Feedback
5,7

Sanidirect

Score uit 151 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
24 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,7 uit 66 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,3 uit 780 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 151 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren43 ervaringen
4 sterren20 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren7 ervaringen
1 ster44 ervaringen

Per vestiging:
“Badkamer en toilet”
Door Van zalen op maandag 7 jun 2021 21 | vestiging Meppel
Zeer tevreden met de 1e klas spullen voor de badkamer en het toilet. Goede service bij levering. Denken mee als iets niet goed is en reageren direct. Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde goederen. Kortom een aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Joris op vrijdag 18 jun 2021 21 | vestiging Breda
Compleet badkamertje gekocht, douche, toilet, wasbak en tegels. Alles voor een mooi prijsje. Binnen week kon ik het compleet afhalen en kan ik verder! Top gedaan!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht advies”
Door Hans de Groot op vrijdag 10 nov 2017 17 | vestiging Barendrecht
Wanneer je iets komt kopen wordt je als koning behandeld, maar wanneer achter blijkt dat er geen juist advies is gegeven of het gekochte voldoet niet geeft men niet thuis. Had maar voor 3500 euro spullen gekocht. Advies koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Levering was snel, echt een aanrader”
Door Christina op woensdag 9 okt 2019 19 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben hier sanitair voor de badkamer gekocht ...zeer goed en vriendelijk geholpen. Levering was snel echt een aanrader om hier te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer zelf gemonteerd”
Door j.hendriks op maandag 1 jun 2020 20 | vestiging Ede
Een nieuwe badkamer we zijn goed door Paul geholpen en uit leg gekregen
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerd geleverd”
Door Van Roon op donderdag 5 mrt 2020 20 | vestiging Den Haag
In november hebben wij voor 8000,- spullen gekocht. Helaas hebben wij de verkeerde kleur tegels ontvangen, ik heb gelukkig foto's gemaakt toen we het hebben uitgezocht. Witte tegels zijn Came, die hebben we er net uitgehaald dus zeker niet besteld ;-( Na mailverkeer met het filiaal kunnen we nw tegels bestellen voor 400,00 maar de tegelzetter is besproken. Wij zijn hals overkop naar een bouwmarkt gegaan om op zondag eveb nw tegels te kopen. De manier waarop je in de winkel geholpen wordt is prima maar daarna...... geen enkele betrokkenheid terwijl zij een verkeerd nummer hebben genoteerd. Ik heb een redelijke vergoeding gevraagd van 200,00 maar ze zeggen eigenlijk zoek het maar uit! Dus voor ons nooit meer Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer inclusief montage”
Door Esther op maandag 28 sep 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een complete badkamer en wc bij Sanidirect Utrecht gekocht. Het advies vond ik goed, vriendelijke man die echt de tijd nam. Helaas bleek bij de offerte dat er allerlei trucs werden uitgehaald om op een hoger bedrag uit te komen (en vervolgens zogenaamd een flinke korting werd gegeven). Er werd een bouwbedrijf aanbevolen om de klus te klaren waar ze veel mee werken, Bouwbedrijf De Liman. Dat werd een flop! Niet de eigenaar kwam vervolgens alles slopen en plaatsen, maar een ingehuurd iemand die alleen een beetje Engels sprak. Heel lastig communiceren... Hij werkte ook slordig, waardoor ik uiteindelijk niet tevreden ben over m'n nieuwe badkamer. Ik kreeg als tegemoetkoming korting, maar had liever het volle pond betaald en dan een nette badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer compleet”
Door Fred op maandag 9 nov 2020 20 | vestiging Heerlen
Komplete badkamer. Goed advies, kompleet, alles voor installatie inbegrepen, aantrekkelijke prijs

Aanvulling ontvangen 9 november 2020: Spullen zijn geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Wasmeubel met spiegel en toilet”
Door Kutsal op donderdag 24 jun 2021 21 | vestiging Almere
Ik ben direct, vriendelijk en professioneel benaderd. Levering is zoals afgesproken gegaan. Beschadigd geleverde product is meteen meegenomen. Zelfde dag ben ik gebeld voor een afspraak van nieuwe levering en 2 werkdagen later had ik mijn product binnen.
Reactie of foto toevoegen
“Complete aankoop”
Door Fam. Postma op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een complete badkamer en toilet aangeschaft en zijn bij de aanschaf hiervan prima geholpen, alle tijd werd er voor ons genomen en er werd goed mee gedacht en tips gegeven.
FOTO VAN FAM. POSTMA
Toilet
Reactie of foto toevoegen
“Superslechte service”
Door Oz op woensdag 3 feb 2016 16 | vestiging Utrecht
Superslechte service. Je word gewoon van kastje naar muur gestuurd. Je belt de klantenservice word te woord gestaan door een of ander jong meisje die geen verstand van technische zaken heeft. Je verteld dat ze een verkeerde levering hebben gedaan en ze vertellen je dat het je eigen schuld is. Absoluut niet aan te raden.
Reactie of foto toevoegen
“Klacht”
Door Bakrimi op donderdag 10 sep 2020 20 | vestiging Den Haag
Hierbij dien ik een klacht. Ik heb door toedoen van Sanidirect lang moeten wachten om de badkamer meubel te plaatsen. Gisterochtend (woensdag) is de juiste meubel aangekomen nadat er 3 keer onjuist en gebroken spullen zijn geleverd. Nadat de meubel is geplaatst wilden wij de spiegel gaan plaatsen. Bij het openen van de beschermlaag blijkt dat deze ook gebroken is. Het is echt een drama Wat ik niet juist of gebroken heb ontvangen van Sanidirect . Doordat ik 4 x mijn monteur moest afbellen en gisteren weer niet compleet afgemaakt heeft moet ik hem ook extra hiervoor compenseren. Deze kosten wil ik ook bij Sanidirect verhalen. Ik verwacht dan ook zeer spoedig een antwoord van Sanidirect en een nieuwe spiegel en compensatie van kosten aan de monteur en geleden stress die zich meebrengt. Ik heb van alles ook een foto gemaakt. Ook heb ik rechtsbijstand hierin ingeschakeld. Tevens zal ik overwegen om alle sociale media en consumenten programma's zoals Kassa inschakelen over de manier van handelen.
FOTO VAN BAKRIMI
Reactie of foto toevoegen
“Niet doen”
Door Hans B. op vrijdag 1 mrt 2019 19 | vestiging Heerlen
Sanidirect: NIET DOEN !!!! Waardeloos bedrijf. Dit geldt voor de winkel in Heerlen én voor het moederbedrijf. Zeer slechte ervaring met Sanidirect, NIET kopen. Bij ons is zo ongeveer alles fout gegaan. Onze aannemer kon eerder dan gepland beginnen dus hebben wij bij de winkel gevraagd of snelle levering mogelijk was. Wij kregen hierop een akkoord maar toen de aannemer was begonnen, bleek het allemaal niet te lukken. Uiteindelijk zijn wij zelf de spullen moeten gaan halen in Waalwijk. Dit koste mij een dag verlof en een dag bushuur en een extra dag werk van de aannemer. Geen "Sorry, dit hebben wij fout ingeschat....". Klacht via de mail zou doorgestuurd worden naar de winkel: nooit gebeurd. Een stapel retourpapieren vanwege ondeugdelijke leveringen: 2 spotjes ( van de 4) met beschadigingen, wastafel 2x geleverd met oneffenheden, de 3e pas in orde (koste ons weer enkele dagen extra), sifon voor de douchebak was niet meegeleverd, sifon voor de wastafel paste niet, bevestigingsmaterialen van de drukplaat van het toilet was niet compleet en die van het wandcloset was kapot. De bovenplaat van de kast bleek los te zitten omdat van de dubbelzijdige tape bij 2 van 4 de beschermfolie er nog op zat, 2 dozen tegels kapot. Toen op het laatste de spiegel werd opgehangen, bleek bij verwijdering van de siliconen bescherkapjes dat er een stukje uit de spiegel was. Hierover gereclameerd maar het woord service kennen ze niet bij Sanidirect. Je kan een nieuwe spiegel KOPEN met 20% korting. Ik heb aangegeven met bovenstaande verhaal dat een servicegericht bedrijf hier met een oplosssing zou moeten komen, het heeft ons namelijk enkele dagen extra werk gekost vanwege alle foute leveringen: Sanidirect geeft niet thuis!!!! Uitermate goed getrainde medewerkers die absoluut niet toegeven dat er iets beter had gekund, geen sorry, geen service. WAARDELOOS bedrijf dat ik bij iedereen zal afraden. 1 ster is eigenlijk nog té veel.
Reactie of foto toevoegen
“Volgens algemene voorwaarden kan je niet ruilen”
Door AMC op donderdag 19 mrt 2020 20 | vestiging Son
Willen kranen vervangen op de badkamer en hebben vertrouwen in de deskundigheid van de medewerker, helaas 3 artikelen zijn niet geschikt voor de situatie. Zijn niet om te ruilen want in de verkoopvoorwaarden staat "niet ruilen". ADVIES! KOOP NIET BIJ SANIDRECT MAAR GA NAAR EEN BEDRIJF DAT SERVICE BIED
Reactie of foto toevoegen
“Badkameruitrusting gekocht”
Door Mevr. M.C.HENGEVELD-KOSTERS op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Hilversum
Gekocht: Badkameruitrusting. Verkoper bleef geduldig ondanks mijn keuzeprobleem. Hij, Nico de Man gaf ook goed advies. Heeft er tevens voor gezorgd dat ik goede uitvoerders (monteurs) kreeg. Ook de bezorging kwam op de afgesproken tijd en vervoerde de zware badkamerspullen via extra beschermmatten op het grint. Zeer correct!
Reactie of foto toevoegen
“Spullen gaan te snel kapot”
Door Patrick van Kaam op vrijdag 10 aug 2018 18 | vestiging Breda
Ik heb in 2016 twee volledige badkamers besteld. Waaronder 3 inbouw douches, 1 bad, 2 wastafels met totaal 4 kranen. Inmiddels is het 2018 en alle thermostaatkranen van zowel douches, bad en wastafels zijn inmiddels kapotgegaan. Dan vraag ik aan de service desk van SaniDirect hoe dat mogelijk is. Dan krijg als antwoord dat dit aan het onderhoud kan liggen? Ik heb gevraagd om een vergoeding voor de reparatie van de inbouw douches. De rest heb ik zelf vervangen maar inbouw lukt me niet (Leuk inbouw, behalve als er iets kapot gaat!@!). De service desk zegt dat ik daar geen recht op heb. Vervolgens vertel ik dat dit in het garantie bewijs staat. De inhoud is bij hun niet bekend? Of ik deze even op kan sturen. Laatste keer dat ik daar wat ga kopen.
REACTIE VAN PATRICK VAN KAAM
Vervolg: Ik zou maandag terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
REACTIE VAN MARISKA
Beste Patrick, van welk merk waren de kranen? Alvast dank voor je reactie
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermeubel”
Door Mevr M Oudewortel op woensdag 25 dec 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Badkamer meubel en kast goed geholpen leuke mensen zeer tevreden

