Feedback
7,5

KVIK

Score uit 174 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
19 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KVIK
Wij bieden keukens, badkamers en garderobes in Deens design voor een verrassend lage prijs.
Alternatieven voor KVIK
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 124 ervaringen
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 173 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 133 ervaringen
• Kitchen4all
   
(Dronten Flevoland) score 9,7 uit 329 ervaringen
• Ekelhoff Küchen
   
(Nordhorn Duitsland) score 9,7 uit 658 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 321 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,3 uit 53 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 73 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 174 ervaringen over KVIK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren101 ervaringen
4 sterren20 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren9 ervaringen
1 ster41 ervaringen

Per vestiging:
“Slechte communicatie”
Door Jacqueline op vrijdag 2 jun 2017 17 | vestiging Rotterdam
Communicatie en levering slecht. Wacht nog steeds wanneer ze de keuken afmaken. Vaatwasser werkt niet, binnen 1 week slang kapot en nog niet vervangen. Afwerking duurt ook nog 4 weken. Kortom nooit geen keuken meer van Kvik.

Aanvulling ontvangen 30 oktober 2017: Na ruim 6 maanden is de keuken eindelijk af. Het heeft dus even geduurd en de communicatie kan beter bij KVIK. Maar dankzij de monteur Ronnie is de keuken super mooi afgewerkt, helemaal top, een vakman.
REACTIE VAN JACQUELINE
Nu ruim 4 maanden verder en de keuken is nog niet af. Heel vervelend, bellen niet terug. En als je iemand spreekt zeggen ze hun "best" te doen, maar lossen het niet op. Heb je niks aan dus. Zit nog steeds met een keuken die niet af is.
Reactie of foto toevoegen
“Tijdloos”
Door Tanja & Rafael op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
We zijn super blij met onze nieuwe KVIK keuken. Zeer vriendelijke service. Duidelijke communicatie en reageren snel. Tijdloos design. Zeker 'n aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door H. Koning op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Twee jaar geleden een Kvik keuken gekocht. Uitstekend geholpen en plaatsing verliep vlekkeloos. In sta dan ook te kijken van de minder goede recensies. De keuken is nog steeds perfect!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Gabor op zaterdag 16 jan 2016 16 | vestiging Leiderdorp
Bedroevend slechte ervaring met dit bedrijf. Over het algemeen zijn het aardige mensen maar er wordt onzettend slecht gecommniceerd. Ik heb mijn verwachtingsniveau drastisch bijgesteld en raad een ieder aan om zonder verwachting binnen te stappen. In ons geval is er een waslijst (aan fouten geproduceerd waaronder zelfs een aanrechtblad zonder spoelbak!? Fouten maken kan, maar vervolgens de klant aan zijn lot overlaten is echt om je voor te schamen. We hebben ons uiteindelijk tot het landelijk management moeten richten om nog wat onderdelen te kunnen krijgen. Het gevoel dat overblijft is dat dit bedrijf een mooie filosofie heeft, maar in ons geval niet weet hoe ze het daadwerkelijk moeten uitvoeren. Ik zal geen klant meer zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marieke Sassen op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers is het fijn om een goed adres te hebben gevonden! Wij hebben hier de keuken van ons nieuwbouwhuis gekocht, en zijn daarvoor meerdere keren langs geweest. Steeds zijn we goed geholpen, werden onze vragen beantwoord en werd de tijd genomen! De heldere prijsstelling is ook fijn, geen gedoe en omslachtige onderhandelingen maar je weet waar je aan toe bent. De keuken is zojuist gemonteerd, ook zeer vakkundig en naar wens. Een mankement in de levering van een apparaat is ook snel opgepakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Geen goed adres”
Door Lex van der Heijden op zaterdag 7 aug 2021 21 | vestiging Utrecht
Wij hebben een nieuwe keuken besteld bij KVIK Utrecht. Dit was voor mijn vrouw de derde keuken dus wij dachten een betrouwbaar adres te hebben. Helaas ... niets is minder waar. Een paar zaken: een wurgcontract (eerst 100% betalen dan pas installeren), installatie een drama (zowel qua doorlooptijd als de installatie zelf), klantonvriendelijk, star, kapotte apparatuur (meerdere malen) en ga zo maar door. Ik heb de CEO in Denemarken benaderd en die heeft de Nederland Management ingeschakeld maar niet een bevredigend resultaat voor ons. Nu problemen met de vaatwasser en men reageert niet eens meer.
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door K. Schagen op vrijdag 29 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Recent is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn vanaf het begin tot het einde erg goed geholpen. Service is van hoog niveau. De medewerkers zijn erg behulpzaam en denken goed mee. Het resultaat is echt top. Echt een aanrader om hier je keuken aan te schaffen.
REACTIE VAN KVIK HEERHUGOWAARD THIJS KAPTEIN
Bedankt voor het vertrouwen en de mooie Reactie.
Het is een plaatje geworden.
Veel plezier met jullie mooie Kvik Keuken.
Groet Thijs Kaptein
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Willem Sonneveld op vrijdag 30 aug 2019 19 | vestiging Barendrecht
We hebben een XXL keuken gekocht bij Kvik in Barendrecht en zijn zeer blij met de extra diepte en hoogte. Van eerste orientatie tot uiteindelijke montage is alles goed verlopen. De communicatie met keukenadviseur Hans den Ouden was prettig en helder. Ik zou zeker aanraden om een kijkje te nemen bij Kvik!
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Breda op zondag 18 feb 2018 18 | vestiging Breda
Keuken gekocht bij Kvik Breda. Ik zou zeker afraden om hier een keuken te kopen. Na de verkoop begint de 'ellende'. Er wordt fout op fout gestapeld en ze nemen niet serieus de tijd voor je om dingen op te lossen. Om een paar dingen op te noemen: installatieplan niet meegeleverd (hier nog 3 keer voor moeten nabellen (Kvik medewerkers luisteren niet en nemen niet de moeite om de gegevens erbij te pakken) tot uiteindelijk mijn installateurs er waren die me nog een keer zeiden dat ik echt nog een keer moet bellen, vervolgens doodleuk de mededeling krijgen: ohja, dat is inderdaad nog niet gebeurt, maar ik ga nu de komende 3 uur de afspraken in. Daarna gooit de medewerker ook vervolgens de hoorn erop). Bij het leveren van de keuken miste er een hoop materialen en zaten we ook nog met onderdelen die niet bij onze keuken hoorde (komen we nog wel ophalen...) Hier zelf voor moeten bellen (ging om onder andere een paneel van zo'n 60 cm x 260 cm). Daarna wachten op de nalevering van een kast, na 5 weken kwam er iemand langs (wij waren werken). Oh sorry, vergeten door te geven. Uhm de komende 5 weken zitten we weer vol ...
Bizar. En dan komen ze uiteindelijk de laatste kast installeren, missen ze alsnog een lade... Als je het prima vindt om onnodig lang te wachten op je keuken en te dealen met mensen die geen enkel luisterend en oplossend vermogen lijken te bezitten na het verkopen van een keuken, maar wel mooie keukens leveren, dan is Kvik Breda je keukenzaak. Anders zou ik even verder kijken.
REACTIE VAN MARCEL
Beste Kvik klant, Vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring hebt gehad met Kvik Breda. Per maart ben ik de eigenaar van deze coole keukenzaak met Deense design keukens. Wij hebben service per direct boven op onze prioriteiten lijst gezet en kunne stellen dat we inmiddels na maanden hard werken de organisatie en service op order hebben. Helaas zegt dat niets meer over de dienstverlening welke u heeft ervaren, wel wil ik benadrukken dat wij als Kvik Breda er alles aan doen om onze klant een blije Kvik ervaring te laten beleven. Daarom wil ik graag aanbieden om uw gehele keuken kostenpost na te laten zien door 1 van onze zeer deskundige servicemonteurs. Om zo mogelijk toekomstige issiues op voorhand op te lossen.
Wees zo vrij en maak een afspraak met mij via Breda@breda.kvik.nl
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door E Slob op woensdag 28 dec 2016 16 | vestiging Breda
Aankoop duidelijk, prijs goed. Maar dan komt de aftersales. Een keer de laden afstellen lukt nog wel, maar montage fouten corrigeren lukt niet. Plinten scheef afgezaagd, werkblad scheef gelegd. Wordt intern meegenomen, maar niet verholpen. Na 2 jaar valt een RVS paneel nog 30 kg van het kookeiland om, blijkt met dubbelzijdig plakband gemonteerd te zijn. In mijn ogen een montagefout, veel te zwakke verbinding. Men beroept zich op de 3 maanden montage garantie en doen het aanbod het dit keer beter te doen door het te kitten met doorberekenen van de kosten incl voorrijden. Mag je hun fouten nog een keer betalen. Nee voor service moet je niet bij Kvik Breda zijn
Reactie of foto toevoegen
“100 euro betalen voor tekening”
Door Marije Vennik op zaterdag 17 dec 2016 16 | vestiging Cruquius
Niets besteld, mevrouw begon echter wel zonder overleg een plattegrond-tekening te maken...slordig en met de hand. Toen we er naderhand niet op ingingen moesten we E 100,-- voor de tekening betalen, dreigen met een invordering...onprofessioneel bedrijf met incompetente werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Top zaak”
Door Tournier op zaterdag 31 jul 2021 21 | vestiging Woerden
Wij zijn ontzettend tevreden met de keuken díe wij bij KVIK Woerden hebben gekocht. De persoonlijke en vriendelijke benadering van Roxanne en natuurlijk de duidelijke prijzen per onderdeel zijn top. Dus geen addertjes onder het gras. Bij aflevering van de keuken bleek een deur beschadigd, echter een nieuwe deur was al besteld door Chris en werd snel vervangen. Plaatsing van de keuken verliep soepel. In één woord een TOP zaak met prima service.
FOTO VAN TOURNIER
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Caroline Rouppe van der Voort op zaterdag 21 nov 2015 15 | vestiging Utrecht
Wij hebben een mano keuken gekocht bij Kvik. De keuken is heel mooi geworden en ontmoet onze verwachtingen. Wij zijn heel tevreden over de service vanaf de design tot de installatie. Zoals bij elke bouwproject zijn er altijd kleine tegenvallertjes maar er werd snel en oplossingsgericht mee omgegaan. Ook vonden wij de medewerkers behulpzaam in keuze maken en goed bereikbaar voor verdere toelichting of informatie. Wij kunnen de keuken als ook het team van Kvik Utrecht zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Tinta keuken”
Door Judi op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Den Bosch
we hebben de Tinta keuken gekocht...prima advies gekregen....door een foutje klopte de afmeting niet....maar dat is erg goed opgelost...nu een mooi en goed keukentje gemaakt door twee fijne medewerkers !!!
REACTIE VAN KVIK DEN BOSCH
Hartelijk dank uw reactie.

