Feedback
6,9

Duitse Keuken Import

Score uit 25 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 023-5629000 | Graftermeerstraat 59, 2131 AB Hoofddorp
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Duitse Keuken Import
Duitse keukens voor Duitse prijzen.
Alternatieven voor Duitse Keuken Import
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,6 uit 556 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Mijdrecht Utrecht) score 9,6 uit 823 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 49 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 67 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,4 uit 780 ervaringen
• Keukenvision
   
(Lijnden Noord-Holland) score 9,1 uit 64 ervaringen
• Smits Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,6 uit 83 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 25 ervaringen over Duitse Keuken Import. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren14 ervaringen
4 sterren6 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster4 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, montage, prijs, service
“Onwijs blij ermee”
Door Ed & Benita Woerdeman op zondag 27 okt 2019 19
Na zorgvuldig en duidelijk overleg, volgde de passende offerte. Wij hadden aardig wat vergelijk gedaan bij andere keukencentra en Duitse Keukens Import voelde voor ons het beste en kwam qua prijs ook overeen met wat wij wilden uitgeven. We kregen een duidelijke omschrijving van wat wij wilden en een goede tekening. Het hele traject was er duidelijke communicatie en als wij een vraag hadden was dit niemand iets teveel. De grote keuken met veel inbouwapparatuur is binnen 2 dagen heel deskundig en secuur door Jos Donkers Montagewerken geplaatst. Alle lof voor kantoormedewerkers en monteurs! Wij kunnen DKI echt een ieder aanraden! Kwaliteit en vakmanschap verzekerd! Al onze apparatuur is van AEG, koel-vriescombinatie, stoomoven, inductiekooplaat, vaatwasmachine en een vlakscherm wasemkap. Daarbij een Quooker combi + 7 liter ( wat een aanrader :-) ) Bij de keukenkasten hebben we en le mans kast laten plaatsen en in de kast waar de wasemkap buis achter zit, zitten kruidenrekjes. De monteur gaf meteen het advies om daar alleen plastic kruidenpotjes in te zetten. Als je glas doet en het valt op je inductieplaat heb je gegarandeerd een barst. Handige en bruikbare tip.
FOTO VAN ED & BENITA WOERDEMAN
Keuken met achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Oppassen met DKI”
Door H Nguyen op vrijdag 13 nov 2020 20
Oppassen met DKI! Service bij aankoop goed met veel beloftes, maar oplevering en service is dramatisch. Keuken geplaatst met veel fouten en vies achtergelaten, en vraag naar service (garantie) wordt erg moeizaam, langzaam en slecht opgevolgd.
Reactie of foto toevoegen
“Verwachtingen waargemaakt”
Door Ineke Bakker op dinsdag 29 mei 2018 18
we zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de Duitse keuken import. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Wij stellen zelf hoge eisen aan de afwerking en alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden. De DKI heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd en het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.
FOTO VAN INEKE BAKKER
Mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fair gegaan”
Door Muriel op maandag 23 sep 2019 19
Wij zijn weer zeer tevreden met onze nieuwe keuken, dit is de tweede keer dat wij een complete keuken bij DKI hebben laten maken. We zijn zeer goed geadviseerd en hebben altijd snel antwoord gekregen op onze vragen. Tekeningen hebben goed geholpen bij de beeldvorming. Zeker aan te raden, ook de prijs is fair!

Aanvulling ontvangen 26 september 2019: Keuken is gemonteerd! Zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Kitty en Evert van Pel op maandag 2 dec 2019 19
In 2019 onze keuken gekocht bij DKI keukens. Je proeft de jaren lange ervaring bij het advies. Absoluut geen verkoop praatjes gevoel. Duidelijk financieel plaatje. Een overzichtelijk bedrijf met persoonlijke aandacht van het hele team. De plaatsing liep prima in de planning. De geadviseerde apparatuur werkt fantastisch. Elke dag is de (stoom)oven Neff in gebruik. De Quooker is een aanwinst. En de bora kookplaat werkt perfect. Geen afzuigkap maar een rond gat in de kookplaat waar alles in afgezogen wordt. Het koken gaat gemakkelijker en sneller. Ik beveel IDK voor 100% aan.
