Feedback
5,0

Sijben Wonen Slapen Keukens

Score uit 8 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
2 vestigingen (Limburg & Noord-Brabant)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sijben Wonen Slapen Keukens
Sijben heeft een uitgebreide keuze aan kwaliteitskeukens en apparatuur van alle bekende merken. De mogelijkheden zijn eindeloos. Het is onze uitdaging om uw wensen met deskundig advies om te zetten naar uw droomkeuken.
Redactie Qasa.nl
Sijben Wonen Slapen Keukens is gevestigd op meerdere locaties met afwisselend een woonafdeling, een slaapafdeling en of een keukenafdeling. De locaties met een keukenafdeling staan opgenomen.
Alternatieven voor Sijben Wonen Slapen Keukens
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2186 ervaringen
• Anovi Keukens
   
(Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland) score 9,7 uit 52 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,6 uit 562 ervaringen
• Kitchen4All
   
(Dronten Flevoland) score 9,6 uit 851 ervaringen
• KeukenCoach
   
(Amsterdam Noord-Holland) score 9,7 uit 74 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 242 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,5 uit 104 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,5 uit 230 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 8 ervaringen over Sijben Wonen Slapen Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Keuken na 8 maanden nog niet compleet”
Door Westerhoek op dinsdag 21 mei 2024 24 | vestiging Son
Keuken uitgezocht en fijn geholpen. Echter dure spoelbak besteld en die bleek na plaatsing niet afwaterend te zijn. Afwaterende hadden ze niet in de collectie want zouden te duur zijn. 2200 euro voor een spoelbak waar water in blijft staan is niet te duur? Oplossing zou op onze kosten zijn, verschil in prijs spoelbak bijbetalen (700 euro) en een nieuw (granieten) aanrechtblad. Keuken werd later geleverd dan beloofd, door vakantie was plaatsing nog veel later. Keuken bleek niet compleet te zijn, lijst miste en een kast was verkeerd. Nieuwe kast zou besteld worden, bijna 4 maanden later zouden ze deze komen plaatsen. Echter, weer een verkeerde kast. Lang moeten wachten op nieuwe bestelling, bleek weer een verkeerde geleverd te zijn. Uiteindelijk was er een bekende leveringsdatum en werd er een afspraak ingepland, wel veel later dan de levering kwam want het is druk. Afspraak inplannen gaat eenzijdig, niet in overleg maar een "dan komen we". Tot 3 werkdagen van te voren kun je als klant deze verzetten. Vandaag zouden ze dan dus komen, na 13 uur. Om 14 uur echter het bericht dat ze niet kunnen komen en een nieuwe afspraak inplannen. We hadden gehoopt na 14 maanden na aankoop, na 8 maanden na plaatsing dan eindelijk een goede kast te hebben, maar vrees dat we gezien de drukte weer weken kunnen wachten.
Reactie of foto toevoegen
“Eindelijk compleet”
Door Inge op woensdag 6 sep 2017 17 | vestiging Roermond
Ik kan het bijna niet geloven..... de keuken is eindelijk compleet. In oktober 2016 geplaatst, was afgesproken half oktober. Maar bij navraag of de plaatsing definitief doorging werd er gezegd: "nee wij werken in de herfstvakantie niet!"Dus mijn man had voor niets vrij genomen en een vervanger geregeld. Oude keuken al afgebroken en leidingen laten omleggen en daar zit je dan. Na veel aandringen een keukenblokje gekregen, maar: " nee dat sluiten we niet aan wij moeten alleen afleveren" Het blokje was te vies om aan te pakken. Vuile doeken van het vorige gebruik zat er nog in.
Eindelijk daar kwam de keuken. Mooi zoals verwacht. Maar helaas het verkeerde uitschuifmechanisme in de hoekkast. Kan gebeuren denk je dan. Duurde even voordat er antwoord kwam op de opmerking maar geregeld dat het vervangen zal worden en een keurige oplossing wat prijs betreft. De eerste monteur die het zou komen regelen was erg gestresst en had geen mal voor de ophanging. Dus dat ging niet werken. Op de vraag of hij de kraan wilde vastzetten bleek dat hij niet het goede imbussleuteltje bij zich had (?). Na een aantal maanden eindelijk weer een berichtje dat het geplaatst zou worden. Datum wat ons betreft niet mogelijk en verteld wanneer we weer thuis zouden zijn. Dus werd er een afspraak gemaakt in de periode dat we niet thuis waren....... Bij de tweede poging bleek dat systeem niet voor een kastje van 50 cm. maar 60 cm. breed geschikt was. Dus weer niets.
Gelukkig was toen Dhr. E. Hendriks de monteur die bij ons was. Hij heeft er voor gezorgd dat de juiste bladen uit een showroom werden gehaald en is nu eindelijk onze keuken compleet. Compliment voor hem! Wat betreft de afdeling planning zijn er zeker verbeterpunten mogelijk!
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Bakker op maandag 10 jun 2019 19 | vestiging Roermond
Wij kochten een keuken bij Sijben en achteraf hield ik, na het lezen van vele slechte recensies mijn hart vast. Ik kan zeggen dat, nu dat hij geplaatst is, niets negatiefs kan zeggen. Wij werden goed geïnformeerd en konden zo de juiste keuzes maken. Het plaatsen werd door een ander bedrijf gedaan en deze monteur was zeer kundig en de keuken werd goed opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel boos”
Door Van Daal op donderdag 24 sep 2020 20 | vestiging Roermond
