Feedback
7,5

Keukenwarenhuis

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenwarenhuis.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• Volledig zelfstandig familiebedrijf;
• Ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• Apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• Zes maanden reserveren mogelijk;
• Rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• Alles met prijzen in de showroom;
• Unieke en veilige werkwijze;
• Kiezen en kopen in twee stappen;
• Montage in geheel Nederland;
• Gemakkelijk aan te rijden en Gratis parkeren.
Ervaringen
Er zijn 317 ervaringen over Keukenwarenhuis. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren193 ervaringen
4 sterren66 ervaringen
3 sterren7 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster37 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Dik tevreden”
Door Wilco op donderdag 29 sep 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hadden een mooie hoekkeuken gekocht, met composiet blad. Robbert heeft ons goed en kundig geholpen, met uitzoeken van de keuken, en de apparatuur. Later nog een keer terug geweest met de juiste maten, want we moesten zelf de keuken inmeten ivm de afstand bedrijf-(toekomstige) woonplaats. Dat was wel ff een dingetje, want de maten waren wel verantwoordelijkheid klant. Maar dat is in 1x goed gelukt. De jongens die de keuken kwamen bezorgen, werkten hard en secuur.
Toen alles in de kamer stond, hebben we samen de lijst van onderdelen nagekeken en 1 voor 1 afgevinkt, en toen bleek dat alles er was. Na 2 dagen kwam de monteur, en die man heeft zo ontzettend hard gewerkt. Hij heeft in zn eentje de hele keuken in 1 dag geplaatst, incl achterblad, en apparatuur aangesloten. En het blad en de achterwand waren zwaar hoor, maar hij pakte ze alleen op, en heeft ze netjes geplaatst. De enige verrassing was toen we nog wat achteraf moesten betalen, voor de gebruikte onderdelen die hij gebruikt had om de hele boel aan te sluiten.
We hadden een "ontzorgde keuken gekocht ", en hier niet op gerekend, maar het bedrag was te overzien, dus graag betaald. Wij zijn, ook nu nog, dik tevreden over de hele procedure. Ook de nazorg die je achteraf krijgt, met de vraag of alles wel naar wens is, waar maak je dat nou nog mee?
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geregeld”
Door Henk op woensdag 21 sep 2022 22 | vestiging Ter Aar
Waren wat sceptisch want je hoort zulke nare verhalen over keukenwinkels, maar dat is volstrekt niet nodig bij het Keukenwarenhuis. Begeleiding, afspraken, betaling alles perfect geregeld. Voor/meerwerk en plaatsing van de keuken door zeer bekwame installateur. Vooraf heldere afspraken die zijn nagekomen. Duur? .. dat viel ons dus echt mee!
REACTIE VAN HENK
O ja en geen vooruitbetaling ook niet onbelangrijk in deze tijd
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Gerda op dinsdag 13 sep 2022 22 | vestiging Ter Aar
Mooie kwaliteit keuken (Nolte). Levering volgens afspraak. Geweldig professioneel geïnstalleerd. Duidelijke communicatie. Servicegericht. Onze oven bleek niet leverbaar, voor hetzelfde geld nieuwste uitvoering geleverd gekregen. Heel tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“3e keuken”
Door Peter en Conny de Haas op donderdag 18 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hebben inmiddels onze 3e keuken bij de fam Verkerk ik zeg familie want onze 1e keuken komt nog bij de opa van de huidige eigenaar kleinzoon Mark vandaan.

Eerdere ervaring van 9 februari 2020: In de loop der jaren al 2 keukens bij de fam Verkerk gekocht. De 2e bij Mark de eerste bij Verkerk Sr.de opa van Mark. Onze ervaring is dat service hoog in het vaandel staat ook nu weer bij een lekkende kraan dat alles in het werk gesteld wordt om het te vervangen onderdeel te bestellen en dat voor een keuken die al 12 jaar staat. Mocht onze keuken in de toekomst aan vervanging toe zijn is de keus snel gemaakt het wordt weer een '' Verkerk''
FOTO VAN PETER DE HAAS
REACTIE VAN PETER DE HAAS
We vergeten eigenlijk nog Pim de keukenadviseur te bedanken die ons zeer plezierig heeft bijgestaan bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken !!!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes afgerond”
Door Marcella Polis op donderdag 18 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
In mei 2018 hebben wij een inbouwkeuken gekocht om begin oktober, na een uitbouw van de keuken zelf te laten plaatsen. Het plaatsen liep niet soepel en de afronding duurde uiteindelijk acht maanden door een combinatie van factoren. Deze lagen deels bij de fabrikant (incomplete (na)leveringen), deels bij Keukenwarenhuis en deels bij de communicatie tussen verschillende partijen: onze aannemer, Keukenwarenhuis, verschillende monteurs (niet in dienst van KW) en onszelf. Het belangrijkste is dat alles uiteindelijk goed is gekomen, vooral doordat de baas van het bedrijf op een gegeven moment zelf is gaan ingrijpen in onze casus. Nadat alles rond was is hij persoonlijk bij ons langsgekomen en heeft hij uitgebreid de tijd genomen om alles wat niet goed was gegaan door te spreken. Daarnaast kregen we ter compensatie van alle gedoe een door Keukenwarenhuis betaald uitje. Hiermee is alles in onze beleving toch netjes afgerond.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Mieke op donderdag 11 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Je wordt er goed en vriendelijk geholpen. Regelmatig wordt je op de hoogte gebracht. Je krijgt nog een keer de tijd om alles nog eens door toenemen en eventueel aan te passen. Ik had een keuken met ingebouwde apparatuur gekocht. De datum die je afspreekt is ook echt waar ze zich aan houden. Ook de monteur is iemand die verstand van zaken heeft en goed door werkt.
Reactie of foto toevoegen
“Je hebt het nakijken”
Door B.Alderliesten op dinsdag 9 aug 2022 22 | vestiging Ter Aar
Na handtekening van koop .,heeft koper verplichtingen en verkoper maakt er een potje van! Twee maanden na handtekening was er een definitief gesprek om te bestellen. Fabriek vroeg 5 maanden leertijd. Keuken werd geleverd na 7 maanden maar al gauw kregen we bericht dat de datum van plaatsing niet door kon gaan i.v.m personeels tekort. Dat was niet prettig in een overvolle woonkamer! Na 5 dagen werd de keuken geplaatst Plaatsing geschiede door een bouwvakker geen Keukenmonteur. Uiteindelijk hebben we zelf besloten verschillende werkzaamheden uit te voeren omdat er geen vertrouwen was in een nette en mooie afwerking. Al met al heeft de keuken 1 jaar levertijd gehad voordat het klaar was. Om kort te gaan : wij zijn zeer teleurgesteld in dit bedrijf en hebben veel spijt dat we de keuken niet in Duitsland hebben besteld.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door spekman op maandag 8 aug 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn heel goed geholpen door Carlos met het uitzoeken van onze keuken. De keuken werd op de afgesproken tijd bezorgd en alle onderdelen zijn geleverd. De keuken is door Keukenmontage Anton Suijker gemonteerd. Wat een super "monteur". Wij zijn heel tevreden en blij met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Top keuken, maar nog niet af”
Door jolanda op dinsdag 26 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Heb een inbouwkeuken gekocht. De service in de winkel was top. De keuken is in juli geleverd. De levering ging allemaal goed. De montage is ook goed verlopen en in gedaan door Anton Suijker. Helaas was er 1 kast niet op maat gemaakt en zit nu met een keuken die niet af is. Daar ben ik wel in teleurgesteld. gebeld maar een nieuwe kast gaat weken zo niet maanden duren. Anton was top en heeft goed werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af en klantservice slecht bereikbaar”
Door Mark Verweij op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Helaas zeer teleurgesteld in dit bedrijf. Om alle vervelende ervaringen te beschrijven zou veel tijd kosten. Belangrijkste probleem nu is dat de keuken is neergezet, maar dat de foute en missende onderdelen al wel geleverd zijn, maar tot op heden geen contact meer is gelegd wanneer een monteur het komt afmaken en de keuken komt afstellen. Er is werkelijk geen kast of la recht en het is emotioneel pittig te verwerken dat de betaling van een kleine 25,000 euro door ons reeds betaald is. Klantenservice reageert niet meer op mails en telefonisch slecht bereikbaar.
Reactie of foto toevoegen
“U keuken met eiland”
Door Joke van trigt op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Hele mooi zwarte keuken gekocht met apparatuur. Een u keuken met eiland.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerde keuken”
Door Erwin van Schalkwijk op maandag 25 jul 2022 22 | vestiging Dordrecht
Eerlijk advies. De verkoper(s) hebben veel ervaring, wij kregen direct tips mee voor de montage van de greeploze keuken die wij gekocht hebben. Wij zijn echt zeer tevreden, prijs, kwaliteit en levertijd klopte en ook de levering was zoals beloofd. De transporteur heeft samen met mij de lijst nog even doorgelopen of alles kompleet is. Aanrader, deze dames en heren van Keukenwarenhuis weten wat zij verkopen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met het resultaat”
Door Patrick op vrijdag 22 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
IIn de winkel goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken en de bijgehorende apparatuur. De levering van de keuken is op mijn verzoek naar achteren geschoven, dit was geen probleem. De keuken werd keurig op de afgesproken datum bezorgd. Had ervoor gekozen om de keuken zelf te plaatsen, dat is gelukt, maar zonder de super goede telefonische ondersteuning was het me zeker niet gelukt, Veel vuldig ben ik op een zeer professionele en klantvriendelijke manier geholpen bij het plaatsen van de gehele keuken. Ben zeer blij met het resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Zelf geplaatste keuken”
Door Michiel op donderdag 21 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht voor zelf plaatsen prima te doen met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Meijer op dinsdag 19 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Zeer behulpzaam en meedenkend, mooie kwaliteit keuken echt wat er van had verwacht.
FOTO VAN MEIJER
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door Wil de Koning op maandag 11 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Verrast door de duidelijkheid van verkoop, aflevering en installatie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Wim Kes op zaterdag 2 jul 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ik kan niet anders zeggen dat ik goed geholpen ben door keukenwarenhuis. Een heel mooi warenhuis met een ruime keuze aan opgestelde keukens. De gesprekken waren zeer informatief en constructief. Alles is perfect geleverd, de monteur Jurdy heeft een grote prestatie geleverd door de keuken in een dag te plaatsen. Ik ben zeer tevreden over de geleverde prestaties van het hele team. Ik beveel keukenwarenhuis van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte bereikbaarheid en service”
Door JC van der Plas op dinsdag 21 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Goedendag. Wij hebben begin februari keuken gekocht bij Keukenwarenhuis ter Aar. Uitermate goed geholpen door de desbetreffende verkoper toen. Later die maand nog terug geweest ivm met enkele aanpassingen. 13/06/2022 zou de keuken geleverd worden en de dag erna 14/06/2022 geplaatst door een monteur via het Keukenwarenhuis.echter op vrijdag10/06/2022 telefoontje dat de keuken niet geleverd was en ze oplossing zouden zoeken. 13/06/2022 telefoontje dat keuken waarschnlk woensdag 15/06/2022 zou arriveren, dr was alleen geen monteur beschikbaar. Hoop bla bla, keuken toch afgeleverd op wo en monteur voor installatie op do16/06 gevonden. Echter, geen stelpoten aanwezig, die kon monteur ff op gaan halen in ter aar, na 1,5 h terug. Toen bleek de inductiekookplaat met afzuiging te ontbreken, vaatwasser te hoog, die past niet onder aanrecht. Keuken nu half af dus met nood kookplaatje dat veel kleiner is dan de uitsparing in aanrecht en zonder afzuiging. Hoop heen en weer gebel en steeds weer ander negatief antwoord. M.a.w., zoek het ff lekker uit, die 15000 euro hebben ze binnen dus zij hebben de tijd. Wat een drama. Dus de bereikbaarheid en service is gewoon abominabel slecht.

