Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Volendam (Noord-Holland)
45 ervaringen
Kesteren (Gelderland)
325 ervaringen
Nunspeet (Gelderland)
516 ervaringen
Sint Annaland (Zeeland)
304 ervaringen
6 vestigingen
1954 ervaringen
Dodewaard (Gelderland)
42 ervaringen
Poortvliet (Zeeland)
127 ervaringen
Haarlem (Noord-Holland)
286 ervaringen
5,4

KVIK

Score uit 68 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
16 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KVIK
Wij bieden keukens, badkamers en garderobes in Deens design voor een verrassend lage prijs.
Ervaringen
Er zijn 68 ervaringen over KVIK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren27 ervaringen
4 sterren6 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster27 ervaringen

Per vestiging:
“Levering volgens planning”
Door Arie op woensdag 1 nov 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Bij KVIK Rotterdam onze nieuwe keuken besteld en geleverd gekregen. Medewerker Raymond heeft ons goed geholpen bij het maken van de keuze van het type keuken. Levering van keuken en aanvullende onderdelen redelijk conform afgesproken planning. Montage vakwerk, prima verzorgd door Ronnie van Doorn (uit Utrecht), hij heeft zeer zorgvuldig gewerkt, hij verzorgde de afstemming met KVIK voor onderdelen die nageleverd moesten worden. Hij hielp en adviseerde ons ook over aanvullende werkzaamheden om de keuken af te werken. Vakman, zeer nauwkeurig en deskundig werker!
FOTO VAN ARIE
Reactie of foto toevoegen
9,8
Kex Keuken Expert Volendam
Volendam (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 45 ervaringen
9,8
George van Dijke
Klaaswaal (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 230 ervaringen
“Goede service”
Door Agnes Steijn op dinsdag 13 nov 2018 '18 | vestiging Wateringen
Onlangs hebben wij een keuken, badkamermeubels en garderobekasten gekocht bij kivk in wateringen. Het meedenken en de service is meer dan een voldoende waard. Het is een aanrader om bij kivk in Wateringen je licht op te steken. Wij zijn heel tevreden. Pieter Batist en zijn team. Bedankt!
FOTO VAN AGNES STEIJN
Badkamermeubel
REACTIE VAN AGNES STEIJN
en hierbij nog een foto van de keuken
Reactie of foto toevoegen
9,8
Avanti Keukens
Kesteren (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 325 ervaringen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 516 ervaringen
“Niks was een probleem”
Door Jeannette op woensdag 2 dec 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Ik heb vorig jaar november mijn keuken besteld bij Kvik Leiderdorp, en deze is in maart dit jaar geplaatst. Voor mijn contactpersoon bij Kvik Leiderdorp, Ron, was niks een probleem of moeite, alle vragen zijn altijd snel beantwoord, last minute wijzigingen konden moeiteloos verwerkt worden. Gedurende het hele proces van het uitzoeken van de keuken tot na de plaatsing ben ik altijd snel en vakkundig geholpen en altijd van goed advies voorzien. Ook de plaatsing is netjes verlopen en keurig verzorgd door Fred.
Reactie of foto toevoegen
“Traag”
Door Anna op woensdag 11 apr 2018 '18 | vestiging Leiderdorp
Als je een mega slechte service wilt en gladde verkopers zoekt, ben je bij KVIK aan de juiste adres! Kopen van een keuken ging super makkelijk maar alles wat er na komt ging mega slecht, traag en moeilijk. Zelf bij het geven van feedback ben ik totaal niet series genomen. Best zuur als het om je eerste eigen keuken gaat in je nieuwe huis. Ik kan 5 pagina's typen met wat er allemaal mis gegaan is maar heb je zin in hoofdpijn en stress bestel je keuken bij KVIK!
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door richard op dinsdag 4 okt 2016 '16 | vestiging Duiven
Recent een keuken geplaatst door kvik duiven. uitstekend bevallen! in de winkel snel en duidelijk geholpen. Op de dag van de plaatsing zelfs nog een verandering aangegeven was geen enkel probleem. Dus ik raad het aan iedereen aan! super keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet leverbaar”
Door Karin Sutherland op zondag 26 nov 2017 '17 | vestiging Son
Leuke keuken uitgezocht, handtekening gezet, maar toen begon het... zoals afgesproken was de keuken toch niet leverbaar. De keuken kwam te laat, werd vol mankementen neergezet ... keer op keer gebeld voor een oplossing, die er uiteindelijk alleen kwam na ingrijpen van de landelijke Kvik-organisatie. Na een jaar de keuken die we gekocht hebben, maar een keuken van KVIK doen we echt nooit meer
Reactie of foto toevoegen
9,7
Arma Keukens en Sanitair
Nunspeet (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 516 ervaringen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 304 ervaringen
“Zeer tevreden”
Door Marieke Sassen op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers is het fijn om een goed adres te hebben gevonden! Wij hebben hier de keuken van ons nieuwbouwhuis gekocht, en zijn daarvoor meerdere keren langs geweest. Steeds zijn we goed geholpen, werden onze vragen beantwoord en werd de tijd genomen! De heldere prijsstelling is ook fijn, geen gedoe en omslachtige onderhandelingen maar je weet waar je aan toe bent. De keuken is zojuist gemonteerd, ook zeer vakkundig en naar wens. Een mankement in de levering van een apparaat is ook snel opgepakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Caroline Rouppe van der Voort op zaterdag 21 nov 2015 '15 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mano keuken gekocht bij Kvik. De keuken is heel mooi geworden en ontmoet onze verwachtingen. Wij zijn heel tevreden over de service vanaf de design tot de installatie. Zoals bij elke bouwproject zijn er altijd kleine tegenvallertjes maar er werd snel en oplossingsgericht mee omgegaan. Ook vonden wij de medewerkers behulpzaam in keuze maken en goed bereikbaar voor verdere toelichting of informatie. Wij kunnen de keuken als ook het team van Kvik Utrecht zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Kvik top”
Door Dorothé Kampschreur op zaterdag 18 jul 2015 '15 | vestiging Duiven
Onlangs is onze nieuwe keuken naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd door Kvik Duiven. In de showroom zijn we prettig geholpen en kregen goed advies We kozen een strak model, wit glanzend greeploos en de prijs vonden we alleszins redelijk. De monteur was secuur, en alle tegenslagen, ontstaan door de Klussenier die vooraf zeer onzorgvuldig gewerkt had, werden creatief en netjes opgelost. Zoals een opbouwstopcontact dat in het zicht zat, afvoer voor de afzuiger die nog vergroot moest, stucwerk dat boven het blad stopte, om maar een paar dingen te noemen! En niet alle extra kosten zijn daarvoor in rekening gebracht, kortom alle lof! Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Aardig maar bereiden zaken slecht voor”
Door Rolf op woensdag 9 apr 2014 '14 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik heeft op het oog mooie keukens. Maar tekenwerk is dusdanig dat lastig gecontroleerd kan worden of alles is zoals je wilt. Keuken werd op verkeerd adres geleverd ondanks dat er meerdere malen op is gewezen dat er verschil zit tussen factuur en leveradres. De stel mogelijkheden zijn beperkt en er wordt in de praktijk meteen geroepen dat alles in de woning scheef is. Helaas zijn de kastjes ook niet 100% recht, waardoor er snel kieren ontstaan. Het blad wordt niet op locatie op maat gemaakt. Terwijl dit uurtje zagen op locatie een hoop problemen zou oplossen. Kastindeling is niet zoals afgesproken. Verkoper houdt te weinig rekening in de berekening van de bladdiepte met maatafwijkingen van eigen kastjes en plaatsing. Wanneer e.e.a. niet goed is duurt het enorm lang voordat actie ondernomen wordt. Veelvuldig bellen is nodig. Er wordt steeds beleefd gereageerd maar het resultaat is slecht en laat. De monteur is aardig en lijkt kundig maar staat onder te veel tijdsdruk.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Jacqueline op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Communicatie en levering slecht. Wacht nog steeds wanneer ze de keuken afmaken. Vaatwasser werkt niet, binnen 1 week slang kapot en nog niet vervangen. Afwerking duurt ook nog 4 weken. Kortom nooit geen keuken meer van Kvik.

Aanvulling ontvangen 30 oktober 2017: Na ruim 6 maanden is de keuken eindelijk af. Het heeft dus even geduurd en de communicatie kan beter bij KVIK. Maar dankzij de monteur Ronnie is de keuken super mooi afgewerkt, helemaal top, een vakman.
REACTIE VAN JACQUELINE
Nu ruim 4 maanden verder en de keuken is nog niet af. Heel vervelend, bellen niet terug. En als je iemand spreekt zeggen ze hun "best" te doen, maar lossen het niet op. Heb je niks aan dus. Zit nog steeds met een keuken die niet af is.
