Feedback
4,5

Kitchendiscounter

Score uit 8 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 020-3044611 | Arena Boulevard 196, 1101 DJ Amsterdam
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Kitchendiscounter
Kitchendiscounter is het betaalbare online alternatief voor dure showrooms. Wij verkopen exact dezelfde keukens als in winkels met showrooms, maar dan fors goedkoper.
Alternatieven voor Kitchendiscounter
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Keur Keukens
   
(Haarlem Noord-Holland) score 9,7 uit 354 ervaringen
• Bemmel & Kroon
   
(Cruquius Noord-Holland) score 9,1 uit 879 ervaringen
• Keukenfavoriet
   
(De Goorn Noord-Holland) score 9,1 uit 37 ervaringen
• Keukenwarenhuis
   
(Ter Aar Zuid-Holland) score 8,5 uit 245 ervaringen
• Nolte Keukens Rotterdam
   
(Rotterdam Zuid-Holland) score 8,5 uit 14 ervaringen
• Keuken at Home
   
(Numansdorp Zuid-Holland) score 9,3 uit 95 ervaringen
• KuechenWelt
   
(Heerhugowaard Noord-Holland) score 6,5 uit 59 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 8 ervaringen over Kitchendiscounter. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Kuechentreff Villa Arena cq Kitchendiscounter.NL”
Door Tony van den Berg op woensdag 25 mrt 2020 20
Advies: Mijdt deze keukenboer, Ewout van der Veen is niet in staat een behoorlijke keuken te leveren. Na dat je getekend hebt wordt er niet naar je geluisterd en heeft zijn eigen "planning", manipuleert, Liegt en bedriegt. trap er niet in. Ruim 2 jaar geleden hebben wij een keuken gekocht bij Kuechentreff. We wilde de keuken in de week van half mei 2018 geplaatst hebben. Ewout had geen monteur die kon plaatsen. Op eerste pinksterdag zou de monteur komen...helaas die kwam niet. Ewoud begreep er niets van uiteindelijk heeft het ruim 3 weken geduurd voor dat de keuken (incompleet en met vele gebreken) kon worden geplaatst. Een kleine (incomplete) opsomming van wat er allemaal mis is gegaan:
• Ewout vond het niet nodig om het keukenblad na dat er gestucte was opnieuw in te meten, gevolg tot 2 x toe een gebroken keukenblad en een beschadigde muur. De stukadoor heb ik zelf betaald en niet vergoed gehad.
• Afgezaagd keukenblad
• Afgezaagde keukenkasten omdat een verkeerde maat is besteld
• Scheve passtukken, niet geplaatste passtukken, eigengemaakte pastukken met kit
• Scharnieren op verkeerde plaatsen gezet en boorgaten van niet geplaatste scharnieren
• Zeker 20 dagen zitten wachten op niet na gekomen afspraken. Tijdens die dagen uiteraard gebeld regelmatig werd gezegd dat de monteur onderweg was maar kwam nooit opdagen.
Ik kan zeker nog 10 incidenten noemen maar laat het hier maar bij. Kort om mijd deze man het gaat je een hoop geld en ergernis kosten als je met hem in zee gaat. Tony van den Berg
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door Hennie op zondag 8 mrt 2020 20
Wat een slechte service!!! Afspraken en toezeggingen maken doet Ewoud van veen met gemak, maar nakomen ervan lukt m niet!!! Ipv de beloofde levertijd van 13 weken werd het bijna 20 weken, waardoor wij met een klein kind in huis ruim 6 weken zonder keuken hebben gezeten!!! Kreeg na veel bellen en klagen een"noodkeuken" dat bestond uit een gammel wasbakje(zonder afvoer of aanrechtblad) een klein koelkastje en een losse kookplaat. Dit alles was de fout vd fabriek in Duitsland..beschadigde keuken waardoor niet geleverd kon worden,en daarna complete keuken zoekgeraakt...toen eindelijk de keuken geleverd werd, werden ook meteen de "leenonderdelen, meegenomen. En nóg was hij niet compleet!! Wéér 6 weken wachten op de ontbrekende delen, maar doordat hij niet helemaal aangesloten kon worden, zaten we alsnog met een keuken waarin niet gekookt kon worden!! Inmiddels staat de keuken, maar wel met een verkeerde wasbak,die niet paste(Villeroy en Boch á 785.-). Die hebben we zelf passend moeten maken. Beloofd werd dat de onkosten van eten bestellen,en gemaakte afspraken met installateur en loodgieter vergoed zou worden en we voor alle stress en ongemak een vergoeding zouden krijgen.de onkosten zijn inmiddels vergoed, maar de vergoeding niet, omdat de fout (natuurlijk) niet bij Ewoud lag, maar bij de fabriek in Duitsland, en zij niet wilden betalen. Ik raad iedereen af om bij kuchentreff/kitchen discounter een keuken te bestellen!
