Feedback
7,9

REDDY Keukens

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.reddykeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van REDDY Keukens

REDDY KEUKENS
DE GROOTSTE KEUKENFORMULE VAN EUROPA!
Wij houden er niet van om onze klanten in de maling te nemen. Daarom vertellen wij je meteen wat jouw keuken écht kost. Dit betekent dat wij de keuken niet eerst duurder maken om dit later weer als ‘korting’ te kunnen weggeven. Dit kan omdat wij deel uitmaken van de grootste keukenformule van Europa, die scherp en efficiënt inkoopt. Dat betekent altijd de beste prijs¬ kwaliteitverhouding. Onderhandelen over je nieuwe keuken is bij ons dus niet nodig!

REDDY Keukens staan garant voor Duitse topkwaliteit en perfecte functionaliteit.

Kiezen voor REDDY is:
• DIRECT EEN SCHERPE NETTOPRIJS
• MEER DAN 90 VESTIGINGEN IN EUROPA
• BESTE PRIJS GARANTIE
• DUITSE KWALITEITSGARANTIE
• A-MERK GARANTIE

REDDY keukens is altijd bij je in de buurt, klik hier voor een overzicht van onze vestigingen of maak direct een afspraak voor jouw nieuwe REDDY-keuken.

Graag tot ziens bij REDDY Keukens.
Ervaringen
Er zijn 75 ervaringen over REDDY Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren47 ervaringen
4 sterren8 ervaringen
3 sterren3 ervaringen
2 sterren4 ervaringen
1 ster13 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Een prachtige keuken”
Door Marjan van Wendel de Joode op zondag 14 mei 2023 23 | vestiging Veen
Heel fijn en deskundig adviesgekregen met het resultaat van een prachtige keuken. Heel erg bedankt Marijn en het team van de Keukenbouwers plus.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS VEEN
Beste mevrouw van Wendel de Joode,

Hartelijk dank voor de mooie woorden en de 5 sterren.
Geniet van jullie nieuwe keuken en veel kook plezier.

Reddy Keukens Veen
Reactie of foto toevoegen
“Onze droomkeuken”
Door Rochelle van der Knaap op woensdag 3 mei 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Als starters al onze droomkeuken kunnen kopen bij REDDY Katwijk!! We zijn heel fijn geholpen bij het nemen van moeilijke keuzes door de jonge verkoper Jeroen. De keuken was ook nog in 6 weken leverbaar. Meteen een eerlijke prijs zonder onderhandelen, dat gaf een heel goed gevoel! Voor de montage kwam monteur Martin bij ons langs. Wat een vakman! Op geen fout te betrappen. Helaas was de vriezer niet op tijd om geplaatst te worden. Maar nog binnen een week, na heel snel handelen door de winkel, stond Martin al weer op de stoep om het af te maken. Ons advies: Ga voor je droomkeuken naar REDDY Keukens in Katwijk!
Reactie of foto toevoegen
“Super blij”
Door Harold kok op zaterdag 29 apr 2023 23 | vestiging Alkmaar
Echt super blij met de keuken en vooral de complimenten naar ron dekker voor de installatie.
FOTO VAN HAROLD KOK
+ Toon extra foto van Harold kok
Reactie of foto toevoegen
“Topbedrijf”
Door Dekkers op woensdag 26 apr 2023 23 | vestiging Helmond
Een fantastische service, mooi ontwerp van de keuken. Vakkundig geplaatst. Wat beloofd wordt wordt gedaan. We zijn heel erg tevreden over de keuken en bevelen het iedereen aan. Topbedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldig bedrijf”
Door Francis admiraal op dinsdag 18 apr 2023 23 | vestiging Klazienaveen
4 Hoge keukenkasten en een keukenuitbreiding met combimagnetron/oven.
Deskundige hulp bij bestellen. Uitgebreide keuze. Goede adviezen. Aflevering precies op afgesproken datum exact op afgesproken tijdstip. Heel vakkundige installatie. Complete aflevering. Ben onder de indruk van dit geweldige bedrijf.
FOTO VAN FRANCIS ADMIRAAL
+ Toon extra foto van Francis admiraal
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aan te bevelen”
Door Familie Huckriede op vrijdag 14 apr 2023 23 | vestiging Eindhoven
We zijn heel erg content met onze keuken. Geniet er elke dag weer opnieuw van. Harry en Peter bedankt voor het meedenken. Tonny bedankt voor je professionele inzet bij het plaatsen van de keuken. Jullie zijn een topteam. Alles wat je vraagt wordt geregeld. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Zeker aan te bevelen.
FOTO VAN FAMILIE HUCKRIEDE
+ Toon extra foto van Familie Huckriede
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemiddag, bedankt voor de topreview. Service staat bij ons voorop dus we proberen alles te regelen. Is er ooit iets dan weet je ons te vinden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer fijn bedrijf”
Door Vergers op vrijdag 7 apr 2023 23 | vestiging Alkmaar
Goed bedrijf, denken goed mee met de klant en dragen goede ideeën/oplossingen aan. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel die netjes en secuur werken. In tegenstelling tot andere keukenbedrijven ben je als klant welkom en word je ook gehoord. Niets negatiefs over te melden....wil je een goede keuken van een goed bedrijf moet je hier zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Thalia penidis op donderdag 6 apr 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Keuken was super. Alles ook goed en op tijd geregeld. Goede begeleiding bij het kopen van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog niet af”
Door Familie Dijkhuizen. op woensdag 29 mrt 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Vorig jaar mei 2022 onze keuken uitgezocht bij Reddy Keukens Katwijk. We werden geholpen door een jongeman die ons zeer goed hielp en luisterde naar onze wensen en wist waar hij over praatte. Hij nam zeer ruim de tijd voor ons en na veel gepuzzel in de computer was onze keuken uitgezocht en hoe wij hem wilde. De verkoper hield ons netjes op de hoogte tot de tijd dat de keuken geplaatst zou worden dmv mail/telefoon. 30 januari 2023 zou onze keuken geplaatst worden, helaas verliep dit heel anders en tot op heden (29-03-2023) is onze keuken nog steeds niet klaar. Maar dit treft de verkoper geen schuld. Hij heeft er alles aan gedaan om dingen uit te zoeken/ te veranderen en bemiddeld tussen ons en de aannemer. We wachten af, en hopen op een toch nog goede afloop. Een dikke pluim voor Jeroen, de verkoper en de 2 vakkundige werknemers van de aannemer.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door Mohamed op woensdag 29 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
Heel goed meegedacht met onze wensen. Telkens namen ze de tijd om ons goed mee te nemen in de voordelen en nadelen van een bepaalde keuken. Dat was heel prettig.
We kregen ook snel contact als we ze nodig hadden, wel zo fijn. Kortom, zeker een aanrader als je keuken wilt kopen.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Bedankt Mo voor het vertrouwen dat we jullie keuken mochten leveren
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Roel Gottembos op maandag 27 mrt 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Het adviesgesprek verliep rustig en men nam alle tijd. We hebben een gesplitste keuken van totaal bijna 6,5m. Zonder boven kastjes. Wit met zwart composite blad. Zonder boven kastjes was spannend ivm ruimte maar is gelukt. Veel mooier. Plaatsen door de eigen Reddy monteur ging super. Rustig en gestaag doorwerken. Geen onvertogen woord. We hebben voor AEG apparatuur gekozen. Uitgezocht in Alphen aan de Rijn showroom. Ovens zijn super. Plaat en afzuigkap ook. Maar zorg voor een 15cm uitgang voor de afzuiger is dan stiller. Keuze voor apparatuur is vrij maar dan plaatsen ze niet. Is te verwachten maar wij hadden liever siemens gehad. Maar aeg is zeker ook goed. Op sommige punten beter.
FOTO VAN ROEL GOTTEMBOS
+ Toon extra foto van Roel Gottembos
Reactie of foto toevoegen
“Topervaring”
Door Thomas op woensdag 15 mrt 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Goede hulp bij het maken en tekenen van keuken. Meegedacht over praktische zaken en hoe dat er dan uit ziet. Genoeg tijd om na te denken, toen wij paar keer van opzet wisselden was dat geen probleem. Ook na aankoop liep alles soepel, en keuken is zeer vakkundig gemonteerd (en al het afval is meegenomen). Topervaring dus.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Fischer op maandag 13 mrt 2023 23 | vestiging Klazienaveen
Super goed geholpen de keuken is zeer netjes geplaatst zeker een aanrader om heen te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Rob vd Berg op zaterdag 4 mrt 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Goed geholpen door Nicole. Meegedacht met onze wensen en goede tips voor zelfplaatsing. Afwerkrand bewust later ingemeten zodat het precies paste. Top service!
FOTO VAN ROB VD BERG
Reactie of foto toevoegen
“Een super mooie keuken”
Door Manuela vd kerkhof op zaterdag 4 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
Reddy keukens, al wat vaker daar gekocht bij Peter Verhoeven altijd vriendelijk meedenken en een mooie prijs heel tevreden over alle. Zeer aanbevolen voor een mooi resultaat. Bedankt reddy keuken Eindhoven voor elke dag weer blij te zijn met super mooie keuken.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemorgen Manuela, de koffie staat altijd klaar voor jou en je familie.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Marietta op zaterdag 4 mrt 2023 23 | vestiging Veen
Wij hebben een keuken gekocht. Er werd goed meegedacht. Duidelijk gecommuniceerd. Niet opdringerig. Bij vragen altijd netjes geholpen. Oplossings gericht. Goede service
REACTIE VAN REDDY KEUKENS VEEN
Beste Marietta,

Fijn te horen, geniet van jullie keuken

Met vriendelijk Groet,

Marijn
Reddy keukens Veen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door B.Haaijer op vrijdag 3 mrt 2023 23 | vestiging Klazienaveen
Er is ons een prachtige keuken geleverd met alle denkbare apparatuur voor een zeer geschikte prijs en dezelfde dag gemonteerd. Chapeau REDDY Keukens. Zeer tevreden.
FOTO VAN B.HAAIJER
REACTIE VAN REDDY KEUKENS KLAZIENAVEEN
Hallo Bernard,
Bedankt voor de mooie woorden! Wij wensen jullie nog veel (kook)plezier met jullie mooie, nieuwe keuken!

