Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
70 ervaringen
Kesteren (Gelderland)
317 ervaringen
Nunspeet (Gelderland)
495 ervaringen
Volendam (Noord-Holland)
39 ervaringen
Sint Annaland (Zeeland)
291 ervaringen
Dodewaard (Gelderland)
41 ervaringen
Haarlem (Noord-Holland)
279 ervaringen
6 vestigingen
1888 ervaringen
6,7

Keuken Kampioen

Score uit 584 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
47 vestigingen (heel nederland)
Gebruikersfoto: Schade aan inductie kookplaat van Whirlpool
1 / 82
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keuken Kampioen
Kampioen in keukens, dat word je niet zomaar. Dat lukt alleen als je op alle onderdelen de beste bent. Daarom ontwerpen én produceren wij al onze keukens in onze eigen fabriek. En dat is niet alleen goed voor de kwaliteit maar ook voor de prijs. Want ook voor u betekent onze eigen fabriek extra voordeel. Elke Duitse keuken keuken wordt volledig op maat gemaakt, passend bij uw smaak, wensen en de beschikbare ruimte en tegen de beste prijs.
Ervaringen
Er zijn 584 ervaringen over Keuken Kampioen. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren247 ervaringen
4 sterren151 ervaringen
3 sterren17 ervaringen
2 sterren23 ervaringen
1 ster123 ervaringen

Per vestiging:
“Uitstekende adviseurs”
Door Anna en Jack Geraerts op woensdag 26 aug 2015 '15 | vestiging Heerlen
zeer goed tot uitstekende adviseurs ook zij hebben weer ervaring opgedaan i.v.b.m. onze bar. Al met al zijn wij zeer tevreden over de KEUKEN KAMPIOEN en wij zullen en hebben al diverse kenissen verteld over onze goede ervaringen met keuken kampioen
Reactie of foto toevoegen
9,8
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 70 ervaringen
9,8
Avanti Keukens
Kesteren (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 317 ervaringen
“Denken mee”
Door W.Binkhorst op donderdag 17 dec 2015 '15 | vestiging Duiven
Deskundig, vriendelijk, nemen de tijd, aflevering en montage goed, denken mee. Kortom super. Ruime keuze.
Reactie of foto toevoegen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 495 ervaringen
9,7
Kex Keuken Expert Volendam
Volendam (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 39 ervaringen
“Nooit meer doen”
Door J&M op vrijdag 6 apr 2018 '18 | vestiging Tiel
Zomer 2017 hebben wij een keuken (lage kasten, hoge kasten en een spoeleiland) gekocht bij de Keuken Kampioen te Tiel. Helaas hadden ze de keuken niet in de door ons gewenste kleur staan en daarom hebben we onze keuze gebaseerd op een enkel frontje wat ze daar hadden staan. Na een prijsonderhandeling (erg dwingende houding van de verkoper, maar goed de prijs werd voor ons acceptabel) en specifiek gevraagd te hebben of de keuken geleverd zou worden zoals het getoonde frontje, hebben we het koopcontract ondertekend.

Eind oktober werd de keuken geleverd en begin november heb ik de keuken uitgepakt om te gaan plaatsen (plaatsen in eigen beheer). Direct bij het uitpakken valt op dat: a) de panelen voor het eiland, de zichtzijde van een van de hoge kasten, de plinten en de passtroken mat zijn ipvhet door ons bestelde hoogglans b) alle frontjes/deurtjes in meer en mindere mate krom zijn, de plankdragers ontbreken. Direct, nog binnen de tijd om te reclameren, maken we hier melding van. Ons wordt verzocht om melding te doen bij het hoofdkantoor en dat doen we dan ook.

Een periode van bijna drie weken volgt waarin we meermaals foto's moeten toesturen en achter de KK aan moeten bellen (want toezeggingen dat zij ons gaan bellen worden niet nagekomen) voordat wordt toegegeven dat het geleverde inderdaad niet is zoals aan ons verkocht. Er wordt toegezegd dat er hoogglanspanelen en nieuwe fronten geleverd zullen gaan worden.
Ondanks de toezegging (alles telefonisch, niks via de mail) dat we gebeld gaan worden over een leverdatum horen we niks, dus eind december bellen we zelf maar weer eens en krijgen een leverdatum door 3e week januari. Echter worden we 4 dagen voor geplande datum gebeld dat de levering niet door zal gaan, nieuwe datum is nog niet bekend. Na meerdere telefoontjes van onze kant uit wordt er aangegeven dat de levering deels zal geschieden, panelen wel, deuren niet. Een paar dagen later mogen we de panelen dan ontvangen en constateren direct dat de kleur volledig afwijkend is van fronten en dat niet alle maatvoering juist is. Direct reclameren we weer en inschakeling van rechtsbijstand en een ingebreke stelling volgt.

Om een te lang verhaal te voorkomen en om geen gedetailleerde weergave te hoeven doen van de volledige non-communicatieve en arrogante houding van de klanten 'service', het vervolg samengevat.

Toegegeven wordt dat ze de panelen niet in de exacte zelfde hoogglans te kunnen leveren, we doen een concessie en accepteren de panelen/plinten/passtroken in mat. Deze ontvangen worden deels opnieuw geleverd ('oude' panelen waren deels gebruikt voor tijdelijke plaatsing van de keuken). Eind feb., de nieuwe fronten worden geleverd, de kleur wijkt af van de eerdere fronten en de afwerking lijkt wel een lachspiegel ipv strak hoogglans. weer reclameren we en moeten ze eerst in conclave met de leverancier voordat ze toegeven dat het fout is. Deze week (begin april) worden opnieuw fronten geleverd en wederom constateren we een kleurverschil en een brakke afwerking. Wederom reclameren we en wederom non-ractie/communicatie vanuit KK.

Ongeveer 6 maanden en 4 leveringen verder en we hebben dus nog steeds geen keuken geleverd gekregen zoals we overeengekomen met KK (zelfs ondaks dat we al concessies hebben gedaan). We hebben het vandaag uit handen gegeven aan de advocaat van de rechtsbijstand en zijn heel benieuwd hoe dit in vredesnaam ooit opgelost gaat worden. Het is in ieder geval voor ons duidelijk dat we NOOIT meer een aankoop doen bij de keuken Kampioen / Mandemakers Groep en zullen dat ook een ieder afraden.
Reactie of foto toevoegen
“Inductiekookplaat”
Door Jean Lenoire op zaterdag 13 feb 2016 '16 | vestiging Heerlen
Na aanleiding van de goede recensies, zijn wij zondag 24-1 bij Keukenkampioen Heerlen langs geweest. Wij werden geholpen door een jonge, vriendelijke verkoper. Wij gaven direct aan een idee te hebben over hoe onze keuken eruit moet komen te zien en welke apparatuur wij hierin willen. We gaven aan dan ook te komen om te kijken wat de Keukenkampioen ons te bieden heeft qua prijs en kwaliteit, daar wij al bij meerdere keukenzaken zijn geweest zodat wij het eea goed kunnen vergelijken. Het ontwerpen van de keuken verloopt voorspoedig en het ontwerp is ook naar onze smaak. Bij het uitzoeken van de inbouwapparatuur geven wij aan een 5-zone inductieplaat te willen. Dit is volgens de verkoper zeker mogelijk en we zoeken in de showroom dan ook een mooie inductieplaat uit. Echter valt ons gelijk op dat deze inductieplaat slechts 1 flexzone en 2 normale inductiezones heeft. Toen wij dit aangaven, gaf de verkoper aan dat het wel mogelijk is om hier met 5 pannen tegelijk op te koken (2 op de flex, 1 op de middelste zone en 2 op de rechter zone). Bij het maken van de offerte valt ons op dat in de prijslijst staat dat de inductieplaat slechts 4 zones heeft, ipv de door ons gewenste 5. Wederom geeft de verkoper aan dat het wel mogelijk is om op de inductieplaat met 5 pannen tegelijk te koken. Vertrouwend op de kennis van de verkoper geloven we dit dan ook.

De verkoper gaf aan dat we op een goede dag gekomen zijn want het was de laatste dag dat er een actie was waarmee hij zonder meer 40% korting mocht geven op de keuken, met daarbij de montage voor slechts 1€.
De keuken zou, zonder korting, uitkomen op een prijs van ongeveer €16.000,- maar na een tijdje onderhandelen kwamen we uit op een prijs van €6.900,-, echter moesten wij dan wel diezelfde dag nog tekenen voor de keuken (het was immers de laatste dag van de actie).

Uiteindelijk hebben we om de onderstaande redenen niet gekozen om bij de Keukenkampioen te kopen (en raden wij andere het ook zeker niet aan!).
- De inductieplaat (model FlexiCook inductiekookplaat 77 cm ACM 938/BA of NE) is een 4 zone inductieplaat, niet 5 zoals wij duidelijk wensten! Het is inderdaad wel mogelijk om op de rechterzone 2 (zeer kleine) pannen te zetten, echter zullen deze waarschijnlijk beide dan niet fatsoenlijk warm worden, het is volgens de fabrikant ook niet de bedoeling dat hierop twee pannen geplaatst worden! Wij gaven zeer duidelijk aan een 5 zone inductieplaat te willen, echter wordt geprobeerd ons een 4 zone als 5 te verkopen! Wij hebben de verkoper er zelfs 2 keer naar gevraagd omdat we onze twijfels in de zaak al hadden!
- Een startprijs van €16.000,- en een eindprijs van €6.900,-.... Dit geeft ons een beetje het 'mediamarkt'-gevoel. Prijzen kunstmatig hoog maken zodat het lijkt alsof de klant veel korting krijgt. Gelukkig waren wij al bij meerdere andere keukenzaken geweest en wisten wij dat de startprijs klinkklare lariekoek was!
Daarbij werd ons verteld dat het de laatste dag van de 40% kortingsactie was, echter op de dag dat wij onze keuken bij een andere zaak hebben gekocht (5-2, bijna 2 weken later!) werden wij op TV verrast door een mooie reclame van de Keukenkampioen (drie keer raden wat!).

Keukenkampioen? Kampioen voor de gek houden!
Reactie of foto toevoegen
“Rapportcijfer”
Door Otto peterse op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Den Bosch
We liepen zomaar binnen niet met de bedoeling om een keuken te kopen. Maar kwamen naar buiten met een koopovereenkomst. We kunnen niet anders zeggen alles klopte van aankoop tot oplevering keuken alles binnen de afgesprokken tijd. Voor ons krijgt de keuken kampioen een dikke 10 als raport cijfer.
Reactie of foto toevoegen
“Planning van de montage”
Door J.M. Hoekveld op woensdag 6 mei 2015 '15 | vestiging Spijkenisse
Over het plaatsen van de keuken zijn wij zeer tevreden. De keukenmonteur heeft zeer net werk afgeleverd en de keuken naar tevredenheid geplaatst en daarna ook de nodige uitleg gegeven. Ook tijdens het plaatsen ging hij zeer netjes te werk. Over het traject daar vooraf zijn wij minder te spreken. We hebben de keuken gekocht in Spijkenisse, waarna wij daarna een schrijven thuis kregen voor het opgeven van een voorkeursdatum voor het leveren en plaatsen. Dit hadden wij ook netjes binnen de gestelde tijd gedaan en in de brief stond ook dat hier meestal niet van af werd geweken. Echter kregen wij enkele weken voor de levering een brief met een datum die eerder was als die wij hadden opgegeven. Aangezien wij een complete verbouwing gingen doen thuis was dit voor ons geen optie. Ook vanwege het feit dat wij door de verbouwing met meerdere partijen afspraken hadden. Tijdens het telefonisch contact hierover met de planning werd ons verteld dat de door ons opgegeven datum niet kon, omdat het bedrijf een collectieve snipperdag had (4 mei). Dit was niet met ons gecommuniceerd. De planning en ook de verkoper konden geen enkele medewerking of begrip tonen voor onze situatie en gaven ons ook niet eens enige indruk dat ze met ons mee wilden meedenken en/of werken. Er werd doodleuk gezegd dat wij onze gehele eigen planning dan maar om moesten gooien. Dit is dan ook gebeurd, aangezien de verkoper en planning totaal niet wilden meewerken en zelfs bot reageerde aan de telefoon. Zeker van een verkoper mag je verwachten dat hij voor de belangen van z'n klanten opkomt. Dit heeft ons een zeer vervelend gevoel gegeven. Zeker omdat het ook geen kleine bedragen zijn die hiermee gemoeid zijn en je mag aannemen dat je toch wel enige zeggenschap mag hebben dan. Nogmaals, over het plaatsen van de keuken zijn wij wel zeer te spreken.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste meneer/ mevrouw Hoekveld, Bedankt voor uw review. We willen graag met u in contact komen om de door u aangegeven verbeterpunten door te nemen. Kunt u uw gegevens mailen naar webcare@keukenkampioen.nl? Dan nemen we graag contact op. M.v.g.
Reactie of foto toevoegen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 291 ervaringen
9,7
Roukens en van Gaalen Keukens
Dodewaard (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 41 ervaringen
“Afspraken worden stipt nagekomen”
Door J.P.Blaas op vrijdag 10 jul 2015 '15 | vestiging Heerlen
Afspraken worden tot op de dag stipt nagekomen. kwaliteit van de keuken en van de installateurs perfect. Afhandeling in het keukencentrum professioneel. Communicatie een 10! Dit adres is een aanrader voor een ieder, die een nieuwe keuken wenst aan te schaffen.

