Feedback
6,9

KVIK

Score uit 156 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
19 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KVIK
Wij bieden keukens, badkamers en garderobes in Deens design voor een verrassend lage prijs.
Alternatieven voor KVIK
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,8 uit 544 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,8 uit 342 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 336 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,8 uit 169 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 62 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2173 ervaringen
• Keur Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 377 ervaringen
• Pelma Keukens
   
(Goes Zeeland) score 9,6 uit 292 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 156 ervaringen over KVIK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren92 ervaringen
4 sterren19 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster35 ervaringen

Per vestiging:
“Erg tevreden”
Door Kevin Vierhout op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers zochten wij een leverancier waar je niet al binnen 5 minuten onvoorstelbare kortingen krijgt. Want dan weet je dat je ondanks al die kortingen nog steeds te veel betaalt. Uiteindelijk kwamen wij terecht bij Kvik Cruquius. En hoewel er meerdere leveranciers waren met het concept van een vaste prijs, paste Kvik gewoon het beste bij ons budget en wensen. Bij Kvik Cruquius totaal geen opdringerige verkopers, geen droge cake of ondoorzichtige voorwaarden of een snelle handtekening. We kregen van Ron, de manager, alle ruimte om onze droomkeuken uit te zoeken. Ook werd er goed nagedacht over alle mogelijkheden. We hadden zelf al wat apparatuur, maar het was geen enkel probleem om die ook door hen te laten plaatsen. Zonder extra kosten! Zelfs toen de bestelling al geplaatst was, was er ruimte om zaken aan te passen. Waar zie je dat nog! Ook de aftersales, die liepen via Ruud, waren zeer naar wens. Wat wij als bijzonder prettig ervaarden was de bereikbaarheid. Zowel via de telefoon als via de mail. Een vertraging in de levering van het keukenblad (kon Kvik niets aan doen), werd zeer correct opgelost. Bedankt! Kvik heeft geen eigen installateurs hetgeen door sommigen als een nadeel wordt gezien. Dat nadeel zagen wij niet. Integendeel. De installateur, Jorg, kwam uit de buurt en was bijzonder kundig, werkte netjes en dacht goed mee. Eerlijk is eerlijk, door alle negatieve verhalen op Qasa waren wij wat huiverig voor Kvik. Gebleken is alleen dat de ene vestiging de andere niet is. Ja, ze heten allemaal Kvik die allemaal dezelfde keukens verkopen. Het zijn echter ook allemaal franchisers met een eigen aanpak en manier van bedrijfsvoering. En dat verschil zie je goed terug bij Kvik Cruquius. Een leverancier die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Oplossingsgericht, betrouwbaar en helder. Wij zullen Kvik Cruquius dan ook bij een ieder aanbevelen en geven de Kvik vestigingen met wat mindere recencies als tip mee: kom eens in Cruquius kijken. Dan zie je hoe het wel moet. Ron, Ruud , Jorg en overige medewerkers van Kvik Cruquius, enorm bedankt voor het verwezenlijken van onze droomkeuken en het achterlaten van een erg prettig gevoel over onze keuken. Ga zo door!
FOTO VAN KEVIN VIERHOUT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Karen op dinsdag 27 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
We zijn zeer goed en geduldig geholpen vanaf eerste moment door Coen Boorsma. De installatie door Jacques Boekhout was okk kundig en plezierig. We zijn blij met de nieuwe keuken, die er mooi en kundig uitziet.
Reactie of foto toevoegen
“Denk goed mee”
Door Vincent Balsters op maandag 16 sep 2019 19 | vestiging Den Bosch
De ruimte die wordt geboden om mee te denken met de klant in zijn wensen is maximaal ook al vraagt dit van KVIK toch meebewegen en afstemming!!! Ik heb de Corpus + apparatuur bij KVIK afgenomen, fronten bij Houtmerk Breda en de bladen bij StoneCenter Delft. Romy en Otto waren actief betrokken en dachten mee. Bas en Cor hebben de keuken gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Rene Steinbusch op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Heerlen
Kvik Heerlen en dan met name bedrijfsleider Bjorn Knops verdient een Diepe buiging en grote pluim van ons vanaf het eerste contact tot aan de eindcontrole die hij zelf kwam doen na plaatsing van de keuken door Nicky Kroese die dat zeer precies en met liefde voor zijn vak heeft gedaan. Geen gepush, afspraken nakomen, meedenken, een eerlijke prijs kortom alles klopt daar bij kvik Heerlen Maak je zelden mee chapeau
Reactie of foto toevoegen
“Moeizaam”
Door Nathaly op donderdag 14 jul 2016 16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
KVIK heeft nog nooit van het woord klantgerichtheid gehoord. Een moeizaam proces. Alleen de verkoop ging goed, maar eenmaal een handtekening gezet, waren ze een stuk minder vriendelijk. De keuken zelf is mooi, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keuken”
Door C. K. op vrijdag 14 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht. Onze adviseur/verkoper dhr. De Kruijff is een fijne en geduldige man die meedenkt met de koper. Hij kan out of the box denken, in oplossingen en hij let op de details die het verschil maken. Ook was hij goed bereikbaar. Wel zo prettig! De keuken is ook een fijne keuken waar ik nog iedere dag van geniet, nu 3 maanden later. Er is volgens afspraak geleverd. Deze vestiging is zeker een aanrader!
REACTIE VAN C. K.
Uitstekende service van Kvik
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring met keukenkastjes”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 17 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Kvik Utrecht is bijzonder slecht. Twee jaar ben ik bezig geweest met de aanschaf van enkele kleine keukenkastjes. Kvik had een keuken geplaatst in een appartement dat ik later kocht en we wilden graag enkel bijbehorende kastjes bestellen. Ik stuurde in eerste instantie een e-mail met het verzoek om informatie. Resultaat: geen enkele reactie. Toen toch maar de showroom bezocht. Dat ging goed en een afspraak gemaakt voor een bezoek thuis om de juiste samenstelling te bespreken. Daarna ging alles fout, tot de levering van kapotte kastjes na twee jaar toe. Geen enkele afspraak werd meer nagekomen. Ik heb Kvik Utrecht 35 keer gebeld maar nooit met een voldoende resultaat. Ik hoorde diverse keren dat ik teruggebeld zou worden en dat gebeurde dus nooit. Het was dat ik min of meer veroordeeld was tot Kvik, maar ik kan het iedereen afraden met Kvik Utrecht in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop”
Door Ellen op zaterdag 19 dec 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Eerste bezoek was prima. 2e in een ander filiaal waar we niet erg geïnteresseerd werden geholpen. Uiteindelijk naar het 1e filiaal terug gegaan en de bestelling geplaatst. Er was niets verteld over een levertijd van 4 wkn. Ophalen kon alleen op bepaalde dagen. Weekend was onmogelijk. Er was verteld een bouwpakket te ontvangen. Er is nooit verteld dat alles nog op maat gezaagd moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Garderobekasten”
Door Ad van Dijk op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Den Bosch
Het betreft 5 elementen garderobekasten met deuren in twee delen. Prijs op basis van zelf in elkaar zetten. Bij de aankoop vermeld dat de plint niet van toepassing was. Stond wel op de bon en bij tekenen er doorheen geglipt. Terug gebracht en geld terug gekregen. Bij twee kasten zaten verkeerde boven tussen en onderplaten, gebeld, kon de zelfde dag de goede ophalen. Bij een kast vijf foute scharnieren. Eigenlijk verkeerde inwendige lades waardoor de deur niet ver genoeg open kon. Opgelost met scharnieren die verder dan 90 graden open kunnen. Gebelden kon de scharnieren ophalen. Twee zicht zijplaten besteld daardoor twee zijpanelen van twee kasten vervielen. Dat is ongeveer twee maal 100 euro te veel betaald. Op reclameren kreeg ik het antwoord dat dit normaal was en logistiek nu eenmaal zo ging bij KVIK. Deze logistiek kwam de kwaliteit te goed volgens de eigenaar van KVIK Den Bosch. Ze gooide zelf maandelijks een container van dit soort kastdelen weg. Tis nu eenmaal zo geregeld bij KVIK. Deze Logistieke misser kost mij ongeveer 200 euro. De deuren van de kasten bestaan uit twee delen. Totaal 208 cm hoog. Deze deuren moeten gekoppeld worden. Handgrepen er bij besteld. De gekregen handgrepen zijn er in twee soorten. Wij kregen de soort waardoor ereen extra koppelstukje in de twee deuren geschroeft moet worden. Dat is drie mm dik en stoot tegen de sluitkant. Gaat daar beschadigen. Er bleken later (liet de magazijn medewerker zien toen ik de eerder genoemde scharnieren op ging halen) de zelfde handgrepen te zijn die tegelijk de twee deuren koppelen. Dat was de enige passende professionele oplossing. Niets over vertelt bij de verkoop. Reaktie van de eigenaar KVIK de Bosch. HET SYSTEEM levert deze (verkeerde) handgrepen automatisch. HET SYSTEEM zorg daardoor voor kwaliteit en lage prijzen. De goede handgrepen, die dus mooi afgewerkt koppelen, had ik zelf moeten bedenken bij de bestelling. Ook hier weer verwijzing naar mij als klant die het fout gedaan had en toch zelf de handtekening gezet had op het koopcontract. Wat ben ik toch een domme klant.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en betaalbaar”
Door Ida de Reus op woensdag 10 jul 2019 19 | vestiging Duiven
Onlangs is mijn keuken geplaatst en staat prachtig!! We zijn prettig te woord gestaan door Jan Krops...hij gaf goede adviezen en nam de tijd ervoor. Wat ik fijn vond dat hij geen opdringerige verkoper is...ook de monteur was vakkundig en prettig in omgang. Er is 1 dingetje waar ik niet tevreden mee was maar dit wordt opgelost. Vertrouw daar ook op. Ik kan iedereen Kvik aanraden.. kwaliteit en betaalbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Astrid op zondag 14 apr 2019 19 | vestiging Almere
Ik heb een keuken gekocht, incl voormontage en inbouw. Ik ben echt uitstekend geholpen. De levering was 100% correct, montage conform planning, alles werkt naar behoren en ziet er strak uit. Bij nader inzien wilden we nog een extra lade. Ook deze kleine nalevering verliep snel en correct - veel sneller dan ik gewend ben bij duitse keukens. Met name de openheid over de prijs geeft mij een goed gevoel. Personeel is zeer kundig en vooral zeer betrokken. Echte toppers!
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste Astrid, Hartelijk dank voor u positieve reactie. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe. En als we in de toekomst nog wat voor jullie kunnen betekenen staan we graag voor u klaar. Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met keuken”
Door Haan op zaterdag 23 jun 2018 18 | vestiging Den Bosch
Ik heb medio 2015 hier een complete Mano-keuken gekocht, inclusief montage. Zowel de begeleiding, prijs-kwaliteitverhouding, montage en afhandeling was zeer prettig en goed. Niets dan lof voor Esther Roem (begeleidingtijdens het aankoopproces) en monteur Lambert die de keuken supernetjes heeft gemonteerd. Nu na 3 jaar in functie maakt de keuken me nog elke dag heel blij.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Antoinette op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Nadat wij afgelopen winter zeer prettig en vakkundig geholpen zijn door Thijs in het filiaal in HHW hebben wij een keuken gekocht bij KVIK. Deze keuken is afgelopen week op vakkundige wijze geïnstalleerd. Wij hebben gekozen voor een 70 cm diep aanrechtblad die naadloos de hoek om gaat. De lades onder het aanrecht zijn ook 70 cm diep. Hierin kunnen wij veel spullen kwijt. Deze lades zijn zeer overzichtelijk. Wij zijn helemaal tevreden over de koop, de communicatie en aflevering en de installatie van de keuken.
FOTO VAN ANTOINETTE VISSER
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Jan van Hest op zaterdag 28 dec 2019 19 | vestiging Breda
Super tevreden over de service en hun klantvriendelijkheid! Tijdens het gesprek en tekenen van de keuken werd er goed meegedacht en werden er passende oplossingen geboden voor onze wensen. Wat ik erg fijn vond, was dat er geen gedwongen sfeer hing, wat we bij andere keukenzaken wel hadden. Ook de levering en plaatsing van de keuken waren volgens afspraak en verliepen vlot. Toen wij na een week toch nog extra toevoegingen wilden, was ook dit zo geregeld. Kortom, erg professioneel en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J Vd Bogart op woensdag 3 okt 2018 18 | vestiging Breda
Zeer tevreden over deze winkel. Deskundig personeel dat behulpzaam is en meedenkt met je budget. Wij zijn dik tevreden en raden iedereen aan om zelf eens te gaan kijken bij Kvik. Fam. vd Bogart

