Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Woudenberg (Utrecht)
42 ervaringen
Volendam (Noord-Holland)
39 ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
66 ervaringen
Dodewaard (Gelderland)
40 ervaringen
Kesteren (Gelderland)
311 ervaringen
Nunspeet (Gelderland)
488 ervaringen
Sint Annaland (Zeeland)
288 ervaringen
Haarlem (Noord-Holland)
274 ervaringen
6,7

Keuken Kampioen

Score uit 581 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
47 vestigingen (heel nederland)
Gebruikersfoto
1 / 79
79 foto's
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keuken Kampioen
Kampioen in keukens, dat word je niet zomaar. Dat lukt alleen als je op alle onderdelen de beste bent. Daarom ontwerpen én produceren wij al onze keukens in onze eigen fabriek. En dat is niet alleen goed voor de kwaliteit maar ook voor de prijs. Want ook voor u betekent onze eigen fabriek extra voordeel. Elke Duitse keuken keuken wordt volledig op maat gemaakt, passend bij uw smaak, wensen en de beschikbare ruimte en tegen de beste prijs.
Ervaringen
Er zijn 581 ervaringen over Keuken Kampioen. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren245 ervaringen
4 sterren151 ervaringen
3 sterren17 ervaringen
2 sterren23 ervaringen
1 ster122 ervaringen

Per vestiging:
“Blad niet te leveren”
Door Scheepers op maandag 31 jul 2017 '17 | vestiging Duiven
De eerste afspraak goed geholpen en door alle referenties die wij over keukenkampioen hadden gelezen hele duidelijke afspraken gemaakt. Althans dat dachten wij. 2 maanden geleden de keuken besteld, inmeter is geweest. Na het inmeten een afspraak gemaakt om alles nog eens door te nemen. En toen begon het. Op de bon stond een ander front wat gelukkig geen probleem was want die zat in dezelfde prijs klasse. Nou ja kan gebeuren dachten wij. Prima en verder. Ja nou het werkblad waar wij dus speciaal voor bij de keukenkampioen waren gekomen en waar wij onze keuken op gebaseerd hadden ja die kon opeens toch niet geleverd worden. Onze aller eerste vraag was toen wij de eerste keer binnen kwamen kunnen jullie dit werkblad leveren met foto en alles erbij wat toen nog een volmondige ja was wordt nu dus een nee. Ze kunnen dus niet leveren waar voor getekend is! Hevig teleurgesteld besluiten wij het een nachtje te laten bezinken en gaan de volgende dag terug. Na weer 2 uur in de winkel rondgekeken te hebben en werkbladen en alles opnieuw bij elkaar gezocht te hebben gaan we opnieuw aan tafel zitten. En ja hoor opeens kwam de keuken op een heel ander bedrag uit. Namelijk optie 1 €3100,- en optie 2 €1900 duurder. Plus nog eens de kosten die erbij komen voor montage aangezien je die bijna wel moet doen, omdat je anders geen enkele garantie krijgt op je apparatuur of waterschade. In onze ogen dus heel veel meer geld voor iets wat we niet hebben afgesproken en waar wij heel veel concessies hebben moeten doen om nog een beetje keuken te krijgen die wij voor ogen hadden. Beslist u zelf of dat een redelijk voorstel zou vinden. Wij vinden dat wij niet geholpen zijn en zouden dit bedrijf zeker niet aanraden.
Reactie of foto toevoegen
9,8
Velthuizen Keukens
Woudenberg (Utrecht)
“Fantastisch” score uit 42 ervaringen
9,8
Kex Keuken Expert Volendam
Volendam (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 39 ervaringen
“Goed geholpen”
Door J.S van Heijster op zondag 25 okt 2015 '15 | vestiging Son
Wij hebben bij de Keukenkampioen een keuken gekocht. Goed geholpen. Op tijd bezorgd. Vakkundig gewerkt. Goed geadviseerd. Hartelijk bedankt! Wij zij zeer tevreden!!! Problemen snel opgelost.ik zou dit bedrijf graag aanraden aan familie en vrienden.
FOTO VAN J.S VAN HEIJSTER
Reactie of foto toevoegen
9,8
Poggenpohl Den Bosch
Den Bosch (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 66 ervaringen
9,8
Roukens en van Gaalen Keukens
Dodewaard (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 40 ervaringen
“Keuken niet af”
Door Joos op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Utrecht
Keukenkampioen, Niet doen. Zijn niet eens in staat een postadres te wijzigen. Op brieven met beschrijving van de klachten wordt niet gereageerd. Na twee maanden nog geen aktie. Zal ook niet komen. Dus.......keukenkampioen NIET doen!
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies gehad”
Door Barbara Ponsteen op donderdag 13 aug 2015 '15 | vestiging Amersfoort
Wij zijn heel blij met het goede advies van de keukenadviseur! De apparatuur en de deurtjes etc zijn van goede kwaliteit. Goede service bij het monteren. Ook problemen worden adequaat opgelost. In ons geval met een tijdelijke kraan en tijdelijke kookplaat zodat je de keuken wel direct kunt gebruiken.
REACTIE VAN MONIQUE DE ZEEUW
U vind het positief dat dingen verkleuren en dan vervangen worden. Nieuwe keukens horen helemaal niet te verkleuren, ookniet na 10 jaar.
Reactie of foto toevoegen
“Een prettige levering van een fraaie keuken.”
Door David van Delft op woensdag 26 nov 2014 '14 | vestiging Son
Wij kochten een nieuwe keuken (kastjes, granieten aanrecht, afzuigkap, koelkast, inductieplaat, magnetron en oven). Vanaf het eerste contact met de verkoper tot en met de levering en montage is alles conform afspraak verlopen. De voorlichting was gewoon goed en tijdens het proces (en dat is bij een nieuwe keuken behoorlijk ingrijpend) werd iedere nieuwe stap en fase telefonisch aangekondigd en later schriftelijk bevestigd. Het inmeten, de aflevering, de montage: alles op tijd of zelfs al eerder dan aangekondigd. Na de montage werden we geholpen met de registratie van de apparatuur zodat de garantietermijn in orde kwam. Wij zijn zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en de correcte bejegening. Wij kunnen de Keuken Kampioen van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Weer een super ervaring”
Door E.Y. van Royen op dinsdag 18 nov 2014 '14 | vestiging Utrecht
Na 6 verhuizingen en 6 nieuwe keukens, hoop ik dat dit de laatste is. Wederom kwam deze keuken bij Keuken Kampioen vandaan. Uiteraard omdat vorige ervaringen zo goed waren. Ook deze keer zijn mijn verwachtingen overtroffen. Er werd meegedacht, oplossingen aangedragen, extra stappen gezet, door zowel de adviseur, als bij de plaatsing en afwerking. Tot 4x toe heb ik mijn initiële order herzien en dat was geen probleem. Elke verandering werd uitgebreid besproken of het nodig was en of er andere (goedkopere) mogelijkheden waren. Ik ben weer super tevreden! Nu nog leren koken :-).
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste E.Y. van Royen, Bedankt voor uw positieve review. We zijn erg blij te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen bij het maken van juiste keuzes. We hebben het volste vertrouwen dat u nog wel leert koken in de nieuwe keuken! MvG, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
9,8
Avanti Keukens
Kesteren (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 311 ervaringen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 488 ervaringen
“Zeer tevreden”
Door C de Bie op woensdag 27 jan 2016 '16 | vestiging Houten
Kort samengevat wij zijn zeer tevreden van af het eerste tot het laatste kontakt,de levering in een keer alles goed en een zeer deskundige montage monteur.Wij kunnen anderen adviseren om bij de keuken kampioen Houten een keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima vakmensen”
Door jacoliena Burgmeijer op donderdag 7 mei 2015 '15 | vestiging Zwolle
Super,super netjes en vriendelijk. Prima vakmensen. Wij zijn zeer tevreden over het hele verloop van onze keuken. Klein min puntje, ik vind dat ze de lege verpakkingen mee zouden moeten nemen.Maar goed ook dit is goed gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door R. van Heeswijk op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Son
Het verkoopadvies van de medewerker die ons hielp (Kashmir) was prima. Geduldig en kundig. De jacht op de handtekening en bijbehorende koehandel is niet mijn stijl. Daarin kan verbeterd worden. Uiteindelijk is dezelfde dag de handtekening toch gezet. In het traject daarna is alles perfect verlopen (100%). Iedereen van de Keukenkampioen onze complimenten, zowel in het voor- als natraject. Wat ons betreft een aanbeveling.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Cora van Beest op woensdag 28 mei 2014 '14 | vestiging Tiel
Prima service,wij hadden verschillende kleuren van de deur kastjes en de laden ,de keuken is ruim vier jaar oud naar 1 telefoontje hebben ze contact met ons op genomen dat er iemand kwam kijken, de monteur van de service kwam naar 14 dagen kijken en na een week kreeg een telefoontje dat ze alle frontjes kwamen vervangen, dat is inmiddels gebeurd ik ben hier super blij mee en het waren fijne monteurs die de frontjes kwamen vervangen. Dus ik heb bijna weer een nieuwe keuken. Keukenkampioen hartelijk bedankt voor de goede Service.
Reactie of foto toevoegen
“Aardig personeel”
Door gerritsen op zaterdag 17 sep 2016 '16 | vestiging Nijmegen
Super bedrijf aardig personeel ,alles wordt goed uitgelegd. Mooie prijs en voldoet aan al onze wensen. Service is uitermate goed,op tijd geleverd en wordt er vanuit het hoofdkantoor ook nog gebeld dat er nog wat was blijven staan. De volgende dag op het tijdstip dat ons uitkomt wordt dit nagebracht.
FOTO VAN GERRITSEN
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Zelf plaatsen”
Door G.Lever op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