Aanvulling 19 juli 2022
Maar weer even een update na 21/06/2022 want dat schijnt nodig te zijn bij dit fijne bedrijf. Na een klacht verzonden te hebben via Klacht.nl een paar weken geleden, kreeg ik na plaatsing daarvan 20 min. later al een e-mail terug van Mark Verkerk ( directeur noemt hij zichzelf). Was allemaal vervelend gelopen schreef hij en ging er de hoogste prioriteit aan geven ( weet zelf volgens mij niet wat dat woord inhoud), zou na het weekend direct contact opnemen. Ja, natuurlijk ff vergeten, menselijke fout noemde ie dat, nadat ik s'avonds weer een bericht had geplaatst via Klacht.nl. Volgende dag contact met Een dame die alles persoonlijk ging oplossen voor ons, want daar was ze heel goed in zei ze. Dat moet nog blijken zei ik. Diezelfde week 01/07/2022 kwam de vermiste inductieplaat met afzuiging samen met de monteur. Echter, verkeerde kookplaat, €200 duurder, maar Ok, hoefde niets bij te betalen dus hang 'm dr maar in. Echter ontbrak er nog, en nu nog steeds, een filterbak. De verkeerde te hoge vaatwasser 844 was ook opgehaald.., die stond al 3week te wachte om opgehaald te worden, en nog even geduld voor de vervangende machine, de 644. We zijn weer aantal weken verder, nog niets gehoord waar de vaatwasser blijft, 07/07 nog steeds niets bekend. Maandag even via App naar verkoopafdeling gevraagd wat de levertijd voor zo'n bewuste vaatwasser zou zijn. Antw ; vandaag besteld, donderdag binnen? Weer gemaild naar Tatjana, krijg ik via mail te horen....U hebt de 844 besteld, niet de 644. De 844 hebben ze notabele opgehaald en die krijg ik dus gewoon weer hier thuis. Ja tot de voordeur en linea directe weer terug. Weer Klacht.nl ingeschakeld maar nu dag later nog geen bericht van wie of wat. Volgens mij, moet je als Diecteur toch wel iets meer achter je personeel aan om klachten recht te trekken. Maar interesseerd de zichzelf noemende Directeur blijkbaar heel, zoniet helemaal niets. Goede revieuws staan er ook genoeg hier, snap dus niets hoe het mogelijk is dat er nog steeds vele negatieve revieuws onopgelost blijven liggen. We wachten maar weer af, misschien wel opgelost voordat we aan de volgende nieuwe keuken toe zijn. Maar dat wordt niet bij Keukenwarenhuis.
FOTO VAN JC VAN DER PLAS
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Theo van der Zalm op maandag 20 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Leuke mensen die je niet alleen een keuken verkopen maar ook met je mee denken. Mooie keuken gekocht en volgens afspraak gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke pluim”
Door Marcel en Yvonne Bos op vrijdag 17 jun 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn super tevreden over Keukenwarenhuis. We hebben vorig jaar een prachtige keuken gekocht en laten installeren. De service is super goed en we zijn bij de aankoop ontzettend goed geadviseerd door verkoper Ahmad Mohemmed. Hij verdient een dikke pluim, want hij blijft net zo lang adviseren en met voorstellen komen totdat je een droomkeuken hebt samengesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog steeds niet af”
Door R op zaterdag 11 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
In november is onze keuken geplaatst. We zitten ondertussen in juni en nog steeds is onze keuken niet klaar. Ik heb geen goed woord over voor de service die wij krijgen. 3 maal een kast die vervangen moet worden maar telkens opnieuw beschadigd word geleverd. Eindelijk sinds één week zit de kast er in, maar nu moet ons afzuigsysteem nog aangesloten worden. Aangezien keukenwarenhuis verkeerde lades heeft geleverd, kon dit niet. Nu tweemaal gebeld, omdat we nieuwe lades moeten. Ik zou worden terug gebeld, maar dit is nog steeds niet gebeurt. Ondertussen komen de muizen via het gat naar buiten binnen. Ook zitten we al 1,5 week met een kapotte kast in huis die opgehaald moet worden. Maar blijkbaar doen ze daar niets mee, want na twee keer bellen is dit nog steeds niet uitgezet naar de transportdienst. Ik raad deze zaak echt af! Ondanks dat de keuken zelf mooi is, hij is nog steeds niet af na 7 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Top resultaat”
Door Familie Veerman op zaterdag 11 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een nieuwe keuken uitgezocht voor onze bestaande woning. Zeer uitgebreid en goed geholpen in de keuze van apparatuur. Nadat er werd ingemeten hebben we nog wat kleine wijzigingen doorgesproken. Zeer tevreden over het gehele proces. Ook na installatie blijft klant koning. Fijne medewerkers. Top resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuken”
Door Rick van Hameren op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Hallo beter laat dan nooit. Bij deze wil ik laten weten nog steeds elke dag blij en trots te zijn op onze keuken die wij in Ter Aar hebben aangeschaft bij het Keukenwarenhuis in 2020. Heerlijk om mee te werken en een lust om naar te kijken. Destijds super leuk geholpen met ideeën en oplossingen die wij zelf niet zagen. Ook klein ongelukje na plaatsing met Quooker die lekte is super snel en accuraat opgelost door monteur! Bedankt groetjes fam van Hameren
Reactie of foto toevoegen
“Geen reactie op klachten”
Door Fam Zonneveld op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
4 januari dit jaar een keuken gekocht. Alleraardigst geholpen door verkoper, niets op aan te merken. Keuken zou geleverd worden op 16 mei. Echter een maand voor levering kregen we een telefoontje, dat de beide ovens en de afzuigkap waarschijnlijk niet op tijd geleverd konden worden, wat op zich al vreemd is. Ik weet dat er lange levertijden zijn, maar langer dan 5 maanden is wel erg lang. Uiteindelijk bleek na levering op 16 mei, dat de beide ovens er wel bij zaten, maar niet de afzuigkap. Bij het plaatsen bleek dat de ijskast ombouwkast en ook de beide laden onder de gootsteen, niet de juiste afmetingen hadden. De ijskast ombouwkast was te laag en de beide laden ware juiste weer te lang. Ook de lat naast de vaatwasser was crèmekleurig matte lak, terwijl de gehele keuken wit hoogglans was. Al deze klachten direct gemeld per email op het emailadres waar wij al maanden heen en weer hadden gecommuniceerd over de keuken. Echter geen antwoord. Enkele dagen later weer een mail, dit maal naar de klantenservice, ook geen antwoord. Nu maar een mail rechtstreeks naar de verkoper, deze gaf gelukkig wel antwoord, maar vertelde dat we bij de klantenservice moesten zijn en hij alleen keukenverkoper was. Hij zou wel de mail doorsturen naar de klantenservice. Weer een week wachten op antwoord, maar helaas weer geen antwoord. Gebeld met het filiaal in Ter Aar, deze zou onze klacht doorgeven, maar diegene die er over ging was nu niet aanwezig. Op 1 juni weer een mail gestuurd naar de klantenservice met daarin een word document met een officiële klacht gericht aan de directie met het verzoek binnen een week te reageren anders zou ik een negatieve review op internet zetten, maar u raad het al, ook hier reageert het keukenwarenhuis niet op. Helaas moet ik deze week werken, maar dit weekend ga ik het keukenwarenhuis in Ter Aar maar eens met een persoonlijk bezoekje vereren. Dus weet waar u aan begint bij dit bedrijf.
REACTIE VAN FAM ZONNEVELD
Afgelopen vrijdag 09 jun 22 uit het niets gebeld door een directielid van Keukenwarenhuis. Blijkbaar had hij mijn review gelezen op Qasa.nl Hij gaf aan dat het was blijven liggen bij de klantenservice, maar kon geen antwoord geven op mijn vraag waarom er op 4 mailtjes niet gereageerd werd en na de review op Qasa.nl ineens wel contact met ons op werd genomen. Hij betreurde de gang van zaken en vertelde er alles aan te doen om alles problemen/manco's op te lossen. Hij gaf aan in de zaak te duiken er er maandag 13 jun 22 ( vandaag) erop terug te komen. Heb hoopvol op een telefoontje gewacht van de beste man. Maar ook dit bleek helaas weer een zoethoudertje. Toch deze week dan maar weer een bezoek brengen aan de showroom in Ter Aar zelf. Wordt vervolgt.
Reactie of foto toevoegen
“Top zaak”
Door Peter Parlevliet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Enorme keuze en deskundige mensen. Wij hadden snel een keuken nodig en dat was geen probleem. Ook alles in één keer 100% geleverd en gemonteerd!
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Mike van vliet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Samen met me vriendin een huis gekocht en daar moest een nieuwe keuken in.
Gewoon op een zaterdag naar de showroom toe gegaan en rustig kunnen kijken naar wat er allemaal was. Nadat we wisten wat we een beetje wouden, hebben we samen met een werknemer rustig gezeten om alles door te nemen. Hij nam prima de tijd voor ons terwijl het heel druk was, dat vonden wij erg fijn! We hebben deze dag als een hele beleving ervaren. Onze keuken werd optijd geleverd en de monteurs (ook via keukenwarenhuis) konden optijd aan de slag. Onze keuken werd schitterend en schoon opgeleverd. Helaas hebben wij tijdens het verbouwen lekkage gehad en is de helft van de keuken beschadigd... Na een belletje naar Keukenwarenhuis hebben ze met ons meegedacht en uitstekend geholpen met een passende oplossing. We waren heel blij met de oplossing en het snel vervangen van het beschadigde deel van de keuken. Kortom: Prima service van begin tot eind.
FOTO VAN MIKE VAN VLIET
Reactie of foto toevoegen
“Achteraf erg tevreden”
Door Maarten De Vries op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een paar jaar geleden hebben wij een keuken gekocht bij Keukenwarenhuis in Ter Aar. Bij binnenkomst waren wij verrast vanwege de grote toonzaal en de gigantische keuze. Het personeel is niet opdringerig zoals bij andere keuken verkooppunten wel zeer vriendelijk en behulpzaam als je assistentie vraagt. Daarnaast ook nog zeer kundig. Na goed te hebben rondgekeken, met assistentie van een medewerker, gingen we zitten om het een en ander op tekening te zetten. Lang verhaal kort: uitmuntend geholpen in Ter Aar èn thuis met inmeten, inbouwen en afwerken. Beste mensen, bent u toe aan een nieuwe keuken, neem van ons aan dat u bij Keukenwarenhuis aan het juiste adres bent!
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Leo van der Spek op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Diverse keukens hier gekocht. Altijd super goed geholpen, zowel bij de aankoop als bij de montage. Zeer concurrerende prijzen een super service. Ik ben zo tevreden dat ik diverse vrienden en bekenden Keukenwarenhuis heb aanbevolen
FOTO VAN LEO VAN DER SPEK
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Peter Nolet op woensdag 8 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Uiterst informatief en klantvriendelijk geholpen. Wij hebben zelf weinig verstand van zaken en de verkoper heeft ons echt inzicht gegeven in de juiste keuken met de juiste apparatuur en binnen de beschikbare ruimte. Wat ik achteraf enorm waardeer is dat ik oprechte oplossingen kreeg aangedragen en niet het gevoel had dat men alleen maar wilde verkopen. Bedankt en we hebben nog meer lol met onze culinaire vaardigheden!
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Tom van rijsdam op dinsdag 7 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super ervaring bij keukenwarenhuis al 2 x een mooie keuken gekocht. Super vriendelijke mensen en ben ook dan dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige ervaring”
Door Tonny op dinsdag 7 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ondanks dat niet alles nu meteen te leveren is, waaraan het bedrijf totaal niets kan doen, hebben wij zeer prettige ervaringen! We worden regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en zij hopen met ons, dat alles binnen afzienbare tijd tot een oplossing komt! Zo niet, dan is het in elk geval niet hen aan te rekenen!
FOTO VAN TONNY
Reactie of foto toevoegen
“After sales service is ver te zoeken”
Door Schipper op vrijdag 3 jun 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht in November, Keuken kon pas in februari worden geplaatst. Dat werd zelfs April. Toen waren er 2 onderdelen niet in orde. Dan begint de ellende. Je moet wel 2 dagen voor levering hebben betaald. Maar afterservice kennen ze blijkbaar niet. Na 2 maanden nog steeds geen levering. 3x telefonisch contact spullen zijn er wel en dan weer niet. Een plank bij Nobelia kost blijkbaar 3 maanden. Een afvoerschouw kost ook maanden. Bij navraag kan nobelia vrijwel direct leveren en de schouw heeft een levertijd van 2-5 dagen. Waar komt dan die levertijd van Keuken puinhoop vandaan. Op e-mail wordt helemaal niet gereageerd. De receptioniste kanniets voor je doen, want de 2 collega's in het magazijn zijn bezig. Dus levering is week 24 en verder niets. Als je zegt dat je het zat bent gooit ze de telefoon erop. Mijn advies=kopen oké, maar betalen na plaatsing en niet 2 dagen voor levering want ze laten niets meer van zich horen en je zit maanden te wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Erlend Bode op maandag 30 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar juni een keuken gekocht in Ter Aar. In het begin vonden wij de verkoper een beetje opdringerig, maar hij had goede ideeën omtrent de inrichting van de keuken. Hij attendeerde ons op zaken waar wij nooit aan hadden gedacht. In februari werd de keuken geleverd en geplaatst. Niet alle inbouw-apparatuur was leverbaar en de kookplaat kwam gebroken aan. Gelukkig kregen wij een leen kookplaat en de apparatuur werd binnen een maand geleverd en geplaatst. Onze complimenten aan Marcel, die onze keuken vakkundig heeft geplaatst.
FOTO VAN ERLEND BODE
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijkheid is ver te zoeken”
Door Monique op dinsdag 17 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een jaar geleden is de keuken geïnstalleerd, en nog moet deze afgemaakt worden. In eerste instantie was de communicatie best redelijk. Maar het laatste half jaar wordt er nergens meer op gereageerd. Je kan zoveel mails sturen of bellen, maar er komt nooit een reactie terug. Zelfs niet als je de directie in de CC van de mails zet. Ik adviseer echt niemand een keuken daar te kopen, want het is schandalig hoe Keukenwarenhuis met hun klanten omgaat. Of beter gezegd hoe ze je totaal negeren. De weg van de aankoop tot heden is een lange moeizame weg. Echt zonde, want ze hebben een prima assortiment. Dus neem eens de moeite om klantvriendelijk te zijn. Of ga eens wat cursussen volgen hoe dat moet!
Reactie of foto toevoegen
“Super mooie keuken”
Door Chris van Doorn op maandag 16 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Zeer goed geholpen, deskundig advies en een super mooie keuken geleverd en voor een mooie prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenplaatsing wordt zomaar 18 weken uitgesteld”
Door Yvonne op zondag 15 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wil je een nieuwe keuken kopen? Sla Keukenwarenhuis dan over en kijk elders voor deze grote aankoop. Ondanks problemen met de keuken bij een vriendin (zie review 16-11-2021), heb ik hier begin december 2021 alsnog mijn keuken besteld, want hoe groot is de kans dat ze het verknallen bij alle klanten? Na de verkoop vindt deze zaak het niet meer nodig om met klanten te communiceren. Zo hebben ze me voor niks naar een afroepgesprek laten komen, zonder mij af te bellen. Gemiddeld sta je 30 minuten in de wacht als je ze zelf probeert te bellen, en terugbelbeloftes worden niet nagekomen. De sinds december 2021 beloofde leveringsweek (week 18) is bij herhaling geconfirmeerd, zowel aan mij als aan de keukenmonteur. Zodoende is de oude keuken er, in overleg met de keukenmonteur, en vanwege voorbereidend werk volledig uitgesloopt. Vervolgens wordt mij in week, dus de daadwerkelijke leveringsweek, middels een telefoontje verteld dat de keuken niet geleverd kan worden! En dat ze dat ook al enkele weken wisten, maar dat ze het blijkbaar niet nodig vonden om mij daar eerder over te informeren. 'Enige vertraging' en 'waarschijnlijk na de bouwvak' wordt mij medegedeeld. Ik zit dus minimaal de komende 18 weken met een noodkeuken. Ja, u leest het goed: minimaal 18 weken. Tenminste, dat hoop ik dan maar, want ook hierover wordt ik niet geïnformeerd en het is dan dus maar te hopen dat er nog voor mijn verhuizing, over anderhalve week, een noodkeuken geplaatst wordt. Communiceren doen ze dus niet, beloftes worden niet nagekomen en problemen worden afgeschoven op collega's. Conclusie: koop je keuken niet bij Keukenwarenhuis!
Reactie of foto toevoegen
“Service is ver te zoeken”
Door Patrick op donderdag 12 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Hele slechte ervaring wat betreft de service. De afdeling klantenservice moet maar eerst de definitie uitzoeken wat het woord service betekent. Na precies 9 weken is mijn keuken eindelijk klaar. Deze mensen beloven keer op keer je terug te bellen maar er gebeurt niets (geen beltegoed?). Had vanaf begin mijn mening geuit wat betreft de gang van zaken en heb gemerkt dat ze niet tegen kritiek kunnen, en naar mijn gevoel overgegaan op pest gedrag (bewust naleveringen later laten bezorgen). Bewijs hiervan is dat de koeriers aangaven dat de spullen al een tijdje bij hun staan. Eigenlijk geen ster waardig. Al met al een nare na smaak van dit alles. Montage verliep ook moeizaam, steeds was er weer wat. Waar keuken warenhuis wel goed in is, is vingertje wijzen naar elkaar. Toen ik aangaf dat t mij te lang duurde met mijn keuken wijzen ze naar de monteur en monteur wijst weer naar keukenwarenhuis. Mijn gevoel is dat ze niets om je geven zolang de buit maar binnen is.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door P. Schaaij op maandag 9 mei 2022 22 | vestiging Dordrecht
Wij zijn netjes geholpen aan alles werd aandacht besteed we zijn niks vergeten en de keuken werd binnen 2 weken bezorgd en dat is altijd fijn dat maak je niet overal mee, en hij was helemaal compleet. Wat wil je nog meer. Top van jullie kant heel blij mee !
FOTO VAN P. SCHAAIJ
Reactie of foto toevoegen
“De keuken ziet er "pico bello" uit”
Door Erik Heukels op vrijdag 6 mei 2022 22 | vestiging Ter Aar
Keukenopstelling tbv bijkeuken gekocht. We zijn prima geadviseerd en geholpen. Alles mooi op tijd geleverd en geïnstalleerd door vakman die wijzelf hadden ingehuurd. Keuken ziet er "pico bello" uit. Had wel moeite met de eis dat voor levering 100% moet zijn betaald. Vond ik niet prettig; dit was 1e keer dat ik zaken deed met Keukenwarenhuis (en zij met mij), zeker in huidige tijd waar internetoplichting aan de orde van de dag is.... Een aanbetaling was ik mee akkoord gegaan, maar 100% vooruit? Enfin, gelukkig eind goed al goed.
Reactie of foto toevoegen
“Wij hebben onze droomkeuken”
Door Janny Janssen op woensdag 20 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
Van begin tot eind zijn we goed geholpen. Er is goed naar ons geluisterd. De montage werd gedaan door een geweldige monteur, die ook met je meedacht. Onze droomkeuken is gerealiseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte respons op vragen en klachten”
Door A. den Boer op dinsdag 12 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Een luxe keuken uitgezocht en vol vertrouwen koopovereenkomst getekend. Eerste fout, niet doen, zodra er is getekend lijkt de buit binnen en als je geluk hebt krijg je de bestelde keuken binnen de afgesproken levertijd. Als dit niet zo is ben je aan de goden overgeleverd, verkeerde tekening, verkeerd materiaal bezorgd, onjuiste montage en zeer slechte respons (nauwelijks tot geen) op vragen en klachten. Status: nog steeds wachtend op herstel fouten en naleveringen. Advies: ga eventueel wel oriënteren, maar zoek zeker een andere leverancier.