Aanvulling ontvangen 7 januari 2019: Het badmeubel hang erg mooi blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door José van Aalten op maandag 31 jul 2017 17 | vestiging Kaatsheuvel
Een hele negatieve ervaring met de levering van onderdelen voor onze nieuwe badkamer, verkocht door Marco ter Horst van Sanidirect Kaatsheuvel. Eens, maar nooit meer!
- Er is aan ons een verkeerde douchedeur (690,--) verkocht, die wel door Sanidirect wordt terug genomen, maar slechts gedeeltelijk wordt gecrediteerd (480,--) zonder opgaaf van reden of uitleg waar die lagere vergoeding op gebaseerd is.
- Een regendoucheset van 324,-- die ergens in het magazijn in Waalwijk is achtergebleven wordt tegen betaling van 250,-- alsnog geleverd door Sanidirect Kaatsheuvel (5-dagen-termijn om te reclameren verstreken). We douchen onder een 2 x betaalde regendouche!!

Al met al zijn wij voor een paar honderd euro benadeeld. En Marco ter Horst van Sanidirect in Kaatsheuvel kan alleen maar roepen dat hij niets kan doen ("U denkt zeker dat ik de directeur ben en het voor het zeggen heb. Ben ik niet en u moet bij de klantenservice zijn"). Zeer teleurstellend!

In maart 2017 hebben wij bij Sanidirect in Kaatsheuvel een complete badkamer uitgezocht. De plaatsing ervan is in juli 2017 gebeurd. Bij de verkoop is ons door Marco ter Horst geadviseerd om de spullen door de installateur te laten ophalen in het magazijn in Waalwijk. En zo geschiedde. De installateur heeft met hulp van een magazijnmedewerker van Sanidirect de spullen in zijn transportbus geladen (moest in 2 keer). Bij installatie bleek dat de betaalde regendoucheset van 324,-- niet meegekomen was. De klantenservice blijft volhouden dat die doucheset wel is geleverd (afgevinkt op ondertekende pakbon), alleen hebben wij dat ding nooit ontvangen en de installateur heeft die set nooit in zijn transportbus geladen. Wat is er gebeurd tussen de 2 transporten? Wie heeft gelet op de resterende goederen op het magazijnterrein, terwijl de installateur het 1e transport afleverde? Wie heeft de pakbon afgevinkt? De klantenservice geeft geen antwoord op onze mails. Het enige aanbod is: jullie kunnen met korting voor 250,-- een nieuwe set kopen! U had binnen 5 dagen moeten reclameren! Ik heb aangegeven dat controle van de levering en nalezen leveringsvoorwaarden niet goed is verlopen door ziekte van mijn man en familieomstandigheden bij installateur. Maar dat duidelijk is dat de regendoucheset niet is geleverd. Voor 250,-- nieuwe set aangeschaft. Verzoeken om creditering van dit bedrag worden beantwoord met de mededeling dat ik het binnen 5 dagen had moeten melden.

Bij levering bleek de verkochte douchedeur niet te passen. De installateur heeft dit gemeld en de deur is keurig opgehaald door Sanidirect. Betaald bedrag zou worden teruggestort. De verkoper Marco ter Horst van Sanidrect Kaatsheuvel heeft toegezegd dat het gaat om een bedrag tussen 550,-- en 600,--. In maart hebben we een deur van 690,-- uitgezocht en betaald in het totaalpakket van de badkamer. Gezien dit totaalpakket konden wij akkoord gaan met een retourprijs tussen 550,-- en 600,--. Er wordt echter maar 480,-- terugbetaald. Mails met vragen over uitleg van het bedrag van 480,-- worden niet beantwoord, noch door de klantenservice in Waalwijk, noch door de verkoper in Kaatsheuvel. Het lijkt erop dat de verkoper in maart een goedkopere deur op de verkoopfactuur heeft gezet, in ieder geval klopt de prijs van dat type douchdeur niet met de prijs van de deur die wij uitgezocht hadden. Daar zit een verschil van ruim 200,-- in.

Al met al een slechte ervaring en uiteindelijk een te dure badkamer. En heel teleurgesteld in het oplossingsgericht handelen van zowel de verkoper van Sanidirect in Kaatsheuvel als van de klantenservice. Het is ronduit onfatsoenlijk dat mails en verzoeken om een gesprek niet worden beantwoord. José van Aalten, Kaatsheuvel
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
Inmiddels heeft Sanidirect met ons contact opgenomen n.a.v. de recencies op Truspilot en Qasa. De vergoeding van de douchedeur is verhoogd en acceptabel voor ons. Sanidirect heeft het extra bedrag meteen op onze rekening gestort. Dat is keurig en snel afgehandeld. Wat betreft de regendoucheset wachten wij nog op toegezegd telefoontje, maar vertrouwen ook hier op goede afloop.
REACTIE VAN JOSE VAN AALTEN
De stand van zaken op 4 augustus 2017 na teleurstellend telefoongesprek met klantenservice: de toegezegde camerabeelden zijn niet meer beschikbaar! Sanidirect heeft te lang gewacht met bekijken c.q. opvragen en heeft ons blij gemaakt met een dode mus. En dus weer terug bij af: de dubbelbetaalde regendoucheset wordt niet gecrediteerd! Schandalige gang van zaken!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaring”
Door Anjelie op zaterdag 26 aug 2017 17 | vestiging Almere
Sanidirect Almere ronduit slecht!! ik zou niemand aanraden om naar daar te gaan en dan al helemaal niet om materiaal te bestellen. Heb meerdere malen verkoper op foute berekeningen gewezen. Als je niet oplet, dan nemen ze de brutoprijs ipv de prijs incl korting. Tegels worden per vierkante meter verkocht, terwijl de klantenservice zegt dat het per doos verkocht wordt.Achteraf op gewezen , geen geld terug. Sorry mevrouw: u bent in de winkel akkoord gegaan (maar als de klant niet weet dat het goedkoper moet zijn...) Ronduit zeer slechte ervaring.
Reactie of foto toevoegen
“Te late levering”
Door P. Bok op donderdag 1 okt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
In maart bestelling geplaatst, 1 september leveren. Eind juli gebeld, nee hoor, uw bestelling staat op afroep, foutje bij het bestellen. Kan alles dan geleverd worden? Nee uw meubel komt pas 1 oktober. Dus installateur kan een keer extra komen, met alle kosten vandien en we zitten bijna een maand met een halve badkamer. Tja, da's uw probleem. 1 september, levering van de spullen, maar geen radiator, die zijn we vergeten. Die komt volgende week. 1 oktober, eindelijk het meubel. Zeer onbeschofte chauffeur, spullen naar boven brengen, zoals geadverteerd is er niet bij, een grote mond wel. Zeer slechte service. Kortom: Gemaakte fouten, jouw probleem, doen we niets mee. Kost onze fout jouw geld, jouw probleem, doen we niets mee! Zit je door onze fout een halve maand met een afgebouwde badkamer? Jouw probleem , doen we niets mee. Klagen? Een grote mond kan je krijgen! Hoe we klachten oplossen, gewoon niets meer van ons laten horen. Dit bedrijf diet niets voor je nadat je eenmaal je handtekening hebt gezet.
Reactie of foto toevoegen
“Koude douche”
Door Rien op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Daar een badkamer gekocht, eerst een offerte laten maken ik kon alles nog wijzigen, echter de paasweekend korting is een korting die ze altijd geven. Bij vergelijk met een andere sanitair winkel waren de prijzen bij sanidirect hoger, daarbij zaten ook nog spullen bij van Ben die achteraf kwalitatief slechter zijn dan geberit of grohe.
Dus wilde ik de offerte ontbinden maar werd er meteen met een advocaat gedreigd en waren er kosten aan verbonden. Daarna met het monteren bleek de closetpot te lekken, er zit een scheur bij de inloop, de service gebeld, van de mevrouw die ik aan de telefoon had moest ik een filmpje maken van de lek alleen had de loodgieter de closetpot eraf gehaald om er mee naar de winkel te gaan om dit te laten zien, dus zou ik de loodgieter terug moeten laten komen om de pot erop te monteren filmpje maken en weer demonteren ongeveer 2 uur werk inclusief voorrijkosten. Dit heb ik niet gedaan heb een foto van de scheur gemaakt en gemaild naar de service, omdat het minimaal 2 weken duurt voordat de fabrikant reageert heb ik een nieuwe closet pot besteld opgehaald in Waalwijk trouwens is het arrogante club daar. De closetpot erop laten zetten alles was dicht, Nu nog afwachten of ik mijn geld terug krijg ben bang van niet dan leg ik het voor aan de belbus of geef ze de koude douche
FOTO VAN RIEN
Scheur in toiletpot
Reactie of foto toevoegen
“Douchebak en douchecabine”
Door Kroon op woensdag 20 nov 2019 19 | vestiging Sneek
Super geholpen zeer tevreden met onze douchebak en douchecabine.

