Feedback
4,5

Senso Gietvloeren

Score uit 10 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
3 vestigingen (Noord-Holland, Zuid-Holland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Senso Gietvloeren
Senso gietvloeren informeert omtrent o.a. de gietvloer, betonlook en epoxyvloer
Alternatieven voor Senso Gietvloeren
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 127 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,5 uit 308 ervaringen
• 't Vloerenhuis
   
(Putten Gelderland) score 9,5 uit 80 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,5 uit 362 ervaringen
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,5 uit 207 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 8,7 uit 173 ervaringen
• Burg en Burg
   
(Zoetermeer Zuid-Holland) score 8,3 uit 6 ervaringen
• J&M Vloeren
   
(Leiderdorp Zuid-Holland) score 7,0 uit 2 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 10 ervaringen over Senso Gietvloeren. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren2 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren3 ervaringen
1 ster5 ervaringen

Ervaringen over: actie, garantie, kwaliteit, offerte, prijs

Per vestiging:
“Review”
Door Robbie Postma op woensdag 24 aug 2016 '16 | vestiging Amsterdam
Onwijs blij met mijn witte gietvloer. Vond SENSO in eerste instantie duurder dan andere bedrijven maar na het opvragen van offertes bleken ze vaak nog voordeliger omdat er bij andere bedrijven vaak nog allemaal extra kosten bij kwamen. Erg fijn contact met degene die aan het werk waren in de woning, die af en toe even een foto stuurde of nog even last minute iets voor me uit de woning pakte gezien ik niet op de vloer kon. Enige nadeel dat ik zou kunnen noemen is dat het zo strak is dat ik nog heel erg voorzichtig ben om vlekken en krassen te voorkomen.
FOTO VAN ROBBIE POSTMA
Witte gietvloer
Reactie of foto toevoegen
“matig”
Door MRA op woensdag 14 jan 2015 '15 | vestiging Rhenen
De aanloopfase was rommelig, het was lastig om concrete afspraken te maken. De vloer zelf is mooi, maar er is slordig gewerkt, we moeten de muren flink bijschilderen, en daar hadden we niet op gerekend. Klagen hielp niet, want volgens hen was ons dat gewoon verteld.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer met banen”
Door wilson op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Rhenen
Wij hebben recent een sensovloer laten leggen. Wij wilden een mooie, onderhoudsvriendelijke sterke gietvloer, niet vlek en niet krasgevoelig. Kosten nabij 16.000 euro voor circa 110 m2 superquartz bardiglio. Dit vonden wij het waard voor een vloer die aan bovenstaande wensen voldeed. In eerste instantie maakte het bedrijf een goede professionele indruk, maar in het proces dat de vloer gegoten moest worden verliep de communicatie slecht. Nadat de vloer werd opgeleverd zag je banen in de vloer, die bleken veroorzaakt door de schuurmachine waarmee ze de vloer slijpen. Na contact te hebben gezocht met Senso om dit te melden, gaven ze aan dat ze dit niet hadden vernomen van de persoon die de vloer gelegd had. Een totaal klantonvriendelijke reactie en je voelt je als klant niet serieus genomen en het voelt alsof je moet vechten voor je gelijk. En dat voor een vloer van 16.000 euro (het bedrag dient overigens weken voorafgaand aan het leggen volledig betaald te worden)! Uiteindelijk kwam Senso zelf toch snel een kijkje nemen en daar is wel adequaat op gehandeld. Men kwam dezelfde dag nog en geconstateerd werd dat er inderdaad zichtbare banen in de vloer zaten. Maar ook hier viel de communicatie tegen. Wij hadden een vloer in de showroom in Amsterdam gezien en die vloer hebben wij gekozen en voor betaald. Als reactie kregen wij: '' oh dus u wilt showroom kwaliteit? Maar showroom kwaliteit kost meer tijd om te maken/realiseren. Dat betekent dat er extra geschuurd moet worden.'' Uiteindelijk is de vloer de volgende dag opnieuw geschuurd, dit keer met grote concentrische machines en opnieuw gelakt. Ze zijn toen de hele dag tot 21:00 uur bezig geweest. We waren blij dat er adequaat en zo snel gereageerd werd. Alleen teleurgesteld over de gebrekkige empahtische communicatie en dat je als klant moet vechten voor je gelijk. De vloer ligt er nu, 2,5 week. het is echt een mooie vloer en de vloer voelt prettig aan. De vloer is prima hersteld. Maar in de korte tijd dat we er wonen zijn de eerste krassen al verschenen en dat ondanks viltjes die we onder meubels hebben geplaatst (ook besteld bij floorfriendly). We letten er echt goed op, maar vinden de vloer helaas erg krasgevoelig. Natuurlijk houdt je er rekening mee dat er na een paar jaar een paar krassen kunnen ontstaan, maar niet al in 2,5 week. Ik heb hierover ook contact opgenomen met Senso en men laat weet dat ze hiermee gelukkig nauwelijks/geen ervaring mee hebben. Ik kreeg een nogal verbaasde reactie. Wel gaat de vloer naar verloop van tijd leven en na 8 jaar kunnen ze de vloer een opfrisbeurt geven.

