Feedback
7,7

Keukenwarenhuis

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenwarenhuis.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• Volledig zelfstandig familiebedrijf;
• Ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• Apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• Zes maanden reserveren mogelijk;
• Rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• Alles met prijzen in de showroom;
• Unieke en veilige werkwijze;
• Kiezen en kopen in twee stappen;
• Montage in geheel Nederland;
• Gemakkelijk aan te rijden en Gratis parkeren.
Ervaringen
Er zijn 296 ervaringen over Keukenwarenhuis. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren182 ervaringen
4 sterren59 ervaringen
3 sterren6 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster33 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Super mooie keuken”
Door Chris van Doorn op maandag 16 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Zeer goed geholpen, deskundig advies en een super mooie keuken geleverd en voor een mooie prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door P. Schaaij op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn netjes geholpen aan alles werd aandacht besteed we zijn niks vergeten en de keuken werd binnen 2 weken bezorgd en dat is altijd fijn dat maak je niet overal mee, en hij was helemaal compleet. Wat wil je nog meer. Top van jullie kant heel blij mee !
FOTO VAN P. SCHAAIJ
Reactie of foto toevoegen
“De keuken ziet er "pico bello" uit”
Door Erik Heukels op vrijdag 6 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keukenopstelling tbv bijkeuken gekocht. We zijn prima geadviseerd en geholpen. Alles mooi op tijd geleverd en geïnstalleerd door vakman die wijzelf hadden ingehuurd. Keuken ziet er "pico bello" uit. Had wel moeite met de eis dat voor levering 100% moet zijn betaald. Vond ik niet prettig; dit was 1e keer dat ik zaken deed met Keukenwarenhuis (en zij met mij), zeker in huidige tijd waar internetoplichting aan de orde van de dag is.... Een aanbetaling was ik mee akkoord gegaan, maar 100% vooruit? Enfin, gelukkig eind goed al goed.
Reactie of foto toevoegen
“Wij hebben onze droomkeuken”
Door Janny Janssen op woensdag 20 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
Van begin tot eind zijn we goed geholpen. Er is goed naar ons geluisterd. De montage werd gedaan door een geweldige monteur, die ook met je meedacht. Onze droomkeuken is gerealiseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte respons op vragen en klachten”
Door A. den Boer op dinsdag 12 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Een luxe keuken uitgezocht en vol vertrouwen koopovereenkomst getekend. Eerste fout, niet doen, zodra er is getekend lijkt de buit binnen en als je geluk hebt krijg je de bestelde keuken binnen de afgesproken levertijd. Als dit niet zo is ben je aan de goden overgeleverd, verkeerde tekening, verkeerd materiaal bezorgd, onjuiste montage en zeer slechte respons (nauwelijks tot geen) op vragen en klachten. Status: nog steeds wachtend op herstel fouten en naleveringen. Advies: ga eventueel wel oriënteren, maar zoek zeker een andere leverancier.

Toevoeging 15 april 2022: Naar aanleiding van deze geregistreerde ervaring heeft een directielid contact opgenomen en excuses aangeboden voor de gang van zaken en toegezegd de zaak te gaan oplossen. Na eerdere toezeggingen blijf ik voorzichtig kritisch en denk ik 'eerst zien dan geloven'. Het klinkt echter goed dat er stappen worden genomen richting nette oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door FrankMsl op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Bij het bestellen de inbouwspots vergeten op te geven, zijn naderhand gratis afgeleverd! Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwarenhuis”
Door Fam de Bood op maandag 4 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super vriendelijk wij zijn blij dat we bij keukenwarenhuis een keuken hebben gekocht zijn er super blij mee en is precies geworden wat we wilden.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is helemaal naar onze zin”
Door H. Coenen en R. van Dootingh op zaterdag 2 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
We namen de afmetingen van de bestaande keuken mee naar Ter Aar om daar een indicatie te krijgen wat er mogelijk zou zijn voor een nieuwe. De verkoper had binnen het uur een ontwerp dat uiteindelijk overeenkwam met onze wensen.
Toe stokte het: mails werden niet beantwoord, er werd bij herhaling niet teruggebeld. We zegden noodgedwongen het vertrouwen op in Het Keukenwarenhuis en zagen van levering af. Toen werden we gebeld door een medewerkster die ons verzekerde dat zij het hele proces zou begeleiden en eventuele moeilijkheden zou oplossen. Dat was de gouden greep! Uiteindelijk is de keuken geplaatst en is helemaal naar onze zin. Zij het dat uitgerekend met Kerst de kookplaat uitviel. Die is een aantal keren uitgevallen maar dat is naar tevredenheid opgelost. We hebben ook een cursus "Koken met de stoomoven " bij AEG gedaan : dat was ongelofelijk informatief en leerzaam: de cursisten nuttigden gezellig na het koken de 3 gangen-maaltijd met een glaasje erbij. We hebben "onze " contactpersoon hartelijk bedankt voor haar inzet, meedenken en het oplossen van voorkomende troubles. Zonder haar was de plaatsing van de keuken zeer moeizaam verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne nazorg”
Door Dick van der Stigchel op donderdag 31 mrt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Ik ben bijzonder tevreden als een bedrijf zich aan de afspraak houdt. Fijne aankoop. Fijne bezorging. Fijne nazorg. En een prima kwaliteit keuken.
FOTO VAN DICK VAN DER STIGCHEL
Reactie of foto toevoegen
“Top service van begin tot het einde”
Door Martijn van Oort op maandag 28 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar besloten wij een verbouwing aan ons huis te doen. Het ging om een uitbouw van de woonkamer zodat we ook meer ruimte konden creëren voor een nieuwe keuken. We hadden een plan voor de keuken bedacht, maar tijdens het eerste gesprek in Ter Aar werd duidelijk dat dit niet de meest optimale keuken op zou leveren. Na advies van de verkoper / adviseur kwamen wij op een geheel nieuw idee en na het inmeten en de tekeningen kwam dat idee tot leven. Voordat de keuken besteld werd kwamen wij nog met wat wensen en ook deze zijn perfect opgepakt en verwerkt. Het resultaat is dat we een fantastische keuken hebben gekregen die zonder de kennis van Keukenwarenhuis waarschijnlijk niet zo mooi was geworden. Het monteren van de keuken werd snel en vakkundig gedaan en de overlast werd tot een minimum beperkt. Kortom, vanaf de dag dat we de showroom in Ter Aar binnenstapte tot aan de oplevering was alles tot in de puntjes geregeld!
FOTO VAN MARTIJN VAN OORT
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Hans en Calla op vrijdag 25 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
De levering was niet zo netjes. Meerdere producten waren omgevallen in de grote vrachtwagen. De spullen waren niet vastgezet. Onze koelkast had schade maar met het plaatsen zat dit achter de deur dus we lieten het maar zo. De verkoper bleef bij zijn standpunt dat we geen eiland van een bepaalde afmeting konden doen. Dit bleef hij herhalen en op papier zetten. Dat was jammer want als je nu ziet hoeveel ruimte we overhouden dan heeft hij zoooooooo ongelijk gehad. Gelukkig heeft Hans van HV montage met inmeten ons gelijk gegeven en konden we het nog veranderen in de maten die we wilde. Nu hebben we een fantastische keuken waar we heel blij mee zijn. Alles liep verder op rolletjes.
FOTO VAN HANS EN CALLA
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog niet af”
Door W.Versluys op donderdag 17 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
6 december is de keuken geleverd en na 3 maanden nóg niet af. Bellen helpt niet, mailen helpt niet.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z top geregeld!”
Door Desiree Tromp op maandag 14 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
De eerste afspraak was heel erg fijn er werd met je meegedacht er werd echt de tijd voor je genomen. Het verzetten van de leveringsdatum van de keuken ging ook heel makkelijk zonder problemen. Je werd goed op de hoogte gehouden. Er zouden 2 producten niet leverbaar zijn maar uiteindelijk was alles wel gewoon leverbaar en kon alles meteen afgemaakt worden. Klantenservice is top! Alles kwam onbeschadigd binnen. Van a tot z top geregeld!
FOTO VAN DESIREE TROMP
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Fam.van Vugt- Klein op donderdag 3 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Bij de verkoop werd weinig bedenktijd gegeven ondanks dat het een aanzienlijk bedrag is wat men uitgeeft. Alle apparatuur die opgeschreven werd op internet gecheckt. Bleek een afwasmachine tussen te zitten die al uit het assortiment gehaald was. Dit werd bij navraag aangepast. Op 28 mei 2021 werd begonnen met het plaatsen van de keuken.( Een fijne monteur kwam langs die helaas ook weg is gegaan vanwege de slechte organisatie.) Er waren onderdelen verkeerd of niet geleverd. Nu 3 maart 2022 heeft de afwerking nog steeds niet plaatsgevonden!! Op de vele keren bellen en mailen werd niet gereageerd! Zojuist heeft iemand de ijdele moed gehad om te bellen. Er zijn nu opnieuw beloftes gedaan en het is afwachten of deze nagekomen worden. Ik zou sterk afraden om bij de Keukenwarenhuis een dure keuken aan te schaffen. Dit om een teleurstelling te voorkomen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles verliep naar wens”
Door Cartana op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hebben een keuken gekocht bij keukenwarenhuis. We krijgen er onwijs veel complimenten over. We zijn goed geadviseerd tijdens de aankoop en alles is naar tevredenheid verlopen. Installatie en montage liep voorspoedig en naar wens!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Ron Kruize op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een maand na het initiële koopproces een review en gedeeltelijke ontwerp verandering met Keukenwarenhuis gedaan. Dit was een soepel proces. Levering zou 3 maanden (in overleg) later plaatsvinden. Inderdaad werd de nieuwe keuken netjes en compleet geleverd op de afgesproken datum 22 februari, door Groene Hart Logistics b.v. Dit is een perfect transport bedrijf. Hoewel de meeste keukenonderdelen groot en zwaar waren heeft GHL de spullen afgeleverd zonder enige schade aan de keukenonderdelen zelf of mijn woning. De dag daarna is de keukenmonteur gekomen (Jeroen) die de keukenelementen geheel naar wens geïnstalleerd heeft. Deze monteur is buiten een goede vakman, secuur en vlot, ook een fijne vent in communicatie. Ik kan Keukenwarenhuis echt aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Alles perfect”
Door Ger en José op vrijdag 25 feb 2022 22 | vestiging Dordrecht
Van intake gesprek tot plaatsing van de keuken, alles perfect. Niets op aan te merken en zeker aan te bevelen om hier uw keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Loes Lang op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In de afgesproken leverweek is de keuken deels geleverd. Ik werd pas na installatie geïnformeerd dat onderdelen niet leverbaar waren. De kookplaat vloog in brand door verkeerde installatie. De kasten stonden scheef en er is schade aan de muren. De installatie van de quooker lekte. Er zaten rafelrandjes aan flink een aantal deurtjes. Keukenwarenhuis heeft een jaar de tijd genomen om een aantal zaken te herstellen. Bij elke reparatie werd iets anders gesloopt. Ik heb het daarna opgegeven. Mijn advies...zoek een andere keukenboer. Slechtere service dan dit is niet mogelijk. De telefonische wachttijd is standaard meer dan 12 minuten.
FOTO VAN LOES LANG
Reactie of foto toevoegen
“Spullen worden niet geleverd”
Door Fam. S. Dekker op zondag 6 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In juni 2021 hebben wij een keuken uit voorraad en een wasmachine/droger kast gekocht, uiteraard werd de keuken snel geleverd deze was immers op voorraad , echter de wasmachine kast werd wel een ander verhaal . Op 10 september werd de kast geleverd , echter bleek al gauw dat de afmetingen niet klopte de bovenkasten waren te lang en de onderkasten niet geschikt om een wasmachine te dragen en zodat het geheel niet zou passen ,na divers telefonisch en mail verkeer werd door dhr Petit gereageerd en hij bevestigde dat dit niet de goede kast was en dat het op deze manier niet ging werken , ons werd gemeld dat hetgeen geleverd was niet te gebruiken was en weg kon wat wij ook gedaan hebben .vervolgens volgde er een stilte en werd er 3 maanden later nl.8 dec een nieuwe levering gedaan zonder enig overleg over wat nu wel de bedoeling was of een gesprek met een technisch adviseur nu kregen wij onderkasten binnen die waarschijnlijk wel sterk genoeg zijn want ze zijn compleet met staal versterkt maar nu waren de bovenkasten te ondiep en maar 30 cm diep ipv 60 cm en zaten er verder geen zijkanten ,plinten en vulstukken meer bij die moesten we maar gebruiken van de eerste levering die we uiteraard inmiddels hadden weggegooid omdat ons niet werd verteld wat nu wel of niet weg kon en wij maanden opgescheept zaten met verkeerd geleverde spullen .hierna volgde een serie van telefoontjes en mails met zeer vriendelijke en begripvolle telefonistes die echt wel hun best deden maar tot op heden hebben wij nog geen reactie ontvangen zowel per mail als telefonisch niet wij hebben tot onze spijt de €4200;- kostende wasmachine kast al betaald omdat wij onze vorige keuken ook hier hadden gekocht dit was een grote fout want tot op heden (6 feb 2022) hebben wij nog geen enkele reactie ontvangen terwijl ik bij het laatste telefoongesprek heel vriendelijk maar dringend heb gevraagd om in ieder geval een reactie dat het geheel ontvangen is of dat iemand ermee bezig is en ons serieus neemt want blijkbaar is een wasmachine kast van 4200,- niet belangrijk genoeg . Wij hebben zelf ook een bedrijf en kunnen niet begrijpen dat er op deze manier met klanten word omgegaan het is ronduit onbeschoft dat er geen contact met ons word opgezocht en dat wij elke keer degene moeten zijn die contact opneemt waar vervolgens niet op gereageerd word ,erg slecht als ik minder dan 1 ster kon geven dan had ik dat gedaan en ik had dit bedrijf ook doorgegeven aan mijn zoon en schoondochter voor een nieuwe keuken maar ook daar zijn grote problemen met leveren en fouten gemaakt waardoor ook hun droomkeuken een strop is geworden met wederom zeer slechte communicatie. Er word elke keer belooft dat er contact word opgenomen maar het blijft opvallend stil aan de keukenwarenhuis zijde , wij zijn er helemaal klaar mee en na 7 maanden hebben wij nog steeds niets . Wij zijn alle vertrouwen in deze organisatie kwijt en hopen dat anderen die niets vermoedend iets bestellen er voor zorgen dat er altijd een gedeelte van de betaling achtergehouden word zodat ze misschien dan wel blijven reageren. En dingen oplossen want dit is sorry voor de bewoording maar met recht een KLOTE service wat ik maar zelden meemaak
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na zes jaar”
Door Alfons Rijnbeek op donderdag 3 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ben vandaag in Ter Aar geweest omdat ik van mijn keuken van zes jaar oud de scharnieren van twee deuren het soft systeem kapot was gegaan, het is een Nolte keuken dus verwacht je kwaliteit, ik ben geholpen door een hele aardige mevrouw genaamd Tatjana die vond dat ook raar en heeft voor ons vier nieuwe meegegeven. Service, heel erg bedankt hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken met verkeerde binnenkleur”
Door Daan Dekker op woensdag 2 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
Tja waar moeten we beginnen...Het belangrijkste punt: koop hier je keuken niet! Wij hebben een keuken gekocht bij Keukenwarenhuis. Een prachtige keuken naar onze mening, als deze zou zijn zoals besteld en tevens beloofd. De keuken wordt in December geleverd. Vlak voor levering komt de mededeling dat de kookplaat langer duurt. Dit kan volgens ons en het kan volgens Keukenwarenhuis ongeveer 2 weken duren voordat hij wordt nageleverd. Na een week bakkeleien over een leen toestel kregen we dan eindelijk een leen toestel tot onze beschikking. Helaas zonder afzuiging, maar dit duurt maar twee weken dus wij redden ons wel even.(ter info het is nu 1 februari en wij hebben nog steeds de kookplaat niet en worden omtrent de levering hiervan niet op de hoogte gehouden.)

