Feedback
7,3

Eigenhuis Keukens

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.eigenhuiskeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Eigenhuis Keukens
Een keuken is een belangrijke investering en dat weten wij als geen ander. Om deze reden wil Eigenhuis Keukens je graag uitgebreid informeren over de vele mogelijkheden. Met deze visie zijn wij 25 jaar geleden begonnen: klanten helpen zoals we zelf geholpen willen worden. Klantvriendelijkheid, het verstrekken van de juiste informatie en het hanteren van een heldere prijsstelling zijn zaken die we heel belangrijk vinden bij het kopen van een nieuwe keuken. Maar onze klanten moeten er vooral een goed gevoel aan overhouden!

Ervaringen
Er zijn 199 ervaringen over Eigenhuis Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren100 ervaringen
4 sterren46 ervaringen
3 sterren6 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster32 ervaringen

Ervaringen over: actie, kwaliteit, korting, montage, prijs, service

Per vestiging:
“Zeer prettige montage”
Door Sanme op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Heteren
We zijn zeer tevreden over onze aankoop van de keuken bij Eigenhuis Keukens en het verloop van het proces. Vanaf de start was Sander vriendelijk en goed bereikbaar, we hebben regelmatig contact gehad over aanvullende vragen vanuit onze kant en hier kwam steeds snel reactie op. Ook de montage van de keuken was zeer prettig. De installateurs werkten zeer zorgvuldig en dachten over een aantal zaken zelfs nog mee. Bij plaatsing bleek dat de zij aanzichten en plinten niet in de goede kleur waren geleverd (fout van de leverancier). De monteurs hebben direct met ons meegedacht en aangegeven wat wat hen betreft de mooiste oplossing zou zijn, maar voor ons ook het minste gedoe zou zijn. De monteurs hebben hier zelf ook contact over gehad met de service afdeling van Eigenhuis, waardoor zij ons nog voordat het plaatsen van de keuken afgerond was al konden vertellen hoe het opgelost zou worden. Onze ervaring met Eigenhuis Keukens was dus zeer prettig.
REACTIE VAN ELINE
Beste Sanme, Bedankt voor je feedback en positieve beoordeling. Het is altijd leuk om te lezen dat klanten blij zijn met het eindresultaat. Veel plezier gewenst met de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Eline
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer! Wat een drama”
Door Johan op vrijdag 7 nov 2014 14 | vestiging Houten
Prijs niet transparant bij aankoop. 60% er af en nog het gevoel dat je wordt opgelicht maar goed, toch gedaan omdat er een combi met nieuwbouw was. Nu na 5 jaar ongeveer ieder jaar ze wel langs gehad. Verkeerd geplaatst, plint niet vast, kasjes scheef, kookplaat na 2 jaar kapot (helaas we kunnen niets voor u betekenen), afwerking dramatisch, inmiddels meer kit dan hout op de keuken. Binnenraam van de oven valt er ineens uit. ( helaas we kunnen niets voor u betekenen). Lekkage in het keukenkastje. Blijken verkeerde Sifon ( buizen) te zijn gebruikt. Nee hoor dat kan niet zeggen ze( terwijl ik de Sifon toch echt in mijn handen had). Service hier is echt dramatisch. Natuurlijk zullen sommige blij met ze zijn omdat ze toevallig een goede monteur treffen of niet door hebben dat de kwaliteit dramatisch is maar wacht maar totdat er iets is waar je service voor verwacht. Dan ben je bij Eigen Huis keukens echt aan het verkeerde adres. Mijn tip: Nooit hier een keuken kopen!
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met keukenblad”
Door Nadia op donderdag 28 sep 2017 17 | vestiging Hoofddorp
Op het moment dat we een keuken gingen uitkiezen voor ons nieuwe huis was ik zeer tevreden over eigenhuis keukens. Maar op het moment van levering was dat gevoel gelijk weg. Ons blad is in twee stukken geleverd want niet de bedoeling was afspraak was 1 gehele blad. Het blad was stuk gegaan bij het leveren heb 4 weken moeten wachten voor een nieuwe blad. Daarna heb ik een nieuw blad ontvangen alleen de afmeting klopte niet was korter dan me keuken. Er werden tot drie keer aan toe handvaten geleverd met roest vlekken erop nu nog niet helemaal opgelost.Heb eindelijk een nieuw blad met juiste afmeting alleen is het smetrandje veel te kort hebben ze niet aan gedacht dat ook te vervangen. Helaas hebben we de hele keuken moeten betalen voor de levering en vanaf dat je betaald is de klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“komen niet na wat ze beloven”
Door H.F.S op maandag 12 jan 2015 15 | vestiging Hoevelaken
Als je er binnen komt vriendelijk en behulpzaam..maar dan! Verleden jaar april 2014 onze keuken gemonteerd, daarna begon de ellende.
= Bellen voor oplossing ....terug bellen nee!
= Kastje beschadigd - nieuwe besteld is het zoek 4mnd gewacht.
= Bovenplaatkoelkast beschadigd. Kan gebeuren.
= Rooster koelkast 4x verkeerd. Rooster 3 voor de deur gezet niks aan ons door gegeven.
= Randen aanrechtblad niet afgekit.
= Achterplaat fornuis op zijn kop geplaatst reactie laten zitten, anders beschadig je meer.
= Zelf blad behandelen ivm met kringen van een glas water. Dat moet niet na 1x gebruik. Eigenhuis zegt geen cif/schuurspons. Vlekken blijven.
= Firma Dekker komt gooit er cif op en gaat met schuurspons aan de gang.......
= Excuus aanbieden of even bellen of het allemaal goed afgehandeld is nee.
= September eindelijk klaar... handtekening zetten voor juiste afhandeling nee zijn nog niet tevreden.
Wij vinden het jammer dat het zo afgehandeld is.
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuze”
Door P. Butter op maandag 3 nov 2014 14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Beste lezer, Wij hebben bij Eigenhuis Keukens in Capelle a/d IJssel een keuken voor onze buitenkeuken gekocht. Het is geen grote keuken maar wel een complete met granieten blad, 4-pits kookplaat en wasbak. Ondanks dat het niet om een grote keuken gaat, zijn wij vakkundig, en uitermate vriendelijk door de heer Bouwman geholpen. Wij hebben bij een concurrentbedrijf in het verleden een keuken van 20.000 euro gekocht en werden minder prettig geholpen als hier. De afspraken, het bestellen en afleveren zijn zonder enige problemen verlopen. Door ons zou Eigenhuis Keukens zeker aanbevolen worden voor de aanschaf van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Familie Butter
Reactie of foto toevoegen
“Goeie ervaring”
Door J.V. op zondag 9 aug 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Het ging om een complete keuken. Er werd proactief en goed meegedacht in mogelijke oplossingen qua indeling, apparatuur en materiaal, om zo net nog even een groter werkblad te creeren, of meer kastruimte maar toch binnen het budget te blijven. Heel fijn! De levering was snel en volgens planning, hoewel ik af en toe wel 'achter hun broek' aan moest om dingen toegestuurd te krijgen. Al met al een goeie ervaring!
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen! En goed om te horen dat deze positief is. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“De ketting is zo sterk als haar zwakste schakel”
Door Paul Vreeke op donderdag 28 nov 2019 19 | vestiging Amersfoort
En bij Eigenhuiskeukens hebben wij die zwakke schakel niet aangetroffen. Wij zijn zelfs laaiend enthousiast over het eindresultaat: een stralende keuken in ons nieuw appartement. Precies zoals we dat voor ogen hadden bij het bestellen ervan.

Maar dat niet alleen. Natuurlijk, het eindresultaat geldt, maar nog enthousiaster zijn wij over het proces ernaartoe. Al onze contacten met Eigenhuiskeukens in Amersfoort, van de receptiemedewerkster, de verkoper en zijn leidinggevende, de inmeter, planner, plaatsing monteurs en servicemedewerker hebben ons in positieve zin versteld doen staan. Wij hadden de nodige negatieve reviews heus wel gelezen. En toch zijn wij na ons eerste bezoek, vol vertrouwen de winkel in Amersfoort uitgestapt. Wij raden Eigenhuiskeukens aan bij onze familie en vrienden. Het team doet wat het belooft. Waar wacht u op?
FOTO VAN PAUL VREEKE
Reactie of foto toevoegen
“Een 10+”
Door Gert en Ans van Holland op maandag 1 apr 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken, goed, zou zeker Eigenhuis Keukens aanraden.

