“Zeer fijne nazorg”
Sandy den Daas |
donderdag
31 okt
2024
24
Douche gootje. Ik had deze goed schoongemaakt en zelf de wieltjes weggegooid. Compleet nieuw set vandaag mogen ontvangen. Heel blij mee. Ook de douche slang was het plastic gescheurd, ook hiervoor een nieuwe slang van mogen ontvangen. Ik ben tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Linda van der Wurf |
zondag
13 apr
2025
25
Super tevreden over Dylan die voor ons de wastafel kraan (met lelijke vlekken) en de Douch deur die na 4 jaar er lelijk was geworden (ook door niet goed afkitten van de douche wand....!) Heeft laten vervangen! We zijn super blij en tevreden Dylan is zeer vriendelijk en klantvriendelijk aan de telefoon en denk met de klant mee in oplossingen en komt zijn afspraken na. Dylan is een topper!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Mark Jansen |
woensdag
7 mei
2025
25
Zeer klantgericht, uitstekende service inclusief na levering (erg belangrijk voor een keuken!), en proactief in de communicatie. Leveren kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Catie Baars |
zondag
3 mrt
2024
24
We zijn heel erg tevreden met de keuzes die we 2 jaar geleden al gemaakt hebben! We zijn nog een keer terug geweest om nog een keer de kleur te bekijken en of te wijzigen. Uiteindelijk zijn we bij onze eerste keuken gebleven. Echt Blij Mee.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
P.V. |
maandag
29 apr
2024
24
We hebben een keuken gekocht, deze is geleverd en geïnstalleerd op de afgesproken tijd. Personeel was kundig en werkt netjes.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Anne vd C |
woensdag
15 jun
2022
22
Ik ben zeer tevreden over de geplaatste keuken in mijn nieuwbouwwoning. Ondanks dat niet alles de 1e keer goed geleverd is (te lage kast, te korte plint en verkeerde kleur greeplijst), is daarna alles wel redelijk snel vervangen voor de goede onderdelen.
De plaatsing van de keuken is gedaan door een zeer kundige monteur, hij had in z'n eentje 1 dag nodig om de gehele keuken te installeren.
Reactie of foto toevoegen
“Hartelijk dank voor de service”
Ans Kersten |
dinsdag
10 jun
2025
25
Van een Geberit douche toilet was de afstandsbediening defect geraakt. De afhandeling verliep eerst via andere bedrijven/tussenhandel en er gebeurde lange tijd niets meer. Door ingrijpen van Huysinc, die de service van van Wanrooij heeft over genomen, ontvingen we onlangs alsnog een nieuwe afstandsbediening. Waarvoor hartelijk dank.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
van Erp |
dinsdag
25 jul
2023
23
Keurig afgeleverd en netjes gemonteerd door een goede vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Sonja Visser |
donderdag
13 apr
2023
23
Wij hadden een kapotte closet deksel en bestelden een nieuwe bij Van Wanrooy.
Er werd direct gereageerd en binnen 2 dagen hadden wij een nieuwe deksel in huis.
We hoefden niets te betalen; dit werd als garantie beschouwd. Grote klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast over traject”
Josefien |
maandag
15 aug
2022
22
Wij zijn erg enthousiast over het hele traject van advies voor onze nieuwe keuken, de onderlinge communicatie, de levering, het plaatsen, en nazorg. Alles is conform afspraken verlopen. Bij plaatsing bleek dat 2 panelen in de verkeerde kleur waren geleverd maar dat is bij de fabrikant mis gegaan, niet bij Van Wanrooij. De melding is direct opgepakt en bevestigd dat de nieuwe panelen alsnog zsm geïnstalleerd zullen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Niks anders dan lof”
wim van der schoot |
maandag
11 dec
2023
23
ik ben tevreden over de plaatsing van de keuken, bezorgers waren zeer zorgvuldig en de monteurs niks anders dan lof hoe ze werkte en later het opruimen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Bart-Jan Van Nies |
dinsdag
7 mei
2024
24
Wij hebben in 2020/2021 een keuken gekocht bij Huysinc (voormalig van Wanrooij warenhuijs) In de tussentijd wat problemen gehad met de Siemens en AEG apparatuur maar elke keer super goed geholpen/begeleid door Huysinc. Wij zijn dan ook zeer tevreden over Huysinc en zouden iedereen aanbevelen hier hun keuken aan te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fronten vernieuwd”
Ruth Baars |
zondag
3 jul
2022
22
Er is bij ons ruim drie jaar geleden een keuken geplaatst, waar we heel blij mee waren. Drie jaar later later was er een probleem met het loslaten van de folie op een aantal fronten. Zonder problemen nam van Wanrooij dit probleem serieus en werd een aantal weken later alle 22 fronten vernieuwd. Ook de montage daarvan was naar grote tevredenheid. Wat ons betreft heeft van Wanrooij prachtige service geleverd en hopen wij nog lang van onze keuken te genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kan beter, keuken is mooi”
Eleni |
vrijdag
11 mrt
2022
22
Er waren helaas wat tegenvallen bij het monteren van de keuken maar die waren gelukkig snel opgelost vooral door de bekwaamheid van de monteurs. We zijn verder heel tevreden over het kwaliteit en het eind resultaat. Enige opmerking is...wanneer je klanten belooft terug te bellen of dat ze terug gebeld gaan worden door een ander medewerker, wel waar maken. Daar valt helaas wel wat te verbeteren.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met onze nieuwe keuken”
W. van Overdijk |
zaterdag
13 feb
2021
21
Over het algemeen zijn wij zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Het is vanaf offerte stadium tot en met bestelling en levering van de keuken plus apparatuur zeer netjes afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
R. de Ruiter |
maandag
30 mei
2022
22
Wij hebben de keuken van ons gekochte huis - met een keuken van Van Wanrooij - laten uitbreiden. Daarvoor hadden we al meerdere keren gekozen voor Van Wanrooij keukens. En ook nu is niet alleen de uitbreiding van de keuken, maar ook problemen met niet goed sluitende lades en klepkastjes (ook van het oudere gedeelte) zorgvuldig, kundig en uitstekend verholpen. Wederom fantastische service van zowel Van Wanrooij als Qintec de installateur, en net zoals de vorige keer: Complimenten voor de monteur!
