Feedback
6,0

Gevier

Score uit 4 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Friesland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Gevier
Als sanitair-specialist zijn wij de schakel tussen projectontwikkelaar, aannemer, installateur en bewoner. We zorgen ervoor dat de realisatie van badkamer en sanitair zo soepel mogelijk verloopt. Wanneer GĂ©vier de volledige kopersbegeleiding in nieuwbouwprojecten verzorgt, bespreken onze stijladviseurs alle mogelijkheden en opties met de kopers in onze fysieke showrooms in Bunnik en Drachten. Kopers kunnen er badkamers, badkamer-stijlen en sanitair bekijken en ervaren.
Alternatieven voor Gevier
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2171 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,1 uit 640 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Almelo Overijssel) score 9,1 uit 3164 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 517 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,6 uit 306 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,4 uit 58 ervaringen
• Huysinc
   
(Waardenburg Gelderland) score 8,0 uit 349 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 4 ervaringen over Gevier. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Geen verantwoordelijkheid nemen”
Door Jorrit op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Bunnik
Ongelooflijk slechte en onvriendelijke organisatie. Eindeloos vertraagde levering (meer dan 3 maanden!), niemand die verantwoordelijkheid neemt, het is iedereen zijn schuld behalve van Gevierdales, en of je niet begrijpt dat Gevierdales er niks aan kan doen dat het zijn afspraken niet nakomt. Schandalig!
Reactie of foto toevoegen
“Doe het niet”
Door Kingma op woensdag 27 nov 2019 19 | vestiging Bunnik
badkamer in nieuwbouwwoning. Wij kozen voor GevierDales omdat de badkamer dan bij oplevering af zou zijn. Helaas, het is nu 4,5 maand na oplevering en de badkamer is nog altijd niet af. Stuitend is dat je bij alles wat misgaat eindeloos zelf contact moet opnemen, iedereen wijst naar elkaar en terug naar het bouwbedrijf en de installateur en niemand doet iets. Ook voelt niemand zich verantwoordelijk om de klant op de hoogte te houden van wat er wel of niet gebeurt. Achtereenvolgens hebben wij een verkeerd badmeubel gekregen, om dit op te lossen heb ik enkele maanden eindeloos gebeld en gemaild met Jan en alleman tot er eindelijk een oplossing kwam. Dan waren douchewand en douchedeur niet geleverd, dit is bij vooroplevering reeds geconstateerd. Het duurde vervolgens 3 maanden voor de douchewand werd gemonteerd, maar de douchedeur nog steeds niet, want die was kwijt, en is dus nog een maand later pas gemonteerd. Dan was er nog een spiegelkastje met een dolgedraaid schroefje in een plankdrager, wat door degene die het ophing dan maar werd 'opgelost' door de plankdrager vast te kitten. Ook hier heb ik inmiddels zo'n 2 maanden geleden om een oplossing gevraagd bij de bouwer, die gaat naar de installateur maar er blijkt een nieuw onderdeel nodig, de installateur neemt contact op met GevierDales en vervolgens blijft het oorverdovend stil. Als ik dan zelf contact opneem dan ben ik 'geen partij' en moet ik 'bij de installateur zijn'... ik word hier zo moe van. Beste mensen, als je een nieuwbouwhuis koopt en GevierDales wordt aangewezen als partij voor een badkamer die al bij oplevering klaar is: doe het niet! Als je zelf naar een andere badkamerzaak gaat ben je zeer waarschijnlijk goedkoper uit, krijg je service (betere kan ik wel weglaten, gevier geeft geen service), en weet je vrijwel zeker dat je badkamer eerder af is dan wanneer je voor Gevier zou kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Nemen geen verantwoordelijkheid”
Door Stefan van Beusekom op dinsdag 10 jul 2018 18 | vestiging Drachten