Reactie of foto toevoegen
“Levertijd”
Door C de Wit op zaterdag 10 okt 2015 '15 | vestiging Wateringen
Mooie keukens,levertijd (in tegenstelling tot wat men belooft) bedroevend lang. Moeizame communicatie met de vestiging waarbij steeds doorverwezen naar de leverancier zonder zelf met oplossingen te komen. Weinig klantgerichtheid, geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
9,7
Ardi Keukens
Sint Annaland (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 304 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1954 ervaringen
“Slechte service”
Door Nannie op woensdag 21 sep 2016 '16 | vestiging Barendrecht
Montage is een ramp en kwaliteit is slecht. Bij het monteren van de keuken bleek een hoop niet te kloppen. Ook besef je dan pas dat de keuken van slechte kwaliteit is. Het is een puzzel om de keuken in elkaar te zetten. De bouwtekening is onduidelijk. Ook een paar keer terug gegaan omdat verkeerde kasten waren geleverd. Bij het monteren ging het een en ander al kapot. KVIK doet niks en geeft de werklui de schuld terwijl het aan de kwaliteit ligt. De service is slecht. Nooit meer een keuken bij KVIK.
Reactie of foto toevoegen
“half jaar bezig met keuken”
Door CW op zaterdag 29 dec 2012 '12 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Keuken besteld voor ons nieuwe huis. Erg aardige mensen, zeer behulpzaam bij Kvik Amsterdam. Helaas duurde dit tot aan het zetten van de handtekening en het betalen van de rekening waarna een maandenlang gesteggel over allerhande zaken. Pas een half jaar na plaatsing was onze hele keuken compleet. Wij zitten in een loft-achtig appartement en hebben dus een half jaar tegen een on affe keuken aan zitten kijken. Vooral manager Alex de Bruijn heeft er een handje van om verantwoordlijkheden te ontduiken en wijst steeds naar zijn collega`s. zaken die niet goed zijn gegaan:
- exorbitante plaatsingskosten waarvoor uiteindelijk compensatie gekregen
- dubbele kosten afzuigkap omdat de juiste plafondhoogte niet was genoteerd
- 4 x een loze dag opgenomen ivm afspraken die niet juist waren nagekomen en extra dagen thuisblijven voor het plaatsen van steeds een ander onderdeel
- geen communicatie over leveringen
- beloftes over belafspraken ed niet nagekomen
daarnaast kregen wij nog een aantal maal de schuld in schoenen geschoven over het niet incalculeren van zaken waar wij als leek geen idee van hadden terwijl de experts dit zelf heel makkelijk in hadden kunnen schatten. Om ook het positieve te noemen: de monteurs waren super aardig en vakkundig en de keuken ziet er mooi uit en lijkt solide.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door C.Otto op maandag 18 jun 2018 '18 | vestiging Leiderdorp
Een keuken in een kleine ruimte. Toch mogelijk gemaakt met een schiereiland!
Heel goed meegedacht, heel vakbekwaam neergezet met een schitterend resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Rene Steinbusch op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Heerlen
Kvik Heerlen en dan met name bedrijfsleider Bjorn Knops verdient een Diepe buiging en grote pluim van ons vanaf het eerste contact tot aan de eindcontrole die hij zelf kwam doen na plaatsing van de keuken door Nicky Kroese die dat zeer precies en met liefde voor zijn vak heeft gedaan. Geen gepush, afspraken nakomen, meedenken, een eerlijke prijs kortom alles klopt daar bij kvik Heerlen Maak je zelden mee chapeau
Reactie of foto toevoegen
“Transparante benadering”
Door M. Visser op zaterdag 10 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
Deze zomer heb ik een keuken gekocht bij Kvik Utrecht. Het zijn mooie keukens en de offerte is transparant. De service was goed. Ik kon altijd telefonisch overleggen en dan kreeg ik snel adequaat antwoord. Het glazen blad heb ik elders besteld en ook de afstemming daarover was prima. Bouw Bob heeft ook goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Garderobekasten”
Door Ad van Dijk op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Den Bosch
Het betreft 5 elementen garderobekasten met deuren in twee delen. Prijs op basis van zelf in elkaar zetten. Bij de aankoop vermeld dat de plint niet van toepassing was. Stond wel op de bon en bij tekenen er doorheen geglipt. Terug gebracht en geld terug gekregen. Bij twee kasten zaten verkeerde boven tussen en onderplaten, gebeld, kon de zelfde dag de goede ophalen. Bij een kast vijf foute scharnieren. Eigenlijk verkeerde inwendige lades waardoor de deur niet ver genoeg open kon. Opgelost met scharnieren die verder dan 90 graden open kunnen. Gebelden kon de scharnieren ophalen. Twee zicht zijplaten besteld daardoor twee zijpanelen van twee kasten vervielen. Dat is ongeveer twee maal 100 euro te veel betaald. Op reclameren kreeg ik het antwoord dat dit normaal was en logistiek nu eenmaal zo ging bij KVIK. Deze logistiek kwam de kwaliteit te goed volgens de eigenaar van KVIK Den Bosch. Ze gooide zelf maandelijks een container van dit soort kastdelen weg. Tis nu eenmaal zo geregeld bij KVIK. Deze Logistieke misser kost mij ongeveer 200 euro. De deuren van de kasten bestaan uit twee delen. Totaal 208 cm hoog. Deze deuren moeten gekoppeld worden. Handgrepen er bij besteld. De gekregen handgrepen zijn er in twee soorten. Wij kregen de soort waardoor ereen extra koppelstukje in de twee deuren geschroeft moet worden. Dat is drie mm dik en stoot tegen de sluitkant. Gaat daar beschadigen. Er bleken later (liet de magazijn medewerker zien toen ik de eerder genoemde scharnieren op ging halen) de zelfde handgrepen te zijn die tegelijk de twee deuren koppelen. Dat was de enige passende professionele oplossing. Niets over vertelt bij de verkoop. Reaktie van de eigenaar KVIK de Bosch. HET SYSTEEM levert deze (verkeerde) handgrepen automatisch. HET SYSTEEM zorg daardoor voor kwaliteit en lage prijzen. De goede handgrepen, die dus mooi afgewerkt koppelen, had ik zelf moeten bedenken bij de bestelling. Ook hier weer verwijzing naar mij als klant die het fout gedaan had en toch zelf de handtekening gezet had op het koopcontract. Wat ben ik toch een domme klant.
Reactie of foto toevoegen
9,7
Roukens en van Gaalen Keukens
Dodewaard (Gelderland)
“Fantastisch” score uit 42 ervaringen
9,7
DB Keukens
6 vestigingen
“Fantastisch” score uit 1954 ervaringen
“Dank”
Door Jago van den Akker op dinsdag 6 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
De eerdere reviews deden ons wat huiveren, maar omdat Kvik als enige nog binnen 6 weken een keuken kon leveren, toch de sprong gewaagd. En we zijn heel blij dat we dat gedaan hebben! In de winkel werd goed meegedacht door Jasper die de suggestie gaf om de oven op de hoek te plaatsen en de kookplaat in het midden van 2 kastjes, zodat de lange keuken extra geaccentueerd werd. Zo'n flitsend ontwerp hadden we bij andere keukenbedrijven voor ons budget nog niet gezien. Ze hielden zich ook aan de (krappe) 6 weken: de levering was keurig op tijd en het montagebedrijf heeft alles heel netjes in 1 dag geplaatst. Overloopje van de Quooker lekte een beetje, werd diezelfde week nog even naar gekeken - fijn! Tel daar de superscherpe prijzen en het mooie design nog eens bij op, dan heb je het voor mij top gedaan. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet niet aan de verwachting”
Door arjan op maandag 27 aug 2018 '18 | vestiging Utrecht
We hebben nu 5 jaar een KVIK keuken en Badkamer. De Kwaliteit van de materialen laat te wensen. In de badkamer is al een zijpaneel vervangen, KVIK levert alleen een nieuw paneel, kosten voor de reparatie zijn voor de klant. Nu er opnieuw problemen met de keuken en badkamer zijn geeft KVIK niet thuis. Ik word er van beschuldigd de oorzaak van de problemen te zijn terwijl alles exact volgens de voorschriften van KVIK is gemonteerd. De eigenaar van KVIK Utrecht houd me al 4 maanden aan het lijntje en heeft nu aangegeven dat bepaalde zaken aan denemarken moet worden voorgelegd. Dit terwijl de site van KVIK wat betreft garantie kwaakhelder is, dit word niet nageleefd door KVIK Utrecht. Dus helaas voldoen kwaliteit en service niet aan de verwachting.
