Feedback
7,3

Senso Gietvloeren

Score uit 43 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Noord-Holland & Zuid-Holland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Senso Gietvloeren
Met een gietvloer van Senso ontstaan er onbegrensde mogelijkheden. Je kunt tijdens een persoonlijk gesprek alle mogelijkheden voor jouw gietvloer bekijken. We willen met onze gietvloeren en wanden prachtige projecten maken voor iedereen.
Redactie Qasa.nl
De vestiging Amsterdam van Senso Gietvloeren zit inpandig in de Concept Gallery in Amsterdam Ijburg.
Alternatieven voor Senso Gietvloeren
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 125 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 363 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,8 uit 93 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 404 ervaringen
• LAB21
   
(Oostzaan Noord-Holland) score 8,0 uit 910 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 267 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,3 uit 34 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 1 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 43 ervaringen over Senso Gietvloeren. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren19 ervaringen
4 sterren11 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster10 ervaringen

Per vestiging:
“Een aanrader”
Door Evelyne op woensdag 18 mei 2022 22 | vestiging Amsterdam
Wij zijn heel erg blij met onze Senso gietvloer. In 2019 hebben wij de vloer laten leggen. Senso heeft ons goed kunnen adviseren (welke vloer en wat er moest gebeuren voordat de vloer geplaatst zou worden). Heldere communicatie en een nette manier van werken. Ik raad Senso bij aan iedereen die een gietvloer wil.
REACTIE VAN TONY MERONI
Bedankt Evelyne! We hebben met veel plezier aan jullie project gewerkt!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Andre van Zijdveld op donderdag 16 jul 2020 20 | vestiging Amsterdam
Senso heeft bij ons de woonkamer (gietvloer) en badkamer vloeren gedaan als ook wall covering in badkamer. We wilden geen tegels en dit is een erg mooi alternatief geworden. De vloeren en muren zijn met veel perfectie aangebracht en zelf de stucstop in woonkamer was geen probleem. Ook de after service was goed en werden tijdig en snel geholpen. Zeer tevreden klant dus.
Reactie of foto toevoegen
“Verkleuring bij gietvloer”
Door Don op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Amsterdam
Doe nooit zaken met dit bedrijf! Wij hebben 2 jaar geleden een vloer laten leggen door Senso voor ruim €18.000. Al na enkele maanden begon de vloer bij alle ramen en deuren waar zonlicht schijnt geel te verkleuren. Ook is deze vloer heel erg gevoelig voor beschadigingen! Wij hebben (ruim een jaar geleden) contact opgenomen met Senso waarna iemand van Senso is komen kijken en ons zowel mondeling als per email heeft bevestigd dat dit niet kan en het onder de garantie valt. Wij hebben te horen gekregen dat wij een nieuwe laag over de bestaande vloer heen krijgen en dat wij weer het hele huis hiervoor leeg moeten trekken om er vervolgens 2 weken niet in te kunnen. Aangezien wij net een hele verbouwing achter de rug hadden en het niet zien zitten om weer alles te verhuizen met alle kosten die hiermee gepaard gaan (verhuis bedrijf inhuren, opslag meubels, 2 weken verblijf voor het hele gezin, bedrijf aan huis waardoor ook alle klanten 2 weken niet ontvangen kunnen worden etc) hebben wij gevraagd aan Senso om de vloer te laten zitten aangezien wij er geen geloof meer in hebben. Wij hebben per email gevraagd desnoods een deel van het bedrag terug te storten als compensatie, maar tot op de dag van vandaag hebben wij geen gehoor gekregen, ook niet na meerdere emails en 2 terug bel verzoeken achter te hebben gelaten. Helaas lijkt onze enige optie om juridische rechtsbijstand in te schakelen. Iets waar wij niet op zitten te wachten en Senso lijkt mij ook niet
REACTIE VAN DIEDERIK BUNT
Beste Don, we helpen je graag verder! Helaas kan ik je gegevens niet in ons systeem terugvinden. Wil je mij op service@senso.com een mail sturen met je projectgegevens? Dan pak ik het direct voor je op!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service bij problemen”
Door R. Marks op zaterdag 10 sep 2022 22 | vestiging Rotterdam
Gietvloer in november 2019 door Senso gelegd. Ongeveer 150 vierkante meter. Ik ben zeer teleurgesteld in het resultaat. Op de begane grond zijn zogeaamde aders zichtbaar, over de hele breedte en lengte van de vloer. Ik wil hierover heel graag in gesprek met Senso, maar mijn mail wordt genegeerd en telefonisch word ik naar de mail verwezen. Ik voel mij hierdoor totaal niet serieus genomen en daardoor ben ik zeer teleurgesteld. Ik hoop nog steeds in contact te komen met Senso, maar eerlijk, dit is echt geen reclame. Het resultaat niet en de service tot nu toe is nog slechter.