met de bedrijfsleider ging het super maar met de oudere vrouw die er werkt?
Een paar technische vragen kon ze niet beantwoorden maar deed ook geen moeite om het ergens anders de info weg te halen. vond de info matig wat betreft het zelf plaatsen. Kreeg wel goede info van de helpdesk
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Mochten we u nog verder kunnen helpen, vraag ik u een mail te sturen naar webcare@keukenkampioen.nl. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keukenkampioen
Reactie of foto toevoegen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 288 ervaringen
9,7
Keur Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 274 ervaringen
“Garantie op montage”
Door L.Reinders op donderdag 28 jan 2016 '16 | vestiging Utrecht
Na een jaar lekkage in keuken onder gootsteen alles hing los sifon niet goed gemonteerd....wat schetst mijn verbazing...garantie op montage duurt maar een half jaar ....ongelooflijk....nieuwe siffon en nieuwe korfplug moeten kopen, totaal materiaal euro 55,00 en de montage a raison euro 400,00 omdat mijn eerste lekkage op 1e kerstdag was en de 2e lekkage vorige week...schaal eronder zetten om water op te vangen. Keukenkastje nu beschadigd... ach een keuken van euro 13.500,00 waar praat je over .... klanten lokken met korting en dan dit .... nooit meer Keukenkampioen ....
Reactie of foto toevoegen
“Prijs”
Door Sonja van den Bogaard op zondag 22 nov 2015 '15 | vestiging Cruquius
Vorige week gebeld door de Keukenkampioen. Ik was de duizendste bezoeker en had een prijs gewonnen. Die moest ik ophalen in de showroom. Afspraak gemaakt voor vandaag 12.00 uur. Op tijd vertrokken voor de rit van 80 km. Bij aankomst vroeg men mij even te wachten met een kopje koffie. Toen er na een half uur nog niemand kwam heb ik gevraagd wat er zo moeilijk was om mij de prijs te overhandigen. Toen kwam de aap uit de mouw. De prijs bestond uit extra? Korting bij aankoop van een keuken. Maar er was niemand beschikbaar om mij te woord te staan. Hoe zo afspraak? Met Keukenkampioen valt geen afspraak te maken en ze maken je blij met een dooie mus!
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste mevrouw van den Bogaard, bedankt voor het delen van uw ervaring. We betreuren het dat u deze ervaring heeft opgedaan. Excuses hiervoor, dit is absoluut niet netjes gegaan. Nogmaals excuses voor deze ongemakken, mocht ik u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn verneem ik dat graag. Mvg, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Henk Schinkel op donderdag 4 jun 2015 '15 | vestiging Woerden
Prima geholpen in de zaak, alle afspraken zijn perfect uitgevoerd. na plaatsing functioneerd de keuken ook perfect. Natuurlijk hadden wij een plan en budget voor dat we gingen kijken naar een nieuwe keuken. Doordat wij deskundig advies hebben gekregen bij de inrichting van de keuken zijn we ook binnen ons budget gebleven. wij zijn tevreden over de kwaliteit en functionaliteit van de keuken en prima prijs verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door De Vries op donderdag 30 apr 2015 '15 | vestiging Almere
Gesprek gehad over de keukenwensen en er zou binnen 5 dagen een offerte verstuurd worden. Na 3 weken gebeld waarin werd aangegeven dat degene op vakantie was en na vakantie de offerte zal versturen. Dit is inmiddels 4 weken geleden. Zeer slechte service en onbetrouwbaar.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste familie de Vries, We betreuren het dat u nog geen offerte van ons heeft ontvangen. Graag zou ik van u uw contactgegevens ontvangen zodat ik dit alsnog voor u kan verzorgen. U kunt ons mailen via webcare@keukenkampioen.nl. Mvg, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“OK”
Door W.Steenbergen op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Zwolle
Correcte, vriendelijk en deskundige verkoper die ons van goed advies heeft gediend. Ook vragen achteraf werden snel en correct opgepakt en beantwoord. Geleverde keuken is compleet en schadevrij op afgesproken tijdstip geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Aan te bevelen”
Door E Boon op dinsdag 22 sep 2015 '15 | vestiging Reeuwijk
We zijn prima geadviseerd door collega in Reeuwijk. meendenkend, oplossend en in een gemoedelijke sfeer. Ook hulpvaardig om e.e.a. binnen het budget te houden. Kwaliteit bleek na plaatsing uitstekend. Geen noemenswaardige negatieve punten. Is aan te bevelen!!
Reactie of foto toevoegen
9,7
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 185 ervaringen
9,7
Keukenwereld XXL
Poortvliet (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 123 ervaringen
“Excellent cooking”
Door Familie Barré op dinsdag 25 nov 2014 '14 | vestiging Delft
Wij zijn zeer tevreden over de verkopers Aruna en Alex van Keukenkampioen Delft. We zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Samen hebben we een prachtig ontwerp gemaakt waar al onze wensen in mee werden genomen,Alex gaf ook nog een aantal goede tips waar we zelf niet aan hadden gedacht. Alles is keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Een klein foutje in de maatvoering van de plinten werd meteen hersteld. We genieten nog elke dag van onze mooie overzichtelijke en gebruiksvriendelijke keuken. Alex en Aruna, jullie zijn toppers!
Reactie of foto toevoegen
“keuken nog niet klaar in ... 52 dagen”
Door A op zondag 5 jan 2014 '14 | vestiging Almere
Alles beloofd maar is niets van terecht gekomen uitgezonderd de betaling. Keuken zou week 50 2013 klaar zijn maar de half keuken moeten ze nog afmaken op.... 30 januari 2014. Zijn afhankelijk van "leveranciers" ...., dus niet eigen fabriek. Chagrijnig klanten service personeel en totaal geen service. Kan een boek overschrijven. Eenmaal getekend en betaald sta je helemaal allen voor. Fouten zijn begrijpelijk en menselijk maar leugens, valse beloften en niet nakomen van afspraken ...... nooit meer Keuken Kampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Tip voor nieuwe kopers: niet doen”
Door Martijn Koolloos op maandag 12 sep 2016 '16 | vestiging Delft
In zomer 2015 bij Keukenkampioen (KK) binnen gelopen. Ze doen er alles aan om je meteen te laten kopen. Ook al beschouw ik mezelf als kritische cliënt, ik ben er toch ingestonken: meteen een op het eerste gezicht zeer hoge korting. Maar totaal geen mogelijkheid gekregen om prijsopbouw te controleren. Maar goed, dat is allemaal mijn eigen schuld. Maar toen... Ten eerste begint de ellende bij het feit dat zij niet installeren, dat moet jezelf regelen. Dat wilden we niet: we wilden één contactpunt. Uiteindelijk zouden zij dan ook de installateur sub-contracteren. Ook al wil je één contactpunt, dan nog liepen de rekeningen via die installateur en de KK. Vervolgens werd tot twee (!!!!) keer toe een verkeerde aanrechtblad geleverd, heeft de afzuigkap een te kleine (120 mm ipv 150 mm) afvoerbuis waardoor ie nou een teringherrie maakt en niet goed afzuigt, is de coating van de matchrome kraan al twee keer afgebladderd, hangt nu al een kastje scheef en zijn we er nu achter gekomen dat de gleuf tussen de achterwanden en de bovenkastjes helemaal niet moet voor de ventilatie (dat zeiden ze mij toen ik hun daar op wees), maar waarschijnlijk ook het resultaat van een opmeetfout. Telefonisch klagen helpt niet, want die arme telefoonklerk heeft 0,0 beslissingsbevoegdheid en komt altijd terug met de opmerking: ik heb met de manager gesproken en hij vindt dit en dat (altijd ten nadele van mij) . Het blijkt onmogelijk om die manager zelf te spreken ("te druk", "valt niet binnen zijn takenpakket"). Afijn, klachtenafhandeling wordt op allerlei maniertjes getraineerd en gefrustreerd in de hoop dat je het er bij laat zitten. Ik heb het idd laten lopen, maar ga nu weer vol in de aanval. 15.000 € is te veel geld om gewoon slechte kwaliteit en slechte after sale service geleverd te krijgen. Tip voor nieuwe kopers: niet doen.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bij levering”
Door Hatice op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Zaandam
Dit was mijn eerste keuken waarvoor ik heel enthousiast was. Nadat ik had getekend werd er ingemeten. Hieruit bleek dat mijn graniet bij besteld moest worden, extra besteld. De levering ging slecht. Ze hebben niet kunnen inschatten dat mijn graniet gelift moest worden via het balkon. Daarvoor heb ik meerdere malen gebeld. De interne communicatie is super slecht geregeld. De medewerk aan de telefoon plant in en na kwartier wordt ik gebeld of we een afspraak kunnen maken. Dit is meerdere keren gebeurd. Mijn montage heb in gepland en na 2 dagen werd ik gebeld of wij een afspraak konden plannen voor de montage! Nu komt get ergste. De monteur heeft mijn leidingen van de elektra geraakt. GEEN STROOM OP HET APPARATUUR. Installateur moet de keuken eruit halen en stroom opnieuw installeren. Keuken Kampioen accepteert zijn schuld niet!!! Keuken Kampioen NOOIT EN NOOIT DOEN. Nu maak ik dubbele kosten om zodat de keuken gaat functioneren. Wil je een nieuwe keuken NIET BIJ KEUKEN KAMPIOEN!
Reactie of foto toevoegen
“Onze grootste fout”
Door Bappi op zaterdag 30 jan 2016 '16 | vestiging Almere
Biggest mistake we made buying the kitchen from KeukenKampioen. I will never go back to this shop and will recommend people not to go there. Specially Keuken Kampioen Almere. And the sales person Jeffery. He messed up with the whole design, Incorrect sizes of the plank. And many more.