Toevoeging 15 april 2022: Naar aanleiding van deze geregistreerde ervaring heeft een directielid contact opgenomen en excuses aangeboden voor de gang van zaken en toegezegd de zaak te gaan oplossen. Na eerdere toezeggingen blijf ik voorzichtig kritisch en denk ik 'eerst zien dan geloven'. Het klinkt echter goed dat er stappen worden genomen richting nette oplossing.
REACTIE VAN AAD
Inmiddels zijn wij 21 weken en geen stap verder, toezeggingen moeten blijkbaar ook met een korreltje zout genomen worden. Blijkbaar gaat het bij een aantal klanten wel in één keer goed, maar als er maar iets fout gaat dan weet keukenwarenhuis daar totaal niet mee om te gaan of op in te spelen. Inmiddels gegijzeld door deels ingehouden betaling. Levering en communicatie lijkt stopgezet. Wat een bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door FrankMsl op woensdag 6 apr 2022 22 | vestiging Dordrecht
Bij het bestellen de inbouwspots vergeten op te geven, zijn naderhand gratis afgeleverd! Chapeau!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwarenhuis”
Door Fam de Bood op maandag 4 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
Super vriendelijk wij zijn blij dat we bij keukenwarenhuis een keuken hebben gekocht zijn er super blij mee en is precies geworden wat we wilden.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is helemaal naar onze zin”
Door H. Coenen en R. van Dootingh op zaterdag 2 apr 2022 22 | vestiging Ter Aar
We namen de afmetingen van de bestaande keuken mee naar Ter Aar om daar een indicatie te krijgen wat er mogelijk zou zijn voor een nieuwe. De verkoper had binnen het uur een ontwerp dat uiteindelijk overeenkwam met onze wensen.
Toe stokte het: mails werden niet beantwoord, er werd bij herhaling niet teruggebeld. We zegden noodgedwongen het vertrouwen op in Het Keukenwarenhuis en zagen van levering af. Toen werden we gebeld door een medewerkster die ons verzekerde dat zij het hele proces zou begeleiden en eventuele moeilijkheden zou oplossen. Dat was de gouden greep! Uiteindelijk is de keuken geplaatst en is helemaal naar onze zin. Zij het dat uitgerekend met Kerst de kookplaat uitviel. Die is een aantal keren uitgevallen maar dat is naar tevredenheid opgelost. We hebben ook een cursus "Koken met de stoomoven " bij AEG gedaan : dat was ongelofelijk informatief en leerzaam: de cursisten nuttigden gezellig na het koken de 3 gangen-maaltijd met een glaasje erbij. We hebben "onze " contactpersoon hartelijk bedankt voor haar inzet, meedenken en het oplossen van voorkomende troubles. Zonder haar was de plaatsing van de keuken zeer moeizaam verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne nazorg”
Door Dick van der Stigchel op donderdag 31 mrt 2022 22 | vestiging Dordrecht
Ik ben bijzonder tevreden als een bedrijf zich aan de afspraak houdt. Fijne aankoop. Fijne bezorging. Fijne nazorg. En een prima kwaliteit keuken.
FOTO VAN DICK VAN DER STIGCHEL
Reactie of foto toevoegen
“Top service van begin tot het einde”
Door Martijn van Oort op maandag 28 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar besloten wij een verbouwing aan ons huis te doen. Het ging om een uitbouw van de woonkamer zodat we ook meer ruimte konden creëren voor een nieuwe keuken. We hadden een plan voor de keuken bedacht, maar tijdens het eerste gesprek in Ter Aar werd duidelijk dat dit niet de meest optimale keuken op zou leveren. Na advies van de verkoper / adviseur kwamen wij op een geheel nieuw idee en na het inmeten en de tekeningen kwam dat idee tot leven. Voordat de keuken besteld werd kwamen wij nog met wat wensen en ook deze zijn perfect opgepakt en verwerkt. Het resultaat is dat we een fantastische keuken hebben gekregen die zonder de kennis van Keukenwarenhuis waarschijnlijk niet zo mooi was geworden. Het monteren van de keuken werd snel en vakkundig gedaan en de overlast werd tot een minimum beperkt. Kortom, vanaf de dag dat we de showroom in Ter Aar binnenstapte tot aan de oplevering was alles tot in de puntjes geregeld!
FOTO VAN MARTIJN VAN OORT
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Hans en Calla op vrijdag 25 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
De levering was niet zo netjes. Meerdere producten waren omgevallen in de grote vrachtwagen. De spullen waren niet vastgezet. Onze koelkast had schade maar met het plaatsen zat dit achter de deur dus we lieten het maar zo. De verkoper bleef bij zijn standpunt dat we geen eiland van een bepaalde afmeting konden doen. Dit bleef hij herhalen en op papier zetten. Dat was jammer want als je nu ziet hoeveel ruimte we overhouden dan heeft hij zoooooooo ongelijk gehad. Gelukkig heeft Hans van HV montage met inmeten ons gelijk gegeven en konden we het nog veranderen in de maten die we wilde. Nu hebben we een fantastische keuken waar we heel blij mee zijn. Alles liep verder op rolletjes.
FOTO VAN HANS EN CALLA
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog niet af”
Door W.Versluys op donderdag 17 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
6 december is de keuken geleverd en na 3 maanden nóg niet af. Bellen helpt niet, mailen helpt niet.
Reactie of foto toevoegen
“Van a tot z top geregeld!”
Door Desiree Tromp op maandag 14 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
De eerste afspraak was heel erg fijn er werd met je meegedacht er werd echt de tijd voor je genomen. Het verzetten van de leveringsdatum van de keuken ging ook heel makkelijk zonder problemen. Je werd goed op de hoogte gehouden. Er zouden 2 producten niet leverbaar zijn maar uiteindelijk was alles wel gewoon leverbaar en kon alles meteen afgemaakt worden. Klantenservice is top! Alles kwam onbeschadigd binnen. Van a tot z top geregeld!
FOTO VAN DESIREE TROMP
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Fam.van Vugt- Klein op donderdag 3 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Bij de verkoop werd weinig bedenktijd gegeven ondanks dat het een aanzienlijk bedrag is wat men uitgeeft. Alle apparatuur die opgeschreven werd op internet gecheckt. Bleek een afwasmachine tussen te zitten die al uit het assortiment gehaald was. Dit werd bij navraag aangepast. Op 28 mei 2021 werd begonnen met het plaatsen van de keuken.( Een fijne monteur kwam langs die helaas ook weg is gegaan vanwege de slechte organisatie.) Er waren onderdelen verkeerd of niet geleverd. Nu 3 maart 2022 heeft de afwerking nog steeds niet plaatsgevonden!! Op de vele keren bellen en mailen werd niet gereageerd! Zojuist heeft iemand de ijdele moed gehad om te bellen. Er zijn nu opnieuw beloftes gedaan en het is afwachten of deze nagekomen worden. Ik zou sterk afraden om bij de Keukenwarenhuis een dure keuken aan te schaffen. Dit om een teleurstelling te voorkomen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles verliep naar wens”
Door Cartana op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
We hebben een keuken gekocht bij keukenwarenhuis. We krijgen er onwijs veel complimenten over. We zijn goed geadviseerd tijdens de aankoop en alles is naar tevredenheid verlopen. Installatie en montage liep voorspoedig en naar wens!
Reactie of foto toevoegen
“Een echte aanrader”
Door Ron Kruize op dinsdag 1 mrt 2022 22 | vestiging Ter Aar
Een maand na het initiële koopproces een review en gedeeltelijke ontwerp verandering met Keukenwarenhuis gedaan. Dit was een soepel proces. Levering zou 3 maanden (in overleg) later plaatsvinden. Inderdaad werd de nieuwe keuken netjes en compleet geleverd op de afgesproken datum 22 februari, door Groene Hart Logistics b.v. Dit is een perfect transport bedrijf. Hoewel de meeste keukenonderdelen groot en zwaar waren heeft GHL de spullen afgeleverd zonder enige schade aan de keukenonderdelen zelf of mijn woning. De dag daarna is de keukenmonteur gekomen (Jeroen) die de keukenelementen geheel naar wens geïnstalleerd heeft. Deze monteur is buiten een goede vakman, secuur en vlot, ook een fijne vent in communicatie. Ik kan Keukenwarenhuis echt aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Alles perfect”
Door Ger en José op vrijdag 25 feb 2022 22 | vestiging Dordrecht
Van intake gesprek tot plaatsing van de keuken, alles perfect. Niets op aan te merken en zeker aan te bevelen om hier uw keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Loes Lang op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In de afgesproken leverweek is de keuken deels geleverd. Ik werd pas na installatie geïnformeerd dat onderdelen niet leverbaar waren. De kookplaat vloog in brand door verkeerde installatie. De kasten stonden scheef en er is schade aan de muren. De installatie van de quooker lekte. Er zaten rafelrandjes aan flink een aantal deurtjes. Keukenwarenhuis heeft een jaar de tijd genomen om een aantal zaken te herstellen. Bij elke reparatie werd iets anders gesloopt. Ik heb het daarna opgegeven. Mijn advies...zoek een andere keukenboer. Slechtere service dan dit is niet mogelijk. De telefonische wachttijd is standaard meer dan 12 minuten.
FOTO VAN LOES LANG
Reactie of foto toevoegen
“Spullen worden niet geleverd”
Door Fam. S. Dekker op zondag 6 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
In juni 2021 hebben wij een keuken uit voorraad en een wasmachine/droger kast gekocht, uiteraard werd de keuken snel geleverd deze was immers op voorraad , echter de wasmachine kast werd wel een ander verhaal . Op 10 september werd de kast geleverd , echter bleek al gauw dat de afmetingen niet klopte de bovenkasten waren te lang en de onderkasten niet geschikt om een wasmachine te dragen en zodat het geheel niet zou passen ,na divers telefonisch en mail verkeer werd door dhr Petit gereageerd en hij bevestigde dat dit niet de goede kast was en dat het op deze manier niet ging werken , ons werd gemeld dat hetgeen geleverd was niet te gebruiken was en weg kon wat wij ook gedaan hebben .vervolgens volgde er een stilte en werd er 3 maanden later nl.8 dec een nieuwe levering gedaan zonder enig overleg over wat nu wel de bedoeling was of een gesprek met een technisch adviseur nu kregen wij onderkasten binnen die waarschijnlijk wel sterk genoeg zijn want ze zijn compleet met staal versterkt maar nu waren de bovenkasten te ondiep en maar 30 cm diep ipv 60 cm en zaten er verder geen zijkanten ,plinten en vulstukken meer bij die moesten we maar gebruiken van de eerste levering die we uiteraard inmiddels hadden weggegooid omdat ons niet werd verteld wat nu wel of niet weg kon en wij maanden opgescheept zaten met verkeerd geleverde spullen .hierna volgde een serie van telefoontjes en mails met zeer vriendelijke en begripvolle telefonistes die echt wel hun best deden maar tot op heden hebben wij nog geen reactie ontvangen zowel per mail als telefonisch niet wij hebben tot onze spijt de €4200;- kostende wasmachine kast al betaald omdat wij onze vorige keuken ook hier hadden gekocht dit was een grote fout want tot op heden (6 feb 2022) hebben wij nog geen enkele reactie ontvangen terwijl ik bij het laatste telefoongesprek heel vriendelijk maar dringend heb gevraagd om in ieder geval een reactie dat het geheel ontvangen is of dat iemand ermee bezig is en ons serieus neemt want blijkbaar is een wasmachine kast van 4200,- niet belangrijk genoeg . Wij hebben zelf ook een bedrijf en kunnen niet begrijpen dat er op deze manier met klanten word omgegaan het is ronduit onbeschoft dat er geen contact met ons word opgezocht en dat wij elke keer degene moeten zijn die contact opneemt waar vervolgens niet op gereageerd word ,erg slecht als ik minder dan 1 ster kon geven dan had ik dat gedaan en ik had dit bedrijf ook doorgegeven aan mijn zoon en schoondochter voor een nieuwe keuken maar ook daar zijn grote problemen met leveren en fouten gemaakt waardoor ook hun droomkeuken een strop is geworden met wederom zeer slechte communicatie. Er word elke keer belooft dat er contact word opgenomen maar het blijft opvallend stil aan de keukenwarenhuis zijde , wij zijn er helemaal klaar mee en na 7 maanden hebben wij nog steeds niets . Wij zijn alle vertrouwen in deze organisatie kwijt en hopen dat anderen die niets vermoedend iets bestellen er voor zorgen dat er altijd een gedeelte van de betaling achtergehouden word zodat ze misschien dan wel blijven reageren. En dingen oplossen want dit is sorry voor de bewoording maar met recht een KLOTE service wat ik maar zelden meemaak
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na zes jaar”
Door Alfons Rijnbeek op donderdag 3 feb 2022 22 | vestiging Ter Aar
Ben vandaag in Ter Aar geweest omdat ik van mijn keuken van zes jaar oud de scharnieren van twee deuren het soft systeem kapot was gegaan, het is een Nolte keuken dus verwacht je kwaliteit, ik ben geholpen door een hele aardige mevrouw genaamd Tatjana die vond dat ook raar en heeft voor ons vier nieuwe meegegeven. Service, heel erg bedankt hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Harm Hessels op maandag 31 jan 2022 22 | vestiging Ter Aar
Wij hadden snel een keuken nodig en kochten die uit voorraad. We hebben die zelf geplaatst en werden via de telefoon correct, vriendelijk en vakkundig geholpen als we even niet wisten hoe en wat. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering van kasten”
Door Mick op donderdag 23 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben enkele maanden geleden een keuken uitgezocht. Een tijd later teruggeweest om alles in te laten meten. Op 13 december is de ( overigens prima) monteur begonnen met het plaatsen. Op dag 3 kon hij echter niet verder omdat er verkeerd gemeten kastjes waren geleverd, de achterwanden dus niet passen en ook de vaatwasser was niet geleverd. Gevolg een half afgebouwde keuken, een gat in de buitenmuur ( afzuigkap kan ook niet worden geplaatst) en geen vaatwasser. Alles al betaald en we kregen te horen dat we in februari pas de nieuwe spullen morgen verwachten. Contact gehad met het bedrijf wn als antwoord gekregen dat de betreffende medewerker er niet meer werkt en dat het overmacht is. Men wil ons niet tegemoet komen en we moeten maar afwachten hoe het verder gaat lopen.Op nieuwe mails geen reactie meer gekregen. Met kerst in een opengebroken keuken.. slechte service en onze rechtsbijstand maar ingeschakeld
FOTO VAN MICK
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastisch mooie keuken”
Door Mieke van Nimwegen op maandag 20 dec 2021 21 | vestiging Ter Aar
Door omstandigheden had ik sneller dan te doen gebruikelijk een keuken nodig. Max heeft alles op alles gezet om een fantastisch mooie keuken op tijd aan te leveren. Uiteraard zijn er altijd nog wat afhechtingspuntjes die door de klantenservice in de vorm van Tony uitstekend zijn afgehandeld! Dank voor alle inzet ook voor de medewerkers achter de telefoon!!
Reactie of foto toevoegen
“Onze keuken is naar volle tevredenheid geplaatst”
Door Sjaak Roukema op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Dordrecht
In Dordrecht gesproken met Edgar de Wildt en in een later stadium met Patrick van Rooij. Beide gesprekken door ons als prettig en informatief ervaren, er werd goed meegedacht en geadviseerd. Qua levering van de keuken ook tevreden en zeker ook over de service v.w.b.het ophalen van het verpakkingsmateriaal. De keuken is geplaatst door Anton Suijker van Keuken Montage Holland, een absolute vakman!! Op een rustige/prettige en voortvarende wijze is de keuken tot onze volle tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische keuken”
Door Fam van Gent op dinsdag 30 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Fantastische keuken gekocht bij Keukenwarenhuis! Vanaf het eerste moment zeer vrijblijvend en professioneel advies, zelfs tijdens het intekenen en het bestelproces.
Je wordt volledig ontzorgd door het team van verkoop en klantenservice.
Plaatsing door hun partner Piet Romijn was ook top! In 1 dag de hele keuken vakkundig en zonder enige aanmerking geplaatst en gebruiksklaar. Kortom, topzaak, top service en top plaatsing! Wij geven een hele dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt allemaal”
Door Anouk op donderdag 18 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wat een fijn gesprek en we voelde ons echt gehoord. Met twijfels konden we altijd bellen. Plaatsen was zo gebeurd en Michel deed het super! Wat is de keuken mooi! Bedankt allemaal!
FOTO VAN ANOUK
Reactie of foto toevoegen
“Klacht direct opgepakt”
Door Fam. Minkenberg op dinsdag 16 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Afgelopen vrijdag zou bij ons de volledig ontzorgde keuken worden geplaatst. Monteur netjes gekomen, blijken de pootjes niet te zijn geleverd waardoor de keuken in zijn geheel niet kon worden geplaatst. Er wordt moeilijk gedaan over de pootjes dat die speciaal moeten worden gemaakt in Duitsland en worden besteld. Weekend gaat eroverheen. Maandag zouden we worden gebeld, dit gebeurd natuurlijk niet. Zelf maar weer gebeld, blijken er gewoon pootjes in hun magazijn te liggen en deze worden met spoed geleverd. Tot op heden niks binnen gekregen. Ook werd maandag de monteur gemaild dat hij een afspraak met ons moet inplannen en daar mogen we zelf achteraan zitten. Meerdere berichtjes gestuurd en geprobeerd te bellen, maar geen datum gekregen, alleen dat hij nog moet kijken. Wij zitten nu dus zonder keuken, met een kind van 2 jaar oud. En keukenwarenhuis lijkt er geen problemen mee te hebben, het lijkt een normale gang van zaken voor ze te zijn, het geld is binnen en we kunnen wachten. Geen excuses of enige vorm van tegemoet koming. Geen sprake van een ontzorgde keuken dus.

