuntjes zijn ten aanzien van de keuken...? Naar aanleiding van onze reactie ("We hebben inderdaad nog wat dingen die opgelost moeten worden, daar is ook over gecommuniceerd maar we horen eigenlijk al enkele weken niets meer. Op de laatste twee mails ook geen reactie meer ontvangen. Dus of het goed gaat weet ik eigenlijk niet.") ontvingen we een reactie van een voor ons onbekend persoon. Dat bleek onze nieuwe keukencoach te zijn. Waar die vorige gebleven is, geen idee, niemand vond het nodig om ons te informeren. En gezien de mailwisseling en tijdsspanne vermoeden we dat met het wegvallen van coach 1 ons dossier ergens onderop een stapel is beland. Of eigenlijk gewoon op geen enkele stapel meer was beland tot aan onze reactie. Een vermoeden dat wordt bevestigd door de vraag van coach 2 of de achterwand nog eens opnieuw ingemeten kon worden omdat er wat vragen waren. Die achterwand zou een maand geleden al besteld zijn..... Maar goed, nieuwe afspraak voor het inmeten gemaakt, wat dan inmiddels door de vakantie ook weer een maand later is geworden. Plus een week omdat op de afgesproken dag niemand kwam opdagen.....

Weer blijft het daarna stil aan de overkant, en een maand later (het is inmiddels eind september) klimmen wij daarom toch maar weer zelf in de digitale pen. Dan blijkt dat coach 2 ziek is. Hij zal contact opnemen als hij weer terug is. Daarna is er een periode van wachten, stilte, mail (niet vanuit I-kook overigens), wachten enz. En op 25 november 2019 wordt dan eindelijk de achterwand geplaatst en worden de openstaande punten afgewikkeld. Dat duurde dus maar liefst vijf maanden.

Helaas blijkt de kwaliteit van de afwerking niet goed, en dan druk ik het zachtjes uit. De achterwand lijkt schuin want waar het op één plek aansluit hebben we elders 2 cm ruimte (later bleek dat de kastjes niet waterpas hangen), de schouw was niet gemonteerd zoals afgesproken (en later vernomen dat dit wel degelijk geïnstrueerd was). Stopcontacten sluiten niet aan op de achterwand (zitten forse kieren tussen). Daarnaast beschadigingen op het werkblad en RVS paneel. Deze zaken worden bevestigd tijdens de inspectie die coach 2 (inmiddels weer beter) met een andere installateur uitvoert. Installateur 2 zag daarnaast nog veel andere zaken die niet goed waren en die wij zelf niet eens gezien hadden (of waarvan we ons afvroegen of wij nou niet pietluttig waren). We spraken met coach 2 en installateur 2 af dat het in orde gemaakt zou worden. Dat zou niet voor de kerst lukken maar we waren al lang blij dat onze klachten gehoord en erkend werden en we hadden er vertrouwen in dat het goed zou komen.

Daarna verloopt de periode zoals die inmiddels bekend is: wachten, mailen (niet vanuit I-kook uiteraard maar dat mag inmiddels geen verrassing meer zijn), stilte, en opnieuw. Op een gegeven moment, inmiddels is het maart 2020 (!), de telefoon gepakt en dan kan iemand ons vertellen dat coach 2 langdurig ziek is. Niemand had blijkbaar ons dossier opgepakt. De geschiedenis leek zich te herhalen. Een dag later worden we zowaar eens een keer teruggebeld door I-Kook, coach 3 wil graag langskomen, ter plekke kijken en kort daarop vindt de afspraak plaats. Eind maart krijgen we een bevestigingsmail van coach 3 inzake de bestelde spullen die nog nodig zijn. Nou, bij coach 3 krijgen we dan toch weer een fijn gevoel. (Maar dat duurde niet echt lang).

Laat ik maar niets meer schrijven over het (gebrek aan) contact maar gewoon melden dat we eind mei (...) zélf weer diverse keren contact opnemen, en we uiteindelijk begin juni dan eindelijk weer telefonisch contact hebben met coach 3. Spullen blijken aanwezig en het is een kwestie van afspraken maken met de installateur. We geven aan dat we erop staan dat dit installateur 2 is omdat die de situatie heeft gezien en bekend is met de situatie en werkzaamheden die moeten gebeuren. Daarbij hadden we veel vertrouwen in deze man. We kregen te horen dat de wachttijd lang was, maar dat namen we op de koop toe. Het zou augustus kunnen worden. Prima, dat accepteerden we.

