Keukendepot is een keukenspeciaalzaak met een heldere formule. Bij ons vindt u alleen maar keukens onder de €4000,- inclusief apparatuur, werkblad en spoelbak.
Alternatieven voor Keukendepot
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Artic Keukens (Utrecht Utrecht) score 9,4 uit 69 ervaringen
• Anovi Keukens (Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,5 uit 27 ervaringen
Door Hanneke op vrijdag 5 nov 2021 21 | vestiging Groningen
Keuken gekocht, prima geholpen. Keuken geleverd, goed. Frontdeur afwasmachine was beschadigd. Foto gestuurd en bericht. Enige tijd later werd het nieuwe frontje geleverd. Helaas geen tekening hoe deze te installeren. Naar de winkel gegaan. Een welwillende medewerker belde vele mensen. Iemand zou de tekening mailen, maar had helaas een slechte internet verbinding. Het werd mij beloofd dat zodra de tekening er was deze zou worden gehaald. Na een week nog niets. Maar eens gebeld, maar betreffende medewerker was in gesprek, hij zou terugbellen. Gebeurde niet. Dus verhaal maar op de mail gezet. Reactie: we zijn onderbemand en als bijlage de gebruiksaanwijzing voor de afwasmachine. Ja, die had ik al. Ik wil graag het frontje op de afwasmachine kunnen monteren. Via de mail dit nog eens duidelijk gemaakt. Ik ontvang een montagehandleiding voor een keuken, die ik niet heb. Uiteindelijk foto's gestuurd van de afwasmachine en het betreffend front met de vraag: hoe bevestig ik dit. Nog steeds geen reactie, maand geleden. Heb het bedrijf al eens gemeld dat de Top Service die ze beschrijven behoorlijk tegenvalt. Blijkbaar geldt deze niet na betaling en levering.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie”
Door Hijmans op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Druten
5 maanden op een keukenbladen moeten wachten. 2x verkeerde blad en 3x helemaal niet geleverd. Slechte communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Spijt van de aankoop”
Door Hermi Beute op maandag 8 jun 2020 20 | vestiging Druten
Bij de verkoop was alles nog in orde. Vriendelijk geholpen. Daarna ging alles eigenlijk mis: afspraken werden niet nagekomen, keuken werd niet geplaatst en contact ging uiterst moeizaam. Op een gegeven moment werd de telefoon niet meer opgenomen toen ik wilde bellen waar de monteur bleef. Toen ik met de telefoon van mijn vriendin belde werd er binnen 5 x overgaan opgenomen (!?). Twee dagen later dan afgesproken kwam de monteur die onwillig was en er op zondag duidelijk geen zin in had en na 30 minuten vertrok. Daar sta je dan..... Heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik hier een keuken heb gekocht.
Reactie of foto toevoegen
“Alles klopte”
Door Vincent van Putten op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik was in het begin sceptisch, omdat deze toko best wel wat negatieve reviews had. De prijzen daarentegen waren wel veel beter dan die bij concurrenten, dus ik besloot toch met ze in zee te gaan. Op dag van plaatsing bleek alles gewoon te kloppen en het eindresultaat is echt prachtig! Bedankt aan Mark van Keukendepot en Noureddine Achbar voor het plaatsen van de keuken! Zelden heb ik iemand zo secuur zien werken.
FOTO VAN VINCENT VAN PUTTEN
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zelfmontage”
Door Maikel op maandag 1 aug 2016 16 | vestiging Wolvega
Keukendepot Wolvega (homecenter). Wij hebben hier keurige service gehad! In eerste instantie met de keuze en het samenstellen van de keuken, perfect geholpen. Het was passen en meten voor een optimale invulling gezien het voor een chalet is bedoeld. Montage nvt geweest dit heb ik zelf gedaan. Na het verwijderen van de bescherm folie bleken er helaas wat vlekken in de lak te zitten. (kan gebeuren) Hiervan foto's gemaakt en toe gemaild en dit werd keurig beantwoord en goed opgelost door Keukendepot Wolvega. Super service zoals het hoort! Zeker aan te raden. Wij willen zelfs nu eind van het jaar thuis ons keukenblad gaan vervangen en zullen wederom bij Keukendepot Wolgeva om een offerte vragen.
