Feedback
5,3

Keukencentrum Keiten Schmitz

Score uit 8 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: +492874783 | Dinxperloer Str. 391 - 393, 46399 Bocholt Suderwick, Duitsland
Alternatieven voor Keukencentrum Keiten Schmitz
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Kitchen4All
   
(Doetinchem Gelderland) score 9,7 uit 458 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 253 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Elst GLD Gelderland) score 9,5 uit 526 ervaringen
• Keukenloods
   
(Gaanderen Gelderland) score 8,9 uit 1071 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,6 uit 2137 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,6 uit 64 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,4 uit 46 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 294 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 8 ervaringen over Keukencentrum Keiten Schmitz. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Goede kwaliteit keuken”
Door Marcel klein Gebbink op dinsdag 12 jan 2021 21
Wij zijn na 35 jaar weer naar Keiten-Schmitz gegaan omdat we de eerste keer ook goede ervaringen hadden. Wij zijn (in Corona tijd) zonder afspraak binnen gelopen. Ralf had klanten aan tafel, maar toen deze weg waren had hij tijd voor ons tot de volgende afspraak binnenkwam. Wij hebben toen een afspraak voor later op die middag gemaakt. We werden zeer rustig, vakkundig en gestructureerd geholpen. Toen we uiteindelijk alles hadden uitgezocht is er een tekening gemaakt en zijn er prijzen afgesproken voor twee varianten. Omdat dit onze eerste oriëntatie was, wilden we het eerst nog laten bezinken en ook verder kijken. Er werd totaal niet gepusht (zoals in deze branch maar al te veel gebeurd). Toen we later terug kwamen (en bij een andere keukenzaak een iets andere indeling hadden gezien), ging Ralf weer ijverig aan de slag om de gewijzigde indeling te berekenen en tekenen. Ook nu zijn we weer gegaan zonder te worden gepusht. Toen we voor de derde keer kwamen om de handtekening te zetten heeft Ralf nog een keer de dingen doorgelopen zodat er geen misverstanden of bedenkingen zouden zijn (dit blad, dat front, die grepen etc). Er is een monteur langs geweest die controleerde of de nieuwe keuken zou gaan passen. Hij wees ons er nadrukkelijk op dat de twee muren van de L-keuken echt haaks op elkaar moesten komen (wat toen niet het geval was) en herhaalde nogmaals dat wij zelf voor de aansluitingen van water, elektra en riool moesten zorgen zoals op de geleverde aansluittekening stonden. Op de afgesproken dagen waren de monteurs op tijd en hebben continu doorgewerkt. Dag twee waren ze op tijd klaar. Vakkundig en zorgvuldig geïnstalleerd. Een probleempje: de prullenbak (wij wilden een prullenbak die door de deur naar buiten wordt getrokken i.p.v. een modern ladensysteem) bleek niet goed te functioneren met de "soft touch" sluitende deurtjes. Toen ik per email had gemeld dat ik hierover niet tevreden was en de prullenbak weer terug zou brengen, heb ik dat (ondanks dat de showroom vanwege Corona gesloten was) terug kunnen brengen. Ralf heeft enkele dagen later een leuk bedrag terug gestort. Kortom: uitstekende voorlichting en advies, goede kwaliteit keuken, vakkundig geplaatst door vriendelijke monteurs. Aanrader!
FOTO VAN MARCEL KLEIN GEBBINK
Reactie of foto toevoegen
“Folie”
Door Zonnebeld op donderdag 20 jul 2017 17
Folie keukendeur laat los, net buiten de garantie. Eerst een mail gestuurd en kreeg een vage mail terug. Toen maar naar de showroom gegaan. Ze hebben de maten opgenomen en aangezien de zelfde deuren niet meer te leveren waren vanwege klachten hebben we andere deuren en kleur uitgezocht. Men zou bij nolte vragen wat dit zou gaan kosten maar ivb met vakantie (2016) kon het wel eventjes duren. Na vele mails sturen kwamen er steeds weer vage mails retour maar nog steeds geen prijsopgave. Na onze laatste mail ( na 11 maand) waarin we schreven contact op te nemen met de consumentenbond kregen we een prijsopgave van hen. Alleen al voor 8 boven deuren waren we al meer dan 3300 euro kwijt. Daar komt dan nog bij 5 onderdeuren en 6 ladefronten. Dat is ook wel zo'n 3500 euro. Al met al zo'n 6500_ 6800 euro en moet dan ook nog alles zelf monteren. Fantastisch toch. De complete keuken kostte ongeveer 11500 euro. Hoe durf je zoveel te vragen. Ik noem dit niet echt klantvriendelijk. Maar nu de keuken weer helemaal als nieuw voor 1300 euro en dat is toch een heel andere prijs.
REACTIE VAN BOER
Zelfde soort ervaringen, al een half jaar bezig om iemand hier te krijgen. Ook onderdelen is prut niet meer leverbaar. Leek toen mooi voor ongeveer zelfde bedrag, maar aftersaleservice is prut. waar hebben jullie uiteindelijk voor €1400,- het geregeld?
Reactie of foto toevoegen
“Achteraf teleurgesteld”
Door Simon op dinsdag 9 mei 2017 17
In de eerste instantie verliep alles goed, netjes geholpen, redelijke prijs, mooie keuken. maar toen het geld was overgemaakt bleek er toch nog iets te mankeren met een frontje, deze zou vervangen worden onder garantie, maar dit is inmiddels 2 jaar geleden, en nog steeds niet gebeurd. Ik ben hierin zeer teleurgesteld.
Reactie of foto toevoegen
“Negeren klant”
Door KS op dinsdag 11 aug 2020 20
Eind vorige jaar werd een complete keuken geplaatst voor mijn splinter nieuwe apartement. Bij verkoop wordt alles toegezegd, blijkt heel vriendelijk te zijn. Maar na het monteren, heb ik nog vragen en slechts klein gebrek gevonden, word ik totaal genegeerd van mijn e-mails. Dan zelf maar initiatief nemen om hun te bellen. Ik werd geschrokken door de boze verkoper aan de telefoon die mij niet uit laat praten, hij beweerde dat het onmogelijk ontstaan van gebrek, dat alles mijn eigen fout is. Vreselijk om dat te horen! Ik wilde alleen een gesprek voeren hoe hij als "specialist" mijn probleem kan verhelpen. Blijkbaar dus geen specialist, en erg onprofessioneel en onvriendelijk. Raad het zeker af!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door G Geerts op dinsdag 29 sep 2020 20
Wij hebben voor de derde keer een keuken gekocht en hebben onze zoon ook aangeraden hier te gaan kijken wij zijn iedere keer zeer tevreden over dit bedrijf wij zijn iedere keer heel correct geholpen en geven ons goed advies ook het plaatsen gaat iedere keer volgens afspraak en altijd op de afgesproken tijd aanwezig alle afval wordt weer meegenomen wij hebben veel lof voor dit bedrijf een aanrader voor iedereen
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door Rick op woensdag 16 feb 2022 22
Mijn vriendin en ik hebben een jaar geleden onze eerste nieuwbouw woning gekocht. Hiervoor zijn wij op zoek gegaan naar een keuken. Wij zijn bij verschillende zaken langs geweest en zijn uiteindelijk uitgekomen bij Keiten Schmitz. De gesprekken over de keuken verliepen prima en ze konden voor een redelijke prijs de keuken leveren plaatsen. Ze hebben de keuken ook voor ons nog een tijdje in het magazijn kunnen bewaren omdat de nieuwbouwwoning later werd opgeleverd. Tot nu toe alles prima.

