Feedback
6,7

Sanidirect

Score uit 182 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
25 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,6 uit 77 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,2 uit 758 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 182 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren56 ervaringen
4 sterren24 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster47 ervaringen

Per vestiging:
“Goedkoop is duurkoop”
Door marco van maldegem op maandag 4 okt 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Prima service, jammer dat je niet echt tekeningen, of duidelijke inrichting mee krijgen

Aanvulling ontvangen 14 december 2021: badkamer gekocht (douche, toilet, toiletmeubel, bad, radiator). Goede prijs voor spullen. Service van sanidirect tot aan de deur. Daarna wordt je overgelaten aan het spel tussen hun verkoopkantoor en de service afdeling die naar elkaar wijzen als er iets niet goed gaat. Ondertussen bijna klaar met montage. Douchedeur van inloop douche kapot gegaan, douchedeur (1 onderdeel van totale douche) valt niet apart te leveren, dus er moet een volledig nieuwe douche gekocht worden a 600 euro (in plaats van 1 glaswand (die kapot was gegaan)) Verkoper was eerste order kwijt, daarom alles weer moeten invoeren met gevolg dat er verkeerde spullen waren. Er komen geen handleidingen, geen tekeningen mee, dus je moet zelf goed onthouden wat je gekocht hebt en hoe en waar het gemonteerd moet worden. Tevens heeft verkoper niets aangegeven over de kwaliteit van de wandtegels. Blijkt dat hierdoor afwijkingen in maten kunnen zijn. Wij hadden graag meer betaald voor goede tegels. Korte samenvatting: goedkoop is duurkoop. Dus maximaal 2 uit 5 sterren (en dat alleen op basis van prijs).
Reactie of foto toevoegen
“Denken goed mee”
Door Sasoon Aleksani op dinsdag 24 mei 2022 22 | vestiging Enschede
Voor de 3e keer in 2 jaar ben ik goed en snel geholpen door de heren van Sanidirect Enschede. We hebben 3 x complete badkamer gekocht. Kwaliteit en service is super beide heren denken goed met je mee en zullen je een juiste advies geven.
FOTO VAN SASOON ALEKSANI
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop een fonteinkraan, sifon en afvoerplug”
Door Ophorst op donderdag 27 jan 2022 22 | vestiging Kaatsheuvel
Goed, vakkundig advies en dat tegen aantrekkelijke prijzen wat willen we nog meer!!
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Door Maren Tonnies op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen aankoop”
Door M.Mol op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Breda
Complete badkamer gekocht die nog letterlijk helemaal gemaakt moest worden in ons nieuwe huis. Verkoper heeft goed meegedacht met de situatie en de plaatsing van alle benodigdheden. En ons ook handige en bruikbare tips gegeven! Al met al: voor de volgende badkamer komen wij zeker terug en we raden deze vestiging ook zeker aan bij vrienden en familie!!
Reactie of foto toevoegen
“Complete aankoop”
Door Fam. Postma op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een complete badkamer en toilet aangeschaft en zijn bij de aanschaf hiervan prima geholpen, alle tijd werd er voor ons genomen en er werd goed mee gedacht en tips gegeven.
FOTO VAN FAM. POSTMA
Toilet
Reactie of foto toevoegen
“Incomplete badkamer”
Door Sarah op maandag 7 mrt 2016 16
Vestiging Capelle a/d IJssel. Waar moet ik beginnen ... Allereerst verkeerde badkamer aangemeten gekregen. Na correctie in de winkel de belofte dat ik dichte pakketten tegels terug zou kunnen brengen. Toen ik terugkwam met de tegels wist niemand ergens van. De levering: zonder waarschuwing krijg ik de mededeling dat de tegels niet naar boven gebracht worden, zelfs niet tot aan de eerste deur. De heren chauffeurs hebben de tegels voor de brievenbussen van de rest van het complex gedumpt en zijn weggereden. Zij gaven aan dat er wel eens mensen gestuurd worden om te helpen mits ik met klantenservice schakel. Uiteraard ook niet waar. Tijdens de levering werd er verteld dat de oorspronkelijke spiegel beschadigd was en dat ze deze daarom hebben vervangen. Bij het uitpakken bleek ook dit gelogen te zijn. Klantenservice weigert mij te helpen en zegt dat ik wederom een paar honderd euro extra op kan hoesten voor een nieuwe spiegel. Ook ontbrak er een deel van de levering. Deze was bij het filiaal (Capelle a/d IJssel) op voorraad, en paste niet in mijn auto. Dit was ook bij het filiaal bekend. Ondanks dat ik voor levering betaald heb, kon ik zelf het ontbrekende artikel op gaan halen met mijn installateur, die daar (terecht) ook voor vergoed wilde worden. Wederom op kosten gejaagd. Dit was één keer en nooit weer. Alleen maar ellende gehad en nu zit ik met een incomplete badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Moeilijk over retouren”
Door Fijlstra op woensdag 25 nov 2015 15 | vestiging Leeuwarden
Drie artikelen gekocht in sept 201 5ter waarde van €137. Gevraagd of ze geretourneerd mochten worden. Dat mocht zei medewerker. Desgevraagd wilde hij dit ook wel schriftelijk bevestigen. Week later geretourneerd. Het geld zou later terug gestort worden. Volgende dag mail van de medewerker. Alleen het haakje van €8 werd gecrediteerd! Met hem gebeld; hij zei dat hij bij dit artikel een pijltje op de bon had gezet! Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkord ging en het hoofdkantoor zou bellen. Gaan we dreigen zei hij heel intimiderend. Wat een boef zeg die medewerker een ,aanwinst' voor je bedrijf. Paar weken later mail dat geld gecrediteerd zou worden en inderdaad in november geld terug! Conclusie: nooit weer naar Sanidirect..... Never al is het gratis.
FOTO VAN FIJLSTRA
Reactie of foto toevoegen
“Badkameruitrusting gekocht”
Door Mevr. M.C.HENGEVELD-KOSTERS op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Hilversum
Gekocht: Badkameruitrusting. Verkoper bleef geduldig ondanks mijn keuzeprobleem. Hij, Nico de Man gaf ook goed advies. Heeft er tevens voor gezorgd dat ik goede uitvoerders (monteurs) kreeg. Ook de bezorging kwam op de afgesproken tijd en vervoerde de zware badkamerspullen via extra beschermmatten op het grint. Zeer correct!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermeubelset”
Door Ashley op maandag 21 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen! Achteraf bleek dat de wastafel de verkeerde afmeting had, maar dit konden we zonder problemen inruilen tegen een andere. Ondanks dat het 1 dag was voordat we de spullen konden ophalen. Echt super service!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelfmontage”
Door Annemarie smits op zondag 4 aug 2019 19 | vestiging Son
2 badkamer meubels, douche, kranen, wasbakken toilet.