Aanvulling ontvangen 23 november 2021: Binnen enkele uren na het plaatsen van deze klacht kregen we bericht van hogerhand en er werd direct doorgepakt. De dag erna werden we gebeld en naast een welgemeend excuses is er meegedacht in een snelle oplossing. De keuken is dezelfde week nog gemonteerd door twee kundige en hele vriendelijke monteurs. De montage verliep soepel en de keuken is naar tevredenheid gemonteerd binnen 1 dag. Er zijn nog een aantal dingen die nog lopen zoals een defect keukenspotje, maar die wel in werking zijn gezet om spoedig tot een oplossing te komen.
FOTO VAN FAM. MINKENBERG
Reactie of foto toevoegen
“Alles op tijd geleverd en naar onze wens”
Door Fam. Zandstra op maandag 1 nov 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis en zijn erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel en het plaatsen ging ook perfect. Alles op tijd en goed afgeleverd naar ons wens. Als wij weer een keuken nodig hebben gaan wij echt weer hier na toe. Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Familie Koning op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben binnen 2 uur een nieuwe keuken gekocht. Wij zijn ontzetten goed geholpen door de medewerkers met verstand van zaken. De keuken is geplaatst door montagebedrijf Martinus. Echt een topper. Keurig netjes geplaatst en alle afval werd opgehaald.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Harry op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keuken voor een goede prijs. Bij het zelf plaatsen van de keuken heb ik de onderste plint fout afgezaagd. Even gebeld met keukenwarenhuis en kon gratis een nieuwe plint ophalen. Super service vanaf de aankoop tot het plaatsen van de keuken. Echt een aanrader zeer vriendelijk personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Echt een aanrader”
Door Familie J c van Deventer op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Wij zijn zeer tevreden en heel goed geholpen. En zijn zeer blij met de keuken.
Hij is heel mooi en betaalbaar. Echt een aanrader om daar te kopen.
Mvg Familie van Deventer
Reactie of foto toevoegen
“Had niet zo gehoeven”
Door A. Veen op donderdag 21 okt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Keuken zou donderdag komen. Blad was beschadigd. Zou allemaal geregeld worden. Uiteindelijk ben ik zelf overal achter aangegaan en heb ik een week zonder keuken gezeten met 3 kinderen. Ik ben laaiend.
FOTO VAN A. VEEN
Reactie of foto toevoegen
“Opleverpunten”
Door Yvon Overgoor op dinsdag 12 okt 2021 21 | vestiging Ter Aar
Ik werd goed geholpen in de winkel de montage was ook snel en goed! Alleen naar 4 weken kwam ik erachter dat er iets niet in orde was aan de keuken heb inmiddels meerdere keren gebeld en gemaild. Er word beloofd dat je de zelfde dag of zeker voor het weekend terug gebeld word! Maar helaas nu naar 3 weken intensief contact zoeken nog steeds geen respons! Jammer het geld is binnen en de na service is er niet meer! Erg teleurstellend

