Feedback
6,9

REDDY Keukens

Score uit 27 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
15 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van REDDY Keukens
Een nieuwe keuken kopen op een manier dat jij prettig vindt is mogelijk bij REDDY Keukens. De zoektocht naar een nieuwe keuken begint vaak thuis met verschillende ideeën en wensen.
Alternatieven voor REDDY Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 50 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 365 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,8 uit 147 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,7 uit 359 ervaringen
• Keur Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 334 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 583 ervaringen
• DB Keukens
   
(6 vestigingen) score 9,7 uit 2228 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,7 uit 53 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 27 ervaringen over REDDY Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren15 ervaringen
4 sterren2 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster4 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Erg tevreden”
Door Job op donderdag 10 aug 2017 '17 | vestiging Barendrecht
Na een ruime zoektocht naar onze nieuwe keuken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Reddy keukens Barendrecht. Verwarrend is wel dat ik begreep dat elke Reddy keukenzaak een franchise onderneming is. Daarmee is het lastig om Reddy keukens als geheel te beoordelen. Goed, ik spreek dus over Barendrecht. Juist doordat we zoveel aan vergelijk hebben gedaan kan ik met recht zeggen dat het op zijn minst de moeite is om bij deze zaak te gaan kijken. Topkwaliteit keukens en apparatuur, qua prijs scherp en transparant en daardoor interessant. De eigenaar, Christian Twiest, is erg vriendelijk, "down to earth", en deskundig, datzelfde geldt voor zijn collega Aiten. Daarnaast kan ik uit eigen ervaring zeggen dat men ook veel geduld heeft en op geen enkele manier zaken opdringt. Wij hebben uiteindelijk onze keuken bij Reddy Barendrecht gekocht en zijn daar voor wat betreft het hele proces van bestelling, tot levering erg tevreden over, datzelfde geldt voor de kwaliteit. Ook over de aftersales zijn wij in elk geval erg tevreden, ik herken me dan ook niet in hetgeen sommige andere reviewers hebben ervaren. Kortom, 5 sterren van ons!
Reactie of foto toevoegen
“Beste prijs”
Door Y. Keereweer op donderdag 8 feb 2018 '18 | vestiging Veen
Na omzwervingen langs meerdere keuken leveranciers vonden we bij Reddy de beste prijs, voor de door onze keuken. Gewoon een normale prijs zonder gezeur over aanbiedingen en kortingen waarvoor meteen getekend moet worden, waarmee we bij anderen meer dan eens belaagd waren. Belangrijker is dat onze keuken mooi geïnstalleerd werd. Ondanks dat het een kleine keuken was, werd alle moeite gedaan om alles goed voor ons te regelen en er was door Reddy controle achteraf. Veel later vonden we nog een kleine tekortkoming, dat zonder problemen verholpen werd.
Wij zijn dik tevreden met de prijs en service
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden met alles”
Door Monique op donderdag 14 jan 2016 '16 | vestiging Helmond
Een hele mooie keuken gekocht bij Reddy keukens. Heel erg goed en fijn geholpen. Er is meteen een 3D tekening gemaakt met de door ons uitgekozen keuken.De levering is best snel gegaan en was binnen 8 weken binnen. Hij staat inmiddels en erg tevreden met alles!
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Emmy en Percy van de Sande. op zondag 11 okt 2015 '15 | vestiging Helmond
De ervaring met reddy keukens in is zeer positief vanwege de super vriendelijkheid van Hans van de Wetering en ook de deskundighied van zijn team om hem heen en een zeer goede service van reddykeukens in het algemeen. m.v.g.Percy vande Sande.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door c evers op zondag 26 jun 2016 '16 | vestiging Helmond
hans heeft ons zeer goed geholpen en komt zijn afspraken goed na. Wij hebben een rechte keuken gekocht en zelf voor een achterwand gezorgd. De monteur had de keuken netjes en redelijk snel gezet kortom wij zijn dik tevreden met de keuken van REDDY , dit is aan iederen aan te raden
Reactie of foto toevoegen
“Showroomervaring”
Door P. Tjen op dinsdag 1 mrt 2016 '16 | vestiging Helmond
Wij hebben met Reddy keukens goede ervaring opgedaan bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken. Dhr. v.d. Wetering kon ons met enthousiasme en deskundigheid maar zonder overdreven verkooppraatjes de verschillende keukenmogelijkheden voorschotelen, waarbij hij creatief meedacht met onze wensen en ideeën. De keuze uit materialen, apparatuur en accessoires was ruim voldoende. Diens offerte was zeker ook concurrerend met andere aanbiedingen maar uiteindelijk voor ons niet concurrerend genoeg. Dit neemt niet weg dat we diegenen die op zoek zijn naar een nieuwe keuken kunnen aanbevelen om ook eens Reddy keukens in Helmond te bezoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gehaald”