Fouten kunnen gemaakt worden, indien het opgelost wordt. Ook wij als winkel zijn trots op het eindresultaat. En vooral blij voor jullie dat we aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als jullie in de buurt zijn kom gerust nog een langs voor een kop koffie. Veel plezier met jullie aankopen.
Reactie of foto toevoegen
“Geen druk”
Door Reshma Ramkisoensingh op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Almere
Wij hebben onze nieuwe keuken bij kvik almere gekocht, ben er heel blij mee. Contact met verkoper Soraya en bedrijfsleider Arend was heel goed via telefoon of mail. Zelfs in de winkel werd er tijd genomen om alles door te nemen. Geen haast en druk. Geen vraag was teveel voor ze om te beantwoorden. Zelfs het meedenken van hoe en wat met de keuken werden wij heel goed geïnformeerd. Monteurs die de keuken kwamen plaatsen waren ook heel vriendelijk en behulpzaam. Heb geen spijt van de keuken die wij hebben gekozen en geniet er elke dag nog van.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste mevrouw Ramkisoensingh, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij willen u heel veel plezier toewensen met de keuken. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, staan we voor u klaar. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Geholpen”
Door Pieter op maandag 2 nov 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Uitstekend geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Zelfs het doorgeven (een aantal keer) van kleine veranderingen was geen enkel probleem. De plaatsing van de keuken werd gedaan door een kundig persoon die alles heel netjes en goed heeft gedaan. Mijn advies is dat u rustig een bezoek aan kvik kunt doen wanneer u op zoek bent naar goede service en briljant mooie keukens
Reactie of foto toevoegen
“Denkt mee”
Door Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
In samenwerking met Kvik Leiderdorp en specifiek Ron Souhoka een geweldige keuken mogen plaatsen voor een zeer tevreden klant in Amsterdam! Ron denkt mee, geeft kundig advies en is zeer prettig om mee samen te werken! Op naar de volgende Ron!
FOTO VAN CHRISTCFCCR B.V. - CHRISTOFOOR BRANDJES
Greeploze keuken
+ Toon extra foto van Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring met keukenkastjes”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 17 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Kvik Utrecht is bijzonder slecht. Twee jaar ben ik bezig geweest met de aanschaf van enkele kleine keukenkastjes. Kvik had een keuken geplaatst in een appartement dat ik later kocht en we wilden graag enkel bijbehorende kastjes bestellen. Ik stuurde in eerste instantie een e-mail met het verzoek om informatie. Resultaat: geen enkele reactie. Toen toch maar de showroom bezocht. Dat ging goed en een afspraak gemaakt voor een bezoek thuis om de juiste samenstelling te bespreken. Daarna ging alles fout, tot de levering van kapotte kastjes na twee jaar toe. Geen enkele afspraak werd meer nagekomen. Ik heb Kvik Utrecht 35 keer gebeld maar nooit met een voldoende resultaat. Ik hoorde diverse keren dat ik teruggebeld zou worden en dat gebeurde dus nooit. Het was dat ik min of meer veroordeeld was tot Kvik, maar ik kan het iedereen afraden met Kvik Utrecht in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden over de service”
Door Vincent de Wit op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Op aanraden van mijn nichtje zijn wij enige tijd in het bezit van een super mooie KVIK keuken. Nu hadden wij een service-vraag via Ron uitgezet i.v.m. een van de lades niet helemaal meer lekker liep. Gisteren nam Ronald Viele telefonisch contact met mij op of ik morgen ochtend vroeg tijd had om de deur open te doen i.v.m hij toch in de buurt was. Het euvel had hij vanochtend snel verholpen en stelde voor om de rest ook meteen even na te lopen. Deze service is echt meedenken met de klant en ben dan ook meer dan tevreden. Deze vestiging ( Leiden / Leiderdorp ) van KVIK is een echt aanrader dus. Niet alleen verkopen, maar ook perfecte nazorg / service. :-)
Reactie of foto toevoegen
“Gelukkig”
Door Janine op vrijdag 6 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
Goed geholpen bij de aanschaf, levering volgens afspraak en geweldige monteur Bas die de keuken geplaatst heeft. Ik ben er erg gelukkig mee en kan iedereen een keuken van KVIK Den Bosch aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Jago van den Akker op dinsdag 6 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
De eerdere reviews deden ons wat huiveren, maar omdat Kvik als enige nog binnen 6 weken een keuken kon leveren, toch de sprong gewaagd. En we zijn heel blij dat we dat gedaan hebben! In de winkel werd goed meegedacht door Jasper die de suggestie gaf om de oven op de hoek te plaatsen en de kookplaat in het midden van 2 kastjes, zodat de lange keuken extra geaccentueerd werd. Zo'n flitsend ontwerp hadden we bij andere keukenbedrijven voor ons budget nog niet gezien. Ze hielden zich ook aan de (krappe) 6 weken: de levering was keurig op tijd en het montagebedrijf heeft alles heel netjes in 1 dag geplaatst. Overloopje van de Quooker lekte een beetje, werd diezelfde week nog even naar gekeken - fijn! Tel daar de superscherpe prijzen en het mooie design nog eens bij op, dan heb je het voor mij top gedaan. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Niks was een probleem”
Door Jeannette op woensdag 2 dec 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Ik heb vorig jaar november mijn keuken besteld bij Kvik Leiderdorp, en deze is in maart dit jaar geplaatst. Voor mijn contactpersoon bij Kvik Leiderdorp, Ron, was niks een probleem of moeite, alle vragen zijn altijd snel beantwoord, last minute wijzigingen konden moeiteloos verwerkt worden. Gedurende het hele proces van het uitzoeken van de keuken tot na de plaatsing ben ik altijd snel en vakkundig geholpen en altijd van goed advies voorzien. Ook de plaatsing is netjes verlopen en keurig verzorgd door Fred.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Sharon op dinsdag 4 mei 2021 21 | vestiging Almere
Deens design en daar betaal je dan ook voor. Ik kan niet anders zeggen dan dat KVIK prachtige keukens heeft van een goede kwaliteit. Het team van monteurs is ook prima !! Vriendelijke en vakkundige mannen die hun werk verstaan. De (klanten-)service vanuit de winkel is echter zo verschrikkelijk beroerd! Wij hebben de keuken in november 2020 uitgezocht en aanbetaald. Eerste week van januari 2021 definitief ingemeten voor installatie half februari 2021. Houd er rekening mee dat het aankoopbedrag voor 100% betaald moet zijn voordat er ook maar 1 kastje over de drempel van je woning wordt gezet. Wel vooraf 100% betaling opstrijken en dus als klant geen stok meer achter de deur hebben, maar vervolgens niet 100% opleveren. Afspraken worden niet nagekomen. KVIK Almere reageert niet tot nauwelijks op vragen/verzoeken/klachten via e-mail. Telefonisch is KVIK Almere slecht te bereiken, want in gesprektoon of er wordt niet opgenomen (slechts 1 back office medewerker?). Wanneer ik back office van KVIK Almere toch te spreken kreeg, werd er van alles mondeling toegezegd met de belofte van schriftelijke bevestiging. Vervolgens geen e-mailbevestiging, maar ook het toegezegde blijft uit zonder bericht of verdere uitleg. Vanuit KVIK complete radiostilte. Wij hebben 2 maanden met een keuken gezeten die niet compleet was (kastdeuren missen; deel backsplash ontbreekt; complete kast mist). Naar eigen zeggen van KVIK komen er wekelijks meerdere vrachtwagens uit Denemarken om bestellingen af te leveren. KVIK kan zich dus niet 2 maanden lang blijven verschuilen achter problemen met levering door COVID-19. Zeker niet wanneer KVIK in de tussentijd nieuwe klanten probeert te lokken met 20% korting op keukens. Dat is geld binnen harken om vervolgens de gemaakte afspraken niet na te komen. LET OP: algemene voorwaarden geeft KVIK de vrijbrief om straffeloos afspraken niet na te komen. Hierin staat namelijk dat een uitloop van oplevering t/m 3 maanden geoorloofd/normaal is. En nu met de COVID pandemie is een levertermijn al helemaal losgelaten. Onze keuken staat compleet inmiddels en is werkelijk schitterend! Indien er vanuit KVIK een normale mate van communicatie geweest was dan had ik een hogere score gegeven (de keuken is een plaatje en de installateurs zijn vaklui). Nu overheerst echter het gevoel dat de klant, nadat er betaald is, door KVIK als onbelangrijk aan de kant wordt geschoven. Gezien de hele toestand zou ik iedereen volstrekt afraden met KVIK Almere in zee te gaan, want je weet nooit waar je aan toe bent.
FOTO VAN SHARON
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Jurgen Jansen op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Leuke keuken uitgezocht bij KVIK in Leiderdorp. Ontwerp gemaakt samen met Ron die nog wat goede ideeën had bij onze plannen. Fred heeft de keuken vervolgens keurig en snel geïnstalleerd. 1 lade was niet helemaal netjes uit de fabriek gekomen en die is vorige week vervangen. Keurig. Nette zaak, duidelijke prijs, komen afspraken na. Aanrader.
FOTO VAN JURGEN JANSEN
Geleverde keuken
+ Toon extra foto van Jurgen Jansen
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Nannie op woensdag 21 sep 2016 16 | vestiging Barendrecht
Montage is een ramp en kwaliteit is slecht. Bij het monteren van de keuken bleek een hoop niet te kloppen. Ook besef je dan pas dat de keuken van slechte kwaliteit is. Het is een puzzel om de keuken in elkaar te zetten. De bouwtekening is onduidelijk. Ook een paar keer terug gegaan omdat verkeerde kasten waren geleverd. Bij het monteren ging het een en ander al kapot. KVIK doet niks en geeft de werklui de schuld terwijl het aan de kwaliteit ligt. De service is slecht. Nooit meer een keuken bij KVIK.
Reactie of foto toevoegen
“Droevig”
Door Houweling op dinsdag 12 mei 2015 15 | vestiging Breda