Groeten,

Gabriëlle
REDDY keukens Klazienaveen
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Jaap Mes op woensdag 1 mrt 2023 23 | vestiging Eindhoven
We hebben een showroom keuken gekocht in Eindhoven. Peter Verhoeven, de adviseur dacht goed met ons mee en maakte een aantrekkelijke prijs! De keuken staat inmiddels en bevalt goed. Omdat wij niet dichtbij Eindhoven wonen duurde het wel wat lang voordat de monteur weer in onze buurt was om wat laatste dingetjes af te maken.
Maar al met al zijn we dik tevreden!
FOTO VAN JAAP MES
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemorgen Jaap, We waren ook heel blij omdat jullie van ver wilde komen voor een top keuken van Reddy Keukens Eindhoven.
Reactie of foto toevoegen
“Een geweldige keuken”
Door Suzan van der Gugten op dinsdag 28 feb 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Geweldige keuken gekocht die van alle gemakken is voorzien. Goed geadviseerd en de medewerkers hebben fijn meegedacht over de indeling, afmetingen en meerdere praktische zaken. Installatie was kundig en snel. Prijs kwaliteit kwaliteit verhouding waanzinnig!
FOTO VAN SUZAN VAN DER GUGTEN
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door M van Gemert op maandag 27 feb 2023 23 | vestiging Eindhoven
Reddy Keukens EIndhoven heeft een grootte mooie keuze, wij lieten ons helpen en informeren door Harry en Peter, ze luisterde naar wat onze wens was zij dachten met ons mee, echt perfect! De man die de keuken komt zetten is een gezellige man, was leuk om hem over de vloer te hebben, en als er iets was kon ik altijd contact opnemen en werd het geregeld. Dus voor mij 5 sterren :-)
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemorgen Monique, het was heel erg leuk om jullie als klant te mogen hebben. Heel veel plezier ermee.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker 5 sterren waard”
Door Kester op zondag 19 feb 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
We zijn zeer tevreden en erg blij met onze nieuwe keuken. We zijn goed geholpen door Reddy Keukens Katwijk, ze dachten mee wat mogelijk was in onze keuken. Ook veel keuze mogelijkheden. En de keuken is heel netjes gemonteerd. Geen klachten en de 5 sterren zijn het zeker waard!
FOTO VAN KESTER
Reactie of foto toevoegen
“Prima communicatie”
Door Henk en Janny Mulder op donderdag 16 feb 2023 23 | vestiging Groningen
In september 2022 hebben wij de keuken uitgezocht en deze is 9 februari j.l. geplaatst. Alles naar tevredenheid. Wij zijn deskundig geholpen en er werd ons niets opgedrongen. De communicatie was prima.
FOTO VAN HENK EN JANNY MULDER
+ Toon extra foto van Henk en Janny Mulder
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door W van der Plas op donderdag 16 feb 2023 23 | vestiging Vianen UT
Ik was op zoek naar een keukeneiland en liep binnen. Werd vriendelijk, rustig en vakkundig geholpen. Veel ruimte voor mijn wensen en vakkundig bijgestuurd waar nodig. Top! Heldere uitleg over de procedure na bestelling. Ik wist precies waar ik aan toe was. Heel snel offerte met duidelijke tekeningen. Bij ophalen weer vriendelijk en met aandacht geholpen. Dit bericht getypt, zittend aan een degelijk eiland. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“After sales is ver te zoeken”
Door Hellebrekers op woensdag 15 feb 2023 23 | vestiging Heerlen
Keuken besteld, aanbetaald en vervolgens als je het restant moet betalen is het bedrag opeens 2000 euro duurder. Ik zou sorry zeggen maar antwoord van de eigenaar is: komt door de prijsverhoging in de tussentijd. Bedrag weer aangepast en mocht 1500 euro achterhouden omdat magnetron nog niet binnen was. Vervolgens bericht dat deze binnen was en of ik de resterende 3500 euro nog wilde overmaken weer 2000 euro teveel op de rekening, alweer geen sorry, zo een fout maak je lijkt mij geen 2 x. Eind oktober keuken geplaatst, nu bijna 4 maanden verder en nog steeds niet compleet afgemaakt. Beloofd werd dat spatrand na ongeveer 6 weken geplaatst werd, dit werden dus al 10 weken. Bij plaatsen brak de spatrand, deurtje beschadigd, vervolgens weer 5 weken verder en nog steeds geen nieuwe spatrand. Ook is het beschadigde deurtje nog steeds niet vervangen. Bestekbak niet meegeleverd vervolgens ook op die nalevering 3 maanden moeten wachten, en dat voor een bestek akkoord. Mooie praatjes door de eigenaar bij verkopen maar aftersales is 1 groot drama.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Sandra Scheerman op dinsdag 14 feb 2023 23 | vestiging Alkmaar
Via een vriend bij Reddy keukens gekomen. Met behulp van Bart van Reddy keukens een prachtige keuken gezocht. Zeer goed geïnformeerd en het maakte niet uit hoeveel vragen we hadden. De prijs was ook een verrassing, veel lager dan verwacht. De montage werd door een echte vakman (Ron) geplaatst. Keurig netjes! Wij zijn zeer tevreden over Reddy keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M v Anrooij op dinsdag 7 feb 2023 23 | vestiging Eindhoven
Heel tevreden over Reddy keukens Eindhoven. Peter en Harry geven goed en eerlijk advies, zijn niet opdringerig en denken met je mee. Ze zoeken voor alles en goeie oplossing. In mijn geval was de kookplaat en oven niet tegelijk leverbaar met de rest van de keuken, ik kreeg meteen 2 opties: keuken later leveren wanneer alles compleet is óf keuken plaatsten met tijdelijk leen apparatuur. Top toch? Keuken ook keurig gemonteerd door Tonny. Ik ben een zeer tevreden klant.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Beste mevrouw van Anrooij, en al bij gekomen van het concert? Wat was het gezellig. Veel kookplezier.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Koos Boelkes op dinsdag 7 feb 2023 23 | vestiging Alkmaar
Wij hebben een showmodel keuken gekocht bij Reddy in Alkmaar. Vriendelijk personeel, niet opdringerig, en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekende service”
Door Sporken op vrijdag 3 feb 2023 23 | vestiging Heerlen
Uitstekende service en advies vanaf het uitzoeken van de keuken tot en met het plaatsen. Als we vragen hadden of iets niet duidelijk was, kwam Maurice een aantal keer bij ons langs om te kijken wat het probleem was om het vervolgens op te lossen. Ook het plaatsen van de keuken verliep uitstekend en met veel zorg.
FOTO VAN SPORKEN
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige keuken”
Door Natasja Zwetsloot op vrijdag 6 jan 2023 23 | vestiging Katwijk ZH
Een hele mooie keuken met kookeiland, keukenblad+kastjes voor in de bijkeuken en een keukenblok voor de 1e verdieping gekocht. Super geholpen. Perfect gemonteerd zonder schade of problemen, top. 1,5 jaar geleden de zelfde keuken gekocht maar door verhuizing konden we de keuken niet meenemen. Door goede ervaring en prachtige keuken weer bij Reddy keukens teruggekomen.
FOTO VAN NATASJA ZWETSLOOT
+ Toon extra foto van Natasja Zwetsloot
+ Toon extra foto van Natasja Zwetsloot
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch werk geleverd”
Door Fam. Gerad te Rotterdam op woensdag 30 nov 2022 22 | vestiging Eindhoven
Het eerste contact met Bulent van Reddykeuken Eindhoven was zeer aangenaam en prettig te noemen. Hij was en is een vriendelijke man. Heeft erg goed geholpen bij het maken van een keuze. Inmiddels is de keuken geplaatst door Tony. Hij heeft fantastisch werk geleverd. Is vakkundig en aangenaam in de omgang. Peter heeft achter de schermen ook een geweldige bijdrage geleverd. Onze keuken staat nu pracht in ons huisje in Rotterdam. Een trots om te tonen aan vrienden en familie. We zijn er heel blij dat onze keuze is gevallen op Reddykeuken. Ik raad Reddykeuken aan een ieder die uitkijken naar een nieuwe en betaalbare keuken.
REACTIE VAN PETER
Hartelijk bedankt voor de review en heel veel kookplezier met de nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Duurt lang voor problemen worden opgelost”
Door Roy op woensdag 19 okt 2022 22 | vestiging Helmond
In het kort de problemen omschrijven zal lastig zijn. Wat een ellende hebben wij met dit bedrijf gehad! Ze verdienen niet meer dan 1 ster. Via de algemeen directeur van de MHK-groep hebben we met veel pijn en moeite het grootste gedeelte op weten te lossen. We een ander bedrijf de schade laten herstellen en wachten nu alleen nog op 200,- die we terugkrijgen. De creditfactuur hebben we twee weken geleden ontvangen, maar de betaling laat op zich wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer aan te bevelen”
Door Eula leijtens op vrijdag 30 sep 2022 22 | vestiging Eindhoven
Ik en mijn dochter zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken. Ik ben bij Reddy keukens Eindhoven binnen gelopen zonder enig idee wat er bij mij thuis mogelijk was, aangezien het een vrij kleine ruimte is. Ik werd hartelijk ontvangen door Peter en Bulent, we waren er zeer snel uit en het resultaat mag er zijn. Advisering, behulpzaamheid en de snelle reacties en acties vooral door Bulent ben ik zeer over te spreken heel prettig als er iemand met je meedenkt en zoekt naar oplossingen"top", Verder de montage door Tonny echt vakwerk, ook goede afwerking. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemiddag Eula, en zijn de eerste gerechten al bereid? Veel plezier met de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Bas op zaterdag 10 sep 2022 22 | vestiging Eindhoven
Wij hebben in het voorjaar een keuken gekocht bij Reddy Eindhoven. We zijn erg goed en leuk geholpen door Peter en Harry. Al onze wensen zijn besproken en verwerkt in het ontwerp. Aanpassingen op een later moment waren geen probleem. Het vervoer van de keuken was goed geregeld. Ook de montage door Tonny is netjes en secuur uitgevoerd. Wij zijn erg blij met onze keuken en raden anderen aan om bij Reddy Eindhoven een offerte op te laten stellen. Peter, Harry en Tonny bedankt.
FOTO VAN BAS
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Beste Bas, heel veel kookplezier met jullie nieuwe droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een half jaar met een onafgemaakte keuken”
Door Tonny op maandag 5 sep 2022 22 | vestiging Groningen
Men weet hier goed de klant te paaien maar als je getekend hebt begint de ellende. Een keuken besteld (bij een serieuze offerte kreeg je een Bosch blender kado, deze moeten we nog krijgen helaas...) in september 2021 montage datum voor febr 2022 gepland. Eerst begint het met een telefoontje dat de bestelde spoelbak niet in het bestelde blad kan worden gefreesd en dus moeten we terug om een ander blad uit te zoeken (achteraf hadden de deurtjes die in de keuken zitten ook vervangen moeten worden voor hetzelfde hout als het nu bestelde keukenblad maar hier zijn wij niet op gewezen helaas en wij zijn ook maar leken wat dat aangaat anders ga je niet naar "professionals" toe). Een week voor de levering werden we gebeld dat er diverse apparatuur niet binnen was (leverproblemen) en dat het werkblad niet binnen was gekomen (totaal niet besteld en toen kreeg een medewerker die inmiddels ontslagen was de schuld in de schoenen geschoven). Ook geen duidelijk installatie schema gekregen en dus maar gebeld hoe hoog het werkblad komt, een maat doorgekregen en achteraf de hoogte maat van bovenkant kastje doorgekregen ipv bovenkant blad. Dus je raadt het al dat ging niet goed. Achteraf voor een andere koelkast gegaan aangezien de originele niet te leveren was. Toen de keuken zover was gemonteerd miste er nog veel. Combi magnetron, afzuiginstallatie, vriezer en het juiste werkblad. Toen in mei het juiste blad was binnen gekomen en de combi magnetron en de vriezer is de montage partner van reddy terug geweest en zou de keuken afgemaakt worden op de afzuiging na omdat hier nog leverproblemen mee waren. Eenmaal thuisgekomen na een dag werken zag ik tot mijn schrik dat alleen de combi oven was geplaatst (met een verkeerd kleur display de oven was rood en de combi oven was wit en dit was niet te wijzigen (Marco en Dennie hadden dit moeten weten als verkopers en hadden direct de juiste types moeten bestellen) en dat het kookeiland af was (op de afzuiging na). Het L gedeelte waarvan ook het werkblad nog moest zat er niet op, deze lag nog in de woonkamer. Hierover gebeld dat ik teleurgesteld was, maar toen kreeg ik van alles naar mijn kop geslingerd dat zij niks goed konden doen en dat ik eerst maar moest betalen voordat zij weer kwamen monteren. Maar goed ik ben dat zeker niet gaan betalen en alles wat ik daarna hoorde zal ik je besparen. Ook het eiland moest naar beneden aangezien de hoogte met de wcd niet uitkwam, deze kwam in het blad terecht. Bij Reddy hadden ze opgegeven aan de monteur dat "mevrouw" het te hoog vond maar wees eerlijk en geef toe dat je zelf een hoogte fout hebt doorgegeven zoals hierboven omschreven. Al met al is pas eind augustus, jawel je leest het goed, de keuken afgemaakt incl. de afzuiging en een nieuwe combi oven. Ofwel we hebben een half jaar door hun fouten met een tijdelijke werkblad moeten leven en een half jaar in de rommel gezeten. Maar zoals je leest mag je als klant niet ontevreden zijn en moet je maar genoegen nemen met het feit dat je in totaal 3 keer vrijaf van je werk moet nemen en dat je 3 keer de rommel naar de stort mag brengen. Maar wel direct nadat de keuken gereed was een mail gestuurd dat ze hun geld willen. Dus je begrijpt wel dat ik nooit maar dan ook nooit iemand zal aanraden om hier een keuken te bestellen, afraden doe ik zeker... En geloof mij ik ben niet de enige ik weet meerdere mensen die bij hun dikke ellende hebben gehad. Dat het apparatuur er niet allemaal was, daar kan ik nog mee leven. Maar gewoon een werkblad vergeten te bestellen, daarna een half jaar met dit blad wachten tot het definitieve blad erop zit gaat er bij mij niet in. Zorg eerst dat de klant tevreden is en ga daarna over om je geld te innen. Doe met deze info wat je wilt maar je weet nu hoe de zaken hier gaan. Het enige positieve is de zorg die Goran heeft gelegd aan onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Jacques Mérelle op woensdag 27 jul 2022 22 | vestiging Eindhoven
Ik heb begin vorig jaar een keuken gekocht bij Reddy Keukens in Eindhoven. Goed advies gekregen en prima geholpen. Afgelopen juni zou de keuken worden geplaatst. Kort voor de plaatsing ontving ik een telefoontje dat de keuken zelf niet was geleverd op de zaak. Na 2,5 week werd die alsnog ontvangen en geplaatst. Alleen de juiste inductiekookplaat van AEG bleek niet te zijn geleverd en in de doos bleek ook de verkeerde koelkast van AEG te zitten. Deze koelkast is tijdelijk toch geplaatst. En ook heb ik tijdelijk een andere inductiekookplaat gekregen. Vandaag is de goede inductiekookplaat en de goede koelkast alsnog geplaatst. Ik ben heel erg tevreden over degene die namens Reddy Keukens in Eindhoven de keuken heeft geplaatst. Hij werkt heel netjes en secuur. En ook ben ik erg blij met de keuken. En als compensatie dat de keuken 2,5 week later werd geplaatst werd € 100,00 in mindering gebracht op de eindfactuur. Al met al ben ik erg tevreden over de gekochte keuken van Reddy keuken in Eindhoven.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Beste Jacques, we waren blij jou als klant te hebben. Veel plezier met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een prima mooi afgewerkte keuken”
Door Karin van Brussel op woensdag 18 mei 2022 22 | vestiging Eindhoven
Vanaf het begin in de showroom is er meegedacht over de keuken en de indeling daarvan. Advisering was top. De montage was echt super, wat een vakman. Ook hier werd meegedacht en naar oplossingen gezocht bij het niet perfect passen in de ruimte zodat uiteindelijk er een prima mooi afgewerkte keuken staat. Zeer zeker een aanrader om bij Reddy Keukens uw keuken uit te zoeken
REACTIE VAN PETER
Beste Karin, bedankt voor de review en dat je onze klant hebt willen zijn. Veel plezier met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Ga zo door”
Door Frank van Tuyl op vrijdag 6 mei 2022 22 | vestiging Eindhoven
Helemaal goed. Prima geholpen door Harry en Peter. Goed meegedacht met onze wensen en ons budget. Door het fijne contact met een prima gevoel meteen onze keuken besteld voor een prima prijs. Na het inmeten nog wat correcties doorgevoerd. Het resultaat mag er zijn, de keuken is perfect geïnstalleerd door Tonny, die de tijd heeft genomen om alles naar onze wensen te plaatsen en te monteren. Kortom, we zijn helemaal blij met Reddy keukens Eindhoven. Peter, Harry en Tonny, ga zo door. Het persoonlijke contact maakt dat je je als klant echt koning voelt.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemorgen Frank, onze deur blijft ook nu voor jullie openstaan als je in de buurt bent. Heel veel kookplezier.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mark van de Wouw op zondag 24 apr 2022 22 | vestiging Eindhoven
Complete keuken gekocht bij reddy keukens eindhoven. Zeer tevreden met het advies van Peter en Harry, en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Plaatsing door Tonny was ook top, vakman en niks is teveel. Ga zo door !!!!
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Fam. vd Wouw heel veel kookplezier in de nieuwe keuken en laat het lekker smaken.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat: prima en mooie keuken”
Door Geert Boleij op donderdag 3 mrt 2022 22 | vestiging Eindhoven
Op advies van familie naar Reddy in Eindhoven gegaan voor een nieuwe keuken. Mooie zaak met twee vriendelijke heren Peter en Harry en goed geholpen. Resultaat: prima en mooie keuken. De 3D en 2D tekeningen geven een goede visualisatie vooraf. Er gaan altijd wat kleine dingen mis bij en voor levering en bij plaatsen keuken maar die worden goed opgelost ook nadat de keuken geplaatst is, ze zijn dan ook meedenkend en behulpzaam. Eindresultaat: Prima en tevreden.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemorgen Geert, heel veel kookplezier in je mooie keuken. Je kunt er trots op zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden met het eindresultaat”
Door E. Slijkhuis-Blokland op maandag 21 feb 2022 22 | vestiging Eindhoven
Fijn gesprek, mooie keukens en veel keuzes. Geweldige monteur (extern door Reddy geregeld). Minpunt: eerste tekening klopte niet met mijn wensen en de door mij opgegeven maten. Moest aangepast worden achteraf na inmeting in mijn huis (de door mij gegeven maten klopten, maar verkeerde maten door Reddy gebruikt) Dat maakte dat het totaal duurder werd. Eindresultaat heel tevreden mee
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Een super resultaat”
Door Guido en Laura op vrijdag 18 feb 2022 22 | vestiging Eindhoven
Helemaal blij met onze keuken! Er waren wat vertragingen op de kookplaat en oven, (dit kwamen ze persoonlijk thuis vertellen) maar dit is goed opgelost door een tijdelijke apparatuur! We hebben even moeten wachten maar het resultaat is super! Goed geholpen door Harry en Peter.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Hallo Guido en Laura, bedankt voor de mooie review een heel veel kookplezier in jullie nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer zeker een aanrader”
Door Fam. Verhagen op dinsdag 15 feb 2022 22 | vestiging Eindhoven
We hebben een compleet nieuwe keuken.we hebben onze wensen doorgegeven en deze hebben zij super verwerkt. Ook de montage is super gedaan zeer zeker vak werk.wij zijn zeer tevreden ook met de service. Zeer zeker een aanrader als je een nieuwe keuken wil.
FOTO VAN FAM. VERHAGEN
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Bedankt voor de opdracht, de keuken ziet er echt top uit. Om trots op de zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken bevalt super goed”
Door Bernards op dinsdag 15 feb 2022 22 | vestiging Eindhoven
We gingen eigenlijk alleen maar even kijken wat de mogelijkheden waren. Werden zo goed en vriendelijk geholpen dat we met een offerte de deur uitgingen. Thuis even laten bezinken, kleine wijziging doorgevoerd en akkoord gegeven. Mede door de mooie 3d tekening en plattegrond was het makkelijk visualiseren hoe het zou worden.
Plaatsen van de keuken gebeurde exact volgens afspraak. Monteur nam zijn tijd en was zeer precies, een echte vakman. Keuken staat nu 8 maanden en bevalt super goed. Kwaliteit en prijs niets op aan te merken.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Heel veel kookplezier met de nieuwe keuken en als je in de buurt bent de koffie staat klaar.
Reactie of foto toevoegen
“De keuken is prachtig”
Door Julia op dinsdag 15 feb 2022 22 | vestiging Eindhoven
Enkele maanden terug kochten we een keuken bij Reddy Keukens Eindhoven. We zijn zeer goed geholpen door Peter en Harry en zij hebben heel fijn met ons meegedacht over hoe we binnen ons gestelde budget het mooiste resultaat konden realiseren. Tonny heeft de keuken perfect geplaatst en was bovendien heel gezellig, vriendelijk en meedenkend. Met het zetten van de keuken is een van de passtrookjes stuk gegaan, maar dat er is direct een nieuwe besteld en dit is na enkele weken alsnog keurig netjes opgelost. De keuken is prachtig, de kwaliteit is goed en we zijn er ontzettend blij mee.
REACTIE VAN REDDY KEUKENS EINDHOVEN
Goedemorgen Julia, heel veel kookplezier in jullie nieuwe keuken en de deur is altijd open voor een kop koffie.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden met onze nieuwe keuken”
Door Marjory Stenhuys op woensdag 2 feb 2022 22 | vestiging Amsterdam
Zeer goede ervaring van begin tot eind. Nermin heeft ons goed begeleid in het maken van de keus voor onze keuken. We konden altijd terecht met vragen of aanpassingen.
Er kwamen genoeg verhalen langs van kennissen en andere keukenwinkels waarbij de leveringen vertraagd of verkeerd waren. Ook reviews uit het verleden waren niet altijd positief. Dus wij hielden ons hart vast.
Maar onze keuken is geleverd en geïnstalleerd op de afgesproken datum. Alles klopte en alles werkte. Nermin komt de keuken zelf installeren en doet dit met veel expertise en ook nog veel humor. Wij zijn heel tevreden en kunnen iedereen Reddy in Amsterdam Arena aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Grote teleurstelling”
Door Jasper Lesterhuis op vrijdag 28 jan 2022 22
Samenvattend: 1 grote teleurstelling, het liefste zouden we nu de gehele keuken laten verwijderen en ergens anders dezelfde keuken kopen.