Reactie of foto toevoegen
“Strak en compact”
Peter Leerintveld |
dinsdag
19 mei
2020
20
We wisten wat we wilden en nodig hadden. Deze wensen zijn in ontwerp en levering uitstekend besproken, ontworpen en geleverd. Het is een strakke, compacte, all-in keuken geworden; precies zoals we voor ogen hadden
Aanvulling ontvangen 9 november 2020: De keuken voldoet in de praktijk uitstekend. Zeer vakkundige montageploeg en de geconstateerde gebreken zijn vakkundig en tot volle tevredenheid opgelost. De communicatie tussen sales-levering-aftersales-klant kan volgens mij nog beter.....
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Erica van Lopik |
donderdag
19 dec
2019
19
Keuken en badkamer gekocht bij Van Wanrooij. Goede ervaring. De VR 3D impressie is echt top. Goed gericht advies. Strakke planning qua plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“De service heeft onze verwachtingen overtroffen”
Familie De Kadt |
donderdag
26 okt
2023
23
De Huysinc medewerkers van de service afdeling en de monteur van onze keuken hebben vakwerk afgeleverd! Voortvarend, secuur en met oog voor onze vragen zijn wij geholpen. Onze keuken ziet er zo mooi uit. De service heeft onze verwachtingen meer dan overtroffen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zo goed als af”
M. Wijtmans |
vrijdag
21 mei
2021
21
We hebben voor de tweede keer een nieuwe keuken bij van Wanrooij gekocht omdat we bij de eerste zeer tevreden waren. Hopelijk zal er bij de tweede keuken ook een goede service verleend worden.
Aanvulling ontvangen 7 juni 2021: Onze keuken is geplaatst maar nog niet helemaal af.
De plank boven de aanrecht is beschadigd en er moet nog een nieuwe geplaatst worden. Ook de spotjes die onder plank komen zijn daarom nog niet geplaatst. De spatrand boven de aanrecht is ook nog niet geplaatst. Wij zitten nog te wachten tot onze keuken compleet is, wat volgens afspraak binnenkort zal plaatsvinden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Simon |
dinsdag
14 apr
2020
20
Installatie keuken ging erg goed! Justin was heel professioneel en zorgvuldig. Ook de badkamer bij van wanrooij aangeschaft, daar is helaas niet alles goed gegaan. De installatie verliep niet via van wanrooij maar via de aannemer van het nieuwbouwproject
Reactie of foto toevoegen
“Super slechte plaatsing”
Ad |
donderdag
2 aug
2018
18
Badkamer is echt super slecht geplaatst. Maar geen communicatie om het op te lossen
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer voor nieuwbouw”
Waheed Ahmad |
zaterdag
8 feb
2020
20
De verkoopadviseur heeft ons op de best mogelijke manier geholpen. Hij maakte een gedetailleerde met alle beste mogelijkheden binnen ons budget. We vertrokken met een tevreden gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
mike eppink |
dinsdag
10 sep
2024
24
Netjes binnen de garantie worden onderdelen van de badkamer opgestuurd, na het zien van de foto's was het besloten. Geen gezeur of heen en weer mailen over een kwestie die erg eenvoudig is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
van Elferen |
woensdag
7 apr
2021
21
Een keuken en badkamer geplaatst alleen de badkamerspiegel was beschadigd maar is later vervangen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken voor nieuwbouwhuis”
Robben |
woensdag
17 feb
2021
21
Vorige week is de nieuwe keuken geplaatst. Ivm nieuwbouw hebben we de keuken ruim anderhalf jaar geleden uitgezocht. Toen ik begon te twijfelen net voor de keuken in bestelling, mocht ik gelijk langskomen voor de laatste aanpassingen. De communicatie ivm afspraak was erg goed. Ook het zetten verliep goed. Monteur was erg meedenkend en werkt hard en net. Helaas wel wat defecten zoals beschadigde kastdeur en kapotte afzuigkap. Dit is gelijk doorgegeven en kregen we gelijk een bevestiging dat dit snel opgelost word. De eerst volgende werkdag kwam de monteur terug om de afzuigkap te demonteren. Heel erg fijn.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met het eindresultaat”
Audrey Oomen |
maandag
15 mei
2023
23
Van begin tot het eind goed gepland. Helaas waren de materialen incompleet waardoor ze nog eens terug moeten komen. Dat duurt vrij lang. Verder wel enorm blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Joep en Saskia Haans |
donderdag
5 jun
2025
25
Prima proces geweest. Klantgerichte verkoper. Goeie spullen. Hele fijne monteur bij installatie. Erg fijne, vriendelijke transporteur/leverancier. Keukengebruik weten we nog niet, we gaan er pas 10 juni wonen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
S. Park |
zondag
18 jul
2021
21
We zijn goed geholpen door Ton Smidt met het samenstellen van de keuken. We namen een standaardkeuken, maar we konden het helemaal naar onze wensen aanpassen. Het plaatsen van de keuken verliep ook vlekkeloos, en nu na drie maanden gebruik zijn we helemaal tevreden en we hebben tot nu toe geen enkel probleem ondervonden.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundige plaatsing”
Fred Hommersom |
maandag
29 mrt
2021
21
Wij hebben de badkamer en keuken gekocht. Beide zijn vakkundig geplaatst door echte vakmensen. U heeft een zeer tevreden klant er bij. Top service door uw organisatie!
