Feedback
6,6

Van Ee Keukens Ede

Score uit 11 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 0318-625960 | Frankeneng 63A, 6716 AA Ede
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Van Ee Keukens Ede
Reeds 45 jaar betaalbare kwaliteitskeukens in regio Ede, Veenendaal, Barneveld
Alternatieven voor Van Ee Keukens Ede
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Kitchen4All
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 386 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 312 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,4 uit 48 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 136 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Elst GLD Gelderland) score 9,5 uit 507 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 63 ervaringen
• Keukencoach
   
(Amersfoort Utrecht) score 8,8 uit 14 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 44 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 11 ervaringen over Van Ee Keukens Ede. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren4 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren2 ervaringen
1 ster2 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, korting, prijs, service
“Complete keuken”
Door Van der Horst op donderdag 31 aug 2017 17
Bij bijna alle keukenzaken waar wij geweest zijn kregen we een onprettig gevoel. Opdringerige verkopers, of je maar even wilde tekenen, nee het is niet de exacte prijs, er gaat nog korting af en de keuken kan je later nog wel uitzoeken. Bij Van Ee keukens in Ede was het wel anders. Dit kost de keuken , je wist gelijk waar je aan toe was. Onderhandelen kan zeker maar als je lager bied en Wim laat je gaan, geloof dan maar dat je dan een eerlijke prijs betaald. We hebben dan ook de keuken besteld bij Van Ee, super mooie complete keuken. Zeer goed geplaatst door echte vakmensen. Van Ee keukens in Ede is een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met vaatwasser en beschadigde kast”
Door Danny van Heusden op dinsdag 23 feb 2021 21
Helaas zou ik dit bedrijf niet aanbevelen aan anderen. Rinske heeft ons goed geholpen en nagedacht over de eventuele mogelijkheden, maar de eigenaar beloofd dingen, echter worden die niet nagekomen. Je koopt een keuken van 16K, maar nazorg is er niet. Problemen gehad met de vaatwasser die ik uiteindelijk zelf heb moeten oplossen. Dit terwijl ik de keuken er 2 dagen in had zitten. Daarnaast aangegeven dat een klep van één van de kasten beschadigd was. Met de eigenaar gebeld waar de belofte werd gemaakt om een klep na te leveren. Tot op heden niks meer gehoord. Erg jammer.
REACTIE VAN VAN EE KEUKENS
Beschadigde delen worden altijd hersteld..is bij ons geen thema..zonder enige discussie wordt dit vervangen...misschien zijn we u vergeten?? Van Ee Keukens Ede B.V
Reactie of foto toevoegen
“Al ruim 2 jaar bezig om keuken goed te krijgen”
Door Ingrid op vrijdag 14 jan 2022 22
Wij hebben ruim 2 jaar geleden een keuken gekocht bij van ee (wij hadden goede ervaring met onze eerste keuken bij van Ee). Als alles prima is is het goed maar zodra er problemen zijn dan duurt het een eeuwigheid voordat het opgelost is. Wij zijn nu al ruim 2 jaar bezig om onze keuken goed te krijgen, lades die niet sluiten, en deurtjes die krom trekken. Nu is een deel vervangen. Nu wachten we nog steeds op 1 deurtje, wat volgens de mail besteld zou zijn maar dus niet gebeurd is. Na diverse mailtjes een discussie waar we niet uitkwamen, telefonisch contact opgenomen. Na een heftige discussie werd de verbinding verbroken door van Ee. Niet erg klantvriendelijk. Dus ben benieuwd of er het nieuwe beloofde deurtje alsnog krijgen.
REACTIE VAN WIM
Beste Ingrid Dat jij als consument constant een houding aanneemt er deugt niets van dit bedrijf.?.Een serieuze klacht wordt door ons heel serieus genomen. Een lade is nooit zelfsluitend. En moet je gedempt zelf dichtdoen. De deur was vergeten te bestellen kan gewoon gebeuren. Maar dat jij hier agressief op reageert zeg iets over jullie. Kinderachtig dat je onze monteur afkraakt omdat hij bij een urgent privé probleem naar huis moet? Met vriendelijke groet Wim van Ee van Ee Keukens Ede B.V
REACTIE VAN INGRID
Sorry Wim, Maar je reageert weer net zo als door de telefoon. Je haalt er van alles bij en agressief reageren sorry ik ben gewoon beleeft gebleven, maar jij loopt te schreeuwen door de telefoon. Dat jij de haak erop gooit als je kritiek krijgt zegt iets over je zelf.
REACTIE VAN INGRID
En wat betreft de monteur hebben wij alleen aangeven dat wij het vreemd vonden dat hij onder het plaatsen steeds naar huis moest omdat hij zelf ook aan het verbouwen was.