FOTO VAN KITTY EN EVERT VAN PEL
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Hielden zich aan de gemaakte afspraken”
Door Inge op zaterdag 28 jul 2018 18
Wij hebben net een nieuw huis gekocht en te maken met een keur aan verschillende leveranciers. Onze keuken hadden we al langer geleden bij DKI besteld. Tijdens het bestelproces werden we zeer prettig geadviseerd door verschillende medewerkers, met verstand van zaken. En ook de levering en plaatsing ging helemaal prima. DKI hield zich als een van de weinigen aan de gemaakte afspraken en levert service. Met als resultaat dat wij nu precies volgens planning een prachtige keuken hebben waar we zeer blij mee zijn. Met zeer veel dank aan DKI dus.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer netjes”
Door Gerda op zaterdag 8 jun 2019 19
Zwart matte keuken gekocht welke nu hij geplaatst is prachtig is. Was enige afstemmingsverschillen over het inmeten/bestellen van het keukenblad. Dit kon pas nadat er gestucd was in mijn nieuwbouwwoning. Hierdoor de keuken iets later geplaatst dan gepland. Nalevering van de vriezer was 3 dagen later. Prima opgelost en alles is daarna afgekit. Dit is zeer netjes gedaan!
FOTO VAN GERDA
Keuken met wandafzuigkap
Reactie of foto toevoegen
“Pragmatisch”
Door S Kramer op donderdag 29 nov 2018 18
Vanaf het eerste telefonische contact tot de installatie is de aanschaf van onze nieuwe keuken uitstekend verlopen. DKI werkt pragmatisch, punctueel en is helder over de prijs. De levering was volgens afspraak en de installatie netjes en zonder problemen. We zijn blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Vincent Voorbrood/Gabrielle Dolk op maandag 18 nov 2019 19
We zijn uitermate tevreden over de begeleiding plaatsing en service! Wij hebben een nieuw huis gekocht en wederom een keuken laten plaatsen door de "Duitse keuken import "
FOTO VAN VINCENT VOORBROOD/GABRIELLE DOLK
Tweede keuken
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door DvD op maandag 27 mei 2019 19
Keuken gekocht en laten plaatsen. Geen wazige kortingen, verkoper had een duidelijk verhaal. Keuken is volgens planning geplaatst. Monteurs goed en vakbekwaam "can do" instelling. Kleine problemen worden direct op gelost. Tevreden over afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Verliep uitstekend”
Door Van seggelen op zondag 1 dec 2019 19
Eerst ergens anders gekeken maar daarna naar Duitse keuken import gegaan. Scheelde niet alleen in prijs veel geld maar ook de hele begeleiding en inbouwen van de keuken verliep uitstekend. De monteur heeft echt vakwerk verricht met het inbouwen van de bora kookplaat met afzuiging. Dit was niet eenvoudig maar alles is prima gelukt.
FOTO VAN VAN SEGGELEN
Keuken met tegelvloer
+ Toon extra foto van Van seggelen
Reactie of foto toevoegen
“Vol tevreden”
Door Marion Loogman op zondag 10 nov 2019 19
Voor de 2e keer (1ste ander adres) een keuken aangeschaft via Duitse Keuken Import en wederom alleen maar lof. Professioneel vanaf de offerte tot de plaatsing. Goede kwaliteit, eerlijk en betrouwbaar. Ik ben super blij dat ik destijds de juiste keuze heb gemaakt.
FOTO VAN MARION LOOGMAN
Keukeneiland
REACTIE VAN MARION LOOGMAN
Nog een extra foto
+ Toon extra foto van Marion Loogman
+ Toon extra foto van Marion Loogman
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door A.Kok op woensdag 14 apr 2021 21
in een woord, super! Vanaf het eerste moment heel vriendelijk en deskundig geholpen door de verkoper. Ook het contact daarna met andere medewerkers liep prettig en wat er beloofd werd, werd ook nagekomen. Goede kwaliteitskeuken tegen een goede prijs. De levering en het plaatsen van de keuken ging ook vlekken loos. De monteur was kundig, netjes en beleefd. Mocht ik ooit weer een keuken nodig hebben, dan komt deze zeker bij DKI vandaan.
