Feedback
6,7

KVIK

Score uit 137 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
19 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van KVIK
Wij bieden keukens, badkamers en garderobes in Deens design voor een verrassend lage prijs.
Alternatieven voor KVIK
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,8 uit 339 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,8 uit 61 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,8 uit 557 ervaringen
• Ardi Keukens
   
(Sint Annaland Zeeland) score 9,7 uit 354 ervaringen
• Keur Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 357 ervaringen
• DB KeukenGroep
   
(7 vestigingen) score 9,7 uit 2173 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 82 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,6 uit 55 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 137 ervaringen over KVIK. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren76 ervaringen
4 sterren18 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster33 ervaringen

Per vestiging:
“Duurt lang”
Door Alex op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
After 6 months of delay our kitchen is not completed yet. All the process is very frustrating and stressful. After the sale is done, nobody at Kvik Arena seems to be responsible for anything, salesperson only blaming colleagues from planning department and others, not answering emails & phone. Clearly, many things can go wrong and we expected delays and problems, but not like this. So irresponsible and careless, never had such an experience, even though I'm an interior designer and dealing with suppliers and contractors quite often.
Reactie of foto toevoegen
“Goed behandeld”
Door Stefan van W op zondag 17 nov 2019 19 | vestiging Breda
Wij hebben in 2018 de Mano keuken besteld en deze is in 2019 geplaatst. In de tussentijd is het werkblad wat wij hadden gekozen uit het assortiment gehaald, dit is echter netjes opgelost en hebben we een ander blad uitgezocht. Wij zijn goed geadviseerd en erg tevreden over de klantvriendelijkheid...zowel persoonlijk als over de mail zijn wij altijd goed geholpen. Ook de monteur was zeer kundig en klantgericht. Wat ons betreft een dikke aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring met keukenkastjes”
Door Jan Linders op zaterdag 25 nov 2017 17 | vestiging Utrecht
Mijn ervaring met Kvik Utrecht is bijzonder slecht. Twee jaar ben ik bezig geweest met de aanschaf van enkele kleine keukenkastjes. Kvik had een keuken geplaatst in een appartement dat ik later kocht en we wilden graag enkel bijbehorende kastjes bestellen. Ik stuurde in eerste instantie een e-mail met het verzoek om informatie. Resultaat: geen enkele reactie. Toen toch maar de showroom bezocht. Dat ging goed en een afspraak gemaakt voor een bezoek thuis om de juiste samenstelling te bespreken. Daarna ging alles fout, tot de levering van kapotte kastjes na twee jaar toe. Geen enkele afspraak werd meer nagekomen. Ik heb Kvik Utrecht 35 keer gebeld maar nooit met een voldoende resultaat. Ik hoorde diverse keren dat ik teruggebeld zou worden en dat gebeurde dus nooit. Het was dat ik min of meer veroordeeld was tot Kvik, maar ik kan het iedereen afraden met Kvik Utrecht in zee te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keep up the good work”
Door Familie J. Hijdra op zondag 7 jun 2020 20 | vestiging Wateringen
Wat een geweldig team Kvik Wateringen met Anne en Fred en Midas als keukenplaatsers. Een prachtige Linea keuken is door hen geleverd en geplaatst. Professioneel, snel en accuraat. Wat een passie ook en oog voor details. Echt een aanrader. Zo blij gemaakt zijn wij met onze prachtige keuken. Dank Kvik Wateringen, Anne, Fred en Midas. Keep up the good work. Een dikke 10.
FOTO VAN FAMILIE J. HIJDRA
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Traag”
Door Anna op woensdag 11 apr 2018 18 | vestiging Leiderdorp
Als je een mega slechte service wilt en gladde verkopers zoekt, ben je bij KVIK aan de juiste adres! Kopen van een keuken ging super makkelijk maar alles wat er na komt ging mega slecht, traag en moeilijk. Zelf bij het geven van feedback ben ik totaal niet series genomen. Best zuur als het om je eerste eigen keuken gaat in je nieuwe huis. Ik kan 5 pagina's typen met wat er allemaal mis gegaan is maar heb je zin in hoofdpijn en stress bestel je keuken bij KVIK!
Reactie of foto toevoegen
“Tijdloos”
Door Tanja & Rafael op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
We zijn super blij met onze nieuwe KVIK keuken. Zeer vriendelijke service. Duidelijke communicatie en reageren snel. Tijdloos design. Zeker 'n aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Garderobekasten”
Door Ad van Dijk op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Den Bosch
Het betreft 5 elementen garderobekasten met deuren in twee delen. Prijs op basis van zelf in elkaar zetten. Bij de aankoop vermeld dat de plint niet van toepassing was. Stond wel op de bon en bij tekenen er doorheen geglipt. Terug gebracht en geld terug gekregen. Bij twee kasten zaten verkeerde boven tussen en onderplaten, gebeld, kon de zelfde dag de goede ophalen. Bij een kast vijf foute scharnieren. Eigenlijk verkeerde inwendige lades waardoor de deur niet ver genoeg open kon. Opgelost met scharnieren die verder dan 90 graden open kunnen. Gebelden kon de scharnieren ophalen. Twee zicht zijplaten besteld daardoor twee zijpanelen van twee kasten vervielen. Dat is ongeveer twee maal 100 euro te veel betaald. Op reclameren kreeg ik het antwoord dat dit normaal was en logistiek nu eenmaal zo ging bij KVIK. Deze logistiek kwam de kwaliteit te goed volgens de eigenaar van KVIK Den Bosch. Ze gooide zelf maandelijks een container van dit soort kastdelen weg. Tis nu eenmaal zo geregeld bij KVIK. Deze Logistieke misser kost mij ongeveer 200 euro. De deuren van de kasten bestaan uit twee delen. Totaal 208 cm hoog. Deze deuren moeten gekoppeld worden. Handgrepen er bij besteld. De gekregen handgrepen zijn er in twee soorten. Wij kregen de soort waardoor ereen extra koppelstukje in de twee deuren geschroeft moet worden. Dat is drie mm dik en stoot tegen de sluitkant. Gaat daar beschadigen. Er bleken later (liet de magazijn medewerker zien toen ik de eerder genoemde scharnieren op ging halen) de zelfde handgrepen te zijn die tegelijk de twee deuren koppelen. Dat was de enige passende professionele oplossing. Niets over vertelt bij de verkoop. Reaktie van de eigenaar KVIK de Bosch. HET SYSTEEM levert deze (verkeerde) handgrepen automatisch. HET SYSTEEM zorg daardoor voor kwaliteit en lage prijzen. De goede handgrepen, die dus mooi afgewerkt koppelen, had ik zelf moeten bedenken bij de bestelling. Ook hier weer verwijzing naar mij als klant die het fout gedaan had en toch zelf de handtekening gezet had op het koopcontract. Wat ben ik toch een domme klant.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Kevin Vierhout op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers zochten wij een leverancier waar je niet al binnen 5 minuten onvoorstelbare kortingen krijgt. Want dan weet je dat je ondanks al die kortingen nog steeds te veel betaalt. Uiteindelijk kwamen wij terecht bij Kvik Cruquius. En hoewel er meerdere leveranciers waren met het concept van een vaste prijs, paste Kvik gewoon het beste bij ons budget en wensen. Bij Kvik Cruquius totaal geen opdringerige verkopers, geen droge cake of ondoorzichtige voorwaarden of een snelle handtekening. We kregen van Ron, de manager, alle ruimte om onze droomkeuken uit te zoeken. Ook werd er goed nagedacht over alle mogelijkheden. We hadden zelf al wat apparatuur, maar het was geen enkel probleem om die ook door hen te laten plaatsen. Zonder extra kosten! Zelfs toen de bestelling al geplaatst was, was er ruimte om zaken aan te passen. Waar zie je dat nog! Ook de aftersales, die liepen via Ruud, waren zeer naar wens. Wat wij als bijzonder prettig ervaarden was de bereikbaarheid. Zowel via de telefoon als via de mail. Een vertraging in de levering van het keukenblad (kon Kvik niets aan doen), werd zeer correct opgelost. Bedankt! Kvik heeft geen eigen installateurs hetgeen door sommigen als een nadeel wordt gezien. Dat nadeel zagen wij niet. Integendeel. De installateur, Jorg, kwam uit de buurt en was bijzonder kundig, werkte netjes en dacht goed mee. Eerlijk is eerlijk, door alle negatieve verhalen op Qasa waren wij wat huiverig voor Kvik. Gebleken is alleen dat de ene vestiging de andere niet is. Ja, ze heten allemaal Kvik die allemaal dezelfde keukens verkopen. Het zijn echter ook allemaal franchisers met een eigen aanpak en manier van bedrijfsvoering. En dat verschil zie je goed terug bij Kvik Cruquius. Een leverancier die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Oplossingsgericht, betrouwbaar en helder. Wij zullen Kvik Cruquius dan ook bij een ieder aanbevelen en geven de Kvik vestigingen met wat mindere recencies als tip mee: kom eens in Cruquius kijken. Dan zie je hoe het wel moet. Ron, Ruud , Jorg en overige medewerkers van Kvik Cruquius, enorm bedankt voor het verwezenlijken van onze droomkeuken en het achterlaten van een erg prettig gevoel over onze keuken. Ga zo door!
FOTO VAN KEVIN VIERHOUT
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door J.L Smith op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Almere
Super service en transport vriendelijk jpersoneel en een super keuken zeer tevreden boven verwachtingen goede gemotiveerde verkoper en weet waar ze over praten
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste mevrouw Smith, Als winkel is het altijd fijn om te horen dat u blij bent met uw aankoop en begeleiding. Wij wensen u dan ook heel veel plezier met de keuken. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Karen op dinsdag 27 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
We zijn zeer goed en geduldig geholpen vanaf eerste moment door Coen Boorsma. De installatie door Jacques Boekhout was okk kundig en plezierig. We zijn blij met de nieuwe keuken, die er mooi en kundig uitziet.
Reactie of foto toevoegen
“Kvik top”
Door Dorothé Kampschreur op zaterdag 18 jul 2015 15 | vestiging Duiven
Onlangs is onze nieuwe keuken naar volle tevredenheid geleverd en gemonteerd door Kvik Duiven. In de showroom zijn we prettig geholpen en kregen goed advies We kozen een strak model, wit glanzend greeploos en de prijs vonden we alleszins redelijk. De monteur was secuur, en alle tegenslagen, ontstaan door de Klussenier die vooraf zeer onzorgvuldig gewerkt had, werden creatief en netjes opgelost. Zoals een opbouwstopcontact dat in het zicht zat, afvoer voor de afzuiger die nog vergroot moest, stucwerk dat boven het blad stopte, om maar een paar dingen te noemen! En niet alle extra kosten zijn daarvoor in rekening gebracht, kortom alle lof! Een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de juiste mentaliteit”
Door Weterings op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Koop nooit je keuken bij dit filiaal, ondanks dat de keukens zelf prachtig zijn! Mocht je toch in zee gaan met KVIK Leiderdorp weet dat je een hoop ellende gaat krijgen. Hun insteek is namelijk: er zijn altijd problemen of langere wachttijden in de keukenbranche dus waar maak je druk om. Dit vinden wij niet de juiste klantvriendelijke mentaliteit die je verwacht bij aankoop van een "dure" keuken.
Concreet gemaakte afspraken, ondanks dat ze zwart op wit staan, worden rgelmatig niet nagekomen. Excuses ontvang je niet op de door hun gemaakte fouten. De plaatsing van de keuken kwam uiteindelijk ruim 1 jaar na aankoop ervan. Zaken worden niet in een keer goed geleverd, en nalevering(en) duren lang of beloofde naleveringen komen helemaal niet. Weet ook dat zij, tegen de regels in de wet, zij volledige betaling verwachten voorafgaande aan de levering. Mochten er dan zaken fout gaan heb je vervolgens geen poot meer om op te staan. Kijk goed naar je rechten. Omdat het veel te ver leidt om alles te vertellen wat er is mis gegaan houden we het hierbij, maar hoewel de keuken prachtig is, was het voor ons een pittig hoofdpijndossier.
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Helen op vrijdag 26 jun 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Mooie keukens, goede kwaliteit en service gericht, Ron was zeer behulpzaam. Als ik vragen had kreeg ik meteen contact met hem en werd alles geregeld. Hij heeft zeer goed advies gegeven. Ik ben super blij met mijn keuken. Bij aanvraag bleek dat bepaalde kastkleur niet meer verkrijgbaar was. Dit is prima opgelost door Ron en uiteindelijk ben ik zelfs meer tevreden met deze kleur. Levering en plaatsing zijn prima verlopen
FOTO VAN HELEN
Witte keuken
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door De Both op vrijdag 5 okt 2018 18 | vestiging Breda
Een complete keuken, alles erop en eraan. Perfecte prijs, snelle levering. Vriendelijk personeel. Complimenten aan Marcel !
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marieke Sassen op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Cruquius
In het oerwoud van keukenleveranciers is het fijn om een goed adres te hebben gevonden! Wij hebben hier de keuken van ons nieuwbouwhuis gekocht, en zijn daarvoor meerdere keren langs geweest. Steeds zijn we goed geholpen, werden onze vragen beantwoord en werd de tijd genomen! De heldere prijsstelling is ook fijn, geen gedoe en omslachtige onderhandelingen maar je weet waar je aan toe bent. De keuken is zojuist gemonteerd, ook zeer vakkundig en naar wens. Een mankement in de levering van een apparaat is ook snel opgepakt. Kortom, wij zijn zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Ontevreden over kwaliteit”
Door Else Top op woensdag 21 mrt 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Wij hebben een keuken gekocht bij Kvik in Westpoort Amsterdam. Mooie keuken, maar niet al te beste kwaliteit. Binnen een jaar was het aanrechtblad (kunststof beschadigd) en was een keukendeurtje schreef gaan zitten. Binnen twee jaar lekte de kraan. Waar we met name tegen aan lopen is de slechte service. Op verzoeken tot reparatie kregen we nauwelijks of met zeer veel vertraging een reactie en om er wordt geen speciale service geboden aan ons als klant. Voor de reparatie zelfs na zo'n korte tijd moeten we de hoofdprijs betalen. Zeer frustrerend. Mijn advies is, zoek een keukenbedrijf dat betere kwaliteit en betere service levert.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Jan van Hest op zaterdag 28 dec 2019 19 | vestiging Breda
Super tevreden over de service en hun klantvriendelijkheid! Tijdens het gesprek en tekenen van de keuken werd er goed meegedacht en werden er passende oplossingen geboden voor onze wensen. Wat ik erg fijn vond, was dat er geen gedwongen sfeer hing, wat we bij andere keukenzaken wel hadden. Ook de levering en plaatsing van de keuken waren volgens afspraak en verliepen vlot. Toen wij na een week toch nog extra toevoegingen wilden, was ook dit zo geregeld. Kortom, erg professioneel en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geholpen”
Door Henk Verhaar op donderdag 11 apr 2019 19 | vestiging Almere
Nieuwe keuken gekocht in verband met verhuizing naar de andere kant van het land. Heel goed geholpen met advies, en met betrekking tot niet-standaard zaken die wij wensten (zo maakten wij zelf de aanrechtbladen, en de poten; ook hadden we een volstrekt niet-standaard aanrechtkast nodig om een dubbele keramische spoelbak te kunnen plaatsen - ook dat werd naar volle tevredenheid opgelost). Aflevering was ook prima in orde - alle onderdelen, besteld in Almere, konden zonder problemen worden opgehaald in Heerlen.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer Verhaar, Hartelijk dank voor de positieve reactie. Wij wensen jullie veel kookplezier toe in het mooie Limburg. Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met keuken”
Door Haan op zaterdag 23 jun 2018 18 | vestiging Den Bosch
Ik heb medio 2015 hier een complete Mano-keuken gekocht, inclusief montage. Zowel de begeleiding, prijs-kwaliteitverhouding, montage en afhandeling was zeer prettig en goed. Niets dan lof voor Esther Roem (begeleidingtijdens het aankoopproces) en monteur Lambert die de keuken supernetjes heeft gemonteerd. Nu na 3 jaar in functie maakt de keuken me nog elke dag heel blij.
Reactie of foto toevoegen
“Begin goed maar vervolg slecht”
Door Matthias de Graaf op vrijdag 17 feb 2017 17 | vestiging Barendrecht
September 2016 hadden wij een keuken gekocht bij KVIK Barendrecht. Alles was mogelijk en ging super vlot. Aardige salesvrouw. Van de prijs kon niks af, maar ja dat zei zo. Vervolgens werd de keuken in November gemonteerd. Dit ging allemaal nog goed. Vervolgens ging de Combi heel de tijd aan en uit. Hiervoor monteur laten komen en toen deed die het weer. Vervolgens wederom kapot. Toen stuurde ze de productmaker (Zanussi) in dit geval. Die constateerde dat de monteur dit compleet verkeerd had aangesloten. Direct op het contact. Stekker had die eraf gehaald. Dit mocht absoluut niet. Monteur van KVIK deed erg laconiek en het viel allemaal wel mee. Ondertussen had mijn huis kunnen afbranden maar ja. Vervolgens kreeg ik de rekening. Na dreigen van een advocaat hebben ze de rekening betaald. Ik heb ze vriendelijk verzocht deze monteur nooit meer te sturen! Daarnaast heb ik een kras op een deurtje. Dit is inmiddels ruim 8 weken geleden, maar mijn deur is er nog steeds niet. De twee deuren van mijn koel/vries combinatie klemmen heel erg. Hierop zeggen ze ja dat is zo en u doet het er maar mee. Kortom begin is goed, maar zodra ze hun centen binnen hebben is het klaar. Ik koop hier nooit meer wat. Ik wacht nog een week en daarna ga ik mijn advocaat maar weer eens bellen, die deur zou ik krijgen linksom of rechtsom
Reactie of foto toevoegen
“Tinta keuken”
Door Judi op dinsdag 21 jan 2020 20 | vestiging Den Bosch
we hebben de Tinta keuken gekocht...prima advies gekregen....door een foutje klopte de afmeting niet....maar dat is erg goed opgelost...nu een mooi en goed keukentje gemaakt door twee fijne medewerkers !!!
Reactie of foto toevoegen
“verschrikkelijk”
Door L L op dinsdag 13 mei 2014 14 | vestiging Heerlen
Wij hebben volgende problemen ondervonden
- Onze eerste keuze was niet binnen, waardoor wij telefonisch een andere kleur van keuken moesten beslissen
- Geen plannetjes bijgeleverd
- Scharnieren ontbraken
- Planken teveel
- Afmetingen van plannetjes die achteraf zijn meegegeven klopte niet
- Extra betaald voor werkblad te laten uitsnijden. Dit was niet gebeurd
- Werkmannen die werkblad zijn komen uitsnijden hebben het geplaatst. Waardoor er een hoek afging
- Werkman heeft achteraf naar werkblad komen kijken, was in 2 minuten terug buiten, want er kon niet aan gebeuren, moest nieuw werkblad besteld worden. Dit werd achteraf door de werkman ontkent.
- Door een eerste fout van de verkoopster moeten wij nu ineens het dubbele van het werkblad betalen.
- De afvoerbuis van de dampkap die meegeleverd was, was te kort. De nieuw opgehaalde scheurde gewoon in 2 bij de minste aanraking. Dan hebben we zelf een moeten bijkopen, zonder enige vorm van vergoeding
- Werkmannen hebben bedrading van kookplaat fout gedaan, waardoor vuur niet werkte. Wij hebben dan iemand van AEG laten komen, viel niet binnen garantie, factuur van €106 is het gevolg.
- Personeel heeft onze werkmensen uitgescholden voor onprofessioneel en zatlappen.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer”
Door J.D. op vrijdag 13 jan 2017 17 | vestiging Breda
De verkoop ging vlot en soepel zonder opdringerige verkopers die een handtekening willen. Kan het dan toch anders? NEE, Helaas! Ook deze zaak kan onder de ordinaire keukenboeren worden geschaard.

