Feedback
3,7

Tulp Keukens

Score uit 80 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
12 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Tulp Keukens
Tulp Keukens, een sterk merk, dat eruit springt in onze branche. Ons merk bestaat al ruim dertig jaar en in 2010 vierden we bovendien het 25-jarige bestaan van onze fabriek. Tulp is een echt Nederlands product, met internationale allure.
Alternatieven voor Tulp Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 136 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,4 uit 48 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 144 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 312 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,7 uit 386 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 184 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,5 uit 507 ervaringen
• Ekelhoff Küchen
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,7 uit 566 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 80 ervaringen over Tulp Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren14 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren1 ervaring
2 sterren9 ervaringen
1 ster52 ervaringen

Per vestiging:
“Zeker geen aanrader”
Door Gerard op zaterdag 18 jul 2015 15 | vestiging Amersfoort
De koop ging goed maar dan de levering verkeerd keuken blad verkeerde lade onder de vaatwasser en nu de miele keuken kraan. Tulp keuken zegt dat de quooker kraan verkeerd geplaatst is 4 jaar geleden Miele is zo couland om korting te geven maar Tulp doet niets terwijl notabene Tulp zelf de quooker heeft geïnstalleerd alleen maar vervelende mailtjes om af te schepen vreselijk. Tulp keukens zeker geen aanrader.
REACTIE VAN GERARD
na 6 jaar nog steeds niet opgelost. tulp zeker niet oplossend gericht
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en zorgvuldigheid ontbreekt”
Door MPH Schouwenaar op woensdag 3 mei 2017 17 | vestiging Heerhugowaard
Ik bestel in december 2015 een keuken. Ik word uitermate prettig geholpen en ben blij met mijn aanschaf in de overtuiging dat ik een keuken heb besteld bij een goed bedrijf en dat ik waar voor mijn geld krijg. Ik december 2016 bevestig ik deze keuken bij een andere werknemer die constateert dat de afzuigkap niet goed is, er moet een andere afzuigkap komen en derhalve een andere mantel. Er komt een meerprijs.

Ik plan een afspraak met een verzoek voor de week voor 18 maart, daar ik de 18e verhuis en de week erna werkafspraken heb. In maart blijkt dit opeens niet mogelijk. volgens de bevestigingsbrief. De keuken wordt geleverd op een vrijdag en maandag 20 maart geplaatst. Wel krijg ik toegezegd dat de keuken s' avonds rond 6 uur gebruiksklaar is.

In een volkomen schoon en ingericht huis wordt er vervolgens van 8 uur s' ochtends tot 10 uur s' avond gezaagd en geboord. De chaos en de vermoeidheid van zowel de monteur als van mij zal ik u besparen. Ik hoor van de monteur dat er eigenlijk twee man op deze klus moeten zitten, maar dat er bezuinigd wordt op mankracht bij levering hoewel er meer dan genoeg aan de keukens verdiend wordt. Dat dit ten kosten gaat van de klant zal evident zijn.

De afzuigkap is niet goed geleverd, er komt een nieuwe zo krijg ik te horen van de monteur. Het keukenkastje is verkeerd berekend, zo blijkt, en kan niet helemaal open. De mantel sluit niet aan op het plafond. Er zit een kier van rond de drie centimeter. Dat wordt opgelost door de stukadoors volgens de monteur. Doodmoe teken ik om 10 uur voor gezien. We wijs ik op twee krassen in mijn nieuwe vloer gemaakt tijdens het leveren van de keuken. Dat was voor rekening van het afleverbedrijf zei de monteur. Ik heb er nooit meer iets van gehoord.

Ik krijg een dag later te horen dat de mantel niet goed is gemaakt. Er moet een nieuwe mantel gemaakt, de levertijd is eind april! Zes weken!!! Inmiddels stond de door Tulp niet afgezegde tegelzetter voor de deur. De man gaat onverrichter zake weg. U zegt toe dat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt en dat u contact opneemt met de leverancier in HHW om een oplossing voor het kastje te regelen. Ik heb er niets meer over gehoord.

De oplossing voor de afzuigkap zou gerealiseerd worden op een donderdag om 1/2 8, daar ik om 9 uur moet werken. De monteur komt tien over half negen en zegt dat hij de verandering in zijn rooster te laat heeft doorgekregen. Hij redt het niet om op tijd de afzuigkap klaar te hebben. Inmiddels zijn de stukadoors geweest, zij zouden de dag na plaatsing komen stuken, die verstomd keken naar de kier tussen kap en plafond. De mantel was gewoon te laag opgehangen, als zij die kier moesten dichten zouden er nieuwe platen op de mantel gezet moeten worden. Twee maanden later komt de nieuwe kap en wordt de afspraak een dag van te voren bevestigd op een niet afgesproken tijdstip.Ik werk op dat tijdstip. Ik word er doodmoe van en voel me ongelooflijke belazerd. Ik koop een keuken van 15000 euro en wens kwaliteit en zorgvuldigheid bij het plaatsen en het maken van afspraken. Ik heb betaald voor een top keuken en wil die ook graag binnen een redelijke termijn geleverd krijgen. Duidelijk is dat je dan niet bij Tulpkeukens moet zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Afkoopsom”
Door Nina van Dord op donderdag 18 feb 2016 16 | vestiging Amsterdam
We hebben een keuken gekocht en wilde er na twee jaar vanaf vanwege privé redenen. Totaal niet flexibel of iets of meedenkend. Ondanks dat de keuken twee jaar geleden is gekocht zonder de algemene voorwaarde getekend te hebben moeten we alsnog 30 % betalen. Dat we iets moeten betalen begrijp ik maar dit... Belachelijk! Voor een tekening en een kop koffie 2800 betalen. Bedankt voor het meedenken!
Reactie of foto toevoegen
“Positief gestemd”
Door Richard Classens op donderdag 5 jan 2017 17 | vestiging Son
Afgelopen jaar een keuken bij Tulp Son gekocht voor onze nieuwbouwwoning. In tegenstelling tot sommige andere reviews, heb ik wel degelijk positieve ervaringen en ben ik uiterst tevreden met de keuken.

Ten eerste het verkoopgesprek. Ik wist van te voren wat ik wilde en kwam dus met een helder beeld en idee de winkel binnen. Toch heeft de verkoper mij ook een aantal andere ideeën laten zien welke tevens interessant konden zijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de indeling, symmetrie en plaatsing van de boiler van de Quooker. Uiteindelijk heb ik mede door zijn input toch een aantal dingen gewijzigd, waar ik achteraf erg blij mee ben.

Wat betreft prijs heb ik natuurlijk wel onderhandeld, maar ik denk dat dit normaal is bij praktisch iedere keukenzaak. Uiteindelijk ben ik op een prijs uitgekomen waarmee ik erg tevreden ben, zeker als ik kijk naar de apparatuur die erin zit.

Voor de plaatsing hebben we simpelweg duidelijke afspraken gemaakt wat ik zelf zou voorbereiden (bijv. aansluitpunten leidingen) en wanneer het geplaatst zou worden. Dit is vrijwel vlekkeloos gelopen en de keuken is op 1 dag geplaatst.

Tijdens de plaatsing is er wel één foutje gemaakt, er was namelijk één gat te veel geboord voor de spotjes. Dit is echter netjes opgelost door een nieuwe plank te leveren en te plaatsen. Ik werd zelfs aan het eind van de reparatie door de klantenservice gebeld of alles naar wens was en goed opgelost is. Een fout is menselijk, en en wat voor mij belangrijk is is dat dit vervolgens goed opgelost wordt. Ook over nazorg heb ik dus niets te wensen over.

Al met al ben ik dus erg positief gestemd, en kan ik Tulp niet anders dan aanbevelen.
FOTO VAN RICHARD CLASSENS
Keuken van Tulp
Reactie of foto toevoegen
“Laat je vooraf goed informeren over extra kosten”
Door Ton van der Horst op vrijdag 12 nov 2021 21 | vestiging Amersfoort
Ik zal kort en zo duidelijk mogelijk zijn,

Eerste ervaring met verkoper jefrey uitstekend. Duidelijke uitleg bezorgt en meedenkend. Vervolg zeer slechte communicatie, geen afspraken nakomen en een zeer onbeschofte man bij de klanten service, die je niet laat uitpraten en gewoon zegt je hebt getekend hiermee is de kous af.

