Feedback
4,3

Keukenmaxx

Score uit 30 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
4 vestigingen (Noord-Holland, Noord-Brabant & Zuid-Holland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenmaxx
Een nieuwe keuken in uw persoonlijke stijl. Bent u op zoek naar een keuken die perfect past bij de stijl uw huis? Breng een bezoekje aan één van onze winkels en krijg stijladvies op maat. Onze keukenexperts helpen u graag met het samenstellen van een betaalbare merkkeuken onder het genot van een lekker kopje koffie. Naast het design is de functionaliteit van uw nieuwe keuken natuurlijk ook erg belangrijk. Alles is mogelijk!
Alternatieven voor Keukenmaxx
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,6 uit 823 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 239 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 556 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 49 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 67 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,5 uit 238 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 30 ervaringen over Keukenmaxx. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren5 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren1 ervaring
2 sterren6 ervaringen
1 ster15 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Keuken is na 5 maanden nog steeds niet opgeleverd”
Door Vincent op woensdag 5 jan 2022 22 | vestiging Barendrecht
Prachtige keuken geplaats met kennis van zaken alleen niet afgerond

Aangepast 29/10 waarbij de eerste indruk goed was van keukenmaxx gaat het daarna compleet mis. Deuren van de inbouw koelkast en vriezer werden niet meegeleverd, tevens is de cooker niet geplaatst. De cooker was men vergeten in te plannen en het deuren zouden 15 november geplaatst worden. Deze afspraak is eenzijdig verplaatst naar een latere leverdatum, waardoor het afronden van de installatie 3 maanden duurt. Vanuit de klantenservice ontvang je alleen tegenstrijdige berichten die elkaar tegen spreken. Er is geen flexibiliteit binnen de mandemakers groep. Met de wetenschap van nu had ik nooit de keuken bij keukenmaxx besteld.

Toevoeging 1/12 Zie bijgevoegde foto's van nog af te ronde activiteiten keukenmaxx.
Overigens heb ik op 29 oktober om 11.31 uur contact opgenomen met het kantoor op Barendrecht. Ik zou terug gebeld worden door Michael maar ik heb niks meer gehoord.

Toevoeging 5-1-2022
9 december is de supervisor op bezoek geweest en kwam tot de constatering dat de keukenbladen verkeerd waren geleverd 1.5 cm te kort ten opzichte van inmeet tekening, waardoor er een kier ontstaat aan de muur zijde. Erg vervelend dat er tegen mij gezegd wordt dat de muur niet haaks is. Hij heeft aangeven om spatranden kosteloos te leveren. Tevens werk mijn wijnkoelkast niet vanaf dag 1 niet, geeft een storingsmelding. Hier wordt ik voor benaderd.

21-12-2021 Gebeld met klantenservice voor een update over de openstaande punten (wijnkoelast en spatranden). De wijnkoelkast defect was niet ingang gezet maar ik zou dezelfde week terug gebeld worden door mijn dossier behandelaar Caressa Spijkers. Ik ben niet terug gebeld.

5-1-2022 Nog steeds niks gehoord, wacht inmiddels 5 maanden op een complete oplevering van mijn gekochte keuken. Gesproken met de klantenservice, zij kunnen mij niet helpen alleen mijn dossier behandelaar. Caressa Spijkers gaat mij binnen uiterlijk binnen een uur terug bellen, wederom niet gebeurt.

Ordernummer 20437060035
FOTO VAN VINCENT
Reactie of foto toevoegen
“Slechte klantenservice”
Door Danny Peters op maandag 21 aug 2023 23 | vestiging Barendrecht
De klantenservice is ronduit slecht. Procedures zijn belangrijker dan de klant daadwerkelijk helpen.