In Juni 2016 een mano keuken gekocht. Na de keuken zelf opgehaald te hebben bleek een zichtpaneel op een ladekast aan de verkeerde kant te zitten. Kan gebeuren, echter de manier van oplossen is bij de beesten af. Het probleem kon niet ter plekke worden opgelost en ik moest de kast maar even terug brengen. Kortom weer even een busje huren om hun fout te herstellen. De kast is uiteindelijk na 9 weken bellen, bellen en nog eens een keer bellen opgehaald. Vervolgens hoorde ik niks meer en liep na veel bellen bij mij de emmer over.

Ik ben op een zaterdagochtend naar de winkel toegegaan om in een volle zaak te vragen hoe het nu na 10 weken met mijn ladekast stond. Volgens [medewerker] was dit erg ongepast van mij en had ik dit beter telefonisch kunnen afhandelen. Dat ik al 10 weken aan het bellen was om een ladekast te krijgen zoals ik hem besteld had deed volgens haar niet ter zaken. Bang om potentiële klanten kwijt te raken werd mij verteld dat Otto dezelfde ochtend hier nog op terug zou komen. En jawel Otto had een van zijn loonslaven erop uit gestuurd om mij gewoon netjes zoals het hoort een nieuwe kast te leveren met het zicht paneel aan de goede kant. Nu was het dus wel binnen een uur geregeld.

PS Ik plaats niet snel een review, maar voor deze partij wil ik mensen graag behoeden. Kvik Breda, nooit meer.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Brekie brekie op zaterdag 25 feb 2017 17 | vestiging Wateringen
Tot nu toe is het een erg goede ervaring. Mooie lichte showroom, duidelijk verhaal en vriendelijk, niet overdreven of opdringerig personeel. Er wordt goed/perfect mee gedacht met de keuken opstelling en alle opties/details/design. Eerste gesprek gehad, Senti keuken in een u-vorm. Binnenkort kan ik meer vertellen.

