Feedback
6,6

TWA Keukens

Score uit 24 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 050-3646762 | Havenstraat 16, 9321 DA Peize
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van TWA Keukens
TWA Keukens. De andere keukenspecialist. Gespecialiseerd in renovatie en nieuwe keukens.
Alternatieven voor TWA Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2174 ervaringen
• Ijtsma Keukens
   
(Opende Groningen) score 9,5 uit 82 ervaringen
• I-KOOK
   
(Assen Drenthe) score 9,5 uit 1379 ervaringen
• REDDY Keukens
   
(Groningen Groningen) score 8,7 uit 110 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Steenwijk Overijssel) score 9,6 uit 556 ervaringen
• Grando Keukens | Badkamers
   
(Groningen Groningen) score 9,0 uit 3152 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 239 ervaringen
• BSK Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,5 uit 64 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 24 ervaringen over TWA Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren12 ervaringen
4 sterren3 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren0 ervaringen
1 ster9 ervaringen

Ervaringen over: kwaliteit, montage, prijs, service
“Zeer tevreden”
Door Trip op donderdag 25 mei 2023 23
Ruim drie jaar geleden hebben wij een keuken gekocht bij TWA keukens. Wij zijn destijds keurig geholpen. We wilden eerst renoveren maar hebben uiteindelijk gekozen voor een nieuwe keuken. Een mooi strak ontwerp waar we nog steeds ontzettend blij mee zijn. Dit heeft ons doen besluiten om ook een bijkeuken bij TWA keukens te kopen. Wederom werden wij gastvrij ontvangen. Er werd rustig de tijd genomen om verschillende indelingen en kleurcombinaties te bekijken. Er is een mooi ontwerp gemaakt waar de wasmachine, droger, ketel en vriezer helemaal in weggewerkt zijn. Helaas liep de verbouwing van onze woning uit en bleek de ruimte ook nog eens anders uit te vallen. Vakkundig werd er met ons meegedacht om het ontwerp aan te passen zodat we de ruimte zo optimaal mogelijk kunnen gebruiken. De bijkeuken is in 1 dag keurig geplaatst door de monteur. Wij zijn zeer tevreden. Voor ons zeker een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Jan en Joke Dionet op vrijdag 8 mrt 2024 24
Na een aantal keuken zaken te hebben bezocht kwamen we uit bij TWA. Wat gelijk opviel was de sfeer en de kundigheid van de verkoper. We hebben uiteindelijk een compleet nieuwe keuken aangeschaft en deze werd geleverd en deskundig geplaatst. Alle kleine losse eindjes werden zonder probleem opgelost tot onze tevredenheid. Kortom TWA keukens in Peize is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker een aanrader”
Door J.van Til op vrijdag 31 dec 2021 21
Wij hebben in mei een keuken besteld bij TWA-Keukens. Goede advies en tips gekregen, zonder dat men opdringerig was. De keuken is in de afgesproken week bij ons afgeleverd. Alles was compleet. De door ons bestelde Siemens koelkast was een erg lange levertijd voor, maar na overleg is er een Bosch-koelkast voor geleverd wel tegelijk met de keuken in de afgesproken week. Wij hebben de keuken zelf geplaatst, maar ook als we vragen hadden tijdens het plaatsen, konden we bij hun terecht. Wij zijn zeer tevreden over TWA-Keukens! Geen minpunten, en zeker een aanrader!
M.v.g.
Fam. van Til
FOTO VAN J.VAN TIL
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Joan Smit op woensdag 6 mrt 2024 24
Onze droomkeuken is werkelijkheid geworden. Na aanleiding van diverse bezoeken in de winkel in Oeize, waar we steeds heel goed te woord zijn gestaan, hebben wij onze keuken samen gesteld. Er werd uitstekend meegedacht en goede opties aangedragen. Mee hierdoor is onze keuken echt prachtig geworden. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen, maar ze lieten ons ook "outside the box" denken. Top. De keuken is snel geleverd, en op ons verzoek is de levering wat naar achteren geschoven ivm onze verbouwing. Dit is allemaal naar wens verlopen. De keuken is vakkundig geplaatst. Ook na het plaatsen van de keuken was de nazorg goed. Enkele kleine puntjes zijn snel opgepakt. Wij zijn zeer tevreden en raden TWA keukens zeker aan!