Door jordy op vrijdag 23 sep 2016 '16 | vestiging Alkmaar
In mijn ogen een supper keuken winkel ik heb zelf me keuken hier gehaald en ik raad iedereen aan om dit ook te doen. De servies is goed eindelijk ook is een winkel dat als je binnen komt lopen er niet 3 man op je nek zitten. dus ik ben heel tevreden voor mooie keukens en mooie prijzen
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken niet nakomen”
Door Familie Caelers op maandag 23 jan 2017 '17 | vestiging Helmond
Door alle goede recensies over eerlijke prijzen, goede hulpverlening en alle lovende woorden, zijn we bij Reddy keukens Helmond gaan kijken. Inderdaad de prijzen waren netjes, we werden keurig geholpen en alles wat we wilden was mogelijk. Ze namen alle tijd om alles door te nemen en met foto's en al te illustreren. Uiteindelijk daar de keuken besteld....de leverdatum stond vast: 18 april (week 16) zou de keuken geleverd worden en 19 april zou de monteur komen. De vrijdag ervoor had ik nog geen tijd door gekregen, dus ik heb zelf zaterdag aan de bel getrokken. Toen kregen we te horen dat de keuken nog niet in het magazijn stond, dus maandag niet geleverd kon worden...maar geen nood, ze leveren hem gewoon dinsdagochtend en de monteur kan dan meteen aan de slag. Dus wij de rest van de keuken afgebroken in het weekend. Maandagavond werden we gebeld dat hij slecht nieuws had. De keuken was er niet en hij wist niet wat er mis was gegaan. Hij kwam keurig de dag erna praten en bood wel 1000 keer zijn excuses aan. Hij beloofde ons gouden bergen en alles zou goed komen, de fabrikant zou intern niet hebben gereageerd op een mail. 9 mei (week 19) zou de keuken geplaatst worden. In de tussentijd nog verschillende keren zelf achterna gebeld en tot 6 mei wist hij voor 99% zeker dat de keuken geleverd zou worden, maar 's middags bleek het toch weer uitgesteld te moeten worden, want de fabrikant had leverproblemen. Het zou week 22/23 worden. Nadat ik zelf weer in week 21 belde om te informeren, gaf hij aan dat hij nu de definitieve bevestiging had ontvangen en ze gaven aan in week 25 te leveren (donderdag/vrijdag) en dan week 26 te plaatsen (dus 10 weken na de eerste geplande plaatsing). Ik kreeg twee verknipte bestandjes die de bevestiging moesten voorstellen. Het vertrouwen bij mijn man was weg, maar ik wilde ze de kans nog geven. In week 24 een gesprek aangegaan, omdat we niet konden geloven dat als een fabrikant een fout maakt, hij de klant 10 weken langer op zijn keuken laat wachten, dan wordt het een prioriteit. We wilden zien wanneer de keuken besteld was, omdat we daar onze vraagtekens over hadden. Deze informatie was namelijk vakkundig geknipt uit de 2 bestandjes, want dit stond er tussenin. We kregen het niet te zien, maar door de leverproblemen en het feit dat ze wilden gaan stoppen met deze leverancier, had hij liever dat we de keukenovereenkomst zouden ontbinden, terwijl de keuken daadwerkelijk over 2 weken zou komen. We zijn naar een andere keukenzaak gegaan en hebben daar dezelfde keuken besteld, bij dezelfde leverancier.....en leverproblemen, nee hoor! De keuken stond er na 5,5 week, terwijl dit een nieuwe bestelling was. Dus....Als je een eenvoudige keuken wilt, zul je waarschijnlijk aan het goede adres zijn....kwalitatief zijn het prima keukens. Maar als zich problemen voor doen, hou dan rekening met weinig transparantie, (bel)afspraken niet nakomen, veel zelf overal achterna moeten zitten, een fantastisch verhaal en afbellen op het laatste moment.
Reactie of foto toevoegen
“Binenlopen = keuken kopen”
Door GH op woensdag 13 aug 2014 '14 | vestiging Helmond
Je bent op zoek naar een keuken en op voorhand heb je al stress: wat gaan we uitgeven? Wat als de offerte duurder is? Tot hoever gaan we afdingen? Wat als we nu moeten beslissen? Is er wel een baas achter waarmee gesproken gaat worden over de prijs? Is het echt een nu-of-nooit-aanbieding? STOP MET STRESSEN! En stap met een gerust hart binnen bij Reddy Helmond! Eigenaar Hans en anders assistente Diane nemen de tiijd voor je om gezamenlijk een keuken te ontwerpen. En na het ontwerp volgt er een prijs. Klaar. Geen gehossel, handjeklap of gemarchandeer: dit is de prijs. Dat het zo simpel kan.
Wil je een andere prijs? Dan zul je andere materialen moeten kiezen. Of een andere uitvoering. Of andere apparatuur. Maar altijd is de prijs de prijs. Hoe gemakkelijk kan het zijn... Na een paar uur met Hans door de showroom te hebben gelopen en rond de tekentafel te hebben gezeten, kwam onze gewenste keuken o paier tot leven. Onze kleur, onze materialen, onze grepen, onze kranen en apparatuur. En wat bleek? Onze prijs! De aftersales zijn ook prima. De keuken is dan weliswaar verkocht, hij moet nog geplaatst. Ook dat traject verloopt prima. De bezorgdienst van Reddy komt op tijd en met grootse omzichtigheid worden de spullen naar binnen gereden. Chapeau!

