Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keuken Design Nijmegen
Keuken Design Nijmegen is gevestigd in woonbelevingscentrum LIV. We helpen je graag met een deskundig advies voor de keukenruimte van jouw (nieuwbouw) woning.
“Bedankt”
Door Fraterman op zaterdag 18 mei 2024 24
Wij zijn super tevreden, goed en voorzien van kundig advies door Marjolein!! Mooi om zien hoe ze werkt met de 3-D tekeningen waardoor je binnen no-time kan zien hoe je ontwerp wordt. Ze denkt met je mee en uiteindelijk valt de prijs erg mee terwijl we kwalitatief goede apparatuur hebben uitgekozen. Terwijl we vergeleken met andere keukenfirma's duurder uit waren, dus hadden we daar ook de nodige ervaring mee. Nogmaals bedankt voor je hulp en wil iedereen Keuken Design Nijmegen aanraden en vraag voor een fijne en deskundig advies naar Marjolein Huisman!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken”
Door Rita op dinsdag 14 sep 2021 21
Ik wist nog niet precies wat ik wilde met een nieuwe keuken, maar verkoopster Elly heeft me hiermee heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Ze heeft veel voorbeelden laten zien en de voor- en nadelen van allerlei materialen uitgelegd. Er lag geen druk op, ik kreeg rustig de tijd om mijn keuze te maken. Uiteindelijk zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd, ook dat was geen probleem. Verdere afspraken over plaatsing e.d verliepen naar tevredenheid. Kortom, ik ben blij met mijn keuken voor een redelijke prijs!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met verlichting, handgrepen en afzuigkap”
Door Mick Hoogervorst op donderdag 22 feb 2024 24
Keuken laten plaatsen via LIV, die dit door KD keukens laat uitvoeren, bedrading verlichting los in de kasten, handgreep op ongelijke hoogte etc. Ergste was een niet werkende afzuigkap en dat niemand iets wilde oplossen? AEG heeft motor uit afzuigkap vervangen, bleek totaal vernield te zijn en was er gewoon ingezet? Je bent gewaarschuwd...vier maanden later en wacht nog steeds op een oplossing?
Reactie of foto toevoegen
“Slechte informatie en service”
Door H. Wageningen op donderdag 1 dec 2022 22
Zeer slechte ervaring. Wel een hele mooie showroom, waarbij de tijd is genomen om alle mogelijkheden door te spreken. Samen met mijn vrouw was ik er nog niet over uit waar we uiteindelijk zouden kiezen, we waren namelijk ook bij een andere partij geweest waar we een vergelijkbare prijs hadden ontvangen voor wat we wilden, werden we opeens gebeld door onze verkoper of we wilden opschieten met de offerte te ondertekenen. Dat moment had eigenlijk voor mij een trigger moeten zijn om voorzichtig te zijn. Maar ja, ik kreeg ook ruim 1200 euro korting om deze keuken te kopen. Zoals ik hier wel meer lees was ook bij ons de keuken niet compleet aangeleverd. Uiteindelijk hebben we ruim 8 maanden moeten wachten op een vriezer. Gelukkig alleen dat. Vandaag dan toch eindelijk geleverd. Wel ontzettend veel energie verspeeld (kan het niet anders noemen) aan het telefonisch contact met de 'service afdeling' wanneer de vriezer zou komen. Ze kunnen dat helemaal niet inschatten. Loze beloftes om terug te worden gebeld. En uiteindelijk zelf maar weer het contact zoeken. Vandaag de vriezer ontvangen. Ontbreekt er weer een product waardoor het deurtje niet gemonteerd kan worden. Ik beveel Keuken Design Nijmegen niet aan.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij met het resultaat”
Door Lot Driessen op donderdag 21 dec 2023 23
Hoe blij kun je zijn met een nieuwe keuken! Mede dankzij de goede adviezen en fijne begeleiding van Marjolein zijn wij tot een prachtig resultaat gekomen. De keuken is zowel mooi als functioneel! Marjolein dacht hierin goed mee. Zelfs in het betrekken van de bijkeuken waardoor we meteen kozen voor een doorbraak. De keuken staat daardoor heel mooi in de ruimte. De gekozen materialen en kleuren van zowel de kastenwand als kookeiland komen prachtig uit. En de verlichting -verwerkt in het kooleiland- maakt het helemaal af. Ontzettend blij met het resultaat! Ben je dus op zoek naar een prachtige keuken, en wil je bij het uitzoeken eerlijk en goed advies, dan kan ik Keuken Design Nijmegen zeker aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij met onze keuken”