FOTO VAN MAIKEL
Hoekkeuken gekocht bij Keukendepot
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde leveringen”
Door NB op woensdag 7 sep 2016 16
Vorig jaar onze keuken hier gekocht, werden vriendelijk geholpen en verliep op een leuke manier.. Moeten nu helaas ruim een jaar later toch echt zeggen dat dit dan ook wel het enige positieve is wat wij over het bedrijf kunnen zeggen. Bij de levering van de keuken klopte er helemaal niks van, niet de juiste hoogte, allemaal verkeerde fronten, niet de juiste grepen, afzuigkap die niet recht boven kook gedeelde hing, aanrechtblad dat niet klopte, koelvriescombinatie die beschadigd was en ga zo nog maar even door. Na veel bellen er maar heen gegaan.. Daar kwam de aap uit de mouw, dat de fronten die wij wouden niet meer in de colletie waren.. Prima kan gebeuren maar los dat dan op de juiste manier op.. keuken was tenslotte bijna een jaar van te voren besteld.. alles werd opnieuw besteld.. Maar moesten wel 11 weken wachten op alles.. balen! Maja.. we deden het er maar mee.. Daarna zou alles tenslotte opgelost zijn, de weken gingen voorbij en daar was dan eindelijk de dag ze onze keuken zouden gaan afwerken.. maar Opnieuw ging het compleet de mist in, weer waren de fronten die ee nodig hadden er niet, sommige fronten waren weer verkeerd voorgeboord, de grepen waren er nog steeds niet enz.. weer wachten, Nee mevrouw we lossen het op.. nu zijn ze vandaag voor de 8ste keer hier geweest van het Montage Bedrijf Montec.. voor deze mannen trouwens niet meer dan goede woorden, ze hebben echt heel hard hun best gedaan ons te helpen en blij te maken met onze keuken!! Maar weer is het fout, weer zijn de handgrepen niet aanwezig en weer konden we de fronten niet verwisselen.. al vanaf mei.. kijken wij nu tegen een keuken aan die oncompleet is nu met verschillende handgrepen en al.. en weer moeten we wachten... Dus lieve mensen Koop aub geen keuken bij het Keukendepot.. prijzen zijn misschien leuk en zit er allemaal mooi uit.. maar schijn bedriegt het is een bedrijf van Lik me versje!! En dan druk ik het zachtjes uit..
Reactie of foto toevoegen
“Geen service bij kapotte apparatuur”
Door M van Rijnsoever op maandag 7 mrt 2022 22
Keuken gekocht bij Keukendepot Soesterberg. In het begin alles goed, maaaaaar als er iets mankeert aan het apparatuur is ben je de sjaak. Want dan is Keukendepot niet thuis en ben je overgeleverd aan Asogem die de garantie regelt en als en iets vervangen moet worden komen de Installatie Helden. Nou die kunnen het woord service ook niet al met al hebben die er helemaal een zooitje van gemaakt
Ik wil het eigenlijk allemaal opsommen maar het is gewoon te droevig voor woorden.
Magnetron ging kapot en dat heeft me in totaal 13 vrije dagen gekost omdat Asogem zijn afspraken niet na kwam. ach laat ook maar ik wil alleen maar zeggen Niets kopen bij Keukendepot
Reactie of foto toevoegen
“Leveren maar niet de juiste koolstoffilters”
Door Hanneke op dinsdag 9 nov 2021 21 | vestiging Tilburg
Keuken in juli geleverd en gemonteerd maar er zaten niet de juiste koolstoffilters bij. Drie keer door Keukendepot de verkeerde filters geleverd. Het is inmiddels eind oktober en ondanks verschillende mailtjes, bezoeken aan de showroom en telefoontjes zijn de juiste filters nog steeds niet geleverd. Er wordt nergens op gereageerd. Inmiddels zelf de filters aangeschaft (was helemaal niet zo moeilijk en had echt geen 4 maanden hoeven duren) en de rekening bij Keukendepot ingediend. Het is echt schandalig dat als er betaald is, ze eigenlijk niet meer thuis geven......