FOTO VAN R. MARKS
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met vloer die er ligt”
Door Vincent op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
Wij hebben sinds 2018 een vloer van Senso. Na een tijdje was er verkleuring te zien van de vloer. We hebben toen contact opgenomen met Senso. Nadat ze eerst hebben geprobeerd de vloer te schuren en na te behandelen, bleek uiteindelijk het gieten van een nieuwe vloer de beste oplossing. Dat is toen snel en goed gedaan. We zijn tevreden met de vloer die er nu ligt. En dat is fijn.
REACTIE VAN DAVID BOLS
Bedankt voor jullie reactie Vincent! We zijn blij dat het mooi is geworden. Veel leefplezier wensen we jullie in jullie mooie woning. Groeten van Tomas en mij!
Reactie of foto toevoegen
“Mega blij”
Door Mike op dinsdag 17 mei 2022 22 | vestiging Amsterdam
Vanaf het begin, de ontmoeting de eerste gesprekken was het een waanzinnige service. Wij hebben er uiteraard niet zoveel verstand van, dus alles werd duidelijk toegelicht en wat er allemaal gedaan moest en kon worden. Ipv het pushen wat we perse moesten doen, kregen we echt goed advies en uiteindelijk hebben we daardoor goede keuzes gemaakt! Mega mega blij mee! Het eindresultaat is echt meer dan we ooit hadden kunnen dromen! Normaal ben ik zie zo van de reviews, maar dit verdienen ze!!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige gladde, groenbruine vloer”
Door Anja en Kees de Jong op donderdag 23 feb 2023 23 | vestiging Rotterdam
Wij hebben gekozen voor de Grain gietvloer kleur Bronze. Een prachtige gladde, groenbruine vloer, met vegen, waardoor het een erg levendige vloer is. Was wel prijzig. Heerlijk om op te lopen, zacht, superfijn met vloerverwarming omdat hij zo glad is, beetje kwetsbaar qua krassen, maar we zijn pensionada en zullen er zuinig op zijn! Vooral ook dank aan de betrokken medewerkers van Senso Robert, Martin en Johan, met name Johan was fantastisch en degenen die de vloer gegoten hebben, de twee broers Sander en Bob van Atix uit Gemert, ook helemaal top. We zijn gestart in Oisterwijk maar uiteindelijk is het uitgevoerd door Rotterdam.
FOTO VAN ANJA EN KEES DE JONG
+ Toon extra foto van Anja en Kees de Jong
+ Toon extra foto van Anja en Kees de Jong
Reactie of foto toevoegen
“Niet aan beginnen”
Door Martin van Veenendaal op donderdag 12 dec 2019 19
Ik werk als project ontwikkelaar en en heb nu inmiddels 3 ervaringen met het bedrijf achter de rug en alle drie waren ze slecht. Zeg maar heel slecht. Samenwerken is onmogelijk met deze mensen. Elke afspraak is eenzijdig, afschuiven van verantwoordelijkheid is meer normaal dan een uitzondering. Planningen worden niet gehaald omdat men vooraf niet voldoende meet en elke medewerker met nieuwe voorwaarden komt.Kwaliteit is mager en vloeren zijn extreem gevoelig. Vreselijk bedrijf om mee te werken. NOOIT aan beginnen.
REACTIE VAN DIEDERIK BUNT
Beste Martijn, we waarderen je feedback en zullen er alles aan doen om onze dienstverlening voor alle toekomstige projecten te verbeteren. Hartelijke groet!
REACTIE VAN MARTIN VAN VEENENDAAL
Ten eerste heet ik geen Martijn maar Martin. Het is op zichzelf al tekenend dat er pas na een half jaar wordt gereageerd op een respons op internet. U hoeft voor mij geen enkele moeite meer te doen om uw dienstverlening te verbeteren want ik zal nooit meer met uw bedrijf zaken doen. Tevens zal ik al mijn eindgebruikers ten zeerste afraden u te contracteren. Er zal in onze projecten NOOIT meer met uw bedrijfje samengewerkt worden.
Reactie of foto toevoegen
“Top service gehad”
Door Michael J. Koenders op woensdag 7 okt 2020 20 | vestiging Rotterdam
Top service , 155 m2 vloer prachtig op elkaar aangesloten, badkamers, technische ruimten , super gegoten en fraai afgewerkt. Sesno levert wat zij beloven en zijn technisch zeer goed onderlegd. Een zeer tevreden klant !!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend werk”
Door Yorick op donderdag 6 mei 2021 21 | vestiging Amsterdam
Bij het uitvoeren van herstelwerkzaamheden kwamen er wat aanvullende problemen naar voren met als gevolg aanzienlijk meer werkzaamheden en tijdsbesteding vanuit Senso. De monteur nam de tijd hiervoor en ging duidelijk voor de meest duurzame oplossing en heeft uitstekend werk afgeleverd. Duidelijk dat het klant belang voorop staat!