Aanvulling 22 augustus 2023:
Dure keuken gekocht. Frontjes hebben vette vlekken die er niet af gaan en randen die loslaten, binnen 3 jaar. Kastdeuren en lades gingen in 2 rondes om te vervangen. Nieuwe kastdeuren ook niet goed, moeten we de hele procedure weer opnieuw. Foto + uitleg is niet voldoende. Er moet iemand langskomen om deur mee te nemen, opsturen naar fabriek, zijn we weer 2 maanden verder voor er een beslissing valt en dan moet er nog wat gaan gebeuren. Dit proces loopt al 5 maanden.
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloze aftersales”
Door Marcel Gal op vrijdag 8 jun 2018 18 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een keuken gekocht, matige voorlichting van de verkoopster. De verkoopster had weinig verstand van zaken en dat blijkt dat achteraf alles weer opnieuw aangepast moest worden. Aftersales: waardeloos nooit meer contact met ons opgenomen na plaatsing van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door John Nathalia op maandag 13 aug 2018 18 | vestiging Barendrecht
Onze ervaring met keukenmaxx vestiging Barendrecht is zo wel bij aankoop en de verleende aftersale service door de klantgericht vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid van de behartiger in de persoon van t.w. De heer Ruud van den Oort uitstekend te waarderen die door vak collega's niet te evenaren is.
Reactie of foto toevoegen
“Montage slecht gelopen”
Door Achmed E op maandag 19 apr 2021 21 | vestiging Barendrecht
Voor ons nieuwe huis hadden wij hier een keuken gekocht. Rond de 35k, dus je verwacht wel wat. Zijn 2x komen inmeten. Toen de keuken kwam waren de maten fout, koof paste niet in het blad. Omdat de keukenbouwer al was ingepland, kon hij niet stoppen. Anders kon hij pas 4 weken later verder. 1 volle dag met zn 2en gekost om het geheel met knippen en plakken laten passen. Moesten in mn net gestucte muur zagen en met gipsplaten werken en weer stucen. Kosten rond de €750. Natuurlijk doorgegeven aan KM. Blijf worden doorverwezen, mail gestuurd. Nooit reactie gehad, ook niet na 5x bellen. Waren alleen geinteresserd in de later bestelde koelingen die nog betaald moesten worden. Ook mn quooker was verkeerd. Later ontkende de verkoper glashard dat we de quooker fusion was besteld, maar een goedkopere variant. We hadden deze al laten monteren (€200 kosten). Na veel gezeik de juiste quooker gekregen, moesten we de montage en demontage vd verkeerde quooker weer betalen. Hele mooie winkel en keukens, maar als er wat verkeerd gaat is 't een en al ellende. Nooit meer. Aanvulling: Omdat ik zelf zoveel kosten heb gemaakt door KeukenMaxx zijn fouten. Heb ik een gedeelte verrekend. KeukenMaxx reageerde op geen van mijn verzoeken. Gingen wel stieken door met invorderen. Nadat ik verhuisd was bleken ze naar de rechtbank te zijn geweest incl vonnis, omdat ik er uiteraard niet was. Dus uiteindelijk betaalden we nog €1000 erbovenop. Zoals eerder gezegd, blijf bij deze mensen uit de buurt. Veel betere/eerlijke zaken om je keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen geloof meer in de DMG organisatie”
Door Johan van den Brink op woensdag 12 mei 2021 21 | vestiging Hoofddorp
Rust een vloek op onze KEUKENMAXX keuken. Het aankoopproces liep al niet helemaal naar wens. Maar uiteindelijk staat er een mooie keuken. Geen budget keuken. Maar voor een bedrag waarover je toch wel even goed nadenkt. Ook een Quooker Cube! Onze droomwens. Maar, het ligt niet aan de Quooker maar aan de montage door de DMG KEUKENMAN, de bron van de huidige ellende. Na 1,5 jaar bolt de laminaatvloer in de keuken op. Lekkage aan de Quooker. Waar je pas naar gaat zoeken vanwege die lekkage. De boiler staat niet in keukenkastje, maar achter het keukenblok weggewerkt. Bij eerste belletje met Keukenmaxx service schermt men zich gelijk achter een garantievoorwaarde dat er maar 3 maanden garantie zit op de montage! Wij zouden zelf een koppeling los hebben kunnen draaien. Of daar op andere manier zelf schuldig aan zijn. Uit 'coulance' komt er toch een monteur van de Keukenman. Die constateert wat wij al dachten. De koppeling heeft vanaf dag 1 gelekt! Een andere oorzaak ziet hij niet. En maakt een rapport op met DEZE constatering. Vervolgens met onze verzekering aan de slag. En het vervangen van de vloer heeft grote consequenties. Maar ook hebben wij dan nog de voorkeur dat Keukenman de keuken, deels, de- en monteert! Mijn verzekering wilt van DMG de naam van hun verzekering en polisnummer. EN, zelf heb ik dat al meerdere keren opgevraagd; HET bezoekverslag, van het eerste bezoek. Keukenmaxx heeft wel inmiddels de koppeling van de Quooker vervangen en nu goed aangedraaid. Maar vanaf dat punt laat de service afdeling deze kwestie los. En drijft mij, en mijn verzekeraar, richting hun juridische afdeling. Die vraagt of mijn verzekering contact met hen op neemt. MAAR DIE GEVEN NIET MEER THUIS. Tot op heden! Het traineren en ontmoedigen en wegduiken voor de DMG verantwoordelijkheden lijkt begonnen! Het is onze 2e DMG/Keukenmaxx keuken na een zeer positieve ervaring van meer als 15 jaar terug! Maar dit is beslist onze LAATSTE!!! En ik heb geen geloof in de DMG organisatie meer. Dat wordt een kwestie voor mijn rechtsbijstandsverzekering voor wat betreft het onbehoorlijk gedrag. En een geschil tussen of zeker over de verzekeringen.
REACTIE VAN JOHAN VAN DEN BRINK
Keukenmaxx en hun service team hebben mij tenslotte keurig geholpen. De inlaatcombinatie van de Quooker is tenslotte keurig vervangen.En nu wél vast aangedraaid! Tevens direct ook een zeeppomp vervangen. Echter omdat het eerste bezoek op 2 februari door monteurs van Keukenmaxx/Keukenman uitwees dat de lekkage en gevolgschade van plm. €25K veroorzaakt is door bij plaatsen keuken de koppeling niet goed aan te draaien. En dat wij dit als gebruikers ook niet eerder hadden kunnen zien; de boiler staat weggewerkt achter het keukenblok! En de monteurs hier ook als zo danig rapport van hebben opgemaakt. Moet nu mijn verzekering de oplossing hiervan bespreken met de juridische afdeling van DMG !
Reactie of foto toevoegen
“Blijf hier weg”
Door peter maier op zondag 16 apr 2017 17 | vestiging Barendrecht
Bij dit bedrijf vind je nog ouderwetse verkopers die leugens niet uit de weg gaan om een keuken te verkopen. Een heel aparte ervaring anno 2017. Je koopt een keuken, maakt een prijs af en naderhand draaien ze het terug omdat de verkoper het niet goed heeft gedaan.(te goedkoop). Maar dat zeggen ze niet, ze liegen erom en zeggen dat de keuken gereserveerd was en dat ze dat niet hadden gezien. Daar na vraag je om de zelfde identieke keuken uit een andere vestiging en die is er dan zogenaamd niet , terwijl je ze er op wijst dat er nog 2 te koop staan. Weer een leugen, deze keukens krijgen een ander front volgens de verkoop. Dan wordt je benaderd door de vestiging Ettenleur(casper beer) en deze bied je de zelfde keuken aan(voor een veel hogere prijs) en weet van niets zogenaamd. Advies, blijf hier weg!!!
Reactie of foto toevoegen
“Waarschuwing”
Door Eiseman op woensdag 22 apr 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Blijf weg van Keukenmaxx, een ondeskundig en onbetrouwbaar bedrijf! Daar we aan het oriënteren waren naar een keuken voor onze nieuwe woning, zijn we door Keukenmaxx Hoofddorp benaderd voor een oriënterend gesprek. Het gesprek zou niet langer dan 1,5 a 2 uur duren, reden waarom wij de afspraak hebben gemaakt en ons dochtertje van 4 meegenomen. De afspraak was om 10 uur gepland. Daar gearriveerd zijn we zeer vriendelijk ontvangen en uitgenodigd door een verkoper om het gesprek te voeren. 5 minuten later kwam een tweede verkoper om aan het gesprek deel te nemen.