Aanvulling ontvangen 3 oktober 2018: Alles is geleverd, gemonteerd en werkt prima wij zijn dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door K. Schagen op vrijdag 29 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Recent is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn vanaf het begin tot het einde erg goed geholpen. Service is van hoog niveau. De medewerkers zijn erg behulpzaam en denken goed mee. Het resultaat is echt top. Echt een aanrader om hier je keuken aan te schaffen.
REACTIE VAN KVIK HEERHUGOWAARD THIJS KAPTEIN
Bedankt voor het vertrouwen en de mooie Reactie.
Het is een plaatje geworden.
Veel plezier met jullie mooie Kvik Keuken.
Groet Thijs Kaptein
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Bas op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Keuken gekocht met inbouwapparatuur. Verkoper Ron Souhoka weet waar hij het over heeft en heeft het hele proces (bestelling, aflevering, plaatsing en nazorg) keurig begeleid. Alles was klaar op het afgesproken tijdstip. Ook de installateurs verdienen een pluim. Met andere woorden, een aanrader om hier je keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim, pluim, pluim”
Door A. van Immerseel op dinsdag 12 jan 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Prettig ontvangst, degelijke uitleg, verstand van zaken, binnen budget denken, ook lastige onderdelen werden opgepakt en niet gaan voor snelle winst. Nazorg was uit de kunst, niet een keer maar alle keren, ... oplossingsgericht denken, ook waar het niet hun verantwoordelijkheid was. Kortom ... pluim, pluim, pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Geholpen”
Door Pieter op maandag 2 nov 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Uitstekend geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Zelfs het doorgeven (een aantal keer) van kleine veranderingen was geen enkel probleem. De plaatsing van de keuken werd gedaan door een kundig persoon die alles heel netjes en goed heeft gedaan. Mijn advies is dat u rustig een bezoek aan kvik kunt doen wanneer u op zoek bent naar goede service en briljant mooie keukens
Reactie of foto toevoegen
“Op tijd”
Door Koen op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Complete keuken gekocht. Op tijd geleverd, alle onduidelijkheden meteen weggenomen en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“verschrikkelijk”
Door L L op dinsdag 13 mei 2014 14 | vestiging Heerlen
Wij hebben volgende problemen ondervonden
- Onze eerste keuze was niet binnen, waardoor wij telefonisch een andere kleur van keuken moesten beslissen
- Geen plannetjes bijgeleverd
- Scharnieren ontbraken
- Planken teveel
- Afmetingen van plannetjes die achteraf zijn meegegeven klopte niet
- Extra betaald voor werkblad te laten uitsnijden. Dit was niet gebeurd
- Werkmannen die werkblad zijn komen uitsnijden hebben het geplaatst. Waardoor er een hoek afging
- Werkman heeft achteraf naar werkblad komen kijken, was in 2 minuten terug buiten, want er kon niet aan gebeuren, moest nieuw werkblad besteld worden. Dit werd achteraf door de werkman ontkent.
- Door een eerste fout van de verkoopster moeten wij nu ineens het dubbele van het werkblad betalen.
- De afvoerbuis van de dampkap die meegeleverd was, was te kort. De nieuw opgehaalde scheurde gewoon in 2 bij de minste aanraking. Dan hebben we zelf een moeten bijkopen, zonder enige vorm van vergoeding
- Werkmannen hebben bedrading van kookplaat fout gedaan, waardoor vuur niet werkte. Wij hebben dan iemand van AEG laten komen, viel niet binnen garantie, factuur van €106 is het gevolg.
- Personeel heeft onze werkmensen uitgescholden voor onprofessioneel en zatlappen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Odile op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een mooie keuken gekocht die helemaal naar onze zin is. Geen ervaring met gladde keuken verkopers,maar eerlijk en service gericht personeel. Niet zoals bij een andere keuken zaak "even naar achter lopen om wat van de prijs af te halen".maar gewoon de juiste prijs,met de juiste service.

Aanvulling ontvangen 11 februari 2020: De aankoop is gemonteerd en dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Transparante benadering”
Door M. Visser op zaterdag 10 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
Deze zomer heb ik een keuken gekocht bij Kvik Utrecht. Het zijn mooie keukens en de offerte is transparant. De service was goed. Ik kon altijd telefonisch overleggen en dan kreeg ik snel adequaat antwoord. Het glazen blad heb ik elders besteld en ook de afstemming daarover was prima. Bouw Bob heeft ook goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzetten goed geholpen”
Door Krop-Vleugels op dinsdag 22 dec 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Ontzettend goed geholpen door Ron Souhoka van Kvik Leiderdorp. Ron heeft veel ervaring, inzicht, geduld en is vakkundig. Omdat we een nieuwbouwwoning hebben gekocht was de eerste afspraak bij Ron al 2,5 jaar geleden en hebben we in de tussentijd ook dingen moeten aanpassen. Ron nam hier uitgebreid de tijd voor en kwam elke keer met waardevolle adviezen. Dankzij hem hebben we een prachtige keuken!
FOTO VAN KROP-VLEUGELS
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Jacques Hesselberg op dinsdag 13 okt 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Wij hadden een keuken gekocht bij kvik wat ons goed bevallen is, we waren geholpen door Ron Souhuka, ook over de nazorg want na 3 jaar hadden wij condens in het glas van de magnetron oven ook dit is gezien de corona tijd snel verholpen 1 telefoon Ron ook bij anderen collega's.

Aanvulling ontvangen 19 oktober 2020: Mijn ervaring met Kvik heel goed Ron Sauhuka hielp ons goed dus goede service snelle reactie
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Jago van den Akker op dinsdag 6 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
De eerdere reviews deden ons wat huiveren, maar omdat Kvik als enige nog binnen 6 weken een keuken kon leveren, toch de sprong gewaagd. En we zijn heel blij dat we dat gedaan hebben! In de winkel werd goed meegedacht door Jasper die de suggestie gaf om de oven op de hoek te plaatsen en de kookplaat in het midden van 2 kastjes, zodat de lange keuken extra geaccentueerd werd. Zo'n flitsend ontwerp hadden we bij andere keukenbedrijven voor ons budget nog niet gezien. Ze hielden zich ook aan de (krappe) 6 weken: de levering was keurig op tijd en het montagebedrijf heeft alles heel netjes in 1 dag geplaatst. Overloopje van de Quooker lekte een beetje, werd diezelfde week nog even naar gekeken - fijn! Tel daar de superscherpe prijzen en het mooie design nog eens bij op, dan heb je het voor mij top gedaan. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Fam. Kooijman op maandag 15 apr 2019 19 | vestiging Almere
Keuken gekocht.. Zijn goed geholpen men nam er de tijd voor... Wel zaten er wat foutjes in de bestelling..maar deze zijn weer hersteld. Ook klopte de rekening niet en heb deze zelf moeten laten aanpassen. Levering en montage op afgesproken dag.. keurig geregeld !! Top monteurs..!! Mijn advies..bij ontbreken van onderdelen ( in ons geval een filter voor de afzuigkap ) hou de klant op de hoogte ... Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer en mevrouw Kooijman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. En dank voor de feedback, we zullen dit meenemen voor de toekomst. We wensen jullie veel kookplezier met de nieuwe keuken. Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig”
Door Dennya op vrijdag 15 nov 2019 19 | vestiging Woerden
Een week geleden is de keuken geplaatst en helemaal naar onze verwachting! Wij hadden direct een "klik" met de prachtige keukens van KVIK (Prato) en zijn bijzonder goed ontvangen in Woerden (door Nienke). Het is jammer dan er negatieve recensies op internet staan over andere filialen. Wij hebben deze ervaring totaal niet. Kregen snel reactie bij vragen, denken goed mee en het inmeten, brengen en plaatsen van de keuken ging ook allemaal soepel! Vooral heel prettig dat je geen druk voelt om snel een keus te maken. Kortom, ga vooral eens langs voor een kennismaking met de KVIK keukens.
FOTO VAN DENNYA
Keuken met barkrukken
Reactie of foto toevoegen
“Absolute aanrader”
Door Juliette Wouters op dinsdag 1 mei 2018 18 | vestiging Heerlen
Eind vorig jaar heb ik bij Kvik Heerlen de keuken Mano gekocht. Deze is recent, medio april, geplaatst. Ik ben zeer tevreden over het hele proces! Bjorn Knops van Kvik nam alle tijd om de voor mij perfecte keuken samen te stellen en om alle apparatuur uit te zoeken. Ook de plaatsing zelf, door een erg aardig en betrouwbaar iemand, is heel goed gegaan. Als alleenstaande en a-technische vrouw was ik erg huiverig voor de aankoop van een keuken plus alle technische zaken die geregeld moesten worden maar mede door de vakkundigheid van Bjorn is dit allemaal heel erg goed verlopen! Ik kan Kvik Heerlen absoluut aanraden!
FOTO VAN JULIETTE WOUTERS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Alfred Jorritsma op vrijdag 14 jun 2019 19 | vestiging Wateringen
Keuken linea gekocht bij Pieter Batist filiaal Wateringen. Geweldig geholpen bij het intekenen en meedenken over de juiste opstelling. Op het werkbladen zat een minuscuul kleurverschil wat door de leverancier jetstone is verholpen dankzij melding van de monteur. Deze was Pietje precies heel vriendelijk en ter zake kundig. Super monteur Raymond. Verdere kleine zaken adequaat opgelost. Maaike (planning /opmeten) ook hartelijk dank voor het meedenken. Jetstone monteur merkte opdat onze keuken prachtig is en zo als showroom model gepresenteerd kon worden. Na afronding van alles ook nog een bloemetje ontvangen. Ik raad KVIK Keukens ten zeerste aan.
FOTO VAN ALFRED JORRITSMA
Linea keuken
+ Toon extra foto van Alfred Jorritsma
Reactie of foto toevoegen
“Slordig”
Door Elsa op woensdag 26 jul 2017 17 | vestiging Rotterdam
Een slordig afgewerkte en scheef geplaatste keuken én een bedrijfsleider die niet de klant, maar zijn eigen portemonnee op één heeft staan. Monteur in kwestie was ook onze stucadoor, en Kvik schoof alle verantwoordelijkheid voor scheve plaatsing naar monteur en trok handen af van de oplossing. Monteur heeft nog zijn best gedaan, maar Kvik gaf aan schandalig slecht optreden.
Reactie of foto toevoegen
“Geen verbeterpunten”
Door Bert van Aggelen op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Via internet kennisgemaakt met het design van KVIK keukens. In de showroom Den Bosch na een aantal gesprekken overgegaan tot aankoop. Voorzien van deskundig en vrijblijvend advies, geen verkooptrucjes. De installatie keurig op tijd, en alles netjes afgewerkt. Kundige en klantvriendelijke monteurs. Voor ons geen verbeterpunten, en erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Gabor op zaterdag 16 jan 2016 16 | vestiging Leiderdorp
Bedroevend slechte ervaring met dit bedrijf. Over het algemeen zijn het aardige mensen maar er wordt onzettend slecht gecommniceerd. Ik heb mijn verwachtingsniveau drastisch bijgesteld en raad een ieder aan om zonder verwachting binnen te stappen. In ons geval is er een waslijst (aan fouten geproduceerd waaronder zelfs een aanrechtblad zonder spoelbak!? Fouten maken kan, maar vervolgens de klant aan zijn lot overlaten is echt om je voor te schamen. We hebben ons uiteindelijk tot het landelijk management moeten richten om nog wat onderdelen te kunnen krijgen. Het gevoel dat overblijft is dat dit bedrijf een mooie filosofie heeft, maar in ons geval niet weet hoe ze het daadwerkelijk moeten uitvoeren. Ik zal geen klant meer zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Brekie brekie op zaterdag 25 feb 2017 17 | vestiging Wateringen
Tot nu toe is het een erg goede ervaring. Mooie lichte showroom, duidelijk verhaal en vriendelijk, niet overdreven of opdringerig personeel. Er wordt goed/perfect mee gedacht met de keuken opstelling en alle opties/details/design. Eerste gesprek gehad, Senti keuken in een u-vorm. Binnenkort kan ik meer vertellen.