Aanvulling ontvangen 3 april 2019: Complete keuken gekocht met deskundig advies van Danny. Ongeveer augustus september 2017 gekocht. Sinds donderdag geplaatst, met een 10+ door ons gegeven.
REACTIE VAN DEBBY
Beste Gert en Ans, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is! Daar doen we het voor. Bedankt voor uw positieve bericht en heel veel kookplezier in jullie Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Top bedrijf”
Door Jochem Aalbers op donderdag 18 jun 2020 20 | vestiging Houten
Wat een super bedrijf is eigenhuis keukens in houten. We wilden een nieuw blad voor op de keuken. Alles in van te voren goed doorgesproken en we konden tot op elk detail aangeven hoe we alles wilden hebben. Een afspraak gemaakt voor het inmeten en ze waren precies op de afgesproken tijd aanwezig en begonnen gelijk. Hierna langs geweest bij de showroom en kregen eerst lekker koffie aangeboden en daarna perfect uitleg gekregen over hoe en wat. Ze gingen er mee aan de slag en we kregen een belletje met de leverdatum en tijd, ook deze werd perfect nageleefd. Onze keuken kan er weer heel wat jaren tegen aan dankzij eigenhuis keukens in houten. Als we naderhand vragen hadden werden we netjes te woord gestaan en kregen antwoord op als onze vragen. Echt een top bedrijf en aanrader voor iedereen die een mooie keuken wil.
REACTIE VAN DEBBY
Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen! Ten tweede willen wij u bedanken voor alle complimenten! Daar doen we het voor. Nog heel veel plezier met uw keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer vriendelijk”
Door Hans de Haan op maandag 28 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer vriendelijk en behulpzaam, zelfs op het allerlaatste moment was het mogelijk om een geheel andere keuken uit te zoeken! Ook is door hen heel veel moeite gedaan om de niet werkende afwasmachine zo spoedig mogelijk te vervangen.
REACTIE VAN RIANKA
Vriendelijk bedankt voor uw reactie! Het was leuk om met jullie de keuken volledig naar wens uit te zoeken en het resultaat is prachtig geworden. Veel kookplezier gewenst! Groet, Rianka
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Mw Mayland op maandag 3 nov 2014 14 | vestiging Hoofddorp
Onlangs bij eigenhuiskeukens een keuken gekocht voor mn nog te bouwen huis. Ben door Cathelyn zeer goed geholpen. Ze denkt zeer goed mee, zeker omdat de afmetingen van de keuken nogal afwijken. Ze kwam ook met creatieve en praktische oplossingen. Al met al een hele prettige ervaring. Kreeg ook de tijd om er rustig over na te denken. Al met al helemaal top en echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Lise op vrijdag 11 sep 2015 15 | vestiging Hoofddorp
In verkopen zijn ze bij Eigtn huis keukens Hoofddorp heel goed. Maar zodra er betaald is is er van service geen sprake meer. Klanttevredenheid is iets wat ze niet nastreven. Bij het plaatsen van de keuken waren er een aantal gebreken. Na drie weken er achteraan gebeld wat de status was. Toen bleek dat het nog helemaal niet in behandeling was genomen! Twee weken later weer gebeld en het was nog steeds niet in behandeling genomen. Montage wordt uitbesteed aan andere bedrijven, daarom heeft men er geen invloed op zegt men gemakkelijk, dus dat is dan maar het probleem van de klant. Al met al zijn we hier vier maanden mee bezig geweest. Geen goed gevoel aan over gehouden, terwijl we met zo'n goed gevoel naar buiten liepen toen we de keuken kochten. Oh ja een messenset zouden we krijgen bij oplevering van de keuken. Deze hebben we niet gekregen, maar mogen we nog ophalen in Hoofddorp. Gemiste kans van klantvriendelijkheid ;-) haha.
Reactie of foto toevoegen
“Aanbouw keuken”
Door Hasan op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Een stukje keuken laat aanbouwen bij ons nieuwe woning. Zeer goed geholpen. Alles was naar wens.
REACTIE VAN TIJN VAN DER GRIFT
Hoi Hasan, Blij te horen dat de aanvulling op u bestaande keuken helemaal naar wens is!
veel plezier in jullie nieuwe woning :-)
Reactie of foto toevoegen
“Compliment”
Door Martin en Joke van der Linde op zaterdag 6 okt 2018 18 | vestiging Heteren
Uitstekende service verkoop en het plaatsen van de keuken. John Jager heeft onze keuken geplaatst, wat een uitstekende monteur! Door John Jager geven wij 5 sterren aan Eigenhuis Keukens Heteren. Bij de levering, was helaas het voorfrontje van de afwasmachine niet mee geleverd, hierover is de volgende dag al teruggebeld, door Eigenhuis Keukens kantoor afdeling en dat e.e.a. zo snel mogelijk geleverd wordt. Nogmaals compliment voor de monteur!
Reactie of foto toevoegen
“Prima voor elkaar gekomen”
Door Gé van Deventer op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Alles precies volgens afspraak geleverd. Zeer mooie keuken, Niet in het laatst door het fraaie natuursteen (graniet) uit India voor het kookeiland en het aanrecht. Nadeel, je moet het vanuit, in ons geval Almere, in Helmond uit gaan zoeken, maar ieder nadeel heeft z'n voordeel. Je maakt er een prachtig dagje UIT van.
REACTIE VAN DEBBY
Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is! Bedankt voor uw positieve ervaring en nog heel veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Keurig afgewerkt”
Door Wil Oegema op maandag 21 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
We hebben een keuken gekocht en die is half juli geplaatst in ons nieuwe app. We zijn correct geholpen en al onze vragen en wensen zijn tot tevredenheid afgewerkt.
Het plaatsen van de keuken is perfect gedaan door kundige en ervaren persoon. Alles keurig afgewerkt. Groeten Wil Oegema
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geïnstalleerd”
Door Jaap Terpstra op zaterdag 25 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ons contact met de verkoper is zeer klantgericht; hij denkt mee over ontwerp en latere aanpassingen. Heel zorgvuldig is de oproep voor een laatste check. De keuken is zeer vakkundig geïnstalleerd. Kortom wij zijn heel erg blij met onze keuken en de weg er naartoe.
Reactie of foto toevoegen
“Offerte niet gegeven”
Door Oscar op zondag 27 mrt 2016 16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Eigenhuis keukens is aangesloten bij ons nieuwbouwproject. Eerste afspraak verliep goed en hadden we een goed gevoel bij. Vervolgens laten ze je een niet officieel document tekenen om er zeker van te zijn dat ze je "binnen' hebben. Daarna begon voor ons de ellende. Ze beloven van alles maar komen telkens hun afspraken niet na. Ik wacht al weken (bijna twee maanden) op de tekening en de gewijzigde offerte. Toen ik verhaal kwam halen in de showroom bleek de verkoper die mij steeds geholpen had er niet meer te werken. Dit beloofd dus niet veel goeds en ik ben dan ook van plan een ander bedrijf te zoeken.
REACTIE VAN OSCAR
Ervaring van 31 maart 2016: Van Eigenhuis Keukens excuses gekregen over het niet nakomen van afspraken en het wegvallen van de contactpersoon. Daarna nog een keer alle wijzigingen doorgenomen en goede adviezen gekregen van Jeroen. Vervolgens de volgende dag de tekeningen binnen gekregen. Dit gaat de goede kant op! @ Qasa; bij de beoordeling mag 1 ster bij. Wellicht later meer.
Reactie of foto toevoegen
“Moeten achteraf achter veel zaken aan”
Door Gerda op maandag 1 mei 2017 17 | vestiging Hoevelaken
Prima geholpen in de winkel, maar na betaling ben je een stuk minder interessant. Degene die de keuken heeft geplaatst heeft zijn best gedaan, maar was gewoon niet te doen in 1 dag. Het was een hele kastenwand, kookeiland en losse pantrie. Even slikken als er meer dan een aanhanger vol met verpakkingsafval in huis achterblijft. Afvoer spoelbak zat niet vast, dus lekkage. Zelf verholpen. Diverse dopjes op schroefjes etc niet geplaatst, dat hebben we ook maar zelf gedaan. 5 maanden later zitten we nog met een lade die niet loopt, en open staat, en een kraan die niet goed is, en waarvan ik denk dat het een showmodel ofzo is, gezien de gebruikssporen, terwijl wij nieuw gekocht hebben. Eigen huis stuurt ons naar de fabriek, fabriek stuurt ons terug naar Eigen huis. Ook bijvoorbeeld de dempertjes op de deuren vergeten te plaatsen, wachten we ook nog steeds op. Als je echt veel tijd hebt, en zin om overal achteraan te gaan kun je overwegen hier een keuken te kopen
REACTIE VAN GERDA
Dat is grappig, nadat ik had ingestemd dat mijn gegevens doorgegeven mochten worden aan Eigenhuis, kregen we 3 uur na het delen van onze ervaring het bericht dat de spullen besteld zijn. Nu 2 weken later en helaas weer niets gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Dank voor een topkeuken”
Door Kees Tijdink op vrijdag 28 aug 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Geweldig bedrijf van het begin tot en met de plaatsing. In het begin Een uitermate rustige verkoper(Ricardo) die niet opdringerig onze wensen probeerde te vertalen en ons (als twijfelaars )gerust nog tijdens een derde bezoek de kans gaf om weer een andere keuken te kiezen. We hadden het gevoel dat er geen tijdsdruk op zat. Op het eind van het traject hadden ze een zeer professionele keukenplaatser gestuurd. Een vriendelijke en een voorkomend persoon. Dank Eigen Huis keukens voor het leveren van een top keuken
REACTIE VAN DEBBY
Wat goed om te horen dat alles naar tevredenheid is! Daar doen we het voor! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop voor nieuwbouwwoning”
Door Brian op woensdag 29 jan 2020 20 | vestiging Heteren
In 2017 voor ons nieuwbouwhuis een keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens. We zijn goed geadviseerd en er werd goed geluisterd naar onze wensen. De keuken is netjes geplaatst en service is goed. Enige punt wat beter kon was de communicatie destijds. Soms duurde het best een tijd voordat we antwoord kregen. Onlangs contact gehad met de klantenservice i.v.m. een lekkage en dit is snel opgepakt en verholpen.
FOTO VAN BRIAN
REACTIE VAN DEBBY
Beste Brian, Bedankt voor je positieve bericht! De keuken is prachtig geworden!
Wij wensen je heel veel kookplezier toe! Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Corrie Kouffeld op dinsdag 15 aug 2017 17 | vestiging Amersfoort
Hele goede ervaring. Vriendelijk en professioneel geholpen in de winkel zelf. Via project verbonden aan onze nieuwbouwwoning maar we wilden niet de standaard keuken. Maakt het natuurlijk wel iets makkelijker met inmeten etc. Daar hebben wij ons totaal niet zelf mee bezig gehouden. Er zat best veel tijd tussen het bestellen en het definitieve plaatsen omdat ons huis nog niet opgeleverd was. In de tussentijd zijn er nieuwere versies van sommige zaken gekomen en die hebben wij zonder meerprijs aangeboden gekregen. Ook toen we op het laatste moment een Quooker Flex wilden i.p.v. de 'gewone' Quooker kostte ons dit helemaal niets. Vorige week is in 2 dagen de keuken geplaatst door een zeer vriendelijke en ervaren externe monteur, Willem Bonvie. Wij zijn dan ook zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Compliment”
Door Ineke Gerrits op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht en ben daar heel tevreden over. Mede door de goede samenwerking met Lusette en de fantastische monteur heb ik nu een geweldige keuken in mijn nieuwe huis staan. Een compliment waard.
REACTIE VAN LUSETTE
Beste Ineke, Dank voor het mooie compliment! Deze zal ik ook aan Henk van Soeren de monteur over brengen. Met vriendelijke groet, Lusette Heek
Reactie of foto toevoegen
“Heel soepel”
Door Eric Bond op donderdag 2 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
twee keukens gekocht in appartementen voor verhuur. Dit verliep heel soepel. Er was een storing aan de kookplaat die de volgende dag werd opgelost.
REACTIE VAN FRANK VAN DEN BERG
Goedemiddag heer de Bond, heel leuk om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Ik wens u nog veel plezier met uw nieuwe keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Vlot”
Door Familie Hendriksen of Hendriks op zondag 21 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Via de bouwer doorverwezen naar Eigenhuis Keukens. Tijn van de Grift heeft ons duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en snel alles verwerkt in tekeningen. De 3D print in kleur gaf ons al snel een kijkje in onze eigen keuken! De montage door Richard Klomp was vlot en netjes!
FOTO VAN FAMILIE HENDRIKSEN OF HENDRIKS
Reactie of foto toevoegen
“Super service achteraf”
Door Britty Roodenburg op zaterdag 17 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Werd ruim de tijd genomen voor een advies en ook de service achteraf was super. Spots waren niet geleverd, maar binnen een dag een uitstekende oplossing.