Eerste gesprekken waren zeer prettig, we hadden eigenlijk al helemaal de keuken uitgedacht die we wilden dus de tekening was snel gemaakt. De wens om een kookplaat met 5 pitten en onderafzuiging te combineren met bovenkastjes kenbaar gemaakt, waarop het advies van eigenaar Daniël kwam dat dit ook prima ging met een kookplaat gecombineerd met afzuigkap. Het verschil in prijs besteed aan een cooker met meer opties. Vooraf moesten we in 1x het gehele bedrag betalen, maar het contact liep zo vlot dat we hier geen problemen in zagen.

Op de dag vd levering, 30 november, bleken 2 ovens, 1 koelkast en de vaatwasser niet leverbaar. Er werd netjes een tijdelijke oven en vaatwasser geleverd, top service. We waren nog vol goede moed. Daniël (eigenaar) kwam ook kijken en zei dat alles goed in orde zou komen. De installateurs van DNKZ hadden blijkbaar moeite om het keukenblad te monteren en hebben de bevestigingspunten eraf geslepen, waardoor het blad niet meer goed aan elkaar te krijgen is en los ligt. De 2 monteurs hadden de 1e dag veel zaken niet goed gemonteerd, de 2e dag kregen we een andere monteur, die zich bij binnenkomst "kapot schrok". Hij is 3/4 dag bezig geweest met herstellen van fouten vd 1e dag in plaats van wat afrondende zaken zoals hij dacht te komen doen en heeft dit ook gemeld bij DNKZ. Er was dan ook een 3e dag nodig. Er waren diverse zaken niet in orde, moest van alles besteld worden (scharnieren, kromme deur, afdeklat, snoertje voor de lampen, beugel voor montage van het werkblad omdat ze dit op de 1e dag hadden doorgeslepen). We waren op dat moment nog positief gestemd, monteur Olaf had ons netjes geholpen en deed zijn best alles te herstellen en wat wel klaar was zag er goed uit.

