Feedback
5,5

Eigenhuis Keukens

Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.eigenhuiskeukens.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Eigenhuis Keukens
Al meer dan 20 jaar geven wij onze klanten een goed gevoel en daar zijn we trots op. Dit succes hebben we te danken aan onze tevreden klanten. Want behalve passie voor keukens, hebben wij passie voor mensen.

Dit ziet u terug in ons Multi Keuze Assortiment waar u alle denkbare merken tegenkomt, in onze SieMatic of Poggenpohl afdeling, maar ook in onze Aanrader: topkeukens voor de beste prijs.

Niet voor niets luidt onze slogan…
'Eigenhuis Keukens, een goed gevoel'


Ervaringen
Er zijn 82 ervaringen over Eigenhuis Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren32 ervaringen
4 sterren9 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster29 ervaringen

Per vestiging:
“Verbazing”
Door Laros op vrijdag 30 sep 2016 '16 | vestiging Houten
In januari een keuken besteld, begin mei 2016 geplaatst, en nu is het oktober zitten we na 3 keer terug te zijn geweest nog steeds met 1 verkeerd deurtje. 3 keer het zelfde verkeerde deurtje geleverd. En als je belt, zeggen ze dat het niet kan. Ik ben verbaasd!
Reactie of foto toevoegen
“komen niet na wat ze beloven”
Door H.F.S op maandag 12 jan 2015 '15 | vestiging Hoevelaken
Als je er binnen komt vriendelijk en behulpzaam..maar dan! Verleden jaar april 2014 onze keuken gemonteerd, daarna begon de ellende.
= Bellen voor oplossing ....terug bellen nee!
= Kastje beschadigd - nieuwe besteld is het zoek 4mnd gewacht.
= Bovenplaatkoelkast beschadigd. Kan gebeuren.
= Rooster koelkast 4x verkeerd. Rooster 3 voor de deur gezet niks aan ons door gegeven.
= Randen aanrechtblad niet afgekit.
= Achterplaat fornuis op zijn kop geplaatst reactie laten zitten, anders beschadig je meer.
= Zelf blad behandelen ivm met kringen van een glas water. Dat moet niet na 1x gebruik. Eigenhuis zegt geen cif/schuurspons. Vlekken blijven.
= Firma Dekker komt gooit er cif op en gaat met schuurspons aan de gang.......
= Excuus aanbieden of even bellen of het allemaal goed afgehandeld is nee.
= September eindelijk klaar... handtekening zetten voor juiste afhandeling nee zijn nog niet tevreden.
Wij vinden het jammer dat het zo afgehandeld is.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Chantal v.d. Berg op donderdag 19 jan 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Gisteren een tweede gesprek gehad bij Eigenhuis Keukens Amersfoort, omdat er de vorige keer iets niet goed was gelopen met de offerte. Beide gesprekken gingen erg goed, leuke sfeer, goed personeel en erg meedenkend. Het enige minpuntje was de prijs. Ik heb bij een andere leverancier gekeken en die zaten wel iets onder de prijs van Eigenhuis Keukens, maar als ik dan weer even terugkom op de service, vind ik dat (redelijk kleine) prijsverschil geen enkel probleem.
REACTIE VAN CHANTAL V.D. BERG-KOEKMAN
Helemaal blij met mijn nieuwe keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens!! In de showroom al prima geholpen, de keuken staat nu en ben er erg blij mee!!! Prima service!
Reactie of foto toevoegen
“Aanbeveling”
Door Ted Duyst op donderdag 15 sep 2016 '16 | vestiging Hoevelaken
Zeer goede ervaringen met dit keukenbedrijf. Verkoper of eigenlijk is adviseur een betere omschrijving Marco Buitendijk heeft ons top begeleid in het hele proces. We hebben 2 keuken besteld voor de begane grond en 1e verdieping en beide keukens zijn naar volle tevredenheid geleverd en geplaatst. Enkele beschadigde onderdelen worden nageleverd. Het allerbelangrijkste is dat er sprake was van een goede communicatie en nog belangrijker het nakomen van afspraken. Kortom dit bedrijf wil en kan ik aanbevelen bij iedereen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Jan van Twillert op dinsdag 16 okt 2018 '18 | vestiging Hoevelaken
Wij hebben een keuken voor ons nieuwbouwhuis gekocht bij Eigenhuis Keukens. Een top-ervaring. Ten eerste een fantastisch verkoopgesprek met heel veel goed advies op het gebied van design and praktische aspecten van een keuken. Vervolgens hebben wij op een later tijdstip nog een aantal aanpassingen gemaakt en Eigenhuis had daar alle begrip voor en dacht volop mee. Bovendien deed Eigenhuis zijn goede naam eer aan door een zeer ervaren monteur te sturen, die de keuken keurig geplaatst heeft. Tenslotte kregen wij nog een telefoontje van het team of alles naar wens verlopen was; en ja, dat was het! Kortom: Eigenhuis Keukens verdient een warme aanbeveling !
Reactie of foto toevoegen
“Geannuleerde keuken”
Door Ton van Bennekom op woensdag 19 sep 2018 '18 | vestiging Houten
'Wie goed doet, goed ontmoet' is de hier de slogan: eerlijk, betrokken, persoonlijk, flexibel, creatief, professioneel, humor en enthousiast. Ook met tegenslag denkt men mee! Geef de klant een goed gevoel. Deze kwalificaties gelden voor Radjen Mohes Singh, maar ook voor het gehele team en salesmanager Harald van Kouterik.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Greetje op zondag 9 jun 2013 '13 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn zeer tevreden over Eigenhuis keukens. We zijn bij 4 keukenzaken geweest en vonden dat er in het algemeen erg slordig en nonchalant werd omgegaan met offertes en tekeningen, er werd niet goed geluisterd naar onze wensen en we ontvingen offertes met veel fouten. Bij Eigenhuis in Hoofddorp zijn we echter meer dan prima geholpen door Cathelyn. Ze heeft onze keuken zorgvuldig opgesteld, heeft goed naar ons geluisterd en meegedacht. Daarnaast ondernam ze gelijk actie om onduidelijkheden uit te zoeken zodat we niet later te horen kregen als iets niet mogelijk was. Voor ons was het gesprek bij Eigenhuis een verademing t.o.v. de 3 andere keukenzaken. Uiteindelijk draait het natuurlijk ook om de keuken en de prijs. Wij zijn geslaagd voor een prachtige Siematic eilandkeuken en hebben deze voor een mooie prijs kunnen kopen. De levering moet nog plaatsvinden maar we hebben er alle vertrouwen in dat dit goed zal verlopen en dat eventuele problemen goed zullen worden opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer! Wat een drama”
Door Johan op vrijdag 7 nov 2014 '14 | vestiging Houten
Prijs niet transparant bij aankoop. 60% er af en nog het gevoel dat je wordt opgelicht maar goed, toch gedaan omdat er een combi met nieuwbouw was. Nu na 5 jaar ongeveer ieder jaar ze wel langs gehad. Verkeerd geplaatst, plint niet vast, kasjes scheef, kookplaat na 2 jaar kapot (helaas we kunnen niets voor u betekenen), afwerking dramatisch, inmiddels meer kit dan hout op de keuken. Binnenraam van de oven valt er ineens uit. ( helaas we kunnen niets voor u betekenen). Lekkage in het keukenkastje. Blijken verkeerde Sifon ( buizen) te zijn gebruikt. Nee hoor dat kan niet zeggen ze( terwijl ik de Sifon toch echt in mijn handen had). Service hier is echt dramatisch. Natuurlijk zullen sommige blij met ze zijn omdat ze toevallig een goede monteur treffen of niet door hebben dat de kwaliteit dramatisch is maar wacht maar totdat er iets is waar je service voor verwacht. Dan ben je bij Eigen Huis keukens echt aan het verkeerde adres. Mijn tip: Nooit hier een keuken kopen!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service en communicatie”
Door Jeroen op maandag 19 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In het begin hadden we goede ervaringen met Eigenhuis Keukens. We zijn in het voortraject goed geholpen en er is goed meegedacht. Tot en met de plaatsing van de keuken verliep alles prima. De service achteraf is echter zeer slecht! Ik heb er begrip voor dat er zaken niet helemaal goed gaan maar verwacht dan wel dat het binnen redelijke termijn wordt opgelost én dat er over gecommuniceerd wordt. Inmiddels ben ik ruim 3 maanden verder en zijn de restpunten nog niet opgelost en is het zeer lastig om hierover contact te krijgen. Eigenhuis Keukens zegt veel waarde te hechten aan een goede relatie met de klant, maar brengt dit structureel niet in de praktijk.

Aanvulling ontvangen op 15 maart 2018: Ik heb deze week contact gehad met Eigen Huis keukens n.a.v. mijn ervaringen. Mijn opmerkingen zijn serieus genomen en worden ook herkend. Er zijn maatregelen toegezegd om het serviceproces en de communicatie richting klanten te verbeteren. Ik ben blij dat er met de feedback iets gedaan wordt. Dat geeft vertrouwen richting de toekomst.
REACTIE VAN ELINE
Beste Jeroen, Het is heel vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over onze geleverde service. Excuses voor dit vervelende ongemak. Ik heb van mijn collega begrepen dat zij contact met u heeft gehad en dat de problemen inmiddels zijn verholpen. Wij hopen dat u nu met een goed gevoel zal genieten van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Eline
Reactie of foto toevoegen
“Prima keuze”
Door P. Butter op maandag 3 nov 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Beste lezer, Wij hebben bij Eigenhuis Keukens in Capelle a/d IJssel een keuken voor onze buitenkeuken gekocht. Het is geen grote keuken maar wel een complete met granieten blad, 4-pits kookplaat en wasbak. Ondanks dat het niet om een grote keuken gaat, zijn wij vakkundig, en uitermate vriendelijk door de heer Bouwman geholpen. Wij hebben bij een concurrentbedrijf in het verleden een keuken van 20.000 euro gekocht en werden minder prettig geholpen als hier. De afspraken, het bestellen en afleveren zijn zonder enige problemen verlopen. Door ons zou Eigenhuis Keukens zeker aanbevolen worden voor de aanschaf van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Familie Butter
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door erik bos op woensdag 1 apr 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Heel erg goed geholpen. Erg goed mee gedacht. Wij zochten een hele strakke keuken voor in een nieuw appartment. Hoog glans wit is het geworden met grote lades. Alles is in prachtige lijnen gemaakt. Niks is ongelijk. De keuken staat in de woonkamer en is een rchte eyechater. Niemand kan er omheen een goede service is hier normaal. Uitermate tevreden.
FOTO VAN ERIK BOS
Reactie of foto toevoegen
“Projectleverancier”
Door Fred op dinsdag 10 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Als projectleverancier voor onze nieuwbouw woning zijn we bij Eigenhuis Keukens terecht gekomen. Het eerste gesprek ging erg goed, de verkoper dacht met ons mee en deed ons een goed voorstel met tekening. Vlak voor oplevering een tweede gesprek met een andere verkoper, dit verliep erg moeizaam, hij luisterde niet en kwam opdringerig over, dus konden we geen zaken mee doen. Kort daarna een derde gesprek gehad met weer een andere verkoper, het gesprek verliep erg goed en conform wens. De uitvoering verliep niet helemaal vlekkeloos, er ontbraken panelen, een ander paneel was stuk, e.d. De keuken is wel vakkundig geplaatst. De ontbrekende problemen zijn uiteindelijk na vele weken allemaal naar wens verholpen, door tussenkomst van de service afdeling. Al met al een positieve ervaring en een ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Dennis Hikke op woensdag 2 mei 2018 '18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Via de projectontwikkelaar een keuken gekocht omdat we dachten dat dit wel voordelen zou hebben tov een andere leverancier, hadden we het maar nooit gedaan. In het voortraject kan van alles maar zodra je betaald hebt is de service ver te zoeken. We zitten nu al 4 weken te wachten tot de beschadigingen en mankementen worden verholpen. Als je reageert hoor je helemaal niks, ze laten je gewoon aan je lot over. Ik zou je adviseren niet voor dit bedrijf te kiezen. Er zijn keukenverkopers genoeg die wel je service punten oplossen en gewoon en netjes met je communiceren. Het blijft trekken aan een dood paard
Reactie of foto toevoegen
“Vervelend verhaal”
Door Roos van Peel op woensdag 31 mei 2017 '17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Zeer, zeer slecht. Heb eigenlijk geen zin om dit vervelende verhaal op te schrijven maar ik doe het toch. Op hoofdlijnen, aangezien ik ben gemaximeerd op 2000 woorden. Ik kan bijna een boek schrijven over alle zaken die mis zijn gegaan bij EHK.

