Feedback
8,2

Keukenwarenhuis

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.keukenwarenhuis.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenwarenhuis
DAAROM KEUKENWARENHUIS.NL
• Volledig zelfstandig familiebedrijf;
• Ontzorgde Duitse keukens Half Geld;
• Apparatuur tegen onze internetprijzen;
• 1000 keukens -op maat- uit voorraad;
• Zes maanden reserveren mogelijk;
• Rustig en ontspannen zelf oriënteren;
• Alles met prijzen in de showroom;
• Unieke en veilige werkwijze;
• Kiezen en kopen in twee stappen;
• Montage in geheel Nederland;
• Gemakkelijk aan te rijden en Gratis parkeren.
Ervaringen
Er zijn 275 ervaringen over Keukenwarenhuis. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren175 ervaringen
4 sterren57 ervaringen
3 sterren5 ervaringen
2 sterren6 ervaringen
1 ster25 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Prachtige nieuwe keuken”
Door Peter Mooy, Vlaardingen op zondag 29 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Heel blij met onze prachtige nieuwe keuken. Voldoet volledig aan het beeld wat we van te voren hadden. In de winkel zelf erg goed geadviseerd en geholpen. De communicatie van klantenservice kan wel iets meer klantgerichter. De ontbrekende stopcontacten moest ik uiteindelijk zelf bij de leverancier halen. Uiteindelijk geen probleem maar beetje meedenken als de monteur al bezig is met het plaatsen zou vanuit klantenservice gepaster zijn. Verder nabestelling van wat dingen keurig op tijd geleverd. Monteur Anton Suijker van Keukenmontage Holland is een kanjer. Zeer vakkundig en secuur doet hij zijn werk. Nogmaals geweldig blij met onze keuken.
FOTO VAN PETER MOOY, VLAARDINGEN
+ Toon extra foto van Peter Mooy , Vlaardingen
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Wensley op woensdag 11 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mooie keukens, goed geslaagd! Top service van Mark. Zeker een aanrader!
FOTO VAN WENSLEY
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door Ananda op maandag 9 aug 2021 21 | vestiging Ter Aar
We kwamen alleen om rond te kijken en gingen weg met een keuken. We zijn geholpen door Mark en ook door hem hebben we voor een keuken gekozen. Wat een top service! Er word goed naar je geluisterd, met je meegedacht en alles wat je bedenkt is mogelijk. Ik raad hun zeker aan! Van keuken uitzoeken tot aan thuis leveren was top! De mannen van de levering mogen ook even in het zonnetje gezet worden, ze waren op tijd en hielden me op de hoogte waar ze waren, gingen heel netjes om met de spullen en checkte alles nog even goed na met ons.
Reactie of foto toevoegen
“Oplevering keuken duurt veel te lang”
Door Susan Kraan op dinsdag 13 jul 2021 21 | vestiging Ter Aar
Kitchen was installed at the end of January 2021 and we are still waiting for it to be completed six months later. Five weeks ago we had a delivery of a cupboard and a counter top and we have heard nothing since from keukenwarenhuis. Not one phone call. How long do we have to wait before action is taken and our kitchen is completed. It is disgusting how they treat people and we feel that this Family Company just don't care at all. By the way we are 72 en 75 years old and we could do without all this trouble at our age. So now we carry on waiting and waiting until something happens! DISGUSTING!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door Agnes Sassen op donderdag 1 jul 2021 21 | vestiging Ter Aar
Bij het Keukenwarenhuis hebben wij na 2 goede gesprekken met tal van mogelijkheden een prachtige Nobilia, betongrijze keuken uitgezocht met apparatuur van Inventum. Onze vragen werden met veel geduld beantwoord, opnieuw ingevoerd in t systeem om onze keuken naar wens te maken. De keuken is inmiddels vakkundig en erg netjes geplaatst. Wij zijn er dan ook ontzettend blij mee! Keukenwarenhuis bedankt!
FOTO VAN AGNES SASSEN
Reactie of foto toevoegen
“Had beter gekund”
Door Mark de Lang op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn idee is dat op het moment het keukenwarenhuis het geld heeft ontvangen wij niet meer interessant zijn. Eerst wordt onze keuken een dag later geplaatst dan gepland zonder overleg. Volgende dag zit je op de monteur te wachten komt deze niet ivm fam. omstandigheden dan moeten wij er zelf achteraan bellen wanneer de keuken wordt geplaatst. Uiteindelijk een week later en een week zonder keuken en koelkast is de keuken gezet. Verkeerde kleur smet wand ontvangen, koolstoffilters van verkeerd merk meegestuurd. Zeer goede en meedenkende monteur. Aftersales zou als alles klaar was contact met ons opnemen, dat is gebeurd maar er wordt niets met je klachten gedaan. De manager (anton) zou nog langs komen om de klachten af te handelen we zijn ondertussen 12 weken verder en ze hebben nog steeds niets van zich laten horen. Waardeloos!
REACTIE VAN MARK
Na het plaatsen van de review werd er plots contact opgenomen om het op op te gaan lossen. Hierover zijn goede en duidelijke afspraken gemaakt met het keukenwarenhuis. Uiteindelijk is alles naar behoren opgelost en is er door het keukenwarenhuis een plasmafilter geheel kosteloos geplaatst. Dank je voor de hulp Tatjana.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar service kon beter”
Door Margo op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Koop, keuken en monteur: prima! Bij aanschaf keuken was het wel fijn geweest, blijkt achteraf, als er meer info gegeven zou zijn over kwaliteit van materiaal (in ons geval gootsteen). Bij levering en plaatsing bleken 6 van de 10 kasten onjuiste maat te hebben terwijl de laatste lijst wel juist was. Nieuwe kasten na 8 weken geleverd bij Keukenwarenhuis, 2 weken daarna gemonteerd. Aftersales: communicatie en klantvriendelijkheid vanaf levering: belabberd. Moest vaak voor info overal zelf achteraan en er werd soms niet eens gereageerd op mails of telefoontjes. Het leek voor afd klantenservice allemaal de normaalste zaak van de wereld. Heb nu een mooie keuken, maar of ik Keukenwarenhuis zou aanbevelen? Jammer, want aan kwaliteit keuken en monteur lag het niet. Ik zou zeggen: Mark, zet wat klantvriendelijker en klantgerichter personeel neer bij klantenservice. Als klant wil je vooral ervaren dat je als bedrijf de klant geruststelt als zaken mis gaan en dat je volledig geïnformeerd wordt en service, ook als alles al betaald is, gewoon goed is. Dan had je van mij, ondanks de 6! verkeerd geleverde kasten nog 1,5 ster erbij gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Graciëlla Grebbe op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Mijn ervaring met Keukenwarenhuis is al met al schandalig. De service is verbluffend slecht. In eerste instantie wordt er om je budget gevraagd, vervolgens komt er zoveel bij kijken dat de prijs zodanig hoog wordt en dat zij zogenaamd een tussenweg/prijs aanbieden. Toen ik aangaf dat ik erover moest nadenken ben ik zo naar behandeld dat mijn vriend zich schuldig voelde. Ik had dringend een keuken nodig, dus is hij er maar weer achteraan gegaan. Daarnaast komt er ook bij kijken dat als ik iets mooi vind ik het niet zo snel kan loslaten. Uiteindelijk akkoord gegaan met een keuken van €18.000. Tijdens de montage kwam ik erachter dat er "kleine" kosten bijkomen wat de verkoper verzuimd had te vertellen, hij heeft mij er nooit op aangewezen dat die regel op de factuur staat. Toen ik de winkel erop aansprak zeiden ze tegen mij dat ik daarmee akkoord was gegaan middels handtekening en dat zij niets voor mij konden doen. Tot slot zit ik nu al bijna 2 maanden met een niet afgemaakte keuken; een gedeelte in de verkeerde kleur geleverd en een gedeelte ontbrak, plinten zitten los. Nooit is de juiste persoon bereikbaar en niemand die iets voor je kan betekenen. Het is pijnlijk dat ik zo'n dure keuken hebt betaald, een heleboel heb moeten slikken en alsnog in een onafgemaakte keuken moet staan. De pijn en de frustratie die ik door hele situatie voel gun ik niemand toe.
Reactie of foto toevoegen
“Montage niet afgerond”
Door Fleur schuffelen op woensdag 2 jun 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verschrikkelijk slechte ervaring. 30 maart 2021 werd onze keuken geplaatst. Blad was niet goed, spoelbak verkeerd gemonteerd, oven/magnetron mist, vaatwasser verkeerd gemonteerd, vriezer past niet. Erg slechte communicatie naar de klant toe en contactpersoon van KWH is onbereikbaar. 27 mei 2021 tweede ronde voor het herstelen/afronden van onze keuken. Blad weer niet goed, vriezer past nog steeds niet. Problemen worden niet opgelost en klantenservice belt niet terug. Elk contact moment moet opnieuw uitgelegd worden wat het probleem is en oplossen ho maar. Na 100% oplevering van de keuken is er pas een evaluatie gesprek mogelijk. Gun dit bedrijf uw geld niet, want u krijgt er geen service voor terug. Hopelijk mag de oplevering van onze keuken nog in 2021 plaatsvinden.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Sandra Moorman op dinsdag 27 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
We waren al bij aantal keukenwinkels geweest toen we bij keukenwarenhuis uitkwamen. Heel vriendelijk en deskundig geholpen denken goed mee voelen aan wat we mooi vonden en wat wensen waren en budget. Keuken besteld, keurig op de hoogte gehouden en maandag werd de oude keuken gesloopt en daarna nieuwe geplaatst door Keuken Montage Holland, Anton Suijker. Zeer tevreden over deze man, werkt keurig erg vriendelijk en meedenkend en het resultaat is prachtig super blij met onze keuken. Nu zelf nog wat losse eindjes afhandelen poetsen en inruimen en daarna genieten van de mooie keuken! Bedankt keukenwarenhuis dordrecht en Anton Suijker van Keuken Montage Holland.
FOTO VAN SANDRA MOORMAN
Reactie of foto toevoegen
“Toppie”
Door Familie Spekman op vrijdag 16 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
De aankoop van een keuken is voor veel mensen een proces waar je vele slechte verhalen over hoort. Onze ervaring met Keukenwarenhuis was perfect. Helaas moesten we wachten op onze Belling oven en afzuigkap. (Deze komen uit Engeland en u begrijpt het al Brexit...). Maar hij kwam uiteindelijk, maar toen het volgende probleem. 90 Cm breed veel verpakkings materialen paste deze niet door het trapgat naar boven...Dit werd prima opgepakt en uiteindelijk kwam deze met een verhuis lift door de schuifpui op onze eerste etage terecht, ik was niet thuis en mijn vrouw stond er alleen voor. Hij staat op zijn plekkie. Toppie opgelost door het Keukenwarenhuis. Dit bedrijf maakt zijn afspraken waar, en wij kunnen ze zeker aanbevelen Toppie!
FOTO VAN FAMILIE SPEKMAN
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales niet goed”
Door S. Lapre op donderdag 15 apr 2021 21 | vestiging Ter Aar
Verkoopadviseurs top! Monteurs top! Maar wat een ellende met levering, elke dag moeten bellen om een nieuwe koelvriescombinatie te krijgen nadat de keuken geïnstalleerd was, 2 weken lang heeft het moeten duren en dan nog 2 weken met een defecte koelvriescombinatie in je huiskamer omdat ze te beroerd zijn deze meteen op te halen! Aftersales echt waardeloos, als ik zo met mijn klanten om zou gaan .... ! Er is toegezegd door Keukenwarenhuis om nog een gesprek te hebben nadat de keuken geïnstalleerd was, tot op heden heeft niemand zich gemeld!