Badkamermeubel gekocht. Een groot drama. Verkoop vlot, maar misschien ben ik dom, maar ik wist niet dat dit een idee bouwpakket was. Eerste teleurstelling bij bezorging. Daar ik de prijs in ieder geval niet naar en is mij op geen enkele manier gecommuniceerd. Levering zou zij na twee weken. Na ontzettend veel gevel en gezeur na twee maanden ontvangen. Geen excuses, geen tegemoetkoming alleen bijdehand antwoorden. Na twee maanden eindelijk spullen. Bij u levering heel veel incompleet, overcompleet en geen fatsoenlijke beschrijving. Ik kan een aardig kastje in elkaar zetten maar met zo een beschrijving. Nu na drie en een halve maand nog steeds niet alles binnen. je zou een keuken hebben gekocht......
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Bart v Geleuken op maandag 26 jul 2021 21 | vestiging Utrecht
Vier maanden na levering keuken, nog steeds kastdeuren die ontbreken, plint nog niet klaar. Slechte communicatie, wij moeten als klant KVİK steeds vragen wanneer keuken klaar is.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fienke op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Leiderdorp
Bij KVIK-Leiderdorp keuken Tinta aangeschaft met een mooi aanrechtblad van Jetstone. Erg tevreden over advies en het meedenken door Ron, afleveren en montage door Donny en Peter, inmeten, installatie en puntjes-op-de-i door Ronald, het prettige contact met winkel en medewerkers en vooral het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend blij”
Door M. Buitendijk op donderdag 12 nov 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Ik heb onlangs een keuken gekocht bij Kvik, Leiderdorp en ik ben ontzettend blij met de goede service en met het eindresultaat. Ik had vanaf mijn eerste bezoek al meteen een goed gevoel; Ron Souhoka luistert goed en is zeer behulpzaam en hij zorgt dat alles op rolletjes loopt. Ook toen vanwege corona de levering van apparatuur wat vertraging opliep, zorgde hij voor een oplossing. Ook de 2 installateurs hebben heel mooi werk geleverd, en alle contact met de verschillende medewerkers van Kvik verliep soepel en uiterst vriendelijk. Ik raad het iedereen aan!!
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Charles Bongaerts op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Den Bosch
Al jaren was ik bezig om een keuken te vinden die past bij de uitstraling van onze woonruimte. Bij geen enkele leverancier had ik het gevoel; die begrijpen mij en daar wil ik zaken mee doen. Bij KVIK was het eigenlijk direct raak. Goede luisteraars met veel geduld, praktische oplossingen maar vooral duidelijkheid over mogelijkheden en prijs. Zeker een aanrader als je een serieuze partner zoekt die ook nog eens heel verrassend kan zijn
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over service”
Door Jos op vrijdag 3 aug 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvikk Amsterdam (westpoort). Het begon allemaal soepel en met goede service. Maar dat veranderde snel. Het verhaal is eigenlijk te lang om hier op te schrijven.. Waar het op neerkomt. Ze verkopen mooie keuken maar zodra je akkoord geeft om er één te kopen is de communicatie WAARDELOOS!! Er werd bijna niets gecommuniceerd. Ons contactpersoon reageerde vaker niet dan wel, kwam beloftes niet na en wij hingen constant zelf aan de telefoon omdat het niet liep zoals afgesproken. Als je dan een klant bent die vaker belt krijgen ze het ook door bij de winkel, de meiden die de telefoon opnamen werden op een gegeven moment gewoon onbeschoft en vaak konden ze niets doen dan alleen weer opnieuw een bericht achter laten bij diegene. Toen de keuken geplaatst werd is dit ook meerderemalen verkeerd gegaan waardoor het blad er niet op kon.. waardoor we weer weken zonder iets zaten en opnieuw niet werd gecommuniceerd waardoor we ook niet wisten, hoe verder! Weer opnieuw gebeld en gemaild met in de cc de manager.. daar kwam opeens wel snel een reactie op, maar één waar je weer weinig mee kon. De keukenmensen zijn paar keer hier geweest om dingen te installeren etc.. ze zijn een paar keer weg gegaan omdat het niet lukte of de juiste spullen niet hadden! En niets maar dan ook niets van een excuses of iets in die richting van Kvikk! Na maanden was onze keuken na veel bellen/mailen/aandringen af! Wij waren een klein beetje gewaarschuwd dat Kvikk niet de beste zou zijn... maar door deze ervaring kunnen wij dit wel stellen. Waardeloze service... en achteraf extra kosten, sta daar ook niet raar van te kijken. paar dagen voordat de keuken gebracht werd vroegen ze of wij twee parkeerplekken wilde reserveren bij de gemeente. Lukte dit niet dan werd er 400 extra gerekend. Voor een keuken van meer dan 13.000 euro.. En dit wordt even medegedeeld. Kosten nooit betaald! Maar mocht je twijfelen.. één tip! Doe het niet en zoek een andere keukenboer
Reactie of foto toevoegen
“Denken echt mee”
Door M.E. Voogd op donderdag 30 aug 2018 18 | vestiging Wateringen
Pieter Batist en zijn team van Kvik Wateringen zijn een echte aanrader als je een keuken nodig hebt. Eindelijk eens een keukenleverancier die niet alleen voor de hoogste marge gaat en niet probeert de klant een poot uit te draaien. Bij Pieter ging het anders, nadat ik eerst een ontwerp heb laten maken door een onafhankelijke designer heb ik deze voorgelegd aan Pieter. Hij heeft het ontwerp zo goed mogelijk nagebouwd met de fraaie Kvik meubels. Hij neemt echt de tijd, ook al kwam ik keer op keer terug ;-) Pieter denkt echt mee met mijn wensen. Hij is realistisch, erg gedreven en gaat voor een tevreden klant en een mooi resultaat. Gewoon een enthousiaste ondernemer met hart voor de zaak, net zoals de medewerkers die de keuken kwamen plaatsen. Een echt team! Eigenlijk is het uiteindelijke resultaat mooier dan het oorspronkelijke ontwerp geworden. Ook de nazorg was uitstekend. Ik heb ook wat foto's geplaatst op Facebook check deze maar even bij MarkEugeniuszVoogd
FOTO VAN M.E. VOOGD
Mooi resultaat
REACTIE VAN M.E. VOOGD
Bijkeuken
REACTIE VAN M.E. VOOGD
Garderobe
REACTIE VAN M.E. VOOGD
via de zijkant
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hetty Oomens op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Den Bosch
Goed en eerlijk advies! Installatie keuken ook helemaal naar wens. Kvik komt afspraken na. Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken !
Reactie of foto toevoegen
“Goed behandeld”
Door Stefan van W op zondag 17 nov 2019 19 | vestiging Breda
Wij hebben in 2018 de Mano keuken besteld en deze is in 2019 geplaatst. In de tussentijd is het werkblad wat wij hadden gekozen uit het assortiment gehaald, dit is echter netjes opgelost en hebben we een ander blad uitgezocht. Wij zijn goed geadviseerd en erg tevreden over de klantvriendelijkheid...zowel persoonlijk als over de mail zijn wij altijd goed geholpen. Ook de monteur was zeer kundig en klantgericht. Wat ons betreft een dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij”
Door Bart van den Belt op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Woerden
We zijn onwijs blij met onze nieuwe keuken. Geholpen door Chris, de eigenaar, en Jelle. Professioneel, snel geholpen, duidelijke antwoorden. Waar we vooral blij mee waren is dat ze de keuken van tevoren gevisualiseerd hadden in een tekening en dat we de bouwtekeningen en instructies voor de aannemer mee kregen. De aannemer heeft direct contact gehad met Kvik of de installateur bij vragen en alles is tot in de puntjes geregeld. Installatie zou max. drie dagen duren maar de installateur was er vroeg en had als doel om het in een dag voor elkaar te krijgen. En dat is gelukt! Prettig, want daardoor hadden we wat meer speling in de verbouwing. Al met al een aanrader.
FOTO VAN BART VAN DEN BELT
Goed gelukt
Reactie of foto toevoegen
“Totaalaankoop”
Door J.P Riool op zondag 8 sep 2019 19 | vestiging Almere
Wij zijn pas komen wonen in het Almeerse, weg uit Amsterdam na drieënzestig jaar. Wat een verademing heerlijk veel groen weinig verkeer en leuke winkels. Bij zo'n verhuizing hoort ook een renovatie. Wat begon in de keuken, breidde zich uit naar de badkamer en toen naar de extra kamer welke al snel kleedkamer werd. De vraag is hoe ga je dit aanpakken in een nieuwe stad weet je eigenlijk niet echt de weg. Kvik sprong in het oog in Almere Buiten. Wij werden daar goed ontvangen met een kop koffie en een goed verhaal van de verkoper Arend. Geen vage beloftes maar een reëel beeld van wat haalbaar was voor ons budget. De tekeningen waren gemaakt waarna tijd voor bezinning. Al onze vragen via de telefoon of in de winkel werden naar tevredenheid beantwoord. Afspraken werden er gemaakt voor montage en toen was het afwachten. De monteur en collega bleken al snel van goede wil en gaven ons een vertrouwd gevoel wat betreffende de werkzaamheden. Alles keurig opgehangen gemonteerd en gesteld. Ja wij hadden een goede keuze gemaakt. Bij oplevering werd alles schoon achtergelaten. Ons werd nogmaals verzekerd dat: mocht er iets zijn dan konden wij altijd bellen of langs komen.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste meneer Riool, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Kvik Almere. Mochten we in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, staan onze mensen klaar voor u. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Rene Steinbusch op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Heerlen
Kvik Heerlen en dan met name bedrijfsleider Bjorn Knops verdient een Diepe buiging en grote pluim van ons vanaf het eerste contact tot aan de eindcontrole die hij zelf kwam doen na plaatsing van de keuken door Nicky Kroese die dat zeer precies en met liefde voor zijn vak heeft gedaan. Geen gepush, afspraken nakomen, meedenken, een eerlijke prijs kortom alles klopt daar bij kvik Heerlen Maak je zelden mee chapeau
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Brekie brekie op zaterdag 25 feb 2017 17 | vestiging Wateringen
Tot nu toe is het een erg goede ervaring. Mooie lichte showroom, duidelijk verhaal en vriendelijk, niet overdreven of opdringerig personeel. Er wordt goed/perfect mee gedacht met de keuken opstelling en alle opties/details/design. Eerste gesprek gehad, Senti keuken in een u-vorm. Binnenkort kan ik meer vertellen.