* Na ondertekening van de offerte werden we geconfronteerd met kosten voor leidingwerk ad EUR 1.200. Dat verbaasde ons aangezien alle keukenapparatuur hetzelfde gepositioneerd was als bij de standaardkeuken van het nieuwbouwproject. Waarom dan extra kosten voor leidingwerk. Gewoon een verkapte verhoging van de prijs. Deze kosten zijn gedeeltelijk geschrapt.
* Communicatie zeer slecht. De verkoper annex bedrijfsleider Jeroen was slecht bereikbaar, na ondertekening van de offerte. Voor ondertekening ging dat prima.
* Keuken gekocht in januari 2016. Afgeroepen in december 2016 aangezien woning opgeleverd zou worden in februari 2017. Bleek dat het frontje niet meer leverbaar was. Dat is niet niks, het frontje is de keuken. Geen goede alternatieven beschikbaar. Contract was bijna ontbonden. Inmiddels contact gelegd met andere keukenboeren voor een andere keuken. Erg veel stress opgeleverd. Uiteindelijk toch nog een frontje beschikbaar wat goed was. Geen excuses of coulance van de EHK.
* Zeeppompje was niet leverbaar. Werd door Jeroen een alternatief geboden. Alternatief stelde echt niks voor, was gewoon een goedkope oplossing. Heb zelf via de leverancier een goed alternatief gevonden.
* Bij de montage is veel mis gegaan. Greepjes waren verkeerd, zeeppompje was niet goed, sleepsysteem koelkast niet geleverd en plint beschadigd. Een maand later werden de greepjes geleverd, wederom verkeerd. Erg lastig om in de keuken te werken als er geen greepjes op zitten. De derde keer waren de greepjes wel goed. De keukenmonteur was zo vriendelijk om in zijn eigen tijd langs te komen om deze erop te zetten. Echt een topper. Werkt overigens voor zichzelf en niet voor EHK. Zitten nu nog wel te wachten op het zeeppompje, nieuwe plint, montage van het sleepsysteem van de koelkast en het afkitten van het aanrechtblad. Uiteindelijk had EHK ons enige coulance aangeboden in de vorm van een pannenset. Toen de greepjes voor de tweede keer verkeerd geleverd werden, heb ik aangegeven geen prijs meer te stellen op de coulance. De communicatie gaat zo stroef, niet normaal. Je kan je wat mij betreft niet meer dan een jaar lang verschuilen achter onderbezetting. Dan heb je structureel een probleem en heb je gewoon schijt aan de klant.
Reactie of foto toevoegen
“Goed en eerlijk advies”
Door Olivier - CA9335/1-24 op zondag 4 mrt 2012 '12 | vestiging Capelle aan den IJssel
Onlangs heb ik een appartement gekocht in het nieuwbouwproject Caractèr, in Zoetermeer. De standaardkeukens worden geleverd door Eigen Huis Keuken. Omdat ik een luxere keuken wilde, ben ik langs Eigen Huis Keuken in Capelle a/d IJssel gegaan om te kijken wat de mogelijkheden waren. Dhr. Zandbergen van Eigen Huis Keuken heeft mij daarbij zeer goed geholpen en geadviseerd. Geen typische verkooppraatjes, maar echt meedenken en een eerlijk advies. Het leuke is dat je op een groot LCD scherm kunt zien hoe je keuken er uit komt te zien en dat je ook verschillende aanpassingen kunt uitproberen. Na 2 afspraken was de keuken helemaal naar mijn zin en zijn we het ook eens geworden over de prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door dhr en mevr Demirbas op maandag 17 nov 2014 '14 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn erg goed geholpen door Cathelynn van Doorn. Er wordt helemaal niet moeilijk gedaan over de prijs en ik heb uiteindelijk m'n droomkeuken! De service en het advies was uitstekend en we zijn erg tevreden over hen. Echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Betaling is binnen en service stopt”
Door Edo Poll op dinsdag 12 jun 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Eigenhuis Keukens is de projectleverancier van ons appartementencomplex in Holland Park, Diemen Zuid. De bouwer dwingt heel strikt de aanschaf van de keuken bij deze leverancier af. Vooraf zie je dat niet als probleem. Bij de kopers die de keuken na oplevering laten installeren komt structureel hetzelfde probleem naar voren. Eigenhuis Keukens heeft de volledige betaling binnen en laat het vervolgens volstrekt afweten. Na twee maanden is de installatie nog steeds niet afgerond en zijn er nog tal van gebreken niet opgelost. Als je als particulier bij EigenHuis een keuken koopt is het raadzaam een voldoende deel van de factuur achter te houden om desnoods een andere partij de gebreken te laten herstellen. Eigenhuis levert nagenoeg geen service meer als de factuur volledig is voldaan.
Reactie of foto toevoegen
“Moeten achteraf achter veel zaken aan”
Door Gerda op maandag 1 mei 2017 '17 | vestiging Hoevelaken
Prima geholpen in de winkel, maar na betaling ben je een stuk minder interessant. Degene die de keuken heeft geplaatst heeft zijn best gedaan, maar was gewoon niet te doen in 1 dag. Het was een hele kastenwand, kookeiland en losse pantrie. Even slikken als er meer dan een aanhanger vol met verpakkingsafval in huis achterblijft. Afvoer spoelbak zat niet vast, dus lekkage. Zelf verholpen. Diverse dopjes op schroefjes etc niet geplaatst, dat hebben we ook maar zelf gedaan. 5 maanden later zitten we nog met een lade die niet loopt, en open staat, en een kraan die niet goed is, en waarvan ik denk dat het een showmodel ofzo is, gezien de gebruikssporen, terwijl wij nieuw gekocht hebben. Eigen huis stuurt ons naar de fabriek, fabriek stuurt ons terug naar Eigen huis. Ook bijvoorbeeld de dempertjes op de deuren vergeten te plaatsen, wachten we ook nog steeds op. Als je echt veel tijd hebt, en zin om overal achteraan te gaan kun je overwegen hier een keuken te kopen
REACTIE VAN GERDA
Dat is grappig, nadat ik had ingestemd dat mijn gegevens doorgegeven mochten worden aan Eigenhuis, kregen we 3 uur na het delen van onze ervaring het bericht dat de spullen besteld zijn. Nu 2 weken later en helaas weer niets gehoord.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstraling van composieten keukenblad”
Door Gb Schimmel op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
In december 2017 een keuken gekocht bij eigen huis keukens in nijmegen in maart 2018 geplaatst toen een probleem met het composieten blad toen een man van dekker zevenhuizen komen kijken die zegt dat dit zo hoort maar zelf ook iemand naar laten kijken die zegt dat dit niet hoort een email gestuurt word niet op gereageerd dus zeer zeker geen bedrijf om aan te raden om een keuken te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet!”
Door Tony op zaterdag 10 dec 2011 '11 | vestiging Houten
Afgelopen jaar een keuken gekocht bij Eigen Huis Keukens ter Houten, de verkopers zijn aardig en de showroom ziet er top uit, uiteindelijk een dure keuken besteld gezien het feit dat ik mijn keuken lang mee wil laten gaan en daarbij wel extra wil betalen voor hoge kwaliteit en service. Na enkele maanden begon mijn aanrechtblad te verbleken! Eerst hier en daar een paar witte verbleekte puntjes, enkele weken later groeide dit uit over het hele blad. Natuurlijk meteen mijn garantie opgevraagd bij Eigen Huis keukens, maar zij weigeren verder te helpen en willen enkel een ‘coulante’ prijs opstellen voor vervanging. Bellen naar de service afdeling wordt bijna nooit opgenomen. E-mails worden half gelezen en je ontvangt altijd een algemene reactie retour. Bestel hier dus absoluut niet je keuken, je betaald duizenden euros teveel, kwaliteit is simpelweg middelmatig tot slecht en na service / garantie zit er bij eigen huis keukens niet bij!
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig gedaan”
Door Ewoud Goedegebuure op zondag 10 jan 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Goede ontvangst, duidelijk advies, vriendelijke en correcte verkoper, (Jeffrey Bouwman), weet de wensen te vertalen naar de juiste keuze van de keuken. Levertijd als afgesproken bij de verkoop. En geheel kompleet! Ook het plaatsen is volgens afspraak, en vakkundig gedaan. Kortom super!
FOTO VAN EWOUD GOEDEGEBUURE
Keukeneiland opstelling
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slecht”
Door Jurgen op zaterdag 10 nov 2012 '12
Mooie praatjes bij verkoop. Maar zodra de handtekening gezet is, houdt service op. Ze zijn te laat met bestellen van de keuken. Daardoor krijg je een noodkeuken waarmee je met een normaal gezin nog niet kan koken (twee kookpitjes en een koelkast). Uiteindelijk wordt de keuken geleverd, maar zonder de pootjes. Daardoor wordt de keuken bijna niet geplaatst op de dag die was ingepland. Uiteindelijk ook nog flink moeten onderhandelen om een "schadevergoeding" te krijgen omdat zij te laat zijn met bestellen. Er kwam geen initiatief vanuit hen.
Reactie of foto toevoegen
“Project”
Door Dana op zondag 16 sep 2018 '18 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn bij Eigenhuis Keukens terecht gekomen omdat zij projectleverancier van ons huis waren. De verkoper was een aardige vent die ons goed geholpen heeft. Helaas is het hierbij bij gebleven... Nadat de koop rond was, was de verkoper niet tot nauwelijks bereikbaar voor aanvullende vragen en/of opmerkingen. Ook zijn er toezeggingen gedaan die nooit zijn nagekomen. De verkoper gaf aan dat de monteurs van Eigenhuis Keukens ten allen tijde op de bouwplaats mochten komen omdat zij projectleverancier waren. Hierdoor zou de keuken ingemeten worden tijdens de bouw en zou de keuken gelijk opgeleverd worden met het huis. Niets is minder waar.. Ondanks dat zij projectleverancier waren mochten zij pas komen inmeten nadat ons huis was opgeleverd, waardoor wij nog weken op onze keuken moesten wachten. Uiteindelijk is de keuken geplaatst. Uiteraard is dit ook niet vlekkeloos verlopen. De plint onder de keuken was gebarsten, een deuk in de afzuigkap, andere plinten waren beschadigd, de kastjes zitten scheef onder de keuken en een lade wiebelt. De afzuigkap en de plinten zijn vrij snel verholpen. Maar de kastjes die scheef onder het keukenblad zitten en de lade die wiebelt daar wordt maar geen oplossing voor geboden. De lade is 1.20 m breed en bij de verkoop hadden wij hierover geïnformeerd moeten worden, helaas is dit niet gebeurd. Ik heb inmiddels meerdere keren gebeld, mijn klacht werd niet serieus genomen. Ik moest mijn klacht op de mail zetten, inmiddels heb ik tweemaal een klacht ingediend maar nog steeds geen reactie. Dit is 2 maanden geleden! Ik heb ook meerdere keren gebeld en er zou contact met mij worden opgenomen en je raadt het al, wederom niet terug gebeld! Waardeloze partij!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door Jerry op dinsdag 8 mrt 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ervaring van 30 september 2015: Voor ons nieuwbouwhuis naar eigenhuis keukens als projectleverancier gegaan. Onze ervaring met de verkoop (door adviseur Martin) is goed; hij denkt flink mee, werkt flexibel en komt afspraken na. Nu kwestie van wachten op de oplevering!

