Feedback
7,7

Keukenwarenhuis

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenwarenhuis.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
Kom ook naar de grootste keukenshowrooms van Nederland. Heerlijk vrijblijvend oriënteren en inspireren! Je vindt daar alle mogelijke keukenstijlen en ideeën onder een dak.

Keukenwarenhuis is een zelfstandig familiebedrijf met keukenervaring sinds 1964!

Alle keukens in de showroom staan compleet en netto geprijsd en dat voor ieder budget, zodat u zelf vrijblijvend kunt beslissen of u met een verkoper in gesprek wilt gaan. Ook kunt u natuurlijk later nog eens komen kijken, als uw ideeën meer vorm gekregen hebben.

DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• vrijblijvend oriënteren en inspireren;
• ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• zes maanden reserveren mogelijk;
• rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• alles met prijzen in de showroom;
• unieke en veilige werkwijze;
• kiezen en kopen in twee stappen;
• montage in geheel Nederland.
Ervaringen
Er zijn 329 ervaringen over Keukenwarenhuis. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren197 ervaringen
4 sterren70 ervaringen
3 sterren8 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster39 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Ontzettend bedankt”
Door Stephanie en Jim op zondag 5 feb 2023 23 | vestiging Ter Aar
Wij hebben sinds afgelopen donderdag onze nieuwe keuken! We moesten er even geduld voor hebben. (in augustus gekocht). Maar we zijn er super blij mee! Goede service, alles klopte, & een hele aardige keuken montage monteur! Hans van der Voorst je bent onze held in anderhalve dag tijd wist je onze droomkeuken te plaatsen! Keukenwarenhuis ontzettend bedankt voor alles! Wij raden iedereen aan bij jullie een keuken te kopen! Ruime keuze, mooie showroom, en mee denkend.
FOTO VAN STEPHANIE EN JIM
+ Toon extra foto van Stephanie en Jim
+ Toon extra foto van Stephanie en Jim
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is super mooi geworden”
Door E.Wenning op vrijdag 3 feb 2023 23 | vestiging Ter Aar
In Ter Aar een Nolte keuken gekocht, later wilden we toch wat veranderingen, in 2e gesprek mooi opgelost, en gisteren geplaatst door Peter van Teulingen keuken montage, is super mooi geworden.
FOTO VAN E.WENNING
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door G.C. de Jong op donderdag 2 feb 2023 23 | vestiging Ter Aar
Een mooie betonlook keuken gekocht en heel netjes geplaatst door de monteurs, de afspraken en wijzigingen waren ze in het geheel niet moeilijk in.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de service”
Door Ben Goorts op dinsdag 24 jan 2023 23 | vestiging Ter Aar
We hebben een complete keuken gekocht. De installateur zag wat deukjes in kastdeuren. Die werden zonder problemen 'vervangen'. De vervangen deuren konden we houden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies, goede service”
Door J.M Brochard op zaterdag 14 jan 2023 23 | vestiging Dordrecht
Nieuwe keuken daar gekocht. Goed advies goede service. Op tijd geleverd volgens afspraak poten van de keuken zaten er niet bij gebeld en een uur later werden deze gebracht met een personen auto. Klasse.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen en afspraken worden nagekomen”
Door olga van der meer op woensdag 4 jan 2023 23 | vestiging Ter Aar
Via een kennis verwezen naar Keukenwarenhuis Ter Aar, een advies waar we heel blij mee zijn. We zijn daar prima geholpen. Er werd met ons mee gedacht, we kregen nuttige adviezen, men nam alle tijd voor ons en alle afspraken die zijn gemaakt zijn nagekomen. Top team in Ter Aar!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M Plaisier op vrijdag 30 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Een hele mooie keuken voor een betaalbare prijs in een goede kwaliteit. Werden er zeer goed geholpen vakkundig geïnstalleerd en netjes afgeleverd. Afval werd opgehaald en keuken schoongemaakt. Zijn zeer tevreden.
FOTO VAN M PLAISIER
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe frontjes voor de hele keuken”
Door R.Namjesky op donderdag 29 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
De kundigheid van de verkoper- en de vriendelijkheid waren super. Wat er wordt beloofd wordt ook nagekomen, ik kan het zeker aanbevelen,
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Karin Noorman op dinsdag 27 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
De verkoper was totaal niet opdringerig vwt aansmeren apparatuur etcetera. Goed advies gekregen en een prettig gesprek gehad. Het monteren wilde mijn man graag zelf doen en evengoed hebben wij een gedegen montagetekeningen hiervoor ontvangen. Nadat mijn man 1 foutje had gemaakt kregen we zelfs ook dat onderdeel nog thuis gebracht. Al met al zijn wij een zeer tevreden klant en hebben we nog dagelijks plezier van onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Albert Redegeld op donderdag 22 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Zeer prettig geholpen in Ter Aar. Word niet gelijk lastig gevallen bij binnenkomst. Bij het samenstellen zeer behulpzaam en nemen de tijd. Ook thuis prima montage van de monteur. Al met al zeer tevreden en zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Superblij met mijn nieuwe keuken”
Door Ingrid runhaar op donderdag 22 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Je wordt daar heel leuk en goed geholpen. En je krijgt heel goed advies. Ben echt superblij met m'n nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is prima verlopen”
Door Louis op woensdag 21 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Van het eerste gesprek tot aan de oplevering, het was allemaal prima. Niet pushen in een bepaalde richting. Gewoon rustig zelf bepalen wat je wilt. Zowel de medewerkers van Keukenwarenhuis als de monteurs zijn vakmensen die weten waar ze over praten. Iedereen heeft puik werk geleverd. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service”
Door Jacco Van den Broek op dinsdag 20 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
In maart werd onze keuken geplaatst, helaas waren er 14 onderdelen niet goed, beschadigd, niet geleverd of verkeerde maat. Daarna heeft het nog 7 maanden, 6 huisbezoeken 30 telefoontjes en heel veel irritaties geduurd tot hij in november af was. Na een klachtenbrief te hebben gestuurd kregen we ineens binnen 12 uur{dat is ze nog nooit gelukt in de 7 maanden ervoor} een afwijzing van onze klacht, waarschijnlijk geschreven door iemand die standaard briefjes typt en niet de moeite neemt om inhoudelijk in te gaan op de klacht. Helaas, mooie keuken, als je maar vasthoudend bent anders komt hij niet af, maar service zeer slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service en mooie keuken”
Door Anton Barendregt op maandag 19 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Vanaf het eerste bezoek tot en met de installatie bij ons thuis. Erg klantvriendelijk, goede kwaliteit van de keuken en vakmensen bij de installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mary Berlips op zondag 18 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Mooie keuken gekocht. Erg goed advies gekregen. Niet opdringerig maar de verkoopster Zoë. dacht goed mee ben zeer tevreden zal deze zaak zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm bedankt”
Door Ellen op zaterdag 17 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Heel goed advies, voldoende keuze mogelijkheden om snel te leveren en zeer klantgericht. Enorm bedankt!
FOTO VAN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Hans en Trudy Zomer op vrijdag 16 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super tevreden over de aankoop van onze keuken! Vanaf de aankoop tot en met de installatie! Aandacht, meedenken, service! We genieten van onze mooie nieuwe aanwinst!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jan Boender op dinsdag 13 dec 2022 22 | vestiging Dordrecht
Hallo, mijn ervaring met keukenwarenhuis is een aangename. Als je aan een nieuwe keuken begint en je hebt je keuze gemaakt met de verkoper begint het echte werk op de dag van de levering. En er waren een paar zaken niet als verwacht, wat kan gebeuren met een dergelijke hoeveelheid te leveren artikelen. Wat het Keukenwarenhuis m.i. prima doet is klantenservice, op elke vraag kwam een beleefd antwoord en wachttijden kort. en ook de oplossingen waren adequaat. Een verademing in het huidige tekorten tijdperk. Voor mij een aanrader voor keuken zoekenden.
Reactie of foto toevoegen
“Uitmuntende service”
Door José de Goeij op maandag 12 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Er werd niks opgedrongen maar juist mee gedacht, budget, wensen, levering, apparatuur. Er werd echt geluisterd en er was ruimte om zelf te kijken naar materialen. Ook na aankoop van de keuken een goed contact en uitleg, kan niks anders zeggen dan uitmuntend bedrijf/personeel en service
FOTO VAN JOSÉ DE GOEIJ
+ Toon extra foto van José de Goeij
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door John Ramautar op zondag 11 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Soepel, meedenkend en flexibele medewerkers.