Aanvulling ontvangen op 25 oktober 2017: Ja we hebben gekocht, en zijn nu al 4 maanden erg gelukkig met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Rene Steinbusch op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Heerlen
Kvik Heerlen en dan met name bedrijfsleider Bjorn Knops verdient een Diepe buiging en grote pluim van ons vanaf het eerste contact tot aan de eindcontrole die hij zelf kwam doen na plaatsing van de keuken door Nicky Kroese die dat zeer precies en met liefde voor zijn vak heeft gedaan. Geen gepush, afspraken nakomen, meedenken, een eerlijke prijs kortom alles klopt daar bij kvik Heerlen Maak je zelden mee chapeau
Reactie of foto toevoegen
“Gelukkig”
Door Janine op vrijdag 6 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
Goed geholpen bij de aanschaf, levering volgens afspraak en geweldige monteur Bas die de keuken geplaatst heeft. Ik ben er erg gelukkig mee en kan iedereen een keuken van KVIK Den Bosch aanraden!
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal tevreden”
Door Antoinette op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Nadat wij afgelopen winter zeer prettig en vakkundig geholpen zijn door Thijs in het filiaal in HHW hebben wij een keuken gekocht bij KVIK. Deze keuken is afgelopen week op vakkundige wijze geïnstalleerd. Wij hebben gekozen voor een 70 cm diep aanrechtblad die naadloos de hoek om gaat. De lades onder het aanrecht zijn ook 70 cm diep. Hierin kunnen wij veel spullen kwijt. Deze lades zijn zeer overzichtelijk. Wij zijn helemaal tevreden over de koop, de communicatie en aflevering en de installatie van de keuken.
FOTO VAN ANTOINETTE VISSER
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Molenaar op donderdag 27 jul 2017 17 | vestiging Cruquius
Koop geen keuken bij kvik, na bestelling doen zij niets meer. Kunststof blad met lijmtangen, slechte onkundige keukeninstalllatie en Kvik weigert hier iets aan te doen,
Reactie of foto toevoegen
“Transparante benadering”
Door M. Visser op zaterdag 10 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
Deze zomer heb ik een keuken gekocht bij Kvik Utrecht. Het zijn mooie keukens en de offerte is transparant. De service was goed. Ik kon altijd telefonisch overleggen en dan kreeg ik snel adequaat antwoord. Het glazen blad heb ik elders besteld en ook de afstemming daarover was prima. Bouw Bob heeft ook goed werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Ongelofelijk”
Door Patricia op donderdag 28 sep 2017 17 | vestiging Rotterdam
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt na het zetten van een handtekening. We hebben een keuken gekocht in december, daar waren we heel erg content mee. Helaas werd de keuken niet eens uitgeleverd. Oeps werd er meermaals verteld. Geen levering op afgesproken tijden, verkeerd blad geleverd, monteur spreekt af, maar komt niet tot 3x toe. Niet terug gebeld/ Nu maanden later weer geen reactie en een keuken die onaf is. Overigens nooit geen excuses alleen diepe zuchten. Ongelofelijk dat dit nog in Nederland voorkomt!
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Bas op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Keuken gekocht met inbouwapparatuur. Verkoper Ron Souhoka weet waar hij het over heeft en heeft het hele proces (bestelling, aflevering, plaatsing en nazorg) keurig begeleid. Alles was klaar op het afgesproken tijdstip. Ook de installateurs verdienen een pluim. Met andere woorden, een aanrader om hier je keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Juridisch gedoe”
Door Arco op vrijdag 1 feb 2019 19 | vestiging Rotterdam
In juni 2018 is een keuken geplaatst voor een totaalbedrag van € 16.500. Nu 8 maanden later werkt de verlichting niet, de afzuiger half (de kou komt gewoon naar binnen, niet tegenaan te stoken), de kastjes hangen scheef, elektra verkeerd gemaakt met als gevolg dat de aardlekschakelaar circa 10 x per dag de stroom (en de zonne-panelen)uitschakelt, de muren en het plafond zijn beschadigd, de bedrading hangt los uit de muur, afwasbare coating op de muur zuigt de spetters op ipv dat het ze afstoot en zijn er niet meer af te krijgen, krijg geen reactie meer op mijn klachten. Er wordt nu een juridische procedure gestart. Keukens zien er mooi uit, maar de rest van Kvik is bagger.
Reactie of foto toevoegen
“Geen problemen”
Door E op vrijdag 22 mei 2020 20 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Zeer goede prijs/kwaliteit. Ook de plaatsing laten doen door KVIK, ondanks veel negatieve reviews heb ik geen problemen gehad en alles is volgens de afspraken gegaan.
Reactie of foto toevoegen
“Op tijd”
Door Koen op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Den Bosch
Complete keuken gekocht. Op tijd geleverd, alle onduidelijkheden meteen weggenomen en goede service.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Rona op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Son
Vorig jaar een huis gekocht waarbij de jaren 70 Bruynzeel keuken duidelijk toe was aan vervanging. Daarom zijn we begonnen met een oriënterend rondje door Eindhoven en omstreken om te kijken wat we precies willen. Yasmine sprak ons aan bij Kvik, het was zo verfrissend een enthousiaste verkoper te spreken ipv de welbekende, vervelende keuken-verkoop praatjes en dat samen met de mooie designs van Kvik hebben we besloten om bij Yasmine onze matzwarte keuken aan te schaffen. Zelfs het ontwerpen van de keuken was gezellig en het resultaat mag er ook zijn! Wij hebben de keuken nu bijna een jaar staan, zijn super tevreden over de aftersales en de kwaliteit. Nogmaals dank Yasmine en kvik!
FOTO VAN RONA
Matzwarte keuken
Reactie of foto toevoegen
“5 maanden zonder aanrechtblad”
Door John op maandag 19 okt 2015 15 | vestiging Utrecht
In mei zou keuken geplaatst worden. We werden gebeld dat aanrechtblad op zich zou laten wachten ivm fout. Op dag montage kwam er niemand opdagen. dag daarna wel en bleek 2 dagen nodig te hebben. Kvik Utrecht gemaild hoe dit mogelijk was en wanneer blad bezorgd zou worden. Graag alleen mailcontact want mondelinge afspraken werken niet. Nooit meer iets van hem gehoord!! Geen reactie op brieven, mails en zelfs rechtsbijstand reageerde hij niet op. Na jurdische in gebreke steling ed, wat weken extra duurde, uiteindelijk ander bedrijf benaderd wat ons verder hielp. Na finale afrekening krijgen we binnen 2 weken factuur, waarbij ze het gore lef hebben om gebruik te maken van wettelijke rente wanneer niet binnen 2 weken betaald wordt! We hebben 5 maanden zonder aanrechtblad gezeten, alles netjes afgewikkeld, NUL reactie en wel innen. Wat een klotebedrijf!
Reactie of foto toevoegen
“Aankooptraject nog in afwachting van levering”
Door Petra op woensdag 4 jan 2017 17 | vestiging Utrecht
Een hele positieve ervaring bij KVIK Utrecht! Na een aanvankelijke miskoop bij de Mandenmakersgroep, waar ik gelukkig weer onderuit gekomen ben, bij KVIK terecht gekomen. Het was echt een verademing: geen agressieve verkoop, heldere prijsopbouw, eerlijk, er werd met heel veel geduld goed geluisterd en meegedacht. Ik was meteen al weg van het design van het type Mano. Bij meerdere keukenwinkels geweest maar niemand kon dit concept met doorlopend lijnenspel evenaren. Uiteindelijk is het gelukt om al mijn wensen in een ontwerp te gieten waarbij het praktische met het esthetische verenigd zijn. Jasper en Ron, heel erg bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Niks was een probleem”
Door Jeannette op woensdag 2 dec 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Ik heb vorig jaar november mijn keuken besteld bij Kvik Leiderdorp, en deze is in maart dit jaar geplaatst. Voor mijn contactpersoon bij Kvik Leiderdorp, Ron, was niks een probleem of moeite, alle vragen zijn altijd snel beantwoord, last minute wijzigingen konden moeiteloos verwerkt worden. Gedurende het hele proces van het uitzoeken van de keuken tot na de plaatsing ben ik altijd snel en vakkundig geholpen en altijd van goed advies voorzien. Ook de plaatsing is netjes verlopen en keurig verzorgd door Fred.
Reactie of foto toevoegen
“KVIK”
Door annette op maandag 4 mei 2015 15 | vestiging Leiderdorp
In onze bijkeuken wilden we een simpel aanrechtblokje van 2 m lengte. Bij het eerste bezoek werd ik prima geholpen, de offerte leek heel schappelijk. Maar. Bij het tweede bezoek bleek de offerte geen montagekosten van de kastjes te bevatten, geen bezorgkosten, geen ophangsysteem van een plank. Wegens tijdsdruk toch gezwicht. Daarna baalde ik steeds meer. Het bezorgen moest ineens op zondagmiddag of om zes uur maandagochtend. Bij de montage bleek ineens dat ik apart voor een montagetekening had moeten betalen, hoorde het aansluiten van de kraan er niet bij, moest er perse een 6 cm brede paslat tussen rechte muur en kast waardoor het stopcontact heel stom uitkwam en er een vieze kier ontstond. Uiteindelijk heb ik een heel duur keukenblok dat er supergoedkoop uitziet.
Reactie of foto toevoegen
“Onwijs blij”
Door Bart van den Belt op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Woerden
We zijn onwijs blij met onze nieuwe keuken. Geholpen door Chris, de eigenaar, en Jelle. Professioneel, snel geholpen, duidelijke antwoorden. Waar we vooral blij mee waren is dat ze de keuken van tevoren gevisualiseerd hadden in een tekening en dat we de bouwtekeningen en instructies voor de aannemer mee kregen. De aannemer heeft direct contact gehad met Kvik of de installateur bij vragen en alles is tot in de puntjes geregeld. Installatie zou max. drie dagen duren maar de installateur was er vroeg en had als doel om het in een dag voor elkaar te krijgen. En dat is gelukt! Prettig, want daardoor hadden we wat meer speling in de verbouwing. Al met al een aanrader.
FOTO VAN BART VAN DEN BELT
Goed gelukt
Reactie of foto toevoegen
“Totaalaankoop”
Door J.P Riool op zondag 8 sep 2019 19 | vestiging Almere
Wij zijn pas komen wonen in het Almeerse, weg uit Amsterdam na drieënzestig jaar. Wat een verademing heerlijk veel groen weinig verkeer en leuke winkels. Bij zo'n verhuizing hoort ook een renovatie. Wat begon in de keuken, breidde zich uit naar de badkamer en toen naar de extra kamer welke al snel kleedkamer werd. De vraag is hoe ga je dit aanpakken in een nieuwe stad weet je eigenlijk niet echt de weg. Kvik sprong in het oog in Almere Buiten. Wij werden daar goed ontvangen met een kop koffie en een goed verhaal van de verkoper Arend. Geen vage beloftes maar een reëel beeld van wat haalbaar was voor ons budget. De tekeningen waren gemaakt waarna tijd voor bezinning. Al onze vragen via de telefoon of in de winkel werden naar tevredenheid beantwoord. Afspraken werden er gemaakt voor montage en toen was het afwachten. De monteur en collega bleken al snel van goede wil en gaven ons een vertrouwd gevoel wat betreffende de werkzaamheden. Alles keurig opgehangen gemonteerd en gesteld. Ja wij hadden een goede keuze gemaakt. Bij oplevering werd alles schoon achtergelaten. Ons werd nogmaals verzekerd dat: mocht er iets zijn dan konden wij altijd bellen of langs komen.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste meneer Riool, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Kvik Almere. Mochten we in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, staan onze mensen klaar voor u. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Bijkeuken”
Door Godelieve van Gorkum op maandag 2 dec 2019 19 | vestiging Den Bosch
Heel goed geadviseerd door Welmoet. Ze geeft voor ons een mooi ontwerp gemaakt voor een speciale bijkeuken met inbouw wasmachine en droger. We zijn heel blij met het mooie resultaat.
FOTO VAN GODELIEVE VAN GORKUM
Mooi resultaat
Reactie of foto toevoegen
“Denkt mee”
Door Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes op donderdag 9 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
In samenwerking met Kvik Leiderdorp en specifiek Ron Souhoka een geweldige keuken mogen plaatsen voor een zeer tevreden klant in Amsterdam! Ron denkt mee, geeft kundig advies en is zeer prettig om mee samen te werken! Op naar de volgende Ron!
FOTO VAN CHRISTCFCCR B.V. - CHRISTOFOOR BRANDJES
Greeploze keuken
+ Toon extra foto van Christcfccr B.V. - Christofoor Brandjes
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Rembrandt Brandjes op zaterdag 11 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Eind 2019 keuken gekocht bij KVIK Leiderdorp voor ons woonhuis in Voorschoten. Ron Souhoka heeft ons op een vriendelijke en deskundige manier geadviseerd bij het ontwerpen en configureren van de keuken. Ron heeft veel geduld en dwingt je niet tot een overhaaste beslissing. De keuken is rond de kerstdagen geïnstalleerd door de deskundige mannen van Christcfccr en in Januari 2020 is als kers op de taart het werkblad van composiet door Jetstone geplaatst. De keuken is prachtig en praktisch geheel naar onze verwachting een goed resultaat! We genieten er iedere dag van en hopen er nog vele jaren van te genieten. Bedankt KVIK Leiderdorp en in het bijzonder Ron Souhoka!
FOTO VAN REMBRANDT BRANDJES
Reactie of foto toevoegen
“100 euro betalen voor tekening”
Door Marije Vennik op zaterdag 17 dec 2016 16 | vestiging Cruquius
Niets besteld, mevrouw begon echter wel zonder overleg een plattegrond-tekening te maken...slordig en met de hand. Toen we er naderhand niet op ingingen moesten we E 100,-- voor de tekening betalen, dreigen met een invordering...onprofessioneel bedrijf met incompetente werknemers.
Reactie of foto toevoegen
“Afrader”
Door Breda op zondag 18 feb 2018 18 | vestiging Breda
Keuken gekocht bij Kvik Breda. Ik zou zeker afraden om hier een keuken te kopen. Na de verkoop begint de 'ellende'. Er wordt fout op fout gestapeld en ze nemen niet serieus de tijd voor je om dingen op te lossen. Om een paar dingen op te noemen: installatieplan niet meegeleverd (hier nog 3 keer voor moeten nabellen (Kvik medewerkers luisteren niet en nemen niet de moeite om de gegevens erbij te pakken) tot uiteindelijk mijn installateurs er waren die me nog een keer zeiden dat ik echt nog een keer moet bellen, vervolgens doodleuk de mededeling krijgen: ohja, dat is inderdaad nog niet gebeurt, maar ik ga nu de komende 3 uur de afspraken in. Daarna gooit de medewerker ook vervolgens de hoorn erop). Bij het leveren van de keuken miste er een hoop materialen en zaten we ook nog met onderdelen die niet bij onze keuken hoorde (komen we nog wel ophalen...) Hier zelf voor moeten bellen (ging om onder andere een paneel van zo'n 60 cm x 260 cm). Daarna wachten op de nalevering van een kast, na 5 weken kwam er iemand langs (wij waren werken). Oh sorry, vergeten door te geven. Uhm de komende 5 weken zitten we weer vol ...
Bizar. En dan komen ze uiteindelijk de laatste kast installeren, missen ze alsnog een lade... Als je het prima vindt om onnodig lang te wachten op je keuken en te dealen met mensen die geen enkel luisterend en oplossend vermogen lijken te bezitten na het verkopen van een keuken, maar wel mooie keukens leveren, dan is Kvik Breda je keukenzaak. Anders zou ik even verder kijken.
REACTIE VAN MARCEL
Beste Kvik klant, Vervelend om te lezen dat u zo'n negatieve ervaring hebt gehad met Kvik Breda. Per maart ben ik de eigenaar van deze coole keukenzaak met Deense design keukens. Wij hebben service per direct boven op onze prioriteiten lijst gezet en kunne stellen dat we inmiddels na maanden hard werken de organisatie en service op order hebben. Helaas zegt dat niets meer over de dienstverlening welke u heeft ervaren, wel wil ik benadrukken dat wij als Kvik Breda er alles aan doen om onze klant een blije Kvik ervaring te laten beleven. Daarom wil ik graag aanbieden om uw gehele keuken kostenpost na te laten zien door 1 van onze zeer deskundige servicemonteurs. Om zo mogelijk toekomstige issiues op voorhand op te lossen.
Wees zo vrij en maak een afspraak met mij via Breda@breda.kvik.nl
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door Onno Meinema op donderdag 12 dec 2019 19 | vestiging Wateringen
Uitermate tevreden over de keuken en hoe die geplaatst is; klasse werk! De keuze op het model en welke onderdelen er nodig waren was snel gemaakt. De adviseur werkte efficiënt en zorgde bij wijzigingen snel voor nieuwe documenten en tekeningen. De vragen over prijzen duurden wat langer en hadden wat een kattebelletje nodig. Afspraken over levering en plaatsing waren duidelijk. Het plaatsen zelf, toch de kers op de taart, was een prima. De monteur werkte erg netjes en nam de tijd om alles goed te plaatsen en af te stellen. Bij de montage bleek de quooker niet geleverd maar die werd na overleg met de winkel snel nabezorgd. Voordat de monteur vertrok was alles goed geïnstalleerd en uitgelegd.
Verbeterpuntje is de nazorg. We hadden een kleine beschadiging op het blad en die vraag staat nog steeds open.
FOTO VAN ONNO MEINEMA
Strakke keuken
+ Toon extra foto van Onno Meinema
Reactie of foto toevoegen
“Vond het niet klantvriendelijk”
Door Bram Bulten op woensdag 15 jul 2020 20 | vestiging Almere
Circa 3 maanden geleden heb ik een keuken gekocht bij Kvik. Deze is na 6 weken in mijn woning geïnstalleerd. Afgezien van dat het een mooie keuken is, is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. De keuken bleek namelijk smerig te zijn achter gelaten, bij het inladen van de kastjes is een hendel van mijn raam kapot gegaan, de afvoerbuis voor de afzuigkap ontbrak en er ontbrak een greep van 1 van de keukenkastjes. Zowel mijn binnenhuisarchitect als ik hebben hier achter aan gebeld en op alle punten werd onverschillig gereageerd. Wat betreft de kapotte hendel viel niet te bewijzen wie dat had gedaan, dus daar werd niks mee gedaan. Het smerig achter laten hoort er bij werd mij verteld. Het ontbreken van de afvoerbuis was omdat die niet was meegenomen en dat was mijn probleem. Alleen de greep zou nog worden aangestuurd. Daar zit ik inmiddels 6 weken op te wachten. Er is duidelijk een gebrek aan klantvriendelijkheid en ik zou deze zaak niet bij anderen aanbevelen.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer Bulten,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de service. Ik zorg ervoor dat u uw greepje krijgt van ons. Als ik nog iets voor u kan doen hoor ik dat graag, u kunt uw mail sturen naar arendh@almere.kvik.nl of bellen op 036-3035234, dan sta ik u graag te woord. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga
Reactie of foto toevoegen
“Aftersales”
Door E Slob op woensdag 28 dec 2016 16 | vestiging Breda
Aankoop duidelijk, prijs goed. Maar dan komt de aftersales. Een keer de laden afstellen lukt nog wel, maar montage fouten corrigeren lukt niet. Plinten scheef afgezaagd, werkblad scheef gelegd. Wordt intern meegenomen, maar niet verholpen. Na 2 jaar valt een RVS paneel nog 30 kg van het kookeiland om, blijkt met dubbelzijdig plakband gemonteerd te zijn. In mijn ogen een montagefout, veel te zwakke verbinding. Men beroept zich op de 3 maanden montage garantie en doen het aanbod het dit keer beter te doen door het te kitten met doorberekenen van de kosten incl voorrijden. Mag je hun fouten nog een keer betalen. Nee voor service moet je niet bij Kvik Breda zijn
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor het meedenken”
Door Max en Kees op vrijdag 1 mei 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Beste lezer, Op basis van eerdere ervaringen, kozen we voor een bezoek aan KVIK om ons te oriënteren op een nieuwe keuken. We werden in Leiderdorp vriendelijk ontvangen, met rust gelaten om te kijken en keuren (fijn!), en netjes te woord gestaan bij vragen. We gingen weg met wat ideeën en catalogi en een goede indruk van de zaak. Na thuis wikken en wegen en andere sites bezoeken, togen we weer naar KVIK Leiderdorp. Daar ontmoetten we Ron, die onze rots in de branding bleek in de woelige baren van de keukenwereld. Wij zijn geen keukenhelden, maar hadden wel specifieke wensen. Een kleine keuken, passend in een jaren 30 omgeving, met een grote koelkast en een 'eiland' dat de eetkamer inspringt. Dit alles met behoud van een grote inbouwkast. En er ook zou een lichtkoepel worden geplaatst, waar rekening mee moest worden gehouden ivm proporties/visueel. Ron (met meer dan 20 jaar ervaring in deze branche) kan volgens ons toveren. Hij kwam met inspirerende suggesties en duidelijke plannen. Hij wist onze wensen om te zetten in een mooie en werkbare keuken. De keuken werd geleverd en keurig geplaatst. De koelkastdeur zou pas later geleverd worden (wisten we), het ging namelijk om een nieuw model. Ook dit is vakkundig geplaatst. De monteurs gaven ons als tip de vaatwasser niet automatisch te laten openen na zijn programma, dat is slecht voor het blad. Dank voor het meedenken! We hebben vanaf de bestelling ook met Ron soms gemaild of gebeld met wat vragen en kregen snel reactie. Nu we meer op orde zijn (verhuizing), hebben we Ron laten weten dat we hem graag een keer hier willen ontvangen, zodat hij de uitvoering van zijn tekening in persoon kan bewonderen. Professioneel en meedenkend.
FOTO VAN MAX EN KEES
Reactie of foto toevoegen
“Supergoede ervaring”
Door Steehouwer op dinsdag 26 mrt 2019 19 | vestiging Wateringen
Een nieuwe keuken kopen doe je niet zo vaak in je leven. Ik kon dus ook niet teren op goede of slechte ervaringen uit het verleden. Een paar randvoorwaarden en een budget, en dan is het zoeken naar de juiste klik met een keukenbedrijf. Goede vrienden van mij waren recent ook verhuisd, en hadden inmiddels een mooie keuken. Na wat dagen bij verschillende keukenboeren binnengelopen te zijn, heb ik toch het advies van mijn goede vrienden opgevolgd en heb een vrijblijvende afspraak gemaakt met Pieter Batist van KVIK Wateringen. Daar heb ik geen spijt van gehad. Pieter neemt de tijd om al je wensen om te zetten in een mooi ontwerp. Maar het eerste ontwerp, vond ik toch "te wit", dus bij de tweede afspraak, een nieuwe tekening gemaakt met andere materialen. Hout met wit. De Tinta keuken. Deze keuken was niet alleen mooier, maar ook iets duurder dan mijn eerdere keuken. Samen met Pieter hebben we gezocht naar andere merken apparatuur zonder in te leveren op kwaliteit. Zo heb ik nu 2 koel/vrieskasten ipv 1 grote koelkast en 1 grote vrieskast . Ik ben superblij met deze oplossing die ik zelf nooit bedacht zou hebben en die een heel stuk goedkoper bleek uit te vallen. Nu is het kopen van een keuken niet zo moeilijk, maar daarna begint het echte werk. Het inmeten van de keuken, het maken van het installatieplan, het leveren van de keuken en dan de installatie van de keuken. Het blad paste niet in de lift. Geen probleem er werd een buitenlift geregeld. Tijdens het transport was een hoekje van een keukenblad een beetje beschadigd. Geen probleem er werd gelijk een nieuwe blad besteld. De keuken werd netjes gemonteerd zodat ik gewoon kon koken. De Electricien was toch iets vergeten. Dat is mijn verantwoordelijkheid en niet die van KVIK. De installateur Raymond van KVIK (ik kan hem voor 100% aanbevelen) heeft het opgelost. Wat ik heb gemerkt is dat Pieter Batist een super team van mensen heeft die betrokken zijn bij het hele proces. Goede communicatie , samenwerken, afspraken nakomen en de klant centraal stellen. Problemen worden opgelost. Ik heb een SUPERGOEDE ERVARING met KViK-Wateringen en kan je van harte dit bedrijf aanbevelen. Betaalbare keukens en ook van goede kwaliteit, perfect geplaatst. Bedankt Pieter voor je geduld en advies, bedankt Maaike voor het plannen,checken en de communicatie. En bedankt Raymond voor het perfect monteren van de keuken. Ik geniet nog elke dag van het resultaat.
FOTO VAN STEEHOUWER
Keuken met half eiland
Reactie of foto toevoegen
“Vlekkeloze montage”
Door Iris op zondag 14 okt 2018 18 | vestiging Utrecht
Wij zijn voor onze Mano keuken naar de vestiging in Utrecht gegaan en wij zijn er onzettend blij mee! Wij werden geholpen door Coen Boorsma en de keuken is geplaatst door Ronnie van Doorn (Van A tot Z Renovatie Restauratie). Er werd goed en eerlijk advies gegeven en zij waren altijd bereikbaar. De keuken werd netjes op tijd geleverd en de montage ging vlekkeloos. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden!
FOTO VAN IRIS
Mano keuken
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden over de service”
Door Vincent de Wit op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Op aanraden van mijn nichtje zijn wij enige tijd in het bezit van een super mooie KVIK keuken. Nu hadden wij een service-vraag via Ron uitgezet i.v.m. een van de lades niet helemaal meer lekker liep. Gisteren nam Ronald Viele telefonisch contact met mij op of ik morgen ochtend vroeg tijd had om de deur open te doen i.v.m hij toch in de buurt was. Het euvel had hij vanochtend snel verholpen en stelde voor om de rest ook meteen even na te lopen. Deze service is echt meedenken met de klant en ben dan ook meer dan tevreden. Deze vestiging ( Leiden / Leiderdorp ) van KVIK is een echt aanrader dus. Niet alleen verkopen, maar ook perfecte nazorg / service. :-)
Reactie of foto toevoegen
“Levering volgens planning”
Door Arie op woensdag 1 nov 2017 17 | vestiging Rotterdam
Bij KVIK Rotterdam onze nieuwe keuken besteld en geleverd gekregen. Medewerker Raymond heeft ons goed geholpen bij het maken van de keuze van het type keuken. Levering van keuken en aanvullende onderdelen redelijk conform afgesproken planning. Montage vakwerk, prima verzorgd door Ronnie van Doorn (uit Utrecht), hij heeft zeer zorgvuldig gewerkt, hij verzorgde de afstemming met KVIK voor onderdelen die nageleverd moesten worden. Hij hielp en adviseerde ons ook over aanvullende werkzaamheden om de keuken af te werken. Vakman, zeer nauwkeurig en deskundig werker!
FOTO VAN ARIE
Reactie of foto toevoegen
“Soepel gegaan”
Door Gerbrich op zondag 19 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Ik kan Kvik Heerhugowaard aan iedereen aanbevelen. De keukens zijn super mooi en de service was ook echt top. Het contact met Thijs was erg prettig, zowel tijdens het uitzoeken van de keuken als daarna. Ook het bestellen en bezorgen ging helemaal soepel. De keuken is super strak geïnstalleerd, waarbij echt op de details gelet is. In één woord super.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door H. Koning op maandag 11 dec 2017 17 | vestiging Apeldoorn
Twee jaar geleden een Kvik keuken gekocht. Uitstekend geholpen en plaatsing verliep vlekkeloos. In sta dan ook te kijken van de minder goede recensies. De keuken is nog steeds perfect!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Gabor op zaterdag 16 jan 2016 16 | vestiging Leiderdorp
Bedroevend slechte ervaring met dit bedrijf. Over het algemeen zijn het aardige mensen maar er wordt onzettend slecht gecommniceerd. Ik heb mijn verwachtingsniveau drastisch bijgesteld en raad een ieder aan om zonder verwachting binnen te stappen. In ons geval is er een waslijst (aan fouten geproduceerd waaronder zelfs een aanrechtblad zonder spoelbak!? Fouten maken kan, maar vervolgens de klant aan zijn lot overlaten is echt om je voor te schamen. We hebben ons uiteindelijk tot het landelijk management moeten richten om nog wat onderdelen te kunnen krijgen. Het gevoel dat overblijft is dat dit bedrijf een mooie filosofie heeft, maar in ons geval niet weet hoe ze het daadwerkelijk moeten uitvoeren. Ik zal geen klant meer zijn!
Reactie of foto toevoegen
“Fijne keuken”
Door C. K. op vrijdag 14 jun 2019 19 | vestiging Utrecht
We hebben een keuken gekocht. Onze adviseur/verkoper dhr. De Kruijff is een fijne en geduldige man die meedenkt met de koper. Hij kan out of the box denken, in oplossingen en hij let op de details die het verschil maken. Ook was hij goed bereikbaar. Wel zo prettig! De keuken is ook een fijne keuken waar ik nog iedere dag van geniet, nu 3 maanden later. Er is volgens afspraak geleverd. Deze vestiging is zeker een aanrader!
REACTIE VAN C. K.
Uitstekende service van Kvik
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijke benadering”
Door Wouter op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Woerden
Allereerst een fantastisch ontwerp gemaakt samen met KVIK, waarbij ze ons absoluut positief verrasten met de praktische en stijlvolle indeling. Heldere communicatie, heldere prijs en alle afspraken nagekomen. Tijdens het plaatsen van de keuken liep het houten aanrechtblad een beschadiging op, die we pas een week later ontdekte. Toch stuurde Chris (eigenaar van KVIK Woerden) direct een monteur langs om het te repareren. Ook deze vakman was heel klantvriendelijk en werkte ontzettend professioneel. Aanrechtblad gerepareerd en je ziet er niets meer van. Wij zijn onwijs blij met de keuken! Complimenten voor Chris, de monteur en de ontwerpers van Chris!
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door Wanda Borkus op vrijdag 15 apr 2016 16 | vestiging Utrecht
Onze ervaring met Kvik Utrecht en in het bijzonder met Coen Boorsma is echt heel goed. We hebben hier een keuken gekocht. Je wordt goed geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, je krijgt meteen een duidelijke offerte mee, geen poes pas. Er wordt snel teruggekomen op eventuele vragen. Er valt ook niets meer af te dingen, maar dat vonden wij juist heel prettig. Je hebt niet het idee dat je er nog de helft vanaf moet praten. Zeer snelle levertijd, binnen 6 weken.De keuken is geplaatst door Bouw Rob dit is het bouwbedrijf waar Kvik Utrecht mee samen werkt. Perfect, de heren die kwamen hebben echt verstand van zaken. Met 2 dagen zat de keuken erin en nu gaan we er van genieten. Al met al zouden wij dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Halve leveringen”
Door Niels Sonnenschein op zaterdag 13 jan 2018 18 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
Ze hebben hier goede verkooppraatjes, maar aan hun afspraak houden, vergeet dat maar. Leveringen worden maar half gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn om al het apparatuur te bestellen. Kookeiland goed meten met de onderkanten, blijkt al helemaal een uitdaging te zijn. Mijn advies is: ren snel voorbij deze vestiging. Kvik krijgt door deze vestiging een slechte naam.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken niet leverbaar”
Door Karin Sutherland op zondag 26 nov 2017 17 | vestiging Son
Leuke keuken uitgezocht, handtekening gezet, maar toen begon het... zoals afgesproken was de keuken toch niet leverbaar. De keuken kwam te laat, werd vol mankementen neergezet ... keer op keer gebeld voor een oplossing, die er uiteindelijk alleen kwam na ingrijpen van de landelijke Kvik-organisatie. Na een jaar de keuken die we gekocht hebben, maar een keuken van KVIK doen we echt nooit meer
Reactie of foto toevoegen
“Goede vestiging”
Door Esther den Uijl op woensdag 16 mei 2018 18 | vestiging Woerden
Op zoek naar een keuken, we zijn in Woerden eerst langs verschillende showrooms geweest. Bij Kvik Woerden door Chris de keuken tekening laten ontwerpen. Hij dacht in alles mee en had goede adviezen. We hadden een tekening van onze droom keuken en de daarbij hoorde een prijs.. Maar we gaan niet voor de eerste de beste. Met onze tekening onder onze arm naar meerdere keuken zaken geweest. De prijs werd nergens lager. Daarom toch terug naar Kvik Woerden. Op internet had ik niet al te beste reviews gelezen, dit ook besproken met Chris. Kwik is een Franchises bedrijf daarom is niet elke Kvik met elkaar te vergelijken. Chris nam alle zorgen weg en wij kunnen niet anders zeggen dat hij zich aan zijn woord gehouden heeft! Het mee denken en ontwerpen was top! De levering en het plaatsen was top! Chris heeft ons op de hoogte gebracht dat bij het monteren van de carrousel er een lichte beschadiging was in het blad, maar dat daar een nieuwe voor besteld is. En ook nog een goede na servies of alles naar wens verlopen is top! Wij zijn heel blij met onze keuken en met de services van Kvik Woerden. Daarom kunnen wij zeggen koop gerust je keuken bij Kvik Woerden!
FOTO VAN ESTHER DEN UIJL
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van Esther den Uijl
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Odile op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Rotterdam
Wij hebben een mooie keuken gekocht die helemaal naar onze zin is. Geen ervaring met gladde keuken verkopers,maar eerlijk en service gericht personeel. Niet zoals bij een andere keuken zaak "even naar achter lopen om wat van de prijs af te halen".maar gewoon de juiste prijs,met de juiste service.