Vervolgens ging het contact uitermate moeizaam, ook met de installateur. En niet alleen voor ons, ook voor I-Kook. Waarbij I-Kook dat vooral ons probleem maakte want het zou volgens hun handiger zijn als we een en ander zelf zouden afstemmen met de installateur. Op zich klopt dat, maar als ons dat niet lukt en we vragen I-Kook om hierin actie te ondernemen is het antwoord wat je als bedrijf NIET moet geven dat je ook geen contact met de installateur kunt vinden en dan aan ons te vragen: "wat nu?". Wie is hier nu de verkoper van de keuken en stuurt de installateur aan?

We zijn vervolgens akkoord gegaan met het feit dat installateur 3 de keuken afrondt. Wel aangegeven dat we geen zin hebben om wéér alles opnieuw te moeten gaan uitleggen en dat we willen dat I-Kook zorgdraagt voor een soepel proces en soepele overdracht. Dat gebeurde uiteraard niet, zoals later bleek.

Op de afgesproken datum van 19 oktober staat de installateur op de stoep. Die blijkt nauwelijks van I-Kook meegekregen te hebben wat er allemaal moet gebeuren. Nadat wij de werkzaamheden hebben vermeld is zijn conclusie dat dit veel meer werk is dan waarvoor hij tijd heeft die dag en dat er twee mensen nodig zijn voor alles wat moet gebeuren. Dat verbaast ons niets (het leek ons ook wel erg veel werk voor één persoon), wel verbaast ons (naïef wellicht) dat I-Kook ook hier weer niet vooraf duidelijk heeft aangegeven hoe en wat. Over de installateur 3 trouwens niets dan lof. (Eigenlijk is dat, naast coach 1 en installateur 4, zie verder, de enige in dit proces waar we nog een goed gevoel bij hebben.)

Installateur 3 liep vervolgens nog eens kritisch door de keuken en stuitte tot ons ongenoegen op nog veel meer onvolkomenheden. Hij heeft van alles nagemeten en bekeken en de conclusie was uiteindelijk dat zo'n beetje de gehele keuken eruit moest en opnieuw worden geplaatst. Met de installateur hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Om alles zo spoedig mogelijk af te ronden (jaja, dit was een partij die wel snapt wat klanten willen, en voor de duidelijkheid: dit was een onderaannemer en dus geen I-Kook) kwam installateur 4 over de vloer, die twee dagen bezig was om uiteindelijk op 28 oktober 2020 dan eindelijk een nette keuken op te leveren. Een jaar en vier maanden na de oplevering.

En I-Kook? Daar hebben we niets meer van vernomen in dat eindtraject. Geen enkele blijk van betrokkenheid of interesse meer. Maar ja, is er iemand die zich daarover verbaast.........?
REACTIE VAN EELCO BRAND OPERATIONEEL DIRECTEUR I-KOOK
Beste Menno, bedankt voor je beoordeling (op meerdere platformen dezelfde...). Ik ben wel een beetje verbaasd. We hebben kort geleden nog contact met elkaar gehad over de oplevering. De monteur die jij wilde, Ton, had moeite om contact te zoeken, wellicht vanwege de drukte. Gelukkig hebben we in overleg met de winkel een andere monteur kunnen regelen. Je hebt eerder aangegeven nu heel tevreden te zijn. We wensen je heel veel plezier met de keuken. Eelco
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal goed”
Door Janet op maandag 19 okt 2020 20 | vestiging Veendam
Relaxte sfeer in de showroom. Ben geholpen door Rick.
Hij
- legt geen druk
- is geïnteresseerd
- denkt met je mee
Met als resultaat een keuken waar je helemaal tevreden over bent.