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door Familie Oppelaar op woensdag 7 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Bij keukenwarenhuis word er goed naar de wensen geluisterd en word er goed met je meegedacht! Van begint tot eind alles keurig geregeld, op de dag van de levering miste er een onderdeel maar werd diezelfde dag alsnog geleverd, zodat de monteur direct door kon gaan met het plaatsen van de keuken. Dat noem ik nou topservice! Wij zijn echt super blij met onze nieuwe keuken en zullen keukenwarenhuis aan iedereen aanraden.
FOTO VAN FAMILIE OPPELAAR
+ Toon extra foto van Familie Oppelaar
+ Toon extra foto van Familie Oppelaar
Reactie of foto toevoegen
“Super bedankt”
Door Ron Bakker op zaterdag 3 dec 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ik heb in het jaar 2021 een complete Nolte keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis in Ter Aar. Goed en vriendelijk geholpen, wat een super bedrijf. Aardige vriendelijke verkoop medewerkers, die er verstand van hebben. Het plaatsen ging ook heel goed. Aardige monteur die alles nauwkeurig heeft geplaatst. Top. Communicatie was ook perfect als er wat was even een belletje en het werd geregeld. Ik heb over dit bedrijf niks te klagen en ik zal het ook bij iedereen aanraden. Super bedankt Keukenwarenhuis. Jullie zijn toppers.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door Ton Timmer op vrijdag 18 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
Bij het eerste contact werden we al goed geholpen. Er werd met ons meegedacht. Montage duurde wel wat lang, maar dat lag meer aan de drukke agenda van de monteur. Enig minpuntje was dat niet alles gelijk aanwezig was, maar daarentegen werd niet moeilijk gedaan over beschadigingen. Dit werd goed aangepakt.
Reactie of foto toevoegen
“De klant is koning totdat ze betaald hebben”
Door JaniekedR op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
In coronatijd online een keuken uitgezocht. Het uitkiezen en de koop verliep soepel. Helaas is de service achteraf als onderdelen verkeerd gemonteerd zijn, schrikbarend slecht. Voor de 4e keer heb ik een probleem gemeld door een montagefout. Ze geven hun excuses, monteur wordt gevraagd contact op te nemen met ons voor een afspraak en dan is het stil. Het duurt elke keer zo lang voordat ze het oplossen. Zij hebben contact met zzp'ers als monteurs. De communicatie daar tussen monteur en klantenservice is heel slecht. Het spijt mij om te zeggen: maar de klant is koning totdat ze betaald hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door W.N.Vink en G Vink-Nowak op dinsdag 15 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij zijn er blij mee, vooral het koken op inductie. Mooie vormgeving van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer fijne service”
Door Arend van der Velden op maandag 14 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
Al eerder de winkel bezocht op zoek naar een keuken, net als genoeg andere keuken bedrijven. Tevreden vanaf het moment van binnenkomst. Simon die geen Pusher van verkoper is, maar gewoon rustig en informatief uitleg gaf van waar op te letten bij koop keuken. Dit goede gevoel gaf ons de zekerheid om bij jullie de keuken te kopen.
Keuken gekocht met een goed gevoel, vertrouwen in jullie en een goede prijs.
Na 14 weken is de keuken op 31 oktober geplaatst door Michel. We wisten al wel een beetje wat we wilden, maar het resultaat heeft onze verwachtingen overtroffen.
Wat ook nog een zeer fijne service was, het bezoek van een schoonmaker die de verpakkingen kwam halen en de keuken stofzuigde en schoon achterliet voor gebruik.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Kees Freyee op woensdag 2 nov 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hebben voor de tweede keer een keuken gekocht bij het keukenwarenhuis: vroeger bij Verkerk, nu bij het keukenwarenhuis. Waarom hier? Onze vorige keuken was een Nolte en daar waren we zo tevreden over dat we nu weer een keuken van dit merk wilden. Waarom bij keukenwarenhuis? Zij kunnen dit merk leveren en bieden nog zoveel meer. Mijn vrouw en ik zijn bij meerdere keukenzaken geweest. Bij keukenwarenhuis voelden we ons op ons gemak. We werden niet " gestuurd" en er werd goed naar ons geluisterd en meegedacht. We kregen goede aanvullende adviezen over zaken waar we nog totaal niet bij stil hadden gestaan. Extra fijn was, dat je in Ter Aar zelf kon kiezen uit diverse kookplaten, aanrechtbladen, koelkasten etc. Nadat we tot koop besloten hadden, kregen we nog een gesprek met een andere medewerker , die alles nog eens rustig met ons door nam. Heel plezierig was de communicatie met het bedrijf, zowel telefonisch als via de mail. We werden steeds door zeer vriendelijke mensen (dames) te woord gestaan. Via de mail werden we geïnformeerd over leveringsdatum, betaalwijze en datum van installatie. Alles volkomen helder en duidelijk. En wat werd afgesproken, wordt ook nagekomen.
Twee kundige monteurs hebben de keuken geïnstalleerd. En tot onze verbazing kwam later op de dag nog iemand langs om het verpakkingsmateriaal op te halen, te stofzuigen en een doekje over de keuken te halen. Hij constateerde, dat er een stukje plint los zat en een afvoer iets lekte. Eén telefoontje naar de monteur en die stond de andere dag, zaterdagmiddag, al op de stoep om die zaken in orde te maken. Tot volle tevredenheid. Ik ben niet in dienst van het Keukenwarenhuis, heb er geen belangen. Dit is mijn oprechte mening over dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is na 24 weken nog niet af”
Door Jolanda Davidse op maandag 31 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Week 20 me keuken geplaatst nu week 44 staat hij nog in folie en zijn me keukenbladen achterblad en afzuigkap nog in ter aar. Geen plinten niks af een stopcontact. Is maar een keuken van haast 20,000 gekocht van erfenisje van me ouders. Geen monteur beschikbaar ach hij is betaald. Dat ik hier kapot van gaat interesseert ze niet.
FOTO VAN JOLANDA DAVIDSE
+ Toon extra foto van Jolanda Davidse
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Ineke slikboer op dinsdag 25 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
We zijn ontzettend blij met de keuken. Alleen was het moeilijk met de apparatuur.
Maar inmiddels opgelost.
FOTO VAN INEKE SLIKBOER
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, wel veel wantrouwen richting klant”
Door M. Smit op maandag 24 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Het vertrouwen van de leverancier richting de klant is niet erg groot. Ik moest erg lang wachten bij het ophalen van de keuken totdat de magazijnmedewerker goedkeuring van het kantoor kreeg, en bij het om ruilen van een defecte kookplaat moest de oude gelijktijdig worden ingeleverd bij het ophalen van de nieuwe. Ondanks ik had gevraagd om dat los van elkaar te doen vanwege logistieke problemen van mijn kant. Dat is volgens mij een vorm van wantrouwen en dat is erg jammer. Verder is de keuken, de levering en de service Top. Ik zal jullie zeker aanraden bij andere klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Een zeer mooie keuken”
Door Robert Mulder op maandag 24 okt 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hebben na wat strubbelingen uiteindelijk een heel mooie Nobilia keuken in gebruik kunnen nemen. Na het betalen van het volledige bedrag werden alle onderdelen op de afgesproken dag geleverd. Door deze volledige betaling heb je in feite geen wisselgeld meer richting de leverancier. Tijdens het planningsgesprek werd ons verteld dat stucwerk achteraf mogelijk zou zijn. Helaas bleek dat niet zo te zijn en ging de monteur bij de eerste montagepoging onverrichter zaken weer naar huis. Na het laten stucen van de ruwe keuken kon na ruim een week de keuken alsnog geplaatst worden. Dus een weekje kamperen tussen de dozen en nog wat langer koken op elektrische kookplaatjes. Onze tweede monteur, Anton Suijker, heeft in twee dagen tijd een zeer mooi resultaat behaald. Een erg vriendelijke en bekwame vakman. Jammer alleen dat ik zelf nog even langs het Keukenwarenhuis moest, omdat ze ons per abuis de verkeerde afzuigkap hadden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Ben en Miriam van Dam op zondag 23 okt 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hebben een mooie Nolte keuken uitgezocht. Netjes geholpen in de winkel en goed advies gehad. Ondanks de lange levertijd (waar iedereen last van had) is alles netjes geleverd op de afgesproken tijd. Het plaatsen is ook prima verlopen. Alles was aanwezig. Het is het wachten waard geweest! Super blij!