Aanvulling ontvangen 11 februari 2020: De aankoop is gemonteerd en dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hetty Oomens op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Den Bosch
Goed en eerlijk advies! Installatie keuken ook helemaal naar wens. Kvik komt afspraken na. Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken !
Reactie of foto toevoegen
“Renovatie”
Door Martijn op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij hebben een keuken laten renoveren. Goed advies en een zeer kundige plaatsing en afwerking. Ben erg tevreden met de service voor, tijdens en na de plaatsing. Een voorbeeld van precies goed en daarom de volledige score. Ga zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Levertijd”
Door C de Wit op zaterdag 10 okt 2015 15 | vestiging Wateringen
Mooie keukens,levertijd (in tegenstelling tot wat men belooft) bedroevend lang. Moeizame communicatie met de vestiging waarbij steeds doorverwezen naar de leverancier zonder zelf met oplossingen te komen. Weinig klantgerichtheid, geen aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Aardig maar bereiden zaken slecht voor”
Door Rolf op woensdag 9 apr 2014 14 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik heeft op het oog mooie keukens. Maar tekenwerk is dusdanig dat lastig gecontroleerd kan worden of alles is zoals je wilt. Keuken werd op verkeerd adres geleverd ondanks dat er meerdere malen op is gewezen dat er verschil zit tussen factuur en leveradres. De stel mogelijkheden zijn beperkt en er wordt in de praktijk meteen geroepen dat alles in de woning scheef is. Helaas zijn de kastjes ook niet 100% recht, waardoor er snel kieren ontstaan. Het blad wordt niet op locatie op maat gemaakt. Terwijl dit uurtje zagen op locatie een hoop problemen zou oplossen. Kastindeling is niet zoals afgesproken. Verkoper houdt te weinig rekening in de berekening van de bladdiepte met maatafwijkingen van eigen kastjes en plaatsing. Wanneer e.e.a. niet goed is duurt het enorm lang voordat actie ondernomen wordt. Veelvuldig bellen is nodig. Er wordt steeds beleefd gereageerd maar het resultaat is slecht en laat. De monteur is aardig en lijkt kundig maar staat onder te veel tijdsdruk.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door Patricia op zondag 28 apr 2019 19 | vestiging Almere
Bij ons is een prachtige Kvik keuken geplaatst. Het ontwerpen van de keuken was door de ruimte best een uitdaging maar daar heeft Marcel uitstekend bij geadviseerd. Het plaatsen van de keuken werd echt door vakmannen gedaan en is daarom ook snel en probleemloos verlopen. Ik kan Kvik Almere alleen maar van harte aanbevelen!
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste Patricia,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken.
Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Jago van den Akker op dinsdag 6 dec 2016 16 | vestiging Utrecht
De eerdere reviews deden ons wat huiveren, maar omdat Kvik als enige nog binnen 6 weken een keuken kon leveren, toch de sprong gewaagd. En we zijn heel blij dat we dat gedaan hebben! In de winkel werd goed meegedacht door Jasper die de suggestie gaf om de oven op de hoek te plaatsen en de kookplaat in het midden van 2 kastjes, zodat de lange keuken extra geaccentueerd werd. Zo'n flitsend ontwerp hadden we bij andere keukenbedrijven voor ons budget nog niet gezien. Ze hielden zich ook aan de (krappe) 6 weken: de levering was keurig op tijd en het montagebedrijf heeft alles heel netjes in 1 dag geplaatst. Overloopje van de Quooker lekte een beetje, werd diezelfde week nog even naar gekeken - fijn! Tel daar de superscherpe prijzen en het mooie design nog eens bij op, dan heb je het voor mij top gedaan. Dank!
Reactie of foto toevoegen
“Precies geworden zoals verwacht”
Door Miranda op donderdag 25 jun 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Voor het eerst een keuken gekocht en super geholpen door Ron. Hij nam alle tijd bij het ontwerpen en ook nadat de keuken is geleverd blijft hij betrokken. Hij denkt mee met en dringt niets op. Ik ben heel tevreden met mijn keuken. Het is precies geworden wat ik ervan verwacht had. En nee ik krijg hier geen geld voor!
FOTO VAN MIRANDA
Reactie of foto toevoegen
“Verlopen volgens de planning”
Door Soriena op vrijdag 27 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
We hebben een keuken gekocht bij kvik Heerhugowaard waar we heel blij mee zijn. We zijn door Mark geholpen, hij dacht met ons mee en gaf hele goeie tips. Dit was de eerste keer voor ons dat de keuken bezorgd was zonder problemen. Alles verliep volgens planning.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door richard op dinsdag 4 okt 2016 16 | vestiging Duiven
Recent een keuken geplaatst door kvik duiven. uitstekend bevallen! in de winkel snel en duidelijk geholpen. Op de dag van de plaatsing zelfs nog een verandering aangegeven was geen enkel probleem. Dus ik raad het aan iedereen aan! super keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Echt top”
Door K. Schagen op vrijdag 29 nov 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Recent is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn vanaf het begin tot het einde erg goed geholpen. Service is van hoog niveau. De medewerkers zijn erg behulpzaam en denken goed mee. Het resultaat is echt top. Echt een aanrader om hier je keuken aan te schaffen.
REACTIE VAN KVIK HEERHUGOWAARD THIJS KAPTEIN
Bedankt voor het vertrouwen en de mooie Reactie.
Het is een plaatje geworden.
Veel plezier met jullie mooie Kvik Keuken.
Groet Thijs Kaptein
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken maar afrader op montage”
Door Bert Ploeg op woensdag 16 mrt 2016 16 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
zeer goed aankoopadvies! Tijdens de montage was ik ziek, dus kon niets in de gaten houden. Veel rommel achtergelaten, al mijn nieuwe schilderwerk onder het houtstof omdat ze binnen gezaagd hebben, beschadigingen, lelijke plint, aanrechtblad niet afgekit, discussie over parkeerkosten en uiteindelijk niet gereageerd op het KVIK klantentevredenheid onderzoek, dat vind ik echt slecht als je aangeeft dat dingen niet ok zijn en je niet tevreden bent en dan nul reactie. Ik ga zelf niet klagen, het probleem ligt hier bij KVIK, zij verliezen klanten zo. Overigens vind ik de keuken en apparatuur mooi, maar toch een afrader op de montage, daar zakken ze door het ijs.
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door Fam. Kooijman op maandag 15 apr 2019 19 | vestiging Almere
Keuken gekocht.. Zijn goed geholpen men nam er de tijd voor... Wel zaten er wat foutjes in de bestelling..maar deze zijn weer hersteld. Ook klopte de rekening niet en heb deze zelf moeten laten aanpassen. Levering en montage op afgesproken dag.. keurig geregeld !! Top monteurs..!! Mijn advies..bij ontbreken van onderdelen ( in ons geval een filter voor de afzuigkap ) hou de klant op de hoogte ... Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste heer en mevrouw Kooijman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. En dank voor de feedback, we zullen dit meenemen voor de toekomst. We wensen jullie veel kookplezier met de nieuwe keuken. Groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Jacqueline op vrijdag 2 jun 2017 17 | vestiging Rotterdam
Communicatie en levering slecht. Wacht nog steeds wanneer ze de keuken afmaken. Vaatwasser werkt niet, binnen 1 week slang kapot en nog niet vervangen. Afwerking duurt ook nog 4 weken. Kortom nooit geen keuken meer van Kvik.