Aanvulling ontvangen 18 oktober 2020: Ik heb een complete keuken gekocht met montage bij Eigenhuis Amersfoort. Deze is eind april geleverd. De levering was conform planning en installatie was snel en super netjes. Alleen de spotjes waren vergeten maar dat is opgelost en zijn alsnog achteraf gemonteerd.
FOTO VAN BRITTY ROODENBURG
Witte keuken met grijs blad en blauwe achterwand
REACTIE VAN DEBBY
Het resultaat is prachtig! Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring en heel veel plezier met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Fouten worden opgelost”
Door Ellen Hardorff op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Onlangs werd bij mij een keuken geleverd die nogal verschilde van de keuken die ik twee jaar geleden, voor een nog nieuw te bouwen huis, had besteld. Gelukkig is er een mooie oplossing gevonden waar ik heel erg blij mee ben! Eigenhuiskeukens nam mijn klachten serieus en heeft een uitstekend alternatief aangeboden. Fouten kunnen worden gemaakt; het gaat erom dat ze ook opgelost worden! Daar ben ik dus zeer tevreden over.
REACTIE VAN DEBBY
Wij zijn het helemaal met u eens! Wij stellen het plaatsen van deze ervaring zeer op prijs en wensen u nog heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Vakmensen”
Door Pieter Kroon op zondag 6 dec 2020 20 | vestiging Amersfoort
Fantastisch geadviseerd bij Eigenhuis keukens in Amersfoort door een zeer goede verkoopadviseur! Bij deze vestiging werken specialistische vakmensen met veel kennis die geweldige keukens kunnen ontwerpen! Ik ben super blij met mijn droomkeuken. Ook de bezorging en installatie werd verricht door absolute vakmensen, die oog hadden voor ieder detail. Wanneer ik in de toekomst ooit weer een keuken mag samenstellen en uitzoeken, ga ik zeker weer naar Eigenhuis in Amersfoort!
FOTO VAN PIETER KROON
Reactie of foto toevoegen
“Goede hulp bij bestaande keuken”
Door Margot en Jos op zondag 15 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
In het recente verleden hebben we twee maal een keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens in Amersfoort. Overleg met adviseur Tijn was altijd vriendelijk, deskundig, zeer behulpzaam en we waren erg tevreden over de prijs en de levering & plaatsing.
Nu was er door verkeerd gebruik een schade aan het aanrecht ontstaan (gelukkig verzekerd) en het aanrechtblad moest vervangen worden. Een groot compliment geven wij aan Jürgen en Mart, die de klus uitvoerden. Vooral Jürgen is een echte vakman. Het oude aanrecht kon hij verwijderen zonder enige schade aan muur of keukenblok, ook de plinten haalde hij keurig los van de muur. De keuken ziet er nu weer als nieuw uit. De verhuizers die precies op tijd het blad brachten waren erg vriendelijk en behulpzaam. Dank ook aan Tijn voor het vele overleg en de goede coördinatie.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde leveringen”
Door Susan de Best op maandag 13 mei 2019 19 | vestiging Amersfoort
Ik had brandschade waardoor de bovenkant vervangen moest worden. Ik heb zelf overal achteraan moeten zitten. Mailtjes worden niet beantwoord. Verkeerde spullen worden geleverd en telkens discussie dat het niet klopt terwijl de orderbevestiging voor dat deel klopt. Wanneer je alles moet vervangen is dat ook alles. Nu weer een lamp te weinig terwijl het er altijd 2 zijn geweest. Nu mag ik weer initiatief nemen. Er is totaal geen service. Echt heel slecht. Ik wacht nog steeds op een kastje en een lamp. Het loopt vanaf oktober! Of ze reageren niet of ze voelen zich niet verantwoordlijk en geven een andere afdeling de schuld!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Michel op vrijdag 15 mrt 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na de aankoop van onze nieuwbouw woning kregen we te horen dat Heijmans een samenwerking had met Eigenhuis Keukens. Bij ons eerste bezoek zijn we in de winkel zeer goed geholpen door de verkoper. Geen ge-push en er werd goed meegedacht met onze wensen. Na er een hele middag gezeten te hebben zijn we met een heel goed gevoel en een mooie tekening naar huis gegaan. Erg leuk om te zien hoe de keuken tot stand kwam. Achteraf nog voor een Quooker gekozen en ook dit was geen probleem. De service van uit de winkel als vanuit het service center zelf was zeer goed. Keuken is inmiddels geplaatst en we zijn dan ook zeer tevreden.
REACTIE VAN DEBBY
Beste Michel, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor! Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door H.Eland op maandag 19 aug 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Keuken voor een huis in het Koningskwartier Zevenhuizen erg tevreden met de keuken ,gekocht in het project van Heijmans alles klopte aansluitingen en montage prima ,al met al super !!!
REACTIE VAN DEBBY
Geachte heer/mevrouw Eland, Bedankt voor uw positieve ervaring! Daar doen we het voor. Wij wensen u veel kookplezier toe in uw nieuwe keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Tiedo Boertien op dinsdag 22 jan 2019 19 | vestiging Hoofddorp
Twee projectkeukens gekocht bij Eigen Huis keukens. Mijn ervaringen zijn ronduit slecht. Slechte communicatie. Slecht bereikbaar. Bellen niet terug. Sturen nog maanden nadat keuken opgeleverd is onterechte aanmaningen en facturen. We kopen hier nooit meer een keuken
Reactie of foto toevoegen
“Situatie heel coulant opgelost”
Door Dean Franke op vrijdag 6 mrt 2020 20 | vestiging Hoevelaken
Op 7 maart 2019 heb ik bij Eigenhuis Keukens een showroom keuken gekocht. Deze heeft eerst tot en met ca. november/december 2020 in opslag gestaan. Maar omdat wij hem tegen het lijf liepen en hem erg mooi vonden, hadden we hem al in een vroeg stadium gekocht. Sinds afgelopen zondag (01-03-2020) sliepen wij pas in ons nieuwe huis en maakten we ook pas gebruik van de keuken, waar we overigens verder heel tevreden over zijn. Gelijk bij het gebruik van de quooker kraan hoorden we een knal. Eerst dachten wij dat het misschien de sifon was die los knalde. Echter bleek het de wasbak te zijn die in elke hoek geknapt is en aan alle kanten lekte. Een vervelende situatie die snel een oplossing verdient. Gelijk heb ik contact opgenomen met Eigenhuis Keukens om te zien hoe we dit konden oplossen. Ze gaven aan dit te communiceren met de fabrikant. Nu, nog geen week later bericht gekregen dat de we een nieuw werkblad plus spoelbak mogen verwachten en deze gemonteerd wordt. Ik had niet verwacht dat hier zo snel een oplossing voor zou komen en al helemaal niet zo'n coulante als deze. Daarvoor super bedankt en zou jullie absoluut aanraden omwille van de mooie keukens en goede service. Vriendelijke groet, Dean
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor uw positieve bericht! Daar doen we het voor! Wij wensen u nog heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden klant”
Door André N op dinsdag 17 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
Bedankt Eigen Huis, jullie service van de monteur was optimaal. Komende weken kunnen we weer knallen met een zelfgemaakt kerstmaal. De lades glijden in de kast, de deurtjes zoeven zachtjes dicht, en de keuken heeft nog steeds een pracht aangezicht. Gezellige feestdagen namens een zeer tevreden klant��
Reactie of foto toevoegen
“Netjes geregeld”
Door Hans Schreudering op dinsdag 26 mei 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Netjes geregeld en gepland. Snelle en nette montage. Helemaal tevreden.
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! Veel plezier met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Koster op woensdag 12 dec 2018 18 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht voor 16.000 euro! Zeer slechte service achteraf. Keukendeurtje was vergeten te bestellen waardoor we ruim 2 maanden zonder keukendeur zaten. Na nog geen half jaar een ander keukendeurtje afgebroken. Opnieuw slechte service. Wat betreft mailcontact. Er word telefonisch aangegeven dat ze achterlopen met de mail.
Nu kunnen we weer 3 maanden wachten op een nieuw deurtje omdat de kerstvakantie er tussen zit. Ik vind het schandalig.
Reactie of foto toevoegen
“Tot in de puntjes”
Door Coby Wolswinkel op zaterdag 25 jul 2020 20 | vestiging Amersfoort
We kochten een keuken en badkamer na verwijzing van Vastbouw. Enthousiaste verkopers hielpen ons bij het maken van onze keuzes. Materialen werden goed uitgelegd en aangepast aan onze wensen. Bewonderenswaardig hoe alles tot in de puntjes is geregeld. Ook de levering en plaatsing in de coronatijd ging plezierig.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect werk”
Door Jos op maandag 4 mrt 2019 19 | vestiging Houten
Zeer goede hulp vanuit de vestiging Houten. Goed ontwerp door Michel. Rekening gehouden met de wensen die we zelf hadden. Na plaatsen nog een beschadiging aan een deur, foutje van de spuiter. Deze zal na ervaring die we hebben zeker tot een goede oplossing komen. Ook de monteur verdient deze sterren. Perfect werk afgeleverd.
REACTIE VAN DEBBY
Beste Jos, Bedankt voor uw positieve bericht en heel veel kookplezier in uw Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
REACTIE VAN MICHEL BULTENA
Dank voor de mooie woorden, het onderhoud vond ik zeer prettig zoals aan de telefoon al vermeld, hij past perfect in de ruimte! Heel veel (kook)plezier toegewenst in de nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Fijn en vakkundig”
Door Guido Kuipers op donderdag 28 feb 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht via nieuwbouw project, goeie begeleiding bij meerwerk keuken, fijne en vakkundige monteur bij de montage
REACTIE VAN DEBBY
Geachte heer Kuipers, Bedankt voor uw positieve bericht! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel kookplezier toe in uw Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Goed gedaan”
Door Jeroen Berger op woensdag 29 jan 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete keuken samengesteld m.b.v. Lars Kroder bij Eigenhuis Keukens A'foort. Metname zijn kundigheid en het meedenken met het geheel heeft uiteindelijk geleid tot een gave keuken die inmiddels geplaatst is. En ook de uiteindelijke montage is naar grote tevredenheid verzorgd, alles is zo netjes gedaan! Verder is de gehele gang van zaken van Eigenhuis Keukens heel goed m.b.t. de informatie over het hele traject e.d. Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanraden!
REACTIE VAN DEBBY
Geachte heer Berger, Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is! Wij wensen u heel veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door Jacqueline Collewijn op dinsdag 7 feb 2017 17 | vestiging Houten