FOTO VAN BEN EN MIRIAM VAN DAM
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door W.M.Spoor op zondag 23 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Complete keuken gekocht, volgens afspraak alles gemonteerd, een dikke pluim voor de vakman die alles kwam plaatsen, wij zijn zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig”
Door Julia Kraaijkamp/Splinter op woensdag 19 okt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Kennis gemaakt met verkoop adviseur Dennis en dat was een gouden vondst zelfs in zijn vrije tijd stuurde hij een prachtige tekening voor onze keuken. Al zijn tips en trucs toegepast en al onze ideeën verwerkt in het ontwerp. We gooiden al onze wensen in de blender en t is echt fantastisch geworden. Echt geweldig.
FOTO VAN JULIA KRAAIJKAMP/SPLINTER
+ Toon extra foto van Julia Kraaijkamp/Splinter
+ Toon extra foto van Julia Kraaijkamp/Splinter
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij met onze mooie keuken”
Door M.Snijders op dinsdag 18 okt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Helemaal blij met onze mooie keuken van keukenwarenhuis. Goed advies gekregen, keuken is nog niet helemaal af, maar dat zijn de puntjes op de i. Ik vertrouw er helemaal op dat ook dat goed gaat komen. Wel wat vasthoudende verkoper, maar daar waren we wel op voorbereid. Ook bij plaatsen goede adviezen gekregen. Wanneer de keuken helemaal compleet is, is mijn oordeel 5 sterren ipv 4.
FOTO VAN M.SNIJDERS
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Wilco op donderdag 29 sep 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hadden een mooie hoekkeuken gekocht, met composiet blad. Robbert heeft ons goed en kundig geholpen, met uitzoeken van de keuken, en de apparatuur. Later nog een keer terug geweest met de juiste maten, want we moesten zelf de keuken inmeten ivm de afstand bedrijf-(toekomstige) woonplaats. Dat was wel ff een dingetje, want de maten waren wel verantwoordelijkheid klant. Maar dat is in 1x goed gelukt. De jongens die de keuken kwamen bezorgen, werkten hard en secuur.
Toen alles in de kamer stond, hebben we samen de lijst van onderdelen nagekeken en 1 voor 1 afgevinkt, en toen bleek dat alles er was. Na 2 dagen kwam de monteur, en die man heeft zo ontzettend hard gewerkt. Hij heeft in zn eentje de hele keuken in 1 dag geplaatst, incl achterblad, en apparatuur aangesloten. En het blad en de achterwand waren zwaar hoor, maar hij pakte ze alleen op, en heeft ze netjes geplaatst. De enige verrassing was toen we nog wat achteraf moesten betalen, voor de gebruikte onderdelen die hij gebruikt had om de hele boel aan te sluiten.
We hadden een "ontzorgde keuken gekocht ", en hier niet op gerekend, maar het bedrag was te overzien, dus graag betaald. Wij zijn, ook nu nog, dik tevreden over de hele procedure. Ook de nazorg die je achteraf krijgt, met de vraag of alles wel naar wens is, waar maak je dat nou nog mee?
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Henk op woensdag 21 sep 2022 22 | vestiging Ter Aar
Waren wat sceptisch want je hoort zulke nare verhalen over keukenwinkels, maar dat is volstrekt niet nodig bij het Keukenwarenhuis. Begeleiding, afspraken, betaling alles perfect geregeld. Voor/meerwerk en plaatsing van de keuken door zeer bekwame installateur. Vooraf heldere afspraken die zijn nagekomen. Duur? .. dat viel ons dus echt mee!
REACTIE VAN HENK
O ja en geen vooruitbetaling ook niet onbelangrijk in deze tijd
Reactie of foto toevoegen
“Afmaken van de keuken duurt erg lang”
Door Fam van wel op maandag 19 sep 2022 22 | vestiging Dordrecht
Onze keuken vorig jaar 1ste afspraak in oktober gehad 2de afspraak zou in december plaatsvinden maar door corona werd dit februari bestelling geplaatst maar door het te kort aan monteurs werd die pas 21juni geplaatst en ja hoor er ontbraken een paar dingen maar ook onze achterwand die nog ingemeten moest worden oké jaren 30 huis alles scheef dus prima eindelijk na bijna 3 maanden staat de achterwand in de achtertuin te wachten op de monteur mail gestuurd geen antwoord en de andere ontbrekende spullen zouden in week 36 geleverd worden je kan gewoon zelf niet verder met afwerken zo teleurstellend ik zie heel veel commentaar voorbij komen van prima geholpen de keuken is nog niet geplaatst hé succes.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Gerda op dinsdag 13 sep 2022 22 | vestiging Ter Aar
Mooie kwaliteit keuken (Nolte). Levering volgens afspraak. Geweldig professioneel geïnstalleerd. Duidelijke communicatie. Servicegericht. Onze oven bleek niet leverbaar, voor hetzelfde geld nieuwste uitvoering geleverd gekregen. Heel tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“3e keuken”
Door Peter en Conny de Haas op donderdag 18 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hebben inmiddels onze 3e keuken bij de fam Verkerk ik zeg familie want onze 1e keuken komt nog bij de opa van de huidige eigenaar kleinzoon Mark vandaan.

Eerdere ervaring van 9 februari 2020: In de loop der jaren al 2 keukens bij de fam Verkerk gekocht. De 2e bij Mark de eerste bij Verkerk Sr.de opa van Mark. Onze ervaring is dat service hoog in het vaandel staat ook nu weer bij een lekkende kraan dat alles in het werk gesteld wordt om het te vervangen onderdeel te bestellen en dat voor een keuken die al 12 jaar staat. Mocht onze keuken in de toekomst aan vervanging toe zijn is de keus snel gemaakt het wordt weer een '' Verkerk''
FOTO VAN PETER DE HAAS
REACTIE VAN PETER DE HAAS
We vergeten eigenlijk nog Pim de keukenadviseur te bedanken die ons zeer plezierig heeft bijgestaan bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken !!!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes afgerond”
Door Marcella Polis op donderdag 18 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
In mei 2018 hebben wij een inbouwkeuken gekocht om begin oktober, na een uitbouw van de keuken zelf te laten plaatsen. Het plaatsen liep niet soepel en de afronding duurde uiteindelijk acht maanden door een combinatie van factoren. Deze lagen deels bij de fabrikant (incomplete (na)leveringen), deels bij Keukenwarenhuis en deels bij de communicatie tussen verschillende partijen: onze aannemer, Keukenwarenhuis, verschillende monteurs (niet in dienst van KW) en onszelf. Het belangrijkste is dat alles uiteindelijk goed is gekomen, vooral doordat de baas van het bedrijf op een gegeven moment zelf is gaan ingrijpen in onze casus. Nadat alles rond was is hij persoonlijk bij ons langsgekomen en heeft hij uitgebreid de tijd genomen om alles wat niet goed was gegaan door te spreken. Daarnaast kregen we ter compensatie van alle gedoe een door Keukenwarenhuis betaald uitje. Hiermee is alles in onze beleving toch netjes afgerond.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Mieke op donderdag 11 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Je wordt er goed en vriendelijk geholpen. Regelmatig wordt je op de hoogte gebracht. Je krijgt nog een keer de tijd om alles nog eens door toenemen en eventueel aan te passen. Ik had een keuken met ingebouwde apparatuur gekocht. De datum die je afspreekt is ook echt waar ze zich aan houden. Ook de monteur is iemand die verstand van zaken heeft en goed door werkt.
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt het nakijken”
Door B.Alderliesten op dinsdag 9 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Na handtekening van koop .,heeft koper verplichtingen en verkoper maakt er een potje van! Twee maanden na handtekening was er een definitief gesprek om te bestellen. Fabriek vroeg 5 maanden leertijd. Keuken werd geleverd na 7 maanden maar al gauw kregen we bericht dat de datum van plaatsing niet door kon gaan i.v.m personeels tekort. Dat was niet prettig in een overvolle woonkamer! Na 5 dagen werd de keuken geplaatst Plaatsing geschiede door een bouwvakker geen Keukenmonteur. Uiteindelijk hebben we zelf besloten verschillende werkzaamheden uit te voeren omdat er geen vertrouwen was in een nette en mooie afwerking. Al met al heeft de keuken 1 jaar levertijd gehad voordat het klaar was. Om kort te gaan : wij zijn zeer teleurgesteld in dit bedrijf en hebben veel spijt dat we de keuken niet in Duitsland hebben besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door spekman op maandag 8 aug 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn heel goed geholpen door Carlos met het uitzoeken van onze keuken. De keuken werd op de afgesproken tijd bezorgd en alle onderdelen zijn geleverd. De keuken is door Keukenmontage Anton Suijker gemonteerd. Wat een super "monteur". Wij zijn heel tevreden en blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, maar nog niet af”
Door jolanda op dinsdag 26 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Heb een inbouwkeuken gekocht. De service in de winkel was top. De keuken is in juli geleverd. De levering ging allemaal goed. De montage is ook goed verlopen en in gedaan door Anton Suijker. Helaas was er 1 kast niet op maat gemaakt en zit nu met een keuken die niet af is. Daar ben ik wel in teleurgesteld. gebeld maar een nieuwe kast gaat weken zo niet maanden duren. Anton was top en heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af en klantservice slecht bereikbaar”
Door Mark Verweij op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Helaas zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Om alle vervelende ervaringen te beschrijven zou veel tijd kosten. Belangrijkste probleem nu is dat de keuken is neergezet, maar dat de foute en missende onderdelen al wel geleverd zijn, maar tot op heden geen contact meer is gelegd wanneer een monteur het komt afmaken en de keuken komt afstellen. Er is werkelijk geen kast of la recht en het is emotioneel pittig te verwerken dat de betaling van een kleine 25,000 euro door ons reeds betaald is. Klantenservice reageert niet meer op mails en telefonisch slecht bereikbaar.