Aanvulling ontvangen op 25 oktober 2017: Ja we hebben gekocht, en zijn nu al 4 maanden erg gelukkig met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door richard op dinsdag 4 okt 2016 16 | vestiging Duiven
Recent een keuken geplaatst door kvik duiven. uitstekend bevallen! in de winkel snel en duidelijk geholpen. Op de dag van de plaatsing zelfs nog een verandering aangegeven was geen enkel probleem. Dus ik raad het aan iedereen aan! super keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ongelofelijk”
Door Patricia op donderdag 28 sep 2017 17 | vestiging Rotterdam
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt na het zetten van een handtekening. We hebben een keuken gekocht in december, daar waren we heel erg content mee. Helaas werd de keuken niet eens uitgeleverd. Oeps werd er meermaals verteld. Geen levering op afgesproken tijden, verkeerd blad geleverd, monteur spreekt af, maar komt niet tot 3x toe. Niet terug gebeld/ Nu maanden later weer geen reactie en een keuken die onaf is. Overigens nooit geen excuses alleen diepe zuchten. Ongelofelijk dat dit nog in Nederland voorkomt!
Reactie of foto toevoegen
“Traag”
Door Anna op woensdag 11 apr 2018 18 | vestiging Leiderdorp
Als je een mega slechte service wilt en gladde verkopers zoekt, ben je bij KVIK aan de juiste adres! Kopen van een keuken ging super makkelijk maar alles wat er na komt ging mega slecht, traag en moeilijk. Zelf bij het geven van feedback ben ik totaal niet series genomen. Best zuur als het om je eerste eigen keuken gaat in je nieuwe huis. Ik kan 5 pagina's typen met wat er allemaal mis gegaan is maar heb je zin in hoofdpijn en stress bestel je keuken bij KVIK!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door H. Koning op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Twee jaar geleden een Kvik keuken gekocht. Uitstekend geholpen en plaatsing verliep vlekkeloos. In sta dan ook te kijken van de minder goede recensies. De keuken is nog steeds perfect!
Reactie of foto toevoegen
“Levertijd”
Door C de Wit op zaterdag 10 okt 2015 15 | vestiging Wateringen
Mooie keukens,levertijd (in tegenstelling tot wat men belooft) bedroevend lang. Moeizame communicatie met de vestiging waarbij steeds doorverwezen naar de leverancier zonder zelf met oplossingen te komen. Weinig klantgerichtheid, geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Boos”
Door Jan op dinsdag 29 okt 2019 19 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
5 maanden geleden bij kvik villa arena Amsterdam een keukenbar, bestaande uit 2 houten delen, besteld en aanbetaald. 2 Weken na de bestelling worden we gebeld wat eigenlijk de bedoeling is van onze order. Er was dus niets besteld. De verkoper beloofde ons direct de bestelling te plaatsen en het zou ca 4 weken duren voor levering. Na 4weken gebeld en dezelfde verkoper vertelde dat het blad in een verkeerde maat was geleverd en hij ging meteen een nieuwe bestellen. Weer 4 weken later gebeld naar een andere verkoper en wat blijkt, de eerste verkoper had het helebestelverhaal verzonnen en dus was er niets besteld.Deze verkoper beloofde dat het nu echt goed ging komen en weer werdt er een bestelling geplaatst. Na enige tijd wordt er gebeld dat de keukenbar binnen is en de monteur volgens afspraak het blad komt monteren en plaatsen. Op de afgesproken dag komt er niemand opdagen en wij bellen met kvik. De monteur is onbereikbaar en het blad ligt nog onbehandeld in het magazijn. Kortom, we zijn 5 maanden verder en nog steeds geen keukenbar. Zo boos en verdrietig de bestelling maar geannuleerd en voor ons nooit meer KVIK!!
REACTIE VAN JAN
Vandaag van KVIK een dinerbon ontvangen met excuses ter compensatie voor de vervelende ervaring. Dit verzacht de pijn enigszins.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Willem Sonneveld op vrijdag 30 aug 2019 19 | vestiging Barendrecht
We hebben een XXL keuken gekocht bij Kvik in Barendrecht en zijn zeer blij met de extra diepte en hoogte. Van eerste orientatie tot uiteindelijke montage is alles goed verlopen. De communicatie met keukenadviseur Hans den Ouden was prettig en helder. Ik zou zeker aanraden om een kijkje te nemen bij Kvik!
Reactie of foto toevoegen
“Begin goed maar vervolg slecht”
Door Matthias de Graaf op vrijdag 17 feb 2017 17 | vestiging Barendrecht
September 2016 hadden wij een keuken gekocht bij KVIK Barendrecht. Alles was mogelijk en ging super vlot. Aardige salesvrouw. Van de prijs kon niks af, maar ja dat zei zo. Vervolgens werd de keuken in November gemonteerd. Dit ging allemaal nog goed. Vervolgens ging de Combi heel de tijd aan en uit. Hiervoor monteur laten komen en toen deed die het weer. Vervolgens wederom kapot. Toen stuurde ze de productmaker (Zanussi) in dit geval. Die constateerde dat de monteur dit compleet verkeerd had aangesloten. Direct op het contact. Stekker had die eraf gehaald. Dit mocht absoluut niet. Monteur van KVIK deed erg laconiek en het viel allemaal wel mee. Ondertussen had mijn huis kunnen afbranden maar ja. Vervolgens kreeg ik de rekening. Na dreigen van een advocaat hebben ze de rekening betaald. Ik heb ze vriendelijk verzocht deze monteur nooit meer te sturen! Daarnaast heb ik een kras op een deurtje. Dit is inmiddels ruim 8 weken geleden, maar mijn deur is er nog steeds niet. De twee deuren van mijn koel/vries combinatie klemmen heel erg. Hierop zeggen ze ja dat is zo en u doet het er maar mee. Kortom begin is goed, maar zodra ze hun centen binnen hebben is het klaar. Ik koop hier nooit meer wat. Ik wacht nog een week en daarna ga ik mijn advocaat maar weer eens bellen, die deur zou ik krijgen linksom of rechtsom
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Menno op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Kvik Heerhugowaard. Uiterst vriendelijk en zeer vakkundig geholpen door Mark Singer. Hij heeft verstand van zaken maar ook zeker oog voor de kleinste details en daardoor ons goed kunnen adviseren, hebben in overleg met hem een keuken ontworpen welke voldoet aan onze wensen. Tijdens de gesprekken nam hij ruim de tijd. Hebben gekozen voor het leveren van de keuken in platte dozen en zelf monteren. Lex Kaptein heeft tijdens het leveren van de keuken ruim de tijd genomen om extra instructie te geven en alle gebruiksaanwijzingen te delen, een deurtje met transportschade is keurig gemeld en binnen twee weken vervangen. Prima bedrijf waar je goed, snel en zeker vakkundig word geholpen. Ik ben ontzettend tevreden over de service en de aftersales en daardoor volgens mij een echte aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe keuken. Menno.
FOTO VAN MENNO
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Rembrandt Brandjes op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Eind 2019 keuken gekocht bij KVIK Leiderdorp voor ons woonhuis in Voorschoten. Ron Souhoka heeft ons op een vriendelijke en deskundige manier geadviseerd bij het ontwerpen en configureren van de keuken. Ron heeft veel geduld en dwingt je niet tot een overhaaste beslissing. De keuken is rond de kerstdagen geïnstalleerd door de deskundige mannen van Christcfccr en in Januari 2020 is als kers op de taart het werkblad van composiet door Jetstone geplaatst. De keuken is prachtig en praktisch geheel naar onze verwachting een goed resultaat! We genieten er iedere dag van en hopen er nog vele jaren van te genieten. Bedankt KVIK Leiderdorp en in het bijzonder Ron Souhoka!
FOTO VAN REMBRANDT BRANDJES
Witte keuken met greeplijsten
Reactie of foto toevoegen
“Tijdloos”
Door Tanja & Rafael op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
We zijn super blij met onze nieuwe KVIK keuken. Zeer vriendelijke service. Duidelijke communicatie en reageren snel. Tijdloos design. Zeker 'n aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“100 euro betalen voor tekening”
Door Marije Vennik op zaterdag 17 dec 2016 16 | vestiging Cruquius
Niets besteld, mevrouw begon echter wel zonder overleg een plattegrond-tekening te maken...slordig en met de hand. Toen we er naderhand niet op ingingen moesten we E 100,-- voor de tekening betalen, dreigen met een invordering...onprofessioneel bedrijf met incompetente werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door E Slob op woensdag 28 dec 2016 16 | vestiging Breda
Aankoop duidelijk, prijs goed. Maar dan komt de aftersales. Een keer de laden afstellen lukt nog wel, maar montage fouten corrigeren lukt niet. Plinten scheef afgezaagd, werkblad scheef gelegd. Wordt intern meegenomen, maar niet verholpen. Na 2 jaar valt een RVS paneel nog 30 kg van het kookeiland om, blijkt met dubbelzijdig plakband gemonteerd te zijn. In mijn ogen een montagefout, veel te zwakke verbinding. Men beroept zich op de 3 maanden montage garantie en doen het aanbod het dit keer beter te doen door het te kitten met doorberekenen van de kosten incl voorrijden. Mag je hun fouten nog een keer betalen. Nee voor service moet je niet bij Kvik Breda zijn
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden over de service”
Door Vincent de Wit op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Op aanraden van mijn nichtje zijn wij enige tijd in het bezit van een super mooie KVIK keuken. Nu hadden wij een service-vraag via Ron uitgezet i.v.m. een van de lades niet helemaal meer lekker liep. Gisteren nam Ronald Viele telefonisch contact met mij op of ik morgen ochtend vroeg tijd had om de deur open te doen i.v.m hij toch in de buurt was. Het euvel had hij vanochtend snel verholpen en stelde voor om de rest ook meteen even na te lopen. Deze service is echt meedenken met de klant en ben dan ook meer dan tevreden. Deze vestiging ( Leiden / Leiderdorp ) van KVIK is een echt aanrader dus. Niet alleen verkopen, maar ook perfecte nazorg / service. :-)
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Else op maandag 14 dec 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Na vele keukenbedrijven in de omgeving bezocht te hebben kwam ik via vrienden bij Kvik Leiderdorp en toevallig bij Ron terecht. Uitstekende service en vakmanschap. Is zelfs een paar maal bij mij thuis geweest om te kijken hoe de plaatsing verliep (woont om de hoek, vandaar). Dit geeft zijn betrokkenheid bij de klant weer! Er werd alle tijd genomen om een keukenplan te maken, zaken tussendoor te wijzigen en de plaatsing werd exact op tijd uitgevoerd door zeer vriendelijke en kundige monteurs. Via mails goed op de hoogte gehouden hoe de plaatsing zou verlopen. Helaas was er een probleem met de levering van de vaatwasser. Echter... ik heb er een luxere aan overgehouden! Klasse dus. Ook monteur Kelvin krijgt een dikke 10. Kundig en klantgericht! Kortom ik ben heel tevreden met mijn mooie keuken met de nieuwste apparatuur van Siemens voor een schappelijke prijs.
FOTO VAN ELSE
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Charles Bongaerts op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Den Bosch
Al jaren was ik bezig om een keuken te vinden die past bij de uitstraling van onze woonruimte. Bij geen enkele leverancier had ik het gevoel; die begrijpen mij en daar wil ik zaken mee doen. Bij KVIK was het eigenlijk direct raak. Goede luisteraars met veel geduld, praktische oplossingen maar vooral duidelijkheid over mogelijkheden en prijs. Zeker een aanrader als je een serieuze partner zoekt die ook nog eens heel verrassend kan zijn
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over kwaliteit”
Door Else Top op woensdag 21 mrt 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvik in Westpoort Amsterdam. Mooie keuken, maar niet al te beste kwaliteit. Binnen een jaar was het aanrechtblad (kunststof beschadigd) en was een keukendeurtje schreef gaan zitten. Binnen twee jaar lekte de kraan. Waar we met name tegen aan lopen is de slechte service. Op verzoeken tot reparatie kregen we nauwelijks of met zeer veel vertraging een reactie en om er wordt geen speciale service geboden aan ons als klant. Voor de reparatie zelfs na zo'n korte tijd moeten we de hoofdprijs betalen. Zeer frustrerend. Mijn advies is, zoek een keukenbedrijf dat betere kwaliteit en betere service levert.
Reactie of foto toevoegen
“Heel vaak terugkomen”
Door Paul op dinsdag 5 jan 2021 21 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Slechte communicatie met verschillende personen bij kvik. Men komt hun afspraken niet na en daarna moet je zelf hen weer contacteren voor een nieuwe afspraak. Kvik kwam opeens na de eerste inmeting een tweede inmeting moet komen van 700 euro voor het blad. Hier was nog nooit over gesproken en stond niet op de offerte. Nu weken na de plaatsing moet nog altijd een deur worden geplaatst. Maar de plaatsing was ook een ramp. Kvik heeft 6 keer moeten terugkomen om de keuken te plaatsen. 6 keer moesten monteurs terugkomen omdat ze niet het juiste gereedschap bij zich hadden omdat kvik ze verkeerd had ingelicht over de werkzaamheden die moesten plaatsvinden.
Reactie of foto toevoegen
“Loslatend werkblad”