Aanvulling ontvangen 21 november 2019: Materiaal is geleverd, word van het weekeind geplaatst.
Reactie of foto toevoegen
“Afbladderend chroom”
Door Rob Grandia op donderdag 19 okt 2017 17 | vestiging Kaatsheuvel
Na 4 jaar bladert de chroom af . En hun reactie is pech gehad gewoon nieuw kopen. Dus wij en mijn kinderen en een ieder die het zal horen zullen we afraden om hier ooit zaken mee te doen . Hopelijk gaat het zooitje snel falliet dan zullen ze nog eens denken hadden we maar wat voor de mensen betekent . Greedy is n zonde.
FOTO VAN ROB GRANDIA
Detail badkamerkast
REACTIE VAN ROMIA
Hallo, Welke merk kast is dit precies? we willen bij deze winkel ook een badkamer kast kopen maar beginnen nu wel te twijfelen
REACTIE VAN ROB GRANDIA
Ik ben momenteel niet thuis . Ik raad ook aan om bij een gerenomeerde winkel te gaan . Het is van A/Z verkeerd gelopen . In de winkel klonk t prachtig maar levering en producht zijn slechte kwaliteit . Ook misten wij veel onderdelen en hebben weken gewacht eer wij een volledige badkamer hadden . Let wel t ging hier alleen om een douche scherm tegel en meubel
Reactie of foto toevoegen
“Niet aanbevelen”
Door Esther op vrijdag 17 jan 2020 20 | vestiging Almere
In de winkel (Almere) goed en netjes geholpen. Tekeningen afgegeven, samen uitgezocht wat we wilde en alles kon. Meteen gevraagd of er ook gemonteerd kon worden en dit zou ook geen probleem zijn, top. 31 juli ontvangen wij van sanidirect alle spullen en 5 augustus zouden ze starten met de montage dit zou 2 weken duren. 1 dag voor montage krijgen wij te horen dat degene die zou monteren van een steiger is afgevallen en er meteen iemand anders zou komen. De volgende dag kwam er iemand kijken en gaf aan het over te nemen. Wij hadden ook al betaald voor het monteren dus fijn om te horen dat er zo snel geschakeld zou worden.

Helaas was dit de enige keer dat we de badkamer man zagen. We hebben terug gebeld naar het filiaal Almere, de man die van de steiger was gevallen had het geld nog dus dat was een dingetje maar de dag daarna zouden ze "verder" gaan. Zoals wij het zelf noemde beginnen. 1 dag is deze man geweest en daarna ook weer tijden niet gezien. De filiaalmanager van Almere was met vakantie en niemand wist verder wat er mee gedaan kon worden. Aangezien wij ons oude huis uit moesten zijn we blijven bellen en appen en uiteindelijk zijn ze verder gegaan. Eerst de wc tegelen, voegen etc. Die was voor de helft klaar dus we kregen weer wat vertrouwen in de rest. Ze gingen ook hun begin maken aan de badkamer en ook daar zagen we veranderingen.

Helaas kwamen ze op een gegeven moment dat ze 10 pakken tegels te weinig hadden en dat dit weer na bestelt zou moeten worden. Natuurlijk meteen contact gezocht met Almere hoe dit kan en hoe snel het opgelost ging worden. De filiaalmanager uit Almere kwam zelf de spullen brengen, 8 pakken. Helaas waren we al zoveel weken verder waardoor we ook nog bij familie en vrienden tijdelijk moesten douchen. Wij hebben 2 kinderen van 2 jr en 7 mnd dus dat was nogal een gedoe. Uiteindelijk waren ze bijna klaar met tegels en wat al verwacht was, 2 pakken te weinig. Dit zat in de nisjes van de wand dus tussendoor konden ze wel verder.

Eindelijk zouden de spullen aangesloten worden waardoor we zelf gebruik konden maken van de douche en het bad. Tijdens het aansluiten kwamen we erachter dat de verkeerde verwarming geïnstalleerd was. Dit was verkeerd bestelt. Met korting konden we deze houden maar wij willen gewoon degene die we gekozen hebben dus die moest weer nabesteld worden.

Ze zullen verder gaan met de rest van installatie maar op een gegeven moment is een man aan het bellen. Ik loop daarna naar hem toe wat er was. Zelfs de mensen van monteren wisten niet meer hoe ze het moesten zeggen.. de douchewand paste niet. Deze is 2.00 en de wanden 1.95. Ze gingen het oplossen en ik zou er geen last van hebben. Nou en dat klopt. We zijn ondertussen 2,5 maand verder en ze zijn nooit meer geweest. In de wc mist nog een deel van de wc, fonteintje hangt nog niet, wc kraakt. In de badkamer missen nog steeds de tegels in het nisje, Wastafels niet in 1 rechte lijn, verkeerde verwarming, geen douchewand. Bedrading van verlichting hangt los in mijn douche.

Ineens werd ik 2 dagen geleden gebeld door sanidirect. Ze wilde weten wat er allemaal was gebeurd en of ik alles kon doorsturen. Er waren veel dingen niet goed en gingen ze uitzoeken. Ik dacht, hé wat fijn het "grote" bedrijf zelf gaat er naar kijken. Nu komt alles vast goed... na dit telefoontje heb ik een app ontvangen we zijn bezig met het onderzoek en verder niks. Juist door het laatste telefoontje en appje weet ik dat we wel bedonderd moeten zijn. Het vervelend is dat we ook hierin dan niet meegenomen worden. We zijn nu in totaal aan alles al 16000 euro lichter en na 2,5 maand hebben wij nog steeds Geen volledige badkamer en wc. Heb nog geen moment kunnen genieten van m'n huis, mensen uitnodigen om je huis te laten zien die je niet... heb om dit alles al veel tranen gelaten en ben bang dat het ook nooit opgelost gaat worden! Ik zou daarom ook sanidirect aan niemand aanbevelen!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Martine Vonk op donderdag 19 sep 2019 19 | vestiging Sneek
Ik heb een nieuwe spiegel besteld en werd uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. Kreeg keurig een mail en telefoontje dat de spiegel in Sneek bezorgd was. Ik belde voordat ik de spiegel op ging halen want ik moet ruim een half uur rijden. Toen ik kwam bleek de spiegel niet meer aanwezig. Zowel de verkoper als ik baalden enorm mede omdat ik de spiegel echt nodig heb ivm het maken foto's voor verkoop huis. Gelukkig kon ik een andere spiegel uit de showroom gebruiken voor de foto's. De spiegel zal later komen naar ik hoop!
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop spiegel”
Door J.Baets op maandag 9 sep 2019 19 | vestiging Heerlen
Badkamerspiegel gekocht verlichting raakte helaas defect ,hebben me toen een nieuwe trafo gestuurd 1 dag later al geleverd helaas geen resultaat . Teruggebeld superaardige dame aan telefoon gehad deze heeft gelijk een nieuwe spiegel laten bezorgen. Als ik weer iets nodig heb van sanitair ga ik weer naar sanidirect en ik zal ze ook aanbevelen. Top bedrijf.tegelde
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Door Maren Tonnies op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door F. van der Meij op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Den Bosch
Wij werden prima behandelt ik heb een complete badkamer gekocht.

