Feedback
5,0

Piet Klerkx Badkamers en Keukens

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0416-336300 | Professor van den Waalsweg 2, 5144 NG Waalwijk
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Piet Klerkx Badkamers en Keukens
Piet Klerkx is met zes vestigingen dé grootste woonwinkel van Nederland. Kom langs voor eindeloos veel wooninspiratie, de laatste trends én onze uitgebreide collectie van toonaangevende merken. Of je nou opzoek bent naar een bank, kast of compleet nieuw interieur? Onze adviseurs staan klaar met een advies dat bij jou past! Naast een grote collectie meubelen en bedden, hebben we in de filialen Waalwijk en Amersfoort een grote keuken en badkamer showroom.
Redactie Qasa.nl
Vermeld staat de vestiging van Piet Klerkx Waalwijk met een keuken- en badkamershowroom van 2000 m2. De andere vestigingen bieden geen keukens of badkamers.
Alternatieven voor Piet Klerkx Badkamers en Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Kitchen4All
   
(Kaatsheuvel Noord-Brabant) score 9,6 uit 854 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 52 ervaringen
• I-KOOK
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,5 uit 1421 ervaringen
• REDDY Keukens
   
(Veen Noord-Brabant) score 8,9 uit 120 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 104 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,5 uit 230 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2186 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Eindhoven Noord-Brabant) score 9,7 uit 75 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over Piet Klerkx Badkamers en Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Veel misgegaan”
Door Tom op donderdag 11 jul 2019 19
Bij Piet Klerkx heb ik mijn keuken en badkamer gekocht. Helaas is hier zowel alles mis gegaan wat mis kon gaan. Maar dat er iets mis gaat vind ik geen probleem. Dat kan iedereen gebeuren. Dat er in ons aankooptraject 3 verkopers weggaan waardoor je steeds een ander contactpersoon hebt, daar kun je niet veel aan doen. Maar dat je op werkelijk alle vragen, klachten en onduidelijkheden reageert met: Dat is uw eigen schuld. Dat typeert de klantenservice van Piet Klerkx. Een wc die drie maanden in gebruik is. Waar de metalen onderdelen al van roesten en waar de hele binnenkant van de toilet pot al van aan het slijten is. Wat is het antwoord van Piet (via de telefoon, zonder foto's of wat dan ook): Jullie poetsen te weinig. Als je op deze manier met je klanten omgaat dan wil je ze niet meer terug. conclusie: De vestiging van Klerkx is super, mooie showroom, aardige verkopers en hele mooie sfeer. Het tegenovergestelde is waar op het moment dat je je handtekening zet.
Reactie of foto toevoegen
“Leveren niet”
Door Robin op woensdag 24 mrt 2021 21
Levering blijven ze maar uitstellen. Nu half jaar wachten op een vloerkleed, salontafel, tv meubel en stoel. Elke keer stellen ze de levering maar uit. nu al half jaar wachten. Over compensatie hoor je ze nog niet, dat doen ze pas na levering.... nou ik ben benieuwd hoe ze het gaan goedmaken als het straks eindelijk een keer geleverd gaat worden! Zal het hier ook zeker vermelden
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk positief opgelost”
Door Richard op donderdag 30 mei 2019 19
Badkamer aangekocht, bewust op 1 adres, zodat 1 aanspreekpartner. Verkoop onvolledig, onduidelijk, slecht zonder kennis van zaken zo blijkt achteraf. Aannemer deed meer dan zijn best, glasman, trieste mentaliteit, PK uiteindelijk trekt overal zijn handen vanaf terwijl dat juridische partner is. Kranen op verkeerde plaats, deur kan niet geplaatst worden, Willen dan iets anders leveren en zaken die niet zijn gekocht, maar dan als wel verkocht blijken te zijn vlg PK omdat ze niet op tekening staan. Trieste, intrieste club die niet weet wat ze doen, verkopen en een hele keten van aannemers aan zich verbinden maar niet verantwoordelijkheid van hoofdaannemer op zich nemen. Mijn advies: ga naar specialist, is nog goedkoper ook.