Door Rob op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij hebben een keuken bij KVIK den Bosch gekocht. Op zich vriendelijk geholpen. Keuken werd opgeleverd volgens planning. Er waren een paar dingen niet meegeleverd, die werden na een paar weken wel geleverd. Na de week van montage was er een kleine schade aan de onderkant van het werkblad. Dit kwam doordat de deur van de vaatwasser niet goed was gemonteerd, stoom ontsnapte en een stukje van de onderkant los ging zitten. Na vele moeizame gesprekken kwam uiteindelijk een monteur die het probleem verhielp (dachten wij). Nu 4 jaar na aankoop, is een groot deel van de onderkant van het werkblad aan het loslaten. De bovenkant van het werkblad links van de kraan is lichter als de rest. We hebben het werkblad volgens de instructies die we van KVIK behandeld. De deuren rondom de vaatwasser zijn beschadigd. We hebben een beroep gedaan op de garantie voorwaarden: 5 jaar op een werkblad, en nog langer garantie op deurtjes. Filiaalhouder van KVIK Den Bosch zegt dat er geen garantie is. Wanneer ik hem wijs op de garantievoorwaarden op de site van KVIK zegt hij dat hij geen garantie kan geven omdat dat nu door KVIK zelf wel of niet wordt gegeven. Er ontstaat een mailwisseling, op een gegeven moment reageert de filiaalmanager niet meer. Op advies van de consumentenbond stel ik hem in gebreke. Hij reageert dat er geen garantie op de keuken is en reageert niet op mijn opmerking dat een keuken langer dan 4 jaar zou moeten meegaan. Ik zou hier geen keuken kopen. Ik ga, met hulp van de consumentenbond, een zaak aanspannen.
Reactie of foto toevoegen
“Halve leveringen”
Door Niels Sonnenschein op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Ze hebben hier goede verkooppraatjes, maar aan hun afspraak houden, vergeet dat maar. Leveringen worden maar half gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn om al het apparatuur te bestellen. Kookeiland goed meten met de onderkanten, blijkt al helemaal een uitdaging te zijn. Mijn advies is: ren snel voorbij deze vestiging. Kvik krijgt door deze vestiging een slechte naam.
Reactie of foto toevoegen
“Blijf weg”
Door Chris Rotterdam op zondag 10 mei 2020 20 | vestiging Barendrecht
************** TERRIBLE!!! KEEP AWAY!!! *********************
It started well, as with any sale. Then problems began...
1. Their installer apparently did not have all the materials for the piping of the sink so he used whatever he had and then I had to bring a professional plummer to fix it.
2. The tap we ordered was broken, they put a replacement, and now, 3 months after the installation of the kitchen, all they say about when when our tap is coming is "I do not know"
3. Our sink is double but the second sifon was not installed so we have a hole there. We cannot use it and we need to clean it all the time.
4. They arranged someone to come to fix these issues but he never came.
5. They sent another technician 2 weeks after, and they never gave him any tap or sifon. They just sent him to our house to bring 2 shelves that we ordered in the meantime.
And the overall quality does not justify the price. Keep away for your own piece of mind.
FOTO VAN CHRIS ROTTERDAM
+ Toon extra foto van Chris Rotterdam
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door WMVDB op zondag 3 mrt 2019 19 | vestiging Breda
Prima geholpen bij de aanschaf, levering volgens afspraak en nette plaatsing van een keuken in mijn volgende huis. Goede pre- en aftersales. Na aankoop goed op de hoogte gehouden. Er waren een paar losse eindjes na plaatsing maar die zijn uitstekend opgelost, en daar gaat het uiteindelijk om.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met onze keuken”
Door Raymond en Maaike op zondag 8 nov 2020 20 | vestiging Wateringen
Na ruim oriënteren hebben we een goed gesprek gehad bij Pieter in Wateringen. Toen we ons besluit hadden genomen voor een Kvik keuken te gaan bleek hij gestopt te zijn als bedrijfsleider. Jerry heeft ons daarna met veel enthousiasme verder geholpen. Ruim drie maanden vantevoren de plaatsing gepland zodat Fred en Midas onze keuken konden plaatsen. De koelkast bleek niet leverbaar, waar een vergelijkbare upgrade voor is gedaan wat goed is opgelost. Zonder dat ik moeilijk hoefde te doen, drie weken wachten op een koelkast vonden ze zelf ook niet kunnen. Het kwam overigens door Corona dat apparaten slechter leverbaar zijn.
De levering en plaatsing is naar tevredenheid gegaan, er waren enkele kleine restpunten die naar tevredenheid zijn opgelost. Het blad van composiet is via Kvik geplaatst door Jetstone. Superstrak gemaakt, complimenten! Wij zijn blij me onze nieuwe keuken! Ik kan Kvik Wateringen zeker aanbevelen!
FOTO VAN RAYMOND EN MAAIKE
Keuken met zwart blad
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Mark Jonkman op zaterdag 20 okt 2018 18 | vestiging Breda
Complete keuken gekocht en laten installeren. goede service en zeer vriendelijke verkopers en monteurs. Monteur aan huis erg professioneel en weet wat vakwerk is. Heel erg blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fienke op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Leiderdorp
Bij KVIK-Leiderdorp keuken Tinta aangeschaft met een mooi aanrechtblad van Jetstone. Erg tevreden over advies en het meedenken door Ron, afleveren en montage door Donny en Peter, inmeten, installatie en puntjes-op-de-i door Ronald, het prettige contact met winkel en medewerkers en vooral het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Perfect opgeleverd”
Door Maarten op maandag 2 mrt 2020 20 | vestiging Den Bosch
Als je gaat voor het goedkoopste zit je hier niet goed. Ga je voor kwaliteit wel. De offerte had iets scherper gekund. Daar staat tegenover dat de montage perfect is en beide dingen wist ik tevoren. Ze leveren echt vakwerk en ieder probleem in het werk wordt verholpen. Tegenover een iets ruimere offerte staat dan ook dat ze niet moeilijk doen als er nog wat nodig is en je een perfecte keuken krijgt. Dat is een keuze en die maak ik graag. Dit is de derde keuken die ik hier heb gekocht. Perfect opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeuken”
Door Godelieve van Gorkum op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
Heel goed geadviseerd door Welmoet. Ze geeft voor ons een mooi ontwerp gemaakt voor een speciale bijkeuken met inbouw wasmachine en droger. We zijn heel blij met het mooie resultaat.
FOTO VAN GODELIEVE VAN GORKUM
Mooi resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Dikke negen”
Door Bolander. C.H. op zondag 1 jan 2017 17 | vestiging Utrecht
Keuken eerst op de computer uitgewerkt ( programma was heel makkelijk te gebruiken ) , daarna heel goed in de winkel geholpen , alle gemaakte afspraken zijn in zijn geheel na gekomen en de aflevering en montage was zonder problemen. Dis voor mij een dikke negen voor deze keuken leverancier.
Reactie of foto toevoegen
“Extreem blij met onze keuken”
Door Albert Peeters op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Leiderdorp
We schrijven december 2020 en zijn extreem blij met de mooie keuken die Kvik Leiderdorp bij ons heeft opgebouwd. Johan (verkoop/ontwerp), Ruud (opbouw) en Ronald (afwerking): groot compliment. Iedereen vindt 'm schitterend.
We praten over een Tacto-keuken met grote/stille AEG vriescombi (36 dba) en (zwarte) Bosch afwasmachine, (zwarte) Bosch inductieplaat, (zwarte) Bosch oven en eveneens Bosch (RVS) afzuigkap. Afwerking: donker hout, 'Belgian blue' 20 mm composiet blad, extra diep (70 cm) -zwarte wasbak/Quookerkraan. Uitgekookt: het werkblad wordt pas definitief ingemeten als de keuken is opgebouwd. Millimeterwerk. Conclusie: top.
FOTO VAN ALBERT PEETERS
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt nog steeds”
Door Jeroen Molenkamp op donderdag 6 aug 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Ruim drie jaar geleden een keuken gekocht bij kvik Leiderdorp . Tijdens het de gesprekken die we hadden over hoe de keuken zou moeten worden werden we al prettig behandeld en werd goed mee gedacht. Het plaatsen van de keuken ging vlekkeloos en heel erg netjes door een vakbekwaam persoon . Nu zijn we ruim drie jaar verder en de keuken bevalt nog steeds , de extra hoogte van het werkblad en de extra grote kasten zijn echt een meerwaarde. Helaas werd na drie jaar werd mijn kraan wat slechter en de poedercoat (zwart) liet los. Ik wist dat dit zou kunnen gebeuren en had mijn verlies genomen. Toch wel even contact gezocht met kvik dat ze wel zouden weten wat het materiaal doet na een aantal jaar intensief gebruik. Tot mijn verbazing ben ik aantal weken daarna gebeld dat er een nieuwe kraan klaar ligt die ik mag komen op halen ter vervanging. Dat noem ik service. We hopen nog lang te mogen genieten van onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Jean Paul Vollebergh op zondag 17 nov 2019 19 | vestiging Woerden
Het is nu al bijna 2 jaar geleden dat we onze keuken hebben gekocht bij Chris. Hij heeft ons destijds geweldig geholpen en geadviseerd. Kortom dat was al een succes. Maar het feest moest begon pas echt bij de levering en plaatsing. Wat een efficiënte aanpak van de monteur en hoe blij was ik met onze stralen nieuwe keuken met lades met verlichting erin. Zo mooi! Helaas deed onlangs de ladeverlichting het niet meer en toen heb ik de transformator afgekoppeld en die bleek dus stuk. Wat er daarna gebeurde is heel grappig ; via via heb ik nu een nieuwe transformator GEKREGEN en die zit er nu in WAT EEN GEWELDIGE SERVICE. Dus na 2 jaar werd dit ff opgelost en zonder kosten. Dat maak je niet vaak meer mee. Dankjewel Chris!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt voor service”
Door C v Duijn op dinsdag 11 aug 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Ruim 3 jaar geleden heb ik een keuken gekocht bij Ron Souhoka. Alhoewel ik het uitzoeken van een keuken in het algemeen als een kriem heb ervaren, was dit bij Ron totaal niet van toepassing. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en al vrij snel kwamen wij tot de keuken die precies bij mijn wensen pastte. Omdat ik meerdere winkels had bezocht had ik wat bedenktijd nodig en hier werd alle begrip voor getoond. Uiteindelijk de keuken aangeschaft en ervoor gekozen om de keuken zelf te installeren. De levering was prima en tijdens de installatie liep ik tegen wat uitdagingen aan waar ik door Ron vakkundig te woord ben gestaan en zelfs nog uitgenodigd in de winkel om te laten zien hoe zij dit opgelost hadden. Het zetten van een keuken is een vakkundige klus, maar met enige technische kennis prima uit te voeren. De omschrijvingen zijn duidelijk en zoals hierboven vermeld, staan zij klaar om te assisteren mocht je er niet uitkomen. Uiteindelijk stond de keuken perfect! Mocht je twijfelen om het zelf te doen zou ik wel aanraden om iemand te laten helpen die hier ervaring mee heeft. Na ruim 3 jaar was ik een scharnier kwijt geraakt tijdens een kleine verbouwing in de keuken en na het versturen van een email of deze door hun geleverd kon worden werd ik de dag erna gelijk uitgenodigd om het scharnier gratis af te komen halen! Nogmaals bedankt voor de service Ron!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden klant”
Door Don Vintges op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Het is een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. De verkoper die geholpen heeft met het uitzoeken van de keuken is zeer hulpvaardig geweest en heeft ons geholpen aan een hele mooie keuken voor een mooie prijs. Inmiddels is het 2 jaar geleden dat wij de keuken hebben gekocht en de keuken is nog steeds naar onze tevredenheid. Onlangs heb ik nog een klein probleempje gehad met de inductiekookplaat. Het bellen met kwik heeft dat probleem vervolgens weer snel opgelost. Ik ben dus een zeer tevreden klant en raad dan ook KVIK Leiderdorp aan voor de aanschaf van uw keuken.
FOTO VAN DON VINTGES
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door Wanda Borkus op vrijdag 15 apr 2016 16 | vestiging Utrecht
Onze ervaring met Kvik Utrecht en in het bijzonder met Coen Boorsma is echt heel goed. We hebben hier een keuken gekocht. Je wordt goed geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, je krijgt meteen een duidelijke offerte mee, geen poes pas. Er wordt snel teruggekomen op eventuele vragen. Er valt ook niets meer af te dingen, maar dat vonden wij juist heel prettig. Je hebt niet het idee dat je er nog de helft vanaf moet praten. Zeer snelle levertijd, binnen 6 weken.De keuken is geplaatst door Bouw Rob dit is het bouwbedrijf waar Kvik Utrecht mee samen werkt. Perfect, de heren die kwamen hebben echt verstand van zaken. Met 2 dagen zat de keuken erin en nu gaan we er van genieten. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Onbetrouwbaar”
Door Je Te op woensdag 16 dec 2020 20 | vestiging Rotterdam
Pas op! Dit bedrijf maakt zich schuldig aan malafide praktijken. Na de levering is alles fout gegaan wat fout had kunnen gaan. Het laatste contact met Kvik is alweer 3,5 week geleden en ze hebben nog steeds geen contact opgenomen om het laatste zijpaneel te bezorgen, iets wat wel is beloofd door de nieuwe eigenaar van Kvik Alexandrium. Lees onderstaande bericht en wees gewaarschuwd!