Bij de montage bleek dat onze cooker achter de keuken kon worden geplaatst omdat hier genoeg ruimte voor is, (kwestie van vooraf berekenen?) maar we kregen een halve lade geleverd omdat de cooker daar zou moeten staan. Dit had Daniël echter kunnen weten want hij had ons al gemeld dat hij thuis ook de cooker achter de keuken had staan. De lade van 90cm onder de wasbak had een uitsparing voor een sifon van maar liefst 70cm breed, leek ons ook niet helemaal de bedoeling aangezien dit slechts een cm of 8 hoeft te zijn. We hebben dit gemeld bij Daniël en kregen als reactie dat we voor €800,- nieuwe lades konden bestellen.

Het verkeerde advies qua afzuiging werd gelukkig wel meteen erkend en we kregen een voorstel om dit aan te passen, de kookplaat en afzuigkap retour, nieuwe bovenkast en een tegemoetkoming van €1200,-. Wij zouden dan zelf een nieuwe kookplaat kopen en Reddy Keukens zou zorgen voor de montage, echter zijn we hierdoor wel €900,- meer kwijt omdat de kookplaat met afzuiging naar beneden duurder is.

De eigenaar stuurde een nieuwe medewerker naar ons (werkte er net 1.5 week). Hij schrok zichtbaar van de situatie en gaf aan dat wij geen irreële zaken vroegen. Ik denk dat we hier wel met een bos bloemen en een taart langs mogen komen als alles weer in orde is waren zijn letterlijke woorden. We dachten dat nu alles geregeld zou gaan worden. Twee dagen later reageerde hij per mail, met de mededeling dat hij het besproken had met Daniël en die bleef bij zijn standpunt dat wij €800,- moesten betalen voor de lades en dat hij geen hogere tegemoetkoming hoefde te betalen. Na telefonisch contact met de medewerker (die wel echt zijn best wilde doen maar totaal werd teruggefloten door Daniël) belde ik Daniël zelf op.

Aangezien wij van mening waren dat de lades niet door een andere situatie of wens vanuit ons kwam maar door foutieve berekening heb ik dit telefonisch gemeld bij Daniël. Hierop kreeg ik als antwoord (!!!) "Het mag bij jullie niks kosten toch"? Totaal verbijsterd door deze reactie, want we hadden toch 'gewoon' een keuken gekocht van €25.800,- . De irritatie nam toe en op mijn vraag waarom ik geen reactie kreeg, hij niet terugbelde én hij een medewerker langs stuurt die niks mag beslissen en waarvan zijn mening blijkbaar er niet toe doet dus hij had beter zelf langs kunnen komen, kreeg ik wederom een bizar antwoord: "ik heb geen tijd voor jullie want ben bezig met opzetten van een ander bedrijf en inrichten van mijn magazijn". Ik werk van 08 tot 20 en heb echt geen tijd. Hierop was mijn antwoord had dit alsjeblieft van tevoren gezegd dan hadden we onze keuken wel ergens anders gekocht.

De vaatwasser had zo'n lange levertijd dat we maar hebben gecancelled, in de eerste week van December, de €1100,- die we al betaald hadden moeten we vandaag (28-01) nog steeds terug krijgen.

Na een flinke discussie aan de telefoon met Daniël gaf hij aan de lades dan maar te betalen en dat we verder alleen met Toine moesten regelen. De dingen die besteld zouden zijn op 03-12, bleken nu nog steeds pas binnen te komen rond week 9, de 1e week van Maart terwijl de keuken geplaatst is op 30-11.

Toine gaf aan dat in week 9 een monteur kon komen om de overige zaken te monteren en in week 8 een monteur om de kookplaat te plaatsen. Onze eigen aannemer zei dat hij dit wel meteen kon doen omdat we anders weer weken lang moesten wachten, hiermee ging Daniël akkoord. Het verlengsnoertje voor de spotjes met een levertijd van 3 maanden had hij gelukkig gewoon op voorraad.

Na de toezegging dat we in ieder geval snel het geld vd vaatwasser terug zouden krijgen zijn we alweer 1.5 week verder en hebben we wederom niks ontvangen of gehoord.

Kortom, we voelen ons behoorlijk geschoffeerd door een eigenaar van Reddy keukens die duidelijk laat merken na de verkoop niks meer om zijn klanten te geven. Samenvattend hebben we 2 maanden verder een keuken die totaal niet af is, een keukenblad dat provisorisch moet worden vastgemaakt, €4500,- die we nog terug moeten krijgen en een kookplaat die we al zelf hebben moeten betalen én laten installeren omdat dit pas eind februari zou kunnen. Over de manier waarop we telefonisch te woord zijn gestaan door Daniël hebben we werkelijk geen goed woord over. Als dit de manier is waarop Reddy Keukens met zijn klanten omgaat dan kan ik werkelijk niemand adviseren om daar ooit nog een keuken te kopen.

Een totale deceptie, de oplevering van je keuken zou een moment moeten zijn waarna je kan genieten, het is nu slechts een bron van frustratie geworden waarbij we 100% spijt hebben dat we ooit met deze zaak in zee zijn gegaan. Het wachten is nu dan ook op de verdere afhandeling, het is maar te hopen dat in week 9 wél alles in orde gemaakt gaat worden en we ons geld eindelijk weer terug krijgen.... We hebben er weinig vertrouwen meer in en balen van de extra kosten die we nu hebben puur en alleen door het foute advies van Daniël zelf. Hij geeft de fout toe maar vervolgens zijn wij wel €900,- meer kwijt.
REACTIE VAN JASPER LESTERHUIS
Wonder boven wonder is het bedrag van de vaatwasser nu ineens wél teruggestort.
REACTIE VAN JASPER LESTERHUIS
Na alle ellende en 4,5 maand wachten op apparaten en diverse aanpassingen, ons inzien puur en alleen veroorzaakt door slecht advies en nog véél slechtere service van de eigenaar van Reddy Uden is gisteren en vandaag dan eindelijk een groot gedeelte opgelost / hersteld / geplaatst.

Na tussenkomst van de formulemanager van Reddy Keukens, die we zelf benaderd hebben omdat we het beu waren, werden eindelijk de juiste materialen besteld om onze keuken af te kunnen afronden. Toine van Reddy keukens Uden komt, in tegenstelling tot eigenaar Daniel, gelukkig wel al zijn afspraken na en doet echt zijn best om alles zo goed mogelijk te herstellen. Hij kreeg gewoon een dossier vol ellende op zijn bordje gegooid, zie het dan maar eens allemaal op te lossen (werkte er nog geen week toen hij naar ons werd gestuurd want eigenaar Daniel had simpelweg geen tijd werd ons doodleuk aan de telefoon gemeld door Daniel zelf). Nog steeds ongelofelijk hoe iemand zo een zaak denkt te kunnen runnen.
REACTIE VAN JASPER LESTERHUIS
Na plaatsing van de keuken op 30-11-2021 (vandaag is het 22-04-2022 dus bijna 5 maanden later) zijn vandaag dan eindelijk de apparaten opgehaald die retour naar Reddy Uden moesten en is het teveel betaalde bedrag van bijna €4000,- teruggestort op onze rekening.

We blijven zitten met 3 afstandsbedieningen voor de spotjes boven werkblad en 2 koven (zó onpraktisch!) terwijl blijkt dat er wel gewoon systemen zijn die dat op 1 afstandsbediening kunnen.. maar dat gaan we tzt zelf dan maar aan laten passen. Verder zijn er kromme koelkastdeuren die binnenkort nog vervangen gaan worden, 5 handgrepen van kastjes die niet goed vast te schroeven zijn dus vervangen moeten worden en als dat dan ook nog aangepast is zullen we hopelijk ergens in mei na 5,5 maand voor het eerst een complete keuken hebben.

Nooit gedacht dat een keuken kopen zoveel frustratie en gedoe zou opleveren, eens maar nooit weer. Of ik dit bericht offline wil halen nu alles bijna gereed is? Lijkt me niet.
Reactie of foto toevoegen
“Kan het aanbevelen”
Door M. Harrak op dinsdag 18 jan 2022 22 | vestiging Heteren
Toen ik besloot om een nieuwe keuken te kopen was ik zeer sceptisch. Ik hoorde van mensen in mijn omgeving hoe ze soms werden bedonderd. Op advies van bekenden ben ik mijn zoektocht begonnen in Duitsland bij Kuchen welt. Wat was mijn teleurstelling groot. Na het maken van een afspraak te woord gestaan door een Nederlands sprekende verkoper. Hij heeft eerst onze wensen genoteerd op een blaadje en een handgetekende opstelling gemaakt. Toen ik vroeg naar de exacte kosten gaf hij aan dat hij dit nog niet kon zeggen en dat hij dit alleen kon doen indien er direct zaken gedaan zou worden met hem. Uiteraard ben ik hierop niet ingegaan en ben ik verder op zoek gegaan naar een Nederlands bedrijf. En die heb ik gevonden in de vorm van Reddy Keukens Heteren. Naar aanleiding van de positieve reviews de gok gewaagd en een afspraak gemaakt bij Thelco, de eigenaar. De showroom is niet groot in vergelijking met Duitsland en daarom was ik wat sceptisch. Thelco heette ons welkom en ging voortvarend te werk. Hij vroeg naar onze wensen, dat was zijn uitgangspunt, niet het budget. Hij gaf aan dat we aan het eind kunnen schaven zodat de keuken binnen het budget zou passen. Vervolgens heeft Thelco met ons de opstelling doorgenomen. Hij kwam uiteindelijk met een beter voorstel dan onze eigen initieel plan. Daarna gaf hij ons de ruimte om de showroom te bekijken terwijl hij een 3D tekening zou maken van de keuken. Na een half uur hebben we de materialen en apparatuur van de keuken uitvoerig besproken waarbij het advies van Thelco eerlijk overkwam. Zo gaf hij de voor en nadelen aan van diverse materialen en apparatuur. Ik had bij Thelco niet het gevoel dat hij je een keuken wil aansmeren. Er werd een transparante offerte opgesteld die wij meekregen om over na te denken ondanks dat ik al akkoord had gegeven op de offerte. Nadat ik per mail akkoord had gegeven op de offerte is er een afspraak gepland voor het voorwerk, wat ik ook via Thelco heb laten doen, en het plaatsen van de keuken. Alle werkzaamheden zouden binnen 2 maanden plaatsvinden. Vragen die ik per mail stelde aan Thelco werden snel en duidelijke beantwoord. Het voorwerk is volgens planning gegaan alsmede het plaatsen van onze prachtige keuken. De keuken is vakkundig gemonteerd en netjes afgeleverd. Omdat we na het plaatsen van de keuken op vakantie zouden gaan is Thelco eerder bij ons thuis gekomen voor de inspectie op de oplevering van de keuken. Hierbij noteerde Thelco een aantal kleine gebreken waarvoor hij materiaal moest bestellen zodat deze gemaakt konden worden. Na onze vakantie heb ik Thelco, conform afspraak, gemaild en kort daarna zijn de monteurs gekomen die de kleine gebreken hebben gerepareerd. Reddy keukens kan ik dan ook zeer aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Lefeber op zondag 12 dec 2021 21 | vestiging Katwijk ZH
Van een prettig adviesgesprek naar een erbarmelijk gemonteerde keuken en keuken van zeer matige kwaliteit. Extra kosten moeten maken en nog te maken omdat er geen vertrouwen is in hun bijdrage aan de oplossing of gevraagde service. Daarom eieren voor ons geld gekozen om geen zaken meer met deze partij te willen doen. Verspilde energie!
Reactie of foto toevoegen
“Nuttige adviezen en niet opdringerig”
Door Van diermen op vrijdag 22 okt 2021 21 | vestiging Heteren
Er werd meegedacht en er werd niets opgedrongen. We kregen ook nuttige adviezen voorzaken waar we zelf niet aan hadden gedacht. Prima prijzen- met meerdere concurrenten vergeleken- en geen gepingel. Gewoon vaste prijzen. Kwaliteit-staat er nu 4 jaar- uitstekend. Nazorg idem
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over nalevering kast”
Door J.R.van Doornik op vrijdag 8 okt 2021 21 | vestiging Alkmaar
Na een keuken gekocht te hebben, bestellen we een dure kast van 1250 euro na voor in de woonkamer. Die krijgen wij net als een Ikea kast bezorgd, niet gemonteerd dus. Er mankeerd een hoop aan en wil de verkoper wel delen vervangen maar niet monteren, voor ons dubbele kosten dus, kosten die hij kan declareren bij de fabrikant. Voelen ons bedondert.
Reactie of foto toevoegen
“Achteraf niet klantgericht”
Door Victor op maandag 6 sep 2021 21 | vestiging Alkmaar
2 jaar geleden hebben we onze keuken gekocht bij Reddy keukens. Voor de deal was gesloten waren ze vriendelijk en zeker niet opdringerig. Helaas is er nadien weinig van klantvriendelijkheid te merken. Een groot nadeel is dat ze de montage uit besteden aan zzp'ers. Als er problemen ontstaan na de montage kunnen ze het afschuiven op de zzp'er. Dat deden ze dus ook bij ons. Ongeveer een maand geleden deed onze Bosch vaatwasser het niet meer. Na een telefoontje met reddy keukens kreeg ik te horen Bosch te moeten bellen. Telefoonnummer kon ik op internet wel vinden zeiden ze. Een Bosch monteur kwam bij ons langs en gaf al meteen aan dat er een montage fout was gemaakt. Kosten 220,-. Na veel mails te hebben gestuurd en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd. Garantie op montage duurt 1 jaar! Ze willen ons totaal niet tegemoet komen. Nou lekker dan, garantie, kwaliteit, zo genaamde Duitse degelijkheid. Dus niet. Volgende keer kopen we onze keuken in Duitsland.