Door Arjen op woensdag 22 sep 2021 21
Wij waren op zoek naar een keuken voor in onze nieuwbouw woning en kwamen uit bij Keuken Design, we wisten op zich wel wat we wilde maar hoe het er uit kwam te zien wisten we niet. Toen we in gesprek kwamen met de adviseur werden we goed geholpen met onze wensen, wij wilde een eiland keuken met een kastenwand en het liefst dat onze vloer zou doorlopen in onze keuken. Gelukkig kregen we hierin advies aangezien we dit niet dagelijks doen! we werden aan de hand meegenomen wat wel en niet kon zoals met het eiland want wij hadden een breder eiland in gedachten maar na advies bleek dat helemaal niet handig omdat dan onze tussen deur niet goed meer open kon. Qua kleurstelling mooi advies gekregen zodat het precies aansloot bij wat wij wilde: modern maar toch ook een beetje natuurlijk. Er zijn zo veel keuzes dat we uiteindelijk voor de keuken geslaagd zijn en heel tevreden zijn met het eindresultaat. Bij levering van de keuken was er een deurtje beschadigd maar dit werd gelukkig snel en professioneel verholpen. Al met al een zeer tevreden resultaat en zijn wij zeer blij met onze keuken en mochten we de keuken laten vervangen gaan we zeker terug.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Esther Cley op dinsdag 8 mrt 2022 22
Onze keuken is verkeerd gemonteerd en we moeten 5 (!) weken wachten voordat de monteur weer komt. Slechte service, slecht bereikbaar, meer een ambtenaren organisatie dan een keuken service centrum.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend verlopen”
Door Leonard Mes op vrijdag 16 feb 2024 24
Wij hebben bij KDN een keuken gekocht voor onze bestaande woning. Na uitvoering te zijn voorgelicht, hebben we het besluit genomen, om onze keuken door KDN te leveren. De plaatsing is uitstekend uitgevoerd, ook de enkele afwerkingspunten, zijn later goed afgewerkt. De keuken staat erg mooi en voldoet volledig aan onze verwachting. Voorlichting, plaatsing en nazorg zijn allemaal conform onze verwachtingen verlopen!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor de service”
Door N. Diependaal op donderdag 7 dec 2023 23
Ik heb dit jaar mijn keuken bij KDN gekocht, deze is netjes geplaatst en voldoet aan mijn wensen. Na een paar maanden ging de vaatwasser die ik aangeschaft had kapot. Atag heeft dit netjes opgelost. Helaas is er door de montage van de vaatwasser een beschadiging aan mijn nieuwe keuken ontstaan. KDN heeft de schade op mijn verzoek in kaart gebracht en dit meteen bij Atag neergelegd. Ze hebben onderhandeld met Atag over de schade die ontstaan was. KDN heeft al mijn zorgen uit handen genomen, de schade is op een prettige manier afgehandeld. Ik ben hier echt heel blij mee. Kortom, voor mij is KDN, klantvriendelijk, meedenkend, zorgen uit handen nemen en altijd correct in de terugkoppeling. Dankjulliewel!
Reactie of foto toevoegen
“Blij met mijn nieuwe keuken”
Door Anky Marijnissen op vrijdag 5 jan 2024 24
Samen met vriendin Hetty heb ik na een paar sessies de keuken voor mijn nieuwe appartement gekocht. Vandaag is de keuken opgeleverd. Wat is het mooi! En dat is zeker mede te danken aan de professionele en enthousiaste begeleiding van Elly Oosting. Imani heeft (met hulp van Marvin) de keuken gemonteerd en geïnstalleerd. Hij deed dat met zoveel passie en kennis van zaken; een echte vakman. Ik bewonder ze! En wordt heel vrolijk van mensen die iets moois met hun handen maken. Ik ga dagelijks genieten van mijn nieuwe keuken in een nieuwe woning!
Reactie of foto toevoegen
“Bedrijf geeft niet thuis als er iets kapot gaat”
Door Nathalie op zaterdag 23 okt 2021 21
Toendertijd voor gemak gekozen om meteen de keuken door hun te laten plaatsen (zogenaamde woonklaar). Maar wat ziet deze dure keuken er goedkoop uit!