Eerdere ervaring ontvangen op 25 april 2015: Wij hebben in alle rust een keuken kunnen uitkiezen. Er was alle tijd voor de diverse toebehoren en apparaten om een keuze te bepalen. De communicatie met de leverancier was voortreffelijk. Zowel telefonisch als via de mail. Ook het persoonlijk account op de website werkt prima. Geplande data zijn allemaal gehaald. Op voorhand was bekend wat er ging gebeuren. Levering verliep vlekkeloos. De installatie is ook zeer goed gegaan via de Keukenman.(Daniel Ronda krijgt hiervoor een bijzondere vermelding!). Een harde en precieze werker. Kortom, wij zijn tevreden.Een minpuntje is, dat de oven moet worden nageleverd. Deze was niet voorradig. Dit is opgelost met een voorlopig andere oven, waarmee wij akkoord zijn gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door R. Wijnstra op zaterdag 3 okt 2015 '15 | vestiging Leeuwarden
Goede begeleiding, duidelijke uitleg, goede planning en service, nette aflevering en plaatsing. Bij problemen een snelle reactie en service. De keuken is precies geworden zoals we met de verkoper uitgetekend hebben, wij zijn erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg professioneel geholpen”
Door Henk en Hanny Wapstra op zondag 19 apr 2015 '15 | vestiging Cruquius
Wij hebben een keuken uitgezocht bij de vestiging in de Cruquius en werden op alle punten heel goed geholpen door de verkoopster Michelle Winters!
Ze had meteen een prachtige oplossing voor de opstelling van de keuken, dat getuigt van vakmanschap. Ook heeft zij niet gepusht maar wel haar mening en inzicht gegeven, waardoor wij al snel besloten de keuken aan te schaffen. Na nog een aantal keren terug te zijn geweest en de apparatuur van Bosch 2015 te hebben bekeken bij het Inspiratiehuis in Hoofddorp is de koop helemaal rond en wordt de keuken 1 juli geplaatst. Wij kijken er naar uit en nogmaals, Michelle Winters krijgt van ons een dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door Johan v op zondag 17 apr 2016 '16 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Op zoek naar keuken een afspraak gemaakt (via achterlaten telefoonnnummer op site wordt je veelvuldig gebeld om een afspraak). Met verkoper op zich gekomen tot een prima ontwerp. En toen de prijs. ik had aangegeven een faire prijs te verwachten zonder spelletjes. Nou, 17k was de uitkomst. Elders dus al rond 10K uitgekomen (incl. Mandemaker zelf) en bij topzaken rond 12/13K. Manager werd erbij gehaald en 12/13K was ook wel mogelijk. Uiteindelijk vertrokken met toezegging van verkoper dat hij de offerte nog ging aanpassen door composiet om te zetten naar kunststof en 10K er dan mogelijk ook wel inzat. Nooit meer iets gehoord. Nog wel 2 keer gebeld door telefoonteam. Aan hun aangegeven dat ik in afwachting was van offerte. Ze zouden het regelen. Natuurlijk weer niets meer gehoord. Ook prima, dan kopen we toch iets buiten de Mandemakers groep.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken Kampioen”
Door Familie P. op woensdag 1 apr 2015 '15 | vestiging Cruquius
Keuken aankoop ervaring had beter gekund. Indrukken van keuken elementen te kort geschoten, werd naar ons idee te snel afgehandeld en in een te korte tijd. Dit om de keuken toch naar ons idee te snel te verkopen. Daarna gelukkig een paar keer terug geweest om alles goed op een rijtje te zetten en helemaal naar ons zin te maken.