Reactie of foto toevoegen
“Grote klasse”
W.A Trilsbeek |
maandag
27 dec
2021
21
De door ons ontworpen keuken hebben ze conform afspraak geplaatst. Al het verpakkingsmateriaal en het restafval heeft de monteur meegenomen. Zowel de adviseur, de mensen aan de telefoon en de monteurs waren vriendelijk, vakbekwaam en meedenkend. Grote klasse.
Reactie of foto toevoegen
“Heel mooi geworden”
Arno den Uyl |
zondag
23 jul
2023
23
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht en laten plaatsen. En het is echt heel mooi geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Fles wijn”
J. Soons |
maandag
8 jul
2019
19
Wij kochten een keuken bij Van Wanrooij in Waardenburg. Meer dan een verwijzing naar een firma die de voorbereidende werkzaamheden aan leidingen kon uitvoeren, was er niet. De coördinatie ontbrak in zijn geheel, met veel fouten als gevolg. De keuken werd geleverd in april en pas in juli was de keuken compleet. Ca. tientallen telefoontjes en e-mails waren nodig . De meeste zonder enig effect. Medewerkers van Van Wanrooij zie je alleen in de showroom. Het zijn voor mij slechts dozenschuivers. Na de handtekening en ontvangst van een fles wijn kom je alleen door Van Wanrooij ingeschakelde bedrijven tegen. De fles wijn is blijkbaar bestemd om je ergernis weg te drinken. Pas na het stellen van een ultimatum en dreiging met juridische stappen kwam Van Wanrooij in actie. Mijn advies is, schakel eerst uw rechtsbijstand in en ga dan pas naar Van Wanrooij !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de goede service”
Mark van Hommel |
dinsdag
24 okt
2023
23
Na jaren is er schade aan de lak van de keukenkastjes ontstaan. Na mailcontact is er samen met de leverancier besloten om een deel van de kastjes te vervangen. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking en service van Huysinc. Nogmaals bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Erik Jan de Kruijf |
woensdag
17 feb
2021
21
Service was goed en de installateurs netjes en correct. Wel enorm veel schade tijdens het transport waardoor er een additionele afspraak gepland moest worden om alle schades te herstellen maar dit lag niet aan van Wanrooij maar aan de vervoerder. Afhandeling hiervan was uitstekend.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Zaeed |
donderdag
23 feb
2023
23
Mooie keuken en kwaliteit heel tevreden. Ook de samsung apparatuur van goeie kwaliteit
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
John |
dinsdag
10 jan
2023
23
Zowel de keuken als de badkamer ruim 8 jaar geleden gekocht, erg goed meegedacht wat betreft ontwerp en indeling. Recent nog contact gehad met de afdeling service over een stukje onderhoud van zowel het tegelwerk badkamer als het aanrechtblad van de keuken, hele goede (reinigings)tips gehad en prettig contact. Wij zijn enthousiast over Van Wanrooij!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig”
Gert van Gessel |
woensdag
23 okt
2019
19
Onze keuken voor ons nieuwbouwhuis is prachtig! Geen problemen rondom levering en plaatsing. De keukenzetter die wij hadden is echt een vakman. Mooie afwerking van koof boven het kookeiland en denkt goed mee met de klant. Wij bevelen Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel warenhuys dan ook van harte aan!
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Jelle |
maandag
27 jun
2022
22
Mooie keuken, harder werkers, prima. Problemen snel verholpen. Dank.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service”
Stefan IJfs |
donderdag
30 apr
2020
20
Zeer goede service en zelfs nog een nieuw type van de kookplaat gekregen nadat er door Siemens een nieuw model aangekondigd was. Installatie van keuken binnen een dag!
Reactie of foto toevoegen
“Niet compleet geleverd”
Marc van Maasacker |
donderdag
11 feb
2021
21
Prachtige keuken gekocht, maar helaas niet compleet geleverd. Nu, na veel bellen en mailen en 3 maanden later, nog steeds niet. conclusie: SERVICE IS WAARDELOOS. Je wordt niet serieus genomen
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtig eindresultaat”
Elly de Graaf |
zaterdag
13 jul
2024
24
Keuken, bijkeuken en kledingkasten van hetzelfde mooie materiaal gekocht. De verkoopster begreep alles, onthield alles en heeft ons uitstekend geholpen. Het eindresultaat is prachtig. Over enkele weken komt de monteur terug om de laatste foutjes in de levering te herstellen. Topmonteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Hans de Zwart |
maandag
17 mei
2021
21
Wij hebben een mooie keuken gekocht bij Van Wanrooij. In het koop proces zijn wij keurig begeleid om tot onze aankoop te komen. Wij zijn erg tevreden over onze keuken, behalve over de spoelbak en de kraan die er bij is geleverd.