Aanvulling ontvangen 18 juni 2021: Na de vervelende ervaring wat betreft de after sales, heeft Keukenwarenhuis wel erg haar best gedaan om dit recht te zetten zodat wij daar ook zeker voldoening bij hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Montage en levering niet goed gelopen”
Door Mariska van belle op donderdag 8 apr 2021 21 | vestiging Dordrecht
Goedeservice met kopen van keuken, na levering schandalig slecht. Dinsdag keuken geleverd, woensdag zou de monteur komen en er kwam niemand, dan kan je pas om 10 uur bellen, gebeld en ze gingen het uitzoeken s'middags zelf maar terug gebeld of ze al iets wisten, maar nee ze waren ermee bezig, al die tijd rustig en netjes gebleven, want er kan altijd iets gebeuren, helemaal nu met covid, om 6 uur 's avonds ben ik gebeld dat ze nog geen oplossing hadden en dat zelfs de directie ermee bezig was, en of ik zelf een keuken monteur wist of hij de keuken kon plaatsen, dus ik kon hun probleem op gaan lossen. Inmiddels donderdag en om 12uur nog steeds niets gehoord, ben gaan bellen met de monteur en hij kan pas de volgende week donderdag, nu is het klaar en ben gaan bellen met de directie, die zijn alleen via mail bereikbaar, hoe schandalig wil je het hebben,
FOTO VAN MARISKA VAN BELLE
Reactie of foto toevoegen
“Blij”
Door Sieneke Kooijman-Storm ipv op woensdag 24 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Op wat kleine dingen na. De keuken is echt heel goed en vakkundig gemonteerd door de monteur. Deze monteur verdient ook de 5 sterren. Hij gaf ons nog goed advies over dingen en was heel hulpvaardig. Deze monteur is een echte aanrader. Top gedaan Anton Suijker van keukenmontage holland.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Patricia op dinsdag 23 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Heel blij met onze keuken. Ziet er super uit. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet alles is soepel verlopen, omdat sommige dingen toch niet leverbaar waren, maar uiteindelijk echt heel tevreden.
FOTO VAN PATRICIA
Reactie of foto toevoegen
“Inlevingsvermogen ontbrak”
Door Jansen op vrijdag 5 mrt 2021 21 | vestiging Dordrecht
Ik zou niemand aanraden een keuken te kopen bij dit bedrijf. Er gaat hier meer mis dan goed. Slechte communicatie & totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Mijn verhaal:

Verkoopgesprek. Begon al chaotisch, ik wist vrij goed wat ik wilde. Verkoper gaf aan dat ik daarvoor beter ergens anders heen kon gaan. Wat raar is, aangezien ik de keuken die ik wilde precies daar in de showroom zag staan. Na even doorvragen bleek er toch wat meer mogelijk te zijn. Halverwege het gesprek werd mijn verkoopadviseur zonder aankondiging ingeruild voor een andere adviseur. Blijkbaar hebben die niet met elkaar gepraat, want toen de bestelling gedaan werd bleek er keuken met grepen besteld te zijn i.p.v. een greeploze keuken, zoals besproken met de eerste adviseur. Toen ik hier op attendeerde tijdens het afroepgesprek werd er vooral moeilijk naar mij gedaan. Alsof ik het onmogelijk was dat ik dit had besteld.

Bestelling. Nadat de monteur opmetingen binnenshuis had gedaan, tijdje niks meer gehoord van keukenwarenhuis. Tot ik uit het niets een nieuwe koopovereenkomst kreeg met een korter werkblad en kleinere kasten. Geen uitleg of overleg niks. Ik begreep uiteindelijk waarvoor hier gekozen was (i.v.m. een uitstekende vensterbank), maar dat hier niet over overlegd of gecommuniceerd wordt en zomaar een compleet nieuwe keukenindeling wordt besteld is echt beyond me. Ook is er ondanks het kortere werkblad en de kleinere onderkasten niks aan de prijs gedaan. Ik moest hier zelf naar vragen bij de klantenservice, en wordt vervolgens gewoon genegeerd.

Apparatuur. Een tijd voor dat de keuken geïnstalleerd werd bleken twee apparaten niet op voorraad te zijn: de koelkast en de vaatwasser. Er werd mij gevraagd of ik wilde wachten of een alternatief wilde. Voor de koelkast heb ik een alternatief genomen, voor de vaatwasser werd er een alternatief aangeboden uit een lager segment met andere energieklasse. Uiteraard ging ik hier niet mee akkoord en heb ik gezegd dat ik open sta voor een alternatief van gelijkwaardige kwaliteit. Er werd op een ronduit arrogante manier aangegeven dat dit niet mogelijk was. Wat te betwijfelen valt. Uiteindelijk is de vaatwasser gewoon niet geleverd.

Leveringstermijn. Ik heb de keuken op 2 juli 2020 besteld bij keukenwarenhuis. In het verkoopgesprek (voor de handtekening) werd aangegeven dat er 8 weken levertijd was en dus eind augustus begin september geïnstalleerd kon worden. Na het zetten van de handtekening en check door de manager, werd aangegeven dat deze levertijd nooit gehaald kon worden. Ik kon beter aan eind oktober denken. Rond eind oktober kreeg ik het bericht van keukenwarenhuis dat de levering in de tweede week van december (!!) zou plaatsvinden. De week voor levering, je raadt het al, werd dit half februari. 9 maanden verder voor de levering. Ik dacht dat er een grap met me werd uitgehaald.

Levering & montage. In eerste instantie leek de levering goed te gaan. Echter al snel bleek dat de vaatwasser niet meegeleverd was (zie boven). Ook bleek er een volledig verkeerde kast besteld te zijn, waardoor de vaatwasser überhaupt niet in de kast had gepast. Na enig passen en meten door de monteur leek er een oplossing te zijn, maar er was sowieso een nieuwe kast nodig, die weer besteld moest worden. Tijdens installatie van de keuken bleek verder dat de oven defect was. En dat de verkeerde kookplaat meegeleverd was (met afvoer i.p.v. recirculatie). Oftewel, meer werkte niet, dan wel. En met de vorige keuken gedeinstalleerd, mist er dus elke mogelijkheid tot etensbereiding.

Service. Fouten kunnen gebeuren, het gaat om erom hoe deze opgelost worden. En hier begon mijn klomp pas echt te breken. De donderdag na montage belde ik met de klantenservice in Dordrecht om te kijken hoe alles opgelost kon worden. Daar werd aangegeven dat er eerst intern gesproken diende te worden om alles duidelijk te krijgen, voordat er wat gedaan mee kon worden. Aangezien de beste man op vrijdag vrij was, ging dat sowieso maandag pas worden. Toen ik aangaf dat voor het bestellen van een nieuwe kookplaat volgens mij weinig overleg nodig was, gaf hij aan dat ze alles in 1x wilde regelen. Met het bestellen van een nieuwe kast, dat enkele weken in beslag zou nemen, in het achterhoofd, lijkt me op z'n minst dat de kookplaat op korte termijn geregeld kon worden. Tot mijn verbazing krijg ik een aantal dagen later (inmiddels 2 weken na levering) een mailtje dat ik de rest van de artikelen in week 13 (begin april) kan verwachten. Nog eens 4 weken zonder gebruik te kunnen maken van een keuken!!! Op mijn vraag of in ieder geval de kookplaat eerder geregeld kan worden wordt vervolgens niet gereageerd. Ik krijg alles behalve het gevoel dat mijn urgentie ook gevoeld wordt door keukenwarenhuis. Maar dat ze vooral doen wat voor henzelf het makkelijkst is. En dus van hun probleem, mijn probleem maken. Hoe moeilijk kan het zijn een zeer gangbare kookplaat te op korte termijn te vervangen. Tot dusver ben ik nog niet eens toegekomen om mijn overige punten tijdens mijn klantreis met de servicedesk te bespreken, zoals de niet terugbetaalde meerprijs, gebrek aan afstemming, 9 maanden uitgestelde levering etc, maar dat zal nog wel wat worden...

