Feedback
5,1

Marquardt Keukens

Score uit 24 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
11 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Marquardt Keukens
Behaaglijke keukens met graniet zijn tegenwoordig erg gevraagd. Maak gebruik van de perfecte keukenplanning van uw keuken door een keukenfabrikant. Bij ons vindt u voordelige inbouwkeukens met apparatuur en en werkbladen in graniet.
Alternatieven voor Marquardt Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 100 ervaringen
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2176 ervaringen
• I-KOOK
   
(Almere Flevoland) score 9,5 uit 1379 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,6 uit 823 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 239 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 556 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 49 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 67 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 24 ervaringen over Marquardt Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren9 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster12 ervaringen

Per vestiging:
“Keuken onafgewerkt”
Door Steven, Den Haag op dinsdag 23 feb 2021 21 | vestiging Rotterdam
Na 10 weken van aanmaningen om onze keuken te komen afwerken, heb ik op 14 september 2020 Marquardt Alexandrium BV formeel in gebreke gesteld, nadat op 1 juli 2020 tijdens de eerste montage dag was gebleken dat meerdere onderdelen verkeerd waren besteld of ingemeten. Op 23 oktober (de laatste dag van de 6 weken voor ingebrekestelling), en na veel ongemak, is Marquardt langsgekomen om eindelijk de resterende keukenkasten op te hangen. Momenteel missen we nog steeds 2 frontpanelen. De zaakvoerder heeft in december bevestigd dat het front passtuk was toegekomen, maar sindsdien blijven mijn emails grotendeels onbeantwoord. Op 16 februari 2021 heb ik de zaakvoerder en de algemeen directeur er nogmaals formeel op gewezen dat Marquardt Alexandrium nog steeds in verzuim is, maar helaas blijft hun antwoord uit. Ik voel me dan ook genoodzaakt om de geschillencommissie in te schakelen, om na 8 maanden eindelijk onze keuken afgewerkt te krijgen. Hopelijk komt er nog tijdig een reaktie vanuit Marquardt Alexandrium. Een datum voor montage. Simpelweg.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken na twee jaar nog niet af”
Door Zenzi Bruikman op zaterdag 26 mrt 2022 22 | vestiging Rotterdam
Keuken eind 2019 besteld, deze is halverwege 2020 gemonteerd. In het koop en bestel proces zijn al de nodige fouten gemaakt (slechte communicatie, verkeerde bladen geleverd doordat Marquardt een foutieve tekening heeft doorgegeven, niet inplannen van monteurs, plinten en greeplijsten verkeerd afzagen). Vervolgens was de keuken geleverd op het afgesproken moment zodat deze de volgende dag gemonteerd zou worden. Monteurs kwamen niet opdagen, na wat belletjes bleek er geen monteur te zijn geregeld. Volgende dag kwamen er twee invliegers die de keuken schots en scheef hebben gemonteerd. Weer wat belletjes en telefoontjes is een aantal maanden later de directeur zelf gekomen om de keuken opnieuw te monteren. Helaas waren niet alle materialen geleverd en moesten onder andere greeplijsten en plinten opnieuw besteld worden. Het is nu 2022 ik heb ongeveer 300 berichten via whatsapp en mail verstuurd. Telefonisch heeft geen zin, ik word overal naartoe verwezen maar niemand kan een monteur langs sturen. De reacties vanuit Marquardt zijn op 1 hand te tellen. Nog steeds wachten wij op een montage datum.