Aanvulling ontvangen 5 juni 2019: Zij lossen het op zonder kosten en verder gemor.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken met slechte nasmaak”
Door SH op dinsdag 26 okt 2021 21
We hebben een keuken aangeschaft van het merk Next125 en degelijk apparatuur van het merk Siemens. Alles bij elkaar was het een flink bedrag. Alles werkt naar behoren en we zijn zeer blij met de keuken echter op één ding na. De spoelbak van het merk Job die ons is aanbevolen dreunt als er heet water in de spoelbak wordt gegoten. Meerdere keren schrokken en schrikken wij er nog steeds van, omdat het geluid ontzettend hard kan zijn. Bij het dreunen spat ook het hete water omhoog en komt het regelmatig op het lichaam waarvan het minst prettige, het gezicht, want je staat er immers pal voor bij het afgieten. Ondanks dat we koud water laten stromen uit de kraan bij het afgieten van het hete water, kan de spoelbak ook dreunen omdat de hoeveelheid heet water teveel is t.o.v. het koude water.

Met eerdere spoelbakken hebben wij niet dit soort ervaringen gehad en dit vinden wij heel vreemd. We hebben gebeld naar Piet Klerkx vestiging Waalwijk met de vraag wat hieraan te doen met als antwoord dat er niks meer aan te doen is. Volgens Piet Klerkx is immers al een anti-dreunplaat geplaatst en zijn er geen andere oplossingen en moeten we hiermee leren leven.

Vervolgens vanwege een ander probleem aan de keuken voor een reparatie is er een monteur van Piet Klerkx langsgekomen. We hebben aan de monteur het probleem van de spoelbak uitgelegd en gedemonstreerd. De monteur belde gelijk één van zijn collega's op. Hij kreeg te horen dat Piet Klerkx er bekend mee is dat ons model spoelbak dreunt bij heet water. De monteur vertelde verder dat het mogelijk te maken heeft met de dikte van het RVS-materiaal. Het vervangen van de spoelbak zou volgens de monteur geen ingewikkelde handeling zijn als er met zorg en voorzichtigheid wordt gewerkt. We worden verzocht contact op te nemen met het filiaal, want de monteur mag namelijk niet de spoelbak zonder akkoord van Piet Klerkx vervangen.

Voor de tweede maal hebben we gebeld naar filiaal Waalwijk en werden we teruggebeld door een vrouwelijke afdelingsmanager. Nogmaals hebben we het probleem uitgelegd en dat we hier echt ontevreden mee zijn. Het is immers best gevaarlijk als het hete water kan spatten. Bovendien werd er bij de verkoop niks gemeld over dit soort problemen nadat wij specifiek hebben gevraagd wat de verschillen zijn tussen de verschillende merken en typen spoelbakken. De verkoper zei dat ze allemaal vergelijkbaar zijn en dat ons gekozen spoelbak een prima keuze is. Als wij hadden geweten dat het dreunen bij dit type spoelbak voorkomt, hadden wij deze zeker niet genomen.