Aanvulling ontvangen 6 september 2021. Dan denk je voor een mooie prijs een keuken te hebben gekocht, komt daar nog eens extra 1500,- aan montage kosten bij. Van goedkoop naar duurkoop.
Reactie of foto toevoegen
“Goed gevoel is terecht”
Door Tzachi Fis op dinsdag 24 aug 2021 21 | vestiging Amsterdam
De eigenaar van Reddy, Nermin, heeft ons uitstekend geholpen en van advies voorzien. Hij dacht mee met alles, van de hoogte van het werkblad tot het afraden van open kastjes onder de planken omdat Nermin door zijn jarenlange ervaring weet dat die op den duur gaan hangen. Nermin is het persoonlijke aanspreekpunt van het begingesprek in de winkel, tot tussentijds alle vragen per telefoon, en hij kwam de keuken ook zelf monteren. Dat heeft hij uiteindelijk gedaan. De kastjes, apparatuur en werkblad: alles is perfect gemonteerd en van hoge kwaliteit. Geen beschadigingen. Ik kan Reddy keukens zeker aanbevelen. Het goede gevoel dat je hebt na het eerste gesprek? Dat gevoel is terecht.
Reactie of foto toevoegen
“Afwerking nog niet klaar”
Door Gertjan op vrijdag 16 jul 2021 21 | vestiging Doetinchem
Ik heb mijn keuken op aanraden van mijn zus bij Reddy Doetinchem gekocht. Timo, een oude bekende heeft mij de keuken verkocht, prima maar helaas vertrok hij naar een andere vestiging. Perry zou de rest afhandelen en toen begon het. Hij zou op komen meten. Eerste x kon ik niet dus nieuwe afspraak gemaakt. Op zaterdag tussen 17.00 en 18.00 zou hij komen ....om 19.00 belde hij dat hij nog met een klant zat, of hij op zondag mocht komen .....Zondag niemand gezien, ....op dinsdag om 14.00 toch maar eens gebeld......hij was het vergeten .....Namens Reddy zou voor mij elektricien en stukadoor geregeld worden. 2 weken voor plaatsing toch maar eens gebeld wanneer dat zou gebeuren, moest zelf elektricien maar bellen ..... Maandagochtend om 7 00 ging de bel .....uuuuh hallo ik ben de stukadoor .....tja fijn om te weten maar keuken is daar nu nog niet gereed voor. Op donderdag rond 18.00 zou keuken geleverd worden. 15 00 telefoon, kunnen we nu komen .....nee ik ben aan het werk, afspraak was 18.00 .....0k komen we om 19.00. 18.00 telefoon ....uuuh kunnen we morgenvroeg komen? .Keuken geleverd maar mis nog kookplaat en oven, wordt nog dezelfde dag met koerier gebracht. Krijg 2 vaatwasser, zou geruild worden maar wordt alleen opgehaald dus geen oven en kookplaat. Wordt morgen, dinsdag, vrijdag, volgende week geleverd......Eindelijk de oven, nog geen kookplaat. Na 3 weken toch monteurs zelf gebeld om alvast oven te plaatsen (eet al 3 weken frituur) Kookplaat geleverd bij Reddy keukens maar moet nog onderdeel vervangen worden ...moet nog even geduld hebben. Na 2 maanden eindelijk de kookplaat geplaatst, nog wel een onderdeel te vervangen, nog geen tijd om afwerking keuken te doen plus de x -poot onder de bar te plaatsen .....nu 16 juli (keuken geplaatst op 14 februari) is er nog steeds geen poot geplaatst, en is de afwerking niet gedaan. Perry reageert niet op mails, zegt dat ie terug belt is telefonisch niet bereikbaar. Volgens hem liggen alle problemen aan de leveranciers, monteurs die geen tijd hebben of ziek zijn .....iedereen doet het maar ......zeg het maar.......
Reactie of foto toevoegen
“Zeer teleurgesteld”
Door Marijke Smit op zondag 4 apr 2021 21 | vestiging Vianen UT
11 september 2020 gesprek gehad bij Reddy keukens in Vianen met Bart van Velsen en hij heeft tekening gemaakt voor mijn nieuwe keuken. 21 September is de keuken besteld volgens tekening. De keuken moest vooraf betaald zijn, anders werd hij niet getransporteerd (waarschuwing: doe dit nooit!!).
16 december werd de keuken bezorgd en 17/18 geplaatst door een externe partij: Jacques Boekhout Installatiebedrijf en dochter Zoë, het leidingwerk en stopcontacten etc. werd gedaan door een elektricien Robz Installatietechniek, die weer voor Boekhout werkt. Helaas werden er diverse onderdelen fout geleverd, wat kastjes moesten zijn waren lades, wat 2 lades moesten zijn waren 3 lades, spatplaat achter de kraan werd in 3 stukken geleverd (dus met 2 naden in het midden), filter voor afzuigkap ontbrak. De deur waar de semi handgrepen op door zouden lopen werd zonder de semi handgrepen geleverd. Opnieuw bestellen zou weer 8 weken duren. Na diverse vervelende telefoontjes tot overeenstemming gekomen dat de 3 lades (2 grote lades en 1 lade voor bestek) zouden blijven zitten, en dat de lades wat 1 kastje zou moeten zijn ook mochten blijven zitten. Hiervoor kwam Bart van Velsen mij enigszins financieel tegemoet. Maar opnieuw moest er een spatrand uit 1 stuk worden besteld, kastje waar de semi handgrepen op door zouden lopen moest opnieuw besteld worden. Keuken kon dus niet worden afgemaakt. De elektricien ging bij het boren van het eerste stopcontact dwars door mijn muur, waardoor ik nu in de slaapkamer nog een groot gat in de muur heb. Daarnaast had hij de draden en de transformator behorende bij de lampjes onder de kastjes in de keuken, gewoon boven op de kastjes gelegd. Hij dacht ook totaal niet mee over wat de beste plek zou zijn voor de stopcontacten. Na 3x gebruik van de oven, spatte de glaswand van de ovendeur in 1000 stukjes, gebeld met Reddy keukens en er zou een nieuwe worden besteld. Bij levering van de nieuwe deur bleek ook deze tijdens het vervoer stuk te zijn gegaan.
1 Maart werd de nieuwe spatrand uit 1 stuk geleverd en kwam het deurtje waar de semi handgrepen op door zouden lopen in 3 plaatjes die met ijzeren beugeltjes aan de achterkant werden vastgemaakt (zeer lelijk !!) Heb geëist dat het kastdeurtje weer terug werd gehangen, dan maar zonder doorlopende handgrepen. De filter voor de afzuigkap werd na 3 x vragen eindelijk geleverd. Al met al een zeer teleurstellende ervaring met Reddy keukens Vianen. De keuken is niet geleverd volgens de tekening. Zoveel frustratie over niet meedenken, verkeerde leveringen etc. En geen telefoontje of bos bloemen voor alle ellende die ik heb gehad.
Reactie of foto toevoegen
“Hoop teleurstelling”
Door Muriël Romijn op donderdag 21 jan 2021 21 | vestiging Wormerveer
Wij dachten onze droomkeuken uitgezocht te hebben bij Reddy Keukens in Zaandam. De afhandeling qua plaatsen wordt gedaan door Floris Keukens. Als consument wordt je hier absoluut niet blij van! Onze keuken is geplaatst, maar ik zit al 2 maanden tegen een keuken aan te kijken die maar voor de helft af is. De nazorg is SLECHTER dan slecht. De communicatie is BAGGER. Beloftes over terugbellen en afspraken inplannen voor het afmaken van de keuken worden NIET nagekomen. En wanneer we zelf voor de zoveelste keer bellen om onze onvrede te uiten worden we ronduit onbeschoft te woord gestaan en wordt er glashard gelogen. Bespaar jezelf een hoop teleurstelling en frustratie en zoek een andere zaak om jouw droomkeuken vandaan te halen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door Familie Verver op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Alkmaar
Samen met Harm Stikker van Reddy keukens Alkmaar hebben wij een plaatje van een keuken samengesteld. Wij zijn diverse keren in de showroom geweest om alle mogelijkheden te bekijken en dit uit te laten werken. Elke keer werden wij met veel geduld geholpen door Harm. Al onze wensen zijn op een goede manier uitgewerkt, ook het aanrechtblad wat door moest lopen in de vensterbank. Soms moet je ook wel eens een beetje geluk hebben. Want toen wij de keuken aan het bestellen waren werd toevallig een keukenmontage door een klant doorgeschoven naar volgend jaar, hierdoor kon onze keuken in week 51 gemonteerd worden. Keukenmonteur Ron (Rondek) heeft dit op een fantastische manier uitgevoerd, ondanks alles wat maar scheef kon zijn in ons huis is het eind resultaat geweldig. Wij zijn super blij met dit mooi pronkstuk!
FOTO VAN FAMILIE VERVER
+ Toon extra foto van Familie Verver
Reactie of foto toevoegen
“Installatie en aankoop gescheiden”
Door G. Contant op zaterdag 14 mrt 2020 20 | vestiging Alkmaar
De kwaliteit van de keuken lijkt redelijk. Het probleem bij Reddy is dat installatie en aankoop keuken twee aparte partijen zijn. Wij hadden een half jaar na aankoop een lekkage van het installatiewerk, waardoor een kast vervangen moest worden. Deze kosten zijn - ondanks toezegging installateur Schiphof - voor eigen rekening. Het keukenblad gaf ook een probleem, dat is keurig verholpen omdat dit te verhalen was op de producent. De bij aankoop gedane belofte dat er 1 aanspreekpunt is klopt dus niet. Fouten worden ontweken zo is onze ervaring, mits te verhalen op een ander.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Wouter op dinsdag 17 dec 2019 19 | vestiging Wormerveer
Meer dan twee jaar geleden hebben wij bij Reddy in Zaandam een nieuwe keuken gekocht. Verkoper Richard heeft ons uitstekend geadviseerd en nergens het gevoel gegeven dat we gedwongen werden te kopen. De installatie van de keuken verliep niet geheel probleemloos, maar dat lag zeker niet aan Reddy of de monteurs. Alles netjes opgelost en de keuken ziet er prachtig uit. In december 2019 ontstonden er plotseling bultjes bij de handgrepen en onderaan sommige deurtjes, dus even contact opgenomen met Reddy daarover. Er werd direct een afspraak ingepland en de monteur stond binnen een week voor de deur. Het was duidelijk; dit hoort niet zo, dus was er maar één remedie: alle frontjes (ook de nog goede) vervangen. Geen gezeur over garantie en eventuele uitzonderingen daarop, maar gewoon maximale service. Daar kan menig bedrijf nog een puntje aan zuigen! Alle vertrouwen dus in Reddy, de service en de kwaliteit van hun product!
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk”
Door Bas Kornalijnslijper op zaterdag 14 dec 2019 19 | vestiging Wormerveer
We wilden een speciale kleur, een spoelgedeelte en een kookeiland. We hebben dit rechtstreeks met de manager, Richard, geregeld. Er wordt goed geluisterd, meegedacht en het resultaat mag er zijn. Een paar kleine service punten worden binnenkort opgelost. Maar deze hoogglans safraan keuken van het merk Brigitte is top. De passtukken bij hoge kasten zijn wat vreemd, maar door wat losse onderdelen extra te bestellen ziet het er veel mooier uit. Zeer goede en geduldige monteur. Deze is niet van Reddy, maar verstaat zijn vak uitstekend. Deze Brigitte keuken is van een hogere klasse en kan zich meten met een Siematic. Geen rare prijsafspraken, maar direct de prijs. Dan is het ja of nee. Je krijgt meteen alles mee na een vrijblijvende offerte en je wordt niet meer gebeld oid met andere prijzen, kortingsacties. Gewoon duidelijke taal.