Ervaring van 8 maart 2016: Het leveren van de keuken pakte later uit dan was afgesproken. Na telefoneren en enige druk werd dit opgelost en is de keuken uiteindelijk vrij snel geplaatst. De keuken is mooi en goed geplaatst, wel hadden we achteraf op een aantal onderdelen betere advisering van Eigenhuis Keukens willen hebben op de details. Zo zit er te weinig ruimte tussen de inductieplaat en de koelkast, zit de kraan te dicht op het raam en hebben we een hoekkast met een deurtje dat door de plek maar moeilijk open kan. Dit zijn zaken waar we als leken niet aan gedacht hebben, maar een ervaren adviseur zou daarmee kunnen helpen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Corrie Kouffeld op dinsdag 15 aug 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Hele goede ervaring. Vriendelijk en professioneel geholpen in de winkel zelf. Via project verbonden aan onze nieuwbouwwoning maar we wilden niet de standaard keuken. Maakt het natuurlijk wel iets makkelijker met inmeten etc. Daar hebben wij ons totaal niet zelf mee bezig gehouden. Er zat best veel tijd tussen het bestellen en het definitieve plaatsen omdat ons huis nog niet opgeleverd was. In de tussentijd zijn er nieuwere versies van sommige zaken gekomen en die hebben wij zonder meerprijs aangeboden gekregen. Ook toen we op het laatste moment een Quooker Flex wilden i.p.v. de 'gewone' Quooker kostte ons dit helemaal niets. Vorige week is in 2 dagen de keuken geplaatst door een zeer vriendelijke en ervaren externe monteur, Willem Bonvie. Wij zijn dan ook zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zaken gaan langs elkaar heen”
Door Jermain op donderdag 4 mei 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Na onze keuken aankoop werden we steeds meer ontevreden. Het blijkt dat de Verkoopster niet het project aanstuurt en/of op terug kan vallen als het niet goed gaat met de bestellingen. EigenhuisKeukens heeft verschillende afdelingen en alles gaat langs elkaar heen. Dit zou beter kunnen, want de verkoopster is het gezicht van het bedrijf en de eerste aanspreekpunt wat naar m.i. ook zou zou moeten blijven tot het eindtraject. Verschillende apparaturen konden niet worden geleverd, gelukkig is er een alternatief gekomen alleen zijn we nu 5 maanden verder en wacht ik nog steeds op mijn GRILL plaat. Eigenhuiskeukens doet beroep op externe keukenmonteurs en dit is heel erg zorgwekkend. Nare ervaring gehad doordat Eigenhuis een afspraak inplant en de keukenmonteur zijn eigenplanning maakt. Verder na de montage vele slordigheden ontdekt, apparaten waren verkeerd aangesloten en er is verre weg van perfect gemonteerd. wij hebben adequaat hier op gereageerd, maar het blijkt dat als je betaald hebt een hele bureaucratische rompslomp bij komt kijken om service te ontvangen. Dit kan je niet met de monteur regelen die je wel rechtstreeks moet betalen. Wij hebben meerdere malen contact gelegd met de monteur en gemaild om tot een afspraak te komen. alle afspraken werden steeds met een smoes verschoven en in de toekomst gezet. Klachtmelding gemaakt bij Eigenhuiskeukens en wederom tot een afspraak gekomen. Iets heel merkwaardigs de monteur komt langs alleen maar om naar de problemen te kijken om die vervolgens te noteren op een serviceformulier die al telefonisch zijn besproken. Hij vertikte om de werkzaamheden te verrichten en wilde alles in 1 keer doen. Nadat de onderdelen waren besteld zou hij contact opnemen voor een nieuwe afspraak. Hier is niets van terecht gekomen waardoor ik na 2 weken contact opnam met eigenhuiskeukens om de status te weten van de bestelde onderdelen. Bleek dat de onderdelen binnen waren en dat de monteur contact zou opnemen hier ging wedermaal 2 weken overheen en moest ik weer achteraan zitten. heel frustrerend om steeds achter eigenhuiskeukens en de monteur aan te zitten. de monteur heeft voor de zoveelste keer zijn afspraak gecanceld met een excuus zonder een fatsoenlijke oplossing. Wij zijn na oplevering van onze keuken 5 maanden verder zonder enige oplossing en resultaat! Dus absoluut ontevreden (spijt van onze aankoop) en bevelen deze organisatie niet aan derden aan!
Reactie of foto toevoegen
“Enorm slecht”
Door Noortje op woensdag 18 jan 2012 '12
Ehk heeft ook ons in de kou laten staan. Service is 3 keer niks. Er wordt totaal niet naar je geluisterd. Mails worden niet gelezen. Na achter gelaten berichten op hoofdkantoor word je niet teruggebeld. Ze proberen niet mee te denken, wijzen klachten af zonder zich ook maar een moment in de klant te hebben verplaatst.
Eigen huis keukens niet doen!!!! In de winkel kunnen ze nog zo super zijn maar de service "die je zeker nodig zal hebben bij ze aangezien het materiaal goedkope troep is" die krijg je niet. Service is ver te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Gert-Jan & Janine Smal op vrijdag 19 okt 2018 '18 | vestiging Houten
Beste Radjen Mohes Singh, wij willen je erg bedanken voor het meedenken in het ontwerp van onze compleet nieuwe keuken! Het uitwerken van het ontwerp tot in de kleine details is ons goed bevallen. Een aanrader voor nieuwe klanten.
Reactie of foto toevoegen
“Keurig geregeld”
Door Rudy de Rijk op dinsdag 16 okt 2018 '18 | vestiging Hoevelaken
Nieuwe keuken uitgezocht, keurig meegedacht in de oplossing om de keuken en met name het werkblad te vergroten. Meer dan genoeg tijd genomen om alles te bespreken. Ook keurig de plaatsing geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door de Jonge op woensdag 4 okt 2017 '17 | vestiging Heteren
In oktober 2016 een keuken gekocht. Het verkoop- en ontwerp-proces verliep vlekkeloos. Na levering van de keuken begon de ellende, na een jaar nog niet opgelost. Dit keukenbedrijf biedt geen enkele service, telefonisch zeer slecht bereikbaar. Mails worden automatisch beantwoord en sporadisch ook daadwerkelijk inhoudelijk beantwoord. Eerlijk gezegd schrijf ik nooit reviews. Bespaar jezelf een hoop irritaties en energie, koop je keuken ergens anders. Tenzij je het leuk vindt om lang aan de telefoon te hangen, regelmatig bij op bezoek te gaan bij deze leverancier om toch nog iets voor elkaar te krijgen en het belangrijkste, een goede rechtsbijstandsverzekering hebt.
Reactie of foto toevoegen
“uitstekend”
Door M.Opmeer op zondag 2 nov 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Deze zaak is een aanrader voor iedereen die een keuken wil. Super geholpen en uitleg en mooie keukens in de showroom. Deze mensen laten alles zien wat er te koop of mogelijk is en denken met je mee van wat je kan doen en kan maken. Alles is op een super goede manier verlopen en ben heel erg tevreden over de manier van hoe het gegaan is en hoe alles is verlopen een dikke 10. M. Opmeer in Nieuwerkerk a/d Ijssel.
Reactie of foto toevoegen
“Zeker aanraden”
Door Jeffrey schouten op woensdag 14 feb 2018 '18 | vestiging Hoevelaken
Wij zijn bij Eigenhuis keukens in Hoevelaken geweest en zijn daar naar volle tevredenheid geholpen door Victor Klukkert,we hadden wat wensen en ideeën hoe wij graag onze nieuwe keuken wilden hebben voor in onze nieuwe woning en mede door zijn hulp hebben wij nu een prachtige keuken. ook de levering en montage was naar volle tevredenheid, wij zouden eigenhuis keukens zeker aanraden.
REACTIE VAN ELINE
Beste Jeffrey, Bedankt voor je goede beoordeling. Het is altijd leuk om te lezen dat klanten blij zijn met het eindresultaat. Veel plezier toegewenst met jullie nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Eline
Reactie of foto toevoegen
“Preferred supplier”
Door Wilko Hische op dinsdag 24 nov 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
We hebben voor EigenHuis Keukens gekozen omdat zij preferred supplier waren bij het nieuwbouw project waar we gekocht hadden. Verkoop verliep allemaal nogal pusherig. Een tijdje voor de oplevering werd gezamelijk de bestelling weer doorgelopen en toen bleek dat de verkoper (die er niet meer werkzaam was) de afzuigkap lager had geplaatst dan toegestaan. Dat bracht een verhoging van het eea mee waaronder de kastjes. De meerprijs wilden ze wel met ons delen. We vonden het nogal vervelend dat wij gedeeltelijk mochten opdraaien voor een fout van EHK en dat hebben we dan ook geweigerd. Na een tijdje moeilijk doen zijn ze daarmee akkoord gegaan. Later kregen we te horen dat de door ons gekozen vaatwasser niet meer leverbaar was, maar dat ze een prima vervanging hadden. Niet goed gecontroleerd en nu hebben we een vaatwasser met bestekla (wat we perse niet wilden) maar erger die ook dramatisch slecht afwast en droogt. We hebben EigenHuis er een paar keer over benaderd, maar ze geven domweg niet thuis. Niet goed, geld weg. Anders dan bij andere klanten zo te lezen is de montage bij ons wel prima uitgevoerd (zoals het hoort natuurlijk). Al met al zouden we niet meer met ze in zee gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer deskundig”
Door Astrid op maandag 24 sep 2018 '18 | vestiging Hoofddorp
Vorig jaar heb ik n mooie keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens. Ik ben geholpen door Jochem. Hij heeft mij zeer deskundig geholpen. Bij Eigenhuis denken zij mee. Ook houden ze rekening met je budget. Heel open en transparant. Na t leveren en plaatsen van de keuken worden vragen snel en deskundig en snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Compliment”
Door Ineke Gerrits op woensdag 7 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Ik heb een keuken gekocht en ben daar heel tevreden over. Mede door de goede samenwerking met Lusette en de fantastische monteur heb ik nu een geweldige keuken in mijn nieuwe huis staan. Een compliment waard.
REACTIE VAN LUSETTE
Beste Ineke, Dank voor het mooie compliment! Deze zal ik ook aan Henk van Soeren de monteur over brengen. Met vriendelijke groet, Lusette Heek
Reactie of foto toevoegen
“Eindconclusie”
Door Gerard Jongerius op woensdag 4 jan 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Uitstekend geholpen door Silvia Wijnschenk. Dacht goed mee en kwam met nuttige adviezen enb suggesties. Doordat de onderlinge communicatie tussen de verschillende afdelingen niet optimaal was kwam er rond de oplevering ruis op de lijn. Dat is uiteindelijk goed gekomen, maar zou zonder problemen moeten verlopen. Verder bleken de smetplinten niet op de goede maat gemaakt en de planken met verlichten konden niet worden gemonteerd. Marcel heeft de keuken voortreffelijk gemonteerd. Hij heeft ook de oplossing bedacht voor de montage van de planken. Conclusie: sales 8, behandeling bestelling en aflevering 6- en montage 9.
Reactie of foto toevoegen
“Al eerder keuken gekocht en nu weer in aankoop”
Door GertJan Doornekamp op donderdag 29 dec 2016 '16 | vestiging Hoevelaken
Wij zijn blij met de eerlijke en deskundige kennis van eigenhuis keukens. 7 jaar eerder hebben we een mooie keuken gekocht waar wij nog steeds zeer tevreden over zijn. En ook een paar jaar verder zijn wij blij met de top service, en advies van onze keuken in ons nieuwe huis.
Reactie of foto toevoegen
“Aangewezen keukenleverancier”
Door Gerard Stofmeel op vrijdag 18 aug 2017 '17 | vestiging Heteren
-- Tips voor toekomstige klanten van dit bedrijf staan onderin deze tekst --
Ik ben tot nu toe tevreden met de keuken die we hier hebben gekocht. Nette kwaliteit tegen een realistische prijs. Ook de aankoop beviel goed. Verkoopster Corine heeft ons vakkundig geadviseerd en snel geholpen, thanks!