Reactie of foto toevoegen
“Goede nazorg”
Door Wim Dumas op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
Zij snappen wat een klant nodig heeft. De klant staat centraal niet alleen bij de aankoop en het aanbrengen maar ook bij eventuele nazorg. Ik kan hen vol vertrouwen aanbevelen.
REACTIE VAN DAVID BOLS
Enorm bedankt voor je reactie! Daar worden we blij van.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de beoogde kwaliteit”
Door Jo Bussens op zondag 15 sep 2019 19
In 2016 lieten we een gietvloer plaatsen door Senso, over het verkoopproces niks op aan te merken. Dit verliep allemaal vlot, pas na het versturen van de bestelbon begon de communicatie steeds slechter te worden. Na een plaatsbezoek kregen we een meerprijsofferte om enkele puntjes nog op te lossen zodat de vloer er super strak zou uitzien. Hier zijn we dan ook mee akkoord gegaan. Na het plaatsen van de vloer, merkten we toch al enkele puntjes op die niet volgens wens waren. Deze zijn dan ook na een moeilijke communicatie deels "opgelost" (lees gecamoufleerd). Toch moeten we nu na 3 jaar constateren dat de vloer nog steeds niet voldoet aan de beloofde kwaliteit. Toen we vertelden dat dit er toch wat anders dan in de showroom was, kregen we het antwoord dat dit showroomkwaliteit is en niet toegepast wordt in de praktijk. Zo zitten we met verkleuringen in de vloer, barsten, niveauverschillen, blaasjes, een douchegoot die niet past door te veel verf in de goot, enz..... na nog enkele keren contact hebben we niks meer terug gehoord. En was het uiteindelijke antwoord; "Wat betreft de vloer zelf: deze is juist aangebracht. Ik kan daar in eerlijkheid niets anders van zeggen. De kwaliteit is mooi, de afwerking goed, evenals de detailafwerking" . Beoordeel zelf de foto's of u dit als correct en mooi kan ervaren, dit zijn er maar enkele van de vele fouten. We zullen de vloer wss terug laten herdoen doen een firma die wel weet waar die mee bezig is.
FOTO VAN JO BUSSENS
Scheur in vloer
Reactie of foto toevoegen
“Zéér content met het resultaat”
Door J. Bominaar op donderdag 23 jun 2022 22 | vestiging Amsterdam
Vanaf februari 2022 wonen wij in ons nieuwe, lichte penthouse in Amsterdam.
De vloer was voor ons een belangrijke basis en een verbindend element voor bijvoorbeeld meubels en keuken. Wij hebben ons breed georiënteerd en kwamen in dat kader ook een kijkje nemen bij Senso op IJburg, een schot in de roos. Los van het mooie verhaal achter de vloeren, was het advies op maat; het ging direct over onze wensen, voorkeuren, en onze woning. Op detail-niveau konden wij pas later de keuze maken. Senso was flexibel en heeft diverse malen met ons meegedacht; ons voorzien van de nodige stalen, en tijd, om de diverse opties goed te laten bezinken. Ten aanzien van het proces heeft Senso ons volledig ontzorgd; afspraken zijn nagekomen en het uiteindelijke resultaat is voor ons iedere dag een feest. Een heel gave vloer die 'leeft' en rustig is tegelijk, en bij diverse lichtinvallen en invalshoeken zich wat anders gedraagt. En dan ook nog eens in het onderhoud ongelooflijk gemakkelijk. Al met al zijn wij bijzonder onder de indruk van het maatwerk, service en vakmanschap van het Senso -team en dagelijks zéér content met het resultaat.
REACTIE VAN TONY MERONI
Beste Joke, we hebben met enorm veel plezier aan jullie project gewerkt. Fabio en Michael zijn heerlijk door je verwend met iedere dag verse koffie en koeken. Een genot voor de mannen om zo'n mooi project voor een tevreden klant op te leveren!
Reactie of foto toevoegen
“Schitterend”
Door wouter van der Woerd op donderdag 17 jun 2021 21 | vestiging Amsterdam
In ons nieuwbouw appartement heeft SENSO een gietvloer gelegd in de kamer en keuken. De vloer is zo worden als wij van te voren hadden uitgezocht en in 1 woord schitterend!
Senso is nauwkeurig voor wat het legmoment betreft (meerdere vochtmetingen!) maar dat komt de vloer ten goede. Ze denken met je mee om een zo goed mogelijk resultaat te kunnen afleveren. De specialist (Xander) die de vloer aangebracht heeft is een top-professional! De after sales is prima. SENSO: niet de goedkoopste maar wel absolute topkwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met het resultaat”
Door Jessie op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Rotterdam
Recent een vloer laten gieten door Senso in de keuken en op de slaapetage. Gekozen voor type grain kleur concrete. Erg blij met het gehele proces en het uiteindelijke resultaat!