REACTIE VAN ARJAN
Via KVIK Nederland is er toch nog wat schot in de zaak gekomen. Het werkblad is gerepareerd en de defecte onderdelen heb ik geleverd gekregen. Bij het ophalen keurde de ondernemer in Utrecht me geen blik waardig, laat staan een excuus voor alle gedoe die hij veroorzaakte. Ik ben nu wel met tevreden maar heb wel twee keer moeten betalen voor montage terwijl ik niets kon doen aan de ondeugdelijke onderdelen. Dus als je kvik mooi vind, koop het bij een ondernemer met een goede recensie.
Reactie of foto toevoegen
“Geen haast met het afmaken van de keuken”
Door JH op dinsdag 27 sep 2016 '16 | vestiging Wateringen
- Slechte service KVIK (dingen beloven bij bestelling en vervolgens niet nakomen)
- Slechte communicatie over de status (elke keer na bellen wanneer de keuken afgemaakt wordt)
- Montagetijd heeft 3 maanden geduurd. Onderdeel vergeten te bestellen, beschadiging. 3 weken levertijd, maar na 3 maanden pas tijd om het te plaatsen.

Mooie keukens in showroom, vooraf is alles mogelijk. Nadat de keuken besteld is, is alles lastig om aan te passen. Veel loze beloftes gedaan, totaal geen haast met het afmaken van de keuken. Ik zou iedereen afraden om hier een keuken te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Denken echt mee”
Door M.E. Voogd op donderdag 30 aug 2018 '18 | vestiging Wateringen
Pieter Batist en zijn team van Kvik Wateringen zijn een echte aanrader als je een keuken nodig hebt. Eindelijk eens een keukenleverancier die niet alleen voor de hoogste marge gaat en niet probeert de klant een poot uit te draaien. Bij Pieter ging het anders, nadat ik eerst een ontwerp heb laten maken door een onafhankelijke designer heb ik deze voorgelegd aan Pieter. Hij heeft het ontwerp zo goed mogelijk nagebouwd met de fraaie Kvik meubels. Hij neemt echt de tijd, ook al kwam ik keer op keer terug ;-) Pieter denkt echt mee met mijn wensen. Hij is realistisch, erg gedreven en gaat voor een tevreden klant en een mooi resultaat. Gewoon een enthousiaste ondernemer met hart voor de zaak, net zoals de medewerkers die de keuken kwamen plaatsen. Een echt team! Eigenlijk is het uiteindelijke resultaat mooier dan het oorspronkelijke ontwerp geworden. Ook de nazorg was uitstekend. Ik heb ook wat foto's geplaatst op Facebook check deze maar even bij MarkEugeniuszVoogd
FOTO VAN M.E. VOOGD
Mooi resultaat
REACTIE VAN M.E. VOOGD
Bijkeuken
REACTIE VAN M.E. VOOGD
Garderobe
REACTIE VAN M.E. VOOGD
via de zijkant
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Mark Jonkman op zaterdag 20 okt 2018 '18 | vestiging Breda
Complete keuken gekocht en laten installeren. goede service en zeer vriendelijke verkopers en monteurs. Monteur aan huis erg professioneel en weet wat vakwerk is. Heel erg blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Molenaar op donderdag 27 jul 2017 '17 | vestiging Cruquius
Koop geen keuken bij kvik, na bestelling doen zij niets meer. Kunststof blad met lijmtangen, slechte onkundige keukeninstalllatie en Kvik weigert hier iets aan te doen,
Reactie of foto toevoegen
9,7
Keukenwereld XXL
Poortvliet (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 127 ervaringen
9,7
Keur Keukens
Haarlem (Noord-Holland)
“Fantastisch” score uit 286 ervaringen
“100 euro betalen voor tekening”
Door Marije Vennik op zaterdag 17 dec 2016 '16 | vestiging Cruquius
Niets besteld, mevrouw begon echter wel zonder overleg een plattegrond-tekening te maken...slordig en met de hand. Toen we er naderhand niet op ingingen moesten we E 100,-- voor de tekening betalen, dreigen met een invordering...onprofessioneel bedrijf met incompetente werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“KVIK Hoorn niet doen”
Door Constan op woensdag 23 jan 2013 '13
Wij hebben in 2011 een keuken gekocht bij KVIK ik was al bang voor alle keuken verhalen om een keuken te kopen maar dacht bij KVIK aan het juiste adres te zijn. De keuken heeft een waarde van 11.000 euro deze is in januari 2012 geplaatst. De keuken bestaat uit een keukenblad met kasten eronder en een apparaten wand met twee apothekers kasten. Nu meer dan een jaar later is de wand nog steeds niet correct gesteld ondanks vele pogingen en met als resultaat een mooie egale wand. De apothekers kasten sluiten slecht en de koelkast deur is al zo vaak gesteld dat KVIK het zelf ook niet meer weet. De koelkast deur hangt maar aan 2 scharnieren terwijl we informatief te horen hebben gekregen dat dit te weinig is voor een koelkast deur als deze door een keuken monteur. KVIK Hoorn doet zelf de suggestie om ons probleem aan te melden bij het CBW daar ze het zelf normaal vinden dat de wand zo geleverd wordt. Uiteraard ga ik dit probleem melden bij het CBW maar ik wil ook toekomstige klanten waarschuwen koop geen keuken bij KVIK keukens in dit geval Hoorn. Helaas KVIK Hoorn geen warme douche van ons ;-)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J Vd Bogart op woensdag 3 okt 2018 '18 | vestiging Breda
Zeer tevreden over deze winkel. Deskundig personeel dat behulpzaam is en meedenkt met je budget. Wij zijn dik tevreden en raden iedereen aan om zelf eens te gaan kijken bij Kvik. Fam. vd Bogart

Aanvulling ontvangen 3 oktober 2018: Alles is geleverd, gemonteerd en werkt prima wij zijn dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“5 maanden zonder aanrechtblad”
Door John op maandag 19 okt 2015 '15 | vestiging Utrecht
In mei zou keuken geplaatst worden. We werden gebeld dat aanrechtblad op zich zou laten wachten ivm fout. Op dag montage kwam er niemand opdagen. dag daarna wel en bleek 2 dagen nodig te hebben. Kvik Utrecht gemaild hoe dit mogelijk was en wanneer blad bezorgd zou worden. Graag alleen mailcontact want mondelinge afspraken werken niet. Nooit meer iets van hem gehoord!! Geen reactie op brieven, mails en zelfs rechtsbijstand reageerde hij niet op. Na jurdische in gebreke steling ed, wat weken extra duurde, uiteindelijk ander bedrijf benaderd wat ons verder hielp. Na finale afrekening krijgen we binnen 2 weken factuur, waarbij ze het gore lef hebben om gebruik te maken van wettelijke rente wanneer niet binnen 2 weken betaald wordt! We hebben 5 maanden zonder aanrechtblad gezeten, alles netjes afgewikkeld, NUL reactie en wel innen. Wat een klotebedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Hooymayers op woensdag 17 okt 2018 '18 | vestiging Breda
Wij hebben een complete keuken gekocht bij KVIK, nadat we 2 keer van plannen zijn veranderd en iedere keer werd er de tijd genomen om zaken aan te passen. Prima dus. Ook levering was zonder problemen en de montage ook. Dus wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN MARCEL BATENBURG
Beste familie Hooymayers, Dank voor het in ons gestelde vertrouwen en het mogen leveren van jullie Coole Kvik Keuken, tevens uiteraard dank voor deze mooie review. Voor nu en in de toekomst veel plezier van jullie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar afrader op montage”
Door Bert Ploeg op woensdag 16 mrt 2016 '16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
zeer goed aankoopadvies! Tijdens de montage was ik ziek, dus kon niets in de gaten houden. Veel rommel achtergelaten, al mijn nieuwe schilderwerk onder het houtstof omdat ze binnen gezaagd hebben, beschadigingen, lelijke plint, aanrechtblad niet afgekit, discussie over parkeerkosten en uiteindelijk niet gereageerd op het KVIK klantentevredenheid onderzoek, dat vind ik echt slecht als je aangeeft dat dingen niet ok zijn en je niet tevreden bent en dan nul reactie. Ik ga zelf niet klagen, het probleem ligt hier bij KVIK, zij verliezen klanten zo. Overigens vind ik de keuken en apparatuur mooi, maar toch een afrader op de montage, daar zakken ze door het ijs.