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2019: Is geleverd en zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Retour tegels”
Door Femke Jonker op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Complete badkamer besteld, na advies door een medewerker. Die medewerker heeft de tekeningen en berekeningen gemaakt. Incl wand en vloertegels. Na plaatsing bleken er 5 dozen vloertegels te veel te zijn besteld. Deze willen ze niet retour nemen, ondanks dat ze een foute berekening hebben gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer en toilet”
Door Louis Traas op donderdag 20 jan 2022 22 | vestiging Middelburg
Complete badkamer incl. toilet voor verdieping en toilet begane grond. Dus wand en vloertegels incl.meubels enz. Zeer goed geholpen, vakkundig en technisch zeer goed advies met een scherpe en nette prijs. En ook de service is super een fonteinkraantje omruilen of nog een doos extra tegels bij bestellen alles is super snel gereld.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde planning”
Door Pieter Hoenderop op woensdag 25 okt 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor 2 badkamers alles ruim van te voren besteld, namelijk 12 weken. Was geen enkel probleem. Door fout binnen sanidirect is alles in verkeerde week ingepland. Gevolg: de helft maar afgeleverd, installateur heeft alles gesloopt maar kan niet installeren vanwege ontbreken materialen, ons gezin kan minimaal 4 weken badkamer niet gebruiken, krijg meerkosten installateur (als hij tenminste tijd heeft). Sanidirect erkend hun fout, maar lost niets op en denkt niet mee, verschuilt zich. Hun fout, wij de shit! Eerste indruk was goed, fouten kunnen gemaakt worden....maar pak dan wel je verantwoordelijkheid en kom met oplossing of tegemoetkoming. Slechte prestatie, schaam je ...
REACTIE VAN PIETER
Inmiddels gesprek gehad met filiaal, en afgesproken dat we samen tot een oplossing komen. Kortom, willen graag hun fout herstellen en pakken hun verantwoordelijkheid. Klasse reactie Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Wasmeubel met spiegel en toilet”
Door Kutsal op donderdag 24 jun 2021 21 | vestiging Almere
Ik ben direct, vriendelijk en professioneel benaderd. Levering is zoals afgesproken gegaan. Beschadigd geleverde product is meteen meegenomen. Zelfde dag ben ik gebeld voor een afspraak van nieuwe levering en 2 werkdagen later had ik mijn product binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling maar geannuleerd”
Door Hoff op donderdag 14 jul 2016 16 | vestiging Leeuwarden
2 artikelen besteld die enkele dagen later binnen zouden zijn. Na 4 weken, 7x informeren, 3 x bij de winkel langs met iedere keer de belofte dat het de volgende dag binnen zou zijn, heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Begrijp niet dat deze vestiging nog bestaat.
Reactie of foto toevoegen
“Annuleringskosten winkelbezoek”
Door Jan Jager op zaterdag 10 sep 2016 16 | vestiging Groningen
Uiterst slecht. Een geannuleerde bestelling, bij Sanidirect Groningen, wordt in twijfel gebracht. Telefonische afspraken worden als leugens weggezet. Nooit met dit bedrijf in zee gaan!! Louche handel.
REACTIE VAN ARIANNE
Wij willen de bestelling annuleren nu zeggen E dat dat niet kan.... Hoe heeft u dat gedaan?
Reactie of foto toevoegen
“Ontvangen”
Door Ricardo Hagen op woensdag 20 jan 2021 21 | vestiging Almere
Bij de vestiging Almere-Buiten enorm goed geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. De bezorging was op tijd en belde netjes van te voren. Producten (2 toiletten en douchewand en deur) ontvangen in goede staat voor een goede prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Een radiator van Ben Thasos”
Door G.R. Muller op vrijdag 18 mrt 2022 22 | vestiging Almere
Heldere communicatie. In ons geval was Sanidirect ook flexibel qua levering. Wij wilden gedurende het verbouwingsproces onze aankoop een week eerder laten leveren. En dat kon moeiteloos precies op tijd.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen gaan te snel kapot”
Door Patrick van Kaam op vrijdag 10 aug 2018 18 | vestiging Breda
Ik heb in 2016 twee volledige badkamers besteld. Waaronder 3 inbouw douches, 1 bad, 2 wastafels met totaal 4 kranen. Inmiddels is het 2018 en alle thermostaatkranen van zowel douches, bad en wastafels zijn inmiddels kapotgegaan. Dan vraag ik aan de service desk van SaniDirect hoe dat mogelijk is. Dan krijg als antwoord dat dit aan het onderhoud kan liggen? Ik heb gevraagd om een vergoeding voor de reparatie van de inbouw douches. De rest heb ik zelf vervangen maar inbouw lukt me niet (Leuk inbouw, behalve als er iets kapot gaat!@!). De service desk zegt dat ik daar geen recht op heb. Vervolgens vertel ik dat dit in het garantie bewijs staat. De inhoud is bij hun niet bekend? Of ik deze even op kan sturen. Laatste keer dat ik daar wat ga kopen.
REACTIE VAN PATRICK VAN KAAM
Vervolg: Ik zou maandag terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
REACTIE VAN MARISKA
Beste Patrick, van welk merk waren de kranen? Alvast dank voor je reactie
Reactie of foto toevoegen
“Tegels keurig op tijd”
Door L. Fonkert op woensdag 24 feb 2021 21 | vestiging Hilversum
Wij zijn goed geholpen, op alle vragen was een antwoord en de bestellingen die wij deden waren keurig op tijd. Het bezorgen van de tegels op de moeilijkste dag van het jaar (enorme sneeuwoverlast) vond "gewoon" plaats en aflevering voor de deur. De bezorgers van de tegels moesten daarvoor wel een pittige krachtsinspanning doen omdat de pomptruc niet over zo veel sneeuw normaal kon rijden. Zelfs de sneeuwschuiver werd door hen gepakt en en werd een begaanbaar pas gemaakt!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door José van Aalten op maandag 31 jul 2017 17 | vestiging Kaatsheuvel
Een hele negatieve ervaring met de levering van onderdelen voor onze nieuwe badkamer, verkocht door Marco ter Horst van Sanidirect Kaatsheuvel. Eens, maar nooit meer!
- Er is aan ons een verkeerde douchedeur (690,--) verkocht, die wel door Sanidirect wordt terug genomen, maar slechts gedeeltelijk wordt gecrediteerd (480,--) zonder opgaaf van reden of uitleg waar die lagere vergoeding op gebaseerd is.
- Een regendoucheset van 324,-- die ergens in het magazijn in Waalwijk is achtergebleven wordt tegen betaling van 250,-- alsnog geleverd door Sanidirect Kaatsheuvel (5-dagen-termijn om te reclameren verstreken). We douchen onder een 2 x betaalde regendouche!!

Al met al zijn wij voor een paar honderd euro benadeeld. En Marco ter Horst van Sanidirect in Kaatsheuvel kan alleen maar roepen dat hij niets kan doen ("U denkt zeker dat ik de directeur ben en het voor het zeggen heb. Ben ik niet en u moet bij de klantenservice zijn"). Zeer teleurstellend!

In maart 2017 hebben wij bij Sanidirect in Kaatsheuvel een complete badkamer uitgezocht. De plaatsing ervan is in juli 2017 gebeurd. Bij de verkoop is ons door Marco ter Horst geadviseerd om de spullen door de installateur te laten ophalen in het magazijn in Waalwijk. En zo geschiedde. De installateur heeft met hulp van een magazijnmedewerker van Sanidirect de spullen in zijn transportbus geladen (moest in 2 keer). Bij installatie bleek dat de betaalde regendoucheset van 324,-- niet meegekomen was. De klantenservice blijft volhouden dat die doucheset wel is geleverd (afgevinkt op ondertekende pakbon), alleen hebben wij dat ding nooit ontvangen en de installateur heeft die set nooit in zijn transportbus geladen. Wat is er gebeurd tussen de 2 transporten? Wie heeft gelet op de resterende goederen op het magazijnterrein, terwijl de installateur het 1e transport afleverde? Wie heeft de pakbon afgevinkt? De klantenservice geeft geen antwoord op onze mails. Het enige aanbod is: jullie kunnen met korting voor 250,-- een nieuwe set kopen! U had binnen 5 dagen moeten reclameren! Ik heb aangegeven dat controle van de levering en nalezen leveringsvoorwaarden niet goed is verlopen door ziekte van mijn man en familieomstandigheden bij installateur. Maar dat duidelijk is dat de regendoucheset niet is geleverd. Voor 250,-- nieuwe set aangeschaft. Verzoeken om creditering van dit bedrag worden beantwoord met de mededeling dat ik het binnen 5 dagen had moeten melden.

Bij levering bleek de verkochte douchedeur niet te passen. De installateur heeft dit gemeld en de deur is keurig opgehaald door Sanidirect. Betaald bedrag zou worden teruggestort. De verkoper Marco ter Horst van Sanidrect Kaatsheuvel heeft toegezegd dat het gaat om een bedrag tussen 550,-- en 600,--. In maart hebben we een deur van 690,-- uitgezocht en betaald in het totaalpakket van de badkamer. Gezien dit totaalpakket konden wij akkoord gaan met een retourprijs tussen 550,-- en 600,--. Er wordt echter maar 480,-- terugbetaald. Mails met vragen over uitleg van het bedrag van 480,-- worden niet beantwoord, noch door de klantenservice in Waalwijk, noch door de verkoper in Kaatsheuvel. Het lijkt erop dat de verkoper in maart een goedkopere deur op de verkoopfactuur heeft gezet, in ieder geval klopt de prijs van dat type douchdeur niet met de prijs van de deur die wij uitgezocht hadden. Daar zit een verschil van ruim 200,-- in.

Al met al een slechte ervaring en uiteindelijk een te dure badkamer. En heel teleurgesteld in het oplossingsgericht handelen van zowel de verkoper van Sanidirect in Kaatsheuvel als van de klantenservice. Het is ronduit onfatsoenlijk dat mails en verzoeken om een gesprek niet worden beantwoord. José van Aalten, Kaatsheuvel
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
Inmiddels heeft Sanidirect met ons contact opgenomen n.a.v. de recencies op Truspilot en Qasa. De vergoeding van de douchedeur is verhoogd en acceptabel voor ons. Sanidirect heeft het extra bedrag meteen op onze rekening gestort. Dat is keurig en snel afgehandeld. Wat betreft de regendoucheset wachten wij nog op toegezegd telefoontje, maar vertrouwen ook hier op goede afloop.
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
De stand van zaken op 4 augustus 2017 na teleurstellend telefoongesprek met klantenservice: de toegezegde camerabeelden zijn niet meer beschikbaar! Sanidirect heeft te lang gewacht met bekijken c.q. opvragen en heeft ons blij gemaakt met een dode mus. En dus weer terug bij af: de dubbelbetaalde regendoucheset wordt niet gecrediteerd! Schandalige gang van zaken!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubels”
Door Gerard Sluijs op maandag 17 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Gedegen advies, deal snel gesloten zonder overdreven verkooppraatjes. Verkoper offerde zijn lunchpauze op voor ons als klant. Artikelen snel en in goede staat ontvangen. Controle door bezorgers van afgeleverde artikelen welke netjes naar hogere verdieping werd gesjouwd
Reactie of foto toevoegen
“WC potten en douchewand”
Door Dorien op zondag 1 dec 2019 19 | vestiging Enschede
3 wc potten en douche wand. Duurde even tot we hulp kregen ivm dat er afspraken gepland waren. Maar toch even tijd gemaakt. We hadden eigenlijk al duidelijk wat het moest worden maar ze hebben ons nog andere wc pot laten zien die eigenlijk beter was dan dat wij voor ogen hadden. Dus top!
Reactie of foto toevoegen
“Radiator”
Door Jacqueline op woensdag 3 jun 2020 20 | vestiging Duiven
Hartelijke ontvangst, gedegen informatie en vlotte service bij het uitzoeken van een design radiator voor mijn nieuwe badkamer. Deze werd binnen 1 week geleverd. Sanidirect is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door C.Pakbier op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Middelburg
Zeer ruime keus, vakkundig personeel, weet waar ze het over hebben.enkel maar de maten doorgeven en hun berekenen de hoeveelheid in ons voordeel i.v.m. snijverlies. goede raad gehad over het toilet waar we super blij mee zijn, nu bezig met de badkamer die zeker net zo mooi gaat worden.prijs/kwaliteitverhouding een dikke 10

Aanvulling ontvangen 16 september 2020: Wij hebben een complete badkamer en toilet gekocht, toilet is afgelopen januari al geplaatst, bestaande uit wand en vloertegels, toilet met inbouwreservoir en wastafel met onderkast, super blij mee. De badkamer word op dit moment verbouwd, daarvoor hebben wij dezelfde tegels als toiletruimte, toilet met inbouwreservoir (Ben) toilet met zitting, spiegel met verlichting, wastafel met onderkast, dubbele kraan, een design radiator en een glazen douchewand, en een goot afvoer.
Reactie of foto toevoegen
“Douchebak en douchecabine”
Door Kroon op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Sneek
Super geholpen zeer tevreden met onze douchebak en douchecabine.