FOTO VAN JESSIE
REACTIE VAN TONY MERONI
Bedankt voor jullie positieve review, daar zijn we erg blij mee! We hebben met veel plezier aan jullie project gewerkt!
Reactie of foto toevoegen
“Een topvloer”
Door Ellen van Langen op dinsdag 9 mei 2023 23
Hele woonkamer keuken bijkeuken en stoomhok senso vloer. Gelegd door de mannen terwijl wij op vakantie waren, geweldig werk afgeleverd. Iedereen die ons nieuwe huis bezoekt is stomverbaasd over zo een prachtige egale vloer. En lekker makkelijk schoonhouden ook. Nu 1.5 jaar later nul klachten. Ja 1 streepje op de vloer die er niet meer afgaat..... kast verschoven zonder er voldoende onder te leggen. Eigen schuld. Topvloer hoor !
FOTO VAN ELLEN VAN LANGEN
Reactie of foto toevoegen
“Totaal niet tevreden”
Door M. Sleg op zondag 29 mrt 2020 20 | vestiging Amsterdam
De eerste vloer is 'mislukt'. Er zaten vegen onder de toplaag. Dus moet de toplaag eraf geschuurd worden. Toen schuurden ze zo diep dat de gietvloer dusdanig beschadigd was dat de hele gietvloer opnieuw gegoten moest worden. De kosten van de verhuizer die ingezet moest worden om onze meubels weg te halen en op te slaan... daar deden ze heeeeeeel moeilijk over. Uiteindelijk is het, tegen de afspraak in, zogenaamd 'verrekend'. We hadden geen keuze, want in hun voorwaarde staat dat ALLES betaald moet worden, voordat er überhaupt iemand komt plaatsen. De uiteindelijke vloer: er zitten wel 40 haren in! Die zijn met een pincet verwijderd door de legger, maar je zit het 'litteken' nog. Reactie: jammer. Ook in het begin is het veel mis gegaan. De vloer die we hadden uitgekozen, bleek twee weken voor levering niet meer te bestaan. Dus ging ik naar de showroom om te overleggen. Ik werd niet aangekeken door de verkoper, die met een klant bezig die nog moest kopen. De arrogante houding. Ik kreeg een andere vloer aangeboden. Het was totaal niet de kleur die we wilden. Er is veel heen en weer over gecommuniceerd, op een nare toon van Senso uit. Toen ze doorhadden dat we geen genoegen namen met een 'dan maar die-keuze', kon de door ons uitgezochte vloer (maanden terug) ineens wel.
Door een medewerker ben ik telefonisch steeds belachelijk behandeld. De eigenaar vond dit heel vervelend en kwam persoonlijk langs om het gesprek aan te gaan. Hij beloofde mij, omdat er zoveel was misgegaan, dat hij het aanspreekpunt zou worden. Daarna heb ik nooit meer iets van hem gehoord. Kortom een uitzonderlijk dure vloer, waar ik hoge verwachtingen van had. Nu wel de kleur die we wilden, maar met beschadigingen. Tijdens het aanbrengen van de tweede vloer zijn er ook beschadigingen gemaakt aan de stalen puien en aan de keuken. De legger heeft dit proberen weg te poetsen. Dat hoorde bij het risico ...
REACTIE VAN DIEDERIK BUNT
Beste heer/mevrouw Sleg, hartelijk dank voor uw feedback. We willen er alles aan doen om onze dienstverlening te verbeteren. Graag had ik uw dossier er even bijgepakt om te kijken of ik nog iets voor u kan betekenen. U kunt mij op service@senso.com bereiken, dan kijk ik er meteen naar.
Reactie of foto toevoegen
“Prima in orde”
Door Verloop op dinsdag 20 okt 2020 20 | vestiging Amsterdam
Erg tevreden met onze gietvloer in onze nieuwbouw woning. Naadloos en strak eindresultaat. Wij hebben gekozen voor een fusion vloer. Deze is professioneel aangebracht, met een mooie subtiele 'veeg' erin. Een puntje achteraf is naar tevredenheid opgelost. Goed geholpen, aftersales prima in orde.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de vloer”
Door I. Hendriks op woensdag 20 jan 2021 21
Een gietvloer in de woonkamer en in de hal. Ziet er mooi uit. Met Senso is het prima communiceren en houden ze zich aan de afspraken. Ben blij met de vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Heldere adviezen”
Door Adriaan Kousemaker op dinsdag 2 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
De vloer is werkelijk waar prachtig, hartelijk dank hiervoor! De superquartz uitvoering is super mooi en de twee componentenvloer ook, we zijn er heel blij mee! Wij zijn heel goed geholpen gedurende het hele proces. De installateurs werken heel netjes en snel. De adviezen die vanuit het hoofdkantoor worden gegeven zijn helder en snel. Het enige minpuntje vond ik de prijs voor het meerwerk, ik had liever gezien dat de basis prijs hoger uit viel en/of een post onvoorzien werd aangeboden tijdens verkoop. Zoals gezegd super tevreden, hartelijk dank hiervoor!