FOTO VAN JOAN SMIT
Reactie of foto toevoegen
“Dus van a tot z tevreden”
Door Frank Smilda op zaterdag 2 jul 2022 22
Wij hebben bij TWA keukens een prachtige keuken gekocht. We hebben 2 x iets gehad, wat overigens niet aan twa lag. Maar aan het product (vaatwasser) dit is zeer vakkundig opgelost, en naar alle tevredenheid. Dus van a tot z tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke voldoende”
Door K.Bosma op zondag 9 jul 2023 23
Klant gericht en namen alle tijd voor ons de verkoper Bruno luisterde goed naar onze wensen en het eind resultaat mag er zeker zijn! Dus een dikke voldoende!
Reactie of foto toevoegen
“Experience stress and zero service”
Door Rama op donderdag 30 sep 2021 21
After visiting the showroom and talking to the people there we felt that they can deliver what we want. Even though they are expensive we signed on the purchase of a new kitchen in April 2021. We discussed in July and August the delivery dates and in multiple communications all initiated by us. As required, we pay them the full amount in time (now i feel like a fool for doing that). After multiple confirmation of complete kitchen delivery - we received an incomplete kitchen. Few hours before the planned delivery of the kitchen, we are informed that the cooktop, the kitchen platform with the sink was not in the TWA warehouse. Upon checking, we were told that it would only be possible to be delivered after 6 weeks. We have been without kitchen for 4 weeks now getting the floor prepped for the new kitchen based on the assurance given by them. Without any options, we agreed to take the delivery of the kitchen furniture trusting TWA to provide us a reasonable platform and cooktop end up cutting a damaged small countertop which does not cover even half of the island and tabletop electric hot plate. Is this a joke? Our contractor is able to arrange for the same platform in 2 weeks if we order today. We are yet to understand why TWA needs 8 months to deliver a platform. In the whole process, there was not a single contact or phone call from TWA to check if we were OK with what was delivered or an apology on the confusion and stress the TWA team created. Upon calling multiple times, one of the staff members showed up at our house on that afternoon. In the discussion about the missing parts, the person from TWA got furious and walked away insulting us and leaving the discussion incomplete. And surprises continue -upon installation we see that two shelves are unfinished. And a wrong design has been sent to us with missing drawer. Wrong opening of cupboards and smaller size cupboards than what was agreed. In the entire process and ordeal, there is complete lack of service and responsibility from TWA. At multiple stages during the process since April, we see that there always delays in response and no initiative to keep us informed on the planning. TWA was very aware that our kitchen could not be delivered in advance and did not communicate in time for us to prepare for the unexpected delay. For future customers, expect poor after sales experience and a sense of endless frustration.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer blij en tevreden”
Door T Eimers op woensdag 31 mei 2023 23
Het is 18 jaren geleden dat we rondgekeken hebben voor een nieuwe keuken. Nu moest ik opnieuw de zoektocht beginnen naar een nieuwe keuken. Ik ben begonnen bij TWA Keukens in Peize, en na een gezellig gesprek bleek ik al snel op de juiste plek te zijn, waar ze me een warm onthaal en een welkom gevoel hebben gegeven. Het proces is voor mij erg snel en soepel gegaan, vanaf het eerste gesprek tot de levering en montage. De communicatie heb ik als fijn ervaren en ik werd van alles op de hoogte gehouden. Ik beveel mensen met plezier aan om in Peize te gaan kijken en de warme ontvangst te ervaren.
De keuken is inmiddels geplaatst en TWA keukens is zelfs langs geweest om het eindresultaat te bevestigen. Ik ben zeer blij en tevreden met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Geen aanrader”
Door G.Jansen op zondag 11 apr 2021 21
Met dit bedrijf kan je geen afspraken maken. Voordat de keuken bezorgt word moet je al betalen. Dus vooruit betalen, belachelijk. Afspraken gemaakt met de verkoper die dingen niet op papier gezet heeft en dan is het zover en dan moeten we opeens meer betalen voor een afstandbediening van de verlichting. Helaas de verkoper was ontslagen en dus geen poot meer om op te staan. € 235.00 meer tegemoet gekomen tot 135.00. Duur foutje.