Aanvulling ontvangen 18 oktober 2021: Er is een barst gekomen in een lijst van de keuken nadat hij een week geïnstalleerd was heb ik dat ontdekt! Ook heb ik het idee dat mijn vaatwasser niet geheel naar behoren functioneert!
REACTIE VAN YVON
Na aanleiding van de review contact gegevens gekregen van de monteur! Deze gebeld en naar enkele dagen contact gekregen afspraak gemaakt en mijn probleem is snel en netjes opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige nieuwe keuken”
Door Peter Mooy, Vlaardingen op zondag 29 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Heel blij met onze prachtige nieuwe keuken. Voldoet volledig aan het beeld wat we van te voren hadden. In de winkel zelf erg goed geadviseerd en geholpen. De communicatie van klantenservice kan wel iets meer klantgerichter. De ontbrekende stopcontacten moest ik uiteindelijk zelf bij de leverancier halen. Uiteindelijk geen probleem maar beetje meedenken als de monteur al bezig is met het plaatsen zou vanuit klantenservice gepaster zijn. Verder nabestelling van wat dingen keurig op tijd geleverd. Monteur Anton Suijker van Keukenmontage Holland is een kanjer. Zeer vakkundig en secuur doet hij zijn werk. Nogmaals geweldig blij met onze keuken.
FOTO VAN PETER MOOY, VLAARDINGEN
+ Toon extra foto van Peter Mooy , Vlaardingen
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Wensley op woensdag 11 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keukens, goed geslaagd! Top service van Mark. Zeker een aanrader!
FOTO VAN WENSLEY
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door Ananda op maandag 9 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
We kwamen alleen om rond te kijken en gingen weg met een keuken. We zijn geholpen door Mark en ook door hem hebben we voor een keuken gekozen. Wat een top service! Er word goed naar je geluisterd, met je meegedacht en alles wat je bedenkt is mogelijk. Ik raad hun zeker aan! Van keuken uitzoeken tot aan thuis leveren was top! De mannen van de levering mogen ook even in het zonnetje gezet worden, ze waren op tijd en hielden me op de hoogte waar ze waren, gingen heel netjes om met de spullen en checkte alles nog even goed na met ons.
Reactie of foto toevoegen
“Oplevering keuken duurt veel te lang”
Door Susan Kraan op dinsdag 13 jul 2021 21 | vestiging Ter Aar
Kitchen was installed at the end of January 2021 and we are still waiting for it to be completed six months later. Five weeks ago we had a delivery of a cupboard and a counter top and we have heard nothing since from keukenwarenhuis. Not one phone call. How long do we have to wait before action is taken and our kitchen is completed. It is disgusting how they treat people and we feel that this Family Company just don't care at all. By the way we are 72 en 75 years old and we could do without all this trouble at our age. So now we carry on waiting and waiting until something happens! DISGUSTING!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Agnes Sassen op donderdag 1 jul 2021 21 | vestiging Ter Aar
Bij het Keukenwarenhuis hebben wij na 2 goede gesprekken met tal van mogelijkheden een prachtige Nobilia, betongrijze keuken uitgezocht met apparatuur van Inventum. Onze vragen werden met veel geduld beantwoord, opnieuw ingevoerd in t systeem om onze keuken naar wens te maken. De keuken is inmiddels vakkundig en erg netjes geplaatst. Wij zijn er dan ook ontzettend blij mee! Keukenwarenhuis bedankt!
FOTO VAN AGNES SASSEN
Reactie of foto toevoegen
“Had beter gekund”
Door Mark de Lang op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn idee is dat op het moment het keukenwarenhuis het geld heeft ontvangen wij niet meer interessant zijn. Eerst wordt onze keuken een dag later geplaatst dan gepland zonder overleg. Volgende dag zit je op de monteur te wachten komt deze niet ivm fam. omstandigheden dan moeten wij er zelf achteraan bellen wanneer de keuken wordt geplaatst. Uiteindelijk een week later en een week zonder keuken en koelkast is de keuken gezet. Verkeerde kleur smet wand ontvangen, koolstoffilters van verkeerd merk meegestuurd. Zeer goede en meedenkende monteur. Aftersales zou als alles klaar was contact met ons opnemen, dat is gebeurd maar er wordt niets met je klachten gedaan. De manager (anton) zou nog langs komen om de klachten af te handelen we zijn ondertussen 12 weken verder en ze hebben nog steeds niets van zich laten horen. Waardeloos!
REACTIE VAN MARK
Na het plaatsen van de review werd er plots contact opgenomen om het op op te gaan lossen. Hierover zijn goede en duidelijke afspraken gemaakt met het keukenwarenhuis. Uiteindelijk is alles naar behoren opgelost en is er door het keukenwarenhuis een plasmafilter geheel kosteloos geplaatst. Dank je voor de hulp Tatjana.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar service kon beter”
Door Margo op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Koop, keuken en monteur: prima! Bij aanschaf keuken was het wel fijn geweest, blijkt achteraf, als er meer info gegeven zou zijn over kwaliteit van materiaal (in ons geval gootsteen). Bij levering en plaatsing bleken 6 van de 10 kasten onjuiste maat te hebben terwijl de laatste lijst wel juist was. Nieuwe kasten na 8 weken geleverd bij Keukenwarenhuis, 2 weken daarna gemonteerd. Aftersales: communicatie en klantvriendelijkheid vanaf levering: belabberd. Moest vaak voor info overal zelf achteraan en er werd soms niet eens gereageerd op mails of telefoontjes. Het leek voor afd klantenservice allemaal de normaalste zaak van de wereld. Heb nu een mooie keuken, maar of ik Keukenwarenhuis zou aanbevelen? Jammer, want aan kwaliteit keuken en monteur lag het niet. Ik zou zeggen: Mark, zet wat klantvriendelijker en klantgerichter personeel neer bij klantenservice. Als klant wil je vooral ervaren dat je als bedrijf de klant geruststelt als zaken mis gaan en dat je volledig geïnformeerd wordt en service, ook als alles al betaald is, gewoon goed is. Dan had je van mij, ondanks de 6! verkeerd geleverde kasten nog 1,5 ster erbij gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Graciëlla Grebbe op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn ervaring met Keukenwarenhuis is al met al schandalig. De service is verbluffend slecht. In eerste instantie wordt er om je budget gevraagd, vervolgens komt er zoveel bij kijken dat de prijs zodanig hoog wordt en dat zij zogenaamd een tussenweg/prijs aanbieden. Toen ik aangaf dat ik erover moest nadenken ben ik zo naar behandeld dat mijn vriend zich schuldig voelde. Ik had dringend een keuken nodig, dus is hij er maar weer achteraan gegaan. Daarnaast komt er ook bij kijken dat als ik iets mooi vind ik het niet zo snel kan loslaten. Uiteindelijk akkoord gegaan met een keuken van €18.000. Tijdens de montage kwam ik erachter dat er "kleine" kosten bijkomen wat de verkoper verzuimd had te vertellen, hij heeft mij er nooit op aangewezen dat die regel op de factuur staat. Toen ik de winkel erop aansprak zeiden ze tegen mij dat ik daarmee akkoord was gegaan middels handtekening en dat zij niets voor mij konden doen. Tot slot zit ik nu al bijna 2 maanden met een niet afgemaakte keuken; een gedeelte in de verkeerde kleur geleverd en een gedeelte ontbrak, plinten zitten los. Nooit is de juiste persoon bereikbaar en niemand die iets voor je kan betekenen. Het is pijnlijk dat ik zo'n dure keuken hebt betaald, een heleboel heb moeten slikken en alsnog in een onafgemaakte keuken moet staan. De pijn en de frustratie die ik door hele situatie voel gun ik niemand toe.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet afgerond”
Door Fleur schuffelen op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verschrikkelijk slechte ervaring. 30 maart 2021 werd onze keuken geplaatst. Blad was niet goed, spoelbak verkeerd gemonteerd, oven/magnetron mist, vaatwasser verkeerd gemonteerd, vriezer past niet. Erg slechte communicatie naar de klant toe en contactpersoon van KWH is onbereikbaar. 27 mei 2021 tweede ronde voor het herstelen/afronden van onze keuken. Blad weer niet goed, vriezer past nog steeds niet. Problemen worden niet opgelost en klantenservice belt niet terug. Elk contact moment moet opnieuw uitgelegd worden wat het probleem is en oplossen ho maar. Na 100% oplevering van de keuken is er pas een evaluatie gesprek mogelijk. Gun dit bedrijf uw geld niet, want u krijgt er geen service voor terug. Hopelijk mag de oplevering van onze keuken nog in 2021 plaatsvinden.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Sandra Moorman op dinsdag 27 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
We waren al bij aantal keukenwinkels geweest toen we bij keukenwarenhuis uitkwamen. Heel vriendelijk en deskundig geholpen denken goed mee voelen aan wat we mooi vonden en wat wensen waren en budget. Keuken besteld, keurig op de hoogte gehouden en maandag werd de oude keuken gesloopt en daarna nieuwe geplaatst door Keuken Montage Holland, Anton Suijker. Zeer tevreden over deze man, werkt keurig erg vriendelijk en meedenkend en het resultaat is prachtig super blij met onze keuken. Nu zelf nog wat losse eindjes afhandelen poetsen en inruimen en daarna genieten van de mooie keuken! Bedankt keukenwarenhuis dordrecht en Anton Suijker van Keuken Montage Holland.
FOTO VAN SANDRA MOORMAN
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Familie Spekman op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
De aankoop van een keuken is voor veel mensen een proces waar je vele slechte verhalen over hoort. Onze ervaring met Keukenwarenhuis was perfect. Helaas moesten we wachten op onze Belling oven en afzuigkap. (Deze komen uit Engeland en u begrijpt het al Brexit...). Maar hij kwam uiteindelijk, maar toen het volgende probleem. 90 Cm breed veel verpakkings materialen paste deze niet door het trapgat naar boven...Dit werd prima opgepakt en uiteindelijk kwam deze met een verhuis lift door de schuifpui op onze eerste etage terecht, ik was niet thuis en mijn vrouw stond er alleen voor. Hij staat op zijn plekkie. Toppie opgelost door het Keukenwarenhuis. Dit bedrijf maakt zijn afspraken waar, en wij kunnen ze zeker aanbevelen Toppie!
FOTO VAN FAMILIE SPEKMAN
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales niet goed”
Door S. Lapre op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verkoopadviseurs top! Monteurs top! Maar wat een ellende met levering, elke dag moeten bellen om een nieuwe koelvriescombinatie te krijgen nadat de keuken geïnstalleerd was, 2 weken lang heeft het moeten duren en dan nog 2 weken met een defecte koelvriescombinatie in je huiskamer omdat ze te beroerd zijn deze meteen op te halen! Aftersales echt waardeloos, als ik zo met mijn klanten om zou gaan .... ! Er is toegezegd door Keukenwarenhuis om nog een gesprek te hebben nadat de keuken geïnstalleerd was, tot op heden heeft niemand zich gemeld!