Aanvulling ontvangen op 25 oktober 2017: Ja we hebben gekocht, en zijn nu al 4 maanden erg gelukkig met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen haast met het afmaken van de keuken”
Door JH op dinsdag 27 sep 2016 16 | vestiging Wateringen
- Slechte service KVIK (dingen beloven bij bestelling en vervolgens niet nakomen)
- Slechte communicatie over de status (elke keer na bellen wanneer de keuken afgemaakt wordt)
- Montagetijd heeft 3 maanden geduurd. Onderdeel vergeten te bestellen, beschadiging. 3 weken levertijd, maar na 3 maanden pas tijd om het te plaatsen.

Mooie keukens in showroom, vooraf is alles mogelijk. Nadat de keuken besteld is, is alles lastig om aan te passen. Veel loze beloftes gedaan, totaal geen haast met het afmaken van de keuken. Ik zou iedereen afraden om hier een keuken te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Kevin Vierhout op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers zochten wij een leverancier waar je niet al binnen 5 minuten onvoorstelbare kortingen krijgt. Want dan weet je dat je ondanks al die kortingen nog steeds te veel betaalt. Uiteindelijk kwamen wij terecht bij Kvik Cruquius. En hoewel er meerdere leveranciers waren met het concept van een vaste prijs, paste Kvik gewoon het beste bij ons budget en wensen. Bij Kvik Cruquius totaal geen opdringerige verkopers, geen droge cake of ondoorzichtige voorwaarden of een snelle handtekening. We kregen van Ron, de manager, alle ruimte om onze droomkeuken uit te zoeken. Ook werd er goed nagedacht over alle mogelijkheden. We hadden zelf al wat apparatuur, maar het was geen enkel probleem om die ook door hen te laten plaatsen. Zonder extra kosten! Zelfs toen de bestelling al geplaatst was, was er ruimte om zaken aan te passen. Waar zie je dat nog! Ook de aftersales, die liepen via Ruud, waren zeer naar wens. Wat wij als bijzonder prettig ervaarden was de bereikbaarheid. Zowel via de telefoon als via de mail. Een vertraging in de levering van het keukenblad (kon Kvik niets aan doen), werd zeer correct opgelost. Bedankt! Kvik heeft geen eigen installateurs hetgeen door sommigen als een nadeel wordt gezien. Dat nadeel zagen wij niet. Integendeel. De installateur, Jorg, kwam uit de buurt en was bijzonder kundig, werkte netjes en dacht goed mee. Eerlijk is eerlijk, door alle negatieve verhalen op Qasa waren wij wat huiverig voor Kvik. Gebleken is alleen dat de ene vestiging de andere niet is. Ja, ze heten allemaal Kvik die allemaal dezelfde keukens verkopen. Het zijn echter ook allemaal franchisers met een eigen aanpak en manier van bedrijfsvoering. En dat verschil zie je goed terug bij Kvik Cruquius. Een leverancier die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Oplossingsgericht, betrouwbaar en helder. Wij zullen Kvik Cruquius dan ook bij een ieder aanbevelen en geven de Kvik vestigingen met wat mindere recencies als tip mee: kom eens in Cruquius kijken. Dan zie je hoe het wel moet. Ron, Ruud , Jorg en overige medewerkers van Kvik Cruquius, enorm bedankt voor het verwezenlijken van onze droomkeuken en het achterlaten van een erg prettig gevoel over onze keuken. Ga zo door!
FOTO VAN KEVIN VIERHOUT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet leverbaar”
Door Karin Sutherland op zondag 26 nov 2017 17 | vestiging Son
Leuke keuken uitgezocht, handtekening gezet, maar toen begon het... zoals afgesproken was de keuken toch niet leverbaar. De keuken kwam te laat, werd vol mankementen neergezet ... keer op keer gebeld voor een oplossing, die er uiteindelijk alleen kwam na ingrijpen van de landelijke Kvik-organisatie. Na een jaar de keuken die we gekocht hebben, maar een keuken van KVIK doen we echt nooit meer
Reactie of foto toevoegen
“Zwarte keuken”
Door Ad op vrijdag 27 dec 2019 19 | vestiging Breda
We hebben een zwarte keuken gekocht bij Kvik in Breda. Super geholpen en in Nov in is hij geplaatst. Hij is prachtig en we zijn er enorm blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Ongelofelijk”
Door Patricia op donderdag 28 sep 2017 17 | vestiging Rotterdam
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt na het zetten van een handtekening. We hebben een keuken gekocht in december, daar waren we heel erg content mee. Helaas werd de keuken niet eens uitgeleverd. Oeps werd er meermaals verteld. Geen levering op afgesproken tijden, verkeerd blad geleverd, monteur spreekt af, maar komt niet tot 3x toe. Niet terug gebeld/ Nu maanden later weer geen reactie en een keuken die onaf is. Overigens nooit geen excuses alleen diepe zuchten. Ongelofelijk dat dit nog in Nederland voorkomt!
Reactie of foto toevoegen
“Punten werden snel opgelost”
Door Sandra Kraaijeveld op woensdag 19 jul 2017 17 | vestiging Wateringen
Een super mooie keuken bij Kvik in wateringen gekocht. Er waren wat kleine dingetjes maar die werden heel snel opgelost. We zijn nu volop aan het genieten van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Garderobekasten”
Door Ad van Dijk op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Den Bosch
Het betreft 5 elementen garderobekasten met deuren in twee delen. Prijs op basis van zelf in elkaar zetten. Bij de aankoop vermeld dat de plint niet van toepassing was. Stond wel op de bon en bij tekenen er doorheen geglipt. Terug gebracht en geld terug gekregen. Bij twee kasten zaten verkeerde boven tussen en onderplaten, gebeld, kon de zelfde dag de goede ophalen. Bij een kast vijf foute scharnieren. Eigenlijk verkeerde inwendige lades waardoor de deur niet ver genoeg open kon. Opgelost met scharnieren die verder dan 90 graden open kunnen. Gebelden kon de scharnieren ophalen. Twee zicht zijplaten besteld daardoor twee zijpanelen van twee kasten vervielen. Dat is ongeveer twee maal 100 euro te veel betaald. Op reclameren kreeg ik het antwoord dat dit normaal was en logistiek nu eenmaal zo ging bij KVIK. Deze logistiek kwam de kwaliteit te goed volgens de eigenaar van KVIK Den Bosch. Ze gooide zelf maandelijks een container van dit soort kastdelen weg. Tis nu eenmaal zo geregeld bij KVIK. Deze Logistieke misser kost mij ongeveer 200 euro. De deuren van de kasten bestaan uit twee delen. Totaal 208 cm hoog. Deze deuren moeten gekoppeld worden. Handgrepen er bij besteld. De gekregen handgrepen zijn er in twee soorten. Wij kregen de soort waardoor ereen extra koppelstukje in de twee deuren geschroeft moet worden. Dat is drie mm dik en stoot tegen de sluitkant. Gaat daar beschadigen. Er bleken later (liet de magazijn medewerker zien toen ik de eerder genoemde scharnieren op ging halen) de zelfde handgrepen te zijn die tegelijk de twee deuren koppelen. Dat was de enige passende professionele oplossing. Niets over vertelt bij de verkoop. Reaktie van de eigenaar KVIK de Bosch. HET SYSTEEM levert deze (verkeerde) handgrepen automatisch. HET SYSTEEM zorg daardoor voor kwaliteit en lage prijzen. De goede handgrepen, die dus mooi afgewerkt koppelen, had ik zelf moeten bedenken bij de bestelling. Ook hier weer verwijzing naar mij als klant die het fout gedaan had en toch zelf de handtekening gezet had op het koopcontract. Wat ben ik toch een domme klant.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect opgeleverd”
Door Maarten op maandag 2 mrt 2020 20 | vestiging Den Bosch
Als je gaat voor het goedkoopste zit je hier niet goed. Ga je voor kwaliteit wel. De offerte had iets scherper gekund. Daar staat tegenover dat de montage perfect is en beide dingen wist ik tevoren. Ze leveren echt vakwerk en ieder probleem in het werk wordt verholpen. Tegenover een iets ruimere offerte staat dan ook dat ze niet moeilijk doen als er nog wat nodig is en je een perfecte keuken krijgt. Dat is een keuze en die maak ik graag. Dit is de derde keuken die ik hier heb gekocht. Perfect opgeleverd.
REACTIE VAN KVIK DEN BOSCH
Hartelijk dank voor de complimenten.

Een blije en tevreden klant daar doen we met het gehele team van Kvik Den Bosch dagelijks ons uiterste best voor. Dit biedt ons al bijna 14 jaar bestaansrecht!