Nadat deze twee verkopers ons verder het gesprek hebben ingetrokken, kwam uiteindelijk ook de filiaalmanager erbij. Om 3 uur later de mededeling te krijgen dat zij een hele mooie offerte in elkaar zouden zetten en dat wij even geduld moesten hebben. Tijdens het lange wachten kwamen de verkopers en de filiaalmanager één voor één bij ons langs om ons te vragen om geduld te hebben en ons geen zorgen te maken over ons dochtertje die in goede handen was bij de twee gastvrouwen.

7,5 uur nadat wij het gesprek in zijn gegaan, kwamen de 2 verkopers en de filiaalmanager triomfantelijk bij ons aan tafel met de mededeling dat het gelukt was en dat wij op dat moment de offerte moesten tekenen. Vermoeid van de lange dag, enigszins verwart vanwege onze aandacht en zorg die uitging naar ons dochtertje en overweldigd door al het aandacht en nieuwe informatie, zijn we overgehaald om de offerte te tekenen.

Een paar uur later echter, nadat deze hele ervaring enigszins was weggezakt, zijn we de offerte goed gaan doornemen en hebben ontdekt dat daar grote fouten in waren gemaakt. Gelijk de telefoon opgepakt om in contact te komen met Keukenmaxx. Echter na een hele ochtend te hebben gebeld is ons pas om 13 uur gelukt om iemand van Keukenmaxx te bereiken. Zij heeft ons beloofd dat wij gelijk gecontact zouden worden door een verkoper. Maar na de hele middag te hebben gewacht zijn we door niemand van Keukenmaxx gecontact. Hetgeen in schril contrast stond met de manier waarop wij, een paar uur daarvoor, niet door één, niet door twee verkopers maar door drie verkopers (inclusief filiaalmanager) en twee gastvrouwen met aandacht zijn omringd.

Nu dat zij de getekende offerte binnen hadden gehengeld, vonden zij kennelijk niet meer zo belangrijk om ons te woord te staan, ondanks het feit dat het ging om fouten die Keukenmaxx zelf had gemaakt.

Daar het hier ging om een grote opdracht ter waarde van bijna €40.000,- hebben wij met een knoop in ons maag en geknakte vertrouwen in Keukenmaxx, de offerte diezelfde avond nog geannuleerd. Om niet lang daarna achter te komen dat in de offerte van Keukenmaxx niet alleen fouten waren gemaakt wat betreft de uitrusting, maar ook ontwerpfouten bevatte. Daar komt nog eens bij dat aan het licht is gekomen dat leugens als argumenten zijn gebruikt om ons zo lang mogelijk in de zaak aan het lintje te houden om de druk op ons zo hoog mogelijk op te voeren totdat we ons bezwaard hebben gevoeld om hun offerte niet te tekenen.

