Feedback
5,6

Senso Gietvloeren

Score uit 21 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
3 vestigingen (Noord-Holland, Zuid-Holland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Senso Gietvloeren
Senso gietvloeren informeert omtrent o.a. de gietvloer, betonlook en epoxyvloer
Alternatieven voor Senso Gietvloeren
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 137 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,6 uit 343 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,5 uit 416 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 255 ervaringen
• Vloerenhuis Putten
   
(Putten Gelderland) score 9,4 uit 81 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,6 uit 130 ervaringen
• LAB21
   
(11 vestigingen) score 7,2 uit 158 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 2 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 21 ervaringen over Senso Gietvloeren. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren6 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren4 ervaringen
1 ster8 ervaringen

Per vestiging:
“matig”
Door MRA op woensdag 14 jan 2015 15 | vestiging Rhenen
De aanloopfase was rommelig, het was lastig om concrete afspraken te maken. De vloer zelf is mooi, maar er is slordig gewerkt, we moeten de muren flink bijschilderen, en daar hadden we niet op gerekend. Klagen hielp niet, want volgens hen was ons dat gewoon verteld.
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Erik op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Rotterdam
Mid 2018 een Senso vloer gekocht te plaatsen in januari 2019. Bij twijfel gewoon niet aan beginnen. Plaatsing is ondanks diverse bezoeken voor de aankoop alsnog afgekeurd en deel van het geld kwijt. Vervelende ervaring.
REACTIE VAN PIETERSE
Waarom is het afgekeurd? Door jullie of door Senso?
Reactie of foto toevoegen
“Gietvloer aankoop”
Door ten Houte de Lange op donderdag 10 sep 2020 20 | vestiging Rotterdam
Goede ervaring. Waren informatief, vriendelijk en zeer behulpzaam. Begeleiding ook zeer goed. Hebben een gietvloer gekocht soort Grain.

Aanvulling ontvangen 10 september 2020: Vloer is inmiddels naar tevredenheid geplaatst.w
Reactie of foto toevoegen
“Superstrak”
Door jap en gulcin op dinsdag 29 nov 2016 16 | vestiging Amsterdam
In onze nieuwbouw woning gietvloer Door Senso laten gieten eind 2015 ... servicetraject was uitstekend...en de vloer is uit praktisch oogpunt (met twee kleine kinderen) super te noemen. Heerlijke combinatie met vloerverwarming! Vloer oogt superstrak (moet nl wel je smaak zijn). Bij deze bevelen wij ze dan ook van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door KvF op donderdag 14 sep 2017 17 | vestiging Rhenen
Wat een waardeloos bedrijf. Enige interesse is order binnenhalen!Daarna is communicatie nihil. Senso werkt met zzp mensen uit Belgie wele maar 1 ding voor ogen hebben ;klus zo snel mogenlijk klaren en naar huis. Nazorg Senso ;Nihil. Kortom ga er niet mee in zee.
Reactie of foto toevoegen
“Totaal niet tevreden”
Door M. Sleg op zondag 29 mrt 2020 20 | vestiging Amsterdam
De eerste vloer is 'mislukt'. Er zaten vegen onder de toplaag. Dus moet de toplaag eraf geschuurd worden. Toen schuurden ze zo diep dat de gietvloer dusdanig beschadigd was dat de hele gietvloer opnieuw gegoten moest worden. De kosten van de verhuizer die ingezet moest worden om onze meubels weg te halen en op te slaan... daar deden ze heeeeeeel moeilijk over. Uiteindelijk is het, tegen de afspraak in, zogenaamd 'verrekend'. We hadden geen keuze, want in hun voorwaarde staat dat ALLES betaald moet worden, voordat er überhaupt iemand komt plaatsen. De uiteindelijke vloer: er zitten wel 40 haren in! Die zijn met een pincet verwijderd door de legger, maar je zit het 'litteken' nog. Reactie: jammer. Ook in het begin is het veel mis gegaan. De vloer die we hadden uitgekozen, bleek twee weken voor levering niet meer te bestaan. Dus ging ik naar de showroom om te overleggen. Ik werd niet aangekeken door de verkoper, die met een klant bezig die nog moest kopen. De arrogante houding. Ik kreeg een andere vloer aangeboden. Het was totaal niet de kleur die we wilden. Er is veel heen en weer over gecommuniceerd, op een nare toon van Senso uit. Toen ze doorhadden dat we geen genoegen namen met een 'dan maar die-keuze', kon de door ons uitgezochte vloer (maanden terug) ineens wel.