Reactie of foto toevoegen
9,7
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 41 ervaringen
9,7
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 41 ervaringen
“Absolute aanrader”
Door Juliette Wouters op dinsdag 1 mei 2018 '18 | vestiging Heerlen
Eind vorig jaar heb ik bij Kvik Heerlen de keuken Mano gekocht. Deze is recent, medio april, geplaatst. Ik ben zeer tevreden over het hele proces! Bjorn Knops van Kvik nam alle tijd om de voor mij perfecte keuken samen te stellen en om alle apparatuur uit te zoeken. Ook de plaatsing zelf, door een erg aardig en betrouwbaar iemand, is heel goed gegaan. Als alleenstaande en a-technische vrouw was ik erg huiverig voor de aankoop van een keuken plus alle technische zaken die geregeld moesten worden maar mede door de vakkundigheid van Bjorn is dit allemaal heel erg goed verlopen! Ik kan Kvik Heerlen absoluut aanraden!
FOTO VAN JULIETTE WOUTERS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Gabor op zaterdag 16 jan 2016 '16 | vestiging Leiderdorp
Bedroevend slechte ervaring met dit bedrijf. Over het algemeen zijn het aardige mensen maar er wordt onzettend slecht gecommniceerd. Ik heb mijn verwachtingsniveau drastisch bijgesteld en raad een ieder aan om zonder verwachting binnen te stappen. In ons geval is er een waslijst (aan fouten geproduceerd waaronder zelfs een aanrechtblad zonder spoelbak!? Fouten maken kan, maar vervolgens de klant aan zijn lot overlaten is echt om je voor te schamen. We hebben ons uiteindelijk tot het landelijk management moeten richten om nog wat onderdelen te kunnen krijgen. Het gevoel dat overblijft is dat dit bedrijf een mooie filosofie heeft, maar in ons geval niet weet hoe ze het daadwerkelijk moeten uitvoeren. Ik zal geen klant meer zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door H. Koning op maandag 11 dec 2017 '17 | vestiging Apeldoorn
Twee jaar geleden een Kvik keuken gekocht. Uitstekend geholpen en plaatsing verliep vlekkeloos. In sta dan ook te kijken van de minder goede recensies. De keuken is nog steeds perfect!
Reactie of foto toevoegen
“Droevig”
Door Houweling op dinsdag 12 mei 2015 '15 | vestiging Breda
Badkamermeubel gekocht. Een groot drama. Verkoop vlot, maar misschien ben ik dom, maar ik wist niet dat dit een idee bouwpakket was. Eerste teleurstelling bij bezorging. Daar ik de prijs in ieder geval niet naar en is mij op geen enkele manier gecommuniceerd. Levering zou zij na twee weken. Na ontzettend veel gevel en gezeur na twee maanden ontvangen. Geen excuses, geen tegemoetkoming alleen bijdehand antwoorden. Na twee maanden eindelijk spullen. Bij u levering heel veel incompleet, overcompleet en geen fatsoenlijke beschrijving. Ik kan een aardig kastje in elkaar zetten maar met zo een beschrijving. Nu na drie en een halve maand nog steeds niet alles binnen. je zou een keuken hebben gekocht......
Reactie of foto toevoegen
“Moeizaam”
Door Nathaly op donderdag 14 jul 2016 '16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
KVIK heeft nog nooit van het woord klantgerichtheid gehoord. Een moeizaam proces. Alleen de verkoop ging goed, maar eenmaal een handtekening gezet, waren ze een stuk minder vriendelijk. De keuken zelf is mooi, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden met resultaat”
Door Ron Mulder op vrijdag 2 mrt 2018 '18 | vestiging Wateringen
Het eerste kontakt met Kvik Wateringen was in 2016 toen wij bijna tot een bestelling waren overgegaan maar deze hebben moeten annuleren daar de aankoop van het nieuwe huis niet door ging. Daar deed men niet moeilijk over en ik liet weten terug te komen (Ja ja zullen ze gedacht hebben, dat horen wij vaker!). Een jaar later was het toch zover en vorig jaar september stond ik weer in de showroom in Wateringen bij Pieter Batist. Ik had heel wat keukenzaken achter de rug maar het aanbod, de stijl en de benadering van Kvik sprak mij toch het meeste aan. Samen met Pieter heb ik mijn droomkeuken gecreëerd en in die fase het randje van de Kvik mogelijkheden opgezocht. Wat is haalbaar en wat niet. Sparren met elkaar om het ultieme naar boven te halen en een droom te verwezenlijken. Wij zijn daar heel ver in gegaan en van de mogelijkheden die Kvik heeft (maar niet altijd direct in de showroom te zien is) het concept uitgebouwd tot in de slaapkamers toe. Uiteindelijk kwam er een vrachtwagen met 18 pallets aan materiaal en een installatieteam die wonderen verricht heeft. Daar niet alles op de tekentafel of op het computerscherm voorzien kan worden dient dit team uiterst flexibel te opereren bij de installatie. Dat is allemaal gelukt en heeft geresulteerd in een wondermooie keuken die zelfs bij mensen die er verstand van hebben respect afdwingt. Kvik, zo begrijp ik en ook afgaande op indrukken van andere kopers, is nog niet zo lang gevestigd in Nederland. Afgaande op de reactie heeft dat in het begin wellicht wat startproblemen gegeven. Met de ervaring die ik opgedaan heb i.c.m. de kwaliteit van het geleverde durf ik u Kvik voor 100 % te adviseren. Uiteindelijk telt alleen maar het resultaat en daar zijn wij dik tevreden mee!
FOTO VAN RON MULDER
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
9,6
Tieleman Keukens
Middelharnis (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 199 ervaringen
9,6
Pelma Keukens
Goes (Zeeland)
“Fantastisch” score uit 269 ervaringen
“Doe het niet”
Door Joost Michels op zaterdag 15 apr 2017 '17 | vestiging Son
Een totale deceptie. Een mooie KVIK-keuken gekocht, maar de installatie door KVIK was zo problematisch (montageploeg moest halve dag wachten op verlate levering vanuit de winkel, werd dus een spoedklus (resultaat: tal van menkementen en ontbrekende onderdelen) dat we een jaar bezig zijn geweest met het oplossen van problemen en vervangen van allerlei onderdelen. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. KVIK Nederland gaf uiteindelijk (na 7 (!!) bezoeken van monteurs) aan dat we eigenlijk een nieuwe keuken moesten hebben, maar dat kon niet. Nu hebben we een opgelapte keuken, met 499 euro korting. Als we niet akkoord gingen zou men de invorderingsprocedure inzetten.
Reactie of foto toevoegen
“Geholpen”
Door Pieter op maandag 2 nov 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Uitstekend geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Zelfs het doorgeven (een aantal keer) van kleine veranderingen was geen enkel probleem. De plaatsing van de keuken werd gedaan door een kundig persoon die alles heel netjes en goed heeft gedaan. Mijn advies is dat u rustig een bezoek aan kvik kunt doen wanneer u op zoek bent naar goede service en briljant mooie keukens
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met keuken”
Door Haan op zaterdag 23 jun 2018 '18 | vestiging Den Bosch
Ik heb medio 2015 hier een complete Mano-keuken gekocht, inclusief montage. Zowel de begeleiding, prijs-kwaliteitverhouding, montage en afhandeling was zeer prettig en goed. Niets dan lof voor Esther Roem (begeleidingtijdens het aankoopproces) en monteur Lambert die de keuken supernetjes heeft gemonteerd. Nu na 3 jaar in functie maakt de keuken me nog elke dag heel blij.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring met keukenkastjes”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 '17 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Kvik Utrecht is bijzonder slecht. Twee jaar ben ik bezig geweest met de aanschaf van enkele kleine keukenkastjes. Kvik had een keuken geplaatst in een appartement dat ik later kocht en we wilden graag enkel bijbehorende kastjes bestellen. Ik stuurde in eerste instantie een e-mail met het verzoek om informatie. Resultaat: geen enkele reactie. Toen toch maar de showroom bezocht. Dat ging goed en een afspraak gemaakt voor een bezoek thuis om de juiste samenstelling te bespreken. Daarna ging alles fout, tot de levering van kapotte kastjes na twee jaar toe. Geen enkele afspraak werd meer nagekomen. Ik heb Kvik Utrecht 35 keer gebeld maar nooit met een voldoende resultaat. Ik hoorde diverse keren dat ik teruggebeld zou worden en dat gebeurde dus nooit. Het was dat ik min of meer veroordeeld was tot Kvik, maar ik kan het iedereen afraden met Kvik Utrecht in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Kevin Vierhout op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers zochten wij een leverancier waar je niet al binnen 5 minuten onvoorstelbare kortingen krijgt. Want dan weet je dat je ondanks al die kortingen nog steeds te veel betaalt. Uiteindelijk kwamen wij terecht bij Kvik Cruquius. En hoewel er meerdere leveranciers waren met het concept van een vaste prijs, paste Kvik gewoon het beste bij ons budget en wensen. Bij Kvik Cruquius totaal geen opdringerige verkopers, geen droge cake of ondoorzichtige voorwaarden of een snelle handtekening. We kregen van Ron, de manager, alle ruimte om onze droomkeuken uit te zoeken. Ook werd er goed nagedacht over alle mogelijkheden. We hadden zelf al wat apparatuur, maar het was geen enkel probleem om die ook door hen te laten plaatsen. Zonder extra kosten! Zelfs toen de bestelling al geplaatst was, was er ruimte om zaken aan te passen. Waar zie je dat nog! Ook de aftersales, die liepen via Ruud, waren zeer naar wens. Wat wij als bijzonder prettig ervaarden was de bereikbaarheid. Zowel via de telefoon als via de mail. Een vertraging in de levering van het keukenblad (kon Kvik niets aan doen), werd zeer correct opgelost. Bedankt! Kvik heeft geen eigen installateurs hetgeen door sommigen als een nadeel wordt gezien. Dat nadeel zagen wij niet. Integendeel. De installateur, Jorg, kwam uit de buurt en was bijzonder kundig, werkte netjes en dacht goed mee. Eerlijk is eerlijk, door alle negatieve verhalen op Qasa waren wij wat huiverig voor Kvik. Gebleken is alleen dat de ene vestiging de andere niet is. Ja, ze heten allemaal Kvik die allemaal dezelfde keukens verkopen. Het zijn echter ook allemaal franchisers met een eigen aanpak en manier van bedrijfsvoering. En dat verschil zie je goed terug bij Kvik Cruquius. Een leverancier die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Oplossingsgericht, betrouwbaar en helder. Wij zullen Kvik Cruquius dan ook bij een ieder aanbevelen en geven de Kvik vestigingen met wat mindere recencies als tip mee: kom eens in Cruquius kijken. Dan zie je hoe het wel moet. Ron, Ruud , Jorg en overige medewerkers van Kvik Cruquius, enorm bedankt voor het verwezenlijken van onze droomkeuken en het achterlaten van een erg prettig gevoel over onze keuken. Ga zo door!