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door H. op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Rotterdam
2,5 jaar hebben wij nu een gietvloer van Senso. Al na een week ontstond er adervorming, waarover wij direct aan de bel getrokken, maar nooit reactie gehad. Slechte klantenservice. Vervolgens hebben wij zoveel hectiek om ons heen gehad dat we het maar geaccepteerd hebben gek genoeg. Wat ons ook altijd opviel was de mate van glans op de vloer die we in de winkel niet hebben gezien. Niet mooi. Pas vandaag werd ik bij iemand anders met een pracht gietvloer geconfronteerd die zo mooi mat was dat ik ineens weer de frustratie voel over het feit dat we veel geld hebben gestoken in iets dat niet aan de verwachtingen voldoet. Ik zou senso zeker niet aanraden.
REACTIE VAN DAVID
Beste, ik wil u graag verder helpen. Kunt u uw projectnummer mailen naar service@senso.com dan pakken we het graag voor uw op.
Reactie of foto toevoegen
“Niet mee in zee gaan”
Door rick op vrijdag 21 jun 2019 19
Senso gietvloer gekocht. Na een jaar op 40% van de vloer adervorming. tevens is de vloer dof en vertoont overal strepen. met name de aftersales/garantie is waardeloos!!! Ga niet met Senso in zee. Enige advies dat gegeven wordt is een nieuwe vloer die dan in zijn geheel betaald moet worden. Tevens werkt senso met Zzp ers die de vloeren leggen. zij geven geen garantie.
Reactie of foto toevoegen
“Een hele mooie vloer”
Door E uit Utrecht op dinsdag 27 jun 2023 23 | vestiging Amsterdam
140m2 Senso Fusion Bcrete laten aanleggen in ons appartement (2 verd). We zijn erg tevreden over het verloop van het voortraject (met Rogier Dusoswa), het contact met de projectmanager (Martin) en de voorbereidende werkbezoeken incl. verslaglegging en Kevin en zijn collega die samen de vloer echt perfect hebben gelegd. Geen 'golven' langs de plinten, geen oneffenheden, etc. We hadden vooraf een probleem met een instabiele ondervloer (door aannemer gelegd) dat Senso ook heel netjes heeft opgelost dmv een extra egalisatielaag (tegen meerkosten, wat logisch is). Een klein verbeterpunt is dat er veel contactpersonen in het traject zijn (verkoop, planning, projectmanager, nieuwe projectmanager, vloerenlegger). Eén aanspreekpunt voor uitvoering zou het proces nog wat makkelijker maken. Voor het eindresultaat maakt het niets uit, het is een hele mooie vloer geworden!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het resultaat”
Door Astrid Jacobs op woensdag 6 jan 2021 21 | vestiging Amsterdam
Oriënterend gesprek en vervolggesprek met medewerker in de showroom waren prima: informatief, klantvriendelijk, deskundig, terzake, voldoende ruimte voor onze vragen. Showroom gaf veel mogelijkheden om verschillende vloeren in grotere oppervlakken te zien. Planning verliep voorspoedig. Bezoek voorafgaand aan werkzaamheden gaf vertrouwen. Contact over aanpassing van de rekening was vlot en adequaat (minder m2 dan begroot). Werkzaamheden werden netjes en binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Communicatie tijdens de werkzaamheden vond ik een minder sterk punt. Er was 2x vertraging (te weinig primer, vloer nog te zacht om te schuren). Het was voor ons niet altijd duidelijk wie wat wanneer zou komen doen. Ik had contact met 4 verschillende medewerkers, dat was verwarrend. Ik had het prettig gevonden als 1 persoon het contact met ons als klant had onderhouden, en als die persoon ons na afloop van de werkzaamheden ook nog even had gebeld om te vragen wat we ervan vonden. We zijn overigens heel tevreden met het resultaat. De vloer is mooi geworden, en voelt prettig aan. We zijn inmiddels gewend aan de swoosh hier en daar en hebben geleerd hoe we de vloer kunnen onderhouden. Al met al een heel goed verlopen project.
FOTO VAN ASTRID JACOBS
Reactie of foto toevoegen
“Valt erg tegen”
Door Van mook op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Rotterdam
We hebben de ondervloer meerdere malen laten keuren door een senso medewerker en het zou allemaal goed komen. Tijdens de eerste week van het gietproces heb ik al gebeld dat het niet goed was. Maar het zou allemaal goed komen. We hebben een verhoging in de vloer, dat is gelukkig onder een kast weggemoffeld! Dat kwam dus niet goed. We hebben de keuken 10 cm opgeschoven omdat de keuken niet goed gegoten was. Er zit een scheur van een meter is die natuurlijk volgens de voorwaarden onder onze verantwoordelijkheid valt. Hier even niet vergeten dat ze 3 keer zijn komen kijken. Uit pure frustratie een deel van de betaling achtergehouden, maar dat was niet voldoende om alle schade te kunnen betalen. Nu na 2 jaar beginnen de eerste slijtageplekken te komen. We zitten op verschillende plekken al op de egalisatie laag te kijken. Niet doen! Slecht bedrijf!