Om te beginnen, wat is Eigenhuis Keukens Houten een goed bedrijf! Na een super goed gesprek van ongeveer 3 uur, hebben wij een prachtige keuken samengesteld. De adviseur dacht goed met ons mee en gaf goede ideeën en tips, wat wij erg fijn vinden. Ook de showroom is erg mooi en er hangt een prettige sfeer. Het enige minpunt van het geheel was de prijs. We hadden natuurlijk wel rekening gehouden met het feit dat deze iets buiten het budget zou kunnen vallen, maar dit was iets meer dan verwacht. Maar goed, dat gecombineerd met de service heeft voor ons geen probleem gevormd.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage”
Door Valerie Ramdas op dinsdag 13 dec 2016 16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Afgelopen Januari 2016 hebben mijn man en ik een keuken gekocht bij Eigenhuis Capelle. Dit is een absolute afrader! Tussentijds is de medewerker die ons hielp ontslagen en werden wij gekoppeld aan 2 verschillende andere collega's. De plaatsing van de keuken ging niet goed, deze staat niet waterpas, er werden gaten door onze keukenkasten geboord en een verkeerde kast geleverd. De montage werd gedaan door een extern bedrijf ingehuurd door Eigenhuis. Tussentijds is een andere monteur van Eigenhuis langsgeweest en constateerde dat de montage zeer slordig heeft plaatsgevonden. Belofte om in week 48 alles af te ronden is ver te zoeken. Wij blijven mailen en bellen, maar de klachten worden niet afgehandeld. Ronduit schandalig is dit. Wij zijn 3 maanden verder na plaatsing en blijven kijken naar een keuken waar wij ontevreden mee zijn. Ik lees in meerdere recensies dat de service zoek is na verkoop van de keuken, u bent gewaarschuwd!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Hilde op dinsdag 20 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer tevreden met onze gekochte keuken bij Eigenhuis Keukens. De gehele benadering en de gesprekken over onze wensen en wat er mogelijk is was heel fijn. Niets wordt gedwongen, Rianka dacht met ons mee en gaf ook haar eigen idee aan. Wij hebben gedeeltelijk onze oude apparatuur meegenomen, dit werd goed nagezien of de maten klopte. Plaatsen van de keuken werd gedaan door vakbekwame man. Heel rustig en meneer deed zijn werk vakkundig. Het mail en telefonisch verkeer was allemaal duidelijk en helder. Onze vorige keuken komt ook hier vandaan en toen ook net als nu fantastisch geholpen!!
FOTO VAN HILDE
Geplaatste keuken
REACTIE VAN DEBBY
Wat een prachtige keuken! Bedankt voor het delen van uw ervaring en nog heel veel kookplezier!
REACTIE VAN RIANKA
Bedankt voor dit positieve bericht! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Het was leuk om met jullie de mooie keuken samen te stellen. Heel veel kookplezier!!
Reactie of foto toevoegen
“zeer tevreden!”
Door Vincent Becht op vrijdag 31 okt 2014 14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na het kopen van ons eerste nieuwbouw huis op zoek gegaan naar een mooie keuken. Aangezien wij starters zijn hadden we een budget opgesteld waar wij binnen wilden blijven. Allereerst bij IKEA en Bruynzeel wezen kijken, maar die vielen al snel af. IKEA kwalitatief wat minder, Bruynzeel niet te betalen. Toen, na een goede tip, bij Eigenhuis Keukens binnengelopen. Vriendelijk ontvangst en een grote showroom met tientallen voorbeeld keukens. Na onze ronde gaan zitten met een verkoper en onze wensen besproken, een L-vormige keuken met pelgrim apparatuur. Nadat alle kastdeurtjes, handgreepjes etc. waren uitgekozen tot mijn verbazing gelijk een scherpe prijs aangeboden gekregen binnen ons budget. Ik was nog niet gelijk overtuigd, maar mijn vriendin was verkocht en ja.. dan heb je niks meer in te brengen. Een paar weken later werd de keuken netjes geplaatst door hun monteur. Onze vensterbank zat op een ongunstige hoogte t.o.v. ons keukenblad. Dit besproken met de monteur en verkoper van Eigenhuis Keukens, die zelf met een oplossing kwamen: vensterbank eruit en keukenblad door laten lopen tot het raamkozijn. Dit uit service en ja, 1,5 week later zijn ook deze nog gemonteerd. Wij zijn echt heel erg tevreden en willen dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Simon op vrijdag 23 jun 2017 17 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een keuken bij keukenhome wat 1 jaar later bij Eigenhuis Keukens hoort. Zij zijn projectleverancier van ons nieuwbouwhuis en het zou op vele manieren voordelig zijn om de keuken bij hen te kopen. 1 jaar geleden moesten wij zo snel mogelijk (deadline) alles tot in detail bepaald hebben. Enkele weken voor onze verhuizing onlangs, hebben wij zelf gebeld wanneer de keuken eigenlijk geplaatst zou worden. Ze vertelden ons dat de keuken vertraagd was en 3dagen na onze verhuizing pas zou komen. Bij het plaatsen van de keuken zat er geen juiste kraan bij. De monteur heeft dit gemeld en een nieuwe kraan werd besteld. Verschillende keren hebben wij die dag zelf gebeld of we een noodkraan konden krijgen. Van het kastje naar de muur gestuurd om een noodkraan te vragen. Ze wilden ons minimaal zonder kraan laten zitten!! De kraan hebben we 3 weken later in ieder geval nog niet. Daarna heb ik nog vele malen met ze gebeld en gemaild om twee extra lades aan te vragen. Er wordt niet gereageerd op mijn mails door de klantenservice. De monteurs hebben zonder communicatie al het afval van het plaatsen van de keuken in onze voortuin laten staan. 3 pallets vol. Telefonisch hebben ze me gezegd dat ze het komen ophalen. 3 weken verder staat het afval nog steeds in mijn voortuin en de klantenservice reageert nog steeds niet. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Een ongelofelijk slecht bedrijf met verschrikkelijk slechte communicatie naar zijn klant toe.
Reactie of foto toevoegen
“Goede tips en uitleg”
Door Francis de Wolff op woensdag 20 mei 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn super blij met onze nieuwe keuken. Geweldig geholpen door samen een ontwerp te maken en met ons mee te denken. Wij hadden geen idee en wisten alleen dat we geen L keuken wilde. Ook qua apparatuur en materialen goede tips en uitleg.
Echt een top zaak die ons een geweldige keuken heeft verkocht waar we nog heel veel en lang plezier aan zullen beleven. Super service tijdens het aankopen maar ook daarna.
FOTO VAN FRANCIS DE WOLFF
Donkere keuken met houten blad
Reactie of foto toevoegen
“Professioneel gegaan”
Door Steven de Borst op dinsdag 25 aug 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
We werden erg goed geholpen door de verkoper Raymond. Keuken is professioneel en erg netjes geplaatst.
FOTO VAN STEVEN DE BORST
Keuken met apparatenwand
REACTIE VAN DEBBY
Het resultaat is prachtig! Bedankt voor het delen van uw ervaring en heel veel kookplezier in jullie nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Open contact”
Door Suzanne Bol op dinsdag 28 apr 2020 20 | vestiging Nijmegen
Bij de verkoop van de keuken is er een fout gemaakt met betrekking tot de spoelbak. We hadden een onderbouw spoelbak gekocht, maar bleek bij plaatsing niet mogelijk in combinatie met het materiaal van het werkblad. Na veelvuldig contact met Eigenhuis is er gekeken naar een passende oplossing en zijn we hier goed uitgekomen. Met veel zorgvuldigheid en open contact hebben we nu een fijne keuken staan die voldoet aan onze wensen. Complimenten voor de service!
FOTO VAN SUZANNE BOL
Keuken met apparatenwand
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor de complimenten! De keuken is echt prachtig geworden. We wensen u dan ook heel veel plezier met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keurig geregeld”
Door Rudy de Rijk op dinsdag 16 okt 2018 18 | vestiging Hoevelaken
Nieuwe keuken uitgezocht, keurig meegedacht in de oplossing om de keuken en met name het werkblad te vergroten. Meer dan genoeg tijd genomen om alles te bespreken. Ook keurig de plaatsing geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Project”
Door Dana op zondag 16 sep 2018 18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn bij Eigenhuis Keukens terecht gekomen omdat zij projectleverancier van ons huis waren. De verkoper was een aardige vent die ons goed geholpen heeft. Helaas is het hierbij bij gebleven... Nadat de koop rond was, was de verkoper niet tot nauwelijks bereikbaar voor aanvullende vragen en/of opmerkingen. Ook zijn er toezeggingen gedaan die nooit zijn nagekomen. De verkoper gaf aan dat de monteurs van Eigenhuis Keukens ten allen tijde op de bouwplaats mochten komen omdat zij projectleverancier waren. Hierdoor zou de keuken ingemeten worden tijdens de bouw en zou de keuken gelijk opgeleverd worden met het huis. Niets is minder waar.. Ondanks dat zij projectleverancier waren mochten zij pas komen inmeten nadat ons huis was opgeleverd, waardoor wij nog weken op onze keuken moesten wachten. Uiteindelijk is de keuken geplaatst. Uiteraard is dit ook niet vlekkeloos verlopen. De plint onder de keuken was gebarsten, een deuk in de afzuigkap, andere plinten waren beschadigd, de kastjes zitten scheef onder de keuken en een lade wiebelt. De afzuigkap en de plinten zijn vrij snel verholpen. Maar de kastjes die scheef onder het keukenblad zitten en de lade die wiebelt daar wordt maar geen oplossing voor geboden. De lade is 1.20 m breed en bij de verkoop hadden wij hierover geïnformeerd moeten worden, helaas is dit niet gebeurd. Ik heb inmiddels meerdere keren gebeld, mijn klacht werd niet serieus genomen. Ik moest mijn klacht op de mail zetten, inmiddels heb ik tweemaal een klacht ingediend maar nog steeds geen reactie. Dit is 2 maanden geleden! Ik heb ook meerdere keren gebeld en er zou contact met mij worden opgenomen en je raadt het al, wederom niet terug gebeld! Waardeloze partij!
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Marco Pires Duarte op woensdag 13 jan 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Eigenhuis Capelle aan den IJssel. Al vanaf de eerste afspraak hadden wij een goede klik met Michel Bultena. Hij maakte ons wegwijs en was zeer geïnteresseerd in ons als gezin zodat hij zijn dienstverlening én juiste producten hierop kon aanpassen. En met succes! Wij hebben het traject, dankzij Michel, probleemloos kunnen doorlopen. Hij gaf ongevraagd extra service en dacht op alle fronten mee. Wij hebben er echt een fantastische keuken aan overgehouden en krijgen alleen maar positieve reacties. Na het plaatsen heeft hij nog regelmatig contact met ons gehouden om ervoor te zorgen dat wij echt tevreden waren. De super goede score is dan ook enkel bedoeld voor Michel.