FOTO VAN KEVIN VIERHOUT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door J.D. op vrijdag 13 jan 2017 '17 | vestiging Breda
De verkoop ging vlot en soepel zonder opdringerige verkopers die een handtekening willen. Kan het dan toch anders? NEE, Helaas! Ook deze zaak kan onder de ordinaire keukenboeren worden geschaard.

In Juni 2016 een mano keuken gekocht. Na de keuken zelf opgehaald te hebben bleek een zichtpaneel op een ladekast aan de verkeerde kant te zitten. Kan gebeuren, echter de manier van oplossen is bij de beesten af. Het probleem kon niet ter plekke worden opgelost en ik moest de kast maar even terug brengen. Kortom weer even een busje huren om hun fout te herstellen. De kast is uiteindelijk na 9 weken bellen, bellen en nog eens een keer bellen opgehaald. Vervolgens hoorde ik niks meer en liep na veel bellen bij mij de emmer over.

Ik ben op een zaterdagochtend naar de winkel toegegaan om in een volle zaak te vragen hoe het nu na 10 weken met mijn ladekast stond. Volgens [medewerker] was dit erg ongepast van mij en had ik dit beter telefonisch kunnen afhandelen. Dat ik al 10 weken aan het bellen was om een ladekast te krijgen zoals ik hem besteld had deed volgens haar niet ter zaken. Bang om potentiële klanten kwijt te raken werd mij verteld dat Otto dezelfde ochtend hier nog op terug zou komen. En jawel Otto had een van zijn loonslaven erop uit gestuurd om mij gewoon netjes zoals het hoort een nieuwe kast te leveren met het zicht paneel aan de goede kant. Nu was het dus wel binnen een uur geregeld.

PS Ik plaats niet snel een review, maar voor deze partij wil ik mensen graag behoeden. Kvik Breda, nooit meer.
Reactie of foto toevoegen
9,6
Bakker Tegels & Badkamers
Vlaardingen (Zuid-Holland)
“Fantastisch” score uit 120 ervaringen
9,4
De Keukenmakery
Barneveld (Gelderland)
“Uitstekend” score uit 24 ervaringen
“Slordig”
Door Elsa op woensdag 26 jul 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Een slordig afgewerkte en scheef geplaatste keuken én een bedrijfsleider die niet de klant, maar zijn eigen portemonnee op één heeft staan. Monteur in kwestie was ook onze stucadoor, en Kvik schoof alle verantwoordelijkheid voor scheve plaatsing naar monteur en trok handen af van de oplossing. Monteur heeft nog zijn best gedaan, maar Kvik gaf aan schandalig slecht optreden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Luuk op vrijdag 16 feb 2018 '18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik Westerpoort brengt service tot een nieuw dieptepunt. Laten we eerst noemen dat de keukens prachtig zijn- maar daar blijft het dan ook echt bij. Zaken doen met Kvik van A tot Z ellende. Slechte communicatie (informatieverschaffing) en een bizarre telefoniste/planner. Normaal ben ik niet van zulke reviews schrijven, maar ik heb mij echt verbaasd hoe slecht alles geregeld is en hoe je behandeld wordt.

Alle punten op een rijtje
- Voor een eerste keuken kwamen we met foto's en tekeningen met alle huidige aansluitingen (gas, water).
- Het was midden december, aangegeven dat keuken eind januari er zou moeten staan. Dit was geen probleem. Keuken uitgezocht en dag erna direct bevestigd per mail.
- De 2 a 3 weken erop meerdere mails gestuurd voor een bevestiging, of aanbetaling- die maar werd uitgesteld.
- Na 3 weken de vraag of we een leidingschema wouden? Willen we dat? Geen idee? Dit was onze eerste keuken en hadden aangegeven waar de aansluitingen zaten. Blijkbaar zat alles 10-20cm verder dan de huidige situatie en zou er een vakman moeten komen (eventjes 1.000 euro verder). Hier is nooit wat over verteld of genoemd tijdens het gesprek en tekenen van de keuken.
- Alle vakmannen van Kvik waren al weken ingepland. X maakte duidelijk dat dit 'toch echt ons probleem was (volgens haar is bij deze Kvik het namelijk altijd het probleem en schuld van de klant)- en dat nu de keuken ergens midden februari gezet zou worden'. Dat zou 4 weken zonder keuken betekenen.
- Na langs te gaan, met meerdere keren te bellen en keer op keer afgewimpeld te worden door X, gewoon druk blijven zetten en is uiteindelijk toch een vakman geregeld.
- Complete keuken was onderhand al paar weken betaald, maar de inbouwkast deuren (600 euro) werd niet door het ING bouwdepot goedgekeurd, ze hadden een factuur nodig- niet een orderbevestiging. Volgens X gebeurd dat normaal wel, en ze had geen tijd om een factuur te maken. Als ze het niet binnen 24 uur het geld had, kon de deur niet meegeleverd worden (eerdere snelle betalingen en mails van ING was niet genoeg) Goed, 'regels zijn regels', geld geleend- en binnen 2 uur betaald. De afspraak was wel dat de factuur alsnog binnen 48 verstuurd zou worden, zodat we bouwdepot konden afronden voor einde van januari.
- Uiteraard, 48 uur later geen factuur. Weer gebeld. Factuur was ''nooit beloofd en dat moet de verkoop opmaken''. Ik geef aan dat als we deze niet binnen 48 uur binnen hebben, dat we ons bouwdepot niet in januari kunnen afronden en ons nieuwe bouwdepot een maand verlaat moet worden (om die kastdeuren). Waardoor de hele verbouwing een maand gaat lopen. X ''herhaalt zichzelf niet graag maar nogmaals dat moet verkoop dit doen en ze kan niks voor ons doen'. Ik stel voor dat ze die even kan bellen- dat wil ze niet. Dan loopt de hele verbouwing uit vanwege die factuur, dat kan toch niet? 'Dat zijn mijn woorden.'.
- Toen werd eindelijk de keuken geleverd, alleen volgens de jongens van levering miste dat kast. Ik bellen met Kvik. 'Neehoor de kast was echt meegeleverd, hoe kon ik dat zo zeker weten? - - - - Had ik alle dozen opengemaakt ofzo?'. Dat kon niet, kast moest er zijn. Toch zou ze wel even bellen met de jongens van levering en als er wat belangrijks was zou ze mij weer bellen. Nooit meer wat gehoord, maar de kast was er door een fout inderdaad niet, die is later in de middag alsnog bezorgd.
Keuken werd gezet; blijkbaar miste alsnog de profielen van de kast. Die is uiteindelijk een week later gemonteerd.