Aanvulling ontvangen 15 april 2020: Mijn spullen hebben we zelf opgehaald en gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Heel enthousiast”
Door Carla de Haan op dinsdag 12 nov 2019 19 | vestiging Apeldoorn
Douchecabine Sealskin Soho, met Ben Lavion wastafelkraan, Ben Lavion douchethermostaatkraan, glijstangset met hand- en regendouche, Ben Comforta vloerverwarming en B-drain goot. Incl. alle toebehoren en inbouw materialen. Netjes geleverd. Mooie kwaliteit materialen. Super blij met de uitstraling en kwaliteit van mijn nieuwe badkamer.
FOTO VAN CARLA DE HAAN
Douchecel
REACTIE VAN CARLA DE HAAN
Prachtige materialen. Geweldige uitstraling. En super goed en vlot geholpen in de vestiging Apeldoorn
Reactie of foto toevoegen
“Service niet goed”
Door Victor op donderdag 16 jan 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Wij hebben in 2017 een complete badkamer gekocht en laten plaatsen door Sanidirect. Alles netjes afgeleverd en geplaatst. Ik heb gekozen voor een mooie spiegel op de badkamer met verlichting en een digitale klok er in. Kosten van deze spiegel waren bijna 400€ maar dat heb ik er wel voor over. Na ruim een jaar begon de spiegel langs de randen verwering te vertonen. Ik heb dit bij de klantenservice van Sanidirect aangegeven via de mail met foto's. na een dag of 2 kreeg ik als reactie terug dat dat veroorzaakt word door een te vochtige badkamer en dat we het beter moeten drogen en de badkamer beter moeten ventileren. maar dat we wel een nieuwe mogen kopen bij Sanidirect met 50% korting. Hier ging ik niet mee akkoord omdat we een bijna vocht vrije badkamer hebben door dat we een duur en goed afzuigsysteem hebben laten plaatsen in de nieuwe badkamer en echt bijna geen vocht hebben in de badkamer na het douchen. Ook staat altijd het boven raam open in de badkamer. Na het douchen beslaat de spiegel heel even na het openen van de douchecabine en is binnen 1 a 2 minuten weer schoon/droog. Er word gemiddeld 6 x per dag gebruik gemaakt van de douch en badkamer. Na mijn 2de mail naar klantenservice hebben ze de foto's door gestuurd naar de leverancier van de spiegel voor beoordeling. Ook de leverancier geeft aan dat de corrosie van de randen van mijn spiegel te wijten is aan vocht. En dat corrosie niet onder de garantie valt maar kan wel een nieuwe kopen met 50% korting. ik heb ze voor gesteld een specialist bij ons langs te sturen die de badkamer beoordeelden op vocht omdat ik het raar vind dat mijn spiegel van de Hema (24.95€ ) 8 jaar gehangen heeft zonder een enkele vorm van corrosie en de spiegel van Sanidirect (390€) binnen 2 jaar 4 randen heeft met corrosie. En dat terwijl wij een nieuw duur afzuigsysteem hebben laten plaatsen met de plaatsing van de nieuwe badkamer. Ook vind ik het erg raar dat het niet onder de garantie valt maar dat ik WEL een nieuwe spiegel mag KOPEN bij Sanidirect met 50% korting.....dat doen we dus niet! Helaas, mooie badkamer 14000€ incl installatie maar service ho maar!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Scm koster op dinsdag 3 sep 2019 19 | vestiging Hoorn NH
Ik heb me badkamer en 2 toilet groepen volledig bij sanidirect gekocht. Echt super goed geholpen en snelle levering.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne zaak”
Door Theo Hamaker op dinsdag 6 okt 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Eerst een badkamerspiegel gekocht waarbij we op een bijzonder sympathieke wijze en deskundig werden geholpen. En deze week een wastafel met onderkast besteld en opnieuw werden we verrast met een prettige en deskundige verkoper die alle tijd nam om ons goed op weg te helpen. Kortom: een fijne zaak
Reactie of foto toevoegen
“Sifon”
Door Marieke Zantingh op maandag 8 jun 2020 20
Tijdens de verbouwing van onze badkamer bleek het sifon te ontbreken. Deze hadden we op zeer korte termijn nodig. Omdat het ging om een sifon met zwarte dop was deze lastig te vinden. Na zeer vriendelijk en hulpvaardig telefonisch contact met de winkel in Den Haag hebben we deze online besteld. De tip werd gegeven dit vóór 12.00 uur te doen, zodat levering de volgende dag kon plaatsvinden. Fijn dat in de bevestiging aangegeven stond dat zowel PostNL als DHL kon bezorgen om levering z.s.m. te kunnen verzorgen. De volgende dag ontvingen wij het pakket zonder enkele vertraging. Een volgende keer bestellen wij weer bij Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Goed bevallen”
Door Betsie op zaterdag 31 mrt 2018 18 | vestiging Apeldoorn
Verkoper Wesley heeft ons geholpen. Hij weet waar hij over praat. Dringt niet op /denk mee en neemt de tijd. Van badkamer en toilet is alles compleet en onbeschadigd aangeleverd. Sani direct uit Apeldoorn is ons goed bevallen. Aanrader...
Reactie of foto toevoegen
“Afwijkende tegels”
Door A. K. op vrijdag 31 jul 2020 20 | vestiging Barendrecht
In de winkel goed geholpen. Echter b-keuze tegels gekregen en via de klantenservice afgewimpeld. Tegels die afwijken van kleur en maat en tegels die bol staan.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde keuze”
Door Hans op vrijdag 26 okt 2018 18 | vestiging Middelburg
Afgelopen zaterdag een toiletpot gekocht met blinde bevestiging, volgens verkoper een makkie om hem op te hangen. Uren aan het martelen geweest ook met een installateur erbij maar niet strak aan de muur te krijgen ook niet waterdicht. Terug naar de winkel en gevraagd om te ruilen voor een ander bevestigingssysteem. Was absoluut niet mogelijk de toiletpot was al uit de doos geweest. Wordt uitgemaakt voor prutser. Verkoper wilde meedenken maar de bedrijfsleider hield dit tegen.
Reactie of foto toevoegen
“Eerlijk advies”
Door Kreeft op woensdag 7 nov 2018 18 | vestiging Meppel
Wij hebben een badkamer gekocht bij sanidirect te meppel en wij zijn zeer te spreken over de service, de medewerkers zijn zeer behulpzaam en namen ruim de tijd om er voor te zorgen dat wij de badkamer van onze dromen krijgen. Alle artikelen werden bij ons thuis bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur die alle spullen voor ons binnen heeft gezet en hebben wij gezamenlijk alle spullen gecontroleerd op schade. Alles is vlekkeloos verlopen en wij zijn zeer content met onze nieuwe badkamer. Sanidirect meppel is echt een aanrader! Bedankt voor jullie behulpzaam en eerlijk advies! Ga zo door wij zeggen het voort
Reactie of foto toevoegen
“Annuleringskosten winkelbezoek”
Door Jan Jager op zaterdag 10 sep 2016 16 | vestiging Groningen
Uiterst slecht. Een geannuleerde bestelling, bij Sanidirect Groningen, wordt in twijfel gebracht. Telefonische afspraken worden als leugens weggezet. Nooit met dit bedrijf in zee gaan!! Louche handel.
REACTIE VAN ARIANNE
Wij willen de bestelling annuleren nu zeggen E dat dat niet kan.... Hoe heeft u dat gedaan?
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Knapen op vrijdag 7 mei 2021 21 | vestiging Apeldoorn
Alweer een jaar en 6 maanden geleden mogen genieten van de Super service bij sanidirect Apeldoorn door Gerard Jansen en Jan Iniesta! Wij zijn de dupe geworden van een aannemer die onze badkamer verprutst heeft waardoor alles er weer uit moest (de tegels) zo fijn door deze mannen geholpen! Zij hebben er o.a. voor gezorgd dat wij weer verder kunnen! Ze leverden meteen alles Nieuw bij ons thuis. FANTASTISCH!! We zijn ze erg dankbaar voor het meedenken!! En nog steeds genieten wij elke dag van de geweldige badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Spullen voor complete badkamer”
Door Fennie van Strien op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen echt een aanrader. Ze denken met je mee over hoe en wat je kunt doen.Om je badkamer naar jou zin te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle levering”
Door J.H.van Lil op donderdag 21 jan 2021 21
Werd snel geleverd .Dacht alleen een douche glijstang te hebben gekocht ,maar er zat ook nog een kop en slang bij.Was niet duidelijk via de web shop ,maar mooi meegenomen
Reactie of foto toevoegen
“Heel snel controleren”
Door R. Stark op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Cruquius
We gingen voor een nieuwe badkamer. In de showroom zijn we heel goed geholpen. heel vriendelijke personeel. heel kundig en goed advies! Alle spullen thuis afgeleverd. Een aantal spullen (zoals spiegel)werden door de vriendelijke bezorgers nagekeken op beschadigingen. Bij het installeren door onze aannemer bleek dat de spiegel en een badkamerkastje waren beschadigd. Omdat ergens in de regels staat dat we als klant 2 dagen de tijd hebben om alle geleverde spullen op beschadigingen te controleren, kregen we de schade niet vergoed! Wij waren echter in de veronderstelling; als je alles zo lang mogelijk ingepakt laat, kan het tijdens de verbouwing niet worden beschadigd. Blijkbaar gaat het personeel van Sanidirect niet respectvol met de spullen om waardoor tijdens vervoer veel kapot gaat! Tip: Ga er bij aflevering van de spullen met je neus dicht op staan en sta erop dat ze alles uitpakken en controleren!!!!! Wij hebben het jammer genoeg niet gedaan en dat heeft ons een hoop extra geld gekost! Ik vind het slecht dat je niets vergoed krijgt, terwijl spullen tijdens vervoer door Sanidirect zelf kapot gemaakt worden!
Reactie of foto toevoegen
“Retour tegels”
Door Femke Jonker op woensdag 9 dec 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Complete badkamer besteld, na advies door een medewerker. Die medewerker heeft de tekeningen en berekeningen gemaakt. Incl wand en vloertegels. Na plaatsing bleken er 5 dozen vloertegels te veel te zijn besteld. Deze willen ze niet retour nemen, ondanks dat ze een foute berekening hebben gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Rob op vrijdag 6 jan 2017 17 | vestiging Meppel
Voor onze nieuwe woning de woonkamer vloer, toiletruimte en badkamer besteld bij Sanidirect Meppel. We kregen een verrassend creatief en eerlijk advies van de dame die ons hielp. De prijs was goed dus zijn we over gegaan op bestellen.We zijn keurig op de hoogte gehouden over de levering en op de dag van levering werden we een half uur van te voren gebeld. Het bad bleek bij levering een kleine beschadiging te hebben, ik werd direct door het hoofdkantoor gebeld om dit op te lossen, wat een service! Alles is nu klaar, en het is nog mooier dan verwacht, kortom een zeer tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Service van nul”
Door Jos de Natris op zondag 8 nov 2020 20 | vestiging Son
Verkoper doet zijn best maar heeft volgens mij te druk om goed te luisteren naar de klant daardoor tot 2 maal toe foute levering. om de vaklui binnen te houden heb ik vlug een (extra) loodgieter moeten binnenhalen .. De serviceafdeling ; je hebt ons niet de kans gegeven om nog eens te leveren ! belachelijk ze hebben lak aan je ...
Reactie of foto toevoegen
“Ontbreken service”
Door Rob Agterdenbos op vrijdag 26 jan 2018 18 | vestiging Tilburg
Ik kocht bij Sanidirect in Tilburg tegels voor meer badkamers voor onze nieuwbouwwoning. Sanidirect berekende de benodigde hoeveelheid tegels. Naar mijn mening veel te veel. Ik vind zelf een berekend snijverlies van tussen de 20 en 30% nogal aan de hoge kant. Sanidirect bleef volhouden dat dit nodig was. Uiteindelijk hield ik 15% van de tegels over. Voor de wandtegels betekende dit 15 dozen tegels, in totaal 17 m2 tegels. Sanidirect weigert deze tegels retour te nemen. De serviceorganisatie van Sanidirect geeft aan dat zoveel tegels overhouden heel veel is, maar dat het filiaal het zelf moet uitzoeken met de klant. Een hele slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Douchewand”
Door S.M. Simons op woensdag 19 sep 2018 18 | vestiging Son
De service van dit bedrijf is gewoon slecht. Voor ruim € 10.000 aan spullen gekocht voor renovatie badkamer, Na 3 jaar breekt een scharnier van de douchewand af aan de onderkant, ze hebben toen 3 x onderdelen opgestuurd die niet bij de douchewand hoorde. Nu blijkt dat de hele douchewand eruit, moeten 2 monteurs Sanidirect komen 45 minuten werk. Kosten € 225,-. Monteur vertelde foutje in het onderdeel niet goed gegoten. Garantie bij Sanidirect tot de spullen over de drempel. Dus zoek liever een ander bedrijf dan Sanidirect.
Reactie of foto toevoegen
“Kunnen niets voor ons betekenen”
Door Smits op dinsdag 13 dec 2016 16 | vestiging Barendrecht
Nog nooit zo onbeschoft behandeld als door de/een manager van dit filiaal. Een complete badkamer gekocht, blijkt de doucheset niet te passen in onze badkamer (ondanks dat de maatvoering doorgesproken is). Na contact met Sanidirect service NL blijkt dat zij niets kunnen betekenen, maar dat we het met het filiaal in Barendrecht moeten oplossen. Daar willen ze niets van ons weten, ze nemen geen geopende doos terug en zeggen dat als er een alternatief beschikbaar is, deze uiteraard(!) tegen meerprijs geleverd kan worden. Tenslotte mag je niet zomaar de winkel binnen stappen, er moet vantevoren een afspraak gemaakt worden. Wat een waardeloze service nadat je zoveel geld hebt uitgegeven voor je badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Levering corona proof”
Door Monica op donderdag 28 jan 2021 21 | vestiging Sneek
Snelle levering, correcte afhandeling, welke corona-proof is. Hierdoor kon ik wel direct voorzien worden van het juiste, benodigde, onderdeel.