Ik heb natuurlijk geen ervaring met andere bedrijven en gietvloeren, maar als we dit allemaal geweten hadden, dan hadden wij niet voor deze Sensovloer gekozen, maar voor een veel goedkopere vloer met een betere prijs-kwaliteit verhouding en bij een bedrijf dat klantvriendelijker communiceert met klanten. Ook over de kaasgevoeligheid van de vloer zijn wij erg teleurgesteld. Ik ga nu proberen met een middel scratchfix, of ik de krassen minder zichtbaar kan maken.....
FOTO VAN WILSON
Gietvloer
Reactie of foto toevoegen
“Niet de beoogde kwaliteit”
Door Jo Bussens op zondag 15 sep 2019 '19
In 2016 lieten we een gietvloer plaatsen door Senso, over het verkoopproces niks op aan te merken. Dit verliep allemaal vlot, pas na het versturen van de bestelbon begon de communicatie steeds slechter te worden. Na een plaatsbezoek kregen we een meerprijsofferte om enkele puntjes nog op te lossen zodat de vloer er super strak zou uitzien. Hier zijn we dan ook mee akkoord gegaan. Na het plaatsen van de vloer, merkten we toch al enkele puntjes op die niet volgens wens waren. Deze zijn dan ook na een moeilijke communicatie deels "opgelost" (lees gecamoufleerd). Toch moeten we nu na 3 jaar constateren dat de vloer nog steeds niet voldoet aan de beloofde kwaliteit. Toen we vertelden dat dit er toch wat anders dan in de showroom was, kregen we het antwoord dat dit showroomkwaliteit is en niet toegepast wordt in de praktijk. Zo zitten we met verkleuringen in de vloer, barsten, niveauverschillen, blaasjes, een douchegoot die niet past door te veel verf in de goot, enz..... na nog enkele keren contact hebben we niks meer terug gehoord. En was het uiteindelijke antwoord; "Wat betreft de vloer zelf: deze is juist aangebracht. Ik kan daar in eerlijkheid niets anders van zeggen. De kwaliteit is mooi, de afwerking goed, evenals de detailafwerking" . Beoordeel zelf de foto's of u dit als correct en mooi kan ervaren, dit zijn er maar enkele van de vele fouten. We zullen de vloer wss terug laten herdoen doen een firma die wel weet waar die mee bezig is.
FOTO VAN JO BUSSENS
Scheur in vloer
Reactie of foto toevoegen
“Duur is niet beter”
Door JB op vrijdag 8 mei 2015 '15
Vloer is na meerdere reparaties nog steeds niet in orde. Terugbelmemo's verdwijnen, mails worden niet beantwoord. Je kunt blijven zeuren tot er actie word ondernomen. Daarnaast laat de kwaliteit van de vloer ook te wensen over. Na gieten overal haren in de vloer, steentjes die meegegoten zijn, toplaag die niet overal gesmeerd is waardoor de ene helft glimt en de andere helft mat is. Wij hebben voor Senso gekozen omdat zij pretenderen de beste te zijn. Dat de prijs dan hoog is, nemen wij voor lief. Echter, wij zijn inmiddels van mening dat duur niet altijd beter is! De € 12000 die we hebben betaald is het zeer zeker niet waard.
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Erik op zaterdag 19 jan 2019 '19 | vestiging Rotterdam