- Aangegeven dat die factuur er echt moet komen, en dat mijn partner dan nu wel naar de winkel komt om het te regelen. Dat moesten we dan maar doen. Nu is mijn vriend onder werktijd naar de Kvik winkel gegaan om te regelen dat we een factuur krijgen. Wat zo moeilijk was via de telefoon, was in de winkel in 10 minuutjes geregeld.

Dan heb ik als punten nog niet genoemd dat ze foutieve informatie opslaan, niet terug bellen, afspraken niet nakomen. Normaal alleen al genoeg redenen om ontevreden te zijn. De toon die de telefoniste constant aanslaat is echt bizar (was bijna komisch geweest als je geen hulp nodig had gehad). We zijn altijd netjes geweest, tot op de dag vandaag- maar echt, we zijn getest. Ze hebben wel het bloed onder onze nagels vandaan gehaald, heeft ons heel veel energie, tijd en stress bezorgd.

Conclusie: als je elders een mooie keuken vindt. Zeeeeker doen. Bestel je toch bij Kvik, dan moet je je afvragen of je het alle eventuele ellende waard vindt. Zoals je in de reviews leest, zijn wij gaan uitzondering.

Update: (ik had deze review al 2 weken geleden geschreven):
- Toen het bleek dat de kastdeuren alsnog niet compleet waren. Heb ik de winkel zelf gebeld en aangegeven is geen zin meer had om met X te communiceren. Dit werd erg goed opgepakt (door de eigenaar). Respectvol geluisterd, en volgens mij was hij ook oprecht geschrokken. Het is erg jammer dat iemand intern- die constant met de klant spreekt het zo verziekt voor een winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloze montage”
Door Iris op zondag 14 okt 2018 '18 | vestiging Utrecht
Wij zijn voor onze Mano keuken naar de vestiging in Utrecht gegaan en wij zijn er onzettend blij mee! Wij werden geholpen door Coen Boorsma en de keuken is geplaatst door Ronnie van Doorn (Van A tot Z Renovatie Restauratie). Er werd goed en eerlijk advies gegeven en zij waren altijd bereikbaar. De keuken werd netjes op tijd geleverd en de montage ging vlekkeloos. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden!
FOTO VAN IRIS
Mano keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede vestiging”
Door Esther den Uijl op woensdag 16 mei 2018 '18 | vestiging Woerden
Op zoek naar een keuken, we zijn in Woerden eerst langs verschillende showrooms geweest. Bij Kvik Woerden door Chris de keuken tekening laten ontwerpen. Hij dacht in alles mee en had goede adviezen. We hadden een tekening van onze droom keuken en de daarbij hoorde een prijs.. Maar we gaan niet voor de eerste de beste. Met onze tekening onder onze arm naar meerdere keuken zaken geweest. De prijs werd nergens lager. Daarom toch terug naar Kvik Woerden. Op internet had ik niet al te beste reviews gelezen, dit ook besproken met Chris. Kwik is een Franchises bedrijf daarom is niet elke Kvik met elkaar te vergelijken. Chris nam alle zorgen weg en wij kunnen niet anders zeggen dat hij zich aan zijn woord gehouden heeft! Het mee denken en ontwerpen was top! De levering en het plaatsen was top! Chris heeft ons op de hoogte gebracht dat bij het monteren van de carrousel er een lichte beschadiging was in het blad, maar dat daar een nieuwe voor besteld is. En ook nog een goede na servies of alles naar wens verlopen is top! Wij zijn heel blij met onze keuken en met de services van Kvik Woerden. Daarom kunnen wij zeggen koop gerust je keuken bij Kvik Woerden!
FOTO VAN ESTHER DEN UIJL
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Esther den Uijl
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door De Both op vrijdag 5 okt 2018 '18 | vestiging Breda
Een complete keuken, alles erop en eraan. Perfecte prijs, snelle levering. Vriendelijk personeel. Complimenten aan Marcel !
Reactie of foto toevoegen
“Halve leveringen”
Door Niels Sonnenschein op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Ze hebben hier goede verkooppraatjes, maar aan hun afspraak houden, vergeet dat maar. Leveringen worden maar half gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn om al het apparatuur te bestellen. Kookeiland goed meten met de onderkanten, blijkt al helemaal een uitdaging te zijn. Mijn advies is: ren snel voorbij deze vestiging. Kvik krijgt door deze vestiging een slechte naam.
Reactie of foto toevoegen
9,4
Keuken at Home
Numansdorp (Zuid-Holland)
“Uitstekend” score uit 70 ervaringen
9,4
Keukencentrum de Vries
Genemuiden (Overijssel)
“Uitstekend” score uit 52 ervaringen
“Ongelofelijk”
Door Patricia op donderdag 28 sep 2017 '17 | vestiging Rotterdam
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt na het zetten van een handtekening. We hebben een keuken gekocht in december, daar waren we heel erg content mee. Helaas werd de keuken niet eens uitgeleverd. Oeps werd er meermaals verteld. Geen levering op afgesproken tijden, verkeerd blad geleverd, monteur spreekt af, maar komt niet tot 3x toe. Niet terug gebeld/ Nu maanden later weer geen reactie en een keuken die onaf is. Overigens nooit geen excuses alleen diepe zuchten. Ongelofelijk dat dit nog in Nederland voorkomt!
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over kwaliteit”
Door Else Top op woensdag 21 mrt 2018 '18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvik in Westpoort Amsterdam. Mooie keuken, maar niet al te beste kwaliteit. Binnen een jaar was het aanrechtblad (kunststof beschadigd) en was een keukendeurtje schreef gaan zitten. Binnen twee jaar lekte de kraan. Waar we met name tegen aan lopen is de slechte service. Op verzoeken tot reparatie kregen we nauwelijks of met zeer veel vertraging een reactie en om er wordt geen speciale service geboden aan ons als klant. Voor de reparatie zelfs na zo'n korte tijd moeten we de hoofdprijs betalen. Zeer frustrerend. Mijn advies is, zoek een keukenbedrijf dat betere kwaliteit en betere service levert.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Breda op zondag 18 feb 2018 '18 | vestiging Breda
Keuken gekocht bij Kvik Breda. Ik zou zeker afraden om hier een keuken te kopen. Na de verkoop begint de 'ellende'. Er wordt fout op fout gestapeld en ze nemen niet serieus de tijd voor je om dingen op te lossen. Om een paar dingen op te noemen: installatieplan niet meegeleverd (hier nog 3 keer voor moeten nabellen (Kvik medewerkers luisteren niet en nemen niet de moeite om de gegevens erbij te pakken) tot uiteindelijk mijn installateurs er waren die me nog een keer zeiden dat ik echt nog een keer moet bellen, vervolgens doodleuk de mededeling krijgen: ohja, dat is inderdaad nog niet gebeurt, maar ik ga nu de komende 3 uur de afspraken in. Daarna gooit de medewerker ook vervolgens de hoorn erop). Bij het leveren van de keuken miste er een hoop materialen en zaten we ook nog met onderdelen die niet bij onze keuken hoorde (komen we nog wel ophalen...) Hier zelf voor moeten bellen (ging om onder andere een paneel van zo'n 60 cm x 260 cm). Daarna wachten op de nalevering van een kast, na 5 weken kwam er iemand langs (wij waren werken). Oh sorry, vergeten door te geven. Uhm de komende 5 weken zitten we weer vol ...
Bizar. En dan komen ze uiteindelijk de laatste kast installeren, missen ze alsnog een lade... Als je het prima vindt om onnodig lang te wachten op je keuken en te dealen met mensen die geen enkel luisterend en oplossend vermogen lijken te bezitten na het verkopen van een keuken, maar wel mooie keukens leveren, dan is Kvik Breda je keukenzaak. Anders zou ik even verder kijken.
REACTIE VAN MARCEL
Beste Kvik klant, Vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring hebt gehad met Kvik Breda. Per maart ben ik de eigenaar van deze coole keukenzaak met Deense design keukens. Wij hebben service per direct boven op onze prioriteiten lijst gezet en kunne stellen dat we inmiddels na maanden hard werken de organisatie en service op order hebben. Helaas zegt dat niets meer over de dienstverlening welke u heeft ervaren, wel wil ik benadrukken dat wij als Kvik Breda er alles aan doen om onze klant een blije Kvik ervaring te laten beleven. Daarom wil ik graag aanbieden om uw gehele keuken kostenpost na te laten zien door 1 van onze zeer deskundige servicemonteurs. Om zo mogelijk toekomstige issiues op voorhand op te lossen.