Aanvulling ontvangen 28 januari 2021: Wij hebben een bedieningspaneel voor het toilet gekocht. Wij werden netjes gebeld dat het klaar lag om opgehaald te worden. Wij hebben het zelf gemonteerd.
Reactie of foto toevoegen
“Compleet wandcloset”
Door F Postuma op woensdag 30 sep 2020 20 | vestiging Sneek
Mijn ervaring is top,we zijn erg goed geïnformeerd,de verkoper was zeer vriendelijk. Onze aankoop was een wandtoilet,en we komen zeker terug bij dit bedrijf
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Helmers op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Almere
Een complete badkamer gekocht .Verkeerde berekeningen ,met gevolg tegels van de muur en vloer tekort .Badmeubel te groot ,maar mocht niet geruild worden helaas.4 weken zonder douche gezeten.Tegels bij bestelt, maar pas na een week leverbaar. Na week nog geen bericht ,zelf tegels opgehaald. Werd niet echt vriendelijk te woord gestaan door medewerkster, viel nergens over te praten. Medewerker die berekening had gedaan, was al weer weg. Zou niemand aanraden bij sanidirect te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Wel een goede ervaring”
Door boshoster op woensdag 23 mei 2018 18 | vestiging Barendrecht
We zijn netjes geholpen door de manager van de vestiging Barendrecht. Bij het inrichten van onze badkamer (boven) en toilet (beneden) in dezelfde stijl zijn we erg goed en klantvriendelijk geholpen. Dat heeft ertoe geleid dat en de prijs dat we uiteindelijk in zee gegaan zijn met Sanidirect. Bij levering waren er met de planning zaken afgesproken om de tegels op het terras te plaatsen. Door onze grillige tuin was dat uiteindelijk niet mogelijk. Dat betekende dat ik ze zelf twee keer moest verplaatsen van het fietspad naar de voordeur en van de voordeur naar de huiskamer. Dat was even minder prettig. Achteraf gezien was alles geleverd. Er was wel een ruim aantal tegels geleverd als extra, meer dan 15%. Terugnemen van dichte verpakkingen was een optie maar gelet op de eerder verleende korting was dat een te verwaarlozen bedrag. Dus hebben wij ervoor gekozen om ze te behouden. Tussentijds hebben we besloten om af te zien van de vloerverwarming. Over teruggave van de ongeopende doos werd niet moeilijk gedaan. Al met al zijn we erg tevreden over de gang van zaken en hebben wij een fraaie badkamer en toilet.
FOTO VAN BOSHOSTER
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Mieke op vrijdag 8 sep 2017 17 | vestiging Utrecht
De verkoper, te amicaal, luistert niet naar zijn klant, gevolg is dat een sensor schakelaar niet werkt omdat er een muur te dicht bij de spiegel staat. De vraag of dit kon heb ik zekere gesteld tijdens de aankoop. Later komt meneer met dat een sensor 15 cm ruimte nodig heeft, en nog veel later blijkt dat dit niet klopt, het is minder aan cm, maar wel nog teveel voor ons. De verkoper werkt 0 mee aan een oplossing, de spiegel is geleverd zonder montage beschrijving, deze wordt tot op de dag van vandaag nog opgestuurd. Vrees dat dit niet gebeurd, net als de sensor, ook die komt per post... een verkoper die liegt, heel jammer! Wel een pluim voor het servicecentrum die uiteindelijk wel toegeven dat de verkoper en de vestiging in gebreke zijn gebleven en alles keurig, zonder extra kosten, hebben geregeld. Dat maakt een matig. Maar vestiging sanidirect Utrecht: die krijgen een 0!
Reactie of foto toevoegen
“Incomplete badkamer”
Door Sarah op maandag 7 mrt 2016 16
Vestiging Capelle a/d IJssel. Waar moet ik beginnen ... Allereerst verkeerde badkamer aangemeten gekregen. Na correctie in de winkel de belofte dat ik dichte pakketten tegels terug zou kunnen brengen. Toen ik terugkwam met de tegels wist niemand ergens van. De levering: zonder waarschuwing krijg ik de mededeling dat de tegels niet naar boven gebracht worden, zelfs niet tot aan de eerste deur. De heren chauffeurs hebben de tegels voor de brievenbussen van de rest van het complex gedumpt en zijn weggereden. Zij gaven aan dat er wel eens mensen gestuurd worden om te helpen mits ik met klantenservice schakel. Uiteraard ook niet waar. Tijdens de levering werd er verteld dat de oorspronkelijke spiegel beschadigd was en dat ze deze daarom hebben vervangen. Bij het uitpakken bleek ook dit gelogen te zijn. Klantenservice weigert mij te helpen en zegt dat ik wederom een paar honderd euro extra op kan hoesten voor een nieuwe spiegel. Ook ontbrak er een deel van de levering. Deze was bij het filiaal (Capelle a/d IJssel) op voorraad, en paste niet in mijn auto. Dit was ook bij het filiaal bekend. Ondanks dat ik voor levering betaald heb, kon ik zelf het ontbrekende artikel op gaan halen met mijn installateur, die daar (terecht) ook voor vergoed wilde worden. Wederom op kosten gejaagd. Dit was één keer en nooit weer. Alleen maar ellende gehad en nu zit ik met een incomplete badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er prima uit”
Door A Smits op dinsdag 17 sep 2019 19 | vestiging Kaatsheuvel
Douche cabine ben goed behandeld, zou het anderen aanraden
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door C.Pakbier op maandag 14 sep 2020 20 | vestiging Middelburg
Zeer ruime keus, vakkundig personeel, weet waar ze het over hebben.enkel maar de maten doorgeven en hun berekenen de hoeveelheid in ons voordeel i.v.m. snijverlies. goede raad gehad over het toilet waar we super blij mee zijn, nu bezig met de badkamer die zeker net zo mooi gaat worden.prijs/kwaliteitverhouding een dikke 10