Wees gewaarschuwd dat Keukenmaxx een onprofessionele, ondeskundige en onbetrouwbare partij is die alles uit de kast halen, hoe immoreel ook, om van klanten misbruik te maken! En zodra ze hun doel hebben bereikt en de klant hun offerte hebben laten tekenen, ineens geen tijd meer hebben om de klant te contacten als het gaat om het rechtzetten van hun eigen fouten. We zullen nooit meer maar een voet zetten bij deze cowboy-firma!
Reactie of foto toevoegen
“Aan klanttevredenheid wordt niet gedaan”
Door Stoof op maandag 29 jul 2019 19 | vestiging Reeuwijk
Wij hebben een mooie keuken gekocht bij keukenmaxx Reeuwijk. Zeer goed geholpen alles goed doorgelopen ook een mooie Novy afzuigsysteem aangeschaft. Maar bij aflevering blijkt dat de verkoper ons het verkeerde type heeft laten ondertekenen. Daar kwamen wij achter toen we met de monteur alles na gingen lopen of alles heel was en werkte. O hemel nu begint de ellende hoor. Mijn man ging naar de winkel en de verkoper gaf direct aan dat hij de verkeerde heeft besteld. Appeltje eitje toch zou je denken nou mooi niet. Sorry ik kan hier niets aan veranderen werd er gezegd. Mijn man heeft iets gezegd wat hun hebben aangenomen als een deal dat wij er akkoord mee zouden gaan. Boek gesloten. Dat ik er niet mee eens was maakt ze geen moer uit. Omruilen kan niet meer want het is al in waarde verminderd en kosteloos omruilen dat kan dus al helemaal niet meer. Schandalig wat een arrogantie en het ergste is dat ze uit coulance van 795 euro de afzuigunit kunnen leveren, die we eigenlijk hadden moeten hebben, en monteren zonder kosten. Van het begin af aan waren ze niet van plan om de juiste afzuigunit om te ruilen. Nog geprobeerd om erkenning te krijgen dat het hun fout was maar ook daarop geen gehoor. Ook niet via de klantenservice.Als ik er niet mee eens bent moet ik er maar een zaak van maken. En daarna hoor je inderdaad helemaal niets meer van keukenmaxx. Niet eens een mail wat mijn teleurstelling zou kunnen verzachten. In dat opzicht hadden ze best een beetje meer hun best mogen doen. Nee iets wat bij hun fout is gegaan wordt op mijn bordje gelegd. Zeer verbaasd reageerde Reeuwijk dan ook omdat ik nav een klantenbeoordelingsmail nog reageerde richting de vestiging want het was toch goed zo. Ja bij hun wel maar ik heb er een nare smaak van overgehouden. van klanttevredenheid hebben ze nog nooit gehoord. Heel jammer dat het zo is gegaan maar ik zal er niet minder om gaan genieten van mijn mooie keuken. De teleurstelling zal vanzelf wel verdwijnen.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen, grepen duren lang”
Door J.D. Kleyweg op woensdag 5 aug 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Werden prettig geholpen in Hoofddorp, een SieMatic keukenwand uitgezocht met apparatuur, alles op tijd gekomen en netjes geplaatst. Helaas waren alleen de handgrepen er niet bij geleverd, nu met uitstekende plakker tijdelijk opgelost, alleen scheuren deze steeds af en ik moet echt kracht zetten, (wat lastig gaat met mijn hand) om de koelkast en vriezer te openen. Jammer duurt nu toch een beetje te lang, ik had het klant vriendelijker en service gerichter gevonden als de grepen binnen een paar dagen nog geplaatst zouden worden, want dit ziet er niet uit met die tape handgrepen, zo kan ik nog niet genieten van mijn keuken. Mailtje gestuurd ja wij worden weer ingedeeld maar het is nu bouwvak vakantie........had het dan toch eerder opgelost ook omdat de grepen er al waren.
Reactie of foto toevoegen
“Luxe keuken met Neff apparatuur”
Door PK op donderdag 11 okt 2018 18 | vestiging Hoofddorp
Verkoopgesprek was ok. Goed meegedacht. Daarna de nodige problemen ervaren. Er wordt veel beloofd, maar zeker niet alles wordt waargemaakt. Groot gat tussen verkoop- en realisatieafdeling. Aannemer die leidingen verplaatst en aanlegt was pure afzetter. Dit was door Keukenmaxx geregeld, maar zij geven geen thuis als aannemer er een potje van maakt. Montage van keuken door 1 persoon. Dit is niet te doen in verband met zware bladen en kasten. Verkeerde levering achterwand. Werd eerst ontkend. Toon maar aan dat het verkeerd is.... we doen het altijd zo.... het kan niet anders..... voet bij stuk gehouden en uiteindelijk gaven ze toe dat ik gelijk had. Je moet er echt bovenop zitten om zaken goed voor elkaar te krijgen. Verkoper gaf aan dat er wel een neff grilplaat meegeleverd zou worden bij de neff inductiekookplaat met flexibele kookzones. Ook een watervaste beschermplaat op bodem van de spoelkast was standaard bij Keukenmaxx. U snapt het al.... niets gezien.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service en slechte montage”
Door Nes op donderdag 28 sep 2023 23 | vestiging Barendrecht
Spaanplaat Pax kast geleverd gekregen voor 20K! Ze hebben met contactdozen gewerkt waardoor ivm weinig stroom vaatwassen en Quooker niet tegelijk werken. Quooker valt uit. Kasten hebben geen symmetrie alles is aan mekaar geplakt en gemonteerd. Deur naden ver uitelkaar, vingers passen tussen. Spoelbak ingedeukt niet bestendig voor Quooker. Kasten hebben kleurverschil, vlekken op de kasten gaan er niet uit. Dit kan echt niet!
FOTO VAN NES