Reactie of foto toevoegen
“Onafgemaakte keuken”
Door Rachida op donderdag 18 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben in oktober 2020 een keuken gekocht bij keukendepot. Mijn keuken is eind januari opgeleverd voor de helft. We zitten inmiddels midden maart en nog steeds niet afgemaakt. Wij hebben nog steeds geen koelkast, aanrechtblad en een gedeelte van de kast. Daarnaast zijn ze zo slecht bereikbaar. Ik probeer al weken in contact te komen zonder resultaat. Voor potentiële klanten zou ik drie keer nadenken voordat je in zee met Keukendepot gaat. Ze zijn niet eens 1 ster waard.
Reactie of foto toevoegen
“Om te huilen zo slecht”
Door Mies op vrijdag 14 mei 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Dit bedrijf is om te huilen. Vorig jaar hebben wij daar een keuken gekocht, onderdelen die ontbraken, slechte montage etc We moesten zelfs al een aangetekende brief versturen die niet werd aangenomen. Uiteindelijk in november de vaatwasserdeur gekregen en nu al vochtschade aan het meubel. Ook dit willen ze niet oplossen ondanks de garantie. Maar ik ga vechten tot het bittere eind!
FOTO VAN MIES
Reactie of foto toevoegen
“Komt afspraken niet na”
Door van der Ziel op maandag 10 mei 2021 21
Keuken gekocht, de levering later dan overeengekomen. Bij het plaatsen blijkt het blad niet goed, hier heb ik een jaar op moete wachten. Nu blijkt vriezer te lekken, en kast door vocht aangetast. Sorry geen garantie krijg ik te horen. Deze club gaat het met deze service niet redden. Mensen, laat je niet foppen, teken niet en geef net dat beetje meer uit bij een leverancier die zijn afspraken na komt.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Kim Kooiman op zaterdag 17 feb 2018 18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keuken gekocht bij Keukendepot Capelle aan den IJssel. Super formule. Niet de mooie verkooppraatjes en 'kortingen' zoals bij andere keukenwinkels. Als je iets wilt, zit er gewoon een vaste prijs aan vast. En een zeer goede prijs! De service was ook prima. De verkoper dacht goed mee en heeft ons prima advies gegeven.Ook de levering liep perfect. De keuken werd, in overleg, zelfs eerder geleverd dan gepland. Het plaatsen gaan wij zelf doen, dus daar kan ik niets over zeggen. Ook nadat wij zelf een verkeerde afzuigkap hadden besteld (we hadden er één zonder motor nodig) kwam Keukendepot met een goede oplossing. We hebben de keuken nog niet helemaal af, maar tot nu toe een super service voor een super prijs. Wij raden Keukendepot zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door H kleiboer op zondag 9 okt 2016 16 | vestiging Huissen
sept 2016 keuken gekocht bij vestiging huissen. super goed geholpen door verkoopster de keuken is perfect afgeleverd. een aanrader voor iedereen keuken is van zeer goede kwaliteit en betaalbaar. super bedrijf
Reactie of foto toevoegen
“Schandalig”
Door Khadija op maandag 5 jul 2021 21 | vestiging Tilburg
Er is niks positiefs aan deze organisatie. Denk er voor over na voordatje hier iets koopt. Bij aankoop 'vriendelijk', maar als er iets mis is met je keuken wordt het niet opgelost. Ze negeren je en jij zit met de gebakken peren. dit is echt schandalig en hier komen jullie niet zomaar mee weg. Ik ga de ombudsman inschakelen.
Aanvulling ontvangen 5 juli 2021: De keuken hebben we in juli 2019 gekocht. Sinds augustus 2019 is deze in gebruik en kort daarna ontstonden er mankementen. maar tot op heden is er nog niks opgelost.