Er zijn bij de aankoop bij Jefrey afspraken gemaakt betreft de kosten voor plaatsen en extra werk ivm extra werk zoals extra groepen, keuken verwijderen, afvoeren leidingen omleggen. Er werd mij heel duidelijk verteld dat dit maximaal 3000 euro extra zou kosten, dit werd ook bevestigt door Jefrey aan de telefoon, nadat ik de rekening had gekregen, je moest ook gelijk tekenen voor akkoord, anders kon ik ook geen afspraken maken om het voorwerk te doen.
De rekening werd in één keer 5500 euro extra werk daar begreep Jefrey ook niks van en zou het uitzoeken, na een week niks gehoord, wat blijkt Jefrey werkt daar niet meer en heeft geen aantekening achter gelaten, Patricia van de klanten service zou voor mij een dossier aanmaken waar ik al mijn klachten in kon opsturen inclusief foto's van rekeningen. Ook van de pannen set die ik extra heb moeten kopen, omdat de braadpannen die ik had gekocht niet de goeie waren en ik na telefonisch overleg met Berghoff de juiste pannen heb moeten kopen, weer een post van 244 euro. Bij de montage was ook 1 handgreep niet voorzien van schroefdraad, dat heeft de monteur gemeld en heeft hem nog wel even vastgekregen, maar zit nu ook los. Er zou ook naar de spoelbak worden gekeken, omdat deze snel krassen vertoonde. Patricia zou dit zorgvuldig oppakken, vervolgens wordt ik vanmorgen gebeld door de klantenservice met een zeer onbeschoft persoon, die mij totaal niet liet uitpraten en alleen maar vroeg wat is er mis met het factuur, mijn kinderen zaten bij dit gesprek op luidspreker en zaten vol verbazing te luisteren. Hij bleef maar zeggen je hebt getekend hiermee is de kous af. Alle afspraken die ik met Jefrey had gemaakt met de vriendelijke receptioniste van de winkel uit Amersfoort hadden geen zin meer, Patricia van de klantenservice heb ik niet meer gesproken. alleen met die onbeschofte vent die niet wilde luisteren, terwijl zijn collega nog zegt, hier moeten we ook zonder Jefrey uit moeten komen. Ik was zo verschrikkelijk boos dat na al mijn moeite om tot een goed einde te komen, foto's en mailverkeer, gesprek met Jefrey dat ik woorden tegen deze man heb gezegd die ik hier niet zou herhalen, maar één ding is mij duidelijk deze man is totaal niet geschikt voor zijn functie, een cursus hostmanship zou op zijn plaats zijn. Hij heeft geen één poging gedaan om mij tegemoet te komen. Ik ben erg teleurgesteld dat juist een zaak zoals Tulp keukens met klachten zo om gaat. Ik hoop dat Jefrey dit bericht leest en begrijpt waarom ik zeer boos en teleurgesteld ben. Zeker ook voor de prijs van het plaatsen van de keuken 1600 euro dit zou gebeuren twee dagen met twee man, dit werd twee dagen 1 man 100 euro per uur dus. Eén opmerking wil ik wel plaatsen wat ik als positief heb ervaren, zijn de mannen die het werk hebben uitgevoerd zoals leidingwerk en de man van de montage dit is perfect verlopen en zeer kundig gewerkt. Nu maar afwachten of er een vervangende handgreep komt. Ik vind dit heel vervelend om dit zo te moeten opschrijven, maar ik wil mensen waarschuwen dat je je goed moet laten informeren over de extra kosten, de verkoper heeft hier dus zeer weinig zicht op en zo voorkom je teleurstellingen, ook al heb je de bevestiging van de verkoper, met zo een on klantvriendelijk persoon van de klantenservice, kom je nergens.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Evans op zondag 9 okt 2016 16
"Hard sell" verkoper maar dat was niet de issue bij ons. De levering van de keuken werd gedaan door een tulpkeukens "mannetje" die in ons huis rookte, zijn shaggy op onze nieuwe vloer uit drukte en o.a. de lampen onder de kastjes niet goed aansloot. Meerdere klachten gedaan maar kreeg geen excuses of reperaties..alleen een lullig en lelijk bosJE bloemen. Nu valt ook de folie van onze kastjes eraf maar na garantie dus gaan op zoek naar vervanging maar niet bij Tulp Keukens. Geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaringen met aankoop en montage”
Door Chris Okhuijsen op donderdag 9 jun 2016 16 | vestiging Veendam
Wij kochten bij Tulp keukens, vestiging Veendam, onze nieuwe keuken. Een prima keuken, mooi afgewerkt. Er werd ook goed met ons meegedacht in Veendam. Maar dan. De montage wordt door Tulp helaas uitbesteed aan de zogeheten Keukenman. Eerst komt er een inmeter gehaast langs en meet het keukenblad te groot en de vensterbank te klein in. Op onze aanwijzingen komt er een nieuwe inmeter die netjes en correct inmeet. Na levering komt er een monteur van de Keukenman. De keuken wordt zeer slordig geplaatst. Panelen slecht afgezaagd, plinten niet goed gemonteerd, verpakkingsmateriaal wordt achter de plinten en in de afwasautomaat verborgen. De kraan wordt scheef geplaatst.Onderdelen van de afwasautomaat worden niet gemonteerd, ze worden weer meegenomen of weggegooid. Kastplanken en afdekplaatjes worden niet gemonteerd. Een metalen afdekplaat onder de spoelbak verbogen. De oven wordt scheef neergezet. Een deel van het keukenblad was niet vastgelijmd. De monteur plaatste in zijn eentje een granieten werkblad van 2,5 meter. Dit ging erg moeizaam en hij beschadigde het tegelwerk. Behalve de beschadigingen aan het tegelwerk zorgde Tulp keurig voor herstel. In eerste instantie zou de Keukenman ook het tegelwerk herstellen. Toen bleek dat wij geen bijpassende tegels meer hadden ontkende men dat de beschadiging door hen veroorzaakt was. Met de hulp van de consumentenbond is alles uiteindelijk goed gekomen. Al met al zijn wij ontzettend tevreden over Tulp en over de keuken, alleen met wat meer aandacht en compassie van de Keukenman was ons een hoop frustratie bespaard gebleven. Tip. Als de Keukenman gaat monteren, fotografeer voor en tijdens de montage belangrijke zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Van alles misgegaan”
Door L.Rutten op vrijdag 20 jan 2017 17 | vestiging Amsterdam
Er is van het begin tot het eind van alles mis gegaan (te lange lades, extra bijbetalingen aannemer via Tulp, verkeerde afwasmachine ( scharnietren niet sterk genoeg voor de zware deur, enz.)Afspraak was een bedrag en tijdens het proces heb ik veel extra moeten betalen, vrij moeten nemen, enz. Klachtenbrieven geschreven en smartegeld gevraagd. Uiteindelijk is toegezegd 180 euro aan VVV bonnen te krijgen. Ben daar uiteindelijk met tegenzin mee accoord gegaan. Nu is weer de vraag of ik die bonnen wel krijg. (De medewerker van de keukenman werkt er niet meer).Het houdt niet op...Keuken in september 2016 geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bedrijf”
Door Jorg Velter op maandag 28 nov 2016 16 | vestiging Son
Wat een slecht bedrijf, firma list en bedrog. ca 10 gebreken aan het geleverde en oplossen ho maar, met de mond kan alles maar als het er op aan komt is men niet thuis.
Doe jezelf een plezier en kop hier niets. Het zal vast wel eens in 1x goed aan, maar als dit niet het geval is, laten ze je zakken als een baksteen.
Reactie of foto toevoegen
“Na 2 jaar is de keuken nog niet af”
Door JP op donderdag 21 apr 2022 22 | vestiging Amersfoort
De aanschaf van onze keuken was een uiterst prettige ervaring. Stap voor stap werden onze wensen verwezenlijkt en zijn we van degelijk advies voorzien om de juiste beslissingen te nemen. Helaas blijft het daarbij wat betreft de positieve ervaring. Inmiddels zijn wij twee jaar verder en de keuken is nog steeds niet af. Gemiddeld bel ik een a twee keer week om te horen wat de status is van de resterende werkzaamheden, dit omdat ik nog geen één keer teruggebeld ben. Sterker nog, pas geleden werd nog maar eens gevraagd op welk nummer de klantenservice mij kan bereiken. Dit vat de 'service' mooi samen. De openstaande werkzaamheden zijn voornamelijk afwerking-gerelateerd. Daarom zijn in die afgelopen jaren geregeld mannen van Keukenman (montagepartij voor Mandemakers) over de vloer geweest. Veelal waren zij niet of slechts deels geïnformeerd over de werkzaamheden waardoor vaak geen materiaal beschikbaar was. Daarnaast blijkt de lak van de keuken uiterst broos te zijn. De keuken zag er daardoor na een week (normaal gebruik) niet meer uit. Op verschillende plekken laat de lak los en is deze alles behalve krasbestendig. Leunen tegen de keuken veroorzaakt al krassen of butsen. Dit heb niet alleen ik geconstateerd, maar is meermaals bevestigd en gerapporteerd door Keukenman. Zij spreken zelfs van "uiterst slechte kwaliteit". Na lang aandringen is bij godsgratie een kastdeurtje opgehaald om deze te laten inspecteren door de leverancier. Dit onderzoek (reeds 2 maanden onderweg) loopt nog. Hoewel een vervangend deurtje eraan komt lost dat feitelijk niks op. Nagenoeg alle gelakte oppervlakten zijn beschadigd. Met dit tempo zal het mij omgerekend 10+ jaar kosten om de keuken in orde te maken. Helaas voor mij loopt de garantie na 5 jaar af en heb ik sterk het vermoeden dat Tulp hierop wacht. Ik heb inmiddels de hoop opgegeven dat er een constructieve oplossing komt. De klantenservice beaamt dat dit alles behalve een ideale situatie is. Daarom is mij een compensatie aangeboden: 150 EUR. Omgerekend is dat nog geen procent van de aanschafprijs van de keuken. Een hard gelag en voor mij opnieuw een bevestiging dat ik als klant niet serieus genomen wordt. Ik voel me echt in de zeik genomen. Samengevat is onze leefkeuken dankzij Tulp erg stil. Het is een ruimte om te vermijden, niet alleen omdat gebruik direct sporen nalaat, maar vooral omdat er zoveel negatieve associatie aan kleeft. Ik wens niemand dit toe en hoop werkelijk dat dergelijk leed anderen bespaard is gebleven.
Reactie of foto toevoegen
“Heel blij mee”
Door André op woensdag 1 feb 2017 17 | vestiging Amersfoort
In 2014 een keuken uitgezocht en besteld. prijs iets meer dan een 10000 euro inclusief plaatsen. Keurige, meedenkende en vooral niet opdringerige verkoper (Nico Jansen). De keuken was voor nog een nieuw te bouwen huis. Exact volgens afspraak en in de planning van aannemer geplaatst. Dit is keurig gedaan. 2 weken daarna nog een onderdeel van het blad geplaatst. Keuken nu 2 jaar gebruik. We zijn er nog steeds heel blij mee. Mochten we ooit een nieuwe keuken nodig hebben gaan we zeker terug naar Tulp. Hopelijk werkt Nico er nog!
FOTO VAN ANDRÉ
Keuken inmiddels 2 jaar in gebruik
Reactie of foto toevoegen
“Vervangen frontjes”
Door Jetten op donderdag 16 jul 2015 15 | vestiging Rijssen
Als je van plan bent om een Tulp keuken te kopen is het verstandig rekening te houden met het volgende. Mijn combimagnetron ging stuk. De Bosch combi van 2700,- Gulden die Tulp destijds had aangeraden heeft een nishoogte nodig van 40 cm. Kwam toen mooi uit voor onder de inductiekookplaat. Ben nu op zoek gegaan naar een nieuwe combi. De meeste combimagnetrons hebben nu een nishoogte nodig van 45 cm. Om die te kunnen plaatsen is het nodig dat het front van de lade onder de huidige combi 4 cm lager wordt naar 595 x 208 mm en een passtukje van 595 x 45 mm voor boven de combi. Bij navraag bleek de kleur en model nog steeds te worden verkocht. Een week nadat de aanvraag was ingediend of het mogelijk wat die verandering aan te brengen krijg je de prijs te horen. 395,00 Euro incl. portokosten voor twee kleine frontjes van totaal 25 x 60 cm aan materaal. Moet je ze er zelf nog opzetten. Voor dat geld heb je een complete combimagnetron. 5 jaar geleden zijn alle fronten van de keuken vervangen, 21 stuks voor de prijs van 850,- Euro. Was toen nog met de oude eigenaar geregeld. U bent gewaarschuwd mocht je in de toekomst nog wat veranderen aan je keuken of een frontje wordt per ongeluk beschadigd en moet vervangen worden, je wordt flink getild bij Tulp Keukens. Zou het door de nieuwe eigenaar komen? Overigens heb ik mijn keuken gekocht in Veenendaal maar als je daarna iets geregeld wilt hebben moet je contact opnemen met Rijssen en niet meer met Veenendaal
FOTO VAN JETTEN
Reactie of foto toevoegen
“Veel pluspunten”
Door I op vrijdag 21 feb 2020 20 | vestiging Breda
Eind 2019 op zoek gegaan naar een keukenleverancier. We wilden graag de welbekende verkoopstrategieën van de grootste keukengroep van Nederland omzeilen omdat dit niet binnen ons beeld past van het creëren van een droomkeuken. Het nadeel hiervan was dat we bij andere leveranciers teveel betaalden voor de kwaliteit die geleverd werd óf dat de kwaliteit super was en de prijs enorm hoog. Na vele winkels bezocht en vergeleken te hebben zijn we toch bij Tulp terechtgekomen. Wat was hiervoor de grootste reden? Tulp is een Nederlands product en kan op maat gemaakte kasten leveren, de keuken in een kleur naar keuze spuiten en de scharnieren en ladegeleiders voelden voor ons degelijker aan dan bij even dure keukens bij andere leveranciers. Dit straalde voldoende vertrouwen uit!

We zijn in de vestiging in Breda erg goed geholpen door de verkoper en de vestigingsmanager. Het voelde als een proces waarbij uiteindelijk onze wensen (financieel, esthetisch en functioneel) gecombineerd zijn tot een keuken waar we erg tevreden mee zijn. Hiervoor hebben we een aantal keer de winkel bezocht, gebeld en gemaild. De communicatie hierbij verliep erg prettig!

Het leveren van de keuken was ook super. Alles netjes verpakt en met zorg in de woonkamer geplaatst. De keuken hebben we zelf gezet en aangesloten. Veel bevestigingsmateriaal bijgeleverd en zelfs een potje lak om eventuele beschadigingen bij te werken. Het enige dat fout geleverd is, is de bestekbak. Hier wordt aankomende week een nieuwe voor geleverd. Is dit dan toch een trucje van de grote keukengroep om de aftersales een 'plusje' te geven? Geen idee. De keuken staat en we zijn erg tevreden over de prijs/kwaliteit!