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Maartje Voskuilen op woensdag 12 okt 2022 22 | vestiging Etten-Leur
Wij hebben afgelopen voorjaar samen met Hugo van Keukenmaxx een keuken samengesteld en aangekocht. Van advies in de showroom tot aan aflevering en montage zijn wij zeer deskundig door hem geholpen. Voor de niet leverbare Siemens apparatuur kregen we leenapparatuur. Alles is volgens afspraak geleverd en nageleverd en gemonteerd. Ook de klantenservice aan de telefoon was erg fijn en persoonlijk. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Van den heuvel op maandag 14 mei 2018 18 | vestiging Hoofddorp
Hebben een keuken gekocht.waar we zeer goed bij geholpen werden. Maar zodra keuken in huis staat (nog niet geplaatst)en betaald is .is de service werkelijk heel erg slecht. Jammer.jammer.zit nu na 3 maanden met nog steeds een onafgemaakte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Montage”
Door Bibi op maandag 13 jul 2020 20 | vestiging Hoofddorp
‼️SPIJT‼️ Wat betreft nazorg!!!! Keuken kopen was bij Martijn fantastisch en heb ik ook gemeld , maar als er na het plaatsen van alles mankeert is er niemand meer thuis 26 mei geplaatst en 8 september kan er een service monteur komen ,wat een schande !!
Ik kan met goed fatsoen mijn keuken niet eens gebruiken omdat de helft niet aangesloten is of verkeerd om(waar ik wel voor heb betaald) Eindconclusie: ‼️‼️‼️SPIJT SPIJT SPIJT
FOTO VAN BIBI
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is nog steeds niet af”
Door Eric Van Gelder op vrijdag 4 mrt 2022 22 | vestiging Etten-Leur
Na 3.5 maand is mijn geduld nu een beetje op. Mijn keuken is nog steeds niet opgeleverd. Hierbij onze verklaring: Als we telefonisch bellen, 1 week voor aanvang werkzaamheden, dat onze technieker een corona besmetting heeft en de voorbereiding misschien niet tijdig gedaan geraken, wordt er meteen gesproken over een boete. Bij oplevering blijkt dat er fout ingemeten is en dat de keuken niet zoals afgesproken tijdig kan geplaatst worden. Er zijn 2 opmetingen gebeurt voor aanvang van de werkzaamheden. Deze 2 opmetingen hadden te maken met de muur in kwestie! Als het design niet kan uitgevoerd worden, moest dit beslist worden voor plaatsing. De keuken wordt scheef achtergelaten na eerste installatie! Vraag maar na bij uw techniekers. Met scheef bedoelen we dat aan de ene kant van het eiland een spleet zit van 2 cm die schuin loopt naar 0.5cm en de andere kant een spleet van 1.5cm naar 0cm loopt. Met scheef bedoelen we dat de schuiven hoger staan dan andere.Met scheef bedoelen we dat het blad niet evenwijdig loopt met de kasten eronder. 2 maanden later komen jullie pas terug om de restpunten af te werken. Bij binnenkomst lieten de techniekers al direct weten dat de werkzaamheden met de keuken niet overeenkomen met de werkzaamheden op hun bon. Vergeet niet dat ik al 2 maanden op een scheve geplaatste keuken sta te kijken! Na een goede 6uur werkzaamheden staat de keuken er nu recht bij, enkel kunnen ze het gat tussen muur en blad niet volledig dichtwerken, dus maw mijn keuken is nog steeds niet afgewerkt. 3 Weken later een offerte van 1000€ in de mailbox. We zijn dus 3,5 maanden verder, keuken is niet af zoals overeengekomen en ik ontvang een offerte waarbij ik extra moet betalen omdat jullie een keuken designen maar niet kunnen waarmaken? Vergeet niet dat er 2 keer opgemeten is geweest voor aanvang van de werkzaamheden. Nu zijn we weer 2 weken verder en geen respons. Telefonisch niet bereikbaar.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet geleverd”
Door Annette op woensdag 1 sep 2021 21 | vestiging Barendrecht
Na het zetten van de handtekening slechte service. Fout in factuur(aanbetaling per pin voldaan in de winkel). Gebeld, ondanks dat ik de dag en tijd doorgegeven had (zoals in mijn bankapp zichtbaar is) moest ik het aantonen ipv dat de medewerker zelf in de administratie checkt. 1 september zou de keuken geleverd worden. Vooraf ben ik gebeld dat ze de magnetron later leveren (ivm vertraging door covid). Zou een leen magnetron mee geleverd worden op 1 september. Tijd was nog niet bekend. Zou hier een mail over ontvangen 1 dag voor levering. Niet ontvangen. Na bellen 10 minuten voor sluitingstijd (met enorme wachttijd) naar filiaal Barendrecht. Had wel sms bericht ontvangen voor leveren 1 september maar zonder tijdsvak. Vond mevrouw ook vreemd, maar zei dat ze ook niets voor me kon betekenen. Advies morgenochtend zelf bellen met de klantenservice. Vrije dag genomen en mankracht stond klaar voor plaatsing. Klantenservice gebeld op dag van levering (Linda gesproken) Werd mij doodleuk vertelt dat de keuken niet binnen is. Zonder excuus. We zouden nog horen wanneer wel, maar had daar geen zicht op. Daarna 6 x filiaal Barendrecht gebeld. Iedereen was druk met verkoop gesprekken. Uiteindelijk Anthony aan de lijn. Zou het uitzoeken. Om 2 uur weer gebeld. Anthony ook weer druk, maar de meneer aan de lijn wist van het verhaal. Vreemd dat ik nog niets had gehoord en actie weer vanuit mijn kant. Daarna nog een keer gebeld. Waarom geen reactie? De reden was dat ze een e-mail hadden gestuurd aan de klantenservice en nog geen reactie hadden ontvangen. Na Na aandringen van mijn kant afgesproken dat ik einde van de dag update zou krijgen. Je voelt hem al ... ook niet gebeurd. Al met al slechte of eigenlijk geen service. De focus ligt bij de verkoop en daarna is de prio laag. Ben benieuwd hoe Keukenmaxx mijn vrije dag en de mankracht die klaar stond gaat compenseren? Los van de planning van de overige werkzaamheden die bij een nieuw huis horen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door m van Oudheusden op vrijdag 16 jun 2023 23 | vestiging Barendrecht