Eerdere ervaring van 16 februari 2015: Keuken uitgezocht bij de keuken kampioen, prettig geholpen, soms iets geprest, maar toch ons eigen model en materiaal uitgezocht. Verschillende keren terug geweest voor wijzegingen aan te brengen, was geen probleem, altijd wel netjes geholpen. Keuken op tijd bezorgd en perfect geplaatst. Klantenservice altijd vriendelijk en op tijd. Na service ook goed.
Reactie of foto toevoegen
“Veel stress”
Door Oksana Harmsen op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Heerhugowaard
Als je in de omgeving van Alkmaar woont en van plan bent een nieuwe keuken aan te schaffen, ga dan niet naar Heerhugowaard. De vestiging van Keuken Kampioen Heerhugowaard is gewoon niet goed: er is geen service, als je eenmaal een handtekening op het contract hebt gezet. Communicatie is slecht, jouw email wordt niet beantwoord en als er al een antwoord komt dan is dat telefonisch zodat je geen schriftelijke bewijzen achteraf hebt. Als jij belt, kunnen ze je niet helpen, want "jouw" verkoper is er niet en alleen hij jou kan helpen. Wees voorzichtig: zo kregen we een order te ondertekenen, die niet op de offerte werd gebaseerd (kleinere kasten, ondiepe/lagere kasten enz.) De verkoper, die toevallig de vestiging manager is (Ja, goed in verkoop, maar niet in mensen helpen) was nalatig: ons was niet verteld, bijvoorbeeld, dat de plaatsing van de handgrepen op 3 manieren kan! Als op de order "Horizontaal" staat vermeld, ga jij ervanuit dat het goed is, maar het had "Midden" moeten zijn! (midden, horizontaal). Als gewone mens weet je toch het verschil niet?! De oplossing moet ons veel geld kosten, terwijl het fout van de verkoper is geweest. Kortom, ga ergens anders kijken. Scheelt je veel stress en nare gevoelens achteraf!
Reactie of foto toevoegen
9,7
Keur Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 279 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1888 ervaringen
“Afrader”
Door Damien Tindemans op dinsdag 30 mei 2017 '17
Begonnen als een prachtige tekening van onze droomkeuken. In de winkel supervriendelijke mensen, ook de leveranciers waren aangename mensen! Echter, de mannen die de keuken kwamen plaatsen, dat was een heel ander verhaal. Respectloos naar onze materialen (nieuwe vloer), en nét niet onbeleefd tegen mijn man. Afvoer van de spoelbak niet aangesloten, afwasmachine doet het niet, en de dampkap is stuk! We namen contact op met de Keukenkampioen, er zou met spoed contact worden opgenomen met de mannen van de montage, niet dus! Pas 2 dagen later worden we terug gecontacteerd, en wordt ons doodleuk meegedeeld dat ze dit niet in orde gaan komen maken. Ook afspraken worden niet nagekomen: een kast heeft plots een andere maat, wat niet met ons is gecommuniceerd. Apparaten besteld, dit plots niet meer leverbaar zijn. Qua klantvriendelijkheid echt top, tot het geld betaald is. Vanaf dan is er nul komma nul klantvriendelijkheid en service. Een echte afrader!
Reactie of foto toevoegen
“snel en netjes”
Door rpj. meijer op woensdag 5 nov 2014 '14 | vestiging Almelo
Geholpen door 2 nette verkopers met ervaring luisteren naar de wensen van de koper, goede en nette bezorging, vlotte monteurs met goede kijk op de problemen die ze tegen komen. ben vol lof over de keuken goede kwaliteit en degelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Redelijk goede ervaring”
Door John Warners op maandag 11 apr 2016 '16 | vestiging Groningen
goed geholpen, redelijk meegedacht. We hebben 2 keukens gekocht. 1e keuken was een onderschikte keuken maar daar hadden we toch graag wat meer aandacht voor willen hebben gehad. We hebben nooit geen goede terugkoppeling gehad over keuzes (handgrepen en kranen) Dit kwam wel weer ten goed voor de 2e keuken...al had hier ook wel wat zaken voorgesteld kunnen worden. Al met al wel een goed gevoel over deze vestiging
Reactie of foto toevoegen
“Aan te bevelen”
Door E Boon op dinsdag 22 sep 2015 '15 | vestiging Reeuwijk
We zijn prima geadviseerd door collega in Reeuwijk. meendenkend, oplossend en in een gemoedelijke sfeer. Ook hulpvaardig om e.e.a. binnen het budget te houden. Kwaliteit bleek na plaatsing uitstekend. Geen noemenswaardige negatieve punten. Is aan te bevelen!!
Reactie of foto toevoegen
“Vier keer een keuken”
Door Willem ter Horst op woensdag 2 sep 2015 '15 | vestiging Reeuwijk
Voor de vierde keer een keuken gekocht bij de Keukenkampioen; dat zegt toch wel genoeg. Zeer tevreden!! Verkoper denkt met je mee, afspraken worden keurig nagekomen en levering en plaatsing geweldig goed, kortom tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Schade aan glasplaat”
Door John Koel Facilities op donderdag 7 apr 2016 '16 | vestiging Almere
Dure keuken gekocht bij Keukenkampioen Almere. Na 22 maanden (in de garantie) een schade aan mijn inductie kookplaat gemeld. Mijn oordeel is dat het geen gebruikers schade maar een ondeugdelijke glasplaat. Oordeel van Whirlpool, gebruikers schade geen vervanging. Ik ben met Keuken Kampioen Almere in overleg gegaan ( 4 maanden lang). Deze zegt zich achter het oordeel van Whirlpool te stellen. Ik werd heel boos in de showroom, en toen werd er een monteur van De Keukenman naar mij toe gestuurd voor een second opinion. Deze monteur zegt hetzelfde als Whirlpool. (gebruikers schade) Ik ben het niet met zijn oordeel eens en hij zegt dat het niet te bewijzen valt of ik gelijk heb of dat hij gelijk heeft. Nu mijn conclusie is: wel graag een keuken verkopen, maar afschuiven als er binnen de garantie iets niet goed is. Waardeloze after sale's. Arrogante houding van het hele bedrijf inclusief "klantenservice" en verkoopvestiging. Mijn advies koop nooit een keuken bij Keuken Kampioen.
FOTO VAN JOHN KOEL FACILITIES
Schade aan inductie kookplaat van Whirlpool
Reactie of foto toevoegen
9,7
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 190 ervaringen
9,7
Keukenwereld XXL
Poortvliet (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 124 ervaringen
“10”
Door Ron Uithoorn op woensdag 2 dec 2015 '15 | vestiging Cruquius
Lang en breed georiënteerd en uiteindelijk bij Keukenkampioen Cruquius uitgekomen. Daar trof ik namelijk een zeer ervaren verkoper, Robert König, die goed mee kon denken en adviezen en ideeën aandroeg die binnen mijn budget bleven. Toen ik na de verkoop nog dingen wilde veranderen en uitbreiden was dat geen probleem. En hij bleef mij steeds telefonisch of per mail op de hoogte houden van ontwikkelingen. Met als resultaat dat de keuken in 1x perfect afgeleverd en gemonteerd werd. Mijn complimenten moeten ook naar de bezorgers ; De lift van mijn appartement was te klein. Aanrechtblad en achterwand waren langer dan 3 meter en onhandelbaar zwaar (graniet), moeilijk om mee te manouvreren. Maar.. de bezorgers belden even en binnen een half uur kwam er een mobiele lift ! De monteur was ook geweldig. Lex (van Keukenman) zag voor alles een oplossing. En toen één van de ovens beschadigd uit de doos kwam, ging hij direct bellen met het magazijn in Waalwijk.Nadat hij klaar was met de montage en alles opgeruimd, heeft hij nog 3 kwartier gewacht op de man uit Waalwijk die een nieuwe stoomoven kwam brengen. Geweldige service en alles werd direct opgelost. Wat kan ik anders doen dan Keukenkampioen een dikke 10 geven ? Maar ik besef dat het natuurlijk vooral de fantastische mensen zijn die ik heb getroffen ! De 10 is voor hun.
Reactie of foto toevoegen
“Aan alle ellende komt ook een einde”
Door Edwin Hermes op zaterdag 22 mrt 2014 '14 | vestiging Kaatsheuvel
Het ontwerp laten maken en de koop van de keuken zijn prima verlopen. Maar als in dit traject al problemen ontstaan....En natuurlijk was de koffie heerlijk en de koekjes voortreffelijk, duh. Maar dit vindt ik persoonlijk geen service, die begint pas als het verkeerd gaat. Bij het plaatsen van onze keuken waren drie panelen verkeerd geleverd, kan gebeuren, geen probleem. Maar als dat vijf keer verkeerd gaat en er 27 weken over heen gaan, krijgt het woord service in mijn ogen pas waarde, helemaal niet dus. En als ik er zelf niet vele malen voor gebeld had over hoe, wat nu, wanneer enz was het denk ik nooit goed gekomen. Wat een prutsers.Totaal geen begrip voor de situatie. Ik denk dat bij keuken kampioen niemand maar dan ook echt helemaal niemand in de gaten heeft dat hun klanten hun welverdiende boterham betalen. Opmerkingen als "je moet het er maar mee doen" en "verder kan ik u niet helpen" en "het ligt echt niet aan ons" en "weet je wel wat het ons allemaal kost" zijn echt oneliners waar je als verdrietige klant mee verder komt. Nog geen sorry of iets wat duidt op enige vorm van begrip. Ik kan hier nog zoveel negatieve dingen neer zetten, maar ik houd de eer aan ons zelf.Wel alle lof voor de monteurs die alles erg netjes geplaatst en gemonteerd hebben. Maar dit was eens en nooit meer.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbevelen”
Door Mandy Goossens op vrijdag 26 jun 2015 '15
Nieuwe keuken gekocht, vanaf het uitzoeken in de showroom tot het plaatsen van de keuken,alleen maar lof voor dit bedrijf. Hele vriendelijke mensen en een geweldige service. Zou dit bedrijf iedereen aanbevelen !
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe ervaring schrijven”
Door Yvonne Klaassen op dinsdag 4 nov 2014 '14 | vestiging Amsterdam Arena
Keuken gekocht en laten installeren in mijn nieuwe huis. Hele koop en oplever proces is goed zonder fouten verlopen. Hulde voor de goede service! Alle medewerkers waren aardig en wisten goed al mijn vragen te beantwoorden. Ze hadden heel goede kennis van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige diensteverlening”
Door Niels Wassink op donderdag 8 okt 2015 '15 | vestiging Almelo
We zijn zeer tevreden over de complete dienstverlening van de KeukenKampioen. We zijn zeer goed geholpen door Lita bij de vestiging in Almelo. Bij haar afwezigheid ook goed te woord gestaan door de andere aanwezigen. Bij elke vraag konden we bij hen terecht en kreeg we deskundig advies en/of antwoorden. Het eindresultaat is in 1 woord geweldig!
Reactie of foto toevoegen
“Marjolein was een”
Door M.J.E. Overberg op dinsdag 4 nov 2014 '14 | vestiging Almere
Na tig keukenleveranciers en Woonbeurs met "experts" te hebben geraadpleegd kwam ik uiteindelijk in Almere bij Marjolein terecht en in no time stond mijn nieuwe keuken op papier met bijpassende offerte. Het was zo'n speciale 40% korting avond en met een glaasje wijn en een huisgemaakte groentesoep was én de sfeer geweldig én de kundigheid een belangrijke factor. Door heel veel vertraging bij de bouw van mijn nieuwe appartement heb ik de plaatsing 3 keer moeten uitstellen en zonder morren 3 keer een nieuwe datum geprikt. Bij de actuele levering waren wel wat kleine beschadigingen en brak helaas het composiet keukenblad van 1.20 x 3.20 doormidden. 2 Dagen later had ik een nieuwe! De overige punten zijn in de weken erna keurig opgelost. Ik heb een glossy-waardige keuken in een prestigieus ZuidAs project in Amsterdam, die niet onder doet voor de "dure merken", maar voor een fantastische prijs! En voor dat geld heb ik brilliante Creusetpannen gekocht. Dus ja, ..... ik kan het iedereen aanraden. En door mijn enthousiaste verhalen hebben nog 2 anderen in het complex ook een keuken gekocht bij Keuken Kamp. 1 is ook naar Almere gegaan en de ander naar de Arena.
Reactie of foto toevoegen
9,6
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 38 ervaringen
9,6
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 247 ervaringen
“keuken nog niet klaar in ... 52 dagen”
Door A op zondag 5 jan 2014 '14 | vestiging Almere
Alles beloofd maar is niets van terecht gekomen uitgezonderd de betaling. Keuken zou week 50 2013 klaar zijn maar de half keuken moeten ze nog afmaken op.... 30 januari 2014. Zijn afhankelijk van "leveranciers" ...., dus niet eigen fabriek. Chagrijnig klanten service personeel en totaal geen service. Kan een boek overschrijven. Eenmaal getekend en betaald sta je helemaal allen voor. Fouten zijn begrijpelijk en menselijk maar leugens, valse beloften en niet nakomen van afspraken ...... nooit meer Keuken Kampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door De Vries op donderdag 30 apr 2015 '15 | vestiging Almere
Gesprek gehad over de keukenwensen en er zou binnen 5 dagen een offerte verstuurd worden. Na 3 weken gebeld waarin werd aangegeven dat degene op vakantie was en na vakantie de offerte zal versturen. Dit is inmiddels 4 weken geleden. Zeer slechte service en onbetrouwbaar.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste familie de Vries, We betreuren het dat u nog geen offerte van ons heeft ontvangen. Graag zou ik van u uw contactgegevens ontvangen zodat ik dit alsnog voor u kan verzorgen. U kunt ons mailen via webcare@keukenkampioen.nl. Mvg, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Prima advies, onbeschoft einde”
Door PTK op zondag 30 nov 2014 '14 | vestiging Son
Vorige week zijn mijn vrouw en ik prima geholpen in het filiaal Ekkersrijt (Eindhoven) en is er een offerte opgemaakt voor een eenvoudige keuken. Vandaag zijn we teruggekomen bij het filiaal om de spreekwoordelijke puntjes op de i te zetten en tot een eindbedrag te komen. Bij het bedrag van € 5.200,- schudden we elkaar de handen. Even later kwam de verkoper zich excuseren dat het minimale bedrag € 5.300,- bedroeg. Mijn voorstel om elkaar in het midden te treffen gaf geen gehoor. Omdat het ons allemaal iets te snel ging besloten we om er thuis even over na te denken. Al snel werd de bedrijfsleider ingeschakeld die op indringende aangaf dat bij het verlaten van het pand, de prijs onmiddellijk steeg naar € 5.500,- en hij de keuken eigenlijk helemaal niet wilde verkopen. We waren echt verbaasd over zijn wat agressieve toonzetting en hebben beleefd aangegeven dat hiermee onze wegen scheiden.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste meneer Kemperman, We zijn onaangenaam verrast door uw bericht. Onze regiomanager wil deze situatie graag met u bespreken. Wilt u zo vriendelijk zijn uw tel. nr. te mailen naar webcare@keukenkampioen.nl? Dan nemen we z.s.m. contact met u op.Mvg
Reactie of foto toevoegen
“Aardig personeel”
Door gerritsen op zaterdag 17 sep 2016 '16 | vestiging Nijmegen
Super bedrijf aardig personeel ,alles wordt goed uitgelegd. Mooie prijs en voldoet aan al onze wensen. Service is uitermate goed,op tijd geleverd en wordt er vanuit het hoofdkantoor ook nog gebeld dat er nog wat was blijven staan. De volgende dag op het tijdstip dat ons uitkomt wordt dit nagebracht.
FOTO VAN GERRITSEN
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Montage erg netjes”
Door Hendrik op zondag 22 jan 2017 '17 | vestiging Tiel
Wij hebben een keuken besteld bij keuken Kampioen in Tiel, na een gesprek met de heer Harm van Kerkhof de offerte getekend en een inmeetafspraak gemaakt deze kwamen ze keurig na maar er moesten wel een hoop leidingen verlegt worden, wij hebben dit door de loodgieter laten doen en toen kwamen ze de keuken brengen en de dag er na kwamen installeren, alleen hadden wij een hogere onder plint besteld zodat de keuken wat hoger komt te staan, alleen deze plint zat er niet bij. de monteur begon met het neerzetten van de keuken en ik kan niet anders zeggen dat deze jongens erg netjes werken, de hele vloer in de keuken en woonkamer was afgedekt met karton zodat ze niks konden beschadigen. de monteur heeft ook gelijk gebeld met het kantoor dat de plint niet meegeleverd was. deze hebben ze twee weken later eronder gezet en zijn ze keurig de afspraken nagekomen, ik heb nog een bos bloemen gekregen omdat het niet goed gegaan was.
FOTO VAN HENDRIK
Nieuwe keuken van Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Wij zijn erg tevreden”
Door Mieke Liplijn op woensdag 18 feb 2015 '15 | vestiging Middelburg
Wij zijn erg tevreden over de keukenkampioen, vanaf het uitzoeken tot en met het plaatsen en de service.
als het om punten zou gaan, krijgen jullie een dikke 10 van ons. Het uitzoeken was gezellig, kregen volop de tijd en serieuze uitleg en konden zelf onze wensen aangeven. Bij het bezorgen ging alles goed, werd een dag van te voren geleverd, dit was net met ons doorgenomen. De andere dag de keuken geplaatst en bij plaatsing werd een foutje aan een deurtje ontdekt dit werd meteen opgeschreven en doorgeven. Niet veel later kregen wij een nieuw deurtje.