First of all the design: The design we asked for was changed with out informing us. When we found out they started giving us various excuses and pushed us to go with the design he made. We felt like its not our kitchen.

Secondly we the installation. It took them 3 months to complete the installation. Supposed to be installed by 7/11/2015. But completed the installation on 27/01/2016. The mechanic they sent first time, made a complete mess of the kitchen. Damaged all the worktops. Oven and afzuger was not installed properly. When we open the door of the oven, the whole oven was coming out from the cabinet. Putting us is a dangerous situation. Thanks to Vincent (one of the very good mechanic of KeukenKampioen) who found 16 installation issue made by previous mechanic and corrected those.

One advise to all other people thinking of buying a kitchen from KeukenKampioen, if possible avoid going to KeukenKampioen Almere. If u have no other choice, atleast avoid Jeffry. Ask for Stacy or Omar. And for installation ask for Vincent. These three guys able to give the kitchen a better shape. And triple check what they have written in the paper. Every piece of it. Take the measurement tape with you to make sure the sizes are correct. Otherwise you will get 25 CM wide plank instead of 40 cm wide plank.
FOTO VAN BAPPI
Niet gekregen wat we wilden ...
Reactie of foto toevoegen
“Persoonlijk advies”
Door Chris van Ingen Schenau op dinsdag 31 mrt 2015 '15 | vestiging Purmerend
Wij hebben diverse zaken bezocht, komen niet eens echt uit de buurt. Uiteindelijk komen de meeste aanbiedingen op ongeveer de zelfde prijs uit. Door het persoonlijke advies en het laten zien van vele praktijk voorbeelden heeft Tim van de Matten ons over de streep getrokken. Ook de levering en montage verliep volledig naar verwachting. Alles was binnen een dag geregeld!
Reactie of foto toevoegen
9,7
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 66 ervaringen
9,6
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 36 ervaringen
“Rapportcijfer”
Door Otto peterse op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Den Bosch
We liepen zomaar binnen niet met de bedoeling om een keuken te kopen. Maar kwamen naar buiten met een koopovereenkomst. We kunnen niet anders zeggen alles klopte van aankoop tot oplevering keuken alles binnen de afgesprokken tijd. Voor ons krijgt de keuken kampioen een dikke 10 als raport cijfer.
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede kwaliteit”
Door J storm op zondag 17 mei 2015 '15 | vestiging Groningen
Hebben zes jaar geleden keuken gekocht. Het een na ander gaat kapot. Dat vind ik wel beetje snel. Dus geen goede kwaliteit vind ik. Koelkast deur zakt, deurtjes vallen er voor weg. Dus zeer ontevreden met deze keuken.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer/mevrouw Storm, Wat vervelend te horen dat u onze kwaliteit niet goed vindt. Wellicht kunnen we hier iets aan doen. Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik met u in contact kan komen. Mvg, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Slechte nazorg”
Door Nel op maandag 18 feb 2013 '13
Eerste week van januari werd de keuken geplaats. Helaas bleek de door ons bestelde schouw niet goed te zijn, veel te groot, verkeerde afwerklijst, kortom het leek er niet op. Via monteur direct doorgegeven, 4 weken later bleek de nieuwe schouw er nog steeds niet te zijn en na een telefoontje bleek deze net 1 dag ervoor te zijn besteld. Omdat de tegelzetter en de stucadoor hun werk pas kunnen afmaken als de schouw is geplaatst hebben we een probleem want die mensen hebben meer te doen. Vandaag kreeg ik eindelijk een telefoontje na behoorlijk aandringen dat de schouw over 3 weken pas gemonteerd kan worden. En als je gaat rondbellen zijn de sorry's en het spijt me's niet van de lucht maar niemand schijnt actie te ondernemen. 9 weken wachten op 3 spaanplaatjes een sierlijstje en een ophangbeugel, terwijl ze beweren een complete keuken in 4 weken te kunnen leveren. Helaas is de keuken al betaald en kunnen we niets doen dan afwachten maar ik adviseer iedereen goed na te denken alvorens een keuken te kopen bij de keukenkampioen, maar in ieder geval goede afspraken voor het geval dat.
Reactie of foto toevoegen
“Montageproblemen”
Door j van der Vlugt op vrijdag 8 jul 2016 '16 | vestiging Kaatsheuvel
In de showroom rondgekeken en goed geholpen, goed kunnen onderhandelen maar dat is geloof ik wel gebruikelijk daar. Echter bij het plaatsen van de keuken ging het mis, door de hoge werkdruk werkt de monteur slordig en maakt fouten. we vinden zelfs dagen later nog beschermfolie op kastjes en afzuigkap. als een dag later bij gebruik van de cooker het kastjes vol stoom staat bel ik op, het antwoord dit is normaal kan een paar dagen duren.2 dagen later staat het kastje vol water en hebben we dus al schade aan onze nieuwe keuken.Weer gebeld en de monteur moet langs komen. na 2 dagen wachten belt hij s'avonds op dat het wel na 22.oou kan worden., maar heeft geen materiaal bij.de volgende dag gebeld komt er een andere monteur die zegt dat alles slordig is gemaakt maar kan helaas het probleem niet verhelpen dus moet er monteur komen van de firma die de cookers levert, deze stelt vast dat boiler onderste boven ligt ondanks grote waarschuwingssticker. dan moet er nogmaals een monteur van keukenkampioen langs komen om een metalen plaat onder in het kastje te leggen omdat dat makkelijker is dan de hele hoek-onderkast te vervangen, deze monteur is erg brutaal en maakt vervelende opmerkingen.we moeten telkens vrij nemen om deze problemen te laten verhelpen maar weten pas de dag ervoor welk dagdeel de monteur komt.Al met al zijn wij dus veel duurder uit met al die snipperdagen dan de 375 euro voor aansluitkosten, maar volgens keukenkampioen moeten we blij zijn dat alles verholpen word.Ja blij zijn dat de fouten die ze zelf maken worden hersteld.uiteindelijk is alles wel goed gekomen en zijn we wel blij met onze nieuwe keuken maar dat heeft wel lang geduurd.
Reactie of foto toevoegen
“Prima volgens afspraak”
Door h groen op woensdag 4 feb 2015 '15 | vestiging Purmerend
Keuken besteld in Purmerend. Zeer vriendelijke en professionele ontvangst. Zeer tevreden met de keuken. De aflevering is prima volgens afspraak gegaan. Ook over het inbouwen zijn wij zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed op de hoogte gehouden”
Door K.J. Doevendans op woensdag 1 jul 2015 '15 | vestiging Sneek
Onlangs keuken gekocht en conform afspraak geleverd. jammer was dat de twee deuren van de spoelkast de verkeerde kleur hadden, maar dit is snel door de KK opgelost. Wat mij verder opviel ons goed op de hoogte hielden van bestel en leveringsproces en werden duidelijk afspraken gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
9,6
Pelma Keukens
Goes (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 258 ervaringen
9,6
Adee Keukens
Rijssen (Overijssel)
“Fantastisch” score uit 244 ervaringen
“Vestiging is aanrader”
Door H.E. Everts op woensdag 28 okt 2015 '15 | vestiging Groningen
Zou niet weten hoe het beter kon. In het filiaal Groningen werden we direct goed ontvangen en onze wensen voor een keuken waren direct duidelijk. Alles is snel verlopen en de keuken was in 1x compleet. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Zeker de monteurs hebben superwerk geleverd. Geen nawerk van gehad. Keukenkampioen Groningen is zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer. Aardig bij het verkoopgesprek maar daarna begint alle ...”
Door ja op woensdag 1 okt 2014 '14 | vestiging Alphen aan den Rijn
Super slecht. Goed gesprek alles wordt beloofd goede deal gesloten. Maar dan begint de ellende wil je dan dingen veranderen is men erg onvriendelijk en eigenlijk vinden ze dat je zeurt.toch een verandering aangebracht in een apparaat. Had meneer M de filiaalleider ook extra advies moeten geven betreft daarbij horende aanpassingen niet dus. Kom je iets nabestellen heeft meneer M. geen tijd voor je omdat zijn eten Koud wordt. Vervolgens wordt het bestelde artikel 2 keer fout geleverd en pas na 3,5 maand afgeleverd (tenminste dat hoop ik volgende week). Bel je de klserv. vinden zij dat ze leveren wat moet en daarmee de kous af is. excuses oplossing of compensatie die woorden komen bij de service niet in het woordenboek voor. Inmiddels ook al twee keer een servicemonteur in huis gehad voor de koelkast en een lamp stuk. Nooit maar dan ook nooit een keuken kopen bij de keukenkampioen. Ik koop niet iedere dag een keuken zij verkopen wel met regelmaat zij moeten adviseren en luisteren naar de klant en niet als er eenmaal getekend is (waar je dan toch slecht onderuit kan), niet meer klaar staan voor de klant en je alles maar hebt te slikken zoals het gebeurd.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wanneer bepaalde zaken onbehandeld zijn gebleven vragen we u uw telefoon- en ordernummer te mailen: webcare@keukenkampioen.nl, zodat we zsm contact met u kunnen opnemen. MvG, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Kunnen niet optimaal genieten”
Door Mengerink op maandag 5 okt 2015 '15 | vestiging Zwolle
Wij kunnen nog steeds niet optimaal genieten! Stuk uit het aanrechtblad (graniet) verkeerde kleur kasten geleverd, deurtjes sluiten niet goed, gaatje verkeerd geboord in kast en dichtgemaakt met vloeibaar hout, plateau (graniet) voorzetwand verkeerd geleverd, kras op de afzuigkap. vaatwasser stuk. Echt niet leuk. Zou allemaal goedkomen, medewerker Zwolle zeer aardig, ongeveer een week of 3/4 duurde het. Nu net bericht gekregen dat het pas 28 oktober kan. Dat vanaf 9 september. We kunnen niet verven/tegels plakken, heel vervelend! Gehoopt dat dit toch anders had gekund. Je kijkt er zo naar uit. Echt heel vervelend!
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer/mevrouw Mengerink, bedankt voor uw bericht! Vervelend dat er een aantal zaken verkeerd zijn gegaan. Echter geeft u aan alleen op woensdag een afspraak in te kunnen plannen. Helaas kunnen wij niet eerder naar u toekomen dan woensdag 28/10, tenzij u een andere dag wel kunt. Mocht dit toch te realiseren zijn horen wij dit graag! Mvg, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
REACTIE VAN MENGERINK
Wij kunnen wel eerder echter uw medewerkster gaf aan dat de allereerste mogelijkheid was de 27e. Daarop gaven wij aan dat wij die dag niet kunnen. Eerder kon niet. Vandaar dat wij zeiden dan graag de 28e
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer, mevrouw, Inmiddels heeft mijn collega u telefonisch benaderd en staat de afspraak ingepland voor aanstaande zaterdag. Hopende u naar tevredenheid te hebben geholpen! Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring met de keuken”
Door Fam Spijker op woensdag 6 jan 2016 '16 | vestiging Duiven
Erg luisterend oor naar de wensen van ons. Goede levering. En plaatsing zijn we ook zeer over te spreken Totaal geen problemen mee gehad. Een klein opleverpunt werd door de service goed en snel opgepakt.
FOTO VAN FAM SPIJKER
Open woonkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed en duidelijk”
Door Stefan de Roon op donderdag 18 jun 2015 '15 | vestiging Weert
Vorige week is onze keuken geplaatst en hij is prachtig. In Weert ben ik goed geholpen in het traject door Jerle. Gezamenlijk onze keuken samengesteld. Een mooie prijs overeengekomen. De monteur die de keuken geplaatst heeft is echt een vakman, hij heeft later nog geschakelt met onze loodgieter om er voor te zorgen dat alles goed werd aangesloten. Nazorg e.d. zijn goed en duidelijk!
Reactie of foto toevoegen
“slecht”
Door I. Hoefsloot op dinsdag 17 jun 2014 '14 | vestiging Cruquius
Klantvriendelijk zolang u nog geen keuken koopt. Dwingt u tot tekenen van de aankoop, na een stap over de drempel geldt de afgesproken prijs niet meer. Een prachtige grootbeeld 3D LED tv gratis bij aankoop op 6 september 2013 omdat wij VIP klant zijn (waren). Wel op die datum een keuken gekocht maar geen TV gekregen. Keuken niet volgens afspraak geplaatst/geleverd. Na 5 maanden nog niet volgens afspraak geplaatst. Erg veel spijt van aankoop. Keuken Kampioen, niet doen. Je wordt bedrogen.
Reactie of foto toevoegen
9,5
Poggenpohl Rotterdam
Rotterdam (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 22 ervaringen
9,4
Keukencentrum de Vries
2 vestigingen (o.a. Overijssel)
“Uitstekend” score uit 49 ervaringen
“Super geholpen”
Door Pierre en Lian op maandag 23 mei 2016 '16 | vestiging Son
Na een tip gekomen bij Ad Pullens en zijn team. Ik kan niet meer zeggen super geholpen niks was teveel. En nu de plaatsing door monteur Marco super wat een klasse monteur. Puntje precies en nadat hij klaar was nog alles uitgelegd over de inbouwapparatuur. Wij zijn super tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Denken mee”
Door W.Binkhorst op donderdag 17 dec 2015 '15 | vestiging Duiven
Deskundig, vriendelijk, nemen de tijd, aflevering en montage goed, denken mee. Kortom super. Ruime keuze.
Reactie of foto toevoegen
“Levertijd”
Door Thom en Ank op woensdag 17 jun 2015 '15 | vestiging Heerlen
Service in winkel was prima. Levering prima. Plaatsing verliep ook goed. Maar helaas had de monteur zich vergist bij het zagen van het blad. Kan gebeuren. Met Keukenkampioen gebeld en ze zouden het opnemen als een spoedklus. Na een week werden we gebeld dat het nog vier weken zou duren voordat het blad geleverd kon worden. Na protest over de lange wachttijd gaven ze geen krimp. ( Er word wel geadverteerd met drie weken levertijd voor een hele keuken!) Bij het woord spoedklus heeft spoed geen betekenis voor Keukenkampioen. Nu dus afwachten maar........
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer en mevrouw, Fijn dat u tevreden bent over de service, levering en plaatsing. Ik wil graag de situatie betreft het werkblad nazien. Kunt u uw ordernummer mailen naar webcare@keukenkampioen.nl? Mvg, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Goed begeleid in gehele traject”
Door Martijn & Marinka op maandag 24 aug 2015 '15 | vestiging Son
Ondertussen zijn wij ruim 1 maand de trotse bezitters van een nieuwe keuken. Niks dan lof over Keukenkampioen, wij zijn zeer tevreden klanten. Bij ons eerste bezoek zeer vriendelijk te woord gestaand door Bora. Hij heeft ons tijdens het hele traject goed begeleid en nam hier ruim de tijd voor.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend!”
Door Robert op woensdag 31 jul 2013 '13 | vestiging Utrecht
Bij KK in Utrecht geweest. Uitstekend geholpen door verkoper Tim. We zijn eerst naar een zaak in Kesteren geweest (die hier vrij hoog staat). We hebben de tekeningen aan Tim laten zien die ze daar gemaakt hebben en hij kwam met een aantal hele praktische tips om alles net even beter te maken. Let wel op de prijs, hier kan je echt nog wel wat vanaf halen. Ze begonnen bij ons op ongeveer 13.000 + gratis montage en na een uur babbelen kwamen we uiteindelijk op 7.600 incl montage. Houd voet bij stuk. Daarna mooie tekeningen gehad, we konden het blad van te voren bekijken in Tilburg en al met al een goede communicatie! De keuken is prachtig opgeleverd en in zeer goede staat. Alles is precies zoals we willen. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Gaan ervan genieten”
Door Anil Bandhoe op maandag 6 jul 2015 '15 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Goede adviseur en klantvriendelijke mensen in de zaak. Goed geholpen met vragen en ook van goed advies voorzien. Keuken ook geplaatst naar de afspraken en ook op tijd. We gaan nu genieten van onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
9,3
Keukenfavoriet
De Goorn (Noord-Holland)
“Uitstekend” score uit 20 ervaringen
9,2
Voortman Keukens
6 vestigingen (heel Nederland)
“Uitstekend” score uit 233 ervaringen
“Gebrek aan service na de aankoop”
Door Dhr. van Lavieren op zaterdag 4 jun 2016 '16 | vestiging Amsterdam Arena
We zijn zeer tevreden over de keuken van keukenkampioen. We zijn goed geadviseerd, tevreden over de prijs en de installatie.