Aanvulling ontvangen 16 december 2019: De keuken is prima afgeleverd en gemonteerd. De monteur heeft alles met ons in overleg gedaan.
FOTO VAN BAS KORNALIJNSLIJPER
+ Toon extra foto van Bas Kornalijnslijper
REACTIE VAN BAS KORNALIJNSLIJPER
Eiland met Siemens apparatuur en Baumann afzuigkap
+ Toon extra foto van Bas Kornalijnslijper
+ Toon extra foto van Bas Kornalijnslijper
Reactie of foto toevoegen
“Onprofessioneel”
Door AB op zaterdag 2 nov 2019 19 | vestiging Helmond
Na 8 maanden is eindelijk de keuken af. In januari 2019 besluiten we na meerdere keukenspeciaalzaken te hebben bezocht, terug te gaan naar Reddy keukens ,in Helmond. We hadden daar een goed gevoel en Hans ging mee in onze denk wijze, wat wij erg fijn vonden. Er waren verschillende afspraken gemaakt en de handtekening was gezet, de keuken zou in februari 2019 geleverd worden. Na 6 weken krijgen we een mail of dat we het restende bedrag wilde betalen, dit was echter niet de afspraak, wij zouden alles betalen als de keuken geleverd was. Dit was volgens Hans niet waar, deze afspraak was nooit gemaakt. Na verschillende mails en telefoontjes kwamen we tot een oplossing de keuken werd geleverd echter zonder de vaatwasser. Deze zou niet op voorraad zijn als dus Hans. We betaalde nadat de keuken was geleverd alleen niet het hele bedrag want de vaatwasser was nog niet geleverd. Nadat wij een deel hadden betaald was in een keer de vaatwasser binnen, en deze werd dan ook geleverd. De keuken werd geleverd met een foute koelkast kast, op deze kast hebben we langer moeten wachten dan de hele keuken bij elkaar. De keuken wordt maar half afgewerkt missen van een achter wand in de kast, plank in de kast, lade meenemers enz. Nadat de koelkast kast binnen was zijn er verschillende afspraken gemaakt om te leveren. Maar helaas op de afgesproken leverdagen kwam niemand of de dagen werden op het laatst afgezegd. Uiteindelijk werd de koelkast kast geleverd, echter men heeft niet de goede spullen bij waardoor ze niet alles kunnen afmaken. Weken gaan weer voorbij. Verschillende mails gestuurd maar deze worden niet gelezen en niet beantwoord. Na verschillende telefoontjes is Hans nooit aanwezig. Zijn collega moet alles oplossen en die weet naar zijn zeggen nergens van. Voor ons is er dan ook een zeer slechte communicatie onderling of ze doen maar als of ze niets van elkaar weten. Ze schuiven de problemen allemaal naar de klant toe. Nu is het november en eindelijk kunnen we genieten van onze nieuwe keuken. Wij adviseren dan ook koop nooit een keuken bij Reddy keukens Helmond, hoe mooi alles in het begin ook was zo slecht is alles nadat je je handtekening hebt gezet. Het onprofessionele gedrag van Hans is met geen pen te beschrijven.
Reactie of foto toevoegen
“Hoe koop je een keuken”
Door René Coenen op zaterdag 29 jun 2019 19 | vestiging Vlaardingen
Het kopen van een nieuwe keuken moet een feest zijn. Het moet een fijn samenspel zijn waarbij de verkoper zijn kennis en kundigheid inbrengt in de totstandkoming van een keuken waar de koper meer dan 100% tevreden mee wordt. Waarbij iedere ochtend bij het zien de keuken u een glimlach op het gezicht tovert. Als koper van 3 keukens tot nu toe, ben ik helaas ook bij keukenverkopers geweest, die er vooral op uit waren om enerzijds zo snel mogelijk een handtekening te krijgen onder een voorlopig ontwerp en anderzijds een zo hoog mogelijke prijs (lees winst) te maken. Hiervoor werd niet geschroomd om druk te zetten, omdat er alleen vandaag een speciale korting van wel € 500 was of omdat de afzuigkap vandaag gratis was wanneer er nu werd getekend. Wat een lariekoek! Niet serieus nemen! Weglopen is mijn devies! Maar naar welke keukenzaak dan wel toe te gaan? Vaak is het luisteren naar ervaringen van familie en vrienden een goede eerste stap. Zo selecteer je er een aantal. Maar bedenk dat de ervaringen van familie en vrienden niet altijd zullen aansluiten bij jouw eigen verwachtingen van een keuken. Ga daarom wel naar deze keukenzaken toe om je te oriënteren wat er zoal te koop is. Bepaal daarna je eigen wensen. Heb je deze op een rijtje, ga dan het gesprek met de deskundige keukenverkoper aan.

Ik kwam eigenlijk bij toeval bij John Kuijpers van Reddy Keukens in Vlaardingen op een zaterdagmiddag terecht omdat ik wist dat op het winkelcentrum Hoogstad een keukenzaak zat, waar ik een jaar of 2 daarvoor een nieuwe afzuigkap voor mijn bestaande keuken had gekocht. Eenmaal voor de deur bedacht ik me dat volgens mij de zaak vroeger anders heette. Wat betreft de soort keuken wist ik intussen precies wat ik wilde. Hoogglans wit met een diepzwart granieten blad. Ook ik ben tenslotte een gemiddelde Nederlander van dertien in een dozijn! Ik zag een verkoper in de zaak zitten die klanten in gesprek was. "Dan maar rustig rondkijken of er iets aansluit bij wat ik wil", dacht ik . De verkoper zag mij rondlopen en rondkijken en besloot toch even naar mij toe te komen en zich te excuseren dat hij in gesprek was en mij niet nu kon helpen. Hij zei ook graag met mij willen praten op een ander moment. Kijk, van zoiets word ik blij! Dat is ondanks dat iemand geen tijd heeft, er toch even aandacht wordt geven. Ik besloot daarop op een andere dag terug te komen. Wedt trouwens nooit op één paard. Tegelijkertijd had ik daarom een gesprek bij een andere keukenzaak (je hoeft die beide keukenzaken niet te vertellen dat je dit doet; ze snappen dat in het algemeen heus wel), waar ik om precies dezelfde soort keuken vroeg. Naar wat later bleek had deze keukenverkoper (trouwens ook een heel sympathieke man) waarschijnlijk het idee dat ik heel vermogend moest zijn, omdat zijn prijs meer dan het dubbele was van de prijs die ik kreeg van Reddy Keukens. En ja, ik weet dat er verschil in kwaliteit kan zijn. Maar zoveel kwaliteit méér vroeg ik niet om. En daarnaast; mensen die geld hebben, hebben dit wellicht gekregen omdat ze het slecht kunnen uitgeven. Dus of je nu veel of weinig geld hebt. De insteek is dat je niet teveel wilt uitgeven! Ik vertelde deze verkoper dat hij in mijn ogen nu meer dan 50% korting moest geven om een acceptabele offerte uit te brengen. En wanneer hij dat ook zou doen, hij volstrekt ongeloofwaardig bij mij zou worden. De verkoper begreep dat hij zijn troef had gespeeld en verloren. Een mea culpa volgde niet en het contact stopte daarna.

Er volgde nog vele gesprekken over het ontwerp van de keuken met John Kuijpers. Ik wilde alles weten. Het is echt een ziekelijke eigenschap van mij. Zo van, op welke hoogte komt de oven? En dan vragen waar hij in zijn showroom een oven op die hoogte heeft. Om daarna zelf te controleren of dit niet te hoog is. Ik kan iedereen verzekeren, er is niets vervelender dan een gloeiend hete ovenschaal uit een oven halen die te hoog staat. Dan moet je op je tenen staan. Dat is niet handig! Hoe hoog moet het blad van de keuken komen? Niemand wil met een gekromde rug aan het aanrechtblad staan om de sperzieboontje te doppen. Hoe hoog moet de afzuigkap komen, zodat ik zonder mijn hoofd niet schuin moet knikken om op de achterste pan te kunnen kijken. Ik wilde graag een apothekerskast. Maar niet een waarin alle potjes rammelden tijdens het dichtdoen. Laat maar zien John, zei ik dan. En zo waren er zovele onderwerpen. Ik wilde alles zelf testen. En John begreep het. Toen ik eens aan hem vroeg of hij mij niet een vreselijke zeikerd vond, antwoordde hij dat hij het geweldig vond. Dat we niet bezig waren een keuken samen te stellen. Dat we bezig waren mijn keuken samen te stellen. En dat hij daarin een bijdrage leverde door zijn expertise op mij over te brengen. En hij durfde ook te zeggen dat ik met beide benen op aarde moest neerdalen, wanneer ik helemaal op hol sloeg.
John, wij samen hebben mijn droomkeuken verwezenlijkt. Ik ben er nog iedere trots op wanneer ik in de keuken kom. Dank je wel.