De spullen die nodig zijn om onze keuken na twee jaar (!) af te maken zijn wel aanwezig in het magazijn. Daar heeft de directeur een foto van doorgestuurd. Maar nu..... nog steeds wachtende op een monteur. Met andere woorden; om een hoop frustratie te besparen zou ik naar een andere keukenzaak gaan. Hier hebben ze mooie verkoop praatjes maar zodra het koop contract is getekend is de buit binnen en doen ze niets meer voor je.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met fronten”
Door Mark op woensdag 14 okt 2020 20 | vestiging Utrecht
Helaas niet tevreden. Zoals ook blijkt uit andere reviews moest er direct bij bestelling betaald worden. Bij levering van onderdelen verkeerd keukenblad geleverd. Weer weken extra om te installeren en veel problemen met afwerking. Installateur was erg aardig, een ZZP, deed boekje open over hoe alles is geregeld (niet dus) bij Marquardt. Op eerste oog een hele mooie keuken echter inmiddels 5 jaar verder laat bedekking van panelen los. Na contact te hebben opgenomen met Marquardt melding gekregen dat het onze eigen schuld is. We zouden vloer te vochtig hebben schoongemaakt. Bijzonder aangezien ook paneel bij vaatwasser aan bovenkant loslaat. Zeker schuld van vaatwasfabrikant. Voor €1000 konden we panelen laten herstellen. Erg ontevreden. Advies dus niet doen !! ze maken hun naam waar als keukenboer. Buit is binnen en zoek het dan maar uit
Reactie of foto toevoegen
“Garantieperikelen”
Door Ela Shirast op donderdag 11 mei 2017 17 | vestiging Utrecht
In de Keukenblad is bij het eerste intensief gebruik (binnen 2 maanden) een breuk ontstaan en Marquardt onttrek zich van de afgegeven garantie. Service afdeling weigert eerst langs te komen en als ze langskomen willen geen verantwoordelijkheid nemen.
FOTO VAN ELA SHIRAST
Granieten keukenblad
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Peter en Fabianne op vrijdag 16 okt 2020 20 | vestiging Rotterdam
Marquardt is voornamelijk bezig met de koop binnenhalen! Montage, levering, afspraken en o.a. communicatie doen ze niet aan. Zoals meer recensies het laten blijken ! Mocht je in zee gaan met Marquardt geef ik je een tip: zorg dat je pas achteraf betaald, de volle 100%, dit is het enigste wat ze waarschijnlijk zal stimuleren om goed werk af te leveren. Ondanks ze zullen zeggen dat het moet staat de wet achter je, je hoeft helemaal niets vooruit te betalen dat is onzin. Komen wij helaas te laat achter! De vermoeden van onprofessionele werkwijze begon op de dag dat Marquardt kwam "inmeten". Iemand kwam zonder professioneel meetapparatuur een beetje rondkijken en nam geen cruciale maten op (zoals een koof in de muur). Wij spraken ze hierop aan, maar dit hoort en "het komt allemaal goed". Met als gevolg dat het keukenblad, de kastjes en de 1e monteur niet waren voorbereid/op de hoogte gebracht van de muur situatie waardoor er gelijk problemen ontstonden.

Na 7+ maanden is bij ons helaas de keuken nog steeds niet gereed. Restpunten worden niet (meer?) opgelost denken wij, want op telefoontjes en mailtjes wordt niet gereageerd. We geven het op om via de winkel het op te lossen en hebben een laatste poging gedaan om met de Directeur in contact te komen. Mocht dit niet werken oogt het toch veel naar oplichting, we hebben immers een opdracht (contract) waar we wel 100% betaald voor is, maar die niet wordt na geleefd.
Een paar punten om aan te geven hoe belabberd het is gegaan / hoe belabberd het is:
- Keuken is 15mm (1.5cm) te hoog geplaatst.
- In het granieten keukenblad zit een flinke permanente scheur, dit is door slechte montage & ondersteuning. Lion Stone (de fabrikant van het blad) heeft dit onderzocht en bevestigt, echter komt er helemaal niets vanuit Marquardt om het op te lossen.
- Tijdens montage een paar flinke deuken in de muur.
- Spullen worden "per ongeluk" weg-gegooid door de monteur, dit resulteert er in dat we in donkere dagen zitten zonder verlichting.
- De monteur had de Quooker stuk gemaakt (lek) tijdens het vervangen van het keukenblad, dit was op een vrijdag middag. Één week later kwam Quooker het probleem oplossen, omdat wijzelf hier achteraan gingen na een bepaalde tijd, het kwam ons over dat de lekke Quooker vooral ons probleem was. Volgens Quooker haar administratie probleem had Marquardt geen contact opgenomen met Quooker om dit probleem op te lossen.
- Apparatuur wordt niet bevestigt zoals het hoort (Magnetron/Oven combi los in een kastje om maar wat te noemen).
- Laten we dan maar niet beginnen over de afwerkingen...

Kortom; je kan beter met een andere partij in zee gaan.
FOTO VAN PETER EN FABIANNE
De keuken
REACTIE VAN PETER EN FABIANNE
Scheur in het keukenblad, welke helaas niet te repareren is.
Oplossing?? Geen gehoor van Marquardt.