Na alle slechte ervaringen te hebben gelezen nadat we de keuken hadden gekocht kreeg ik echt de zenuwen. Wij hebben een goede ervaring met keukenmax Barendrecht, de keuken is keurig geplaatst door Jeroen en is prachtig. De verkoper had bescherm matten voor de lades belooft maar vergeten op de bon te zetten, na een telefoontje zijn ze besteld en krijgen we ze alsnog. Prima service tot nu toe.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Regina op dinsdag 31 okt 2017 17 | vestiging Reeuwijk
Zeer slechte ervaring. De service in de winkel is goed. totdat de keuken is geplaatst. Er is veel gebeurd en vele vrije dagen later om op de servicemonteur te wachten, die vaak de benodigde spullen niet bij zich heeft. Haast haast haast. Door de werkdruk kunnen de monteurs (allen ZZP-ers) de service niet goed afwerken, ze krijgen geen onderdelen mee of de verkeerde onderdelen. En wat ze deden ging ook nog eens goed fout. Er was bijvoorbeeld pas na een halfjaar licht in de keuken. Beschadigde tegels werden gewoon geplaatst. Kastjes slecht afgewerkt. In de achterwand van een vitrinekast een gat gemaakt voor de 2 stekkers van de verlichting. Wanneer je het kantoor belt of mailt wordt weer een afspraak gemaakt voor hetzelfde. Ondertussen een keuken van een jaar oud. De oven (ook Bertazonni) heeft het al tweemaal begeven. De recirculatie afzuigkap (Bertazonni) maakt een geluid van een vliegtuig in de keuken en werkt vanaf het begin niet. Tientallen contacten met het servicepunt. Niemand die het heft goed in handen neemt. Intussen vele vrije dagen opgenomen om te wachten op een servicemonteur. Geen compensatie, ook niet voor het minderwerk en retour producten die wel betaald zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door fam. Vrieling op dinsdag 21 aug 2018 18 | vestiging Hoofddorp
Met veel aandacht een goede offerte gemaakt. Montage van de keuken is perfect verlopen door zeer kundige monteurs. Bij plaatsing kwam transportschade aan het licht. Is tijdelijk opgelost en na 3 weken is de kast vervangen. Naderhand bleek er een deukje in de rand van een lade te zitten. Niet gezien bij de oplevering. Lade is door Keukenmaxx snel vervangen. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Waarschuwing”
Door Sanne op dinsdag 28 jan 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Koop nooit je keuken bij Keukenmaxx! Het is echt super slechte kwaliteit. Wij hebben een grote keuken van #keukenmaxx_nl. Bij onze keuken laat, na nog geen 4 jaar, bij bijna alle kastjes de opperlaag van de frontjes los! Het is echt heel lelijk en betekent, dat als het na 4 jaar al los begint te laten, wij binnen een aantal jaar een nieuwe keuken moeten kopen. De keuken is in onze woonkamer. Er is iemand geweest van #keukenman en die beweert dat wij de kastjes te nat hebben afgenomen. Dit is niet waar! Wij nemen de witte hoogglans kastjes af met een vochtig doekje en drogen na, anders heb je strepen op hoogglans... ik weet niet hoe #keukenmaxx_nl anders heeft bedacht hoe je een witte hoogglans keuken schoon maakt?!? Het is hun woord tegen de onze, maar ze geloven niet dat wij de keuken niet nat afnemen. Het is echt slechte kwaliteit!! De oplossing die ze hebben gegeven is dat ze 1 kastdeurtje van de 19 deurtjes/lades hebben vervangen ��. Daar hebben wij natuurlijk helemaal niks aan. En wij mogen de rest met korting laten vervangen.. Wij hebben 4 jaar geleden ontzettend veel geld uit gegeven aan een keuken van k*tkwaliteit. Daar gaan wij uiteraard niet nogmaals geld aan uitgeven om vervolgens over 4 jaar weer nieuwe kastjes te moeten kopen.. Eerder ook al een slechte ervaring. Na een half jaar was er een stuk uit ons composieten keukenblad gebroken. Op een plek wat wij onmogelijk zelf gedaan konden hebben. Ook dit was volgens hun onze schuld. Ze hebben dit 2x gemaakt. De eerste keer was echt afzichtelijk lelijk. En de 2e keer was het acceptabel, maar wel al na een half jaar een blijvend lelijke plek in ons blad!
FOTO VAN SANNE
Fronten
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat boven verwachting”
Door Dirk Meindert op vrijdag 13 apr 2018 18 | vestiging Hoofddorp