Het plaatsen gebeurt door vakmensen die hun eigen keukenmontagebedrijf hebben. Je rekent met hen ook apart de montagekosten af (die wel al in de offerte genoemd zijn). In alle rust wordt de keuken geplaatst. Stapje voor stapje, naar wens van de klant. Natuurlijk wordt er doorgewerkt, maar komt het vandaag niet af, dan wordt het morgen. Niets overhaasten. En ook dat geeft vertrouwen. En dan staat 'ie er eindelijk: de nieuwe keuken! Tevreden zo? Is er wellicht een onderdeeltje niet geleverd? Moet er nog iets bijgeteld? Hier is mijn nummer: bel me wanneer nodig. En zo begint het grote genieten! Keuken kopen? Bij Hans van Reddy Helmond binnenlopen!
Reactie of foto toevoegen
“Ging mis”
Door Nanninga op zaterdag 14 apr 2018 '18 | vestiging Zaandam
Keuken gekocht. Na tekenen offerte gaat het mis. Verkeerde maten voor spattende. Aangeboden ovens die niet meer in productie blijken te zijn. Dag voor installeren om 1900 uur s'avonds bellen dat monteur ziek is en er niet geïnstalleerd kan worden. Uiteindelijk na veel moeite een dag daarna wel. De installeerde hangen vervolgens deurtjes en apothekers kast scheef op. Afzuigkap die wij besteld hebben blijkt niet de verlengde deel te hebben. Bij navraag blijkt dat bij dit model ook niet te kunnen, terwijl wij dit expliciet hebben gevraagd. Dus moet er een andere afzuigkap in. Onze uiteindelijk bestelde oven blijkt nog niet van de productielijn te zijn en gaat nog twee maanden duren. Uiteindelijk krijgen wij de oven begin december 5 1/2 maand na installeren. Wel hebben wij van tijdelijke oven gebruik kunnen maken. Koelkast die blijft condenseren. Uiteindelijk dus in december keuken af. Als compensatie voor nalatigheid wordt er een dinercheque en grillplaat aangeboden. Deze zou begin 2018 persoonlijk gebracht worden. Nu eind april na meerder keren netjes erom gevraagd te hebben wordt je weggewuifd met een zoek het uit! Schandalig! Waarom dan matig en niet slecht, ik heb mijn keuken en daar ben ik blij mee, maar wat een beroerde organisatie en service!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Michiel op zaterdag 18 nov 2017 '17 | vestiging Helmond
Wij zijn ontzettend goed geholpen bij Reddy Keukens Helmond. Wij hadden te maken met de bedrijfsleider Hans en hij heeft ons overal in het traject kundig, snel en prettig geholpen. Vanaf het begin hadden we een goed gevoel. Hans is oprecht en eerlijk en geen gladde verkoper, dat sprak ons meteen aan. De levering en montage van de keuken is zeer goed verlopen. Reddy was zelf nog zeer flexibel op het einde. 2 weken voor de montage wilde wij de datum van plaatsing een week naar achteren schuiven en dat ze hebben ze geregeld voor ons. Wij raden iedereen Reddy Helmond aan.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door helmie van lith op vrijdag 13 mei 2016 '16 | vestiging Helmond
Wij hebben onlangs een mooie nieuwe keuken gekocht bij dit mooi bedrijf. Het was zelfs nog gezellig om hier te shoppen.We zijn super tevreden. Goed advies en geen onzin verhalen over korting. Ze geven altijd de laagste prijs..Zo is hun concept. Je weet meteen waar je aan toe bent. Leuke mensen met goede service. Ook de keukenmonteur is een top vakman.Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden. Hans bedankt voor de geweldige service.. Ga zo door. top.
Reactie of foto toevoegen
“Onprofessioneel”
Door AB op zaterdag 2 nov 2019 '19 | vestiging Helmond
Na 8 maanden is eindelijk de keuken af. In januari 2019 besluiten we na meerdere keukenspeciaalzaken te hebben bezocht, terug te gaan naar Reddy keukens ,in Helmond. We hadden daar een goed gevoel en Hans ging mee in onze denk wijze, wat wij erg fijn vonden. Er waren verschillende afspraken gemaakt en de handtekening was gezet, de keuken zou in februari 2019 geleverd worden. Na 6 weken krijgen we een mail of dat we het restende bedrag wilde betalen, dit was echter niet de afspraak, wij zouden alles betalen als de keuken geleverd was. Dit was volgens Hans niet waar, deze afspraak was nooit gemaakt. Na verschillende mails en telefoontjes kwamen we tot een oplossing de keuken werd geleverd echter zonder de vaatwasser. Deze zou niet op voorraad zijn als dus Hans. We betaalde nadat de keuken was geleverd alleen niet het hele bedrag want de vaatwasser was nog niet geleverd. Nadat wij een deel hadden betaald was in een keer de vaatwasser binnen, en deze werd dan ook geleverd. De keuken werd geleverd met een foute koelkast kast, op deze kast hebben we langer moeten wachten dan de hele keuken bij elkaar. De keuken wordt maar half afgewerkt missen van een achter wand in de kast, plank in de kast, lade meenemers enz. Nadat de koelkast kast binnen was zijn er verschillende afspraken gemaakt om te leveren. Maar helaas op de afgesproken leverdagen kwam niemand of de dagen werden op het laatst afgezegd. Uiteindelijk werd de koelkast kast geleverd, echter men heeft niet de goede spullen bij waardoor ze niet alles kunnen afmaken. Weken gaan weer voorbij. Verschillende mails gestuurd maar deze worden niet gelezen en niet beantwoord. Na verschillende telefoontjes is Hans nooit aanwezig. Zijn collega moet alles oplossen en die weet naar zijn zeggen nergens van. Voor ons is er dan ook een zeer slechte communicatie onderling of ze doen maar als of ze niets van elkaar weten. Ze schuiven de problemen allemaal naar de klant toe. Nu is het november en eindelijk kunnen we genieten van onze nieuwe keuken. Wij adviseren dan ook koop nooit een keuken bij Reddy keukens Helmond, hoe mooi alles in het begin ook was zo slecht is alles nadat je je handtekening hebt gezet. Het onprofessionele gedrag van Hans is met geen pen te beschrijven.