Reactie of foto toevoegen
“Al meer dan een jaar ellende”
Door Jacqueline Verhoeff op zondag 7 nov 2021 21 | vestiging Utrecht
Op aanraden van vrienden keuken gekocht... achteraf bij plaatsing bij die vrienden sneuvelde het vertrouwen echter was onze aankoop een feit. We zouden onze trapkast inwisselen en opofferen voor keukenapparatuur en een apothekerskast. Geen probleem zei men.. de inmenging duurde nog geen kwartier. De apparatuur incl apothekerskast kwam ipv 10 cm wel 25 cm de kamer in.. wat een ellende.. om nog niet te spreken van de keuken. De limousine onder de keukens haha,.. we hebben al 4 nw kastdeurtjes en de ellende is nog niet voorbij... de zgn lak bladdert er vanaf.. een nieuwe keuken? Meer dan een jaar ellende... en service? Na betaling is de service voorbij en begint de ergernis.
FOTO VAN JACQUELINE VERHOEFF
REACTIE VAN JACQUELINE VERHOEFF
Update: op 19 november zijn mijn beschadigde deurtjes vervangen. Wat bleek: ze stonden al enige weken in depot maar er was met ons geen contact opgenomen. Hoe blij kan je zijn als je met een boos humeur maar weer eens richting Utrecht gaat om te vragen waar de kastjes blijven. Plaatsing om half drie op vrijdag. Uiteraard die dag vrij genomen. Ze kwamen om half zeven.. weer die dag twee x contact gezocht met de vestiging. We moeten steeds zelf actie ondernemen en hebben nog nooit een excuus gehoord!
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Claudia Wolswijk op woensdag 16 jun 2021 21 | vestiging Zoeterwoude
Onze keuken is in de basis prachtig, maar er is een geschil ontstaan doordat het stenen blad (a 6000 euro) al na een 3 tal maanden gaat bladderen. De stukken vliegen eraf. Klacht neergelegd en zelfs naar aanverwante partijen geescaleerd maar nu, 3 maanden verder trekt de verkoper (eigenaar Zoeterwoude) zijn handen er vanaf. Hij roept ineens de kwetsbare eigenschap gemeld te hebben, maar is is puur omdat hij verantwoordelijk is, niet de leverancier van het blad. Al met al zitten we na slechts een aantal maanden met een keukenblad dat gehavend is. Geen aanrader dus, in geval van klachten geeft deze winkel en zijn eigenaar niet thuis. Op naar de geschillencommissie
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe keuken”
Door Richard op maandag 9 jan 2023 23 | vestiging Amersfoort
We hebben diverse showrooms bezocht en bij vele showrooms raakten we niet in enthousiast, totdat we de nieuwe showroom van Marquardt Küchen Amersfoort ontdekten. Gelijk bij onze eerste bezoek voelde het prettig. Een heel fijn gesprek met Wim (en af en toe Ron) volgde om te bekijken wat goed bij onze keukenwensen past. We gingen niet over een nacht ijs en die ruimte kregen wij ook bij Wim, die ons diverse keren behulpzaam was om uiteindelijk tot de koop van een keuken over te gaan. Na aankoop van de keuken was het contact fijn. Wim bleef onze aanspreekpunt om te even te overleggen over de aansluitingen. De keuken werd geheel volgens planning geleverd en de vakmannen (Gerrit en Vincent) hebben de keuken uitermate netjes gemonteerd. Enkele opleverpuntjes zijn vlot opgepakt en netjes opgelost.
Conclusie: Ik kan een keuken van Marquardt Küchen Amersfoort sterk aanbevelen.
FOTO VAN RICHARD
Reactie of foto toevoegen
“Aandacht voor de klant”
Door Paula en Stan Groenhuijsen op zondag 2 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Wij hebben in ons nieuw gekochte huis de keuken laten plaatsen door Marquardt en wij zijn zeer tevreden over het resultaat. Emily en Bart hebben goed meegedacht en ons prima geadviseerd. Wij hadden door een aannemer de oude keuken reeds laten verwijderen en de leidingen en electra etc. al laten omleggen. De nieuwe keuken is door Marquardt vervolgens superstrak geplaatst. Petje af voor de monteur! Ook de planning en levering zijn volgens plan verlopen, alleen moet er door Corona nog een oven worden nageleverd. We worden hierover keurig op de hoogte gehouden.