Aanvulling ontvangen 16 september 2020: Wij hebben een complete badkamer en toilet gekocht, toilet is afgelopen januari al geplaatst, bestaande uit wand en vloertegels, toilet met inbouwreservoir en wastafel met onderkast, super blij mee. De badkamer word op dit moment verbouwd, daarvoor hebben wij dezelfde tegels als toiletruimte, toilet met inbouwreservoir (Ben) toilet met zitting, spiegel met verlichting, wastafel met onderkast, dubbele kraan, een design radiator en een glazen douchewand, en een goot afvoer.
Reactie of foto toevoegen
“Koop er niet meer”
Door van der Kolk op zaterdag 22 mei 2021 21 | vestiging Almere
Badkamer en 2 toilet gekocht. Advisering Top. Maar helaas een klanten service die getraind is met de klant AF TE WIJZEN. Alles had de klant maar anders moeten doen. Wanneer je tegels 30 x 60 besteld en geregeld hebt, waarbij er helaas een andere achterwand in moet en tegels 30 x 60 bij een ander besteld kom je er achter dat de geleverde tegels 29,5 zijn. Is normaal volgens Sanidirect klanten service. Dit is maar 1 van de conflicten IK KOOP ER NOOIT MEER. Maar verkoopadvisering top dus die kunnen hier niks aan doen
FOTO VAN VAN DER KOLK
Reactie of foto toevoegen
“Wees kritisch”
Door Gert-Jan op zondag 19 feb 2017 17 | vestiging Utrecht
Laat ik beginnen bij de positieve punten en dat is de service die is uitstekend geen gedoe met ruilen of terugbrengen. Helaas moest ik veel ruilen omdat het of kapot geleverd was of dat de verkoper mij de verkeerde dingen had geadviseerd zoals een wastafel die niet past of te weinig vloertegels. Ook bleken de bijgeleverde muurtegels niet exact 60*30 en de witte tegels wel met als gevolg dat mijn voeglijnen nu niet mooi lopen. Jammer dus ondanks de goede service toch 3 sterren. Zou ik sani direct dan afraden.. nee maar wees zeer kritisch en blijf zelf nadenken. Wil k dit niet kies dan een wat duurdere zaak waar je hopelijk wel een goed advies krijgt
Reactie of foto toevoegen
“Duidelijk”
Door Silvano crea op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Ede
Gewoon goed, snel en duidelijk. Badkamermeubel kon ik met een paar dagen na bestelling afhalen. Helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Z Eindhoven op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben tegels, 2 inbouwreservoirs en 2 wandclosetten gekocht. Aangezien we een ca. 5 jaar geleden alles voor ons badkamer aangeschaft hebben bij Sanidirect en zeer tevreden waren over de service is voor ons vanzelfsprekend om weer bij Sanidirect te gaan winkelen. We werden uitermate goed geholpen door Adis, die dacht mee in oplossingen waardoor we weer goed geslaagd zijn. Zelf wonen we in Eindhoven maar voor de goede service zijn we graag naar Tilburg gereden!
Reactie of foto toevoegen
“Juiste keuze voor ons”
Door Jacco Buurman op dinsdag 14 jul 2020 20 | vestiging Utrecht
Op onze zoektocht naar een badkamer kwamen we als derde bij Sanidirect terecht. Na een korte zoektocht door de showroom werden we benaderd door de verkoper. We konden onze wensen op een rustige manier kenbaar maken en werden zeer goed en eerlijk geholpen. Niet de duurste keuze maar de juiste keuze voor ons gezin. Ook service achteraf was uiterst plezierig. De 5 sterren zijn dik verdiend door de ruime keuze, goede service de scherpe prijzen en een uitstekende adviseur.
FOTO VAN JACCO BUURMAN
Dubbele wastafel
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Denise Ertner op dinsdag 22 okt 2019 19 | vestiging Hilversum
Badkamermeubels aangeschaft. Duidelijk en eerlijk advies. Prettige benadering en zeer servicegericht bij oplossing van door ons zelf veroorzaakt probleem achteraf. Aan te raden!

Aanvulling ontvangen 23 oktober 2019: Bestelling is geleverd en inmiddels gemonteerd ( dit laatste niet via Sanidirect). We zijn tevreden met onze aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermeubelset”
Door Ashley op maandag 21 okt 2019 19 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen! Achteraf bleek dat de wastafel de verkeerde afmeting had, maar dit konden we zonder problemen inruilen tegen een andere. Ondanks dat het 1 dag was voordat we de spullen konden ophalen. Echt super service!
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bij levering”
Door Rismy op woensdag 10 mei 2017 17 | vestiging Barendrecht
Allereerst wel super geholpen door Mark in de filiaal Barendrecht, alleen wel aangegeven dat de afvoer wat lager zat omdat men de standaard wastafels al in onze nieuwbouw hadden geplaatst. Dus een compleet badkamermeubel, wastafel, spiegelkast met bijbehorende attributen gekocht bij sanidirect (barendrecht). Eerste wat verkeerd ging was dat men had gebeld dat de producten 15 april geleverd zouden worden. Wij hadden met de optie bezorgen tot aan de badkamer gevraagd en daar hebben wij 5% van het bedrag voor betaald. Blijkt dat de producten niet op de 15de geleverd konden worden en dat iemand dat verkeerd had doorgebeld. Afijn, dat was voor ons dan geen probleem maar wij moesten weer de klusjesman afzeggen (waar ook kosten aan vast zaten). Dus 22 April zou men het tussen 12h en 16h de producten komen afleveren. Om toch wat zekerheid te krijgen hoelaat de producten geleverd zouden worden belde ik meerder keren met de filiaal Barendrect. Daar krijg ik Sander aan de telefoon en hij geeft aan dat zij helemaal geen controle hebben of inzage hebben hoe de chauffeurs rijden. Als wij een bevestiging hebben gehad dan zou dat zeker goed komen. Inmiddels was het 16:15 en ik belde weer naar de filiaal met pure frustratie want ik zou 30 min van te voren gebeld worden wanneer de chauffeur langs zou komen. Om 16:35 komen ze met de producten aan. Wij gaan er vanuit dat alles geleverd is wat af is gesproken in het filiaal. Eenmaal bij het uitpakken zien wij dat meerdere producten beschadigd zijn en dat de sifon niet past ten opzichte van de afvoer. Om te kijken hoe lang de flexibele afvoerslag moest zijn moesten wij het geheel wel optillen om te passen en meten. Foto's zijn van te voren gemaakt van de beschadigingen vanuit de doos.

Tja wat nu, de klusjesman had geen flexibele buis bij zich en kon dus ook niet aan het werk (dit zou eigenlijk al geleverd moeten zijn). Een paar mailtjes opgesteld met de vraag of men een financiele coulance kon treffen wat betreft de schade van de badkamermeubel en spiegelkast.

@Badenman, wat een slechte service! Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen of te woord gestaan door de medewerkers. Spiegelkast kon worden vervangen de eerst komende week maar de badkamermeubel is door ons zelf beschadigd. Tuurlijk klantenservice van badenman. In de sifon zat een scheur wat voor een lekkage zorgde, wat hebben wij een frustratie gehad zeg! Nooit meer producten van sanidirect! Wij zijn er klaar mee. Ga liever naar een doe het zelf zaak want zelfs daar krijg je betere service en word alles vervangen of krijg je eventueel je geld terug!

Mocht je dus klachten hebben bij sanidirect dan ga je doorverwezen worden naar badenman, zij zorgen voor de klachtenservice!
1. geen service en 2. geen manieren en erg onbeschoft personeel! Uiteindelijk is de spiegelkast 29 april geleverd en werd het alleen aan de deur gebracht. Terwijl wij 5% hebben betaald dat het boven zou worden afgeleverd. Hier kon de chauffeur niets aan doen maar is dit door badenman geregeld.

Blijkt dus bij het het uitpakken van alleen de spiegelkast die was afgeleverd dat die ook op twee plekken beschadigd is. Wij zijn dus helemaal klaar met sanidirect en badenman service! Ik raad men aan om gewoon lekker naar de concurrent te gaan. Soms is dat 30 euro duurder of soms vele malen goedkoper maar daar kan je het gewoon omruilen, krijg je handleidingen mee of gebruiksinstructies (deze waren ook niet meegeleverd), krijg je tenminste service, eventuele financiële compensatie en of krijg je je geld terug.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling niet goed verwerkt”
Door NT op dinsdag 14 apr 2015 15 | vestiging Almere
Medewerker van Sanidirect geeft een rond uit slechte service, nooit badkamer spullen bestellen bij dit filliaal de handelen jou bestelling helemaal niet goed af waardoor jij uiteindelijk in de problemen komt. Als je kan kies een andere badkamer concurrent
Reactie of foto toevoegen
“Kosteloos geholpen”
Door Saskia op zondag 28 okt 2018 18 | vestiging Meppel
Onlangs heb ik 'n andere woning gekocht. De toiletbril was best beschadigd (waarschijnlijk door verkeerde schoonmaakproducten). Het bleek dat de gehele toiletruimte (pot, bril, tegels, fonteintje etc.) 2 jaar geleden was aangeschaft bij Sanidirect/Meppel. Helaas was er geen garantie om de bovenvermelde reden. Maar, Sanidirect Meppel heeft mij kosteloos een nieuwe bril gegeven! Ook met andere vragen waarmee ik in de winkel kwam waren ze enorm behulpzaam en hebben we samen naar oplossingen gezocht. Er wordt echt tijd voor je genomen. Kortom, zeer hulpvaardig, vriendelijke team!
Reactie of foto toevoegen
“Levering badkamermeubel”
Door Angela Rietdijk op donderdag 16 jul 2020 20 | vestiging Apeldoorn
Er werd goed geadviseerd en meegedacht, heldere communicatie en afspraken keurig nagekomen
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geholpen”
Door Draaijer op donderdag 17 sep 2020 20 | vestiging Sneek
Wij hebben onlangs onze complete badkamer en toilet gekocht bij Daniël in Sneek. Wat een ontzettend fijne verkoper met kennis van zaken. Ook met volop ideeën zodat wij super blij en tevreden de winkel uit liepen. En nu volop genieten van onze geweldige badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Verkeerde planning”
Door Pieter Hoenderop op woensdag 25 okt 2017 17 | vestiging Capelle aan den IJssel
Voor 2 badkamers alles ruim van te voren besteld, namelijk 12 weken. Was geen enkel probleem. Door fout binnen sanidirect is alles in verkeerde week ingepland. Gevolg: de helft maar afgeleverd, installateur heeft alles gesloopt maar kan niet installeren vanwege ontbreken materialen, ons gezin kan minimaal 4 weken badkamer niet gebruiken, krijg meerkosten installateur (als hij tenminste tijd heeft). Sanidirect erkend hun fout, maar lost niets op en denkt niet mee, verschuilt zich. Hun fout, wij de shit! Eerste indruk was goed, fouten kunnen gemaakt worden....maar pak dan wel je verantwoordelijkheid en kom met oplossing of tegemoetkoming. Slechte prestatie, schaam je ...
REACTIE VAN PIETER
Inmiddels gesprek gehad met filiaal, en afgesproken dat we samen tot een oplossing komen. Kortom, willen graag hun fout herstellen en pakken hun verantwoordelijkheid. Klasse reactie Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer geslaagd”
Door Janet Tilman op zaterdag 12 dec 2020 20 | vestiging Meppel
Wij zijn zeer geslaagd bij Sani direct in Meppel, fijne uitleg/advies en super keuze /uitgebreide assortiment.