Kortom: Als je wil dat je serieus genomen wordt nadat je toch een flink pak geld uitgeeft, kan je beter ergens anders je keuken kopen. Buiten dat zo'n beetje alles is misgegaan wat er mis kon gaan, heb ik totaal niet het idee dat er serieus wordt omgegaan en met urgentie wordt geprobeerd dit op te lossen. Ik ben hevig teleurgesteld, boos en ronduit verbaasd over hoe ze hier mee denken weg te kunnen komen. Buiten dat ik door dit alles weken zonder fatsoenlijke kookgelegenheid zit, apparatuur niet heb die ik wel betaald heb en hierdoor extra kosten maak, voel ik me vooral gewoon zwaar voor paal gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken aan het einde”
Door J.v. Kouteren op vrijdag 29 jan 2021 21 | vestiging Dordrecht
Naar aanleiding van verhalen het boek aangevraagd. Na dit doorgebladerd te hebben met 3 leden van ons gezin hadden we alle 3 dezelfde keuken uitgekozen. Vervolgens afspraak gemaakt in begin juni. Hierbij goed ontvangen en de keuken in principe op papier gezet en een koop overeen gekomen. Het mooie van Keukenwarenhuis is dat je dan tijdje later weer terug moet komen voor het definitieve verhaal. Dan kan je thuis nog even de zaak overzien en eventuele dingen die je vergeten bent of toch liever anders had gezien overdenken en op papier zetten . Begin augustus zijn we weer terug gegaan en dingen aangepast en alles definitief besproken. Keuken ook i.v.m. corona plaatsen begin December. Alles netjes op tijd gebracht dag ervoor. Op de dag van plaatsing kwam installateur Julio deze man heeft alles op een zeer correcte manier geïnstalleerd ook de fouten die wij zelf hadden veroorzaakt werden zonder moeilijk te doen opgelost. Er werd over alles overleg gepleegd en netjes gewerkt. Tijden het zetten kwamen we erachter dat er 2 dingen verkeerd geleverd waren ( kast en gasfornuis) dit is reeds zonder veel problemen prima opgelost. Einde verhaal hebben we prachtige keuken precies zoals we wilden .Dit ook met dank aan installateur Julio ..
FOTO VAN J.V. KOUTEREN
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Cornelis Hees op maandag 11 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
Wij hebben in december 2019 de keuken besteld na een heel fijn gesprek en informatie door de verkoper. 05 jan. 2021 is de keuken geplaatst door Jurry Martinus. Klasse gedaan in 1 dag. Keukenwarenhuis is echt een aanrader, super service.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Fam. Groen op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Ter Aar
De vele goede recensies over het Keukenwarenhuis leken te mooi om waar te zijn, helemaal toen wij daar in eerste instantie een beetje het type gladde autoverkoper troffen. Maar omdat onze buren en een kennis zeer te spreken waren over het Keukenwarenhuis toch nog een keer de stoute schoenen aangetrokken. Heel blij dat we dat gedaan hebben! Met veel dank aan verkoper John Jonker, de backoffice en natuurlijk monteur Jeroen Brugman (voor wie niets te veel was) en zijn zoon Jimmy! Het luisterde nauw, want we hadden een krappe tijdsplanning, maar alles werd van A tot Z prima geregeld en nagekomen. En ook aan de aftersales kunnen andere bedrijven trouwens een voorbeeld nemen (een bedankje na onze betaling, een extra check door het Keukenwarenhuis voor de puntjes op de i, online de status kunnen volgen, het karton etc dat netjes opgehaald wordt en zelfs een kerstkaart ;-)! Wij kijken dus terug op een hele fijne ervaring met een perfect resultaat en raden het Keukenwarenhuis dan ook van harte aan als je op zoek bent naar een keuken.
FOTO VAN FAM. GROEN
Reactie of foto toevoegen
“Na ruim half jaar eindelijk naar wens”
Door Jan hoogstraate op donderdag 17 dec 2020 20 | vestiging Ter Aar
In Juli 2020 de keuken aangeschaft! De eerste verkoper die we hadden kregen we bij 2e bezoek niet meer te zien en hebben toen alles verder besproken met een andere verkoper. Ook deze was in latere benadering niet meer beschikbaar. Toch zijn we middels heen en weer gemail tot eindresultaat gekomen. Helaas was de opvulruimte van 18 cm niet te gebruiken, volgens Keukenwarenhuis. Hiervoor opvulplank gekregen. Bij zoeken op internet toch hiervoor een mooie apothekerskast kunnen aanschaffen, die ikzelf erbij hebt geplaatst. Bij ontvangst was de lift niet geregeld, terwijl we dit expliciet hadden vermeld. Moesten dus alles mee terugnemen en lift regelen (extra kosten). De bovenkastjes waren verkeerd opgemeten! Het 1e klusbedrijf wat dit gedaan had bleek ongeval te hebben gehad en kon niets meer uitvoeren. Hiervoor andere monteur gekregen. Deze heeft de keuken geplaatst op de bovenkastjes na en de afzuigkap afvoer bleek niet meegeleverd te zijn! Nadat de juiste bovenkastjes gearriveerd waren en de afvoerbuis afspraak gemaakt voor laatste installatie. Hierbij bleek de afvoerbuis van de Siemens kooktoestel/afzuig niet in orde. Inmiddels was het al november 2020! Dus enkel bovenkastjes laten plaatsen en laten betegelen. Afkitten en afzuigkap liet door afwezigheid afvoerbuis even op zich wachten. Gat zat al vanaf juli in de buitenmuur! Het werd steeds kouder in huis en hiervoor diverse malen gecommuniceerd! Waren meer voor de mussen aan het stoken met de kouder buitentemperatuur! Eindelijk was alles binnen 18 december, maar monteur ging op vakantie. Bedrijf heeft na veel bellen en klachten op 31 december een andere monteur gestuurd om afvoerbuis te installeren en wat af te kitten. Kitwerk niet echt schoonheidsprijs maar akkoord! Dus op 31 december eindelijk de keuken gereed verklaard, waarna ik nu verder kan afwerken met schilderwerk en buiten rooster plaatsen ( helaas Gamma etc. door lockdown gesloten). Ruim half jaaar dus met de keuken bezig geweest en ziet er eindelijk naar onze wens uit!
Reactie of foto toevoegen
“Bladen verkeerd”
Door Van laaren op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
In mei 2020 is onze keuken geplaatst, echter om de 1 of andere reden heeft de verkoper in ons tweede gesprek iets veranderd aan ons blad? Niemand weet hoe wat en waarom? Dus u raad het al ons blad was 4 cm tekort ! Kan gebeuren niet dus hup mailtje eruit en persoonlijk juiste maximale maar voor het blad doorgeven, het blad komt aan na 2 maanden en wat gebeurd er hup blad 4 cm te lang? Wilde men ons helpen door een plakstrip op te sturen en zelf het blad in te korten? Jawel het betreft een nieuwe keuken en geen renovatie dus uitgelegd waar zij de fout hadden gemaakt, en na veel vijven en zessen komt er na 2 maanden een nieuw blad jawel de derde! U raad het al wederom verkeerd en precies dezelfde maten als het eerste blad? Dus hup weer gemaild en gebeld na veel vijven en zessen is er een monteur langs geweest om in te meten jawel! Nu is het 29 november 8 maanden verder is m'n keuken nog niet af en kunnen ze pas half februari 2021 langskomen? Ik laat aan u de beslissing om hier wel of geen keuken te gaan kopen !!! Maar als je de tekening indient en op exact dezelfde maatvoering een nieuwe keuken wenst kun je jezelf afvragen wat hier in dienst is zelfs de apparatuur hoefde niet geleverd te worden ??!succes met uw keuze
REACTIE VAN KEUKENWARENHUIS.NL
Heel erg vervelend allemaal ! De zogenaamde wet van Murphy ! Nu gaat het goed komen
Reactie of foto toevoegen
“Keukenwarenhuis”
Door Chan op vrijdag 27 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Bij meerdere showrooms geweest en uiteindelijk met een goed gevoel een keuken bij Keukenwarenhuis besteld. De combinatie van transparante prijzen voor apparatuur en ruime keuze was voor ons doorslaggevend. Eerst getekend, gerekend en een principe overeenkomst gesloten. Dat wil zeggen dat je nog een keer terug komt om alles dit te nemen en eventueel aan te passen. De eerder wegbezuinigde Quooker kwam alsnog en ook voor een stoomoven erbij gekozen. Fijn dat je thuis nog even goed kan nadenken zeker omdat we eerst nog niet de sleutel hadden en daarna zelfs al de eerste verbouwing erop hadden zitten. Keuken is ook vakkundig geplaatst. Wij zijn heel blij!
FOTO VAN CHAN
Reactie of foto toevoegen
“Enthousiast”
Door Theo en Suze Davidse op zaterdag 21 nov 2020 20 | vestiging Dordrecht
Ook wij zijn erg enthousiast over dit bedrijf. Hoewel we ons in ons eerste gesprek enigszins overdonderd voelden. Het ging allemaal ineens zo rap: de verkoper checkte onze wensen, keek naar de maten en tekende een keuken. Oké, dat werd em dan! Binnen het uur stonden we buiten en we hadden een keuken gekocht! Gelukkig volgde er na 3 weken een vervolggesprek met een technische man. Bij ons was dat Patrick. We waren ruim op tijd in de zaak om alles nog eens grondig te bekijken en kwamen zelf toen al tot meerdere wijzigingen: kleur van het blad en de handgrepen. Alles was toen nog mogelijk, gelukkig! Zelfs een apothekerskast kon er nog tussen geplaatst. Hulde aan Patrick, die ons fantastisch begeleid heeft naar een geweldig eindresultaat. Super! We genieten er elke dag van.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Ron en Sonja van den Akker op vrijdag 20 nov 2020 20 | vestiging Ter Aar
Naar lang wachten en wat obstakels is onze keuken eindelijk klaar zoals wij de keuken wenste te hebben. Met een aantal gesprekken met de eigenaar Mark die alles keurig voor ons heeft opgelost, zijn wij inmiddels heel blij hoe het eind resultaat eruit ziet en ik met heel veel plezier mijn ding kan doen in onze prachtige keuken foto's zet ik op fb
Mark nogmaals bedankt voor je goede service
FOTO VAN RON EN SONJA VAN DEN AKKER
+ Toon extra foto van van den Akker
Reactie of foto toevoegen
“Raden het van harte aan”
Door Ron en Elvire Pronk op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Ter Aar
Zo jammer,,,dat we maar een keuken kunnen plaatsen! Een week geleden is onze keuken geplaatst door topper Anton Suijker. Wat een kanjer! We zijn zeer tevreden met het gehele proces van A tot Z. Zo goed als ontzorgt. 100% ontzorgen is natuurlijk onmogelijk omdat er wel het een en ander moet gebeuren in je huis maar Keukenwarenhuis gaat ver, heel ver en doet wat t beloofd. In Ter Aar zijn we prima en professioneel geholpen en al onze vragen en wensen zijn beantwoord. Bestelproces duurt wat lang maar dat weet je van tevoren. Van bestellen tot oplevering, waarbij een medewerker de keuken naloopt en uitzuigt maakt het plaatje echt compleet en bezorgt je het gevoel dat het prima in orde is en dat je als klant serieus wordt genomen . Wij raden het keukenwarenhuis van harte aan, zeker nadat we vele andere winkels zijn afgelopen waarbij je altijd het gevoel overhield dat je door een gladde autoverkoper was geholpen. In Ter Aar gaat dit duidelijk anders.
FOTO VAN RON EN ELVIRE PRONK
U keuken
+ Toon extra foto van Ron en Elvire Pronk
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Rag maas op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
In februari 2020 keuken besteld,na tweede gesprek kwam er toch nog extra kosten erbij. in juni en begin augustus zouden ze de keuken plaatsen maar door verschillende communicatie problematiek werd de keuken eind augustus eindelijk geplaatst door een vakkundige monteur Anton in zijn eentje,bleek alsnog een aantal onderdelen niet goed geleverd te zijn.in oktober 13de is Anton weer teruggekomen en uiteindelijk is de keuken naar tevredenheid geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Cornelis op zondag 11 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Dit is een replica van een bedankmail aan KEUKENWARENHUIS. Goedemorgen Paul. Inmiddels 3 weken na ingebruikname , maar nooit te laat om mijn waardering voor u , uw bedrijf , en uw collega's uit te spreken.Een prachtig resultaat staat er , kijk maar. De achter- en zijwanden zijn er nog niet , maar virtueel was het toch mogelijk ze in de foto's te zetten, inclusief de beeldelementen. En dit gaat hier inmiddels de hele buurt rond , inclusief een vracht reclame voor u van onze kant. U bent met uw hele team heel bijzonder. Werkelijk alles was kloppend, een strakke rechtlijnige organisatie , een zeer vakkundige montage , en zei het meisje" zet 2 bazen bijelkaar , en je hebt ruzie " maar ooh ooh wat hebben we veel lol gehad. Een en al service. Wij rekenen uw bedrijf tot de grootsten , misschien niet in omvang maar wel in de prachtige uitvoering van uw taakomschrijving.gemaakt door een baas met visie....denken wij. Zeer hartelijk bedankt , ook alle collega's Groet enz
Reactie of foto toevoegen
“Zelfgemonteerde keuken”
Door Diane van Loon op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Goed geholpen met samenstellen van de keuken. Een fijn 2e gesprek gehad om de puntjes op de i te zetten. Levering was op de afgesproken datum en alles was goed verpakt. Wij hadden een nalevering nodig omdat wij wat vergeten waren te bestellen. Dit was geen probleem en inplaats een lever tijd van +/- 8 weken was het binnen 4 weken binnen. Echt een top zaak met fijne medewerkers en een goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing probleemloos”
Door Peter op dinsdag 8 sep 2020 20 | vestiging Ter Aar
Het is inmiddels onze tweede keuken bij het Keukenwarenhuis. De kwaliteit van deze showroomkeuken is goed. Deze keuken is bestemd voor onze vakantiewoning en is zeer redelijk geprijsd. De plaatsing verliep probleemloos in een dag. Maar het voorwerk , zoals het verwijderen van de oude tegels, stucwerk en electra moet je wel zelf regelen. Maar goed daar is de prijs ook naar.
FOTO VAN PETER
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Niets dan lof”