WAAR-DE-LOOS! Wij hebben echt spijt dat wij bij Sijben in 2018 onze keuken hebben gekocht. Nu in 2020 is het nog steeds niet naar wens! En service? Dat woord kennen ze daar niet.
- afspraak week mbt montage niet nagekomen,
- greeplijst te kort,
- passtuk te klein,
- verkeerde kast geplaatst,
- kookplaat scheef gemonteerd,
- zijwand van de kast is een andere kleur.
Van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap! Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet! Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende! Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen... Om te janken deze ellende!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen worden niet opgelost”
Door Lei severins op woensdag 18 jan 2023 23 | vestiging Roermond
Keuken gekocht en afspraken gemaakt betreffende uitvoering en levertijd. Levering redelijk optijd echter niet compleet. Apparaten misten na enkele weken eindelijk de oven verkeerde maten afwerkplanken die opnieuw besteld moesten worden. En uiteindelijk hebben we moeten besluiten om de keuken maar af te laten kitten. Iets dat we helemaal niet wilden. Al met al voordat de keuken compleet was waren we een half jaar verder echter heb ik zelf het deurtje van het kastje zodanig gemaakt dat dit ook automatisch sloot dit zou volgens monteur Nl niet kunnen omdat er afvalemmers op gemonteerd waren! Geen afdichting voor achter de keuken zoals afgesproken (aluminium strip) in een stuk bestond niet meer Maar staat wel op bestellijst. Elke keer was het; na drie weken bericht dat het besteld was en dan weer drie weken verder werden we ingepland. Dan nu een reparatie aan apothekerskast gemeld op 1 november. Monteur geweest 11 november met het bericht; Geleide systeem defect. Op 29 november bericht van Sijben van een medewerkster het probleem was bij de leverancier neergelegd! Op 9 januari's bericht van Sijben zij zouden contact opnemen met nobilia (waar de keuken vandaan komt) en mij in dezelfde week terug koppeling zouden geven. Maar helaas! Woensdag gebeld naar Sijben maar kreeg alleen klantenservice te spreken en niet de persoon die mij gemaild had. Tot mijn verbazing kreeg ik rond vijf uur een telefoontje om een filmpje te maken van de kast ? Met de vraag of dit niet bij Sijben moet liggen kreeg ik als antwoord; als u dat doet dan gaat het sneller naar de leverancier toe! Anders moesten ze iemand gaan inplannen om dat filmpje te komen maken. Ik heb toegezegd om dat dan maar zelf te doen om een wachttijd van weer drie weken te voorkomen. Mijn conclusie in deze is dan ook dat ze tot op heden geen enkele moer hebben uitgevoerd om ons probleem te verhelpen! Moeten wij het dan zelf gaan oplossen met leverancier? Ik ben benieuwd of ze onze garantie gaan verlengen want op deze manier gaat het wel erg snel hè. De kast zouden ze 24 februari's komen repareren maar wij houden ons hart vast en hebben sterke twijfels of dit nog op die datum gaat gebeuren, Al met al een waardeloze firma met mooi verkoop praatje maar zodra de centen binnen zijn begint de ellende.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Mark op dinsdag 18 dec 2018 18 | vestiging Roermond
We hebben in oktober een keuken gekocht bij Sijben in Roermond. we zijn zeer vriendelijk geholpen door Ed en hij heeft erg goed naar onze wensen geluisterd en deze perfect toegepast in onze nieuwe keuken. de montage is vlekkeloos verlopen door het eigen montageteam van Sijben. echte vakmannen!! keuken is dan ook compleet opgeleverd met alle leidingen en afvoeren netjes aangesloten. Al met al zijn we dik tevreden...
Reactie of foto toevoegen
“Souplesse”
Door H.M. Don op donderdag 18 jul 2019 19 | vestiging Roermond
We hebben dit voorjaar een keuken gekocht via Sijben (Son). Zowel de verkoop, levering en plaatsing zijn gelopen zoals het moest, gewoon goed! Wat de verkoop super maakte de klantvriendelijke benadering vanuit Sijben. Meerdere keren hebben wij onze voorkeuren gewijzigd. Grote souplesse vanuit Sijben.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Loes op dinsdag 20 nov 2018 18 | vestiging Roermond
Koop NOOIT EN TE NIMMER uw keuken bij Sijben. Je kunt het geld beter door het toilet spoelen, daar heb je minder ellende van. Alles wat er mis kan gaan gaat mis bij deze firma. Nu een jaar later na plaatsing van de keuken moeten we nog dagelijks leven met deze gemaakte fouten. Achteraf is het logisch dat je alles moet betalen alvorens de keuken uit de vrachtwagen komt. Daarna begint namelijk de ellende maar dan hebben ze wel alle omzet al binnen. Nog niet te spreken over de kwaliteit van de geleverde apparaten, inmiddels al twee apparaten stuk. Na maanden wachten eindelijk een monteur over de vloer gehad. De kapotte afzuigkap is gemaakt maar voor hoelang is de vraag. Tevens is het geleverde kunststof blad nu al aan het opwellen. Teleurgesteld en enorm verdrietig zijn we met onze keuze voor Sijben Keukens en willen door middel van deze review andere consumenten voor deze fout behoeden.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Sijben Wonen Slapen Keukens
Website: www.sijben.nl
  Roermond (7 ervaringen), Maasnielderweg 33, 6042 CX Roermond, tel 0475-392840
  Son (1 ervaring), Ekkersrijt 4119, 5692 DD Son, tel 0499-477412
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.