Aanvulling ontvangen op 19 oktober 2020: Op tijd geleverd en vervolgens gemonteerd door Jan Dekkers. Allebei helemaal goed.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door danett meijer op woensdag 14 okt 2020 20 | vestiging Alkmaar
Ben zeer tevreden over mij ervaring met I-kook. Tijdens het gesprek met keuken coach Jeroen in Alkmaar hebben wij design ideeën uitgewisseld en budget besproken. Aan het einde van het gesprek had ik een prachtig keuken sketch design op papier. Jeroen waar zeer hulpzaam en gaf goed advies. Het plaatsen van de keuken was probleemloos gegaan. Tijdens het plaatsen en na het plaatsen was Jeroen langs gekomen om te checken als alles naar wens was en dat is het inderdaad. Ben erg tevreden met mij Keuken en zal I-kook zeker aanraden.
FOTO VAN DANETT MEIJER
Keuken langs de wand
Reactie of foto toevoegen
“Keuken inclusief levering en montage”
Door Walter-Grolloo op zaterdag 10 okt 2020 20 | vestiging Veendam
Wat een heerlijk positief verschil met o.a. die grote aanbieder uit het zuiden van het land. Hier wordt er naar je geluisterd, spreken we dezelfde taal, denkt men mee en is absoluut niet opdringerig. We wisten welk type keuken we wilden hebben en daar werd ook niet van afgeweken door de keukencoach en vestigingsmanager Hajo. Aan het einde van de zit, want dat is het toch wel altijd, was er geen push om te tekenen of opdringerige afsluiting, maar een fijne terugkoppeling over en weer van het gesprek. Vertrouwen is een belangrijk goed; dat hebben wij gegeven en ook teruggekregen van Hajo.We hebben dus besloten om verder in zee te gaan met I-Kook Veendam en kijken er naar uit dat de Castana keuken geplaatst gaat worden in januari.

Aanvulling ontvangen 15 januari 2021: Van showroombezoek tot levering keurig op de hoogte gehouden van de voortgang door I-Kook Veendam. Uiteindelijk één minpuntje: de oven bleek niet op tijd leverbaar, terwijl we toch ruim op tijd hebben besteld eind oktober 2020. Hoorden we 14 dagen voor levering. Maar goed, kan altijd gebeuren. Overall zeer goede ervaringen met I-Kook Veendam.

Levering aan huis. Mooi op tijd, de middag voor de montage. Dus geen dagen lang een enorme stapel dozen met apparatuur en kasten in je huis. Levering ging via Koning Verhuizers Veendam. Alles netjes, zonder schade en op tijd geleverd.

Montage. Keuken is gemonteerd door Keukenmontage Jan Dekkers uit Marum.
Een gemotiveerde, positief ingestelde man en een zeer nette werker die actief meedenkt als het even anders moet dan gepland. SMS de middag voor montage dat hij om 07:00 uur bij ons zou zijn.

Dan de scores in termen van rapportcijfers:

I-Kook:
- Showroom van gesprek tot bestelling en administratieve afhandeling ( vertrouwen)
I-Kook: een 9,5
- Contact met de keukencoach van I-Kook: een 10 (Hajo Smit)
- Alles op tijd en volledig aanwezig van het bestelde (in 1 keer goed): een 7

Koning Verhuizers: Aflevering thuis
- op tijd en netjes geen schade: een 9,5

Montage door Jan Dekkers:
- Netheid van werken: 9
- samenwerking met klant: 10
- oplevering vd keuken en uitleg: 10
- prijsniveau meerwerk: 9

