Feedback
5,3

Keukenstore XL

Score uit 3 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 088-4400901 | Schinkelse Baan 17, 2908 LE Capelle aan den IJssel
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenstore XL
Voor inspiratie, vakkundige hulp, creatieve specialisten, een breed assortiment en jarenlange ervaring bent u bij Keukenstore XL in Capelle aan den IJssel aan het juiste adres.
Alternatieven voor Keukenstore XL
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
•  Anovi Keukens
   
( Berkel en Rodenrijs Zuid-Holland ) score 9,7 uit 82 ervaringen
•  KeukenCoach
   
( Rotterdam Zuid-Holland ) score 9,7 uit 107 ervaringen
•  Artic Keukens
   
( Utrecht Utrecht ) score 9,5 uit 115 ervaringen
•  DB Keukens
   
( 8 vestigingen ) score 9,7 uit 2177 ervaringen
•  Keukenathome
   
( Numansdorp Zuid-Holland ) score 9,5 uit 100 ervaringen
•  Bemmel & Kroon
   
( Den Haag Zuid-Holland ) score 9,5 uit 780 ervaringen
•  Pelma Keukens
   
( Goes Zeeland ) score 9,7 uit 250 ervaringen
•  Ardi Keukens
   
( Sint Annaland Zeeland ) score 9,7 uit 473 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 3 ervaringen over Keukenstore XL. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Schade en geen verantwoordelijkheid”
Door Bilgihan Cetinkaya op dinsdag 5 nov 2024 24
Ik raad absoluut af om een keuken bij dit bedrijf te kopen. Voor de verkoop zijn ze erg betrokken en geïnteresseerd. Maar nadat ze het geld hebben ontvangen en de keuken is geïnstalleerd, kan het hen niets meer schelen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor gemaakte fouten. Hun enige motivatie is geld. Klanttevredenheid interesseert hen niet. Na de installatie van de keuken kwamen ze niet met oplossingen voor de problemen. In plaats daarvan berekenden ze aan tafel alleen maar hoeveel extra wij nog moesten betalen voor de oplossingen die wij zelf aandroegen. In de laatste week van september is onze keuken geïnstalleerd. Helaas veroorzaakte de installateur tijdens de installatie schade aan het keukenblad en de achterwand. Ze gaven aan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de schade aan de muur die zou ontstaan tijdens het vervangen van deze onderdelen. Ondanks dat we hen eraan herinnerden dat de muur van gips was, installeerden ze de bovenkasten met de woorden dat het geen probleem zou zijn, maar de gipsmuur kon het gewicht niet dragen. Ze gaven ook hiervoor aan geen enkele verantwoordelijkheid te dragen en vroegen extra geld om te helpen. We kunnen onze keuken, waarvoor we 16.000 euro hebben betaald, al meer dan een maand niet gebruiken.
FOTO VAN BILGIHAN CETINKAYA
Reactie of foto toevoegen
“Een droomkeuken”
Door Danielle op zondag 27 okt 2024 24
Van begin tot eind superservice! Geen opdringerige verkopers. Prettige gastvrije ontvangst en direct een prachtig keukenontwerp gemaakt door Murat. Onwijs sympathieke vent die er echt op toeziet dat alles dat alles glad verloopt. Regelmatig telefonisch contact om alles dubbel te checken en kort lijntje te houden. De mannen van de montage waren ook erg behulpzaam, vriendelijk en professioneel. Kortom: ik heb nu een droomkeuken van een perfecte kwaliteit-prijsverhouding met behulp van al deze fijne gasten. Superaanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Veel frustatie”
Door Lizette op donderdag 9 mei 2024 24
Laten we beginnen met het positieve gedeelte: we hebben een prachtige keuken waar we met veel plezier gebruik van maken. De weg er naartoe was ellendig.... De keuken zou in januari geleverd worden en de volgende dag geplaatst. Op de afgesproken dag kwam er geen keuken. Gebeld naar de eigenaar, zou terugbellen, niet gebeld. Volgende dag weer gebeld, ik had er slecht van geslapen want ja, alles moest vooraf betaald zijn. Maar we moesten niet zo moeilijk doen, ik had hem gebeld op zijn vrije dag (winkel was dicht) en die keuken kwam echt wel. Dat wij er een vrije dag voor geregeld hadden was blijkbaar niet relevant. Maar goed, er werd geregeld dat de keuken alsnog deze dag bezorgd zou worden en dat ging goed. De monteur kwam de dag erna; deze was echt top (geen medewerker van keukenstore). Bij het plaatsen bleek de keuken lager dan wij dachten besteld te hebben, dit heeft de monteur opgelost door blokjes onder de poten te zetten. Gevolg was wel dat de plint te laag was. Ook is er een zijpaneel beschadigd geraakt tijdens de montage en is de verkeerde koof voor de afzuigkap geleverd. Oplossing duurde in totaal ruim 3 maanden, waarbij meerder keren contact is gezocht en gezegd werd dat het wel 8 weken kon duren. Achteraf bleek het bestelde paneel niet meer vindbaar en de rest gewoon nooit besteld te zijn. Elke keer denk je oké, ik wacht nog even af, geef ze het voordeel van de twijfel. Maar na 3 maanden was ik het zat en zei ik mijn rechtsbijstandsverzekering in te gaan schakelen. Toen werd er ineens wel gedaan wat er beloofd was. Alleen de juiste koof had de monteur niet bij zich. Dit hebben we uiteindelijk laten zitten, we willen niets meer te maken hebben met dit bedrijf want het zorgt alleen maar voor frustratie. Nu gaan wij genieten van onze keuken en hopen dat wij op deze manier anderen kunnen waarschuwen. Koop je keuken vooral niet hier.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto null
1 / 1
Vestiging Keukenstore XL
  Capelle aan den IJssel, Schinkelse Baan 17, 2908 LE Capelle aan den IJssel, tel 088-4400901
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Zuid-Holland
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.