Reactie of foto toevoegen
“Hoe koop je een keuken”
Door René Coenen op zaterdag 29 jun 2019 '19 | vestiging Vlaardingen
Het kopen van een nieuwe keuken moet een feest zijn. Het moet een fijn samenspel zijn waarbij de verkoper zijn kennis en kundigheid inbrengt in de totstandkoming van een keuken waar de koper meer dan 100% tevreden mee wordt. Waarbij iedere ochtend bij het zien de keuken u een glimlach op het gezicht tovert. Als koper van 3 keukens tot nu toe, ben ik helaas ook bij keukenverkopers geweest, die er vooral op uit waren om enerzijds zo snel mogelijk een handtekening te krijgen onder een voorlopig ontwerp en anderzijds een zo hoog mogelijke prijs (lees winst) te maken. Hiervoor werd niet geschroomd om druk te zetten, omdat er alleen vandaag een speciale korting van wel € 500 was of omdat de afzuigkap vandaag gratis was wanneer er nu werd getekend. Wat een lariekoek! Niet serieus nemen! Weglopen is mijn devies! Maar naar welke keukenzaak dan wel toe te gaan? Vaak is het luisteren naar ervaringen van familie en vrienden een goede eerste stap. Zo selecteer je er een aantal. Maar bedenk dat de ervaringen van familie en vrienden niet altijd zullen aansluiten bij jouw eigen verwachtingen van een keuken. Ga daarom wel naar deze keukenzaken toe om je te oriënteren wat er zoal te koop is. Bepaal daarna je eigen wensen. Heb je deze op een rijtje, ga dan het gesprek met de deskundige keukenverkoper aan.

Ik kwam eigenlijk bij toeval bij John Kuijpers van Reddy Keukens in Vlaardingen op een zaterdagmiddag terecht omdat ik wist dat op het winkelcentrum Hoogstad een keukenzaak zat, waar ik een jaar of 2 daarvoor een nieuwe afzuigkap voor mijn bestaande keuken had gekocht. Eenmaal voor de deur bedacht ik me dat volgens mij de zaak vroeger anders heette. Wat betreft de soort keuken wist ik intussen precies wat ik wilde. Hoogglans wit met een diepzwart granieten blad. Ook ik ben tenslotte een gemiddelde Nederlander van dertien in een dozijn! Ik zag een verkoper in de zaak zitten die klanten in gesprek was. "Dan maar rustig rondkijken of er iets aansluit bij wat ik wil", dacht ik . De verkoper zag mij rondlopen en rondkijken en besloot toch even naar mij toe te komen en zich te excuseren dat hij in gesprek was en mij niet nu kon helpen. Hij zei ook graag met mij willen praten op een ander moment. Kijk, van zoiets word ik blij! Dat is ondanks dat iemand geen tijd heeft, er toch even aandacht wordt geven. Ik besloot daarop op een andere dag terug te komen. Wedt trouwens nooit op één paard. Tegelijkertijd had ik daarom een gesprek bij een andere keukenzaak (je hoeft die beide keukenzaken niet te vertellen dat je dit doet; ze snappen dat in het algemeen heus wel), waar ik om precies dezelfde soort keuken vroeg. Naar wat later bleek had deze keukenverkoper (trouwens ook een heel sympathieke man) waarschijnlijk het idee dat ik heel vermogend moest zijn, omdat zijn prijs meer dan het dubbele was van de prijs die ik kreeg van Reddy Keukens. En ja, ik weet dat er verschil in kwaliteit kan zijn. Maar zoveel kwaliteit méér vroeg ik niet om. En daarnaast; mensen die geld hebben, hebben dit wellicht gekregen omdat ze het slecht kunnen uitgeven. Dus of je nu veel of weinig geld hebt. De insteek is dat je niet teveel wilt uitgeven! Ik vertelde deze verkoper dat hij in mijn ogen nu meer dan 50% korting moest geven om een acceptabele offerte uit te brengen. En wanneer hij dat ook zou doen, hij volstrekt ongeloofwaardig bij mij zou worden. De verkoper begreep dat hij zijn troef had gespeeld en verloren. Een mea culpa volgde niet en het contact stopte daarna.