* koelkastlades zijn aan de voorkant omhoog gekomen waardoor er vuil onder gaat
* diepvriesdeco deur is losgekomen
* cijfers van de vaatwasser zijn niet meer leesbaar
* onderzetter van de pannen is losgegaan
Ik heb ook mailcontact gehad met de verkoper. maar hij stuurde me door naar de fabrikant. maar omdat op de aankoopbon niet staat om welk type aparatuur het gaat kan ik daarmee niks regelen. En nu wordt nergens meer op gereageerd. dit loopt al ruim 1,5 jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Geven niet thuis bij klachten”
Door Heleen op maandag 28 feb 2022 22 | vestiging Huissen
Bij offerte gesprek prima, aardig en vriendelijk! Na plaatsing en betaling geven ze echter niet thuis bij klachten, sturen je naar de fabrikant en die lost het ook niet op...... Beetje jammer! Op advies van de "klantenservice" een klacht ingediend.... Je raad het al, horen nog steeds niets!
Reactie of foto toevoegen
“Keukendepot Amersfoort”
Door Eric Wessel op zaterdag 30 nov 2019 19
Keuken aangeschaft. Het montagebedrijf heeft de keuken ingemeten. Keukenkastjes pasten niet, maar dat vind ik geen probleem. Was alleen lastig. Wat ik wel erg vind, is dat boven de kastjes allerlei leidingen en afvoeren lopen. Ziet er echt niet uit en daar hoort een plint/plank voor om het netjes te maken. Kennelijk interesseer niemand zich in de afwerking van de keuken. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Het zit niet bij de offerte is het antwoord. Ik kan dus niet vertrouwen op een professionele montage. Dat zgn professionals een keuken op deze wijze durven op te leveren vind ik echt te schandalig voor woorden. Nooit meer in elk geval zal ik iets bestellen bij Keukendepot en ik zal nooit meer zaken doen met RS-Montage. Triest!
Reactie of foto toevoegen
“Diep teleurgesteld”
Door Kruyt op zondag 23 sep 2018 18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keukendepot weet zich alleen positief te onderscheiden van sommige aanbieders op prijsgebied. Daar is al het positieve meteen mee gezegd, want helaas bleek goedkoop weer eens duurkoop. Keukendepot schiet (in willekeurige volgorde) ernstig tekort op het gebied van klantvriendelijkheid, deskundigheid, communicatie, servicegerichtheid, zorgvuldigheid, empathie, pro-activiteit enzovoorts. Zakendoen met Keukendepot was alsof we voortdurend een puber achter z'n broek aan moesten zitten. Wij zaten daar midden in onze verbouwing natuurlijk niet op te wachten. Je koopt in je leven niet vaak een nieuwe keuken, maar onze volgende keuken kopen we bij een volwassen bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Lang wachten”
Door H. Gouvernante op zaterdag 15 aug 2020 20 | vestiging Tilburg
De keuken is in juni bezorgd. Het is nu 15 augustus en ik wacht al 4 weken op een nalevering. Elke week gebeld. Elke keer wordt mij hetzelfde beloofd dat ik een mail krijg waar ik akkoord ga met de nalevering en de mail voor akkoord terug moet sturen. Maar de mail om te bevestigen heb ik nog steeds niet gehad. We hebben zoveel tegenslag gehad met de keuken ik zal het niemand anders adviseren om daar een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Keukendeport lost geen klachten op”
Door Richard op zondag 21 mrt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keuken kopen en plaatsen gaat allemaal wel lukken, maar als er wat fout gaat? 6 maanden lang proberen wij een oplossing te vinden voor onze kookplaat die niet de beloofde capaciteit heeft en verkeerd is aangesloten door monteurs van keukendepot zelf.. eerst heel lang negeren van onze mailtjes, dan onderbezetting door corona, dan weer geen monteurs die het probleem kunnen oplossen. Zoals ik ook van andere klanten lees (helaas achteraf) lost keukendepot geen klachten op maar richten zich uitsluitend op de verkoop. 10 jaar garantie geven op keukens kan je gemakkelijk beloven als je na een jaar al niks meer oplost.. Belangrijk om te weten alvorens je een keuken koopt bij deze zaak. OPROEP: Keukendepot los het probleem op of stort een deel van het bedrag terug zodat wij zelf wel het probleem op kunnen lossen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrechtblad is langer dan opgegeven”