Aanvulling ontvangen 21 november 2019: Materiaal is geleverd, word van het weekeind geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Marijke de Jong op woensdag 7 dec 2016 16 | vestiging Duiven
Wij zijn erg prettig en professioneel geholpen door Martijn Mijer van Sanidirect in Duiven. We hebben nu een prachtige badkamer (geplaatst door Pelkman Montage-helemaal goed!) met dank aan Martijn, die ons enorm tegemoet kwam toen bleek dat wij ons hadden vergist in de douche-wand. Ondanks dat het onze fout was, heeft hij erg geholpen en meegedacht in het bedenken van een geweldige oplossing! Op en top service bij Sanidirect, met een extra compliment aan Martijn Mijer: hartelijk bedankt,we zijn er heel blij mee! Marijke+Joop de Jong,Duiven.
Reactie of foto toevoegen
“Levering kapotte spullen”
Door Rick Walschots op maandag 23 dec 2019 19 | vestiging Utrecht
Helaas heb ik van Sanidirect een kapot badmeubel geleverd gekregen. Er was een paneel gebroken en dat verbaasde mij ook niets aangezien deze van spaanplaat was gemaakt. Dit verbaasde mij aangezien het toch een meubel was van zo'n € 1.200,-. In 1e instantie werd dit keurig opgelost en zou ik een nieuw meubel krijgen. Helaas was er wel weer een levertijd van 5 weken. Na deze 5 weken kreeg ik een een los voorpaneel geleverd. Dit was totaal niet de afspraak. Dit was een ander voorpaneel en daarnaast was de afpraak dat ik een nieuwe onderkast zou krijgen. Sanidirect had dit niet goed gecommuniceerd en gecontroleerd. Nu moet ik wederom 5 weken wachten op een nieuw meubelen en blijf zitten in een onafgewerkte badkamer. Bij sanidirect hebben ze totaal geen positie bij hun leveranciers. Ik kreeg als advies om het oude kapotte meubel maar even op te hangen. Ze wilden alleen geen verantwoording voor het feit dat die weleens van de muur kon vallen. Heb nog geprobeerd om via de aankoopvestiging Utrecht iets voor elkaar te krijgen, maar ook daar geen reactie. Ik zou iedereen adviseren om toch echt 2 keer na te denken om iets te bestellen. De service is gewoon echt verschrikkelijk slecht.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies”
Door Hans de Groot op vrijdag 10 nov 2017 17 | vestiging Barendrecht
Wanneer je iets komt kopen wordt je als koning behandeld, maar wanneer achter blijkt dat er geen juist advies is gegeven of het gekochte voldoet niet geeft men niet thuis. Had maar voor 3500 euro spullen gekocht. Advies koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Z Eindhoven op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben tegels, 2 inbouwreservoirs en 2 wandclosetten gekocht. Aangezien we een ca. 5 jaar geleden alles voor ons badkamer aangeschaft hebben bij Sanidirect en zeer tevreden waren over de service is voor ons vanzelfsprekend om weer bij Sanidirect te gaan winkelen. We werden uitermate goed geholpen door Adis, die dacht mee in oplossingen waardoor we weer goed geslaagd zijn. Zelf wonen we in Eindhoven maar voor de goede service zijn we graag naar Tilburg gereden!
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Richard van de Pol op maandag 24 aug 2020 20 | vestiging Ede
Voor een opknapbeurt van onze toiletten waren we opzoek naar 2 WC potten. Danique van Lith stond ons eerst te woord per telefoon en later ook in de winkel. Super geholpen en we hadden echt het gevoel dat er werd meegedacht.

Aanvulling ontvangen 25 augustus 2020: Aankoop is al geleverd en gemonteerd. Beide processen zijn prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe wandtegels en een douche-set”
Door D.D. de Bruin op vrijdag 15 jul 2022 22 | vestiging Breda
We werden goed en vriendelijk geholpen bij het zoeken naar nieuwe wandtegels en een douche-set voor onze badkamer. Ook de aflevering liep volledig volgens afspraak.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door E Bod op maandag 24 dec 2018 18 | vestiging Cruquius
in de winkel oke daarna slechte tot geen service late nalevering onbeleefde telefonistes die alle problemen bij de klant leggen. afdeling Cruquis staat er niet tussen. centraal depot waalwijk helpt nergens mee is verschrikkelijk
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd geleverd”
Door Van Roon op donderdag 5 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
In november hebben wij voor 8000,- spullen gekocht. Helaas hebben wij de verkeerde kleur tegels ontvangen, ik heb gelukkig foto's gemaakt toen we het hebben uitgezocht. Witte tegels zijn Came, die hebben we er net uitgehaald dus zeker niet besteld ;-( Na mailverkeer met het filiaal kunnen we nw tegels bestellen voor 400,00 maar de tegelzetter is besproken. Wij zijn hals overkop naar een bouwmarkt gegaan om op zondag eveb nw tegels te kopen. De manier waarop je in de winkel geholpen wordt is prima maar daarna...... geen enkele betrokkenheid terwijl zij een verkeerd nummer hebben genoteerd. Ik heb een redelijke vergoeding gevraagd van 200,00 maar ze zeggen eigenlijk zoek het maar uit! Dus voor ons nooit meer Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Sunshower”
Door Ben van de Vegt op donderdag 16 mei 2019 19 | vestiging Meppel
Voor en tijdens het gesprek erg goed, deskundig en prettig te woord gestaan bij de aankoop van een solo sunshower.