Door J. de Bruin op vrijdag 4 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Vanaf de eerste keer in het keukenwarenhuis tot dat de keuken geplaatst is door Anton Suijker van keuken montage Holland, niets dan lof, alles is perfect geregeld, de keuken wordt binnen gebracht en na plaatsing wordt het verpakkingsmateriaal opgehaald.
FOTO VAN J. DE BRUIN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zeer correct”
Door D. van Andel op woensdag 2 sep 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een warenhuis met heel veel keus. Geen opdringerige verkopers, maar ze zijn er als je ze nodig hebt. Het aankoop stappenplan is heel fijn en overwogen. Geen aanbetaling. De service en montage waren zeer correct. Zelfs na de inbouw blijven ze betrokken.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Fam. Engels op zondag 16 aug 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij het eerste bezoek uitgebreide info gekregen en voorlopige opstelling gemaakt. Niets was teveel voor Ahmad Mohammed. Vele keren door de showroom gelopen om mogelijkheden te zien en andere combinaties te bekijken. Ook het definitieve afroepgesprek was zeer prettig en professioneel. Patrick van Rooij nam alle tijd om onze kleine aanpassingen te verwerken of te corrigeren als er nog een betere oplossing was. Daarna goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het leverings- en betalingsproces. Op 7 augustus werd de Ballerina keuken en de AEG apparatuur keurig verpakt en compleet geleverd. Op 10 en 11 augustus heeft Anton Suijker van Keuken Montage Holland de keuken geplaatst bij meer dan 30 graden (hitte golf). Anton is een rustige en zeer vakkundige monteur. Overlegde veel met ons over aansluitingen, hoogte losse kastjes, plaats van handgrepen, etc. Tijdens de werkzaamheden was er prettig contact, vooral bij het integreren van de bestaande vloerverwarming unit in een hoekkast. De unit moest bereikbaar blijven. Toen de keuken geplaatst was werd alle verpakkingsmateriaal weer opgehaald. Ook werd de hele keuken nog van binnen en buiten gestofzuigd. Wat een service!!. Het keukenwarenhuis belde de dag erna nog op of er oplevering actie punten waren geconstateerd. Ook de nalevering van stootranden en vensterbank, welke pas na plaatsing definitief konden worden opgemeten, werd direct opgepakt. Wij zijn dik tevreden en genieten van onze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. ENGELS
Keuken met blauwe achterwand
REACTIE VAN JEANNE
Hoe duur was deze keuken als ik zo brutaal mag zijn?
Reactie of foto toevoegen
“Mooi geworden”
Door e.weyzig op woensdag 5 aug 2020 20 | vestiging Ter Aar
Ik heb een keuken besteld bij John Jonker en hij beloofde dat alles goed kwam, en inderdaad alles kwam ook goed. de keuken heb ik zelf geplaatst en gemonteerd. bij de levering van de keuken was er een zijplaat beschadiging van de eiland dus gebeld en gemeld en binnen ongeveer 2 a 3 weken zou ik een nieuwe krijgen. inderdaad ik werd gebeld en het was binnen, ik moest toch in ter Aar zijn voor een pannenset dus kon ik het tegelijk ophalen in de magazijn. daarna de keuken afgemaakt en het is er mooi geworden. dus John toppie.
FOTO VAN E.WEYZIG
Gemonteerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed geplaatst”
Door Freek en Engelien Dam op vrijdag 24 jul 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij gingen ons orienteren. Eenmaal in de vestiging in Ter Aar, zie je zoveel mooie keukens dat we al snel besloten om hier onze nieuwe keuken uit te zoeken. Wij werden geweldig geholpen en goed geadviseerd over de diverse mogelijkheden. Na de definitieve keuze kregen we nog een afspraak om alles nog eens na te lopen zodat wij er zeker van zouden zijn dat wij de juiste keus hadden gemaakt. Na enkele aanpassingen (en tips die super waren) de keuken gekocht. Op 22 juli is de keuken geweldig goed geplaatst door Michel en Menno. Wat werkten deze 2 monteurs goed door en heel netjes. Bedankt mannen!!! Helemaal geweldig dat er ook een bedrijf kwam om alle dozen enz. op te halen. Ik kan iedereen het Keukenwarenhuis aanbevelen. Wat zijn wij blij met onze mooie keuken.
REACTIE VAN FREEK EN ENGELIEN DAM
De foto van onze mooie keuken
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing zeer vakkundig”
Door jan de Koning op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Dordrecht
We zijn goed en vakkundig geholpen met de ruimtelijke indeling, de keuken is zeer vakkundig geplaatst door Anton Suijker van keukenmontage Holland.
FOTO VAN JAN DE KONING
Panoramafoto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door Fam. T. Visser (Wapenveld) op vrijdag 10 jul 2020 20 | vestiging Ter Aar
26 juni onze nieuwe hoekkeuken netjes bij huis geleverd op de afgesproken tijd.
Maandag 29 juni hebben we de keuken in eigen beheer geplaatst. Keuken was netjes compleet, alles paste perfect. We zijn reuze tevreden over totale verloop van koop tot levering. En we zijn erg blij met deze mooie keuken.
FOTO VAN FAM. T. VISSER (WAPENVELD)
+ Toon extra foto van Fam. T. Visser (Wapenveld)
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Cfj van Rooyen op zondag 5 jul 2020 20 | vestiging Ter Aar
prima geholpen,goed advies.ook de aflevering goed. er was iets fout geleverd maar dat werd gelijk verholpen. voor het gasstel werd er zelf speciaal een kleine schroevendraaier meegegeven, dit omdat we op flessen gas koken in het chalet.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Reinier en Astrid op zaterdag 20 jun 2020 20 | vestiging Dordrecht
Enige maanden geleden - na een goed vergelijk tussen diverse aanbieders - langs gegaan bij Keukenwarenhuis in Dordrecht. Omdat wij geen standaard keuken hebben, wilden wij ons eerst goed oriënteren bij diverse aanbieders. Bij toeval begon onze oriëntatie bij het keukenwarenhuid i.v.m. een toen geldende actie. Wij hadden al direct een leuk gesprek met de adviseur Ahmad (super aardige man en erg kundig) en hoewel wij het eigenlijk nog niet direct van plan waren, stonden wij weer buiten met een gekochte keuken, zonder bij andere aanbieders terecht te zijn gekomen! Hierbij hadden wij totaal niet het idee dat deze keuken aan ons was opgedrongen, sterker: wij hadden - en hebben - het idee dat wij continue uiterst serieus zijn genomen. Nadat de keuken op papier was samengesteld, werd ons dossier overgedragen aan Paul. ook Paul liet zien dat hij zeer kundig en ervaren was. Wij hebben veel respect voor hoe Paul van een enorme berg informatie een duidelijk verhaal wist te maken. Tussentijds hebben wij nog wat wijzigingen in onze beoogde opstelling gemaakt en ook dat was geen enkel probleem. De datum van plaatsing kwam telkens dichterbij en toen bleek dat wij een foutje met een bestelde kraan hadden gemaakt. Ook dat heeft Paul nog een dag voor de daadwerkelijke levering van de keuken in orde weten te maken. ook hier weer niets anders dan lof! De keuken werd gebracht en door de enorme hoeveelheid van dozen, konden wij alleen maar hopen dat alles wat besteld was, ook daadwerkelijk was geleverd, dit zouden wij zien bij het monteren. Een paar dagen later begon de montage door Julio, welke zich keurig een dag voor plaatsing (in het weekend) bij ons melde met de starttijd. Bij het monteren bleek ook de grote vakmanschap van Julio en zijn collega's; in 2 dagen tijd zagen wij volledig de keuken ontstaan, welke wij toen eigenlijk alleen maar grotendeels op papier hadden bedacht en welke volledig aan onze wensen voldeed. Nu, een paar dagen staat onze keuken en wij vinden hem per dag mooier worden. Er waren wel een paar kleine rimpeltjes, maar deze zijn, of worden, uiterst professioneel recht gestreken. Terugkijken hebben wij van A tot Z een uitstekend gevoel overgehouden aan Keukenwarenhuis en alle medewerkers van de betreffende afdelingen en wij kunnen hen echt van harte aan iedereen aanbevelen. Tevens durf ik best aan te geven dat wij nogal kritisch zijn, maar ook hier zijn onze verwachtingen overtroffen. Wij wachten nu nog op enkele details, welke wij ná montage hebben besteld en op een nieuwe afzuigkap, want helaas was deze al beschadigd uit de doos gekomen ( zonder enige probleem, of discussie werd direct aangegeven dat hier een nieuwe voor wordt besteld), maar ook hier hebben wij het volste vertrouwen in. Kortom: zéér tevreden - kritische- klanten, die Keukenwarenhuis van harte aanbevelen aan potentiële nieuwe klanten
Reactie of foto toevoegen
“Hartstikke blij”
Door Jan en saskia van der Ham op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
Eigenlijk dachten we aan renovatie, maar eenmaal in de winkel bleek dat een nieuwe keuken net zo veel zou gaan kosten.....dus een mooie keuken uitgezocht op voorraad. Toen kwam de monteur om alles op te meten en hadden we nogal wat wensen dus in het 2e gesprek werd duidelijk dat het een bestel keuken zou worden en geen voorraad keuken.... wij dachten oh jee dat wordt mega duur.....ineens veranderde we alles van de kleur tot de inbouw apparatuur en de prijs was nog steeds zeer acceptabel!!! En dan de monteurs....wat een super mannen....zeer deskundig en alles zo mooi op maat gemaakt. Ze hebben er een werk aan gehad, maar wij zijn ze zo dankbaar!!! Elke dag genieten wij van onze keuken dankzij jullie!!!!
FOTO VAN JAN EN SASKIA VAN DER HAM
Aanrechtblad met kookplaat
Reactie of foto toevoegen
“Een 10 voor de monteur”
Door John Giesselbach op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Dordrecht
Er werd prima met ons meegedacht vwb opstelling enz. Verder prima info gedurende de voorbereiding . Keuken is perfect geplaatst door Anton Suijker van keuken montage Holland. Dit is echt een vakman, rustig en heel precies.Hij krijgt van mij een 10.
FOTO VAN JOHN GIESSELBACH
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Jf Bonnet op dinsdag 9 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben bij jullie een keuken gekocht, en zijn hier erg blij mee!
Het plaatsen van de keuken is door zeer goede vakmensen gedaan!
Mohlmann timmerwerken, wij zijn heel erg tevreden daarover!
Reactie of foto toevoegen
“Subliem”
Door Agnes op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Ter Aar
De After-Sales Service van Keukenwarenhuis vind ik subliem. Na anderhalf jaar liep er in mijn keuken een lade aan (pootje onder de kast moest worden bijgesteld). Toen ik hier melding van maakte, vertelde ik ook dat ik niet tevreden was over de plaatsing van mijn vaatwasmachine (dat niet door het bedrijf was uitgevoerd). Hoewel het niet hun fout/verantwoordelijkheid was, heeft het bedrijf ervoor gezorgd dat alles uiteindelijk toch naar tevredenheid is geïnstalleerd (wat veel voeten in aarde heeft gehad). De directeur is duidelijk een man die staat voor zijn woord en hart heeft voor zijn zaak. TOP.
Reactie of foto toevoegen
“Service bij frontproblemen”
Door PJ Brummelkamp op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na 3 jaar kwamen er strepen in de fronten van enkele deurtjes van onze keuken. Ook begon bij enkele fronten het oppervlak langs de grepen te bobbelen. Ondanks dat we het niet helemaal eens werden over de oorzaak regelde het Keukenwarenhuis bij de leverancier voor alle laden en deuren nieuwe fronten. Geweldige service!
Reactie of foto toevoegen
“Positief”
Door Fam reedijk op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij binnenkomst voelde we ons meteen welkom. De verkoper heeft goed geluisterd naar onze wensen. Een keuken geheel naar eigen wensen aangepast voor een mooie prijs. Daarna konden we handvatten nog wijzigen en nadenken over het keukenblad. Toen tekening nog eens doorgenomen en was geheel naar wens. Keuken netjes en op tijd afgeleverd. Dd hoekstukjes waren vergeten, de klantenservice ondernam meteen actie en 2 dgn later kon ik ze op komen halen. Was voor ons sneller dan opsturen. Afspraken worden nagekomen, zeer klantvriendelijk.
FOTO VAN FAM REEDIJK
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Fam reedijk
REACTIE VAN ELLEN
Mooie keuken! Welk type is dit?
Reactie of foto toevoegen
“Gouden monteur”
Door Jasper Risselada op zondag 10 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Monteur Geert heeft onze keuken vrijdag gemonteerd en heeft fantastisch werk geleverd. Snel, uiterst precies en keurig alles opgeruimd. Zo'n monteur verdiend goud, want zo zie je ze weinig! Geert, van ons krijg je een hele dikker 10!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M.van Veelen op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Prima voorstellen en uitleg over een Nolte keuken , zelf een beter VOORSTEL en zeker de prijs was bij het keukenwarenhuis veel l beter dan bij Nolte keuken. Snelle en prima aflevering. (zelfs het karton werd netjes opgehaald .) Bedankt Barry voor plaatsing van onze prachtige keuken. Wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN M.VAN VEELEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Monteur werkte netjes en goed”
Door Chris de Jong op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Dordrecht
Bij aankoop van de keuken werden we heel goed geadviseerd, er werd meegedacht over mogelijke oplossingen en indelingen. Deze week is de monteur, Anton Suijker, geweest om de keuken te installeren, wat hij heel goed en netjes gedaan heeft (een prima vakman). Een stukje achterwand en een stopcontact waren helaas niet geleverd maar daar wordt aan gewerkt. Hij liep tegen een paar probleempjes aan maar wist die vakkundig op te lossen. We zullen zowel keukenwarenhuis als Anton van harte aan anderen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Ruud van der Sar op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nieuwe keuken aangeschaft. Zeer behulpzaam bij het aanpassen persoonlijke smaak. Afroepgesprek zeer professioneel en alles tot in de puntjes bekeken en uitgevoerd. Aflevering ook punctueel en monteur ook van alle markten thuis. Keuken stond binnen 2 dagen. Alles ook netjes achtergelaten.