De levering vindt plaats. Deze is zelfs een dag eerder gepland dan verwacht. Echter missen bij deze levering wel de greeplijsten. Deze werden nageleverd op de dag van de montage. Na een check in de avond zien wij dat de corpus wit is in plaats van de bestelde antraciet kleur. Na gebeld te hebben met Keukenwarenhuis gaven zij aan dat de monteur sowieso kwam en dat wij hem sowieso moesten laten monteren. De oplossing kwam later wel.

De monteur kwam en had geen greeplijsten bij zich. Deze werden nageleverd dezelfde dag nog. Dit was halverwege de middag het geval en ook deze waren niet de kleur die wij voor ogen hadden. Wij hadden met de verkoper afgesproken dat wij een greeplijst als proef kleur opgestuurd zouden krijgen in de kleur die wij besteld hadden. Deze hebben wij in het wit opgestuurd gekregen, deze moest messing zijn. Hier hebben wij meerdere mails over gestuurd naar Het Keukenwarenhuis en op deze mails is niet gereageerd. De bestelde kleur hebben wij nooit binnen gekregen als proef staal en konden wij dus niet controleren. De kleur is een gouden kleur en ons was een koperen kleur beloofd. Dat wij een koperen kleur voor ogen hadden, beaamde de verkoper Anton nadat wij hem foto's lieten zien van de kleur zoals wij hem voor ogen hadden. Hij zei: " Dit is echt de kleur die je moet hebben. Maar na de kleurstaal die jullie nog ontvangen, kunnen jullie dit nog bepalen."

Naast bovenstaande problemen mist er een bestekla, een greeplijst en is er een front beschadigd.

De monteur heeft de keuken netjes gemonteerd.

Wij gaan met bovenstaande verhaal terug naar Keukenwarenhuis met de vraag hoe dit opgelost kon worden. 9 december 2021 kwam daar Tatjana de Visser in beeld. Zij ging ons helpen, kon snel schakelen met de directie, begreep ons in alles en gaf ons in alle punten gelijk. Dit bevestigde zij ook in de mail die daarop volgde.

De greeplijsten werden uit een klantenservice oogpunt voor ons in de juiste kleur gespoten en daarbij nieuw besteld.
Er kwam een vergoeding voor de witte corpus.
De rest van de niet geleverde/kapotte onderdelen werden besteld en nageleverd.
De kookplaat werd ook zo snel mogelijk nageleverd.

Echter vonden wij de vergoeding van Keukenwarenhuis niet hoog genoeg. Voor dit bedrag kunnen wij niet de verkeerde corpuskleur oplossen en voor ons gevoel maakte zij hiermee van hun probleem, ons probleem. Dit hebben wij dan ook teruggestuurd naar hun.

Wij kregen vanaf dat moment niet meer te maken met het meewerkende begripvolle bedrijf. De vergoeding was niet meer geldig. Punt.

Vervolgens krijgen wij nu uit "coulance" de greeplijsten in de kleur die wij voor ogen hadden. Hier gaan wij niet mee akkoord. Volgens Keukenwarenhuis maken zij hiermee de fout van de verkeerde corpus kleur goed. De greeplijsten zijn volgens hen wel in de kleur zoals wij besteld hadden. Zij vergeten hierin dat zij die hebben verkocht aan ons met een valse belofte. Dit is een kwalijke zaak. Je kan niet 2 fouten oplossen door 1 van deze 2 fouten goed te maken. Dan blijft namelijk de andere fout bestaan zonder oplossing.

Dus hierbij nogmaals met klem het advies: Ga niet met dit bedrijf in zee. Je wordt onmenselijk aan de kant geschoven als de keuken is betaald en geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harm Hessels op maandag 31 jan 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hadden snel een keuken nodig en kochten die uit voorraad. We hebben die zelf geplaatst en werden via de telefoon correct, vriendelijk en vakkundig geholpen als we even niet wisten hoe en wat. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering van kasten”
Door Mick op donderdag 23 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben enkele maanden geleden een keuken uitgezocht. Een tijd later teruggeweest om alles in te laten meten. Op 13 december is de ( overigens prima) monteur begonnen met het plaatsen. Op dag 3 kon hij echter niet verder omdat er verkeerd gemeten kastjes waren geleverd, de achterwanden dus niet passen en ook de vaatwasser was niet geleverd. Gevolg een half afgebouwde keuken, een gat in de buitenmuur ( afzuigkap kan ook niet worden geplaatst) en geen vaatwasser. Alles al betaald en we kregen te horen dat we in februari pas de nieuwe spullen morgen verwachten. Contact gehad met het bedrijf wn als antwoord gekregen dat de betreffende medewerker er niet meer werkt en dat het overmacht is. Men wil ons niet tegemoet komen en we moeten maar afwachten hoe het verder gaat lopen.Op nieuwe mails geen reactie meer gekregen. Met kerst in een opengebroken keuken.. slechte service en onze rechtsbijstand maar ingeschakeld
FOTO VAN MICK
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch mooie keuken”
Door Mieke van Nimwegen op maandag 20 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Door omstandigheden had ik sneller dan te doen gebruikelijk een keuken nodig. Max heeft alles op alles gezet om een fantastisch mooie keuken op tijd aan te leveren. Uiteraard zijn er altijd nog wat afhechtingspuntjes die door de klantenservice in de vorm van Tony uitstekend zijn afgehandeld! Dank voor alle inzet ook voor de medewerkers achter de telefoon!!
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is naar volle tevredenheid geplaatst”
Door Sjaak Roukema op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Dordrecht
In Dordrecht gesproken met Edgar de Wildt en in een later stadium met Patrick van Rooij. Beide gesprekken door ons als prettig en informatief ervaren, er werd goed meegedacht en geadviseerd. Qua levering van de keuken ook tevreden en zeker ook over de service v.w.b.het ophalen van het verpakkingsmateriaal. De keuken is geplaatst door Anton Suijker van Keuken Montage Holland, een absolute vakman!! Op een rustige/prettige en voortvarende wijze is de keuken tot onze volle tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Fam van Gent op dinsdag 30 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Fantastische keuken gekocht bij Keukenwarenhuis! Vanaf het eerste moment zeer vrijblijvend en professioneel advies, zelfs tijdens het intekenen en het bestelproces.
Je wordt volledig ontzorgd door het team van verkoop en klantenservice.
Plaatsing door hun partner Piet Romijn was ook top! In 1 dag de hele keuken vakkundig en zonder enige aanmerking geplaatst en gebruiksklaar. Kortom, topzaak, top service en top plaatsing! Wij geven een hele dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt allemaal”
Door Anouk op donderdag 18 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wat een fijn gesprek en we voelde ons echt gehoord. Met twijfels konden we altijd bellen. Plaatsen was zo gebeurd en Michel deed het super! Wat is de keuken mooi! Bedankt allemaal!
FOTO VAN ANOUK
Reactie of foto toevoegen
“Klacht direct opgepakt”
Door Fam. Minkenberg op dinsdag 16 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Afgelopen vrijdag zou bij ons de volledig ontzorgde keuken worden geplaatst. Monteur netjes gekomen, blijken de pootjes niet te zijn geleverd waardoor de keuken in zijn geheel niet kon worden geplaatst. Er wordt moeilijk gedaan over de pootjes dat die speciaal moeten worden gemaakt in Duitsland en worden besteld. Weekend gaat eroverheen. Maandag zouden we worden gebeld, dit gebeurd natuurlijk niet. Zelf maar weer gebeld, blijken er gewoon pootjes in hun magazijn te liggen en deze worden met spoed geleverd. Tot op heden niks binnen gekregen. Ook werd maandag de monteur gemaild dat hij een afspraak met ons moet inplannen en daar mogen we zelf achteraan zitten. Meerdere berichtjes gestuurd en geprobeerd te bellen, maar geen datum gekregen, alleen dat hij nog moet kijken. Wij zitten nu dus zonder keuken, met een kind van 2 jaar oud. En keukenwarenhuis lijkt er geen problemen mee te hebben, het lijkt een normale gang van zaken voor ze te zijn, het geld is binnen en we kunnen wachten. Geen excuses of enige vorm van tegemoet koming. Geen sprake van een ontzorgde keuken dus.