Mochten jullie in de buurt zijn kom gerust nog een langs.
Reactie of foto toevoegen
“Communicatie is er niet”
Door M ouwehand op dinsdag 28 sep 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Lekker dan. Koop je een keuken, spreek je een afleverdatum af. Aanbetaling gedaan, maar verder geen info over de restbetaling. Dus ga je er van uit dat het bij de aflevering betaald gaat worden. Maar op de afgesproken dag geen leverantie van de keuken,want nog niet betaald. dat wordt DRIE weken later. Zit je zes weken zonder keuken omdat de oude er al uit is. Bedankt Kvik....lekker communiceren zo. Een reminder had wel zo slim geweest, voor jullie maar ook voor ons.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Anton en Denise op donderdag 5 nov 2020 20 | vestiging Woerden
Wij zijn ontzettend tevreden met de keuken die wij bij Kvik Woerden hebben gekocht. Niet alleen het resultaat is mooi, maar ook hoe wij zijn geholpen door het team van Kvik en de service die zij verlenen zit goed in elkaar. Wij zijn geholpen door Roxanne, zij is professioneel, vriendelijk, heel geduldig, meedenkend en enthousiast. Het laten plaatsen van de keuken werd vakkundig gedaan. Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken!
FOTO VAN ANTON EN DENISE
Keuken met zwart getegelde achterwand
+ Toon extra foto van Anton en Denise
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke 10”
Door G. Eerbeek op woensdag 18 nov 2020 20 | vestiging Amersfoort
Vorige maand een prachtige keuken laten installeren door Kvik Amersfoort. Zowel door Gerrit als Joeri fantastische geholpen. Gerrit erg professioneel en geeft duidelijk, maar vooral eerlijk advies. Liepen tegen een paar kleine dingen aan en dit werd zonder moeite en kosteloos opgepakt door Joeri (Service staat hier echt centraal). Voor mij een dikke 10! Echt aanrader dus!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Mark Jonkman op zaterdag 20 okt 2018 18 | vestiging Breda
Complete keuken gekocht en laten installeren. goede service en zeer vriendelijke verkopers en monteurs. Monteur aan huis erg professioneel en weet wat vakwerk is. Heel erg blij met onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door C.Otto op maandag 18 jun 2018 18 | vestiging Leiderdorp
Een keuken in een kleine ruimte. Toch mogelijk gemaakt met een schiereiland!
Heel goed meegedacht, heel vakbekwaam neergezet met een schitterend resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Practige keuken”
Door Erna op woensdag 10 mrt 2021 21 | vestiging Heerhugowaard
Het rondkijken als eerste oriëntatie was al fijn. Geen druk, maar de mogelijkheid om, als wij wilden, een afspraak te maken om vrijblijvend een tekening te laten maken. Deze afspraak was met Mark Singer, een prettige man. Hij luisterde naar wat we wilden, drong zich niet op en probeerde niet meer te verkopen dan we wilden (wij wilden bijv geen meerdere ovens, en andere "extra" apparatuur). Omdat het best lang duurde voor we de keuken nodig hadden (nieuwbouwwoning), sloeg de twijfel na een half jaar toe; wil ik dit blad wel, is de kleur goed, zijn de kastjes wel mooi...ach ja... wispelturig typje zeg maar... Weer naar Kvik, waar ze ons wederom met open armen ontvingen, volledig snapten dat ik het spannend vond en het nog een keer wilde zien.... alle tijd namen ze weer voor me.... na het inmeten in onze nieuwe woning kwam de lockdown... maar ik wilde per se nog eea met Mark bespreken (voelde me een zeur, maar zij vonden het echt niet erg)....is toen, coronaproof, geregeld.... zo fijn alles nog een keer te kunnen doornemen... en toen kwam de keuken... zo spannend! Helaas was een van de twee monteurs niet helemaal wat we ervan verwachtten. Geen uitleg over werking van de dingen, en nog wat andere dingetjes... voelde als kater... maar het strookte zo niet met het goede gevoel wat we steeds hadden... dus dag erna Mark gebeld, die er direct werk van gemaakt heeft... inmiddels is Lex (een van de twee zeer vriendelijke eigenaren) geweest, heeft uitleg gegeven, laatjes nog wat afgesteld en daarmee een zeer tevreden klant achtergelaten. Echt prachtige keuken (Tinta en massief eiken blad van 3.60 m).... Mark en collega's, ben meer dan tevreden met jullie!!!
Reactie of foto toevoegen
“Halve leveringen”
Door Niels Sonnenschein op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Ze hebben hier goede verkooppraatjes, maar aan hun afspraak houden, vergeet dat maar. Leveringen worden maar half gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn om al het apparatuur te bestellen. Kookeiland goed meten met de onderkanten, blijkt al helemaal een uitdaging te zijn. Mijn advies is: ren snel voorbij deze vestiging. Kvik krijgt door deze vestiging een slechte naam.
Reactie of foto toevoegen
“Pluim, pluim, pluim”
Door A. van Immerseel op dinsdag 12 jan 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Prettig ontvangst, degelijke uitleg, verstand van zaken, binnen budget denken, ook lastige onderdelen werden opgepakt en niet gaan voor snelle winst. Nazorg was uit de kunst, niet een keer maar alle keren, ... oplossingsgericht denken, ook waar het niet hun verantwoordelijkheid was. Kortom ... pluim, pluim, pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden met resultaat”
Door Ron Mulder op vrijdag 2 mrt 2018 18 | vestiging Wateringen
Het eerste kontakt met Kvik Wateringen was in 2016 toen wij bijna tot een bestelling waren overgegaan maar deze hebben moeten annuleren daar de aankoop van het nieuwe huis niet door ging. Daar deed men niet moeilijk over en ik liet weten terug te komen (Ja ja zullen ze gedacht hebben, dat horen wij vaker!). Een jaar later was het toch zover en vorig jaar september stond ik weer in de showroom in Wateringen bij Pieter Batist. Ik had heel wat keukenzaken achter de rug maar het aanbod, de stijl en de benadering van Kvik sprak mij toch het meeste aan. Samen met Pieter heb ik mijn droomkeuken gecreëerd en in die fase het randje van de Kvik mogelijkheden opgezocht. Wat is haalbaar en wat niet. Sparren met elkaar om het ultieme naar boven te halen en een droom te verwezenlijken. Wij zijn daar heel ver in gegaan en van de mogelijkheden die Kvik heeft (maar niet altijd direct in de showroom te zien is) het concept uitgebouwd tot in de slaapkamers toe. Uiteindelijk kwam er een vrachtwagen met 18 pallets aan materiaal en een installatieteam die wonderen verricht heeft. Daar niet alles op de tekentafel of op het computerscherm voorzien kan worden dient dit team uiterst flexibel te opereren bij de installatie. Dat is allemaal gelukt en heeft geresulteerd in een wondermooie keuken die zelfs bij mensen die er verstand van hebben respect afdwingt. Kvik, zo begrijp ik en ook afgaande op indrukken van andere kopers, is nog niet zo lang gevestigd in Nederland. Afgaande op de reactie heeft dat in het begin wellicht wat startproblemen gegeven. Met de ervaring die ik opgedaan heb i.c.m. de kwaliteit van het geleverde durf ik u Kvik voor 100 % te adviseren. Uiteindelijk telt alleen maar het resultaat en daar zijn wij dik tevreden mee!
FOTO VAN RON MULDER
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Gemonteerd naar volle tevredenheid”
Door S. Tuijp op dinsdag 6 apr 2021 21 | vestiging Amersfoort
Ga ik really 5-sterren geven? Ja, I will, want ze zijn welverdiend! We zijn veel dank verschuldigd aan Gerrit die ons oorspronkelijke keukenontwerp kritisch bekeek en daar veel aan verbeterde in online sessies die super smooth & helder in communicatie verliepen. Op tijd werd al het materiaal geleverd (wat we in Corona-tijd bij mede-nieuwbouw-bewoners van ons project wel anders hoorden). Afspraken werden goed nagekomen en een paar onvolkomenheden werden als vanzelfsprekend opgelost en opgepakt door eigenaar Joeri die ik het allerbeste toewens met zijn zaak. Woonachtig in omgeving Utrecht en op zoek naar een keuken? Rijd gerust even een klein stukje door naar Amersfoort voor kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over kwaliteit”
Door Else Top op woensdag 21 mrt 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvik in Westpoort Amsterdam. Mooie keuken, maar niet al te beste kwaliteit. Binnen een jaar was het aanrechtblad (kunststof beschadigd) en was een keukendeurtje schreef gaan zitten. Binnen twee jaar lekte de kraan. Waar we met name tegen aan lopen is de slechte service. Op verzoeken tot reparatie kregen we nauwelijks of met zeer veel vertraging een reactie en om er wordt geen speciale service geboden aan ons als klant. Voor de reparatie zelfs na zo'n korte tijd moeten we de hoofdprijs betalen. Zeer frustrerend. Mijn advies is, zoek een keukenbedrijf dat betere kwaliteit en betere service levert.
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Fam. Kooijman op maandag 15 apr 2019 19 | vestiging Almere
Keuken gekocht.. Zijn goed geholpen men nam er de tijd voor... Wel zaten er wat foutjes in de bestelling..maar deze zijn weer hersteld. Ook klopte de rekening niet en heb deze zelf moeten laten aanpassen. Levering en montage op afgesproken dag.. keurig geregeld !! Top monteurs..!! Mijn advies..bij ontbreken van onderdelen ( in ons geval een filter voor de afzuigkap ) hou de klant op de hoogte ... Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer en mevrouw Kooijman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. En dank voor de feedback, we zullen dit meenemen voor de toekomst. We wensen jullie veel kookplezier met de nieuwe keuken. Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Transparante benadering”
Door M. Visser op zaterdag 10 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
Deze zomer heb ik een keuken gekocht bij Kvik Utrecht. Het zijn mooie keukens en de offerte is transparant. De service was goed. Ik kon altijd telefonisch overleggen en dan kreeg ik snel adequaat antwoord. Het glazen blad heb ik elders besteld en ook de afstemming daarover was prima. Bouw Bob heeft ook goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de juiste mentaliteit”
Door Weterings op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Koop nooit je keuken bij dit filiaal, ondanks dat de keukens zelf prachtig zijn! Mocht je toch in zee gaan met KVIK Leiderdorp weet dat je een hoop ellende gaat krijgen. Hun insteek is namelijk: er zijn altijd problemen of langere wachttijden in de keukenbranche dus waar maak je druk om. Dit vinden wij niet de juiste klantvriendelijke mentaliteit die je verwacht bij aankoop van een "dure" keuken.
Concreet gemaakte afspraken, ondanks dat ze zwart op wit staan, worden rgelmatig niet nagekomen. Excuses ontvang je niet op de door hun gemaakte fouten. De plaatsing van de keuken kwam uiteindelijk ruim 1 jaar na aankoop ervan. Zaken worden niet in een keer goed geleverd, en nalevering(en) duren lang of beloofde naleveringen komen helemaal niet. Weet ook dat zij, tegen de regels in de wet, zij volledige betaling verwachten voorafgaande aan de levering. Mochten er dan zaken fout gaan heb je vervolgens geen poot meer om op te staan. Kijk goed naar je rechten. Omdat het veel te ver leidt om alles te vertellen wat er is mis gegaan houden we het hierbij, maar hoewel de keuken prachtig is, was het voor ons een pittig hoofdpijndossier.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door dr.F. Spies op zaterdag 8 aug 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Onze ervaring behelst de gedrevenheid in combinatie met deskundigheid van de verkoper Ron Sohouka. Vertaling van onze ideale wensen naar bestaande mogelijkheden liep gëolied. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam vanuit zijn gedegen kennis en was vooral niet opdringerig. Hetgeen wij zeer plezierig vonden. De afspraken werden correct nagekomen. De sfeer tijdens de besprekingen was zeer openhartig en plezierig. De uiteindelijke keuze en aflevering en de prijs van de KVIK Linea keuken was in alle opzichten naar onze tevredenheid verlopen. Na aflevering konden wij ten alle tijde terecht bij de heer Sohouka. Dank daarvoor.