Pas geleden ontdekte wij een montagefout, dit doorgegeven via klantenservice en ook deze klacht is geweldig afgehandeld.
Onze dank hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
9,6
Pelma Keukens
Goes (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 259 ervaringen
9,5
Poggenpohl Rotterdam
Rotterdam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 22 ervaringen
“Uitgebreid geadviseerd”
Door Erwin en Mirna op donderdag 8 dec 2016 '16 | vestiging Groningen
Nemen de tijd voor een goed en uitgebreid advies met een praktisch resultaat! Wij zijn ontzettend goed geholpen door Walter van de vestiging in Groningen. Toen we twijfels hadden, mochten we nogmaals op gesprek komen om onze plannen weer helemaal om te gooien. Er wordt naar je geluisterd en een passend advies gegeven. We zijn erg tevreden over de communicatie, de service en zeker over de geplaatste keuken. Resultaat is prachtig geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door W.K op zondag 8 dec 2013 '13 | vestiging Breda
Wij zijn prima geadviseerd bij de winkel in Breda door Said. Onderhandelen over de prijs vind ik persoonlijk erg vervelend, maar blijkbaar hoort dat in Nederland bij een keuken aanschaffen. Buiten dat is alles prima verlopen. Er werd een digitaal dossier aangemaakt en uitstekend gecommuniceerd. Op de afgesproken dag werd de keuken geleverd en de dag erna geplaatst. Wij zijn erg blij met deze gang van zaken en met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Komen afspraken niet na”
Door Jhagru op maandag 16 jul 2018 '18 | vestiging Spijkenisse
Keuken gekocht in april 2017. Op afroep. Mocht er 2 jaar over te doen. Intussen tijd ben ik duizend keer binnen gelopen om verhaal te halen. Afspraken worden niet nagekomen. 40% korting actie klopt ook helemaal niet. Je wordt opgelicht waar je bij staat. Nadat ik er achter was gekomen terug geweest hebben ze 50% korting aangeboden op de kasten en apparatuur tegen internet prijzen..... Intussen een stuk of 5-6 filiaal managers gesproken en allemaal weer uitgelegd wat er allemaal gebeurd is. Geen enkele afspraken werden nagekomen door de keuken kampioen.
Uiteindelijk keuken geannuleerd ergens eind april en pas op 2 juli werd dossier doorgestuurd naar hoofdkantoor. Vervolgens brief van de juridische zaken ontvangen op 16 juli met de mededeling 1000 EURO af te rekenen ivm annulering. Dus het hele verhaal erom heen wordt nog geen eens meegenomen. Of keuken kampioen nou fout is of niet maakt niet uit. Doet er niet toe. Alle filiaal managers beloven dat het goed komt en bla bla. Uiteindelijk in deze fase weten ze van niks. Van het poes lieve verkoop zijn het opeens hyena's die je van achter besluipen. IK weiger om te betalen en laat het maar op een rechtszaak aankomen. Het is toch van de zotte dat diegene die de fouten maakt nog een vergoeding toe krijgt ipv andersom. Voor mensen die nog steeds een keuken willen kopen. Je mag van mij overnemen tegen 50% korting die ze bieden op de kasten en de apparatuur voor internet prijzen ...
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Stijn de Bont op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Cruquius
Mooie keuken, op maat samengesteld met de verkoopadviseur. Ervaren verkoper die goed meedenkt. Er moet met heel veel schakels worden gewerkt (verkoper, magazijn, bezorger, inmeter, installateur etc. ) toch liep dit vlotjes en klantvriendelijk. Er was een kleine fout in de plint die hersteld moest worden. anders was het perfect geweest
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte gehad”
Door Yvonne op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Ruim 4 weken geleden hadden we een afspraak bij Keukenkampioen Alexandrium Rotterdam. Op zich een aardige verkoopster. We hebben daar een paar uur gezeten en waren heel tevreden met de tekening van onze nieuwe keuken. Eind van de week konden we de offerte verwachten. Dat werd wel erg lang wachten..... Na 4 weken nog geen offerte. Maar weer even langs gegaan bij de Keukenkampioen en de verkoopster opgezocht. " Oeps, ben jullie helemaal vergeten....., het plan ligt nog in m'n bakje, sorry". Nee voor ons dus geen Keukenkampioen!
Reactie of foto toevoegen
“Goed op tijd”
Door WAJ Vestjens op woensdag 20 jan 2016 '16 | vestiging Son
Ze waren goed op tijd alleen voor oude mensen wel wat vroeg in de ochtend. Verder zeer netjes en vlot alles afgewerkt alleen met de nabestelling van een kast de houtenvloer beschadigd op twee plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
9,5
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 67 ervaringen
9,4
Keukencentrum de Vries
2 vestigingen (o.a. Overijssel)
“Uitstekend” score uit 51 ervaringen
“Terechte naam”
Door René van der List op woensdag 3 jun 2015 '15 | vestiging Breda
Een nieuwe keuken gekocht. L-vorm met bar. Bij binnenkomst geen opdringerig gevoel men laat de klant rustig kijken . naar aanleiding van onze wensen goed advies gekregen. contact tussen bestelling en levering is goed. Je krijgt goede uitleg over de gang van zaken van bestelling tot levering keuken. bezorging keurig op tijd en netjes. alles paste precies bij het plaatsen van de keuken wat ik zelf heb gedaan. Keuken kampioen een terechte naam voor deze firma. Ik zou zeker iedereen aanraden om er een keer te gaan kijken.
Reactie of foto toevoegen
“Anders geleverd”
Door Jw op donderdag 17 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Niet gekregen wat we gevraagd hadden. Expliciet om Wide body kasten gevraagd. Gewone kasten gekregen. Gevraagd om een combi oven. Samen met adviseur uitgezocht. Bleek na installatie een oven zonder magnetron functie te zijn. Bij retour naar winkel kregen we te horen dat we een nieuwe keuken konden bestellen, maar dan zelf de geleverde keuken via marktplaats moesten verkopen. Nooit weer.
Reactie of foto toevoegen
“Super verlopen”
Door Springer op donderdag 11 jun 2015 '15 | vestiging Emmen
Wij hebben een complete keuken gekocht . De levering was stipt op tijd en ook de montage is super goed verlopen . Kleine beschadiging aan een afdekplaat maar de volgende dag al een telefoontje gehad om de plaat om te wisselen . De service zijn supergoed . En alles klopte precies
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend verlopen”
Door Seinen op woensdag 15 apr 2015 '15 | vestiging Emmen
Tot en met de aankoop en aflevering verliep werkelijk alles uitstekend! Ondanks pech met het blad, daar zat een barst in en ook al hadden we bij levering er voor getekend dat het in prima staat was ontvangen, werd dit zonder moeilijk te doen binnen een redelijk termijn opgelost. De service is werkelijk uitstekend! En de keuken zelf? Nu ruim jaar later, voldoet hij nog steeds aan onze verwachtingen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima volgens afspraak”
Door h groen op woensdag 4 feb 2015 '15 | vestiging Purmerend
Keuken besteld in Purmerend. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst. Zeer tevreden met de keuken. De aflevering is prima volgens afspraak gegaan. Ook over het inbouwen zijn wij zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een plaatje”
Door Jelly Huitema op vrijdag 28 nov 2014 '14 | vestiging Drachten
Wij hebben onze keuken gekocht bij de vestiging Drachten, en zijn daar geholpen door een zeer plezierige en deskundige medewerker, die onze wensen zeer goed aanvoelde. Er was een duidelijke klik, hetgeen ons zeker over de streep heeft getrokken tot deze aankoop. De offerte was duidelijk, werd nog eens goed doorgenomen en daarna ondertekend. Alle afspraken zijn uitstekend nagekomen, en de communicatie over levering en plaatsing van de keuken was prima. Een grote pluim hiervoor voor iedereen binnen jullie organisatie. Toen de plaatsing. De monteur was keurig op tijd, werkte keihard en zeer geconcentreerd. Hij dacht ook goed met ons mee, hetgeen heeft geresulteerd in een prachtige keuken. Wij zijn ook de monteur erg dankbaar voor hetgeen hij voor ons heeft gedaan, en dat weet hij ook. Wij hebben gelukkig geen klachten, zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken, en zullen Keukenkampioen dan ook zeer zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
9,3
Keukenfavoriet
De Goorn (Noord-Holland)
“Uitstekend” score uit 23 ervaringen
9,3
ASWA Keukens
4 vestigingen (o.a. Noord-Brabant)
“Uitstekend” score uit 36 ervaringen
“Paar punten om op te letten”
Door Erik op dinsdag 30 jun 2015 '15 | vestiging Lelystad
Prima advies gekregen. Tip is om wel alles compleet te bestellen dus incl achterwand en afwerking werkblad. Later is dat toch lastiger. Let op installatie is iets anders dan montage. Bij montage moet jezelf alles aansluiten. Het bedrijf dat heeft geïnstalleerd heeft dat keurig gedaan. Jammer dat het verpakkingsmateriaal niet wordt meegenomen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer terug”
Door Eva L op donderdag 28 apr 2016 '16 | vestiging Duiven
Slecht. Wij gaan hierna nooit meer terug. Hoge waardering komt omdat ze na de 3D tekening meteen vragen een score te geven. Wacht daarmee totdat je het hele traject hebt doorlopen, want zo soepel zal het verder misschien niet meer gaan. Onze verkoper werkt er niet meer, daarna met een aantal andere verkopers hebben moeten afstemmen. Ging totaal niet. Helaas. Ons betonnen aanrecht is een stuk kleiner geworden in overleg, de prijs is daarin niks aangepast. Als we een kastje willen bijbestellen moeten we daarentegen wel de volle pond betalen. Nadat je je handtekening hebt gezet valt er niks meer te overleggen. Ook was van het begin af aan onze aflever datum erg strikt. In de bevestigingsbrief staat een andere dag, moeten we weer met iemand anders regelen dat dat weer goed komt. Erg vermoeiend. Nare bijsmaak aan onze hele aankoop bij de KeukenKampioen. Let op: Na de 40% korting is nog een heel stuk onderhandeling mogelijk!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met service”
Door wilma van dijk op vrijdag 18 mei 2018 '18 | vestiging Groningen
ik heb bijna twee jaar geleden mijn keuken gekocht en ben er heel erg blij mee ,nu zag ik in een keer een beschadiging op een kastje hoe hij erop komt ik heb geen flauw idee,vanmorgen keukenkampioen gebeld of er een nieuw frontje zou kunnen komen ,tot mijn verbazing ging dit gewoon onder garantie ,ik ben een blije zeer tevreden klant
Reactie of foto toevoegen
“Onbaatzuchtig”
Door Familie Panders op zaterdag 28 feb 2015 '15 | vestiging Purmerend
Mijn vrouw, Yvonne, en ik hadden besloten om onze keuken een andere kleur te geven. Om een kleur uit te zoeken gingen we naar de Keuken Kampioen in Purmerend. Toen we binnenkwamen werden we hartelijk welkom geheten door een verkoper met de vraag of hij ons kon helpen. Toen we vertelden dat we niets wilden kopen maar alleen kwamen kijken voor een kleur werd ons vriendelijk een kopje koffie aangeboden met de mededeling; "Ga uw gang en neem rustig de tijd". Na de koffie zagen we een hele mooie kleur, de verkoper, Niels, kwam vragen of we deze mooi vonden waarop hij voorstelde een kleurstaal te halen. Die was niet voorhanden maar hij stelde voor om een deurtje van die keuken mee te geven zodat onze spuiter de kleur voor ons kon bepalen. Zogezegd zo gedaan, keurig in bubbeltjesfolie verpakt kregen we het deurtje mee. In de middag weer terug gebracht en 4 dagen later hadden we onze keukenkastdeurtjes weer gespoten terug in onze kleur. Perfecte service en totaal onbaatzuchtig. Top!
Reactie of foto toevoegen
“prima”
Door Irene op maandag 12 aug 2013 '13
Keuken Kampioen heeft vorige maand mijn nieuwe keuken geplaatst en ik ben hier tevreden over. Met name monteur Mike (Hesta?) heeft erg adequaat voorkomende problemen opgelost. Afspraken zijn keurig nagekomen en de keuken is prachtig geworden. Een minpuntje, mijn net geplaatste afvoer voor de gootsteen was voor het gemak afgezaagd, daar was de loodgieter niet blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde boiler”
Door Pierre Sneijders op donderdag 5 okt 2017 '17 | vestiging Den Bosch
Als ze een fout maken dan mag de klant opdraaien voor de kosten! Niet eens met hun eenzijdige beslissing dan moet je maar de rechtsbijstand inschakelen...zal wel veel vaker voorkomen! Erg slechte service en klantervaring. Ik hou mijn hart vast als er iets stuk gaat in garantie tijd!
Reactie of foto toevoegen
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 244 ervaringen
9,2
Budget Select Keukens
3 vestigingen (o.a. Overijssel)
“Uitstekend” score uit 26 ervaringen
“Zeer tevreden”
Door Peter Opheij op zaterdag 2 mei 2015 '15 | vestiging Son
Van begin tot de keuken geplaatst was is het super goed verlopen . We zijn netjes en goed geholpen . Het brengen plaatsen en zeker niet vergeten het aansluiten verliep snel . En alle mensen die er aan gewerkt hebben BEDANKT. Wij zijn zeer tevreden .
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Froukje Kardinaal op maandag 12 okt 2015 '15 | vestiging Purmerend
Een prachtige keuken, deskundige en vriendelijke adviseurs, en een uitstekend plaatsingstraject. Alle problemen die je zoal tegenkomt zijn op een zeer plezierige manier opgelost. Zo is het gewoon leuk om een nieuwe keuken aan te schaffen. Echt een aanrader!
FOTO VAN FROUKJE KARDINAAL
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf Steinhaus keuken”
Door H.J.Steegers op dinsdag 10 mrt 2015 '15 | vestiging Spijkenisse
Alle afspraken zijn goed door keuken kampioen nagekomen. De installatie van de keuken is met grote nauwkeurigheid uitgevoerd. Alles is naar grote tevredenheid uitgevoerd. Géén klachten.
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door Fam. van der Vee n op zondag 20 dec 2015 '15 | vestiging Zwolle
Ik heb een Keuken gekocht bij de Keukenkampioen in Zwolle, na alle negatieve berichten over de Keukenkampioen, kan ik meedelen dat alles naar wens is verlopen, alles op tijd en correct is geleverd. Prima!
Reactie of foto toevoegen
“Goed en duidelijk geinformeerd”
Door M.H.van Veldhoven Hersbach op zaterdag 25 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Wat byzonder vriendelijk en goed advies totaal niet opdringerig of wat dan ook is de Heer Daan Keulen en ook niet te vergeten zijn medewerkers. Mijn man en ik hebben alleen maar lof over vanaf binnenstappen keukenkampioen tot het plaatsen op ons adres. Je wordt goed en duidelijk geinformeerd . Alles verliep hoe het moest zijn. Ik kan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een nieuwe keuken ga daar heen nogmaals je voelt je totaal op je gemak ze nemen zeer e tijd voor je heel erg vriendelijk en ga zo maar door. Voor mij is de keukenkampioen in Delft nr. 1. Ga zo door Daan en medewerkers jullie doen het super.
Reactie of foto toevoegen
“Alom lof”
Door Victor Spaan op woensdag 12 aug 2015 '15 | vestiging Son
Op een uitermate goede en plezierige manier geholpen. Goede begeleiding en advisering alsmede correcte montage. Daarnaast uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kortweg alom lof, voor zowel advisering, levering als montage met nazorg.