Aanvulling ontvangen 15 december 2020: Wij hebben een volledige badkamer gekocht, tegels wand, tegels vloer, 2x wc, regendouche, ligbad en wandmeubels.
FOTO VAN JANET TILMAN
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Kevin op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
We hebben een toilet, toiletframe en tegels gekocht. Goed geholpen. Goede uitleg waarom bepaalde keuzes niet handig waren en flexibel met eerder leveren van bepaalde zaken. Ook behulpzaam bij het inladen van spullen. Kortom super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed afgeleverd”
Door Ivo Post op zondag 21 feb 2016 16 | vestiging Groningen
De verkoper was vriendelijk en dacht mee aan onze wensen. De bezorging was zoals afgesproken en de bezorgers hebben de badkamermeubelen en glazenwanden op de 1e etage afgeleverd. Geen klachten en montage ging simpel. Aanrader
Reactie of foto toevoegen
“Divers sanitair”
Door Michel van der Harst op donderdag 19 dec 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Diverse sanitair, goede kwaliteit, prima geholpen en geadviseerd
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen aankoop”
Door M.Mol op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Breda
Complete badkamer gekocht die nog letterlijk helemaal gemaakt moest worden in ons nieuwe huis. Verkoper heeft goed meegedacht met de situatie en de plaatsing van alle benodigdheden. En ons ook handige en bruikbare tips gegeven! Al met al: voor de volgende badkamer komen wij zeker terug en we raden deze vestiging ook zeker aan bij vrienden en familie!!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Akei op woensdag 3 feb 2016 16
Geduldig en flexibel samen uitzoeken van juiste combinatie van wasbakken en wastafelmeubel, daarna keuzen van overige accessoires, terwijl wij nog geen plan had in het begin om te bestellen. Aangename transparentie over de prijsopgave en mogelijkheden. Ook bij en na de levering worden we goed geholpen, zoals gratis montage bij een late levering van een van de spiegelkasten, en verhelpen van ontbrekende items bij eerste aanschaf.
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet je badkamer”
Door Lisa op zaterdag 26 jun 2021 21 | vestiging Den Haag
Koop hier niet je badkamer! Wij hebben in Corona tijd op goed vertrouwen van de leuke verkoper een badkamer gekocht. Nu blijkt dat de verkoper een verkeerde maat douchedeur voor ons heeft besteld welke dus niet past. Reactie van sanidirect: deze kunnen we niet terug nemen maar je kan wel een nieuwe kopen!! Wat een oplichters. Ze hebben ook niet mondeling verteld dat zij geen goederen terug nemen (zelfs als het hun fout is). Zij maken een fout en wij mogen voor de kosten opdraaien! De 'korting' die we hebben gekregen voor ons goede vertrouwen in Corona tijd is nu dus geen korting meer, maar een kleine compensatie van de verkeerd bestelde deur door hen. En ook onterecht vertrouwen getoond helaas.. Slechte service, zoek elders een mooie badkamer waar ze wel de nodige service verlenen! Wij raden sanidirect zeker niet aan, laat je niet verleiden door de leuke en ogenschijnlijk eerlijke verkoper, wegwezen want ze stelen je geld!
Reactie of foto toevoegen
“Ging wel heel veel mis”
Door Martijn op dinsdag 14 mei 2019 19 | vestiging Son
Er klopte een en ander niet. De offerte klopte niet. Zag er ook wat knullig uit met handgeschreven prijzen. Recentelijk werd mij verteld dat dit ligt aan het computersysteem i.c.m. de fluctuerende prijzen. Prijzen van 2018 waren tegen de afspraak in aangepast naar de prijzen van 2019. Aanbieding wastafelkast was niet overgenomen. Werd ook niet meer aangepast. Volgens Sanidirect een communicatiefout. Zou kunnen. Telfout gemaakt in hoeveelheid tegels. Veel te veel vloertegels (200%) en te weinig muurtegels van 2 kleuren. Dat heb ik snel zelf opgelost. Zelf ophalen in Waalwijk en Numansdorp. Achteraf hoor ik dat hier 20% korting op is berekend. Dat is dan wel weer netjes. Levering van de spullen was goed. Helemaal volgens afspraak. Beveel ik Sanidirect aan? De prijzen zijn laag volgens mij. Wat ik zo zie aan spullen is de kwaliteit goed. (Ik moet wel zeggen dat de bouw nog bezig is. Ik heb nog niet gedouched ;-)) Maar maak goeie afspraken en leg alles goed vast. Maak ook duidelijke foto's als je een speciale aanbieding hebt. Vandaag werd ik gebeld door Sanidirect. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Excuses. Er ging wel heel veel mis. Als genoegdoening een waardebon om in de winkel te besteden. Leuk gebaar.
Reactie of foto toevoegen
“Ondergrens voor service gepasseerd”
Door Bram op maandag 17 okt 2016 16 | vestiging Ede
Op de dag zelf goed geholpen. Niet erg meedenkend helaas en verkoper liep vaak weg, maar bij doorvragen kreeg je een gedegen antwoord. Er was ook ruimte voor persoonlijk contact en er werd leuk omgegaan met de kleine. After sales is om te janken. Offerte aanpassen gaat maar met moeite (want opeens is het toch een overeenkomst). Alle vragen achteraf moeten maar via het hoofdkantoor, hulp uit de vestiging krijg je niet. Een verkeerde bestelling sanidirect online, zelf terug sturen. Tekort aan tegels (al dan niet slecht berekend is nog de vraag) duren meerdere dagen dus dan maar ophalen in Waalwijk. Klantenservice daar prima, tegels waren gratis. Wc bleek ook een stuk lagere kwaliteit als gekocht, plastic schroeven, slechte spoeling en een knop die blijft hangen. Elke gegronde klacht wordt weg gewoven en geeft men het gevoel dat jij degene bent die het niet snapt. Waarom moet het zo, ik ben bereid te betalen voor kwaliteit, lever me dat dan ook. Ik snap dat je geen topservice krijgt voor de laagste prijs maar er is ook een ondergrens. Die hebben ze wat mij betreft in Ede gepasseerd. Sanidirect Waalwijk krijgt wel pluspunten voor de hulp en oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Laura op donderdag 18 okt 2018 18 | vestiging Breda
Waardeloze service, veel beloftes maken deze alleen niet waar. Levertijden die niet kloppen en 6 keer veranderd worden. In oplossingen denken of überhaupt ergens in mee denken doen ze niet. Je mag gewoon je volledige bedrag aftikken en waardeloze service verwachten.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling maar geannuleerd”
Door Hoff op donderdag 14 jul 2016 16 | vestiging Leeuwarden
2 artikelen besteld die enkele dagen later binnen zouden zijn. Na 4 weken, 7x informeren, 3 x bij de winkel langs met iedere keer de belofte dat het de volgende dag binnen zou zijn, heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Begrijp niet dat deze vestiging nog bestaat.
Reactie of foto toevoegen
“Moeilijk over retouren”
Door Fijlstra op woensdag 25 nov 2015 15 | vestiging Leeuwarden
Drie artikelen gekocht in sept 201 5ter waarde van €137. Gevraagd of ze geretourneerd mochten worden. Dat mocht zei medewerker. Desgevraagd wilde hij dit ook wel schriftelijk bevestigen. Week later geretourneerd. Het geld zou later terug gestort worden. Volgende dag mail van de medewerker. Alleen het haakje van €8 werd gecrediteerd! Met hem gebeld; hij zei dat hij bij dit artikel een pijltje op de bon had gezet! Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkord ging en het hoofdkantoor zou bellen. Gaan we dreigen zei hij heel intimiderend. Wat een boef zeg die medewerker een ,aanwinst' voor je bedrijf. Paar weken later mail dat geld gecrediteerd zou worden en inderdaad in november geld terug! Conclusie: nooit weer naar Sanidirect..... Never al is het gratis.
FOTO VAN FIJLSTRA
Reactie of foto toevoegen
“Geen klantenservice”
Door Franky Meijer op donderdag 16 mrt 2017 17 | vestiging Almere
Goed geholpen in de winkel. Ervaring met de klantenservice is waardeloos, 0 medewerking. Na een terechte klacht laten ze je gewoon stikken. Ik zou Sanidirect dan ook zeker bij niemand aanbevelen. Ik heb ze een net voorstel gedaan om tot een oplossing te komen nadat het gewoon duidelijk is dat het product niet voldoet waardoor er waterschade is ontstaan. (het betalen van het eigen risico van mijn verzekering) echter hier wordt zelfs geen enkele toenadering gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Goed opletten”
Door AJ op vrijdag 14 apr 2017 17
Ik heb telefonisch de spullen voor de badkamer besteld. De heer die ik aan de telefoon gevraagd of deze ervoor wilde zorgen dat ik van alles de goede en complete spullen zou ontvangen Bedrag 2300 euro. Easydrain was fout deze heb ik netje terug gestuurd, en binnen een week kreeg ik netjes mijn geld terug. Maar toen de badkamer werdt afgemonteerd bleek ik de verkeerde inbouwkraan te hebben van de douche, deze zat inmiddels in de muur en ik ging bellen. Foto gestuurd en het bedrag genoemd wat het zou kosten om de fout te herstellen. De dame aan de telefoon zei dat ik het kon laten herstellen op hun kosten. Maar dit trok ze snel weer in, ze vonden de kosten te hoog, en wilde alleen 1m2 vergoeden van de tegel en de lijm en voegen. Maar volgens mij is deze uitspraak rechtsgeldig, en zal ik het er ook niet bij laten. Verder kan ik niemand aanraden daar iets te kopen of te bestellen. De verkopers daar weten het zelf niet eens. En laten we het maar niet hebben over het service bedrijf BADENMAN hebben die het moet afhandelen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee Let hier goed op.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Fam. ten Lande op woensdag 11 nov 2020 20 | vestiging Meppel
Onze ervaring met sanidirect Meppel is enorm positief, wij hebben een nieuwe badkamer gekocht naar volle tevredenheid! Er werd met ons meegedacht en zijn goed behandeld. Konden met onze vragen terecht en kregen duidelijk antwoord. Goed en gezellig team die weten waar ze over praten. Kortom,wij zijn super tevreden!
FOTO VAN FAM. TEN LANDE
Badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Los bad met scherm”