Er volgde nog vele gesprekken over het ontwerp van de keuken met John Kuijpers. Ik wilde alles weten. Het is echt een ziekelijke eigenschap van mij. Zo van, op welke hoogte komt de oven? En dan vragen waar hij in zijn showroom een oven op die hoogte heeft. Om daarna zelf te controleren of dit niet te hoog is. Ik kan iedereen verzekeren, er is niets vervelender dan een gloeiend hete ovenschaal uit een oven halen die te hoog staat. Dan moet je op je tenen staan. Dat is niet handig! Hoe hoog moet het blad van de keuken komen? Niemand wil met een gekromde rug aan het aanrechtblad staan om de sperzieboontje te doppen. Hoe hoog moet de afzuigkap komen, zodat ik zonder mijn hoofd niet schuin moet knikken om op de achterste pan te kunnen kijken. Ik wilde graag een apothekerskast. Maar niet een waarin alle potjes rammelden tijdens het dichtdoen. Laat maar zien John, zei ik dan. En zo waren er zovele onderwerpen. Ik wilde alles zelf testen. En John begreep het. Toen ik eens aan hem vroeg of hij mij niet een vreselijke zeikerd vond, antwoordde hij dat hij het geweldig vond. Dat we niet bezig waren een keuken samen te stellen. Dat we bezig waren mijn keuken samen te stellen. En dat hij daarin een bijdrage leverde door zijn expertise op mij over te brengen. En hij durfde ook te zeggen dat ik met beide benen op aarde moest neerdalen, wanneer ik helemaal op hol sloeg.
John, wij samen hebben mijn droomkeuken verwezenlijkt. Ik ben er nog iedere trots op wanneer ik in de keuken kom. Dank je wel.

Voor de duidelijkheid. De achterwand heb ik zelf bedacht en laten maken. De digitale foto van de haven van Maassluis heb ik gevonden op internet en daarna gekocht van fotografe Nancy de Ridder. Deze heb ik daarna geconverteerd naar zwart/wit, bijgesneden en in 2 delen opgedeeld. De foto is daarna op folie geprint en gelamineerd tussen 2 glasplaten.
FOTO VAN RENÉ COENEN
Keuken met havenzicht
REACTIE VAN EMILE HERMKENS
Mooi idee voor een foto als achterwand. Vertel me eens precies hoe ik dat moet doen s.v.p. Hartelijk dank.
REACTIE VAN W.J.
Is de montage ook door Reddy keukens gedaan en is dat helemaal goed gegaan?
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Jacqueline van den Bosch op dinsdag 26 jul 2016 '16 | vestiging Helmond
Nieuwe keuken gekocht. Super goed geholpen bij het maken van allerlei keuzes, en heel handig dat je gelijk een 3D plaatje ziet. Ook de prijs was goed (scheelde toch een mooi bedrag tov een vergelijkbare keuken bij een ander bedrijf). Plaatsing ging wat minder soepel helaas. Leidingmonteur vergat een paar aansluitingen, en moest daarvoor terugkomen. Later bleek nog een aansluiting zo onhandig gemaakt dat de keukenmonteur de keuken niet kon aansluiten, dus nog opnieuw een leidingmonteur moeten laten komen. Ook bleek de muur achter de oude keuken niet vlak genoeg (kwamen we pas achter toen de oude keuken eruit was). Gelukkig kon Reddy heel snel een stukadoor regelen, waardoor het plaatsen van de keuken niet heel ver verschoven hoefde te worden. Plaatsen van de keuken ging verder prima (goede monteur). Maar daarna wel nog erg lang (8 weken) moeten wachten tot de achterwanden kwamen (was afgesproken dat die later geplaatst zouden worden, om te zorgen dat het allemaal goed zou passen). Maar uiteindelijk hebben we een hele mooie keuken, en best tevreden over de totale afhandeling. Reddy (Hans) was altijd goed bereikbaar en heeft zijn uiterste best gedaan om te zorgen dat alles soepel verliep.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede ervaring!”
Door Creemers op zondag 22 jun 2014 '14 | vestiging Helmond
Begin dit jaar zijn wij onze zoektocht begonnen naar een nieuwe keuken voor ons nieuwe huis. Wij hebben eerst de bekende grote keukenzaken bezocht. De daar gehanteerde opdringerige verkooptrucs en ondoorzichtige prijzen stemden ons niet tevreden. Bovendien konden ze ons vaak niet exact laten zien wat we zouden krijgen qua materialen en kwaliteit. Min of meer toevallig kamen we vervolgens bij REDDY keukens in Helmond terecht. Een mooie en overzichtelijke zaak waar we vriendelijk en vrijblijvend werden geholpen. We hebben een afspraak gemaakt om onze wensen uitgebreid te bespreken. Hierbij kregen we alle materialen, apparaten en details te zien zoals we die bestelden. De netto prijzen maken direct duidelijk wat je betaald. De prijs-kwaliteitverhouding is subliem! Hans, de eigenaar, en zijn collega's staan altijd voor je klaar en begeleiden het hele proces van kiezen tot en met montage en nazorg.