Aanvulling ontvangen 23 november 2021: Binnen enkele uren na het plaatsen van deze klacht kregen we bericht van hogerhand en er werd direct doorgepakt. De dag erna werden we gebeld en naast een welgemeend excuses is er meegedacht in een snelle oplossing. De keuken is dezelfde week nog gemonteerd door twee kundige en hele vriendelijke monteurs. De montage verliep soepel en de keuken is naar tevredenheid gemonteerd binnen 1 dag. Er zijn nog een aantal dingen die nog lopen zoals een defect keukenspotje, maar die wel in werking zijn gezet om spoedig tot een oplossing te komen.
FOTO VAN FAM. MINKENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Alles op tijd geleverd en naar onze wens”
Door Fam. Zandstra op maandag 1 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis en zijn erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel en het plaatsen ging ook perfect. Alles op tijd en goed afgeleverd naar ons wens. Als wij weer een keuken nodig hebben gaan wij echt weer hier na toe. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Familie Koning op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben binnen 2 uur een nieuwe keuken gekocht. Wij zijn ontzetten goed geholpen door de medewerkers met verstand van zaken. De keuken is geplaatst door montagebedrijf Martinus. Echt een topper. Keurig netjes geplaatst en alle afval werd opgehaald.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Harry op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keuken voor een goede prijs. Bij het zelf plaatsen van de keuken heb ik de onderste plint fout afgezaagd. Even gebeld met keukenwarenhuis en kon gratis een nieuwe plint ophalen. Super service vanaf de aankoop tot het plaatsen van de keuken. Echt een aanrader zeer vriendelijk personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie J c van Deventer op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Wij zijn zeer tevreden en heel goed geholpen. En zijn zeer blij met de keuken.
Hij is heel mooi en betaalbaar. Echt een aanrader om daar te kopen.
Mvg Familie van Deventer
Reactie of foto toevoegen
“Had niet zo gehoeven”
Door A. Veen op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Keuken zou donderdag komen. Blad was beschadigd. Zou allemaal geregeld worden. Uiteindelijk ben ik zelf overal achter aangegaan en heb ik een week zonder keuken gezeten met 3 kinderen. Ik ben laaiend.
FOTO VAN A. VEEN
Reactie of foto toevoegen
“Opleverpunten”
Door Yvon Overgoor op dinsdag 12 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Ik werd goed geholpen in de winkel de montage was ook snel en goed! Alleen naar 4 weken kwam ik erachter dat er iets niet in orde was aan de keuken heb inmiddels meerdere keren gebeld en gemaild. Er word beloofd dat je de zelfde dag of zeker voor het weekend terug gebeld word! Maar helaas nu naar 3 weken intensief contact zoeken nog steeds geen respons! Jammer het geld is binnen en de na service is er niet meer! Erg teleurstellend

Aanvulling ontvangen 18 oktober 2021: Er is een barst gekomen in een lijst van de keuken nadat hij een week geïnstalleerd was heb ik dat ontdekt! Ook heb ik het idee dat mijn vaatwasser niet geheel naar behoren functioneert!
REACTIE VAN YVON
Na aanleiding van de review contact gegevens gekregen van de monteur! Deze gebeld en naar enkele dagen contact gekregen afspraak gemaakt en mijn probleem is snel en netjes opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige nieuwe keuken”
Door Peter Mooy, Vlaardingen op zondag 29 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Heel blij met onze prachtige nieuwe keuken. Voldoet volledig aan het beeld wat we van te voren hadden. In de winkel zelf erg goed geadviseerd en geholpen. De communicatie van klantenservice kan wel iets meer klantgerichter. De ontbrekende stopcontacten moest ik uiteindelijk zelf bij de leverancier halen. Uiteindelijk geen probleem maar beetje meedenken als de monteur al bezig is met het plaatsen zou vanuit klantenservice gepaster zijn. Verder nabestelling van wat dingen keurig op tijd geleverd. Monteur Anton Suijker van Keukenmontage Holland is een kanjer. Zeer vakkundig en secuur doet hij zijn werk. Nogmaals geweldig blij met onze keuken.
FOTO VAN PETER MOOY, VLAARDINGEN
+ Toon extra foto van Peter Mooy , Vlaardingen
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Wensley op woensdag 11 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keukens, goed geslaagd! Top service van Mark. Zeker een aanrader!
FOTO VAN WENSLEY
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door Ananda op maandag 9 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
We kwamen alleen om rond te kijken en gingen weg met een keuken. We zijn geholpen door Mark en ook door hem hebben we voor een keuken gekozen. Wat een top service! Er word goed naar je geluisterd, met je meegedacht en alles wat je bedenkt is mogelijk. Ik raad hun zeker aan! Van keuken uitzoeken tot aan thuis leveren was top! De mannen van de levering mogen ook even in het zonnetje gezet worden, ze waren op tijd en hielden me op de hoogte waar ze waren, gingen heel netjes om met de spullen en checkte alles nog even goed na met ons.
Reactie of foto toevoegen
“Oplevering keuken duurt veel te lang”
Door Susan Kraan op dinsdag 13 jul 2021 21 | vestiging Ter Aar
Kitchen was installed at the end of January 2021 and we are still waiting for it to be completed six months later. Five weeks ago we had a delivery of a cupboard and a counter top and we have heard nothing since from keukenwarenhuis. Not one phone call. How long do we have to wait before action is taken and our kitchen is completed. It is disgusting how they treat people and we feel that this Family Company just don't care at all. By the way we are 72 en 75 years old and we could do without all this trouble at our age. So now we carry on waiting and waiting until something happens! DISGUSTING!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Agnes Sassen op donderdag 1 jul 2021 21 | vestiging Ter Aar
Bij het Keukenwarenhuis hebben wij na 2 goede gesprekken met tal van mogelijkheden een prachtige Nobilia, betongrijze keuken uitgezocht met apparatuur van Inventum. Onze vragen werden met veel geduld beantwoord, opnieuw ingevoerd in t systeem om onze keuken naar wens te maken. De keuken is inmiddels vakkundig en erg netjes geplaatst. Wij zijn er dan ook ontzettend blij mee! Keukenwarenhuis bedankt!
FOTO VAN AGNES SASSEN
Reactie of foto toevoegen
“Had beter gekund”
Door Mark de Lang op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn idee is dat op het moment het keukenwarenhuis het geld heeft ontvangen wij niet meer interessant zijn. Eerst wordt onze keuken een dag later geplaatst dan gepland zonder overleg. Volgende dag zit je op de monteur te wachten komt deze niet ivm fam. omstandigheden dan moeten wij er zelf achteraan bellen wanneer de keuken wordt geplaatst. Uiteindelijk een week later en een week zonder keuken en koelkast is de keuken gezet. Verkeerde kleur smet wand ontvangen, koolstoffilters van verkeerd merk meegestuurd. Zeer goede en meedenkende monteur. Aftersales zou als alles klaar was contact met ons opnemen, dat is gebeurd maar er wordt niets met je klachten gedaan. De manager (anton) zou nog langs komen om de klachten af te handelen we zijn ondertussen 12 weken verder en ze hebben nog steeds niets van zich laten horen. Waardeloos!
REACTIE VAN MARK
Na het plaatsen van de review werd er plots contact opgenomen om het op op te gaan lossen. Hierover zijn goede en duidelijke afspraken gemaakt met het keukenwarenhuis. Uiteindelijk is alles naar behoren opgelost en is er door het keukenwarenhuis een plasmafilter geheel kosteloos geplaatst. Dank je voor de hulp Tatjana.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar service kon beter”
Door Margo op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Koop, keuken en monteur: prima! Bij aanschaf keuken was het wel fijn geweest, blijkt achteraf, als er meer info gegeven zou zijn over kwaliteit van materiaal (in ons geval gootsteen). Bij levering en plaatsing bleken 6 van de 10 kasten onjuiste maat te hebben terwijl de laatste lijst wel juist was. Nieuwe kasten na 8 weken geleverd bij Keukenwarenhuis, 2 weken daarna gemonteerd. Aftersales: communicatie en klantvriendelijkheid vanaf levering: belabberd. Moest vaak voor info overal zelf achteraan en er werd soms niet eens gereageerd op mails of telefoontjes. Het leek voor afd klantenservice allemaal de normaalste zaak van de wereld. Heb nu een mooie keuken, maar of ik Keukenwarenhuis zou aanbevelen? Jammer, want aan kwaliteit keuken en monteur lag het niet. Ik zou zeggen: Mark, zet wat klantvriendelijker en klantgerichter personeel neer bij klantenservice. Als klant wil je vooral ervaren dat je als bedrijf de klant geruststelt als zaken mis gaan en dat je volledig geïnformeerd wordt en service, ook als alles al betaald is, gewoon goed is. Dan had je van mij, ondanks de 6! verkeerd geleverde kasten nog 1,5 ster erbij gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Graciëlla Grebbe op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn ervaring met Keukenwarenhuis is al met al schandalig. De service is verbluffend slecht. In eerste instantie wordt er om je budget gevraagd, vervolgens komt er zoveel bij kijken dat de prijs zodanig hoog wordt en dat zij zogenaamd een tussenweg/prijs aanbieden. Toen ik aangaf dat ik erover moest nadenken ben ik zo naar behandeld dat mijn vriend zich schuldig voelde. Ik had dringend een keuken nodig, dus is hij er maar weer achteraan gegaan. Daarnaast komt er ook bij kijken dat als ik iets mooi vind ik het niet zo snel kan loslaten. Uiteindelijk akkoord gegaan met een keuken van €18.000. Tijdens de montage kwam ik erachter dat er "kleine" kosten bijkomen wat de verkoper verzuimd had te vertellen, hij heeft mij er nooit op aangewezen dat die regel op de factuur staat. Toen ik de winkel erop aansprak zeiden ze tegen mij dat ik daarmee akkoord was gegaan middels handtekening en dat zij niets voor mij konden doen. Tot slot zit ik nu al bijna 2 maanden met een niet afgemaakte keuken; een gedeelte in de verkeerde kleur geleverd en een gedeelte ontbrak, plinten zitten los. Nooit is de juiste persoon bereikbaar en niemand die iets voor je kan betekenen. Het is pijnlijk dat ik zo'n dure keuken hebt betaald, een heleboel heb moeten slikken en alsnog in een onafgemaakte keuken moet staan. De pijn en de frustratie die ik door hele situatie voel gun ik niemand toe.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet afgerond”
Door Fleur schuffelen op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verschrikkelijk slechte ervaring. 30 maart 2021 werd onze keuken geplaatst. Blad was niet goed, spoelbak verkeerd gemonteerd, oven/magnetron mist, vaatwasser verkeerd gemonteerd, vriezer past niet. Erg slechte communicatie naar de klant toe en contactpersoon van KWH is onbereikbaar. 27 mei 2021 tweede ronde voor het herstelen/afronden van onze keuken. Blad weer niet goed, vriezer past nog steeds niet. Problemen worden niet opgelost en klantenservice belt niet terug. Elk contact moment moet opnieuw uitgelegd worden wat het probleem is en oplossen ho maar. Na 100% oplevering van de keuken is er pas een evaluatie gesprek mogelijk. Gun dit bedrijf uw geld niet, want u krijgt er geen service voor terug. Hopelijk mag de oplevering van onze keuken nog in 2021 plaatsvinden.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Sandra Moorman op dinsdag 27 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
We waren al bij aantal keukenwinkels geweest toen we bij keukenwarenhuis uitkwamen. Heel vriendelijk en deskundig geholpen denken goed mee voelen aan wat we mooi vonden en wat wensen waren en budget. Keuken besteld, keurig op de hoogte gehouden en maandag werd de oude keuken gesloopt en daarna nieuwe geplaatst door Keuken Montage Holland, Anton Suijker. Zeer tevreden over deze man, werkt keurig erg vriendelijk en meedenkend en het resultaat is prachtig super blij met onze keuken. Nu zelf nog wat losse eindjes afhandelen poetsen en inruimen en daarna genieten van de mooie keuken! Bedankt keukenwarenhuis dordrecht en Anton Suijker van Keuken Montage Holland.
FOTO VAN SANDRA MOORMAN
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Familie Spekman op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
De aankoop van een keuken is voor veel mensen een proces waar je vele slechte verhalen over hoort. Onze ervaring met Keukenwarenhuis was perfect. Helaas moesten we wachten op onze Belling oven en afzuigkap. (Deze komen uit Engeland en u begrijpt het al Brexit...). Maar hij kwam uiteindelijk, maar toen het volgende probleem. 90 Cm breed veel verpakkings materialen paste deze niet door het trapgat naar boven...Dit werd prima opgepakt en uiteindelijk kwam deze met een verhuis lift door de schuifpui op onze eerste etage terecht, ik was niet thuis en mijn vrouw stond er alleen voor. Hij staat op zijn plekkie. Toppie opgelost door het Keukenwarenhuis. Dit bedrijf maakt zijn afspraken waar, en wij kunnen ze zeker aanbevelen Toppie!
FOTO VAN FAMILIE SPEKMAN
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales niet goed”
Door S. Lapre op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verkoopadviseurs top! Monteurs top! Maar wat een ellende met levering, elke dag moeten bellen om een nieuwe koelvriescombinatie te krijgen nadat de keuken geïnstalleerd was, 2 weken lang heeft het moeten duren en dan nog 2 weken met een defecte koelvriescombinatie in je huiskamer omdat ze te beroerd zijn deze meteen op te halen! Aftersales echt waardeloos, als ik zo met mijn klanten om zou gaan .... ! Er is toegezegd door Keukenwarenhuis om nog een gesprek te hebben nadat de keuken geïnstalleerd was, tot op heden heeft niemand zich gemeld!