Aanvulling ontvangen 10 augustus 2020: De aankoop van onze Kvik Linea keuken is afgeleverd. Onze aannemer heeft het zeer tot onze tevredenheid gemonteerd, de uiteindelijke afwerking moet nog plaats vinden. We zijn zeer tevreden met deze aankoop en goede van de heer Ron Sohouka begeleiding vanuit Kvik Leiderdorp.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijke benadering”
Door Wouter op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Woerden
Allereerst een fantastisch ontwerp gemaakt samen met KVIK, waarbij ze ons absoluut positief verrasten met de praktische en stijlvolle indeling. Heldere communicatie, heldere prijs en alle afspraken nagekomen. Tijdens het plaatsen van de keuken liep het houten aanrechtblad een beschadiging op, die we pas een week later ontdekte. Toch stuurde Chris (eigenaar van KVIK Woerden) direct een monteur langs om het te repareren. Ook deze vakman was heel klantvriendelijk en werkte ontzettend professioneel. Aanrechtblad gerepareerd en je ziet er niets meer van. Wij zijn onwijs blij met de keuken! Complimenten voor Chris, de monteur en de ontwerpers van Chris!
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door J.L Smith op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Almere
Super service en transport vriendelijk jpersoneel en een super keuken zeer tevreden boven verwachtingen goede gemotiveerde verkoper en weet waar ze over praten
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste mevrouw Smith, Als winkel is het altijd fijn om te horen dat u blij bent met uw aankoop en begeleiding. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met de keuken. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door nienke op vrijdag 2 okt 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Ik heb een kleine, onhandige keuken. De strakke eenvoud en het concept van KVIK sprak mij aan. In leiderdorp werd "het ontwerpen" een creatief gebeuren, dankzij het inspirerende en deskundige advies van Ron ( mn de XXL keukenkasten) en de grappige suggesties, waarmee hij voortborduurde op mijn wensen. In een strakke samenwerking tussen Giovannies, de aannemer, die het voorbereidende werk verrichtte en Peter en Donnie, de monteurs, die de keuken plaatsten, werd Ron mijn aanspreekpunt. Een ieder was even vriendelijk. Er werd zorgvuldig en netjes gewerkt. Blij met dit alles kan ik iedereen een KVIK keuken uit Leiderdorp van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Slordig”
Door Elsa op woensdag 26 jul 2017 17 | vestiging Rotterdam
Een slordig afgewerkte en scheef geplaatste keuken én een bedrijfsleider die niet de klant, maar zijn eigen portemonnee op één heeft staan. Monteur in kwestie was ook onze stucadoor, en Kvik schoof alle verantwoordelijkheid voor scheve plaatsing naar monteur en trok handen af van de oplossing. Monteur heeft nog zijn best gedaan, maar Kvik gaf aan schandalig slecht optreden.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne mensen”
Door Kees Boot op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Wij hebben een keuken bij KVIK Apeldoorn gekocht. We zochten een massief eikenhoutenblad met moderne uitstraling. Bij meerdere keukenzaken geweest en we zagen er bijna van af totdat we DE keuken zagen bij KVIK in Apeldoorn. Het mooie van de KVIK keukenkasten is dat deze 3 laden hebben (veel handiger dan twee laden met in de bovenste nog een extra interne lade). We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de keuken. We hebben de keuken zelf geplaatst en zijn daarbij prima geholpen. We kwamen wat plint materiaal en een afwerk lijst te kort, deze werd binnen een paar dagen nageleverd. Fijne toegewijde mensen.
Reactie of foto toevoegen
“Supergoede ervaring”
Door Steehouwer op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Wateringen
Een nieuwe keuken kopen doe je niet zo vaak in je leven. Ik kon dus ook niet teren op goede of slechte ervaringen uit het verleden. Een paar randvoorwaarden en een budget, en dan is het zoeken naar de juiste klik met een keukenbedrijf. Goede vrienden van mij waren recent ook verhuisd, en hadden inmiddels een mooie keuken. Na wat dagen bij verschillende keukenboeren binnengelopen te zijn, heb ik toch het advies van mijn goede vrienden opgevolgd en heb een vrijblijvende afspraak gemaakt met Pieter Batist van KVIK Wateringen. Daar heb ik geen spijt van gehad. Pieter neemt de tijd om al je wensen om te zetten in een mooi ontwerp. Maar het eerste ontwerp, vond ik toch "te wit", dus bij de tweede afspraak, een nieuwe tekening gemaakt met andere materialen. Hout met wit. De Tinta keuken. Deze keuken was niet alleen mooier, maar ook iets duurder dan mijn eerdere keuken. Samen met Pieter hebben we gezocht naar andere merken apparatuur zonder in te leveren op kwaliteit. Zo heb ik nu 2 koel/vrieskasten ipv 1 grote koelkast en 1 grote vrieskast . Ik ben superblij met deze oplossing die ik zelf nooit bedacht zou hebben en die een heel stuk goedkoper bleek uit te vallen. Nu is het kopen van een keuken niet zo moeilijk, maar daarna begint het echte werk. Het inmeten van de keuken, het maken van het installatieplan, het leveren van de keuken en dan de installatie van de keuken. Het blad paste niet in de lift. Geen probleem er werd een buitenlift geregeld. Tijdens het transport was een hoekje van een keukenblad een beetje beschadigd. Geen probleem er werd gelijk een nieuwe blad besteld. De keuken werd netjes gemonteerd zodat ik gewoon kon koken. De Electricien was toch iets vergeten. Dat is mijn verantwoordelijkheid en niet die van KVIK. De installateur Raymond van KVIK (ik kan hem voor 100% aanbevelen) heeft het opgelost. Wat ik heb gemerkt is dat Pieter Batist een super team van mensen heeft die betrokken zijn bij het hele proces. Goede communicatie , samenwerken, afspraken nakomen en de klant centraal stellen. Problemen worden opgelost. Ik heb een SUPERGOEDE ERVARING met KViK-Wateringen en kan je van harte dit bedrijf aanbevelen. Betaalbare keukens en ook van goede kwaliteit, perfect geplaatst. Bedankt Pieter voor je geduld en advies, bedankt Maaike voor het plannen,checken en de communicatie. En bedankt Raymond voor het perfect monteren van de keuken. Ik geniet nog elke dag van het resultaat.
FOTO VAN STEEHOUWER
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Duurt lang”
Door Alex op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
After 6 months of delay our kitchen is not completed yet. All the process is very frustrating and stressful. After the sale is done, nobody at Kvik Arena seems to be responsible for anything, salesperson only blaming colleagues from planning department and others, not answering emails & phone. Clearly, many things can go wrong and we expected delays and problems, but not like this. So irresponsible and careless, never had such an experience, even though I'm an interior designer and dealing with suppliers and contractors quite often.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop”
Door Ellen op zaterdag 19 dec 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Eerste bezoek was prima. 2e in een ander filiaal waar we niet erg geïnteresseerd werden geholpen. Uiteindelijk naar het 1e filiaal terug gegaan en de bestelling geplaatst. Er was niets verteld over een levertijd van 4 wkn. Ophalen kon alleen op bepaalde dagen. Weekend was onmogelijk. Er was verteld een bouwpakket te ontvangen. Er is nooit verteld dat alles nog op maat gezaagd moest worden.
Reactie of foto toevoegen
“Geen verbeterpunten”
Door Bert van Aggelen op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Via internet kennisgemaakt met het design van KVIK keukens. In de showroom Den Bosch na een aantal gesprekken overgegaan tot aankoop. Voorzien van deskundig en vrijblijvend advies, geen verkooptrucjes. De installatie keurig op tijd, en alles netjes afgewerkt. Kundige en klantvriendelijke monteurs. Voor ons geen verbeterpunten, en erg blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor het meedenken”
Door Max en Kees op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Beste lezer, Op basis van eerdere ervaringen, kozen we voor een bezoek aan KVIK om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. We werden in Leiderdorp vriendelijk ontvangen, met rust gelaten om te kijken en keuren (fijn!), en netjes te woord gestaan bij vragen. We gingen weg met wat ideeën en catalogi en een goede indruk van de zaak. Na thuis wikken en wegen en andere sites bezoeken, togen we weer naar KVIK Leiderdorp. Daar ontmoetten we Ron, die onze rots in de branding bleek in de woelige baren van de keukenwereld. Wij zijn geen keukenhelden, maar hadden wel specifieke wensen. Een kleine keuken, passend in een jaren 30 omgeving, met een grote koelkast en een 'eiland' dat de eetkamer inspringt. Dit alles met behoud van een grote inbouwkast. En er ook zou een lichtkoepel worden geplaatst, waar rekening mee moest worden gehouden ivm proporties/visueel. Ron (met meer dan 20 jaar ervaring in deze branche) kan volgens ons toveren. Hij kwam met inspirerende suggesties en duidelijke plannen. Hij wist onze wensen om te zetten in een mooie en werkbare keuken. De keuken werd geleverd en keurig geplaatst. De koelkastdeur zou pas later geleverd worden (wisten we), het ging namelijk om een nieuw model. Ook dit is vakkundig geplaatst. De monteurs gaven ons als tip de vaatwasser niet automatisch te laten openen na zijn programma, dat is slecht voor het blad. Dank voor het meedenken! We hebben vanaf de bestelling ook met Ron soms gemaild of gebeld met wat vragen en kregen snel reactie. Nu we meer op orde zijn (verhuizing), hebben we Ron laten weten dat we hem graag een keer hier willen ontvangen, zodat hij de uitvoering van zijn tekening in persoon kan bewonderen. Professioneel en meedenkend.
FOTO VAN MAX EN KEES
Reactie of foto toevoegen
“5 maanden zonder aanrechtblad”
Door John op maandag 19 okt 2015 15 | vestiging Utrecht
In mei zou keuken geplaatst worden. We werden gebeld dat aanrechtblad op zich zou laten wachten ivm fout. Op dag montage kwam er niemand opdagen. dag daarna wel en bleek 2 dagen nodig te hebben. Kvik Utrecht gemaild hoe dit mogelijk was en wanneer blad bezorgd zou worden. Graag alleen mailcontact want mondelinge afspraken werken niet. Nooit meer iets van hem gehoord!! Geen reactie op brieven, mails en zelfs rechtsbijstand reageerde hij niet op. Na jurdische in gebreke steling ed, wat weken extra duurde, uiteindelijk ander bedrijf benaderd wat ons verder hielp. Na finale afrekening krijgen we binnen 2 weken factuur, waarbij ze het gore lef hebben om gebruik te maken van wettelijke rente wanneer niet binnen 2 weken betaald wordt! We hebben 5 maanden zonder aanrechtblad gezeten, alles netjes afgewikkeld, NUL reactie en wel innen. Wat een klotebedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Charlotte op zaterdag 3 jul 2021 21 | vestiging Woerden
Wij zijn enorm tevreden met de keuken die wij bij Kvik hebben gekocht. We zijn geholpen door Sanne Aerts, en zij heeft goed naar onze wensen geluisterd. We zijn alles afgegaan in de showroom, en we hebben onze droomkeuken uitgekozen en de apparatuur samengesteld. We raden dit iedereen aan!
FOTO VAN CHARLOTTE
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hester op donderdag 21 mrt 2019 19 | vestiging Almere
We hadden echt een nieuwe keuken nodig. Door ervaringen uit het verleden waren we een beetje huiverig om rond te kijken, dus we schoven het voor ons uit. Al die gladde praatjes, mooie aanbiedingen die vervielen als je niet meteen een beslissing nam, enzovoort.

Uiteindelijk gingen we toch maar eens kijken, bij die nieuwe vestiging van KVIK in Almere. Twee uur later schudden we de hand van Arend en een paar dagen later ontvingen we een mooi ontwerp voor een goede prijs in onze mailbox. Nog een paar kleine aanpassingen in het ontwerp en twee maanden later werd de nieuwe keuken al geplaatst.

Arend komt zijn afspraken na en levert een goede service. Na de montage hadden we nog een paar vragen. Al snel stond de monteur weer bij ons voor de deur.

Toen de keuken werd geplaatst bedachten we dat we ook nieuwe vensterbanken wilden, in hetzelfde materiaal als het werkblad. Een paar weken later werden ze al geplaatst.

Geen verkeerde bestellingen, geen kapotte deuren, apparatuur die werkt: de keuken ziet er nog mooier uit dan op de tekening! En ook de werkzaamheden verliepen prettig. De monteur had korte lijnen met een stucadoor en schilder, dus het werk verliep soepel.

Ben je aan het rondkijken voor een keuken? Loop eens binnen bij KVIK Almere! Wij zijn zeer tevreden en heel blij met onze nieuwe keuken!
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste Hester, Hartelijk dank voor de complimenten, ook wij als winkel zijn trots op het eindresultaat. En vooral blij voor jullie dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als jullie in de buurt zijn kom gerust nog een langs voor een kop koffie. Veel plezier met jullie keuken. Groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Molenaar op donderdag 27 jul 2017 17 | vestiging Cruquius
Koop geen keuken bij kvik, na bestelling doen zij niets meer. Kunststof blad met lijmtangen, slechte onkundige keukeninstalllatie en Kvik weigert hier iets aan te doen,
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Luuk op vrijdag 16 feb 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik Westerpoort brengt service tot een nieuw dieptepunt. Laten we eerst noemen dat de keukens prachtig zijn- maar daar blijft het dan ook echt bij. Zaken doen met Kvik van A tot Z ellende. Slechte communicatie (informatieverschaffing) en een bizarre telefoniste/planner. Normaal ben ik niet van zulke reviews schrijven, maar ik heb mij echt verbaasd hoe slecht alles geregeld is en hoe je behandeld wordt.

Alle punten op een rijtje
- Voor een eerste keuken kwamen we met foto's en tekeningen met alle huidige aansluitingen (gas, water).
- Het was midden december, aangegeven dat keuken eind januari er zou moeten staan. Dit was geen probleem. Keuken uitgezocht en dag erna direct bevestigd per mail.
- De 2 a 3 weken erop meerdere mails gestuurd voor een bevestiging, of aanbetaling- die maar werd uitgesteld.
- Na 3 weken de vraag of we een leidingschema wouden? Willen we dat? Geen idee? Dit was onze eerste keuken en hadden aangegeven waar de aansluitingen zaten. Blijkbaar zat alles 10-20cm verder dan de huidige situatie en zou er een vakman moeten komen (eventjes 1.000 euro verder). Hier is nooit wat over verteld of genoemd tijdens het gesprek en tekenen van de keuken.
- Alle vakmannen van Kvik waren al weken ingepland. X maakte duidelijk dat dit 'toch echt ons probleem was (volgens haar is bij deze Kvik het namelijk altijd het probleem en schuld van de klant)- en dat nu de keuken ergens midden februari gezet zou worden'. Dat zou 4 weken zonder keuken betekenen.
- Na langs te gaan, met meerdere keren te bellen en keer op keer afgewimpeld te worden door X, gewoon druk blijven zetten en is uiteindelijk toch een vakman geregeld.
- Complete keuken was onderhand al paar weken betaald, maar de inbouwkast deuren (600 euro) werd niet door het ING bouwdepot goedgekeurd, ze hadden een factuur nodig- niet een orderbevestiging. Volgens X gebeurd dat normaal wel, en ze had geen tijd om een factuur te maken. Als ze het niet binnen 24 uur het geld had, kon de deur niet meegeleverd worden (eerdere snelle betalingen en mails van ING was niet genoeg) Goed, 'regels zijn regels', geld geleend- en binnen 2 uur betaald. De afspraak was wel dat de factuur alsnog binnen 48 verstuurd zou worden, zodat we bouwdepot konden afronden voor einde van januari.
- Uiteraard, 48 uur later geen factuur. Weer gebeld. Factuur was ''nooit beloofd en dat moet de verkoop opmaken''. Ik geef aan dat als we deze niet binnen 48 uur binnen hebben, dat we ons bouwdepot niet in januari kunnen afronden en ons nieuwe bouwdepot een maand verlaat moet worden (om die kastdeuren). Waardoor de hele verbouwing een maand gaat lopen. X ''herhaalt zichzelf niet graag maar nogmaals dat moet verkoop dit doen en ze kan niks voor ons doen'. Ik stel voor dat ze die even kan bellen- dat wil ze niet. Dan loopt de hele verbouwing uit vanwege die factuur, dat kan toch niet? 'Dat zijn mijn woorden.'.
- Toen werd eindelijk de keuken geleverd, alleen volgens de jongens van levering miste dat kast. Ik bellen met Kvik. 'Neehoor de kast was echt meegeleverd, hoe kon ik dat zo zeker weten? - - - - Had ik alle dozen opengemaakt ofzo?'. Dat kon niet, kast moest er zijn. Toch zou ze wel even bellen met de jongens van levering en als er wat belangrijks was zou ze mij weer bellen. Nooit meer wat gehoord, maar de kast was er door een fout inderdaad niet, die is later in de middag alsnog bezorgd.
Keuken werd gezet; blijkbaar miste alsnog de profielen van de kast. Die is uiteindelijk een week later gemonteerd.
- Aangegeven dat die factuur er echt moet komen, en dat mijn partner dan nu wel naar de winkel komt om het te regelen. Dat moesten we dan maar doen. Nu is mijn vriend onder werktijd naar de Kvik winkel gegaan om te regelen dat we een factuur krijgen. Wat zo moeilijk was via de telefoon, was in de winkel in 10 minuutjes geregeld.