Waar ik minder goede ervaringen mee heb gehad was de service- en administratieafdeling. Diverse keren zou ik teruggebeld worden over producten die niet voorradig waren, maar dit werd simpelweg tot twee keer toe niet gedaan(ineens ben je drie weken verder). Zij waren het vergeten... Uiteindelijk heb ik Michel hiervan op de hoogte gesteld en werd alles dankzij hem netjes opgelost. De afdeling administratie is helaas ook traag met reageren en mailtjes worden niet goed gelezen of opgevolgd. Je moet er dus bovenop zitten. Ik zal maar geen namen noemen, maar deze mensen zitten echt op de verkeerde afdeling.

Desalniettemin zijn wij blij dat wij onze keuken hier hebben gekocht. Bedankt Michel!
FOTO VAN MARCO PIRES DUARTE
REACTIE VAN DEBBY
Wat een prachtig resultaat! Bedankt voor het delen van uw openhartige ervaring! Wij zullen de complimenten aan Michel overbrengen en in gesprek gaan met de andere afdelingen om een en ander door te spreken. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service en communicatie”
Door Jeroen op maandag 19 feb 2018 18 | vestiging Amersfoort
In het begin hadden we goede ervaringen met Eigenhuis Keukens. We zijn in het voortraject goed geholpen en er is goed meegedacht. Tot en met de plaatsing van de keuken verliep alles prima. De service achteraf is echter zeer slecht! Ik heb er begrip voor dat er zaken niet helemaal goed gaan maar verwacht dan wel dat het binnen redelijke termijn wordt opgelost én dat er over gecommuniceerd wordt. Inmiddels ben ik ruim 3 maanden verder en zijn de restpunten nog niet opgelost en is het zeer lastig om hierover contact te krijgen. Eigenhuis Keukens zegt veel waarde te hechten aan een goede relatie met de klant, maar brengt dit structureel niet in de praktijk.

Aanvulling ontvangen op 15 maart 2018: Ik heb deze week contact gehad met Eigen Huis keukens n.a.v. mijn ervaringen. Mijn opmerkingen zijn serieus genomen en worden ook herkend. Er zijn maatregelen toegezegd om het serviceproces en de communicatie richting klanten te verbeteren. Ik ben blij dat er met de feedback iets gedaan wordt. Dat geeft vertrouwen richting de toekomst.
REACTIE VAN ELINE
Beste Jeroen, Het is heel vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over onze geleverde service. Excuses voor dit vervelende ongemak. Ik heb van mijn collega begrepen dat zij contact met u heeft gehad en dat de problemen inmiddels zijn verholpen. Wij hopen dat u nu met een goed gevoel zal genieten van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Eline
Reactie of foto toevoegen
“Keuken compleet met apparatuur”
Door Arjan Vermeulen op maandag 21 sep 2020 20 | vestiging Amersfoort
2 keer een keuken inclusief apparatuur aangeschaft. Goede voorlichting en meedenken in de aanloopfase. Uitstekende installateur maakt het geheel en prettige ervaring. Beide keren geen issues / alles volgens afspraak gedaan.
FOTO VAN ARJAN VERMEULEN
Strak
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! De keuken ziet er 'strak' uit! Prachtig! Heel veel plezier met de keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door de Jonge op woensdag 4 okt 2017 17 | vestiging Heteren
In oktober 2016 een keuken gekocht. Het verkoop- en ontwerp-proces verliep vlekkeloos. Na levering van de keuken begon de ellende, na een jaar nog niet opgelost. Dit keukenbedrijf biedt geen enkele service, telefonisch zeer slecht bereikbaar. Mails worden automatisch beantwoord en sporadisch ook daadwerkelijk inhoudelijk beantwoord. Eerlijk gezegd schrijf ik nooit reviews. Bespaar jezelf een hoop irritaties en energie, koop je keuken ergens anders. Tenzij je het leuk vindt om lang aan de telefoon te hangen, regelmatig bij op bezoek te gaan bij deze leverancier om toch nog iets voor elkaar te krijgen en het belangrijkste, een goede rechtsbijstandsverzekering hebt.
Reactie of foto toevoegen
“Aangewezen keukenleverancier”
Door Gerard Stofmeel op vrijdag 18 aug 2017 17 | vestiging Heteren
-- Tips voor toekomstige klanten van dit bedrijf staan onderin deze tekst --
Ik ben tot nu toe tevreden met de keuken die we hier hebben gekocht. Nette kwaliteit tegen een realistische prijs. Ook de aankoop beviel goed. Verkoopster Corine heeft ons vakkundig geadviseerd en snel geholpen, thanks!

Keukenhome, later Eigenhuis keukens, was de aangewezen voorkeursleverancier vanuit de aannemer die onze nieuwbouwwoning bouwde. Tijdens de bouw stemmen zij onderling de details af, hierin ging een aantal kleine dingen mis maar dat is niet noemenswaardig.

Wanneer je éénmaal het koopcontact voor de keuken hebt getekend, dan is het niet meer mogelijk om voor de laatste detailafspraken op zaterdag in de showroom langs te komen. Op zich een slimme strategie, zaterdagen zijn gereserveerd voor nieuwe klanten. Geen onoverkomenlijk probleem.

Toen de opleverdatum van onze woning bekend was, wilde ik de plaatsing gaan inplannen. Het contact daarover verliep wat moeizaam (we komen vier weken na oplevering), maar uiteindelijk heb ik duidelijk kunnen maken dat ik iets meer specifieke afspraken wilde maken en kon ik contact leggen met de persoon die komt plaatsen. Richard, top gewerkt! Binnen één dag een nette koof gebouwd èn de keuken geplaatst.

Kort voor levering, kwam nog de eindfactuur. Of we die binnen anderhalve werkdag wilden betalen, anders kon helaas de keuken niet worden afgeleverd. Dat in het contact staat dat die factuur vier à vijf weken van tevoren wordt toegestuurd, negeren we voor het gemak maar even.

Tijdens het plaatsen van de keuken, bleek een aantal onderdelen niet meegeleverd te zijn. De monteur belde dit gelukkig direct door naar Eigenhuis. Hier ben ik te goed van vertrouwen geweest, na twee weken hebben we hier achteraan gebeld maar er was niets meer bekend. Formuliertje ontbrak. Lang verhaal kort, we hebben nu al 13 weken een keuken zonder functionerende verlichting en zonder handgrepen. Plus nog wat kleine details. Eigenhuis heeft geen voortgangsbewaking, lijkt niet gemotiveerd om ervoor te zorgen dat je snel een goed eindproduct in huis hebt. Wat ook weer begrijpelijk is, want alles is immers al betaald èn de gemiddelde klant zie je de komende 10 jaar toch niet meer terug.

Mocht ik hier in de toekomst weer een keuken kopen, dan zou ik:
-- De betalingsvoorwaarden onderdeel laten uitmaken van de koopovereenkomst. Houd wat geld achter, wat je betaalt wanneer je keuken daadwerkelijk àf is.
-- Vier à vijf weken vóórdat je keuken wordt geleverd, de financiële administratie ervan op de hoogte brengen dat zij een factuur moeten sturen. Dan kan dat netjes mee, in de hypotheek.
-- Weten, dat het prettige contact uit de aankoop-fase niet zo lang stand houdt.
Reactie of foto toevoegen
“Fijn bedrijf”
Door G.J. de Lange op donderdag 11 jun 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Al meerdere keukens aangeschaft bij Eigenhuis Keukens. Duidelijk verhaal en transparante prijsstelling. Wat ook erg prettig is dat er bij het opmeten van de keuken meegedacht wordt en dat er gekeken wordt naar het omleggen van de leidingen. Met een kleine aanpassing in de opstelling kon het bestaande leidingwerk op de plaats blijven zitten. Bij levering bleek dat de koelkast manco was, ik ben gebeld door de service afdeling en twee dagen later is de koelkast alsnog gemonteerd. Goede communicatie en snel opgelost. Fijn bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop aanrechtblad en apparatuur”
Door pieter op dinsdag 1 sep 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Aardige mensen, verstand van zaken. goede meedenkers.