Door een medewerker ben ik telefonisch steeds belachelijk behandeld. De eigenaar vond dit heel vervelend en kwam persoonlijk langs om het gesprek aan te gaan. Hij beloofde mij, omdat er zoveel was misgegaan, dat hij het aanspreekpunt zou worden. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord. Kortom een uitzonderlijk dure vloer, waar ik hoge verwachtingen van had. Nu wel de kleur die we wilden, maar met beschadigingen. Tijdens het aanbrengen van de tweede vloer zijn er ook beschadigingen gemaakt aan de stalen puien en aan de keuken. De legger heeft dit proberen weg te poetsen. Dat hoorde bij het risico ...
REACTIE VAN DIEDERIK BUNT
Beste heer/mevrouw Sleg, hartelijk dank voor uw feedback. We willen er alles aan doen om onze dienstverlening te verbeteren. Graag had ik uw dossier er even bijgepakt om te kijken of ik nog iets voor u kan betekenen. U kunt mij op service@senso.com bereiken, dan kijk ik er meteen naar.
Reactie of foto toevoegen
“Duur is niet beter”
Door JB op vrijdag 8 mei 2015 15
Vloer is na meerdere reparaties nog steeds niet in orde. Terugbelmemo's verdwijnen, mails worden niet beantwoord. Je kunt blijven zeuren tot er actie word ondernomen. Daarnaast laat de kwaliteit van de vloer ook te wensen over. Na gieten overal haren in de vloer, steentjes die meegegoten zijn, toplaag die niet overal gesmeerd is waardoor de ene helft glimt en de andere helft mat is. Wij hebben voor Senso gekozen omdat zij pretenderen de beste te zijn. Dat de prijs dan hoog is, nemen wij voor lief. Echter, wij zijn inmiddels van mening dat duur niet altijd beter is! De € 12000 die we hebben betaald is het zeer zeker niet waard.
Reactie of foto toevoegen
“Top service gehad”
Door Michael J. Koenders op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Rotterdam
Top service , 155 m2 vloer prachtig op elkaar aangesloten, badkamers, technische ruimten , super gegoten en fraai afgewerkt. Sesno levert wat zij beloven en zijn technisch zeer goed onderlegd. Een zeer tevreden klant !!
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door H. op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
2,5 jaar hebben wij nu een gietvloer van Senso. Al na een week ontstond er adervorming, waarover wij direct aan de bel getrokken, maar nooit reactie gehad. Slechte klantenservice. Vervolgens hebben wij zoveel hectiek om ons heen gehad dat we het maar geaccepteerd hebben gek genoeg. Wat ons ook altijd opviel was de mate van glans op de vloer die we in de winkel niet hebben gezien. Niet mooi. Pas vandaag werd ik bij iemand anders met een pracht gietvloer geconfronteerd die zo mooi mat was dat ik ineens weer de frustratie voel over het feit dat we veel geld hebben gestoken in iets dat niet aan de verwachtingen voldoet. Ik zou senso zeker niet aanraden.
REACTIE VAN DAVID
Beste, ik wil u graag verder helpen. Kunt u uw projectnummer mailen naar service@senso.com dan pakken we het graag voor uw op.
Reactie of foto toevoegen
“Gietvloer niet goed”
Door JL op donderdag 28 jan 2016 16 | vestiging Amsterdam
Zeer slechte afterservice - ga niet met Senso in zee. Wij hebben in oktober 2013 een gietvloer laten leggen door Senso. Vrij snel na de oplevering constateerden wij oneffenheden; putjes, kleine luchtbellen, steentjes, haren en een vlieg in de gietvloer. Bovendien begon de vloer vrij snel te krassen. Op herhaald aandringen is de directeur komen kijken. Hij beloofde zijn collega te sturen om de situatie op te nemen. Werderom begon het lange wachten. Uiteindelijk kwam zijn collega langs en bevestigde dat de kleine luchtbellen zeker moeten worden gerepareerd, maar aan de krassen kunnen ze blijkbaar niks doen. Toen was het stil. En het bleef stil. We zijn nu een jaar verder en steeds maakt de directeur de belofte dat de reparatie wordt ingepland. En steeds worden we teleurgesteld in Senso. Dit moet ophouden. We overwegen juridische stappen en om het bedrijf in gebreke te stellen. Advies: niet met Senso in zee.