Wees zo vrij en maak een afspraak met mij via Breda@breda.kvik.nl
Reactie of foto toevoegen
“Aankooptraject nog in afwachting van levering”
Door Petra op woensdag 4 jan 2017 '17 | vestiging Utrecht
Een hele positieve ervaring bij KVIK Utrecht! Na een aanvankelijke miskoop bij de Mandenmakersgroep, waar ik gelukkig weer onderuit gekomen ben, bij KVIK terecht gekomen. Het was echt een verademing: geen agressieve verkoop, heldere prijsopbouw, eerlijk, er werd met heel veel geduld goed geluisterd en meegedacht. Ik was meteen al weg van het design van het type Mano. Bij meerdere keukenwinkels geweest maar niemand kon dit concept met doorlopend lijnenspel evenaren. Uiteindelijk is het gelukt om al mijn wensen in een ontwerp te gieten waarbij het praktische met het esthetische verenigd zijn. Jasper en Ron, heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Prima maar aftersales minder”
Door Leonard op zondag 4 nov 2018 '18 | vestiging Heerlen
Keuken bij Kvik Heerlen gekocht. Zeer tevreden: fijn personeel, goed materiaal en prima installatie. Nog een tip voor Kvik: Denk ook eens aan de aftersales. Na de plaatsing niets meer vernomen!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door Wanda Borkus op vrijdag 15 apr 2016 '16 | vestiging Utrecht
Onze ervaring met Kvik Utrecht en in het bijzonder met Coen Boorsma is echt heel goed. We hebben hier een keuken gekocht. Je wordt goed geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, je krijgt meteen een duidelijke offerte mee, geen poes pas. Er wordt snel teruggekomen op eventuele vragen. Er valt ook niets meer af te dingen, maar dat vonden wij juist heel prettig. Je hebt niet het idee dat je er nog de helft vanaf moet praten. Zeer snelle levertijd, binnen 6 weken.De keuken is geplaatst door Bouw Rob dit is het bouwbedrijf waar Kvik Utrecht mee samen werkt. Perfect, de heren die kwamen hebben echt verstand van zaken. Met 2 dagen zat de keuken erin en nu gaan we er van genieten. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Begin goed maar vervolg slecht”
Door Matthias de Graaf op vrijdag 17 feb 2017 '17 | vestiging Barendrecht
September 2016 hadden wij een keuken gekocht bij KVIK Barendrecht. Alles was mogelijk en ging super vlot. Aardige salesvrouw. Van de prijs kon niks af, maar ja dat zei zo. Vervolgens werd de keuken in November gemonteerd. Dit ging allemaal nog goed. Vervolgens ging de Combi heel de tijd aan en uit. Hiervoor monteur laten komen en toen deed die het weer. Vervolgens wederom kapot. Toen stuurde ze de productmaker (Zanussi) in dit geval. Die constateerde dat de monteur dit compleet verkeerd had aangesloten. Direct op het contact. Stekker had die eraf gehaald. Dit mocht absoluut niet. Monteur van KVIK deed erg laconiek en het viel allemaal wel mee. Ondertussen had mijn huis kunnen afbranden maar ja. Vervolgens kreeg ik de rekening. Na dreigen van een advocaat hebben ze de rekening betaald. Ik heb ze vriendelijk verzocht deze monteur nooit meer te sturen! Daarnaast heb ik een kras op een deurtje. Dit is inmiddels ruim 8 weken geleden, maar mijn deur is er nog steeds niet. De twee deuren van mijn koel/vries combinatie klemmen heel erg. Hierop zeggen ze ja dat is zo en u doet het er maar mee. Kortom begin is goed, maar zodra ze hun centen binnen hebben is het klaar. Ik koop hier nooit meer wat. Ik wacht nog een week en daarna ga ik mijn advocaat maar weer eens bellen, die deur zou ik krijgen linksom of rechtsom
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Pieter op zondag 4 feb 2018 '18 | vestiging Utrecht
Goed geholpen aan het einde van de verkoopdag door Coen. Dacht mee met onze wensen en was bereid ons te helpen. Keuken is geïnstalleerd door Ronnie waar we erg blij mee waren. Hij werkt nauwkeurig en gaf ons het gevoel het goed te willen doen zonder het af te raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Brekie brekie op zaterdag 25 feb 2017 '17 | vestiging Wateringen
Tot nu toe is het een erg goede ervaring. Mooie lichte showroom, duidelijk verhaal en vriendelijk, niet overdreven of opdringerig personeel. Er wordt goed/perfect mee gedacht met de keuken opstelling en alle opties/details/design. Eerste gesprek gehad, Senti keuken in een u-vorm. Binnenkort kan ik meer vertellen.

Aanvulling ontvangen op 25 oktober 2017: Ja we hebben gekocht, en zijn nu al 4 maanden erg gelukkig met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door E Slob op woensdag 28 dec 2016 '16 | vestiging Breda
Aankoop duidelijk, prijs goed. Maar dan komt de aftersales. Een keer de laden afstellen lukt nog wel, maar montage fouten corrigeren lukt niet. Plinten scheef afgezaagd, werkblad scheef gelegd. Wordt intern meegenomen, maar niet verholpen. Na 2 jaar valt een RVS paneel nog 30 kg van het kookeiland om, blijkt met dubbelzijdig plakband gemonteerd te zijn. In mijn ogen een montagefout, veel te zwakke verbinding. Men beroept zich op de 3 maanden montage garantie en doen het aanbod het dit keer beter te doen door het te kitten met doorberekenen van de kosten incl voorrijden. Mag je hun fouten nog een keer betalen. Nee voor service moet je niet bij Kvik Breda zijn
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop”
Door Ellen op zaterdag 19 dec 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
Eerste bezoek was prima. 2e in een ander filiaal waar we niet erg geïnteresseerd werden geholpen. Uiteindelijk naar het 1e filiaal terug gegaan en de bestelling geplaatst. Er was niets verteld over een levertijd van 4 wkn. Ophalen kon alleen op bepaalde dagen. Weekend was onmogelijk. Er was verteld een bouwpakket te ontvangen. Er is nooit verteld dat alles nog op maat gezaagd moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Punten werden snel opgelost”
Door Sandra Kraaijeveld op woensdag 19 jul 2017 '17 | vestiging Wateringen
Een super mooie keuken bij Kvik in wateringen gekocht. Er waren wat kleine dingetjes maar die werden heel snel opgelost. We zijn nu volop aan het genieten van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Dikke negen”
Door Bolander. C.H. op zondag 1 jan 2017 '17 | vestiging Utrecht
Keuken eerst op de computer uitgewerkt ( programma was heel makkelijk te gebruiken ) , daarna heel goed in de winkel geholpen , alle gemaakte afspraken zijn in zijn geheel na gekomen en de aflevering en montage was zonder problemen. Dis voor mij een dikke negen voor deze keuken leverancier.
Reactie of foto toevoegen
“Zoals ik het graag heb”
Door Robert op donderdag 9 mei 2013 '13 | vestiging Barendrecht
Graag maak ik melding van de uitstekende begeleiding die we van oriëntatie tot en met plaatsing hebben gekregen bij KVIK Barendrecht. Mijn oog viel in de showroom op een greeploos witte Mano keuken en kwam daarna niet meer uit m’n gedachten. De Mano blinkt echt uit in stoerheid en functioneel ontwerp. Daarbij vergeleken werden keukens van andere aanbieders een beetje truttig en poenig. We zijn prettig geholpen bij KVIK Barendrecht. Rotterdams. Duidelijk en transparant. Geen geslijm. Na diverse andere zaken bezocht te hebben, hadden we hier voor het eerst het idee dat de verkoopster geen rookgordijn probeerde op te trekken. De baas van KVIK is direct aanspreekbaar en hij wierp zich ook duidelijk op als eindverantwoordelijk voor het succesvol afronden van de koop, de voorbereidende werkzaamheden en de plaatsing. Alles is uiteindelijk door KVIK verzorgt. Na inventarisatie bij mij thuis hebben ze de voorbereidende werkzaamheden precies volgens begroting en planning afgerond. Tegenvallende kosten bij het verplaatsen van een radiator heeft KVIK voor zijn rekening genomen. Rob, de baas, is meerdere keren tijdens het proces polshoogte komen nemen en hij heeft uitstekende mensen op de klus gezet waar hij duidelijk de verantwoording voor nam. Prijsafspraken, planning en betalingsvoorwaarden waren redelijk, soepel en transparant. Zoals ik het graag heb.
Reactie of foto toevoegen
“verschrikkelijk”
Door L L op dinsdag 13 mei 2014 '14 | vestiging Heerlen
Wij hebben volgende problemen ondervonden
- Onze eerste keuze was niet binnen, waardoor wij telefonisch een andere kleur van keuken moesten beslissen
- Geen plannetjes bijgeleverd
- Scharnieren ontbraken
- Planken teveel
- Afmetingen van plannetjes die achteraf zijn meegegeven klopte niet
- Extra betaald voor werkblad te laten uitsnijden. Dit was niet gebeurd
- Werkmannen die werkblad zijn komen uitsnijden hebben het geplaatst. Waardoor er een hoek afging
- Werkman heeft achteraf naar werkblad komen kijken, was in 2 minuten terug buiten, want er kon niet aan gebeuren, moest nieuw werkblad besteld worden. Dit werd achteraf door de werkman ontkent.