Wij hadden in eerste instantie gekozen voor één spoelbak, maar hebben dat later gewijzigd in een dubbele. Wat echter niet is bekeken en ook niet geadviseerd, is of de gekozen kraan hier ook geschikt voor was. Daar zijn we pas achter gekomen nadat we de keuken zijn gaan gebruiken. En om eerlijk te zijn: we verfoeien elke dag de kraan die is meegeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Een ruime mooie keuken”
Miranda |
dinsdag
30 mei
2023
23
De levering was duidelijk en goed, dachten mee aan bescherming van me vloer. De afwerking en de uitleg tijdens montage was netjes en duidelijk. Achteraf klopt alleen het elektra plan niet en heeft elektricien het voorwerk niet correct gedaan. Verder ben ik blij met de ruime mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
C. Vloemans |
dinsdag
26 sep
2023
23
Wij hebben geruime tijd geleden een complete keuken gekocht. Onlangs is de keuken geleverd en gemonteerd door een uitstekende vakman. Hij was vriendelijk, correct en oplossingsgericht, vooral voor het passtuk dat geplaatst moest worden. Complimenten voor Huysen en monteurs.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Ellen |
woensdag
2 okt
2024
24
We zijn superblij met onze nieuwe keuken! We konden al snel terecht voor een adviesgesprek. Toen we met adviseur Marcel om tafel gingen dachten we goed te weten welke keukenopstelling het meest passend zou zijn voor de in te delen ruimte (parallel keuken). Maar al vrij snel in het adviesgesprek stelde Marcel voor om ook eens over een groot keukeneiland midden in de ruimte na te denken. Dat is het uiteindelijk ook geworden. We zijn erg blij dat we voor deze indeling gekozen hebben. De ruimte is nu veel beter ingedeeld. We kijken erg tevreden terug op het gehele aankoop proces. Ook in de periode tussen aankoop en montage konden we altijd snel bij Huysinc terecht voor vragen. Op een specifiek onderdeel bleek plots een langere levertijd te zitten. Marcel heeft ons goed geholpen bij het kiezen voor een vergelijkbaar onderdeel zonder levertijd. Echt top!
Reactie of foto toevoegen
“Een fijn bedrijf”
Ger Leusink |
zondag
19 mrt
2023
23
Fijn bedrijf. Goed bereikbaar. Vriendelijk personeel. Goed advies gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie projectkeuken”
Hugo |
dinsdag
29 jun
2021
21
Mooie projectkeuken gebouw Valencia. Hoefde daardoor alleen maar keuzes qua extra voorzieningen (Quooker, tweede oven), kleur en materiaal te maken. Uitstekende Siemens apparatuur. Heldere communicatie (adviseur top, administratie en logistiek ook zeer goed).
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken”
Broek |
maandag
2 mrt
2020
20
Onze bijkeukens super geworden met dank aan de medewerker van van Wanrooij die hierin met ons heeft meegedacht!
Reactie of foto toevoegen
“Sterk in de communicatie”
Rowland Frederiks |
dinsdag
4 jul
2023
23
Wij zien heel erg tevreden over het proces van het samenstellen en bestellen van de keuken tot de plaatsing. Ontzettend klantgericht en sterk in de communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Het ziet er mooi uit”
Danny davies |
donderdag
24 dec
2020
20
Wij zijn tevreden, werkt makkelijk en zijn blij met onze quooker! Ook de oven is perfect! Het ziet er mooi uit!
Reactie of foto toevoegen
“Alles duurt gewoon zo lang”
Musa Dinc |
woensdag
19 apr
2023
23
Onze keuken van het nieuwbouw huis bij Van Wanrooij gekocht, omdat we dan gebruik konden maken van de korting. Achteraf gezien heeft het allemaal te lang geduurd. Ik had verwacht dat ze met het bouwbedrijf meer zouden inplannen en konden inspelen met elkaar om de keuken op tijd te leveren. Maar het duurde 4 maanden en 4 pogingen om de keuken te leveren die achteraf nog niet af was. De eerste keer waren niet alle onderdelen geleverd, de tweede keer moest het blad terug omdat er schade opzet. De derde poging kwam het spatscherm te laat, omdat deze nog niet af was en de beschadigde delen waren niet goed besteld. Tenslotte waren de spatdelen er, maar waren deze tekeningen verkeerd aangeleverd/geïnterpreteerd en konden we nogmaals wachten op de levering van de spatdelen. Alles bij elkaar heeft dit 4 maanden geduurd en ze hadden een jaar van te voren onze bestelling al. Ook is er een blad geleverd met schade die niet is vervangen maar pas na 4 maanden iemand kan langs komen om te repareren. Alles duurt gewoon zo lang ook de reparatie en de levering. Ik zou ze niet aanraden als je per direct het huis moet betreden, dan zit je met je handen in het haar en houd je niks meer over.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Pleun |
maandag
18 sep
2023
23
Wij hebben een keuken gekocht bij Huysinc. Wij zijn super tevreden over het eindresultaat. Het is belangrijk dat je je van te voren goed verdiept in wat je mooi en belangrijk vind, hierdoor weet je tijdens een adviesgesprek bij Huysinc wat je wensen zijn. Wij wisten goed waarnaar we op zoek waren. De 2 mannen die de keuken uiteindelijk gemonteerd hebben waren echt 2 vakmannen. Hartstikke netjes en hebben goede tips gegeven voor het onderhouden van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super geregeld”
Geert en Wilma Leenders |
vrijdag
16 aug
2024
24
Wij hebben telefonisch contact gehad met Dylan. In samenwerking met de leverancier zijn er nieuwe toiletzittingen ontvangen. Een klantgerichte en snelle actie. Super geregeld!