Aanvulling ontvangen 18 juni 2021: Na de vervelende ervaring wat betreft de after sales, heeft Keukenwarenhuis wel erg haar best gedaan om dit recht te zetten zodat wij daar ook zeker voldoening bij hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Montage en levering niet goed gelopen”
Door Mariska van belle op donderdag 8 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
Goedeservice met kopen van keuken, na levering schandalig slecht. Dinsdag keuken geleverd, woensdag zou de monteur komen en er kwam niemand, dan kan je pas om 10 uur bellen, gebeld en ze gingen het uitzoeken s'middags zelf maar terug gebeld of ze al iets wisten, maar nee ze waren ermee bezig, al die tijd rustig en netjes gebleven, want er kan altijd iets gebeuren, helemaal nu met covid, om 6 uur 's avonds ben ik gebeld dat ze nog geen oplossing hadden en dat zelfs de directie ermee bezig was, en of ik zelf een keuken monteur wist of hij de keuken kon plaatsen, dus ik kon hun probleem op gaan lossen. Inmiddels donderdag en om 12uur nog steeds niets gehoord, ben gaan bellen met de monteur en hij kan pas de volgende week donderdag, nu is het klaar en ben gaan bellen met de directie, die zijn alleen via mail bereikbaar, hoe schandalig wil je het hebben,
FOTO VAN MARISKA VAN BELLE
Reactie of foto toevoegen
“Blij”
Door Sieneke Kooijman-Storm ipv op woensdag 24 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Op wat kleine dingen na. De keuken is echt heel goed en vakkundig gemonteerd door de monteur. Deze monteur verdient ook de 5 sterren. Hij gaf ons nog goed advies over dingen en was heel hulpvaardig. Deze monteur is een echte aanrader. Top gedaan Anton Suijker van keukenmontage holland.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Patricia op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Heel blij met onze keuken. Ziet er super uit. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet alles is soepel verlopen, omdat sommige dingen toch niet leverbaar waren, maar uiteindelijk echt heel tevreden.
FOTO VAN PATRICIA
Reactie of foto toevoegen
“Inlevingsvermogen ontbrak”
Door Jansen op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik zou niemand aanraden een keuken te kopen bij dit bedrijf. Er gaat hier meer mis dan goed. Slechte communicatie & totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn verhaal:

Verkoopgesprek. Begon al chaotisch, ik wist vrij goed wat ik wilde. Verkoper gaf aan dat ik daarvoor beter ergens anders heen kon gaan. Wat raar is, aangezien ik de keuken die ik wilde precies daar in de showroom zag staan. Na even doorvragen bleek er toch wat meer mogelijk te zijn. Halverwege het gesprek werd mijn verkoopadviseur zonder aankondiging ingeruild voor een andere adviseur. Blijkbaar hebben die niet met elkaar gepraat, want toen de bestelling gedaan werd bleek er keuken met grepen besteld te zijn i.p.v. een greeploze keuken, zoals besproken met de eerste adviseur. Toen ik hier op attendeerde tijdens het afroepgesprek werd er vooral moeilijk naar mij gedaan. Alsof ik het onmogelijk was dat ik dit had besteld.

Bestelling. Nadat de monteur opmetingen binnenshuis had gedaan, tijdje niks meer gehoord van keukenwarenhuis. Tot ik uit het niets een nieuwe koopovereenkomst kreeg met een korter werkblad en kleinere kasten. Geen uitleg of overleg niks. Ik begreep uiteindelijk waarvoor hier gekozen was (i.v.m. een uitstekende vensterbank), maar dat hier niet over overlegd of gecommuniceerd wordt en zomaar een compleet nieuwe keukenindeling wordt besteld is echt beyond me. Ook is er ondanks het kortere werkblad en de kleinere onderkasten niks aan de prijs gedaan. Ik moest hier zelf naar vragen bij de klantenservice, en wordt vervolgens gewoon genegeerd.

Apparatuur. Een tijd voor dat de keuken geïnstalleerd werd bleken twee apparaten niet op voorraad te zijn: de koelkast en de vaatwasser. Er werd mij gevraagd of ik wilde wachten of een alternatief wilde. Voor de koelkast heb ik een alternatief genomen, voor de vaatwasser werd er een alternatief aangeboden uit een lager segment met andere energieklasse. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord en heb ik gezegd dat ik open sta voor een alternatief van gelijkwaardige kwaliteit. Er werd op een ronduit arrogante manier aangegeven dat dit niet mogelijk was. Wat te betwijfelen valt. Uiteindelijk is de vaatwasser gewoon niet geleverd.

Leveringstermijn. Ik heb de keuken op 2 juli 2020 besteld bij keukenwarenhuis. In het verkoopgesprek (voor de handtekening) werd aangegeven dat er 8 weken levertijd was en dus eind augustus begin september geïnstalleerd kon worden. Na het zetten van de handtekening en check door de manager, werd aangegeven dat deze levertijd nooit gehaald kon worden. Ik kon beter aan eind oktober denken. Rond eind oktober kreeg ik het bericht van keukenwarenhuis dat de levering in de tweede week van december (!!) zou plaatsvinden. De week voor levering, je raadt het al, werd dit half februari. 9 maanden verder voor de levering. Ik dacht dat er een grap met me werd uitgehaald.

Levering & montage. In eerste instantie leek de levering goed te gaan. Echter al snel bleek dat de vaatwasser niet meegeleverd was (zie boven). Ook bleek er een volledig verkeerde kast besteld te zijn, waardoor de vaatwasser überhaupt niet in de kast had gepast. Na enig passen en meten door de monteur leek er een oplossing te zijn, maar er was sowieso een nieuwe kast nodig, die weer besteld moest worden. Tijdens installatie van de keuken bleek verder dat de oven defect was. En dat de verkeerde kookplaat meegeleverd was (met afvoer i.p.v. recirculatie). Oftewel, meer werkte niet, dan wel. En met de vorige keuken gedeinstalleerd, mist er dus elke mogelijkheid tot etensbereiding.

Service. Fouten kunnen gebeuren, het gaat om erom hoe deze opgelost worden. En hier begon mijn klomp pas echt te breken. De donderdag na montage belde ik met de klantenservice in Dordrecht om te kijken hoe alles opgelost kon worden. Daar werd aangegeven dat er eerst intern gesproken diende te worden om alles duidelijk te krijgen, voordat er wat gedaan mee kon worden. Aangezien de beste man op vrijdag vrij was, ging dat sowieso maandag pas worden. Toen ik aangaf dat voor het bestellen van een nieuwe kookplaat volgens mij weinig overleg nodig was, gaf hij aan dat ze alles in 1x wilde regelen. Met het bestellen van een nieuwe kast, dat enkele weken in beslag zou nemen, in het achterhoofd, lijkt me op z'n minst dat de kookplaat op korte termijn geregeld kon worden. Tot mijn verbazing krijg ik een aantal dagen later (inmiddels 2 weken na levering) een mailtje dat ik de rest van de artikelen in week 13 (begin april) kan verwachten. Nog eens 4 weken zonder gebruik te kunnen maken van een keuken!!! Op mijn vraag of in ieder geval de kookplaat eerder geregeld kan worden wordt vervolgens niet gereageerd. Ik krijg alles behalve het gevoel dat mijn urgentie ook gevoeld wordt door keukenwarenhuis. Maar dat ze vooral doen wat voor henzelf het makkelijkst is. En dus van hun probleem, mijn probleem maken. Hoe moeilijk kan het zijn een zeer gangbare kookplaat te op korte termijn te vervangen. Tot dusver ben ik nog niet eens toegekomen om mijn overige punten tijdens mijn klantreis met de servicedesk te bespreken, zoals de niet terugbetaalde meerprijs, gebrek aan afstemming, 9 maanden uitgestelde levering etc, maar dat zal nog wel wat worden...