Deze review is geschreven omdat het niet fijn is om alleen maar de negatieve verhalen te lezen op internet. Misschien hebben wij geluk gehad, of de anderen enorme pech? Zou beide kunnen. Wat we wel weten is dat we iedereen een Tulp keuken aanraden op basis van onze ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Levering koelkast duur zeer lang”
Door W Nobbe op woensdag 23 jun 2021 21 | vestiging Veendam
Keuken in november besteld, en de eerste week april geplaatst, koelkast werd na geleverd en eerst een vervangende gekregen, die heel slecht bevalt, nu bijna juli en zal nog wel wat weken duren, werd een alternatief aangeboden, 150 € duurder, kregen dan voor het ONGEMAK 20 € korting, keuken van 11.000 euro, had ze gewoon omgeruild, dat heet SERVICE.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet af”
Door Margaret de Bruin op maandag 3 mei 2021 21 | vestiging Amersfoort
Hele slechte ervaring met klantenservice! We zijn al 6 maanden bezig ( na installatie) om onze keuken af te krijgen. Iedere week bellen met klantenservice die steeds beterschap belooft, maar elke keer gaat het opnieuw fout. Ze komen afspraken niet na en maken loze beloften. Waardeloze service. Geld binnen en nu mogen wij het verder uitzoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies, moet nog geleverd worden”
Door Jan op woensdag 19 apr 2017 17 | vestiging Amersfoort
Goed advies, er wordt niet geprobeerd de duurste apparatuur te verkopen, maar ze denken erg mee in het praktische gebruik. Geen opdringerig verkooppraatje.
Supermooie keuken, goeie prijs/ kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Niet zo netjes gegaan”
Door C op donderdag 25 jul 2019 19 | vestiging Amsterdam
Ik heb inbouwapparatuur en nieuw aanrechtblad gekocht. Maar de heren die dit hebben ingebouwd hebben daar beschadigingen aan plafond en tegels onderaan de kastjes gemaakt. Ik heb dit doorgegeven maar omdat het bij hun te druk was om daar iemand voor te laten komen om te herstellen. Werd mij gevraagd om zelf offertes op te vragen. Ik heb dit na een lange tijd kunnen realiseren omdat alle klusjesmannen/bedrijven daar niet zo enthousiast voor waren om dit te komen maken. Uiteindelijk de offertes opgestuurd en nu willen ze niet het totale bedrag aan mij voldoen maar een gedeelte (wat minder dan de helft betreft). Dus er worden dingen beschadigd door de heren die zijn ingehuurd door Tulp keukens en dan moet de klant maar genoegen nemen met een gedeelte van het geld om het probleem op te lossen en zelf de rest betalen. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. ZEER SLECHT GEHOLPEN EN ZOU HIER NOOIT MEER NAARTOE GAAN EN OOK NIET AANBEVELEN...........
Reactie of foto toevoegen
“Geen 25 jaar garantie”
Door berry op dinsdag 6 dec 2016 16 | vestiging Son
Na 3 jaar verzakt de bodeplaat van de bovenkastjes. Dit is duidelijk een constructiefout.Gaf ook de monteur aan die kwam kijken.Nu adverteert TULP met 25 jaar garantie. Maar niet als je iets hebt in ons geval.De dame van de klanten service wist te melden dat het onze schuld is.Belachlijk.Ze willen gewoon onder de garantie uitkomen. ADVIES : koop niet bij TULP of bij andere zaken van DMG
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet compleet”
Door Wim Groeneveld op zaterdag 27 mrt 2021 21 | vestiging Veendam
Verkoper in de winkel is goed, vriendelijk, denkt mee en heeft de tijd.
Keuken gekocht op 1 mei 2020. Het lukt het bedrijf niet om de keuken goed gemonteerd te krijgen. Achterwand wordt niet of verkeerd geleverd. Plank boven aanrecht is al vier keer beschadigd geleverd. Op klachten wordt door Veendam niet gereageerd. Excuses kent men niet. Voorstel voor tegemoetkoming wil men niet. Waardeloze houding in de after sales. Na 11 maanden nog steeds een incomplete keuken.
REACTIE VAN WIM GROENEVELD
Het lukt Tulp kennelijk niet om een plank te monteren en een goede zijwand te bestellen. Tegemoetkoming bij annuleren van de plank is € 120,- Moet ik de plank zelf elders kopen vervolgens monteren en de verlichting aansluiten.
Hoe durft men dit voor te stellen!
Reactie of foto toevoegen
“Fouten niet toegeven”
Door EJB op woensdag 20 mei 2020 20 | vestiging Veendam
Koop hier NOOIT een keuken. November 2018 willen we ons oriënteren op een nieuwe keuken. Eenmaal binnen bij TULP staat verkoopster Anja ons gelijk al in de nek te hijgen. We moesten maar even plaats nemen en er werd koffie aangeboden. Ze begon gelijk gegevens te vragen en hoe groot onze huidige keuken was. Volgens ons geschatte afmeting begon ze te tekenen. Ze liet ons wat stalen zien en we zochten iets uit wat ons erg mooi leek. Ze wilde een offerte maken maar alleen als we dan niet meer gingen shoppen. We hadden gelijk moeten weglopen maar we waren wel benieuwd. Eenmaal gemaakt werden wij onder druk gezet door Anja en meneer Jacco om te tekenen. Alleen die dag was er korting. Wij waren wel enthousiast dus getekend. Eenmaal thuis zien wij dat er voorwaarden in de map zitten (deze zijn ons in de zaak niet getoond) en lezen wij dat je er niet meer af kan komen na ondertekening. We zijn dus misleid maar we wilden toch verder. De maatvoering van de keuken klopte niet dus nieuwe maten doorgestuurd en nieuwe tekening gekregen. Echter het was de indeling zoals wij de oude keuken hadden en we wilden toch iets anders. Zo zijn er nog 2 tekeningen gemaakt en we moesten dan wel akkoord gaan. Wij hadden het idee dat wij aan het zeuren waren, zo kwam het over. Er was bij het eerste gesprek gezegd dat wij een 3d tekening konden krijgen. Dus deze wilden wij graag maar er werd gezegd dat ze het niet ging maken want het haalde toch niets uit. Waarschijnlijk kon ze het helemaal niet maken want tekenen was ook al moeilijk. Inmiddels waren wij verscheidene malen naar de zaak geweest om de stalen weer te zien. Het lukte niet. Zo kregen wij een totaal andere kleur van werkblad te zien. Verkeerd nummer opgeschreven. Nog 2 stalen waren niet te vinden. Na 4 keer de stalen nog niet gezien te hebben (er was nog een staal met een verkeerd nummer opgeschreven dit gaf ze zelf toe) waren wij het vertrouwen totaal kwijt. Anja had alleen maar haast om in te meten en te bestellen, hoe wil je dat doen met nummers die niet bestaan, en wij wilden thuis de kleuren bekijken. Wij hebben de overeenkomst toen ontbonden wegens wanprestatie. Toen begon de ellende. We moesten een boete van 30% van het aankoopbedrag betalen. Zo kan je wel groot worden niets leveren en toch geld vragen. De procedure heeft een jaar geduurd. Wij hebben een advocaat ingeschakeld en kende dit soort praktijken vooral binnen de Mandemakersgroep. Zo bleef Tulp maar volhouden dat ze alles konden leveren. Nog een keer Anja gebeld en gevraagd om de stalen bij elkaar te zoeken en foto's te maken en naar ons te sturen. Dit wilde ze niet doen want wij hadden alles al 1 keer gezien. Dit zegt genoeg. Uiteindelijk heeft Tulp een incassobureau ingeschakeld. Hierop hebben wij een voorstel gedaan maar natuurlijk moest en ze iets meer hebben. We hebben geld met zeer veel tegenzin betaald. Het is zeer onterecht dat hier zo gehandeld is. Anja heeft veel fouten gemaakt en wilde eigenlijk niets meer voor ons doen toen de handtekening gezet was. Het ergste is dat ze zo blijft liegen en haar fouten niet toegeeft. Gelukkig zijn er nog keukenzaken die niet aangesloten zijn bij DMG en waar ze echt verstand van keukens hebben. Ons advies is dus ook koop NOOIT een keuken bij TULP of ook maar enig zaak die hier bij aangesloten is. Lees vooral internet hierover. Tot slot DMG heeft afgelopen september een boete van 1 miljoen euro van het ACM gekregen voor het misleiden van klanten. Dit zegt genoeg.
Reactie of foto toevoegen
“Passend advies”
Door Olivier op maandag 13 feb 2017 17 | vestiging Amsterdam
Enkele weken geleden is onze keuken geleverd en wil mijn complimenten geven aan de service/advies van Tulp Keukens filiaal Villa Arena. Het was voor ons nog een grote vraag hoe wij onze keuken wilde hebben maar met behulp van verkoopster Kim hebben wij onze droomkeuken ontworpen. Zij had een goede kijk op details en afwerken, tevens kon zij ons ook goed adviseren welke apparatuur/merken bij ons paste. Erg belangrijk, niet het verkopen maar mee denken met de klant! Iedereen die een goed passend advies wilt hebben ga naar Tulp Keukens Villa Arena.
Reactie of foto toevoegen
“Blikje verf voor kleurafwijking”
Door Frans op dinsdag 24 apr 2018 18 | vestiging Woerden
Na een positieve eerste ervaring met Tulp zeer bewust wederom voor Tulp gekozen. De kwaliteit van de keuken was top en na 16 jaar en een verhuizing was de keuze snel gemaakt. Niet te zuinig geweest en voor een bedrag van meer dan 25K€ (na korting) een keuken besteld. De bovenkastjes in een afwijkende kleur besteld waarvoor nog eens bijna 1000€ mocht worden neergeteld...maar dan heb je ook wat... Nou niet dus. De kopse kanten zijn wit en dat zie je als je voor de kast staat (de rest is staalblauw). Na hierover gereclameerd te hebben komt Tulp met de oplossing. Voor 250€ sturen ze een blikje verf zodat ik het zelf kan inkleuren... Wat een bagger service... Hoop dat ze bij zinnen komen...maar als dit de oplossing is dan is het mijn laatste Tulp keuken en ook de laatste reclame die ik voor ze maak...wordt vervolgd.
FOTO VAN FRANS
Bovenkastje met afwijkende kleur
Reactie of foto toevoegen
“Geen keuken kopen hier”
Door Rick op donderdag 23 jun 2016 16 | vestiging Rotterdam
Een dramatische ervaring. Een charmante verkoopster die je vanaf het begin er in luist. Een zeer goed gevoel in het begin is uitgemond in een totaal drama. Toezeggingen die zijn gedaan worden niet geleverd en als je ze er op aanspreekt, geven ze niet thuis. Ik heb vandaag de keuken gemonteerd gekregen en er is veel niet goed gegaan. De verkoopster en de commercieel directeur geven aan er niet veel aan te kunnen doen. Dit traject is nog niet afgrond uiteraard, maar het is een totale fiasco. Ik schrijf nooit reviews, maar dit zijn een stel oplichters. Geen keuken kopen hier
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door R.Zomerhuis op dinsdag 15 sep 2015 15
Keuken nu 3 jaar in gebruik. Na lang zoeken en vergelijken van diverse keukens uiteindelijk de keuze laten vallen op een gelakte Tulp keuken, gekocht bij de vestiging in Velserbroek. Verkoper Harold had tijdens meerdere bezoeken in alle rust, zonder opdringerig te zijn de verschillende mogelijkheden doorgenomen waardoor wij uiteindelijk de juiste keuzes konden maken. De prijs, inclusief apparatuur was zeer redelijk en concurrerend. Aflevering en plaatsing zijn precies volgens afspraak verlopen hoewel het bestelde gasfornuis niet kon worden geleverd. Men stelde voor om de 100 euro duurdere versie, met timer, te installeren voor de zelfde prijs. Via telefoon en mail werd altijd op tijd gecommuniceerd. Een paar maanden geleden zagen wij tot grote schrik dat de lak van de koelkastdeur begon op te bollen! Foto's gemaakt en naar de vestiging in Velserboek gegaan. Er werd direct een mail verstuurd naar Tulp keukens waarna we dezelfde dag nog telefonisch zijn benaderd! Het probleem werd waarschijnlijk veroorzaakt door de magnetron/hete lucht oven die de warme lucht er aan de voorkant, onder uitblaast. Een nieuwe deur zou maar liefst 700 euro kosten echter het probleem was hiermee uiteraard niet opgelost. We zijn overeengekomen dat Tulp het probleem intern zou bespreken. Na een week werden we weer telefonisch benaderd: Tulp had besloten er een nieuwe deur in te laten zetten alsmede een onopvallende rvs strip onder de oven te plaatsen zodat het probleem zich niet meer voor zou doen. Deze strip moest nog worden ontworpen en dat zou enige tijd duren. Vijf weken later was de nieuwe deur met strip geplaatst onder garantie,grote klasse. Uiteraard is dit wat je verwacht van een gerenommeerde keukenfabrikant. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij alleen maar positieve ervaringen hebben met Tulp keukens: meedenkende niet opdringerige verkopers, goed direct contact met verkoper en hoofdkantoor, prima plaatsing van de keuken, goede service en last but not least een mooie strakke, kwalitatief hoogwaardige keuken die er na 3 jaar nog als nieuw uitziet!
Reactie of foto toevoegen
“1 ster is te veel”
Door Yvette op donderdag 13 feb 2020 20 | vestiging Son
1 ster is eigenlijk al teveel. Nog nooit zo'n onprofessionele bende bij elkaar gezien. Als je de winkel binnen komt ben je koning, maar wanneer je hebt afgerekend ben je stront. Keuken wordt niet correct geleverd, afspraken worden niet nagekomen, je wordt elke keer afgescheept met smoesjes. Waardeloos! Ik raad niemand aan om hier een keuken te kopen!
Reactie of foto toevoegen
“De verkoop is prima, de klantservice drama”
Door Noel op woensdag 15 dec 2021 21 | vestiging Son
Wij hebben half september een Tulp keuken van ruim €30.000 geleverd gekregen, helaas zonder vaatwasser a.g.v. leveringsproblemen. Eindelijk na 3 maanden, werd gisteren de vaatwasser geleverd, maar kon niet geplaatst worden omdat de nis in de betreffende Tulp kast iets te klein blijkt te zijn. Dit moet aangepast worden.
Nu moeten we maar wachten tot eind januari volgend jaar, want ze hebben geen tijd en kunnen niets voor ons doen. Dit is niet het eerste probleempje met de installatie. Tulp kan goed verkopen, maar bij de nazorg laten ze de klant in de kou staan. Wij hebben vaak reclame voor ze gemaakt, maar voor ons geen Tulp keuken meer.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet goed aangesloten”
Door A. Verhagen op dinsdag 13 mrt 2018 18 | vestiging Amersfoort
3 jaar geleden een keuken gekocht bij vestiging Amersfoort als vrouw alleen er is heel veel mis gegaan maar het ergste vind ik dit: het bleef zo naar eten ruiken in huis ondanks het gebruik van de afzuigkap. Vandaag toch maar laten kijken door iemand die er verstand van heeft en wat blijkt? De slang is helemaal niet aangesloten ...zie foto's. En de gebruiksaanwijzing kwam ik tegen in de afzuigkap zelf helemaal onder het vet! Schandalig dit en misbruik maken van dat mensen er niet verstand van hebben. Gewoon de boel belazeren dus.
FOTO VAN A. VERHAGEN
Ontbrekende aansluiting bij afzuiging
REACTIE VAN MARION
als je een keuken koopt bij tulp krijg je er een map bij met informatie en daar staat in dat je da apparaten zelf moet aansluiten en ik denk dat daar dus ook de afzuigkap bij hoort
REACTIE VAN AGAAT
Goh dat getuigt echt van jezelf inlezen in de casus. Ik heb namelijk een keuken gekocht en Tulp keukens heeft voor de monteur gezorgd, ik heb dus zelf niet de keuken gezet mevrouw. U weet niet waar u het over hebt. Beetje stomme reactie dit!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Auke Ham op woensdag 21 feb 2018 18 | vestiging Amsterdam
Zeer mooie keuken, zeer vakkundig geïnstalleerd en zeer goed advies. Het enige dat wij hebben kunnen ontdekken is dat er een frontje niet kan aansluiten, dat is jammer, maar dat zie je alleen als je met de keuken leeft.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Ans Werner op maandag 9 jan 2017 17 | vestiging Son
Wij hebben een complete keuken gekocht bij Tulp in Eindhoven. Deze is in oktober 2016 geplaatst (de jongens die hem hadden geplaatst waren super) , in eerste instantie waren we zeker niet tevreden er waren afspraken niet nagekomen die we hadden gemaakt met de leidinggevende op dat moment. We hadden hier dan ook een klacht over doorgegeven. Uiteindelijk kwam er een heer bij ons thuis (de nieuwe filiaalmanager, als ik het nog goed heb is zijn naam Emiel) hij heeft ons aangehoord en alles samen doorgelopen. Wij hadden een goed gevoel hierover en gaan er dan ook van uit dat wat deze filiaalmanager besproken en beloofd heeft dit ook zeker nagekomen zal worden. Eind januari zal het een en ander in orde gemaakt worden. Hierna zal ik zeker nog een keer mijn verhaal doen, maar zoals deze filiaalmanager vakkundig en integer over kwam bij ons, gaat dit zeker lukken.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie verloopt moeizaam”
Door Roger op woensdag 22 jan 2020 20 | vestiging Breda
In het begin (voor de verkoop) goed. Daarna heel wat minder qua informatie over levering en montage.