Op het moment van plaatsen begon het feest. De mannen uit Duitsland kwamen de keuken plaatsen. Het moest allemaal snel snel snel en waren dan ook naar een paar uur weer vertrokken. We hebben verschillende schades vastgesteld en dit direct gecommuniceerd naar Keiten Schmits.... Ze hebben het 1 jaar kunnen uitstellen om weer terug te komen bij ons thuis om de gebreken te herstellen. Maar het herstellen ging ook niet soepel. Veel commentaar van de monteurs tijdens het herstellen van d eigen fouten. Bij 1 plaat zag je de schroeven er door heen komen. De monteurs vertelde mij: daar had je ook iets voor kunnen hangen.

Kortom, wij kopen hier geen keuken meer en raden het ook niemand aan.
Reactie of foto toevoegen
“Na verkoop niet goed”
Door Wim B te Borculo op woensdag 6 mrt 2019 19
Bij de verkoop zijn we goed geholpen, helaas hield het hier op. Een week voor levering bleek dat de overdracht van onze nieuwe huis later werd. zodat we de keuken te vroeg kregen, volgens Keiten Schmitz kon de datum niet meer veranderd worden, anders werd het nog een maand later. Maar de keuken kon ook nog niet gemonteerd worden, want er moest nog gestuct worden. Dus we hebben de keuken maar laten bezorgen, en moesten ook de montage gewoon betalen, ondanks dat het nog niet gemonteerd kon worden. Toen de muren gestuct waren, heb ik zelf de keuken gemonteerd anders moesten we nog een keer de montage betalen. Het is zeer frustrerend dat je werk zit te doen, waar ik al voor betaald heb. Later zijn we in de winkel verhaal gaan halen, waar we door een meneer wat zichzelf directeur noemt, op een vervelende toon afgeblaft! Dit onfatsoenlijk gedrag hebben we nog nooit eerder in een winkel meegemaakt. Dus Keiten Schmitz is beslist geen aanrader! Wim B te B.
Reactie of foto toevoegen
“Alles volgens afspraak”
Door C.BUSMAN op dinsdag 3 okt 2017 17
Werkelijk alles volgens afspraak geleverd. de monteurs gingen zeer voortvarend aan de slag en in 1 dag de gehele keuken gemonteerd.tijdens het uitpakken bleek de inductieplaat gebarsten en werd 1 week later bezorgd en voor de tweede maal iemand ingeschakeld om deze te monteren. de kosten hiervan zijn door keiten-schmitz redelijk vergoed. ik kan iedereen aanraden om hier een keuken te kopen. werkelijk perfect!!! enig nadeel is dat men geen installatiewerk doet,dus aansluiten van kraan, kookplaat dient men zelf te regelen. ik had vooraf het montageplan ingeleverd bij de aannemer dus alles verliep verder naar wens.
FOTO VAN C.BUSMAN
Keuken via Keiten Schmitz
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 2
Vestiging Keukencentrum Keiten Schmitz
aBocholt , Dinxperloer Str. 391 - 393, 46399 Bocholt Suderwick, Duitsland, tel +49 28 74 783
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Duitsland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.