Toen de keuken geplaatst was waren wij er niet tevreden mee. Moesten wij maar even fotos op sturen. De zaak had moeten kijken. Spul besteld en na weken worden de problemen netjes uitgevoerd door een servicemonteur die dit jaar hier is begonnen. Netjes en prima afgewerkt. Monteur zij dat we gelijk hadden met de klachten. De monteur die de keuken geplaatst heeft was ook al ontslagen. Ik geloof dat er vier personen zijn ontslagen. Goed teken. Al met al bijna 16 weken verder met nog een nare smaak in mijn hoofd van de manier van afhandeling is het eindelijk gereed. De service monteur is de enigste die ik nog vertrouw helaas verder niemand meer bij dit bedrijf.
Verder tot slot beslist geen aanrader. Niet heen gaan is ons advies.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Jack Schriever op maandag 20 nov 2023 23
Ik schrijf niet gauw negatieve recensies maar vond het nu wel even nodig om het een en ander van mij af te schrijven, omdat er veel niet goed loopt bij TWA keukens. Communicatie is het toverwoord wat er ontbreekt bij TWA. In het begin dachten wij ook op aanraden van familie, dit is een keukenzaak die zich onderscheid. Helaas komen wij er nu achter dat dit niet zo is. Onze grote wens was altijd dat TWA van begin tot het einde alles zou regelen maar we hebben inmiddels met 4 partijen te maken, hoe dan? Tevens heb ik heel duidelijk aangegeven, ik wil geen verrassingen achteraf wat de prijs betreft, maar je voelt hem al aankomen de 1e factuur zonder overleg heb ik al binnen. Ook heb ik aangegeven dat ik een spatrand wilde, oftewel een werkblad die hoger doorloopt. Hier vroeg ik ook wat gaat mij die spatrand kosten, maar daar konden ze geen antwoord op geven. Omdat dit altijd achteraf gebeurd maar in mijn beleving veranderd er niks aan de afmeting van de keuken dus je had mij vooraf minimaal een prijs indicatie kunnen geven. Ook hier volgt een tweede factuur. Ik zou deze week de offerte krijgen, de verkoper vertelde met zijn hand op zijn hart ik beloof echt dat je de offerte deze week krijgt, je voelt hem al aankomen denk ik... Niet dus. Heb in het begin aangegeven wat voor prullenbak we willen maar ook dit zou achteraf pas gebeuren. Wel aangegeven wat voor type wij wilden hebben. Uiteindelijk komen ze later met een prullenbak aanzetten die we niet wilden hebben... Dit verhaal staat niet alleen want ook de plasmafilter was niet aanwezig, hoe dan? Beide waren al maanden bekend! Ondanks dat de communicatie slecht is staat de keuken er wel gedeeltelijk in, maar we moeten nog een paar weken wachten voor de afwerking en bepaalde zaken die missen. We hebben nu een oven waar ik niet om gevraagd heb. Heb aangegeven dat ik een oven wilde waarbij je de graden op het display ziet staan, ook deze voel je al aankomen... De graden kan je niet zien op het display. Ik heb de verkoper hiermee geconfronteerd maar had hier weinig op te zeggen; dacht dat het er wel op zat. En nu vroeg ik, hoe gaan we dit oplossen? Maar omdat ik hem 1x gebruikt heb kunnen we het niet meer oplossen... End of story. Ook hebben wij een tijdelijk werkblad en spoelbak.
Op de site staat, TWA Keukens: de andere keukenspecialist en TWA maakt uw droomkeuken werkelijkheid! Voor ons is het absoluut geen droom en we zijn er nu achter dat ze zeker anders zijn. De volgende zaken moet nog geplaatst worden: Werkblad, Spoelbak, Plasmafilter, Prullenbak en Plaat achter de keuken. Wij wachten in angst af hoe dit avontuur gaat aflopen. Al met al zijn wij zeker niet tevreden tot nu toe en gaan we TWA Keukens absoluut niet aanbevelen zoals het nu is gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Prima service”
Door Jaap Huttinga op donderdag 7 mrt 2024 24
Wij zijn zeer tevreden. Komt afspraken na. Als er is om iets is te vervangen of te repareren maken ze altijd een afspraak. En als de materialen er eerder zijn komen ze ook eerder. Stellen zelfs de deurtjes opnieuw af, terwijl je daar niet om gevraagd hebt. Zeer vakkundig en netjes personeel. Prima service.