Kortom: Als je wil dat je serieus genomen wordt nadat je toch een flink pak geld uitgeeft, kan je beter ergens anders je keuken kopen. Buiten dat zo'n beetje alles is misgegaan wat er mis kon gaan, heb ik totaal niet het idee dat er serieus wordt omgegaan en met urgentie wordt geprobeerd dit op te lossen. Ik ben hevig teleurgesteld, boos en ronduit verbaasd over hoe ze hier mee denken weg te kunnen komen. Buiten dat ik door dit alles weken zonder fatsoenlijke kookgelegenheid zit, apparatuur niet heb die ik wel betaald heb en hierdoor extra kosten maak, voel ik me vooral gewoon zwaar voor paal gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken aan het einde”
Door J.v. Kouteren op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Dordrecht
Naar aanleiding van verhalen het boek aangevraagd. Na dit doorgebladerd te hebben met 3 leden van ons gezin hadden we alle 3 dezelfde keuken uitgekozen. Vervolgens afspraak gemaakt in begin juni. Hierbij goed ontvangen en de keuken in principe op papier gezet en een koop overeen gekomen. Het mooie van Keukenwarenhuis is dat je dan tijdje later weer terug moet komen voor het definitieve verhaal. Dan kan je thuis nog even de zaak overzien en eventuele dingen die je vergeten bent of toch liever anders had gezien overdenken en op papier zetten . Begin augustus zijn we weer terug gegaan en dingen aangepast en alles definitief besproken. Keuken ook i.v.m. corona plaatsen begin December. Alles netjes op tijd gebracht dag ervoor. Op de dag van plaatsing kwam installateur Julio deze man heeft alles op een zeer correcte manier geïnstalleerd ook de fouten die wij zelf hadden veroorzaakt werden zonder moeilijk te doen opgelost. Er werd over alles overleg gepleegd en netjes gewerkt. Tijden het zetten kwamen we erachter dat er 2 dingen verkeerd geleverd waren ( kast en gasfornuis) dit is reeds zonder veel problemen prima opgelost. Einde verhaal hebben we prachtige keuken precies zoals we wilden .Dit ook met dank aan installateur Julio ..
FOTO VAN J.V. KOUTEREN
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Cornelis Hees op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben in december 2019 de keuken besteld na een heel fijn gesprek en informatie door de verkoper. 05 jan. 2021 is de keuken geplaatst door Jurry Martinus. Klasse gedaan in 1 dag. Keukenwarenhuis is echt een aanrader, super service.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Fam. Groen op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
De vele goede recensies over het Keukenwarenhuis leken te mooi om waar te zijn, helemaal toen wij daar in eerste instantie een beetje het type gladde autoverkoper troffen. Maar omdat onze buren en een kennis zeer te spreken waren over het Keukenwarenhuis toch nog een keer de stoute schoenen aangetrokken. Heel blij dat we dat gedaan hebben! Met veel dank aan verkoper John Jonker, de backoffice en natuurlijk monteur Jeroen Brugman (voor wie niets te veel was) en zijn zoon Jimmy! Het luisterde nauw, want we hadden een krappe tijdsplanning, maar alles werd van A tot Z prima geregeld en nagekomen. En ook aan de aftersales kunnen andere bedrijven trouwens een voorbeeld nemen (een bedankje na onze betaling, een extra check door het Keukenwarenhuis voor de puntjes op de i, online de status kunnen volgen, het karton etc dat netjes opgehaald wordt en zelfs een kerstkaart ;-)! Wij kijken dus terug op een hele fijne ervaring met een perfect resultaat en raden het Keukenwarenhuis dan ook van harte aan als je op zoek bent naar een keuken.
FOTO VAN FAM. GROEN
Reactie of foto toevoegen
“Na ruim half jaar eindelijk naar wens”
Door Jan hoogstraate op donderdag 17 dec 2020 20 | vestiging Ter Aar
In Juli 2020 de keuken aangeschaft! De eerste verkoper die we hadden kregen we bij 2e bezoek niet meer te zien en hebben toen alles verder besproken met een andere verkoper. Ook deze was in latere benadering niet meer beschikbaar. Toch zijn we middels heen en weer gemail tot eindresultaat gekomen. Helaas was de opvulruimte van 18 cm niet te gebruiken, volgens Keukenwarenhuis. Hiervoor opvulplank gekregen. Bij zoeken op internet toch hiervoor een mooie apothekerskast kunnen aanschaffen, die ikzelf erbij hebt geplaatst. Bij ontvangst was de lift niet geregeld, terwijl we dit expliciet hadden vermeld. Moesten dus alles mee terugnemen en lift regelen (extra kosten). De bovenkastjes waren verkeerd opgemeten! Het 1e klusbedrijf wat dit gedaan had bleek ongeval te hebben gehad en kon niets meer uitvoeren. Hiervoor andere monteur gekregen. Deze heeft de keuken geplaatst op de bovenkastjes na en de afzuigkap afvoer bleek niet meegeleverd te zijn! Nadat de juiste bovenkastjes gearriveerd waren en de afvoerbuis afspraak gemaakt voor laatste installatie. Hierbij bleek de afvoerbuis van de Siemens kooktoestel/afzuig niet in orde. Inmiddels was het al november 2020! Dus enkel bovenkastjes laten plaatsen en laten betegelen. Afkitten en afzuigkap liet door afwezigheid afvoerbuis even op zich wachten. Gat zat al vanaf juli in de buitenmuur! Het werd steeds kouder in huis en hiervoor diverse malen gecommuniceerd! Waren meer voor de mussen aan het stoken met de kouder buitentemperatuur! Eindelijk was alles binnen 18 december, maar monteur ging op vakantie. Bedrijf heeft na veel bellen en klachten op 31 december een andere monteur gestuurd om afvoerbuis te installeren en wat af te kitten. Kitwerk niet echt schoonheidsprijs maar akkoord! Dus op 31 december eindelijk de keuken gereed verklaard, waarna ik nu verder kan afwerken met schilderwerk en buiten rooster plaatsen ( helaas Gamma etc. door lockdown gesloten). Ruim half jaaar dus met de keuken bezig geweest en ziet er eindelijk naar onze wens uit!
Reactie of foto toevoegen
“Bladen verkeerd”
Door Van laaren op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
In mei 2020 is onze keuken geplaatst, echter om de 1 of andere reden heeft de verkoper in ons tweede gesprek iets veranderd aan ons blad? Niemand weet hoe wat en waarom? Dus u raad het al ons blad was 4 cm tekort ! Kan gebeuren niet dus hup mailtje eruit en persoonlijk juiste maximale maar voor het blad doorgeven, het blad komt aan na 2 maanden en wat gebeurd er hup blad 4 cm te lang? Wilde men ons helpen door een plakstrip op te sturen en zelf het blad in te korten? Jawel het betreft een nieuwe keuken en geen renovatie dus uitgelegd waar zij de fout hadden gemaakt, en na veel vijven en zessen komt er na 2 maanden een nieuw blad jawel de derde! U raad het al wederom verkeerd en precies dezelfde maten als het eerste blad? Dus hup weer gemaild en gebeld na veel vijven en zessen is er een monteur langs geweest om in te meten jawel! Nu is het 29 november 8 maanden verder is m'n keuken nog niet af en kunnen ze pas half februari 2021 langskomen? Ik laat aan u de beslissing om hier wel of geen keuken te gaan kopen !!! Maar als je de tekening indient en op exact dezelfde maatvoering een nieuwe keuken wenst kun je jezelf afvragen wat hier in dienst is zelfs de apparatuur hoefde niet geleverd te worden ??!succes met uw keuze
REACTIE VAN KEUKENWARENHUIS.NL
Heel erg vervelend allemaal ! De zogenaamde wet van Murphy ! Nu gaat het goed komen
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwarenhuis”
Door Chan op vrijdag 27 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Bij meerdere showrooms geweest en uiteindelijk met een goed gevoel een keuken bij Keukenwarenhuis besteld. De combinatie van transparante prijzen voor apparatuur en ruime keuze was voor ons doorslaggevend. Eerst getekend, gerekend en een principe overeenkomst gesloten. Dat wil zeggen dat je nog een keer terug komt om alles dit te nemen en eventueel aan te passen. De eerder wegbezuinigde Quooker kwam alsnog en ook voor een stoomoven erbij gekozen. Fijn dat je thuis nog even goed kan nadenken zeker omdat we eerst nog niet de sleutel hadden en daarna zelfs al de eerste verbouwing erop hadden zitten. Keuken is ook vakkundig geplaatst. Wij zijn heel blij!
FOTO VAN CHAN
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Theo en Suze Davidse op zaterdag 21 nov 2020 20 | vestiging Dordrecht
Ook wij zijn erg enthousiast over dit bedrijf. Hoewel we ons in ons eerste gesprek enigszins overdonderd voelden. Het ging allemaal ineens zo rap: de verkoper checkte onze wensen, keek naar de maten en tekende een keuken. Oké, dat werd em dan! Binnen het uur stonden we buiten en we hadden een keuken gekocht! Gelukkig volgde er na 3 weken een vervolggesprek met een technische man. Bij ons was dat Patrick. We waren ruim op tijd in de zaak om alles nog eens grondig te bekijken en kwamen zelf toen al tot meerdere wijzigingen: kleur van het blad en de handgrepen. Alles was toen nog mogelijk, gelukkig! Zelfs een apothekerskast kon er nog tussen geplaatst. Hulde aan Patrick, die ons fantastisch begeleid heeft naar een geweldig eindresultaat. Super! We genieten er elke dag van.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Ron en Sonja van den Akker op vrijdag 20 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Naar lang wachten en wat obstakels is onze keuken eindelijk klaar zoals wij de keuken wenste te hebben. Met een aantal gesprekken met de eigenaar Mark die alles keurig voor ons heeft opgelost, zijn wij inmiddels heel blij hoe het eind resultaat eruit ziet en ik met heel veel plezier mijn ding kan doen in onze prachtige keuken foto's zet ik op fb
Mark nogmaals bedankt voor je goede service
FOTO VAN RON EN SONJA VAN DEN AKKER
+ Toon extra foto van van den Akker
Reactie of foto toevoegen
“Raden het van harte aan”
Door Ron en Elvire Pronk op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Ter Aar
Zo jammer,,,dat we maar een keuken kunnen plaatsen! Een week geleden is onze keuken geplaatst door topper Anton Suijker. Wat een kanjer! We zijn zeer tevreden met het gehele proces van A tot Z. Zo goed als ontzorgt. 100% ontzorgen is natuurlijk onmogelijk omdat er wel het een en ander moet gebeuren in je huis maar Keukenwarenhuis gaat ver, heel ver en doet wat t beloofd. In Ter Aar zijn we prima en professioneel geholpen en al onze vragen en wensen zijn beantwoord. Bestelproces duurt wat lang maar dat weet je van tevoren. Van bestellen tot oplevering, waarbij een medewerker de keuken naloopt en uitzuigt maakt het plaatje echt compleet en bezorgt je het gevoel dat het prima in orde is en dat je als klant serieus wordt genomen . Wij raden het keukenwarenhuis van harte aan, zeker nadat we vele andere winkels zijn afgelopen waarbij je altijd het gevoel overhield dat je door een gladde autoverkoper was geholpen. In Ter Aar gaat dit duidelijk anders.
FOTO VAN RON EN ELVIRE PRONK
U keuken
+ Toon extra foto van Ron en Elvire Pronk
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Rag maas op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
In februari 2020 keuken besteld,na tweede gesprek kwam er toch nog extra kosten erbij. in juni en begin augustus zouden ze de keuken plaatsen maar door verschillende communicatie problematiek werd de keuken eind augustus eindelijk geplaatst door een vakkundige monteur Anton in zijn eentje,bleek alsnog een aantal onderdelen niet goed geleverd te zijn.in oktober 13de is Anton weer teruggekomen en uiteindelijk is de keuken naar tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Cornelis op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Dit is een replica van een bedankmail aan KEUKENWARENHUIS. Goedemorgen Paul. Inmiddels 3 weken na ingebruikname , maar nooit te laat om mijn waardering voor u , uw bedrijf , en uw collega's uit te spreken.Een prachtig resultaat staat er , kijk maar. De achter- en zijwanden zijn er nog niet , maar virtueel was het toch mogelijk ze in de foto's te zetten, inclusief de beeldelementen. En dit gaat hier inmiddels de hele buurt rond , inclusief een vracht reclame voor u van onze kant. U bent met uw hele team heel bijzonder. Werkelijk alles was kloppend, een strakke rechtlijnige organisatie , een zeer vakkundige montage , en zei het meisje" zet 2 bazen bijelkaar , en je hebt ruzie " maar ooh ooh wat hebben we veel lol gehad. Een en al service. Wij rekenen uw bedrijf tot de grootsten , misschien niet in omvang maar wel in de prachtige uitvoering van uw taakomschrijving.gemaakt door een baas met visie....denken wij. Zeer hartelijk bedankt , ook alle collega's Groet enz
Reactie of foto toevoegen
“Zelfgemonteerde keuken”
Door Diane van Loon op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Goed geholpen met samenstellen van de keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem en inplaats een lever tijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing probleemloos”
Door Peter op dinsdag 8 sep 2020 20 | vestiging Ter Aar
Het is inmiddels onze tweede keuken bij het Keukenwarenhuis. De kwaliteit van deze showroomkeuken is goed. Deze keuken is bestemd voor onze vakantiewoning en is zeer redelijk geprijsd. De plaatsing verliep probleemloos in een dag. Maar het voorwerk , zoals het verwijderen van de oude tegels, stucwerk en electra moet je wel zelf regelen. Maar goed daar is de prijs ook naar.
FOTO VAN PETER
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door J. de Bruin op vrijdag 4 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Vanaf de eerste keer in het keukenwarenhuis tot dat de keuken geplaatst is door Anton Suijker van keuken montage Holland, niets dan lof, alles is perfect geregeld, de keuken wordt binnen gebracht en na plaatsing wordt het verpakkingsmateriaal opgehaald.
FOTO VAN J. DE BRUIN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer correct”
Door D. van Andel op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een warenhuis met heel veel keus. Geen opdringerige verkopers, maar ze zijn er als je ze nodig hebt. Het aankoop stappenplan is heel fijn en overwogen. Geen aanbetaling. De service en montage waren zeer correct. Zelfs na de inbouw blijven ze betrokken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Fam. Engels op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij het eerste bezoek uitgebreide info gekregen en voorlopige opstelling gemaakt. Niets was teveel voor Ahmad Mohammed. Vele keren door de showroom gelopen om mogelijkheden te zien en andere combinaties te bekijken. Ook het definitieve afroepgesprek was zeer prettig en professioneel. Patrick van Rooij nam alle tijd om onze kleine aanpassingen te verwerken of te corrigeren als er nog een betere oplossing was. Daarna goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het leverings- en betalingsproces. Op 7 augustus werd de Ballerina keuken en de AEG apparatuur keurig verpakt en compleet geleverd. Op 10 en 11 augustus heeft Anton Suijker van Keuken Montage Holland de keuken geplaatst bij meer dan 30 graden (hitte golf). Anton is een rustige en zeer vakkundige monteur. Overlegde veel met ons over aansluitingen, hoogte losse kastjes, plaats van handgrepen, etc. Tijdens de werkzaamheden was er prettig contact, vooral bij het integreren van de bestaande vloerverwarming unit in een hoekkast. De unit moest bereikbaar blijven. Toen de keuken geplaatst was werd alle verpakkingsmateriaal weer opgehaald. Ook werd de hele keuken nog van binnen en buiten gestofzuigd. Wat een service!!. Het keukenwarenhuis belde de dag erna nog op of er oplevering actie punten waren geconstateerd. Ook de nalevering van stootranden en vensterbank, welke pas na plaatsing definitief konden worden opgemeten, werd direct opgepakt. Wij zijn dik tevreden en genieten van onze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. ENGELS
Keuken met blauwe achterwand
REACTIE VAN JEANNE
Hoe duur was deze keuken als ik zo brutaal mag zijn?
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door e.weyzig op woensdag 5 aug 2020 20 | vestiging Ter Aar
Ik heb een keuken besteld bij John Jonker en hij beloofde dat alles goed kwam, en inderdaad alles kwam ook goed. de keuken heb ik zelf geplaatst en gemonteerd. bij de levering van de keuken was er een zijplaat beschadiging van de eiland dus gebeld en gemeld en binnen ongeveer 2 a 3 weken zou ik een nieuwe krijgen. inderdaad ik werd gebeld en het was binnen, ik moest toch in ter Aar zijn voor een pannenset dus kon ik het tegelijk ophalen in de magazijn. daarna de keuken afgemaakt en het is er mooi geworden. dus John toppie.
FOTO VAN E.WEYZIG
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geplaatst”
Door Freek en Engelien Dam op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij gingen ons orienteren. Eenmaal in de vestiging in Ter Aar, zie je zoveel mooie keukens dat we al snel besloten om hier onze nieuwe keuken uit te zoeken. Wij werden geweldig geholpen en goed geadviseerd over de diverse mogelijkheden. Na de definitieve keuze kregen we nog een afspraak om alles nog eens na te lopen zodat wij er zeker van zouden zijn dat wij de juiste keus hadden gemaakt. Na enkele aanpassingen (en tips die super waren) de keuken gekocht. Op 22 juli is de keuken geweldig goed geplaatst door Michel en Menno. Wat werkten deze 2 monteurs goed door en heel netjes. Bedankt mannen!!! Helemaal geweldig dat er ook een bedrijf kwam om alle dozen enz. op te halen. Ik kan iedereen het Keukenwarenhuis aanbevelen. Wat zijn wij blij met onze mooie keuken.
REACTIE VAN FREEK EN ENGELIEN DAM
De foto van onze mooie keuken
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing zeer vakkundig”
Door jan de Koning op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Dordrecht
We zijn goed en vakkundig geholpen met de ruimtelijke indeling, de keuken is zeer vakkundig geplaatst door Anton Suijker van keukenmontage Holland.
FOTO VAN JAN DE KONING
Panoramafoto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Fam. T. Visser (Wapenveld) op vrijdag 10 jul 2020 20 | vestiging Ter Aar
26 juni onze nieuwe hoekkeuken netjes bij huis geleverd op de afgesproken tijd.
Maandag 29 juni hebben we de keuken in eigen beheer geplaatst. Keuken was netjes compleet, alles paste perfect. We zijn reuze tevreden over totale verloop van koop tot levering. En we zijn erg blij met deze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. T. VISSER (WAPENVELD)
+ Toon extra foto van Fam. T. Visser (Wapenveld)
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Cfj van Rooyen op zondag 5 jul 2020 20 | vestiging Ter Aar
prima geholpen,goed advies.ook de aflevering goed. er was iets fout geleverd maar dat werd gelijk verholpen. voor het gasstel werd er zelf speciaal een kleine schroevendraaier meegegeven, dit omdat we op flessen gas koken in het chalet.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Reinier en Astrid op zaterdag 20 jun 2020 20 | vestiging Dordrecht
Enige maanden geleden - na een goed vergelijk tussen diverse aanbieders - langs gegaan bij Keukenwarenhuis in Dordrecht. Omdat wij geen standaard keuken hebben, wilden wij ons eerst goed oriënteren bij diverse aanbieders. Bij toeval begon onze oriëntatie bij het keukenwarenhuid i.v.m. een toen geldende actie. Wij hadden al direct een leuk gesprek met de adviseur Ahmad (super aardige man en erg kundig) en hoewel wij het eigenlijk nog niet direct van plan waren, stonden wij weer buiten met een gekochte keuken, zonder bij andere aanbieders terecht te zijn gekomen! Hierbij hadden wij totaal niet het idee dat deze keuken aan ons was opgedrongen, sterker: wij hadden - en hebben - het idee dat wij continue uiterst serieus zijn genomen. Nadat de keuken op papier was samengesteld, werd ons dossier overgedragen aan Paul. ook Paul liet zien dat hij zeer kundig en ervaren was. Wij hebben veel respect voor hoe Paul van een enorme berg informatie een duidelijk verhaal wist te maken. Tussentijds hebben wij nog wat wijzigingen in onze beoogde opstelling gemaakt en ook dat was geen enkel probleem. De datum van plaatsing kwam telkens dichterbij en toen bleek dat wij een foutje met een bestelde kraan hadden gemaakt. Ook dat heeft Paul nog een dag voor de daadwerkelijke levering van de keuken in orde weten te maken. ook hier weer niets anders dan lof! De keuken werd gebracht en door de enorme hoeveelheid van dozen, konden wij alleen maar hopen dat alles wat besteld was, ook daadwerkelijk was geleverd, dit zouden wij zien bij het monteren. Een paar dagen later begon de montage door Julio, welke zich keurig een dag voor plaatsing (in het weekend) bij ons melde met de starttijd. Bij het monteren bleek ook de grote vakmanschap van Julio en zijn collega's; in 2 dagen tijd zagen wij volledig de keuken ontstaan, welke wij toen eigenlijk alleen maar grotendeels op papier hadden bedacht en welke volledig aan onze wensen voldeed. Nu, een paar dagen staat onze keuken en wij vinden hem per dag mooier worden. Er waren wel een paar kleine rimpeltjes, maar deze zijn, of worden, uiterst professioneel recht gestreken. Terugkijken hebben wij van A tot Z een uitstekend gevoel overgehouden aan Keukenwarenhuis en alle medewerkers van de betreffende afdelingen en wij kunnen hen echt van harte aan iedereen aanbevelen. Tevens durf ik best aan te geven dat wij nogal kritisch zijn, maar ook hier zijn onze verwachtingen overtroffen. Wij wachten nu nog op enkele details, welke wij ná montage hebben besteld en op een nieuwe afzuigkap, want helaas was deze al beschadigd uit de doos gekomen ( zonder enige probleem, of discussie werd direct aangegeven dat hier een nieuwe voor wordt besteld), maar ook hier hebben wij het volste vertrouwen in. Kortom: zéér tevreden - kritische- klanten, die Keukenwarenhuis van harte aanbevelen aan potentiële nieuwe klanten