Voor de duidelijkheid. De achterwand heb ik zelf bedacht en laten maken. De digitale foto van de haven van Maassluis heb ik gevonden op internet en daarna gekocht van fotografe Nancy de Ridder. Deze heb ik daarna geconverteerd naar zwart/wit, bijgesneden en in 2 delen opgedeeld. De foto is daarna op folie geprint en gelamineerd tussen 2 glasplaten.
FOTO VAN RENÉ COENEN
Keuken met havenzicht
REACTIE VAN EMILE HERMKENS
Mooi idee voor een foto als achterwand. Vertel me eens precies hoe ik dat moet doen s.v.p. Hartelijk dank.
REACTIE VAN W.J.
Is de montage ook door Reddy keukens gedaan en is dat helemaal goed gegaan?
Reactie of foto toevoegen
“Loze beloftes”
Door Fam. Van Halderen op woensdag 22 mei 2019 19 | vestiging Amsterdam
Eind december 2018 na goed advies van de verkoper de keuken gekocht. Deze is eind februari 2019 geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat de bestelde schouw verkeerd geleverd was, volgens Reddy door een fout bij de leverancier. Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Het werd zo benadrukt dat de fout niet bij Reddy ligt dat we zelfs daarna zijn gaan twijfelen. Hierna begon echter de ellende. Wij hebben keer op keer het initiatief moeten nemen om te informeren hoe de stand van zaken is. Uiteindelijk kregen we het goede nieuws dat op 28 maart de juiste schouw en een beschadigd frontje vervangen wordt. Dus 28 maart vrij genomen, komt geen monteur opdagen. Na telefonisch overleg bleek er een miscommunicatie te zijn tussen de backoffice en de monteur. Nieuwe afspraak gemaakt voor 17 april. Deze dag kwam de monteur keurig volgens afspraak, zonder schouw. Na heen en weer bellen bleek de schouw en het frontje zoek te zijn!! Wederom excuses en de belofte dat ze het gaan oplossen. Echter allemaal loze beloftes. Wederom hebben wij regelmatig het initiatief moeten nemen. Je wordt op geen enkele manier op de hoogte gehouden. Je voelt je totaal niet serieus genomen. Inmiddels is de schouw al 2 weken binnen en we zouden gebeld worden om een afspraak te maken. Dit is nog steeds niet gebeurd. Het zou niet eerlijk zijn om 1 ster te geven omdat de kwaliteit van de keuken en het adviesgesprek goed zijn. Maar als we het over communicatie, nazorg en klachtafhandeling hebben dan is 1 ster nog te veel.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer ontevreden”
Door Jan op maandag 1 apr 2019 19 | vestiging Helmond
Vorig jaar keuken aangeschaft hier. In eerste instantie heel goed gevoel bij voornamelijk eigenaar Hans en meteen de zaak gedaan. De tijd hierna is met geen pen te beschrijven, afspraken werden niet nagekomen, nooit gemaakte afspraken worden via mail bevestigd om zich in te dekken, keuken te laat, monteur weggelopen vanwege missend klemmetje werkblad, noodkeukentje te laat geleverd en niet aangesloten, en uiteindelijk niet alles gekregen zoals het op de factuur beschreven staat en ook is ingemeten! Hoe positief het allemaal begon in de showroom, zo'n slechte nasmaak hebben wij er aan overgehouden. Blijf er weg, of dek je goed in door bijvoorbeeld niet alles te betalen voor dat het ook daadwerkelijk staat! Jammer want de keuken zelf is van prima kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Gerben Gerritsen op woensdag 27 feb 2019 19 | vestiging Lelystad
Na een lange zoektocht langs tal van keukenzaken zijn we uiteindelijk, via via, Bij Sjoerd terecht gekomen. Hij was de eerste die echt bij ons thuis gekomen is om de situatie te bekijken en onze wensen in kaart te brengen. Na wat kleine aanpassingen waren wij uiteindelijk de eerste verkochte keuken voor Reddy Keukens in Lelystad! Erg bijzonder. We raden aan om eens bij Sjoerd te gaan kijken!

Aanvulling ontvangen 27 februari 2019: De keuken is gekocht eind november. 2 weken geleden is hij geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Toezeggingen niet waargemaakt”
Door DV op zaterdag 12 jan 2019 19 | vestiging Amsterdam
Reddy Amsterdam: Waarom 1 ster? Omdat meerdere dingen zijn toegezegd, maar niet zijn waargemaakt. Voor verkeerd adviezen van de verkoper nemen ze geen verantwoordelijkheid en alle 4 de apparaten hebben problemen gegeven of zijn anders geleverd. Het eerste ontvangst was goed. We hebben een eenvoudige keuken naar tevredenheid besproken. Een paar weken later zijn wij terug gekomen om de keuken te bestellen. Het ontvangst verliep anders. De prijs voor de eerder besproken keuken was ineens 400 euro duurder. Ook de achterwand, passtuk voor de zijkant en nog een paar dingen ontbraken ineens. Later kwam hij hierop terug en was de prijs en keuken toch zoals eerder besproken. Uiteindelijk is de offerte voor de keuken gemaakt. Bij thuiskomst bleek het een en ander niet te kloppen, zoals wederom de ontbrekende achterwand, de koelkast zonder vriesvak (i.p.v. met vriesvak) en nog een paar dingen. Hier heb ik een mail over gestuurd. Hier werd zeer onvriendelijk telefonisch op gereageerd. Hij erkende wel de fout van de koelkast, maar wilde het alleen aanpassen naar een ander, minder energie zuinig type. Ook probeerde hij te beweren dat de achterwand etc. wel op de offerte zou staan. Na veel moeite is het toch bevestigd. Daarna heb ik een nieuwe tekening van de keuken gekregen. Op de nieuwe tekening bleek ineens dat de front van de combi-magnetron anders was, van een goedkoper model. Hierop heb ik voor de zekerheid nog een mail gestuurd of ik wel het juiste apparaat zou krijgen. Ruim een maand later kwam een telefoontje dat de achterwand vanwege een nieuwe wet meer geleverd kon worden. We kregen 2 opties: verdiept keukenblad met 200 euro meerprijs of de keuken zonder achterwand. Helaas werd er geen moeite genomen om mee te denken dat ''mijn keuken'' (een keuken met een identiek achterwand als aanrechtblad) niet meer geleverd kon worden. Er was geen tegemoetkoming voor de meerprijs mogelijk. Ik heb zelf meerdere opties voorgesteld, zoals een plaat achter het fornuis, maar geen enkele optie was bespreekbaar. Na meerdere telefoontjes en veel boosheid (lees schreeuwen) van Reddy Amsterdam was het bij nader inzien wel mogelijk om een plaat achter het fornuis te leveren. Uiteindelijk wordt na 3 maanden de keuken geleverd. Mijn voorgevoel blijkt te kloppen: Toch de verkeerde magnetron (is na een telefoontje wel opgelost), geen spoelbak en andere handgrepen. Daarnaast waren de gaten voor de handgrepen tot mijn schrik al voorgeboord. Bij het tweede gesprek was door de verkoper gezegd dat dit pas bij montage ter plaatse geboord zou worden. Ik ben absoluut niet blij zoals het midden op de deur is gemonteerd. Ook zou er op de hoek van het aanrechtblad, naast de wasmachine een steunplank komen. Een van de zoveelste beloften die niet is waargemaakt. Het aanrechtblad steunt nu op een paar simpele schroefjes. Daarnaast is het inmeten niet nauwkeurig gebeurd. De achterwand is tekort besteld. Ik heb 3 maanden langer gewacht op de juiste achterwand. Navraag over een indicatie van de verwachten levertijd worden keer of keer niet beantwoord. Door het ontbreken van de achterwand was er ook nog geen stopcontact in de keuken aanwezig. Dat er dingen mis kunnen gaan is begrijpelijk en vind ik ook geen probleem. Maar bewust een mooi verkooppraatje houden en je bedonderen vind ik niet acceptabel.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kan beter”
Door ZH op maandag 20 aug 2018 18 | vestiging Katwijk ZH
Eerste afspraak en indruk was goed en voelde vertrouwd, en uiteindelijk was/is de geplaatste keuken ook prima.

Echter wel op een aantal puntjes te verbeteren: communicatie.
1. Er dient betaald te worden vlak voor de levering. Prima, maar er kwam geen melding daarvan, en we moesten zelf contact opnemen met Reddy.
2. We hadden de pech dat een onderdeel niet geleverd was.
Reddy nam geen contact op met ons om de stand van zaken te melden. Telkens moesten wij navraag doen wanneer het geleverd zou worden. Een aantal keer werd zelfs het verkeerde onderdeel geleverd. We kregen ook een keer te horen dat het geen prioriteit had (!); we hadden tenslotte al betaald, dus ja.