REACTIE VAN TAMARA VAN MOOK
Toevoegend.....ongelukjes van de hond blijven zichtbaar!!!
Reactie of foto toevoegen
“Gietvloer aankoop”
Door ten Houte de Lange op donderdag 10 sep 2020 20 | vestiging Rotterdam
Goede ervaring. Waren informatief, vriendelijk en zeer behulpzaam. Begeleiding ook zeer goed. Hebben een gietvloer gekocht soort Grain.

Aanvulling ontvangen 10 september 2020: Vloer is inmiddels naar tevredenheid geplaatst.w
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Hafize op donderdag 14 okt 2021 21 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad met Senso. In één woord, teleurstelling. Doe geen zaken met dit bedrijf!
REACTIE VAN MAARTEN
Beste Eymir, we hebben de vloer keurig netjes opgeleverd en per abuis 1500 in plaats van 150 overgemaakt als vergoeding voor het schilderen van een plint. Daarover gaat de discussie.
REACTIE VAN HAFIZE
Beste Maarten, Ik kan me niet herinneren u ooit eerder te hebben ontmoet, u begreep het onderwerp gewoon niet eens. Bekijkt eerst een bestand of lees e-mails goed door. We hebben al gezien dat jullie als bedrijf niet professioneel zijn. Als ik u alles vanaf het begin vertel, zul u te schande worden gemaakt door de stress die we hebben ervaren. Jullie hebben niet eens voor het uitgevoerde werk gezorgd. Jullie vroegen jullie niet eens af hoe de mensen die het werk deden werkten en wat voor soort werk ze deden. U heeft de schade die ze met hun werk aan de muren hebben aangericht niet gezien en u bent niet gekomen,ook al zeiden we dat u moest komen kijken. Slecht uitziende adervorming door het hele huis.De entree is volledig zandgietwerk. Volgens Senso is het allemaal normaal en kunnen ze niets aan doen. Meneer Tomas beloofde te rekening te sturen en wij betalen de schade toen kwam hij met allerlei excuses. Ten eerste waren de muren zwaarbeschadigd tijdens het gieten door uw zzp ers.
REACTIE VAN HAFIZE
Ten tweede hebben we de plint later aangebracht na het gietvloer zoals we afgesproken hebben. U hoort niet achter het werk dat u doet. Maar als het op betalen aankomt, krijg je het voordat de vloer is gegoten. We hadden Senso nooit gekozen als we hadden geweten dat jullie op deze manier werken. Het communiceren is nihil. Het spijt ons heel erg. Het is zonde voor al het geld dat we hebben gegeven. Ik raad niemand aan om met dit bedrijf samen te werken.
Hierbij voeg ik een paar fotos toe hoe Senso te werk gaat. Medewerkers zetten de verfblikken die ze gebruikten op de nieuw gemaakte toilettegel s.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat is echt perfect”
Door Han Koch op maandag 25 jan 2021 21 | vestiging Amsterdam
Voor een Senso Bcrete vloer gekozen in de kleur concrete, waarin nylon visnetten zijn verwerkt. Senso stelt veel eisen aan de voorbereiding van de vloer, maar ik moet zeggen dat het resultaat echt perfect is. Prachtig egaal met een mooie vleug en matte finish. En zonder haren, bubbels of ribbels. Ik denk dat het ook veel uitmaakt wie de vloer legt. Sander Buurman en zijn maat hebben jarenlange ervaring en dat is in het resultaat terug te zien! We zijn heel blij met onze prachtige gietvloer
FOTO VAN HAN KOCH
Reactie of foto toevoegen
“Gietvloerwand”
Door Rensa van Dijk op maandag 30 nov 2020 20
We hebben bijna drie jaar geleden de badkamer muren laten doen met Senso. Prachtig resultaat, onderhoudsvriendelijk we zijn er heel blij mee. Nu hadden we enige tijd geleden een probleempje dat keurig is opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer met banen”
Door wilson op vrijdag 21 sep 2018 18
Wij hebben recent een sensovloer laten leggen. Wij wilden een mooie, onderhoudsvriendelijke sterke gietvloer, niet vlek en niet krasgevoelig. Kosten nabij 16.000 euro voor circa 110 m2 superquartz bardiglio. Dit vonden wij het waard voor een vloer die aan bovenstaande wensen voldeed. In eerste instantie maakte het bedrijf een goede professionele indruk, maar in het proces dat de vloer gegoten moest worden verliep de communicatie slecht. Nadat de vloer werd opgeleverd zag je banen in de vloer, die bleken veroorzaakt door de schuurmachine waarmee ze de vloer slijpen. Na contact te hebben gezocht met Senso om dit te melden, gaven ze aan dat ze dit niet hadden vernomen van de persoon die de vloer gelegd had. Een