FOTO VAN A.KOK
Reactie of foto toevoegen
“Vreugde met keuken van korte duur”
Door Familie Lievers op vrijdag 23 okt 2020 20
Wat waren we blij met de aankoop van onze prachtige keuken! HELAAS die vreugde duurde erg kort. Al vrij snel na de plaatsing ontstonden er problemen met een la en front. Na heel lang mailen werd dit na ruim een jaar opgelost. Ook dit bleek van korte duur.. de la kreeg hetzelfde euvel. Al bij de reparatie werd aangegeven dat de 1.20 m lades veel problemen gaven omdat ze te zwaar zouden worden beladen. Bij de verkoop werd nog gezegd dat 80 kilo geen probleem was..(mocht je hier qua inhoud al op komen qua gewicht..). Nu hoorden we een ander verhaal. De reparatie was nog maar kort achter de rug of het probleem met de la begin opnieuw. Dus weer mailen. Daarbij ook aangegeven dat de ladefronten niet schoon te krijgen zijn. Strepen en moeilijke vlekken, niet meer mooie fronten. Dus ook benoemd. Helaas keer op keer amper reactie, vaak alleen in de vorm 'we komen erop terug'. Niet dus. Uiteindelijk zijn we er maar weer eens langs gereden en leek het beter te worden, iets actiever in de mail met beloftes. Maar opnieuw uiteindelijk niets...!!! In de laatste mail werd aangegeven dat we maar een bepaald spul moesten gaan aanschaffen waarvan de leverancier had gezegd dat het zou gaan werken (probleem dus bij ons neergelegd) Over de kapotte la werd niet meer gesproken. Wanneer besluit je je er dan maar bij neer te leggen en je verlies van 16000 euro te nemen? We waren bijna zover, tot vandaag de volgende la ermee ophield en letterlijk uit de kast viel... waardoor? Te korte schroefjes, slechts 2 die erin zaten... HET KAN TOCH NIET WAAR ZIJN DAT JE ZO MET KLANTEN OMGAAN DIE EEN KEUKEN VSN ZOVEEL GELD AANSCHAFFEN? Dus advies: KOOP GEEN KEUKEN BIJ DEZE ZAAK!
FOTO VAN FAMILIE LIEVERS
Laderail
+ Toon extra foto van Familie Lievers
+ Toon extra foto van Familie Lievers
Reactie of foto toevoegen
“Offertecheck”
Door Marieke op woensdag 20 jun 2018 18
Gelokt met een mooie prijs uit de offertecheck. Afspraak gemaakt, naar Hoofddorp gereden om vervolgens daar te moeten horen dat de doorgegeven prijs niet klopte. Voor die prijs kon het echt niet, wel voor bijna 5.000 euro meer..! 1 Grote show waarbij je steeds op zoek bent naar de camera omdat je denkt dat het een slechte grap is. Een zieke collega zou een fout hebben gemaakt. Excuses werden niet gemaakt. Toch nog geprobeerd eruit te komen door dan maar concessies te doen, maar ondanks afspraak nooit een offerte ontvangen. Zonde van onze tijd. Chicaneus.
Reactie of foto toevoegen
“Blij ermee”
Door Andries en Rina op woensdag 21 nov 2018 18
Wij hebben een zeer mooie keuken inclusief apparatuur gekocht. De keuken is keurig geplaats. Service is prima en alles is bespreekbaar. Prettige contacten met alle mensen van het bedrijf. Wij zijn er zeer blij mee!
FOTO VAN ANDRIES EN RINA
Keuken met apparatuur
Reactie of foto toevoegen
“Fijne samenwerking”
Door Van veen op woensdag 29 mei 2019 19
Een pracht keuken gekocht bij DKI. Van het begin tot t eind goed begeleid. Er werd op zeer hoog niveau meegedacht en gezocht naar oplossingen nadat er goed geluisterd werd naar mijn wensen. Het contact met het al het personeel verloopt prettig en iedereen is goed bereikbaar en benaderbaar. Het leveren van de keuken verliep vlekkeloos. De keuken is inmiddels geplaatst door een zeer vriendelijke, ervaren en kundige monteur. Vol trots kan ik zeggen dat het een geweldige kwaliteitskeuken is. Zeer degelijk, mooi en functioneel. De komende jaren zal ik "dag in dag uit genieten van deze keuken." Prijs kwaliteit is voortreffelijk! Allemaal bedankt voor deze fijne samenwerking.