Aanvulling ontvangen 14 oktober 2020: Mijn eerdere referentie was prima maar tot mijn verbazing kreeg ik van Eigenhuis Keukens een nafacturatie voor de montage van nageleverde goederen; op de dag van levering was Eigenhuis Keukens niet in staat om de bestelde kraan te leveren dus werd er een noodkraantje gemonteerd. 3 weken later kwam de monteur om de bestelde kraan te bevestigen en hiervoor is een aparte rekening verstuurd. Een zeer dubieuze zaak dus.. wordt u ooit klant van dit bedrijf.. u bent gewaarschuwd. Erg jammer, want de service vn dit bedrijf leek erg goed. Schijn bedriegt in dit geval, en Eigenhuis Keukens ook.
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve ervaring! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken!
REACTIE VAN DEBBY
Naar aanleiding van de aanvulling op uw ervaring hebben wij een en ander nagekeken en wij hebben geconstateerd dat de factuur inderdaad een misverstand was. Inmiddels hebben wij u laten weten dat u de factuur niet hoeft te betalen en gaan wij er van uit dat het naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met uw adviseur.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Peter op donderdag 20 dec 2018 18 | vestiging Hoofddorp
Het was erg spannend allemaal. Met al die verschillende beoordelingen. Maar uiteindelijk is het prima gegaan. Bij het uitzoeken van de keuken (bijna 2 jaar geleden) voor een te bouwen appartement zijn we ontzettend goed geholpen, goed meedenkend en heel geduldig en niet op snel verkopen gericht maar op ons als klant. Ook de update vanwege de lange tijd resulteerde in een nieuw apparaat. Goed geadviseerd. Het plaatsen van de keuken ging ook prima en netjes en prettig. Marc is een vakman! Het ziet er allemaal heel mooi uit. Nu de keuken nog uitproberen! Ik wil geen spijt krijgen van de vijf sterren! Maar dan houden ze er nog altijd vier.
REACTIE VAN DEBBY
Beste Peter, Goed om te horen dat u tevreden bent! We gaan er voor zorgen dat u geen spijt krijgt van uw positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel kookplezier toe in uw Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Verbazing”
Door Laros op vrijdag 30 sep 2016 16 | vestiging Houten
In januari een keuken besteld, begin mei 2016 geplaatst, en nu is het oktober zitten we na 3 keer terug te zijn geweest nog steeds met 1 verkeerd deurtje. 3 keer het zelfde verkeerde deurtje geleverd. En als je belt, zeggen ze dat het niet kan. Ik ben verbaasd!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door W.H. Van Bekkum op woensdag 1 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben de keuken incl apparatuur gekocht. Wij zijn duidelijk en goed geïnformeerd. In de showroom was alles als model aanwezig. Vriendelijk te woord gestaan met de juiste kennis!
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve ervaring! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw Eigenhuis keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service na plaatsing”
Door Hc jansen op dinsdag 13 sep 2016 16 | vestiging Houten
Keuken geplaats ,met totaal ander slecht inbouw apparatuur ,geen service meer naar plaatsing .afwas machine vanaf plaatsing al slecht totaal geen service Combinatie magnetron en afwas machine inmiddels al vernieuwd en stukken beter bij plaatsIng naar een nieuwen afwas machine zag deze monteur dat het scheef was. Dus geen eigenhuis keuken meer met waardeloos inbouw dat achteraf veel te duur was
REACTIE VAN HERMAN
Praat gewoon Nederlands of zeg niets.
Reactie of foto toevoegen
“Aanraden”
Door carolien op zaterdag 21 mrt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
De aankoop verliep heel prettig, de keuken hebben we online besteld, omdat het geplaatst werd in appartement die bestemd was voor verhuur, en eenmalig in winkel geweest, om het samen alles door te nemen. ook de levering was prettig. En was iets niet goed met de kraanaansluiting, maar dat hebben jullie netjes verholpen. Ik zou jullie dus zeker aanraden, als iemand dat zou vragen.
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! We zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid is en wensen u heel veel plezier met de keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Al eerder keuken gekocht en nu weer in aankoop”
Door GertJan Doornekamp op donderdag 29 dec 2016 16 | vestiging Hoevelaken
Wij zijn blij met de eerlijke en deskundige kennis van eigenhuis keukens. 7 jaar eerder hebben we een mooie keuken gekocht waar wij nog steeds zeer tevreden over zijn. En ook een paar jaar verder zijn wij blij met de top service, en advies van onze keuken in ons nieuwe huis.
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten”
Door mic op donderdag 21 dec 2017 17 | vestiging Amersfoort
Een dure Duitse kwaliteitskeuken besteld. Oplevering heeft nog altijd niet plaats gevonden. Tot en met de verkoop gaat alles goed daarna hopeloze communicatie en fout op fout gestapeld. De geplande levering was beging juni, die werd tot beging september uitgesteld. Bij levering was de helft van de kasten verkeerd ingemeten. In november keuken alsnog geplaatst. 4 resterende problemen uit het opleveringsrapport zijn nog altijd niet opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken zelfmontage”
Door Boellaard op dinsdag 1 sep 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Goed mee gedacht eerlijke oplossing gemaakt die toch me een hoop geld heeft bespaard Cathelyn van Doorn is een topper alles volgens afspraak gegaan

Aanvulling ontvangen 3 september 2020: Betreft een complete keuken die monteer ik zelf.
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig gedaan”
Door Ewoud Goedegebuure op zondag 10 jan 2016 16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goede ontvangst, duidelijk advies, vriendelijke en correcte verkoper, (Jeffrey Bouwman), weet de wensen te vertalen naar de juiste keuze van de keuken. Levertijd als afgesproken bij de verkoop. En geheel kompleet! Ook het plaatsen is volgens afspraak, en vakkundig gedaan. Kortom super!
FOTO VAN EWOUD GOEDEGEBUURE
Keukeneiland opstelling
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig geholpen”
Door Ria Schouten op donderdag 4 jun 2020 20 | vestiging Amersfoort
Bij het kiezen van onze droomkeuken zijn we vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Door hun inlevings vermogen en ideeën en tips hebben we de keuken die bij ons past en een aanvulling in ons appartement is geworden. We zijn heel blij en trots op het resultaat.
FOTO VAN RIA SCHOUTEN
Droomkeuken
REACTIE VAN DEBBY
Het resultaat is prachtig! Wij wensen u nog heel veel plezier met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Adrie Bergwerff op donderdag 23 apr 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een jaar of 6 geleden hadden wij al een keuken aangeschaft via deze vestiging. Wij zijn toentertijd uitstekend geholpen door Jeffrey Bouwman. Er werd met ons nagedacht over mogelijke oplossing voor de plaatsing van diverse apparatuur. Na plaatsing was er een tapkraan gesprongen (kon de leverancier en de montuer niets aan doen, was ene fabricagefout). Dezelfde dag is het probleem verholpen en alle natte (houten) delen van de keuken zijn toen opgenomen en op een later moment vervangen. Afgelopen jaar hebben wij een andere woning aangeschaft en juist door onze goede ervaringen met Eigenhuis Keukens zijn we hier terecht gekomen.

Ook nu weer zijn we uitstekend geholpen. Na het plaatsen van de keuken bleek er met 2 onderdelen iets niet goed te zijn. Ook dit is naar volle tevredenheid verholpen. De Servicedienst stond ons vriendelijk te woord en overlegde over de status en vervanging van de onderdelen.
FOTO VAN ADRIE BERGWERFF
+ Toon extra foto van Adrie Bergwerff
REACTIE VAN DEBBY
Goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Wel 20 sterren”
Door Frank van der Bijl op woensdag 20 mei 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Hier een keuken aangeschaft, deze is gisteren naar volle tevredenheid geplaatst. Net personeel, duidelijke en transparante communicatie en professionele correcte plaatsing van het geheel. Het ontwerp was mooi, maar het echte werk overtrof alle verwachtingen! Chapeaux, we gaan er vanuit dat het niet op kort termijn nodig is, maar we zullen dit zeker opnieuw precies zo doen en raden dit iedereen ten zeerste aan. Verkoper/bedrijfsleider Nick Legierse is zelfs nog persoonlijk langs geweest om het geheel te bekijken. Al konden we 20 sterren geven deden we dat zeker, leveringstermijn ook op de dag nauwkeurig
FOTO VAN FRANK VAN DER BIJL
Kookplaat met downdraft
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het plaatsen van uw positieve ervaring en voor alle complimenten! Wij wensen u nog heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geadviseerd”
Door Buckers op dinsdag 17 nov 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Martin Schreutelkamp begreep onze wensen en heeft ons prima geadviseerd. De keuken past uitstekend in de ruimte. We zijn tevreden. Het plaatsen duurde wel wat langer dan gepland.
REACTIE VAN DEBBY
Goed om te lezen dat uw tevreden bent en hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring. Wij wensen u nog heel veel kookplezier toe!
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Peter op zondag 17 jun 2018 18 | vestiging Houten
Prima ontvangen in de showroom. Ook een prima gesprek met Radjen. Hij bleek echter een ontwerp te hebben gemaakt dat in de praktijk verkeerd zou uitpakken. De afzuigkap zou niet recht boven de kookplaat passen en de handgrepen bleken verkeerd in het ontwerp te staan. Hier kwamen we bij toeval achter toen we de handgrepen later nogmaals checkten in de showroom. Hierbij uitstekend geholpen door Timo, die ons wees op de ontwerpfouten en een nieuw, wel uitvoerbaar, ontwerp maakte. De aflevering van de keuken op de afgesproken dag is netjes uitgevoerd door twee nette heren van een verhuisbedrijf. Keuken bleek compleet te zijn geleverd. De plaatsing is vervolgens foutloos en zeer vakkundig in een dag uitgevoerd door Hagen keukenmontage. Deze heren werken netjes, snel en zeer precies. In tegenstelling tot vele anderen, voor ons dus wel een prima ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Super bedankt”
Door Joey Steenstra op dinsdag 29 sep 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na de goede hulp bij het uitkiezen was het wachten op de levering. Dit ging geheel via planning. We werden netjes gebeld en de spullen werden op tijd geleverd. De monteurs waren snel en in een dag stond de keuken er. Helaas bleek de afzuigkap gedeukt. Deze hebben de met hoge spoed opnieuw besteld. Levertijd was helaas 2 weken. Ook bleek er wat miscommunicatie over 2 aansluitpunten. Dit is echter zeer snel verholpen door grote inzet van onze verkoopster. Al met al zijn wij erg tevreden over de aankoop, levering, installatie en ondersteuning! Alles werkt en is helemaal geworden zoals we wilden. Super bedankt.
FOTO VAN JOEY STEENSTRA
Gerealiseerde keuken
REACTIE VAN JOEY STEENSTRA
Ondertussen is de afzuigkap er :)
REACTIE VAN JOEY STEENSTRA
Hier ontbijten
+ Toon extra foto van Joey Steenstra
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door M Kirschbaum op donderdag 20 jul 2017 17 | vestiging Hoofddorp
In de showroom was de ervaring met de verkoper redelijk goed. Kon beter, met betrekking tot advies geven, maar goed. Daarna begint het pas. Als ze eenmaal je betaling binnen hebben begint de ellende met het plaatsen. Op het moment dat Eigen Huis Projecten het overneemt en de monteur van EKG in charge is, is de service gewoon een lachertje. Onze afzuigkap was niet compleet bij montage. Inmiddels een keer of 3 een monteur geweest, en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar om de afzuigkap in orde te maken. Iedere keer blijkt er 'verkeerd gemeten' te zijn. Na de laatste constatering van verkeerd meten op 19 april zou er opnieuw een monteur komen. Die afspraak staat nu voor 11 september op (bijna 5 maanden later!). Inmiddels zijn we dan ruim 8 maanden bezig, en we moeten maar afwachten of het dan opgelost zal zijn.
REACTIE VAN M. KIRSCHBAUM
Update: monteur is net de deur uit. Vorige keer in april was het te kort, nu was het te lang. Dus wéér alles mee terug. We horen wel weer wanneer de nieuwe afspraak is. Gezien onze ervaringen zal dat wel december worden. Klucht gaat gewoon door.
Reactie of foto toevoegen
“Topper”
Door Claudia Geyteman-Westbroek op donderdag 18 jun 2020 20 | vestiging Hoofddorp
We waren op zoek naar een keuken voor ons nieuwbouwhuis in Wormerveer en Eigenhuis keukens is gekoppeld aan dit project! We gingen gewoon even kijken en zagen direct een keuken waar we helemaal weg van waren maar we dachten deze is boven budget! Doordat we deze keuken hadden gezien en de kwaliteit daarvan viel alles in het niets en viel ons ineens op bij de concurrente keukenbedrijven dat je keukens hebt en keukens! Cathelyn van Doorn heeft ons echt heel fijn geholpen en voelde ons echt heel goed aan wat onze wensen waren en meegedacht om dit te realiseren binnen ons budget! Ik denk dat dit ook heel belangrijk is, we moeten er allemaal hard voor werken! Ook het vervolg is prima gegaan! Dus voor ons is Eigenhuis Keukens een toppertje met kwalitatief prachtige keukens en Cathelyn bedankt voor alles.
Reactie of foto toevoegen
“Vakmannen”
Door Fam bos op vrijdag 29 mei 2020 20 | vestiging Houten
Nemen de tijd om je droom keuken waar te maken. Tot in de puntjes. Tot een mooi resultaat van onze keuken waar alles na behoren werkt. Nette monteurs die ook vakmannen zijn. Tot slot een half jaar later even een schade geval lossen ze ook op.
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Ralf op dinsdag 8 aug 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens, locatie Capelle aan de IJssel. Om positief te beginnen: de monteur was super en verstond zijn vak. Hij was zeer vriendelijk en in een dag had hij de keuken perfect geplaatst.