totaal klantonvriendelijke reactie en je voelt je als klant niet serieus genomen en het voelt alsof je moet vechten voor je gelijk. En dat voor een vloer van 16.000 euro (het bedrag dient overigens weken voorafgaand aan het leggen volledig betaald te worden)! Uiteindelijk kwam Senso zelf toch snel een kijkje nemen en daar is wel adequaat op gehandeld. Men kwam dezelfde dag nog en geconstateerd werd dat er inderdaad zichtbare banen in de vloer zaten. Maar ook hier viel de communicatie tegen. Wij hadden een vloer in de showroom in Amsterdam gezien en die vloer hebben wij gekozen en voor betaald. Als reactie kregen wij: '' oh dus u wilt showroom kwaliteit? Maar showroom kwaliteit kost meer tijd om te maken/realiseren. Dat betekent dat er extra geschuurd moet worden.'' Uiteindelijk is de vloer de volgende dag opnieuw geschuurd, dit keer met grote concentrische machines en opnieuw gelakt. Ze zijn toen de hele dag tot 21:00 uur bezig geweest. We waren blij dat er adequaat en zo snel gereageerd werd. Alleen teleurgesteld over de gebrekkige empahtische communicatie en dat je als klant moet vechten voor je gelijk. De vloer ligt er nu, 2,5 week. het is echt een mooie vloer en de vloer voelt prettig aan. De vloer is prima hersteld. Maar in de korte tijd dat we er wonen zijn de eerste krassen al verschenen en dat ondanks viltjes die we onder meubels hebben geplaatst (ook besteld bij floorfriendly). We letten er echt goed op, maar vinden de vloer helaas erg krasgevoelig. Natuurlijk houdt je er rekening mee dat er na een paar jaar een paar krassen kunnen ontstaan, maar niet al in 2,5 week. Ik heb hierover ook contact opgenomen met Senso en men laat weet dat ze hiermee gelukkig nauwelijks/geen ervaring mee hebben. Ik kreeg een nogal verbaasde reactie. Wel gaat de vloer naar verloop van tijd leven en na 8 jaar kunnen ze de vloer een opfrisbeurt geven.

Ik heb natuurlijk geen ervaring met andere bedrijven en gietvloeren, maar als we dit allemaal geweten hadden, dan hadden wij niet voor deze Sensovloer gekozen, maar voor een veel goedkopere vloer met een betere prijs-kwaliteit verhouding en bij een bedrijf dat klantvriendelijker communiceert met klanten. Ook over de kaasgevoeligheid van de vloer zijn wij erg teleurgesteld. Ik ga nu proberen met een middel scratchfix, of ik de krassen minder zichtbaar kan maken.....
FOTO VAN WILSON
Gietvloer
Reactie of foto toevoegen
“Wij raden Senso zeker aan.”
Door Sandra op woensdag 6 jan 2021 21 | vestiging Amsterdam
Wij zijn in de vestiging Amsterdam uitermate goed geholpen en uitgebreid geïnformeerd door de heer Van Vugt over alle mogelijkheden. Na een tweede bezoek hebben we gekozen voor de Super Quartz Fusion Earth met Carrara marmer voor de begane en eerste verdieping en en de High Density Fusion Earth voor de zolder van onze nieuwbouw woning. Wij vonden het erg fijn dat:
a. Senso er geen probleem van maakte dat we tijdig de planning meerdere malen moesten verzetten, omdat de oplevering van onze woning meerdere malen door omstandigheden werd uitgesteld;
b. Senso uit eigen beweging bij ons informeerde of we nog achter onze kleurkeuze stonden, aangezien bij deze 2 kleurnuances vleugen zichtbaar(der) zouden kunnen zijn. We zijn bij onze kleurkeuze gebleven, omdat wij juist die vleugen mooi vinden.
Als ik kijk naar het uiteindelijke resultaat van de vloer, dan valt de zichtbaarheid van de vleugen ontzettend mee. Ook de communicatie met Senso(Service) is goed. Als er op bepaalde punten actie ondernomen moest worden, dan werd dat snel en correct opgepakt. Ook vragen van onze kant werden uitgebreid en correct beantwoord. Al met al zijn wij zeer te spreken over Senso, haar medewerkers en haar producten en raden wij Senso zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“De vloer is geweldig”
Door Nathalie op zondag 22 mei 2022 22 | vestiging Amsterdam
Super klantvriendelijk. Nemen de tijd en schakelen snel. Vloer is geweldig! Wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Hele mooie vloer”
Door Marie-Anne op maandag 21 dec 2020 20
De vloer is prachtig geworden, heel glad, geen bobbels of sinaasappelputjes. Heel schoon gewerkt. De plinten waren zelfs nog schoon. Kortom een hele mooie vloer.
Een puntje van kritiek is de communicatie, die kan wat beter.