FOTO VAN JAAP HUTTINGA
+ Toon extra foto van Jaap Huttinga
+ Toon extra foto van Jaap Huttinga
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden wel coulance gekregen”
Door Miranda Schuiten op vrijdag 12 mrt 2021 21
Eind vorig jaar kwamen we bij twa in de showroom. We werden erg leuk geholpen en zodoende stemden we in met een afspraak bij ons thuis. De afspraak werd voor over 2 weken gemaakt. Die dag vrij genomen maar al wat kwam, geen verkoper van twa keukens. Oké dit kon gebeuren dus een 2e kans. Aantal dagen erna kwam de verkoper wel opdagen. Leuk gesprek en er werd naar onze wensen geluisterd. Wel wat duurder dan andere zaken maar ook goede kwaliteit dus toch na lang twijfelen overstag gegaan. Er werd gelijk al een datum geprikt om te komen. Wel pas over 2 en halve maand maar oké, het is niet anders. We werden gelijk gebeld om een aanbetaling te doen, anders kon de bestelling niet de deur uit. Hard maar oké. Overgemaakt, wat achteraf heel dom is geweest. De geplande dag....geen tijd doorgekregen hoe laat de monteurs kwamen. De dag er voor maar eens gebeld maar helaas het bedrijf was gesloten dus een mail gestuurd. Op de gok de volgende dag maar vanaf 7 uur paraat. Half 9 nog niets en om 10 voor 9 een telefoontje. De monteur was thuis met coronaverschijnselen. Tja dat kan maar wel wat laat. Ik heb gebeld dat ik al vanaf november zonder werkende keuken zit en hem dan graag ophaal om zelf te plaatsen. Euh, ik word 2 uur daarna gebeld met goed en slecht nieuws. Goede nieuws, er is ineens een monteur beschikbaar en het slechte nieuws. De afzuigkap en inductie kookplaat zijn niet binnen. Hoe dan....waarom is dit niet eerder gemeld. Monteur was anderhalf uur later toch maar gekomen om het werkblad en de quoocker te plaatsen. Er missen onderdelen om het plaatsen dus een collega komt wat brengen. Dan kom ik er achter dat de achterplaat er ook niet is. Ach mevrouw die moet nog even ingemeten worden en word nabesteld. Oké jammer! De bevestiging van de 2 aanrechtbladen zijn er niet zodat de monteur op de platen moet rammen, waardoor waarschijnlijk een aanrechtblad nu beschadigd is. Het gat voor de kraan van de Quooker is niet goed geboord waardoor er nu kit omheen zit en de kraan is beschadigd. Tot overmaat van ramp is het andere aanrechtblad te kort afgezaagd en is er een stuk uit de muur doordat de la er tegen aan kwam. Ik heb de verkoper gebeld en gevraagd om te komen. Na werktijd kwam hij, wat heel netjes was en gaf ons gelijk over het uiten van ons ongenoegen. Ook uitgelegd dat ik schrok van de nare reviews, maar zoals hij zei waren geen echte reviews en het kwam allemaal goed. Ik zou de volgende dag gebeld worden met een oplossing. Volgende dag gebeld dat het toch anders zou gaan. De Quooker word gerepareerd en het aanrechtblad die te kort is, moeten we maar zo nemen. Het andere blad word wel vervangen omdat het de schuld is van de fabrikant. De achterkantjes....die hadden we achteraf niet besteld. Stond erg raar op de order. Als we hadden geweten dat die er niet bij zaten, hadden we nooit bij hun besteld. Ik zou de dag er op gebeld worden met een oplossing voor de achterkantjes omdat het toch wel prijzig was. Ik wacht nu al 2 dagen. 5 x gebeld en aangegeven dat ik teruggebeld wil worden. Het helpt niet. Net terug gebeld door de receptioniste. Er is helaas een sterfgeval waardoor er niet teruggebeld kan worden. Snap ik, is ook erg rot, wens je niemand toe maar het is wel toevallig. Corona, sterfgeval en op elkaar lijkende reviews met steeds ze geven niet meer thuis.