Reactie of foto toevoegen
“U keuken met eiland”
Door Joke van trigt op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Hele mooi zwarte keuken gekocht met apparatuur. Een u keuken met eiland.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerde keuken”
Door Erwin van Schalkwijk op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Eerlijk advies. De verkoper(s) hebben veel ervaring, wij kregen direct tips mee voor de montage van de greeploze keuken die wij gekocht hebben. Wij zijn echt zeer tevreden, prijs, kwaliteit en levertijd klopte en ook de levering was zoals beloofd. De transporteur heeft samen met mij de lijst nog even doorgelopen of alles kompleet is. Aanrader, deze dames en heren van Keukenwarenhuis weten wat zij verkopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met het resultaat”
Door Patrick op vrijdag 22 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
IIn de winkel goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken en de bijgehorende apparatuur. De levering van de keuken is op mijn verzoek naar achteren geschoven, dit was geen probleem. De keuken werd keurig op de afgesproken datum bezorgd. Had ervoor gekozen om de keuken zelf te plaatsen, dat is gelukt, maar zonder de super goede telefonische ondersteuning was het me zeker niet gelukt, Veel vuldig ben ik op een zeer professionele en klantvriendelijke manier geholpen bij het plaatsen van de gehele keuken. Ben zeer blij met het resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Zelf geplaatste keuken”
Door Michiel op donderdag 21 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht voor zelf plaatsen prima te doen met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Meijer op dinsdag 19 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Zeer behulpzaam en meedenkend, mooie kwaliteit keuken echt wat er van had verwacht.
FOTO VAN MEIJER
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door Wil de Koning op maandag 11 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Verrast door de duidelijkheid van verkoop, aflevering en installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Kes op zaterdag 2 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ik kan niet anders zeggen dat ik goed geholpen ben door keukenwarenhuis. Een heel mooi warenhuis met een ruime keuze aan opgestelde keukens. De gesprekken waren zeer informatief en constructief. Alles is perfect geleverd, de monteur Jurdy heeft een grote prestatie geleverd door de keuken in een dag te plaatsen. Ik ben zeer tevreden over de geleverde prestaties van het hele team. Ik beveel keukenwarenhuis van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte bereikbaarheid en service”
Door JC van der Plas op dinsdag 21 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Goedendag. Wij hebben begin februari keuken gekocht bij Keukenwarenhuis ter Aar. Uitermate goed geholpen door de desbetreffende verkoper toen. Later die maand nog terug geweest ivm met enkele aanpassingen. 13/06/2022 zou de keuken geleverd worden en de dag erna 14/06/2022 geplaatst door een monteur via het Keukenwarenhuis.echter op vrijdag10/06/2022 telefoontje dat de keuken niet geleverd was en ze oplossing zouden zoeken. 13/06/2022 telefoontje dat keuken waarschnlk woensdag 15/06/2022 zou arriveren, dr was alleen geen monteur beschikbaar. Hoop bla bla, keuken toch afgeleverd op wo en monteur voor installatie op do16/06 gevonden. Echter, geen stelpoten aanwezig, die kon monteur ff op gaan halen in ter aar, na 1,5 h terug. Toen bleek de inductiekookplaat met afzuiging te ontbreken, vaatwasser te hoog, die past niet onder aanrecht. Keuken nu half af dus met nood kookplaatje dat veel kleiner is dan de uitsparing in aanrecht en zonder afzuiging. Hoop heen en weer gebel en steeds weer ander negatief antwoord. M.a.w., zoek het ff lekker uit, die 15000 euro hebben ze binnen dus zij hebben de tijd. Wat een drama. Dus de bereikbaarheid en service is gewoon abominabel slecht.

Aanvulling 19 juli 2022
Maar weer even een update na 21/06/2022 want dat schijnt nodig te zijn bij dit fijne bedrijf. Na een klacht verzonden te hebben via Klacht.nl een paar weken geleden, kreeg ik na plaatsing daarvan 20 min. later al een e-mail terug van Mark Verkerk ( directeur noemt hij zichzelf). Was allemaal vervelend gelopen schreef hij en ging er de hoogste prioriteit aan geven ( weet zelf volgens mij niet wat dat woord inhoud), zou na het weekend direct contact opnemen. Ja, natuurlijk ff vergeten, menselijke fout noemde ie dat, nadat ik s'avonds weer een bericht had geplaatst via Klacht.nl. Volgende dag contact met Een dame die alles persoonlijk ging oplossen voor ons, want daar was ze heel goed in zei ze. Dat moet nog blijken zei ik. Diezelfde week 01/07/2022 kwam de vermiste inductieplaat met afzuiging samen met de monteur. Echter, verkeerde kookplaat, €200 duurder, maar Ok, hoefde niets bij te betalen dus hang 'm dr maar in. Echter ontbrak er nog, en nu nog steeds, een filterbak. De verkeerde te hoge vaatwasser 844 was ook opgehaald.., die stond al 3week te wachte om opgehaald te worden, en nog even geduld voor de vervangende machine, de 644. We zijn weer aantal weken verder, nog niets gehoord waar de vaatwasser blijft, 07/07 nog steeds niets bekend. Maandag even via App naar verkoopafdeling gevraagd wat de levertijd voor zo'n bewuste vaatwasser zou zijn. Antw ; vandaag besteld, donderdag binnen? Weer gemaild naar Tatjana, krijg ik via mail te horen....U hebt de 844 besteld, niet de 644. De 844 hebben ze notabele opgehaald en die krijg ik dus gewoon weer hier thuis. Ja tot de voordeur en linea directe weer terug. Weer Klacht.nl ingeschakeld maar nu dag later nog geen bericht van wie of wat. Volgens mij, moet je als Diecteur toch wel iets meer achter je personeel aan om klachten recht te trekken. Maar interesseerd de zichzelf noemende Directeur blijkbaar heel, zoniet helemaal niets. Goede revieuws staan er ook genoeg hier, snap dus niets hoe het mogelijk is dat er nog steeds vele negatieve revieuws onopgelost blijven liggen. We wachten maar weer af, misschien wel opgelost voordat we aan de volgende nieuwe keuken toe zijn. Maar dat wordt niet bij Keukenwarenhuis.