Aanvulling ontvangen 30 oktober 2017: Na ruim 6 maanden is de keuken eindelijk af. Het heeft dus even geduurd en de communicatie kan beter bij KVIK. Maar dankzij de monteur Ronnie is de keuken super mooi afgewerkt, helemaal top, een vakman.
REACTIE VAN JACQUELINE
Nu ruim 4 maanden verder en de keuken is nog niet af. Heel vervelend, bellen niet terug. En als je iemand spreekt zeggen ze hun "best" te doen, maar lossen het niet op. Heb je niks aan dus. Zit nog steeds met een keuken die niet af is.
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door Charles Bongaerts op maandag 10 feb 2020 20 | vestiging Den Bosch
Al jaren was ik bezig om een keuken te vinden die past bij de uitstraling van onze woonruimte. Bij geen enkele leverancier had ik het gevoel; die begrijpen mij en daar wil ik zaken mee doen. Bij KVIK was het eigenlijk direct raak. Goede luisteraars met veel geduld, praktische oplossingen maar vooral duidelijkheid over mogelijkheden en prijs. Zeker een aanrader als je een serieuze partner zoekt die ook nog eens heel verrassend kan zijn
Reactie of foto toevoegen
“Dikke negen”
Door Bolander. C.H. op zondag 1 jan 2017 17 | vestiging Utrecht
Keuken eerst op de computer uitgewerkt ( programma was heel makkelijk te gebruiken ) , daarna heel goed in de winkel geholpen , alle gemaakte afspraken zijn in zijn geheel na gekomen en de aflevering en montage was zonder problemen. Dis voor mij een dikke negen voor deze keuken leverancier.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door J Vd Bogart op woensdag 3 okt 2018 18 | vestiging Breda
Zeer tevreden over deze winkel. Deskundig personeel dat behulpzaam is en meedenkt met je budget. Wij zijn dik tevreden en raden iedereen aan om zelf eens te gaan kijken bij Kvik. Fam. vd Bogart