Dan heb ik als punten nog niet genoemd dat ze foutieve informatie opslaan, niet terug bellen, afspraken niet nakomen. Normaal alleen al genoeg redenen om ontevreden te zijn. De toon die de telefoniste constant aanslaat is echt bizar (was bijna komisch geweest als je geen hulp nodig had gehad). We zijn altijd netjes geweest, tot op de dag vandaag- maar echt, we zijn getest. Ze hebben wel het bloed onder onze nagels vandaan gehaald, heeft ons heel veel energie, tijd en stress bezorgd.

Conclusie: als je elders een mooie keuken vindt. Zeeeeker doen. Bestel je toch bij Kvik, dan moet je je afvragen of je het alle eventuele ellende waard vindt. Zoals je in de reviews leest, zijn wij gaan uitzondering.

Update: (ik had deze review al 2 weken geleden geschreven):
- Toen het bleek dat de kastdeuren alsnog niet compleet waren. Heb ik de winkel zelf gebeld en aangegeven is geen zin meer had om met X te communiceren. Dit werd erg goed opgepakt (door de eigenaar). Respectvol geluisterd, en volgens mij was hij ook oprecht geschrokken. Het is erg jammer dat iemand intern- die constant met de klant spreekt het zo verziekt voor een winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Kwaliteit en betaalbaar”
Door Ida de Reus op woensdag 10 jul 2019 19 | vestiging Duiven
Onlangs is mijn keuken geplaatst en staat prachtig!! We zijn prettig te woord gestaan door Jan Krops...hij gaf goede adviezen en nam de tijd ervoor. Wat ik fijn vond dat hij geen opdringerige verkoper is...ook de monteur was vakkundig en prettig in omgang. Er is 1 dingetje waar ik niet tevreden mee was maar dit wordt opgelost. Vertrouw daar ook op. Ik kan iedereen Kvik aanraden.. kwaliteit en betaalbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden klant”
Door Don Vintges op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Het is een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. De verkoper die geholpen heeft met het uitzoeken van de keuken is zeer hulpvaardig geweest en heeft ons geholpen aan een hele mooie keuken voor een mooie prijs. Inmiddels is het 2 jaar geleden dat wij de keuken hebben gekocht en de keuken is nog steeds naar onze tevredenheid. Onlangs heb ik nog een klein probleempje gehad met de inductiekookplaat. Het bellen met kwik heeft dat probleem vervolgens weer snel opgelost. Ik ben dus een zeer tevreden klant en raad dan ook KVIK Leiderdorp aan voor de aanschaf van uw keuken.
FOTO VAN DON VINTGES
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar afrader op montage”
Door Bert Ploeg op woensdag 16 mrt 2016 16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
zeer goed aankoopadvies! Tijdens de montage was ik ziek, dus kon niets in de gaten houden. Veel rommel achtergelaten, al mijn nieuwe schilderwerk onder het houtstof omdat ze binnen gezaagd hebben, beschadigingen, lelijke plint, aanrechtblad niet afgekit, discussie over parkeerkosten en uiteindelijk niet gereageerd op het KVIK klantentevredenheid onderzoek, dat vind ik echt slecht als je aangeeft dat dingen niet ok zijn en je niet tevreden bent en dan nul reactie. Ik ga zelf niet klagen, het probleem ligt hier bij KVIK, zij verliezen klanten zo. Overigens vind ik de keuken en apparatuur mooi, maar toch een afrader op de montage, daar zakken ze door het ijs.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Ronald op dinsdag 19 feb 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvik in Apeldoorn, wat een slechte service en echt alles ging fout. Ik zal dit lange ellende verhaal besparen, ben gewoon onbeschoft behandeld, zelfs de eigenaar heeft nooit wat van zich laten horen.
REACTIE VAN TOM OVERES
Als bedrijf vinden wij het erg vervelend dat u als klant niet tevreden bent. Wij hebben echter alles in het werk gesteld om de keuken in de perfecte staat op te leveren wat uiteindelijk ook gelukt is. Het is niet gelukt in het tijdsbestek dat u zou willen echter wij hebben ook te maken met derde partijen en levertijden. Als de communicatie in deze niet gegaan is zoals behoort zullen wij dit uiteraard als verbeterpunt in onze organisatie meenemen.
REACTIE VAN RONALD
Wel sportief dat er nu wel gereageerd wordt, en op het moment dat wij uw telefoontje/interesse nodig hadden was u niet thuis.
Reactie of foto toevoegen
“Heel prettig”
Door Dennya op vrijdag 15 nov 2019 19 | vestiging Woerden
Een week geleden is de keuken geplaatst en helemaal naar onze verwachting! Wij hadden direct een "klik" met de prachtige keukens van KVIK (Prato) en zijn bijzonder goed ontvangen in Woerden (door Nienke). Het is jammer dan er negatieve recensies op internet staan over andere filialen. Wij hebben deze ervaring totaal niet. Kregen snel reactie bij vragen, denken goed mee en het inmeten, brengen en plaatsen van de keuken ging ook allemaal soepel! Vooral heel prettig dat je geen druk voelt om snel een keus te maken. Kortom, ga vooral eens langs voor een kennismaking met de KVIK keukens.
FOTO VAN DENNYA
Keuken met barkrukken
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door van Doorn op dinsdag 9 mrt 2021 21 | vestiging Almere
Zeer slecht! Keuken besteld juli 2020 met de afspraak dat deze begin november zou worden geleverd en gemonteerd. Volgens de betaling voorwaarden hebben wij direct de aanbetaling voldaan. I.o met Kvik keukens hebben wij de levering en montage uitgesteld naar eind november. Net voor deze levering en montage ontvingen wij een mail het resterend aankoopbedrag te voldoen anders zou de levering en montage niet plaatsvinden. Ook hier hebben wij aan voldaan echter Kvik keukens kwam met een keuken zonder de bestelde apparatuur en een gedeelte van de Lade frontjes waren ook niet aanwezig. De firma Kvik heeft ons met een halve keuken zonder apparatuur en koelkast tot eind december laten zitten en het laatste lade-frontje is eindelijk eind februari gemonteerd maar wel het volledige aankoopbedrag geïncasseerd! Onacceptabel maar als consument heb je dit maar gewoon te accepteren want de firma Kvik keukens doet geen enkele moeite om dit probleem op te lossen! Zeer slecht bedrijf door slechte levering en montage zij doen niet wat zij beloven en slechte service. Nee voor ons nooit geen Kvik keuken meer!
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Rona op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Son
Vorig jaar een huis gekocht waarbij de jaren 70 Bruynzeel keuken duidelijk toe was aan vervanging. Daarom zijn we begonnen met een oriënterend rondje door Eindhoven en omstreken om te kijken wat we precies willen. Yasmine sprak ons aan bij Kvik, het was zo verfrissend een enthousiaste verkoper te spreken ipv de welbekende, vervelende keuken-verkoop praatjes en dat samen met de mooie designs van Kvik hebben we besloten om bij Yasmine onze matzwarte keuken aan te schaffen. Zelfs het ontwerpen van de keuken was gezellig en het resultaat mag er ook zijn! Wij hebben de keuken nu bijna een jaar staan, zijn super tevreden over de aftersales en de kwaliteit. Nogmaals dank Yasmine en kvik!
FOTO VAN RONA
Matzwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vond het niet klantvriendelijk”
Door Bram Bulten op woensdag 15 jul 2020 20 | vestiging Almere
Circa 3 maanden geleden heb ik een keuken gekocht bij Kvik. Deze is na 6 weken in mijn woning geïnstalleerd. Afgezien van dat het een mooie keuken is, is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. De keuken bleek namelijk smerig te zijn achter gelaten, bij het inladen van de kastjes is een hendel van mijn raam kapot gegaan, de afvoerbuis voor de afzuigkap ontbrak en er ontbrak een greep van 1 van de keukenkastjes. Zowel mijn binnenhuisarchitect als ik hebben hier achter aan gebeld en op alle punten werd onverschillig gereageerd. Wat betreft de kapotte hendel viel niet te bewijzen wie dat had gedaan, dus daar werd niks mee gedaan. Het smerig achter laten hoort er bij werd mij verteld. Het ontbreken van de afvoerbuis was omdat die niet was meegenomen en dat was mijn probleem. Alleen de greep zou nog worden aangestuurd. Daar zit ik inmiddels 6 weken op te wachten. Er is duidelijk een gebrek aan klantvriendelijkheid en ik zou deze zaak niet bij anderen aanbevelen.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer Bulten,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de service. Ik zorg ervoor dat u uw greepje krijgt van ons. Als ik nog iets voor u kan doen hoor ik dat graag, u kunt uw mail sturen naar arendh@almere.kvik.nl of bellen op 036-3035234, dan sta ik u graag te woord. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keuken”
Door C. K. op vrijdag 14 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht. Onze adviseur/verkoper dhr. De Kruijff is een fijne en geduldige man die meedenkt met de koper. Hij kan out of the box denken, in oplossingen en hij let op de details die het verschil maken. Ook was hij goed bereikbaar. Wel zo prettig! De keuken is ook een fijne keuken waar ik nog iedere dag van geniet, nu 3 maanden later. Er is volgens afspraak geleverd. Deze vestiging is zeker een aanrader!
REACTIE VAN C. K.
Uitstekende service van Kvik
Reactie of foto toevoegen
“Goed geinformeerd”
Door Mark op zondag 26 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Op zoek naar een keuken bij Kvik uitgekomen op advies van vrienden. We zijn prima op weg geholpen door Sjoerd, die prettig meedacht en meetekende aan de perfekte keuken voor een hele goede prijs. Hij nam echt de tijd voor ons en had precies de goede toon en met humor en koffie kom je dan een heel eind. Was ook niet bang om met alternatieven of bezwaren te komen bij onze keuzes waardoor we na het tweede bezoek een heel goed ontwerp hadden. De keuken werd enkele weken later snel en vakkundig geïnstalleerd waarbij de kleine uitdagingen (vensterbank zat net in de weg, klein meetfoutje bij inmeten) professioneel werden gemanaged. Vriendelijke gasten die ook nog eens heel netjes werkten en opruimden. Had niet beter gekund. Prettig was ook dat Kvik ons goed bleef informeren tussen bestelling en plaatsing zodat we altijd wisten wat we wanneer konden verwachten. Afspraken werden prompt nagekomen en ook het nawerk (reparatie aan het blad) werd snel en vakkundig gedaan. Al met al een hele prettige ervaring, met een mooie keuken voor een paar duizend minder dan de concurrent.
FOTO VAN MARK
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Magiel Marijnissen op zaterdag 27 apr 2019 19 | vestiging Son
Een fijn en relaxed verkoop traject heeft ons besloten een keuken bij KVIK in Eindhoven te kopen die ik zelf heb geplaatst. Levering precies als afgesproken. De communicatie van KVIK Eindhoven is erg fijn, ik heb veelvuldig gebruik gemaakt van telefonische ondersteuning betreffende het in elkaar zetten en plaatsen, altijd vriendelijk met degelijke oplossingen geholpen. Onderdelen zijn of op voorraad of worden erg snel na geleverd. De keuken zelf is top materiaal waar we zeker nog veel plezier van gaan hebben. Bedankt KVIK Eindhoven!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Jan van Hest op zaterdag 28 dec 2019 19 | vestiging Breda
Super tevreden over de service en hun klantvriendelijkheid! Tijdens het gesprek en tekenen van de keuken werd er goed meegedacht en werden er passende oplossingen geboden voor onze wensen. Wat ik erg fijn vond, was dat er geen gedwongen sfeer hing, wat we bij andere keukenzaken wel hadden. Ook de levering en plaatsing van de keuken waren volgens afspraak en verliepen vlot. Toen wij na een week toch nog extra toevoegingen wilden, was ook dit zo geregeld. Kortom, erg professioneel en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloze montage”
Door Iris op zondag 14 okt 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij zijn voor onze Mano keuken naar de vestiging in Utrecht gegaan en wij zijn er onzettend blij mee! Wij werden geholpen door Coen Boorsma en de keuken is geplaatst door Ronnie van Doorn (Van A tot Z Renovatie Restauratie). Er werd goed en eerlijk advies gegeven en zij waren altijd bereikbaar. De keuken werd netjes op tijd geleverd en de montage ging vlekkeloos. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden!
FOTO VAN IRIS
Mano keuken
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Else op maandag 14 dec 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Na vele keukenbedrijven in de omgeving bezocht te hebben kwam ik via vrienden bij Kvik Leiderdorp en toevallig bij Ron terecht. Uitstekende service en vakmanschap. Is zelfs een paar maal bij mij thuis geweest om te kijken hoe de plaatsing verliep (woont om de hoek, vandaar). Dit geeft zijn betrokkenheid bij de klant weer! Er werd alle tijd genomen om een keukenplan te maken, zaken tussendoor te wijzigen en de plaatsing werd exact op tijd uitgevoerd door zeer vriendelijke en kundige monteurs. Via mails goed op de hoogte gehouden hoe de plaatsing zou verlopen. Helaas was er een probleem met de levering van de vaatwasser. Echter... ik heb er een luxere aan overgehouden! Klasse dus. Ook monteur Kelvin krijgt een dikke 10. Kundig en klantgericht! Kortom ik ben heel tevreden met mijn mooie keuken met de nieuwste apparatuur van Siemens voor een schappelijke prijs.
FOTO VAN ELSE
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door Wanda Borkus op vrijdag 15 apr 2016 16 | vestiging Utrecht
Onze ervaring met Kvik Utrecht en in het bijzonder met Coen Boorsma is echt heel goed. We hebben hier een keuken gekocht. Je wordt goed geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, je krijgt meteen een duidelijke offerte mee, geen poes pas. Er wordt snel teruggekomen op eventuele vragen. Er valt ook niets meer af te dingen, maar dat vonden wij juist heel prettig. Je hebt niet het idee dat je er nog de helft vanaf moet praten. Zeer snelle levertijd, binnen 6 weken.De keuken is geplaatst door Bouw Rob dit is het bouwbedrijf waar Kvik Utrecht mee samen werkt. Perfect, de heren die kwamen hebben echt verstand van zaken. Met 2 dagen zat de keuken erin en nu gaan we er van genieten. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Teleurstellend”
Door Judith Groot op dinsdag 6 jul 2021 21 | vestiging Utrecht
Extreem slechte service. Nooit en te nimmer meer een product van Kvik Utrecht kopen. Samengevat is fout op fout gemaakt door Kvik en ontbreekt nu al maanden iedere vorm van contact na herhaaldelijk bellen en mailen. Geen enkele reactie. Dit terwijl we nog recht hebben op geld retour, wat eerder is erkend door kvik. Momenteel is onze jurist al weken bezig om kvik te contacten maar ook geen respons, daarom ondernemen wij nu samen met de jurist verdere juridische stappen. Zeer zonde en teleurstellend. Wij verwachten echt geen perfectie maar wel enige vorm van communicatie en die is niet mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Jacques Hesselberg op dinsdag 13 okt 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Wij hadden een keuken gekocht bij kvik wat ons goed bevallen is, we waren geholpen door Ron Souhuka, ook over de nazorg want na 3 jaar hadden wij condens in het glas van de magnetron oven ook dit is gezien de corona tijd snel verholpen 1 telefoon Ron ook bij anderen collega's.