- Door een eerste fout van de verkoopster moeten wij nu ineens het dubbele van het werkblad betalen.
- De afvoerbuis van de dampkap die meegeleverd was, was te kort. De nieuw opgehaalde scheurde gewoon in 2 bij de minste aanraking. Dan hebben we zelf een moeten bijkopen, zonder enige vorm van vergoeding
- Werkmannen hebben bedrading van kookplaat fout gedaan, waardoor vuur niet werkte. Wij hebben dan iemand van AEG laten komen, viel niet binnen garantie, factuur van €106 is het gevolg.
- Personeel heeft onze werkmensen uitgescholden voor onprofessioneel en zatlappen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Karen op dinsdag 27 dec 2016 '16 | vestiging Utrecht
We zijn zeer goed en geduldig geholpen vanaf eerste moment door Coen Boorsma. De installatie door Jacques Boekhout was okk kundig en plezierig. We zijn blij met de nieuwe keuken, die er mooi en kundig uitziet.
Reactie of foto toevoegen
“KVIK”
Door annette op maandag 4 mei 2015 '15 | vestiging Leiderdorp
In onze bijkeuken wilden we een simpel aanrechtblokje van 2 m lengte. Bij het eerste bezoek werd ik prima geholpen, de offerte leek heel schappelijk. Maar. Bij het tweede bezoek bleek de offerte geen montagekosten van de kastjes te bevatten, geen bezorgkosten, geen ophangsysteem van een plank. Wegens tijdsdruk toch gezwicht. Daarna baalde ik steeds meer. Het bezorgen moest ineens op zondagmiddag of om zes uur maandagochtend. Bij de montage bleek ineens dat ik apart voor een montagetekening had moeten betalen, hoorde het aansluiten van de kraan er niet bij, moest er perse een 6 cm brede paslat tussen rechte muur en kast waardoor het stopcontact heel stom uitkwam en er een vieze kier ontstond. Uiteindelijk heb ik een heel duur keukenblok dat er supergoedkoop uitziet.
Reactie of foto toevoegen
“Pas op voor de montage”
Door Edwin op maandag 11 feb 2013 '13 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een keuken besteld bij KVIK Barendrecht. In de winkel zijn we zeer vakkundig en soepel geholpen, helaas is de sfeer daarna zeer omgeslagen. Bij het plaatsen van de keuken kregen we een zeer onaardige monteur die werkelijk op geen enkele wijze in oplossingen wilde meedenken, maar alleen maar bezwaren opwierp. De keuken zou in 2 dagen gemonteerd worden. We zijn nu een week verder en de afvoer is nog steeds niet aangesloten, de wandkastjes zijn niet opgehangen, de afwerking is volstrekt niet aan begonnen etc. De monteur gaat ook om 13:00 uur naar huis en laat al zijn rotzooi, dozen, piepschuim etc gewoon achter. De franchisenemer is zeer onbehoorlijk en ook hij laat ons opeens zitten met de afwerking. Deze negatieve ervaring wilde ik zeker delen opdat men goed rekening houdt met het feit dat zo'n keuken ook nog afgemaakt en gemonteerd moet worden en het kopen van de keuken in een hele andere sfeer gaat dan de after sales en afwerking. Helaas onderstreept ook deze ervaring weer de enorme negatieve smaak die om keukenboeren hangen in nederland. De materialen en kastjes zijn overigens wel erg mooi.
Reactie of foto toevoegen
“Tot nog toe super!”
Door Youri op zondag 23 jun 2013 '13
Kvik Eindhoven: zeer prettig transparant in de omgang. Prijzen zijn helder. Bij Kvik is er altijd wel een bepaalde actie gaande. In ons geval werden wij tijdig geattendeerd ( wij zaten al in een ver aankoopstadium) betreffende een 'weg met de btw' actie. De verkoper had ook ons ook niet kunnen verwittigen en dan nog hadden wij waarschijnlijk alsnog de Mano aangeschaft. Vind dit dan ook erg klantgericht. Ook de kennis van keukens in algemeen is goed. Men geeft meerdere mogelijkheden zonder door te drammen op slechts 1 bepaald opstelling/type. Wat betreft ontwerp: smaken verschillen: maar dit is op en top Scandinavisch design. Tijdloos, stoer en degelijk! Ook de Extra formule is top: diepere kasten en lagere plint geeft meer opbergruimte! Ben je aan het overwegen: sla Kvik dan niet over!
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over service”
Door Jos op vrijdag 3 aug 2018 '18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvikk Amsterdam (westpoort). Het begon allemaal soepel en met goede service. Maar dat veranderde snel. Het verhaal is eigenlijk te lang om hier op te schrijven.. Waar het op neerkomt. Ze verkopen mooie keuken maar zodra je akkoord geeft om er één te kopen is de communicatie WAARDELOOS!! Er werd bijna niets gecommuniceerd. Ons contactpersoon reageerde vaker niet dan wel, kwam beloftes niet na en wij hingen constant zelf aan de telefoon omdat het niet liep zoals afgesproken. Als je dan een klant bent die vaker belt krijgen ze het ook door bij de winkel, de meiden die de telefoon opnamen werden op een gegeven moment gewoon onbeschoft en vaak konden ze niets doen dan alleen weer opnieuw een bericht achter laten bij diegene. Toen de keuken geplaatst werd is dit ook meerderemalen verkeerd gegaan waardoor het blad er niet op kon.. waardoor we weer weken zonder iets zaten en opnieuw niet werd gecommuniceerd waardoor we ook niet wisten, hoe verder! Weer opnieuw gebeld en gemaild met in de cc de manager.. daar kwam opeens wel snel een reactie op, maar één waar je weer weinig mee kon. De keukenmensen zijn paar keer hier geweest om dingen te installeren etc.. ze zijn een paar keer weg gegaan omdat het niet lukte of de juiste spullen niet hadden! En niets maar dan ook niets van een excuses of iets in die richting van Kvikk! Na maanden was onze keuken na veel bellen/mailen/aandringen af! Wij waren een klein beetje gewaarschuwd dat Kvikk niet de beste zou zijn... maar door deze ervaring kunnen wij dit wel stellen. Waardeloze service... en achteraf extra kosten, sta daar ook niet raar van te kijken. paar dagen voordat de keuken gebracht werd vroegen ze of wij twee parkeerplekken wilde reserveren bij de gemeente. Lukte dit niet dan werd er 400 extra gerekend. Voor een keuken van meer dan 13.000 euro.. En dit wordt even medegedeeld. Kosten nooit betaald! Maar mocht je twijfelen.. één tip! Doe het niet en zoek een andere keukenboer
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Badkamermeubel
1 / 13
Vestigingen KVIK
Website: www.kvik.nl
aAmersfoort , Amsterdamseweg 37D, 3812RP Amersfoort, tel 033 - 303 77 03
bAmsterdam (Boulevard Westpoort) (7 ervaringen), Roesiel 15, 1043 BL Amsterdam, tel 020 - 447 00 00
cAmsterdam (Villa Arena) (1 ervaring), Arena Boulevard 52, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 238 60 03
dApeldoorn (1 ervaring), Het Rietveld 22, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 360 18 49
eBarendrecht (4 ervaringen), Keukenboulevard Pesetastraat 34 A, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 483 32 60
fBreda (8 ervaringen), Kruisvoort 86, 4814 RZ Breda, tel 076 - 51 40 492
gCruquius (4 ervaringen), Spaarneweg 55, 2142 EP Cruquius, tel 023 - 547 95 63
hDen Bosch (2 ervaringen), Tinnegieterstraat 30, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 644 61 57
iDuiven (2 ervaringen), Cartograaf 10b, 6921 EZ Duiven, tel 026 - 311 21 65
jHeerlen (4 ervaringen), In de Cramer 102A, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 85
kLeiderdorp (7 ervaringen), Elisabethhof 6, 2353 EZ Leiderdorp, tel 071 - 54 20 975
lRotterdam (4 ervaringen), Watermanweg 19A, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 307 39 73
mSon (2 ervaringen), Ekkersrijt 4147 - 4149, 5692 DD Son
nUtrecht (12 ervaringen), Europalaan 95a, 3526 KP Utrecht, tel 030 - 289 71 00
oWateringen (7 ervaringen), De Lierseweg 12, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 62 64 53
pWoerden (1 ervaring), Botnische golf 5a, 3446 CN Woerden, tel 0348 - 74 81 48
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.