Keukenhome, later Eigenhuis keukens, was de aangewezen voorkeursleverancier vanuit de aannemer die onze nieuwbouwwoning bouwde. Tijdens de bouw stemmen zij onderling de details af, hierin ging een aantal kleine dingen mis maar dat is niet noemenswaardig.

Wanneer je éénmaal het koopcontact voor de keuken hebt getekend, dan is het niet meer mogelijk om voor de laatste detailafspraken op zaterdag in de showroom langs te komen. Op zich een slimme strategie, zaterdagen zijn gereserveerd voor nieuwe klanten. Geen onoverkomenlijk probleem.

Toen de opleverdatum van onze woning bekend was, wilde ik de plaatsing gaan inplannen. Het contact daarover verliep wat moeizaam (we komen vier weken na oplevering), maar uiteindelijk heb ik duidelijk kunnen maken dat ik iets meer specifieke afspraken wilde maken en kon ik contact leggen met de persoon die komt plaatsen. Richard, top gewerkt! Binnen één dag een nette koof gebouwd èn de keuken geplaatst.

Kort voor levering, kwam nog de eindfactuur. Of we die binnen anderhalve werkdag wilden betalen, anders kon helaas de keuken niet worden afgeleverd. Dat in het contact staat dat die factuur vier à vijf weken van tevoren wordt toegestuurd, negeren we voor het gemak maar even.

Tijdens het plaatsen van de keuken, bleek een aantal onderdelen niet meegeleverd te zijn. De monteur belde dit gelukkig direct door naar Eigenhuis. Hier ben ik te goed van vertrouwen geweest, na twee weken hebben we hier achteraan gebeld maar er was niets meer bekend. Formuliertje ontbrak. Lang verhaal kort, we hebben nu al 13 weken een keuken zonder functionerende verlichting en zonder handgrepen. Plus nog wat kleine details. Eigenhuis heeft geen voortgangsbewaking, lijkt niet gemotiveerd om ervoor te zorgen dat je snel een goed eindproduct in huis hebt. Wat ook weer begrijpelijk is, want alles is immers al betaald èn de gemiddelde klant zie je de komende 10 jaar toch niet meer terug.

Mocht ik hier in de toekomst weer een keuken kopen, dan zou ik:
-- De betalingsvoorwaarden onderdeel laten uitmaken van de koopovereenkomst. Houd wat geld achter, wat je betaalt wanneer je keuken daadwerkelijk àf is.
-- Vier à vijf weken vóórdat je keuken wordt geleverd, de financiële administratie ervan op de hoogte brengen dat zij een factuur moeten sturen. Dan kan dat netjes mee, in de hypotheek.
-- Weten, dat het prettige contact uit de aankoop-fase niet zo lang stand houdt.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Mw Mayland op maandag 3 nov 2014 '14 | vestiging Hoofddorp
Onlangs bij eigenhuiskeukens een keuken gekocht voor mn nog te bouwen huis. Ben door Cathelyn zeer goed geholpen. Ze denkt zeer goed mee, zeker omdat de afmetingen van de keuken nogal afwijken. Ze kwam ook met creatieve en praktische oplossingen. Al met al een hele prettige ervaring. Kreeg ook de tijd om er rustig over na te denken. Al met al helemaal top en echt een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“zeer tevreden!”
Door Vincent Becht op vrijdag 31 okt 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na het kopen van ons eerste nieuwbouw huis op zoek gegaan naar een mooie keuken. Aangezien wij starters zijn hadden we een budget opgesteld waar wij binnen wilden blijven. Allereerst bij IKEA en Bruynzeel wezen kijken, maar die vielen al snel af. IKEA kwalitatief wat minder, Bruynzeel niet te betalen. Toen, na een goede tip, bij Eigenhuis Keukens binnengelopen. Vriendelijk ontvangst en een grote showroom met tientallen voorbeeld keukens. Na onze ronde gaan zitten met een verkoper en onze wensen besproken, een L-vormige keuken met pelgrim apparatuur. Nadat alle kastdeurtjes, handgreepjes etc. waren uitgekozen tot mijn verbazing gelijk een scherpe prijs aangeboden gekregen binnen ons budget. Ik was nog niet gelijk overtuigd, maar mijn vriendin was verkocht en ja.. dan heb je niks meer in te brengen. Een paar weken later werd de keuken netjes geplaatst door hun monteur. Onze vensterbank zat op een ongunstige hoogte t.o.v. ons keukenblad. Dit besproken met de monteur en verkoper van Eigenhuis Keukens, die zelf met een oplossing kwamen: vensterbank eruit en keukenblad door laten lopen tot het raamkozijn. Dit uit service en ja, 1,5 week later zijn ook deze nog gemonteerd. Wij zijn echt heel erg tevreden en willen dit iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Simon op vrijdag 23 jun 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een keuken bij keukenhome wat 1 jaar later bij Eigenhuis Keukens hoort. Zij zijn projectleverancier van ons nieuwbouwhuis en het zou op vele manieren voordelig zijn om de keuken bij hen te kopen. 1 jaar geleden moesten wij zo snel mogelijk (deadline) alles tot in detail bepaald hebben. Enkele weken voor onze verhuizing onlangs, hebben wij zelf gebeld wanneer de keuken eigenlijk geplaatst zou worden. Ze vertelden ons dat de keuken vertraagd was en 3dagen na onze verhuizing pas zou komen. Bij het plaatsen van de keuken zat er geen juiste kraan bij. De monteur heeft dit gemeld en een nieuwe kraan werd besteld. Verschillende keren hebben wij die dag zelf gebeld of we een noodkraan konden krijgen. Van het kastje naar de muur gestuurd om een noodkraan te vragen. Ze wilden ons minimaal zonder kraan laten zitten!! De kraan hebben we 3 weken later in ieder geval nog niet. Daarna heb ik nog vele malen met ze gebeld en gemaild om twee extra lades aan te vragen. Er wordt niet gereageerd op mijn mails door de klantenservice. De monteurs hebben zonder communicatie al het afval van het plaatsen van de keuken in onze voortuin laten staan. 3 pallets vol. Telefonisch hebben ze me gezegd dat ze het komen ophalen. 3 weken verder staat het afval nog steeds in mijn voortuin en de klantenservice reageert nog steeds niet. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Een ongelofelijk slecht bedrijf met verschrikkelijk slechte communicatie naar zijn klant toe.
Reactie of foto toevoegen
“Goede montage”
Door M. van Kampenhout op maandag 16 mei 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Goed geholpen in Hoofddorp, mooie keuken uitgezocht en vakkundig gemonteerd door Erwin en Ruud. Minpuntje: De keuken werd 6 dagen later dan afgesproken geleverd, het wijzigingsgesprek was ook (te) laat gepland.
FOTO VAN M. VAN KAMPENHOUT
Keukenmonteurs Eigenhuis Keukens
Reactie of foto toevoegen
“Gemengde ervaring”
Door Ralf op dinsdag 8 aug 2017 '17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens, locatie Capelle aan de IJssel. Om positief te beginnen: de monteur was super en verstond zijn vak. Hij was zeer vriendelijk en in een dag had hij de keuken perfect geplaatst.