Dit is een bedrijf zoals het hoort te zijn: aandacht voor en meedenken met de klant, goede kwaliteit, prima service en vakmontage door Paul. Marquardt is wat duurder dan de Keukenconcurrenten van deze wereld, maar dit verdient zich terug in de service en kwaliteit! Wij raden dit bedrijf dan ook van harte aan. Vrienden van ons hadden ons getipt en dat blijkt een gouden tip.
Reactie of foto toevoegen
“Strak ontworpen moderne hoekkeuken”
Door Hugo Heijker op zaterdag 20 feb 2021 21 | vestiging Oisterwijk
Wij hebben een strak ontworpen moderne hoekkeuken met apparatuur gekocht bij Marquardt Keukens. We zijn zeer tevreden over de service van Marquardt Keukens, de plaatsing door Keukenbouwers Plus en de kwaliteit van de keuken zelf. Het ontwerp is fraai en heel praktisch!
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke onvoldoende”
Door Willeke Smaal op zaterdag 18 nov 2023 23 | vestiging Sint Maartensdijk
Verkeerde kleur keuken geleverd. Afzuigkap te hoog geplaatst en spoelbak te diep ingefreesd. Lichtkoof werd net ducktape vastgezet want paste niet goed. Beloofd werd alles op te lossen. Na 3 maanden kwam de nieuwe keuken. Lichtkoof en achterwand paste niet. Aan afzuigkap en spoelbak werd niets gedaan want er moest eerst een reserve spoelbak zijn voor als het fout zou gaan. Gebeld om te vragen wanneer spoelbak opgehoogd zou worden. Nooit want ik was een leugenaar die eisen bleef stellen. Keuken is van matige kwaliteit en Marquardt verdient een dikke onvoldoende
Reactie of foto toevoegen
“Zeker niet tevreden”
Door Simon schouten op zondag 6 jan 2019 19 | vestiging Utrecht
Nadat wij met alle plezier onze keuken hadden bedacht, ontworpen en samen met chantal noyen hebben uitgewerkt, is de keuken als eerste definitief en geregeld in ons nieuwe huis. Dat dachten wij, want alles nadat wij het contract hadden getekend ging vervolgens fout;

Foutieve maten en onderdelen zijn besteld. De monteurs waren niet op de hoogte van het ontwerp waarop het foutief in elkaar is gezet in de eerste instantie. Nieuwe onderdelen en panelen waren vervolgens ook verkeerd besteld. De fabriek krijgt hierop de schuld en de monteurs zelf. De montage ging per definitie erg slordig en onkundig; kookeiland wankelt, wandkast is niet verankerd, de ombouw/standbouw staat schots en scheef, platen zijn bij montage beschadigd, wasbak was met geweld er in gezet en dus gebroken, afzuiging was niet juist geïnstalleerd en de afvoer van de wasbak ook niet. De ventilatie en bijbehorende roosters was men vergeten te installeren. De kookplaat is foutief geinstalleerd en valt niet in het blad zoals de bedoeling is. En 1 uiteinde van de platen vh kookeiland is vastgezet met tape (en nu nog steeds...). Vervolgens komt netjes een delegatie van marquardt utrecht langs incl hoofdmonteur, chantal en de nieuwe leidinggevende metin taskit. Die gaven aan geschrokken te zijn van de onkunde en belooften met een plan van aanpak te komen en alles op te lossen.

Dit was alles ca. een half jaar geleden. Wel zijn we inmiddels 16 afspraken verder waarvan marquardt 9 maal zich wel aan de afspraak hielden en monteurs stuurden. Vrijwel elke monteur was verbaasd over de situatie en het incorrect handelen van marquardt utrecht. En geen van hen overzag het hele plaatje en heeft de keuken volledig en juist weten te herstellen/installeren. Vervolgens krijgen wij qua communicatie te maken met een metin taskit en bart de kok welke elkaar de schuld geven, veel beloftes doen maar welke tot op heden nog steeds geen oplossing hebben geboden. Daarnaast gedragen zij zich en communiceren alsof dit allemaal de normaalste zaak van de wereld is bij marquardt utrecht. Totaal ongeïnteresseerd, onkundig, onbegripvol en zeer slecht communicerend. Termen als puntjes op de i en restpunten verhelpen worden door hen gebruikt, terwijl de monteur welke het expertise rapport op moet stellen, duidelijk de conclusie trok dat de hele installatie opnieuw uitgevoerd hoort te worden. Net als wat wij bij de overige klachten lezen, moeten wij overal zelf achteraan gaan en krijgen elke keer hetzelfde politiek correcte antwoord, maar men komt de beloftes niet na. Voor fouten en vergissingen hebben wij alle begrip en geduld gehad. Maar het feit dat een zogenaamd professionele organisatie dit niet binnen een half jaar op kan lossen is onbegrijpelijk. Al ons geduld, begrip en vertrouwen is na 6 maanden compleet verdwenen. Met wie kunnen wij naast filiaal utrecht contact opnemen om wel tot een oplossing te komen en om onze keuken af te krijgen? Of is de geschillencommissie de enige oplossing? Mvg, simon en Manuela
REACTIE VAN INGRID
Beste Simon, is het inmiddels wel allemaal opgelost?