Door Willem Valken op vrijdag 22 okt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Woensdag 20-10-2021 is onze keuken geleverd alles klopte dacht ik tot het blad erop werd getild bleek het ipv 3266 mm 3300 mm lang te zijn, echt op de order staat 3266mm lang gelijk gebeld kon niemand bereiken zou dan terug gebeld worden niet dus, volgende dag weer gebeld weer niet bereikbaar zou weer terug gebeld worden niet dus vandaag vrijdag rond 17:45 uur ben ik gebeld probleem uitgelegd en mijnheer bleef maar zeggen een lengte verschil mag het staat in uw contract heeft u dit niet goed gelezen dan, nee dus want dan ben je 90 minuten aan het lezen, nu blijkt dan een afwijking van let op 100mm mag dit staat in het contract. ik vind dit nergens opslaan, ik heb de timmerman €25 extra moeten betalen voor het inkorten en die kosten wil ik graag terug, nou dat gaat niet gebeuren. ik vind dat Keukendepot in dit soort gevallen toch echt coulanter moet zijn richting zijn klanten. ik baal als een stekker dat zij zo een klein bedrag niet vergoeden, en heb dan ook medegedeeld dat ik dit in de review zou gaan melden, nou bij deze dus.
REACTIE VAN WILLEM VALKEN
Uiteindelijk heeft keuken depot haar fout toegegeven en mij de €25,- gewoon betaald.
REACTIE VAN WILLEM VALKEN
even een foto van de keuken (klaar).
Reactie of foto toevoegen
“Komen afspraken niet na”
Door Raf op donderdag 29 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Tot ons spijt een keuken gekocht bij keukendepot. Komen afspraken niet na. Zijn slecht te bereiken en leverde meerdere malen niet wat geleverd moest worden. Bellen je gewoon niet terug. Schandalig hoe deze zaak te werk gaat. Nooit nooit bij deze zaak wat kopen is mijn advies. Ik voel mij erg in de zeik genomen voor een keuken van 12000 euro's had ik beter service en communicatie verwacht.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door Fam. Nielen op zaterdag 17 mrt 2018 18 | vestiging Druten
November 2017 hebben we een keuken gekocht bij Keukendepot Druten. We zijn daar heel goed geholpen door Nienke. Klantvriendelijk en meedenkend. Superfijn. Zeer tevreden met de keuken. Aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Goede en vriendelijke service”
Door Danny de Boer op woensdag 17 mrt 2021 21 | vestiging Huissen
Wij kwamen met een eigen ontwerp qua keuken. Alles was mogelijk. Zelfs nog met kleine aanpassing. Goede en vriendelijke service. Precies zoals wij wilden en ook met de afgesproken leverdatum. Jany van Ingen bedankt voor je hulp, gastvrijheid en de service die je verleende. Toppertje in je vak.
FOTO VAN DANNY DE BOER
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Coco op dinsdag 9 okt 2018 18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een keuken aangekocht nu ruim een half jaar geleden. De keuken was verkeerd ingemeten. Oude keuken zou verwijderd worden, dit is niet gebeurd. Lever- en montagedatum werd tot op het laatste moment meermaals gewijzigd. Bedrijf geeft vaak geen thuis bij bellen en mailen. Tot op heden, oktober 2018, keuken niet af. En dan te denken dat hij in mei besteld is.. Dit bedrijf is zo onprofessioneel dat ik van geen aankoop meer spijt heb gehad dan van deze. Al maanden lang een halve keuken maar wel alles betaald. Echt een afrader, dit bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Van dooren op donderdag 28 jul 2016 16
Wij hebben een keuken gekocht bij Keukendepot Soesterberg. Wij zijn heel goed geholpen door Sjoerd. Topservice! De keuken staat nu een week en het resultaat is prachtig. Van A tot Z is alles prima verlopen.
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.