Aanvulling ontvangen 3 oktober 2018: Alles is geleverd, gemonteerd en werkt prima wij zijn dik tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Doe het niet”
Door Joost Michels op zaterdag 15 apr 2017 17 | vestiging Son
Een totale deceptie. Een mooie KVIK-keuken gekocht, maar de installatie door KVIK was zo problematisch (montageploeg moest halve dag wachten op verlate levering vanuit de winkel, werd dus een spoedklus (resultaat: tal van menkementen en ontbrekende onderdelen) dat we een jaar bezig zijn geweest met het oplossen van problemen en vervangen van allerlei onderdelen. Gelukkig hadden we door een fout van de winkel nog niet de gehele rekening betaald. KVIK Nederland gaf uiteindelijk (na 7 (!!) bezoeken van monteurs) aan dat we eigenlijk een nieuwe keuken moesten hebben, maar dat kon niet. Nu hebben we een opgelapte keuken, met 499 euro korting. Als we niet akkoord gingen zou men de invorderingsprocedure inzetten.
Reactie of foto toevoegen
“Geen druk”
Door Reshma Ramkisoensingh op vrijdag 12 jul 2019 19 | vestiging Almere
Wij hebben onze nieuwe keuken bij kvik almere gekocht, ben er heel blij mee. Contact met verkoper Soraya en bedrijfsleider Arend was heel goed via telefoon of mail. Zelfs in de winkel werd er tijd genomen om alles door te nemen. Geen haast en druk. Geen vraag was teveel voor ze om te beantwoorden. Zelfs het meedenken van hoe en wat met de keuken werden wij heel goed geïnformeerd. Monteurs die de keuken kwamen plaatsen waren ook heel vriendelijk en behulpzaam. Heb geen spijt van de keuken die wij hebben gekozen en geniet er elke dag nog van.
REACTIE VAN AREND HUIZINGA
Beste mevrouw Ramkisoensingh, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij willen u heel veel plezier toewensen met de keuken. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, staan we voor u klaar. Met vriendelijke groet, Arend Huizinga Kvik Almere
Reactie of foto toevoegen
“Goed geinformeerd”
Door Mark op zondag 26 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Op zoek naar een keuken bij Kvik uitgekomen op advies van vrienden. We zijn prima op weg geholpen door Sjoerd, die prettig meedacht en meetekende aan de perfekte keuken voor een hele goede prijs. Hij nam echt de tijd voor ons en had precies de goede toon en met humor en koffie kom je dan een heel eind. Was ook niet bang om met alternatieven of bezwaren te komen bij onze keuzes waardoor we na het tweede bezoek een heel goed ontwerp hadden. De keuken werd enkele weken later snel en vakkundig geïnstalleerd waarbij de kleine uitdagingen (vensterbank zat net in de weg, klein meetfoutje bij inmeten) professioneel werden gemanaged. Vriendelijke gasten die ook nog eens heel netjes werkten en opruimden. Had niet beter gekund. Prettig was ook dat Kvik ons goed bleef informeren tussen bestelling en plaatsing zodat we altijd wisten wat we wanneer konden verwachten. Afspraken werden prompt nagekomen en ook het nawerk (reparatie aan het blad) werd snel en vakkundig gedaan. Al met al een hele prettige ervaring, met een mooie keuken voor een paar duizend minder dan de concurrent.
FOTO VAN MARK
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Zwarte keuken”
Door Ad op vrijdag 27 dec 2019 19 | vestiging Breda
We hebben een zwarte keuken gekocht bij Kvik in Breda. Super geholpen en in Nov in is hij geplaatst. Hij is prachtig en we zijn er enorm blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Luuk op vrijdag 16 feb 2018 18 | vestiging Amsterdam (Boulevard Westpoort)
Kvik Westerpoort brengt service tot een nieuw dieptepunt. Laten we eerst noemen dat de keukens prachtig zijn- maar daar blijft het dan ook echt bij. Zaken doen met Kvik van A tot Z ellende. Slechte communicatie (informatieverschaffing) en een bizarre telefoniste/planner. Normaal ben ik niet van zulke reviews schrijven, maar ik heb mij echt verbaasd hoe slecht alles geregeld is en hoe je behandeld wordt.