FOTO VAN RUUD VAN DER SAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Alles goed”
Door M. Vandervelt op zaterdag 18 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een mooie keuken bij Keukenwarenhuis gekocht en die ook door ze laten plaatsen. Alles ging goed en er was niks kapot of beschadigd, wat je toch ook vaak hoort. Nadat je betaalt hebt bellen ze op om te bedanken voor de betaling. Een paar weken na het plaatsen belde ze netjes op om te vragen of we tevreden zijn met de keuken. Ik vind dit allemaal heel netjes.... Onze keuken is geplaatst door Anton Suijker van keuken montage Holland. Ik had al allemaal goeie berichten over hem gelezen en dit klopt allemaal, een vakman. Ik kan keukenwarenhuis iedereen aanraden. Mijn buren hebben er nu ook een nieuwe keuken gekocht...
FOTO VAN M. VANDERVELT
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Jolanda During op vrijdag 10 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Prachtige keuken, anders dan anderen. Heel fijn geholpen en goede service. Montage is ook heel netjes en zorgvuldig. Kortom een heel tevreden klant.
FOTO VAN JOLANDA DURING
+ Toon extra foto van Jolanda During
+ Toon extra foto van Jolanda During
Reactie of foto toevoegen
“Oplossing is belangrijkste”
Door Fam. Koning op donderdag 9 apr 2020 20 | vestiging Ter Aar
Twee jaar geleden een keuken gekocht en review geschreven omdat er verschillende mankementen aan waren. Nu vinden wij dat er in elk bedrijf fouten gemaakt worden, maar dat het veel belangrijker is hoe die opgelost worden. Ik wil iedereen vertellen, ze zijn opgelost! En hoe, we hebben een schitterende keuken waar alle problemen naar zeer tevredenheid zijn opgelost. We willen Mark van het Keukenwarenhuis dan ook bij deze heel erg bedanken! Ooit heeft hij ons beloofd dat alles in orde zou komen en hij heeft zijn woord gehouden! Mark bedankt en aan ieder die een nieuwe keuken wil gaan kopen, bedenk dat er overal fouten gemaakt worden, maar dat het belangrijkste is hoe ze/ en dat ze opgelost worden en dan ben je bij het Keukenwarenhuis aan het goede adres. Ook dank aan Jeroen Brugman( samen met zijn zoon)voor zijn vakmanschap, die je niet alleen terug vind in het plaatsen van de keuken, maar ook in het bijna naadloos plaatsen van het composiet blad! Wij gaan genieten!
FOTO VAN FAM. KONING
Geplaatste keuken
+ Toon extra foto van Fam. Koning
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Marian van Weelde op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Dordrecht
Heel tevreden met de aanschaf van onze Nobilia Stone Art keuken. Fijn geholpen door Robert-Jan met de aanschaf en definitief maken van de keuken. Vervolgens alles perfect afgeleverd en gemonteerd door Anton van Keukenmontage Holland. Ook de service van Keukenwarenhuis is prima. Er zal een kras op de afzuigkap en deze is goed en snel vervangen voor een nieuwe. Ik raad Keukenwarenhuis zeker aan.
FOTO VAN MARIAN VAN WEELDE
+ Toon extra foto van Marian van Weelde
Reactie of foto toevoegen
“Verwachtingen waargemaakt”
Door Fam. Franse op zaterdag 21 mrt 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij zijn zeer tevreden over het Keukenwarenhuis in het algemeen van verkoop tot en met installatie. Na diverse winkels bezocht te hebben, ging onze voorkeur uiteindelijk uit naar Het Keukenwarenhuis. Rustig de winkel rond gelopen zonder dat je direct werd aangesproken. Thuis de plannen en voorkeuren uitgewerkt en daarna een afspraak gemaakt. De verkoper heeft een en ander verder uitgewerkt aan de hand van onze wensen. Hierbij hebben wij ook een goed advies gehad voor wat betreft de kleur van de keuken, het aanrechtblad en de apparatuur. Het uiteindelijke kostenplaatje was ook redelijk naar onze verwachting. Daarna kwam de monteur bij ons langs voor de juiste afmetingen. Ook hier hadden wij direct een goed gevoel bij. Daarna weer een afspraak gemaakt om alles definitief te maken. Hier en daar nog wat aanpassingen om alles nog mooier te maken. Ook dit gesprek gaf ons een goed gevoel. Uiteindelijk werd de keuken geleverd en alles werd keurig in huis neergezet. Binnen 1 dag hebben de monteurs Jeroen en Jimmy de keuken volledig perfect gemonteerd. Doordat er een foutje was gemaakt bij de maten is er 1 kastje ingekort van 60 naar 50 cm en is er een nieuw deurtje besteld. Al het verpakkingsmateriaal werd direct afgevoerd en de keuken werd schoon opgeleverd. De monteurs hebben echt hun best gedaan om ons tevreden te stellen. De keuken hebben wij nu enkele dagen in gebruik en alles werkt perfect. Het keukenwarenhuis heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door J.H. van Gent op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij hebben een Nolte VRD (Nolte Lux met laklaminaat hoogglans front rondom opgedikt) keuken gekocht en geplaatst door een fantastische monteur Marco van der Avort uit Oosterhout. Hij heeft geweldig werk geleverd: elektriciteit, gas - en waterleidingen gelijk op de juiste plaats aangebracht zonder veel overlast. Daarna de keuken met een enorme nauwkeurigheid geplaatst. Hij ging ontzettend secuur te werk. En wat een werklust, zelden zoiets meegemaakt. Hij komt ook afspraken zoals afgesproken altijd na. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan. Wij zijn in één woord ontzettend tevreden, mede dankzij Marco!!!!
REACTIE VAN J.H VAN GENT
Zeer tevreden met de plaatsing van onze nieuwe keuken. Met dank aan Marco van de Avort
Reactie of foto toevoegen
“Niet blij mee”
Door herman kroon op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Dordrecht
keuken gekocht 18000 euro vaatwasser met bestekla besteld krijg een vaatwasser zonder bestekla antwoord van hun is nieuwe type heb ik niet om gevraagd naar de zaak geweest u hebt gelijk u kan deze gebruiken tot de goede is geleverd dag later telefoontje wij wisselen hem niet om want u heeft hem al gebruikt terwijl hun zijden je kan hem gebruiken tot de goede er is.achterwand besteld moet 3 meter lang zijn kan is die 1,6 mm dik en van 0,9 mm dik kan in twee delen zie je niks van zijden ze krijg hem geleverd is 1,6 mm 2 delen moet op houten balken lijken dat het patroon anders is oke maar de balken moeten wel in lijn zijn wat niet zo is als het tegen mekaar staat hun antwoord hij bestaat niet in drie meter en het patroon klopt niet omdat het twee delen zijn dat is normaal. speciaal om gevraagd bij aankoop zie je niets van nee meneer zie je helemaal niets van.ze zeggen beste service in nederland nou de service is zwaar K mijn advies koop daar nooit je keuken als je betaald heb is de service weg en liggen de fouten bij jou volgens hun.als je daar een keuken koopt neemt de gesprekken op die je hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker tevreden”
Door D.A. Plandsoen op donderdag 27 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij hebben de keuken gekocht in Dordrecht. De ontvangst was hartelijk en de gesprekken over de keuze die wij hadden waren voor ons helder en duidelijk.
De leveringsdatum was goed overeengekomen en werd zeker stip op tijd afgeleverd. Ook de monteur (dhr. A. Suiker) was vriendelijk en heeft de installatie goed verzorgd. Wij zijn zeker tevreden met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Willeke Jak op woensdag 26 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Keuken is op 29 maart 2019 geleverd. De vaatwasser ontbrak: hier hebben we bijna 3 maanden op moeten wachten! Ook een kast was niet goed geleverd: geen punt: ook 3 maanden op moeten wachten. Inmiddels de eerste lekkage al gehad; de monteur constateerde dat er een nieuw kastje moest komen ivm waterschade: we wachten hier inmiddels al minstens een half jaar op. Contact verloopt zeer moeizaam omdat men de afspraken niet nakomt; personeel opeens met ontslag gaat en men elke keer met de vinger naar een ander wijst. Wij zijn nu nog steeds in afwachting van de juiste lades voor onder de was- en droogmachine. Voor het gemak is in beide lades een afvalunit in geplaatst?, maar hier moesten mandjes in voor de was. Men weet nog niet hoe dit op te lossen. Dit is een zeer beknopt verhaal van wat er aan contact is geweest met het Keukenwarenhuis; strekking is, dat we vanaf 1 april 2019, was natuurlijk ook een foute datum, nog zitten te wachten tot onze keuken nu eindelijk eens compleet is. Mocht ik ooit nog eens een keuken willen/moeten, dan gaan wij deze zaak beslist niet nog eens binnen!
REACTIE VAN WILLEKE
Het is nu 4 december 2020 en het probleem is nog steeds niet opgelost!
Reactie of foto toevoegen
“Prima combinatie”
Door Martin Draer op woensdag 26 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nolte Keuken gekocht en afgeleverd, met wat minpuntjes maar prima opgelost door ondersteunend team. Goed bereikbaar voor vragen, prima communicatie. Uitstekende service van Anton Suijker van Keukenmontage Holland. Prima combinatie. !!
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door S.G. Nelissen op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Nadat wij 4 jaar geleden de keuken hebben aangeschaft bleek bij een kastje de demping van het deurtje defect. (het sloeg te hard dicht) We hebben contact gezocht en onder problemen werden ons 2 nieuwe scharnieren toegestuurd, dit alles uit coulance omdat de garantie inmiddels verstreken was. Dit laat zien dat het Keukenwarenhuis een zeer professioneel en betrokken bedrijf is waar ook service hoog in het vaandel staat. Zeer veel dank voor deze geweldige service.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim voor de service”
Door Joop Groothuis op zondag 16 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Afgelopen zaterdag een onderdeel (deurdemper) ter vervanging ontvangen voor mijn ca.10 jaar oude keuken. Geheel gratis geleverd en op gestuurd. Zeer vriendelijk door Tatjana behandeld. Een dikke pluim voor jullie service!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Jan Svoboda op donderdag 13 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
Wij hebben nwe keuken in 2014 gekocht tot onze tevredenheid. Sommige scharnieren remden niet meer af. Na eerste kontakt kreeg ik 2 nieuwe scharnieren gratis! toegezonden. Bij mijn 2e verzoek om meerdere scharnieren die ik zelf wou betalen kreeg ik nog 6 stuks weer gratis! Ongelooflijk wat zijn jullie een topbedrijf..onze grote complimenten en dank
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Carmen Batenburg-Arenas op dinsdag 11 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Goede service van zowel de verkopers als van de monteurs die de keuken komen plaatsen. Wij raden deze keukenwinkel zeker aan.
FOTO VAN CARMEN BATENBURG-ARENAS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Service hoog in het vaandel”
Door Peter en Conny de Haas op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Ter Aar
In de loop der jaren al 2 keukens bij de fam Verkerk gekocht. De 2e bij Mark de eerste bij Verkerk Sr.de opa van Mark. Onze ervaring is dat service hoog in het vaandel staat ook nu weer bij een lekkende kraan dat alles in het werk gesteld wordt om het te vervangen onderdeel te bestellen en dat voor een keuken die al 12 jaar staat. Mocht onze keuken in de toekomst aan vervanging toe zijn is de keus snel gemaakt het wordt weer een '' Verkerk''
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door Ria & Jan Brouwer op maandag 3 feb 2020 20 | vestiging Dordrecht
Laatste Donderdag en Vrijdag van januari/2020 werd onze nieuwe Ballerina keuken geplaatst door Marco en Richard. Wat werken die mensen zorgvuldig, schoon en hard! Marco hield volledig rekening met onze wensen en er was hem geen moeite teveel om aanpassingen voor onze situatie te doen. Aan het eind ontdekte hij nog 2 putjes in het werkblad en een deukje in een apparaat die wij zelf niet gezien hadden. Hij verzekerde ons dat Keukenwarenhuis dat gaat regelen. De keuken staat er strakker in dan in de showroom. Het is een plaatje en alles werkt perfect. De aankoop bij Keukenwarenhuis was een heel proces en geen moeite was hen teveel om aan onze wensen tegemoet te komen. Omdat we de keuken ruim voordat onze verbouwing klaar was hadden besteld heeft die tijden in de wacht gestaan zonder enige aanbetaling. Prettige regeling. Nu lekker kokkerellen maar met 1 bedenking: Helaas maakt een perfecte keuken niet zomaar een betere kok.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door familie Wilsterman op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Na lang zoeken naar een Nolte keuken werd ons geadviseerd naar Ter Aar te gaan voor een Nolte keuken. Daar aangekomen waren er keuze zat aan keukens. Wij werden goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en al onze wensen hebben wij kunnen waarmaken in de samengestelde keuken. In mei 2019 werd onze keuken geleverd en ook deels geplaatst. Wat wij niet wisten was dat deze keuken ons heel veel geduld en stress zou kosten . Je leert als consument gedurende deze periode welke bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen. De monteur die deze keuken voor ons geplaatst heeft, moest nog langs komen om enkele werkzaamheden af te maken. Dit bedrijf heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen, waardoor zij Keukenwarenhuis in een kwaad daglicht hebben gebracht naar de klant toe.