FOTO VAN VAN VEEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Hans op maandag 16 okt 2017 17
Via DKI keuken gekocht en het hele traject van verkoop en verdere afhandeling al met al als bijzonder prettig ervaren. In het verkooptraject werden suggesties aangedragen t.a.v. inrichting die wij niet overwogen hadden. Dit leverde meerwaarde op in het gebruik en zelfs tegen een lager budget t.o.v. eerdere offertes van concurrenten. Voor het maken van detailkeuzes werd ons alle ruimte en tijd geboden. Een keukeninstallatie gaat zelden de eerste keer 100% goed, zo ook in ons geval, maar DKI heeft in de nabehandeling altijd adequaat gereageerd en gehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Zoek het maar lekker zelf uit”
Door Bilkes op woensdag 2 mei 2018 18
Ik heb in december 2017 een keuken bij DKI gekocht. Telefonisch is toen bevestigd dat de keuken op 23 februari 2018 bezorgd zou worden. Montage en aansluiten op 26 en 27 februari. Uiteindelijk werd dit een week eerder zonder te bellen. Bij toeval was ik thuis, i.v.m. keukenvoorbereidingen in de nieuwe woning! Betaling moest direct voldaan worden (zonder dat de keuken nog geplaatst en aangesloten was), anders nam men de keuken weer mee. De maandag erop kwam de keukenzetter, maar deze weigerde de keuken te plaatsen omdat de muren nog nat waren van het stucwerk. De keuken was immers een week te vroeg geleverd. DKI en wij wilden dat de keuken alsnog geplaatst zou worden i.v.m. de planning. De keuken zou anders ruim 6 weken later geleverd worden! Ik heb toen een dure condensatiedroger moeten huren om het drogingsproces te versnellen. Het aanrechtblad is verkeerd ingemeten door de eigenaar zelf notabene. Deze zou onder het raam moeten doorlopen, maar steekt nu 1cm van het raam af. waardoor de voorkant van het blad ook iets uitsteekt, t.o.v. de keukenkasten. De keukenzetter zat al vloekend en scheldend de keuken te plaatsen. Spatplinten werden tegen scharnieren geplaatst, waardoor het raam in de keuken niet meer open kon (zowel draaien als kantelen). De plafond afzuigunit is met knoeiwerk in de koof geplaatst en zuigt onvoldoende de lucht af. De luchtjes blijven in de koof zitten. De verkeerde afvoerslang was immers gebruikt, vervolgens samengeknepen en zonder bijbehorend koppelstuk hier en daar vastgeplakt met tape! Ik heb een elektrcien moeten laten komen omdat men door het boren de elektra kabels geraakt had. Ik heb toen samen met de elektrcicien de zware afzuigunit eraf moeten halen. De elektricien was zelf ook verbijsterd hoe deze afzuigunit gemonteerd was.

Bij kastdeuren die niet goed sloten werd er een stuk piepschuim bij het scharnier gezet om het probleem op te lossen. Wij hebben stadsverwarming in het huis, maar men heeft de warmwaterleiding afgedopt en de koudwaterleiding aangesloten op een Quooker combi ketel om warm water te hebben. Het resultaat is dat er nu hogere kosten zijn en na enkele minuten er tijdelijk geen warm water meer beschikbaar is in de keuken. Dit hoort zo volgens hen als je een Quooker kraan neemt. Terwijl ik achteraf erachter kwam via een medewerker van Quooker dat er een alternatieve opstelling bestaat waarbij de warmwater leiding wel aangesloten had kunnen worden. Dit had van tevoren gemeld kunnen worden. Of moeten er dan naast montage- en aansluitkosten ook advieskosten betaald worden? Er was ook een verkeerde vaatwasser geleverd. Deze was te hoog en werd pas weken later vervangen. Het water in de spoelbak liep niet goed weg en er lekte water onder spoelbak. De keukenzetter verzocht ons om een loodgieter te laten komen. Deze heeft toen aan een drukschakelaar dat bij de quooker combiketel hoort gedraaid en ons vervolgens 100 euro in rekening gebracht. Ook na het plaatsen van een alternatieve vaatwasser liep het water van de vaatwasser niet weg. DKI hield vol dat er een verstopping in huis zat en dat we weer een loodgieter moesten laten komen. (Terwijl de vorige keuken geen last had van een verstopping). De verstopping bleek achteraf een rubbertje te zijn dat vast zat in een afvoerslang dat geplaatst was door DKI.