Helaas geeft het gebrek aan service ná de aankoop een wrange nasmaak. De verkoop gaat steeds vóór service aan bestaande klanten. Als je belt krijg je de verkoper niet te pakken, die is steeds 'even met een klant bezig'. Na vele mailtjes en telefoontjes wachten we nog altijd op de beloofde 150 euro aan cadeaubonnen voor woonaccessoires (destijds een tijdelijke actie). Ook hebben we maanden moeten wachten op ons garantiebewijs. Ik hoop dat we de waardebonnen alsnog snel ontvangen, zodat we de aankoop van de keuken positief kunnen afsluiten.
Reactie of foto toevoegen
“Catastrofe”
Door Saban Gumus op zondag 11 okt 2015 '15 | vestiging Zwolle
vanaf dag 1 veel dingen belooft niets waar kunnen maken. Terugbel afspraken worden niet nagekomen. Verkeerde delen van de keuken geleverd. Keuken gekocht en de volgende dag actie 1 euro montage waarvan ik geen gebruik kon maken etc etc. Zou nog een geschenk krijgen voor aanschaf keuken ook niets meer vernomen... Kortom: CATASTROFE!
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer/mevrouw, wat vervelend om te lezen! Kunt u uw ordergegevens doorsturen via webcare@keukenkampioen.nl? Wellicht kan ik u nog van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Goed aangeschreven”
Door Heert en Anja van der Krogt op woensdag 4 nov 2015 '15 | vestiging Alphen aan den Rijn
Wij zijn thuis begonnen met het zelf ontwerpen van onze keuken. Met deze plannen zijn we op zoek gegaan naar een leverancier. We hebben voor Keuken kampioen Alphen gekozen, omdat deze een hoge score krijgt bij Qasa en omdat het bij ons 'om de hoek' zit. We werden keurig ontvangen en kregen eerst de gelegenheid om rustig rond te kijken. Daarna zijn we met de verkoper (Bart Vlasman) door de zaak gegaan en hebben we verteld wat wij wilden (o.b.v. onze plannen). Bart heeft ons alle (on)mogelijkheden getoond en veel advies gegeven. We hebben er zo'n 6 uur doorgebracht en aan het eind hadden we een prachtig ontwerp, helemaal naar ons zin. We konden ook een moment van levering en montage kiezen die ons het beste uitkwam. Al het voorwerk (inmeten, weghalen, leidingen verleggen e.d.), het leveren en de montage verliep prima en zeer vakkundig. Sinds kort hebben wij een prachtige nieuwe keuken waar we volop van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Onbaatzuchtig”
Door Familie Panders op zaterdag 28 feb 2015 '15 | vestiging Purmerend
Mijn vrouw, Yvonne, en ik hadden besloten om onze keuken een andere kleur te geven. Om een kleur uit te zoeken gingen we naar de Keuken Kampioen in Purmerend. Toen we binnenkwamen werden we hartelijk welkom geheten door een verkoper met de vraag of hij ons kon helpen. Toen we vertelden dat we niets wilden kopen maar alleen kwamen kijken voor een kleur werd ons vriendelijk een kopje koffie aangeboden met de mededeling; "Ga uw gang en neem rustig de tijd". Na de koffie zagen we een hele mooie kleur, de verkoper, Niels, kwam vragen of we deze mooi vonden waarop hij voorstelde een kleurstaal te halen. Die was niet voorhanden maar hij stelde voor om een deurtje van die keuken mee te geven zodat onze spuiter de kleur voor ons kon bepalen. Zogezegd zo gedaan, keurig in bubbeltjesfolie verpakt kregen we het deurtje mee. In de middag weer terug gebracht en 4 dagen later hadden we onze keukenkastdeurtjes weer gespoten terug in onze kleur. Perfecte service en totaal onbaatzuchtig. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Puntsgewijze review”
Door Buurman op vrijdag 15 dec 2017 '17 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Keuken uitgezocht in Alexandrium, prima geholpen echt de tijd genomen en alles uitgezocht naar onze smaak. Uiteindelijk een prachtige keuken uitgezocht en getekend voor de opdracht. Ik hoefde alleen de oude keuken te verwijderen, de rest zou allemaal geregeld worden, aangezien ik er geen verstand van heb. Meneer maak u zich geen zorgen wij regelen alles. "Oude keuken eruit, nieuwe erin en klaar meneer"
Ik zal puntsgewijs aangeven hoe het gegaan is:
1. Keuken ingemeten, goed verlopen. 2 maal belletje dat apparatuur niet paste > meegedacht met de oplossing, prima, moest het via de mail bevestigen. Nu komt het, op de dag van levering wordt gezegd dat de gasleiding niet op de goede plek zit. (ene dag is leveren de volgende dag is plaatsing) Ik zeg: Nou dat doen ze morgen toch. Nou zo werkt het niet meneer. Ik zeg oké hoe dan verder? Nou nu is het 13 december, dan plaatsen we hem halverwege januari, want de feestdagen komen eraan he. Ik zeg wat is dit?? Schijnt een leidingschema gemailed te zijn > gevonden 18 pagina's met van alles en nog wat en idd een tekening met cijfertjes waar de leidingen moeten komen. Let op deze mail heb ik dan weer niet moeten bevestigen, dus over het hoofd gezien. (had het even gezegd) Uiteindelijk zelf een loodgieter geregeld in de avond > is 2 uur bezig geweest. * Maar het heeft me en hele dag stress gekost.
2. Installateur komt alleen de volgende dag. We hebben een composieten blad en wasbak van 3 meter > je raad het al, mijn vrouw heeft mee moeten klussen, nou ja zeg!!
3. De bovenkasten zijn groter dan de vorige > Nou dan kunnen ze niet geplaatst worden zegt ie. Ja daag, oplossen die handel. Mijn vrouw naar karwei voor multiplex platen en een stekker die er niet bij zat, ook maar doen dan > hup 30 euro
4. Uiteindelijk geplaatst, Oh ja de ruimte boven de koelkast moet u zelf doen, 1 groot gat. Hij laat planken achter. Zelf de volgende dag een koof moeten maken.
5. Het gehele blad niet afgekit, het water loopt achter de keuken, ook maar gekit dan.
6. De kartonnen dozen wil hij niet meenemen, terwijl voor het afvoeren betaald is. Er wordt een collega gebeld om het alsnog na gezeur af te voeren dat kostte me 75 euro en nog niet willen.
7. Formulier getekend dat hij geplaatst is, geen woord gesproken ove het formulier. Bij klagen bij de klantenservice zegt ze: U heeft getekend dat de keuken naar volle tevredenheid geïnstalleerd is > wat een onzinverhaal zeg.
8. De betaling > bij het kopen zei de verkoper, als hij geïnstalleerd is en u bent tevreden betaald u as. Geen probleem.
Bij aflevering zegt de chauffeur >> eerst betalen anders zetten we hem niet binnen. Ik zeg ja als hij staat. Zegt ie nou dan geen we weer. Terwijl ik me oude keuken net eruit gesloopt had. Nou dan maar eerst betalen he, het volle bedrag. Nou uiteindelijk staat ie > wel tevreden, maar met een hoop gedoe. Beloven gouden bergen, maar het geeft een hoop stress. Wat wij niet verwacht hadden. Maar het moet toch een stuk beter hoor!
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Van Leijsen op zondag 27 dec 2015 '15 | vestiging Amersfoort
Goede ervaring, goed geluisterd naar de wensen en minimale eisen. Rustig, de tijd gekregen om de juiste beslissingen te nemen. Een geduldige adviseur, waardoor je je niet opgejaagd voelt. En zeker ook de onmogelijkheden op een juiste manier teruggekoppeld. Een persoonlijke benadering, een lekker kopje koffie en tegen sluitingstijd een heerlijk bittergarnituur.
FOTO VAN VAN LEIJSEN
Reactie of foto toevoegen
9,2
ASWA Keukens
4 vestigingen (o.a. Noord-Brabant)
“Uitstekend” score uit 36 ervaringen
9,2
KBC Scharnegoutum
Scharnegoutum (Friesland)
“Uitstekend” score uit 79 ervaringen
“Geweldig”
Door Joke Korver op dinsdag 9 sep 2014 '14 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Op maandagmiddag na mijn werk, besluit ik eens te kijken naar keukens in Alexandrium Woonmall. Daar zijn een aantal keukenzaken dus keukens genoeg. Zo loop ik er een aantal binnen maar ik voel me niet echt serieus genomen. Ik krijg een paar boeken of kan mijn mailadres achter laten. Dan de keukenkampioen. Nadat ik nogal zoekend rondliep vroeg iemand aan mij of ik kon vinden wat ik zocht. Ja, een mooie keuken voor weinig geld was mijn antwoord. Ten minste, daar kwam het op neer. Dat hebben, we werd er verteld en na een aantal keer terugkomen, echt geheel vrijblijvend zonder pushen, heb ik een prachtige echt behoorlijk grote keuken gekocht, die inclusief inbouwapparatuur en een Amerikaanse koelkast en alles maar 1000 euro duurder was dan ik wilde uitgeven. Ze komen inmeten, er wordt meegedacht en zelfs als ik ergens aan twijfel komt Stef Franken, de verkoper, naar mijn huis om mij gerust te stellen dat het allemaal goed komt. Ik kan dus alleen maar vol lof zeggen. Stef, ik ben super blij met mijn keuken en iedereen vindt hem mooi. Bedankt voor alle service.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door A.Husken-Booy op maandag 20 jul 2015 '15 | vestiging Zwolle
We hebben een keuken gekocht.Daarbij zeer prettig en goed geholpen. Ze hadden echt alle tijd voor ons. Alle informatie was ook steeds prima.
De keuken is keurig geplaatst door een ervaren en zeer prettig persoon.We hebben wat dat betreft alleen maar lof zoals alles verlopen is bij Keukenkampioen Zwolle. We kunnen deze zaak dan ook beslist aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen in Woerden + niet tevreden over centrale service”
Door Coos starreveld op dinsdag 3 feb 2015 '15 | vestiging Woerden
Complete nieuwe keuken gekocht uitstekend geholpen en keurig afgeleverd en gemonteerd. Echter de inbouwdiepvriezer maakt veel te veel herrie. Gemeld aan KK maar die verschuilen zich en verwijzen mij door naar de leverancier van de diepvriezer. Pardon daar heb ik niets mee te maken. U bent mijn leverancier dus u los het het op!
De herrie is nog steeds niet opgelost! De hele dag hoor je de diepvriezer.
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste heer Starreveld, Fijn te horen dat u positief bent over onze showroom in Woerden. Echter spijtig te lezen dat het probleem met de vriezer niet is opgelost. Deze week zullen wij hierover contact met u opnemen. Mvg, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door verkade op woensdag 30 mrt 2016 '16 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Wij zijn prima ontvangen. Kregen eerst de gelegenheid uitgebreid rond te kijken en daarna uitstekend geadviseerd. Geen opdringerige verkoper, maar een goed luisterende adviseur. Alle in de vestiging gemaakte afspraken zijn ook daadwerkelijk nagekomen. Ook de planning is uitstekend verlopen, evenals levering en plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Service gehad”
Door frans en leny crommentuijn op dinsdag 13 okt 2015 '15 | vestiging Helmond
Wij hebben een gloednieuwe keuken en na een week kwam er een waterlek en met de lade er uit halen heb ik de lade beschadigd en de klanten service gebeld en ze komen een nieuwe lade leveren en monteren tegen een vriendelijke prijs dat noem ik nog eens service.
Reactie of foto toevoegen
“Klantvriendelijk”
Door Horbach L.V.A. op donderdag 1 okt 2015 '15 | vestiging Heerlen
Klantvriendelijk, goed te onderhandelen over de prijs, je moet zelf
ervaring hebben om een gecompliceerde keuken te bestellen want er is een groot verschil tussen de verschillende merken apparatuur. Als je voor een glas werkblad kiest ga dan naar een gespecialiseerd glasbedrijf i.v.m. aanpassing van niet rechte muren.
Reactie of foto toevoegen
“Welk cijfer geeft u Keukenkampioen?”
Door Anushka op dinsdag 25 nov 2014 '14 | vestiging Purmerend
Een keuken gekocht, uiteindelijk voor een zeer scherpe prijs. Hele vriendelijke en deskundige verkoper. Weet waar hij het over heeft. Alle afspraken zijn nagekomen. Levering oot tijd, plaatsing op tijd. Zeer professioneel. De monteur zag zelf een foutje, heeft meteen een nieuwe besteld (was aan een van de lades). Ik raad iedereen deze vestiging aan. Zodra er iemand een huis gaat kopen of op zoek is naar een keuken, raad ik dit aan. Bovendien zien de vrienden en familie het meteen als ze binnenkomen, het is echt een eyecatcher. En dan vertel ik meteen het verhaal erachter.
FOTO VAN ANUSHKA
Keuken die ik gekocht heb
Reactie of foto toevoegen
“Perfect.”
Door Frensch op dinsdag 25 nov 2014 '14 | vestiging Son
Onze keuken na uitvoerig overleg met de adviseur gekocht. Aflevering was perfect op tijd en het afleveren ging geheel naar wens. Monteur was precies op tijd en begon direct aan het monteren van de keuken. Was een vriendelijk persoon en werkte flink door. Alle vragen werden beantwoord tijdens het monteren. Na montage uitleg gehad, wat eigenlijk niet nodig was na onze vragen. Onze ervaringen met de Keuken Kampioen waren zeer positief.
FOTO VAN FRENSCH
Keuken na eindmontage
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Rob en Yvonne op donderdag 17 dec 2015 '15 | vestiging Duiven
Goede service en afhandeling alleen de cadeau actie (Apple bon) liet te wensen over maar ook dit is na een beetje druk uitoefenen (dreigen met annuleren) goed opgepakt. Kortom wij zijn tevreden. De plaatsing is zeker professioneel uitgevoerd mensen met verstand van zaken
FOTO VAN ROB EN YVONNE
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Mirjam Zotos op woensdag 1 jul 2015 '15 | vestiging Amsterdam Arena
Vriendelijke mensen, goed geholpen en een hele mooie keuken. Nette bezorgers en uiterst netjes geplaatst.zeer vriendlijk. Geen klachten. Top! Vriendelijke groet Mirjam Zotos.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken”
Door Fam. van Haperen op zaterdag 18 apr 2015 '15 | vestiging Breda
Gehele nieuwe keuken met apparatuur. Uitstekend geholpen met alles, zeer prettige samenwerking, uiterst professioneel. Van begin tot eind goed en gezellig begeleid, niet haastig, niet overrompeld en geen druk van tijdsbestek. We hebben in alle rust onze droomkeuken kunnen kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Over het algemeen erg tevreden”
Door A. Heijnen op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Weert
Over het algemeen erg tevreden met de koop en de afhandeling daarvan. Tot nu toe geen noemenswaardige klachten. Het gebruik van de nieuwe keuken is nog even wennen, maar dat zal in de loop van de tijd verbeteren.
Reactie of foto toevoegen
“Niet geloofwaardig”
Door An op donderdag 13 okt 2016 '16 | vestiging Nijmegen
In eerste opzicht wordt je goed geholpen. Ze denken met je mee, zijn behulpzaam. Dit is als prettig te ervaren. Maar dan komt het, de prijsonderhandeling! Vanuit de verkoper wordt het op dat moment dwingend. Hij maakt een mooi prijsje maar je moet wel meteen ja of nee zeggen. Als je dan vervolgens nee zegt, gaat hij op gegeven moment nog lager met de prijs, maar ook zo laag dat het niet meer geloofwaardig is. Ben benieuwd hoe vaak ik nog nee had moeten zeggen om de keuken gratis te krijgen. Kortom totaal niet geloofwaardig en dwingend. We hebben de keukenkampioen als zeer vervelend ervaren, daardoor niks gekocht. Wij gaan verder kijken en zeker niet kopen bij keukenkampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Van het kastje naar de muur”
Door Strikwerda op zondag 26 mrt 2017 '17 | vestiging Leeuwarden
Zeer slechte ervaring , zeer slecht geholpen toen de plinten niet meegeleverd werden, opstaand randje vh aanrecht. Nu weken verder veel mailtjes telefoontjes van het kastje naar de muur gestuurd is het allemaal nog steeds niet opgelost!! En zitten wij nog steeds met een keuken die niet af is. Ze reageren gewoon niet meer op onze vragen.. Ook de manager van Leeuwarden zijn wij niet over te spreken! Ook Marion van deze vestiging zijn wij zeker niet over te spreken. Ze laat het anderen opknappen.. Zeer slechte service!
FOTO VAN STRIKWERDA
Keuken zonder plinten
Reactie of foto toevoegen
“Wel beloven niet doen”
Door Bianca Pielaat op dinsdag 17 jul 2018 '18 | vestiging Middelburg
Ik heb een quooker gekocht. Deze zou gratis aangesloten worden. Monteur kon quooker niet aansluiten omdat hij geen loodgieter was. Hij adviseerde mij zelf een loodgieter te bestellen voor de aansluiting. Dit gedaan. Problemenen bij klantenservice voorgelegd. Belofte teruggebeld worden. Niets vernomen. Rekening externe loodgieter opgezonden naar keukekkampioen. Wel snel bericht terug dat zij deze noto niet betaalden. Wat een baggerbedrijf. Als koper moet he overal zelf achteraan, echter zonder resultaat. Ik raad u aan : koop niet bij keukekkampioen, zij zijn kampioen on beloven naar niet on het doen.
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door Wim Annink op donderdag 27 aug 2015 '15 | vestiging Duiven
Hoekkeuken besteld met eigen specifieke apparatuur keuze. Hierbij zat onze keuze van de afzuigkap niet in hun assortiment, toch is dit perfect geregeld door adviseur. Ook het meedenken en oplossen van "probleem issues" werd vakkundig en zonder poespas geregeld. Complimenten voor de adviseur Denny en zijn collega's !!
FOTO VAN WIM ANNINK
Reactie of foto toevoegen
“Goede prijs”
Door Y.Karpuz op vrijdag 19 jun 2015 '15 | vestiging Almere
Omar Hutap Top adviseur. Keuken heel mooi op 3D getekend. Alles ging zoals het moest. Alles is op maat. Voor een goede prijs. Klantvriendelijke geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Service? Beloftes nakomen? Niet relevant voor Keukenkampioen Almere”
Door R. van der Ven op zondag 25 mei 2014 '14 | vestiging Almere
Eind 2010 keuken aangeschaft bij keukenkampioen Almere. Ruim 20.000 euro, want de keuken moest ons sieraad in huis worden. Binnen een jaar een scharnier kapot van de vriezer, op naar de winkel. Doorverwijzing naar de leverancier van de apparatuur, want die leveren ook de scharnieren. Enfin, na vier keer heen- en weer te zijn gestuurd de moed opgegeven.
Uiteindelijk vonden we het te gek dat we niet geholpen werden, na paar maanden nog maar eens gebeld. Tja, keukenkampioen wilde wel de helft van de kosten vergoeden. Met voorrijkosten mochten we ruim € 100 euro betalen. Laat maar gaan dus....