FOTO VAN MARIE-ANNE
Reactie of foto toevoegen
“Natuurlijke gietvloer”
Door Yasemin Wizman-Dikili op donderdag 11 mrt 2021 21 | vestiging Rotterdam
Mooie showroom met duidelijke voorbeelden van vloeren en materiaal. Inspirerende ruimte! De vloer die wij hebben gekocht is precies zoals wij wensten! We zouden het van harte aanraden.
FOTO VAN YASEMIN WIZMAN-DIKILI
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Erik op zaterdag 19 jan 2019 19 | vestiging Rotterdam
Mid 2018 een Senso vloer gekocht te plaatsen in januari 2019. Bij twijfel gewoon niet aan beginnen. Plaatsing is ondanks diverse bezoeken voor de aankoop alsnog afgekeurd en deel van het geld kwijt. Vervelende ervaring.
REACTIE VAN PIETERSE
Waarom is het afgekeurd? Door jullie of door Senso?
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Andreas Slabber op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Amsterdam
Communication was excellent and the team was very professional. We always felt comfortable and informed through the process. The planning was impeccable and ultimately the end product was breath-taking. I can really recommend Senso for your flooring needs. Thanks for our beautiful floor.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer na 10 jaar nog mooi”
Door Joost op dinsdag 17 mei 2022 22
Wij hebben nu al meer dan 10 jaar een vloer van Senso op onze hele bovenverdieping. In tegenstelling tot de gietvloer van onze buren waar scheuren en adervorming in is ontstaan, ligt onze vloer er nog prima bij. Daarnaast hebben wij ook het product wallcovering in onze badkamer. Een mooie combinatie van vloer en wandafwerking, dit ziet er ook nog top uit. Erg blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig werk”
Door jeannette Middel op woensdag 9 jun 2021 21 | vestiging Amsterdam
Senso heeft prachtig werk geleverd. Duidelijke offerte en communicatie. Afspraken komen ze altijd na. De gietvloeren zien er perfect uit. Maar ook de wanden in de badkamer zijn we erg blij mee. Makkelijk onderhoud, geen voegen dus ook geen aanslag. Een beschadiging door ons eigen toedoen is tevens keurig opgelost. Met vriendelijke gr Jeannette
Reactie of foto toevoegen
“Vloerrenovatie”
Door Raymond op dinsdag 20 okt 2020 20 | vestiging Amsterdam
Na melding van verkleuring van de vloer (die na tevredenheid in 2013 is aangebracht in de serre), kwam Senso met een aanvaardbaar herstel plan. E.e.a. werd duidelijk en vooral snel hersteld. Goede samenwerking tussen verkoop, aftersales en de planning. De nieuwe vloer ligt er weer als een plaatje bij. Hiervoor konden we zelfs de oorspronkelijke proefstaal gebruiken om de juiste kleurmenging weer te gebruiken.
FOTO VAN RAYMOND
Herstelde vloer
REACTIE VAN DAVID BOLS
Supertof voor jullie reactie en blij dat jullie tevreden zijn! Bedankt voor de positieve feedback.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden over samenwerking”
Door Lars Boom op maandag 19 apr 2021 21
Wij ontzettend tevreden over de samenwerking met Senso. Ze hebben bij ons een Pure White vloer gegoten over een oppervlakte van meer dan 400 meter. overal ligt het super strak en zijn wij ontzettend blij met het resultaat. Ook in de badkamer en garage hebben wij een korrel in de vloeren laten gieten zodat het niet glad is wanneer hij nat wordt.
Reactie of foto toevoegen
“Kundig”
Door Dennis op woensdag 24 mrt 2021 21 | vestiging Rotterdam
Kundig advies en uitvoering, prettige samenwerking en fantastisch eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloze ervaring”
Door Roy Laurier op donderdag 13 mei 2021 21 | vestiging Amsterdam
Mijn ervaring met Senso is vrijwel vlekkeloos verlopen. Vanaf het moment dat we in de showroom stapte tot het moment dat we onze mooie vloer konden betreden. Wij zijn inmiddels al een aantal maanden op de vloer aan het leven en het bevalt tot nu toe prima. Senso staat wat ons betreft voor kwaliteit!
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door KvF op donderdag 14 sep 2017 17
Wat een waardeloos bedrijf. Enige interesse is order binnenhalen!Daarna is communicatie nihil. Senso werkt met zzp mensen uit Belgie wele maar 1 ding voor ogen hebben ;klus zo snel mogenlijk klaren en naar huis. Nazorg Senso ;Nihil. Kortom ga er niet mee in zee.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 19
Vestigingen Senso Gietvloeren
  Amsterdam (19 ervaringen), Pedro de Medinalaan 53, 1086 XP Amsterdam, tel 020-2386989
  Rotterdam (13 ervaringen), Oostzeedijk 108, 3063 BG Rotterdam, tel 010-3032995
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.