Na dit hoger te hebben gezocht kwam Keukenwarenhuis in beeld en brachten een huisbezoek om de situatie zelf waar te nemen. Na duidelijke afspraken gemaakt te hebben met de monteur kon hij zijn werkzaamheden voortzetten. Deze kwam hij echter ook weer niet na... Keukenwarenhuis besloot toen om deze monteur niet meer bij ons in te zetten. Wij kregen een nieuwe monteur ( Jurry Martinus) een monteur om U tegen te zeggen. Deze meneer kwam, en loste de problemen op die de anderen 8 maanden geleden nagelaten hebben. Onze keuken is vandaag 31-01-2020 uiteindelijk af....

Jurry als je dit leest bedankt. De communicatie naar het management (mevr. de Visser) van Keukenwarenhuis was top. Vanaf het probleem bij haar bekend was zat ze er continue bovenop. Je bent een topper.... De service van het bedrijf is uitstekend ondanks het in gebreke stellen van de monteur...
FOTO VAN FAMILIE WILSTERMAN
Gemonteerde keuken
REACTIE VAN JURRY MARTINUS
Beste familie Wilsterman, ik lees deze review nu pas, maar heel erg graag gedaan !
Ik kreeg gisteren een mail met een aanvraag voor een montage bij familie van u waar ik nu al naar uit kan kijken, Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Vriendelijke groet, Jurry Martinus
Reactie of foto toevoegen
“Echte aanrader”
Door Hr. R. Koet en Mw. E.E. van Hal op vrijdag 31 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Geachte Keukenwarenhuis Ter Aar, Hiermede willen wij u hartelijk danken voor de service en kwaliteit, waarmee het vervangende werkblad/keukenblad kosteloos bij ons is vervangen voor een heel nieuw, gelijkend werkblad, in onze Nolte keuken, die we bij u enkele jaren geleden hebben gekocht. Uiteraard gaat onze dank ook uit naar het voortreffelijke werk en montage door de Hr. Jeroen Brugman, die deze werkzaamheden, naar onze volle tevredenheid heeft uitgevoerd. Het blad ligt er veel mooier op als het vorige en de afwerking is nu ook helemaal compleet, wat bij het vorige niet geheel het geval was en waardoor er destijds ook scheuren in het keukenblad waren ontstaan, omdat er spanning op kwam te staan. Wij zijn heel erg blij met onze prachtige keuken waarvan we nu eindelijk volop kunnen gaan genieten en laten we het voorval van alles hopelijk snel vergeten.... Nogmaals hartelijk dank voor de geweldige service en de afhandeling van onze klacht en misschien tot snel weer eens in uw winkel in Ter Aar, want wij blijven uiteraard trouwe klanten van u! Met vriendelijke groet, Ruud Koet en Ellen van Hal