Aanvulling ontvangen 2 februari 2020: Na levering en montage, veel frustratie en weinig informatie over het wel leveren van de bestelde spatrand. Eindeloos wachten op de klantenservice, en van ieder persoon een ander verhaal over het wat en waarom. Voor een leuke ervaring vraag naar een supervisor of manager. Hij/zij was in volgorde:
• niet aanwezig
• niet beschikbaar wegens een meeting
• in ieder geval niet bespreekbaar
Tulp keukens heeft geen klachten omdat zij weigeren te luisteren en/of te lezen wat de klant heeft ervaren. Dat is naar mijn mening niet slim want zij leren ook niet hoe zij beter kunnen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door berenpas op woensdag 1 jul 2020 20 | vestiging Rijssen
keuken gekocht .leek uitstekend.Bij montage keuken verprutst.En ook nog de nieuwe vloer beschadigd. Nu na ruim 3 mnd nog niets opgelost en we hebben ook niet de indruk dat men er moeite voor doet .Fouten maken kan maar doe dan ook alles om het te herstellen.Helaas stopt hun goede bedoeling dus als je betaald hebt
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Sandy Breel op woensdag 30 sep 2015 15
Zeer slechte service, na een jaar is onze keuken nog niet compleet. Beantwoorden de mail niet, beloven terug te bellen ook dat word niet gedaan. Je hoort gewoon niks van tulp keukens!! Zo gaan er maanden voorbij en de keuken is nog niet compleet. Jammer want het zijn geen goedkope keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteitskeuken”
Door Westerdijk C. op zondag 30 jun 2019 19 | vestiging Amersfoort
Prachtige keuken gekocht. Goede service en hulp van Nico Jansen. Prima prijs-kwaliteit en mooi maatwerk. Zoek je een Hollandse kwaliteitskeuken met goede garantie, dan zou ik zeker eens bij Tulp langs gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Service totdat er betaald is”
Door Saskia op woensdag 4 okt 2017 17 | vestiging Amersfoort
We kochten een keuken bij Tulpkeukens (kwamen er later pas achter dat dit onderdeel van Mandemakers was). Tot aan het betalen kregen we alle service. In de showroom stond een robuuste eiken keuken als voorbeeld. Er is ons nooit verteld dat dit een dubbele fineerkeuken was. Er zaten geen gaten in de fronten, maar alles was mooi afgewerkt. We kozen voor deze keuken. De verkoper vertelde dat hij nog nooit een slechte ervaring had gehad in de 23 jaar dat hij voor het bedrijf werkte. Hij was toen uiterst behulpzaam. In mei hebben we onze keuken gekregen, vanaf het moment dat we betaald hadden, werd er geen enkele service meer verleend. In de fronten zaten grote gaten (diepte 1,5 cm) en er was een kastdeur scheef (aan de bovenkant breder als aan de onderkant). Men deed het af met dat dit in natuurlijk hout zo hoort. Toen we met de fronten teruggingen naar Amersfoort wilde de verkoper de fronten niet zien en begon alle gaten in de vloeren aan te wijzen als natuurlijk (behorend in hout). Hij stelde voor om de gaten op te vullen met een bepaalde olie (repareren dus). Daar gingen we niet mee akkoord. Ook kon hij ons niet vertellen hoe het gaat als je een geschil aanmeldt bij de geschillenboer (maar wel 23 jaar ervaring hebben). Om een lang verhaal kort te maken, dankzij onze rechtsbijstandadvocaat kregen we na een half jaar (!) nieuwe mooie fronten en een nieuwe deur (waarvan de lijnen nog steeds niet recht lopen met de deur die er op aan sluit). Ons advies: koop NOOIT bij Tulpkeukens in geen enkele vestiging. Het zijn oplichters. Jammer dat je niet 2/3 kunt betalen bij aanschaf en pas het resterende bedrag als alles goed is geleverd, dan zou de service heel wat beter zijn. Tulpkeukens jullie kunnen nog heel wat leren wat service is. Geen enkele medewerking alleen een klantenservicemedewerker die steeds hetzelfde verhaaltje afsteekt.
Reactie of foto toevoegen
“We worden van het kastje naar de muur gestuurd”
Door Anton de Tender op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Breda
Mooie keuken gekocht, monteurs vertrekken na montage en laten alle verpakkingstroep achter. Kost 150 euro om het af te voeren.
Verder zitten wij sinds december 2019 met een inbouw vriezer die dag en
nacht lawaai maakt. We worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Eindeloos bellen, beloven terug te bellen, doen ze niet. Loopt nu al bijna
6 maanden, hopeloos!
Zodra je betaald hebt, heeft Tulp s....t aan je.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Egging op vrijdag 5 jan 2018 18 | vestiging Son
We hebben onze keuken bij Tulp gekocht. Fantastisch geholpen met adviezen en keuzes. Ook de 'nazorg' is zeer goed!
FOTO VAN EGGING
De U keuken via Tulp
Reactie of foto toevoegen
“Hogere wiskunde”
Door huisman op vrijdag 25 mei 2018 18 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben 10 jaar geleden een keuken bij Tulp besteld waar de keuken keurig op tijd kwam en de plinten boven het blad waren stuk bij levering. Dit heeft enige tijd geduurd voordat het opgelost was. Nu hebben wij na onze verbouwing een stukje erbij besteld (koelkast,vriezer, laden kast en een stukje blad erboven), een hele lange levertijd maar de koppelstukjes voor de keukenplint is blijkbaar hogere wiskunde bij de firma Tulp want na 7 maanden zitten we nog steeds te wachten op twee koppelstukken.
Reactie of foto toevoegen
“Annulering”
Door Rvd op dinsdag 29 mei 2018 18 | vestiging Son
Waardeloze winkel ! Ze denken alleen aan de centen en verder interesseert het ze niks , ze lichten je gewoon op! Wij maakte de afspraak met een verkoopster in Son om onze order kosteloos te kunnen annuleren bij financiële tegenslagen. Nou,dit was geen probleem zei de verkoopster... Uiteindelijk hebben wij de keuken geannuleerd en begon de ellende, of we 1000€ wouden overmaken omdat we annuleren. Na 10 telefoontjes en mailtjes was er niemand meer te bereiken in de winkels en verbinden ze elkaar allemaal door! Heeeel slecht. Zo werken ze dus, ze lichten de boel op en besodemieteren je, ze dwingen je om een krabbel te zetten en de voorwaarden thuis even rustig door te lezen. Ik raad tulp keukens dus zwaar af. Wij komen er nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Goeie tips gehad”
Door F Schoorl op zaterdag 25 jun 2016 16 | vestiging Heerhugowaard
Goede informatie perfecte montage en op tijd geleverd goede nazorg. Kan dit bedrijf cq filiaal ten zeerste aanbevelen . Zeker geen klachten Informatie bij het eerste gesprek was goed verlopen de mensen is Heerhugowaard nemen de tijd voor je wensen en geven je nog goeie tips ook.
Reactie of foto toevoegen
“Niet mee in zee gaan”
Door Marja Verkuijlen op dinsdag 11 dec 2018 18 | vestiging Son
Afgelopen augustus is onze nieuwe keuken geplaatst. Wat kleine beschadigingen en misser, tja dat kan. Nu 4 maanden later nog niets opgelost. Veel beloftes worden gemaakt nog niets opgelost. 3x werden te vervangen onderdelen beschadigd geleverd. Te schandalig voor woorden. Na de verkoop laat Tulp keukens het flink afweten! Ook zijn er al onderdelen beschadigd, er is een inspecteur langs geweest die ons op alle punten gelijk gaf. Helaas met 0 resultaat. Wat een woonkeuken had moeten zijn is veranderd in een nachtmerrie. Mijn advies: ga NIET met Tulp keukens in zee!
Reactie of foto toevoegen
“Afbrekende handgrepen”
Door Marcel op woensdag 16 mrt 2016 16 | vestiging Amsterdam
De handgrepen van onze keuken waren heel heel eenvoudig. Daar leek niets aan stuk te kunnen gaan. Echter in de afgelopen paar jaar braken alle handgrepen af die aan de koelkast, vriezer en vaatwasser vastzitten (meermaals) omdat ze niet deugen. Tulp doet alsof zijn neus bloedt. de garantie is afgelopen. dus zoek het maar uit is de feitelijke reactie.
Reactie of foto toevoegen
“100 procent aanbetaling”
Door Jet op woensdag 18 nov 2015 15 | vestiging Son
Pas na ondertekening van het koopcontract van de keuken hebben wij de (betalings-)voorwaarden ontvangen. Toen bleek ons pas dat we 100% bij levering van de keuken dienen te betalen, terwijl er juist bij montage van de keuken nog van alles mis kan gaan. Wij hebben meerdere voorbeelden van familie en vrienden die nog weken zo niet maanden hebben gewacht op het definitief afmonteren van hun keuken. Ook al hebben we binnen 24 uur gereclameerd o.a. over het feit dat er op geen enkele wijze tijdens de onderhandeling, nog in de eerder ontvangen offerte melding van is gemaakt van het volledig betalen bij aflevering van de keuken geeft Tulp keukens "niet thuis" op ons verzoek om de keukenbestelling te annuleren krijgen we nu, ca. 3 weken na reclamatie, alleen de reactie dat dan 35% van het aanschafbedrag als boete in rekening wordt gebracht. Al met al worden we door Tulp keukens met de rug tegen de muur gezet onder het motto "slikken of stikken" en daarin voelen wij ons als klant niet serieus genomen. Ons advies aan Tulp .....informeer je klanten vooraf en eerlijk.....ons advies aan aspirant klanten.....koop niet bij Tulp(Son).
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door WR op woensdag 12 sep 2018 18 | vestiging Amsterdam
Nieuwe keuken gekocht. Ging allemaal heel goed totdat er een offerte vd keuken werd aangeboden werd dat 10000 boven budget lag. Binnen 3 zinnen was die eraf maar moesten we wel meteen tekenen... Tijdens afhandeling bleek dat de kleur die ik wilde helemaal niet meer verkrijgbaar was. "Ohja dit is de opvolgkleur werd laconiek gezegd". Na ondertekening moesten er tekeningen komen voor de aannemer en dat duurde 3 wkn langer dan werd beloofd. 4 x zelf over moeten nabellen. Geen excuses vanuit Tulp op welk front dan ook. Uiteindelijk werd dossier overgenomen door een andere collega. Die wel de boel toen goed afhandelde. verkoper is een flapdrol. nazorg bij Tulp is waardeloos en dat maakt klanten alleen maar bozer. Ik ga daar nooit meer een keuken kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet gaat zoals het hoort”
Door Gerda veldhuizen op dinsdag 21 jul 2015 15 | vestiging Veenendaal
Koop nooit een keuken bij tulp keukens. Kan er niks positiefs over zeggen een regelrechte ramp. Dus gewoon niet doen.niks gaat zoals het hoort. Helemaal klaar mee. We hebben nu een halfcomplete keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet”
Door Martine op dinsdag 12 jun 2018 18 | vestiging Rotterdam
In 2016 heb ik een keuken gekocht bij Tulp, omdat ik met een eerdere keuken uitstekende ervaringen had. Ik wist dat Tulp inmiddels was overgenomen door Mandemakers maar mij werd verzekerd dat desondanks het bedrijf zijn eigen fabriek etc had. Helaas is mijn goede ervaring niet herhaald. Al bij het eerste bezoek heb ik mij laten verleiden te tekenen, omdat de keuken anders niet op tikd geplaatst kon worden. Vanaf dat moment is er van alles mis gegaan. Teveel om hier op te noemen. Ik wilde er al binnen een paar weken onderuit maar dat kon niet meer. Uiteindelijk is de keuken geplaatst, nadat eerst de verkeerde spullen waren geleverd. Het werd een haastklus en de keuken was lelijk geplaatst: afbladderende verf op de bijgezaagde delen, scheef hangende kastjes, de keukenwas niet goed ingemeten waardoor de keukendeur niet goed open kan, hij is niet op de afgesproken hoogte geplaatst, een van de ovens zat te hoog. Na een slepende correspondentie en vele telefoontjes is dit voorjaar een en ander deels verholpen. Echter, een aantal zaken zijn nog steeds niet netjes afgewerkt, de deur kan nog steeds niet open etc. Bovendien gaven de medewerkers die de keuken kwamen afwerken mij het gevoel dat ik onnodig moeilijk deed. Voor 20% van de prijs had ik een prachtige Ikeakeuken kunnen krijgen en voor minder dan de helft een vergelijkbare maar mooi geplaatste keuken bij een betrouwbare keukenzaak. Inmiddels heb ik van een insider begrepen hoe men te werk gaat. De verkopers zijn erop getraind u bij het eerste bezoek te laten tekenen en u te verleiden met zogenaamde kortingen. Mocht u nog zo verstandig zijn dat u toch nog naar een andee zaak gaat, dan is de kans groot dat deze ook van Mandemakers is. Zodra u uw naam noemt kunnen ze in de andere zaak precies zien wat u elders heeft besproken. Mijn advies:koop NIET bij Tulp of een ander bedrijf van Mandemakers. Als u het wel doet, teken dan niet meteen en betaal maximaal de helft van de initiële prijsopgave. Nog beter: bestel een keuken bij Ikea of bij een zelfstandig keukenbedrijf dat u niet verleid met zogenaamde kortingen maar eerlijk ge werk gaat.
FOTO VAN MARTINE
REACTIE VAN MARTINE
spleet onder oven
REACTIE VAN MARTINE
Antieke houten lijst uitgezaagd omdat blad niet goed was opgemeten. Lelijk afgewerkt.
REACTIE VAN MARTINE
Kast steekt uit ten opzichte van andere kastjes.
REACTIE VAN MARTINE
Delen niet mooi afgezaagd.
REACTIE VAN MARTINE
PS in aanvulling op andere reacties: inderdaad wordt niet verteld dat je de keuken 100% vooruit moet betalen, dus voordat hij geplaatst is. Een deel vooruit en de rest na oplevering zou ik netter vinden. Ook vind ik achteraf dat de verkoper vooral zijn eigen smaak probeerde te verkopen en is de uiteindelijke indeling suboptimaal. Dit bleek pas in het gebruik. Tenslotte was de offerte niet gespecificeerd qua prijzen. Dit zou ik een volgende keer niet meer accepteren.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht bij Tulp”
Door De hoop op donderdag 22 sep 2016 16 | vestiging Woerden
Wij hebben hetzelfde probleem met handgrepen. Monteurs langs geweest enkele knopjes vastgekit en zitten nu weer met losse handgrepen..... Garantie?? Nee, voorrijkosten 62 euro en dan nog uurloon.... Gewoon dievenbende!!!
Reactie of foto toevoegen
“Laat ze links liggen”
Door JH op vrijdag 30 apr 2021 21 | vestiging Amsterdam
De ontvangst en voorstel was prima geregeld maar direct tekenen is wel het credo want immers vandaag is er korting maar nu blijkt dat er altijd wel een korting in de lucht hangt. Voor het geld wat je hier uiteindelijk besteed kun je beter een locale keukenmaker zoeken of een alternatief echt Keukenmerk. Het meerwerk was een drama en niet goed opgeleverd en weken achteraan moeten bellen, plinten passen niet en moest ik zelf oplossen. Kortom een waardeloze samenwerking en uiteindelijk door zelf oplossingen te bedenken en door derden te laten uitvoeren in het eindresultaat nog redelijk. Uiteindelijk adviseer ik om dit bedrijf links te laten liggen ze verkopen immers genoeg rommelkeukens vanuit hun andere merken (mandenmakers rommelaars)
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door Antoon op woensdag 22 jan 2020 20 | vestiging Breda
Alles is zeer prettig gelopen ook met de aftersales. Onze verkoper André heeft er alles aan gedaan ons zo goed mogelijk te helpen, ook achteraf toen we nog wat vragen hadden en er een kleine oneffenheid met de plint was die netje is opgelost. De prijs/kwaliteit verhouding van de keuken was in vergelijking met de concurrentie ook in orde. Niets dan lof dus voor Tulp Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Het sprookje Tulp Keukens”
Door Jolanda op zondag 13 dec 2020 20 | vestiging Rotterdam
Er was eens een familie die de laatste jaren hard had gespaard om de hun droomkeuken te kunnen kopen. Op 21 december 2019 was het dan zover. De familie kon hun dromen waar maken. Op dat moment wisten ze helaas niet dat het een verschrikkelijke nachtmerrie zou worden die pas op 8 december 2020 zou zijn opgelost en door TULP een gebaar werd gemaakt van een diner of wooncheque van € 100,-.