REACTIE VAN INGRID
Het hele punt is waar dit om gaat is dat je een mail stuurt dat het deurtje besteld is, maar in werkelijkheid heb je dat niet gedaan. Dus je kunt er van alles bij halen maar het punt is dat je iets zegt besteld te hebben maar het niet gedaan hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Hoekkeuken”
Door snijder.wm op woensdag 22 mrt 2017 17
een hoekkeuken,goede uitleg gehad van de mogenlijkheden , wat het beste uitkwam voor ons,en goede service[deur van de koelkast was licht beschadigd na enkele weken werd die vervangen].wij zijn goed geholpen,we zijn er blij mee.zou het zeker aan andere mensen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Denken goed mee”
Door Gijs op zondag 26 mrt 2017 17
Wim en Rinske denken goed mee over de indeling van de keuken en hoe je meer gebruikersgemak krijgt. Wij hebben een oud huis en geen rechte muren en merkten dat we zelf heel goed de tekeningen moesten controleren om fouten te voorkomen. Zelf goed meedenken dus! De plaatsing is heel netjes gedaan door Wim Roelofsen. Topwerk!
Reactie of foto toevoegen
“Scheurtjes in blad”
Door Maarten de Boer op dinsdag 19 nov 2019 19
Vorig jaar heb ik een aantal keukenkasten en een Terrazo aanrechtblad gekocht. Het contact was in de eerste instantie prettig. De keukenkasten en het aanrechtblad zijn op de afgesproken dagen geleverd. Na 2 maanden (in juni) kwam ik tot de conclusie dat het aanrechtblad haarscheurtjes vertoonde. Contact opgenomen met van Ee en kreeg de vraag om de foto's van de scheurtjes op de mail te zetten. Van Ee vertelde mij dat de leverancier van het keukenblad telefonisch contact met mij op zou nemen. Er werd in september telefonisch contact opgenomen door de leverancier. Helaas ben ik in de periode tussen juni en september 6 keer bij van Ee geweest om te vragen waarom er nog geen contact met mij was opgenomen. In de eerste instantie kreeg ik het excuus dat het bouwvak was. Hier kon ik mij in vinden en dat was voor mij ook geen probleem. De weken na de bouwvak was ik nog niet gebeld door de leverancier. De leverancier zou een monteur sturen om het blad te beoordelen. Wederom bij van Ee geweest om mijn frustraties uit te spreken en uit te spreken dat ik mij genoodzaakt voelde om andere stappen te ondernemen. Tevens verteld dat ik dit helemaal niet wil omdat dit allemaal niet nodig is. Het personeel van Wim begreep mijn frustratie omdat het allemaal niet netjes verliep. Van Wim kreeg ik te horen dat de monteur van de leverancier warrig en laks is, de monteur kreeg de schuld van de situatie. Op een gegeven moment werd ik gebeld door de monteur. Desbetreffende man is al zijn afspraken keurig nagekomen en heeft de bevindingen op de mail gezet. Zijn bevindingen waren kraakhelder. Het is niet normaal dat er zoveel scheuren in het blad zitten. Ik heb gevraagd om dit op de mail te zoetten naar van Ee waarbij mijn e-mailadres in cc stond. Drie weken nadat ik de mail had ontvangen ben ik maar van Ee gegaan om te overleggen hoe dit op te lossen. Wim vertelde mij dat hij geen mail had ontvangen. Op mijn telefoon liet ik zien dat de telefoon daadwerkelijk was verzonden. Ook dit kan gebeuren maar ik wilde graag tot een oplossing komen, een compromis. Een duur blad met veel scheuren. Er was totaal geen bewegingsruimte met Wim. Het was mijn probleem en hij gaf aan dat dit kan gebeuren. Het kan ook gebeuren maar dan praat je over een scheurtje en geen 6.

Moraal van het verhaal. Er staat op de site dat zij transparantie belangrijk vinden. Maar helaas moet ik zeggen. In deze was dat ver te zoeken. Er was geen ruimte voor een compromis en het terrazo blad was mijn probleem. Ik vind het jammer dat het op deze manier is gegaan. Wim heeft mij dingen verteld maar ontkende dit op later tijdstip. Wat mij betreft zal ik niemand van Ee aanraden. Ik wil er nog 1 ding over zeggen. Wim gaf aan dat de monteur van de leverancier laks zou zijn en niet goed met afspraken om zou gaan. Mijn ervaring met de monteur van de leverancier was prettig. Complimenten.
REACTIE VAN VAN EE KEUKENS
Beste heer de Boer, uw verhaal klopt niet, simpelweg de monteur waar u goede ervaringen mee heeft, liet ons wachten en maar wachten .. meer is er niet gebeurt.. Wij hebben altijd volledig meegewerkt om uw en ONS probleem op te lossen. Wij hebben deze leverancier gemaild en gebeld ... meer dan één keer. En sommige klachten hebben nu éénmaal tijd nodig. Met vriendelijke groet W.M van Ee van Ee Keuken Ede B.V.