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Frits |
woensdag
6 nov
2024
24
De after service van Huijsinc is altijd goed bereikbaar en daar wij zij invloed op hebben doen zij aan goede betrouwbare service. Dit is belangrijk!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne mensen”
Harold |
dinsdag
9 nov
2021
21
Heel blij met onze nieuwe keuken. Fijne mensen en de monteurs hebben goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is heel soepel verlopen”
Tjeu Moonen |
donderdag
21 mrt
2024
24
Heel mooie degelijke keuken. Heel blij mee. Fijne vriendelijke mee denkende monteurs. Opening tussen het kookeiland en het andere deel 10cm breder gemaakt, op advies van de monteurs. Achteraf is dit veel beter. Alles is netjes achtergelaten. Alles is heel soepel verlopen. Als er al een klacht is, wordt dit zo snel mogelijk opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Arie van der Ven |
maandag
23 aug
2021
21
Vier maanden na de oplevering van onze Schröder keuken ontdekte we een barst aan de binnenzijde van een hoge bovenkast. Het viel pas op bij het schoonmaken van de binnenkant. Prima medewerking en service van Van Wanrooij, het montagebedrijf en de fabrikant om deze (verborgen) schade te herstellen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de service”
Meeuwes Jager |
dinsdag
4 jun
2024
24
We hebben in 2023 in juli een nieuw appartement betreden waarbij het sanitair geleverd werd door van Wanrooy/Huysinc. Alles was naar volle tevredenheid, behalve de w.c. bril die onverwijderbare vlekken vertoonde. 1 E-mail was voldoende om een nieuwe bril toegestuurd te krijgen. Dat noem ik nog eens service!
Reactie of foto toevoegen
“Goede montage”
O Carolus |
vrijdag
20 aug
2021
21
De keuken is mooi. Goed gemonteerd, alleen een onderdeel verkeerd geleverd. Lag niet aan Van Wanrooij.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken en de service”
Wiebe Boleij |
woensdag
10 mei
2023
23
Wij hebben een erg fijne ervaring gehad bij het kopen van een keuken bij van Wanrooij in 2021 (voor een bestaand huis). We kregen goed advies en konden in de showroom mooie voorbeelden zien. Het is erg prettig dat je de tekeningen en prijzen mee krijgt na afloop van het gesprek. Na het plaatsen hebben we een aantal keer contact gehad met de service afdeling;
- Een kast was beschadigd tijdens transport maar is snel vervangen voor een nieuwe.
- De coating beschadigde snel van de handgrepen, na een jaar zag dit er niet meer mooi uit. Na contact te hebben gehad kregen we nieuwe handgrepen en werd aangeboden om deze te laten vervangen door een monteur. We hebben gekozen om dit zelf te vervangen maar mocht dit niet lukken dan was het nog steeds mogelijk een monteur te laten komen.
- Tot slot hadden we na 2 jaar een aantal vlekken die we met een gewoon doekje en zeep niet weg gepoetst kregen. Na een aantal schoonmaak tips zijn de vlekken helemaal weg en is de keuken weer als nieuw.
Het contact met de service afdeling is erg prettig. Ze reageren snel op mail en wanneer nodig bellen ze op. Na telefonisch contact te hebben gehad ontvang je een mail met daarin wat er telefonisch besproken is, dit is erg prettig om het achteraf na te kunnen lezen. Al met al zijn wij erg blij met de keuken en de service van Van Wanrooij, en kan ik het iedereen aanbevelen om hier een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar de kraan maakt herrie”
Ans van den hoof |
donderdag
5 jun
2025
25
De monteur was heel precies en netjes. Ik heb alleen een probleem met mijn kraan hij maakt heel veel herrie.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Mark Slinger |
maandag
9 aug
2021
21
We zijn heel tevreden over onze keuken. Zeer goede kwaliteit, goed overleg vooraf met de adviseur en een goede vakman die de keuken in een dag heeft geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe keuken”
HH |
maandag
30 mei
2022
22
U keuken gekocht met oa bora, magnetron, vaatwasser, koelkast en 2 legplanken met verlichting. Perfecte keuken gemonteerd en afgewerkt. Goed geholpen. Van harte aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop en installatie van badkamer en keuken”
Familie de Jongh |
maandag
15 nov
2021
21
Goed geïnformeerd. Men dacht goed met je mee.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en keuken”
Cees m v nieuwenhuizen |
maandag
7 jun
2021
21
Keuken met apparatuur tot volle tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Fenna |
zondag
10 mrt
2024
24
We zijn erg tevreden over onze keuken en de service. We zijn goed geholpen met het ontwerp van onze keuken. Toen na de installatie bleek dat er wat krassen op de kastjes zaten en een scheur in het blad, is dit erg netjes opgelost. We zijn erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Frits van Balveren |
vrijdag
13 dec
2024
24
Super goede begeleiding en nog aanpassing op de weg naar plaatsing. Goed advies met soms verassende wendingen. Uiteindelijk uit onze eigen comfort zone gehaald. Wij hadden een plan wat was gebaseerd op wat we al hadden en nu hebben we door alle adviezen iets wat vele malen mooier is! Volledig ontzorgd door een installateur die zijn vak kende. Alles op 1 dag geplaatst en eventuele kleine tekortkomingen hersteld en opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkamer”
Jacob Groen |
zaterdag
7 sep
2019
19
Kleine ruimtes. Optimaal comfort. Mooie uitstraling. Dankzij een goede samenwerking een prima resultaat bereikt!