De verkoop ging vlot en we hadden een goed gevoel bij de verkoper. Helaas wisten wij niet dat het achter de schermen een zooitje is. Een week nadat wij de keuken hadden ontvangen is Kvik Alexandrium overgenomen door iemand van Kvik Barendrecht. Als je belt voor service wordt je doorverwezen naar Barendrecht, maar soms wordt je vanuit Barendrecht weer terug verwezen naar het Alexandrium. Als je uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn hebt moet je keer op keer het hele verhaal opnieuw uitleggen. Wij als gedupeerden moeten overal achteraan zitten, er is nog geen een keer vanuit Kvik Alexandrium/Barendrecht zelf opgebeld.

Wij hadden gekozen om de kastjes door Kvik in elkaar te laten zetten en dat we zelf de keuken te plaatsen. Op deze manier konden we wat geld besparen, alhoewel ze hier alsnog flinke bedragen voor rekenen. De voormontage was echt door amateurs gedaan (dit was nog de verantwoordelijkheid van de oude eigenaar). Daarnaast mankeerde er nog meer aan de keuken, misten er plankjes, er was geen achterplaat van de bar en was er een zijpaneel geleverd in de verkeerde kleur.

Hierna was het de verantwoordelijkheid van de nieuwe eigenaar om dit op te lossen. Ik heb meerdere keren aan de telefoon gezeten, mails gestuurd etc. Uiteindelijk werden er alsnog verkeerde producten geleverd, er was niet goed geluisterd naar de maten die ik had doorgegeven. Al met al zijn hier maanden overheen gegaan. Uiteindelijk werd er na 5 maanden eindelijk een monteur gestuurd om de voormontage op te lossen, zodat we de lades kunnen gebruiken. Tot deze dag stonden alle pannen nog in dozen naast de keuken. Er werd in eerste instantie zelfs gezegd dat het niet zijn verantwoordelijkheid was om dit op te lossen omdat de vorige eigenaar de voormontage niet goed had laten uitvoeren. Daar heb ik als consument eerlijk gezegd geen boodschap aan, als je een bedrijf overneemt (doorstart) neem je niet alleen de leuke dingen over.

Het laatste wat nog moet worden geleverd is een zijpaneel in mat zwart. Deze is in mat grijs geleverd. Ik heb meerdere keren moeten bellen om te vragen of het paneel al binnen was. Toen ik uiteindelijk belde werd mij verteld dat het al een week in de opslag stond, ik was wederom niet gebeld. Er werd mij wel verteld dat dit zou worden bezorgd. Ik zou nog worden teruggebeld om de afspraak in te plannen.

Het volgende telefoon heb ik als erg onprettig ervaren. Na 2 weken werd ik gebeld door een vrouwelijke medewerker van Kvik Alexandrium dat het paneel niet bezorgd kon worden. De eigenaar weigerde om mij telefonisch te woord te staan. Toen mevrouw boos werd heb ik uitgelegd dat ik het gesprek zou beëindigen en verzocht ik haar om de eigenaar terug te laten bellen. Ze belden zelf terug en sprak op een zeer vijandige toon naar mij, waarop ik het gesprek wederom heb beëindigd. Ik werd nog een paar keer gebeld maar elke keer als ik haar hoorde hing ik op.

De keuken is eind mei geleverd en we zitten nu in december. Onze ervaring met Kvik is erg slecht en we hebben er een hoop stress van gekregen. Ik heb nog nooit een review achter gelaten maar ik voel mij nu verplicht om iedereen te waarschuwen van dit soort wanpraktijken. Als iets er aan de voorkant goed uitziet betekent het niet het achter de schermen ook zo is. Tijdens telefoongesprekken werd meermaals gezegd zich niet verantwoordelijk te voelen en dat dit best-effort was, ronduit belachelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Keep up the good work”
Door Familie J. Hijdra op zondag 7 jun 2020 20 | vestiging Wateringen
Wat een geweldig team Kvik Wateringen met Anne en Fred en Midas als keukenplaatsers. Een prachtige Linea keuken is door hen geleverd en geplaatst. Professioneel, snel en accuraat. Wat een passie ook en oog voor details. Echt een aanrader. Zo blij gemaakt zijn wij met onze prachtige keuken. Dank Kvik Wateringen, Anne, Fred en Midas. Keep up the good work. Een dikke 10.
FOTO VAN FAMILIE J. HIJDRA
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Aankooptraject nog in afwachting van levering”
Door Petra op woensdag 4 jan 2017 17 | vestiging Utrecht
Een hele positieve ervaring bij KVIK Utrecht! Na een aanvankelijke miskoop bij de Mandenmakersgroep, waar ik gelukkig weer onderuit gekomen ben, bij KVIK terecht gekomen. Het was echt een verademing: geen agressieve verkoop, heldere prijsopbouw, eerlijk, er werd met heel veel geduld goed geluisterd en meegedacht. Ik was meteen al weg van het design van het type Mano. Bij meerdere keukenwinkels geweest maar niemand kon dit concept met doorlopend lijnenspel evenaren. Uiteindelijk is het gelukt om al mijn wensen in een ontwerp te gieten waarbij het praktische met het esthetische verenigd zijn. Jasper en Ron, heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet leverbaar”
Door Karin Sutherland op zondag 26 nov 2017 17 | vestiging Son
Leuke keuken uitgezocht, handtekening gezet, maar toen begon het... zoals afgesproken was de keuken toch niet leverbaar. De keuken kwam te laat, werd vol mankementen neergezet ... keer op keer gebeld voor een oplossing, die er uiteindelijk alleen kwam na ingrijpen van de landelijke Kvik-organisatie. Na een jaar de keuken die we gekocht hebben, maar een keuken van KVIK doen we echt nooit meer
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Luuk op vrijdag 16 feb 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik Westerpoort brengt service tot een nieuw dieptepunt. Laten we eerst noemen dat de keukens prachtig zijn- maar daar blijft het dan ook echt bij. Zaken doen met Kvik van A tot Z ellende. Slechte communicatie (informatieverschaffing) en een bizarre telefoniste/planner. Normaal ben ik niet van zulke reviews schrijven, maar ik heb mij echt verbaasd hoe slecht alles geregeld is en hoe je behandeld wordt.