Alle punten op een rijtje
- Voor een eerste keuken kwamen we met foto's en tekeningen met alle huidige aansluitingen (gas, water).
- Het was midden december, aangegeven dat keuken eind januari er zou moeten staan. Dit was geen probleem. Keuken uitgezocht en dag erna direct bevestigd per mail.
- De 2 a 3 weken erop meerdere mails gestuurd voor een bevestiging, of aanbetaling- die maar werd uitgesteld.
- Na 3 weken de vraag of we een leidingschema wouden? Willen we dat? Geen idee? Dit was onze eerste keuken en hadden aangegeven waar de aansluitingen zaten. Blijkbaar zat alles 10-20cm verder dan de huidige situatie en zou er een vakman moeten komen (eventjes 1.000 euro verder). Hier is nooit wat over verteld of genoemd tijdens het gesprek en tekenen van de keuken.
- Alle vakmannen van Kvik waren al weken ingepland. X maakte duidelijk dat dit 'toch echt ons probleem was (volgens haar is bij deze Kvik het namelijk altijd het probleem en schuld van de klant)- en dat nu de keuken ergens midden februari gezet zou worden'. Dat zou 4 weken zonder keuken betekenen.
- Na langs te gaan, met meerdere keren te bellen en keer op keer afgewimpeld te worden door X, gewoon druk blijven zetten en is uiteindelijk toch een vakman geregeld.
- Complete keuken was onderhand al paar weken betaald, maar de inbouwkast deuren (600 euro) werd niet door het ING bouwdepot goedgekeurd, ze hadden een factuur nodig- niet een orderbevestiging. Volgens X gebeurd dat normaal wel, en ze had geen tijd om een factuur te maken. Als ze het niet binnen 24 uur het geld had, kon de deur niet meegeleverd worden (eerdere snelle betalingen en mails van ING was niet genoeg) Goed, 'regels zijn regels', geld geleend- en binnen 2 uur betaald. De afspraak was wel dat de factuur alsnog binnen 48 verstuurd zou worden, zodat we bouwdepot konden afronden voor einde van januari.
- Uiteraard, 48 uur later geen factuur. Weer gebeld. Factuur was ''nooit beloofd en dat moet de verkoop opmaken''. Ik geef aan dat als we deze niet binnen 48 uur binnen hebben, dat we ons bouwdepot niet in januari kunnen afronden en ons nieuwe bouwdepot een maand verlaat moet worden (om die kastdeuren). Waardoor de hele verbouwing een maand gaat lopen. X ''herhaalt zichzelf niet graag maar nogmaals dat moet verkoop dit doen en ze kan niks voor ons doen'. Ik stel voor dat ze die even kan bellen- dat wil ze niet. Dan loopt de hele verbouwing uit vanwege die factuur, dat kan toch niet? 'Dat zijn mijn woorden.'.
- Toen werd eindelijk de keuken geleverd, alleen volgens de jongens van levering miste dat kast. Ik bellen met Kvik. 'Neehoor de kast was echt meegeleverd, hoe kon ik dat zo zeker weten? - - - - Had ik alle dozen opengemaakt ofzo?'. Dat kon niet, kast moest er zijn. Toch zou ze wel even bellen met de jongens van levering en als er wat belangrijks was zou ze mij weer bellen. Nooit meer wat gehoord, maar de kast was er door een fout inderdaad niet, die is later in de middag alsnog bezorgd.
Keuken werd gezet; blijkbaar miste alsnog de profielen van de kast. Die is uiteindelijk een week later gemonteerd.
- Aangegeven dat die factuur er echt moet komen, en dat mijn partner dan nu wel naar de winkel komt om het te regelen. Dat moesten we dan maar doen. Nu is mijn vriend onder werktijd naar de Kvik winkel gegaan om te regelen dat we een factuur krijgen. Wat zo moeilijk was via de telefoon, was in de winkel in 10 minuutjes geregeld.

Dan heb ik als punten nog niet genoemd dat ze foutieve informatie opslaan, niet terug bellen, afspraken niet nakomen. Normaal alleen al genoeg redenen om ontevreden te zijn. De toon die de telefoniste constant aanslaat is echt bizar (was bijna komisch geweest als je geen hulp nodig had gehad). We zijn altijd netjes geweest, tot op de dag vandaag- maar echt, we zijn getest. Ze hebben wel het bloed onder onze nagels vandaan gehaald, heeft ons heel veel energie, tijd en stress bezorgd.

Conclusie: als je elders een mooie keuken vindt. Zeeeeker doen. Bestel je toch bij Kvik, dan moet je je afvragen of je het alle eventuele ellende waard vindt. Zoals je in de reviews leest, zijn wij gaan uitzondering.