Reactie of foto toevoegen
“Prima in orde”
Door Verloop op dinsdag 20 okt 2020 20 | vestiging Amsterdam
Erg tevreden met onze gietvloer in onze nieuwbouw woning. Naadloos en strak eindresultaat. Wij hebben gekozen voor een fusion vloer. Deze is professioneel aangebracht, met een mooie subtiele 'veeg' erin. Een puntje achteraf is naar tevredenheid opgelost. Goed geholpen, aftersales prima in orde.
Reactie of foto toevoegen
“Verkleuring bij gietvloer”
Door Don op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Amsterdam
Doe nooit zaken met dit bedrijf! Wij hebben 2 jaar geleden een vloer laten leggen door Senso voor ruim €18.000. Al na enkele maanden begon de vloer bij alle ramen en deuren waar zonlicht schijnt geel te verkleuren. Ook is deze vloer heel erg gevoelig voor beschadigingen! Wij hebben (ruim een jaar geleden) contact opgenomen met Senso waarna iemand van Senso is komen kijken en ons zowel mondeling als per email heeft bevestigd dat dit niet kan en het onder de garantie valt. Wij hebben te horen gekregen dat wij een nieuwe laag over de bestaande vloer heen krijgen en dat wij weer het hele huis hiervoor leeg moeten trekken om er vervolgens 2 weken niet in te kunnen. Aangezien wij net een hele verbouwing achter de rug hadden en het niet zien zitten om weer alles te verhuizen met alle kosten die hiermee gepaard gaan (verhuis bedrijf inhuren, opslag meubels, 2 weken verblijf voor het hele gezin, bedrijf aan huis waardoor ook alle klanten 2 weken niet ontvangen kunnen worden etc) hebben wij gevraagd aan Senso om de vloer te laten zitten aangezien wij er geen geloof meer in hebben. Wij hebben per email gevraagd desnoods een deel van het bedrag terug te storten als compensatie, maar tot op de dag van vandaag hebben wij geen gehoor gekregen, ook niet na meerdere emails en 2 terug bel verzoeken achter te hebben gelaten. Helaas lijkt onze enige optie om juridische rechtsbijstand in te schakelen. Iets waar wij niet op zitten te wachten en Senso lijkt mij ook niet
REACTIE VAN DIEDERIK BUNT
Beste Don, we helpen je graag verder! Helaas kan ik je gegevens niet in ons systeem terugvinden. Wil je mij op service@senso.com een mail sturen met je projectgegevens? Dan pak ik het direct voor je op!
Reactie of foto toevoegen
“Review”
Door Robbie Postma op woensdag 24 aug 2016 16 | vestiging Amsterdam
Onwijs blij met mijn witte gietvloer. Vond SENSO in eerste instantie duurder dan andere bedrijven maar na het opvragen van offertes bleken ze vaak nog voordeliger omdat er bij andere bedrijven vaak nog allemaal extra kosten bij kwamen. Erg fijn contact met degene die aan het werk waren in de woning, die af en toe even een foto stuurde of nog even last minute iets voor me uit de woning pakte gezien ik niet op de vloer kon. Enige nadeel dat ik zou kunnen noemen is dat het zo strak is dat ik nog heel erg voorzichtig ben om vlekken en krassen te voorkomen.
FOTO VAN ROBBIE POSTMA
Witte gietvloer
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Wim Dumas op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
Zij snappen wat een klant nodig heeft. De klant staat centraal niet alleen bij de aankoop en het aanbrengen maar ook bij eventuele nazorg. Ik kan hen vol vertrouwen aanbevelen.
REACTIE VAN DAVID BOLS
Enorm bedankt voor je reactie! Daar worden we blij van.
Reactie of foto toevoegen
“Niet mee in zee gaan”
Door rick op vrijdag 21 jun 2019 19 | vestiging Rhenen
Senso gietvloer gekocht. Na een jaar op 40% van de vloer adervorming. tevens is de vloer dof en vertoont overal strepen. met name de aftersales/garantie is waardeloos!!! Ga niet met Senso in zee. Enige advies dat gegeven wordt is een nieuwe vloer die dan in zijn geheel betaald moet worden. Tevens werkt senso met Zzp ers die de vloeren leggen. zij geven geen garantie.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Andre van Zijdveld op donderdag 16 jul 2020 20 | vestiging Amsterdam
Senso heeft bij ons de woonkamer (gietvloer) en badkamer vloeren gedaan als ook wall covering in badkamer. We wilden geen tegels en dit is een erg mooi alternatief geworden. De vloeren en muren zijn met veel perfectie aangebracht en zelf de stucstop in woonkamer was geen probleem. Ook de after service was goed en werden tijdig en snel geholpen. Zeer tevreden klant dus.