Reactie of foto toevoegen
“Perfect gelopen”
Door Job op maandag 17 apr 2017 17 | vestiging Utrecht
Na slechte recensies op internet gelezen te hebben toch bij Marquardt een keuken gekocht. Vanaf offerte tot plaatsing is het perfect gelopen. Bij offerte en aankoop word alles dubbel doorgenomen. Zelf ook opletten dus!! Goede adviezen van de verkoper die erg rustig was. Er was alle tijd.Geen gladde verkoper met snelle praatjes. Daarna goed op de hoogte gehouden van de vordering en de levering. Inmeten,transport en montage via de Keukenman. Ook dat verliep bijzonder goed.
Er zat een vlekje in het blad en dat werd binnen een week geregeld door de leverancier van het composiet blad. Hij heeft het blad gelijk maar helemaal gereinigd en geïmpregneerd. Goede bereikbaarheid klantenservice met een naam van de medewerker die mijn keuken in beheer had. Zelf opletten en wakker zijn met alles, verkoper ziet ook de situatie ter plekken niet!
Reactie of foto toevoegen
“Komt afspraken niet na”
Door Unsurorlu op donderdag 26 nov 2020 20
In eerste instantie lijkt het erg tegemoet komend. Voordat de keuken wordt geplaatst krijg je een eerste tegenvaller, ze kunnen zogenaamd de vaatwasser niet op tijd leveren. Na veel protest en dreigen dat je dit niet accepteert en bestelling zult annuleren, kunnen ze schijnbaar de vaatwasser toch wel leveren. Afgesproken dat de deurgrepen allemaal op een lijn zullen zijn, maar toch zijn er deuren die niet in lijn zijn. Na veel heisa, willen ze de deurtjes op een lijn zetten. De moderne oven is luid en maakt rare geluiden, Marquardt zegt dat ik bij de leverancier moet aankloppen. Het adres van de leverancier welke je krijgt is niet bereikbaar. Communicatie houdt Marquardt hierover af. Slechte bedrijf komt zijn afspraken niet na!
FOTO VAN UNSURORLU
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Mariëlle Sims op donderdag 6 feb 2020 20 | vestiging Breda
We hebben een fantastische keuken gekocht bij Marquardt Keukens te Breda. Ze denken met je mee en geven advies over indeling, service, budget en montage. Ze zijn erg klantvriendelijk en service gericht. Wat tot een heel mooi resultaat heeft geleid waar we nog jaren van kunnen genieten! Nogmaals Marquardt Keukens bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Niet serieus”
Door K. D op woensdag 24 jun 2020 20 | vestiging Rotterdam
Wij zitten nu met dezelfde Problemen, 2,5 maand geleden is ons keuken deels geplaatst.. nog in afwachting wanneer het netjes afgeleverd word. Hoe komt u aan het mail adres van de Directeur? Want niemand van Marquardt neemt ons serieus.. terwijl dit echt een enorme spanning en stress voor ons zorgt.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Van leusden op donderdag 6 dec 2018 18 | vestiging Utrecht
We hadden een beetje slechte start met het bestellen van de keuken. Wel super geholpen, ontzettend lieve mensen. Door de oplettendheid van Joost is het bestellen van de keuken uiteindelijk helemaal goed gekomen. Dankzij Joost hebben wij nu onze droomkeuken! Joost weet waar hij het over heeft en geeft goed advies. Alles keurig op tijd en compleet geleverd! Paul heeft de keuken prachtig in elkaar gezet! Wij zijn heel blij met jullie en wat zijn jullie allemaal ontzettend lieve mensen! Bedankt Wim en vera van Leusden uit zeist
FOTO VAN VAN LEUSDEN
Keuken met witte fronten en donkere lijsten
Reactie of foto toevoegen
“Service weg na betaling”
Door Jay op zaterdag 23 jan 2021 21 | vestiging Rotterdam