Eerdere ervaring ontvangen op 29 juni 2015: Na in verschillende keukenzaken te hebben rondgekeken kwamen we terecht bij de KeukenKampioen in Son. We werden daar vriendelijk ontvangen door Bora. Hij vroeg naar onze wensen en hielp ons om die te vinden in de showroom. Zo kregen wij precies de keuken die wij in gedachten hadden. De mannen die de keuken kwamen brengen waren heel attent en voorzichtig i.v.m. ons net gestukte en geschilderde huis. Door Daniel van de montage groep nederland werd de keuken heel netjes gemonteerd. Hij vertelde ons precies hoe we om moesten gaan met de laden en het keukenblad Het klinkt wat vreemd misschien maar bij het kopen,leveren en monteren voelde we ons als klant echt een beetje koning.
FOTO VAN VICTOR SPAAN
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Schouten, Michel op maandag 9 feb 2015 '15 | vestiging Den Haag
Bij het advies/ontwerp van onze keuken zijn wij UITSTEKEND geholpen! Ook na ondertekening van het koopcontract hadden wij een aantal aanpassen welke perfect zijn aangepast. De support en hulpvaardigheid op de vestiging in Den Haag (Binckhorstlaan)is geweldig! Behoefte aan een nieuwe keuken laat je informeren door deze vestiging.
Reactie of foto toevoegen
“Echte kampioen”
Door Fam van Gestel op donderdag 27 nov 2014 '14 | vestiging Kaatsheuvel
Wij zijn 'n echte keukenkampioen met onze prachtige keuken. Uitstekende verkoper (Ruben) met een goede offerte, leuke korting, alles nagekomen wat is besproken. Levering mooi op tijd en de plaatsing, waar we erg tegenop zagen, verliep uit de kunst. Geen enkele klacht, prijs /kwaliteit een 10. Wij zeggen: doen!
Reactie of foto toevoegen
“Goed aangeschreven”
Door Heert en Anja van der Krogt op woensdag 4 nov 2015 '15 | vestiging Alphen aan den Rijn
Wij zijn thuis begonnen met het zelf ontwerpen van onze keuken. Met deze plannen zijn we op zoek gegaan naar een leverancier. We hebben voor Keuken kampioen Alphen gekozen, omdat deze een hoge score krijgt bij Qasa en omdat het bij ons 'om de hoek' zit. We werden keurig ontvangen en kregen eerst de gelegenheid om rustig rond te kijken. Daarna zijn we met de verkoper (Bart Vlasman) door de zaak gegaan en hebben we verteld wat wij wilden (o.b.v. onze plannen). Bart heeft ons alle (on)mogelijkheden getoond en veel advies gegeven. We hebben er zo'n 6 uur doorgebracht en aan het eind hadden we een prachtig ontwerp, helemaal naar ons zin. We konden ook een moment van levering en montage kiezen die ons het beste uitkwam. Al het voorwerk (inmeten, weghalen, leidingen verleggen e.d.), het leveren en de montage verliep prima en zeer vakkundig. Sinds kort hebben wij een prachtige nieuwe keuken waar we volop van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Mevr. Kooistra op donderdag 2 okt 2014 '14 | vestiging Leeuwarden
Omdat beide dochters een keuken bij de Keuken Kampioen hadden gekocht ben ik er ook heen gegaan. Na het plaatsen van de keuken was er een klein probleem met de koelkast die het niet deed, maar dit werd direct opgepakt en binnen een week stond er een nieuwe koelkast. Het enige vervelende vond ik dat ik niet wist dat de aansluitkosten nog extra afgerekend moesten worden, ik had het prettiger gevonden als men mij dit duidelijk bij het tekenen van het koopcontract gezegd had. Over de klantvriendelijkheid en de service ben ik heel tevreden, alle afspraken zijn nagekomen en ik kan ze zeker aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Enigzins teleurgesteld”
Door J.Broekmeijer op zaterdag 4 apr 2015 '15 | vestiging Middelburg
Ordernummer 20282002980.Ik ben enigszins teleurgesteld en waarschijnlijk te goed gelovig geweest. Allereerst een groot compliment aan de monteurs van De Keukenman! Prima vakwerk afgeleverd op de 26e en 27e maart 2015.Jammer van de delen gebroken graniet, maar dat wordt zo spoedig mogelijk hersteld. De granieten aanrechtbladen zijn perfect geplaatst. Door de verkoper van het filiaal zou een gedetailleerde eindafrekening geleverd worden, in plaats van een haastig in elkaar gezette + en -berekening, waar door het slechte handschrift deze bijna niet te lezen was. Toen we een bezoek brachten aan Lion Stone in Tilburg bleek een uitsparing voor de keramische kookplaat niet aangegeven en dacht men, dat een fornuis de bedoeling was. Ik heb mijn onvrede via e-mail aan het filiaal bekend gemaakt, maar nooit een reactie ontvangen. Mijn ervaring is men wil wel graag verkopen, maar latere aanpassingen vallen wel erg duur uit. De garantie op het graniet is slechts één jaar, maar in de koopovereenkomst staat n.b. 2 jaar! De Siemens wandschouwkap LC98BH542 prijs is niet genoemd, op internet vond ik wel een adviesprijs VAN € 929,00. Een volledig gespecificeerd kostenplaatje komt toch geloofwaardiger over en is ook nog eens reclame!
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer/mevrouw Broekmeijer, Dank u wel voor uw review. We nemen uw punten van kritiek zeer serieus. Inmiddels is er contact geweest vanuit de service. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag. Mvg, Thomas - Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken nakomen lukt niet”
Door RK op vrijdag 3 mei 2013 '13 | vestiging Utrecht
Onlangs waren wij bij de Keukenkampioen in Utrecht. De klantvriendelijkheid van de verkoper was minimaal en het nakomen van afspraken blijkt niet te lukken. Omdat de offerte 1 tot 1,5 uur zou kosten, heeft de verkoper ons toegezegd de offerte die dag te maken en aan ons te mailen. Die offerte is na vier dagen nog niet binnen! Bij een zaak die geen eens een afspraak over een offerte nakomt, gaan wij uiteraard geen keuken kopen. Verder was het vreemd, dat op de website een levertijd van drie weken staat terwijl de verkoper glashard volhield dat de levertijd 12 weken was.
Reactie of foto toevoegen
“Levertijd”
Door Thom en Ank op woensdag 17 jun 2015 '15 | vestiging Heerlen
Service in winkel was prima. Levering prima. Plaatsing verliep ook goed. Maar helaas had de monteur zich vergist bij het zagen van het blad. Kan gebeuren. Met Keukenkampioen gebeld en ze zouden het opnemen als een spoedklus. Na een week werden we gebeld dat het nog vier weken zou duren voordat het blad geleverd kon worden. Na protest over de lange wachttijd gaven ze geen krimp. ( Er word wel geadverteerd met drie weken levertijd voor een hele keuken!) Bij het woord spoedklus heeft spoed geen betekenis voor Keukenkampioen. Nu dus afwachten maar........
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer en mevrouw, Fijn dat u tevreden bent over de service, levering en plaatsing. Ik wil graag de situatie betreft het werkblad nazien. Kunt u uw ordernummer mailen naar webcare@keukenkampioen.nl? Mvg, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing niet goed”
Door Corvers op woensdag 9 mei 2018 '18 | vestiging Heerlen
Bij ons is 10 april een keuken geplaatst. Keuken heel mooi.ze zijn komen opmeten. Wij alles gemaakt zoals op tekening..komen ze keuken plaatsen blijkt dat alle stopkontacten,telaag zitten gas kraan te laag..hebben we gasslang gekocht paste de koppeling niet..waterleidingzat te laag..afwasmachine op blokjes gezet..paar keer terug geweest..U word gebeld.tot nu toe nog niets gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Goede raad gehad”
Door Anneke Woelders op donderdag 21 jan 2016 '16 | vestiging Heerlen
Goede raad gehad er is meegedacht voor de keukenindeling. Inmeting was super op tijd en en echt een vakman. De aflevering en montage zijn super geweest; de levering was keurig op tijd en de monteurs waren vriendelijk en duidelijk vakmensen die in no time de keuken hebben geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Aardig”
Door E. de Fijter op woensdag 16 dec 2015 '15 | vestiging Rotterdam Parkboulevard
Aardige verkoper. Wel af moeten dingen om tot een redelijke prijs te kopen. Wijzigingen werden goed en snel opgelost. Supergoede en secure monteur. Tijdens het plaatsen bleken er een paar onderdelen niet aanwezig/ verkeerd te zijn. Dit werd goed opgenomen en opgelost. Keuken is prima naar ons zin.
Reactie of foto toevoegen
“Vallen geen afspraken te maken”
Door Hendrik op donderdag 26 okt 2017 '17 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Wat een baggertent is dit, valt geen afspraak mee te maken, keuken is opzich prima maar met het inmeten grote fouten gemaakt, nu nog steeds aan het wachten op de onderdelen. Er valt geen enkele afspraak met hen te maken, verwachten dat jij na een paar keer langs geweest te zijn nog leuk even een halve dag thuis gaat zitten wachten op een keuken. Wat een enorme bagger is dit! Nooit doen!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwbouwwoning”
Door L en C op zondag 29 mrt 2015 '15 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Voor onze nieuwbouw woning een keuken uitgezocht bij de Keukenkampioen. Ontvangst in de winkel was gezellig met een kopje koffie en roomsoezen. Na rondgekeken te hebben spraken we een verkoopadviseur. Hij heeft alle tijd voor ons genomen en zeer veel mogelijkheden laten zien. We hadden onze bouwtekening bij ons en hebben meteen een offerte laten maken. Tussentijds voorzien van een hapje en een drankje. De uiteindelijke indeling is ons prima bevallen, geheel anders dan we oorspronkelijke in gedachten hadden. Na onderhandelen viel de prijs ook nog eens binnen ons budget en was de koop gesloten, ruim na sluitingstijd. In de periode erna nog enkele wijzigingen aangebracht mbt details en apparatuur. Dit was geen enkel probleem. De bouw van de woning zat een beetje tegen, waardoor de aflevering ca. vier maanden is verschoven. Ook dit was geen enkel probleem. Na het plaatsen waren er onvolkomenheden. Dit hebben de monteurs zelf doorgegeven aan hun klantenservice en alles is volgens afspraak opgelost. We zijn zeer tevreden en gaan er vanuit dat we nog jaren kunnen genieten van deze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Joop op donderdag 5 okt 2017 '17 | vestiging Duiven
Wij zijn door dit bedrijf opgelicht bij aankoop van onze keuken. Het was die actie 40% korting en 1 euro montage, zijn we ingetrapt. Allemaal flauwekul, je wordt gewoon belazerd. We zijn voorgelogen (actie eindigde helemaal niet die dag enz enz). Weigering prijzen toe te lichten (jurist ingeschakeld!). Eindeloze discussies, we werden er doodziek van. Uiteindelijk een simpele keuken voor een schoftenprijs. Kortom: een echte afrader. Als u toch besluit uw keuken hier te halen wensen we u veel sterkte... Voor ons was het een afgrijselijke ervaring.

Aanvulling ontvangen 13 februari 2018: Apparatuur als volgt:
* Koelkast Siemens, prima. Levering Keukenkampioen, zelf geselecteerd en geplaatst. Was vlgs KK niet meer leverbaar, bleek onzin te zijn, na discussies alsnog geleverd door KK.
* Afzuigkap Bauknecht, levering KK, zelf geplaatst.
* Magnetron Siemens, prima. levering KK, zelf geselecteerd en geplaatst.
* Kookplaat SMEG, levering en plaatsing door KK. De stekker was gemonteerd door KK waarbij de losse draden uit de stekker kwamen, volkomen fout dus. Zelf maar gerepareerd, we hadden onderhand meer dan genoeg van KK en hun streken.