Laat ik voorop stellen dat hetgeen wat nu uiteindelijk is aangesloten prima functioneert. Mijn score heeft puur en alleen te maken met hoe er met mij als klant omgegaan word. Bij GévierDales heb ik mijn badkamermeubels aangeschaft, omdat er vanuit de aannemer werd gezegd dat mijn badkamer er dan voor oplevering helemaal in zou zitten. "Top!" dacht ik toen bij mijzelf. Echter bij oplevering had ik een badkamer zonder wasbak en spiegel. Toen ik aan de uitvoerder vroeg wat de reden was dat de badkamer nog niet af was, kon hij hier geen antwoord op geven. De dagen erna heb ik een antwoord van de uitvoerder gekregen over de oorzaak van de missende spiegel en wasbak: De spiegel zat een deuk in, en de wastafel was verkeerd geleverd. Beide problemen die volgens de installateur van de badkamer te maken hebben met de levering. Op basis hiervan contact opgenomen met de showroom van Gevierdales. Aangegeven dat ik mijn beklag wil doen. Hierbij vertelde de dame aan de telefoon mij dat dit probleem ligt bij de installateur en de afdeling verkoop. Aangezien de installateur al heeft aangegeven dat dit een leveringsprobleem is geweest, vroeg aan de dame om een telefoonnummer van de verkoopafdeling. Dit weigerde zij indirect, door te herhalen dat ik hiervoor mijn beklag moest doen bij de installateur of de uitvoerder. Dit slaat voor mij kant noch wal. Ik koop een badkamer bij een partij die weigert verantwoording te nemen voor een product wat zij direct aan mij hebben verkocht. Ze innen hierbij wel het geld, maar weigeren verantwoording te nemen wanneer er iets mis gaat? Slechte bedrijfspolitiek, en ook erg slecht naar de klant toe. Voor mij is het echter vrij simpel: GévierDales verkoopt mij badkamermeubels, dus GévierDales is verantwoordelijk voor hetgeen wat wel of niet aanwezig is in mijn badkamer. Daarom reken ik het GévierDales aan dat mijn badkamer tegen afspraak in nog niet af is. En het niet opleveren had ik nog mee kunnen leven, als ze mij voor de oplevering van mijn woning hadden geïnformeerd over de reden waarom mijn badkamer nog niet af is. Leveringsproblemen kan ik mee leven, maar de respectloze omgang naar mij als klant vind ik schaamteloos. De producten die verkocht worden door GévierDales zijn generieke producten die elders bij een andere partij ook gekocht kunnen worden. Dus mijn advies aan anderen die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer: Ga lekker naar een partij toe die wel verantwoording neemt voor hetgeen wat zij op horen te leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door Daan op maandag 6 nov 2017 17 | vestiging Bunnik
Wat een slecht bedrijf is dit, ik raad iedereen aan om geen zaken met dit bedrijf te doen. Ik was van plan om 2 complete badkamers via dit bedrijf te bestellen. Bij het maken van een afspraak moest ik 4 weken wachten voordat ik langs kon komen. Omdat ik tijd genoeg had was wachten geen probleem. Op de avond voorafgaand aan de afspraak werd ik gebeld dat een medewerker ziek was en dat de afspraak verplaatst moest worden. Ik kon vervolgens pas 3 weken later terecht. Ongeveer 7 weken waren al voorbij voordat ik bij GevierDales (Interkeramiek) op afspraak kon komen. De medewerker heeft op zich prima geholpen tijdens het uitzoeken van alle badkamermaterialen. Ik zou binnen 3 dagen een offerte en een 3D tekening van mijn uitgezochte badkamer krijgen, deze heb ik die week niet ontvangen. Ze hadden het erg druk....was de reden. Weken gewacht, diverse keren nagebeld en uiteindelijk een offerte, maar geen 3D tekening. Van de offerte klopte ongeveer 25 % niet, ik had hele andere materialen in de winkel uitgekozen dan op de offerte werd vermeld. De gehele toilet opstelling stond er niet op. De reden dat de 3D tekening uitbleef heb ik nooit gekregen. Omdat ik al wat bouw voorbereidingen wilde treffen had ik al wat spullen nodig maar opeens was mijn contactpersoon 3 weken op vakantie. Niemand anders kon mij verder helpen omdat iedereen te druk was...... Wat een waardeloze service, ik baal echt van dit bedrijf. Ik heb mijn volledige badkamer bij een ander bedrijf besteld.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Gevier
Website: gevier.nl/
  Bunnik (3 ervaringen), Rumpsterweg 8b, 3981 AK Bunnik, tel 030-6571299
  Drachten (1 ervaring), De Bolder 79, 9206 AP Drachten, tel 0512-541311
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.