FOTO VAN JC VAN DER PLAS
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Theo van der Zalm op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Leuke mensen die je niet alleen een keuken verkopen maar ook met je mee denken. Mooie keuken gekocht en volgens afspraak gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Marcel en Yvonne Bos op vrijdag 17 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn super tevreden over Keukenwarenhuis. We hebben vorig jaar een prachtige keuken gekocht en laten installeren. De service is super goed en we zijn bij de aankoop ontzettend goed geadviseerd door verkoper Ahmad Mohemmed. Hij verdient een dikke pluim, want hij blijft net zo lang adviseren en met voorstellen komen totdat je een droomkeuken hebt samengesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog steeds niet af”
Door R op zaterdag 11 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
In november is onze keuken geplaatst. We zitten ondertussen in juni en nog steeds is onze keuken niet klaar. Ik heb geen goed woord over voor de service die wij krijgen. 3 maal een kast die vervangen moet worden maar telkens opnieuw beschadigd word geleverd. Eindelijk sinds één week zit de kast er in, maar nu moet ons afzuigsysteem nog aangesloten worden. Aangezien keukenwarenhuis verkeerde lades heeft geleverd, kon dit niet. Nu tweemaal gebeld, omdat we nieuwe lades moeten. Ik zou worden terug gebeld, maar dit is nog steeds niet gebeurt. Ondertussen komen de muizen via het gat naar buiten binnen. Ook zitten we al 1,5 week met een kapotte kast in huis die opgehaald moet worden. Maar blijkbaar doen ze daar niets mee, want na twee keer bellen is dit nog steeds niet uitgezet naar de transportdienst. Ik raad deze zaak echt af! Ondanks dat de keuken zelf mooi is, hij is nog steeds niet af na 7 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Top resultaat”
Door Familie Veerman op zaterdag 11 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een nieuwe keuken uitgezocht voor onze bestaande woning. Zeer uitgebreid en goed geholpen in de keuze van apparatuur. Nadat er werd ingemeten hebben we nog wat kleine wijzigingen doorgesproken. Zeer tevreden over het gehele proces. Ook na installatie blijft klant koning. Fijne medewerkers. Top resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuken”
Door Rick van Hameren op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Hallo beter laat dan nooit. Bij deze wil ik laten weten nog steeds elke dag blij en trots te zijn op onze keuken die wij in Ter Aar hebben aangeschaft bij het Keukenwarenhuis in 2020. Heerlijk om mee te werken en een lust om naar te kijken. Destijds super leuk geholpen met ideeën en oplossingen die wij zelf niet zagen. Ook klein ongelukje na plaatsing met Quooker die lekte is super snel en accuraat opgelost door monteur! Bedankt groetjes fam van Hameren
Reactie of foto toevoegen
“Geen reactie op klachten”
Door Fam Zonneveld op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
4 januari dit jaar een keuken gekocht. Alleraardigst geholpen door verkoper, niets op aan te merken. Keuken zou geleverd worden op 16 mei. Echter een maand voor levering kregen we een telefoontje, dat de beide ovens en de afzuigkap waarschijnlijk niet op tijd geleverd konden worden, wat op zich al vreemd is. Ik weet dat er lange levertijden zijn, maar langer dan 5 maanden is wel erg lang. Uiteindelijk bleek na levering op 16 mei, dat de beide ovens er wel bij zaten, maar niet de afzuigkap. Bij het plaatsen bleek dat de ijskast ombouwkast en ook de beide laden onder de gootsteen, niet de juiste afmetingen hadden. De ijskast ombouwkast was te laag en de beide laden ware juiste weer te lang. Ook de lat naast de vaatwasser was crèmekleurig matte lak, terwijl de gehele keuken wit hoogglans was. Al deze klachten direct gemeld per email op het emailadres waar wij al maanden heen en weer hadden gecommuniceerd over de keuken. Echter geen antwoord. Enkele dagen later weer een mail, dit maal naar de klantenservice, ook geen antwoord. Nu maar een mail rechtstreeks naar de verkoper, deze gaf gelukkig wel antwoord, maar vertelde dat we bij de klantenservice moesten zijn en hij alleen keukenverkoper was. Hij zou wel de mail doorsturen naar de klantenservice. Weer een week wachten op antwoord, maar helaas weer geen antwoord. Gebeld met het filiaal in Ter Aar, deze zou onze klacht doorgeven, maar diegene die er over ging was nu niet aanwezig. Op 1 juni weer een mail gestuurd naar de klantenservice met daarin een word document met een officiële klacht gericht aan de directie met het verzoek binnen een week te reageren anders zou ik een negatieve review op internet zetten, maar u raad het al, ook hier reageert het keukenwarenhuis niet op. Helaas moet ik deze week werken, maar dit weekend ga ik het keukenwarenhuis in Ter Aar maar eens met een persoonlijk bezoekje vereren. Dus weet waar u aan begint bij dit bedrijf.
REACTIE VAN FAM ZONNEVELD
Afgelopen vrijdag 09 jun 22 uit het niets gebeld door een directielid van Keukenwarenhuis. Blijkbaar had hij mijn review gelezen op Qasa.nl Hij gaf aan dat het was blijven liggen bij de klantenservice, maar kon geen antwoord geven op mijn vraag waarom er op 4 mailtjes niet gereageerd werd en na de review op Qasa.nl ineens wel contact met ons op werd genomen. Hij betreurde de gang van zaken en vertelde er alles aan te doen om alles problemen/manco's op te lossen. Hij gaf aan in de zaak te duiken er er maandag 13 jun 22 ( vandaag) erop terug te komen. Heb hoopvol op een telefoontje gewacht van de beste man. Maar ook dit bleek helaas weer een zoethoudertje. Toch deze week dan maar weer een bezoek brengen aan de showroom in Ter Aar zelf. Wordt vervolgt.
Reactie of foto toevoegen
“Top zaak”
Door Peter Parlevliet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Enorme keuze en deskundige mensen. Wij hadden snel een keuken nodig en dat was geen probleem. Ook alles in één keer 100% geleverd en gemonteerd!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Mike van vliet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Samen met me vriendin een huis gekocht en daar moest een nieuwe keuken in.
Gewoon op een zaterdag naar de showroom toe gegaan en rustig kunnen kijken naar wat er allemaal was. Nadat we wisten wat we een beetje wouden, hebben we samen met een werknemer rustig gezeten om alles door te nemen. Hij nam prima de tijd voor ons terwijl het heel druk was, dat vonden wij erg fijn! We hebben deze dag als een hele beleving ervaren. Onze keuken werd optijd geleverd en de monteurs (ook via keukenwarenhuis) konden optijd aan de slag. Onze keuken werd schitterend en schoon opgeleverd. Helaas hebben wij tijdens het verbouwen lekkage gehad en is de helft van de keuken beschadigd... Na een belletje naar Keukenwarenhuis hebben ze met ons meegedacht en uitstekend geholpen met een passende oplossing. We waren heel blij met de oplossing en het snel vervangen van het beschadigde deel van de keuken. Kortom: Prima service van begin tot eind.
FOTO VAN MIKE VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Achteraf erg tevreden”
Door Maarten De Vries op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een paar jaar geleden hebben wij een keuken gekocht bij Keukenwarenhuis in Ter Aar. Bij binnenkomst waren wij verrast vanwege de grote toonzaal en de gigantische keuze. Het personeel is niet opdringerig zoals bij andere keuken verkooppunten wel zeer vriendelijk en behulpzaam als je assistentie vraagt. Daarnaast ook nog zeer kundig. Na goed te hebben rondgekeken, met assistentie van een medewerker, gingen we zitten om het een en ander op tekening te zetten. Lang verhaal kort: uitmuntend geholpen in Ter Aar èn thuis met inmeten, inbouwen en afwerken. Beste mensen, bent u toe aan een nieuwe keuken, neem van ons aan dat u bij Keukenwarenhuis aan het juiste adres bent!
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Leo van der Spek op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Diverse keukens hier gekocht. Altijd super goed geholpen, zowel bij de aankoop als bij de montage. Zeer concurrerende prijzen een super service. Ik ben zo tevreden dat ik diverse vrienden en bekenden Keukenwarenhuis heb aanbevolen
FOTO VAN LEO VAN DER SPEK
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Peter Nolet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Uiterst informatief en klantvriendelijk geholpen. Wij hebben zelf weinig verstand van zaken en de verkoper heeft ons echt inzicht gegeven in de juiste keuken met de juiste apparatuur en binnen de beschikbare ruimte. Wat ik achteraf enorm waardeer is dat ik oprechte oplossingen kreeg aangedragen en niet het gevoel had dat men alleen maar wilde verkopen. Bedankt en we hebben nog meer lol met onze culinaire vaardigheden!
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Tom van rijsdam op dinsdag 7 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super ervaring bij keukenwarenhuis al 2 x een mooie keuken gekocht. Super vriendelijke mensen en ben ook dan dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige ervaring”
Door Tonny op dinsdag 7 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ondanks dat niet alles nu meteen te leveren is, waaraan het bedrijf totaal niets kan doen, hebben wij zeer prettige ervaringen! We worden regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en zij hopen met ons, dat alles binnen afzienbare tijd tot een oplossing komt! Zo niet, dan is het in elk geval niet hen aan te rekenen!
FOTO VAN TONNY
Reactie of foto toevoegen
“After sales service is ver te zoeken”
Door Schipper op vrijdag 3 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht in November, Keuken kon pas in februari worden geplaatst. Dat werd zelfs April. Toen waren er 2 onderdelen niet in orde. Dan begint de ellende. Je moet wel 2 dagen voor levering hebben betaald. Maar afterservice kennen ze blijkbaar niet. Na 2 maanden nog steeds geen levering. 3x telefonisch contact spullen zijn er wel en dan weer niet. Een plank bij Nobelia kost blijkbaar 3 maanden. Een afvoerschouw kost ook maanden. Bij navraag kan nobelia vrijwel direct leveren en de schouw heeft een levertijd van 2-5 dagen. Waar komt dan die levertijd van Keuken puinhoop vandaan. Op e-mail wordt helemaal niet gereageerd. De receptioniste kanniets voor je doen, want de 2 collega's in het magazijn zijn bezig. Dus levering is week 24 en verder niets. Als je zegt dat je het zat bent gooit ze de telefoon erop. Mijn advies=kopen oké, maar betalen na plaatsing en niet 2 dagen voor levering want ze laten niets meer van zich horen en je zit maanden te wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Erlend Bode op maandag 30 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar juni een keuken gekocht in Ter Aar. In het begin vonden wij de verkoper een beetje opdringerig, maar hij had goede ideeën omtrent de inrichting van de keuken. Hij attendeerde ons op zaken waar wij nooit aan hadden gedacht. In februari werd de keuken geleverd en geplaatst. Niet alle inbouw-apparatuur was leverbaar en de kookplaat kwam gebroken aan. Gelukkig kregen wij een leen kookplaat en de apparatuur werd binnen een maand geleverd en geplaatst. Onze complimenten aan Marcel, die onze keuken vakkundig heeft geplaatst.