Wij hebben KK betaald voor levering en plaatsing van apparatuur. Plaatsing grotendeels zelf uitgevoerd door omstandigheden, was niet te voorzien door ons bij aankoop keuken. KK om verrekening gevraagd. Zij hebben niets daarvoor retour gegeven, ondanks ons aandringen. Ook daarmee zijn we dus belazerd door Keukenkampioen. Net als met de rest van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“slecht”
Door I. Hoefsloot op dinsdag 17 jun 2014 '14 | vestiging Cruquius
Klantvriendelijk zolang u nog geen keuken koopt. Dwingt u tot tekenen van de aankoop, na een stap over de drempel geldt de afgesproken prijs niet meer. Een prachtige grootbeeld 3D LED tv gratis bij aankoop op 6 september 2013 omdat wij VIP klant zijn (waren). Wel op die datum een keuken gekocht maar geen TV gekregen. Keuken niet volgens afspraak geplaatst/geleverd. Na 5 maanden nog niet volgens afspraak geplaatst. Erg veel spijt van aankoop. Keuken Kampioen, niet doen. Je wordt bedrogen.
Reactie of foto toevoegen
“Filiaal is erg klantvriendelijk”
Door Sietse op maandag 14 sep 2015 '15 | vestiging Heerhugowaard
Keuken keurig geleverd en beschadigde deur wordt snel vervangen zegt Servicecenter toe. Keuken gekocht in Heerhugowaard bij een tijdelijk werkende Filiaal manager uit Zwaag. Deze komt chaotisch over en en wil graag zijn keuken verkopen en niet een keuken die wij in ons hoofd hebben. Uiteindelijk de keuken gekregen die wij wilden hebben. Telefonisch contact gehad na levering van onze keuken met filiaal manager. Helaas neemt deze geen contact meer op na belooft te hebben dit wel te doen. (Na 5 dagen nog niets gehoord). Het filiaal in Heerhugowaard is verder wel erg klantvriendelijk.

Naschrift Qasa: Edmon Keukens Heerhugowaard is opgegaan in Keuken Kampioen Heerhugowaard.
Reactie of foto toevoegen
“Breda”
Door CEW op donderdag 3 okt 2013 '13 | vestiging Breda
Wij hebben de keuken nog niet geleverd gekregen maar zoals er wordt meegedacht door Said van de Keukenkampioen uit Breda vinden wij dat dit vermeld dient te worden. Er zijn zoveel slechte ervaringen dat wij best wel voorzichtig waren. Vooralsnog de klantvriendelijkheid en de service die vooraf wordt geleverd door Said uit Breda is waanzinnig. Wij hadden best veel eisen en wensen maar dit verdient zeker een positieve reactie en met name voor Said!
Reactie of foto toevoegen
“Superslechte service ofwel gluiperige klantvriendelijkheid”
Door Anna B. op dinsdag 15 apr 2014 '14 | vestiging Middelburg
Een inbouwapparaat bleek vanaf begin kapot en dan begint de ellende van kopen bij de Keukenkampioen, filiaal Middelburg. Overal zelf achteraan, en maar bellen en bellen, geen vervanging met ander nieuw apparaat, zoals het hoort. Europees consumentenrecht geldt niet voor Keukenkampioen Nederland. 'Bel even terug als het niet lukt bij Bauknecht', was de laatste handreiking. Die zeggen 'U moet toch echt bij de verkoper zijn". Als je dat daarna doet, terug bellen, krijg je in Middelburg continu 'alle lijnen zijn in bezet'. Nummerherkenning, want daarna met mobieltje zonder nummerherkenning gebeld en meteen wordt de telefoon opgenomen. Bah, bah, bah. Mijn advies: Geen risico nemen? Dan zeker geen Keukenkampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel”
Door Aryan en Els op dinsdag 7 apr 2015 '15 | vestiging Cruquius
fantastisch , zeer tevreden over de keuken . Zeer provisioneel ! Zo wel in de vestiging ,ook het plaatsen van de keuken.
serves na plaatsing een tien. Nog bedankt voor de strakke begeleiding en advies aan Niels van Eldijk.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig”
Door W. Rietveld op dinsdag 30 jun 2015 '15 | vestiging Purmerend
Prettig ontvangen, goed geholpen, een verkoper die met je meedenkt en handige tips heeft gegeven. De gekochte keuken (13.000,-) had geen standaardmaat maar alles is ter plekke op de juiste maat gemaakt en geplaatst in slecht 1 dag! Van te voren waren wij sceptisch omdat je vaak slechte verhalen hoort over de keukenbranche, maar dis is ongelooflijk, alles was aanwezig en alles werkte zoals het hoort te werken, kortom: alles klopt! Wij zijn super tevreden en raden deze keukenzaak aan iedereen aan.
FOTO VAN W. RIETVELD
Reactie of foto toevoegen
“Perfecte keuken, sterk gericht op verkoop”
Door H,Kuiper op vrijdag 21 okt 2016 '16 | vestiging Groningen
we zijn heel goed geholpen en heel vriendelijk ( als ze maar verkopen ) is ook geen probleem. keuken is perfect. we hebben een klus bedrijf ingehuurd om stroom en water leidingen te verleggen toen de montage monteurs kwamen zeiden ze dat de afvoer leiding te groot 50 mm ipv van 40 mm heeft mij € 100 gekost materiaal heb ik zelf gehaald, dat geld hebben de heren volgens zelf in de zak gestoken want wij hebben dat bedrijf nog gebeld en die wisten van niks. voor de rest keuken is mooi geworden service is super goed alleen wat ik heel jammer vind dat er geen een na bespreking is geweest , ik heb hun wel daar over gemaild maar helaas nooit weer wat gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Blad niet te leveren”
Door Scheepers op maandag 31 jul 2017 '17 | vestiging Duiven
De eerste afspraak goed geholpen en door alle referenties die wij over keukenkampioen hadden gelezen hele duidelijke afspraken gemaakt. Althans dat dachten wij. 2 maanden geleden de keuken besteld, inmeter is geweest. Na het inmeten een afspraak gemaakt om alles nog eens door te nemen. En toen begon het. Op de bon stond een ander front wat gelukkig geen probleem was want die zat in dezelfde prijs klasse. Nou ja kan gebeuren dachten wij. Prima en verder. Ja nou het werkblad waar wij dus speciaal voor bij de keukenkampioen waren gekomen en waar wij onze keuken op gebaseerd hadden ja die kon opeens toch niet geleverd worden. Onze aller eerste vraag was toen wij de eerste keer binnen kwamen kunnen jullie dit werkblad leveren met foto en alles erbij wat toen nog een volmondige ja was wordt nu dus een nee. Ze kunnen dus niet leveren waar voor getekend is! Hevig teleurgesteld besluiten wij het een nachtje te laten bezinken en gaan de volgende dag terug. Na weer 2 uur in de winkel rondgekeken te hebben en werkbladen en alles opnieuw bij elkaar gezocht te hebben gaan we opnieuw aan tafel zitten. En ja hoor opeens kwam de keuken op een heel ander bedrag uit. Namelijk optie 1 €3100,- en optie 2 €1900 duurder. Plus nog eens de kosten die erbij komen voor montage aangezien je die bijna wel moet doen, omdat je anders geen enkele garantie krijgt op je apparatuur of waterschade. In onze ogen dus heel veel meer geld voor iets wat we niet hebben afgesproken en waar wij heel veel concessies hebben moeten doen om nog een beetje keuken te krijgen die wij voor ogen hadden. Beslist u zelf of dat een redelijk voorstel zou vinden. Wij vinden dat wij niet geholpen zijn en zouden dit bedrijf zeker niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Niet geloofwaardig”
Door An op donderdag 13 okt 2016 '16 | vestiging Nijmegen
In eerste opzicht wordt je goed geholpen. Ze denken met je mee, zijn behulpzaam. Dit is als prettig te ervaren. Maar dan komt het, de prijsonderhandeling! Vanuit de verkoper wordt het op dat moment dwingend. Hij maakt een mooi prijsje maar je moet wel meteen ja of nee zeggen. Als je dan vervolgens nee zegt, gaat hij op gegeven moment nog lager met de prijs, maar ook zo laag dat het niet meer geloofwaardig is. Ben benieuwd hoe vaak ik nog nee had moeten zeggen om de keuken gratis te krijgen. Kortom totaal niet geloofwaardig en dwingend. We hebben de keukenkampioen als zeer vervelend ervaren, daardoor niks gekocht. Wij gaan verder kijken en zeker niet kopen bij keukenkampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Corn'Tamarinof op woensdag 24 jun 2015 '15 | vestiging Zwolle
Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Geen moeite is te veel.
De keuken is compleet (er miste dus niks) opgeleverd. Kennelijk was de keuken goed ingemeten want de plaatsing was direct prima. Alle vragen werden correct en snel beantwoord. Prima ervaring!

Eerdere ervaring van 11 juni 2015: Juist vanwege de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel hebben we besloten onze keuken te kopen bij deze vestiging van Keukenkampioen. Inmiddels is de keuken vakkundig geïnstalleerd. Alles werd op tijd en compleet (!) uitgeleverd. De contacten waren altijd op tijd en helder. Ook wijzigingen van onze kant op de oorspronkelijke bestelling waen nooit een probleem.
Reactie of foto toevoegen
“Sceptisch begonnen maar zeer tevreden”
Door J. Schellekens op zaterdag 13 jun 2015 '15 | vestiging Son
De eerlijkheid dient mij te zeggen dat ik in eerste instantie zeer sceptisch was over de Keuken Kampioen. Echter in zowel de oriëntatie, her tweede bezoek waarin de keuken werd samengesteld, alsmede de montage en de after sales blijkt de Keuken Kampioen een ware Kampioen. Niets is te veel gevraagd, altijd wordt er alle tijd genomen een zeer duidelijke uitleg en zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding heeft er toe geresulteerd dat al 3 mensen in onze persoonlijke omgeving ook hier zijn geslaagd. Ook zij zijn allen zeer tevreden Keuken Kampioen Son bedankt voor de Service.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed”
Door Versluis op woensdag 8 apr 2015 '15 | vestiging Utrecht
Keukenkampioen heeft ons vanaf het begin tot einde perfect bij gestaan Bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Advies was deskundig en eerlijk. Bezorging was perfect op tijd en alle materialen waren in orde. Montage super afgerond binnen 1 dag. Ik zag aanrader.
FOTO VAN VERSLUIS
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Roel Storms op vrijdag 13 mrt 2015 '15
Nadat wij hadden besloten om een nieuwe keuken te gaan kopen, werden we bij de keukenkampioen in Geleen goed geholpen. Het duurde niet lang of we hadden een mooie keuken gekocht geheel naar onze wens. Na enkele weken belde men of de keuken eerder kon worden geleverd. Helaas ging dat ivm het voorbereidende werk niet, maar dat de mogelijkheid er was, heb ik als heel positief ervaren. Ook ben ik zeer te spreken over het uitstellen van de montage. Dat was ook geen probleem. Deze flexibiliteit maakt voor mij het zaken doen met De Keukenkampioen een ervaring die ik als zeer positief heb ervaren. Gisteren is de keuken gemonteerd en aangesloten door een monteur van De Keukenman. Willem-Jan was zijn naam meen ik, de monteur was heel aardig en zeer netjes in het werken, niets was hem te veel om te doen. Hij wist zelfs van het overgebleven keukenblad een vensterbank te realiseren wat er fantastisch uitziet nu. Ik kan alleen maar vol lof zijn over deze fijne afhandeling. Dankzij de keukenkampioen en de keukenman staat er nu een keuken waar wij heel gelukkig mee zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Nagekomen kosten”
Door J. van Blitterswijk op donderdag 9 jul 2015 '15 | vestiging Duiven
koop uw keuken hier niet! Het zijn zeer opdringende verkopers en er komen altijd nog kosten na de koopovereenkomst, zoals handgrepen, en aansluiten van de keuken! Ook moeten wij betalen voor het laten maken van de gaten voor de stopcontacten.