Binnen vier jaar geeft de vaatwasser de geest. Tegen beter weten in weer naar de winkel... meteen ons ongenoegen over het scharnier uitgesproken. "Oh meneer, mevrouw, we hebben meer klachten over de scharnieren. Dat is echt een slechte partij geweest. Er zit een kunststof nokje wat afbreekt. Gaan we regelen. De vaatwasser, vóór Dinsdag bel ik u even wat we daaraan gaan doen".

Woensdag natuurlijk maar weer gebeld, want wie er ook belt: niemand van de keukenkampioen. Wat schetst onze verbazing: "verkoper werkt sinds maandag ergens anders, niemand weet van de gemaakte afspraken. Scharnier en vaatwasser zijn jullie probleem, gaan we niets aan doen. U heeft immers geen extra garantie afgesloten"! "Verder denken wij niet dat onze verkoper u iets heeft toegezegd". Okee.... ook nog voor leugenaar uitgemaakt. Leuk bedrijf! En hoe zit het eigenlijk met de verwachte levensduur van apparaten?

Afgelopen zaterdag maar weer naar vestiging Almere. Redelijk te woord gestaan, tot er een zéér arrogant overkomende collega bij kwam. Ontstond er een lekker sfeertje in een helaas lege vestiging. Terloops werd bevestigd dat de scharnieren niet best zijn, maar aan de zaken die de verdwenen medewerker ons had toegezegd werd weer openlijk getwijfeld. Wel de toezegging gehad dat er contact met ons opgenomen zou worden door de nieuwe vestigingsmanager, uiterlijk woensdag. (Overigens werd er door arrogante collega van alles aan gedaan om toezeggingen meteen weer te ontkrachten). Wel gehoord:" We kunnen niet in zijn mail" en "Alleen de vestigingsmanager kan in zijn mail". ????