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij mee”
Monique de Leeuw |
woensdag
9 aug
2023
23
Keuken 3 jaar geleden gekocht. Was helemaal naar tevredenheid geleverd en geplaatst. Keukenadviseur Bas van Alebeek heeft alles perfect voor georganiseerd. Heel blij mee
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
D |
dinsdag
12 nov
2019
19
Nooit meer iets kopen! Hier een badkamer gekocht, uiteindelijk geplaatst, wat blijkt: alle voegen zitten scheef als gevolg van twee tegels van verschillende grootte. Hier is nooit iets over gezegd bij verkoop en ook niet te zien aan het plaatje. Van wanrooij doet ook geen enige moeite om ons nog iets tegemoet te komen in de kosten om dit te herstellen. Wat een slechte service!
Reactie of foto toevoegen
“Huysinc”
Lena |
donderdag
21 jul
2022
22
Helaas kan ik niet minder dan 1 ster geven, anders hadden ze dat zeker gekregen. Bij deze wil ik jullie 'toekomstige kopers' waarschuwen, door jullie onze ervaringen te delen. Wij hebben een nieuwbouw woning gekocht met als aannemer Van Wanrooij. Het leek ons daarom de beste en gemakkelijkste manier, om alles via de aannemer te doen om zo korte lijntjes te behouden. Hadden we dat maar niet gedaan.
Ik zal onze keuken ervaring met jullie delen. Apparatuur: tijdens het gesprek zei meneer de 'adviseur' dat wij de nieuwste apparatuur zouden krijgen en dat tegenwoordig de ovens allemaal een WIFI functie hebben. Hier vroegen wij ook specifiek om en meneer verzekerde ons, dat wij die ook zouden krijgen. NOT, wij hebben er 1 gekregen zonder. Wat betreft de vaatwasser hadden wij de wens, een vaatwasser met vloerprojectie van tijd, programma etc. dit zou helemaal goed komen, nou niet dus! Helaas zit hierin de fout bij ons, door dat wij meneer de 'adviseur' volledig vertrouwde dat hij de mondeling toegelichte/gekozen apparatuur ook daadwerkelijk op papier heeft gezet. Wij hebben getekend, zonder dit extra te controleren. Lees dus de overeenkomst goed door en controleer de gekozen apparatuur. Vertrouw niet zoals ons de 'adviseur'. Problemen na oplevering; zwarte twist waarvan de lak telkens los laat. Bagger kwaliteit dus! Al 3 keer vervangen en als je vraagt om een permanente oplossing krijg je als antwoord: omruilen voor een RVS variant. Geen oplossing dus, er is niet voor niets gekozen voor een zwarte variant.
Aanrecht blad waar breuklijnen zijn ontstaan daar doen ze niks aan! Het valt niet onder de garantie en omdat dit 8 weken na oplevering is geconstateerd. Ze schuiven het zelfs op stootschade, daar op een plek waar dit niet eens mogelijk is en wat niet het geval is. Op de site van Wanrooij staat er aangegeven dat je één jaar garantie hebt op het aanrechtblad, echter staat er in de tekst ernaast 'Beschadigingen na oplevering, ongeacht van welke aard' daar is geen garantie op. Tekst is zeer misleidend en dan vraag ik mij ook af, waar je wel één jaar garantie op hebt. Deze vraag heb ik ook gesteld aan Wanrooij, maar daar krijg ik zoals vaker helaas geen antwoord op. E-mails en terugbelverzoeken wordt amper iets mee gedaan. Na oplevering en betaling van de keuken, lijken ze je vergeten te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles fout gegaan”
Wilfred Veeris |
vrijdag
10 apr
2020
20
Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. We zijn verkeerd geadviseerd, verkeerde onderdelen zijn geleverd en er zijn dingen beloofd die niet waar konden worden gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaar het als positief”
Nathalie Brusselaars |
donderdag
27 sep
2018
18
gewoon klantgericht! Na het kopen van ons nieuwbouwhuis werden we door Van Wanrooij benaderd. Als aangewezen leverancier hebben ze ons goed begeleid tm aankoop van zowel keuken als badkamer. Er werd totaal niet gepusht maar juist uitgebreid de tijd genomen. Het advies was goed en alles eromheen gewoon goed geregeld. De keuken hebben wij elders besteld, maar ook dat was geen probleem. Wij hebben als we willen gewoon contact met de koop begeleidster en alles kan besproken worden. Wij doen veel zelf maar ik ervaar dit nog steeds als positief. Ja het zijn dure prijzen maar dat is gewoon in deze tijd, wij hadden een goede verkoper die met ons mee dacht. Wij hadden alleen graag vtv via de makelaar meer info gehad wat wel en niet kan. Maar daar kan van Wanrooij niet aan doen. Ik lees veel gedoe over keuken en badkamer... Maar ik lees niet over dat de bouw zo slecht is dus dat is dan wel weer positief. Wij wilde graag casco maar dat kon niet, en dan moet je accepteren zoals het is. Wij zijn nog steeds positief, ook al in ons huis nog niet klaar.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
J.K.Hunink |
dinsdag
10 sep
2024
24
Het probleem met onze badkamerspiegel is door een zeer vriendelijke en kundige monteur verholpen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
SV |
maandag
30 okt
2023
23
De keuken werd geleverd met een onafgewerkte MDF strip in een bruine kleur (terwijl de keuken zwart is). Dit was ons niet van tevoren verteld en er werd aangegeven dat we die strip zelf maar moesten schilderen. Dat is wat ons betreft een zeer slechte service, zeker bij een keuken van dit bedrag.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Henk Lodewikus |
donderdag
19 mei
2022
22
Heel tevreden met het eindresultaat. Keuken voldoet helemaal aan onze verwachting. In 1 dag professioneel geplaatst. Super!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
pascal nagtegaal |
vrijdag
12 jun
2020
20
het bedrijf is netjes beleefd en goed georganiseerd.. Monteur is echt perfectionistisch.. En kwa leveren en lever data is het gewoon precies op tijd
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met mijn nieuwe keuken”
Suleiman Noor |
dinsdag
21 mrt
2023
23
Ik ben ontzettend blij met de keuken die ik heb laten bedenken en plaatsen! Vanaf het allereerste contact met de adviseur tot aan de aftersales, is alles perfect verlopen. De installateur was vriendelijk, professioneel en werkte efficiënt. De keuken werd netjes en snel geplaatst, zonder enige problemen. Maar ook na de installatie was de aftersales geweldig. Toen ik een klein probleem had met een spoelbak werd er snel gereageerd op mijn melding en werd het probleem zonder gedoe verholpen. Kortom, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe keuken en Van Wanrooij Warenhuys heeft me op alle fronten weten te overtuigen. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
J.Ligthart |
donderdag
28 apr
2022
22
Alles perfect geregeld, van digitale 1e afspraak tot plaatsing!