Alle punten op een rijtje
- Voor een eerste keuken kwamen we met foto's en tekeningen met alle huidige aansluitingen (gas, water).
- Het was midden december, aangegeven dat keuken eind januari er zou moeten staan. Dit was geen probleem. Keuken uitgezocht en dag erna direct bevestigd per mail.
- De 2 a 3 weken erop meerdere mails gestuurd voor een bevestiging, of aanbetaling- die maar werd uitgesteld.
- Na 3 weken de vraag of we een leidingschema wouden? Willen we dat? Geen idee? Dit was onze eerste keuken en hadden aangegeven waar de aansluitingen zaten. Blijkbaar zat alles 10-20cm verder dan de huidige situatie en zou er een vakman moeten komen (eventjes 1.000 euro verder). Hier is nooit wat over verteld of genoemd tijdens het gesprek en tekenen van de keuken.
- Alle vakmannen van Kvik waren al weken ingepland. X maakte duidelijk dat dit 'toch echt ons probleem was (volgens haar is bij deze Kvik het namelijk altijd het probleem en schuld van de klant)- en dat nu de keuken ergens midden februari gezet zou worden'. Dat zou 4 weken zonder keuken betekenen.
- Na langs te gaan, met meerdere keren te bellen en keer op keer afgewimpeld te worden door X, gewoon druk blijven zetten en is uiteindelijk toch een vakman geregeld.
- Complete keuken was onderhand al paar weken betaald, maar de inbouwkast deuren (600 euro) werd niet door het ING bouwdepot goedgekeurd, ze hadden een factuur nodig- niet een orderbevestiging. Volgens X gebeurd dat normaal wel, en ze had geen tijd om een factuur te maken. Als ze het niet binnen 24 uur het geld had, kon de deur niet meegeleverd worden (eerdere snelle betalingen en mails van ING was niet genoeg) Goed, 'regels zijn regels', geld geleend- en binnen 2 uur betaald. De afspraak was wel dat de factuur alsnog binnen 48 verstuurd zou worden, zodat we bouwdepot konden afronden voor einde van januari.
- Uiteraard, 48 uur later geen factuur. Weer gebeld. Factuur was ''nooit beloofd en dat moet de verkoop opmaken''. Ik geef aan dat als we deze niet binnen 48 uur binnen hebben, dat we ons bouwdepot niet in januari kunnen afronden en ons nieuwe bouwdepot een maand verlaat moet worden (om die kastdeuren). Waardoor de hele verbouwing een maand gaat lopen. X ''herhaalt zichzelf niet graag maar nogmaals dat moet verkoop dit doen en ze kan niks voor ons doen'. Ik stel voor dat ze die even kan bellen- dat wil ze niet. Dan loopt de hele verbouwing uit vanwege die factuur, dat kan toch niet? 'Dat zijn mijn woorden.'.
- Toen werd eindelijk de keuken geleverd, alleen volgens de jongens van levering miste dat kast. Ik bellen met Kvik. 'Neehoor de kast was echt meegeleverd, hoe kon ik dat zo zeker weten? - - - - Had ik alle dozen opengemaakt ofzo?'. Dat kon niet, kast moest er zijn. Toch zou ze wel even bellen met de jongens van levering en als er wat belangrijks was zou ze mij weer bellen. Nooit meer wat gehoord, maar de kast was er door een fout inderdaad niet, die is later in de middag alsnog bezorgd.
Keuken werd gezet; blijkbaar miste alsnog de profielen van de kast. Die is uiteindelijk een week later gemonteerd.
- Aangegeven dat die factuur er echt moet komen, en dat mijn partner dan nu wel naar de winkel komt om het te regelen. Dat moesten we dan maar doen. Nu is mijn vriend onder werktijd naar de Kvik winkel gegaan om te regelen dat we een factuur krijgen. Wat zo moeilijk was via de telefoon, was in de winkel in 10 minuutjes geregeld.

Dan heb ik als punten nog niet genoemd dat ze foutieve informatie opslaan, niet terug bellen, afspraken niet nakomen. Normaal alleen al genoeg redenen om ontevreden te zijn. De toon die de telefoniste constant aanslaat is echt bizar (was bijna komisch geweest als je geen hulp nodig had gehad). We zijn altijd netjes geweest, tot op de dag vandaag- maar echt, we zijn getest. Ze hebben wel het bloed onder onze nagels vandaan gehaald, heeft ons heel veel energie, tijd en stress bezorgd.

Conclusie: als je elders een mooie keuken vindt. Zeeeeker doen. Bestel je toch bij Kvik, dan moet je je afvragen of je het alle eventuele ellende waard vindt. Zoals je in de reviews leest, zijn wij gaan uitzondering.

Update: (ik had deze review al 2 weken geleden geschreven):
- Toen het bleek dat de kastdeuren alsnog niet compleet waren. Heb ik de winkel zelf gebeld en aangegeven is geen zin meer had om met X te communiceren. Dit werd erg goed opgepakt (door de eigenaar). Respectvol geluisterd, en volgens mij was hij ook oprecht geschrokken. Het is erg jammer dat iemand intern- die constant met de klant spreekt het zo verziekt voor een winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal gelukkig met onze nieuwe keuken”
Door Rodney op dinsdag 29 dec 2020 20 | vestiging Woerden
Wij zijn halverwege augustus Kvik in Woerden binnengestapt en tot vandaag geen spijt van gehad. Enige wat wij eigenlijk wisten is dat we een nieuwe keuken wilden. Geen plan, financiering nog niet rond en midden in een verbouwing. Lang verhaal kort, Roxanne heeft ons van a tot z geholpen en enorm veel geduld gehad. Wij kregen een impressie mee na de 1e afspraak en kregen een prijs mee die ons reuze meeviel (zeker vergeleken met concurrenten in Woerden). Plaatsing was tegen de middag uren klaar. Enige wat niet op maat was is de bovenzijde van de vensterbank (als we toch ergens moeilijk over moeten doen). Roxanne belde daar uit haar zelf over en deze word na geleverd en geplaatst. Wij zijn helemaal gelukkig met onze keuken en zou zeker weer keuken bij Roxanne en Kvik halen.
FOTO VAN RODNEY
Reactie of foto toevoegen
“Soepel gegaan”
Door Gerbrich op zondag 19 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Ik kan Kvik Heerhugowaard aan iedereen aanbevelen. De keukens zijn super mooi en de service was ook echt top. Het contact met Thijs was erg prettig, zowel tijdens het uitzoeken van de keuken als daarna. Ook het bestellen en bezorgen ging helemaal soepel. De keuken is super strak geïnstalleerd, waarbij echt op de details gelet is. In één woord super.
Reactie of foto toevoegen
“Vond het niet klantvriendelijk”
Door Bram Bulten op woensdag 15 jul 2020 20 | vestiging Almere
Circa 3 maanden geleden heb ik een keuken gekocht bij Kvik. Deze is na 6 weken in mijn woning geïnstalleerd. Afgezien van dat het een mooie keuken is, is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. De keuken bleek namelijk smerig te zijn achter gelaten, bij het inladen van de kastjes is een hendel van mijn raam kapot gegaan, de afvoerbuis voor de afzuigkap ontbrak en er ontbrak een greep van 1 van de keukenkastjes. Zowel mijn binnenhuisarchitect als ik hebben hier achter aan gebeld en op alle punten werd onverschillig gereageerd. Wat betreft de kapotte hendel viel niet te bewijzen wie dat had gedaan, dus daar werd niks mee gedaan. Het smerig achter laten hoort er bij werd mij verteld. Het ontbreken van de afvoerbuis was omdat die niet was meegenomen en dat was mijn probleem. Alleen de greep zou nog worden aangestuurd. Daar zit ik inmiddels 6 weken op te wachten. Er is duidelijk een gebrek aan klantvriendelijkheid en ik zou deze zaak niet bij anderen aanbevelen.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer Bulten,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de service. Ik zorg ervoor dat u uw greepje krijgt van ons. Als ik nog iets voor u kan doen hoor ik dat graag, u kunt uw mail sturen naar arendh@almere.kvik.nl of bellen op 036-3035234, dan sta ik u graag te woord. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Doe het niet”
Door Joost Michels op zaterdag 15 apr 2017 17 | vestiging Son
Een totale deceptie. Een mooie KVIK-keuken gekocht, maar de installatie door KVIK was zo problematisch (montageploeg moest halve dag wachten op verlate levering vanuit de winkel, werd dus een spoedklus (resultaat: tal van menkementen en ontbrekende onderdelen) dat we een jaar bezig zijn geweest met het oplossen van problemen en vervangen van allerlei onderdelen. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. KVIK Nederland gaf uiteindelijk (na 7 (!!) bezoeken van monteurs) aan dat we eigenlijk een nieuwe keuken moesten hebben, maar dat kon niet. Nu hebben we een opgelapte keuken, met 499 euro korting. Als we niet akkoord gingen zou men de invorderingsprocedure inzetten.
Reactie of foto toevoegen
“Droevig”
Door Houweling op dinsdag 12 mei 2015 15 | vestiging Breda
Badkamermeubel gekocht. Een groot drama. Verkoop vlot, maar misschien ben ik dom, maar ik wist niet dat dit een idee bouwpakket was. Eerste teleurstelling bij bezorging. Daar ik de prijs in ieder geval niet naar en is mij op geen enkele manier gecommuniceerd. Levering zou zij na twee weken. Na ontzettend veel gevel en gezeur na twee maanden ontvangen. Geen excuses, geen tegemoetkoming alleen bijdehand antwoorden. Na twee maanden eindelijk spullen. Bij u levering heel veel incompleet, overcompleet en geen fatsoenlijke beschrijving. Ik kan een aardig kastje in elkaar zetten maar met zo een beschrijving. Nu na drie en een halve maand nog steeds niet alles binnen. je zou een keuken hebben gekocht......
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door dr.F. Spies op zaterdag 8 aug 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Onze ervaring behelst de gedrevenheid in combinatie met deskundigheid van de verkoper Ron Sohouka. Vertaling van onze ideale wensen naar bestaande mogelijkheden liep gëolied. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam vanuit zijn gedegen kennis en was vooral niet opdringerig. Hetgeen wij zeer plezierig vonden. De afspraken werden correct nagekomen. De sfeer tijdens de besprekingen was zeer openhartig en plezierig. De uiteindelijke keuze en aflevering en de prijs van de KVIK Linea keuken was in alle opzichten naar onze tevredenheid verlopen. Na aflevering konden wij ten alle tijde terecht bij de heer Sohouka. Dank daarvoor.