3 maanden later. Na een aantal keer bellen, heb ik toch de medewerker te pakken gekregen. We hebben achterwanden er bij kunnen bestellen voor de helft van het geld. Er zat natuurlijk wel weer een lange levertijd op maar ach, dat zijn we gewend. In april zouden de inductie kookplaat en afzuigkap door een andere monteur geplaatst worden. Ach. Dezelfde monteur als de vorige keer stond er weer. Hij moest het afmaken. Oké geprobeerd, maar ook nu weer een stuk muur meegenomen. De kookplaat is vlakbouw dus we wilden hem er ook vlak in. Dat kon niet en de monteur wist ook niet hoe hij werkte dus moest ik AEG bellen voor uitleg. Nadien is er nog heel veel mail en telefonisch contact geweest en is er een andere monteur geweest, die heeft alle fouten geprobeerd te herstellen. Geprobeerd, tja er zijn zoveel gemaakt qua materiaal als communicatief dat ik het niet meer zag zitten. Uiteindelijk hebben we afgelopen week, na 6 maanden aanrommelen en zonder complete keuken te zitten, te horen gekregen dat ik een oplossing mocht bedenken. Nou die oplossing had ik al. Mijn aanbetaling terug en jullie halen alles eruit. Dat werd aangenomen. Ik mag zelfs het aanrechtblad die niet goed is houden als coulance. Verder ben ik wel blij met een keukenkastje die ik ook mag houden en....ik heb een dikke bos bloemen gekregen voor de stress die ik er van heb gehad. Kortom, nu zo snel mogelijk een nieuwe keukenboer zoeken zodat we eindelijk weer een keuken hebben.
Reactie of foto toevoegen
“Alles wat fout kon gaan, ging fout”
Door B.Boon op woensdag 7 feb 2024 24
Bij TWA staat met koeienletters op de gevel: Bij ons klopt alles. Bij mij klopte er niets: Bij het monteren van een nieuw aangeschaft aanrechtblad en achterwand, ging de monteur, zonder de zending te controleren, het oude blad in stukken zagen. Helaas bleek het nieuwe blad 10 cm te smal 60 cm. i.p.v. 70 cm. Dan denk je: foutje van TWA of de fabrikant, klant is koning dus volgende week een nieuw blad. Nee 6 weken wachten. Ook de achterwand bleek verkeerd geleverd. Met de sparing van de zo gewenste strip tussen het blad en de achterkant was geen rekening gehouden en kregen we weer een dikke kitrand, de reden waarom wij een nieuw blad wensten. De monteur bleek niet in staat om de achterwand 3 mm in te korten. De volgende dag bleek dat de spoelbak omhoog kwam, de monteur had een klem van de spoelbak op het frame van de onderkast geplaatst, nieuwe spoelbak dus, de derde. de aansluiting bij de korte kant van de L vormige keuken leek nergens op: wel 1 mm hoogte verschil. De achterkant werd ter hoogte van de wasemkap niet gekit, zowel horizontaal als verticaal wat betekende dat hij kierde en bewoog en dat boven het kookgedeelte. Wij komen dus nooit meer bij TWA. Een verhaal voor op de verjaardagsvisite om de ervaring uit te dragen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door S.Waalboer op zaterdag 1 jul 2023 23
We hebben door TWA Keukens onze keuken laten renoveren, frontjes laten spuiten en oude keukenapparatuur laten vernieuwen. Op de nieuwe koelkast moesten we lang wachten, maar dat was ons van te voren door TWA verteld. We werden regelmatig op de hoogte gehouden en dat stellen wij zeer op prijs. Kortom: Zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken is na 2,5 jaar nog niet helemaal af”
Door AM. W. op dinsdag 7 nov 2023 23
Helaas is onze ervaring niet goed. Over de advies/verkoop gesprekken destijds alle lof. Compleet in de watten gelegd met lekkers en koffie. De verwachtingen werden in de praktijk niet helemaal waar gemaakt. Bij het verwijderen van de oude keuken zou onze z.g.a.n. vaatwasser blijven staan. Deze bleek toch verwijderd en ook al 'naar de stort', de afzuigkap werd met grof geweld van de muur gehaald met lelijke gaten als gevolg. Hierdoor bleek het ophangen van de nieuwe afzuigkap een uitdaging. Een muurtje werd zodanig beschadigd dat deze afbrak. Bij meerdere defecten/reparaties moesten wij telkens zelf contact blijven opnemen om enige voortgang te boeken. We werden zelf zelden teruggebeld/afspraken werden pas met vertraging nagekomen. Monteurs spraken elkaar tegen e/o vielen het eigen bedrijf af. Nu na 2,5 jaar zijn er nog losse puntjes waar we mee bezig zijn. Tot op heden geen enkele verontschuldiging/tegemoetkoming vanuit het bedrijf ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Veel niet goed gelopen”
Door Johnny de Jonge op woensdag 6 jan 2021 21
Op moment van binnenkomst gaat alles super, bijna een sprookje. Echter ontzettend slechte service nadat je de rekening hebt betaald. Betaal niet vooruit! Je hebt een stok echter de deur nodig anders blijf je bezig om je keuken volledig te krijgen. Tip; kijk en koop elders en voorkom een heleboel ellende en vervelende ervaringen. Ze worden zelfs boos als je ze terecht aanspreekt op wat er fout gaat en hoe ze daar mee omgaan. Ongelofelijk. Geven vervolgens personeel de schuld en een excuses krijg je niet.