Uiteindelijk, na 4 maanden was het (eenvoudige) onderdeel geleverd en gemonteerd.
Wederom, geen bericht of een 'sorry' of wat dan ook van Reddy. Wij vinden dit echt niet kunnen. En wij moesten telkens contact opnemen met Reddy, omgekeerde wereld. De keuken is prima, maar de weg daar naar toe en de klantenservice/communicatie was niet best (in ons geval). Dus als Reddy (Katwijk) iets moet verbeteren, dan is het de communicatie. Hou de mensen op de hoogte, laat je gezicht eens zien of laat eens wat horen. Het is niet erg dat er een nalevering is of iets niet goed is, maar hou wel de mensen op de hoogte. Misschien een tip voor de koper: beding een bedrag dat pas betaald wordt bij volledige levering van de keuken (10% ofzo).
Reactie of foto toevoegen
“Ging mis”
Door Nanninga op zaterdag 14 apr 2018 18 | vestiging Wormerveer
Keuken gekocht. Na tekenen offerte gaat het mis. Verkeerde maten voor spattende. Aangeboden ovens die niet meer in productie blijken te zijn. Dag voor installeren om 1900 uur s'avonds bellen dat monteur ziek is en er niet geïnstalleerd kan worden. Uiteindelijk na veel moeite een dag daarna wel. De installeerde hangen vervolgens deurtjes en apothekers kast scheef op. Afzuigkap die wij besteld hebben blijkt niet de verlengde deel te hebben. Bij navraag blijkt dat bij dit model ook niet te kunnen, terwijl wij dit expliciet hebben gevraagd. Dus moet er een andere afzuigkap in. Onze uiteindelijk bestelde oven blijkt nog niet van de productielijn te zijn en gaat nog twee maanden duren. Uiteindelijk krijgen wij de oven begin december 5 1/2 maand na installeren. Wel hebben wij van tijdelijke oven gebruik kunnen maken. Koelkast die blijft condenseren. Uiteindelijk dus in december keuken af. Als compensatie voor nalatigheid wordt er een dinercheque en grillplaat aangeboden. Deze zou begin 2018 persoonlijk gebracht worden. Nu eind april na meerder keren netjes erom gevraagd te hebben wordt je weggewuifd met een zoek het uit! Schandalig! Waarom dan matig en niet slecht, ik heb mijn keuken en daar ben ik blij mee, maar wat een beroerde organisatie en service!
Reactie of foto toevoegen
“Beste prijs”
Door Y. Keereweer op donderdag 8 feb 2018 18 | vestiging Veen
Na omzwervingen langs meerdere keuken leveranciers vonden we bij Reddy de beste prijs, voor de door onze keuken. Gewoon een normale prijs zonder gezeur over aanbiedingen en kortingen waarvoor meteen getekend moet worden, waarmee we bij anderen meer dan eens belaagd waren. Belangrijker is dat onze keuken mooi geïnstalleerd werd. Ondanks dat het een kleine keuken was, werd alle moeite gedaan om alles goed voor ons te regelen en er was door Reddy controle achteraf. Veel later vonden we nog een kleine tekortkoming, dat zonder problemen verholpen werd.
Wij zijn dik tevreden met de prijs en service
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Michiel op zaterdag 18 nov 2017 17 | vestiging Helmond
Wij zijn ontzettend goed geholpen bij Reddy Keukens Helmond. Wij hadden te maken met de bedrijfsleider Hans en hij heeft ons overal in het traject kundig, snel en prettig geholpen. Vanaf het begin hadden we een goed gevoel. Hans is oprecht en eerlijk en geen gladde verkoper, dat sprak ons meteen aan. De levering en montage van de keuken is zeer goed verlopen. Reddy was zelf nog zeer flexibel op het einde. 2 weken voor de montage wilde wij de datum van plaatsing een week naar achteren schuiven en dat ze hebben ze geregeld voor ons. Wij raden iedereen Reddy Helmond aan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Job op donderdag 10 aug 2017 17 | vestiging Barendrecht
Na een ruime zoektocht naar onze nieuwe keuken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Reddy keukens Barendrecht. Verwarrend is wel dat ik begreep dat elke Reddy keukenzaak een franchise onderneming is. Daarmee is het lastig om Reddy keukens als geheel te beoordelen. Goed, ik spreek dus over Barendrecht. Juist doordat we zoveel aan vergelijk hebben gedaan kan ik met recht zeggen dat het op zijn minst de moeite is om bij deze zaak te gaan kijken. Topkwaliteit keukens en apparatuur, qua prijs scherp en transparant en daardoor interessant. De eigenaar, Christian Twiest, is erg vriendelijk, "down to earth", en deskundig, datzelfde geldt voor zijn collega Aiten. Daarnaast kan ik uit eigen ervaring zeggen dat men ook veel geduld heeft en op geen enkele manier zaken opdringt. Wij hebben uiteindelijk onze keuken bij Reddy Barendrecht gekocht en zijn daar voor wat betreft het hele proces van bestelling, tot levering erg tevreden over, datzelfde geldt voor de kwaliteit. Ook over de aftersales zijn wij in elk geval erg tevreden, ik herken me dan ook niet in hetgeen sommige andere reviewers hebben ervaren. Kortom, 5 sterren van ons!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken niet nakomen”
Door Familie Caelers op maandag 23 jan 2017 17 | vestiging Helmond
Door alle goede recensies over eerlijke prijzen, goede hulpverlening en alle lovende woorden, zijn we bij Reddy keukens Helmond gaan kijken. Inderdaad de prijzen waren netjes, we werden keurig geholpen en alles wat we wilden was mogelijk. Ze namen alle tijd om alles door te nemen en met foto's en al te illustreren. Uiteindelijk daar de keuken besteld....de leverdatum stond vast: 18 april (week 16) zou de keuken geleverd worden en 19 april zou de monteur komen. De vrijdag ervoor had ik nog geen tijd door gekregen, dus ik heb zelf zaterdag aan de bel getrokken. Toen kregen we te horen dat de keuken nog niet in het magazijn stond, dus maandag niet geleverd kon worden...maar geen nood, ze leveren hem gewoon dinsdagochtend en de monteur kan dan meteen aan de slag. Dus wij de rest van de keuken afgebroken in het weekend. Maandagavond werden we gebeld dat hij slecht nieuws had. De keuken was er niet en hij wist niet wat er mis was gegaan. Hij kwam keurig de dag erna praten en bood wel 1000 keer zijn excuses aan. Hij beloofde ons gouden bergen en alles zou goed komen, de fabrikant zou intern niet hebben gereageerd op een mail. 9 mei (week 19) zou de keuken geplaatst worden. In de tussentijd nog verschillende keren zelf achterna gebeld en tot 6 mei wist hij voor 99% zeker dat de keuken geleverd zou worden, maar 's middags bleek het toch weer uitgesteld te moeten worden, want de fabrikant had leverproblemen. Het zou week 22/23 worden. Nadat ik zelf weer in week 21 belde om te informeren, gaf hij aan dat hij nu de definitieve bevestiging had ontvangen en ze gaven aan in week 25 te leveren (donderdag/vrijdag) en dan week 26 te plaatsen (dus 10 weken na de eerste geplande plaatsing). Ik kreeg twee verknipte bestandjes die de bevestiging moesten voorstellen. Het vertrouwen bij mijn man was weg, maar ik wilde ze de kans nog geven. In week 24 een gesprek aangegaan, omdat we niet konden geloven dat als een fabrikant een fout maakt, hij de klant 10 weken langer op zijn keuken laat wachten, dan wordt het een prioriteit. We wilden zien wanneer de keuken besteld was, omdat we daar onze vraagtekens over hadden. Deze informatie was namelijk vakkundig geknipt uit de 2 bestandjes, want dit stond er tussenin. We kregen het niet te zien, maar door de leverproblemen en het feit dat ze wilden gaan stoppen met deze leverancier, had hij liever dat we de keukenovereenkomst zouden ontbinden, terwijl de keuken daadwerkelijk over 2 weken zou komen. We zijn naar een andere keukenzaak gegaan en hebben daar dezelfde keuken besteld, bij dezelfde leverancier.....en leverproblemen, nee hoor! De keuken stond er na 5,5 week, terwijl dit een nieuwe bestelling was. Dus....Als je een eenvoudige keuken wilt, zul je waarschijnlijk aan het goede adres zijn....kwalitatief zijn het prima keukens. Maar als zich problemen voor doen, hou dan rekening met weinig transparantie, (bel)afspraken niet nakomen, veel zelf overal achterna moeten zitten, een fantastisch verhaal en afbellen op het laatste moment.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuken voor goede prijs”
Door Martijn op woensdag 5 okt 2016 16 | vestiging Helmond
Wij hebben nagenoeg dezelfde ervaring als JACQUELINE VAN DEN BOSCH. Alleen wij hebben de achterwand 14 juli besteld en deze is nu helaas nog niet geplaatst! Je krijgt absoluut een deskundige, vriendelijke bediending en een goede keuken voor een goede prijs. Alleen nakomen van leverdata etc is een minpunt.. Ik hoop dat dit verbetert, dan zou ik ze zeker een super beoordeling geven.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gehaald”
Door jordy op vrijdag 23 sep 2016 16 | vestiging Alkmaar
In mijn ogen een supper keuken winkel ik heb zelf me keuken hier gehaald en ik raad iedereen aan om dit ook te doen. De servies is goed eindelijk ook is een winkel dat als je binnen komt lopen er niet 3 man op je nek zitten. dus ik ben heel tevreden voor mooie keukens en mooie prijzen
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Jacqueline van den Bosch op dinsdag 26 jul 2016 16 | vestiging Helmond
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen bij het maken van allerlei keuzes, en heel handig dat je gelijk een 3D plaatje ziet. Ook de prijs was goed (scheelde toch een mooi bedrag tov een vergelijkbare keuken bij een ander bedrijf). Plaatsing ging wat minder soepel helaas. Leidingmonteur vergat een paar aansluitingen, en moest daarvoor terugkomen. Later bleek nog een aansluiting zo onhandig gemaakt dat de keukenmonteur de keuken niet kon aansluiten, dus nog opnieuw een leidingmonteur moeten laten komen. Ook bleek de muur achter de oude keuken niet vlak genoeg (kwamen we pas achter toen de oude keuken eruit was). Gelukkig kon Reddy heel snel een stukadoor regelen, waardoor het plaatsen van de keuken niet heel ver verschoven hoefde te worden. Plaatsen van de keuken ging verder prima (goede monteur). Maar daarna wel nog erg lang (8 weken) moeten wachten tot de achterwanden kwamen (was afgesproken dat die later geplaatst zouden worden, om te zorgen dat het allemaal goed zou passen). Maar uiteindelijk hebben we een hele mooie keuken, en best tevreden over de totale afhandeling. Reddy (Hans) was altijd goed bereikbaar en heeft zijn uiterste best gedaan om te zorgen dat alles soepel verliep.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door c evers op zondag 26 jun 2016 16 | vestiging Helmond
hans heeft ons zeer goed geholpen en komt zijn afspraken goed na. Wij hebben een rechte keuken gekocht en zelf voor een achterwand gezorgd. De monteur had de keuken netjes en redelijk snel gezet kortom wij zijn dik tevreden met de keuken van REDDY , dit is aan iederen aan te raden
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens REDDY Keukens
aAlkmaar (9 ervaringen), Koedijkerstraat 9A, 1823 CR Alkmaar, tel 072 - 210 02 01
bAlphen aan den Rijn , Julianastraat 91, 2405 CG Alphen aan den Rijn, tel 0172 - 74 86 17
cAmsterdam (4 ervaringen), Johan Cruijff Boulevard 222, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 236 25 01
dBarendrecht (1 ervaring), Stockholm 5, 2993 LM Barendrecht, tel 0180 - 84 86 66
eDoetinchem (1 ervaring), Havenstraat 9-03, 7005 AG Doetinchem, tel 0314 - 39 40 74
fEindhoven (19 ervaringen), Hurksestraat 42 16, 5652 AL Eindhoven, tel 040 - 785 73 96
gGroningen (2 ervaringen), Energieweg 13A, 9743 AN Groningen, tel 050 - 850 35 04
hHeerlen (2 ervaringen), Heerlerbaan 66, 6418 CH Heerlen, tel 045 - 851 70 68
iHelmond (9 ervaringen), Engelseweg 232, 5705 AK Helmond, tel 0492 - 33 04 35
jHeteren (2 ervaringen), Muskushouwsestraat 20, 6666 MC Heteren, tel 026 - 474 36 40
kKatwijk ZH (11 ervaringen), Ambachtsweg 5, 2222 AH Katwijk, tel 071 - 760 02 63
lKlazienaveen (3 ervaringen), Mizar 3, 7891 VM Klazienaveen, tel 0591 - 76 91 50
mLelystad (1 ervaring), Ketelmeerstraat 94, 8226 JX Lelystad, tel 0320 - 41 92 01
nSittard , Dr. Nolenslaan 149, 6136 GM Sittard, tel 046 - 436 15 06
oVeen (3 ervaringen), Bagijnhof 19, 4264 AZ Veen, tel 0416 - 74 54 96
pVianen UT (2 ervaringen), Hagenweg 3F, 4131 LX Vianen, tel 0347 - 34 52 67
qVlaardingen (1 ervaring), Gerard Burgerlaan 14, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010 - 820 88 27
rWormerveer (4 ervaringen), Samsonweg 25, 1521 RA Wormerveer, tel 088 - 647 77 20
sZeewolde , Bolwerk 3, 3895 BX Zeewolde, tel 036 - 785 92 56
tZoetermeer , Coppeliaschouw 38, 2726 JB Zoetermeer, tel 079 - 303 17 62
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.