We wachten maar weer af..... ik zal laten weten of we nu eens worden teruggebeld en hoe dit grapje afloopt. Veel vertrouwen hebben we inmiddels niet meer....
Reactie of foto toevoegen
“Hele grote pluim”
Door Ben Rep op woensdag 5 jul 2017 '17 | vestiging Heerhugowaard
We hebben een nieuwe keuken uitgezocht bij de vestiging in Heerhugowaard. Hier werden wij heel goed geholpen en goed geadviseerd. Eerst is de keuken volledig verbouwt door de firma Zaantech, die de verbouwing tot in de puntjes had geregeld. Nadat de keuken was binnen gekomen en hij was gecontroleerd door de monteurs bleek er een paar onderdelen niet waren geleverd. Monteurs waren heel kundig en hebben onze keuken dan ook naar behoren geplaatst. De onderdelen die er niet waren, kwamen snel na montage binnen en werden door het service team goed afgewerkt. Al met al een hele grote pluim voor de keuken kampioen Heerhugowaard, voor de goede service en begeleiding.
FOTO VAN BEN REP
Keuken kundig gemonteerd
Reactie of foto toevoegen
“Opdringerig”
Door Eric op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Nijmegen
Kreeg een opdringerig verkoper aan de telefoon. Heb alleen via hun website gekeken voor een nieuwe keuken. Wordt dag later gebeld Door een verkoper voor intresse in nieuwe keuken. heb alleen gezegd dat we aan het rond kijken zijn. krijgt volgende dag brief voor afspraak voor nieuwe keuken te komen kijken. heb die filiaal gebeld en klacht ingediend, hier hou ik niet van. of ik ooit daar een keuken koop weet ik nog niet. pas op via de telefoon wat je zegt. De afspraak is ingetrokken bij de filiaal.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Paulien Nieboer op dinsdag 12 apr 2016 '16 | vestiging Den Haag
Ontzettend goed geholpen om binnen mijn budget toch alles in de keuken te krijgen wat binnen de wensen was. Keuken is prima geïnstalleerd. Ik kan iedereen aanraden hier een keuken aan te schaffen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken Kampioen”
Door Familie P. op woensdag 1 apr 2015 '15 | vestiging Cruquius
Keuken aankoop ervaring had beter gekund. Indrukken van keuken elementen te kort geschoten, werd naar ons idee te snel afgehandeld en in een te korte tijd. Dit om de keuken toch naar ons idee te snel te verkopen. Daarna gelukkig een paar keer terug geweest om alles goed op een rijtje te zetten en helemaal naar ons zin te maken.

Eerdere ervaring van 16 februari 2015: Keuken uitgezocht bij de keuken kampioen, prettig geholpen, soms iets geprest, maar toch ons eigen model en materiaal uitgezocht. Verschillende keren terug geweest voor wijzegingen aan te brengen, was geen probleem, altijd wel netjes geholpen. Keuken op tijd bezorgd en perfect geplaatst. Klantenservice altijd vriendelijk en op tijd. Na service ook goed.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Roel Storms op vrijdag 13 mrt 2015 '15
Nadat wij hadden besloten om een nieuwe keuken te gaan kopen, werden we bij de keukenkampioen in Geleen goed geholpen. Het duurde niet lang of we hadden een mooie keuken gekocht geheel naar onze wens. Na enkele weken belde men of de keuken eerder kon worden geleverd. Helaas ging dat ivm het voorbereidende werk niet, maar dat de mogelijkheid er was, heb ik als heel positief ervaren. Ook ben ik zeer te spreken over het uitstellen van de montage. Dat was ook geen probleem. Deze flexibiliteit maakt voor mij het zaken doen met De Keukenkampioen een ervaring die ik als zeer positief heb ervaren. Gisteren is de keuken gemonteerd en aangesloten door een monteur van De Keukenman. Willem-Jan was zijn naam meen ik, de monteur was heel aardig en zeer netjes in het werken, niets was hem te veel om te doen. Hij wist zelfs van het overgebleven keukenblad een vensterbank te realiseren wat er fantastisch uitziet nu. Ik kan alleen maar vol lof zijn over deze fijne afhandeling. Dankzij de keukenkampioen en de keukenman staat er nu een keuken waar wij heel gelukkig mee zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Bianca op woensdag 7 okt 2015 '15 | vestiging Ede
Goed geholpen in de winkel en aan de telefoon. Vriendelijke mensen, weten wat ze doen. Een verkeerde tekening ontvangen en een verkeerde leverdatum doorgekregen, maar na een telefoontje is dit prima opgelost. De keuken is zonder problemen geplaatst en ik heb er veel plezier van.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijke contacten gehad”
Door Durk Tabak op woensdag 16 mrt 2016 '16 | vestiging Groningen
Deskundig advies en intensieve begeleiding door John Brouwer. Contacten verlopen bijzonder vriendelijk. Afspraken worden strikt nagekomen. Prachtige kwaliteit van de geleverde keuken. We zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en duidelijk geinformeerd”
Door M.H.van Veldhoven Hersbach op zaterdag 25 feb 2017 '17 | vestiging Delft
Wat byzonder vriendelijk en goed advies totaal niet opdringerig of wat dan ook is de Heer Daan Keulen en ook niet te vergeten zijn medewerkers. Mijn man en ik hebben alleen maar lof over vanaf binnenstappen keukenkampioen tot het plaatsen op ons adres. Je wordt goed en duidelijk geinformeerd . Alles verliep hoe het moest zijn. Ik kan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een nieuwe keuken ga daar heen nogmaals je voelt je totaal op je gemak ze nemen zeer e tijd voor je heel erg vriendelijk en ga zo maar door. Voor mij is de keukenkampioen in Delft nr. 1. Ga zo door Daan en medewerkers jullie doen het super.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keukenaankoop”
Door van der Linden op maandag 2 nov 2015 '15 | vestiging Son
Prima Service, Compleet nieuwe keuken gekocht in sept. '2015. Alleen kwaliteit van het gasfornuis is nog steeds niet naar wens. Dit is meerdere malen gecommuniceerd bij klantenservice en filiale. Nog maar een keer melden dan...
REACTIE VAN WEBCARE KEUKENKAMPIOEN
Beste meneer / mevrouw van der Linden, hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvang ik via webcare@keukenkampioen uw ordergegevens zodat ik ervoor kan zorgen dat uw melding wordt opgepakt. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door Plat op dinsdag 3 mei 2016 '16 | vestiging Purmerend
Van eerste gesprek met Jolanda Smit van keuken kampioen tot handtekening op het plaatsing formulier is alles super goed verlopen. Daarvoor willen wij keuken kampioen hartelijk bedanken .fam plat te Volendam.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken nakomen lukt niet”
Door RK op vrijdag 3 mei 2013 '13 | vestiging Utrecht
Onlangs waren wij bij de Keukenkampioen in Utrecht. De klantvriendelijkheid van de verkoper was minimaal en het nakomen van afspraken blijkt niet te lukken. Omdat de offerte 1 tot 1,5 uur zou kosten, heeft de verkoper ons toegezegd de offerte die dag te maken en aan ons te mailen. Die offerte is na vier dagen nog niet binnen! Bij een zaak die geen eens een afspraak over een offerte nakomt, gaan wij uiteraard geen keuken kopen. Verder was het vreemd, dat op de website een levertijd van drie weken staat terwijl de verkoper glashard volhield dat de levertijd 12 weken was.
Reactie of foto toevoegen
“Erg professioneel geholpen”
Door Henk en Hanny Wapstra op zondag 19 apr 2015 '15 | vestiging Cruquius
Wij hebben een keuken uitgezocht bij de vestiging in de Cruquius en werden op alle punten heel goed geholpen door de verkoopster Michelle Winters!
Ze had meteen een prachtige oplossing voor de opstelling van de keuken, dat getuigt van vakmanschap. Ook heeft zij niet gepusht maar wel haar mening en inzicht gegeven, waardoor wij al snel besloten de keuken aan te schaffen. Na nog een aantal keren terug te zijn geweest en de apparatuur van Bosch 2015 te hebben bekeken bij het Inspiratiehuis in Hoofddorp is de koop helemaal rond en wordt de keuken 1 juli geplaatst. Wij kijken er naar uit en nogmaals, Michelle Winters krijgt van ons een dikke 10!
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door joyce op dinsdag 6 okt 2015 '15 | vestiging Den Bosch
in juli een keuken gekocht bij de vestiging in den-bosch. super goed geholpen door rosemarie. ze is iemand die weet waar ze over praat, die graag advies geeft en zoveel mogelijk je wensen wil invullen. een paar keer veranderingen doorgegeven en zelfs dat was geen probleem. bij vragen werd je altijd netjes te woord gestaan en iedereen was erg behulpzaam. al met al een hele mooie keuken en voor iedereen een aanrader om naar de keukenkampioen te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Staat er goed bij”
Door C J M Lutt op woensdag 27 mei 2015 '15 | vestiging Breda
wij hebben een keuken besteld , en deze staat er nu. wij waren erg tevreden over de klantvriendelijkheid. we zijn goed geholpen ,en zijn goed geadviseerd wat we het beste konden doen. ook het plaatsen van de keuken ging erg goed en zonder problemen. wij zijn dus zeer tevreden over keukenkampioen
Reactie of foto toevoegen
“Uitgebreid geadviseerd”
Door Erwin en Mirna op donderdag 8 dec 2016 '16 | vestiging Groningen
Nemen de tijd voor een goed en uitgebreid advies met een praktisch resultaat! Wij zijn ontzettend goed geholpen door Walter van de vestiging in Groningen. Toen we twijfels hadden, mochten we nogmaals op gesprek komen om onze plannen weer helemaal om te gooien. Er wordt naar je geluisterd en een passend advies gegeven. We zijn erg tevreden over de communicatie, de service en zeker over de geplaatste keuken. Resultaat is prachtig geworden.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Joop op donderdag 5 okt 2017 '17 | vestiging Duiven
Wij zijn door dit bedrijf opgelicht bij aankoop van onze keuken. Het was die actie 40% korting en 1 euro montage, zijn we ingetrapt. Allemaal flauwekul, je wordt gewoon belazerd. We zijn voorgelogen (actie eindigde helemaal niet die dag enz enz). Weigering prijzen toe te lichten (jurist ingeschakeld!). Eindeloze discussies, we werden er doodziek van. Uiteindelijk een simpele keuken voor een schoftenprijs. Kortom: een echte afrader. Als u toch besluit uw keuken hier te halen wensen we u veel sterkte... Voor ons was het een afgrijselijke ervaring.

Aanvulling ontvangen 13 februari 2018: Apparatuur als volgt:
* Koelkast Siemens, prima. Levering Keukenkampioen, zelf geselecteerd en geplaatst. Was vlgs KK niet meer leverbaar, bleek onzin te zijn, na discussies alsnog geleverd door KK.
* Afzuigkap Bauknecht, levering KK, zelf geplaatst.
* Magnetron Siemens, prima. levering KK, zelf geselecteerd en geplaatst.
* Kookplaat SMEG, levering en plaatsing door KK. De stekker was gemonteerd door KK waarbij de losse draden uit de stekker kwamen, volkomen fout dus. Zelf maar gerepareerd, we hadden onderhand meer dan genoeg van KK en hun streken.