21-dec-19 Keuken gekocht bij Tulp Rotterdam. Geholpen door keukenadviseuse en in samenwerking met vestigingsmanager ontwerp gemaakt.
8-jan-20 Keuken ingemeten op locatie. Vrije dag genomen.
10-jan-20 Laatste dingen besproken met keukenadviseuse
-Bovenkastje de panelen aan de zijkant zelfde kleur
- Bovenkastje lampjes in het kastje niet onder het kastje
- Bovenkastje glasdeur van melkglas
- ATAG Matrix Gaskookplaat met grillplaat. ATAG heeft geen grillplaat dus zelf later gekocht.
- Keukenmengkraan aanpassen met handdouche
- Handgreep uitgezocht
- Plaatsing en montage keuken 10 april 2020
22-jan-20 Mail vestigingsmanager. Aanpassing van verlichtingspunt doorgegeven. Melkglas bestaat niet en krijgen gewoon glas.
10-apr-20 Afspraak plaatsing en montage keuken. Plaatsing en montage geannuleerd omdat de kleur niet goed was.
17-apr-20 Afspraak plaatsing en montage keuken. De frontjes zijn afgekeurd maar de keuken wordt toch afgeleverd en een week later zullen de goede frontjes worden gemonteerd. Vrije dag genomen.
20-4-2020 De keuken wordt geplaatst. Keukenblad - het gasfornuis is op de verkeerde plaats uitgespaard. Vrije dag genomen.
- Keukenblad - de spoelbak past niet in het blad
- Kraan - verkeerde kraan geleverd zonder handdouche
- Kraan - de hals van de kraan schiet eruit als de kraan worden opengedaan.
- Bovenkastje - uitsparing van de lampjes zit onder de kast
- Handgreep - een te weinig
- Spoelkastje - achterwand moet door middel van een uitsparing nog worden geplaatst
-Afzuigkap - advies eerst te tegelen en vervolgens ophangen
- Frontjes
Direct telefonisch contact opgenomen met keukenadviseuse en zij vraagt of ik alles op de mail wil zetten. Afgesproken dat we vrijdag 27 april langskomen om alles door te nemen. Direct aangegeven dat we alles in een keer willen en niet elke keer iets.
21-4-2020 Montage van apparatuur. Nooit verteld dat het twee dagen zou duren en dus ook geen rekening mee gehouden. Vrije dag genomen.
27-4-2020 Alle zaken die niet goed zijn doorgesproken.
- Nieuw keukenblad voor gasfornuis
- Leverancier komt spoelbak passend maken in keukenblad
- Kraan - Er wordt verteld dat er een mail is verstuurd dat de kraan niet meer leverbaar is. Alleen waren ze vergeten de mail te versturen. Vervolgens krijgen we te horen dat we bij moeten betalen.
- Bovenkastjes worden niet meer geleverd met verlichting in het kastje. Afgesproken wordt dat de huidige spotjes in het kastje worden geplaatst en een plank onder het kastje wordt gemonteerd.
- Handgreep is besteld
- In het aanrechtkastje wordt de achterwand geplaatst
- De afzuigkap zal worden opgehangen ondanks advies van de monteur
Afgesproken wordt dat wij een bevestiging per mail krijgen. Wat is ons verbaasd is dat tijdens het hele gesprek de vestigingsmanager achter zijn bureau blijft zitten (zonder klanten) en niet eens de moeite neemt om even langs te lopen en eventueel excuses aan te bieden.
28-apr-20 Keukenadviseuse stuurt een mail. Hierin staat dat alles naar onze tevredenheid zal worden opgelost. We hadden nadrukkelijk gevraagd of zij alle besproken punten op de mail wilde zetten om misverstanden te voorkomen. Uiteindelijk hebben we dat zelf nog maar een keer gedaan. Tevens geeft keukenadviseuse aan dat zij alles heeft doorgegeven aan de serviceafdeling
11-5-2020 Klantenservice gebeld. Gevraagd hoe het met onze keuken staat. Het antwoord is dat er geen mail is binnengekomen van Tulp uit Rotterdam
15-5-2020 Klantenservice belt. Ze hebben de mail van Tulp Rotterdam ontvangen. Bijna 3 weken later.
20-5-2020 Klantenservice mailt. Werkblad, kraan, plaat voor bovenkastje, frontwissel en handgreep zijn besteld
26-5-2020 Klantenservice Bodette van Dijk mailt. Geeft aan dat aankomend service bezoek de afzuigkap wordt opgehangen, de uitsparing voor de kookplaat juist is aangegeven en dat de monteurs een uitsparing maken in de achterwand van de spoelkast voor de afvoer
juni Leverancier spoelboek. Spoelbak is passend gemaakt en tape kan er af. Vrije dag genomen.
22-6-2020 Klantenservice gebeld. Gevraagd hoe het met onze keuken staat. In week 27 verwachten ze dat alles klaar en binnen is.
21-jul-20 Servicemonteurs komen. De monteurs zijn 3/4 dag bezig geweest om de alle frontjes opnieuw te plaatsen, de keukenkraan te vervangen, de afzuigkap op te hangen, het keukenblad te plaatsen en de achterwand van het spoelkastje passend te maken. Wat blijkt het bovenkastje is beschadigd en het frontje van de hoeklade is ook beschadigd. De monteurs maken een formulier voor een nieuw kastje en frontje. Monteurs denken dat het niet lang duurt. Vrije dag genomen.
23-jul-20 Klantenservice gebeld. Het formulier van de monteurs was nog niet binnen. We geven door dat we in het bovenkastje verlichting willen en dat de onderkant van kastje gewoon meegespoten kan worden in de goede kleur. Tevens vragen we of dit bevestigd kan worden via de mail. Helaas zitten we nu nog op de mail te wachten
28-aug-20 Klantenservice gebeld. Gevraagd hoe het met onze keuken staat. Ze wilden net gaan bellen dat alles binnen is. We maken een afspraak voor 12 oktober
12-okt-20 Servicemonteurs komen Ondanks dat we hebben doorgegeven dat we het bovenkastje aan de onderkant gespoten willen hebben in dezelfde kleur, krijgen we toch een kastje waar weer de onderplaat opgeschroeft moet worden. Het frontje wordt geplaatst op de hoeklade. Vrije dag genomen.
13-okt-20 Klantenservice mailt. Vraagt of alles naar wens is. Mail teruggestuurd dat na het inruimen van de hoeklade de lade tegen de de andere lade's aan komt
14-okt-20 Klantenservice belt. Er wordt een afspraak gemaakt om de keukenlade te stellen.
16-okt-20 We kunnen eindelijk de keuken gaan tegelen. De afzuigkap hangt niet waterpas een afwijking van 1 1/2 centimeter en de kraan is los. Zelf de afzuigkap waterpas opgehangen en de kraan weer vastgezet.
19-okt-20 Mail van Klantenservice. Ze nemen contact op na 24 november en als de keuken 100% naar wens is opgeleverd nemen ze telefonisch contact met mij op om een gebaar te maken voor de langlopende service
24-nov-20 De keukenlade zal worden gesteld. Monteur is geweest en zegt dat hij er niets aan kan doen en dat we de lade's met twee handen moeten opdoen. Ik ontplof en heb direct de klantenservice gebeld maar die is 's middags gesloten. Vervolgens heb ik Tulp in Rotterdam gebeld waar ik een keukenadviseur heb gesproken. Monteur heeft contact opgenomen met zijn teamleider. De monteur zegt verder niets te kunnen en alleen een lade te kunnen stellen. Dat heeft geen zin want dan is nog steeds niet het hele probleem verholpen en geeft het advies om de lade met twee handen open te doen? Het voorstel van de keukenadviseur was om naar de winkel te komen maar dat kost me weer een vrije dag en ik heb geen idee wat ik daar moet doen. Keukenadviseur neemt contact op met het hoofdkantoor en zij zullen weer contact met ons opnemen. Vrije dag genomen.
24-nov-20 Mail gestuurd met Excel overzicht en ongenoegen over de monteur
24-nov-20 Klantenservice heeft contact opgenomen. Ze geven dat ze een nieuwe monteur zullen sturen maar dat zal waarschijnlijk pas volgend jaar 2021 worden.
25-nov-20 Gebeld door Klantenservice. De teamleider zal langskomen op 7 december
30-nov-20 Mail van keukenadvisese van showroom in Rotterdam Ze pleit er voor dat het spoedig wordt opgelost en ze heeft navraag gedaan bij de service afdeling en heeft begrepen dat de teamleider komt
7-dec-20 Er komt een monteur en niet de teamleider zoals aangegeven. De monteur is geweest en heeft de lade's gesteld en de lade loopt niet meer tegen de andere lade aan. Wat jammer is, maar niet te verhelpen tenzij er weer nieuwe frontjes worden besteld, is dat de nerven niet gelijk lopen en ook de lade's niet gelijk zijn. Vrije dag genomen.
8-dec De klantenservice belt en vraagt of alles nu naar onze zin is. Ik geef aan dat het jammer is dat Tulp zich weer niet aan de afspraak houdt en een monteur stuurt in plaats van de teamleider. Tevens vraag ik naar het gebaar en er wordt aangegeven dat ik dat per mail zal ontvangen. We ontvangen mail met het gebaar Ik citeer: "Wat ik u aan kan bieden voor de langlopende service is een dinerbon of een wooncheque ter waarde van € 100,-. Graag hoor ik waar uw keuze op is gevallen."