Aanvulling ontvangen 17 mei 2019: Wij hebben gekocht. De aankoop is opgehaald in filiaal Meppel. Montage doen wij zelf.
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed”
Door Mw. J.M.M.F. Meijer op vrijdag 31 aug 2018 18 | vestiging Son
We hebben een flink deel van de badkamer bij Sanidirect Son gekocht. Een goede prijs-kwaliteit verhouding vooral van het materiaal dat gangbaar in hun assortiment zit. De showroom is overzichtelijk en uitgebreid. Zeer tevreden over de behandeling door het personeel. Over iets ruilen of veranderen, zelfs als je voor de derde keer aanklopt, wordt niet moeilijk gedaan, er wordt meegedacht over niet gangbare oplossingen. De Ben Santair-lijn is mooi van design, zwaar en degelijk in uitvoering en relatief niet duur. Spullen buiten hun gangbare assortiment zijn wel prijzig in verhouding tot internetprijzen. Ze doen niet moeilijk over het veranderen van de oorspronkelijke bestelling als je iets elders veel goedkoper kunt krijgen. De levering is helemaal volgens afspraak, je wordt op tijd juist geïnformeerd: ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Knapen op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Alweer een jaar en 6 maanden geleden mogen genieten van de Super service bij sanidirect Apeldoorn door Gerard Jansen en Jan Iniesta! Wij zijn de dupe geworden van een aannemer die onze badkamer verprutst heeft waardoor alles er weer uit moest (de tegels) zo fijn door deze mannen geholpen! Zij hebben er o.a. voor gezorgd dat wij weer verder kunnen! Ze leverden meteen alles Nieuw bij ons thuis. FANTASTISCH!! We zijn ze erg dankbaar voor het meedenken!! En nog steeds genieten wij elke dag van de geweldige badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Jorrit op donderdag 9 aug 2018 18 | vestiging Utrecht
Hier onze badkamer en apart toilet gekocht. Prima advies in de winkel. Communicatie daarna en levering verliep ook goed. Enige minpunt is de 2 dagen tijd die je hebt om vervolgens het geleverde te controleren op gebreken. Dit is bij een totale badkamer en toilet erg kort. Controle bleek nodig omdat er een barst in het wastafelblad zat. Na melding (binnen de 2 dagen) werd overigens de volgende dag zonder problemen een nieuw wastafelblad bezorgd. Heel fijn! Verder is alles goed verlopen en zijn we blij met het resultaat.
FOTO VAN JORRIT
Reactie of foto toevoegen
“Ging wel heel veel mis”
Door Martijn op dinsdag 14 mei 2019 19 | vestiging Son
Er klopte een en ander niet. De offerte klopte niet. Zag er ook wat knullig uit met handgeschreven prijzen. Recentelijk werd mij verteld dat dit ligt aan het computersysteem i.c.m. de fluctuerende prijzen. Prijzen van 2018 waren tegen de afspraak in aangepast naar de prijzen van 2019. Aanbieding wastafelkast was niet overgenomen. Werd ook niet meer aangepast. Volgens Sanidirect een communicatiefout. Zou kunnen. Telfout gemaakt in hoeveelheid tegels. Veel te veel vloertegels (200%) en te weinig muurtegels van 2 kleuren. Dat heb ik snel zelf opgelost. Zelf ophalen in Waalwijk en Numansdorp. Achteraf hoor ik dat hier 20% korting op is berekend. Dat is dan wel weer netjes. Levering van de spullen was goed. Helemaal volgens afspraak. Beveel ik Sanidirect aan? De prijzen zijn laag volgens mij. Wat ik zo zie aan spullen is de kwaliteit goed. (Ik moet wel zeggen dat de bouw nog bezig is. Ik heb nog niet gedouched ;-)) Maar maak goeie afspraken en leg alles goed vast. Maak ook duidelijke foto's als je een speciale aanbieding hebt. Vandaag werd ik gebeld door Sanidirect. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Excuses. Er ging wel heel veel mis. Als genoegdoening een waardebon om in de winkel te besteden. Leuk gebaar.
Reactie of foto toevoegen
“Kunnen niets voor ons betekenen”
Door Smits op dinsdag 13 dec 2016 16 | vestiging Barendrecht
Nog nooit zo onbeschoft behandeld als door de/een manager van dit filiaal. Een complete badkamer gekocht, blijkt de doucheset niet te passen in onze badkamer (ondanks dat de maatvoering doorgesproken is). Na contact met Sanidirect service NL blijkt dat zij niets kunnen betekenen, maar dat we het met het filiaal in Barendrecht moeten oplossen. Daar willen ze niets van ons weten, ze nemen geen geopende doos terug en zeggen dat als er een alternatief beschikbaar is, deze uiteraard(!) tegen meerprijs geleverd kan worden. Tenslotte mag je niet zomaar de winkel binnen stappen, er moet vantevoren een afspraak gemaakt worden. Wat een waardeloze service nadat je zoveel geld hebt uitgegeven voor je badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Ondergrens voor service gepasseerd”
Door Bram op maandag 17 okt 2016 16 | vestiging Ede
Op de dag zelf goed geholpen. Niet erg meedenkend helaas en verkoper liep vaak weg, maar bij doorvragen kreeg je een gedegen antwoord. Er was ook ruimte voor persoonlijk contact en er werd leuk omgegaan met de kleine. After sales is om te janken. Offerte aanpassen gaat maar met moeite (want opeens is het toch een overeenkomst). Alle vragen achteraf moeten maar via het hoofdkantoor, hulp uit de vestiging krijg je niet. Een verkeerde bestelling sanidirect online, zelf terug sturen. Tekort aan tegels (al dan niet slecht berekend is nog de vraag) duren meerdere dagen dus dan maar ophalen in Waalwijk. Klantenservice daar prima, tegels waren gratis. Wc bleek ook een stuk lagere kwaliteit als gekocht, plastic schroeven, slechte spoeling en een knop die blijft hangen. Elke gegronde klacht wordt weg gewoven en geeft men het gevoel dat jij degene bent die het niet snapt. Waarom moet het zo, ik ben bereid te betalen voor kwaliteit, lever me dat dan ook. Ik snap dat je geen topservice krijgt voor de laagste prijs maar er is ook een ondergrens. Die hebben ze wat mij betreft in Ede gepasseerd. Sanidirect Waalwijk krijgt wel pluspunten voor de hulp en oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Patrick Wolf op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht. Prima service! Vriendelijk geholpen! Echt een aanrader!

Aanvulling ontvangen 6 september 2019: Spullen zelf opgehaald en gemonteerd want dat was voor mij handiger.
Reactie of foto toevoegen
“Toiletset”
Door Jan Eggink op woensdag 27 nov 2019 19 | vestiging Utrecht
Snelle en vriendelijke bediening. Herinneringes mail om het op te komen halen. Prima geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Veel plezier”
Door Erik Zebregs-Tepe op donderdag 23 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben diverse producten voor onze badkamer gekocht (douchekop, doucheslang, thermostaat-mengkraan en een hoekwandkorf) in de vestiging in Heerhugowaard bij een vriendelijke dame die zeer bereidwillig was om toelichting te geven en ons te helpen bij onze keuzes. De uiteindelijke afhandeling verliep ook zeer plezierig. Wij maken inmiddels met veel plezier gebruik van de gekochte spullen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet aanbevelen”
Door Esther op vrijdag 17 jan 2020 20 | vestiging Almere
In de winkel (Almere) goed en netjes geholpen. Tekeningen afgegeven, samen uitgezocht wat we wilde en alles kon. Meteen gevraagd of er ook gemonteerd kon worden en dit zou ook geen probleem zijn, top. 31 juli ontvangen wij van sanidirect alle spullen en 5 augustus zouden ze starten met de montage dit zou 2 weken duren. 1 dag voor montage krijgen wij te horen dat degene die zou monteren van een steiger is afgevallen en er meteen iemand anders zou komen. De volgende dag kwam er iemand kijken en gaf aan het over te nemen. Wij hadden ook al betaald voor het monteren dus fijn om te horen dat er zo snel geschakeld zou worden.

Helaas was dit de enige keer dat we de badkamer man zagen. We hebben terug gebeld naar het filiaal Almere, de man die van de steiger was gevallen had het geld nog dus dat was een dingetje maar de dag daarna zouden ze "verder" gaan. Zoals wij het zelf noemde beginnen. 1 dag is deze man geweest en daarna ook weer tijden niet gezien. De filiaalmanager van Almere was met vakantie en niemand wist verder wat er mee gedaan kon worden. Aangezien wij ons oude huis uit moesten zijn we blijven bellen en appen en uiteindelijk zijn ze verder gegaan. Eerst de wc tegelen, voegen etc. Die was voor de helft klaar dus we kregen weer wat vertrouwen in de rest. Ze gingen ook hun begin maken aan de badkamer en ook daar zagen we veranderingen.

Helaas kwamen ze op een gegeven moment dat ze 10 pakken tegels te weinig hadden en dat dit weer na bestelt zou moeten worden. Natuurlijk meteen contact gezocht met Almere hoe dit kan en hoe snel het opgelost ging worden. De filiaalmanager uit Almere kwam zelf de spullen brengen, 8 pakken. Helaas waren we al zoveel weken verder waardoor we ook nog bij familie en vrienden tijdelijk moesten douchen. Wij hebben 2 kinderen van 2 jr en 7 mnd dus dat was nogal een gedoe. Uiteindelijk waren ze bijna klaar met tegels en wat al verwacht was, 2 pakken te weinig. Dit zat in de nisjes van de wand dus tussendoor konden ze wel verder.

Eindelijk zouden de spullen aangesloten worden waardoor we zelf gebruik konden maken van de douche en het bad. Tijdens het aansluiten kwamen we erachter dat de verkeerde verwarming geïnstalleerd was. Dit was verkeerd bestelt. Met korting konden we deze houden maar wij willen gewoon degene die we gekozen hebben dus die moest weer nabesteld worden.

Ze zullen verder gaan met de rest van installatie maar op een gegeven moment is een man aan het bellen. Ik loop daarna naar hem toe wat er was. Zelfs de mensen van monteren wisten niet meer hoe ze het moesten zeggen.. de douchewand paste niet. Deze is 2.00 en de wanden 1.95. Ze gingen het oplossen en ik zou er geen last van hebben. Nou en dat klopt. We zijn ondertussen 2,5 maand verder en ze zijn nooit meer geweest. In de wc mist nog een deel van de wc, fonteintje hangt nog niet, wc kraakt. In de badkamer missen nog steeds de tegels in het nisje, Wastafels niet in 1 rechte lijn, verkeerde verwarming, geen douchewand. Bedrading van verlichting hangt los in mijn douche.