Wij hebben KK betaald voor levering en plaatsing van apparatuur. Plaatsing grotendeels zelf uitgevoerd door omstandigheden, was niet te voorzien door ons bij aankoop keuken. KK om verrekening gevraagd. Zij hebben niets daarvoor retour gegeven, ondanks ons aandringen. Ook daarmee zijn we dus belazerd door Keukenkampioen. Net als met de rest van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Uiterst tevreden”
Door J. V. op vrijdag 17 apr 2015 '15 | vestiging Helmond
We hebben bij K.K. Helmond een nieuwe keuken gekocht. Men geeft goed advies, service en after sales zijn prima. Goede communicatie naar de klant toe en ze komen al hun afspraken na. Wij zijn tot dusveruiterst tevreden over de K.K.
Reactie of foto toevoegen
“Misleiding”
Door GSc op woensdag 19 nov 2014 '14 | vestiging Drachten
Op 10 oktober na veel overleg en bezoekjes getekend voor een order. Vrij snel de opdracht bevestiging binnen, gecontroleerd, kleine correctie en getekend terug gestuurd. Enkele dagen later een telefoontje dat de bestelde deuren voor de apothekerskast en de koelkast niet kunnen worden geleverd uit 1 paneel. Dit zouden gedeelde deuren worden die met elkaar worden verbonden door strippen aan de achterkant. Gevraagd om een schets van wat er mee wordt bedoeld. Diezelfde dag een schets ontvangen en aangegeven dat de gestelde oplossing niet bespreekbaar is omdat we dat niet mooi vinden. We zijn uitgenodigd om naar alternatieven te kijken. Na 2 weken geen acceptabel alternatief aangeboden. Dus keuken geannuleerd. Voor de regiomanager is de afwijkende panelen geen reden om te annuleren. Voor ons wel. We wachten nu op de bevestiging dat de annulering is geaccepteerd. Daar hebben we om gevraagd. Vandaag als deadline gesteld. Heel toevallig dat het bedrijf die de keuken zou aanpassen voor installatie, precies hetzelfde heeft meegemaakt, helaas had hij al getekend bij ontvangst en kon dus niet van de koop af. Ik krijg het gevoel dat men hoopt dat de klant uiteindelijk wel overstag gaat met de afwijkingen. Ben benieuwd of we nog een bevestiging van de annulering krijgen .....

Naschrift ontvangen 23 januari 2015: De keuken had al bijna geleverd moeten worden (week 5) maar we geen acceptabel voorstel gehad voor de wijzigingen. Dus werd door de keukenkampioen de juridische afdeling ingeschakeld en gelden gemaakte afspraken met de verkoper niet meer, alleen wat op papier staat. De KeukenKampioen (onderdeel van de Mandemakersgroep, zie internet voor alle aangesloten winkels!) kan niet de 2 deuren leveren voor de koelkast en de apothekerskast zoals ons is voorgespiegeld in 3D. Ipv 1 paneel voor elk deel zouden dit voor elk deel 2 gekoppelde panelen moeten worden. Wij vinden dat niet mooi en willen dit niet. We hebben de alternatieven met de verkoper besproken maar zijn er niet uitgekomen. Dus wij hebben geprobeerd het contract te ontbinden. Voor de Keukenkampioen is de wijziging geen reden en houden nu vast aan 30% annuleringskosten. De keuze was; accepteren dat we gekoppelde deuren krijgen (lelijk), of een lagere kast voor de koelkast met apothekerskast en na 2 maand correspondentie mogen we ook bij de Keukenkampioen om een andere keuken kijken. Wij willen dit niet omdat onze onderhandelingspositie niet erg sterk meer is. Ook willen we geen lagere unit met koelkast, vrieskast en apothekerskast omdat we dan aan bergruimte moeten inleveren. Wij hebben rechtshulp ingeschakeld en wachten nu op het vervolg, kan wel een half jaar duren. Mensen let op, neem de tijd, laat de 3D schets een onderdeel van je contract zijn (handtekening erop), zorg dat je geen 30% annuleringskosten accepteert (kleine letters op achterzijde contract), en laat schriftelijk opnemen dat bij elke wijziging je het recht heb de koop te ontbinden. Betaal bij aflevering en NA controle van je goederen. Ook erg belangrijk omdat ik iemand ken die voor controle heeft betaald en vervolgens een soortgelijk probleem kreeg als wij nu na tekenen van de overeenkomst hebben gehad. Wij wachten nu op de uitslag van de juristen.
FOTO VAN GSC
Zie de verschillen
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. We helpen u graag verder met deze kwestie, en vragen daarbij om uw ordernummer te mailen naar: webcare@keukenkampioen.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. MvG, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door AWJ Daanen Wilhelminalaan 44 Beuningen Gld op woensdag 21 okt 2015 '15 | vestiging Son
Fantastisch geholpen. Keuken netjes geplaatst. Vriendelijke verkopers. Alles netjes afgerond. Zouden dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Geen enkel probleem gehad met bezorgen en plaatsen. Ook telefonisch goed contact gehad over levering van de keuken en afspraken over het zetten. Helemaal super ....dank je wel Keukenkampioen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Alex D op dinsdag 1 aug 2017 '17 | vestiging Amsterdam Westpoort
Prima service. Prima levering. Prima installatie. Natuurlijk willen ze graag verkopen maar dat is ook goed. Het zijn verkopers. De installateur was een fijne en goede werker. Ik ben heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Vallen geen afspraken te maken”
Door Hendrik op donderdag 26 okt 2017 '17 | vestiging Rotterdam Alexandrium
Wat een baggertent is dit, valt geen afspraak mee te maken, keuken is opzich prima maar met het inmeten grote fouten gemaakt, nu nog steeds aan het wachten op de onderdelen. Er valt geen enkele afspraak met hen te maken, verwachten dat jij na een paar keer langs geweest te zijn nog leuk even een halve dag thuis gaat zitten wachten op een keuken. Wat een enorme bagger is dit! Nooit doen!
Reactie of foto toevoegen
“Prima !!”
Door Edwin op maandag 1 dec 2014 '14 | vestiging Middelburg
Onze keuken gekocht in Middelburg! Wij hadden een goede ontvangst en het was een prettig gesprek met de adviseur. Toen we besloten om niet gelijk te kopen werd de sfeer wat opdringerig en wij hebben gelijk aangegeven dat wij dit niet als prettig ervaren.Wij zijn een paar dagen later gebeld om toch nog eens rond de tafel te zitten i.v.m het aankopen van de keuken.Uiteindelijk tot een prijs gekomen en naar ons gedacht een prachtige keuken. Wel hadden we onze bedenkingen of het wel in orde zou komen en of we duidelijk geweest waren over onze wensen. Onze keuken staat nu een aantal weken en we moeten eerlijk toegeven dat de keuken precies zo is als wij in gedachten hadden. Dus in 1 woord perfect. Goed gewerkt Roy Brekelmans keukenkampioen Middelburg.
Reactie of foto toevoegen
“zeer slecht”
Door van der Heide op maandag 8 apr 2013 '13 | vestiging Drachten
Zeer slechte ervaring met keukenkampioen drachten. Als je in de winkel komt zijn ze heel vriendelijk, alles kan en is mogelijk. Als je na offerte akkoord gaat, dan gaat het mis. Ineens zijn ze helemaal niet zo vriendelijk en kan er bijna niets meer. Wij hadden een aanbieding van 50% korting op de gehele keuken incl. apparatuur. Hierbij werd gezegd dat alles mogelijk was en voor de apparatuur konden we kijken op de internetsite en daar werd bij verteld dat ze altijd de goedkoopste internetprijs nemen. We hebben een tekening laten maken van de keuken en we hebben gesproken over de kleur. Op de dag dat wij alle details gingen bespreken bleek ineens veel niet mogelijk te zijn. De kleur die eerder wel kon, kon nu niet meer. Maar je kan wel een bepaalde lamp aanschaffen zodat de kleur anders lijkt, aldus keukenkampioen. De deurtjes waren lastig. Budget en keukenkeuze waren bekend, maar ineens werd het te duur. Ook zouden die deurtjes eruit gaan en als er dan iets kapot gaat, kunnen ze het niet vervangen. Helaas voor keukenkampioen geven ze 5 jaar garantie. De keuze van apparaten was ineens zeer beperkt en bovendien gelde ineens niet 50% korting op de internetprijs, maar op de adviesprijs, waardoor de apparatuur bijna niets goedkoper werd dan de internetprijs. De montage is geen montage, maar plaatsing van de keuken. Dit is wel degelijk een verschil. Bij de "montage" wordt er niets aangesloten en je moet zelf nog leidingen e.d. aanschaffen. Via de keukenkampioen kost dit €375,- Zelf doen is goedkoper, maar wel weer een onverwachte kostenpost. Goed opletten of er op de bon staat dat je softclose deuren krijgt! De kwaliteit durf ik nu niet meer te zeggen. Ik hou mijn hart vast. Achteraf had ik liever de kosten gehad van de annulering, dan de kosten die er allemaal bijkomen, slecht slapen en de stress die ik nu heb gehad. Voor mij is de keukenkampioen, kampioen in verdraaien van de waarheid en oplichten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed advies”
Door Carien Leuris-Vandijck op maandag 15 jun 2015 '15 | vestiging Breda
Goed adviseurs die weten waar ze over praten. Niets opdringen, maar samen met ons zoeken naar een nieuwe keuken. En als de Klantenservice niets doen. Dan staat de adviseurs voor je klaar om een oplossing te zoeken. Dikke pluim.