Reactie of foto toevoegen
“Hartstikke blij”
Door Jan en saskia van der Ham op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
Eigenlijk dachten we aan renovatie, maar eenmaal in de winkel bleek dat een nieuwe keuken net zo veel zou gaan kosten.....dus een mooie keuken uitgezocht op voorraad. Toen kwam de monteur om alles op te meten en hadden we nogal wat wensen dus in het 2e gesprek werd duidelijk dat het een bestel keuken zou worden en geen voorraad keuken.... wij dachten oh jee dat wordt mega duur.....ineens veranderde we alles van de kleur tot de inbouw apparatuur en de prijs was nog steeds zeer acceptabel!!! En dan de monteurs....wat een super mannen....zeer deskundig en alles zo mooi op maat gemaakt. Ze hebben er een werk aan gehad, maar wij zijn ze zo dankbaar!!! Elke dag genieten wij van onze keuken dankzij jullie!!!!
FOTO VAN JAN EN SASKIA VAN DER HAM
Aanrechtblad met kookplaat
Reactie of foto toevoegen
“Een 10 voor de monteur”
Door John Giesselbach op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Dordrecht
Er werd prima met ons meegedacht vwb opstelling enz. Verder prima info gedurende de voorbereiding . Keuken is perfect geplaatst door Anton Suijker van keuken montage Holland. Dit is echt een vakman, rustig en heel precies.Hij krijgt van mij een 10.
FOTO VAN JOHN GIESSELBACH
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Jf Bonnet op dinsdag 9 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben bij jullie een keuken gekocht, en zijn hier erg blij mee!
Het plaatsen van de keuken is door zeer goede vakmensen gedaan!
Mohlmann timmerwerken, wij zijn heel erg tevreden daarover!
Reactie of foto toevoegen
“Subliem”
Door Agnes op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
De After-Sales Service van Keukenwarenhuis vind ik subliem. Na anderhalf jaar liep er in mijn keuken een lade aan (pootje onder de kast moest worden bijgesteld). Toen ik hier melding van maakte, vertelde ik ook dat ik niet tevreden was over de plaatsing van mijn vaatwasmachine (dat niet door het bedrijf was uitgevoerd). Hoewel het niet hun fout/verantwoordelijkheid was, heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is geïnstalleerd (wat veel voeten in aarde heeft gehad). De directeur is duidelijk een man die staat voor zijn woord en hart heeft voor zijn zaak. TOP.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij frontproblemen”
Door PJ Brummelkamp op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na 3 jaar kwamen er strepen in de fronten van enkele deurtjes van onze keuken. Ook begon bij enkele fronten het oppervlak langs de grepen te bobbelen. Ondanks dat we het niet helemaal eens werden over de oorzaak regelde het Keukenwarenhuis bij de leverancier voor alle laden en deuren nieuwe fronten. Geweldige service!
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door Fam reedijk op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij binnenkomst voelde we ons meteen welkom. De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen. Een keuken geheel naar eigen wensen aangepast voor een mooie prijs. Daarna konden we handvatten nog wijzigen en nadenken over het keukenblad. Toen tekening nog eens doorgenomen en was geheel naar wens. Keuken netjes en op tijd afgeleverd. Dd hoekstukjes waren vergeten, de klantenservice ondernam meteen actie en 2 dgn later kon ik ze op komen halen. Was voor ons sneller dan opsturen. Afspraken worden nagekomen, zeer klantvriendelijk.
FOTO VAN FAM REEDIJK
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Fam reedijk
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Gouden monteur”
Door Jasper Risselada op zondag 10 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Monteur Geert heeft onze keuken vrijdag gemonteerd en heeft fantastisch werk geleverd. Snel, uiterst precies en keurig alles opgeruimd. Zo'n monteur verdiend goud, want zo zie je ze weinig! Geert, van ons krijg je een hele dikker 10!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M.van Veelen op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Prima voorstellen en uitleg over een Nolte keuken , zelf een beter VOORSTEL en zeker de prijs was bij het keukenwarenhuis veel l beter dan bij Nolte keuken. Snelle en prima aflevering. (zelfs het karton werd netjes opgehaald .) Bedankt Barry voor plaatsing van onze prachtige keuken. Wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN M.VAN VEELEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Monteur werkte netjes en goed”
Door Chris de Jong op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij aankoop van de keuken werden we heel goed geadviseerd, er werd meegedacht over mogelijke oplossingen en indelingen. Deze week is de monteur, Anton Suijker, geweest om de keuken te installeren, wat hij heel goed en netjes gedaan heeft (een prima vakman). Een stukje achterwand en een stopcontact waren helaas niet geleverd maar daar wordt aan gewerkt. Hij liep tegen een paar probleempjes aan maar wist die vakkundig op te lossen. We zullen zowel keukenwarenhuis als Anton van harte aan anderen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Ruud van der Sar op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nieuwe keuken aangeschaft. Zeer behulpzaam bij het aanpassen persoonlijke smaak. Afroepgesprek zeer professioneel en alles tot in de puntjes bekeken en uitgevoerd. Aflevering ook punctueel en monteur ook van alle markten thuis. Keuken stond binnen 2 dagen. Alles ook netjes achtergelaten.
FOTO VAN RUUD VAN DER SAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door M. Vandervelt op zaterdag 18 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een mooie keuken bij Keukenwarenhuis gekocht en die ook door ze laten plaatsen. Alles ging goed en er was niks kapot of beschadigd, wat je toch ook vaak hoort. Nadat je betaalt hebt bellen ze op om te bedanken voor de betaling. Een paar weken na het plaatsen belde ze netjes op om te vragen of we tevreden zijn met de keuken. Ik vind dit allemaal heel netjes.... Onze keuken is geplaatst door Anton Suijker van keuken montage Holland. Ik had al allemaal goeie berichten over hem gelezen en dit klopt allemaal, een vakman. Ik kan keukenwarenhuis iedereen aanraden. Mijn buren hebben er nu ook een nieuwe keuken gekocht...
FOTO VAN M. VANDERVELT
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jolanda During op vrijdag 10 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Prachtige keuken, anders dan anderen. Heel fijn geholpen en goede service. Montage is ook heel netjes en zorgvuldig. Kortom een heel tevreden klant.
FOTO VAN JOLANDA DURING
+ Toon extra foto van Jolanda During
+ Toon extra foto van Jolanda During
Reactie of foto toevoegen
“Oplossing is belangrijkste”
Door Fam. Koning op donderdag 9 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Twee jaar geleden een keuken gekocht en review geschreven omdat er verschillende mankementen aan waren. Nu vinden wij dat er in elk bedrijf fouten gemaakt worden, maar dat het veel belangrijker is hoe die opgelost worden. Ik wil iedereen vertellen, ze zijn opgelost! En hoe, we hebben een schitterende keuken waar alle problemen naar zeer tevredenheid zijn opgelost. We willen Mark van het Keukenwarenhuis dan ook bij deze heel erg bedanken! Ooit heeft hij ons beloofd dat alles in orde zou komen en hij heeft zijn woord gehouden! Mark bedankt en aan ieder die een nieuwe keuken wil gaan kopen, bedenk dat er overal fouten gemaakt worden, maar dat het belangrijkste is hoe ze/ en dat ze opgelost worden en dan ben je bij het Keukenwarenhuis aan het goede adres. Ook dank aan Jeroen Brugman( samen met zijn zoon)voor zijn vakmanschap, die je niet alleen terug vind in het plaatsen van de keuken, maar ook in het bijna naadloos plaatsen van het composiet blad! Wij gaan genieten!
FOTO VAN FAM. KONING
Geplaatste keuken
+ Toon extra foto van Fam. Koning
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Marian van Weelde op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Dordrecht
Heel tevreden met de aanschaf van onze Nobilia Stone Art keuken. Fijn geholpen door Robert-Jan met de aanschaf en definitief maken van de keuken. Vervolgens alles perfect afgeleverd en gemonteerd door Anton van Keukenmontage Holland. Ook de service van Keukenwarenhuis is prima. Er zal een kras op de afzuigkap en deze is goed en snel vervangen voor een nieuwe. Ik raad Keukenwarenhuis zeker aan.
FOTO VAN MARIAN VAN WEELDE
+ Toon extra foto van Marian van Weelde
Reactie of foto toevoegen
“Verwachtingen waargemaakt”
Door Fam. Franse op zaterdag 21 mrt 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij zijn zeer tevreden over het Keukenwarenhuis in het algemeen van verkoop tot en met installatie. Na diverse winkels bezocht te hebben, ging onze voorkeur uiteindelijk uit naar Het Keukenwarenhuis. Rustig de winkel rond gelopen zonder dat je direct werd aangesproken. Thuis de plannen en voorkeuren uitgewerkt en daarna een afspraak gemaakt. De verkoper heeft een en ander verder uitgewerkt aan de hand van onze wensen. Hierbij hebben wij ook een goed advies gehad voor wat betreft de kleur van de keuken, het aanrechtblad en de apparatuur. Het uiteindelijke kostenplaatje was ook redelijk naar onze verwachting. Daarna kwam de monteur bij ons langs voor de juiste afmetingen. Ook hier hadden wij direct een goed gevoel bij. Daarna weer een afspraak gemaakt om alles definitief te maken. Hier en daar nog wat aanpassingen om alles nog mooier te maken. Ook dit gesprek gaf ons een goed gevoel. Uiteindelijk werd de keuken geleverd en alles werd keurig in huis neergezet. Binnen 1 dag hebben de monteurs Jeroen en Jimmy de keuken volledig perfect gemonteerd. Doordat er een foutje was gemaakt bij de maten is er 1 kastje ingekort van 60 naar 50 cm en is er een nieuw deurtje besteld. Al het verpakkingsmateriaal werd direct afgevoerd en de keuken werd schoon opgeleverd. De monteurs hebben echt hun best gedaan om ons tevreden te stellen. De keuken hebben wij nu enkele dagen in gebruik en alles werkt perfect. Het keukenwarenhuis heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door J.H. van Gent op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij hebben een Nolte VRD (Nolte Lux met laklaminaat hoogglans front rondom opgedikt) keuken gekocht en geplaatst door een fantastische monteur Marco van der Avort uit Oosterhout. Hij heeft geweldig werk geleverd: elektriciteit, gas - en waterleidingen gelijk op de juiste plaats aangebracht zonder veel overlast. Daarna de keuken met een enorme nauwkeurigheid geplaatst. Hij ging ontzettend secuur te werk. En wat een werklust, zelden zoiets meegemaakt. Hij komt ook afspraken zoals afgesproken altijd na. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. Wij zijn in één woord ontzettend tevreden, mede dankzij Marco!!!!
REACTIE VAN J.H VAN GENT
Zeer tevreden met de plaatsing van onze nieuwe keuken. Met dank aan Marco van de Avort
Reactie of foto toevoegen
“Niet blij mee”
Door herman kroon op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
keuken gekocht 18000 euro vaatwasser met bestekla besteld krijg een vaatwasser zonder bestekla antwoord van hun is nieuwe type heb ik niet om gevraagd naar de zaak geweest u hebt gelijk u kan deze gebruiken tot de goede is geleverd dag later telefoontje wij wisselen hem niet om want u heeft hem al gebruikt terwijl hun zijden je kan hem gebruiken tot de goede er is.achterwand besteld moet 3 meter lang zijn kan is die 1,6 mm dik en van 0,9 mm dik kan in twee delen zie je niks van zijden ze krijg hem geleverd is 1,6 mm 2 delen moet op houten balken lijken dat het patroon anders is oke maar de balken moeten wel in lijn zijn wat niet zo is als het tegen mekaar staat hun antwoord hij bestaat niet in drie meter en het patroon klopt niet omdat het twee delen zijn dat is normaal. speciaal om gevraagd bij aankoop zie je niets van nee meneer zie je helemaal niets van.ze zeggen beste service in nederland nou de service is zwaar K mijn advies koop daar nooit je keuken als je betaald heb is de service weg en liggen de fouten bij jou volgens hun.als je daar een keuken koopt neemt de gesprekken op die je hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker tevreden”
Door D.A. Plandsoen op donderdag 27 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij hebben de keuken gekocht in Dordrecht. De ontvangst was hartelijk en de gesprekken over de keuze die wij hadden waren voor ons helder en duidelijk.
De leveringsdatum was goed overeengekomen en werd zeker stip op tijd afgeleverd. Ook de monteur (dhr. A. Suiker) was vriendelijk en heeft de installatie goed verzorgd. Wij zijn zeker tevreden met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Willeke Jak op woensdag 26 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Keuken is op 29 maart 2019 geleverd. De vaatwasser ontbrak: hier hebben we bijna 3 maanden op moeten wachten! Ook een kast was niet goed geleverd: geen punt: ook 3 maanden op moeten wachten. Inmiddels de eerste lekkage al gehad; de monteur constateerde dat er een nieuw kastje moest komen ivm waterschade: we wachten hier inmiddels al minstens een half jaar op. Contact verloopt zeer moeizaam omdat men de afspraken niet nakomt; personeel opeens met ontslag gaat en men elke keer met de vinger naar een ander wijst. Wij zijn nu nog steeds in afwachting van de juiste lades voor onder de was- en droogmachine. Voor het gemak is in beide lades een afvalunit in geplaatst?, maar hier moesten mandjes in voor de was. Men weet nog niet hoe dit op te lossen. Dit is een zeer beknopt verhaal van wat er aan contact is geweest met het Keukenwarenhuis; strekking is, dat we vanaf 1 april 2019, was natuurlijk ook een foute datum, nog zitten te wachten tot onze keuken nu eindelijk eens compleet is. Mocht ik ooit nog eens een keuken willen/moeten, dan gaan wij deze zaak beslist niet nog eens binnen!
REACTIE VAN WILLEKE
Het is nu 4 december 2020 en het probleem is nog steeds niet opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Prima combinatie”
Door Martin Draer op woensdag 26 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nolte Keuken gekocht en afgeleverd, met wat minpuntjes maar prima opgelost door ondersteunend team. Goed bereikbaar voor vragen, prima communicatie. Uitstekende service van Anton Suijker van Keukenmontage Holland. Prima combinatie. !!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door S.G. Nelissen op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nadat wij 4 jaar geleden de keuken hebben aangeschaft bleek bij een kastje de demping van het deurtje defect. (het sloeg te hard dicht) We hebben contact gezocht en onder problemen werden ons 2 nieuwe scharnieren toegestuurd, dit alles uit coulance omdat de garantie inmiddels verstreken was. Dit laat zien dat het Keukenwarenhuis een zeer professioneel en betrokken bedrijf is waar ook service hoog in het vaandel staat. Zeer veel dank voor deze geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim voor de service”
Door Joop Groothuis op zondag 16 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Afgelopen zaterdag een onderdeel (deurdemper) ter vervanging ontvangen voor mijn ca.10 jaar oude keuken. Geheel gratis geleverd en op gestuurd. Zeer vriendelijk door Tatjana behandeld. Een dikke pluim voor jullie service!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Svoboda op donderdag 13 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben nwe keuken in 2014 gekocht tot onze tevredenheid. Sommige scharnieren remden niet meer af. Na eerste kontakt kreeg ik 2 nieuwe scharnieren gratis! toegezonden. Bij mijn 2e verzoek om meerdere scharnieren die ik zelf wou betalen kreeg ik nog 6 stuks weer gratis! Ongelooflijk wat zijn jullie een topbedrijf..onze grote complimenten en dank
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Carmen Batenburg-Arenas op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Goede service van zowel de verkopers als van de monteurs die de keuken komen plaatsen. Wij raden deze keukenwinkel zeker aan.
FOTO VAN CARMEN BATENBURG-ARENAS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Service hoog in het vaandel”
Door Peter en Conny de Haas op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
In de loop der jaren al 2 keukens bij de fam Verkerk gekocht. De 2e bij Mark de eerste bij Verkerk Sr.de opa van Mark. Onze ervaring is dat service hoog in het vaandel staat ook nu weer bij een lekkende kraan dat alles in het werk gesteld wordt om het te vervangen onderdeel te bestellen en dat voor een keuken die al 12 jaar staat. Mocht onze keuken in de toekomst aan vervanging toe zijn is de keus snel gemaakt het wordt weer een '' Verkerk''
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Ria & Jan Brouwer op maandag 3 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Laatste Donderdag en Vrijdag van januari/2020 werd onze nieuwe Ballerina keuken geplaatst door Marco en Richard. Wat werken die mensen zorgvuldig, schoon en hard! Marco hield volledig rekening met onze wensen en er was hem geen moeite teveel om aanpassingen voor onze situatie te doen. Aan het eind ontdekte hij nog 2 putjes in het werkblad en een deukje in een apparaat die wij zelf niet gezien hadden. Hij verzekerde ons dat Keukenwarenhuis dat gaat regelen. De keuken staat er strakker in dan in de showroom. Het is een plaatje en alles werkt perfect. De aankoop bij Keukenwarenhuis was een heel proces en geen moeite was hen teveel om aan onze wensen tegemoet te komen. Omdat we de keuken ruim voordat onze verbouwing klaar was hadden besteld heeft die tijden in de wacht gestaan zonder enige aanbetaling. Prettige regeling. Nu lekker kokkerellen maar met 1 bedenking: Helaas maakt een perfecte keuken niet zomaar een betere kok.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door familie Wilsterman op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na lang zoeken naar een Nolte keuken werd ons geadviseerd naar Ter Aar te gaan voor een Nolte keuken. Daar aangekomen waren er keuze zat aan keukens. Wij werden goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en al onze wensen hebben wij kunnen waarmaken in de samengestelde keuken. In mei 2019 werd onze keuken geleverd en ook deels geplaatst. Wat wij niet wisten was dat deze keuken ons heel veel geduld en stress zou kosten . Je leert als consument gedurende deze periode welke bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen. De monteur die deze keuken voor ons geplaatst heeft, moest nog langs komen om enkele werkzaamheden af te maken. Dit bedrijf heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen, waardoor zij Keukenwarenhuis in een kwaad daglicht hebben gebracht naar de klant toe.