Aanvulling ontvangen 6 januari 2021: De keuken werd eerst enkele weken uitgesteld, terwijl toen mijn vrouw voor tegels in de showroom was ze vrolijk zeiden dat alles klaar stond. Dat was in de week van de oorspronkelijke installatiedatum, dus dat klopte niet geheel. Vervolgens zijn drie delen granieten aanrechtblad geleverd maar onjuist, fout tekening TWA geen fout fabriek. Alle stukken aanrechtblad weer retour... Vervolgens waren ze de quooker kraan vergeten die werd nageleverd, bij de nalevering ontbrak echter de cube. Toen we er inmiddels woonden werd ook de cube geleverd. Verder was er de nodige discussie over de wasbak, deze zou onder het aanrecht vallen echter bij levering was deze gelijke hoogte. Als compromis is er een plank onder de wasbak gelegd zodat deze in de uitsparing van het aanrecht viel, dit voorkwam dat er een qua maten correct deurtje geleverd moest worden. Maar ja, als een plank onder de wasbak de oplossing is was de initiële tekening dus niet correct.

Ook de installatietekening bevatte fouten, mijn aannemer zag dat gelukkig tijd en heeft de aansluitingen correct aangelegd. Als we de installatietekening van TWA hadden gevolgd zou mijn Cube gevuld worden met notabene warm water.

Vanaf binnenkomst tot opdracht geven een sprookje, de rest was oprecht een nachtmerrie. En dat dingen fout lopen is tot daar aan toe, daar kan ik best begrip voor opbrengen. Maar de afterservice is gewoon niet aanwezig. Geen fatsoenlijke uitleg, leugens, personeel de schuld geven als ze er niet zijn etc. Maar een simpel 'sorry, gaan we voor u oplossen' was er niet bij. Wel boos worden als ik ze aanspreek op de leugens voor bestwil die ze maakten die ik doorzag. Vooral dat ze vol trots tegen mijn vrouw zeggen dat alles gereed staat maar de plaatsing met meer dan een maand uitstellen, tja...
Reactie of foto toevoegen
“Ze komen hun afspraken na”
Door Peter op zaterdag 19 feb 2022 22
Ik ben heel tevreden over onze nieuwe keuken. TWA een team van vakmensen. De keuken is keurig geïnstalleerd voor een prima prijs. Ik heb de service van TWA als heel goed ervaren. Ze zijn vakkundig, vriendelijk en komen de afspraken na. Een aanrader dus.