Toch maar twee sterren, want verder zijn we over Eigenhuis keukens zelf eigenlijk alleen maar ontevreden. De man die ons als eerste hielp met het samenstellen van de keuken, verstond zijn vak nou niet bepaald. Hij had bijzonder veel moeite met het lezen van de opgestelde tekeningen, van de keuken die reeds bij de bouw standaard geleverd zou worden en wij aangepast wilden hebben. Later, bij een gesprek met een andere medewerker, bleek hij ook een aantal onderdelen vergeten te zijn toe te voegen. Deze tweede medewerker verstond zijn vak als keukenontwerper een stuk beter en heeft ons tijdens onze afspraak goed geholpen. De communicatie begon vanaf dit moment alleen steeds slechter te worden. Mails werden niet, of pas veel later, beantwoord. Als je Eigenhuis keukens belde, dan namen ze of niet op of je werd van het kastje naar de muur gestuurd. De enige manier om contact te krijgen (is meteen een tip) is om een klacht in te dienen. Dan word je teruggebeld. Tot slot is ook de nazorg bijzonder slecht geregeld. Een aantal onderdelen, die Eigenhuis keukens vergeten is te leveren bij het moment van montage, wachten wij weken later helaas nog steeds op. Om bovengenoemde redenen zou ik Eigenhuis keukens niet aanbevelen bij anderen.
Reactie of foto toevoegen
“Compliment”
Door Martin en Joke van der Linde op zaterdag 6 okt 2018 '18 | vestiging Heteren
Uitstekende service verkoop en het plaatsen van de keuken. John Jager heeft onze keuken geplaatst, wat een uitstekende monteur! Door John Jager geven wij 5 sterren aan Eigenhuis Keukens Heteren. Bij de levering, was helaas het voorfrontje van de afwasmachine niet mee geleverd, hierover is de volgende dag al teruggebeld, door Eigenhuis Keukens kantoor afdeling en dat e.e.a. zo snel mogelijk geleverd wordt. Nogmaals compliment voor de monteur!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden klant”
Door Richard ten Brink op maandag 24 nov 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij hebben drie leveranciers gesproken voor een besluit te nemen over de aanschaf van onze keuken. We hebben met name gekozen voor Eigenhuis Keukens op basis van de kwaliteit van het advies. Wat betreft prijs ontliepen de aanbieders elkaar eigenlijk niet zo veel, tenminste niet op het moment dat je de netto prijzen onder de streep vergeleek. Wij hadden vooraf zonder enige kennis van zaken al een vrij vastomlijnd idee van hoe onze keuken zou moeten worden. Onze adviseur bij Eigenhuis was de enige die écht met ons meedacht en ons voorzichtig uitlegde dat we enorm spijt zouden krijgen van deze keuze en kwam met goed doordachte alternatieven. We zijn achteraf heel blij dat we met het advies zijn meegegaan. Nu ons huis af is kunnen we precies zien waarom het advies het juiste was en dat ons originele idee in de praktijk niet had gewerkt. Ook over de levering en nazorg zijn we meer dan tevreden. Er trad één probleempje op bij de levering, maar hierop werd snel, correct en adequaat gereageerd. Dat zegt wat mij betreft nog meer dan een levering die meteen goed is. Ik zou iedereen aanraden deze zaak te bezoeken en serieus te luisteren naar de aangedragen ideeën.
Reactie of foto toevoegen
“Service ontbreekt”
Door M Kirschbaum op donderdag 20 jul 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
In de showroom was de ervaring met de verkoper redelijk goed. Kon beter, met betrekking tot advies geven, maar goed. Daarna begint het pas. Als ze eenmaal je betaling binnen hebben begint de ellende met het plaatsen. Op het moment dat Eigen Huis Projecten het overneemt en de monteur van EKG in charge is, is de service gewoon een lachertje. Onze afzuigkap was niet compleet bij montage. Inmiddels een keer of 3 een monteur geweest, en ze hebben het nog steeds niet voor elkaar om de afzuigkap in orde te maken. Iedere keer blijkt er 'verkeerd gemeten' te zijn. Na de laatste constatering van verkeerd meten op 19 april zou er opnieuw een monteur komen. Die afspraak staat nu voor 11 september op (bijna 5 maanden later!). Inmiddels zijn we dan ruim 8 maanden bezig, en we moeten maar afwachten of het dan opgelost zal zijn.
REACTIE VAN M. KIRSCHBAUM
Update: monteur is net de deur uit. Vorige keer in april was het te kort, nu was het te lang. Dus wéér alles mee terug. We horen wel weer wanneer de nieuwe afspraak is. Gezien onze ervaringen zal dat wel december worden. Klucht gaat gewoon door.
Reactie of foto toevoegen
“Drama”
Door Ed op dinsdag 4 dec 2012 '12
Tijdens het verkoopproces vriendelijk te woord gestaan. Weliswaar vond een van de verkopers het vreemd dat ik niet op dezelfde dag wilde tekenen (ja maar ik wil het voor mijn vakantie afronden), maar collega heeft het tijdens zijn vakantie prima opgepakt. Na het tekenen van het koopcontract houdt de service van deze organisatie echter volledig op. Komen met extra nota's voor zaken die al betaald zijn, en zijn volstrekt onbereikbaar. Ik heb de afgelopen maanden ik denk wel 20 mails gestuurd en een aantal gesprekken gevoerd op kantoor. Een plek waar ik beter niet meer kan komen omdat ik niet meer voor mezelf insta. Wat een ongelofelijke klantonvriendelijke, incompetente mensen werken daar zeg. Ik doe hier echt nooit maar dan ook nooit geen zaken meer mee en raad iedereen af om met deze mensen in zee te gaan. Volgens mij is de enige reden dat ze nog bestaan het feit dat ze werken met grote projectontwikkelaars. In veel nieuwbouw wordt de keukenleverancier je immers bijna door de strot geduwd. Zodra je met een andere leverancier wilt gaan praten kan er opeens niets meer aangepast worden in je toekomstige huis. Dat is het enige dat ze overeind houdt want van de mond op mond reclame over hun service moeten ze het niet hebben. Dus mensen niet doen!
Reactie of foto toevoegen
“Blij mee”
Door Rick Bezemer op woensdag 18 mrt 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Begin vorig jaar hier onze keuken gekocht. Op moment van levering alles compleet en netjes geplaatst. Voor het uitzoeken van onze keuken langs veel keukenleveranciers geweest, echter kon hier de scherpste prijs worden geboden. De verkoper neemt je ook aan de hand bij het maken van de extra keuzes die men (wij ook) vaak vergeet, zoals de plinten, passtukken en verlichting. Nu een jaar verder en nog steeds ontzettend blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Veel fouten”
Door mic op donderdag 21 dec 2017 '17 | vestiging Amersfoort
Een dure Duitse kwaliteitskeuken besteld. Oplevering heeft nog altijd niet plaats gevonden. Tot en met de verkoop gaat alles goed daarna hopeloze communicatie en fout op fout gestapeld. De geplande levering was beging juni, die werd tot beging september uitgesteld. Bij levering was de helft van de kasten verkeerd ingemeten. In november keuken alsnog geplaatst. 4 resterende problemen uit het opleveringsrapport zijn nog altijd niet opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service na plaatsing”
Door Hc jansen op dinsdag 13 sep 2016 '16 | vestiging Houten
Keuken geplaats ,met totaal ander slecht inbouw apparatuur ,geen service meer naar plaatsing .afwas machine vanaf plaatsing al slecht totaal geen service Combinatie magnetron en afwas machine inmiddels al vernieuwd en stukken beter bij plaatsIng naar een nieuwen afwas machine zag deze monteur dat het scheef was. Dus geen eigenhuis keuken meer met waardeloos inbouw dat achteraf veel te duur was
REACTIE VAN HERMAN
Praat gewoon Nederlands of zeg niets.
Reactie of foto toevoegen
“Problemen met keukenblad”
Door Nadia op donderdag 28 sep 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Op het moment dat we een keuken gingen uitkiezen voor ons nieuwe huis was ik zeer tevreden over eigenhuis keukens. Maar op het moment van levering was dat gevoel gelijk weg. Ons blad is in twee stukken geleverd want niet de bedoeling was afspraak was 1 gehele blad. Het blad was stuk gegaan bij het leveren heb 4 weken moeten wachten voor een nieuwe blad. Daarna heb ik een nieuw blad ontvangen alleen de afmeting klopte niet was korter dan me keuken. Er werden tot drie keer aan toe handvaten geleverd met roest vlekken erop nu nog niet helemaal opgelost.Heb eindelijk een nieuw blad met juiste afmeting alleen is het smetrandje veel te kort hebben ze niet aan gedacht dat ook te vervangen. Helaas hebben we de hele keuken moeten betalen voor de levering en vanaf dat je betaald is de klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Reactie of foto toevoegen
“Geen service”
Door Lise op vrijdag 11 sep 2015 '15 | vestiging Hoofddorp
In verkopen zijn ze bij Eigtn huis keukens Hoofddorp heel goed. Maar zodra er betaald is is er van service geen sprake meer. Klanttevredenheid is iets wat ze niet nastreven. Bij het plaatsen van de keuken waren er een aantal gebreken. Na drie weken er achteraan gebeld wat de status was. Toen bleek dat het nog helemaal niet in behandeling was genomen! Twee weken later weer gebeld en het was nog steeds niet in behandeling genomen. Montage wordt uitbesteed aan andere bedrijven, daarom heeft men er geen invloed op zegt men gemakkelijk, dus dat is dan maar het probleem van de klant. Al met al zijn we hier vier maanden mee bezig geweest. Geen goed gevoel aan over gehouden, terwijl we met zo'n goed gevoel naar buiten liepen toen we de keuken kochten. Oh ja een messenset zouden we krijgen bij oplevering van de keuken. Deze hebben we niet gekregen, maar mogen we nog ophalen in Hoofddorp. Gemiste kans van klantvriendelijkheid ;-) haha.
Reactie of foto toevoegen
“Wijzigingen geen probleem”
Door D. Grotenhuis op maandag 4 mei 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Eerste afspraak verliep in prettige sfeer. Er werd uitgebreid de tijd genomen en er werd ons geen druk opgelegd. Nadien nog tweemaal de keuken gewijzigd, zonder problemen. Flexibiliteit dus. Krte lijntjes, zowel met ons alsook met de aannemer. Ik wil deze zaak dan ook van harte aanbevelen! De keuken is opgeleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Prima ervaring”
Door Peter op zondag 17 jun 2018 '18 | vestiging Houten
Prima ontvangen in de showroom. Ook een prima gesprek met Radjen. Hij bleek echter een ontwerp te hebben gemaakt dat in de praktijk verkeerd zou uitpakken. De afzuigkap zou niet recht boven de kookplaat passen en de handgrepen bleken verkeerd in het ontwerp te staan. Hier kwamen we bij toeval achter toen we de handgrepen later nogmaals checkten in de showroom. Hierbij uitstekend geholpen door Timo, die ons wees op de ontwerpfouten en een nieuw, wel uitvoerbaar, ontwerp maakte. De aflevering van de keuken op de afgesproken dag is netjes uitgevoerd door twee nette heren van een verhuisbedrijf. Keuken bleek compleet te zijn geleverd. De plaatsing is vervolgens foutloos en zeer vakkundig in een dag uitgevoerd door Hagen keukenmontage. Deze heren werken netjes, snel en zeer precies. In tegenstelling tot vele anderen, voor ons dus wel een prima ervaring!
Reactie of foto toevoegen
“Goed maar botte reactie”
Door Bouwnummer 10 op woensdag 12 feb 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
We zijn netjes geholpen bij Eigenhuis Keukens en omdat de inbouwapparatuur die we uitgezocht hadden niet meer leverbaar was kregen we een ander/beter merk. Het maken van een afspraak voor leveren/plaatsen vond ik wat minder. Omdat we in 2 weken over moesten na ontvangst van de sleutel was onze planning superstrak. Ik belde ongeveer een week of 6 voor de sleuteloverdracht voor het maken van een afspraak. Dit was nog niet mogelijk en zij zouden mij bellen 2 weken voor levering/plaatsing. Ik heb aangegeven wanneer ze konden komen en dat het anders pas januari zou worden (ivm kerstvakantie gaven ze aan niet te leveren/plaatsen) Toen kreeg ik een behoorlijk weerwoord dat zij uitmaakten wanneer er geleverd/geplaatst werd. Tja, jammer, maar ik ben de klant en als je niet voor kerst kan plaatsen, dan laat je die keuken maar in de opslag staan tot januari, ook goed. iteindelijk kon het toch wel. Tot nu toe ook nog geen klachten over de keuken zelf. Het enige minpuntje was dus de botte reactie aan de telefoon mbt het leveren/plaatsen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Joost Orie op maandag 22 feb 2016 '16 | vestiging Hoofddorp
Graag wil ik mijn complimenten overbrengen aan een van uw medewerkers. Ik ben met een keuken uitzoeken geholpen door mevrouw Sylvia Wijnschenk in Hoofddorp. Ik was daar zeer tevreden over. Zij heeft mij zeer goed geholpen met keuzes en mogelijkheden aandragen, zij was zeer goed op de hoogte van alle mogelijkheden, technische en optische kenmerken van materiaal en apparatuur, dit alles bespreekbaar in een goede en professionele sfeer. Zij heeft uitstekend aangevoeld wat de wensen waren, daar naar geluisterd en aanvullingen bedacht en steeds de tijd genomen om er iets moois van te maken met een prachtig resultaat. Ik zou vrienden en kennissen van harte aanbevelen om bij haar een keuken te laten tekenen. Keuken is op tijd en compleet geleverd en erg strak gemonteerd door de zeer goed meedenkende monteur George. Met vriendelijke groeten, Joost Orie
FOTO VAN JOOST ORIE
Combinatie van materiaal en uitstraling
Reactie of foto toevoegen
“ontevreden over garantie”
Door Diet op vrijdag 22 mrt 2013 '13 | vestiging Houten
Binnen 3 jaar doffe plekken op aanrechtblad. Door Eigenhuis(via Dekker bladen)een expert gestuurd. Uitkomst: u zult wel een verkeerd schoonmaakmiddel gebruikt hebben, het is ons probleem niet, want wij hebben toendertijd het blad goed afgeleverd. Reactie klantenservice Houten, wij kunnen niets doen, want dat kost ons geld. Ik hoop dat de rest van de keuken het beter doet, want, ja die is ook toendertijd goed afgeleverd. Denk na bij wie U een keuken koopt vooral voor aftersales.
Reactie of foto toevoegen
“zeer slecht”
Door eric op maandag 12 nov 2012 '12
Keuken gekocht bij ehk liep meneer de verkoper te pushen dat je dit moet nemen en dat moest doen. Niks kon bij hem en als toetje betaal je de hoofdprijs. Vloer beschadigd verkeerde spullen verkeerd geleverd en kwaliteit ronduit slecht. Dus niet kopen daar want je bent echt de klos.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige montage”
Door Sanme op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Heteren
We zijn zeer tevreden over onze aankoop van de keuken bij Eigenhuis Keukens en het verloop van het proces. Vanaf de start was Sander vriendelijk en goed bereikbaar, we hebben regelmatig contact gehad over aanvullende vragen vanuit onze kant en hier kwam steeds snel reactie op. Ook de montage van de keuken was zeer prettig. De installateurs werkten zeer zorgvuldig en dachten over een aantal zaken zelfs nog mee. Bij plaatsing bleek dat de zij aanzichten en plinten niet in de goede kleur waren geleverd (fout van de leverancier). De monteurs hebben direct met ons meegedacht en aangegeven wat wat hen betreft de mooiste oplossing zou zijn, maar voor ons ook het minste gedoe zou zijn. De monteurs hebben hier zelf ook contact over gehad met de service afdeling van Eigenhuis, waardoor zij ons nog voordat het plaatsen van de keuken afgerond was al konden vertellen hoe het opgelost zou worden. Onze ervaring met Eigenhuis Keukens was dus zeer prettig.
REACTIE VAN ELINE
Beste Sanme, Bedankt voor je feedback en positieve beoordeling. Het is altijd leuk om te lezen dat klanten blij zijn met het eindresultaat. Veel plezier gewenst met de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Eline
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door Jacqueline Collewijn op dinsdag 7 feb 2017 '17 | vestiging Houten
Om te beginnen, wat is Eigenhuis Keukens Houten een goed bedrijf! Na een super goed gesprek van ongeveer 3 uur, hebben wij een prachtige keuken samengesteld. De adviseur dacht goed met ons mee en gaf goede ideeën en tips, wat wij erg fijn vinden. Ook de showroom is erg mooi en er hangt een prettige sfeer. Het enige minpunt van het geheel was de prijs. We hadden natuurlijk wel rekening gehouden met het feit dat deze iets buiten het budget zou kunnen vallen, maar dit was iets meer dan verwacht. Maar goed, dat gecombineerd met de service heeft voor ons geen probleem gevormd.
Reactie of foto toevoegen
“Service tot de deur”
Door Marijn op donderdag 6 dec 2012 '12
De verkoper was erg vriendelijk en dacht mee, uiteindelijk hebben we hier ook de keuken gekocht. Vanaf dat moment stopte deze goede ervaring; onverwacht extra kosten voor installatie en een uitzonderlijk slechte nazorg. Bij het doorgeven van een aantal klachten werd in eerste instantie niet gereageerd. Bij nabellen kreeg ik via de mail een reactie die een fatsoenlijk bedrijf onwaardig is. De klachten werden beantwoordt met "ik kan het me niet voorstellen" en "dat is vreemd" met een ondertoon die niet prettig voelde. Klachten zijn onder andere: blad is scheef en heeft een verloop van 1,5 cm, rooster van de oven is gebroken en er is een spot te weinig geinstaleerd. Ondanks dat dit wel op de factuur stond en op de tekening. Op deze laatste klacht kreeg ik de mededeling dat de monteur dit gewoon van het "design" heeft gedaan. Deze beantwoording geeft me sterk het gevoel dat ze snel van je af willen en totaal niet serieus op je klachten ingaan. Ik kan werkelijk nog boos worden als ik er aan denk. De klachten staan nog open en ik wacht nog op een reactie van EHK.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden met montage”
Door Valerie Ramdas op dinsdag 13 dec 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Afgelopen Januari 2016 hebben mijn man en ik een keuken gekocht bij Eigenhuis Capelle. Dit is een absolute afrader! Tussentijds is de medewerker die ons hielp ontslagen en werden wij gekoppeld aan 2 verschillende andere collega's. De plaatsing van de keuken ging niet goed, deze staat niet waterpas, er werden gaten door onze keukenkasten geboord en een verkeerde kast geleverd. De montage werd gedaan door een extern bedrijf ingehuurd door Eigenhuis. Tussentijds is een andere monteur van Eigenhuis langsgeweest en constateerde dat de montage zeer slordig heeft plaatsgevonden. Belofte om in week 48 alles af te ronden is ver te zoeken. Wij blijven mailen en bellen, maar de klachten worden niet afgehandeld. Ronduit schandalig is dit. Wij zijn 3 maanden verder na plaatsing en blijven kijken naar een keuken waar wij ontevreden mee zijn. Ik lees in meerdere recensies dat de service zoek is na verkoop van de keuken, u bent gewaarschuwd!
Reactie of foto toevoegen
“Bezint eer je hier koopt...”
Door RL op woensdag 21 mei 2014 '14 | vestiging Houten
Dochter koopt eerste huis en wil alles netjes hebben...ook de keuken. Aanrader vanuit de bouw Eigenhuis Keukens te Houten. Ervaring, na de verkoop, bij oplevering uiterst slecht. Mijn tip: Denk 4 keer na voor je een keuken koopt bij Eigen Huis Keukens:
- Ze leveren niet compleet op, geen randen afgekit
- Aanrechtblad met beschadiging geplaatst
- Bij aanspreken op het bovenstaande ben je zelf de schuldige
- Oplossing? Naast onbeschoft te woord gestaan te zijn......geen!!
Ik zou dit bedrijf echt niemand aanraden.