En de familie leefde nog lang en gelukkig!
Reactie of foto toevoegen
“Blijf weg”
Door Ralph Montijn op dinsdag 24 sep 2019 19 | vestiging Amsterdam
Stay away from this company! What an appalling quality of work of their advisors: who ignored our request to equip our new kitchen with the same appliances as in the previous project. And of course they delivered wrong 2 appliances. Apart from that, they handled this situation in a totally non-customer-oriented way. They insisted that we should have checked model numbers of the appliances before signing the offer. When paying 30K EUR for a kitchen, in their opinion, customers are expected to go online and verify model numbers themselves! A rip-off solution was offered (replacement of 1 of the wrong appliances at a basically wholesale price of the new one). There are many other companies specialising on expensive kitchen projects. Choose any but this! They do not acknowledge their mistakes, deliver awful customer service and treat their returning clients (that was our 3rd kitchen with them) badly.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring in winkel zeer positief maar daarna drama”
Door Coumans op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
1 ster is nog te veel voor jullie service. Ik heb geen enkel goed woord meer over voor jullie. al 5 maanden wacht ik op een onderdeel en tot 3x toe wordt het verkeerd geleverd, worden afspraken niet nagekomen en zijn jullie zeer onprofessioneel! Ik ben jullie zo verschrikkelijk zat en zal NOOIT meer een keuken bij jullie kopen en ik zal zorgen dat iedereen uit mijn netwerk ook met een grote boog om jullie heen loopt. Nog nooit meegemaakt dit. Kom alsjeblieft jullie keuken weer ophalen want ik kan 'm niet meer zien.

Aanvulling ontvangen 1 oktober 2020: Het betreft vestiging Heerhugowaard, maar deze heb ik bewust niet ingevuld omdat de vestiging geen enkele blaam treft en ik ook niet die indruk wil wekken. Het is de aftersales die behoorlijke steken laat vallen. Bij levering in Mei is een verkeerde spoelbak geleverd en een rugwand niet meegeleverd. Er is toen beloofd om deze alsnog met spoed te leveren en monteren. De spoelbak is inmiddels geleverd en geplaatst maar de rugwand laat dus al 5 maanden op zich wachten. In de tussentijd is 2x de verkeerde maat geleverd en vandaag dan eindelijk de juiste maat, tenminste, zo lijkt het (ik heb het niet nagemeten. Echter, afgesproken was dat het ook gemonteerd zou worden en het is enkel bezorgd dus nu moeten we weer wachten op een monteur. We hebben voor morgen een afspraak met onze elektricien staan die de spotjes en stopcontacten behorend bij de wand gaat aansluiten en we kunnen hem niet meer afbellen zonder dat dat geld gaat kosten. Je begrijpt dat we een zeer wrange nasmaak aan onze keuken hebben overgehouden en geen vertrouwen meer hebben in Tulp. Nogmaals, ik wil absoluut niet de winkel in een kwaad daglicht stellen, want daar hebben we juist een prettige ervaring mee. Het is erg jammer dat het vanaf de aankoop totaal het tegenovergestelde is.
Reactie of foto toevoegen
“Prima bij levering helaas mindere service”
Door Y. Karelse op vrijdag 8 dec 2017 17 | vestiging Veenendaal
De aankoop van de keuken verliep prima evenals de levering. Een hele mooie keuken waar we erg blij mee zijn. Helaas viel twee uur na de plaatsing de verlichting onder de kastjes uit, waarschijnlijk een kapotte trafo. Meerdere malen gebeld, na zes dagen kwam een monteur constateren dat het echt kapot was. Er moet een nieuwe set verlichting worden besteld, iets wat blijkbaar zo'n twee weken moet duren. Je krijgt totaal geen contact, men belooft terug te zullen bellen maar houden zich niet aan de afspraken. Inmiddels dus koken bij kaarslicht. Conclusie is dat de na service echt niet goed is!
Reactie of foto toevoegen
“Vreselijk klantonvriendelijk”
Door Dennis Pors & Mariëlle Reijerkerk op dinsdag 19 feb 2019 19 | vestiging Veenendaal
Waardeloze service! Tot aan de verkoop verloopt het allemaal prima. Wel wat pusherig om een keuken te kopen, maar de keuken zag er mooi uit dus wij hebben deze besteld. Aardige mannen die de keuken komen bezorgen (we zouden de keuken zelf plaatsen). Daar begon het mis te gaan: we misten een aantal dingen waar we vreselijk lang op moesten wachten (2 weken voor een verbindingsstuk van de greeplijsten vind ik lang, als zoiets op voorraad ligt). En er was een smetplint niet bijgeleverd en die fout lag zogezegd bij ons. Niet dus, wij laten een expert langskomen om dit in te meten; wij zitten niet in de keukens, dus dan verwacht ik een goed advies. Zij hadden ons moeten attenderen op die laatste smetplint die niet op de offerte stond. Overigens, een expert langs laten komen om de keuken in te laten meten die 2 cm per blad teveel meet, vind ik niet professioneel. We hebben zelf uit de muur moeten bikken zodat het blad nog ruimte heeft om te werken. We hebben 10 weken op die ene plint moeten wachten. Na 6 weken!!!! kregen we een bericht dat de plint nog niet besteld was omdat het ons risico zou zijn. Why on earth wacht je daar 6 weken mee. Elke keer vanuit de showroom verwezen naar de klantenservice. Vreselijk onklantvriendelijk. Nog geen excuses gehad! Achteraf blij dat we de keuken niet via Tulp hebben laten plaatsen gezien alle slechte reviews en schade die ze aanrichten. Voor ons nooit meer een keuken bij Tulp!!
Reactie of foto toevoegen
“Tulp Keukens”
Door Anja Tak op vrijdag 18 feb 2022 22 | vestiging Rotterdam
Wij zijn al 2 jaar bezig om vervangende keukendeurtjes te krijgen omdat de folie van onze keuken na 3 jaar al los is gekomen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. En worden dingen toegezegd die nooit worden nagekomen. Bij bellen zijn te toevallig in gesprek en bellen nooit terug. Elke medewerker verwijst weer naar een andere medewerker. Ik heb ooit drie deurtjes gekregen(waar ik voor moest betalen) maar die heb ik terug gegeven omdat de afmeting, de kleur en de kader anders waren. Om gek van te worden. Slechte service van Tulpkeukens, ik zal nooit meer iets kopen bij deze slechte zaak.
FOTO VAN ANJA TAK
Reactie of foto toevoegen
“Veel fout gegaan bij plaatsing keuken”
Door Marc op vrijdag 31 jul 2020 20 | vestiging Waalwijk
In oktober 2019 is er bij ons een nieuwe keuken door Tulp geïnstalleerd. Zo'n beetje alles dat fout kon gaan, is ook fout gegaan!!! De keuken lijkt nu in orde na diverse reparaties en plaatsing van een nieuwe koel/vriescombinatie in mei 2020. Hierna toch nog een klein probleempje met de plaatsing ervan, maar dit kan pas medio augustus 2020 worden opgelost (geen personeel beschikbaar)!