Mid 2018 een Senso vloer gekocht te plaatsen in januari 2019. Bij twijfel gewoon niet aan beginnen. Plaatsing is ondanks diverse bezoeken voor de aankoop alsnog afgekeurd en deel van het geld kwijt. Vervelende ervaring.
REACTIE VAN PIETERSE
Waarom is het afgekeurd? Door jullie of door Senso?
Reactie of foto toevoegen
“Superstrak”
Door jap en gulcin op dinsdag 29 nov 2016 '16 | vestiging Amsterdam
In onze nieuwbouw woning gietvloer Door Senso laten gieten eind 2015 ... servicetraject was uitstekend...en de vloer is uit praktisch oogpunt (met twee kleine kinderen) super te noemen. Heerlijke combinatie met vloerverwarming! Vloer oogt superstrak (moet nl wel je smaak zijn). Bij deze bevelen wij ze dan ook van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door KvF op donderdag 14 sep 2017 '17 | vestiging Rhenen
Wat een waardeloos bedrijf. Enige interesse is order binnenhalen!Daarna is communicatie nihil. Senso werkt met zzp mensen uit Belgie wele maar 1 ding voor ogen hebben ;klus zo snel mogenlijk klaren en naar huis. Nazorg Senso ;Nihil. Kortom ga er niet mee in zee.
Reactie of foto toevoegen
“Gietvloer niet goed”
Door JL op donderdag 28 jan 2016 '16 | vestiging Amsterdam
Zeer slechte afterservice - ga niet met Senso in zee. Wij hebben in oktober 2013 een gietvloer laten leggen door Senso. Vrij snel na de oplevering constateerden wij oneffenheden; putjes, kleine luchtbellen, steentjes, haren en een vlieg in de gietvloer. Bovendien begon de vloer vrij snel te krassen. Op herhaald aandringen is de directeur komen kijken. Hij beloofde zijn collega te sturen om de situatie op te nemen. Werderom begon het lange wachten. Uiteindelijk kwam zijn collega langs en bevestigde dat de kleine luchtbellen zeker moeten worden gerepareerd, maar aan de krassen kunnen ze blijkbaar niks doen. Toen was het stil. En het bleef stil. We zijn nu een jaar verder en steeds maakt de directeur de belofte dat de reparatie wordt ingepland. En steeds worden we teleurgesteld in Senso. Dit moet ophouden. We overwegen juridische stappen en om het bedrijf in gebreke te stellen. Advies: niet met Senso in zee.
Reactie of foto toevoegen
“Niet mee in zee gaan”
Door rick op vrijdag 21 jun 2019 '19 | vestiging Rhenen
Senso gietvloer gekocht. Na een jaar op 40% van de vloer adervorming. tevens is de vloer dof en vertoont overal strepen. met name de aftersales/garantie is waardeloos!!! Ga niet met Senso in zee. Enige advies dat gegeven wordt is een nieuwe vloer die dan in zijn geheel betaald moet worden. Tevens werkt senso met Zzp ers die de vloeren leggen. zij geven geen garantie.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Witte gietvloer
1 / 8
Vestigingen Senso Gietvloeren
aAmsterdam (3 ervaringen), Pedro de Medinalaan 53, 1086 XP Amsterdam, tel 020 - 238 69 89
bRhenen (4 ervaringen), Klein Dikkenberg 4, 3911 RE Rhenen, tel 0317 - 61 44 96
cRotterdam (1 ervaring), Oostzeedijk 108, 3063 BG Rotterdam, tel 010 - 303 29 95
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.