Ik heb de eigenaar langs laten komen en alle problemen aangekaart. Een verkeerd ingemeten werkblad wilde hij niet vergoeden. We moesten maar een plastic latje gebruiken volgens hem om de grote kier onder het raam onzichtbaar te maken. De kier is namelijk te groot om dicht te kitten. Ook het plaatsen van piepschuim was volgens hem in orde. Volgens hem was het probleem immers opgelost en is het voor het oog niet zichtbaar. (je zou maar een automonteur o.i.d. zijn....)

De keuken zou 20 februari af moeten zijn, maar wij zijn nu ruim 10 weken verder en de keuken is nog steeds niet naar behoren en nog steeds 100% functioneel. Het lekt nog steeds onder de spoelbak en ik mis zelfs nog een combi-oven dat telkens wordt vertraagd, zonder reden. Communicatie na het kopen van de keuken is er vrijwel niet. Is deze er wel dan wordt er geschreeuwd richting de klant en weigert men om het te komen oplossen. Men komt dan met een smoes als "meneer uw afzuigunit is waarschijnlijk niet krachtig genoeg, daarom gaat het roostertje buiten niet open" (En dat met een afzuigcapaciteit van 800m3!). Of een smoes als "wellicht zijn de metalen plaatjes van het roostertje te zwaar en gaat deze daardoor niet open".

Ook heeft men problemen met hun mailserver dat geen TLS ondersteuning heeft, waardoor e-mails van hen nooit aankomen of dagen later vertraagd aankomen in Gmail's SPAM vakje (waarschijnlijk van andere veel providers ook). Ik raadt iedereen af om hier iets te kopen, laat staan de montage en aansluiting door hen te laten verrichten. Men jaagt je alleen maar op met extra kosten i.v.m. geklungel en half afgeleverd werk. Je moet veel moeite doen om een compensatie te krijgen en de keuken af te krijgen! Een bedrijf waarbij je toch niet zo heel goedkoop een keuken koopt met een "zoek het maar lekker zelf uit" mentaliteit achteraf.
FOTO VAN BILKES
Detailfoto montage
REACTIE VAN SMITHUIS
Er zijn een aantal zaken die u buiten beschouwing laat die wij graag willen vermelden. Wij hebben uw leidingwerk niet aangelegd. Al tijdens het inmeten stonden we beiden in de nattigheid. Dit zou duiden op een probleem al voor dat de keuken werd gemonteerd. De afvoerpijp voor de afzuigkap hebben wij noodgedwongen moeten vervangen, omdat die van u ongeschikt was. Niet u, maar wij hebben Conceptelektro uit Hoofddorp ingeschakeld. Zelfs de extra elektrawerkzaamheden die u op uw zolder liet verrichten zijn ook aan ons gefactureerd! Het kiertje hebben we met een houten latje van 5 mm dik dicht gemaakt en nog een vergoeding van € 350,00 gegeven! Dat één van de ovens niet leverbaar was, was wel degelijk bij u bekend. Een tijdelijke wilde u niet. Uiteindelijk hebben we u aangeboden de ovens terug te nemen. Al met al heel wat zaken die in uw verhaal ontbreken. Dat de vaatwasser verkeerd was en een oven ontbrak mag u ons verwijten. We betreuren uw review die niet strookt met de werkelijkheid.
REACTIE VAN BILKES
Ik snap best dat jullie je naam willen zuiveren, maar ga a.u.b. geen onzin verkondigen hier.
1. Welke nattigheid en welk probleem? De sleuteloverdracht van de woning had op datum van het inmeten nog niet eens plaatsgevonden. Op dag van inmeten lag toen zelfs nog laminaat op de begane grond van de vorige bewoners. Ook de oorspronkelijke keuken stond er nog. De verkoopmakelaar heeft op die dag slechts de sleutels uitgeleend aan ons, zodat jullie konden inmeten.