Na dit hoger te hebben gezocht kwam Keukenwarenhuis in beeld en brachten een huisbezoek om de situatie zelf waar te nemen. Na duidelijke afspraken gemaakt te hebben met de monteur kon hij zijn werkzaamheden voortzetten. Deze kwam hij echter ook weer niet na... Keukenwarenhuis besloot toen om deze monteur niet meer bij ons in te zetten. Wij kregen een nieuwe monteur ( Jurry Martinus) een monteur om U tegen te zeggen. Deze meneer kwam, en loste de problemen op die de anderen 8 maanden geleden nagelaten hebben. Onze keuken is vandaag 31-01-2020 uiteindelijk af....

Jurry als je dit leest bedankt. De communicatie naar het management (mevr. de Visser) van Keukenwarenhuis was top. Vanaf het probleem bij haar bekend was zat ze er continue bovenop. Je bent een topper.... De service van het bedrijf is uitstekend ondanks het in gebreke stellen van de monteur...
FOTO VAN FAMILIE WILSTERMAN
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN JURRY MARTINUS
Beste familie Wilsterman, ik lees deze review nu pas, maar heel erg graag gedaan !
Ik kreeg gisteren een mail met een aanvraag voor een montage bij familie van u waar ik nu al naar uit kan kijken, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Vriendelijke groet, Jurry Martinus
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanrader”
Door Hr. R. Koet en Mw. E.E. van Hal op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Geachte Keukenwarenhuis Ter Aar, Hiermede willen wij u hartelijk danken voor de service en kwaliteit, waarmee het vervangende werkblad/keukenblad kosteloos bij ons is vervangen voor een heel nieuw, gelijkend werkblad, in onze Nolte keuken, die we bij u enkele jaren geleden hebben gekocht. Uiteraard gaat onze dank ook uit naar het voortreffelijke werk en montage door de Hr. Jeroen Brugman, die deze werkzaamheden, naar onze volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Het blad ligt er veel mooier op als het vorige en de afwerking is nu ook helemaal compleet, wat bij het vorige niet geheel het geval was en waardoor er destijds ook scheuren in het keukenblad waren ontstaan, omdat er spanning op kwam te staan. Wij zijn heel erg blij met onze prachtige keuken waarvan we nu eindelijk volop kunnen gaan genieten en laten we het voorval van alles hopelijk snel vergeten.... Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige service en de afhandeling van onze klacht en misschien tot snel weer eens in uw winkel in Ter Aar, want wij blijven uiteraard trouwe klanten van u! Met vriendelijke groet, Ruud Koet en Ellen van Hal