Door AJ Spek op vrijdag 13 sep 2019 19 | vestiging Capelle aan den IJssel
Een douchebad (hoek) met douchewand besteld. Tijdig geleverd, service door belletje half uur voor levering en de spullen cf. afspraak. Advies in de winkel was duidelijk en er werd meegedacht qua opstelliing! Tevreden !
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door Marijke de Jong op woensdag 7 dec 2016 16 | vestiging Duiven
Wij zijn erg prettig en professioneel geholpen door Martijn Mijer van Sanidirect in Duiven. We hebben nu een prachtige badkamer (geplaatst door Pelkman Montage-helemaal goed!) met dank aan Martijn, die ons enorm tegemoet kwam toen bleek dat wij ons hadden vergist in de douche-wand. Ondanks dat het onze fout was, heeft hij erg geholpen en meegedacht in het bedenken van een geweldige oplossing! Op en top service bij Sanidirect, met een extra compliment aan Martijn Mijer: hartelijk bedankt,we zijn er heel blij mee! Marijke+Joop de Jong,Duiven.
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut tevreden”
Door Britta Wattimena op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn in de winkel goed en vriendelijk ontvangen en geholpen door dhr. Randhir Soekha. Hij geeft goed advies en denkt mee met de klant. Soms kun je je in zulke winkels wat 'opgelaten' voelen omdat mensen dan bij binnenkomst gelijk op je af komen om je te helpen, maar hier krijg je gewoon lekker eerst de tijd om rustig rond te kijken en wat ideeën op te doen. Je voelt je niet 'verplicht' om gelijk iets te kopen. Wij hebben een hoogglans witte slim wastafel met een spiegel (incl verlichting) gekocht en zijn absoluut tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Goeie set gekocht”
Door Ton Kooiker op woensdag 18 dec 2019 19 | vestiging Groningen
Wij hebben complete inbouw kranen en douche set gekocht voor onze nieuwe badkamer. Bij binnen komst werden we erg vriendelijk en professioneel behandeld. We zijn erin geslaagd om een mooie en kwalitatief goeie set te kopen tegen een scherpe prijs. Wij raden iedereen sani direct Groningen aan!
FOTO VAN TON KOOIKER
Kranenset
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Akje Braaksma op vrijdag 27 dec 2019 19 | vestiging Utrecht
Wij hebben via Sanidirect onze badkamer laten vernieuwen en zijn heel tevreden over het resultaat. Er werd op een prettige manier meegedacht over onze wensen. Bij de levering van de tegels bleken er meerdere dozen gebroken tegels te bevatten. Die zijn zonder probleem vervangen. De installatie hebben we ook via Sanidirect geregeld. Dit is uitstekend gedaan door van der Grift installatietechniek uit Benschop.
Reactie of foto toevoegen
“Bestelling”
Door N v belzen op donderdag 16 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Had wandtegels te weinig besteld. Na een belletje kon ik ze 2 dagen later ophalen. Super toch?
Reactie of foto toevoegen
“Radiator”
Door Jacqueline op woensdag 3 jun 2020 20 | vestiging Duiven
Hartelijke ontvangst, gedegen informatie en vlotte service bij het uitzoeken van een design radiator voor mijn nieuwe badkamer. Deze werd binnen 1 week geleverd. Sanidirect is een absolute aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Geen offerte”
Door M. op dinsdag 17 mei 2016 16 | vestiging Capelle aan den IJssel
Na een brochure aangevraagd te hebben werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het laten maken van een 'geheel vrijblijvende offerte'. De afspraak viel ontzettend tegen. De verkoper wilde geen offerte maken en bleef maar aandringen om gebruik te maken van de aanbieding die alleen nog dat weekend gold. Alleen als ik min of meer zou toezeggen tot aankoop over te gaan, zou hij een echte offerte maken. Nu kwamen we niet verder dan een rondje door de showroom, waarbij de verkoper op een blaadje noteerde wat mij aansprak. Ik kreeg alleen de totaalprijs van het sanitair te horen, niet de totale kosten incl. installatie. Kortom, door de houding van de verkoper een negatieve ervaring met Sanidirect. Op zich hebben ze wel mooie artikelen en prima prijzen, maar na deze ervaring zou ik hooguit online wat artikelen bestellen. Voor het bestellen van een complete badkamer bestellen incl. installatie zoek ik wel een andere leverancier.
REACTIE VAN EDWIN BOOMSTRA
Op zich snap ik wel dat een bedrijf in eerste instantie geen uitgebreide offerte maakt. Wat vaak gebeurt in de praktijk is dat de consument dat gebruikt om bij de concurrent beslagen ten ijs te komen, of men gaat kijken of ze bepaalde onderdelen online kunnen bestellen. Een verkoper steekt veel tijd in het verkoopgesprek. Anderzijds hoort dat natuurlijk wel bij de taak van een verkoper.
Reactie of foto toevoegen
“Glazen douchewand”
Door Riny manders op woensdag 6 nov 2019 19 | vestiging Son
Glazen douchwand goede uitleg zonder dwang helpt mee denken netjes afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Geholpen met aankoop”
Door Saskia G op donderdag 2 apr 2020 20 | vestiging Groningen
Wij hebben een nieuwe wc, wasbakje en tegels gekocht maandje geleden. We zijn ontzettend geholpen bij deze aankoop! Vriendelijke service en gaf een betrouwbaar gevoel. Daarnaast is de kwaliteit super.
Reactie of foto toevoegen
“Schuifdeur”
Door Peter Cloo op maandag 14 okt 2019 19 | vestiging Ede
Uitstekend geholpen. Ruime keus. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou deze winkel zeker adviseren.
Reactie of foto toevoegen
“Toilet gekocht”
Door Sandra Bloemsma op woensdag 26 mei 2021 21 | vestiging Sneek
Correcte levering, komen afspraken na. Geleverde toilet voldoet prima.
Reactie of foto toevoegen
“Regendouche werkt perfect”
Door Ja. Koedijk op maandag 6 jul 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben een regendouche gekocht en door de goede uitleg en info z
hebben wij voor dit artikel gekozen dus wij zijn voor kwaliteit gegaan dan zij zijn uitleg
Reactie of foto toevoegen
“Levering spullen”
Door Falda op zondag 19 jul 2015 15 | vestiging Middelburg
Bij Sanidirect een complete badkamer besteld. Alles ging fout!
Leveringen die niet goed waren tot meerdere keren toe. Slechte service met het oplossen van deze problemen. Je wordt aan je eigen lot overgelaten en moet overal zelf achteraan gaan. Tevens de berekeningen van de tegels kloppen niet (te weinig wandtegels berekend en teveel vloertegels). Ook liegen ze je voor met een extra aanbieding, ze gaven aan een gratis specifieke spiegel bij het badkamermeubel te doen. Achteraf bleek dat deze spiegel standaard bij het badkamermeubel hoort. Gelukkig hadden wij een andere spiegel op het oog en bij levering hadden we opeens 2 spiegels.
Bij het leveren van de spullen gingen de volgende dingen mis:
- Verkeerde badkamerdeur (verkeerde draai)
- Het later leveren (Levering zou tussen 8 - 11 gebeuren maar er werd pas om 16:00 uur geleverd. Hierdoor dus een extra middag vrij moeten nemen)
- Geen wc reservoir geleverd.
- Verkeerde stop geleverd voor badkamermeubel
Reactie of foto toevoegen
“Flexstang”
Door Yolanda Slotboom op donderdag 28 nov 2019 19
Flexibele slang gekocht via internet. Snel geleverd en af gehaald in Breda.
Reactie of foto toevoegen
“Top ervaring”
Door Bart van de water op dinsdag 4 mei 2021 21 | vestiging Cruquius
Bij Sani direct in de vestiging Cruquius. Hebben wij compleet toilet aangeschaft. Wat een top ervaring was dat zeg. Er is voor ons tijd vrij gemaakt op tweede paasdag om naar de winkel te komen. Perfect service in de winkel zo'n zweer van alles kan niets moet. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. We zijn tot aankoop overgegaan. De levering aan huis was perfect. Keurige heren die onze spullen voor het toilet kwamen brengen. Al met al een top ervaring bij sani direct
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto: Toilet
1 / 25
Vestigingen Sanidirect
aAlmere (8 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036 - 529 00 88
bApeldoorn (4 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055 - 206 99 96
cBarendrecht (8 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010 - 292 00 50
dBreda (5 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076 - 541 44 14
eCapelle aan den IJssel (7 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010 - 289 21 20
fCruquius (7 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023 - 206 03 00
gDen Bosch (5 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM 's-Hertogenbosch, tel 073 - 206 00 11
hDen Haag (7 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070 - 305 00 09
iDuiven (3 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026 - 379 13 09
jEde (5 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318 - 63 63 39
kEnschede (2 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053 - 207 00 83
lGroningen (6 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050 - 525 00 37
mHeerhugowaard (4 ervaringen), JJP Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072 - 204 99 90
nHeerlen (7 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045 - 574 85 50
oHilversum (3 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035 - 544 80 93
pHoorn NH (6 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229 - 76 89 96
qKaatsheuvel (3 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416 - 28 31 45
rLeeuwarden (5 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058 - 289 50 82
sMeppel (9 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522 - 25 11 05
tMiddelburg (8 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 99 90
uSneek (7 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515 - 41 10 09
vSon (8 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499 - 46 01 55
wTilburg (6 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013 - 570 02 02
xUtrecht (10 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030 - 275 04 00
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.