Ineens werd ik 2 dagen geleden gebeld door sanidirect. Ze wilde weten wat er allemaal was gebeurd en of ik alles kon doorsturen. Er waren veel dingen niet goed en gingen ze uitzoeken. Ik dacht, hé wat fijn het "grote" bedrijf zelf gaat er naar kijken. Nu komt alles vast goed... na dit telefoontje heb ik een app ontvangen we zijn bezig met het onderzoek en verder niks. Juist door het laatste telefoontje en appje weet ik dat we wel bedonderd moeten zijn. Het vervelend is dat we ook hierin dan niet meegenomen worden. We zijn nu in totaal aan alles al 16000 euro lichter en na 2,5 maand hebben wij nog steeds Geen volledige badkamer en wc. Heb nog geen moment kunnen genieten van m'n huis, mensen uitnodigen om je huis te laten zien die je niet... heb om dit alles al veel tranen gelaten en ben bang dat het ook nooit opgelost gaat worden! Ik zou daarom ook sanidirect aan niemand aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Heel snel controleren”
Door R. Stark op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Cruquius
We gingen voor een nieuwe badkamer. In de showroom zijn we heel goed geholpen. heel vriendelijke personeel. heel kundig en goed advies! Alle spullen thuis afgeleverd. Een aantal spullen (zoals spiegel)werden door de vriendelijke bezorgers nagekeken op beschadigingen. Bij het installeren door onze aannemer bleek dat de spiegel en een badkamerkastje waren beschadigd. Omdat ergens in de regels staat dat we als klant 2 dagen de tijd hebben om alle geleverde spullen op beschadigingen te controleren, kregen we de schade niet vergoed! Wij waren echter in de veronderstelling; als je alles zo lang mogelijk ingepakt laat, kan het tijdens de verbouwing niet worden beschadigd. Blijkbaar gaat het personeel van Sanidirect niet respectvol met de spullen om waardoor tijdens vervoer veel kapot gaat! Tip: Ga er bij aflevering van de spullen met je neus dicht op staan en sta erop dat ze alles uitpakken en controleren!!!!! Wij hebben het jammer genoeg niet gedaan en dat heeft ons een hoop extra geld gekost! Ik vind het slecht dat je niets vergoed krijgt, terwijl spullen tijdens vervoer door Sanidirect zelf kapot gemaakt worden!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer”
Door S. Suurmeijer op woensdag 30 mei 2018 18 | vestiging Groningen
Nieuwe badkamer aangeschaft via Sanidirect Groningen, nadat ik al bij een paar andere badkamerzaken geweest was. Op internet van die zaken nogal slechte reviews gelezen. Voor Sanidirect waren minder reviews te vinden (wat vaak al positief is, mensen zijn toch geneigd sneller te reviewen als het niet bevalt) en de reviews die er waren waren meest positief. Bij Sanidirect ben ik goed geholpen (wel een paar keer vanwege drukte even moeten wachten). John en collega dachten goed mee, kwamen met goede suggesties en uiteindelijk een goed ontwerp gemaakt. Inmiddels is de badkamer geplaatst door een bedrijf dat Sanidirect ingehuurd had en zeer tevreden mee!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bij levering”
Door Rismy op woensdag 10 mei 2017 17 | vestiging Barendrecht
Allereerst wel super geholpen door Mark in de filiaal Barendrecht, alleen wel aangegeven dat de afvoer wat lager zat omdat men de standaard wastafels al in onze nieuwbouw hadden geplaatst. Dus een compleet badkamermeubel, wastafel, spiegelkast met bijbehorende attributen gekocht bij sanidirect (barendrecht). Eerste wat verkeerd ging was dat men had gebeld dat de producten 15 april geleverd zouden worden. Wij hadden met de optie bezorgen tot aan de badkamer gevraagd en daar hebben wij 5% van het bedrag voor betaald. Blijkt dat de producten niet op de 15de geleverd konden worden en dat iemand dat verkeerd had doorgebeld. Afijn, dat was voor ons dan geen probleem maar wij moesten weer de klusjesman afzeggen (waar ook kosten aan vast zaten). Dus 22 April zou men het tussen 12h en 16h de producten komen afleveren. Om toch wat zekerheid te krijgen hoelaat de producten geleverd zouden worden belde ik meerder keren met de filiaal Barendrect. Daar krijg ik Sander aan de telefoon en hij geeft aan dat zij helemaal geen controle hebben of inzage hebben hoe de chauffeurs rijden. Als wij een bevestiging hebben gehad dan zou dat zeker goed komen. Inmiddels was het 16:15 en ik belde weer naar de filiaal met pure frustratie want ik zou 30 min van te voren gebeld worden wanneer de chauffeur langs zou komen. Om 16:35 komen ze met de producten aan. Wij gaan er vanuit dat alles geleverd is wat af is gesproken in het filiaal. Eenmaal bij het uitpakken zien wij dat meerdere producten beschadigd zijn en dat de sifon niet past ten opzichte van de afvoer. Om te kijken hoe lang de flexibele afvoerslag moest zijn moesten wij het geheel wel optillen om te passen en meten. Foto's zijn van te voren gemaakt van de beschadigingen vanuit de doos.

Tja wat nu, de klusjesman had geen flexibele buis bij zich en kon dus ook niet aan het werk (dit zou eigenlijk al geleverd moeten zijn). Een paar mailtjes opgesteld met de vraag of men een financiele coulance kon treffen wat betreft de schade van de badkamermeubel en spiegelkast.

@Badenman, wat een slechte service! Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen of te woord gestaan door de medewerkers. Spiegelkast kon worden vervangen de eerst komende week maar de badkamermeubel is door ons zelf beschadigd. Tuurlijk klantenservice van badenman. In de sifon zat een scheur wat voor een lekkage zorgde, wat hebben wij een frustratie gehad zeg! Nooit meer producten van sanidirect! Wij zijn er klaar mee. Ga liever naar een doe het zelf zaak want zelfs daar krijg je betere service en word alles vervangen of krijg je eventueel je geld terug!

Mocht je dus klachten hebben bij sanidirect dan ga je doorverwezen worden naar badenman, zij zorgen voor de klachtenservice!
1. geen service en 2. geen manieren en erg onbeschoft personeel! Uiteindelijk is de spiegelkast 29 april geleverd en werd het alleen aan de deur gebracht. Terwijl wij 5% hebben betaald dat het boven zou worden afgeleverd. Hier kon de chauffeur niets aan doen maar is dit door badenman geregeld.

Blijkt dus bij het het uitpakken van alleen de spiegelkast die was afgeleverd dat die ook op twee plekken beschadigd is. Wij zijn dus helemaal klaar met sanidirect en badenman service! Ik raad men aan om gewoon lekker naar de concurrent te gaan. Soms is dat 30 euro duurder of soms vele malen goedkoper maar daar kan je het gewoon omruilen, krijg je handleidingen mee of gebruiksinstructies (deze waren ook niet meegeleverd), krijg je tenminste service, eventuele financiële compensatie en of krijg je je geld terug.
Reactie of foto toevoegen
“Geen klantenservice”
Door Franky Meijer op donderdag 16 mrt 2017 17 | vestiging Almere
Goed geholpen in de winkel. Ervaring met de klantenservice is waardeloos, 0 medewerking. Na een terechte klacht laten ze je gewoon stikken. Ik zou Sanidirect dan ook zeker bij niemand aanbevelen. Ik heb ze een net voorstel gedaan om tot een oplossing te komen nadat het gewoon duidelijk is dat het product niet voldoet waardoor er waterschade is ontstaan. (het betalen van het eigen risico van mijn verzekering) echter hier wordt zelfs geen enkele toenadering gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer geslaagd”
Door Janet Tilman op zaterdag 12 dec 2020 20 | vestiging Meppel
Wij zijn zeer geslaagd bij Sani direct in Meppel, fijne uitleg/advies en super keuze /uitgebreide assortiment.

Aanvulling ontvangen 15 december 2020: Wij hebben een volledige badkamer gekocht, tegels wand, tegels vloer, 2x wc, regendouche, ligbad en wandmeubels.
FOTO VAN JANET TILMAN
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde levering niet teruggenomen”
Door Joanna op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Den Haag
Wij waren op zoek naar een badkamer kast met verstelbare planken omdat ik mijn schoonmaakmiddelen bovenin wil hebben I.v.m. de kinderen. Een badkamer kast met verstelbare planken, 2 deuren en na overleg 50 cm breed. Wat kregen wij geleverd; een badkamer kast zonder verstelbare planken, met 2 deuren en een lade en 40 cm breed. En als je de winkel dan belt zeggen ze doodleuk boor zelf wat gaatjes erin, ja hoor in een kast van dik 800 euro. Verkoper zegt doodleuk, die kast staat niet in de winkel dus ik wist niet of deze verstelbare planken had. Lekker dan als dat je eerste vraag is als je binnenkomt, op kleur en grote na. Terugnemen doen ze niet. Klantenservice heeft het al 2 maal teruggespeeld naar de winkel maar geen reactie.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer compleet”
Door Fred op maandag 9 nov 2020 20 | vestiging Heerlen
Komplete badkamer. Goed advies, kompleet, alles voor installatie inbegrepen, aantrekkelijke prijs