Aanvulling ontvangen 19 oktober 2020: Mijn ervaring met Kvik heel goed Ron Sauhuka hielp ons goed dus goede service snelle reactie
Reactie of foto toevoegen
“Soepel gegaan”
Door Gerbrich op zondag 19 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Ik kan Kvik Heerhugowaard aan iedereen aanbevelen. De keukens zijn super mooi en de service was ook echt top. Het contact met Thijs was erg prettig, zowel tijdens het uitzoeken van de keuken als daarna. Ook het bestellen en bezorgen ging helemaal soepel. De keuken is super strak geïnstalleerd, waarbij echt op de details gelet is. In één woord super.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Pieter op zondag 4 feb 2018 18 | vestiging Utrecht
Goed geholpen aan het einde van de verkoopdag door Coen. Dacht mee met onze wensen en was bereid ons te helpen. Keuken is geïnstalleerd door Ronnie waar we erg blij mee waren. Hij werkt nauwkeurig en gaf ons het gevoel het goed te willen doen zonder het af te raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Levering volgens planning”
Door Arie op woensdag 1 nov 2017 17 | vestiging Rotterdam
Bij KVIK Rotterdam onze nieuwe keuken besteld en geleverd gekregen. Medewerker Raymond heeft ons goed geholpen bij het maken van de keuze van het type keuken. Levering van keuken en aanvullende onderdelen redelijk conform afgesproken planning. Montage vakwerk, prima verzorgd door Ronnie van Doorn (uit Utrecht), hij heeft zeer zorgvuldig gewerkt, hij verzorgde de afstemming met KVIK voor onderdelen die nageleverd moesten worden. Hij hielp en adviseerde ons ook over aanvullende werkzaamheden om de keuken af te werken. Vakman, zeer nauwkeurig en deskundig werker!
FOTO VAN ARIE
Reactie of foto toevoegen
“Dikke negen”
Door Bolander. C.H. op zondag 1 jan 2017 17 | vestiging Utrecht
Keuken eerst op de computer uitgewerkt ( programma was heel makkelijk te gebruiken ) , daarna heel goed in de winkel geholpen , alle gemaakte afspraken zijn in zijn geheel na gekomen en de aflevering en montage was zonder problemen. Dis voor mij een dikke negen voor deze keuken leverancier.
Reactie of foto toevoegen
“Een zwarte Cima keuken met kookeiland”
Door Peter en Tineke op woensdag 27 okt 2021 21 | vestiging Leiderdorp
Sinds een paar maanden genieten wij van de bij Kvik Leiderdorp gekochte keuken. Wij hebben gekozen voor de zwarte Cima keuken met kookeiland. De apparatuur (inductie kookplaat en oven) zijn van AEG (blackline). De keuken is deskundig geïnstalleerd. We zijn enorm blij met onze keuken. Koken was al een hobby, maar in onze nieuwe keuken is koken echt een feestje. We zijn bij de aanschaf van onze keuken geadviseerd door Ron Souhoka. Wij danken Ron voor zijn enthousiaste en deskundige adviezen. Wij hebben bovendien een grote betrokkenheid ervaren. Toen we onlangs bij Kvik langsgingen om nog een paar ladematjes op te halen, wist Ron nog precies waar wij waren en welke keuken we hadden. Hij was benieuwd naar onze ervaringen. Waar vind je dit nog? Ron, nogmaals bedankt.
FOTO VAN PETER EN TINEKE
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Fam Platteel op dinsdag 2 jun 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Keuken netjes geleverd met de bijbehorende info, past goed bij onze woonboot. Ook de Heer Souhoka is ons weer goed behulpzaam geweest,dit al een aantal keer, ook bij vrienden en kennissen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na 6 jaar”
Door Ans brokke op zaterdag 15 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
6 jaar geleden kocht ik een complete inbouw keuken en geadviseerd door ron sahouka. De service is niet alleen in de winkel geweest. Nu bemerkte ik dat er aan 1 kant de inbouw verlichting zwakker werd. Ze zeiden bij kvik dat dit wel erg snel is met led verlichting. Dhr is persoonlijk komen kijken. Er is vanuit kvik een elektricien gekomen en een nieuwe schakelaar geplaatst. De monteur is zeker 3 uur bezig geweest om alles passend te maken. En echt dit alles service. Dhr Ron zei wij houden onze klanten hoog en vinden tevredenheid erg belangrijk. Daarom verdiend Kvik een grote pluim.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 62
Vestigingen KVIK
Website: www.kvik.nl
aAlmere (12 ervaringen), Miamistraat 100, 1334 KX Almere, tel 036 - 303 52 34
bAmersfoort (2 ervaringen), Amsterdamseweg 37D, 3812 RP Amersfoort, tel 033 - 303 77 03
cAmsterdam (Boulevard Westpoort) (6 ervaringen), Roesiel 15, 1043 BL Amsterdam, tel 020 - 447 00 00
dAmsterdam (Villa Arena) (4 ervaringen), Arena Boulevard 52, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 238 60 03
eApeldoorn (3 ervaringen), Het Rietveld 22, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 360 18 49
fBarendrecht (5 ervaringen), Keukenboulevard Pesetastraat 34 A, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 483 32 60
gBreda (13 ervaringen), Kruisvoort 86, 4814 RZ Breda, tel 076 - 51 40 492
hCruquius (4 ervaringen), Spaarneweg 55, 2142 EP Cruquius, tel 023 - 547 95 63
iDen Bosch (16 ervaringen), Tinnegieterstraat 30, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 644 61 57
jDuiven (5 ervaringen), Cartograaf 10b, 6921 EZ Duiven, tel 026 - 311 21 65
kHaarlem , Zijlstraat 61, 2011TK Haarlem, tel 023 - 303 63 54
lHeerhugowaard (9 ervaringen), W.M. Dudokweg 13, 1703 DA Heerhugowaard, tel 072 - 785 53 80
mHeerlen (3 ervaringen), In de Cramer 102A, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 85
nLeiderdorp (41 ervaringen), Elisabethhof 6, 2353 EZ Leiderdorp, tel 071 - 542 09 75
oRotterdam (7 ervaringen), Watermanweg 19A, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 307 39 73
pSon (5 ervaringen), Ekkersrijt 4147, 5692 DD Son, tel 0499 - 76 38 80
qUtrecht (17 ervaringen), Europalaan 95a, 3526 KP Utrecht, tel 030 - 289 71 00
rWateringen (11 ervaringen), De Lierseweg 12, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 62 64 53
sWoerden (11 ervaringen), Botnische golf 5a, 3446 CN Woerden, tel 0348 - 74 81 48
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.