Inmiddels doet de ATAG vaatwasser het sinds afgelopen zondag niet meer. Tulp is telefonisch niet bereikbaar (volgens de website wel) en als je de klantenservice een e-mail stuurt, volgt er geen reactie. Inmiddels donderdagochtend gebeld met de winkel in Waalwijk. Zij zouden dit intern opnemen en terugbellen. Donderdagmiddag zelf maar teruggebeld ("ze hadden gebeld met ons"; dus niet!!!) en ze zouden de spoeddienst inschakelen. Wij konden natuurlijk ook zelf ATAG, de leverancier van de vaatwasser, bellen... Inmiddels is het vrijdagochtend en nog steeds niets vernomen...waardeloze service!!! Ik adviseer iedereen dan ook om nooit een keuken bij Tulp Keukens aan te schaffen. In het verkoopproces kan veel, maar de uitvoering en de service is zeer amateuristisch!!
Reactie of foto toevoegen
“Moet er telkens zelf achteraan”
Door Tannetje op dinsdag 19 mrt 2019 19 | vestiging Rotterdam
Keuken gekocht, bij verkoop zijn ze je grootste vriend, maar after sales is echt een drama... ze weten dondersgoed dat de koop eenmalig is en je voorlopig/nooit meer gebruik maak van hun winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Folie van deurtjes”
Door J.bos op zondag 10 jan 2016 16 | vestiging Veenendaal
In 2006 een keuken gekocht bij de toenmalige Holland keukens een onderdeel van tulpkeukens, na een paar jaar ging de folie los van 2 paneeldeurtjes , na heel veel problemen toch 2 nieuwe deurtjes gekregen , nu na weer een paar jaar is er weer een deurtje waar de folie van los gelaten is , na een mail naar tulp moest ik een paar foto's opsturen en wat blijkt nu terwijl ze toegeven dat het een productie fout is geweest kan ik een frontje kopen en de kosten..... 281 euro, dit gaat het dus niet worden en dus ook nooit meer een keuken van tulp. Bij deze waarschuw ik iedereen koop nooit een keuken bij tulp want dan vraag je om problemen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door Edwin op woensdag 14 okt 2020 20 | vestiging Son
Na een zeer prettig voortraject wachten wij vol spanning op de levering van onze keuken. Op 28 augustus werd de montage uitgevoerd en meteen bleek al dat er meerdere zaken niet goed waren. De hoekkast was te groot, de bovenkast te klein, een lade beschadigd, verkeerde poten voor het formuis, een beschadigde afzuigkap ,de monteurs hadden geen montage tekeningen en onvoldoede montage materiaal bij zich. Om het geheel passend te maken werd ter plekke een kast uitelkaar gehaald en afgezaagd. Aan de einde van de dag was er een keuken die niet af was. Nog steeds vertrouwend op de ervaringen in het voortraject namen wij aan dat het snel verholpen zou worden. Maar toen bleek het echter karakter van Tulp Keukens, de Tulp verkoper verwees naar de klantenservice, de klantservices verwees weer naar de monteurs (De Keukenman) en zij verwezen weer naar de Tulp fabriek waar het lang zou duren. Samengevat niemand pakt iets op en je wordt rond gespeeld tussen de Mandenmakersgroep bedrijven. Nu 7 weken verder en uren aan de telefoon en vele mails verder hebben we eindelijk een datum voor de herstel acties op 25 november dus weer 7 weken verder. Al met al een zeer slechte ervaring met de service van Tulp Keukens, zou je hier toch iets kopen zorg dan dat je nooit 100% betaald van te voren dan heb je nog enig middel om ze te laten bewegen.
Reactie of foto toevoegen
“Blij? Nou nee”
Door Karella op maandag 16 mei 2016 16 | vestiging Amsterdam
Ik ben het met veel negatieve reacties eens. Ik zou Tulp keukens niet aanbevelen. Ik was wel onder de indruk van de mooie keukens in de showroom en ze beloofden veel. Het heeft veel meer gekost en hun kostenrekening was niet doorzichtig. Ik heb wel na veel zorg en lijd een nieuwe Tulp keuken maar het werkblad bestond uit twee stukken aan elkaar gelijmd waarin het grenenhout patroon niet doorliep. Het zag er idioot en heel lelijk uit. Tulp wou het vervangen maar het bleek dat het werkblad niet in een stuk geleverd kon worden met een egaal patroon. Hadden ze dat niet van te voren kunnen weten toen ik het blad uitzocht? Ze hebben mij niet gerustgesteld dat zij verantwoordelijkheid zouden nemen voor eventuele schade aan de koppelingen en buizen van de wasbak, gasplaat en ingebouwde apparaten en ik vreesde dat de nieuwe tegels ook beschadigd zouden worden als ze het werkblad vervangen moest. Ik had dus nachtmerries dat ik nog verder van huis zou zijn en het nog meer geld zou kosten om te repareren. Uiteindelijk heb ik het opgegeven en leg mij erbij neer gelegd dat ik een lelijk werkblad heb nadat ik bijna14.500 Euro aan de keuken heb besteed. Voor de rest werkt de keuken wel. Maar echt blij ben ik niet.
FOTO VAN KARELLA
Aan elkaar gelijmd grenenhouten keukenwerkblad
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Jenny Waggeveld op woensdag 8 jul 2020 20 | vestiging Rijssen
Onze ervaring met Tulp keukens was prima, goed geholpen door Monique, ze dacht erg met ons mee, goede tips, professioneel! We zijn erg blij met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Verder kijken”
Door Valkier op vrijdag 20 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
Na drie bezoeken van tulp keuken nog steeds geen volledige keuken. En blijkbaar voelt niemand zich geroepen om dit goed te regelen. Mocht je op het punt staan om hier een keuken te kopen, kijk nog even verder.
Reactie of foto toevoegen
“Klantenservice”
Door Fam. Busker op maandag 31 aug 2020 20 | vestiging Rotterdam
Helaas hebben wij ook slechte ervaringen met Tulp keukens, niet met het verkooppunt in Rotterdam maar met de Klantenservice op het hoofdkantoor. Door een fout van Tulp kregen wij een wandkast die niet goed open kon omdat het plafond in de keuken te laag was. (Wat het voor zin heeft dat er een keukenopmeter komt is ons een raadsel). De keuken werd in februari 2020 geplaatst en op 29 augustus 2020 werd dan eindelijk de juiste kast geleverd. De kontakten met de Klantenservice waren bedroevend. Geen enkele vorm van empathie. Als we belden bleek de ondertekenaar van de mail ons 'geval' niet meer te behandelen en de nieuwe kontaktpersoon was er nooit die dag. 3-4 x andere kontaktpersoon 'gehad' en uiteindelijk stond er helemaal geen naam meer onder de mails. Als we het van tevoren hadden geweten waren we nooit met Tulp in zee gegaan. Tot op heden zelfs geen enkel excuus gehad voor de belabberde gang van zaken. Dit was eens maar nooit meer!
Reactie of foto toevoegen
“Situatie bij directe annulering”
Door Jan Meeuws op zondag 23 dec 2018 18 | vestiging Son
We waren op zondag 16 december van plan om ons te oriënteren op een nieuwe keuken in Son. We begonnen bij Tulp keukens. We gaven duidelijk aan dat ons alleen wilde oriënteren, maar ze begonnen meteen met tekenen en noteren van alle gegevens. Ze deden alles om ons zo goed mogelijk naar de zin te maken en hielden ons zo lang mogelijk daar. Daarna werd het plaatje compleet gemaakt met apparatuur die er snel werd bijgezocht. Eerst met NEFF apparatuur omdat volgens de verkoper de beste was en later toen we aangaven werd dat we goede ervaringen hadden met ATAG werd alles snel verruild door ATAG. Toen wilde we naar huis moesten we nog wachten op de prijs. Op de bruto prijs werd een kleine korting gegeven en ze wilde graag zaken doen omdat ze die dag nog niet veel verkocht hadden en ik vandaag goede zaken zo kunnen doen. Ik gaf een paar aan dat ik eerst alles thuis wilde doorlezen. Maar ze bleven maar aandringen, want we konden nog later nog alles wijzigen en ze alles wel goed zo komen, totdat ik me uiteindelijk liet verleiden tot een tegenbod. Dat vonden ze wel heel laag, maar toen ik daar aan vast hield waren ze toch akkoord en hebben we de getekend. Na het tekenen kregen ook nog de GBW levereringsvoorwaarden. Ze hadden tijdens het gesprek daar geen uitleg over gegeven. Toen we thuis alles nog eens alles rustig na konden lezen wilde we toch nog veel veranderen en voelde we ons erg onder druk gezet om te tekenen. We hadden spijt van de koop en hebben meteen een mail gestuurd om de koop te annuleren, maar dat gaat niet meer. We moeten nu 5% annuleringskosten betalen, maar we willen er toch vanaf omdat we geen vertrouwen meer hebben, ze blijken namelijk ook een onderneming te zijn van de mandemakers groep terwijl ze dat tijdens de verkoop nog ontkende. Ik hoop dat mijn rechtsbijstand verzekering deze kosten nog kan verkomen. Ik zal nooit meer iets direct kopen bij een onderdeel van de mandemakers groep die volgens de recensies allemaal dezelfde verkooppraktijen hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Afbrekende handgrepen”
Door John op dinsdag 16 feb 2016 16 | vestiging Rijssen
Heb jaren geleden keuken gekocht. Regelmatig breken geïntegreerde handgrepen af. Tot voor kort even naar de vestiging in Rijssen weer een greepje ophalen voor 12 euro. Nu gaat dit via de klantenservice; kosten 47 euro en 9 euro verzendkosten. Is dit klantenservice? Nooit meer een keuken van Tulp!
Reactie of foto toevoegen
“Super slecht”
Door Anita op dinsdag 7 mei 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht voor onze dochter, enorme spijt dat we dit bij Tulp keukens hebben gedaan. Zijn klant onvriendelijk zeer slechte service beloven alles maar komen niks na. Alles wat fout is gegaan geven ze ons de schuld van zelfs het verkeerd inmeten van de achterwand in natuursteen. Tijdens de koop van de keuken zijn ze aller vriendelijks alles kan ze willen alles doen totdat de handtekening is gezet en dan liegen ze over alles en zijn zelfs onbeschoft! Doen net of wij alles niet begrepen of gehoord hebben. En de prijs doen ze volgens mij ook maar wat.. voor dezelfde keuken hebben andere €4000 minder betaald. Kortom ik zou Tulp keukens absoluut niet aanraden.. super slecht bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Geven niet thuis”
Door Meijer op donderdag 20 jun 2019 19 | vestiging Woerden
Voor onze doen dure keuken gekocht (13K), zelf en door bevriend klusbedrijf laten plaatsen. Maar door diverse meetfouten van Tulp vele uren meer werk. Tulp is niet thuis. Stuurt een bosje tulpen als 'genoegdoening'. De hotwater kraan (geen quooker) zit te dicht op de wand. Daardoor lastig te bedienen. Gat was al in blad geboord door Tulp... reactie Tulp "wen er maar aan". Er kwam een monteur 'de schade opnemen'. Nog nooit zo'n hork als deze man over de vloer gehad. Verschrikkelijk. Totaal onkundig. Was blij dat hij iig niet onze keuken 'gemonteerd' had, want dan was het leed wrs helemaal niet te overzien geweest.... We zijn nu maanden verder, het bosje tulpen is al lang vergaan, maar van Tulp horen we helemaal niets meer. Eerste én laatste keer dat wij een keuken van Tulp aangeschaft hebben. we raden het niemand aan! Want als er wat fout gaat, is Tulp niet thuis.
Reactie of foto toevoegen
“Kritisch”
Door J. Boersma op zaterdag 25 apr 2020 20 | vestiging Rijssen
Wees kritisch als je een keuken wilt kopen bij Tulp. Leg ook alles vast en vraag ook de specificaties van de leveranciers van werkbladen en apparatuur op. Het zijn namelijk dozenschuivers. Na één bezoek willen ze je al een contract laten tekenen en betalen hoef je pas bij aflevering zeggen ze. Nou vergeet het maar, voor de aflevering dwingen ze je al tot het betalen van de volle som. Gelukkig kon ik ze nog bewegen wel het werkblad te tonen voordat er uitgeladen (en betaald) zou worden. Nou, de chauffeur had nog maar net de deur opengedaan of ik zag al dat het niet goed was. Wat nu vroeg ik aan de chauffeur. Ja, als u niet heeft betaald dan kan ik de keuken ook niet afleveren en het is alles of niets. Bovendien is er niets mis met het blad zei de chauffeur. Nou neem dan maar weer mee. Na een boze mail, vervolgens een maand lang niets vernomen en toch nog maar eens gebeld met de regiomanager. Ja, de keuken die wij wij willen leveren is precies wat op papier staat. Nou daar hebben wij een hele ander interpretatie aan vam dan Tulp. Nog maar eens opgesomd wat er allemaal mis was aan het blad. Er werd vervolgens gedreigd met de juridische afdeling en alle kosten zouden voor ons zijn. We hoopten dat we dan betere gesprekspartners zouden hebben, maar we wachten nu al een half jaar op de gekochte keuken, maar tot op heden niets meer vernomen. Er moet daar in Rijssen nog een hele mooie keuken staan te verstoffen. Jammer dat we er zoveel energie in hebben moeten steken, maar we weten nu wel waar we niet moeten zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Bij klachten geven ze niet thuis”
Door Siebrand op donderdag 2 dec 2021 21 | vestiging Veendam
Wij hebben vorig jaar een mooie keuken gekocht bij Tulp in Veendam. Wij waren zeer tevreden over het aankoopproces. Bij levering bleek dat het aanrechtblad beschadigd was. Aanvankelijk werd direct gezegd dat wij dat zelf hadden gedaan. Echter, de beschadiging was al gerepareerd met kunsthars, dus toen moest men wel toegeven dat het blad al beschadigd was. Het heeft maanden geduurd voordat wij hier passend voor zijn gecompenseerd.

