Feedback
5,0

De Koning Keukens

Score uit 3 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0592-481377 | Zeilmakersstraat 18C, 9403 VA Assen
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van De Koning Keukens
De Koning Keukens assen - de mooiste keukens te bewonderen in onze showroom.
Ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over De Koning Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Ergernis”
Door Dick de Bruin op vrijdag 1 mrt 2019 '19
Dure keuken van eigenaar gekocht,joviale vent.maarr de levering,afwerking en contacten met dit bedrijf is bedroevend.het lijkt wel een kleuterschool in communicatie en afspraken maken. Na ruim een jaar nog niet kompleet,en als je belt ,en er word een nieuwe afspraak gemaakt,word het weer niks.jeffrey en zijn team zijn in mijn ogen wildwest keuken verkopers. Mooie praatjesmakers en snelle jongens. Mijn advies: blijf ver van dit bedrijf vandaan,alleen maar ergernis .onze ervaring is om te janken,koop je een keuken voor €15000,- .wij hebben minstens 10 keer gereclameerd,maar je krijgt de schoonmaakster aan de telefoon,en ze kan,ook na dringend vragen Jeffrey en zijn team niet aan de telefoon krijgen.EEN groot drama.trap niet in hun verkoop techniek met mooie praatjes koffie en broodjes,het word ergernis.
Reactie of foto toevoegen
“Dure keuken niet tevreden”
Door W. Ritsema op maandag 29 okt 2018 '18
Het kopen van een (dure) keuken bij De Koning Keukens leek in eerste aanleg een goede keuze vanwege de creativiteit en het meedenken bij het ontwerp, maar daar hield het mee op. Niet 1 afspraak is correct nagekomen. Op geplande data (verlofdagen!) hebben we vergeefs op de monteurs zitten wachten. De ruwbouw zou 1 dag in beslag nemen en de opbouw van de keuken eveneens. Uiteindelijk heeft het proces maanden geduurd en zaten we met een half afgebouwde keuken zonder enige vorm van communicatie van de kant van De Koning ("waar de klant Koning is"). Er werd 100% betaling vooraf geëist anders zou de inbouwapparatuur niet worden geïnstalleerd. 3x spatstroken geleverd vanwege foute maatvoering, magnetron/oven op de verkeerde hoogte geplaatst. We kunnen er een boek over schrijven. Ook nu de keuken een jaar na dato compleet is, geen enkele vorm van excuus of enige vorm van communicatie. We wachten nog een laatste plank maar hebben de moed opgegeven.
Reactie of foto toevoegen
“Dure keuken”
Door Bosman op maandag 5 nov 2018 '18
Ook wij hebben een (dure) keuken bij De Koning Keukens gekocht. Onze ervaring is een exacte copy van de eerder geplaatste recensie. Aan creativiteit ontbreekt het niet. Wij verlieten de winkel met een prachtige tekening die zelfs nadien nog veranderd is omdat de constructie van het appartement tegen zat. Alle lof daarvoor. MAAR ..... Wij zijn de eerste week van april 2018 gestart met de uitvoering en 2 weken geleden, dus een half jaar later is het laatste elektrische aansluitpunt in het keukenblad geplaatst, vermoedelijk alleen omdat we een 'in gebreke stelling' in juli naar De Koning hebben gestuurd. Grootste ergernissen:
- afstemming zzp-ers in verkeerde volgorde. (Stucadoor heeft met voorrang nieuwbouwhuis eigenaar De Koning gestuct).
- afspraken niet nakomen.
- geen rechtstreeks contact met eigenaar die ons de keuken verkocht in de showroom. Steeds verschillende tussenpersonen.
- achteraf geen excuus of uitleg.
- nepverhaaltjes om fouten te verhullen.
Voor ons een opeenstapeling van irritaties. Dus ook wij hebben ons niet de koning gevoeld bij De Koning Keukens.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging De Koning Keukens
aAssen , Zeilmakersstraat 18C, 9403 VA Assen, tel 0592 - 48 13 77
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Drenthe
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.