Eerdere reactie van 22 februari 2015: Een prachtige keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis, we werden keurig netjes geholpen door het zeer vriendelijke personeel. Alle tijd werd er genomen en aan alle wensen van ons werd voldaan...., kortom een genot op zich om zo een keuken te gaan uitzoeken en kopen. Toen de aflevering en plaatsing van de keuken, deze werd zeer vakkundig gedaan door erg vriendelijk personeel. John... Chapeau Man, wat ben jij een vakmannetje op jou gebied en een zeer gezellig persoon... , nog bedankt voor alles! Toen de keuken geplaatst was en alle inbouwapparatuur van AEG was afgemonteerd, kwam en een schoonmaak bedrijf die alle rommel kwam opruimen en al het verpakkingsmateriaal meenam, we hoefden zelf niets op te ruimen. Ook kreeg de keuken nog een schoonmaakbeurt, zodat deze zo ingeruimd kon worden, kortom een dikke 10 is hier op zijn plaats!

Onze keuken bestaat uit een Nolte keuken in hoogglans in de kleur Magnolia en een natuurstenen bovenblad, het kookgedeelte is een extra grote AEG- inductiekookplaat, zodat we geen gas meer hebben en het warm water wordt voorzien d.m.v. een kleine Daalderop Close In-Boiler van 10 liter (wij hebben nm. een grote voor de badkamer van 80 liter apart), verder hebben wij een dubbel vrieskast, dus 2 stuks, 1 met 3 lades en 1 met 4 lades en een grote koelkast met een "low-frost" systeem, dit systeem hebben de vriezers ook. Verder heeft de keuken een ingebouwde AEG-Vaatwasser en Combi-oven/Magnetron/Hete Lucht en een prachtig systeem voor de hoekkastjes, hier zitten 2 uittrekbare opruimplateaus in, zodat de ruimte optimaal benut word. Ook hebben wij een ruimte erin voor ons afval, daar staan 3 afvalbakjes in en erboven zit een schuifplateau, zodat de bakken niet kunnen gaan stinken, voor de rest hebben we 3 grote lades waarvan er 1 voor het bestek is en 2 losse bovenkastjes. De afzuiger is echt een design van AEG en is van RVS en is van koolstoffilters voorzien, dus een afvoer naar buiten is niet nodig en werkt prima! Kortom een prachtig geplaatste U-Keuken alwaar wij erg blij mee zijn en zeer vakkundig is geplaatst, nadat wij deze met veel plezier hadden gekocht en zeer vriendelijk te zijn geholpen. Een echte aanrader dus het Keukenwarenhuis in Ter Aar!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenwarenhuis
aDordrecht (89 ervaringen), Einsteinstraat 29, 3316 GG Dordrecht, tel 088 - 010 12 01
bTer Aar (206 ervaringen), Stobbeweg 21, 2461 EX Ter Aar, tel 088 - 010 12 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.