Reactie of foto toevoegen
“Vloerrenovatie”
Door Raymond op dinsdag 20 okt 2020 20 | vestiging Amsterdam
Na melding van verkleuring van de vloer (die na tevredenheid in 2013 is aangebracht in de serre), kwam Senso met een aanvaardbaar herstel plan. E.e.a. werd duidelijk en vooral snel hersteld. Goede samenwerking tussen verkoop, aftersales en de planning. De nieuwe vloer ligt er weer als een plaatje bij. Hiervoor konden we zelfs de oorspronkelijke proefstaal gebruiken om de juiste kleurmenging weer te gebruiken.
FOTO VAN RAYMOND
Herstelde vloer
REACTIE VAN DAVID BOLS
Supertof voor jullie reactie en blij dat jullie tevreden zijn! Bedankt voor de positieve feedback.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer met banen”
Door wilson op vrijdag 21 sep 2018 18 | vestiging Rhenen
Wij hebben recent een sensovloer laten leggen. Wij wilden een mooie, onderhoudsvriendelijke sterke gietvloer, niet vlek en niet krasgevoelig. Kosten nabij 16.000 euro voor circa 110 m2 superquartz bardiglio. Dit vonden wij het waard voor een vloer die aan bovenstaande wensen voldeed. In eerste instantie maakte het bedrijf een goede professionele indruk, maar in het proces dat de vloer gegoten moest worden verliep de communicatie slecht. Nadat de vloer werd opgeleverd zag je banen in de vloer, die bleken veroorzaakt door de schuurmachine waarmee ze de vloer slijpen. Na contact te hebben gezocht met Senso om dit te melden, gaven ze aan dat ze dit niet hadden vernomen van de persoon die de vloer gelegd had. Een totaal klantonvriendelijke reactie en je voelt je als klant niet serieus genomen en het voelt alsof je moet vechten voor je gelijk. En dat voor een vloer van 16.000 euro (het bedrag dient overigens weken voorafgaand aan het leggen volledig betaald te worden)! Uiteindelijk kwam Senso zelf toch snel een kijkje nemen en daar is wel adequaat op gehandeld. Men kwam dezelfde dag nog en geconstateerd werd dat er inderdaad zichtbare banen in de vloer zaten. Maar ook hier viel de communicatie tegen. Wij hadden een vloer in de showroom in Amsterdam gezien en die vloer hebben wij gekozen en voor betaald. Als reactie kregen wij: '' oh dus u wilt showroom kwaliteit? Maar showroom kwaliteit kost meer tijd om te maken/realiseren. Dat betekent dat er extra geschuurd moet worden.'' Uiteindelijk is de vloer de volgende dag opnieuw geschuurd, dit keer met grote concentrische machines en opnieuw gelakt. Ze zijn toen de hele dag tot 21:00 uur bezig geweest. We waren blij dat er adequaat en zo snel gereageerd werd. Alleen teleurgesteld over de gebrekkige empahtische communicatie en dat je als klant moet vechten voor je gelijk. De vloer ligt er nu, 2,5 week. het is echt een mooie vloer en de vloer voelt prettig aan. De vloer is prima hersteld. Maar in de korte tijd dat we er wonen zijn de eerste krassen al verschenen en dat ondanks viltjes die we onder meubels hebben geplaatst (ook besteld bij floorfriendly). We letten er echt goed op, maar vinden de vloer helaas erg krasgevoelig. Natuurlijk houdt je er rekening mee dat er na een paar jaar een paar krassen kunnen ontstaan, maar niet al in 2,5 week. Ik heb hierover ook contact opgenomen met Senso en men laat weet dat ze hiermee gelukkig nauwelijks/geen ervaring mee hebben. Ik kreeg een nogal verbaasde reactie. Wel gaat de vloer naar verloop van tijd leven en na 8 jaar kunnen ze de vloer een opfrisbeurt geven.

Ik heb natuurlijk geen ervaring met andere bedrijven en gietvloeren, maar als we dit allemaal geweten hadden, dan hadden wij niet voor deze Sensovloer gekozen, maar voor een veel goedkopere vloer met een betere prijs-kwaliteit verhouding en bij een bedrijf dat klantvriendelijker communiceert met klanten. Ook over de kaasgevoeligheid van de vloer zijn wij erg teleurgesteld. Ik ga nu proberen met een middel scratchfix, of ik de krassen minder zichtbaar kan maken.....