Onze keuken is op 15 oktober geplaatst en nog steeds (23 januari) hebben wij de achterwanden achter de eethoekbank staan te wachten om te worden geïnstalleerd. Ook wachten we nog op een lampje zodat we alleen de verlichting van de afzuigkap kunnen gebruiken tijdens het koken. Marquant was erg goed in het verkopen van de keuken maar nadat er betaald is de service verdwenen.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde plaatsing maar goed opgelost”
Door fam frijters op zaterdag 1 apr 2017 17 | vestiging Utrecht
ik heb eind 2016 een keuken gekocht bij Marquardt. De verkoop ging goed, wij werden geholpen door Herman Jan Grootel. Onze keuken werd uiteindelijk op 2 februari 2017 gezet. Nadat ze klaar waren , waren er toch nog wat punten: verkeerde maat front voor koelkast bezorgd, de lades pasten na aansluiting met het gas niet. Er waren wat kieren die te ver uit elkaar stonden(niet goed ingesteld) en wat nog een paar kleine dingetjes. Dit gelijk doorgegeven de volgende dag aan de klantenservice met foto,s. Vervolgens kwam de servicemonteur een maand later. Aardige jongen die namens de keukenman de service kwam doen. Helaas vertelde hij ons dat de keuken te scheef geplaatst was. Ik was not amused aangezien het niet om een pakje boter ging. Hij belde gelijk zijn leidinggevende die vervolgens kwam met een kantoor mannetje. De oplossing kwam als volgt : plus minus 3 een halve week later zouden de leidinggevende en de servicemonteur de keuken er op nieuw uithalen , om vervolgens hem er weer goed in te zetten. Dit is gebeurd naar alle tevredenheid gelukkig. Al met al wel na 2 maanden kunnen genieten van de keuken. Wel een tip voor de verkoper met betrekking tot het schrijven van de maten bij de bouwtekening: iets duidelijker schrijven , het was niet echt duidelijk voor zowel ons als voor de heren van de keukenman tijdens de 1e plaatsing. Al met al op zich goede verkoop, maar helaas niet in x goed geplaatst door de Keukenman. Uiteindelijk wel goede service van de leidinggevende van de Keukenman en de service monteur.
FOTO VAN FAM FRIJTERS
Het uiteindelijke resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Wong op maandag 29 mei 2017 17 | vestiging Utrecht
Ik heb er echt geen woorden voor hoe slecht de service bij Marquardt keukens is. We moesten 6 maanden wachten totdat de volledige keuken is geplaatst. Eerste plaatsing was in november, en vandaag is alles pas afgerond. Wat fout kon gaan is fout gegaan. Verkoper Joost Kampman en Leroy Steehouder zijn de slechte sales personen ooit. Na contract tekenen, valt er geen service meer te vinden. Met betreft de customer service van hen, heb je ook niks aan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer content”
Door Ron Bennink op woensdag 8 mei 2019 19 | vestiging Zoeterwoude
Half april is Marquardt Keukens in Zoeterwoude gestart en ik was één van de eerste klanten die op zoek naar een mooie keuken daar binnen liep. Vanaf het eerste moment voelde ik mij écht welkom en ben zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door Filip Gels en Michelle Slegers.

Twee bijzondere mensen heb ik ervaren.
Bijzonder gastvrij, zoals gezegd,
Bijzonder meedenkend
Bijzonder kundig adviserend
Bijzonder prettig en sympathiek.

Geen loze verkoop prietpraat, nee inhoudelijk sterk en ook geen gedoe met prijzen. De prijs die je krijgt is een eerlijk en goede prijs waar niet achteraf nog eens 5 of 10 % af blijkt te kunnen. Ben super blij met hun positieve bijdrage in mijn proces om tot een nieuwe keuken te komen. Ben ook blij Michelle en Filip ontmoet te hebben, twee, gedreven, oprechte en leuke mensen met hart voor hun vak en hart voor hun klanten. Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen en als u op zoek bent naar goed en eerlijk advies bij UW 'keuken' proces ga dan absoluut bij Michelle en Filip in Zoeterwoude langs, u zult geen spijt krijgen.