Naschrift ontvangen van RL op 4 juni 2014: Inmiddels is er contact geweest met Eigenhuis Keukens. Hebben toegegeven tekortgeschoten te zijn en gaan het oplossen. Jammer dat dit zoveel energie moet kosten.
FOTO VAN RL
beschadiging...
Reactie of foto toevoegen
“Kundig geholpen”
Door Kevin Scholtes op zondag 17 mei 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Pas een nieuwbouwhuis gekocht waar een standaard keuken in geleverd zou worden. Deze keuken zou door eigenhuis keukens geleverd worden maar de waarde van de keuken kon ook geinvesteerd worden in een volledige keuken met bijbetaling. Ik werd netjes ontvangen door de heer van Dijk, die erg vriendelijk was en zeer nauwkeurig te werk ging met mijn wensen, benodigheben en uiteraard mijn budget. De heer van Dijk had nog een aantal slimme opties, kon zijn verhaal goed onderbouwen en wist goed met de ruimte voor de keuken te gaan om zoveel mogelijk ruimte over te houden. En erg kundige man, weet goed en doelgericht te werken en liet mij alles netjes overwegen. Het grappige van alles was nog dat ik de dag na aankoop in de krant een indentieke keuken tegen kwam met alle opties die ik ook had voor ruim 1000 euro meer. De keuken is nog niet geleverd omdat me huis nog niet af is, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit een succes wordt. Top bedrijf dus. Een echte aanrader.