FOTO VAN ERLEND BODE
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijkheid is ver te zoeken”
Door Monique op dinsdag 17 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een jaar geleden is de keuken geïnstalleerd, en nog moet deze afgemaakt worden. In eerste instantie was de communicatie best redelijk. Maar het laatste half jaar wordt er nergens meer op gereageerd. Je kan zoveel mails sturen of bellen, maar er komt nooit een reactie terug. Zelfs niet als je de directie in de CC van de mails zet. Ik adviseer echt niemand een keuken daar te kopen, want het is schandalig hoe Keukenwarenhuis met hun klanten omgaat. Of beter gezegd hoe ze je totaal negeren. De weg van de aankoop tot heden is een lange moeizame weg. Echt zonde, want ze hebben een prima assortiment. Dus neem eens de moeite om klantvriendelijk te zijn. Of ga eens wat cursussen volgen hoe dat moet!
Reactie of foto toevoegen
“Super mooie keuken”
Door Chris van Doorn op maandag 16 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Zeer goed geholpen, deskundig advies en een super mooie keuken geleverd en voor een mooie prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenplaatsing wordt zomaar 18 weken uitgesteld”
Door Yvonne op zondag 15 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wil je een nieuwe keuken kopen? Sla Keukenwarenhuis dan over en kijk elders voor deze grote aankoop. Ondanks problemen met de keuken bij een vriendin (zie review 16-11-2021), heb ik hier begin december 2021 alsnog mijn keuken besteld, want hoe groot is de kans dat ze het verknallen bij alle klanten? Na de verkoop vindt deze zaak het niet meer nodig om met klanten te communiceren. Zo hebben ze me voor niks naar een afroepgesprek laten komen, zonder mij af te bellen. Gemiddeld sta je 30 minuten in de wacht als je ze zelf probeert te bellen, en terugbelbeloftes worden niet nagekomen. De sinds december 2021 beloofde leveringsweek (week 18) is bij herhaling geconfirmeerd, zowel aan mij als aan de keukenmonteur. Zodoende is de oude keuken er, in overleg met de keukenmonteur, en vanwege voorbereidend werk volledig uitgesloopt. Vervolgens wordt mij in week, dus de daadwerkelijke leveringsweek, middels een telefoontje verteld dat de keuken niet geleverd kan worden! En dat ze dat ook al enkele weken wisten, maar dat ze het blijkbaar niet nodig vonden om mij daar eerder over te informeren. 'Enige vertraging' en 'waarschijnlijk na de bouwvak' wordt mij medegedeeld. Ik zit dus minimaal de komende 18 weken met een noodkeuken. Ja, u leest het goed: minimaal 18 weken. Tenminste, dat hoop ik dan maar, want ook hierover wordt ik niet geïnformeerd en het is dan dus maar te hopen dat er nog voor mijn verhuizing, over anderhalve week, een noodkeuken geplaatst wordt. Communiceren doen ze dus niet, beloftes worden niet nagekomen en problemen worden afgeschoven op collega's. Conclusie: koop je keuken niet bij Keukenwarenhuis!
Reactie of foto toevoegen
“Service is ver te zoeken”
Door Patrick op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Hele slechte ervaring wat betreft de service. De afdeling klantenservice moet maar eerst de definitie uitzoeken wat het woord service betekent. Na precies 9 weken is mijn keuken eindelijk klaar. Deze mensen beloven keer op keer je terug te bellen maar er gebeurt niets (geen beltegoed?). Had vanaf begin mijn mening geuit wat betreft de gang van zaken en heb gemerkt dat ze niet tegen kritiek kunnen, en naar mijn gevoel overgegaan op pest gedrag (bewust naleveringen later laten bezorgen). Bewijs hiervan is dat de koeriers aangaven dat de spullen al een tijdje bij hun staan. Eigenlijk geen ster waardig. Al met al een nare na smaak van dit alles. Montage verliep ook moeizaam, steeds was er weer wat. Waar keuken warenhuis wel goed in is, is vingertje wijzen naar elkaar. Toen ik aangaf dat t mij te lang duurde met mijn keuken wijzen ze naar de monteur en monteur wijst weer naar keukenwarenhuis. Mijn gevoel is dat ze niets om je geven zolang de buit maar binnen is.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door P. Schaaij op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn netjes geholpen aan alles werd aandacht besteed we zijn niks vergeten en de keuken werd binnen 2 weken bezorgd en dat is altijd fijn dat maak je niet overal mee, en hij was helemaal compleet. Wat wil je nog meer. Top van jullie kant heel blij mee !
FOTO VAN P. SCHAAIJ
Reactie of foto toevoegen
“De keuken ziet er "pico bello" uit”
Door Erik Heukels op vrijdag 6 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keukenopstelling tbv bijkeuken gekocht. We zijn prima geadviseerd en geholpen. Alles mooi op tijd geleverd en geïnstalleerd door vakman die wijzelf hadden ingehuurd. Keuken ziet er "pico bello" uit. Had wel moeite met de eis dat voor levering 100% moet zijn betaald. Vond ik niet prettig; dit was 1e keer dat ik zaken deed met Keukenwarenhuis (en zij met mij), zeker in huidige tijd waar internetoplichting aan de orde van de dag is.... Een aanbetaling was ik mee akkoord gegaan, maar 100% vooruit? Enfin, gelukkig eind goed al goed.
Reactie of foto toevoegen
“Wij hebben onze droomkeuken”
Door Janny Janssen op woensdag 20 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
Van begin tot eind zijn we goed geholpen. Er is goed naar ons geluisterd. De montage werd gedaan door een geweldige monteur, die ook met je meedacht. Onze droomkeuken is gerealiseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte respons op vragen en klachten”
Door A. den Boer op dinsdag 12 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Een luxe keuken uitgezocht en vol vertrouwen koopovereenkomst getekend. Eerste fout, niet doen, zodra er is getekend lijkt de buit binnen en als je geluk hebt krijg je de bestelde keuken binnen de afgesproken levertijd. Als dit niet zo is ben je aan de goden overgeleverd, verkeerde tekening, verkeerd materiaal bezorgd, onjuiste montage en zeer slechte respons (nauwelijks tot geen) op vragen en klachten. Status: nog steeds wachtend op herstel fouten en naleveringen. Advies: ga eventueel wel oriënteren, maar zoek zeker een andere leverancier.

Toevoeging 15 april 2022: Naar aanleiding van deze geregistreerde ervaring heeft een directielid contact opgenomen en excuses aangeboden voor de gang van zaken en toegezegd de zaak te gaan oplossen. Na eerdere toezeggingen blijf ik voorzichtig kritisch en denk ik 'eerst zien dan geloven'. Het klinkt echter goed dat er stappen worden genomen richting nette oplossing.
REACTIE VAN AAD
Inmiddels zijn wij 21 weken en geen stap verder, toezeggingen moeten blijkbaar ook met een korreltje zout genomen worden. Blijkbaar gaat het bij een aantal klanten wel in één keer goed, maar als er maar iets fout gaat dan weet keukenwarenhuis daar totaal niet mee om te gaan of op in te spelen. Inmiddels gegijzeld door deels ingehouden betaling. Levering en communicatie lijkt stopgezet. Wat een bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door FrankMsl op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Bij het bestellen de inbouwspots vergeten op te geven, zijn naderhand gratis afgeleverd! Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwarenhuis”
Door Fam de Bood op maandag 4 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super vriendelijk wij zijn blij dat we bij keukenwarenhuis een keuken hebben gekocht zijn er super blij mee en is precies geworden wat we wilden.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is helemaal naar onze zin”
Door H. Coenen en R. van Dootingh op zaterdag 2 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
We namen de afmetingen van de bestaande keuken mee naar Ter Aar om daar een indicatie te krijgen wat er mogelijk zou zijn voor een nieuwe. De verkoper had binnen het uur een ontwerp dat uiteindelijk overeenkwam met onze wensen.