Aanvulling ontvangen 10 augustus 2020: De aankoop van onze Kvik Linea keuken is afgeleverd. Onze aannemer heeft het zeer tot onze tevredenheid gemonteerd, de uiteindelijke afwerking moet nog plaats vinden. We zijn zeer tevreden met deze aankoop en goede van de heer Ron Sohouka begeleiding vanuit Kvik Leiderdorp.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Hooymayers op woensdag 17 okt 2018 18 | vestiging Breda
Wij hebben een complete keuken gekocht bij KVIK, nadat we 2 keer van plannen zijn veranderd en iedere keer werd er de tijd genomen om zaken aan te passen. Prima dus. Ook levering was zonder problemen en de montage ook. Dus wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN MARCEL BATENBURG
Beste familie Hooymayers, Dank voor het in ons gestelde vertrouwen en het mogen leveren van jullie Coole Kvik Keuken, tevens uiteraard dank voor deze mooie review. Voor nu en in de toekomst veel plezier van jullie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Meta op vrijdag 11 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Prachtige keuken gekocht, prima geholpen! Ik ben tevreden. Laagdrempelig, goed advies & duidelijkheid over de prijs en de levertijd!

Aanvulling ontvangen 16 oktober 2019: Ja, hij is geleverd en gemonteerd, Ik ben hartstikke blij met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hetty Oomens op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Den Bosch
Goed en eerlijk advies! Installatie keuken ook helemaal naar wens. Kvik komt afspraken na. Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken !
Reactie of foto toevoegen
“KVIK”
Door annette op maandag 4 mei 2015 15 | vestiging Leiderdorp
In onze bijkeuken wilden we een simpel aanrechtblokje van 2 m lengte. Bij het eerste bezoek werd ik prima geholpen, de offerte leek heel schappelijk. Maar. Bij het tweede bezoek bleek de offerte geen montagekosten van de kastjes te bevatten, geen bezorgkosten, geen ophangsysteem van een plank. Wegens tijdsdruk toch gezwicht. Daarna baalde ik steeds meer. Het bezorgen moest ineens op zondagmiddag of om zes uur maandagochtend. Bij de montage bleek ineens dat ik apart voor een montagetekening had moeten betalen, hoorde het aansluiten van de kraan er niet bij, moest er perse een 6 cm brede paslat tussen rechte muur en kast waardoor het stopcontact heel stom uitkwam en er een vieze kier ontstond. Uiteindelijk heb ik een heel duur keukenblok dat er supergoedkoop uitziet.
Reactie of foto toevoegen
“Geen problemen”
Door E op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Zeer goede prijs/kwaliteit. Ook de plaatsing laten doen door KVIK, ondanks veel negatieve reviews heb ik geen problemen gehad en alles is volgens de afspraken gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Duurt lang”
Door Alex op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
After 6 months of delay our kitchen is not completed yet. All the process is very frustrating and stressful. After the sale is done, nobody at Kvik Arena seems to be responsible for anything, salesperson only blaming colleagues from planning department and others, not answering emails & phone. Clearly, many things can go wrong and we expected delays and problems, but not like this. So irresponsible and careless, never had such an experience, even though I'm an interior designer and dealing with suppliers and contractors quite often.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door J.L Smith op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Almere
Super service en transport vriendelijk jpersoneel en een super keuken zeer tevreden boven verwachtingen goede gemotiveerde verkoper en weet waar ze over praten
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste mevrouw Smith, Als winkel is het altijd fijn om te horen dat u blij bent met uw aankoop en begeleiding. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met de keuken. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Onno Meinema op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Wateringen
Uitermate tevreden over de keuken en hoe die geplaatst is; klasse werk! De keuze op het model en welke onderdelen er nodig waren was snel gemaakt. De adviseur werkte efficiënt en zorgde bij wijzigingen snel voor nieuwe documenten en tekeningen. De vragen over prijzen duurden wat langer en hadden wat een kattebelletje nodig. Afspraken over levering en plaatsing waren duidelijk. Het plaatsen zelf, toch de kers op de taart, was een prima. De monteur werkte erg netjes en nam de tijd om alles goed te plaatsen en af te stellen. Bij de montage bleek de quooker niet geleverd maar die werd na overleg met de winkel snel nabezorgd. Voordat de monteur vertrok was alles goed geïnstalleerd en uitgelegd.
Verbeterpuntje is de nazorg. We hadden een kleine beschadiging op het blad en die vraag staat nog steeds open.
FOTO VAN ONNO MEINEMA
Strakke keuken
+ Toon extra foto van Onno Meinema
Reactie of foto toevoegen
“Voldoet niet aan de verwachting”
Door arjan op maandag 27 aug 2018 18 | vestiging Utrecht
We hebben nu 5 jaar een KVIK keuken en Badkamer. De Kwaliteit van de materialen laat te wensen. In de badkamer is al een zijpaneel vervangen, KVIK levert alleen een nieuw paneel, kosten voor de reparatie zijn voor de klant. Nu er opnieuw problemen met de keuken en badkamer zijn geeft KVIK niet thuis. Ik word er van beschuldigd de oorzaak van de problemen te zijn terwijl alles exact volgens de voorschriften van KVIK is gemonteerd. De eigenaar van KVIK Utrecht houd me al 4 maanden aan het lijntje en heeft nu aangegeven dat bepaalde zaken aan denemarken moet worden voorgelegd. Dit terwijl de site van KVIK wat betreft garantie kwaakhelder is, dit word niet nageleefd door KVIK Utrecht. Dus helaas voldoen kwaliteit en service niet aan de verwachting.
REACTIE VAN ARJAN
Via KVIK Nederland is er toch nog wat schot in de zaak gekomen. Het werkblad is gerepareerd en de defecte onderdelen heb ik geleverd gekregen. Bij het ophalen keurde de ondernemer in Utrecht me geen blik waardig, laat staan een excuus voor alle gedoe die hij veroorzaakte. Ik ben nu wel met tevreden maar heb wel twee keer moeten betalen voor montage terwijl ik niets kon doen aan de ondeugdelijke onderdelen. Dus als je kvik mooi vind, koop het bij een ondernemer met een goede recensie.
REACTIE VAN ARJAN
Enkele maanden geleden hebben we besloten de KVIK keuken te vervangen. Door lekkage van de Grohe Red kokend waterkraan was er schade ontstaan. Omdat er ondertussen flink wat slijtage was aan paneeltjes en keukenblad hebben we besloten afscheid te nemen. We hebben ongveer 8 jaar "plezier"gehad van de keuken van KVIK. De nieuwe keuken komt daar niet meer vandaan. Het badkamermeubel van KVIK hebben we nog wel in gebruik. Ook dit zullen we binnen enkele jaren vervangen. Het plaatmateriaal is niet goed bestand tegen vocht en het kunststof van de wasbak verkleurd en beschadigd steeds meer.
Reactie of foto toevoegen
“Tinta keuken”
Door Judi op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Den Bosch
we hebben de Tinta keuken gekocht...prima advies gekregen....door een foutje klopte de afmeting niet....maar dat is erg goed opgelost...nu een mooi en goed keukentje gemaakt door twee fijne medewerkers !!!
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Breda op zondag 18 feb 2018 18 | vestiging Breda
Keuken gekocht bij Kvik Breda. Ik zou zeker afraden om hier een keuken te kopen. Na de verkoop begint de 'ellende'. Er wordt fout op fout gestapeld en ze nemen niet serieus de tijd voor je om dingen op te lossen. Om een paar dingen op te noemen: installatieplan niet meegeleverd (hier nog 3 keer voor moeten nabellen (Kvik medewerkers luisteren niet en nemen niet de moeite om de gegevens erbij te pakken) tot uiteindelijk mijn installateurs er waren die me nog een keer zeiden dat ik echt nog een keer moet bellen, vervolgens doodleuk de mededeling krijgen: ohja, dat is inderdaad nog niet gebeurt, maar ik ga nu de komende 3 uur de afspraken in. Daarna gooit de medewerker ook vervolgens de hoorn erop). Bij het leveren van de keuken miste er een hoop materialen en zaten we ook nog met onderdelen die niet bij onze keuken hoorde (komen we nog wel ophalen...) Hier zelf voor moeten bellen (ging om onder andere een paneel van zo'n 60 cm x 260 cm). Daarna wachten op de nalevering van een kast, na 5 weken kwam er iemand langs (wij waren werken). Oh sorry, vergeten door te geven. Uhm de komende 5 weken zitten we weer vol ...
Bizar. En dan komen ze uiteindelijk de laatste kast installeren, missen ze alsnog een lade... Als je het prima vindt om onnodig lang te wachten op je keuken en te dealen met mensen die geen enkel luisterend en oplossend vermogen lijken te bezitten na het verkopen van een keuken, maar wel mooie keukens leveren, dan is Kvik Breda je keukenzaak. Anders zou ik even verder kijken.
REACTIE VAN MARCEL
Beste Kvik klant, Vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring hebt gehad met Kvik Breda. Per maart ben ik de eigenaar van deze coole keukenzaak met Deense design keukens. Wij hebben service per direct boven op onze prioriteiten lijst gezet en kunne stellen dat we inmiddels na maanden hard werken de organisatie en service op order hebben. Helaas zegt dat niets meer over de dienstverlening welke u heeft ervaren, wel wil ik benadrukken dat wij als Kvik Breda er alles aan doen om onze klant een blije Kvik ervaring te laten beleven. Daarom wil ik graag aanbieden om uw gehele keuken kostenpost na te laten zien door 1 van onze zeer deskundige servicemonteurs. Om zo mogelijk toekomstige issiues op voorhand op te lossen.
Wees zo vrij en maak een afspraak met mij via Breda@breda.kvik.nl
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Patricia op zondag 28 apr 2019 19 | vestiging Almere
Bij ons is een prachtige Kvik keuken geplaatst. Het ontwerpen van de keuken was door de ruimte best een uitdaging maar daar heeft Marcel uitstekend bij geadviseerd. Het plaatsen van de keuken werd echt door vakmannen gedaan en is daarom ook snel en probleemloos verlopen. Ik kan Kvik Almere alleen maar van harte aanbevelen!
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste Patricia,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken.
Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Punten werden snel opgelost”
Door Sandra Kraaijeveld op woensdag 19 jul 2017 17 | vestiging Wateringen
Een super mooie keuken bij Kvik in wateringen gekocht. Er waren wat kleine dingetjes maar die werden heel snel opgelost. We zijn nu volop aan het genieten van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Niks was een probleem”
Door Jeannette op woensdag 2 dec 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Ik heb vorig jaar november mijn keuken besteld bij Kvik Leiderdorp, en deze is in maart dit jaar geplaatst. Voor mijn contactpersoon bij Kvik Leiderdorp, Ron, was niks een probleem of moeite, alle vragen zijn altijd snel beantwoord, last minute wijzigingen konden moeiteloos verwerkt worden. Gedurende het hele proces van het uitzoeken van de keuken tot na de plaatsing ben ik altijd snel en vakkundig geholpen en altijd van goed advies voorzien. Ook de plaatsing is netjes verlopen en keurig verzorgd door Fred.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door J.D. op vrijdag 13 jan 2017 17 | vestiging Breda
De verkoop ging vlot en soepel zonder opdringerige verkopers die een handtekening willen. Kan het dan toch anders? NEE, Helaas! Ook deze zaak kan onder de ordinaire keukenboeren worden geschaard.