Ondanks het feit dat wij in eerste instantie niet op een alleszins redelijk aanbod van de verkoper (vestigingsmanager John) waren ingegaan, zijn wij niet lang daarna, enige 'indrukwekkende' ervaringen van de concurrentie rijker, spoorslags teruggekeerd en zijn er deze keer wel uitgekomen. Onze grootste zorg was de kwaliteit van de plaatsing en de correcte aftersales. Wij waren overigens bepaald geen gemakkelijke klant, complexe keuken en veel noten op onze zang. Resultaat boven verwachting, prijstechnisch in de pas en de aftersales in alle opzichten top! Natuurlijk waren er een paar schoonheidsfoutjes, maar deze zijn allen zsm opgelost. Geweldige keuken! John Ladan verdient, naast alle andere langsgekomen vaklieden, een bijzondere vermelding. Deskundig, betrokken, sportief bij onze aanvankelijke aarzeling en naast een bedrijfsleider ook een uitstekende verkoper. Wij denken overigens dat een groot deel van de klachten in de keukenbranche kan worden voorkomen door bij problemen tijdig zelf actie te ondernemen. Wij zijn een mooie keuken en een ervaring rijker en zeker geen illusie armer!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies”
Door Fam wouters op dinsdag 22 jan 2019 19 | vestiging Etten-Leur
Bij keukennaxx 'n nieuwe keuken gekocht, door uiteindelijk 4 personen geholpen, en aangezien we lang bezig zijn geweest met de kasten etc zijn we (ook onze schuld) te gemakkelijk om gegaan met de inbouwapp, we hadden wel om energiezuinige gevraagd maar hebben A+, en we hebben 'n open keuken wat zij wisten en zitten nu met 'n herrie vaatwasser, en Whirlpool schijnt echt geen bijzonder merk te zijn. Nu willen ze ons tegemoet komen en ze leggen 200 eur bij, maar de gebruikte moeten we zelf verkopen, dus uiteindelijk zitten we nu met mindere apparatuur in vergelijking met onze oude keuken: dat is geen advies geven
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M slimmens op maandag 11 nov 2019 19 | vestiging Barendrecht
Nieuwe keuken gekocht een degelijk advies gehad en een prettige verkoper. Vandaag is de keuken geplaatst en zeer tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Het eind resultaat is niet kloppend”
Door Lisa Hoogendijk op maandag 29 nov 2021 21 | vestiging Barendrecht
Eerst bezoek was erg prettig en professioneel. Hadden hoge verwachtingen. Echter later nadat keuken besteld was ging t mis. Wat resulteert in een mooie keuken van 20000 euro maar het is t net niet. Door onkundig advies past de Amerikaanse koelkast niet vloeiend in de keuken maar steekt hij erg lelijk uit. Als we dit van tevoren wisten hadden we een andere keuze gemaakt. Er zijn meerdere dingen fout gegaan vooral in communicatie maar dat het eind resultaat niet kloppend is doet best pijn. Helemaal omdat je voor kwaliteit gaat, denk je.
Reactie of foto toevoegen
“Van de 8 keer ging het 5 keer fout”
Door Evelien op maandag 11 sep 2017 17 | vestiging Barendrecht
Ik heb aanpassingen aan mijn keuken laten doen. Van de 8 bestelde dingen gingen er 5 fout. Ik heb vele malen moeten bellen. Vanuit het hoofdkantoor kwam er totaal geen serves en afspraken werden niet na gekomen. Zeer slechts service. Ik raad dit bedrijf absoluut niet aan!
Reactie of foto toevoegen
“Mijn ervaring”
Door A s Holierook op donderdag 13 apr 2017 17 | vestiging Reeuwijk
De verkoop uiterst prettig , zeer goed geholpen in de vestiging Reeuwijk . Eindelijk de plaatsing , ze waren er keurig optijd en begonnen direct . Maar naar een dagvan arbeid zou hij er keurig bij moeten staan . Helaas blad was beschadigd , dat was gebeurd tijdens het laden . Maar er waren nog meerdere punten die niet klopten , volgens de monteur slechts kleinedingetjes die zo zouden zijn opgelost in een uurtje arbeid dat naar verwachting de vrijdag zou worden gebeuren . Maar wat later zou blijken 3 weken later zou zijn . Nu dus 3 weken puinhoop eindelijk geplaatst ,maar wat blijkt nu ! Wat en combie was droger moest zijn is alleen een was machine gloeiende gloeiende weer wachten op de machine hebben pas over 10 dagen een gaatje inde planning pfff Nou Keukenmaxx bedankt en als troost een waterkoker dat voor 5 weken troep en ellende sorry houd hem maar .
Reactie of foto toevoegen
“Proces aftersales moet beter”
Door Van Wees op vrijdag 24 nov 2017 17 | vestiging Hoofddorp
In 2014 een keuken gekocht van 25000 euro. Prachtig, destijds goed geïnstalleerd en alles werkt. Echter in de afgelopen jaren al dusdanig veel mankementen gehad dat ik inmiddels Keukenmaxx niet meer ga aanraden bij anderen. De lijst is te lang om op te noemen. Positief is dat er wel telkens goed op wordt gereageerd echter er is steeds iets nieuws wat mis gaat. Vandaag weer. De kraan is niet goed, gaat steeds los zitten, na 3 monteurs mogen we nieuwe uitzoeken. Deze zou vandaag geplaatst worden echter de verkeerde kraan in de doos... weer een vrije dag opgeofferd voor niets. En we zouden het prijsverschil van de kraan ook nog eens moeten betalen. Dat was maar 79 euro, maar gaat om het idee .. Jammer, we waren zeer tevreden over de verkoop, de keuken is prachtig maar het schort aan inzicht en accuratesse. En als ik alle bovenstaande reacties lees zou ik als Keukenmaxx eens heel snel het proces van after sales onder de loep nemen! Als ik zo met mijn klanten om zou gaan ga ik failliet.
Reactie of foto toevoegen
“Aan de Keukenmaxx overgeleverd”
Door P. verroen op woensdag 10 jul 2019 19 | vestiging Barendrecht