Update: (ik had deze review al 2 weken geleden geschreven):
- Toen het bleek dat de kastdeuren alsnog niet compleet waren. Heb ik de winkel zelf gebeld en aangegeven is geen zin meer had om met X te communiceren. Dit werd erg goed opgepakt (door de eigenaar). Respectvol geluisterd, en volgens mij was hij ook oprecht geschrokken. Het is erg jammer dat iemand intern- die constant met de klant spreekt het zo verziekt voor een winkel.
Reactie of foto toevoegen
“Absolute aanrader”
Door Juliette Wouters op dinsdag 1 mei 2018 18 | vestiging Heerlen
Eind vorig jaar heb ik bij Kvik Heerlen de keuken Mano gekocht. Deze is recent, medio april, geplaatst. Ik ben zeer tevreden over het hele proces! Bjorn Knops van Kvik nam alle tijd om de voor mij perfecte keuken samen te stellen en om alle apparatuur uit te zoeken. Ook de plaatsing zelf, door een erg aardig en betrouwbaar iemand, is heel goed gegaan. Als alleenstaande en a-technische vrouw was ik erg huiverig voor de aankoop van een keuken plus alle technische zaken die geregeld moesten worden maar mede door de vakkundigheid van Bjorn is dit allemaal heel erg goed verlopen! Ik kan Kvik Heerlen absoluut aanraden!
FOTO VAN JULIETTE WOUTERS
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geholpen”
Door Pieter op maandag 2 nov 2015 15 | vestiging Leiderdorp
Uitstekend geholpen bij het ontwerpen van de keuken. Zelfs het doorgeven (een aantal keer) van kleine veranderingen was geen enkel probleem. De plaatsing van de keuken werd gedaan door een kundig persoon die alles heel netjes en goed heeft gedaan. Mijn advies is dat u rustig een bezoek aan kvik kunt doen wanneer u op zoek bent naar goede service en briljant mooie keukens
Reactie of foto toevoegen
“Goede service na 6 jaar”
Door Ans brokke op zaterdag 15 feb 2020 20 | vestiging Leiderdorp
6 jaar geleden kocht ik een complete inbouw keuken en geadviseerd door ron sahouka. De service is niet alleen in de winkel geweest. Nu bemerkte ik dat er aan 1 kant de inbouw verlichting zwakker werd. Ze zeiden bij kvik dat dit wel erg snel is met led verlichting. Dhr is persoonlijk komen kijken. Er is vanuit kvik een elektricien gekomen en een nieuwe schakelaar geplaatst. De monteur is zeker 3 uur bezig geweest om alles passend te maken. En echt dit alles service. Dhr Ron zei wij houden onze klanten hoog en vinden tevredenheid erg belangrijk. Daarom verdiend Kvik een grote pluim.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden met resultaat”
Door Ron Mulder op vrijdag 2 mrt 2018 18 | vestiging Wateringen
Het eerste kontakt met Kvik Wateringen was in 2016 toen wij bijna tot een bestelling waren overgegaan maar deze hebben moeten annuleren daar de aankoop van het nieuwe huis niet door ging. Daar deed men niet moeilijk over en ik liet weten terug te komen (Ja ja zullen ze gedacht hebben, dat horen wij vaker!). Een jaar later was het toch zover en vorig jaar september stond ik weer in de showroom in Wateringen bij Pieter Batist. Ik had heel wat keukenzaken achter de rug maar het aanbod, de stijl en de benadering van Kvik sprak mij toch het meeste aan. Samen met Pieter heb ik mijn droomkeuken gecreëerd en in die fase het randje van de Kvik mogelijkheden opgezocht. Wat is haalbaar en wat niet. Sparren met elkaar om het ultieme naar boven te halen en een droom te verwezenlijken. Wij zijn daar heel ver in gegaan en van de mogelijkheden die Kvik heeft (maar niet altijd direct in de showroom te zien is) het concept uitgebouwd tot in de slaapkamers toe. Uiteindelijk kwam er een vrachtwagen met 18 pallets aan materiaal en een installatieteam die wonderen verricht heeft. Daar niet alles op de tekentafel of op het computerscherm voorzien kan worden dient dit team uiterst flexibel te opereren bij de installatie. Dat is allemaal gelukt en heeft geresulteerd in een wondermooie keuken die zelfs bij mensen die er verstand van hebben respect afdwingt. Kvik, zo begrijp ik en ook afgaande op indrukken van andere kopers, is nog niet zo lang gevestigd in Nederland. Afgaande op de reactie heeft dat in het begin wellicht wat startproblemen gegeven. Met de ervaring die ik opgedaan heb i.c.m. de kwaliteit van het geleverde durf ik u Kvik voor 100 % te adviseren. Uiteindelijk telt alleen maar het resultaat en daar zijn wij dik tevreden mee!
FOTO VAN RON MULDER
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Prettige ervaring”
Door Paul Diependaal op dinsdag 25 jun 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Onlangs een nieuwe keuken aangeschaft bij Kvik Heerhugowaard. Bij binnenkomst al een bijzonder warm welkom door de eigenaar Thijs Kaptein. Tijdens de gesprekken nam hij ruim de tijd voor ons en bleek hij ook zeer veel verstand van zaken te hebben waarbij heeft ons bijzonder goed geadviseerd. Het resultaat is een schitterende keuken. Een klein schoonheidsfoutje bij de plaatsing werd door mede-eigenaar Lex Kaptein zeer professioneel en snel verholpen. Al met al een enorm prettige ervaring waardoor we zijn bijzonder blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Boos”
Door Jan op dinsdag 29 okt 2019 19 | vestiging Amsterdam (Villa Arena)
5 maanden geleden bij kvik villa arena Amsterdam een keukenbar, bestaande uit 2 houten delen, besteld en aanbetaald. 2 Weken na de bestelling worden we gebeld wat eigenlijk de bedoeling is van onze order. Er was dus niets besteld. De verkoper beloofde ons direct de bestelling te plaatsen en het zou ca 4 weken duren voor levering. Na 4weken gebeld en dezelfde verkoper vertelde dat het blad in een verkeerde maat was geleverd en hij ging meteen een nieuwe bestellen. Weer 4 weken later gebeld naar een andere verkoper en wat blijkt, de eerste verkoper had het helebestelverhaal verzonnen en dus was er niets besteld.Deze verkoper beloofde dat het nu echt goed ging komen en weer werdt er een bestelling geplaatst. Na enige tijd wordt er gebeld dat de keukenbar binnen is en de monteur volgens afspraak het blad komt monteren en plaatsen. Op de afgesproken dag komt er niemand opdagen en wij bellen met kvik. De monteur is onbereikbaar en het blad ligt nog onbehandeld in het magazijn. Kortom, we zijn 5 maanden verder en nog steeds geen keukenbar. Zo boos en verdrietig de bestelling maar geannuleerd en voor ons nooit meer KVIK!!
REACTIE VAN JAN
Vandaag van KVIK een dinerbon ontvangen met excuses ter compensatie voor de vervelende ervaring. Dit verzacht de pijn enigszins.
Reactie of foto toevoegen
“Punten werden snel opgelost”
Door Sandra Kraaijeveld op woensdag 19 jul 2017 17 | vestiging Wateringen
Een super mooie keuken bij Kvik in wateringen gekocht. Er waren wat kleine dingetjes maar die werden heel snel opgelost. We zijn nu volop aan het genieten van de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Harm Gerlings op donderdag 2 jul 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
We zijn goed geholpen door Thijs, waarbij hij echt de tijd nam om ons de mogelijkheden te laten zien. De installatie is vervolgens goed verlopen, dit was strak geregeld. Het contact met Thijs en Lex was gemakkelijk en er werd onmiddelijk actie ondernomen. Bij de levering van de keuken werd gemeld dat er een kastje beschadigd was en de nieuwe al was besteld. Dit is allemaal proactief geregeld. Ik raad Kvik Heerhugowaard van harte aan.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met installatie”
Door Jeanine van der Meer op woensdag 22 jan 2020 20 | vestiging Breda
Keuken aangeschaft bij kvik Breda. Aanschaf verliep perfect. Keuken plaatsing was waardeloos, de man ging grof te werk, was erg onvriendelijk, onbeschoft zelfs en na plaatsing kon ik mijn keuken niet gebruiken! Volgens kvik Breda was hij heel goed in het plaatsen van de keuken en lag het allemaal aan mezelf. Momenteel is mijn keuken nog steeds niet goed afgesteld en gaat m'n koelkast deur alleen met 'n flinke duw dicht omdat hij tegen het houten aanrechtblad aandrukt. Waardeloos dus......en dat voor dr aanschaf van zo'n dure keuken!!!!
REACTIE VAN MARCEL BATENBURG
Geachte mevr. van Meer, Het is spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze geleverde diensten. Uiteraard is Kvik Breda bereid de service cases na volle tevredenheid op te lossen, immers plaatsen wij 8 van onze 10 keukens voor 100% in 1 keer. Helaas vergeet u te vermelden dat bij aanvang van de montage vele zaken niet op orde waren alvorens de montage kon starten, De wanden waren nog nat na stuken en daar is samen met onze monteur en de Backoffice direct naar een oplossing gezocht om de montage toch te starten, verder bleek het leidingwerk niet op order te zijn en liepen er leidingen achter de vaatwasser door, tevens bleken de muren bij het plaatsen van het werkblad mooi bol te zijn gestuukt door uw stukadoor. Kvik Breda heeft er alles aan gedaan om uw keuken voor 100% op te leveren, maar blijkbaar bent u niet op de hoogte van de gastvrijheid van uw dochter en het telefoontje van uw zoon. Het is spijtig dat wij ons niet meer gewenst voelden om de service af te ronden.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door Fam Platteel op dinsdag 2 jun 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Keuken netjes geleverd met de bijbehorende info, past goed bij onze woonboot. Ook de Heer Souhoka is ons weer goed behulpzaam geweest,dit al een aantal keer, ook bij vrienden en kennissen.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig”
Door Jurgen Jansen op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Leuke keuken uitgezocht bij KVIK in Leiderdorp. Ontwerp gemaakt samen met Ron die nog wat goede ideeën had bij onze plannen. Fred heeft de keuken vervolgens keurig en snel geïnstalleerd. 1 lade was niet helemaal netjes uit de fabriek gekomen en die is vorige week vervangen. Keurig. Nette zaak, duidelijke prijs, komen afspraken na. Aanrader.
FOTO VAN JURGEN JANSEN
Geleverde keuken
+ Toon extra foto van Jurgen Jansen
Reactie of foto toevoegen
“Denk goed mee”
Door Vincent Balsters op maandag 16 sep 2019 19 | vestiging Den Bosch
De ruimte die wordt geboden om mee te denken met de klant in zijn wensen is maximaal ook al vraagt dit van KVIK toch meebewegen en afstemming!!! Ik heb de Corpus + apparatuur bij KVIK afgenomen, fronten bij Houtmerk Breda en de bladen bij StoneCenter Delft. Romy en Otto waren actief betrokken en dachten mee. Bas en Cor hebben de keuken gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Fienke op woensdag 14 aug 2019 19 | vestiging Leiderdorp
Bij KVIK-Leiderdorp keuken Tinta aangeschaft met een mooi aanrechtblad van Jetstone. Erg tevreden over advies en het meedenken door Ron, afleveren en montage door Donny en Peter, inmeten, installatie en puntjes-op-de-i door Ronald, het prettige contact met winkel en medewerkers en vooral het eindresultaat!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden klant”
Door Don Vintges op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Het is een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. De verkoper die geholpen heeft met het uitzoeken van de keuken is zeer hulpvaardig geweest en heeft ons geholpen aan een hele mooie keuken voor een mooie prijs. Inmiddels is het 2 jaar geleden dat wij de keuken hebben gekocht en de keuken is nog steeds naar onze tevredenheid. Onlangs heb ik nog een klein probleempje gehad met de inductiekookplaat. Het bellen met kwik heeft dat probleem vervolgens weer snel opgelost. Ik ben dus een zeer tevreden klant en raad dan ook KVIK Leiderdorp aan voor de aanschaf van uw keuken.
FOTO VAN DON VINTGES
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Widjai en Renoe Nakorikantodas op zondag 24 mei 2020 20 | vestiging Leiderdorp
Wat hebben wij een onvergetelijke mooie ervaring gehad met Kvik Leiderdorp en in het bijzonder Ron Souhoka. Hulde voor hoe goed deze meneer naar ons geluisterd en meegedacht heeft! Dit was onze eerste keuken die we gingen kopen. We hadden geen idee wat we echt wilden. Ron nam echt de tijd om ons te leren kennen. Meerdere middagen werden besteed om erachter te komen wat we mooi vonden. En hij gaf ons de ruimte om te dromen, geen idee was te gek. Toen kwam ik op het idee van een koffiecorner met mooi hout en spotjes erin. Dat was niet iets wat standaard was. Maar het kon geregeld worden. We hebben genoten van Ron's oog voor detail. De koelkast net op een andere plek met de deuropening links in plaats van rechts, wat logischer is als je aan het koken bent. En zelfs in onze nieuwbouw woning langskomen om de hoek op te meten, die net niet haaks was, om zo het keukenblad erop aan te passen zodat je niet teveel hoeft te kitten. Wauw! Het contact voelde als een cadeau. Van net zo'n hoog niveau was de monteur die de keuken plaatste. Fred is zo ontzettend professioneel te werk gegaan, ongekend goed! Hij heeft onze Quooker een upgrade gegeven en was supervriendelijk. Op de dag van levering kregen we nog een cadeau. De kookplaat die we besteld hadden was vertraagd en we hebben hier kosteloos een hoger model voor teruggekregen. De keuken is naar 100% tevredenheid geïnstalleerd en is het paradepaardje van onze woning. Ron en Fred, jullie zijn altijd welkom voor een kop koffie!
FOTO VAN WIDJAI EN RENOE NAKORIKANTODAS
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Geplaatste keuken
1 / 40
Vestigingen KVIK
Website: www.kvik.nl
aAlmere (9 ervaringen), Miamistraat 100, 1334 KX Almere, tel 036 - 303 52 34
bAmersfoort , Amsterdamseweg 37D, 3812 RP Amersfoort, tel 033 - 303 77 03
cAmsterdam (Boulevard Westpoort) (7 ervaringen), Roesiel 15, 1043 BL Amsterdam, tel 020 - 447 00 00
dAmsterdam (Villa Arena) (3 ervaringen), Arena Boulevard 52, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 238 60 03
eApeldoorn (3 ervaringen), Het Rietveld 22, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 360 18 49
fBarendrecht (4 ervaringen), Keukenboulevard Pesetastraat 34 A, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 483 32 60
gBreda (13 ervaringen), Kruisvoort 86, 4814 RZ Breda, tel 076 - 51 40 492
hCruquius (4 ervaringen), Spaarneweg 55, 2142 EP Cruquius, tel 023 - 547 95 63
iDen Bosch (16 ervaringen), Tinnegieterstraat 30, 5232 BM Den Bosch, tel 073 - 644 61 57
jDuiven (4 ervaringen), Cartograaf 10b, 6921 EZ Duiven, tel 026 - 311 21 65
kHaarlem , Zijlstraat 61, 2011TK Haarlem, tel 023 - 303 63 54
lHeerhugowaard (6 ervaringen), W.M. Dudokweg 13, 1703 DA Heerhugowaard, tel 072 - 785 53 80
mHeerlen (4 ervaringen), In de Cramer 102A, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 85
nLeiderdorp (25 ervaringen), Elisabethhof 6, 2353 EZ Leiderdorp, tel 071 - 542 09 75
oRotterdam (6 ervaringen), Watermanweg 19A, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 307 39 73
pSon (4 ervaringen), Ekkersrijt 4147, 5692 DD Son, tel 0499 - 76 38 80
qUtrecht (13 ervaringen), Europalaan 95a, 3526 KP Utrecht, tel 030 - 289 71 00
rWateringen (10 ervaringen), De Lierseweg 12, 2291 PD Wateringen, tel 0174 - 62 64 53
sWoerden (6 ervaringen), Botnische golf 5a, 3446 CN Woerden, tel 0348 - 74 81 48
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.