Feedback
4,8

Topvloeren

Score uit 4 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
6 vestigingen (Gelderland, Noord-Brabant, Zuid-Holland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Topvloeren
Speciaal voor u geselecteerd de mooiste parket, laminaat en PVC-vloeren tegen bijzonder scherpe prijzen.
Alternatieven voor Topvloeren
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,7 uit 139 ervaringen
• 't Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,7 uit 84 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,6 uit 431 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,6 uit 414 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,4 uit 264 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,2 uit 49 ervaringen
• LAB21
   
(Oostzaan Noord-Holland) score 8,1 uit 799 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 2 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 4 ervaringen over Topvloeren. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Pvc vloer niet goed begeleid”
Door Requillo op maandag 1 aug 2022 22 | vestiging Amersfoort
Mijn vrouw en ik waren opzoek naar een nieuwe vloer voor beneden en zijn uiteindelijk bij Topvloeren uitgekomen. Na advies van de verkoper besloten om de vloer, inclusief leggen, hier te bestellen. Het eerste struikelpunt, de transport kosten (welke niet waren inbegrepen) kwamen uit op €250,- voor nog geen 8 kilometer rijden. Besloten om deze zelf op te halen, €250 immers "snel verdiend". De vloer welke we hadden uitgezocht (visgraat klik-PVC) had al een zogeheten ondervloer, hiervoor zou een additionele ondervloer niet nodig zijn. (disclaimer: egaliseren werd niet besproken) Vervolgens zou de verkoper bij ons thuis het e.e.a. komen inmeten om er zeker van te zijn dat alles zoals uitgetekend, ook mogelijk was. (De oude vloer lag er toen nog in). Na het opmeten kregen wij de bevestiging dat alles mogelijk zou zijn, we hadden immers een woning uit 2008, voorzien van een betonnen vloer en met de ondergrond al vast aan het klik-PVC zou dit geen probleem moeten zijn. De onderaannemer van Topvloeren kwam om de vloer te leggen, echter na een kleine 3uur werd er geconstateerd dat de betreffende batch niet goed zou zijn en hij niet verder kon gaan. Het materiaal klikte niet goed vast. Toen begon het "Gezeik"! Na meerdere telefoontjes zou de batch door de leverancier omgeruild worden voor een nieuwe, materiaal zou klaar moeten staan in de gang zodat deze opgehaald kon worden. Bij aankomst van de chauffeur (welke we niets kwalijk nemen) kregen we te horen dat dit op een pallet moest staan (welke wij niet hadden) anders kon hij niets meenemen. (Dit zou Topvloeren weten gaf de chauffeur aan want alle leveranciers weten dit, kan geen los materiaal meenemen in een vrachtwagen). Vervolgens werd hier de "bal" bij ons neergelegd om een pallet op te komen halen en alles over te stapelen op een pallet. Circa 40-50 pakken a 20kg per stuk. Anders werd de oude vloer niet opgehaald. (We waren inmiddels al een week verder) Je leeft op een betonnen vloer met enkele meubels. Als vader van 2 jonge jongens en een zwangere vrouw, niet de meest ideale omstandigheden. Ook hier geen oplossing van Topvloeren en geen enkele tegemoetkoming om ons wat te ontzien van het ongemak. De verkoper van Topvloeren kwam langs om zelf de (betonnen)vloer te inspecteren, deze zou niet egaal genoeg zijn en vandaar dat het materiaal niet klikte. (eerste batch zou dus wel gewoon goed zijn geweest, maar die was al omgeruild) Het checken van de betonnen vloer is indirect de verantwoordelijkheid van Topvloeren, werd erkend dat er een fout gemaakt is, maar wie mochten het oplossen? U raadt het al, wij zelf. De vloer zou op zondag gelegd worden (inmiddels 2 weken verder), hier kregen we de melding dat als de vloer niet geëgaliseerd zou zijn, wij onze garantie zouden verliezen. Maar waar vind je binnen een week nog iemand die kan egaliseren? Topvloeren kon ook hier niets voor ons betekenen, dit valt niet in hun takenpakket. Inmiddels €1000,- verder om onze vloer te egaliseren, kon ook Topvloeren hier helemaaaal niets voor ons betekenen. Geen tegemoetkoming, geen erkenning, NIETS. Kortom, fout na fout na fout van Topvloeren en wie draaiden hiervoor op, wij als klant. Mensen, denk goed na, want na aankoop, is de service heeeeel ver te zoeken. Voor ons NOOIT MEER.
Reactie of foto toevoegen
“Beschadigde planken en haastwerk”
Door Jos op donderdag 2 dec 2021 21 | vestiging Den Haag
Koop hier niet. Vloer te laat en niet compleet geleverd. Beschadigde planken worden gewoon er tussen gelegd. Leg service is haastwerk: slordig, veel troep, onzorgvuldig met de materialen. Afspraken worden niet nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet blij met bollende vloer”
Door Koot op zaterdag 17 jul 2021 21 | vestiging Den Haag
Vorig jaar heeft Topvloeren naar een mooie vloer gelegd. Na 4 maanden merkten wij de dat vloer op de naden ging uitzetten en de vloer bolde op sommige plekken helemaal op. Direct contact gezocht met Topvloeren, en na na herhaaldelijk mailen en bellen werd er dan eindelijk de uitspraak gedaan dat de beschadigde vloerdelen vervangen zouden worden. De vloerenreperateurs bleken echter onvoldoende vloerdelen bij zich te hebben. Waarop de mannen weer vertrokken en ik niets meer van Topvloeren hoorde. Vele malen gebeld (aftersales is telefonisch trouwens nooit bereikbaar) en gemaild; nooit een reactie ontvangen. Schandalig hoe Topvloeren met klanten omgaan. Zie de foto's van de beschadigde vloer, zaak is nu in behandeling bij mijn rechtsbijstandsverzekering ook dan is geeft Topvloeren niet thuis. Nu in behandeling bij mijn.uitgesprokenzaak.nl Ik raad iedereen af om bij Topvloeren een vloer te kopen!!
FOTO VAN KOOT
Reactie of foto toevoegen
“Kleur niet leverbaar, maar geld niet retour”
Door Patrick van schaik op vrijdag 16 dec 2022 22 | vestiging Veenendaal
Zeer slecht 110 vierkante meter besteld. Aanbetaling gedaan en paar dagen later gezeur omdat de kleur niet leverbaar was. Telefonisch niet bereikbaar en mail wordt niet op gereageerd. Vervolgens in de winkel geweest en werd er gezet u kan hem annuleren.
Dit gedaan en nu krijg ik wel een factuur van 2600 euro en bedreigingen om voor 22 dec te betalen. Nu met juristen bezig om een zaak te maken met eventuele andere klanten die zo behandeld zijn.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 1
Vestigingen Topvloeren
aAmersfoort (1 ervaring), Nijverheidsweg-noord 94 E, 3812 PN Amersfoort, tel 033 - 463 14 72
bBarendrecht , Stockholm 12, 2993 LM Barendrecht, tel 0180 - 20 30 43
cBeuningen GLD , Hadrianussingel 28, 6642 AJ Beuningen, tel 024 - 675 18 78
dDen Haag (2 ervaringen), Binckhorstlaan 170, 2516 BG Den Haag, tel 070 - 385 97 35
eVeenendaal (1 ervaring), Groeneveldselaan 23, 3902 HA Veenendaal, tel 0318 - 55 36 53
fWaalwijk , Prof. Kamerlingh Onnesweg 6, 5144 NR Waalwijk, tel 0416 - 65 01 58
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.