Toch maar twee sterren, want verder zijn we over Eigenhuis keukens zelf eigenlijk alleen maar ontevreden. De man die ons als eerste hielp met het samenstellen van de keuken, verstond zijn vak nou niet bepaald. Hij had bijzonder veel moeite met het lezen van de opgestelde tekeningen, van de keuken die reeds bij de bouw standaard geleverd zou worden en wij aangepast wilden hebben. Later, bij een gesprek met een andere medewerker, bleek hij ook een aantal onderdelen vergeten te zijn toe te voegen. Deze tweede medewerker verstond zijn vak als keukenontwerper een stuk beter en heeft ons tijdens onze afspraak goed geholpen. De communicatie begon vanaf dit moment alleen steeds slechter te worden. Mails werden niet, of pas veel later, beantwoord. Als je Eigenhuis keukens belde, dan namen ze of niet op of je werd van het kastje naar de muur gestuurd. De enige manier om contact te krijgen (is meteen een tip) is om een klacht in te dienen. Dan word je teruggebeld. Tot slot is ook de nazorg bijzonder slecht geregeld. Een aantal onderdelen, die Eigenhuis keukens vergeten is te leveren bij het moment van montage, wachten wij weken later helaas nog steeds op. Om bovengenoemde redenen zou ik Eigenhuis keukens niet aanbevelen bij anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtig geplaatst”
Door STKS op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
De keuken is prachtig geplaatst en alles was goed opgemeten. Er moest alleen nog iemand later komen, omdat de monteur iets te enthousiast was geweest bij het monteren van een plankje. Maar verder ging het goed. Wat ik wel jammer vind is dat ik achteraf in het proces te horen kreeg dat ik geen recht op verlenging van mijn garantie, omdat ik te weinig apparatuur had aangeschaft. Het was er namelijk een te weinig.
REACTIE VAN DEBBY
Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! Goed om te lezen dat het naar tevredenheid is. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Blij ermee”
Door Jansen op vrijdag 13 mei 2016 16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Met de nodige kritische houding kwamen wij binnen gelopen bij Eigen Huis Keukens (EHK) in Capelle aan den Ijssel. De keukenbranche heeft nou eenmaal een aparte reputatie. Eerst gooien ze de bruto prijzen 3x over de kop en vervolgens krijg je 50% korting waardoor je alsnog te veel betaald. De verkoper is er alleen maar op uit om je zo snel mogelijk een handtekening te laten zetten bij het kruisje. Wat een verademing om dan bij EHK binnen te stappen. We werden hartelijk ontvangen en ze vertelden ons dat ze werken met netto prijzen. Hierdoor heb je meteen een realistisch beeld hebt van wat haalbaar is en wat niet. De keukenadviseur denkt hier echt met je mee en zegt het eerlijk als hij denkt dat een bepaalde keukenopstelling in de praktijk niet handig of niet mooi is en verduidelijkt dat zelfs met 3D-tekeningen. De tijd die je bij EHK binnen bent wordt daadwerkelijk voor 90% besteed aan het ontwerpen van de beste keuken voor jouw situatie en hooguit 10% over de uiteindelijke prijs. Bij Mandemakers daarentegen hebben wij 6 uur binnen gezeten waarvan het meer dan 3 uur over de prijs ging, zonde van hun en onze tijd! De keuken is inmiddels 10 weken geleden geplaatst en werkelijk iedereen die binnen komt maakt complimenten over hoe mooi de keuken is. Wij zijn er nog steeds iedere dag erg blij mee en hebben al regelmatig familie en vrienden aanbevolen om ook eens langs EHK keukens te gaan in plaats van enkel de winkels te overwegen met de hoogste kortingen, waar je uiteindelijk nog steeds afgezet wordt. Als laatste willen wij nog graag onze adviseur Jeffrey Bouwman bedanken voor zijn adviezen die er uiteindelijk toe hebben geleid dat we nu ontzettend blij zijn met onze keuken. En dat is niet eenvoudig, want wij zijn zeer kritische klanten die normaal gezien altijd wel ergens iets over aan te merken hebben! Ga zo door.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door M.J. Geuke op maandag 17 aug 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima ervaring met eigenhuis keukens. Keuken gekocht als onderdeel van een nieuwbouwproject. Prijsstelling is reëel,advies en montage prima en keuze voldoende.

Waar de meeste keukens wit of zwart zijn kozen wij voor een bijzondere kleur groen. Mooi, wel wat enigzins bevattelijk voor vingerafdrukken maar dat is vooraf ook aangegeven dus wekelijks even een doekje er over is geen probleem.
FOTO VAN M.J. GEUKE
Groene keuken
REACTIE VAN DEBBY
Wat tof dat jullie voor deze kleur hebben gekozen! Het resultaat is echt prachtig! Wij wensen jullie nog heel veel plezier met jullie nieuwe keuken!
REACTIE VAN RIANKA
Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat! Het was leuk om met jullie deze bijzondere kleur uit te zoeken in onze showroom.
Heel veel kookplezier! Groet, Rianka
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Theo en Frida op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn erg tevreden met de verkoop. We hebben duidelijke voorlichting gekregen. De verkoopster Rianka kwam zelf ook met hele leuke voorstellen. Er werd ons niets aangesmeerd en er werd objectieve informatie over alles gegeven.Wij zijn dus erg tevreden
FOTO VAN THEO EN FRIDA
REACTIE VAN DEBBY
Wat goed om te horen dat jullie tevreden zijn! Bedankt voor het delen van jullie ervaring en heel veel plezier met de nieuwe keuken!
REACTIE VAN FRIDA
Wij zijn erg enthousiast over onze mooie keuken.
REACTIE VAN RIANKA
Erg fijn om te horen dat jullie zo enthousiast zijn. Het was leuk om te keuken samen uit te zoeken, met het specifieke ontwerp! Heel veel kookplezier!
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut aangeraden”
Door Martin Lischer op dinsdag 15 sep 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn superblij met onze nieuwe keuken. Vanaf het samenstellen met hulp van Ricardo tot aan het plaatsen van de keuken verliep soepel en zonder problemen. Absolute aanrader!
FOTO VAN MARTIN LISCHER
Superblij
REACTIE VAN DEBBY
Wat een prachtige keuken! Bedankt voor het delen van uw ervaring en heel veel plezier met de nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goed geholpen”
Door LB op maandag 12 okt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van onze keuken! Personeel met verstand, en weet precies wat bij je past. Dit bedrijf zat bij het project van de nieuwbouw wijk in waar we 2 jaar geleden onze keuken uit zochten. Nu hebben we de keuken 1 week in gebruik, maar het is gewoon een feestje om te koken en te bakken.
Reactie of foto toevoegen
“Kundig geholpen”
Door Kevin Scholtes op zondag 17 mei 2015 15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Pas een nieuwbouwhuis gekocht waar een standaard keuken in geleverd zou worden. Deze keuken zou door eigenhuis keukens geleverd worden maar de waarde van de keuken kon ook geinvesteerd worden in een volledige keuken met bijbetaling. Ik werd netjes ontvangen door de heer van Dijk, die erg vriendelijk was en zeer nauwkeurig te werk ging met mijn wensen, benodigheben en uiteraard mijn budget. De heer van Dijk had nog een aantal slimme opties, kon zijn verhaal goed onderbouwen en wist goed met de ruimte voor de keuken te gaan om zoveel mogelijk ruimte over te houden. En erg kundige man, weet goed en doelgericht te werken en liet mij alles netjes overwegen. Het grappige van alles was nog dat ik de dag na aankoop in de krant een indentieke keuken tegen kwam met alle opties die ik ook had voor ruim 1000 euro meer. De keuken is nog niet geleverd omdat me huis nog niet af is, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit een succes wordt. Top bedrijf dus. Een echte aanrader.

Naschrift ontvangen 5 november 2015: Keuken is geplaatst en ziet er super uit! Alles is prima verlopen. Vakundig geinstalleerd en netjes afgehandeld
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden over oplossing na slechte ervaring”
Door Bart op donderdag 28 mei 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer slechte ervaring met deze keukenwinkel. Gebruikt in de verkoop trucjes die ik als oplichterij ervaar. Onderdelen van de keuken die voor de leek (lees: klant) integraal onderdeel van de keuken uitmaken, blijken later extra te kosten. Alsof je een stoel koopt en voor de leuning apart moet betalen.