Naschrift ontvangen 5 november 2015: Keuken is geplaatst en ziet er super uit! Alles is prima verlopen. Vakundig geinstalleerd en netjes afgehandeld
Reactie of foto toevoegen
“Offerte niet gegeven”
Door Oscar op zondag 27 mrt 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Eigenhuis keukens is aangesloten bij ons nieuwbouwproject. Eerste afspraak verliep goed en hadden we een goed gevoel bij. Vervolgens laten ze je een niet officieel document tekenen om er zeker van te zijn dat ze je "binnen' hebben. Daarna begon voor ons de ellende. Ze beloven van alles maar komen telkens hun afspraken niet na. Ik wacht al weken (bijna twee maanden) op de tekening en de gewijzigde offerte. Toen ik verhaal kwam halen in de showroom bleek de verkoper die mij steeds geholpen had er niet meer te werken. Dit beloofd dus niet veel goeds en ik ben dan ook van plan een ander bedrijf te zoeken.
REACTIE VAN OSCAR
Ervaring van 31 maart 2016: Van Eigenhuis Keukens excuses gekregen over het niet nakomen van afspraken en het wegvallen van de contactpersoon. Daarna nog een keer alle wijzigingen doorgenomen en goede adviezen gekregen van Jeroen. Vervolgens de volgende dag de tekeningen binnen gekregen. Dit gaat de goede kant op! @ Qasa; bij de beoordeling mag 1 ster bij. Wellicht later meer.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken maar niet tevreden met service”
Door Fabienne op vrijdag 21 apr 2017 '17 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben een keuken gekocht bij eigenhuis keukens. De keuken zelf is prachtig maar de service en het opvolgen van vragen ronduit dramatisch. De keuken is geïnstalleerd maar de kookplaat deed het niet. Wij zijn al 2 weken bezig het bedrijf te bellen en e-mailen. Ook voor de oplevering waren zij moeilijk te bereiken en kregen we weinig tot geen reactie. Voor zo'n grote uitgaven verwacht je op z'n. minst een reactie binnen een week.
Reactie of foto toevoegen
“Niet adequaat reageren”
Door Niels op maandag 28 mei 2018 '18 | vestiging Houten
Een keuken besteld en laten plaatsen. Radjen heeft mij in eerste instantie goed geholpen. Er is alleen bij het tekenen niet geconstateerd dat een kastje niet volledig open kan, aangezien deze tegen de afzuigkap komt. Dit vind ik zelf kwalijk. Normaliter zou ik niet direct een opmerking plaatsen, echter kreeg ik zojuist een mail dat ik geen servicemeldingen heb ingediend, terwijl hier wel een opmerking + een mail overheen zijn gegaan (1 minuut na het weggaan van de monteur i.v.m. volgend punt:).

Ik heb één minuut na het verlaten van de monteurs geconstateerd dat er een krasje op de afzuigkap zat, hier een foto van gemaakt en deze direct toegestuurd. Als het niet melden hierover gaat, lijkt het mij niet erg netjes om dit zo naast je neer te leggen. 1 minuut na oplevering iets constateren kan je niet zelf veroorzaakt hebben, aangezien ze alles nog schoonmaken.