Eerder ontvangen op 4 juni 2015: De adviseurs doen er alles aan om samen met ons een mooie keuken Samen te stellen. Jammer dat de klantenservice als er iets niet goed gaat het af laat weten. Gelukkig dat de medewerker van de winkel het naar tevreden heid goed heeft opgelost.keuken kampioen Breda een dikke pluim
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste mevrouw Leuris-Vandijck, Bedankt voor uw compliment! Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost. Echter wel excuses dat u geen reactie vanuit de service heeft mogen ontvangen. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe keuken! Mvg, Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal in orde”
Door Bert Evers op donderdag 4 jun 2015 '15 | vestiging Amsterdam Arena
Advies was goed. Had niet veel advies nodig want ik wist precies wat ik wilde. Mijn aangegeven budget is met twee duizend euro overschreden maar ik had ook een te belachelijk laag buget. De keuken was daarna nog enorm goedkoop. Mijn eerste aangegeven budget was eerder een grapje dan serieus bedoelt. Advies over de apparatuur was geweldig. Ik heb top apparatuur tegen low budget prijzen. Een absolute aanrader dit bedrijf. En mijn keukenbouwer verdient een pluim met een griffel, een groot compliment. Het is inmiddels na diverse verhuizingen mijn derde keuken maar de eerste keer dat alle helemaal in orde is gekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Punten over montage”
Door Chandra op woensdag 7 okt 2015 '15 | vestiging Amsterdam Arena
Meestal was goed....alleen het montage niet echt goed. Lekkende gas, plastic folie was niet uitgehaald van de oven, klepkast deuren en stekkerdoos was slecht bevestigd! De tweede keer met keukenman monteur was een betere ervaring geweest!
REACTIE VAN KEUKEN KAMPIOEN
Beste mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Vervelend te lezen dat de montage niet goed is gegaan. Kunt u mij uw ordernummer mailen via webcare@keukenkampioen.nl? Ik help u graag verder. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen
Reactie of foto toevoegen
“Naar wens verlopen”
Door Fam. van der Vee n op zondag 20 dec 2015 '15 | vestiging Zwolle
Ik heb een Keuken gekocht bij de Keukenkampioen in Zwolle, na alle negatieve berichten over de Keukenkampioen, kan ik meedelen dat alles naar wens is verlopen, alles op tijd en correct is geleverd. Prima!
Reactie of foto toevoegen
“Pas op voor onder aannemer”
Door J.H. op donderdag 20 feb 2014 '14 | vestiging Leeuwarden
Na een prima start met goede hulp van de verkoper bij de ontwikkeling van onze nieuwe keuken, ging het mis bij de uitvoering. Op vrijdag 13 september 2013 zou de keuken gemonteerd worden. Helaas liet één van de transporteurs een deel van het nieuwe composiet aanrechtblad uit zijn handen glippen, waardoor het dwars door midden ging. Hierdoor kon de keuken niet gemonteerd worden. Er werden ook geen noodvoorzieningen getroffen, dus twee weken in de caravan vertoeven. Bij de, door de KeukenKampioen ingeschakelde onderaannemer - de firma KTN uit Terwispel - ging van alles mis. Niet alleen vele afspraken werden niet nagekomen, ook werd er slecht werk geleverd. De maatvoering van de koof kwam niet overeen met de maten op de werktekening. Gevolg was dat er een stuk uitgezaagd moest worden voordat de hoge kasten konden worden geplaatst. Tevens moesten er andere bovenkasten worden gekozen. Dit werd netjes door de KeukenKampioen verrekend, maar de mooie klepkasten konden niet worden bevestigd. Ook het stukadoorswerk via de onderaannemer werd slecht uitgevoerd met vele beschadigingen. Terwijl wij in de veronderstelling waren een all inclusive afspraak te hebben gemaakt en dit bij de koopovereenkomst ook als zodanig hebben gemeld, werden we verrast met een torenhoge rekening van de onderaannemer voor het leveren en plaatsen van een nieuwe groepenkast. Terwijl door hem was aangegeven dat dit € 700 moest kosten, kregen we een rekening van € 1200 voor een kast van € 250. Dit is schrijven met een kam. Hierbij hield de KeukenKampioen zich afzijdig en vond dat dit iets was tussen de onderaannemer en ons. Dit terwijl de KeukenKampioen deze onderaannemer heeft ingeschakeld. Wij hadden een deal met de KeukenKampioen en vinden dat zij dan ook op zijn minst hierin kunnen bemiddelen. Toen ook nog de oude groepenkast stiekem wordt meegenomen en de inbouwschakelaar van de centrale afzuiging achteloos wordt weggegooid was voor ons de maat vol. Deze onderaannemer wilden we niet meer over de vloer hebben om de resterende werkzaamheden uit te laten voeren. Deze hebben we in eigen beheer door een andere aannemer naar volle tevredenheid laten uitvoeren. Al met al een vertraging van meer dan 4 maanden voordat de hele keuken klaar is. We hebben een mooie keuken nu, maar de nare nasmaak over de gehele gang van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Voor herhaling vatbaar”
Door Ad op dinsdag 6 okt 2015 '15 | vestiging Breda
Keuken op tijd geleverd, zeer netjes geplaatst. Granieten blad was niet compleet. 4 weken later was alles naar tevredenheid opgelost. Wij zouden er weer gaan
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden!”
Door Ans op woensdag 3 apr 2013 '13
2x keuken aangeschaft bij keukenkampioen. Omdat we de 1ste keer al zeer tevreden waren over de kwaliteit, de service en de klantvriendelijkheid, bij aanschaf volgende keuken na verhuizing weer eerst naar keukenkampioen gegaan. En we zijn weer zeer tevreden. Zeer klantvriendelijk, deskundig, denken zeer goed mee. Bij de 2 keuken probleem met de oven. Dit is zeer goed opgelost. Snelle reactie, en nadat bleek dat reparatie niet mogelijk was, meteen een nieuwe uit mogen kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Linda op maandag 7 sep 2015 '15 | vestiging Duiven
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. als je goed weet wat je wilt kun je hier voor een mooie prijs een hele mooie keuken kopen. Enige puntje van kritiek; de verkopers zijn soms iets te opzichtig opzoek naar zsm een handtekening waardoor ze het adviseren en meedenken met de wensen van de klant soms vergeten.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en vriendelijk”
Door Diny Eleveld op vrijdag 8 apr 2016 '16 | vestiging Breda
Gewoon goed en vriendelijk. Misschien wel laten blijken dat de € 1,00 installatiekosten niet alleen toen geldig was; is bij Keukenkampioen bijna het hele jaar geldig en niet alleen toen. Dat geeft wel een beetje een vreemd gevoel. Uiteraard zit dit dan ook in de prijzen; ik snap ook wel dat dit verkooptechniek is.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door C brouwer op woensdag 4 sep 2013 '13 | vestiging Almere
Wij zijn heel blij met de keuken,die geplaatst is. Het is onze tweede keuken van keuken kampioen Almere. Goed advies gekregen in de winkel,op tijd geleverd. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Alom lof”
Door Victor Spaan op woensdag 12 aug 2015 '15 | vestiging Son
Op een uitermate goede en plezierige manier geholpen. Goede begeleiding en advisering alsmede correcte montage. Daarnaast uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kortweg alom lof, voor zowel advisering, levering als montage met nazorg.

Eerdere ervaring ontvangen op 29 juni 2015: Na in verschillende keukenzaken te hebben rondgekeken kwamen we terecht bij de KeukenKampioen in Son. We werden daar vriendelijk ontvangen door Bora. Hij vroeg naar onze wensen en hielp ons om die te vinden in de showroom. Zo kregen wij precies de keuken die wij in gedachten hadden. De mannen die de keuken kwamen brengen waren heel attent en voorzichtig i.v.m. ons net gestukte en geschilderde huis. Door Daniel van de montage groep nederland werd de keuken heel netjes gemonteerd. Hij vertelde ons precies hoe we om moesten gaan met de laden en het keukenblad Het klinkt wat vreemd misschien maar bij het kopen,leveren en monteren voelde we ons als klant echt een beetje koning.
FOTO VAN VICTOR SPAAN
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Keuken Kampioen
aAlmelo (8 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 74 99 91
bAlmere (29 ervaringen), Antennestraat 88, Almere, tel 036 - 536 63 70
cAlphen aan den Rijn (6 ervaringen), Rijnhavenkade 2, 2404 HB Alphen a/d Rijn, tel 0172 - 24 00 44
dAmersfoort (15 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 465 06 36
eAmsterdam Arena (15 ervaringen), Arena Boulevard 212, Amsterdam, tel 020 - 365 00 97
fAmsterdam Westpoort (3 ervaringen), Sierenborch 8, 1043 BA Amsterdam-Westpoort, tel 020 - 447 04 78
gBergen op Zoom , Burgermeester van de Laarstraat 11, 4615 PB in Bergen op Zoom, tel 0164 - 74 99 95
hBeverwijk (2 ervaringen), Parallelweg 106, 1948 NM Beverwijk, tel 0251 - 22 13 93
iBreda (30 ervaringen), Grenssteen 7, Breda, tel 076 - 542 29 20
jCruquius (30 ervaringen), Cruquiusplein 48, Cruquius, tel 023 - 547 61 10
kDelft (14 ervaringen), Leeuwenstein 31, Delft, tel 015 - 285 57 77
lDen Bosch (7 ervaringen), Tinnegieterstraat 2, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 206 00 19
mDen Haag (13 ervaringen), Maanweg 22, Den Haag, tel 070 - 381 75 21
nDordrecht (9 ervaringen), Mijlweg 51F, Dordrecht, tel 078 - 611 95 00
oDrachten (10 ervaringen), Dr. Martin Luther Kingsingel 48, Drachten, tel 0512 - 53 70 16
pDuiven (16 ervaringen), Nieuwgraaf 46a, 6921 RK Duiven, tel 026 - 379 12 69
qEde (8 ervaringen), Galvanistraat 59, Ede, tel 0318 - 63 13 81
rEmmen (9 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41b, Emmen , tel 0591 - 63 51 55
sEnschede (1 ervaring), Hengelosestraat 125, 7514 AE Enschede, tel 053 - 207 00 32
tGoes (5 ervaringen), Marconistraat 28, Goes, tel 0113 - 22 70 77
uGroningen (18 ervaringen), Sontweg 1-2, Groningen, tel 050 - 535 25 85
vHeerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 25, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 571 34 54
wHeerlen (19 ervaringen), In de Cramer 100, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 80 33
xHelmond (9 ervaringen), Engelseweg 202a, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 79 37 93
yHouten (6 ervaringen), Duwboot 61, Houten, tel 030 - 636 10 12
zKaatsheuvel (21 ervaringen), Amerikastraat 14, Kaatsheuvel, tel 0416 - 28 32 82
a1Leeuwarden (19 ervaringen), Schenkenschans 1, Leeuwarden, tel 058 - 213 37 40
b1Lelystad (9 ervaringen), Zuiderpoort 25, Lelystad, tel 0320 - 21 81 75
c1Middelburg (11 ervaringen), Mortiereboulevard 28, Middelburg, tel 0118 - 60 66 90
d1Mijdrecht (3 ervaringen), Industrieweg 38, Mijdrecht, tel 0297 - 27 38 38
e1Nijmegen (4 ervaringen), Wijchenseweg 156, 6538 SX Nijmegen, tel 024 - 205 20 08
f1Purmerend (34 ervaringen), Einsteinstraat 6, Purmerend, tel 0299 - 46 24 20
g1Reeuwijk (7 ervaringen), Reeuwijkse Poort 304, Reeuwijk, tel 0182 - 30 00 06
h1Roosendaal , Rucphensebaan 1a, 4706 PH in Roosendaal, tel 0165 - 74 90 06
i1Rotterdam Alexandrium (17 ervaringen), Watermanweg 227, Alexandrium, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 209 85 65
j1Rotterdam Parkboulevard (3 ervaringen), Vierhavenstraat 29, Parkboulevard, 3029 BB Rotterdam, tel 010 - 244 00 16
k1Rotterdam Stadionweg (14 ervaringen), Stadionweg 37a, Rotterdam, tel 010 - 479 69 11
l1Sneek (5 ervaringen), Smidsstraat 10c, Sneek, tel 0515 - 41 25 44
m1Son (33 ervaringen), Ekkersrijt 4139, Meubelplein Ekkersrijt, Son, tel 0499 - 76 70 13
n1Spijkenisse (19 ervaringen), Lucebertstraat 2, Spijkenisse, tel 0181 - 61 00 55
o1Tiel (8 ervaringen), Buitenbulkweg 7, Tiel, tel 0344 - 62 74 10
p1Utrecht (30 ervaringen), Zeelantlaan 55, Utrecht, tel 030 - 267 00 06
q1Weert (7 ervaringen), Moesijk 11E, 6004 AX Weert, tel 0495 - 52 56 44
r1Woerden (7 ervaringen), Straat van Gibraltar 2, Woerden, tel 0348 - 42 27 22
s1Zaandam (3 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 21k, 1506 PW Zaandam, tel 0075 - 205 00 05
t1Zwaag , De Factorij 39, 1689 AK Hoorn-Zwaag, tel 0229 - 24 90 43
u1Zwolle (15 ervaringen), Marsweg 37b, Zwolle, tel 038 - 466 90 21
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.