In 2008 een keuken aangeschaft, uiterst tevreden met de levering en de installatie. Eind 2018 gemeld dat een rollertje van een lade defect was. Toen begon het.... Ik zag toevallig een review over de klantenservice met de titel "aan de goden overgeleverd" en kan me volledig hierin vinden. Na de melding aan de klantenservice eind 2018 werd een nieuwe lade glijstang besteld. Nu denk je dat het snel gaat, maar nee na 4 maanden kwam de monteur met de ladegelijder, waarbij bleek dat het de verkeerde was. Oh, u heeft een extra brede lade, dan hebben we andere nodig. Tja, ben ik de leverancier die de specificaties in kan kijken of bent u dat? Afijn wederom wachten op een nieuwe ladegelijder die na 2 maanden door de monteur werd geleverd. Iets sneller, maar we waren wel 6 maanden verder ongeveer. Na de montage bleek de monteur de gelijdestang niet op dezelfde manier te kunnen plaatsen. De bovenste steunen werden iets schuin geplaatst. Geen gezicht maar oke. Het viel ons daarna op dat de lade, na vulling met spullen, niet vanzelf dicht viel. De balans was eruit. Dat is hinderlijk, zeker als je er dan een paar keer tegenaan bent gelopen. Kom, zei ik tegen mijn vrouw, laten we er een filmpje van maken en opsturen. Vragen of ze daarvoor nog een oplossing hebben. Zo gezegd zo gedaan. Nu wil het toeval dat de lade bij de opname van het filmpje, volledig door zijn steunen heen zakte en gelijk de onderste lade beschadigde, waarvan we een foto gemaakt hebben. De film opgestuurd en maar eens gebeld, want als je zelf niet belt laten ze je gewoon hangen. Uiteindelijk gaven de heren experts toe dat er iets niet juist was gegaan en men zou dit oplossen. Na diverse keren wederom gebeld te hebben wat nu de oplossing was, gaf men aan dat de onderdelen besteld waren, maar een voorfront voor de beschadigde lade was niet meer te krijgen, ook geen alternatief. De keuken was per slot van rekening al 10 jaar {!} oud. Als er dus iets aan je keuken stuk gaat ben je verplicht een nieuwe te kopen? Momenteel is het weer doodse stilte vanuit Keukenmaxx. Je zou toch verwachten dat als een bedrijf een fout maakt, ze dan snel komen met een oplossing en een aangepaste procedure hebben voor mensen die al een maandje of 8 de spullen op de aanrecht hebben staan. Maar nee hoor. Vandaag gebeld naar de service afdeling maar die blijkt om 16.00 uur al gesloten te zijn, terwijl op de servicemail staat dat ze tot 17.30 uur bereikbaar zijn. Ik weet niet of u van plan bent om op korte termijn een keuken aan te schaffen, maar bel me dan even dan zal ik u een goed adres geven waar ze wel reageren en klantgericht zijn. Foei zeg ik maar. Denk dat ik dit geval binnenkort maar aan de Consumentenbond ga melden.
Reactie of foto toevoegen
“Offertetraject”
Door Floris op zondag 29 okt 2017 17 | vestiging Hoofddorp
In eerste instantie goed geholpen op een dag dat we zonder afspraak binnen kwamen lopen. Tonnie had voor ons een eerste schets uitgewerkt en zou dit uitwerken in een 3d ontwerp + offerte. We hebben een tweede afspraak gemaakt en op de dag dat we deze afspraak hadden was er niks uitgewerkt. We hadden een vrije middag opgenomen in de hoop wat gepresenteerd te krijgen, maar meneer had niks. Hij had de dag ervoor al geconstateerd dat hij de tekeningen niet meer kon vinden (neem dan even contact op, scheelt ons een halve dag verlof!). Toen toch maar vluchtig een offerte opgemaakt naar aanleiding van het ontwerp wat wij nog in ons hoofd hadden. De keuken zou toch wel 'flink boven budget komen'. Nadat de 25% korting welke die week gold verrekend werd, kwamen we om en nabij de 18K uit. We gaven duidelijk aan dat we nog geen hypotheek hadden en dat we nog in afwachting waren van een offerte van het keukenbedrijf welke bij het nieuwbouwproject is aangesloten. Of we wellicht "uit de markt gehaald konden worden"? Nou nee, om bovenstaande redenen. Toen werd ineens de vestigingsmanager(?) erbij gehaald, om ons toch maar te overtuigen dat nu tekenen (onder voorbehoud financiering) echt de beste keus was. Hij kon de directeur bellen en dan een erg mooie prijs maken. Wachten tot nadat we de andere offerte binnen hadden kon niet en ook werd er alleen gebeld indien wij op dat moment met hen in zee zouden gaan. Alle trucs zoals je die in alle reviews leest van DMG ketens werden ingezet. Nadat wij toch echt bedankt hadden, hebben we toegezegd om er nog even over na te denken en of hij de offerte kon mailen. Dit zou nog die dag, of uiterlijk de dag erna gebeuren. Na 4 dagen en 3 herinnering telefoontjes later (waarvan zelfs 1 met Tonnie zelf, 'ik dacht dat jullie deze al hadden ontvangen, ik stuur het vandaag nog op, blabla') nog steeds niks ontvangen. Het kleine beetje kans dat we ze nog wilden geven is nu echt helemaal weg. We vonden de kleur en materiaal (oa werkblad) van de keuken erg mooi, maar we zijn er echt helemaal klaar mee. Mensen, mijdt deze toko!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 6
Vestigingen Keukenmaxx
  Barendrecht (12 ervaringen), Pesetastraat 18, 2991 XT Barendrecht, tel 010-4838084
  Etten-Leur (3 ervaringen), Lokkerdreef 33, 4879 VD Etten-Leur, tel 076-5017151
  Hoofddorp (12 ervaringen), Kruisweg 655-657, 2132 NC Hoofddorp, tel 020-6538163
  Reeuwijk (3 ervaringen), Reeuwijkse Poort 304, 2811 NV Reeuwijk, tel 0182-399355
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.