2. De ronde afvoerpijp was inderdaad ongeschikt gemaakt door jullie. Jullie monteur heeft deze kapot geknepen om deze platter te maken, omdat de afzuiger een koppelstuk nodig heeft van rond naar plat/rechthoekig en jullie deze niet geleverd hadden. Bij een tweede poging is dit koppelstuk wel geplaatst, maar vervolgens lag de afvoer pijp half los met hier en daar wat tape in de koof, waardoor de lucht nog steeds niet afgevoerd werd. Jullie laatste monteur kan dit navertellen, want die heeft het uiteindelijke netjes opgelost.
REACTIE VAN BILKES
3. Op mijn verzoek in overeenstemming met jullie, is door jullie inderdaad Conceptelektro ingeschakeld, nadat de keukenmonteur door de elektra kabel had geboord en er kortsluiting opgetreden was. Jullie wilden mij namelijk eerst zelf een elektricien laten inschakelen. Conceptelektro heeft vervolgens de dag erop terug gekomen, omdat de stroomstoring in de keuken nog niet 100% verholpen was. Voor de extra elektra werkzaamheden op zolder op die tweede dag hebben wij de kosten hiervan zelf betaald waarvan wij vonden dat dat eerlijk was.
4. Jullie wilden geen nieuw werkblad geven ondanks de stomme inmeetfout en de extra betaling. Dat latje inderdaad, dat het alleen maar lelijker maakt (!) was volgens jullie een mooie oplossing. De €350,00 vergoeding hebben wij met moeite van jullie mogen ontvangen. Want jullie wilden het eerst alleen met dat latje oplossen. En daar zijn jullie eigenlijk best goed mee weggekomen.
REACTIE VAN BILKES
5. Vlak voor levering van de keuken is inderdaad telefonisch contact opgenomen met mij, om te melden dat één van de ovens pas veel later geleverd zou worden. Er is mij nooit verteld dat deze niet meer leverbaar was. Wel is er meerdere keren gezegd door jullie dat deze nogmaals uitgesteld was. De reden van uitstelling heb ik zelf moeten achterhalen door zelf contact op te nemen met de leverancier.
6. Een tijdelijke oven was mij inderdaad beloofd. De eerste keer ben ik hiermee akkoord gegaan. Vervolgens heb ik jullie keukenmonteuren nooit een tijdelijke oven mee zien brengen. Uiteraard hebben wij daarna besloten om andere ovens te nemen, omdat het allemaal veel te lang duurde (vanaf februari tot juni 2018 is wel erg lang!). Voor de nieuwe ovens die wij wilden hebben vroegen jullie een veel te hoge meerprijs vergeleken met de prijzen die op het internet te vinden zijn.
REACTIE VAN BILKES
7. Aangezien jullie menen dat er een aantal zaken zijn die in mijn review ontbreken en van mening zijn dat het niet strookt met de werkelijkheid, moeten jullie dan ook misschien maar zelf even melden dat jullie je klanten geen geld retour willen geven voor ovens die o.a. niet leverbaar zijn. Net zo lang totdat er een factuur betaald wordt aan jullie voor de werkzaamheden van de zoveelste keukenmonteur die een probleem in de keuken niet heeft kunnen oplossen. En al helemaal niet het volledig bedrag uit de catalogus dat jullie laten zien tijdens het kopen van de keuken. Volgens mij heet zoiets chantage. En jullie hebben gelijk, er ontbreekt nog iets in mijn verhaal. Ik ben nog vergeten te melden dat de ovens niet in de keukenkast passen door verkeerde montage en/of bestelling van de keukenkast. Ik ben benieuwd of jullie de keuken nog dit jaar kunnen afkrijgen...
Reactie of foto toevoegen
“Zeer content”
Door Carla Quast op zondag 2 dec 2018 18
We hebben een geheel nieuwe keuken gekocht met alles erop en eraan! Heel plezierig vond ik de deskundige adviezen en de ruimte die werd gegeven om daarin eigen keuzes te maken. Ik kon altijd opbellen en wanneer we toch iets net iets anders wilden, was dit ook mogelijk. De installatie gebeurde netjes en volgens afspraak. Kortom, we genieten elke dag van onze nieuwe keuken. Zeer content met de dienstverlening van Duitse Keuken Import!