Daarnaast als er iets kapot gaat, geeft het bedrijf niet thuis. Ze geven eenmalig antwoord en als je daar tegenin gaat, krijg je gewoon geen antwoord meer. Ons aanrechtblad is gewoon door vocht gaan bobbelen omdat het niet goed afgekit is. Dus ga niet met dit bedrijf in zee! Na een jaar heb je een keuken die van ellende uit elkaar valt
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is volledig naar wens”
Door Fam. C. Kranenberg op vrijdag 16 jul 2021 21
Prima geholpen en goed geadviseerd door Matthijs. Keuken is volledig naar wens. Informatievoorziening ook prima. Ondanks de bijzondere tijd waarin we momenteel verkeren en de drukte die dit met zich meebrengt, hebben wij hier geen nadelige gevolgen van gehad. Dankjulliewel voor de prettige afhandeling. We zijn blij met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Wij genieten van onze keuken”
Door Elise en Ruud Brinkman op donderdag 28 okt 2021 21
Wij zijn erg tevreden over de wijze waarop wij bij KDN door Matthijs de Graaf zijn begeleid in het samenstellen van onze keuken. Wij hadden het geluk onze keuze nog in februari 2020 - net voor de eerste corona beperkingen - te kunnen maken. Matthijs was ook goed op de hoogte van de technische mogelijkheden en stond ook open voor onze mening. Aanpassingen werden vlot door hem doorgevoerd.
Wij hadden ruim de tijd, omdat ons appartement pas eind juni 2021 zou worden opgeleverd. Voor ons geheel onverwacht, belde Matthijs ons in begin 2021 op met het voorstel de order nog eens door te nemen, voordat deze definitief zou worden vrijgegeven. In een jaar tijd kan er wat veranderd zijn of wilden wij misschien nog dingen aanpassen?
Dit resulteerde voor ons in een keuken die op en top naar onze wens was.
De keuken werd op de afgesproken datum geleverd en geplaatst door een vakman pur sang, die keurig en net werk leverde. Emballage werd gescheiden naar karton, PUR-schuim en plastic en in kartonnen boxen voorgesorteerd en meegenomen werd.
Wij waren ook erg blij te ervaren dat alles naar wens werd geleverd en wij genieten nu al weer enige tijd van onze keuken. Wat fijn, dat het zo ook kan!
Reactie of foto toevoegen
“Loop hard weg”
Door Lammers op donderdag 17 jun 2021 21
Mooie showroom, maar hier blijft het ook bij. Voor alle consumenten is mijn advies om hier een rondje te lopen, foto's te maken, inspiratie op te doen en dan heel hard weg te lopen! Alles is uiteraard mogelijk volgens de verkoper Willy. Maar zodra je je handtekening heb gezet, begint alle ellende. Geen communicatie meer! Voor meer informatie en wijzigen, worden we terug naar Willy verwezen, maar die is van de aardbodem verdwenen. We hebben moeten smeken of we aub nog een koelkast en vriezer bij ze konden aanschaffen?! Hij heeft een keuken getekend en aan ons verkocht aan de hand van de bouwtekeningen, maar nergens staat dat we een extra groep moeten bijtrekken voor de quooker die hij ons heeft verkocht, want alles moest in ons keuken passen aangezien we niets konden wijzigen aan de leidingen. En zelf er voor zorgen dat het wordt geregeld, ho maar! Jij mag de fouten van Willy zelf allemaal oplossen. Het enige stukje communicatie is wanneer zij bepalen wanneer de keuken bij je geplaatst wordt en wijzigen omdat de muren en vloer nog niet zijn gedaan is absoluut niet mogelijk! Vervolgens worden 2 essentiële apparaten niet geleverd, omdat deze niet beschikbaar zijn. Nooit is naar ons gecommuniceerd dat deze apparaten niet geleverd konden worden. Hier hebben we zelf voor achteraan moeten bellen. En krijgen vervolgens te horen dat 1 apparaat na 2,5 maand pas geleverd kan worden. Het enige alternatief wat toen pas geboden werd was een apparaat van een ander merk. Hier kunnen we niet mee akkoord gaan aangezien we bewust voor het andere merk hebben gekozen net als bijna alle andere apparaten. De gekozen aanrechtblad van een staal uit de showroom lijkt ook niet op het blad wat is geleverd. Een kleine afwijking is volledig te begrijpen, maar dit lijkt wel een totaal ander blad. De verkoper had goed naar onze wensen geluisterd en heeft ons dit blad geadviseerd. Het moest een marmerlook blad zijn met veel wit en lichte grijze strepen, dit was ook te zien op de staal die hij liet zien. Het aanrecht blad is echter meer grijs dan wit! Voor een oplossing adviseerde de verkoopleider Corine, om naar Nijmegen te komen (Dit is voor ons 2 uur heen en 2 uur terug rijden). Mevrouw beloofde overal achter aan te gaan, zodat ze na 2 dagen ons kon bellen om te vertellen dat ze helemaal niets voor ons kon betekenen. Ook het sturen van een elektricien of het compenseren van €80 zodat we dezelfde apparaat, die ze zelf niet kunnen leveren, elders te kopen willen ze niet doen. Kortom loop hier heel snel weer weg, want ze verschuilen zich achter kleine regeltjes, maar een klant tevreden stellen, door kleine gestes.. Ho maar! Klanttevredenheid is heel ver te zoeken bij Keukendesign, maar je van alles aansmeren zijn ze heel goed in.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positieve ervaring”
Door Alieke op zondag 19 dec 2021 21
Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij bij KDN een keuken uitgezocht. We wisten al grotendeels wat we wilde en zijn door Corine goed geholpen. Door haar deskundige advies hebben we het maximale uit de keuken kunnen halen. Goed mee gedacht over de mogelijkheden (zat namelijk een schacht in onze keuken, die nu mooi is weggewerkt tussen de hoge kasten). Verder goed advies over de greepjes, afmetingen van de keuken en de mogelijkheid tot het koppelen frontjes om de belijning door te laten lopen.