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
A.M. van Baggem-Stoel |
maandag
25 okt
2021
21
Badkamer is prima gemonteerd (ruime doucheruimte met zitje en grijpstang, bidet en dubbele wastafel met verwarmde spiegel).
Reactie of foto toevoegen
“Goede service gehad”
Ria Derks |
dinsdag
29 sep
2020
20
Deze keuken ziet er super uit en is gemakvriendelijk in het alledaags gebruik . Ook hier service hierna is goed want onze boiler lekt en hierna kwam er snel een monteur om een nieuwe te bestellen
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Toine Hendriks |
woensdag
25 apr
2018
18
Slechte Service Afdeling, Communicatie onderling is drama . Lopende zaken worden niet overgedragen. Ik ben nu al 4 maanden bezig met mijn badkamer omdat het water de badkamer inloopt ipv naar het putje. Ze wijzen contstant naar onder aannemers. Ze komen zelf hun afspraken niet na. Je moet zelf constant bellen ik word niet teruggebeld. Ik heb een badkamer bij van Wanrooij gekocht was ook mijn laatste. Nu hebben ze afgelopen vrijdag mijn badwand vervangen wat die was niet goed liep scheef af. Ik bel vandaag wanneer komen jullie dan de tegels zetten dit word waarschijnlijk over 4 weken. Dat is toch niet normaal 4 weken wachten. Op 5 januari 2018 de douche voor het eerst gebruikt en toen de melding gedaan dan is het probleem pas eind mei 2018 verholpen. On-acceptabel is dit toch? Nu heb ik gevraagd om ons tegemoet te komen. Moet nog een extra vensterbank hebben. Antwoord service nee, want dit ligt niet aan ons de aannemer moet ons tegemoet komen? Okay dus zeg ik dan moeten jullie dit regelen. Nee, dit is iets wat wij moeten doen. Komen we terug bij het begin toch. Bij wie heb ik de Badkamer gekocht. Bij inderdaad van Wanrooij in Waardenburg maar die schuiven alles af. Dus denk na voordat je hier wat koopt. Eigenlijk wilde ik geen ster selecteren maar het moest anders kon ik niks posten.
Reactie of foto toevoegen
“Twee badkamers”
Fam. Rouwenhorst |
woensdag
27 sep
2023
23
Twee badkamers laten doen, toch wel wat manco's. Gedeeltelijk verkeerde tegels en verkeerde onderkast badkamer meubel. Na zeer prettig contact met Jaco is alles prima opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer goede en snelle service”
J.Kwestro |
dinsdag
6 feb
2024
24
In 2018 is een volledige badkamer geleverd. Recent is het inwendige mechaniek van de toiletbril kapot gegaan. Vervanging van het mechaniek was niet mogelijk omdat deze bril niet meer leverbaar is. Er is een alternatieve geheel nieuwe bril aangeboden en per direct geleverd. Een zeer goede en snelle service.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige ervaring”
Van Veldhoven |
woensdag
17 feb
2021
21
Wat een geweldige ervaring. We zijn meegenomen in de wereld van keukens. Van idee tot uitvoering zijn we volledig ondersteund. Dankzij de duidelijke en transparante uitleg zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. Door de keuken te zien in virtual reality kregen we echt een wauw gevoel.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Fam. Jacobs |
dinsdag
17 dec
2019
19
Wij hebben voor onze woning een keuken én badkamer gekocht van Van Wanrooij. Wij hebben deze woning in eigen beheer gebouwd. Het is geen projectbouw via Van Wanrooij. Voor beiden zijn we goed geholpen en geadviseerd. Levering in overleg en afspraken zijn volgens afspraak nagekomen. Er waren een paar beschadigingen maar daar werd niet moeilijk over gedaan en is opgelost. Wij zijn erg tevreden en raden dan ook zeker Van Wanrooij aan!