Naschrift ontvangen op 12 juli 2015: De Keukenkampioen heeft besloten om de uitsparingen voor hun rekening te nemen.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer/mevrouw van Blitterswijk, Inmiddels hebben wij u gesproken en inderdaad besloten de boringen voor onze rekening te nemen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke goet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk positief”
Door M. de Wit op maandag 21 dec 2015 '15 | vestiging Utrecht
Na aanvankelijk geconfronteerd te zijn met problemen bij met name de plaatsing van een keuken, is de negatieve indruk door de bereidwilligheid en doortastendheid van de vestigingsmanager omgezet in een positieve ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Super keuken geworden”
Door Fam D. Visser op woensdag 20 jan 2016 '16 | vestiging Sneek
afgelopen zomer hebben wij een keuken gekocht bij Keuken kampioen Sneek, samen hebben wij een keuken ontworpen die, hij is inmiddels geplaatst, helemaal is zoals wij hem wilden. Kortom een super keuken, en zeker een aanrader!
FOTO VAN FAM D. VISSER
Keuken zoals wij hem wilden
Reactie of foto toevoegen
“Pluim”
Door Nel De Boer Gezondheidspraktijk op woensdag 8 apr 2015 '15 | vestiging Groningen
Wij hebben een nieuwe keuken aangeschaft bij keukenkampioen te Groningen! Wij wonen nogal landelijk, dus een keuken die speels en landelijk is verdiende onze voorkeur. Binnen de Gezondheidspraktijk hebben wij al vele complimenten mogen ontvangen. Het is een schitterende keuken, een ware blikvanger. Wij bevelen Keukenkampioen zeker aan!! De installateur en de mensen voor het afwerken van de keuken verdienen zéér zeker een pluimpje!!vader en zoon.
Reactie of foto toevoegen
“slechte service”
Door ronald blom op donderdag 14 nov 2013 '13
op 8-10-12 een melding gemaakt van waterschade. op 5-11-12 offerte getekend en kleurmonster meegegeven(het kleurmonster van de Keukenkampioen was niet goed). 9 januari de monteur komt maar met de verkeerde kleur. Op 21 februari weer een monteur en weer is de kleur niet goed. En weer een kleurmonster meegegeven. Op 21 maart is er weer een monteur langs geweest. Weer niet goed en de afzuigkap wordt beschadigd. Op 17 juni laat men weten dat de originele kleur niet nagemaakt kan worden en zijn we akkoord gegaan met een afwijkende kleur. Ondertussen een andere lekkage gehad in de spoelkast en hebben wij de Keukenkampioen opdracht gegeven dit te herstellen(17 juli) Op 9 september kwam er een monteur. De planning was dat hij alles zou herstellen. Helaas had hij een aantal onderdelen niet bij zich. Dit hebben we aan Keukenkampioen gemeld. Men liet ons weten dat de volgende keer alles in order zou komen. Vandaag(14-11) is hij geweest. Natuurlijk had hij niet alles bij zich. Hoe is het mogelijk dat we nu meer dan 1 jaar verder zijn en het ze niet lukt een herstelopdracht af te handelen.
Reactie of foto toevoegen
“Ik was een van de tien gelukkigen”
Door Arie & Tineke Ramkema op vrijdag 18 mrt 2016 '16 | vestiging Houten
Gebeld ''s avonds om ca 20.00 uur door de Keukenkampioen waarvan ik een folder reeds had verkregen. Ik was een van de tien gelukkigen die via de computer was uitgeloot en zou 50% korting krijgen op de keuken en apparatuur prijzen. Vroeg of dit van toepassing was op de prijzen in de folder. Ja dat was volgens de beller/verkoper het geval. Was in filiaal te Houten en werd erg vriendelijk ontvangen door Kevin, en na het zien van onze gekozen keuken uit de folder die als prijs had €11.750,00 had, gingen we in gesprek met de verkoper Kevin. Nadat we nagenoeg dezelfde keuken hadden uitgezocht die in de folder stond met als meerprijs een stenen blad bleek deze keuken nu i.p.v. € 11.750,00 die als prijs op de keuken stond nu ca €28.500,00 te kosten en daarop kregen we dan de 50% korting! Keuken kostte nu ca € 14.250,00. M.a.w je wordt belazerd waar je bij staat. Voor de deur stond een bord met nu tot 24.00 uur een korting tot 40% en 1 euro voor de kosten van plaatsing/monteren. De uitleg van de verkoper was dat in de folder en op de keukens de prijzen staan met de 40% korting. We hebben de verkoper duidelijk gemaakt dat we ons behoorlijk bedonderd vonden en zeker geen zaken willen doen met een keukenbedrijf die dergelijke verkoopmethoden hanteert. In de folder staat niets over de zogenaamde korting van 40% die al in de prijs is verwerkt. Ook staat dit niet op het prijskaartje bij de keuken.
FOTO VAN ARIE & TINEKE RAMKEMA
Zogenaamd 50% korting op de keuken
Reactie of foto toevoegen
“slechtste klantenservice in mijn leven”
Door Nancy op donderdag 28 mrt 2013 '13 | vestiging Kaatsheuvel
Ik heb helaas de keuken niet lang genoeg om iets over de kwaliteit de keukens te zeggen, maar ik kan zonder twijfel vertellen dat ik nooit meer bij dit bedrijf zou willen kopen. Tijdens de orientatie en voor de aankoop van de keuken ben ik heel vriendelijk behandeld door Keukenkampioen Kaatsheuvel, en men kon mij veel vertellen en beloven, vooral vanwege aangezien de levertijd zsm moest gebeuren. Helaas is dit alles niet moeiteloos verlopen, en na de handtekening en eerste aanbetaling heb ik weken moeten wachten voordat ikzelf contact met het filiaal moest opnemen. Men kon mij geen status update geven, omdat er nog niets was gebeurd met mijn bestelling. Ik snapte op zich dat er misschien een vertraging of foutje was in het systeem, maar zolang alles aan de gang kon, was het niet erg. Ik kon een afspraak maken om de keuken in te meten, maar zag dat er op de bevestigingsbrief het verkeerde adres stond, namelijk het postadres ipv afleveradres. Niet erg, ik belde weer, en kon met de receptioniste bevestigen dat deze inmiddels gewijzigd is. Op de dag van het inmeten heb ik om 6u moeten opstaan om de inmetere op te wachten, want die zou tussen 7.30 en 12 komen. Na 4u wachten word ik om 11u gebeld, en mij werd er verteld dat het hen heel erg speet, maar het hoofdkantoor had het verkeerde adres, 120km van het huis vandaan, en of ik nogmaals met de inmeter kon inplannen. Oh, en het afleveren van mijn keuken moest dus ook verschoven worden. Nu denk ik al; dit is onprofessioneel gedrag van zo'n groot bedrijf, maar nu kan ik weinig doen, dus ik plan opnieuw in. Mij werd er verteld dat ik de dag voor de afspraak kon bellen om te weten welk dagdeel zij komen leveren (ochtend of middag), dus de dag voor de afgesproken leverdatum bel ik. Alleen er was volgens hen geen afleverafspraak voor morgen. Ik kon helaas ook niet nuttig geholpen worden, want de verkoper die mij de keuken had verkocht was niet aanwezig, en hij was blijkbaar de enige die iets wist over mijn bestelling. Ik kreeg mijn keuken dus de volgende dag niet. Dat was in totaal al 3 ochtenden dat ik thuis moest wachten. Okee, nog een keer een afspraak maken met het filiaal, maar nu vertrouwde ik ze niet meer, dus ik belde ook voor de zekerheid met het hoofdkantoor. Geen probleem. Gelukkig. Ik krijg de keuken. Alleen er misten nog 3 planken, maar niet erg, want de verbouwer kon (eindelijk) beginnen, en ik vertelde tegen de bezorgers dat ik deze dingen miste, en zij noteerden het op de bon. Mijn keuken kon geinstalleerd worden! Bij de installatie was er niks verkeerds gegaan, prima. Maar de keuken was af en ik had nog steeds niks gehoord van Keukenkampioen over de planken. Ik denk; ik geef ze nog een paar dagen. Alleen er gebeurde nog steeds niks, dus ik was weer gedwongen ze te bellen. Alleen Keukenkampioen wist niks af van de vermiste planken, en mijn verkoper was er niet, dus ik moest weer wachten. Ik had weer gebeld, maar blijkbaar waren deze nog niet gemaakt ofzo, dus ik moest misschien nog 2 weken wachten op de muurplanken. En mijn verbouwer dan? Mag hij over 2 wk weer terugkomen speciaal voor de planken? Verkoper vertelde me dat het hem heel erg speet, maar het was inmiddels begonnen, en ik zou de volgende keer echt teruggebeld worden om de levering in te plannen. Alleen ik ben er echt zo ziek van, dus ik vertelde hem dat ik de planken niet meer wilde. Ik had al een alternatief gevonden die niet 2 weken duurde, dus annuleren maar. Okee mevrouw. Alleen ik word de volgende dag gebeld, want het kon niet meer geannuleerd worden, want de bon was allang naar de fabrikant. Oh, echt? Ja, alleen er was niks gebeurd met de bon. Maar ze kunnen hem niet annuleren. Ja, sorry, er is heel wat misgegaan, maar we kunnen niks voor u doen. Ja, dat heb ik ook wel gemerkt. Bedankt Keukenkampioen. In conclusie: ik heb nog nooit zo'n onbehulpzame service gehad. Heb het gevoel dat ik in de laatste maanden al hun werk heb moeten doen. Mooie beloftes bij verkoop, maar blijken alleen maar leugens te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Misleid en niettvoor rede vatbaar”
Door AvdH op vrijdag 7 nov 2014 '14 | vestiging Leeuwarden
Zaterdag op uitnodiging voor een speciale actie van ma tm zo een orienterend bezoek gebracht aan keukenkampioen. Heel vriendelijk behandeld, maar wel 'gedwongen' meteen te tekenen omdat de actie volgens verkoper alleen op vrijdag gold, maar bij wijze van uitzondering mocht ik daar op zaterdag nog gebruik van maken, mits ik meteen zou tekenen... Thuis lees ik de uitnodiging nog eens door en daar staat toch duidelijk dat de actie van ma t/m zo gold. Ik had dus helemaal niet onder tijdsdruk hoeven tekenen. De afspraak was dat alles nog aangepast kon worden. Maar toen ik de volgende dag meteen probeerde de aankoop te annuleren, bleek dit niet te kunnen omdat de bestelling al was geplaatst...??? Volgens mij spelen hier heel andere motieven ( targets/ prestatiebeloning/...?) dan klanttevredenheid. om reputatieschade maken ze zich blijkbaar niet druk... Jammer dat vertrouwen zo misbruikt wordt en dat men niet in staat is eigen ongelijk toe te geven...
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste AvdH, We hebben mevrouw ondertussen gesproken en een positief gesprek met haar gehad. Mochten we u nog verder kunnen helpen vragen we u contact op te nemen met het filiaal. Met vriendelijke groet, KeukenKampioen
REACTIE VAN AVDH
Er is nog niks aan de situatie veranderd en het probleem is ook nog niet opgelost. Keukenkampioen geeft eigen fout niet toe en laat klant voor de consequenties opdraaien. Misleiding is blijkbaar een geaccepteerde verkooptechniek bij de kk.
Reactie of foto toevoegen
“Onze grootste fout”
Door Bappi op zaterdag 30 jan 2016 '16 | vestiging Almere
Biggest mistake we made buying the kitchen from KeukenKampioen. I will never go back to this shop and will recommend people not to go there. Specially Keuken Kampioen Almere. And the sales person Jeffery. He messed up with the whole design, Incorrect sizes of the plank. And many more.

First of all the design: The design we asked for was changed with out informing us. When we found out they started giving us various excuses and pushed us to go with the design he made. We felt like its not our kitchen.

Secondly we the installation. It took them 3 months to complete the installation. Supposed to be installed by 7/11/2015. But completed the installation on 27/01/2016. The mechanic they sent first time, made a complete mess of the kitchen. Damaged all the worktops. Oven and afzuger was not installed properly. When we open the door of the oven, the whole oven was coming out from the cabinet. Putting us is a dangerous situation. Thanks to Vincent (one of the very good mechanic of KeukenKampioen) who found 16 installation issue made by previous mechanic and corrected those.