Hoop dat dit een goed beeld schetst zo.
FOTO VAN WALTER-GROLLOO
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Jorn op vrijdag 9 okt 2020 20 | vestiging Den Helder
Ik was op zoek naar een keuken, en in de winkel werd ik gelijk goed en vriendelijk geholpen. Ik kon gelijk een keuken samenstellen geheel naar wens, en kreeg meteen een 3D weergave. De montage verliep sneller dan verwacht en het eind resultaat was dankzij de vakkundige monteur echt fantastisch! Die ook schoon en netjes te werk ging, alles deed in overleg en graag dacht in oplossingen. Goede snelle service, goede communicatie, en personeel wat graag met je meedenkt. Zeker een aanrader!!
FOTO VAN JORN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Proactief”
Door Paul Broeders op donderdag 8 okt 2020 20 | vestiging Etten-Leur
Alleen maar lof, vriendelijke ontvangst, snel door wat onze wensen zijn en vindt daar dan ook snel de juiste oplossingen bij. Uitgestelde levertijd i.v.m. eerst verbouwen is geen probleem. Helaas wat kleine afwijkingen bij de levering maar daar wordt dan ook weer proactief, snel en goed op gereageerd. Hetzelfde geld als je zelf wat verprutst tijdens het plaatsen en het mooie is dat daar dan ook nog dezelfde korting gehandhaafd wordt als bij aanschaf.
FOTO VAN PAUL BROEDERS
Zelf geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Mist service”
Door Johan de Moor op dinsdag 29 sep 2020 20 | vestiging Oud-Beijerland
Wij zijn tevreden over de montage van de keuken en het eerste meedenken over het ontwerp. Over de afhandeling zijn we iets minder te spreken. In onderling overleg is namelijk besloten dat we het stukwerk v/d keuken na plaatsing laten uitvoeren; daar het plaatsen vrij nauw luisterde. Op de vraag of er vervolgens nog gekit worden, kwam de reactie dat dit qua planning niet goed uitkomt. Dit vinden we teleurstellend. We wonen in hetzelfde dorp als waar het filiaal gevestigd is en op de eerste dag v/d plaatsing kwam de monteur bij ons ook later i.v.m. het inmeten van een keuken. Kitten kost niet heel veel tijd, dus kan ook prima aan de randen van de dag. Het feit dat deze service niet geboden wordt naast nog een aantal kleine voorvallen, doet ons besluiten om I-Kook niet te adviseren aan bekenden.