Wij zijn erg blij dat we onze keuken bij REDDY keukens hebben gehaald, we zijn uiterst tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer ontevreden”
Door Jan op maandag 1 apr 2019 '19 | vestiging Helmond
Vorig jaar keuken aangeschaft hier. In eerste instantie heel goed gevoel bij voornamelijk eigenaar Hans en meteen de zaak gedaan. De tijd hierna is met geen pen te beschrijven, afspraken werden niet nagekomen, nooit gemaakte afspraken worden via mail bevestigd om zich in te dekken, keuken te laat, monteur weggelopen vanwege missend klemmetje werkblad, noodkeukentje te laat geleverd en niet aangesloten, en uiteindelijk niet alles gekregen zoals het op de factuur beschreven staat en ook is ingemeten! Hoe positief het allemaal begon in de showroom, zo'n slechte nasmaak hebben wij er aan overgehouden. Blijf er weg, of dek je goed in door bijvoorbeeld niet alles te betalen voor dat het ook daadwerkelijk staat! Jammer want de keuken zelf is van prima kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door L. van Kuijen op donderdag 14 jan 2016 '16 | vestiging Helmond
we hebben n nieuwe keuken gekocht en zijn ontzettend goed geholpen ,hadden alle tijd voor ons. De aflevering is helemaal volgens plan gelopen en de keuken is door n vakman geplaatst. Wij zijn blij dat we voor Reddy keukens hebben gekozen. n Echte aanrader dus.
FOTO VAN L. VAN KUIJEN
Keuken met tegelachterwand
Reactie of foto toevoegen
“Veel service”
Door Tonny Deelen op donderdag 29 okt 2015 '15 | vestiging Helmond
Services en klantvriendelijkheid staat bij Reddy keukens hoog in het vaandel. 2 jaar na plaatsing van mijn keuken komt Hans van de Wetering en zijn team nog services verlenen. Lampjes van de afzuigkap stuk; geen probleem als je ze zelf er niet in kunt zetten vanwege oogproblemen (vrouw 72 jaar) komt Hans vd Wetering het voor mij doen. Ontzettend bedankt Hans en team van Reddy keukens
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Gerben Gerritsen op woensdag 27 feb 2019 '19 | vestiging Lelystad
Na een lange zoektocht langs tal van keukenzaken zijn we uiteindelijk, via via, Bij Sjoerd terecht gekomen. Hij was de eerste die echt bij ons thuis gekomen is om de situatie te bekijken en onze wensen in kaart te brengen. Na wat kleine aanpassingen waren wij uiteindelijk de eerste verkochte keuken voor Reddy Keukens in Lelystad! Erg bijzonder. We raden aan om eens bij Sjoerd te gaan kijken!

Aanvulling ontvangen 27 februari 2019: De keuken is gekocht eind november. 2 weken geleden is hij geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuken voor goede prijs”
Door Martijn op woensdag 5 okt 2016 '16 | vestiging Helmond
Wij hebben nagenoeg dezelfde ervaring als JACQUELINE VAN DEN BOSCH. Alleen wij hebben de achterwand 14 juli besteld en deze is nu helaas nog niet geplaatst! Je krijgt absoluut een deskundige, vriendelijke bediending en een goede keuken voor een goede prijs. Alleen nakomen van leverdata etc is een minpunt.. Ik hoop dat dit verbetert, dan zou ik ze zeker een super beoordeling geven.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden kopers van Reddy keukens Helmond”
Door Wendy op maandag 22 sep 2014 '14 | vestiging Helmond
Zeer vriendelijk personeel met hart voor de zaak en de klanten. Advies is goed. Zeer professioneel. Veel ervaring en kennis aanwezig. Alle variaties zijn mogelijk. Wordt met je meegedacht voor beste oplossing bij jouw keuken. De afwerking wordt in de puntjes nauwkeurig gedaan. Altijd bereidt om vragen te beantwoorden. Zeer bereidt om (bijv na montage ) nog iets aan te passen of te verbeteren. Duidelijke offerte, heldere prijs. Zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Showroom”
Door Mike op maandag 21 mrt 2016 '16 | vestiging Katwijk ZH
Onze ervaringen bij Reddy keukens was goed. Prima uitleg, 3D tekening, kennis van zaken. Niet opdringerig of andere trucs. Gelijk prima prijs ook voor montage rekenen ze een normale prijs. De showroom zou iets aanlokkelijker mogen. Het was een lastige keuze maar uiteindelijk niet bij Reddy gekocht maar had zomaar kunnen zijn.