Reactie of foto toevoegen
“Erg netjes gegaan”
Door Annette Bijlenga op dinsdag 8 nov 2016 16
Zeer uitgebreide showroom in Ede. Keukenadviseur schat heel goed in wat de wensen zijn en komt met een voorstel. Let goed op het budget. Komt thuis opmeten en stelt een keuken voor met tekeningen wat zeer goed in het huis en de bewoners past. Kan goed luisteren. Bij voorbereiding en plaatsing van de keuken kan je goed merken dat je met vakmannen te maken hebt. Wat mij met name opviel dat de installateurs erg netjes zijn en hun eigen rommel goed en netjes opruimen/meenemen. Ze zijn zich ervan bewust dat ze in een huis van een ander bezig zijn. Ook de nazorg was uitmuntend. Overal kwam antwoord op. Geen vraag was te gek. Ben daarom ook erg blij met de nieuwe keuken. Een sieraad voor het huis.
FOTO VAN ANNETTE BIJLENGA
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een Rotpunkt keuken met luxe bosch apparatuur”
Door Johan Gerritsen op vrijdag 12 nov 2021 21
Van Ee keukens is echt een aanrader. Wij hebben een Rotpunkt keuken met luxe bosch apparatuur gekocht bij Wim van Ee. Wij hadden een speciale wens namelijk een cooker en een hoge afvalbaklade onder de spoelbak. En dat was na passen en meten mogelijk!!. En als kers op de taart een dunne lade voor bv vaatwasblokjes en een rol vuilniszakken tussen de afvalbaklade en de spoelbak in.. alleen bij van Ee kan dat. Met zulke slimmigheden onderscheid je jezelf van de rest. Ook prettig is is de huiselijke rustige sfeer in de showroom gevoel dat je niet onderdruk gezet word. Goed advies gehad over de kleuren van de keuken. Als je een offerte aanvraagt om bv te vergelijken met andere aanbieders valt op dat bij van Ee goede kwaliteit producten gebruikt word zoals de keukenkraan, verlichting, hang en sluitwerk, afvalbak lade ect. En dat andere aanbieders juist daarop bezuinigen om met de prijs goed voor te komen. Keuken is goed en strak gemonteerd alles op tijd en volgens afspraak. Wim van Ee bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door B. Niesing op donderdag 23 mrt 2017 17
Bij van Ee keukens een uitbreiding van een bestaande keuken gekocht. Wij zijn goed ontvangen, geadviseerd en alles is tot tevredenheid van ons uitgevoerd! Wij zullen zeker van Ee keukens in onze familie en vriendenkring aan bevelen. Wij bedanken dhr. Van Ee voor het goede kontakt.
Reactie of foto toevoegen
“Niet zo tevreden”
Door Mieke op woensdag 22 mrt 2017 17
Wij zou persoonlijk het bedrijf niet aanraden aan bekenden (of onbekenden). Er zijn aardig wat stomme fouten gemaakt, het vergeten van de btw op de offerte en dat bij een aangepaste versie er gewoon bij opzetten zonder verdere info, op dag van plaatsing zijn er apparaten niet geleverd en geplaats (vergeten te bestellen), verkeerd ingemeten waardoor een lade in de hoek niet open kan en we ander beslag moesten kiezen omdat er geen andere optie word voorgelegd, en nu we een klacht hebben wordt er slecht gereageerd en is er na 2.5 week nog geen afspraak gepland om het te bekijken en het op te lossen.
REACTIE VAN MIEKE
Onze klacht wordt uiteindelijk keurig opgelost. Positief!
REACTIE VAN VAN EE KEUKENS EDE
Bedankt voor uw beoordeling, Mieke. De lade en de rekenfout zijn inderdaad knullige foutjes, onze welgemeende excuses daarvoor. Apparatuur zijn we echter nooit vergeten te bestellen. Zo nu en dan wordt een apparaat te laat geleverd en helaas was dat bij u het geval. We doen ons uiterste best de steekjes die we laten vallen zo goed mogelijk op te lossen. Hopelijk heeft u veel plezier van uw keuken!
REACTIE VAN VAN EE KEUKENS EDE
Beste Mieke, ook willen wij u graag bedanken voor het aanbevelen van ons bedrijf bij de klanten die wij deze week mochten ontvangen. Aardig dat u ondanks uw review ons aanbeveelt bij vrienden en kennissen! Mvg, Van Ee Keukens.
Reactie of foto toevoegen
“No nonsense advies”
Door Carla Molmans op vrijdag 21 jul 2017 17
Wij hebben voor de tweede keer (na 18 jaar) onze keuken gekocht bij Van Ee Keukens en het is wederom een plaatje geworden! We zijn meer dan tevreden over het goede en "no nonsense" advies. Onze complimenten ook voor de installateur, de stucadoor en de keukenbouwer. Echte vaklui die goed werk afleveren. Van Ee Keukens, een echte aanrader!
FOTO VAN CARLA MOLMANS
Plaatje van een keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Nieuwe keuken
1 / 2
Vestiging Van Ee Keukens Ede
aEde , Frankeneng 63A, 6716 AA Ede, tel 0318 - 62 59 60
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Gelderland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.