Aanvulling ontvangen 5 juni 2019: De keuken staat en ik ben zeer content dus wat mij betreft kan de review geplaatst worden.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar niet tevreden met service”
Door Vlad op donderdag 23 mrt 2017 17 | vestiging Utrecht
Het is een mooi keuken, geleverd met een aantal kleine defecten, oa twee delen van de keukenblad scheef aan elkaar gelijmd. Dit is later hersteld, echter is de blad door de herstel werkzaamheden iets beschadigd (twee kleine putjes bij de naad). Kosten reparatie door de blad leverancier - 110 euro, maar Marquardt weigert hier iets aan doen omdat de reclamatie tijd van 5 dagen verstrekt is. Van mij krijgen de installatie en de service van Marquardt dik onvoldoende. Dit geldt ook voor de medewerkers van de klantenservice. NB de graniet bladen komen niet uit Duitsland zoals beweert wordt maar van een leverancier uit Tilburg.
Reactie of foto toevoegen
“Geheel volgens planning”
Door Joris Beentjes op zondag 3 jan 2021 21 | vestiging Oisterwijk
Lekker ongedwongen aan tafel in Oisterwijk met Tom en Patricia en onthaald op worstebroodjes! Heel goed en uitgebreid advies gekregen over de indeling en materiaalkeuze. En ja we zijn met een koopcontract de deur uitgelopen. Het plaatsen was geheel volgens planning en daarna zijn Tom en Patricia nog komen informeren of er nog zaken voor verbetering waren. Erg leuk!
Reactie of foto toevoegen
“Onze complimenten”
Door G. van Broekhoven op zondag 8 dec 2019 19 | vestiging Breda
Het uitzoeken van een keuken is geen eenvoudige opgave. Bij Marquardt Keukens Breda zijn we geheel ontzorgd en namen ze ruim de tijd om de wensen aan te horen en mee te denken hoe onze keuken eruit zou komen te zien. Direct werd er een realistisch kostenplaatje neergelegd en kregen we voldoende tijd om erover na te denken. Heel prettig om niet meteen te moeten beslissen en te moeten afdingen over kortingen tot wel 40%-50% zoals bij vele andere keukenzaken om bij een realistische prijs uit te komen. In augustus is de keuken geplaatst door echte vakmensen die zeer praktisch en secuur te werken gingen. Ook afspraken werden keurig nagekomen en de herstelwerkzaamheden door een fabricagefoutje werden ook meteen keurig en correct opgepakt en afgewikkeld. De service/garantie en installatie zijn keurig en tot tevredenheid verlopen. Echt een aanrader om met Marquardt Keukens Breda zaken te doen. Van begin traject tot het einde prima ontvangen en alles keurig afgehandeld. Dank aan Mark Haarbosch en Kasmir van Kooten en zijn team. Onze complimenten en zijn zeer tevreden over onze keuken.
FOTO VAN G. VAN BROEKHOVEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Granieten keukenblad
1 / 9
Vestigingen Marquardt Keukens
  Almere, Brouwerstraat 5, 1315 BL Almere, tel 036-7820546
  Amersfoort (1 ervaring), Amsterdamseweg 49c, 3812 RP Amersfoort, tel 033-7820530
  Breda (2 ervaringen), Kruisvoort 58a, 4814 RZ Breda, tel 076-2070009
  Duiven, Nieuwgraaf 11, 6921 RJ Duiven, tel 0316-782992
  Gorinchem, Spijksedijk 24-E, 4207 GN Gorinchem, tel 0183-782562
  Kaatsheuvel, Verzetstraat 1, 5171 PT Kaatsheuvel, tel 041-6782568
  Oisterwijk (2 ervaringen), Sprendlingenpark 46, 5061 JV Oisterwijk, tel 013-7200965
  Rotterdam (5 ervaringen), Watermanweg 203, 3067 GA Rotterdam, tel 010-7200727
  Sint Maartensdijk (1 ervaring), Nijverheidsweg 4, 4695 RC Sint-Maartensdijk, tel 0166-782505
  Utrecht (10 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2148220
  Zoeterwoude (2 ervaringen), Rijndijk 2A, 2394 AH Hazerswoude Rijndijk, tel 071-7200825
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.