Reactie of foto toevoegen
“super”
Door André Ollefers op dinsdag 17 dec 2013 '13 | vestiging Helmond
de eerste indruk is de belangrijkste en die was van je moet niets maar je mag alles vragen en we helpen je daar waar mogelijk,nou dat was zeker niet teveel gezegd.Wij zijn super tevreden over de kwaliteit van de keuken en de prijs was ook goed.Klant vriendelijk zijn ze zeker in Helmond zelfs na 5 weken van zoeken en kijken bij andere keuken zaken kwamen we weer terug bij Reddy keukens en hij wist onze naam nog waar een ander hem al vergeten is als je zaak uitloopt,en totaal niet dwingend over koopcontract tekenen of iets dergelijks gewoon als je het goed vind en je bent het er mee eens maken we het rond.De levering was netjes zoals afgesproken,was alleen jammer dat er 1 kast kapot was maar dat kwam door de bezorgers die met hun hoofd al in het weekend zaten , maar is perfect opgelost en binnen ander halve week een nieuwe kast geleverd. Wij hebben de keuken zelf geplaatst maar konden altijd even terug vallen op Hans voor sommige details die voor mij niet duidelijk waren,kwam door het feit dat ik nog nooit een keuken had geplaatst. Kortom een fijne zaak en hele fijne mensen die daar werken Hans en Diana
Reactie of foto toevoegen
“Loze beloftes”
Door Fam. Van Halderen op woensdag 22 mei 2019 '19 | vestiging Amsterdam
Eind december 2018 na goed advies van de verkoper de keuken gekocht. Deze is eind februari 2019 geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat de bestelde schouw verkeerd geleverd was, volgens Reddy door een fout bij de leverancier. Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Het werd zo benadrukt dat de fout niet bij Reddy ligt dat we zelfs daarna zijn gaan twijfelen. Hierna begon echter de ellende. Wij hebben keer op keer het initiatief moeten nemen om te informeren hoe de stand van zaken is. Uiteindelijk kregen we het goede nieuws dat op 28 maart de juiste schouw en een beschadigd frontje vervangen wordt. Dus 28 maart vrij genomen, komt geen monteur opdagen. Na telefonisch overleg bleek er een miscommunicatie te zijn tussen de backoffice en de monteur. Nieuwe afspraak gemaakt voor 17 april. Deze dag kwam de monteur keurig volgens afspraak, zonder schouw. Na heen en weer bellen bleek de schouw en het frontje zoek te zijn!! Wederom excuses en de belofte dat ze het gaan oplossen. Echter allemaal loze beloftes. Wederom hebben wij regelmatig het initiatief moeten nemen. Je wordt op geen enkele manier op de hoogte gehouden. Je voelt je totaal niet serieus genomen. Inmiddels is de schouw al 2 weken binnen en we zouden gebeld worden om een afspraak te maken. Dit is nog steeds niet gebeurd. Het zou niet eerlijk zijn om 1 ster te geven omdat de kwaliteit van de keuken en het adviesgesprek goed zijn. Maar als we het over communicatie, nazorg en klachtafhandeling hebben dan is 1 ster nog te veel.
Reactie of foto toevoegen
“Toezeggingen niet waargemaakt”
Door DV op zaterdag 12 jan 2019 '19 | vestiging Amsterdam
Reddy Amsterdam: Waarom 1 ster? Omdat meerdere dingen zijn toegezegd, maar niet zijn waargemaakt. Voor verkeerd adviezen van de verkoper nemen ze geen verantwoordelijkheid en alle 4 de apparaten hebben problemen gegeven of zijn anders geleverd. Het eerste ontvangst was goed. We hebben een eenvoudige keuken naar tevredenheid besproken. Een paar weken later zijn wij terug gekomen om de keuken te bestellen. Het ontvangst verliep anders. De prijs voor de eerder besproken keuken was ineens 400 euro duurder. Ook de achterwand, passtuk voor de zijkant en nog een paar dingen ontbraken ineens. Later kwam hij hierop terug en was de prijs en keuken toch zoals eerder besproken. Uiteindelijk is de offerte voor de keuken gemaakt. Bij thuiskomst bleek het een en ander niet te kloppen, zoals wederom de ontbrekende achterwand, de koelkast zonder vriesvak (i.p.v. met vriesvak) en nog een paar dingen. Hier heb ik een mail over gestuurd. Hier werd zeer onvriendelijk telefonisch op gereageerd. Hij erkende wel de fout van de koelkast, maar wilde het alleen aanpassen naar een ander, minder energie zuinig type. Ook probeerde hij te beweren dat de achterwand etc. wel op de offerte zou staan. Na veel moeite is het toch bevestigd. Daarna heb ik een nieuwe tekening van de keuken gekregen. Op de nieuwe tekening bleek ineens dat de front van de combi-magnetron anders was, van een goedkoper model. Hierop heb ik voor de zekerheid nog een mail gestuurd of ik wel het juiste apparaat zou krijgen. Ruim een maand later kwam een telefoontje dat de achterwand vanwege een nieuwe wet meer geleverd kon worden. We