Aanvulling ontvangen 9 november 2020: Spullen zijn geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect geholpen”
Door Rik Buckens op maandag 27 dec 2021 21 | vestiging Ede
Nieuw compleet toilet, wasbak en tegels voor de vloer en wand. Perfect geholpen, medewerker nam de tijd voor ons en alles was snel in huis.
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Helmers op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Almere
Een complete badkamer gekocht .Verkeerde berekeningen ,met gevolg tegels van de muur en vloer tekort .Badmeubel te groot ,maar mocht niet geruild worden helaas.4 weken zonder douche gezeten.Tegels bij bestelt, maar pas na een week leverbaar. Na week nog geen bericht ,zelf tegels opgehaald. Werd niet echt vriendelijk te woord gestaan door medewerkster, viel nergens over te praten. Medewerker die berekening had gedaan, was al weer weg. Zou niemand aanraden bij sanidirect te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Rogier Bl. op dinsdag 7 dec 2021 21 | vestiging Capelle aan den IJssel
Ik werd prima geholpen door Stefan! Ik had al beetje idee hoe ik mijn badkamer wilde indelen maar tijdens het gesprek kwam Stefan nog met ander idee hoe het eventueel ook zou kunnen en dat vond ik eigenlijk nog beter! Uiteindelijk ook voor dit idee gekozen. Ook goed geholpen bij het aanbevelen van een aannemer. Is ook prima gegaan. Kortom, alles bij elkaar ben ik erg tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Wel een goede ervaring”
Door boshoster op woensdag 23 mei 2018 18 | vestiging Barendrecht
We zijn netjes geholpen door de manager van de vestiging Barendrecht. Bij het inrichten van onze badkamer (boven) en toilet (beneden) in dezelfde stijl zijn we erg goed en klantvriendelijk geholpen. Dat heeft ertoe geleid dat en de prijs dat we uiteindelijk in zee gegaan zijn met Sanidirect. Bij levering waren er met de planning zaken afgesproken om de tegels op het terras te plaatsen. Door onze grillige tuin was dat uiteindelijk niet mogelijk. Dat betekende dat ik ze zelf twee keer moest verplaatsen van het fietspad naar de voordeur en van de voordeur naar de huiskamer. Dat was even minder prettig. Achteraf gezien was alles geleverd. Er was wel een ruim aantal tegels geleverd als extra, meer dan 15%. Terugnemen van dichte verpakkingen was een optie maar gelet op de eerder verleende korting was dat een te verwaarlozen bedrag. Dus hebben wij ervoor gekozen om ze te behouden. Tussentijds hebben we besloten om af te zien van de vloerverwarming. Over teruggave van de ongeopende doos werd niet moeilijk gedaan. Al met al zijn we erg tevreden over de gang van zaken en hebben wij een fraaie badkamer en toilet.
FOTO VAN BOSHOSTER
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door Cees op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Utrecht
Februari 2019, Ben vario badkamermeubel voor ruim 500 euro gekocht. Nu laat de lamineer al los. Sanidirect foto's gestuurd met de schade. Krijg ik vervolgens bericht dat het vochtschade is. Ik gebeld en uitgelegd dat een badkamer vochtig is en dat het meubel daar tegen moet kunnen. Daar was Sanidirect het niet mee eens. Ik heb mijn rechtsbijstand erop gezet
Reactie of foto toevoegen
“Laat klanten in de kou staan”
Door Vincent van Meeteren op vrijdag 1 jul 2022 22 | vestiging Almere
Absoluut waardeloze service. Zo lang er niets misgaat is er op zich weinig aan de hand. Vriendelijk personeel, degelijke producten (niet top) voor een redelijke prijs. Echter wanneer er iets misgaat, dan geeft Sanidirect absoluut niet thuis, mede doordat ze zich volledig indekken met en verstoppen achter voorwaarden en reglementen. Het is echt uiterst bedroevend hoe Sanidirect klanten in de kou laat staan.

Wat is er fout gegaan:
1) Ondanks rekening is gehouden in de tegelberekening (door Sanidirect) met een snijverlies, zijn evengoed te weinig vloertegels besteld. Hierdoor moesten we naderhand een nieuw pak bestellen voor meer dan 2x de oorspronkelijke prijs (wegens prijsstijgingen op de markt);
2) De stabilisatiestang voor de douchewand ontbrak bij het leveren. Omdat de complete douchecel als één artikel op de factuur en afleverbon stond, viel ook niet direct (lees: bij aflevering) na te gaan of alle onderdelen geleverd waren. Pas bij montage kwamen we erachter, maar dit viel volgens Sanidirect buiten de reclamatieperiode, dus konden we fluiten naar een stabilisatiestang;
3) Tijdens de montage van de (glazen) douchedeur sprong deze spontaan uiteen, terwijl we dit met z'n tweeën deden en exact de montagehandleiding volgden. Daarnaast weten we 100% zeker dat we niets geraakt hebben, maar de douchedeur stond wel op (de bijgeleverde) voetjes, die volgens de handleiding ook gebruikt moesten worden tijdens het plaatsen. Volgens Sanidirect kan het nooit aan de douchedeur gelegen hebben, want dat schijnt nou eenmaal zo te zijn volgens hen. Wanneer wij vragen om een onderbouwing, dan laten ze niets meer horen. Ook is tijdens het afleveren van de badkamer wat misgegaan met het laden van de vrachtbus. Zo waren andere zaken (zoals een badkuip van een andere klant) niet goed gezekerd in de vrachtbus, waardoor allerlei spullen verschoven waren. Wellicht dat dat de integriteit van het artikel verminderd zou kunnen hebben óf is er simpelweg sprake van een productiefout. Sanidirect reageert hier ook niet op.
4) Deze punten zijn steeds helder geformuleerd naar de klantenservice en ook in de winkel, maar lang verhaal kort komt het erop neer dat je als klant gewoon pech hebt en kan je het product nog wel krijgen, maar dan weer tegen betaling (van meer dan € 600). Omdat je dan ongeveer € 150 korting krijgt op het artikel noemen zij dat nog coulant ook. Ze hebben helemaal geen oor ernaar dat je als klant zijnde door dit hele verhaal sowieso extra kosten hebt door het verlengen van de huurperiode van een nooddouche. Het boeit hen ook niet dat de verkoper in de winkel eerst heeft toegezegd dat we kosteloos een nieuwe douchedeur zouden krijgen en dat we evengoed ook de stabilisatiestang (kosteloos) zouden krijgen. Wanneer de verkoper hiermee wordt geconfronteerd, dan weet hij zogenaamd van niets meer en beweert dat hij nooit zulke uitspraken heeft gedaan.
5) Volgens internet zou de winkel (in Almere) ook telefonisch bereikbaar moeten zijn. Echter in een periode van 2-3 weken hebben we ongeveer 10 keer de winkel (binnen openingstijden) gebeld, maar er werd slechts 2 keer opgenomen. Als je dan maar toch zelf naar de winkel rijdt, dan hoor je vervolgens dat het niet eens zo druk was en dat het met de telefoontjes ook wel meeviel. Zo komt het over alsof men in de winkel ook te beroerd is de telefoon te beantwoorden. Als je hier dan een klacht over indient, dan reageert Sanidirect alleen maar met het verhaal dat ze bekend zijn met de onderbezetting in de vestiging Almere en dat eraan gewerkt wordt. Echter komt dit niet echt overeen met het verhaal dat je in de winkel te horen krijgt, namelijk dat het dus ook wel meevalt met de drukte, zowel in de winkel als telefonisch.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen”
Door Marianne te Velde op woensdag 21 okt 2020 20 | vestiging Groningen
de badkamerspullen werden op tijd en in goede conditie geleverd - het maakt de badkamers voor onze toekomstige bewoners in Het Groen Gasthuis in Warffum af!
Reactie of foto toevoegen
“Heel enthousiast”
Door Carla de Haan op dinsdag 12 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Douchecabine Sealskin Soho, met Ben Lavion wastafelkraan, Ben Lavion douchethermostaatkraan, glijstangset met hand- en regendouche, Ben Comforta vloerverwarming en B-drain goot. Incl. alle toebehoren en inbouw materialen. Netjes geleverd. Mooie kwaliteit materialen. Super blij met de uitstraling en kwaliteit van mijn nieuwe badkamer.
FOTO VAN CARLA DE HAAN
Douchecel
REACTIE VAN CARLA DE HAAN
Prachtige materialen. Geweldige uitstraling. En super goed en vlot geholpen in de vestiging Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Toilet gekocht”
Door Sandra Bloemsma op woensdag 26 mei 2021 21 | vestiging Sneek
Correcte levering, komen afspraken na. Geleverde toilet voldoet prima.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Akei op woensdag 3 feb 2016 16
Geduldig en flexibel samen uitzoeken van juiste combinatie van wasbakken en wastafelmeubel, daarna keuzen van overige accessoires, terwijl wij nog geen plan had in het begin om te bestellen. Aangename transparentie over de prijsopgave en mogelijkheden. Ook bij en na de levering worden we goed geholpen, zoals gratis montage bij een late levering van een van de spiegelkasten, en verhelpen van ontbrekende items bij eerste aanschaf.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop kranen, meubel en radiator”
Door Valerie op maandag 11 jul 2022 22 | vestiging Cruquius
Heel vriendelijke service in de winkel (want toen moesten ze nog verkopen). Maar eenmaal verkocht was de klantgerichtheid verdwenen. Er ging iets mis met de levering en toen gaven ze geheel niet thuis in het oplossen ervan. Alle oplossingen kwamen bij ons als klant te liggen omdat wij 'niet hadden gecontroleerd of alles wel klopte'. Handige manier om de verantwoordelijkheid van correcte levering bij de klant neer te leggen. Dan zou je denken, ze doen hun beste om eea op te lossen. Maar nee, we moesten niet alleen de kosten dragen, ze zijn nog te belabberd om het correcte meubel af te leveren en dreigen met incasso kosten als we het niet komen ophalen. Wat een waardeloos bedrijf. Als je zo je winst moet verdienen.
Reactie of foto toevoegen
“Afwijkende tegels”
Door A. K. op vrijdag 31 jul 2020 20 | vestiging Barendrecht
In de winkel goed geholpen. Echter b-keuze tegels gekregen en via de klantenservice afgewimpeld. Tegels die afwijken van kleur en maat en tegels die bol staan.
Reactie of foto toevoegen
“Levering badkamermeubel”
Door Angela Rietdijk op donderdag 16 jul 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Er werd goed geadviseerd en meegedacht, heldere communicatie en afspraken keurig nagekomen
Reactie of foto toevoegen
“Te late levering”
Door Sebastiaan b op donderdag 8 nov 2018 18 | vestiging Heerlen
Badkamer en wc, spullen zien er netjes uit, aangezien recensies ga ik over 3 a 4 jaar weer bericht terugkoppelen. op dit moment zeer ontevreden over sanidirect, heb een nalevering gekregen die alweer 2 weken verschoven was, na uitpakken van verwarming van wc blijkt dat deze geen complete zij aansluiting heeft terwijl dit wel op de maat tekening staat die ik tijdig aanvroeg, bij sanidirect I.v.m. tegelzetter. nu blijkt echter terwijl ik de hart steekmaat aangehouden heb van de radiator , dat het opeens probleem van de leverancier van de radiator is om mij de kosten te gaan vergoeden van eventuele. Voorrijkosten e.d. (schande ) er werd mij ook nog verteld door de eigenaar: ton boonen filiaal heerlen. Dan zet je er toch ff tijdelijk een stop op je c.v. leidingen erop. Ronduit belachelijk, ik leef op dit moment al 2 mnd zonder douche en of verwarming, pff als sanidirect zich aan de afspraken had gehouden was dat nu eindelijk af geweest, waardeloos bedrijf ,ik zit midden in verbouwing en wou graag klaar zijn. Ik raad niemand aan om naar sanidirect te gaan. In eerste gesprek zijn ze lief en aardig,totdat de rekening er bij hun is,dan ben je net als micheal jackson in NEVER LAND .pff als je met de service belt ,word je doorverbonden met het filiaal,en heb je het filiaal eraan ,kunnen hun niks voor je betekenen zonder hun service lijn,dus dan zit je in de circle of life van sanidirect. spullen nemen ze niet terug, je krijgt ook geen transitie, helemaal niks! Waardeloos! En aub mensen ! Lees verder dan sanidirect hun eigen recenties ! Daar krijgen hun een 9.2 maar op andere sites scoren ze niet beter dan een 3,2 dus doe het niet! Een zeer ontevreden klant die door sanidirect al 2 mnd zonder verwarming leeft het ook aankaart en afgewimpeld word! M.v.g. een zeer ontevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Akje Braaksma op vrijdag 27 dec 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben via Sanidirect onze badkamer laten vernieuwen en zijn heel tevreden over het resultaat. Er werd op een prettige manier meegedacht over onze wensen. Bij de levering van de tegels bleken er meerdere dozen gebroken tegels te bevatten. Die zijn zonder probleem vervangen. De installatie hebben we ook via Sanidirect geregeld. Dit is uitstekend gedaan door van der Grift installatietechniek uit Benschop.
Reactie of foto toevoegen
“Levering corona proof”
Door Monica op donderdag 28 jan 2021 21 | vestiging Sneek
Snelle levering, correcte afhandeling, welke corona-proof is. Hierdoor kon ik wel direct voorzien worden van het juiste, benodigde, onderdeel.