Reactie of foto toevoegen
“Wij zijn zeer tevreden”
Door C. C. Bensik op zondag 28 mei 2023 23
Na enkele andere keukenzaken te hebben bezocht kwamen wij bij WTA keukens te Peize. We werden hartelijk ontvangen en rond geleid door een prachtige showroom. Keuze te over. Onder het genot van koffie kregen goede adviezen en mee gedacht over de indeling en apparatuur voor onze nieuwe keuken. Na een goede deal is de planning gestart. En de plaatsing is perfect gedaan. Ook de communicatie na ons bezoek was geweldig. We werden altijd correct terug gebeld en niks was de medewerkers te veel. Kortom WTA te Peize is een aanrader. Wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN C. C. BENSIK
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie en missende producten”
Door Jeanne Kosters op zondag 12 feb 2023 23
In eerste instantie lijkt het een prima zaak. We kwamen voor een keuken in een verhuurhuis, moet sterk en eenvoudig, eenduidig in gebruik zijn. Redelijk hufterproof zei de verkoper. Nou precies zeiden wij. Dat was geen probleem. Na 3 lange bezoeken hadden we alles samengesteld. Toen begon de irritatie. Als je ze belde, kreeg je een telefoniste a d telefoon die kon je niet gelijk doorschakelen naar de verkoper, zonder eerst haar vaste riedeltje van vragen te stellen. We kregen toen twijfels, hadden we maar naar ons gevoel geluisterd. Door tijdsdruk en geen puf weer opnieuw bij een keukenzaak te beginnen, zijn we doorgegaan. De berekening van de keuken is erg omslachtig. Gaat via computerprogramma in combinatie met de apparatuur niet transparant. Verkoper kan hierover geen informatie geven is afhankelijk van het programma. Bij de levering miste de plinten. Werd beweerd dat ze echt geleverd waren. We hadden een oven ontvangen ipv een combi-oven combinatie. De ingebouwde afvalbak paste niet in het kastje onder de gootsteen. De gootsteen heeft geen normale stop maar een aparte indrukknop naast de kraan. Werkt slecht en is onduidelijk in gebruik, zeker in een verhuurhuis. De vaatwasser was vertraagd buiten hun om. We vroegen of er een alternatief was, ander merk eventueel bij betalen o.i.d. was niet mogelijk. Voor ons was dit allemaal erg nadelig omdat het naar het eiland vervoerd moest worden, in huis dat verhuurd wordt. Dan kun je niet een keuken aanbieden zonder vaatwasser, plinten, prullenbak een oven zonder magnetronfunctie. Wij hebben de keuken zelf gemonteerd. Helaas bleek de spoelbak niet in de fabriek gemonteerd!
Als je ze belt, schieten ze in de verdediging, geen coöperatieve werkhouding.
De keuken is gespoten en had direct al kleine plekjes waar de verf af is. Dat kwam volgens hun door ons bij het uitpakken van de keuken. De voorlichting over de gespoten delen is onvolledig. Je krijgt een plaatje in je mail te zien waarin alle onderdelen in dezelfde kleur zijn. Bij levering bleken zijkanten en tussenschot, plinten wit. Dit soort informatie verwacht je van een keukenverkoper. Die doet dit dagelijks en weet dit en geeft hierover voorlichting toch..?. De inbouwkoelkast zit vast met plastic systeempje dat binnen enkele weken afbreekt. De afzuigkap is voorzien van een afstandsbediening! (Logisch als je op de bank zit, doe je de afzuigkap aan). We zijn slecht geïnformeerd, zeker als je aangeeft hufterproof mee te denken en allerlei apparatuur verkoopt dat daar niet bij past. Het heeft ons flink meer geld gekost en heel veel ergernis!
Reactie of foto toevoegen
“Een super zaak”
Door silvija van Wanrooij op maandag 22 aug 2022 22
Wij kochten een keuken bij TWA keukens. Het is een mooie uitgebreide zaak waar je op afspraak (wat wel zo prettig is) je keuken kunt komen uitzoeken. Hier wordt persoonlijk en uitgebreid de tijd voor genomen, onder het genot van een hapje en een drankje. Vriendelijke mensen, denken uitstekend mee, en houden als eerste rekening met wat de klant wil, en lijkt dat wat ingewikkeld, zijn zij er om toch het juiste alternatief te bieden. Het voelt vertrouwd en professioneel. Er wordt ruim aandacht geschonken aan de klant. Na het uitzoeken van de keuken is de levertermijn gezegd, die heel logisch was in deze vreemde tijden. Alles duurt nou eenmaal lang, dus 3 maand was de levertijd, wij hadden hier al rekening mee gehouden, dus dat was prima, in de tussentijd kregen wij een prachtige opzet via de mail hoe de keuken er uit zou komen te zien! Erg mooi, na goedkeuring ging de order in werking. Op exact de verwachtte datum en week werd de keuken geleverd. 2 hele aardige heren kwamen de keuken plaatsen. Keurig, correct, zoals het hoort, in een dag was het klaar. Het zag er prachtig uit, ook zij dachten mee. De oven kon helaas niet tijdig geleverd worden maar al heel snel kwam een alternatief, helemaal prima wat mij betreft. Er werd doorlopend overlegd met ons, en als ik iets had kon ik bellen en werd ik direct geholpen. Ze lieten ons pas "gaan" wetende dat we helemaal tevreden waren, want zij zeggen, als de klant maar tevreden is dat is het belangrijkste. Nou, dat waren wij absoluut, we hebben nu een prachtige keuken waar we heel blij mee zijn. En we zijn zeer tevreden over het meedenken, de correcte plaatsing en afhandeling van alles. Dus voor ons een super zaak, en een aanrader als je in een persoonlijke sfeer wilt worden geholpen met het kopen van je nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Zelf gemonteerde keuken”
Door Laurien D. op zaterdag 23 jul 2022 22
Super goed geholpen bij TWA keukens. Er werd echt de tijd voor ons genomen en we hebben veel verschillende staaltjes met kleurcombinaties kunnen bekijken. Ook met de keukenapparatuur werd er fijn met ons meegedacht. En 1 mega voordeel, eindelijk eens geen opdringerigheid zoals veel andere keukenzaken.