kregen 2 opties: verdiept keukenblad met 200 euro meerprijs of de keuken zonder achterwand. Helaas werd er geen moeite genomen om mee te denken dat ''mijn keuken'' (een keuken met een identiek achterwand als aanrechtblad) niet meer geleverd kon worden. Er was geen tegemoetkoming voor de meerprijs mogelijk. Ik heb zelf meerdere opties voorgesteld, zoals een plaat achter het fornuis, maar geen enkele optie was bespreekbaar. Na meerdere telefoontjes en veel boosheid (lees schreeuwen) van Reddy Amsterdam was het bij nader inzien wel mogelijk om een plaat achter het fornuis te leveren. Uiteindelijk wordt na 3 maanden de keuken geleverd. Mijn voorgevoel blijkt te kloppen: Toch de verkeerde magnetron (is na een telefoontje wel opgelost), geen spoelbak en andere handgrepen. Daarnaast waren de gaten voor de handgrepen tot mijn schrik al voorgeboord. Bij het tweede gesprek was door de verkoper gezegd dat dit pas bij montage ter plaatse geboord zou worden. Ik ben absoluut niet blij zoals het midden op de deur is gemonteerd. Ook zou er op de hoek van het aanrechtblad, naast de wasmachine een steunplank komen. Een van de zoveelste beloften die niet is waargemaakt. Het aanrechtblad steunt nu op een paar simpele schroefjes. Daarnaast is het inmeten niet nauwkeurig gebeurd. De achterwand is tekort besteld. Ik heb 3 maanden langer gewacht op de juiste achterwand. Navraag over een indicatie van de verwachten levertijd worden keer of keer niet beantwoord. Door het ontbreken van de achterwand was er ook nog geen stopcontact in de keuken aanwezig. Dat er dingen mis kunnen gaan is begrijpelijk en vind ik ook geen probleem. Maar bewust een mooi verkooppraatje houden en je bedonderen vind ik niet acceptabel.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie kan beter”
Door ZH op maandag 20 aug 2018 '18 | vestiging Katwijk ZH
Eerste afspraak en indruk was goed en voelde vertrouwd, en uiteindelijk was/is de geplaatste keuken ook prima.

Echter wel op een aantal puntjes te verbeteren: communicatie.
1. Er dient betaald te worden vlak voor de levering. Prima, maar er kwam geen melding daarvan, en we moesten zelf contact opnemen met Reddy.
2. We hadden de pech dat een onderdeel niet geleverd was.
Reddy nam geen contact op met ons om de stand van zaken te melden. Telkens moesten wij navraag doen wanneer het geleverd zou worden. Een aantal keer werd zelfs het verkeerde onderdeel geleverd. We kregen ook een keer te horen dat het geen prioriteit had (!); we hadden tenslotte al betaald, dus ja.

Uiteindelijk, na 4 maanden was het (eenvoudige) onderdeel geleverd en gemonteerd.
Wederom, geen bericht of een 'sorry' of wat dan ook van Reddy. Wij vinden dit echt niet kunnen. En wij moesten telkens contact opnemen met Reddy, omgekeerde wereld. De keuken is prima, maar de weg daar naar toe en de klantenservice/communicatie was niet best (in ons geval). Dus als Reddy (Katwijk) iets moet verbeteren, dan is het de communicatie. Hou de mensen op de hoogte, laat je gezicht eens zien of laat eens wat horen. Het is niet erg dat er een nalevering is of iets niet goed is, maar hou wel de mensen op de hoogte. Misschien een tip voor de koper: beding een bedrag dat pas betaald wordt bij volledige levering van de keuken (10% ofzo).
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken met havenzicht
1 / 2
Vestigingen REDDY Keukens
aAlkmaar (1 ervaring), Koedijkerstraat 9A, 1823 CR Alkmaar, tel 072 - 210 02 01
bAmsterdam (2 ervaringen), Arena boulevard 222, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 236 25 01
cBarendrecht (1 ervaring), Stockholm 5, 2993 LM Barendrecht, tel 0180 - 84 86 66
dDoetinchem , Havenstraat 9-03, 7005 AG Doetinchem, tel 0314 - 39 40 74
eHelmond (17 ervaringen), Engelseweg 232, 5705 AK Helmond, tel 0492 - 33 04 35
fHeteren , Muskushouwsestraat 20, 6666 MC Heteren, tel 026 - 474 36 40
gKatwijk ZH (2 ervaringen), Ambachtsweg 5, 2222 AH Katwijk, tel 071 - 760 02 63
hKlazienaveen , Mizar 3, 7891 VM Klazienaveen, tel 0591 - 76 91 50
iLelystad (1 ervaring), Ketelmeerstraat 94, 8226 JX Lelystad, tel 0320 - 41 92 01
jSittard , Dr. Nolenslaan 149, 6136 GM Sittard, tel 046 - 436 15 06
kUden , Liessentstraat 2B, 5405 AG Uden, tel 0413 - 78 21 47
lVeen (1 ervaring), Bagijnhof 19, 4264 AZ Veen, tel 0416 - 74 54 96
mVianen NB , Hagenweg 3F, 4131 LX Vianen, tel 0347 - 34 52 67
nVlaardingen (1 ervaring), Gerard Burgerlaan 14, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010 - 820 88 27
oZaandam (1 ervaring), Stormhoek 8, 1506 SW Zaandam, tel 075 - 647 89 98
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.