Aanvulling ontvangen 22 juni 2020: Naar aanleiding van mijn review is er hernieuwd contact geweest met Eigenhuis Keukens. Dit heeft geleid tot een een oplossing waar ik tevreden over ben, want zoals origineel door mij gevraagd. In het hernieuwde contact gaf Eigen Huis Keukens aan ook aanpassingen te willen maken in het verkoopproces om dit soort ongelukken in de toekomst te voorkomen. Het contact vanaf mijn review is goed geweest en ook de leverantie en montage van de aanpassingen was prima.
Reactie of foto toevoegen
“Niet klantvriendelijk”
Door Kathy van Zuilen op donderdag 13 jun 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht maar zeer slechte werkwijze. Ze doen mondelinge toezeggingen en vervolgens komen ze het niet na. Verkoper stuurt je door naar service en service weer naar de verkoopafdeling. Vervolgens komen ze heel vaak langs en lossen ze de problemen niet of slecht op. Wij raden absoluut af om hier iets te kopen. Wij voelen ons absoluut niet gehoord en gezien. Zelfs de monteur liet de laatste keer zijn kitresten in papier liggen in de wasbak, ook op het aanrechtblad en op de inductieplaat waren kitsporen te vinden. Nadat ik de kit van de inductieplaat af had gekregen zaten er krassen onder die er voor het bezoek van de monteur niet zaten. Lekker is dat 1 probleem opgelost is maar weer een nieuwe gecreëerd. Zo ging dat met de hele keuken. Er zijn veel fouten gemaakt en ze zijn slecht opgepakt. We zijn nu 4 maanden verder en nog hebben ze niet alle problemen opgelost. Eigenhuis keukens is absoluut niet klantvriendelijk en een compensatie voor hun fouten en slechte service, geven ze ook niet.
Reactie of foto toevoegen
“Projectleverancier”
Door Fred op dinsdag 10 mei 2016 16 | vestiging Hoofddorp
Als projectleverancier voor onze nieuwbouw woning zijn we bij Eigenhuis Keukens terecht gekomen. Het eerste gesprek ging erg goed, de verkoper dacht met ons mee en deed ons een goed voorstel met tekening. Vlak voor oplevering een tweede gesprek met een andere verkoper, dit verliep erg moeizaam, hij luisterde niet en kwam opdringerig over, dus konden we geen zaken mee doen. Kort daarna een derde gesprek gehad met weer een andere verkoper, het gesprek verliep erg goed en conform wens. De uitvoering verliep niet helemaal vlekkeloos, er ontbraken panelen, een ander paneel was stuk, e.d. De keuken is wel vakkundig geplaatst. De ontbrekende problemen zijn uiteindelijk na vele weken allemaal naar wens verholpen, door tussenkomst van de service afdeling. Al met al een positieve ervaring en een ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door F.dekker op zondag 17 feb 2019 19 | vestiging Hoofddorp
Keuken met Kookeiland gekocht in 2018 bij eigenhuis keukens in Hoofddorp ,geplaatst in Januari 2019 het ziet erg mooi uit ,helemaal wat wij er van verwacht hadden ,ook goed geadviseerd door Ton van Leeuwen, ook het plaatsen ging naar wens , alles compleet dus prima geregeld een aanrader
REACTIE VAN DEBBY
Beste familie Dekker, Wat fijn om te horen dat jullie keuken helemaal naar wens is. Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in jullie Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Goede prijs kwaliteit verhouding”
Door Marc op vrijdag 3 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Ruim assortiment met prettig advies. Ook na aankoop met enige regelmaat contact over de gemaakte keuzes en mogelijkheid tot aanpassen. Op tijd contact met ons opgenomen over mismatch in keukenapparatuur. Dat is zeer gewaardeerd. Prima deskundige montage met advies ter plekke. Prijs/kwaliteit verhouding goed in orde.
FOTO VAN MARC
Keuken met eiland
REACTIE VAN DEBBY
Wat een prachtig resultaat! Heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Heel erg tevreden”
Door Gerrit op dinsdag 19 feb 2019 19 | vestiging Nijmegen
Wij kochten onlangs een keuken voor ons nieuwbouwhuis bij Eigenhuis Keukens en zijn heel erg tevreden. Kwaliteit van de keuken , en zeker ook de kwaliteit van de montage zijn excellent. Alles op de datum volgens afspraak, wat ook heel belangrijk is. Aanrader !
REACTIE VAN DEBBY
Beste Gerrit, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wij wensen u heel veel kookplezier toe! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Geannuleerde keuken”
Door Ton van Bennekom op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Houten
'Wie goed doet, goed ontmoet' is de hier de slogan: eerlijk, betrokken, persoonlijk, flexibel, creatief, professioneel, humor en enthousiast. Ook met tegenslag denkt men mee! Geef de klant een goed gevoel. Deze kwalificaties gelden voor Radjen Mohes Singh, maar ook voor het gehele team en salesmanager Harald van Kouterik.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken maar niet tevreden met service”
Door Fabienne op vrijdag 21 apr 2017 17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een keuken gekocht bij eigenhuis keukens. De keuken zelf is prachtig maar de service en het opvolgen van vragen ronduit dramatisch. De keuken is geïnstalleerd maar de kookplaat deed het niet. Wij zijn al 2 weken bezig het bedrijf te bellen en e-mailen. Ook voor de oplevering waren zij moeilijk te bereiken en kregen we weinig tot geen reactie. Voor zo'n grote uitgaven verwacht je op z'n. minst een reactie binnen een week.
Reactie of foto toevoegen
“Goed werk”
Door J. van Twillert op donderdag 17 sep 2020 20 | vestiging Hoevelaken
Wij zijn geholpen door Victor in Hoevelaken en dat naar volle tevredenheid! Niet onze eerste keuken, wel het beste koopproces en advies. Zeer deskundig, ervaren en klantgericht. Op basis van mijn ervaring kan ik Eigenhuis Keukens warm aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Ga ergens anders heen!!”
Door Kalle op woensdag 20 aug 2014 14 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens voor onze nieuwbouwwoning en die is in het voorjaar dit jaar geplaatst. Tijdens het eerste gesprek zijn wij uitvoerig geholpen en hebben we de keuken daar ook gekocht. Het plaatsen gin op zich ook goed, alleen moesten we wel zelf het afval opruimen. 4 dagen na het plaatsen bleek er een scheur te zitten in het aanrechtblad. De keuken was toen nog niet in gebruik genomen. Na contact opgenomen te hebben met Eigenhuis keukens hebben ze weken later wat mensen langs gestuurd. Deze zogenaamde experts constateerden dan de kastjes waterpas waren en dat er inderdaad een scheur in het blad zat en dat we deze scheur onmogelijk zelf hadden kunnen veroorzaken. Nog later kregen we een brief van Eigenhuis dat de conclusie van de experts was dat we op het blad gestaan hadden (hebben we niet) en dat de scheur daardoor niet onder de garantie viel. Net als in een van de andere reviews werd geschreven werd ons ook een `coulance regeling' aangeboden. Zouden ze het geld van deze regeling direct in hun eigen zak steken?
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Bart op zaterdag 15 okt 2016 16 | vestiging Houten
Ik lees altijd beoordeling op forums voor het kopen van zaken maar schreef er eigenlijk nooit op. 13 jaar terug kochten we er onze eerste allergoedkoopste op de markt te krijgen candy vaatwasser dje nooit kapot ging. We kochten in 2013 een prachtige poggenpohl keuken in houten met alle denkbare apparatuur van gaggenau. De keuken wordt intensief gebruikt en is fantastische geplaatst met zelfs bouwkundige ingrepen in de keuken door deze leverancier. In garantie periode 1 keer beroep op hen gedaan en uitstekend geholpen. Maar nu zelfs na de garantie periode hadden we paar kleine zaken die nu zonder discussie over rekeningen zijn verholpen. We hebben toen een top lijn A merk keuken gekocht maar wij durven zeker te stellen dat we naast een goede onderhandeling bij aanschaf ook een À service hebben ontvangen. Chapeau eigen huis!
Reactie of foto toevoegen
“Luxe keuken”
Door Danny van Esch op vrijdag 18 jan 2019 19 | vestiging Houten
Wij hebben een luxe keuken gekocht. We kregen eerlijk advies en hadden niet het gevoel dat ons dure dingen werd aangesmeerd. Keuzes werden goed afgewogen door de verkoper of het het geld wel waard was. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Wel werd de koop erg snel afgehandeld en zat er voor ons gevoel haast achter.
REACTIE VAN DEBBY
Geachte heer Van Esch, Bedankt voor uw positieve bericht! Wij wensen u heel veel woon- en kookplezier toe in uw Eigenhuis keuken. Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Mansi op donderdag 19 nov 2020 20 | vestiging Hoofddorp
I had a great experience with Cathelyn from EigenHuis Hoofddorp. She helped with the design, products, ideas and end to end delivery of the kitchen with montage. Everything was perfect! Everything was on time, well communicated via emails and calls and exactly on time. I am using the kitchen now for almost 2 months and still 100% satisfied.
REACTIE VAN DEBBY
Thank you so much for posting your review and have lots of fun with your new kitchen!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Ted Duyst op donderdag 15 sep 2016 16 | vestiging Hoevelaken
Zeer goede ervaringen met dit keukenbedrijf. Verkoper of eigenlijk is adviseur een betere omschrijving Marco Buitendijk heeft ons top begeleid in het hele proces. We hebben 2 keuken besteld voor de begane grond en 1e verdieping en beide keukens zijn naar volle tevredenheid geleverd en geplaatst. Enkele beschadigde onderdelen worden nageleverd. Het allerbelangrijkste is dat er sprake was van een goede communicatie en nog belangrijker het nakomen van afspraken. Kortom dit bedrijf wil en kan ik aanbevelen bij iedereen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte bereikbaarheid”
Door Deborah op vrijdag 26 okt 2018 18 | vestiging Heteren
T/m aankoop van de keuken verloopt alles soepel. Bij onze plaatsing was er een onderdeel verkeerd geleverd. Inmiddels een halfjaar verder en de keuken is nog niet in orde. De service is vreselijk. Slecht bereikbaar; je moet er zelf continu achteraan. En elke keer gaat er wel weer iets mis in het hele verhaal.
REACTIE VAN DEBORAH
Na plaatsing van bovenstaande tekst heeft eigenhuis keukens contact gezocht met ons. Vanaf dat moment zijn de afspraken na gekomen en is er een andere monteur geweest die wel alles goed afwerkt. Inmiddels is nu alles in orde gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de keuken”
Door Ton en Annette van Vliet - van der Burg op dinsdag 18 dec 2018 18 | vestiging Amersfoort
Een nieuwe keuken gekocht. Uiteindelijk door verschillende mensen geholpen. Dat vonden wij niet optimaal. We zijn wel blij met de nieuwe keuken!
REACTIE VAN ELINE VAN VELZEN
Geachte heer en mevrouw Van der Burg, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn vinden het leuk om te lezen dat u blij bent met uw nieuwe keuken. Wij wensen u veel kookplezier toe in uw Eigenhuis keuken! Met hartelijke groet, Team Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Eigenhuis Keukens
aAlkmaar , Frieseweg 13, 1823 CA Alkmaar, tel 072 - 515 88 99
bAmersfoort (57 ervaringen), Astronaut 8f, 3824 MJ Amersfoort, tel 033 - 258 02 51
cCapelle aan den IJssel (47 ervaringen), Cornusbaan 59, 2908 KB Capelle aan den IJssel, tel 010 - 264 24 24
dHeteren (8 ervaringen), Poort van Midden Gelderland Rood 13, 6666 LS Heteren, tel 026 - 319 50 20
eHoevelaken (15 ervaringen), De Wel 34, Bedrijventerrein De Horstbeek, 3871 MV Hoevelaken, tel 033 - 258 02 51
fHoofddorp (45 ervaringen), IJweg 987, 2133 ME Hoofddorp, tel 023 - 555 54 00
gHouten (24 ervaringen), Ringveste 15, Bedrijventerrein Het Rondeel, 3992 DD Houten, tel 030 - 635 00 63
hNijmegen (3 ervaringen), Verlengde energieweg 50, Woonbelevingscentrum LIV, 6541 XX Nijmegen, tel 085 – 070 77 00
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.