De keuken zelf ziet er zeer goed uit, maar alleen deze twee punten zijn mij zo negatief bevallen (het verkeerd uittekenen dan wel niet zien dat een kastdeur tegen de afzuigkap komt, kan gebeuren, maar ik wil hier wel een geschikte oplossing voor+ het krasje op de afzuigkap (hier komen er nu nog meer op, wanneer het kastje tegen de afzuigkap komt, wanneer ik het kastdeurje open) (ook al is het een andere plaats), maar dit zal toch komen.
Reactie of foto toevoegen
“Tafelblad”
Door Tan op zondag 23 sep 2018 '18 | vestiging Hoevelaken
ik heb een complete keuken met een spoeleiland en tafelblad van composiet materiaal in 2014 gekocht. De tafelblad staat nu krom. In maart 2018 kwam een montuur om dat te kijken, te meten en foto's te maken. Tot nu toe heb ik geen actie van de eigenhuis keukens. Tussen die tijd had ik een paar keer gebeld en gevraagd, hoe de status van mijn probleem is. Maar de service afdeling neem geen serieuze actie. Ze kunnen verschillende beloof geven dat ze tekeningen gaan sturen om de schade te herstellen. Maar ja ... nu is september bijna voorbij. 6 maanden wachten is veel te lang. Ze kunnen keuken inleveren, maar geen service geven. slechte keukenboer! niet aanraden! geen garantie wat je daar koopt! garantie tot de aflevering datum.
Reactie of foto toevoegen
“Vakwerk”
Door De Kruif op zondag 16 sep 2018 '18 | vestiging Hoevelaken
Wij hebben in Hoevelaken onze nieuwe keuken gekocht, nadat we meerdere zaken hadden bezocht. De keuze op eigenhuis keukens was gemaakt omdat Norbert-Jan een vakman is, out of the box en betrokken. Wij wilde iets wat niet standaard was! Norbert-Jan heeft dit helemaal ingevuld. De keuken is inmiddels geplaatst door Kees-Jan en zijn zoon. Ook dit was weer vakwerk. Tot in de kleinste details prachtig werk geleverd! Een belletje van Norbert-Jan nog op de dag van plaatsing, top! happy#dikke10
Reactie of foto toevoegen
“Geen prijsvechter maar wel heel goed”
Door Andre den Boer op maandag 4 mei 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben voor ons nieuwbouwhuis een hoogglans greeploze keuken gekocht bij Eigenhuis Keukens. We zijn zeer tevreden. In de showroom namen ze zelfs ons inziens te veel tijd voor je. Uiteindelijk zelfs via de fabriek in Duitsland nog maatwerk kunnen realiseren. We wilde graag strakke lijnen en de greep laten doorlopen. Dit was met standaard maten niet mogelijk, maar hebben we met maatwerk toch kunnen realiseren. Levering en plaatsing verliep ook goed. Ze hebben dit na uitlopen van de oplevering van het huis, toch keurig kunnen laten aansluiten op de uitgelopen planning, waardoor ik geen verdere vertraging op liep. Ik was zelf aanwezig bij de montage en kon zo op bepaalde details beslissen hoe het gemonteerd werd. Na een dag was de keuken compleet, zonder tekortkomingen. In 1x goed dus! Kort na montage alleen problemen gekregen met de vaatwasser, maar dat lijkt aan het apparaat te liggen.
Kortom; geen prijsvechter, maar wel heel goed en in 1x!
FOTO VAN ANDRE DEN BOER
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies”
Door Sari op donderdag 9 feb 2012 '12
Ik heb 2 jaar geleden een nieuwbouw huis gekocht en ook een nieuwe keuken. Ik dacht hierbij moet ik een goede keukenwinkel hebben omdat ik geen gedoe wil hebben. Dus naar EHK. De verkoper was overtuigd dat Boch apparatuur niet nodig was en dat Pelgrim wel een goede vervanger is met gelijkwaardige kwaliteit. Mooi niet!!! in de twee jaar dat ik nu in mijn huis woon. Heb ik zo vaak moeten bellen voor losgekomen lades, brommende koelkast, slecht geïnstalleerde oven, kraan te hoog en blokkeert de keukenraam, verkeerde kookplaat en verbrande knoppen van de kookplaat. Laat ik wel eerlijk zijn de ombouw is perfect. Maar die heb ik dan ook zelf uitgekozen. Maar aub wees voorzichtig met die Pelgrim apparatuur. Investeer liever iets meer zodat je gegarandeerd 10 jaar lang plezier hebt. Want een keuken gebruik je elke dag. Ik heb op zlnder mijn oude Bosch nog staan en die wordt dit jaar 7 jaar jaar. Mankeert niets terwijl Pelgrim uit elkaar valt. De verkoper van EHK heeft mij dus slecht geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“uitstekende service bij EHK Capelle”
Door Bas en Lizet op woensdag 23 jan 2013 '13 | vestiging Capelle aan den IJssel
Dankzij eigen huis keukens cappelle a/d ijssel hebben wij onze droomkeuken kunnen realiseren!! Het begint eigenlijk al bij de ontvangst, je mag er eerst rustig rondkijken,maar zodra je vragen hebt kan je iemand aanschieten. Dat hebben wij ook gedaan en zo kwamen wij in gesprek met Jeffrey Bouwman. Jeffrey begon direct met vragen stellen, in het begin dachten we pfff dat weten we eigenlijk nog niet, maar we hebben toch een paar wensen doorgegeven. Hierna hebben we een vervolg afspraak gemaakt, wederom bij Jeffrey. Direct na binnenkomst liepen we naar zijn kantoor en daar zagen we direct onze droomkeuken, precies de opstelling die wij in ons hoofd hadden. Jeffrey heeft ons verder weg wijs gemaakt door alle materialen en apparatuur mogelijkheden. Het fijne is dat er echt tijd vrij wordt gemaakt we zijn in totaal zo 4 a 5 uur bezig geweest om alles te perfectioneren. Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan maar duidelijk mag zijn... Wij adviseren Eigenhuiskeukens bij al onze vrienden en familie!!
Reactie of foto toevoegen
“Dankbaar”
Door J van Eijk op maandag 2 mrt 2015 '15 | vestiging Capelle aan den IJssel
Onlangs een keuken aangeschaft bij de locatie in Capelle a/d Ijssel waar ik werd geholpen door dhr Bouwman. Dit was echt super! De ideeën die ik had kwamen supergoed bij elkaar en ook al staat de keuken nu twee maanden word ik er nog elke dag heel vrolijk van. Hij is helemaal perfect! Ik ben heel erg blij met de voorstellen en hulp van dhr. Bouwman en hem erg dankbaar. Bij de levering van de keuken ging alles ook vlekkeloos en waren de leveranciers heel vriendelijk. Ik zou Eigenhuis keukens dus zeker aanraden :).
Reactie of foto toevoegen
“Zeer slechte service Eigenhuis”
Door Marcel Veenhuizen op zaterdag 22 feb 2014 '14 | vestiging Hoofddorp
Voor een nieuwbouwhuis waar al een keuken in zat wilden we een kleine uitbreiding van een aantal kasten, wat extra apparatuur en ladensystemen voor twee kasten. De eerste levering ging goed, echter ontbraken er nogal wat onderdelen. De monteur die het zeer vakkundig gemonteerd had, heeft direct doorgegeven wat er ontbrak. Dit was begin december 2013. Ik ontdekte dat de monteur niet alles had doorgegeven, dus ik heb zelf nog gebeld met de heer Kreijger van Eigen Huis Keuken om door te geven dat er nog meer onderdelen ontbraken. De heer Kreijger maakte uitgebreid excuus, zei dat het hun fout was en verzekerde ons dat er voor de kerst geleverd zou worden. Beetje vreemd, want levertijden zijn normaal 4 - 5 weken. Dus dat het wat langer duurde dan 2 weken kon ik nog begrijpen. Ergens halverwege januari ga ik maar eens bellen, want al die tijd niets gehoord. Ik kwam per abuis bij de planningsafdeling terecht, maar die konden ook wel even kijken wanneer het afgeleverd werd. Echter, die kon de hele order niet vinden. Na opnieuw contact met de heer Kreijger werd ons verzekerd dat er op 24 januari de spullen geleverd zouden worden, de monteur was ook al geregeld. Op 24 januari zaten we helemaal klaar, alleen geen levering en geen monteur. Direct gebeld met de heer Kreijger, die had een heel vaag verhaal over de monteur die plotseling naar huis moest 'wat vervelend dat hij u niet even gebeld heeft'. Op mijn vraag waarom de spullen dan ook niet geleverd zijn, had hij geen antwoord. Hij zou het uitzoeken. Na enige dagen kwam het antwoord, het lag aan het systeem - die had de order 'eruit' gegooid. Maar, nu zou alles goed komen. In week 8 zou alles geleverd worden, hij zou er zelf op toezien. In week 8 horen we opnieuw niets, ondanks een mailtje van ons wanneer de spullen geleverd worden. Na een telefoontje van mij (het lijkt erop dat Eigen Huis in principe niet zelf met klanten belt) blijkt dat er alleen maar 2 kastjes geleverd worden, alle andere spullen zijn 'zoek'. Opnieuw een heel vaag verhaal wat er fout is gegaan, deze keer ligt het aan de fabriek. En nu? We wachten opnieuw af. 'Als de resterende onderdelen gevonden zijn, wordt het volgende week geleverd' zo wordt ons verzekerd. Ja ja, dat hebben we vaker gehoord. We zitten ondertussen 2,5 maand te wachten en worden met de meest onwaarschijnlijke verhalen afgescheept. Wil je een topverkoper aan het werk zien en je verbazen over telkens nieuwe redenen waarom het nu weer mis is gegaan - koop bij Jogchem Kreijger. Wil je een keukenleverancier die gewoon z'n afspraken nakomt en op tijd levert - ga dan niet naar EigenHuis Keukens.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Bart op zaterdag 15 okt 2016 '16 | vestiging Houten
Ik lees altijd beoordeling op forums voor het kopen van zaken maar schreef er eigenlijk nooit op. 13 jaar terug kochten we er onze eerste allergoedkoopste op de markt te krijgen candy vaatwasser dje nooit kapot ging. We kochten in 2013 een prachtige poggenpohl keuken in houten met alle denkbare apparatuur van gaggenau. De keuken wordt intensief gebruikt en is fantastische geplaatst met zelfs bouwkundige ingrepen in de keuken door deze leverancier. In garantie periode 1 keer beroep op hen gedaan en uitstekend geholpen. Maar nu zelfs na de garantie periode hadden we paar kleine zaken die nu zonder discussie over rekeningen zijn verholpen. We hebben toen een top lijn A merk keuken gekocht maar wij durven zeker te stellen dat we naast een goede onderhandeling bij aanschaf ook een À service hebben ontvangen. Chapeau eigen huis!
Reactie of foto toevoegen
“Ga ergens anders heen!!”
Door Kalle op woensdag 20 aug 2014 '14 | vestiging Hoofddorp
Wij hebben vorig jaar een keuken gekocht bij Eigenhuis keukens voor onze nieuwbouwwoning en die is in het voorjaar dit jaar geplaatst. Tijdens het eerste gesprek zijn wij uitvoerig geholpen en hebben we de keuken daar ook gekocht. Het plaatsen gin op zich ook goed, alleen moesten we wel zelf het afval opruimen. 4 dagen na het plaatsen bleek er een scheur te zitten in het aanrechtblad. De keuken was toen nog niet in gebruik genomen. Na contact opgenomen te hebben met Eigenhuis keukens hebben ze weken later wat mensen langs gestuurd. Deze zogenaamde experts constateerden dan de kastjes waterpas waren en dat er inderdaad een scheur in het blad zat en dat we deze scheur onmogelijk zelf hadden kunnen veroorzaken. Nog later kregen we een brief van Eigenhuis dat de conclusie van de experts was dat we op het blad gestaan hadden (hebben we niet) en dat de scheur daardoor niet onder de garantie viel. Net als in een van de andere reviews werd geschreven werd ons ook een `coulance regeling' aangeboden. Zouden ze het geld van deze regeling direct in hun eigen zak steken?
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Jaimie en Linda op dinsdag 17 sep 2013 '13 | vestiging Capelle aan den IJssel
Dankzij EHK Cappelle a/d ijssel hebben wij een keuken kunnen samenstellen die wij precies willen. Bij het eerste bezoek werden wij vriendelijk ontvangen en begonnen eerst met een rondje door de showroom. Nadat we onze keuzes hadden bepaald werd het één en ander met ons besproken. Dit is keurig verlopen en we kregen ook de keuken in 3D te zien + in een frame naar huis(leuke bijkomstigheid). Na een tijdje hebben we een vervolg afspraak gemaakt. Direct bij binnenkomst liepen we naar het kantoor en daar zagen we onze keuken op het scherm en alles voorbereid voor het gesprek. Mike heeft ons verder weg wijs gemaakt door alle materialen en apparatuur mogelijkheden. Het fijne is dat er echt tijd vrij wordt gemaakt. We zijn in totaal zo'n 4 uur bezig geweest om alles te perfectioneren. Onze keuken wordt binnenkort geleverd. Verder kan ik nu nog zeggen: Top service.
Reactie of foto toevoegen
“Vervelende ervaring”
Door RM op vrijdag 21 feb 2014 '14 | vestiging Capelle aan den IJssel
Eigenhuis Keukens was voor ons project, De Fluwelen Weide, een van de projectleveranciers voor de keuken. Onze eerste afspraak was dus direct bij Eigenhuis Keukens waar wij enthousiast werden ontvangen door een verkoopmedewerker. Er werd goed meegedacht over onze toekomstige keuken en er kwam een zeer leuk ontwerp uit. Er kwam een schets en er kwam een offerte.Toen begon de onprettige ervaring voor ons. Wij werden in een hoek geduwd om direct te tekenen voor de opgestelde keuken. Zelfs toen we aan hadden gegeven dat wij die intentie niet hadden wilde de verkoopmedewerker het gesprek niet beëindigen. Wij hebben later nog eenmaal contact gehad met de verkoopmedewerker. Wij vonden het namelijk vreemd dat wij de offerte niet mee hadden gekregen. Hiervan kregen wij, als onervaren consument, de schuld. Tenslotte hadden wij hier niet om gevraagd. Verder hebben we nog enkele keren geprobeerd contact te krijgen met de verkoopmedewerker. Maar wij hebben tot nu toe nog geen enkele tegenreactie ontvangen. Ons advies is dus ook om deze zaak te mijden. Tijdens onze keukenzoektocht zijn we ondertussen al meerdere winkels langs geweest. Bij deze partijen wordt je wel met het respect behandeld dat je verwacht als klant.
Reactie of foto toevoegen
“Blij ermee”
Door Jansen op vrijdag 13 mei 2016 '16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Met de nodige kritische houding kwamen wij binnen gelopen bij Eigen Huis Keukens (EHK) in Capelle aan den Ijssel. De keukenbranche heeft nou eenmaal een aparte reputatie. Eerst gooien ze de bruto prijzen 3x over de kop en vervolgens krijg je 50% korting waardoor je alsnog te veel betaald. De verkoper is er alleen maar op uit om je zo snel mogelijk een handtekening te laten zetten bij het kruisje. Wat een verademing om dan bij EHK binnen te stappen. We werden hartelijk ontvangen en ze vertelden ons dat ze werken met netto prijzen. Hierdoor heb je meteen een realistisch beeld hebt van wat haalbaar is en wat niet. De keukenadviseur denkt hier echt met je mee en zegt het eerlijk als hij denkt dat een bepaalde keukenopstelling in de praktijk niet handig of niet mooi is en verduidelijkt dat zelfs met 3D-tekeningen. De tijd die je bij EHK binnen bent wordt daadwerkelijk voor 90% besteed aan het ontwerpen van de beste keuken voor jouw situatie en hooguit 10% over de uiteindelijke prijs. Bij Mandemakers daarentegen hebben wij 6 uur binnen gezeten waarvan het meer dan 3 uur over de prijs ging, zonde van hun en onze tijd! De keuken is inmiddels 10 weken geleden geplaatst en werkelijk iedereen die binnen komt maakt complimenten over hoe mooi de keuken is. Wij zijn er nog steeds iedere dag erg blij mee en hebben al regelmatig familie en vrienden aanbevolen om ook eens langs EHK keukens te gaan in plaats van enkel de winkels te overwegen met de hoogste kortingen, waar je uiteindelijk nog steeds afgezet wordt. Als laatste willen wij nog graag onze adviseur Jeffrey Bouwman bedanken voor zijn adviezen die er uiteindelijk toe hebben geleid dat we nu ontzettend blij zijn met onze keuken. En dat is niet eenvoudig, want wij zijn zeer kritische klanten die normaal gezien altijd wel ergens iets over aan te merken hebben! Ga zo door.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Sunieta bouwnummer 24 op donderdag 21 mrt 2013 '13 | vestiging Hoofddorp
Vorige week vrijdag op afspraak naar Eigenhuis Keuken, te Hoofddorp. Eerst werd er een goed uitleg gegeven over kwaliteit van fronten, werkbladen en apparatuur. Daarna begon de verkoper met het ontwerp. Tijdens het ontwerp gaf hij zijn advies en werden mijn wensen zonder enige tegenspraak verwerkt. Conclusie: mijn droomkeuken was te zien op een groot beeldscherm. En toen liet hij het prijskaartje zien: Geen onduidelijk eindbedrag, maar een keurig overzicht met netto prijzen van elk gewenst onderdeel. Het voordeel hiervan is dat alles transparant is, zonder dat je hoeft te “zeuren” voor korting! Kortom, offert is getekend door beide partijen :D.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco en Priscilla op maandag 22 apr 2013 '13 | vestiging Hoofddorp
Wij zijn afgelopen zaterdag naar EHK in Hoofddorp geweest om te oriënteren. Wij zijn erg goed geholpen door Paul. Zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Voor ons budget heeft hij een hele mooie keuken ontworpen die wij voor een mooie deal ondertekend hebben. Gezien ons nieuwbouwhuis er nog niet staat maar de bouw snel aankomt kunnen wij nog niets zeggen over de oplevering. Ik hoop dat de service van de oplevering net zo goed is als in de winkel en uiteraard ook daarna.
Reactie of foto toevoegen
“uitstekend”
Door t.van der weerd op maandag 28 okt 2013 '13
Onze beide zoons hebben allebei een keuken gekocht voor het nieuwbouw project de zeven gevels in woerden Zeer prettig geholpen goed advies geen opdringerige verkoop en goede prijs. Wij hebben er alle vertrouwen in. Fam. van der Weerd woerden.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Eigenhuis Keukens
aAlkmaar , Frieseweg 13, 1823 CA Alkmaar, tel 072 - 515 88 99
bAmersfoort (7 ervaringen), Astronaut 8f, 3824 MJ Amersfoort, tel 033 - 258 02 51
cCapelle aan den IJssel (24 ervaringen), Cornusbaan 59, 2908 KB Capelle aan den IJssel, tel 010 - 264 24 24
dHeteren (4 ervaringen), Poort van Midden Gelderland Rood 13, 6666 LS Heteren, tel 026 - 319 50 20
eHoevelaken (9 ervaringen), De Wel 34, Bedrijventerrein De Horstbeek, 3871 MV Hoevelaken, tel 033 - 258 02 51
fHoofddorp (19 ervaringen), IJweg 987, 2133 ME Hoofddorp, tel 023 - 555 54 00
gHouten (12 ervaringen), Ringveste 15, Bedrijventerrein Het Rondeel, 3992 DD Houten, tel 030 - 635 00 63
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.