FOTO VAN WILSON
Gietvloer
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met vloer die er ligt”
Door Vincent op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
Wij hebben sinds 2018 een vloer van Senso. Na een tijdje was er verkleuring te zien van de vloer. We hebben toen contact opgenomen met Senso. Nadat ze eerst hebben geprobeerd de vloer te schuren en na te behandelen, bleek uiteindelijk het gieten van een nieuwe vloer de beste oplossing. Dat is toen snel en goed gedaan. We zijn tevreden met de vloer die er nu ligt. En dat is fijn.
REACTIE VAN DAVID BOLS
Bedankt voor jullie reactie Vincent! We zijn blij dat het mooi is geworden. Veel leefplezier wensen we jullie in jullie mooie woning. Groeten van Tomas en mij!
Reactie of foto toevoegen
“Niet aan beginnen”
Door Martin van Veenendaal op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Rhenen
Ik werk als project ontwikkelaar en en heb nu inmiddels 3 ervaringen met het bedrijf achter de rug en alle drie waren ze slecht. Zeg maar heel slecht. Samenwerken is onmogelijk met deze mensen. Elke afspraak is eenzijdig, afschuiven van verantwoordelijkheid is meer normaal dan een uitzondering. Planningen worden niet gehaald omdat men vooraf niet voldoende meet en elke medewerker met nieuwe voorwaarden komt.Kwaliteit is mager en vloeren zijn extreem gevoelig. Vreselijk bedrijf om mee te werken. NOOIT aan beginnen.
REACTIE VAN DIEDERIK BUNT
Beste Martijn, we waarderen je feedback en zullen er alles aan doen om onze dienstverlening voor alle toekomstige projecten te verbeteren. Hartelijke groet!
REACTIE VAN MARTIN VAN VEENENDAAL
Ten eerste heet ik geen Martijn maar Martin. Het is op zichzelf al tekenend dat er pas na een half jaar wordt gereageerd op een respons op internet. U hoeft voor mij geen enkele moeite meer te doen om uw dienstverlening te verbeteren want ik zal nooit meer met uw bedrijf zaken doen. Tevens zal ik al mijn eindgebruikers ten zeerste afraden u te contracteren. Er zal in onze projecten NOOIT meer met uw bedrijfje samengewerkt worden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de beoogde kwaliteit”
Door Jo Bussens op zondag 15 sep 2019 19
In 2016 lieten we een gietvloer plaatsen door Senso, over het verkoopproces niks op aan te merken. Dit verliep allemaal vlot, pas na het versturen van de bestelbon begon de communicatie steeds slechter te worden. Na een plaatsbezoek kregen we een meerprijsofferte om enkele puntjes nog op te lossen zodat de vloer er super strak zou uitzien. Hier zijn we dan ook mee akkoord gegaan. Na het plaatsen van de vloer, merkten we toch al enkele puntjes op die niet volgens wens waren. Deze zijn dan ook na een moeilijke communicatie deels "opgelost" (lees gecamoufleerd). Toch moeten we nu na 3 jaar constateren dat de vloer nog steeds niet voldoet aan de beloofde kwaliteit. Toen we vertelden dat dit er toch wat anders dan in de showroom was, kregen we het antwoord dat dit showroomkwaliteit is en niet toegepast wordt in de praktijk. Zo zitten we met verkleuringen in de vloer, barsten, niveauverschillen, blaasjes, een douchegoot die niet past door te veel verf in de goot, enz..... na nog enkele keren contact hebben we niks meer terug gehoord. En was het uiteindelijke antwoord; "Wat betreft de vloer zelf: deze is juist aangebracht. Ik kan daar in eerlijkheid niets anders van zeggen. De kwaliteit is mooi, de afwerking goed, evenals de detailafwerking" . Beoordeel zelf de foto's of u dit als correct en mooi kan ervaren, dit zijn er maar enkele van de vele fouten. We zullen de vloer wss terug laten herdoen doen een firma die wel weet waar die mee bezig is.
FOTO VAN JO BUSSENS
Scheur in vloer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Witte gietvloer
1 / 9
Vestigingen Senso Gietvloeren
aAmsterdam (8 ervaringen), Pedro de Medinalaan 53, 1086 XP Amsterdam, tel 020 - 238 69 89
bRhenen (5 ervaringen), Klein Dikkenberg 4, 3911 RE Rhenen, tel 0317 - 61 44 96
cRotterdam (6 ervaringen), Oostzeedijk 108, 3063 BG Rotterdam, tel 010 - 303 29 95
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.