Eerdere reactie van 22 februari 2015: Een prachtige keuken gekocht bij het Keukenwarenhuis, we werden keurig netjes geholpen door het zeer vriendelijke personeel. Alle tijd werd er genomen en aan alle wensen van ons werd voldaan...., kortom een genot op zich om zo een keuken te gaan uitzoeken en kopen. Toen de aflevering en plaatsing van de keuken, deze werd zeer vakkundig gedaan door erg vriendelijk personeel. John... Chapeau Man, wat ben jij een vakmannetje op jou gebied en een zeer gezellig persoon... , nog bedankt voor alles! Toen de keuken geplaatst was en alle inbouwapparatuur van AEG was afgemonteerd, kwam en een schoonmaak bedrijf die alle rommel kwam opruimen en al het verpakkingsmateriaal meenam, we hoefden zelf niets op te ruimen. Ook kreeg de keuken nog een schoonmaakbeurt, zodat deze zo ingeruimd kon worden, kortom een dikke 10 is hier op zijn plaats!

Onze keuken bestaat uit een Nolte keuken in hoogglans in de kleur Magnolia en een natuurstenen bovenblad, het kookgedeelte is een extra grote AEG- inductiekookplaat, zodat we geen gas meer hebben en het warm water wordt voorzien d.m.v. een kleine Daalderop Close In-Boiler van 10 liter (wij hebben nm. een grote voor de badkamer van 80 liter apart), verder hebben wij een dubbel vrieskast, dus 2 stuks, 1 met 3 lades en 1 met 4 lades en een grote koelkast met een "low-frost" systeem, dit systeem hebben de vriezers ook. Verder heeft de keuken een ingebouwde AEG-Vaatwasser en Combi-oven/Magnetron/Hete Lucht en een prachtig systeem voor de hoekkastjes, hier zitten 2 uittrekbare opruimplateaus in, zodat de ruimte optimaal benut word. Ook hebben wij een ruimte erin voor ons afval, daar staan 3 afvalbakjes in en erboven zit een schuifplateau, zodat de bakken niet kunnen gaan stinken, voor de rest hebben we 3 grote lades waarvan er 1 voor het bestek is en 2 losse bovenkastjes. De afzuiger is echt een design van AEG en is van RVS en is van koolstoffilters voorzien, dus een afvoer naar buiten is niet nodig en werkt prima! Kortom een prachtig geplaatste U-Keuken alwaar wij erg blij mee zijn en zeer vakkundig is geplaatst, nadat wij deze met veel plezier hadden gekocht en zeer vriendelijk te zijn geholpen. Een echte aanrader dus het Keukenwarenhuis in Ter Aar!
Reactie of foto toevoegen
“Dankjewel”
Door Kris op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
We kregen, na een teleurstellende ervaring bij een ander keukenbedrijf, de tip om eens bij het Keukenwarenhuis een afspraak te maken. Dat hebben we gedaan en werden boven verwachting goed geholpen. Vriendelijk, gedegen advies gekregen waardoor we in ons eigen tempo keuzes konden maken. We hebben zo, in een paar uur (we hadden ons goed voorbereid), een prachtige keuken naar onze wens en budget kunnen samenstellen. Erik, dank je wel!
Reactie of foto toevoegen
“Stop met shoppen”
Door Anja en Jacob Schook op vrijdag 10 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Als je echt service wilt, ga dan naar keukenwarenhuis.nl. Probleem met verkeerd aanrechtblad meteen opgelost. Bij nader inzien toch graag een stollenwand, gratis geleverd. Schroeven van de handgreep die de binnenlade iets beschadigde werd opgelost door verzinken en nieuwe binnenlade fronten. En dan de aftersales geweldig ze bellen na of alles naar tevredenheid is opgelost. Stop met shoppen en ga naar keukenwarenhuis.nl. Alle betrokken medewerkers bedankt Mark kan trots zijn op jullie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ineke op woensdag 8 jan 2020 20 | vestiging Ter Aar
Een keuken, geheel naar wens geholpen, keurig geplaatst door een hele nette werker. Wij zijn zeer tevreden vanaf aankoop tot en met plaatsen
FOTO VAN INEKE
Nette plaatsing
Reactie of foto toevoegen
“Zo hoort het”
Door Gertjan op maandag 6 jan 2020 20 | vestiging Dordrecht
Een nieuwe keuken is toch maar een spannende ervaring. Je koopt voor een vermogen aan kastjes en apparatuur en je bereid zelf de leidingen voor, maar het moet toch allemaal maar goedkomen. De samenwerking met Keukenwarenhuis en de door hun voorgestelde ABC-montage liep echter goed en het resultaat mag er wezen. Ook een service puntje werd serieus en snel opgepakt door ze. Kijk, zo hoort het. Ik beveel deze club aan!
FOTO VAN GERTJAN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Andre op maandag 16 dec 2019 19 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een complete keuken gekocht en die heb ik zelf gemonteerd daar ik timmerman ben. Ik heb samen met de verkoper mijn wensen op papier gezet en had thuis alles al goed opgemeten. Bijna al mijn wensen waren mogelijk. Deze konden in de eindfase vlak voor de bevestiging ook nog aangepast worden. Alles werd ook netjes afgeleverd.
FOTO VAN ANDRE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Jaap op vrijdag 13 dec 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht eenmaal getekend kom je er achter dat er nog veel bijkomende kosten zijn, dus slecht voorgelicht door verkoper en technische man,op de dag van plaatsing waren niet alle onderdelen aanwezig zelf moeten regelen anders was de keuken niet afgemaakt. Fouten worden overal gemaakt maar die horen zij op te lossen en niet ik. Onduidelijke offerte naderhand over meerwerk. ik heb de keuken bij hun gekocht en niet bij het bedrijf die hem plaatst en het meerwerk uitgevoerd hebben. Voor mij geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Jaap Wielinga op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vandaag langs geweest met een defect scharnier. Kosteloos twee nieuwe scharnieren ontvangen, en dat na bijna 4 jaar na de aanschaf van de keuken. TOP service. Nog steeds zeer tevreden over jullie bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service gehad”
Door De Leau op maandag 25 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken besteld, begin van het jaar. Netjes op laten meten door de aannemmer van het Keukenwarenhuis zelf. Die heeft het ook keurig weer doorgegeven aan Keukenwarenhuis. Wij zitten inmiddels in november en nog is die Keuken niet af. Elke keer worden er foutieve bestellingen afgeleverd of foutieve kleuren. Echt waardeloos bedrijf. Keukenblad was ook foutief geleverd, ondertussen was mijn muur netjes geschilderd. Maar door fout vd fabriek, moest het keukenblad eruit en weer opnieuw geplaatst worden. Hele muur beschadigd, kan ik weer opniew schilderen. Vandaag weer aannemer bezig om keuken af te maken en wederom kloppen er onderdelen niet. Dus hij is sowieso niet af voor de kerst. Ook moet je opletten, want wij krijgen de indruk dat we veel te veel geld hebben betaald voor deze keuken. Slechte service. Alleen de aannemer is fijne vent, die ziet het ook, maar kan er ook niets aan doen. Ik vind het achteraf de de bijna euro 12.500 niet waard. Absoluut ontevreden klant ! Ik zal dit ook delen via Facebook, zodat ik meerdere mensen hiervan op de hoogte kan stellen. Fam de Leau
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door A.stam op woensdag 13 nov 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken gekocht alles prima geregeld t/m het afvoeren van het materiaal. Prima aan te bevelen om daar eens te gaan kijken in Ter aar
FOTO VAN A.STAM
Witte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Anneke & Willem Visser op dinsdag 29 okt 2019 19 | vestiging Dordrecht
In juli 2019 hebben wij een Nolte ECO type Madeira gekocht in het filiaal Dordrecht. Wij werden daar uitstekend geholpen door de ( echte ) verkoper Jos de Koning.Na nog wat wijzigingen is onze keuken op 28 en 29 oktober geplaatst door Anton Suiker van Keukenmontage Holland. Een zeer technische vakman, let op de details, een buitengewoon harde werker en bovendien heel prettig in de omgang.Wij kunnen hem zeer aanbevelen. Ook de contacten vooraf, het inmeten en de plaatsing waren top! Ook vanuit Keukenwarenhuis was alles perfect geregeld.De keuken werd 's ochtends om 7.15 uur afgeleverd door verhuisbedrijf R. Vlot waarvoor ook alle lof voor het sjouwen van al het materiaal.! Direct daarna ging Anton Suiker zeer voortvarend aan de slag, en binnen no-time waren vrijwel alle dozen uitgepakt en ging hij zeer systematisch te werk. Na 2 dagen hard bikkelen mag het eindresultaat er wezen, wij zijn er zeer content mee. Ook werden de dozen, karton, piepschuim en andere afval op de laatste dag van de montage opgehaald door een wagen van Keukenwarenhuis. Conclusie: zowel de verkoop , het plaatsen en de afwerking allemaal top.
FOTO VAN ANNEKE & WILLEM VISSER
Reactie of foto toevoegen
“Super service na 15 jaar”
Door Henriëtte Boogaard op dinsdag 29 okt 2019 19
Heb na 15 jaar nog garantie gehad en een product toegestuurd gekregen super
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door A.A. Korpel op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vandaag, 14 Okt. naar Keukenwarenhuis in Ter Aar geweest. Hadden ong. 5 jaar geleden daar een keuken gekocht en wilden nu 5 handgrepen van deze keuken bijbestellen. Helaas wordt dit type handgreep niet meer gemaakt. Na veel zoeken vond de medewerker, Robert, 5 handgrepen die bijna hetzelfde zijn. Deze kregen wij gratis als service. Werden Super geholpen en te woord gestaan. Niets was te veel. Bij het weggaan kwam Robert ons achterop met de bevestigings boutjes voor de handgrepen. FANTASTISCH.
Reactie of foto toevoegen
“Alle lof”
Door Mes/ van oudenaarden op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken gekocht bij keukenwarenhuis Dordrecht. Het uitzoeken was plezierig, wij zijn goed geadviseerd zonder onnodige bemoeienis. Mail en telefooncontact verliepen eveneens plezierig. Het inmeten gebeurde vakkundig door Anton Suijker. Anton kwam zelf om de keuken te plaatsen, wat een vakman! Voor toekomstige klanten van Keukenwarenhuis, het zou fijn zijn (Zonder andere monteurs tekort te willen doen) als je Anton Suijker kon vragen voor inmeten en plaatsing. Alle lof voor Anton, top.
Reactie of foto toevoegen
“Topkeuken”
Door Timo van de Lagemaat op woensdag 4 sep 2019 19 | vestiging Dordrecht
Als trouwe fan van FC Dordrecht heb ik mijn kritische vrouw met enige tegenzin meegesleept naar shirtsponsor Keukenwarenhuis.nl. Je hoort mensen vaak klagen over de aankoop en plaatsing van hun keuken. Onlangs hebben wij een mooie keuken gekocht bij keukenwarenhuis.nl XXL in Dordrecht. Alle vooroordelen die mensen hebben over veel 'keukenboeren' gelden NIET voor keukenwarenhuis.nl. Dit is van begin tot t eind gewoon een goede oprechte zaak met mooie Duitse kwaliteitkeukens. Het eerste verkoopgesprek was gemoedelijk, helder en totaal niet opdringerig. De afwijkingen die wij wilden ten opzichte van de voorbeeldkeuken in de enorme showroom hadden een kleine maar eerlijke meerprijs. Denk aan upgrade apparatuur en andere/extra kastjes. Een paar weken voor de definitieve order kwam er eerst iemand inmeten en kijken of de leidingen op de juiste plaats zaten. In een tweede gesprek wordt daarna alles nagelopen en hebben we nog wat aangepast. Niet omdat dat ons werd opgedrongen maar omdat wij daar zelf om vroegen. De keuken bleef nagenoeg t zelfde in prijs. Zelfs in een final check een paar dagen later wilde mijn vrouw toch nog iets aanpassen. Ook dat was nog mogelijk. Dan de plaatsing. Dinsdag alle spullen gebracht door keurige mensen van een soort verhuisbedrijf. Op woensdag is de keuken perfect in 1 dag neergezet door echte vakmannen. Alle zaagresten en verpakkingen netjes afgevoerd en dus binnen een dag een topkeuken in ons nieuwe huis. Kortom een super tevreden klant met een prachtige en betaalbare kwaliteitskeuken met een service van A tot Z waar veel andere bedrijven nog wat van kunnen leren! Keukenwarenhuis is ook wat mijn kritische vrouw betreft een aanrader voor iedereen die toe is aan een nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Ricus hoogland op vrijdag 16 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Wij hebben een nieuwe Keuken gekocht juli 2019 en zijn zeer te vrede over de verkoper John Jonker heeft ons altijd goed geholpen en de laatste keuken is geplaatst door vader en zoon Jeroen Brugman deze mensen werken super en alles schoon achter gelaten echte mannen die zin en kennis heeft van zaken Dus weer zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Duurde veel te lang”
Door Gerard Broekhoff op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Verkoop, advies en prijzen zijn oké. Plaatsing heeft anderhalf jaar geduurd voordat de keuken af was. Waslijst aan fouten, belabberde communicatie. Halverwege de rit wel een achterwand gekregen als excuus, maar zelfs dat heeft ruim een half jaar op zich laten wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Peter & Samantha Kingma op maandag 5 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Op 17 en 18 juli 2019 hebben wij een prachtige Landstijl keuken laten plaatsen door Keukenwarenhuis. Wat een top bedrijf is dat zeg en wel om het volgende: Je wordt als klant uiterst serieus genomen. Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Er werd tijd voor ons genomen en omdat wij veel wensen hadden en het plan steeds moest worden bijgesteld, zo ook de tekening (wat veel extra werk kostte voor de verkoper) bleef onze verkoper rustig en zonder problemen de wijzigingen doorvoeren tot het eindresultaat was bereikt en die mag er zijn!! De kwaliteit ligt niet alleen bij de verkoper van de keuken, maar ook bij de monteurs, want wat hebben die een prestatie neergezet en wat zijn wij superblij met onze nieuwe keuken. Er bestaan gewoonweg geen betere monteurs dan die onze keuken hebben geplaatst. Monteurs die met je meedenken, die kunnen improviseren indien nodig, adviseren en uiteindelijk een top product afwerken, waar je alleen maar blij van wordt. Dan de aanschaf van nieuwe inbouw apparatuur, waar we heel goed advies voor nodig hadden en ook die top verkoper heel goed geluisterd heeft naar onzen wensen en wij nu prachtige inbouwapparatuur hebben van super kwaliteit, waar wij heel blij mee zijn. Dan niet te vergeten de bezorgers van de keuken, die via een lift (die ze hadden meegenomen en door de keuken verkoper geregeld was) de keuken zeer professioneel en met zorg via ons balkon naar binnen hebben gebracht en uiterst voorzichtig geplaatst. En dan denk je op gegeven moment, dat je zelf alle karton en beschermingsonderdelen van de keuken naar grof vuil moet brengen, maar nee hoor. ook dat is tot in de puntjes geregeld en werd keurig opgehaald met een vrachtauto. Ons huis werd door de monteurs keurig schoongeveegd en opgeruimd, waarvoor diep veel respect en een absolute aanrader voor iedereen, die een prachtige keuken wil hebben en dezelfde ervaring wil hebben als wij. En last but not least, de receptionistes, die iedere keer voor de heldere communicatie zorgden als het om wijzigingen ging of andere zaken die naar de verkoper gemeld moest worden. Diep maar dan ook diep respect voor Keukenwarenhuis, die werkelijk alles in huis heeft om een klant super tevreden te stellen. Wij genieten al een paar weken van onze prachtige keuken en iedereen die het ziet is verbaasd, hoe mooi de keuken is en hoe mooi afgewerkt, waardoor mondreclame. Keukenwarenhuis is daarom een echte aanrader!! Lieve mensen van Keukenwarenhuis nogmaals hartelijk dank voor al jullie bijzondere inspanningen, Chapeau!! Hartelijke groet, Peter en Samantha Kingma
FOTO VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
U keuken
REACTIE VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
Langs deze weg wil ik toch nog even wat namen vermelden die zo'n goed werk hebben gedaan voor onze keuken en betreft: Andy Pengel (Top verkoper die met ons de keuken heeft samengesteld en op tekening gezet) Gert-Jan Groeneveld (top verkoper van onze nieuwe inbouw apparatuur) Piet Romijn en collega Fred die onze keuken hebben geplaatst met alle extra's. De verhuizers en receptionistes.
REACTIE VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
Hierbij nog even een vervolg op onze prachtig geplaatste keuken door Keukenwarenhuis. Er bleek iets fout te zijn gegaan met een deel van de keukenwerkbladen, die wat zijn gaan werken en twee weken na plaatsen van de keuken, de tegelzetter is gaan tegelen, waardoor alleen dat gedeelte van de tegels niet goed is gegaan. Afijn, dit hebben wij kenbaar gemaakt bij Keukenwarenhuis, die direct actie heeft ondernomen en iemand langs heeft laten komen om de situatie te bezien, waarna ook de keukenmonteur bij ons is langs geweest. De monteur gaf aan dat hij dit nog nooit had meegemaakt. Eerlijk gezegd hebben wij ons geen moment zorgen gemaakt of dit wel in orde zal komen, gezien onze eerdere mooie ervaring met Keukenwarenhuis. Zij hebben direct dat gedeelte werkbladen opnieuw in bestelling gezet en wordt verwacht ergens week 49/50. Tevens werd ons gevraagd om de factuur van de tegels die we opnieuw moesten bestellen te sturen en is direct door hun betaald. Nou dat is nog eens grote klasse!
+ Toon extra foto van Peter & Samantha Kingma
REACTIE VAN PETER & SAMANTHA KINGMA
Vervolg i.v.m. leveren en plaatsen keuken werkbladen in week 49 Mevrouw de Visser van Keukenwarenhuis deelde mij mede dat zij samen met dhr. Klerks er bovenop zit om de aanlevering en plaatsing van de werkbladen super te laten verlopen in week 49. Dit waren niet alleen woorden, maar ook daden. Vorige week werden wij door diverse mensen van Keukenwarenhuis gebeld om e.e.a. af te stemmen mbt levering en plaatsing van de werkbladen wat uitstekend is verlopen! Piet Romijn en Fred hebben weer superieur vakwerk afgeleverd. Geen gehaast zoals we van hun gewend zijn, maar tijd nemen om alles vakkundig en tot in de puntjes af te ronden met een dosis humor. Daarna heeft Piet het werkblad nog eens versterkt bij het open bar gedeelte middels een ijzeren balk die hij onzichtbaar heeft geplaatst. Het werkblad over een lengte van ruim 6 meter is nu echt kaarsrecht en super waterpas!! Onze keuken ziet er nu mega strak uit Foto's volgen nog in jan 2020 na laatste deel van tegelzetten. TOP GEDAAN
Reactie of foto toevoegen
“Afzuigkap niet goed”
Door Dirk Smit op donderdag 1 aug 2019 19 | vestiging Ter Aar
Na het plaatsen van de mooie keuken bleek de afzuigkap niet goed te functioneren. Na het gemeld te hebben en Door verschillende mensen bevestigd dat de afzuigkap zo niet naar behoren gaat werken, hoor ik niets meer van keukenwarenhuis. Mark verkerk aangeschreven die mij beloofde alles te doen om mij te helpen. Dat was 3 juli nog steeds niets gehoord. After sales is waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door Peter van Kampen op dinsdag 16 jul 2019 19 | vestiging Ter Aar
Keuken besteld die snel geleverd moest worden (binnen 4 weken). Na wat misverstandjes is e.e.a. tijdig afgeleverd en tijdig en perfect gemonteerd.
FOTO VAN PETER VAN KAMPEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij”
Door Marian Bom op zondag 30 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Bij het Keukenwarenhuis zijn wij super geholpen. Helaas geen goede ervaringen met onze monteur Julio. Hij was de professional zoals hij zelf steeds riep! Helaas hebben wij die ervaringen niet. Veel geld aan hem moeten betalen voor werkzaamheden die niet allemaal zijn uitgevoerd! Ook bij het uitvoeren van nog wat servicewerkzaamheden heeft hij ons laten zitten. Het Keukenwarenhuis heeft dit super opgepakt. De nazorg is uiteindelijk door Anton Suiker van Keukenmontage Holland uitgevoerd. Wat een topper is dat! Hadden wij deze monteur maar gelijk gehad. Al bij al zijn heel blij met onze nieuwe Nolte keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Servicebegeleiding niet goed”
Door B.H. op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Onlangs een nieuwe keuken aangeschaft. Helaas slechte ervaringen met het product (kapot blad), de montage zelf (niet klantvriendelijk) en de klantenservice. We raden iedereen af hier een keuken te kopen. Kwaliteit zal vast prima zijn, echter de service bij eventuele problemen is ver te zoeken. Oorzaak volgens het eigen personeel: onderbezetting.
Reactie of foto toevoegen
“Goed op de hoogte gehouden”
Door de Wijngaert op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Ter Aar
Nieuwe keuken gekocht in Ter Aar. (Nolte) Uitgebreid alles kunnen uitzoeken. Bij tweede bezoek nog eens alles doorgelopen wat onze eerste keuze was en hebben toen wat kleine aanpassingen gedaan. Wij werden op de hoogte gehouden wanneer de keuken geleverd zou worden en er werd een afspraak gemaakt met een monteur. Daar hebben wij verder rechtstreeks contact mee gehad en ik kan niet anders zeggen: Piet Romijn een SUPER vakman!!. Hij heeft onze oude keuken gesloopt en de nieuwe vakkundig geplaatst. Hij werkt flink door, helpt meedenken bij wat problemen. Een kastje was te groot, dat heeft hij tijdelijk aangepast en zorgt er voor dat er een nieuw kastje besteld wordt. Piet Romijn is echt een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Carla op vrijdag 24 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Mensen als je een keuken wil laten plaatsen ga dan vooral niet naar keukenwarenhuis in dordrecht. Wat een slechte communicatie en service daar . Ik ben al 8 maanden bezig! Keuken is prachtig maar de keuken was scheef gemonteerd. Na heel veel mailtjes van mijn kant is er eindelijk iets aan gedaan. Nu zit ik al 6 weken op een deur te wachten die met spoed besteld zou zijn. Ik ben er zo klaar mee !
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Hannie op vrijdag 10 mei 2019 19 | vestiging Ter Aar
Tijdens ons eerste bezoek aan de showroom in ter Aar zijn we totaal overrompeld door de werkwijze van een zzp-er aldaar. "Koop of ik schiet" is zijn instelling. Dat hebben we ook gemeld bij de directie en die laten dat schijnbaar gebeuren. Ook de advisering was matig, het gesprek was alleen gericht op zo snel mogelijk tekenen. Een dag erover nadenken, was onmogelijk. Er zullen vast ook integere mensen werken maar het nare gevoel raak je niet kwijt. Gelukkig was Anton van Keukenmontage Holland een deskundige keukenzetter. De afhandeling van de afwezige of nog na te leveren artikelen duurt soms ook onnodig lang. Kwaliteit van de gootsteen bak is niet best, na èèn afwasje staan de krassen in het roestvrij staal. Al met al zouden we het keukenwarenhuis niet aanbevelen. De Keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Fam C. Stoker op zaterdag 4 mei 2019 19 | vestiging Dordrecht
Prima verloop met de aanschaf van nieuwe keuken en verleende service! Montage door Anton Suijker ook prima geregeld! Bedankt, Top!
FOTO VAN FAM C. STOKER
Keuken met mozaiekachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Nolte keuken”
Door Rog op woensdag 17 apr 2019 19 | vestiging Ter Aar
Helaas werd onze droom keuken een ware nachtmerrie. We kochten een mat witte Nolte, helaas bleek alleen de fronten mat wit en de rest van de aanzicht ombouwen wit gespoten, waarin je de naden zwart ziet, monteur had door een paneel heen geboord tevens was het keukenblad beschadigd eb dat moesten we maar zo nemen als het was zou in der loop der tijd door ons zelf toch gebruikerschade op komen echt bizar. tijdens het plaatsen op 18dec 2018 direct gemaild en gebeld, maar helaas na hopeloos veel mails en meerdere personen die zeiden het te gaan oplossen, is er niks gebeurd. Tevens hadden wij een keukenblok met langer werkblad genomen zodat je aan de andere kant er aan kom zitten (soort bar idee), hun noemen het eiland met gevolg dat de onderkant van je keuken blad dus daaronder niet is afgewerkt en je tegen mdf aankijkt. Maar daar heeft niemand in de winkel iets over gezegd ook niet dat je ombouw aanzichtkasten niet mat wit zouden zijn. Als je belt hang je minstens een half uur en als je ze dan aan de lijn heb word de verbinding verbroken door wat voor rede ook, terugbellen op dat moment ho maar. Op mail word nooit gereageerd. We zijn nu 4 maanden verder zitten nog steeds zo ondertussen ze in gebreke gesteld maar ook daar komt geen antwoord op. Directeur een mail gestuurd en de brief per post verzonden, tot op heden geen antwoord. Dus dat wordt een leuke uitdaging. Absoluut geen aanrader.
FOTO VAN ROG
Bar afwerking
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door C.W. v.d. Meijden op zondag 14 apr 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken. Top kwaliteit. Vriendelijk geholpen. Ook bij tweede afroep alles duidelijk gecontroleerd. Aflevering precies op tijd de monteurs konden zo aan de gang.zelfs een dag eerder dan verwacht.hulde aan ABC Montage monteurs(top) er was dan ook niets aan te merken alles klopte. Zelfs bij het inmeten had Fred van ABC Montages nog tips. Tip: tegels zetten en afkitten zou gelijk geregeld moeten zijn. Ook dat het in een rekening word verwerkt.
FOTO VAN C.W. V.D. MEIJDEN
Keuken langs de muur
Reactie of foto toevoegen
“Goed gegaan”
Door hj de graaff op dinsdag 2 apr 2019 19 | vestiging Dordrecht
een keuken en diversen keuken apparatuur en ben daar bij goed geholpen en goede uitleg gehad
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door José op vrijdag 29 mrt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Wij hebben noodgedwongen na lekkage onze prachtige keuken gekocht bij Keukenwarenhuis. in 1e instantie waren we niet blij om een nieuwe keuken te moeten kopen maar door een rondje Keukenwarenhuis werd ons gevoel steeds blijer en vrolijker. Werkelijk binnen 45 minuten stonden we voor onze droomkeuken en werden we enorm leuk en goed geholpen door een medewerker. Alles werd goed nagevraagd en doorgelopen onder het genot van een lekker kopje koffie. De levering was op afgesproken tijd en geheel compleet en alles keurig netjes in huis gezet. De keukenmonteur heeft onze prachtige keuken keurig netjes en met veel passie geplaatst. Wij hebben onze keuken nu 3 maanden en nog elke dag zijn we er super blij mee! Bij Keukenwarenhuis kan je dus heel goed ontzorgd een prachtige keuken kopen
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Chris Steenbergen op donderdag 28 mrt 2019 19 | vestiging Dordrecht
Complete keuken, topkwaliteit en wat nog belangrijker is: zeer klantvriendelijk, het proces rustig doorlopen langs alle keuzemomenten, goede adviezen, zonder ook maar even "gestuurd" te worden in een bepaalde richting. Uitstekende levering en nazorg!
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door Kees Metselaar op vrijdag 8 mrt 2019 19 | vestiging Ter Aar
Vorig jaar een keuken gekocht, al eerder een review gegeven. Uitstekend geholpen met goede service. De monteur Anton Suijker was echt een vakman pur sang. Er waren nog wat restpunten die prima zijn opgelost door Keukenwarenhuis. De monteur Anton Suijker heeft dit overigens prima verwerkt. Buiten dat hij uiterst vriendelijk is en hard werkt levert hij ook een fantastisch resultaat af. In een woord fantastisch.