Aanvulling ontvangen 28 januari 2021: Wij hebben een bedieningspaneel voor het toilet gekocht. Wij werden netjes gebeld dat het klaar lag om opgehaald te worden. Wij hebben het zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Goed opletten”
Door AJ op vrijdag 14 apr 2017 17
Ik heb telefonisch de spullen voor de badkamer besteld. De heer die ik aan de telefoon gevraagd of deze ervoor wilde zorgen dat ik van alles de goede en complete spullen zou ontvangen Bedrag 2300 euro. Easydrain was fout deze heb ik netje terug gestuurd, en binnen een week kreeg ik netjes mijn geld terug. Maar toen de badkamer werdt afgemonteerd bleek ik de verkeerde inbouwkraan te hebben van de douche, deze zat inmiddels in de muur en ik ging bellen. Foto gestuurd en het bedrag genoemd wat het zou kosten om de fout te herstellen. De dame aan de telefoon zei dat ik het kon laten herstellen op hun kosten. Maar dit trok ze snel weer in, ze vonden de kosten te hoog, en wilde alleen 1m2 vergoeden van de tegel en de lijm en voegen. Maar volgens mij is deze uitspraak rechtsgeldig, en zal ik het er ook niet bij laten. Verder kan ik niemand aanraden daar iets te kopen of te bestellen. De verkopers daar weten het zelf niet eens. En laten we het maar niet hebben over het service bedrijf BADENMAN hebben die het moet afhandelen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee Let hier goed op.
Reactie of foto toevoegen
“Levering is top”
Door Lea van Ertvelde op zondag 26 dec 2021 21 | vestiging Middelburg
Duidelijke illustraties, prijs, afmetingen en verdere informatie over meer opties om te installeren helemaal goed. Levering ook top!! Dag is bepaald en chauffeur belt n half uur van tevoren.
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Betsie op zaterdag 31 mrt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Verkoper Wesley heeft ons geholpen. Hij weet waar hij over praat. Dringt niet op /denk mee en neemt de tijd. Van badkamer en toilet is alles compleet en onbeschadigd aangeleverd. Sani direct uit Apeldoorn is ons goed bevallen. Aanrader...
Reactie of foto toevoegen
“Wees kritisch”
Door Gert-Jan op zondag 19 feb 2017 17 | vestiging Utrecht
Laat ik beginnen bij de positieve punten en dat is de service die is uitstekend geen gedoe met ruilen of terugbrengen. Helaas moest ik veel ruilen omdat het of kapot geleverd was of dat de verkoper mij de verkeerde dingen had geadviseerd zoals een wastafel die niet past of te weinig vloertegels. Ook bleken de bijgeleverde muurtegels niet exact 60*30 en de witte tegels wel met als gevolg dat mijn voeglijnen nu niet mooi lopen. Jammer dus ondanks de goede service toch 3 sterren. Zou ik sani direct dan afraden.. nee maar wees zeer kritisch en blijf zelf nadenken. Wil k dit niet kies dan een wat duurdere zaak waar je hopelijk wel een goed advies krijgt
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Denise Ertner op dinsdag 22 okt 2019 19 | vestiging Hilversum
Badkamermeubels aangeschaft. Duidelijk en eerlijk advies. Prettige benadering en zeer servicegericht bij oplossing van door ons zelf veroorzaakt probleem achteraf. Aan te raden!

Aanvulling ontvangen 23 oktober 2019: Bestelling is geleverd en inmiddels gemonteerd ( dit laatste niet via Sanidirect). We zijn tevreden met onze aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Top ervaring”
Door Bart van de water op dinsdag 4 mei 2021 21 | vestiging Cruquius
Bij Sani direct in de vestiging Cruquius. Hebben wij compleet toilet aangeschaft. Wat een top ervaring was dat zeg. Er is voor ons tijd vrij gemaakt op tweede paasdag om naar de winkel te komen. Perfect service in de winkel zo'n zweer van alles kan niets moet. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. We zijn tot aankoop overgegaan. De levering aan huis was perfect. Keurige heren die onze spullen voor het toilet kwamen brengen. Al met al een top ervaring bij sani direct
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Scm koster op dinsdag 3 sep 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Ik heb me badkamer en 2 toilet groepen volledig bij sanidirect gekocht. Echt super goed geholpen en snelle levering.
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut tevreden”
Door Britta Wattimena op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn in de winkel goed en vriendelijk ontvangen en geholpen door dhr. Randhir Soekha. Hij geeft goed advies en denkt mee met de klant. Soms kun je je in zulke winkels wat 'opgelaten' voelen omdat mensen dan bij binnenkomst gelijk op je af komen om je te helpen, maar hier krijg je gewoon lekker eerst de tijd om rustig rond te kijken en wat ideeën op te doen. Je voelt je niet 'verplicht' om gelijk iets te kopen. Wij hebben een hoogglans witte slim wastafel met een spiegel (incl verlichting) gekocht en zijn absoluut tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Grytsje op vrijdag 30 jul 2021 21 | vestiging Meppel
Wij zijn erg tevreden over de service van alle medewerkers van deze vestiging. We kwamen voor een douchdedeur maar hebben uiteindelijk toch de hele badkamer vernieuwd. We werden bij ons 2e bezoek al snel herkend en kregen een goed passend advies. Leveringen werden super snel handig geregeld. Er werd echt goed meegedacht binnen onze wensen en budget. Toen we twijfelden over de maten van de douchedeur kwam de medewerker zelfs bij ons thuis even overleggen. Wij zijn echt super tevreden over de klantvriendelijkheid en raden de winkel zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer klantgericht”
Door Familie Simons op maandag 25 apr 2022 22 | vestiging Ede
Tijdens de koop werd er goed met ons meegedacht over de mogelijkheden én onmogelijkheden van onze nieuwe badkamer. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Bij levering bleek de douche niet meegeleverd te zijn, deze was ons snel opgestuurd. Dit bedrijf is zeer klantgericht!
Reactie of foto toevoegen
“Toiletset”
Door Fam. Minderhoud op maandag 29 jun 2020 20 | vestiging Middelburg
In de winkel vriendelijk ontvangen,was er al eerder geweest om ideen op te doen.Nu kocht en wij er 2 toiletsets voor een mooie prijs. Ook de technische vragen werden goed beantwoord.Levering en betaling op afroep dit is heel fijn ,want dan heb je ook gelijk je spullen.We keken ook nog voor tegels ,maar daar hebben we nog niet over besloten.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door Jan Schouten op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Hilversum
Heldere communicatie, snelle actie m.b.t. informatievoorzieningen over inbouwelementen en detailering qua maatvoering. De afhandeling / uitlevering van de materialen liep gesmeerd.