Aanvulling ontvangen 18 juni 2021: Na de vervelende ervaring wat betreft de after sales, heeft Keukenwarenhuis wel erg haar best gedaan om dit recht te zetten zodat wij daar ook zeker voldoening bij hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Montage en levering niet goed gelopen”
Door Mariska van belle op donderdag 8 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
Goedeservice met kopen van keuken, na levering schandalig slecht. Dinsdag keuken geleverd, woensdag zou de monteur komen en er kwam niemand, dan kan je pas om 10 uur bellen, gebeld en ze gingen het uitzoeken s'middags zelf maar terug gebeld of ze al iets wisten, maar nee ze waren ermee bezig, al die tijd rustig en netjes gebleven, want er kan altijd iets gebeuren, helemaal nu met covid, om 6 uur 's avonds ben ik gebeld dat ze nog geen oplossing hadden en dat zelfs de directie ermee bezig was, en of ik zelf een keuken monteur wist of hij de keuken kon plaatsen, dus ik kon hun probleem op gaan lossen. Inmiddels donderdag en om 12uur nog steeds niets gehoord, ben gaan bellen met de monteur en hij kan pas de volgende week donderdag, nu is het klaar en ben gaan bellen met de directie, die zijn alleen via mail bereikbaar, hoe schandalig wil je het hebben,
FOTO VAN MARISKA VAN BELLE
Reactie of foto toevoegen
“Blij”
Door Sieneke Kooijman-Storm ipv op woensdag 24 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Op wat kleine dingen na. De keuken is echt heel goed en vakkundig gemonteerd door de monteur. Deze monteur verdient ook de 5 sterren. Hij gaf ons nog goed advies over dingen en was heel hulpvaardig. Deze monteur is een echte aanrader. Top gedaan Anton Suijker van keukenmontage holland.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Patricia op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Heel blij met onze keuken. Ziet er super uit. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet alles is soepel verlopen, omdat sommige dingen toch niet leverbaar waren, maar uiteindelijk echt heel tevreden.
FOTO VAN PATRICIA
Reactie of foto toevoegen
“Inlevingsvermogen ontbrak”
Door Jansen op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik zou niemand aanraden een keuken te kopen bij dit bedrijf. Er gaat hier meer mis dan goed. Slechte communicatie & totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn verhaal:

Verkoopgesprek. Begon al chaotisch, ik wist vrij goed wat ik wilde. Verkoper gaf aan dat ik daarvoor beter ergens anders heen kon gaan. Wat raar is, aangezien ik de keuken die ik wilde precies daar in de showroom zag staan. Na even doorvragen bleek er toch wat meer mogelijk te zijn. Halverwege het gesprek werd mijn verkoopadviseur zonder aankondiging ingeruild voor een andere adviseur. Blijkbaar hebben die niet met elkaar gepraat, want toen de bestelling gedaan werd bleek er keuken met grepen besteld te zijn i.p.v. een greeploze keuken, zoals besproken met de eerste adviseur. Toen ik hier op attendeerde tijdens het afroepgesprek werd er vooral moeilijk naar mij gedaan. Alsof ik het onmogelijk was dat ik dit had besteld.

Bestelling. Nadat de monteur opmetingen binnenshuis had gedaan, tijdje niks meer gehoord van keukenwarenhuis. Tot ik uit het niets een nieuwe koopovereenkomst kreeg met een korter werkblad en kleinere kasten. Geen uitleg of overleg niks. Ik begreep uiteindelijk waarvoor hier gekozen was (i.v.m. een uitstekende vensterbank), maar dat hier niet over overlegd of gecommuniceerd wordt en zomaar een compleet nieuwe keukenindeling wordt besteld is echt beyond me. Ook is er ondanks het kortere werkblad en de kleinere onderkasten niks aan de prijs gedaan. Ik moest hier zelf naar vragen bij de klantenservice, en wordt vervolgens gewoon genegeerd.

Apparatuur. Een tijd voor dat de keuken geïnstalleerd werd bleken twee apparaten niet op voorraad te zijn: de koelkast en de vaatwasser. Er werd mij gevraagd of ik wilde wachten of een alternatief wilde. Voor de koelkast heb ik een alternatief genomen, voor de vaatwasser werd er een alternatief aangeboden uit een lager segment met andere energieklasse. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord en heb ik gezegd dat ik open sta voor een alternatief van gelijkwaardige kwaliteit. Er werd op een ronduit arrogante manier aangegeven dat dit niet mogelijk was. Wat te betwijfelen valt. Uiteindelijk is de vaatwasser gewoon niet geleverd.

Leveringstermijn. Ik heb de keuken op 2 juli 2020 besteld bij keukenwarenhuis. In het verkoopgesprek (voor de handtekening) werd aangegeven dat er 8 weken levertijd was en dus eind augustus begin september geïnstalleerd kon worden. Na het zetten van de handtekening en check door de manager, werd aangegeven dat deze levertijd nooit gehaald kon worden. Ik kon beter aan eind oktober denken. Rond eind oktober kreeg ik het bericht van keukenwarenhuis dat de levering in de tweede week van december (!!) zou plaatsvinden. De week voor levering, je raadt het al, werd dit half februari. 9 maanden verder voor de levering. Ik dacht dat er een grap met me werd uitgehaald.

Levering & montage. In eerste instantie leek de levering goed te gaan. Echter al snel bleek dat de vaatwasser niet meegeleverd was (zie boven). Ook bleek er een volledig verkeerde kast besteld te zijn, waardoor de vaatwasser überhaupt niet in de kast had gepast. Na enig passen en meten door de monteur leek er een oplossing te zijn, maar er was sowieso een nieuwe kast nodig, die weer besteld moest worden. Tijdens installatie van de keuken bleek verder dat de oven defect was. En dat de verkeerde kookplaat meegeleverd was (met afvoer i.p.v. recirculatie). Oftewel, meer werkte niet, dan wel. En met de vorige keuken gedeinstalleerd, mist er dus elke mogelijkheid tot etensbereiding.

Service. Fouten kunnen gebeuren, het gaat om erom hoe deze opgelost worden. En hier begon mijn klomp pas echt te breken. De donderdag na montage belde ik met de klantenservice in Dordrecht om te kijken hoe alles opgelost kon worden. Daar werd aangegeven dat er eerst intern gesproken diende te worden om alles duidelijk te krijgen, voordat er wat gedaan mee kon worden. Aangezien de beste man op vrijdag vrij was, ging dat sowieso maandag pas worden. Toen ik aangaf dat voor het bestellen van een nieuwe kookplaat volgens mij weinig overleg nodig was, gaf hij aan dat ze alles in 1x wilde regelen. Met het bestellen van een nieuwe kast, dat enkele weken in beslag zou nemen, in het achterhoofd, lijkt me op z'n minst dat de kookplaat op korte termijn geregeld kon worden. Tot mijn verbazing krijg ik een aantal dagen later (inmiddels 2 weken na levering) een mailtje dat ik de rest van de artikelen in week 13 (begin april) kan verwachten. Nog eens 4 weken zonder gebruik te kunnen maken van een keuken!!! Op mijn vraag of in ieder geval de kookplaat eerder geregeld kan worden wordt vervolgens niet gereageerd. Ik krijg alles behalve het gevoel dat mijn urgentie ook gevoeld wordt door keukenwarenhuis. Maar dat ze vooral doen wat voor henzelf het makkelijkst is. En dus van hun probleem, mijn probleem maken. Hoe moeilijk kan het zijn een zeer gangbare kookplaat te op korte termijn te vervangen. Tot dusver ben ik nog niet eens toegekomen om mijn overige punten tijdens mijn klantreis met de servicedesk te bespreken, zoals de niet terugbetaalde meerprijs, gebrek aan afstemming, 9 maanden uitgestelde levering etc, maar dat zal nog wel wat worden...