Toe stokte het: mails werden niet beantwoord, er werd bij herhaling niet teruggebeld. We zegden noodgedwongen het vertrouwen op in Het Keukenwarenhuis en zagen van levering af. Toen werden we gebeld door een medewerkster die ons verzekerde dat zij het hele proces zou begeleiden en eventuele moeilijkheden zou oplossen. Dat was de gouden greep! Uiteindelijk is de keuken geplaatst en is helemaal naar onze zin. Zij het dat uitgerekend met Kerst de kookplaat uitviel. Die is een aantal keren uitgevallen maar dat is naar tevredenheid opgelost. We hebben ook een cursus "Koken met de stoomoven " bij AEG gedaan : dat was ongelofelijk informatief en leerzaam: de cursisten nuttigden gezellig na het koken de 3 gangen-maaltijd met een glaasje erbij. We hebben "onze " contactpersoon hartelijk bedankt voor haar inzet, meedenken en het oplossen van voorkomende troubles. Zonder haar was de plaatsing van de keuken zeer moeizaam verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne nazorg”
Door Dick van der Stigchel op donderdag 31 mrt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Ik ben bijzonder tevreden als een bedrijf zich aan de afspraak houdt. Fijne aankoop. Fijne bezorging. Fijne nazorg. En een prima kwaliteit keuken.
FOTO VAN DICK VAN DER STIGCHEL
Reactie of foto toevoegen
“Top service van begin tot het einde”
Door Martijn van Oort op maandag 28 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar besloten wij een verbouwing aan ons huis te doen. Het ging om een uitbouw van de woonkamer zodat we ook meer ruimte konden creëren voor een nieuwe keuken. We hadden een plan voor de keuken bedacht, maar tijdens het eerste gesprek in Ter Aar werd duidelijk dat dit niet de meest optimale keuken op zou leveren. Na advies van de verkoper / adviseur kwamen wij op een geheel nieuw idee en na het inmeten en de tekeningen kwam dat idee tot leven. Voordat de keuken besteld werd kwamen wij nog met wat wensen en ook deze zijn perfect opgepakt en verwerkt. Het resultaat is dat we een fantastische keuken hebben gekregen die zonder de kennis van Keukenwarenhuis waarschijnlijk niet zo mooi was geworden. Het monteren van de keuken werd snel en vakkundig gedaan en de overlast werd tot een minimum beperkt. Kortom, vanaf de dag dat we de showroom in Ter Aar binnenstapte tot aan de oplevering was alles tot in de puntjes geregeld!
FOTO VAN MARTIJN VAN OORT
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Hans en Calla op vrijdag 25 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
De levering was niet zo netjes. Meerdere producten waren omgevallen in de grote vrachtwagen. De spullen waren niet vastgezet. Onze koelkast had schade maar met het plaatsen zat dit achter de deur dus we lieten het maar zo. De verkoper bleef bij zijn standpunt dat we geen eiland van een bepaalde afmeting konden doen. Dit bleef hij herhalen en op papier zetten. Dat was jammer want als je nu ziet hoeveel ruimte we overhouden dan heeft hij zoooooooo ongelijk gehad. Gelukkig heeft Hans van HV montage met inmeten ons gelijk gegeven en konden we het nog veranderen in de maten die we wilde. Nu hebben we een fantastische keuken waar we heel blij mee zijn. Alles liep verder op rolletjes.
FOTO VAN HANS EN CALLA
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog niet af”
Door W.Versluys op donderdag 17 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
6 december is de keuken geleverd en na 3 maanden nóg niet af. Bellen helpt niet, mailen helpt niet.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z top geregeld!”
Door Desiree Tromp op maandag 14 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
De eerste afspraak was heel erg fijn er werd met je meegedacht er werd echt de tijd voor je genomen. Het verzetten van de leveringsdatum van de keuken ging ook heel makkelijk zonder problemen. Je werd goed op de hoogte gehouden. Er zouden 2 producten niet leverbaar zijn maar uiteindelijk was alles wel gewoon leverbaar en kon alles meteen afgemaakt worden. Klantenservice is top! Alles kwam onbeschadigd binnen. Van a tot z top geregeld!
FOTO VAN DESIREE TROMP
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Fam.van Vugt- Klein op donderdag 3 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Bij de verkoop werd weinig bedenktijd gegeven ondanks dat het een aanzienlijk bedrag is wat men uitgeeft. Alle apparatuur die opgeschreven werd op internet gecheckt. Bleek een afwasmachine tussen te zitten die al uit het assortiment gehaald was. Dit werd bij navraag aangepast. Op 28 mei 2021 werd begonnen met het plaatsen van de keuken.( Een fijne monteur kwam langs die helaas ook weg is gegaan vanwege de slechte organisatie.) Er waren onderdelen verkeerd of niet geleverd. Nu 3 maart 2022 heeft de afwerking nog steeds niet plaatsgevonden!! Op de vele keren bellen en mailen werd niet gereageerd! Zojuist heeft iemand de ijdele moed gehad om te bellen. Er zijn nu opnieuw beloftes gedaan en het is afwachten of deze nagekomen worden. Ik zou sterk afraden om bij de Keukenwarenhuis een dure keuken aan te schaffen. Dit om een teleurstelling te voorkomen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles verliep naar wens”
Door Cartana op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hebben een keuken gekocht bij keukenwarenhuis. We krijgen er onwijs veel complimenten over. We zijn goed geadviseerd tijdens de aankoop en alles is naar tevredenheid verlopen. Installatie en montage liep voorspoedig en naar wens!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Ron Kruize op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een maand na het initiële koopproces een review en gedeeltelijke ontwerp verandering met Keukenwarenhuis gedaan. Dit was een soepel proces. Levering zou 3 maanden (in overleg) later plaatsvinden. Inderdaad werd de nieuwe keuken netjes en compleet geleverd op de afgesproken datum 22 februari, door Groene Hart Logistics b.v. Dit is een perfect transport bedrijf. Hoewel de meeste keukenonderdelen groot en zwaar waren heeft GHL de spullen afgeleverd zonder enige schade aan de keukenonderdelen zelf of mijn woning. De dag daarna is de keukenmonteur gekomen (Jeroen) die de keukenelementen geheel naar wens geïnstalleerd heeft. Deze monteur is buiten een goede vakman, secuur en vlot, ook een fijne vent in communicatie. Ik kan Keukenwarenhuis echt aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Alles perfect”
Door Ger en José op vrijdag 25 feb 2022 22 | vestiging Dordrecht
Van intake gesprek tot plaatsing van de keuken, alles perfect. Niets op aan te merken en zeker aan te bevelen om hier uw keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Loes Lang op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In de afgesproken leverweek is de keuken deels geleverd. Ik werd pas na installatie geïnformeerd dat onderdelen niet leverbaar waren. De kookplaat vloog in brand door verkeerde installatie. De kasten stonden scheef en er is schade aan de muren. De installatie van de quooker lekte. Er zaten rafelrandjes aan flink een aantal deurtjes. Keukenwarenhuis heeft een jaar de tijd genomen om een aantal zaken te herstellen. Bij elke reparatie werd iets anders gesloopt. Ik heb het daarna opgegeven. Mijn advies...zoek een andere keukenboer. Slechtere service dan dit is niet mogelijk. De telefonische wachttijd is standaard meer dan 12 minuten.
