Van Noort BV is in de omtrek van Voorne-Putten al meer dan 50 jaar een gevestigde naam voor wat betreft het leveren van keukens, badkamers en bouwmaterialen
Alternatieven voor Van Noort BV
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
Er zijn 7 ervaringen over Van Noort BV. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd.
Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Keuken en plavuizen vloer met vloerverwarming”
Door Dennis op dinsdag 16 jan 2018 18
Ik heb bij firma van Noort een keuken en een nieuwe plavuizen vloer met vloerverwarming aangeschaft. Over de keuken zijn we tevreden, leuk geholpen en de "standaard keuken problemen" zijn naar tevredenheid opgelost.
Over de vloer zijn we minder tevreden, deze is niet helemaal naar ons zin gelegd. We hebben de klacht na het opdrogen van de voegen direct ingediend. Zonder ons in te lichten kwam de firma die de vloer gelegd heeft bij ons kijken, hij gaf toe dat er hoogteverschillen waren in de tegels maar gaf ook aan dat het in de tegel kon leggen.
En toen begon het getouwtrek van enkele maanden, de firma van Noort kwam uiteindelijk zelf kijken en vond dat de vloer er goed in lag maar dat er een paar tegels niet goed lagen. Van Noort heeft een aantal nieuwe tegels besteld en de tegelzetter zou deze komen vervangen. Zo gezegd zo gedaan, de tegelzetter kwam en wierp nog een blik op de vloer en op de tegel. Die gaf aan, de tegel is niet geheel recht, ik kan de tegels vervangen maar ik denk dat het er niet beter op wordt. De firma van Noort weer gebeld en die zou de leverancier van de tegel sturen. Na enkele weken weer contact op gezocht met van Noort wanneer de leverancier op bezoek zou komen. Eindelijk 5 maanden na het leggen kwam de leverancier, en je raad het al, die gaf aan dat de tegels recht waren. Maar de officiële reactie zouden we via van Noort krijgen. 1 maand later weer gebeld en toen bleek er nog niks bekend te zijn, de dag er op een telefoontje. Er konden 2 tegels vervangen die niet helemaal goed lagen, er werd wel even bij verteld dat de reeds geplaatste plinten (waar de spachtelputz op zit) voor eigen kosten gedemonteerd moesten worden. Wij hebben er even aan gedacht om de rechtsbijstand in te schakelen, maar daar kwamen zoveel kosten bij kijken dat als wij in het ongelijk gesteld zouden worden weggegooid geld zou zijn. Wij zullen hier nooit meer kopen en ik kan mensen aanraden pas te betalen als alles opgeleverd is en niet bij levering van het materiaal, maak goede afspraken en laat alles correct inmeten zodat er later geen discussies kunnen ontstaan.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering”
Door Alexandra op woensdag 5 jul 2017 17
Wij hebben een douchecabine speciaal op maat laten maken. De glasplaat was vervolgens te smal geleverd. Meerdere malen contact met het bedrijf gezocht om tot een oplossing te komen. Na meerdere malen het bedrijf te hebben benaderd: geen antwoord. Vervolgens 2 keer langs gegaan bij het bedrijf. Uiteindelijk wimpelt zelfs de directie het probleem af. Na de 5 keer dit bedrijf benaderd te hebben, zijn wij nog steeds vriendelijk gebleven richting de personen werkzaam bij dit bedrijf. Deze vriendelijkheid krijgen wij absoluut niet terug. Totaal geen sprake van klantvriendelijkheid of behulpzaamheid. Wij denken er dan ook over na om juridische stappen te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerinrichting”
Door M. Bouma op vrijdag 4 okt 2019 19
We hebben bij Van Noort onze badkamerinrichting gekocht. Ruime keuze en goed advies. Prijzen zijn concurrerend. Levering op de afgesproken datum. Installateur, via Van Noort, heeft goed werk geleverd. Kleine aanpassing naderhand is naar wens opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte after sales”
Door B.Klaij, partner van Mevr.M. de Rouw op dinsdag 14 dec 2021 21
Eerst erg blij met de badkamer, totdat 2 jaar later het uittilbare deel van de wastafel helemaal krom trok (composiet: volgens van Noort een constructiefout). Na maanden wachten en meerdere telefoontjes konden we een vervangend exemplaar ophalen. Totaal verschillend, te dun. Ondanks verzoek om iemand te sturen kregen we te horen dat we langere schroeven konden halen, die de RVS bak beschadigen waardoor deze roest. Dus zeer slechte after sales. Als ik de recensies had gelezen dan had ik hier de badkamer nooit gekocht. Schande.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden met mijn keuken”
Door ABKtje op dinsdag 17 okt 2017 17
Ontzettend tevreden met mijn keuken. Wilma en Nadine zijn echte vakvrouwen: na veel heen en weer overleggen heb ik precies de keuken "gekregen" die ik uiteindelijk wilde en geen enkel probleem ervaren. Ook de montage door Henk was super. Ik ben blij dat ik dit even kwijt kan.
Reactie of foto toevoegen
“Klantonvriendelijk bedrijf”
Door BG op vrijdag 22 feb 2019 19
Hier badkamerspullen gekocht. Vrijwel alles is wel iets niet goed aan. Als dit wordt gemeld wordt je heel lang aan het lijntje gehouden. Komen niet met oplossingen of pas na maanden! Zeer slechte service. Heel vaak moeten bellen, want anders gebeurt er helemaal niets. Zeer klantonvriendelijk bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Betaal niet alles vooruit”
Door J. Van Es op woensdag 21 sep 2016 16
Op 22 februari jl. is er een nieuwe keuken geplaatst. Tot op dit moment zitten we nog steeds te wachten op een te vervangen front. De materialen keuken erg mooi. Jammer alleen dat de monteur zowat alles weet te beschadigen. Werkelijk te triest voor woorden. Staat met zijn 130 kg op de naad vd keramische bladen en ook daar dus een chip op de naad. Binnenschades maar laten zitten, want anders moet je hele keuken er weer uit. Advies: betaal niet alles vooruit. En vraag om monteur Rene als je er toch een keuken wilt kopen.
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.