Kortom: Als je wil dat je serieus genomen wordt nadat je toch een flink pak geld uitgeeft, kan je beter ergens anders je keuken kopen. Buiten dat zo'n beetje alles is misgegaan wat er mis kon gaan, heb ik totaal niet het idee dat er serieus wordt omgegaan en met urgentie wordt geprobeerd dit op te lossen. Ik ben hevig teleurgesteld, boos en ronduit verbaasd over hoe ze hier mee denken weg te kunnen komen. Buiten dat ik door dit alles weken zonder fatsoenlijke kookgelegenheid zit, apparatuur niet heb die ik wel betaald heb en hierdoor extra kosten maak, voel ik me vooral gewoon zwaar voor paal gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken aan het einde”
Door J.v. Kouteren op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Dordrecht
Naar aanleiding van verhalen het boek aangevraagd. Na dit doorgebladerd te hebben met 3 leden van ons gezin hadden we alle 3 dezelfde keuken uitgekozen. Vervolgens afspraak gemaakt in begin juni. Hierbij goed ontvangen en de keuken in principe op papier gezet en een koop overeen gekomen. Het mooie van Keukenwarenhuis is dat je dan tijdje later weer terug moet komen voor het definitieve verhaal. Dan kan je thuis nog even de zaak overzien en eventuele dingen die je vergeten bent of toch liever anders had gezien overdenken en op papier zetten . Begin augustus zijn we weer terug gegaan en dingen aangepast en alles definitief besproken. Keuken ook i.v.m. corona plaatsen begin December. Alles netjes op tijd gebracht dag ervoor. Op de dag van plaatsing kwam installateur Julio deze man heeft alles op een zeer correcte manier geïnstalleerd ook de fouten die wij zelf hadden veroorzaakt werden zonder moeilijk te doen opgelost. Er werd over alles overleg gepleegd en netjes gewerkt. Tijden het zetten kwamen we erachter dat er 2 dingen verkeerd geleverd waren ( kast en gasfornuis) dit is reeds zonder veel problemen prima opgelost. Einde verhaal hebben we prachtige keuken precies zoals we wilden .Dit ook met dank aan installateur Julio ..
FOTO VAN J.V. KOUTEREN
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Cornelis Hees op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben in december 2019 de keuken besteld na een heel fijn gesprek en informatie door de verkoper. 05 jan. 2021 is de keuken geplaatst door Jurry Martinus. Klasse gedaan in 1 dag. Keukenwarenhuis is echt een aanrader, super service.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Fam. Groen op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
De vele goede recensies over het Keukenwarenhuis leken te mooi om waar te zijn, helemaal toen wij daar in eerste instantie een beetje het type gladde autoverkoper troffen. Maar omdat onze buren en een kennis zeer te spreken waren over het Keukenwarenhuis toch nog een keer de stoute schoenen aangetrokken. Heel blij dat we dat gedaan hebben! Met veel dank aan verkoper John Jonker, de backoffice en natuurlijk monteur Jeroen Brugman (voor wie niets te veel was) en zijn zoon Jimmy! Het luisterde nauw, want we hadden een krappe tijdsplanning, maar alles werd van A tot Z prima geregeld en nagekomen. En ook aan de aftersales kunnen andere bedrijven trouwens een voorbeeld nemen (een bedankje na onze betaling, een extra check door het Keukenwarenhuis voor de puntjes op de i, online de status kunnen volgen, het karton etc dat netjes opgehaald wordt en zelfs een kerstkaart ;-)! Wij kijken dus terug op een hele fijne ervaring met een perfect resultaat en raden het Keukenwarenhuis dan ook van harte aan als je op zoek bent naar een keuken.
FOTO VAN FAM. GROEN
Reactie of foto toevoegen
“Na ruim half jaar eindelijk naar wens”
Door Jan hoogstraate op donderdag 17 dec 2020 20 | vestiging Ter Aar
In Juli 2020 de keuken aangeschaft! De eerste verkoper die we hadden kregen we bij 2e bezoek niet meer te zien en hebben toen alles verder besproken met een andere verkoper. Ook deze was in latere benadering niet meer beschikbaar. Toch zijn we middels heen en weer gemail tot eindresultaat gekomen. Helaas was de opvulruimte van 18 cm niet te gebruiken, volgens Keukenwarenhuis. Hiervoor opvulplank gekregen. Bij zoeken op internet toch hiervoor een mooie apothekerskast kunnen aanschaffen, die ikzelf erbij hebt geplaatst. Bij ontvangst was de lift niet geregeld, terwijl we dit expliciet hadden vermeld. Moesten dus alles mee terugnemen en lift regelen (extra kosten). De bovenkastjes waren verkeerd opgemeten! Het 1e klusbedrijf wat dit gedaan had bleek ongeval te hebben gehad en kon niets meer uitvoeren. Hiervoor andere monteur gekregen. Deze heeft de keuken geplaatst op de bovenkastjes na en de afzuigkap afvoer bleek niet meegeleverd te zijn! Nadat de juiste bovenkastjes gearriveerd waren en de afvoerbuis afspraak gemaakt voor laatste installatie. Hierbij bleek de afvoerbuis van de Siemens kooktoestel/afzuig niet in orde. Inmiddels was het al november 2020! Dus enkel bovenkastjes laten plaatsen en laten betegelen. Afkitten en afzuigkap liet door afwezigheid afvoerbuis even op zich wachten. Gat zat al vanaf juli in de buitenmuur! Het werd steeds kouder in huis en hiervoor diverse malen gecommuniceerd! Waren meer voor de mussen aan het stoken met de kouder buitentemperatuur! Eindelijk was alles binnen 18 december, maar monteur ging op vakantie. Bedrijf heeft na veel bellen en klachten op 31 december een andere monteur gestuurd om afvoerbuis te installeren en wat af te kitten. Kitwerk niet echt schoonheidsprijs maar akkoord! Dus op 31 december eindelijk de keuken gereed verklaard, waarna ik nu verder kan afwerken met schilderwerk en buiten rooster plaatsen ( helaas Gamma etc. door lockdown gesloten). Ruim half jaaar dus met de keuken bezig geweest en ziet er eindelijk naar onze wens uit!
Reactie of foto toevoegen
“Bladen verkeerd”
Door Van laaren op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
In mei 2020 is onze keuken geplaatst, echter om de 1 of andere reden heeft de verkoper in ons tweede gesprek iets veranderd aan ons blad? Niemand weet hoe wat en waarom? Dus u raad het al ons blad was 4 cm tekort ! Kan gebeuren niet dus hup mailtje eruit en persoonlijk juiste maximale maar voor het blad doorgeven, het blad komt aan na 2 maanden en wat gebeurd er hup blad 4 cm te lang? Wilde men ons helpen door een plakstrip op te sturen en zelf het blad in te korten? Jawel het betreft een nieuwe keuken en geen renovatie dus uitgelegd waar zij de fout hadden gemaakt, en na veel vijven en zessen komt er na 2 maanden een nieuw blad jawel de derde! U raad het al wederom verkeerd en precies dezelfde maten als het eerste blad? Dus hup weer gemaild en gebeld na veel vijven en zessen is er een monteur langs geweest om in te meten jawel! Nu is het 29 november 8 maanden verder is m'n keuken nog niet af en kunnen ze pas half februari 2021 langskomen? Ik laat aan u de beslissing om hier wel of geen keuken te gaan kopen !!! Maar als je de tekening indient en op exact dezelfde maatvoering een nieuwe keuken wenst kun je jezelf afvragen wat hier in dienst is zelfs de apparatuur hoefde niet geleverd te worden ??!succes met uw keuze
REACTIE VAN KEUKENWARENHUIS.NL
Heel erg vervelend allemaal ! De zogenaamde wet van Murphy ! Nu gaat het goed komen
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwarenhuis”
Door Chan op vrijdag 27 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Bij meerdere showrooms geweest en uiteindelijk met een goed gevoel een keuken bij Keukenwarenhuis besteld. De combinatie van transparante prijzen voor apparatuur en ruime keuze was voor ons doorslaggevend. Eerst getekend, gerekend en een principe overeenkomst gesloten. Dat wil zeggen dat je nog een keer terug komt om alles dit te nemen en eventueel aan te passen. De eerder wegbezuinigde Quooker kwam alsnog en ook voor een stoomoven erbij gekozen. Fijn dat je thuis nog even goed kan nadenken zeker omdat we eerst nog niet de sleutel hadden en daarna zelfs al de eerste verbouwing erop hadden zitten. Keuken is ook vakkundig geplaatst. Wij zijn heel blij!
FOTO VAN CHAN
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Theo en Suze Davidse op zaterdag 21 nov 2020 20 | vestiging Dordrecht
Ook wij zijn erg enthousiast over dit bedrijf. Hoewel we ons in ons eerste gesprek enigszins overdonderd voelden. Het ging allemaal ineens zo rap: de verkoper checkte onze wensen, keek naar de maten en tekende een keuken. Oké, dat werd em dan! Binnen het uur stonden we buiten en we hadden een keuken gekocht! Gelukkig volgde er na 3 weken een vervolggesprek met een technische man. Bij ons was dat Patrick. We waren ruim op tijd in de zaak om alles nog eens grondig te bekijken en kwamen zelf toen al tot meerdere wijzigingen: kleur van het blad en de handgrepen. Alles was toen nog mogelijk, gelukkig! Zelfs een apothekerskast kon er nog tussen geplaatst. Hulde aan Patrick, die ons fantastisch begeleid heeft naar een geweldig eindresultaat. Super! We genieten er elke dag van.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Ron en Sonja van den Akker op vrijdag 20 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Naar lang wachten en wat obstakels is onze keuken eindelijk klaar zoals wij de keuken wenste te hebben. Met een aantal gesprekken met de eigenaar Mark die alles keurig voor ons heeft opgelost, zijn wij inmiddels heel blij hoe het eind resultaat eruit ziet en ik met heel veel plezier mijn ding kan doen in onze prachtige keuken foto's zet ik op fb
Mark nogmaals bedankt voor je goede service
FOTO VAN RON EN SONJA VAN DEN AKKER
+ Toon extra foto van van den Akker
Reactie of foto toevoegen
“Raden het van harte aan”
Door Ron en Elvire Pronk op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Ter Aar
Zo jammer,,,dat we maar een keuken kunnen plaatsen! Een week geleden is onze keuken geplaatst door topper Anton Suijker. Wat een kanjer! We zijn zeer tevreden met het gehele proces van A tot Z. Zo goed als ontzorgt. 100% ontzorgen is natuurlijk onmogelijk omdat er wel het een en ander moet gebeuren in je huis maar Keukenwarenhuis gaat ver, heel ver en doet wat t beloofd. In Ter Aar zijn we prima en professioneel geholpen en al onze vragen en wensen zijn beantwoord. Bestelproces duurt wat lang maar dat weet je van tevoren. Van bestellen tot oplevering, waarbij een medewerker de keuken naloopt en uitzuigt maakt het plaatje echt compleet en bezorgt je het gevoel dat het prima in orde is en dat je als klant serieus wordt genomen . Wij raden het keukenwarenhuis van harte aan, zeker nadat we vele andere winkels zijn afgelopen waarbij je altijd het gevoel overhield dat je door een gladde autoverkoper was geholpen. In Ter Aar gaat dit duidelijk anders.
FOTO VAN RON EN ELVIRE PRONK
U keuken
+ Toon extra foto van Ron en Elvire Pronk
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Rag maas op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
In februari 2020 keuken besteld,na tweede gesprek kwam er toch nog extra kosten erbij. in juni en begin augustus zouden ze de keuken plaatsen maar door verschillende communicatie problematiek werd de keuken eind augustus eindelijk geplaatst door een vakkundige monteur Anton in zijn eentje,bleek alsnog een aantal onderdelen niet goed geleverd te zijn.in oktober 13de is Anton weer teruggekomen en uiteindelijk is de keuken naar tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Cornelis op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Dit is een replica van een bedankmail aan KEUKENWARENHUIS. Goedemorgen Paul. Inmiddels 3 weken na ingebruikname , maar nooit te laat om mijn waardering voor u , uw bedrijf , en uw collega's uit te spreken.Een prachtig resultaat staat er , kijk maar. De achter- en zijwanden zijn er nog niet , maar virtueel was het toch mogelijk ze in de foto's te zetten, inclusief de beeldelementen. En dit gaat hier inmiddels de hele buurt rond , inclusief een vracht reclame voor u van onze kant. U bent met uw hele team heel bijzonder. Werkelijk alles was kloppend, een strakke rechtlijnige organisatie , een zeer vakkundige montage , en zei het meisje" zet 2 bazen bijelkaar , en je hebt ruzie " maar ooh ooh wat hebben we veel lol gehad. Een en al service. Wij rekenen uw bedrijf tot de grootsten , misschien niet in omvang maar wel in de prachtige uitvoering van uw taakomschrijving.gemaakt door een baas met visie....denken wij. Zeer hartelijk bedankt , ook alle collega's Groet enz
Reactie of foto toevoegen
“Zelfgemonteerde keuken”
Door Diane van Loon op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Goed geholpen met samenstellen van de keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem en inplaats een lever tijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing probleemloos”
Door Peter op dinsdag 8 sep 2020 20 | vestiging Ter Aar
Het is inmiddels onze tweede keuken bij het Keukenwarenhuis. De kwaliteit van deze showroomkeuken is goed. Deze keuken is bestemd voor onze vakantiewoning en is zeer redelijk geprijsd. De plaatsing verliep probleemloos in een dag. Maar het voorwerk , zoals het verwijderen van de oude tegels, stucwerk en electra moet je wel zelf regelen. Maar goed daar is de prijs ook naar.
FOTO VAN PETER
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door J. de Bruin op vrijdag 4 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Vanaf de eerste keer in het keukenwarenhuis tot dat de keuken geplaatst is door Anton Suijker van keuken montage Holland, niets dan lof, alles is perfect geregeld, de keuken wordt binnen gebracht en na plaatsing wordt het verpakkingsmateriaal opgehaald.
FOTO VAN J. DE BRUIN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer correct”
Door D. van Andel op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een warenhuis met heel veel keus. Geen opdringerige verkopers, maar ze zijn er als je ze nodig hebt. Het aankoop stappenplan is heel fijn en overwogen. Geen aanbetaling. De service en montage waren zeer correct. Zelfs na de inbouw blijven ze betrokken.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenwarenhuis
aDordrecht (93 ervaringen), Einsteinstraat 29, 3316 GG Dordrecht, tel 088 - 010 12 01
bTer Aar (223 ervaringen), Stobbeweg 21, 2461 EX Ter Aar, tel 088 - 010 12 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.