FOTO VAN LOES LANG
Reactie of foto toevoegen
“Spullen worden niet geleverd”
Door Fam. S. Dekker op zondag 6 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In juni 2021 hebben wij een keuken uit voorraad en een wasmachine/droger kast gekocht, uiteraard werd de keuken snel geleverd deze was immers op voorraad , echter de wasmachine kast werd wel een ander verhaal . Op 10 september werd de kast geleverd , echter bleek al gauw dat de afmetingen niet klopte de bovenkasten waren te lang en de onderkasten niet geschikt om een wasmachine te dragen en zodat het geheel niet zou passen ,na divers telefonisch en mail verkeer werd door dhr Petit gereageerd en hij bevestigde dat dit niet de goede kast was en dat het op deze manier niet ging werken , ons werd gemeld dat hetgeen geleverd was niet te gebruiken was en weg kon wat wij ook gedaan hebben .vervolgens volgde er een stilte en werd er 3 maanden later nl.8 dec een nieuwe levering gedaan zonder enig overleg over wat nu wel de bedoeling was of een gesprek met een technisch adviseur nu kregen wij onderkasten binnen die waarschijnlijk wel sterk genoeg zijn want ze zijn compleet met staal versterkt maar nu waren de bovenkasten te ondiep en maar 30 cm diep ipv 60 cm en zaten er verder geen zijkanten ,plinten en vulstukken meer bij die moesten we maar gebruiken van de eerste levering die we uiteraard inmiddels hadden weggegooid omdat ons niet werd verteld wat nu wel of niet weg kon en wij maanden opgescheept zaten met verkeerd geleverde spullen .hierna volgde een serie van telefoontjes en mails met zeer vriendelijke en begripvolle telefonistes die echt wel hun best deden maar tot op heden hebben wij nog geen reactie ontvangen zowel per mail als telefonisch niet wij hebben tot onze spijt de €4200;- kostende wasmachine kast al betaald omdat wij onze vorige keuken ook hier hadden gekocht dit was een grote fout want tot op heden (6 feb 2022) hebben wij nog geen enkele reactie ontvangen terwijl ik bij het laatste telefoongesprek heel vriendelijk maar dringend heb gevraagd om in ieder geval een reactie dat het geheel ontvangen is of dat iemand ermee bezig is en ons serieus neemt want blijkbaar is een wasmachine kast van 4200,- niet belangrijk genoeg . Wij hebben zelf ook een bedrijf en kunnen niet begrijpen dat er op deze manier met klanten word omgegaan het is ronduit onbeschoft dat er geen contact met ons word opgezocht en dat wij elke keer degene moeten zijn die contact opneemt waar vervolgens niet op gereageerd word ,erg slecht als ik minder dan 1 ster kon geven dan had ik dat gedaan en ik had dit bedrijf ook doorgegeven aan mijn zoon en schoondochter voor een nieuwe keuken maar ook daar zijn grote problemen met leveren en fouten gemaakt waardoor ook hun droomkeuken een strop is geworden met wederom zeer slechte communicatie. Er word elke keer belooft dat er contact word opgenomen maar het blijft opvallend stil aan de keukenwarenhuis zijde , wij zijn er helemaal klaar mee en na 7 maanden hebben wij nog steeds niets . Wij zijn alle vertrouwen in deze organisatie kwijt en hopen dat anderen die niets vermoedend iets bestellen er voor zorgen dat er altijd een gedeelte van de betaling achtergehouden word zodat ze misschien dan wel blijven reageren. En dingen oplossen want dit is sorry voor de bewoording maar met recht een KLOTE service wat ik maar zelden meemaak
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na zes jaar”
Door Alfons Rijnbeek op donderdag 3 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ben vandaag in Ter Aar geweest omdat ik van mijn keuken van zes jaar oud de scharnieren van twee deuren het soft systeem kapot was gegaan, het is een Nolte keuken dus verwacht je kwaliteit, ik ben geholpen door een hele aardige mevrouw genaamd Tatjana die vond dat ook raar en heeft voor ons vier nieuwe meegegeven. Service, heel erg bedankt hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harm Hessels op maandag 31 jan 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hadden snel een keuken nodig en kochten die uit voorraad. We hebben die zelf geplaatst en werden via de telefoon correct, vriendelijk en vakkundig geholpen als we even niet wisten hoe en wat. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering van kasten”
Door Mick op donderdag 23 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben enkele maanden geleden een keuken uitgezocht. Een tijd later teruggeweest om alles in te laten meten. Op 13 december is de ( overigens prima) monteur begonnen met het plaatsen. Op dag 3 kon hij echter niet verder omdat er verkeerd gemeten kastjes waren geleverd, de achterwanden dus niet passen en ook de vaatwasser was niet geleverd. Gevolg een half afgebouwde keuken, een gat in de buitenmuur ( afzuigkap kan ook niet worden geplaatst) en geen vaatwasser. Alles al betaald en we kregen te horen dat we in februari pas de nieuwe spullen morgen verwachten. Contact gehad met het bedrijf wn als antwoord gekregen dat de betreffende medewerker er niet meer werkt en dat het overmacht is. Men wil ons niet tegemoet komen en we moeten maar afwachten hoe het verder gaat lopen.Op nieuwe mails geen reactie meer gekregen. Met kerst in een opengebroken keuken.. slechte service en onze rechtsbijstand maar ingeschakeld
FOTO VAN MICK
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch mooie keuken”
Door Mieke van Nimwegen op maandag 20 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Door omstandigheden had ik sneller dan te doen gebruikelijk een keuken nodig. Max heeft alles op alles gezet om een fantastisch mooie keuken op tijd aan te leveren. Uiteraard zijn er altijd nog wat afhechtingspuntjes die door de klantenservice in de vorm van Tony uitstekend zijn afgehandeld! Dank voor alle inzet ook voor de medewerkers achter de telefoon!!
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is naar volle tevredenheid geplaatst”
Door Sjaak Roukema op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Dordrecht
In Dordrecht gesproken met Edgar de Wildt en in een later stadium met Patrick van Rooij. Beide gesprekken door ons als prettig en informatief ervaren, er werd goed meegedacht en geadviseerd. Qua levering van de keuken ook tevreden en zeker ook over de service v.w.b.het ophalen van het verpakkingsmateriaal. De keuken is geplaatst door Anton Suijker van Keuken Montage Holland, een absolute vakman!! Op een rustige/prettige en voortvarende wijze is de keuken tot onze volle tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Fam van Gent op dinsdag 30 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Fantastische keuken gekocht bij Keukenwarenhuis! Vanaf het eerste moment zeer vrijblijvend en professioneel advies, zelfs tijdens het intekenen en het bestelproces.
Je wordt volledig ontzorgd door het team van verkoop en klantenservice.
Plaatsing door hun partner Piet Romijn was ook top! In 1 dag de hele keuken vakkundig en zonder enige aanmerking geplaatst en gebruiksklaar. Kortom, topzaak, top service en top plaatsing! Wij geven een hele dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt allemaal”
Door Anouk op donderdag 18 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wat een fijn gesprek en we voelde ons echt gehoord. Met twijfels konden we altijd bellen. Plaatsen was zo gebeurd en Michel deed het super! Wat is de keuken mooi! Bedankt allemaal!
FOTO VAN ANOUK
Reactie of foto toevoegen
“Klacht direct opgepakt”
Door Fam. Minkenberg op dinsdag 16 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Afgelopen vrijdag zou bij ons de volledig ontzorgde keuken worden geplaatst. Monteur netjes gekomen, blijken de pootjes niet te zijn geleverd waardoor de keuken in zijn geheel niet kon worden geplaatst. Er wordt moeilijk gedaan over de pootjes dat die speciaal moeten worden gemaakt in Duitsland en worden besteld. Weekend gaat eroverheen. Maandag zouden we worden gebeld, dit gebeurd natuurlijk niet. Zelf maar weer gebeld, blijken er gewoon pootjes in hun magazijn te liggen en deze worden met spoed geleverd. Tot op heden niks binnen gekregen. Ook werd maandag de monteur gemaild dat hij een afspraak met ons moet inplannen en daar mogen we zelf achteraan zitten. Meerdere berichtjes gestuurd en geprobeerd te bellen, maar geen datum gekregen, alleen dat hij nog moet kijken. Wij zitten nu dus zonder keuken, met een kind van 2 jaar oud. En keukenwarenhuis lijkt er geen problemen mee te hebben, het lijkt een normale gang van zaken voor ze te zijn, het geld is binnen en we kunnen wachten. Geen excuses of enige vorm van tegemoet koming. Geen sprake van een ontzorgde keuken dus.

Aanvulling ontvangen 23 november 2021: Binnen enkele uren na het plaatsen van deze klacht kregen we bericht van hogerhand en er werd direct doorgepakt. De dag erna werden we gebeld en naast een welgemeend excuses is er meegedacht in een snelle oplossing. De keuken is dezelfde week nog gemonteerd door twee kundige en hele vriendelijke monteurs. De montage verliep soepel en de keuken is naar tevredenheid gemonteerd binnen 1 dag. Er zijn nog een aantal dingen die nog lopen zoals een defect keukenspotje, maar die wel in werking zijn gezet om spoedig tot een oplossing te komen.
FOTO VAN FAM. MINKENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Alles op tijd geleverd en naar onze wens”
Door Fam. Zandstra op maandag 1 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis en zijn erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel en het plaatsen ging ook perfect. Alles op tijd en goed afgeleverd naar ons wens. Als wij weer een keuken nodig hebben gaan wij echt weer hier na toe. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenwarenhuis
aDordrecht (99 ervaringen), Einsteinstraat 29, 3316 GG Dordrecht, tel 088 - 010 12 01
bTer Aar (229 ervaringen), Stobbeweg 21, 2461 EX Ter Aar, tel 088 - 010 12 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.