Eerdere ervaring van 24 januari 2019: Uitstekend advies en begeleiding gekregen bij aanschaf nieuwe keuken. Conform het stappenplan wordt alles keurig netjes geregeld. Prima deal kunnen sluiten. Levering netjes op tijd en uitstekende monteur voor de montage van de keuken. Een vakman pur sang. Een smetje op de aanschaf van de keuken is dat een van de 2 keukenbladen te kort is. De toezegging is gedaan, waar ik op vertrouw, dat dit met spoed wordt nabesteld en in orde wordt gemaakt.
FOTO VAN KEES METSELAAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Ben Beekman op maandag 25 feb 2019 19 | vestiging Ter Aar
In 2017 hebben wij een keuken gekocht en zijn goed geadviseerd. Omdat de oplevering van ons appartement in 2019 tot driemaal door het bouwbedrijf is uitgesteld toonde Keukenwarenhuis hiervoor begrip en medewerking. De keuken is geplaatst door Anton Suijker, en zeer deskundigde en sympathieke monteur. Wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet afmaken”
Door Andre op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Ter Aar
Een keuken, je mag betalen, maar afmaken ho maar. wij wachten al een half jaar op een afmaken van de keuken. Cake en snacks tijdens de verkoop van keukens doen ze goed, maar goede keuken afmaken en afleveren is super slecht
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige witte hoogglans keuken”
Door Fam.Harkes op zondag 3 feb 2019 19 | vestiging Ter Aar
In juli 2018 is bij ons een prachtige witte hoogglans keuken geplaatst. Zowel het bestellen in de showroom als het plaatsen is prima verlopen. Erg vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Keukenwarenhuis
aDordrecht (83 ervaringen), Einsteinstraat 29, 3316 GG Dordrecht, tel 088 - 010 12 01
bTer Aar (191 ervaringen), Stobbeweg 21, 2461 EX Ter Aar, tel 088 - 010 12 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.