Reactie of foto toevoegen
“Verdienen het”
Door Richard van Dijk op maandag 28 sep 2020 20
Wij voelden ons direct thuis in de showroom van TWA in Peize. De opstelling van keukens de uitstraling in kwaliteit en het deskundig advies dat wij kregen gaf ons het vertrouwen om met dit gespecialiseerd bedrijf in zee te gaan. Het resultaat? Een verrassend ontwerp. Uitstekende planning en uitvoering van de installatie van onze nieuwe keuken. Een keuken waar we dagelijks van genieten!
FOTO VAN RICHARD VAN DIJK
U keuken
Reactie of foto toevoegen
“Onze ervaring”
Door Engel op donderdag 30 dec 2021 21
Gezien een aantal slechte recensies op de site van qasa.nl willen wij daar ook onze positieve ervaringen delen. Hoe je het ook went of keert, iets negatiefs komt altijd in het nieuws, maar iets positiefs zelden. We zijn bij een aantal keukenbedrijven in de regio geweest en we hebben een drietal offertes opgevraagd. Na de offertes te hebben vergeleken was de prijs/kwaliteit verhouding bij TWA verreweg het beste. Ze moedigden ons aan om de offertes te vergelijken, informatie te vragen en dan uiteindelijk de juiste beslissing te nemen. We zijn er diverse keren in het voortraject geweest en zijn steeds vriendelijk en bereidwillig geholpen, en vooral luisteren naar onze wensen en daar op inspelen. Het uitwerken van de keuken op het beeldscherm in de showroom was bijzonder, een heel verrassende, andere kijk op je keuken. De installateur heeft de aanpassingen van de elektra uitgevoerd en geen problemen ondervonden. Tevens hebben we in het voortraject overleg gehad met TWA/schilder/stucadoor/interieurbedrijf om één en ander in de keuken/woonkamer op elkaar aan te sluiten. Of de keuken door de lockdown op tijd en volledig zou worden geleverd was deels een vraagteken, maar vrijwel alles was aanwezig bij de aflevering. Alléén het keukenblad niet, maar daar is een noodoplossing voor bedacht en binnen een aantal weken was het keukenblad ook geleverd en gemonteerd. Het installeren van de keuken ging eigenlijk ook prima, de monteur kwam zelf met een aantal ideeën om bijvoorbeeld een kast op te hangen in plaats van op de grond te plaatsen (is namelijk handig met stofzuigen). Het lijkt er op dat bij ons bijna alles perfect was, maar ook wij zijn wel degelijk tegen zaken aan gelopen, maar dat is in het algemeen goed opgelost. De interne communicatie bij de onderneming kan wat ons betreft inderdaad wel beter., maar als je geduld hebt komt het uiteindelijk goed. De negatieve ervaringen van de mensen op de site is voor hen uitermate vervelend. Het mag echter ook gezegd worden dat een bedrijf dat al jaren bestaat en vele keukens heeft afgeleverd ook goede ervaringen heeft.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 0”
Door Hassing op vrijdag 25 jun 2021 21
Dit bedrijf verdient een dikke 0. Als je een keuken hebt gekocht ben je verloren, want als je belt wordt er niet gereageerd en de vestigingsmanager schuif alles op een collega en er gebeurd niets, ze houden je aan het lijntje. TWA keukens is een bedrijf waar ik nooit weer kom en hopelijk zullen velen dit advies opvolgen.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 7
Vestiging TWA Keukens
Website: twakeukens.nl/
  Peize, Havenstraat 16, 9321 DA Peize, tel 050-3646762
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Drenthe
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.