De topkwaliteit van de mooie keuken die we hebben aangeschaft is teniet gedaan door de gebrekkige spoelbak. Dit vinden we ontzettend jammer. Volgens de manager is het dreunen binnen de marges en kan hieraan niets worden gedaan. Wij hebben uiteindelijk aangegeven om zelfs tegen een meerprijs een betere spoelbak, namelijk één zonder het dreunen, te betalen om de huidige te laten vervangen, want we vinden het dreunen echt niet fijn en we vinden het ontzettend gevaarlijk. De manager wil meewerken aan een betere spoelbak tegen een meerprijs. Ze ging overleggen en belde mij later terug met het nieuws dat zij de spoelbak kan laten vervangen tegen de meerprijs. Ze zou gaan uitzoeken welke types geen dreunend effect geeft en ons daarna weer terugbellen om door te geven welke types deze precies zijn en tegen welke meerprijs deze handeling uitgevoerd kan worden. We werden echter vervolgens teruggebeld door een andere mannelijke afdelingsmanager van de keukenafdeling. Hij meldde ons dat er echt geen andere spoelbak geplaatst kan worden dan ons model spoelbak, omdat elk model een iets andere vorm heeft. Een andere spoelbak plaatsen is alleen mogelijk als het gehele keukenblad wordt vervangen en een nieuwe uitsparing wordt gemaakt met de nieuwe afmetingen. Hij zei dat wij zelfs een klacht mogen indienen, maar vervangen van de spoelbak wordt absoluut niet gedaan. Hij vindt ook dat er geen fouten zijn gemaakt. Heel kortaf en met een onvriendelijke toon heeft deze manager ons aan de telefoon te woord gestaan. We blijven het dreunen erg vervelend vinden en bovendien vinden we wel degelijk dat er een fout is gemaakt. We werden niet goed geïnformeerd en daardoor is er voor ons een slechte spoelbak gekozen. Mogelijk was de verkoper tijdens de koop ook niet op de hoogte van het dreunend effect en ik neem het hem niet kwalijk. Fouten maken is menselijk. Belangrijker is dat men wel zijn fouten behoort toe te geven en naar een oplossing zoekt. Fouten ontkennen en op deze manier after sales services geven, vinden wij zeer onacceptabel.

Conclusie: De spoelbak geeft ons een flinke beperking want we moeten elke keer wachten tot het hete water in de pan afgekoeld is of een andere workaround zoeken terwijl dit niet hoeft bij een andere wel degelijke spoelbak.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door H. Smolders op vrijdag 16 okt 2020 20
Ik heb in juli 2020 een complete badkamer gekocht. Helaas had de verkoper een behoorlijke inschattingsfout gemaakt en een te kleine douchecabine geadviseerd en dus besteld. Bij installatie kwamen we hier achter. Maw een grotere douchecabine had makkelijk gekund. Overal worden fouten gemaakt en dat is helemaal niet erg. Het gaat erom hoe je dat gaat oplossen. In dit geval geeft Piet Klerkx niet thuis. Ongelooflijk hoe passief zij zijn geweest. Ze kwamen na flink wat telefoontje en mailtjes maar niet met een oplossing. Uiteindelijk heb ik het er maar bij laten zitten en heb elders een oplossing gezocht. Mijn keuken ga ik daar in de ieder geval niet meer kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Helaas een slechte ervaring”
Door M. Geerlings op zondag 31 dec 2017 17
Helaas een slechte ervaring. Onze keuken is mooi, maar de afwerking is niet zoals het behoort. Aan een kant kan ik mijn vingers tussen de wand en het keukenblad steken, aan de andere kant zit iets minder ruimte maar ook daar kan van alles tussen vallen. De mondeling afgesproken afwerklijsten staan inderdaad niet in de opdracht, maar wij hebben daar over gebeld en toen werd beloofd dat alles opgelost zou worden. Maar als je eenmaal betaald hebt wordt er een heel ander verhaal verteld. Echt waardeloos dat liegen en draaien en de enige reactie die ik nu krijg op mijn laatste mailtje was een geautomatiseerd antwoord dat de mail goed ontvangen is en dat er zsm contact zou worden opgenomen. Daar wacht ik nu nog op! Voor mij een dikke vette onvoldoende voor Piet Klerkx keukens!

Aanvulling ontvangen 2 januari 2018: Blijkbaar wordt deze pagina gelezen want hoera ik kreeg vandaag een reactie. Helaas wordt er niks opgelost, gewoon hetzelfde verhaal waar ik niks mee kan. Ik wil gewoon een keuken die past, niets meer en niets minder. Maar dat schijnt niet mogelijk te zijn.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Piet Klerkx Badkamers en Keukens
  Piet Klerkx Waalwijk keukens en badkamers, Professor van den Waalsweg 2, 5144 NG Waalwijk, tel 0416-336300
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Noord-Brabant
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.