Alleen de afhandeling van de aannemerskorting moet nog worden gedaan en loopt wat omslachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door G snijders op maandag 15 feb 2016 16 | vestiging Breda
Goed geholpen in de winkel. Prima service. Materalen van een hoge kwaliteit voor een mooie prijs. Gebroken tegels bij aflevering werden moeiteloos nageleverd. Ook een ontbrekend kraandeeltje werd snel nagestuurd.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toiletruimte”
Door Nour Romaya op maandag 10 jan 2022 22 | vestiging Enschede
Ik heb de gehele badkamer en toiletruimte bij Sanidirect gekocht. Ze namen echt de tijd voor mij en dachten goed mee qua kleuren en bijpassende accessoires.
Reactie of foto toevoegen
“Spekgladde tegels”
Door B.M.Petiet op maandag 2 apr 2018 18 | vestiging Middelburg
Voor 560€ aan badkamer tegels die zeer geschikt waren voor badkamers en niet glad
Het blijkt dat nu deze douche in gebruik is , het spekglad is. Zeer gevaarlijk. Zeer slechte voorlichting. Wij zijn 70 en 74 jaar en het gevaar ligt om de hoek.
FOTO VAN B.M.PETIET
Afbeelding badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermeubel”
Door Mevr M Oudewortel op woensdag 25 dec 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Badkamer meubel en kast goed geholpen leuke mensen zeer tevreden

Aanvulling ontvangen 7 januari 2019: Het badmeubel hang erg mooi blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Volle tevredenheid”
Door Rob op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Cruquius
Wij hebben zowel een badkamer, als een toilet bij sanidirect gekocht. Beider keren zijn wij door zeer enthousiaste medewerkers zeer goed, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Niets is te veel en vragen achteraf werden meer dan correct afgehandeld. Voor ons hebben zij een dikke tien verdient.

Aanvulling ontvangen 10 december 2020: Badkamer is volledig geïnstalleerd. Toilet is nagenoeg klaar op wat kleine dingen na. Alles naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Showroom douchebak”
Door Luc op woensdag 24 jul 2019 19 | vestiging Den Haag
Douchebodem gekocht. Vooral het eerste gesprek was erg compleet en relaxed. Alle aandacht voor onze vragen. Dat ging over de douchewand die op maat moet worden gemaakt.

Aanvulling ontvangen 14 augustus 2019: Ik heb een douchebak en bijbehorende poten gekocht. De douchebak was een showroom model en de poten waren uit het depot via de winkel geleverd. Ik heb ze dus beide meteen meegekregen toen de poten waren geleverd. Beide zijn inmiddels geïnstalleerd. Er komt nog een bestelling van een douchewand. Dat gaat waarschijnlijk komend weekend gebeuren. Het wordt een maatwerk ding. Moet dus opgemeten worden. De douchebak is nog niet in gebruik maar het is prachtig materiaal. Wordt fijn om te gebruiken.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Mieke op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Utrecht
De verkoper, te amicaal, luistert niet naar zijn klant, gevolg is dat een sensor schakelaar niet werkt omdat er een muur te dicht bij de spiegel staat. De vraag of dit kon heb ik zekere gesteld tijdens de aankoop. Later komt meneer met dat een sensor 15 cm ruimte nodig heeft, en nog veel later blijkt dat dit niet klopt, het is minder aan cm, maar wel nog teveel voor ons. De verkoper werkt 0 mee aan een oplossing, de spiegel is geleverd zonder montage beschrijving, deze wordt tot op de dag van vandaag nog opgestuurd. Vrees dat dit niet gebeurd, net als de sensor, ook die komt per post... een verkoper die liegt, heel jammer! Wel een pluim voor het servicecentrum die uiteindelijk wel toegeven dat de verkoper en de vestiging in gebreke zijn gebleven en alles keurig, zonder extra kosten, hebben geregeld. Dat maakt een matig. Maar vestiging sanidirect Utrecht: die krijgen een 0!
Reactie of foto toevoegen
“Levering was snel, echt een aanrader”
Door Christina op woensdag 9 okt 2019 19 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben hier sanitair voor de badkamer gekocht ...zeer goed en vriendelijk geholpen. Levering was snel echt een aanrader om hier te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle levering”
Door J.H.van Lil op donderdag 21 jan 2021 21
Werd snel geleverd .Dacht alleen een douche glijstang te hebben gekocht ,maar er zat ook nog een kop en slang bij.Was niet duidelijk via de web shop ,maar mooi meegenomen
Reactie of foto toevoegen
“Spullen goed geleverd”
Door ten Wolde op maandag 5 apr 2021 21 | vestiging Enschede
Complete badkamer gekocht en tevreden over vakkundige info. Nu een half jaar later ook gehele toilet renovatie besteld.

Aanvulling ontvangen 8 april 2021: Badkamer geleverd volgens afspraak. Zelf gemonteerd. Opnieuw bij hun toilet, tegels e.d. gekocht, moet nog gemonteerd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door V. Slobbe op woensdag 17 apr 2019 19 | vestiging Cruquius
Een complete badkamer gekocht. Maar alles is mis gegaan. Tegels kapot ( oke deze hebben we nieuw gekregen) verkeerde kranen en douchekop geleverd, niet wat we hadden uitgezocht. We mochten ze ruilen maar wel tegen meerprijs. Wastafelmeubel kapot, wasbak kapot, spiegel kapot. Maar dat was volgens hun onze eigen schuld. Hoop geld voor kapotte dingen en niet wat we hadden uitgezocht. Ik zou sanidirect de volgende keer voorbij lopen. Ze zijn onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. En nemen geen verantwoording voor hun fouten.
FOTO VAN V. SLOBBE
Kapot kastje
Reactie of foto toevoegen
“Douchewand”
Door S.M. Simons op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Son
De service van dit bedrijf is gewoon slecht. Voor ruim € 10.000 aan spullen gekocht voor renovatie badkamer, Na 3 jaar breekt een scharnier van de douchewand af aan de onderkant, ze hebben toen 3 x onderdelen opgestuurd die niet bij de douchewand hoorde. Nu blijkt dat de hele douchewand eruit, moeten 2 monteurs Sanidirect komen 45 minuten werk. Kosten € 225,-. Monteur vertelde foutje in het onderdeel niet goed gegoten. Garantie bij Sanidirect tot de spullen over de drempel. Dus zoek liever een ander bedrijf dan Sanidirect.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling”
Door N v belzen op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Had wandtegels te weinig besteld. Na een belletje kon ik ze 2 dagen later ophalen. Super toch?
Reactie of foto toevoegen
“Spiegel - volgens afspraak met verbeterpunt”
Door John Dolmans op woensdag 17 jul 2019 19 | vestiging Heerlen
Gekocht een Ben Watch spiegel. Levering was volgens afspraak. Prijs was (zeer) goed.
Verbeterpunt is het zelf afhandelen van vragen, klachten etc. en dit niet doorverwijzen/laten afhandelen door de service afdeling van Sanidirect. Hierdoor wordt de klantenbinding vergroot.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door Van zalen op maandag 7 jun 2021 21 | vestiging Meppel
Zeer tevreden met de 1e klas spullen voor de badkamer en het toilet. Goede service bij levering. Denken mee als iets niet goed is en reageren direct. Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde goederen. Kortom een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Goed afgeleverd”
Door Ivo Post op zondag 21 feb 2016 16 | vestiging Groningen
De verkoper was vriendelijk en dacht mee aan onze wensen. De bezorging was zoals afgesproken en de bezorgers hebben de badkamermeubelen en glazenwanden op de 1e etage afgeleverd. Geen klachten en montage ging simpel. Aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Nieuw paneel”
Door J.Ebbink op vrijdag 27 aug 2021 21 | vestiging Duiven
Nieuwe druk paneel Grohe spoelbediening besteld via de winkel. Het personeel dacht mee voor de oplossing en 2 dagen later al thuis bezorgd.Vriendelijk personeel en werd netjes ontvangen met het probleem.Top!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf gemonteerd”
Door j.hendriks op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Ede
Een nieuwe badkamer we zijn goed door Paul geholpen en uit leg gekregen
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 29
Vestigingen Sanidirect
aAlmere (9 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036 - 529 00 88
bAmstelveen (1 ervaring), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020 - 800 35 08
cApeldoorn (4 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 206 99 96
dBarendrecht (9 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 292 00 50
eBreda (6 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076 - 541 44 14
fCapelle aan den IJssel (10 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010 - 289 21 20
gCruquius (8 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023 - 206 03 00
hDen Bosch (6 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM 's-Hertogenbosch, tel 073 - 206 00 11
iDen Haag (7 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070 - 305 00 09
jDuiven (4 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026 - 379 13 09
kEde (7 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318 - 63 63 39
lEnschede (4 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053 - 207 00 83
mGroningen (8 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050 - 525 00 37
nHeerhugowaard (5 ervaringen), JJP Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 204 99 90
oHeerlen (7 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 50
pHilversum (4 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035 - 544 80 93
qHoorn NH (6 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229 - 76 89 96
rKaatsheuvel (4 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416 - 28 31 45
sLeeuwarden (6 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058 - 289 50 82
tMeppel (11 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522 - 25 11 05
uMiddelburg (10 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 99 90
vSneek (8 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515 - 41 10 09
wSon (11 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499 - 46 01 55
xTilburg (7 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013 - 570 02 02
yUtrecht (12 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030 - 275 04 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.