Deze week bleek dat de meubelpanelen van ons kookeiland aan de onderzijde krom zijn getrokken door vocht. Uit onderzoek bleek dat dit werd veroorzaakt doordat in het eiland, achter het schot onder de wasbak lekkage was ontstaan. De afvoerslang van de Quooker was verstopt geraakt doordat deze - in strijd met de voorschriften van de leverancier - niet onder afschot was geplaatst. Wij zitten dus met lekkage en vernielde panelen en hebben na twee dagen nog niets gehoord. Als je voornemens bent een keuken te kopen, zijn ze dag en nacht bereikbaar, maar als er dan een ernstige klacht is, geeft Tulp geen thuis.

Opvallend is dat Twan, Thea en Inge van de klantenservice heel snel kunnen reageren als er iets op Trustpilot over ze wordt geschreven, maar niet adequaat reageren op mijn drievoudig (per e-mail, brief en formulier) ingediende klacht.
Reactie of foto toevoegen
“Factuur voor niet gespecifieerd meerwerk”
Door Ton op zondag 28 feb 2021 21 | vestiging Son
Na aankoop van een Tulp keuken, volgt een soms moeizame afhandeling bij plaatsing en afwerking. Op 10 december 2020 is de klus geklaard, stuurt Tulp een bos bloemen en wenst ons veel plezier met onze keuken. Half februari ontvangen we een niet gespecificeerde werkopdracht die moet vallen onder meerwerk dat € 1050 kost. Een factuur met specificaties krijgen is me nog niet gelukt. De € 1050 is nog niet betaald. Laat er dus geen onduidelijkheid ontstaan want dan kan het fout gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Gebakken peren”
Door Jacqueline Zandbergen op donderdag 28 mei 2020 20 | vestiging Waalwijk
Wij hebben in februari een keuken gekocht. Het was een prettige service. De prijs viel wel tegen en er was geen enkele mogelijkheid om een extraatje te bieden . Dat was wel even een domper, maar toch, dit was de keuken die we tenslotte graag wilde hebben. Inmiddels hebben we te horen gekregen dat de keuken pas EIND juni geplaatst kan worden! Dit houdt in dat wij 5 weken ZONDER een keuken zitten in een huis wat helemaal verbouwd is. Wij waren al gewaarschuwd door een ander bedrijf dat Tulp keukens vaak erg laat is in zijn levering. Deze opmerking hebben we in eerste instantie nog lacherig weggewuifd. Nu zitten we dus 5 weken ZONDER keuken in een verbouwd, spiksplinternieuw huis en nog kan er NIETS vanaf voor het ongemak. Ik zou zeggen; Ga voor een nieuwe keuken niet naar Tulp keukens, want zelfs gebakken peren zijn weken niet te realiseren!
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door HAG op woensdag 21 nov 2018 18 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht bij Tulp keukens in Amersfoort.

Aanvulling ontvangen op 22 november 2018: Keuken is geleverd. Van alles en nog wat mis gegaan. In juni geplaatst en oktober eindelijk afgemaakt. Nooit geen Tulp keukens meer.
Reactie of foto toevoegen
“Van het kastje naar de muur”
Door P. Nouwen op vrijdag 31 aug 2018 18 | vestiging Breda
Wij hebben daar een keuken gekocht. Plaatsing 18 juli. Dat stuk is gebeurd, echter door fout in de technische tekening zitten we nog steeds zonder vaatwasser. Deze moet nog geplaatst worden. We blijven maar bellen en mailen om ons probleem opgelost te krijgen. We zijn nu 6,5 week later, maar nog geen stap verder gekomen. Beloften over terugbellen worden meer niet dan wel nagekomen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Mevr Schilder op maandag 5 okt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Ruim een jaar geleden hebben wij hier een keuken gekocht. wij hadden te laat beschadigingen doorgegeven waardoor direct de schuld van de beschadigingen aan ons zelf werd gegeven. Na het leveren van bewijs dat de beschadigingen niet door ons toedoen is gekomen, wachten wij na 10 maanden(!!!!) nog steeds op nieuwe frontjes van de keuken. De laatste keer dat de monteur weer kwam, (na wederom heel lang te hebben gewacht en zelf maar weer gebeld te hebben) waren de frontjes weer niet goed en zijn ze zelfs ons andere frontje, die als kleur sample mee gegaan is KWIJT GERAAKT! Na ruim een week maar weer ZELF bellen of deze inmiddels al terecht is. Al met al prachtige keuken, mooie kwaliteit, maar de afhandeling van klachten kan maanden duren, ze zijn slecht te bereiken, niemand neemt verantwoording en het het terug bellen moeten ze duidelijk nog leren. VRESELIJK bedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Emmen op vrijdag 13 dec 2019 19 | vestiging Breda
Keuken van Tulp keukens. Verkoop in Breda is goed gegaan. Echter daarna houdt het op. Koop hier nooit een keuken mensen! Wat een slechte service. Anderhalf jaar geleden bij Tulp keukens een keuken besteld. 8 maanden geleden geïnstalleerd en nog steeds niet af. Bargedeelte beschadigt en half in elkaar gezet, plinten amateuristisch met schroeven vastgezet, ontbreken van achterwand, enz..enz....Al vijf keer een reparatie afspraak gemaakt en of geannuleerd en of niet compleet of beschadigde onderdelen geleverd. Alsof ik wat beters te doen heb met mijn vrije dagen. Waardeloos! Wat heb ik een spijt dat ik hier een keuken heb gekocht. Verkooptechnisch alles goed in orde. Echter de after sales is een ware ramp! Lijkt dat Ben Mandemakers hier toch wel wat meer aandacht aan mag besteden. Het gaat volgens mij niet alleen om de verkoop, maar ook juist de service achteraf.
FOTO VAN EMMEN
Reactie of foto toevoegen
“Montageperikelen”
Door Carla op vrijdag 2 aug 2019 19 | vestiging Amsterdam
Wij hebben een keuken gekocht bij Tulp keuken in Amsterdam zuidoost. De verkoopster denk met ons mee. De service is klant vriendelijk en behulpzaam. De montage is uitbesteed aan keukenman. Het monteren duurt 2 dagen omdat op de eerste dag maar monteur aanwezig kan zijn. Op de eerste dag blijkt 1 deur paneel te ontbreken. Volgens de monteur heeft hij deze doorgegeven. Op de 2 dag kwamen er 2 monteurs om de keuken af te maken. Deze waren geen vakmensen. De wandpanelen zijn niet recht aangebracht. De inbouw voor de afzuiger is schot en scheef. Afsluitprofiel is niet de afgesproken kleur en is niet goed vastgemaakt waardoor het niet waterdicht is. Emails naar de klanten service worden niet behandeld, wij hebben paar keer gebeld moeten bellen helaas is aan ons doorgegeven dat er pas over 4 weken ( na plaatsing) iemand beschikbaar zal zijn en nu zitten wij nog met een kast zonder deur.
Reactie of foto toevoegen
“Treurig”
Door Frank van de Laak op zondag 12 mei 2019 19 | vestiging Breda
Zeer treurig. Slechte monteurs. Slordig geplaatst. Koof afzuigkap ontbrak. Beschadiging plint. Te korte afwerklijst. Stopcontact niet aangesloten. Kieren. Adgezaagde stukken . Drama. Na een maand. 14 mei weten wij nog niets wanneer opgelost. Wel 3 aanmaningen voor laatste betaling.
FOTO VAN FRANK VAN DE LAAK
Deel aanrechtblad
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde fronten geleverd”
Door R. Sugen op donderdag 21 mrt 2019 19 | vestiging Waalwijk
Keuken gekocht bij TULP keukens in Waalwijk. Tot aan het tekenen zijn het je beste vrienden en doen ze er alles aan om te kunnen verkopen. We hadden een mooi keuken gezien die in de showroom stond, die hadden we ook graag gewild. Maar helaas kwamen we met het monteren erachter dat we toch niet de juiste fronten hadden gekregen als wat er in de showroom te zien was. Dus zijn we met de fronten terug naar de winkel gegaan. Helaas konden ze ons hier niet helpen omdat de verkoper niet aanwezig was. Paar dagen later telefonisch contact gehad met de verkoper, tijdens het gesprek beweerde hij doodleuk dat we voor de geleverde fronten hadden gekozen en hadden ondertekend. Wat het nog leuker maakt is dat we een aantal keer terug zijn geweest naar het filiaal voor het kiezen van de handgrepen etc.. Deze handgrepen zijn gekozen aan de hand van de keuken die mooi in het showroom te zien is. Maar ons is er natuurlijk nooit verteld dat we een totaal ander keuken voor zullen krijgen. Hierover hebben we klacht ingediend en zijn we terug gebeld met een voorstel waarbij we extra moeten betalen om als nog de fronten te kunnen krijgen. Ons advies: koop NOOIT een keuken bij Tulpkeukens in Waalwijk. Dit zijn stel oplichters ze beloven je van alles maar kunnen niks waar maken.
Reactie of foto toevoegen
“Showroomkeuken”
Door Joke van Ginkel op woensdag 25 sep 2019 19 | vestiging Veenendaal
Wij hebben een showroomkeuken gekocht. Goede service en erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Duurde veel te lang”
Door De Bruin op donderdag 7 mrt 2019 19 | vestiging Breda
Na 4 x beschadigde kasten geleverd te hebben gekregen. Zou we over een stemmen voor een vergoeding voor een keuken indeling van orgalux. Eerst een goed mee denkende dame gesproken die alles heel vervelend vond en vond dat we recht op vergoeding hadden. Deze dame is nu ziek en degene die overneemt totaal niet mee te overleggen. Zegt dingen die niet gezegd zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Tulp Keukens”
Door Hilda en Peter Swidde op maandag 7 mei 2018 18 | vestiging Woerden
Vorige week is bij ons een witte hoogglans keuken met composiet blad geinstalleerd.
Zowel het verkoopproces met Bart en Andrea als het bezorgen en monteren door Ad en Bjorn verliepen 100% goed, en wij zijn dan ook zeer tevreden. Met alle plezier zullen wij jullie dan ook aanbevelen.
FOTO VAN HILDA EN PETER SWIDDE
Hoogglans keuken met composiet blad
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Keuken van Tulp
1 / 21
Vestigingen Tulp Keukens
aAmersfoort (11 ervaringen), Brabantsestraat 6, 3812 PJ Amersfoort, tel 033 - 464 05 88
bAmsterdam (11 ervaringen), Arena Boulevard 110, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 567 54 20
cBreda (8 ervaringen), Kruisvoort 54a, 4814 RZ Breda, tel 076 - 207 00 02
dBunschoten Spakenburg , Zuidwenk 19, 3751 CA Bunschoten-Spakenburg, tel 0332 - 99 51 84
eHeerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 4, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 576 03 33
fRijssen (5 ervaringen), Ambachtsstraat 2, 7461 TP Rijssen, tel 0548 - 53 06 00
gRotterdam (6 ervaringen), Watermanweg 223, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 220 56 33
hSon (13 ervaringen), Ekkersrijt 4022, 5692 DA Son, tel 0499 - 32 31 50
iVeendam (5 ervaringen), Transportweg 3, 9645 KZ Veendam, tel 0598 - 63 23 63
jVeenendaal (5 ervaringen), Groeneveldselaan 35a, 3902 HA Veenendaal, tel 0318 - 52 99 44
kWaalwijk (3 ervaringen), Professor Zeemanweg 2B, 5144 NN Waalwijk, tel 0416 - 74 29 93
lWoerden (4 ervaringen), Jaap Bijzerweg 25, 3446 CR Woerden, tel 0348 - 46 25 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.