Enkele maanden voor de oplevering nog een keer de hele keuken samen doorgelopen of alles nog leverbaar was en of we nog iets wilde wijzigen. We wilde toch een grotere koelkast, dat was geen enkel probleem. Op basis daarvan is alles besteld. Bij oplevering van de woning bleek dat de vaatwasser helaas niet leverbaar was (ivm Corona en leverproblemen bij de leverancier). Dit is goed opgelost door KDN (we hadden de keuze een andere te kiezen of te wachten, uiteindelijk gekozen om te wachten, waarna we binnen 2 weken onze vaatwasser hadden). Verder hadden wij de wens om de keuken zelf te plaatsen, dit was verder geen enkel probleem en had ook geen invloed op de garantie. Al met al een zeer positieve ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer mooie keuken”
Door P.A. Redegeld op donderdag 19 aug 2021 21
Zeer mooie keuken en vakkundig geplaatst
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Aty Dekker op donderdag 15 apr 2021 21
Een keuken gekocht. Deskundige hulp hierbij. Eerlijke informatie over de verschillende producten. Nuttige tips vwb de indeling. Prettige, duidelijke communicatie.
Reactie of foto toevoegen
“Bar en bar slecht”
Door Cynthia op woensdag 12 mei 2021 21
Zeer slechte ervaring. Betaal je een hoop geld voor een mooie luxe keuken, komen ze de keuken leveren mist de koelkast, de vriezer en 1 hele kast die niet op maat is gemaakt. Wordt vervolgens de koelkast nageleverd en past deze weer niet in de kast. Je wordt totaal niet op de hoogte gehouden van de status. Valse beloftes over terugbellen/mailen over leverinformatie. Bar en bar slecht. Ben benieuwd wanneer mijn keuken eindelijk een keer compleet is. Voor ons nooit meer Keuken Design Nijmegen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Martijn op zaterdag 6 nov 2021 21
Super tevreden met de keuken! Fijn dat er werd meegewerkt toen we zelf al ergens een blad hadden geregeld. Dit was allemaal geen probleem. Uiteindelijk fijn dat verkoopadviseur Elly extra tijd had genomen om de keuken voor een tweede keer helemaal opnieuw samen te stellen. Geen spijt van gehad en de extra investering is het zeker waard geweest!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met het eindresultaat”
Door Fam. Schaaij op dinsdag 28 dec 2021 21
Adviseur Sander heeft ons uitstekend geholpen met het ontwerp van onze keuken.
Goede ideeën had hij en heel goed meegedacht. Erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen worden niet opgelost”
Door Theo Coumans op zondag 24 okt 2021 21
Mijn vrouw en ik hebben een mooie keuken gekocht bij LIV Nijmegen. Verkoopster Elly was bijzonder aardig; zij garandeerde ons een perfecte plaatsing van de keuken. Daarna ging het mis. Vijf maanden geleden (!) werd de LIV-keuken met grof geweld in ons nieuwe appartement geplaatst. Alle laden hingen schots en scheef (1), waren moeilijk te openen en/of sluiten (2), de elektriciteitsdraden waren op de wandkasten gegooid (3), de plint knalde er 's nachts af (4), verpakkingsmateriaal werd, tegen de afspraak, op straat achtergelaten (5), de kraan functioneerde niet goed (6), de afvoer deugde niet (7), SIEMENS leverde een gemankeerde vaatwasser (8), (LIV en SIEMENS geven elkaar de schuld!) de SIEMENS-koelkast was moeilijk te openen (9). Bijna een half jaar (!) later zijn onze keukenproblemen nog steeds niet opgelost door LIV-Nijmegen.
Reactie of foto toevoegen
Het
helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.
Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens.
Geef hier uw wijziging door.