Feedback
Alle Keukenzaken Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Volendam (Noord-Holland)
39 ervaringen
Den Bosch (Noord-Brabant)
68 ervaringen
Kesteren (Gelderland)
315 ervaringen
Sint Annaland (Zeeland)
288 ervaringen
Haarlem (Noord-Holland)
276 ervaringen
Middelharnis (Zuid-Holland)
185 ervaringen
Poortvliet (Zeeland)
123 ervaringen
Numansdorp (Zuid-Holland)
66 ervaringen
6,0

Tweede Kamer Interiors

Score uit 1 ervaring | beschrijf ook uw ervaring
3 vestigingen (Noord-Holland, Noord-Brabant & Zuid-Holland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Tweede Kamer Interiors
Hoogwaardige interieurspecialist waar u terecht kunt voor uw complete interieur. Bij TKI willen wij u ontzorgen. Daarom leveren wij uw complete inrichting, dus keuken, living en badkamer.
Ervaringen
Er is 1 ervaring over Tweede Kamer Interiors. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Terrible”
Door Ali op maandag 14 jan 2013 '13
Expensive kitchens, of mediocre quality. Been fighting with them for 2 years now about the kitchen extractor fan they supplied. According to them, there is nothing wrong with it. It does not suck any air at all! The service department just says there is nothing wrong with it. They have not been to inspect it, but send the Keukenman, who agrees, there is something wrong with it. Been calling and mailing them now monthly for the last 2 years. Don’t call back when agreed and generally very dismissive. Units under dish washer move, to which the solution I have been told is to pull it back to the original location. Very happy to take your money, but then relinquish all responsibility. Avoid them.
Reactie of foto toevoegen
Vestigingen Tweede Kamer Interiors
Website: www.tki.nl/nl/
aCapelle aan den IJssel , Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den IJssel, tel 010 - 234 55 73
bKaatsheuvel , Bevrijdingsweg 2, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416 - 27 47 47
cNaarden , Energiestraat 38a, 1411 AT Naarden, tel 035 - 694 49 94
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.