In Juni 2016 een mano keuken gekocht. Na de keuken zelf opgehaald te hebben bleek een zichtpaneel op een ladekast aan de verkeerde kant te zitten. Kan gebeuren, echter de manier van oplossen is bij de beesten af. Het probleem kon niet ter plekke worden opgelost en ik moest de kast maar even terug brengen. Kortom weer even een busje huren om hun fout te herstellen. De kast is uiteindelijk na 9 weken bellen, bellen en nog eens een keer bellen opgehaald. Vervolgens hoorde ik niks meer en liep na veel bellen bij mij de emmer over.

Ik ben op een zaterdagochtend naar de winkel toegegaan om in een volle zaak te vragen hoe het nu na 10 weken met mijn ladekast stond. Volgens [medewerker] was dit erg ongepast van mij en had ik dit beter telefonisch kunnen afhandelen. Dat ik al 10 weken aan het bellen was om een ladekast te krijgen zoals ik hem besteld had deed volgens haar niet ter zaken. Bang om potentiële klanten kwijt te raken werd mij verteld dat Otto dezelfde ochtend hier nog op terug zou komen. En jawel Otto had een van zijn loonslaven erop uit gestuurd om mij gewoon netjes zoals het hoort een nieuwe kast te leveren met het zicht paneel aan de goede kant. Nu was het dus wel binnen een uur geregeld.

PS Ik plaats niet snel een review, maar voor deze partij wil ik mensen graag behoeden. Kvik Breda, nooit meer.
Reactie of foto toevoegen
“Denkt mee”
Door Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
In samenwerking met Kvik Leiderdorp en specifiek Ron Souhoka een geweldige keuken mogen plaatsen voor een zeer tevreden klant in Amsterdam! Ron denkt mee, geeft kundig advies en is zeer prettig om mee samen te werken! Op naar de volgende Ron!
FOTO VAN CHRISTCFCCR B.V. - CHRISTOFOOR BRANDJES
Greeploze keuken
+ Toon extra foto van Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor het meedenken”
Door Max en Kees op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Beste lezer, Op basis van eerdere ervaringen, kozen we voor een bezoek aan KVIK om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. We werden in Leiderdorp vriendelijk ontvangen, met rust gelaten om te kijken en keuren (fijn!), en netjes te woord gestaan bij vragen. We gingen weg met wat ideeën en catalogi en een goede indruk van de zaak. Na thuis wikken en wegen en andere sites bezoeken, togen we weer naar KVIK Leiderdorp. Daar ontmoetten we Ron, die onze rots in de branding bleek in de woelige baren van de keukenwereld. Wij zijn geen keukenhelden, maar hadden wel specifieke wensen. Een kleine keuken, passend in een jaren 30 omgeving, met een grote koelkast en een 'eiland' dat de eetkamer inspringt. Dit alles met behoud van een grote inbouwkast. En er ook zou een lichtkoepel worden geplaatst, waar rekening mee moest worden gehouden ivm proporties/visueel. Ron (met meer dan 20 jaar ervaring in deze branche) kan volgens ons toveren. Hij kwam met inspirerende suggesties en duidelijke plannen. Hij wist onze wensen om te zetten in een mooie en werkbare keuken. De keuken werd geleverd en keurig geplaatst. De koelkastdeur zou pas later geleverd worden (wisten we), het ging namelijk om een nieuw model. Ook dit is vakkundig geplaatst. De monteurs gaven ons als tip de vaatwasser niet automatisch te laten openen na zijn programma, dat is slecht voor het blad. Dank voor het meedenken! We hebben vanaf de bestelling ook met Ron soms gemaild of gebeld met wat vragen en kregen snel reactie. Nu we meer op orde zijn (verhuizing), hebben we Ron laten weten dat we hem graag een keer hier willen ontvangen, zodat hij de uitvoering van zijn tekening in persoon kan bewonderen. Professioneel en meedenkend.
FOTO VAN MAX EN KEES
Reactie of foto toevoegen
“Kvik top”
Door Dorothé Kampschreur op zaterdag 18 jul 2015 15 | vestiging Duiven
Onlangs is onze nieuwe keuken naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd door Kvik Duiven. In de showroom zijn we prettig geholpen en kregen goed advies We kozen een strak model, wit glanzend greeploos en de prijs vonden we alleszins redelijk. De monteur was secuur, en alle tegenslagen, ontstaan door de Klussenier die vooraf zeer onzorgvuldig gewerkt had, werden creatief en netjes opgelost. Zoals een opbouwstopcontact dat in het zicht zat, afvoer voor de afzuiger die nog vergroot moest, stucwerk dat boven het blad stopte, om maar een paar dingen te noemen! En niet alle extra kosten zijn daarvoor in rekening gebracht, kortom alle lof! Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Geen haast met het afmaken van de keuken”
Door JH op dinsdag 27 sep 2016 16 | vestiging Wateringen
- Slechte service KVIK (dingen beloven bij bestelling en vervolgens niet nakomen)
- Slechte communicatie over de status (elke keer na bellen wanneer de keuken afgemaakt wordt)
- Montagetijd heeft 3 maanden geduurd. Onderdeel vergeten te bestellen, beschadiging. 3 weken levertijd, maar na 3 maanden pas tijd om het te plaatsen.

Mooie keukens in showroom, vooraf is alles mogelijk. Nadat de keuken besteld is, is alles lastig om aan te passen. Veel loze beloftes gedaan, totaal geen haast met het afmaken van de keuken. Ik zou iedereen afraden om hier een keuken te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Rona op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Son
Vorig jaar een huis gekocht waarbij de jaren 70 Bruynzeel keuken duidelijk toe was aan vervanging. Daarom zijn we begonnen met een oriënterend rondje door Eindhoven en omstreken om te kijken wat we precies willen. Yasmine sprak ons aan bij Kvik, het was zo verfrissend een enthousiaste verkoper te spreken ipv de welbekende, vervelende keuken-verkoop praatjes en dat samen met de mooie designs van Kvik hebben we besloten om bij Yasmine onze matzwarte keuken aan te schaffen. Zelfs het ontwerpen van de keuken was gezellig en het resultaat mag er ook zijn! Wij hebben de keuken nu bijna een jaar staan, zijn super tevreden over de aftersales en de kwaliteit. Nogmaals dank Yasmine en kvik!
FOTO VAN RONA
Matzwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden met resultaat”
Door Ron Mulder op vrijdag 2 mrt 2018 18 | vestiging Wateringen
Het eerste kontakt met Kvik Wateringen was in 2016 toen wij bijna tot een bestelling waren overgegaan maar deze hebben moeten annuleren daar de aankoop van het nieuwe huis niet door ging. Daar deed men niet moeilijk over en ik liet weten terug te komen (Ja ja zullen ze gedacht hebben, dat horen wij vaker!). Een jaar later was het toch zover en vorig jaar september stond ik weer in de showroom in Wateringen bij Pieter Batist. Ik had heel wat keukenzaken achter de rug maar het aanbod, de stijl en de benadering van Kvik sprak mij toch het meeste aan. Samen met Pieter heb ik mijn droomkeuken gecreëerd en in die fase het randje van de Kvik mogelijkheden opgezocht. Wat is haalbaar en wat niet. Sparren met elkaar om het ultieme naar boven te halen en een droom te verwezenlijken. Wij zijn daar heel ver in gegaan en van de mogelijkheden die Kvik heeft (maar niet altijd direct in de showroom te zien is) het concept uitgebouwd tot in de slaapkamers toe. Uiteindelijk kwam er een vrachtwagen met 18 pallets aan materiaal en een installatieteam die wonderen verricht heeft. Daar niet alles op de tekentafel of op het computerscherm voorzien kan worden dient dit team uiterst flexibel te opereren bij de installatie. Dat is allemaal gelukt en heeft geresulteerd in een wondermooie keuken die zelfs bij mensen die er verstand van hebben respect afdwingt. Kvik, zo begrijp ik en ook afgaande op indrukken van andere kopers, is nog niet zo lang gevestigd in Nederland. Afgaande op de reactie heeft dat in het begin wellicht wat startproblemen gegeven. Met de ervaring die ik opgedaan heb i.c.m. de kwaliteit van het geleverde durf ik u Kvik voor 100 % te adviseren. Uiteindelijk telt alleen maar het resultaat en daar zijn wij dik tevreden mee!
FOTO VAN RON MULDER
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Hoekkeuken
1 / 50
Vestigingen KVIK
Website: www.kvik.nl
aAlmere (9 ervaringen), Miamistraat 100, 1334 KX Almere, tel 036 - 303 52 34
bAmersfoort (1 ervaring), Amsterdamseweg 37D, 3812 RP Amersfoort, tel 033 - 303 77 03
cAmsterdam (Boulevard Westpoort) (7 ervaringen), Roesiel 15, 1043 BL Amsterdam, tel 020 - 447 00 00
dAmsterdam (Villa Arena) (4 ervaringen), Arena Boulevard 52, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 238 60 03
eApeldoorn (3 ervaringen), Het Rietveld 22, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 360 18 49
fBarendrecht (4 ervaringen), Keukenboulevard Pesetastraat 34 A, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 483 32 60
gBreda (13 ervaringen), Kruisvoort 86, 4814 RZ Breda, tel 076 - 51 40 492
hCruquius (4 ervaringen), Spaarneweg 55, 2142 EP Cruquius, tel 023 - 547 95 63
iDen Bosch (16 ervaringen), Tinnegieterstraat 30, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 644 61 57
jDuiven (4 ervaringen), Cartograaf 10b, 6921 EZ Duiven, tel 026 - 311 21 65
kHaarlem , Zijlstraat 61, 2011TK Haarlem, tel 023 - 303 63 54
lHeerhugowaard (7 ervaringen), W.M. Dudokweg 13, 1703 DA Heerhugowaard, tel 072 - 785 53 80
mHeerlen (4 ervaringen), In de Cramer 102A, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 85
nLeiderdorp (36 ervaringen), Elisabethhof 6, 2353 EZ Leiderdorp, tel 071 - 542 09 75
oRotterdam (7 ervaringen), Watermanweg 19A, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 307 39 73
pSon (4 ervaringen), Ekkersrijt 4147, 5692 DD Son, tel 0499 - 76 38 80
qUtrecht (13 ervaringen), Europalaan 95a, 3526 KP Utrecht, tel 030 - 289 71 00
rWateringen (11 ervaringen), De Lierseweg 12, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 62 64 53
sWoerden (9 ervaringen), Botnische golf 5a, 3446 CN Woerden, tel 0348 - 74 81 48
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.