One advise to all other people thinking of buying a kitchen from KeukenKampioen, if possible avoid going to KeukenKampioen Almere. If u have no other choice, atleast avoid Jeffry. Ask for Stacy or Omar. And for installation ask for Vincent. These three guys able to give the kitchen a better shape. And triple check what they have written in the paper. Every piece of it. Take the measurement tape with you to make sure the sizes are correct. Otherwise you will get 25 CM wide plank instead of 40 cm wide plank.
FOTO VAN BAPPI
Niet gekregen wat we wilden ...
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen - gebruiksaanwijzingen minder”
Door F.J. Gijsbers op woensdag 12 aug 2015 '15 | vestiging Kaatsheuvel
Wij zijn goed geholpen maar ik heb toch de indruk dat wij niet echt de doelgroep zijn. Wij zijn n.l. allebei 70+ en zeker wat betreft de gebruiksaanwijzingen mankeerde nog al het een en ander. Jongere mensen zijn wat gemakkelijker hierin en dat hebben wij zekert wel gevoeld.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuken”
Door R. Pool op dinsdag 24 mrt 2015 '15 | vestiging Purmerend
Wij hebben nu ongeveer 1 maand onze keuken in gebruik en hij bevalt prima. Alles werkt en sluit heerlijk. Wij zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij geholpen door Tim,hij gaf goede adviezen en dacht goed mee. Wij wilde namelijk de bovenkant van onze oude keuken in tact houden. Alles is ook prima op schrift en mondeling duidelijk meegegeven. Ook de inmeting en bezorgen van de onderdelen verliep vlekkeloos. Helaas is er 1 werkdag voor levering ons een andere koelkast toegezegd omdat degene die wij gekozen hadden er niet meer was. Dit alternatief heeft een vervelende en onhandige indeling.Wij hadden bewust juist een koelkast gelijk onze vorige gekozen. Ik heb daar over gebeld en kreeg een aantal dagen "wen-tijd" , dat was jammer want hij valt echt tegen, zeker het vriesgedeelte. Volgens mijn man bromt hij ook behoorlijk - als hij in de nacht thuis komt van zijn werk. Maar verders is ook de nazorg heel zorgvuldig geweest. Wij hadden een plint die los was gekomen en niet terug wilde. Daar kwam ook volgens afspraak een monteur en verhielp dit euvel. Al met al, prima keuken, prima geholpen, prima resultaat in gebruik!!
Reactie of foto toevoegen
“Perfekte service”
Door Kees op zondag 10 aug 2014 '14 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht bij keukenkampioen, Middelburg in 2011. netjes afgehandeld, voor een prima prijs, echter het chroom van de handvaten liet los, tot 4 keer toe vervangen door de keukenkampioen, alles onder garantie, nu andere hangrepen (aluminium) deze zijn ook gratis gemonteerd, de service en afhandeling en communicatie was bij ons perfect,, de volgende keuken kopen we zeker bij de keukenkampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door verkade op woensdag 30 mrt 2016 '16 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Wij zijn prima ontvangen. Kregen eerst de gelegenheid uitgebreid rond te kijken en daarna uitstekend geadviseerd. Geen opdringerige verkoper, maar een goed luisterende adviseur. Alle in de vestiging gemaakte afspraken zijn ook daadwerkelijk nagekomen. Ook de planning is uitstekend verlopen, evenals levering en plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte ervaring”
Door Marco op maandag 4 jan 2016 '16 | vestiging Son
Ik heb een zeer slechte ervaring met Keukenkampioen. Ontvangst en uitleg was goed maar daarna ging er van alles fout. Tijdens de levering waren er geen passtukken geleverd. De maatvoering van de natuurstenen werkblad klopte niet. Hierdoor moest de keuken een paar cm worden opgeschoven. Hier waren kosten aan verbonden en Keukenkampioen zou deze kosten vergoeden. Na ongeveer 1,5 maand Keukenkampioen opgebeld en dit zou meteen worden opgelost. U raadt het al.... na enkele weken nog niets op mijn rekening gestort. Dus vervolgens nog een keer bellen en nu zou het wederom worden opgelost. Na 1,5 week nog geen stap verder. Vandaag gebeld en dan vragen ze ook nog mijn rekeningnummer. Hebben ze daar wel eens gehoord van dossiervorming? Ik heb mijn keuken ruimschoots op tijd betaald en dan verwacht je omgekeerd hetzelfde. Niet dus. Keukenkampioen is voor mij geen aanrader.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste meneer, bedankt voor uw feedback. Zeer spijtig dat u het bedrag nog niet heeft ontvangen. Ik zie wel dat dit in werking is gezet en dat u het bedrag loop van deze week, begin volgende week op uw rekening kan verwachten. Excuses voor het ongemak! Mvg, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
REACTIE VAN MARCO
Bedankt voor uw reactie. Ik heb netjes gewacht maar tot heden niets ontvangen. Het begint me nu echt de keel uit te hangen. Wazige toezegging van "de betaling zal eind deze week begin volgende week op de rekening staan' zijn volledig uit de lucht gegrepen. Wat een slechte service. Wat gaan we nu weer toezeggen? Ik eis dat er vandaag contact met mij opnemen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door JLM Schroeders op woensdag 23 sep 2015 '15 | vestiging Heerlen
Goed geholpen bij de aankoop en ook de afther Sales was prima!
Ook de monteurs werkten clean! Problemen zijn ook adequaat opgepakt. Collega's hebben inmiddels ook keukens van jullie gekocht. Dez zijn ook zeer te spreken over jullie advies en werkwijze.
Reactie of foto toevoegen
“Gegaan zoals afgesproken”
Door Alie de Groene op donderdag 3 dec 2015 '15 | vestiging Lelystad
Alles is gegaan zoals we af gesproken hadden. Hele goede adviezen gehad bij de aankoop van onze nieuwe keuken. Er was 1 probleem dat was in 1 minuut opgelost met de klantenservice in 1 woord geweldige service
Reactie of foto toevoegen
“prima werk geleverd door Keukenkampioen”
Door Henk Krakers op donderdag 27 nov 2014 '14 | vestiging Ede
Wij hebben begin september een keuken gekocht bij de Keukenkampioen Ede, en genieten nu al volop van onze nieuwe keuken. Wij zijn geholpen door een goed en vakkundig keukenadviseur zonder "gladde verkooppraatjes". Vervolgens is het hele bestel- montage en soepel en snel verlopen, zonder problemen. Ook over de montage en aansluiting door de keukenman zijn wij zeer tevreden. Al met al een positieve ervaring met de keukenkampioen!
Fam. Krakers, Leusden
Reactie of foto toevoegen
“Beetje gepusht”
Door rik poeth op maandag 19 okt 2015 '15 | vestiging Helmond
Wij zijn goed geholpen, vriendelijk personeel. Alleen achteraf naar gevoel. Beetje gepusht voor aanschaf keuken ondanks het onze droom keuken was. Mooie praatjes. Super korting gekregen enzovoort enzovoort. Maar die korting en service krijgt dus iedereen. Over de service van leveranciers en plaatsen keuken alleen maar lof!! Supers
Reactie of foto toevoegen
“Bijna naar volle tevredenheid”
Door A.Brouwers op woensdag 21 okt 2015 '15 | vestiging Breda
Keuken naar (bijna) volle tevredenheid geplaatst, afgewerkt; de fouten bij het opmeten voldoende gecorrigeerd. Jammer dus van dat opmeten want daardoor is het proces wel met enkele weken verlengd geworden en dat was uiteraard best vervelend.
Reactie of foto toevoegen
“slecht”
Door MJ R op woensdag 12 feb 2014 '14 | vestiging Goes
Klantvriendelijk zijn ze wel, tenminste bij verkoop. De koeien handel zouden ze zich beter niet voor lenen. Een keuken voor 20 duizend euro waar je uiteindelijk voor 14 duizend mee naar buiten gaat is bij hun maar heel gewoon. Bij klachten zal het minder worden met vriendelijk en behulpzaam zijn. Dan zul je worden doorverwezen naar de leverancier van apparaten of iets waar zij in ieder geval niets aan moeten doen. Ook de apparaten die ze leveren, op hun aanraden laat veel te wensen over. Op het moment dat ze verkopen is er niets beters ze zweren er bij. Whirlpool is hun stokpaard nou bij mij nooit meer slechtere apparaten zijn er niet. Om over de garantie bij Whirlpool maar te zwijgen en dit is toch eigenlijk de keuken kampioen die dit op moet lossen. Maar nee niet dus.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Keuken Kampioen
aAlmelo (8 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 74 99 91
bAlmere (29 ervaringen), Antennestraat 88, Almere, tel 036 - 536 63 70
cAlphen aan den Rijn (6 ervaringen), Rijnhavenkade 2, 2404 HB Alphen a/d Rijn, tel 0172 - 24 00 44
dAmersfoort (15 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 465 06 36
eAmsterdam Arena (15 ervaringen), Arena Boulevard 212, Amsterdam, tel 020 - 365 00 97
fAmsterdam Westpoort (4 ervaringen), Sierenborch 8, 1043 BA Amsterdam-Westpoort, tel 020 - 447 04 78
gBergen op Zoom , Burgermeester van de Laarstraat 11, 4615 PB in Bergen op Zoom, tel 0164 - 74 99 95
hBeverwijk (2 ervaringen), Parallelweg 106, 1948 NM Beverwijk, tel 0251 - 22 13 93
iBreda (30 ervaringen), Grenssteen 7, Breda, tel 076 - 542 29 20
jCruquius (30 ervaringen), Cruquiusplein 48, Cruquius, tel 023 - 547 61 10
kDelft (14 ervaringen), Leeuwenstein 31, Delft, tel 015 - 285 57 77
lDen Bosch (7 ervaringen), Tinnegieterstraat 2, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 206 00 19
mDen Haag (13 ervaringen), Maanweg 22, Den Haag, tel 070 - 381 75 21
nDordrecht (9 ervaringen), Mijlweg 51F, Dordrecht, tel 078 - 611 95 00
oDrachten (10 ervaringen), Dr. Martin Luther Kingsingel 48, Drachten, tel 0512 - 53 70 16
pDuiven (16 ervaringen), Nieuwgraaf 46a, 6921 RK Duiven, tel 026 - 379 12 69
qEde (8 ervaringen), Galvanistraat 59, Ede, tel 0318 - 63 13 81
rEmmen (9 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41b, Emmen , tel 0591 - 63 51 55
sEnschede (1 ervaring), Hengelosestraat 125, 7514 AE Enschede, tel 053 - 207 00 32
tGoes (6 ervaringen), Marconistraat 28, Goes, tel 0113 - 22 70 77
uGroningen (18 ervaringen), Sontweg 1-2, Groningen, tel 050 - 535 25 85
vHeerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 25, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 571 34 54
wHeerlen (19 ervaringen), In de Cramer 100, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 80 33
xHelmond (9 ervaringen), Engelseweg 202a, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 79 37 93
yHouten (6 ervaringen), Duwboot 61, Houten, tel 030 - 636 10 12
zKaatsheuvel (21 ervaringen), Amerikastraat 14, Kaatsheuvel, tel 0416 - 28 32 82
a1Leeuwarden (20 ervaringen), Schenkenschans 1, Leeuwarden, tel 058 - 213 37 40
b1Lelystad (9 ervaringen), Zuiderpoort 25, Lelystad, tel 0320 - 21 81 75
c1Middelburg (11 ervaringen), Mortiereboulevard 28, Middelburg, tel 0118 - 60 66 90
d1Mijdrecht (3 ervaringen), Industrieweg 38, Mijdrecht, tel 0297 - 27 38 38
e1Nijmegen (4 ervaringen), Wijchenseweg 156, 6538 SX Nijmegen, tel 024 - 205 20 08
f1Purmerend (34 ervaringen), Einsteinstraat 6, Purmerend, tel 0299 - 46 24 20
g1Reeuwijk (7 ervaringen), Reeuwijkse Poort 304, Reeuwijk, tel 0182 - 30 00 06
h1Roosendaal , Rucphensebaan 1a, 4706 PH in Roosendaal, tel 0165 - 74 90 06
i1Rotterdam Alexandrium (17 ervaringen), Watermanweg 227, Alexandrium, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 209 85 65
j1Rotterdam Parkboulevard (3 ervaringen), Vierhavenstraat 29, Parkboulevard, 3029 BB Rotterdam, tel 010 - 244 00 16
k1Rotterdam Stadionweg (14 ervaringen), Stadionweg 37a, Rotterdam, tel 010 - 479 69 11
l1Sneek (5 ervaringen), Smidsstraat 10c, Sneek, tel 0515 - 41 25 44
m1Son (33 ervaringen), Ekkersrijt 4139, Meubelplein Ekkersrijt, Son, tel 0499 - 76 70 13
n1Spijkenisse (19 ervaringen), Lucebertstraat 2, Spijkenisse, tel 0181 - 61 00 55
o1Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 7, Tiel, tel 0344 - 62 74 10
p1Utrecht (30 ervaringen), Zeelantlaan 55, Utrecht, tel 030 - 267 00 06
q1Weert (7 ervaringen), Moesijk 11E, 6004 AX Weert, tel 0495 - 52 56 44
r1Woerden (7 ervaringen), Straat van Gibraltar 2, Woerden, tel 0348 - 42 27 22
s1Zaandam (3 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21k, 1506 PW Zaandam, tel 0075 - 205 00 05
t1Zwaag , De Factorij 39, 1689 AK Hoorn-Zwaag, tel 0229 - 24 90 43
u1Zwolle (15 ervaringen), Marsweg 37b, Zwolle, tel 038 - 466 90 21
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.