Reactie of foto toevoegen
“Aanvulling bestaande keuken”
Peter Turnhout van |
donderdag
16 dec
2021
21
We hebben een aanvulling op onze bestaande keuken gekocht bij jullie. We werden keurig behandeld door de monteur. Een paar kleine zaken die later aan het licht kwamen werden keurig opgelost. Geen gezeur, gewoon oplossen!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuken”
Fam. Roosen |
zondag
12 mei
2024
24
Bij uitzoeken goed geholpen door Steven. Het bouwproces duurde even maar wat zijn we blij met onze keuken. Ook het monteren verliep goed, 2 zeer kundige mannen.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Wim Kros |
vrijdag
11 apr
2025
25
Tegen alle verwachtingen betreffende het merk Hans Grohe in begaf deze week onze inbouw-douchekraan het na een dienst van bijna 9 jaar. Onze loodgieter uit Heesch durfde er niet aan te beginnen, dus belde ik ten einde raad Dhomus, het voormalige Van Wanrooij. Ik kreeg Dylan van Herrewaarden aan de lijn en die heeft mij niet alleen uiterst vriendelijk, maar ook zeer doortastend geholpen door Hans Grohe te contacten. Ik begreep van hem, dat bij dit bedrijf niet alleen de garantie, maar tevens verdere service na 5 jaar ontbreekt. Onbegrijpelijk. Dylan kon de thermostaat bij Galvano bestellen en groot was mijn verbazing toen hij mij vertelde dat daar voor ons geen enkele kosten aan verbonden waren omdat dit onder de service van Dhomus viel. Service met een hoofdletter dus, waar vind je dat nog tegenwoordig. Chapeau en hartelijk dank!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld”
A. Heuvelmans |
donderdag
26 sep
2019
19
Hallo, we zijn zeer ontevreden over de manier hoe wij behandeld zijn. Bij het info gesprek werd er op ons ingepraat om maar meerwerk uit te laten voeren wat we niet wilde en konden betalen. We hebben een optie genomen op hoekprofielen bij het tegelwerk. Toen we het thuis bekeken hadden en het toch maar uit wilde laten voeren omdat dit later niet meer mogelijk was ondanks de extreem hoge prijs heeft de verkoper de kleur gewijzigd. Na diverse mailtjes om de optie door te laten gaan heeft hij de laatste avond voor de sluiting van het meerwerk de bevestiging aan ons verzonden. We hebben de fout gemaakt door te vertrouwen dat er niets in de offerte gewijzigd was en dus maar ondertekend. Nu bij de oplevering komen we er achter dat ze andere kleur gebruikt hebben wat totaal niet staat. Hierop hebben we gereclameerd en we kregen de mededeling dat de verkoper weg was en dat er geen optielijst lag alleen een getekende offerte, dus jammer en nu moeten we de hoeken zelf gaan vervangen. Kortom mijn advies zorg dat je geen zaken doet met Van Wanrooij want je kunt ze niet vertrouwen dat ze doen wat er afgesproken wordt. Groet A. Heuvelmans
Reactie of foto toevoegen
“Pracht van een keuken”
Marja Snoei |
donderdag
11 aug
2022
22
Stap 1 zeer goed geadviseerd en uitstekend geholpen ons idee uit te werken!
Stap 2 het plaatsen van de keuken: wat een vakman!
Er staat een pracht van Wanrooij keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Het eindresultaat is nog mooier dan verwacht”
A. Grooten |
donderdag
16 mrt
2023
23
Wij zijn vooral heel erg tevreden over de wijze waarop met ons als klant is omgegaan. Vanaf het begin straalde van Wanrooij uit dat een tevreden klant een belangrijk doel is. Er werd zeer goed meegedacht om onze vragen goed op te lossen. Het eindresultaat is zelfs nog mooier geworden dan we tijdens het orderproces hebben ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Wendy Gloudemans |
dinsdag
6 feb
2024
24
Wij hebben hier een badkamer gekocht. De service is top! Is er iets aan de hand, dan wordt er heel snel gereageerd en wordt het goed opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Prima resultaat”
jaap |
woensdag
28 dec
2022
22
Levering. producten en montage prima! Bij de levering vriendelijke en behulpzame chauffeur en medewerker. Producten van de kwaliteit die we verwacht en gehoopt hadden. Montage zeer snel en toch zeer nauwkeurig. Prima resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met nieuwe badkamer en keuken”
Gé Hordijk |
woensdag
19 okt
2022
22
Complete badkamers en complete keuken gekocht. Alles op tijd geleverd, keuken was compleet, geen nalevering. Aansluitend monteur de keuken gemonteerd. Ook alles prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij”
Niels Hillerstrom |
maandag
22 jun
2020
20
We zijn zeer blij met de aankoop van onze badkamer en keuken.
Aanvulling ontvangen 25 juni 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd. Allemaal zeer naar wens. De paar kleine opleverpuntjes zijn nu in behandeling en worden opgelost door Van Wanrooij. De keuken installateur was ook een prettig persoon die ons op de juiste momenten erbij betrok zodat we nog wat laatste dingen konden afstemmen. Bijvoorbeeld de plaatsing van de spotjes.
Reactie of foto toevoegen
“U keuken”
Pieter en Susan Janssen |
zondag
31 jul
2022
22
De keuken die we gekocht hebben, was exact wat we voor ogen hadden. De installatie was perfect. De kleinere gebreken zijn snel en goed opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Weinig advies en slechte communicatie”
J. op den Brouw |
maandag
30 aug
2021
21
Een keuken gekocht, maar vindt dat er weinig geadviseerd wordt en bij de vraag naar een prullenbak of handdoekrekje, kregen we het advies naar Ikea te gaan. Wij zijn wel blij met onze keuken, al was het de goedkoopste en hopen dat het soft closed probleem snel wordt opgelost. De monteur was een harde werker en dacht goed mee.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken en inbouwapparatuur”
Johan |
donderdag
24 dec
2020
20
Sinds 23 jaar een nieuwe keuken en uiteraard nieuwe inbouwapparatuur van Pelgrim. Maar wat een mogelijkheden. We zien haast tussen de bomen het bos niet meer. Daarom een receptenboekje met gerechten uit de combioven komt ons zeer welkom. Met name het stomen hopen wij zo onder de knie te krijgen.
Reactie of foto toevoegen