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken niet nagekomen”
Door Anke Klop op maandag 6 apr 2020 20
We hebben begin februari een keuken gekocht bij Ewout van der Veen van Kitchendiscounter.nl. Hij is sindsdien slechts één afspraak nagekomen, namelijk om de keuken te meten. Dat was nog voor de aanbetaling binnen was, dus dat zal de reden geweest zijn. Dat inmeten was trouwens een klusje van 10 minuten. Dat geeft te denken als je dat vergelijkt met de prijzen die daar elders voor gerekend worden.
Sindsdien hebben we niets meer ontvangen. Geen bevestiging van de leverdatum, geen aansluitplan voor gas, water en licht - niets. Ook geen berichtgeving rond eventuele problemen die zouden zij ontstaan door de Coronacrisis. Het is stil. In het begin kregen we hem nog aan de telefoon, en kregen we het altijd binnen een paar dagen. Inmiddels neemt hij de telefoon niet meer op, ligt de website eruit en is de winkel dicht. Let dus op met deze man! Kitchendiscounter gaat waarschijnlijk dezelfde kant op als zijn vorige bedrijf Küchentreff, maar als hij weer opduikt, wees gewaarschuwd. Het is een gladde prater die je van alles op de mouw speldt, maar hij komt zijn afspraken niet na. Inmiddels is het drie dagen voor de afgesproken levertijd, hebben we de oude keuken ontmanteld, en is Ewout van der Veen van de aardbodem verdwenen met onze aanbetaling.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Yasmin op maandag 4 dec 2017 17
Trap er niet in! De mooie praatjes van Kuechen Treff Villa Arena. Ik heb in december 2016 een keuken gekocht; we zijn nu ruim een jaar verder en de keuken is nog steeds niet af! Alles wat er fout kon gaan is fout gegaan, verkeerde apparaten geleverd, verkeerde deuren, beschadigde deuren, niet nakomen van gemaakte afspraken en zo kan ik nog wel doorgaan! Hij bedriegt je waar je bij staat, hij belooft elke week dat het word opgelost en nu zijn we 1 jaar verder is het nog niet gebeurd! Ik moet elke keer achterhem aanzitten, inmiddels vele tientallen emails verder. Hij reageert alleen wanneer je aangeeft juridische stappen te ondernemen.
Reactie of foto toevoegen
“Van de wal in de sloot”
Door Maria Bastiaens op dinsdag 4 feb 2020 20
Met Ewout van der Veen van KuechenTreff, Kitchen Discounter, vdv-keukens kom je van de wal in de sloot. In eerste instantie lijken de zaken goed te lopen, maar na onze beloofde montage op 8 november 2019 is slechts een deel van de keuken geplaatst en kan ik naar de rest nog steeds fluiten. Ik mis de juiste koelkast, werkblad + gootsteen en kraan, koolstoffilter voor afzuigkap en de juiste frontjes. Op 28 januari zou hij dan de rest van de keuken laten monteren, maar weer was er niemand te zien die dag en zou er in week 9 weer een nieuwe levering van het werkblad worden verzorgd. Ik heb de hoop opgegeven dat er nog iets gaat gebeuren en probeer nu zelf verder mijn keuken af te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Ik bel je terug”
Door Melvin Sieben op vrijdag 17 jan 2020 20