Aanvulling ontvangen 8 oktober 2020: Inmiddels is er telefonisch contact geweest tussen ons en I-Kook en is afgesproken dat het kitten alsnog wordt uitgevoerd door I-Kook. We hebben er vertrouwen in dat dit naar behoren wordt uitgevoerd.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2020: Vandaag is de monteur van i-kook langs geweest voor de kit-werkzaamheden. Ook heeft hij een wandplank recht gehangen, die schuin was komen te hangen na het stukken en verven. We zijn tevreden met de afhandeling.
REACTIE VAN ROEL OOSTRA
Gelukkig hebben we jullie toch nog kunnen helpen. Heel veel plezier met de keuken! Team I-KOOK Oud-Beijerland
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door José Schussler op zondag 20 sep 2020 20 | vestiging Zoetermeer
Begin maart van dit jaar ben ik bij I Kook in Zoetermeer binnengelopen en kon daar op mijn gemak alles bekijken. Ik heb in de periode tussen maart en eind mei meerdere afspraken gehad met keuken coach Dylan Hoogerheide en hij heeft mij deskundig geadviseerd en een mooi ontwerp gemaakt. Ik heb meermalen stalen van deurtjes en werkbladen mogen lenen om bij lichtinval thuis te bekijken. Nadat de keuken definitief in bestelling was genomen hebben Danny en Amke mij nog met eindeloos geduld geholpen met de planning die nogal nauw luisterde vanwege de verbouwing van mijn huis. Op afgesproken data werd alles keurig geleverd en door monteur Jeffrey nauwkeurig en netjes gemonteerd. Advies, begeleiding en montage waren perfect. En geen 'even bellen met de manager' flauwekul. 100% tevreden
FOTO VAN JOSÉ SCHUSSLER
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring”
Door Inge de Bont op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Veenendaal
Al bij het ontwerpen van onze keuken zeer goede ervaring. Vervolgens het plaatsen in december 2018 top. En dan is het afwachten wat de service gaat zijn. Na bijna 2 jaar zit er op 1 deurtje in de keuken een verkleuring. Maar ook dit wordt ook weer met dezelfde service opgepakt. Er wordt een nieuwe deur besteld. Geweldig.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie Claes uit België op vrijdag 11 sep 2020 20 | vestiging Eindhoven
Wij zijn heel warm ontvangen in de vestiging in Eindhoven. Ruime keuze en onmiddellijk onze droomkeuken gezien. Niks was te veel voor de verkoper. Luisterde onmiddellijk naar ons en was niet opdringerig en maakte een mooie 3D tekening van onze kookeiland. Zelfs bij het sluiten van de grenzen, tijdens de Corona, was er een goed contact, omdat wegens deze omstandigheden onze keuken later opgehaald kon worden. Bij het ophalen van onze keuken heel vriendelijk ontvangen door de jonge gasten. Ze hebben zelfs meegeholpen om alles in te laden. Echt een aanrader. Zelfs na het plaatsen van de keuken, dat we zelf hebben gedaan, konden we terecht met vragen. Voor prijs kwaliteit moet je bij I-kook zijn.
FOTO VAN FAMILIE CLAES UIT BELGIË
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens I-Kook
Website: www.i-kook.nl
aAlkmaar (6 ervaringen), Noorderstraat 5, 1823 CS Alkmaar, tel 072 - 200 19 99
bAlmere (18 ervaringen), Papiermolenweg 22, 1333 DG Almere, tel 036 - 537 16 37
cAlphen aan den Rijn (6 ervaringen), Euromarkt 105-107, 2408 BD Alphen aan den Rijn, tel 0172 - 25 15 10
dAmsterdam (10 ervaringen), Arena Boulevard 16a, Villa Arena, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 226 13 30
eBarendrecht , Escudostraat 15, 2991 XV Barendrecht , tel 010 - 316 98 40
fBergen op Zoom (26 ervaringen), Oude Moerstraatsebaan 3, 4614 RN Bergen op Zoom, tel 0164 - 26 37 38
gCapelle aan den IJssel (81 ervaringen), Lylantse Baan 6. 2908 LG Capelle aan den IJssel, tel 010 - 251 91 77
hDen Bosch , Balkweg 7d, 5232 BT Den Bosch, tel 073 - 208 29 99
iDen Haag (43 ervaringen), Zichtenburglaan 16, 2544 EB Den Haag, tel 070 - 359 50 40
jDen Helder (31 ervaringen), Ravelijncenter 31, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 16 50
kEindhoven (13 ervaringen), Kanaaldijk-Noord 5A, 5613 DH Eindhoven, tel 040 - 303 37 00
lEtten-Leur (11 ervaringen), Lokkerdreef 33, 4879 ND Etten-Leur , tel 076 - 303 39 76
mHattem (12 ervaringen), Populierenlaan 5, 8051 DA Hattem, tel 038 - 444 06 08
nHengelo OV (9 ervaringen), Deurningerstraat 1, 7557 HA Hengelo, tel 074 - 250 37 30
oHuissen (24 ervaringen), Begonialaan 5, 6851 TE Huissen, tel 026 - 325 25 88
pOud-Beijerland (11 ervaringen), Willem Beukelszstraat 6, 3261 LV Oud-Beijerland, tel 0186 - 62 10 40
qOudehaske (14 ervaringen), Hasker Utgongen 1, 8465 SJ Oudehaske, tel 0513 - 67 74 64
rSittard (8 ervaringen), Rijksweg Zuid 216, 6134 AG Sittard, tel 046 - 303 00 81
sSliedrecht (15 ervaringen), Parrallelweg 4a, 3364 AL Sliedrecht, tel 0184 - 41 95 26
tSoesterberg (44 ervaringen), Richelleweg 1, 3769 AZ Soesterberg, tel 0346 - 33 06 16
uTilburg , Bosscheweg 255-01, 5013 AB Tilburg , tel 013 - 762 00 80
vVeendam (39 ervaringen), Transportweg 10, 9645 KX Veendam, tel 0598 - 63 49 03
wVeenendaal (15 ervaringen), Groeneveldselaan 35, 3902 HA Veenendaal, tel 0318 - 74 26 57
xWaalwijk , Professor Kamerlingh Onnesweg 6a, 5144 NR Waalwijk, tel 0416 - 22 44 60
yZaandam (9 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 303 06 68
zZoetermeer (5 ervaringen), Heliumstraat 230, 2718 RS Zoetermeer, tel 079 - 207 33 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.