Reactie of foto toevoegen
“Moderne zwarte keuken”
Door Nico op vrijdag 17 mei 2019 19
Wij kochten een moderne zwarte keuken compleet met wijnkast, koelkast, vrieskast en andere apparatuur. Wij zijn uiterst tevreden over het product, de plaatsing en het directe herstel van kleine probleempjes achteraf. Wij zijn net zo tevreden als met onze eerste keuken die we 29 jaar geleden bij deze leverancier hebben aangeschaft.
REACTIE VAN DUITSE KEUKEN IMPORT BV
Hartelijk dank voor uw review. De twee beschadigde ladenfronten zijn inmiddels vervangen. Hierbij nog een foto van uw schitterende keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import BV Hoofddorp
REACTIE VAN LISSY
Weet u welke ral kleur deze keuken is?
Reactie of foto toevoegen
“Prima bevallen”
Door Fam. Van vliet op dinsdag 26 feb 2019 19
Een hacker gekocht bij DKI prima geholpen en geadviseerd,monteur heeft het prima en netjes geplaatst wij willen iedereen adviseren om eens bij DKI te kijken en kopen natuurlijk.
FOTO VAN FAM. VAN VLIET
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Gun ze extra klanten”
Door Harry van Emmerik op donderdag 24 okt 2019 19
De oude keuken komt ook bij DKI vandaan. In 2004 gekocht en via marktplaats voor 1000 kunnen verkopen. Er mankeerde dan ook niets aan de keuken, op normale gebruikssporen die in de loop der jaren optreden. Hun bedrijfsfilosofie was nog ongewijzigd. De offerte is gewoon de vaste prijs, hoogstens nog wat onderhandelen achter de komma of in de vorm van een inbouwprullenbak o.i.d. De keuken zou geleverd en gemonteerd worden op 3 en 4 oktober. Door een fout is de levering echter een week later geleverd en geïnstalleerd. Hoewel ik niet blij was (ik had immers 2 dagen vrij genomen), besefte ik dat fouten nu eenmaal worden gemaakt en dat ik geen poot had om op te staan. Een extra levertijd van 1 week op een totale levertijd van 10 weken is niet onredelijk. Al hadden ze geadverteerd met "wordt de volgende dag bezorgd" dan was het een ander verhaal. Anyway, een week later is de keuken bezorgd en perfect gemonteerd. Een plint was net niet goed en een lade met iets teveel speling wat ik zelf niet had opgemerkt maar de monteur dus wel. In november wordt dit nageleverd en alsnog geplaatst. Ook kreeg ik als compensatie nog een pannenset voor onze nieuwe inductieplaat. Ik ben blij met mijn keuken en de manier waarop ik ben geholpen en dat voor een prijs die (voor mij althans) nergens goedkoper kon. Ik gun hun graag extra klandizie, vandaar deze kleine moeite.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met de keuken”
Door Kirsten van der Kant op woensdag 13 mrt 2019 19
Ik heb een prachtige grote keuken uitgezocht bij DKI en deze kon -1 week later dan in eerste instantie gepland- nog op tijd voor onze verhuizing en heel netjes geplaatst worden door DKI ondanks de niet zo heel rechtgestuukte wanden. Bij een van de deurtjes was er voor een greepje verkeerd voorgeboord, maar het was al opgemerkt en de nieuwe deur was al in bestelling en in de tussentijd is de 'foute' deur gewoon geplaatst zodat het foutje bijna niet te zien was. De monteur heeft ook onze bestaande apparatuur geplaatst, heel prettig! Ik ben ontzettend blij met deze kwaliteitskeuken, het advies vooraf en de plaatsing door de monteur! Ik hoop dat ik er de komende 20 jaar plezier van kan hebben :)
FOTO VAN KIRSTEN VAN DER KANT
Prachtige keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Jan op dinsdag 18 apr 2017 17
DKI geeft prima service. Recent kleine onderdelen opgevraagd van onze keuken en die werden kostenloos verzonden!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken met achterwand
1 / 26
Vestiging Duitse Keuken Import
Website: www.dki.nl
  Hoofddorp, Graftermeerstraat 59, 2131 AB Hoofddorp, tel 023-5629000
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.