Ewout van der Veen is een goede verkoper. Je wordt goed ontvangen en je krijgt het gevoel dat alles goed komt. Na dit gesprek begint de ellende. Hij is zo goed als niet over de email te bereiken en de telefoon wordt amper opgenomen. Er wordt een levertijd van 8-10 weken beloofd maar als de leverdatum dichtbij komt blijft communicatie van Ewout's kant compleet uit. Ik ben zelf maar gaan bellen om te vragen wanneer de keuken komt. "Gewoon zoals afgesproken" werd mij verteld. Niet dus. Een paar dagen voor de datum werd de leverdatum opeens met een maand uitgesteld. Ewout beweerde eerst dat dit altijd al de leverdatum was ondanks dat dit 13 weken na bestelling is en ik meerdere malen over de telefoon bevestigd kreeg dat de levering conform de 8-10 weken zou voldaan worden. Hierna dagelijks telefonisch contact (soms 15-20 keer bellen zonder gehoor of een dame die mij belooft dat Ewout terug belt maar dit niet na komt) proberen te maken met Ewout wanneer de keuken dan wel zou komen. Telkens beloftes zoals "deze week", dan weer "volgende week", "ik bel je zo terug", "je krijgt vandaag een email van me met de leveringsbevestiging". Allemaal loze beloftes. Telkens moest ik zelf weer bellen om vervolgens teleurgesteld te worden en een uitgestelde datum te horen. Tot 3 keer toe is de levering de avond van te voren afgebeld door het onderdeel van KüchenTreff dat de levering verzorgd. Ze bellen dan met een onbekend nummer wat je niet terug kunt bellen en op tijdstippen als 20:30 's avonds als de levering de volgende dag om 07:00 beloofd was. We zitten nu in week 15 en heb nog steeds geen zicht op de levering. Ewout had mij gisteren telefonisch de levering deze ochtend beloofd en zou mij gisterenavond nog een bevestiging sturen. Deze bevestiging uiteraard nooit ontvangen. Het is nu 08:45 en ik zit op goed geluk te wachten maar ik heb weinig hoop. Ik vraag me af of ik mijn keuken ooit nog krijg. Het volledige bedrag is voldaan want anders was de order niet definitief. Update 17-01: Helaas kwam de keuken niet op het moment hierboven beschreven. Ik heb het heft in eigen handen moeten nemen en heb zelf een bus gehuurd en ben de keuken gaan ophalen in de week van 15-12. Helaas paste het blad, de oven, de gootsteen en de kraan niet meer in de bus. Deze zou hij de week later laten bezorgen. Na weer meerdere malen bellen kreeg ik het blad op 20-12 zonder oven, kraan en gootsteen. De kraan en gootsteen ben ik wederom zelf gaan ophalen nadat Ewout niet kwam opdagen op oudjaarsdag en vervolgens een week niet bereikbaar over de telefoon was. De oven heb ik nog steeds niet en het is nu week 21 na bestelling, ik heb hem al een week niet aan de telefoon kunnen krijgen. Hij is mij ook nog een paar honderd euro verschuldigd door de kredietnota van de levering omdat ik de keuken zelf ben gaan halen. Zou ook voor 20-12 overgemaakt worden. Het is nu eind januari en heb nog steeds mijn geld niet en geen complete keuken. Ik raad iedereen af bij Ewout van der Veen van KüchenTreff een keuken te bestellen. De meest frustrerende en onprofessionele ervaring ooit in mijn leven.
Reactie of foto toevoegen
“De noorderzon”
Door Wil op maandag 18 mei 2020 20
Absoluut een aanrader, Ewout vd Ven is een 100% oplichter. Geen afspraak nagekomen, geld geïnt en met noorderzon verdwenen!

Aanvulling ontvangen 19 mei 2020: Wij hebben in december een keuken besteld en gedeeltelijk aan betaald bij Kuchentreff Arena, later is de naam verander in Kitchendiscounter met de zelfde eigenaar Ewout van de Ven.
Reactie of foto toevoegen
“Goedkoper”
Door Max op dinsdag 14 aug 2018 18
In juni een keuken gekocht bij Kitchendiscounter en ben goed geholpen. Eerst was ik langs een aantal keukenwinkels geweest en heb mijn offerte bij Kitchendiscounter geupload. Ze zijn inderdaad goedkoper. Levertijd van 3 weken haalden ze niet, 4 weken wel. Al met al een aanrader, wel belangrijk om goede afspraken met hun te maken.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Kitchendiscounter
aAmsterdam , Arena Boulevard 196, 1101 DJ Amsterdam, tel 020 - 304 46 11
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Noord-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.