Feedback
Alle Winkels Beoordeeld
Plaats
Ervaringen
1. 1. I-Kook
8,6
Sittard (Limburg)
8,6 uit 280 ervaringen
Son (Noord-Brabant)
9,7 uit 41 ervaringen
3. 3. Tieleman Keukens
9,6
Middelharnis (Zuid-Holland)
9,6 uit 199 ervaringen
5,5

Willems Keukens

Score uit 2 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 043-3632332 | Wethouder van Caldenborghlaan 86, 6226 BV Maastricht
Badkamerwinkels beoordeeld
Kastenwinkels beoordeeld
Keukenzaken beoordeeld
I-Kook 8,6


Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Willems Keukens
Willems Keukens heeft al meer dan 45 jaar een goede en betrouwbare naam in keukens en badkamers. Kent u een keukenmerk dat het aandurft maar liefst 25 jaar fabrieksgarantie te geven op scharnieren, laden, korven en uittrekelementen? Wij wel: het is namelijk onze standaard en.... uniek in Zuid Limburg!
Ervaringen
Er zijn 2 ervaringen over Willems Keukens. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Slechte prijs kwaliteit verhouding”
Door Karin vranken op dinsdag 3 jul 2018 '18
Prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Een roestvrij-stalen tafelpoot wat na een halfjaar gaat roesten? Kastjes naast wasemkap bladderen af, kwam er iemand kijken, dacht dat ik de wasemkap niet gebruikte, keek hij erna, constateerde hij dat ik die wel gebruikte. Kunststofplaten ertegen gezet. Nadat de keuken geplaatst is krijg je de factuur(vooraf hadden we al iets aanbetaald) . Dag na ontvangst vd factuur komt al de aanmaning.
Reactie of foto toevoegen
8,6
I-Kook
Sittard (Limburg)
“Prima” score uit 280 ervaringen
9,7
Svea Keuken & Bad Eindhoven
Son (Noord-Brabant)
“Fantastisch” score uit 41 ervaringen
“Keuken en badkamer”
Door Melih Özkardes op zondag 8 jul 2018 '18
We hebben via dit bedrijf volgende projecten laten uitvoeren:
* Nieuwe keuken
* Doorbraak muur keuken en woonkamer
* Nieuwe badkamer op de eerste verdieping
* Nieuw toilet op BG

Hoewel we uiteindelijk in het algemeen tevreden zijn over het uiteindelijke eindresultaat, zullen we dit bedrijf zeker niet aanbevelen. Alle werkzaamheden zouden volgens de gemaakte planning van Willems Keukens op 6 oktober 2017 afgerond moeten zijn. De officiële oplevering gebeurde echter pas op 3 januari 2018. En ook na oplevering waren er nog steeds enkele gebreken die nog later zijn hersteld. Wat ons misschien nog wel het meest gestoord heeft, is dat de communicatie tijdens het bouwproces zeer te wensen over liet: heel vaak waren we niet of pas erg laat geïnformeerd over de stand van zaken en waarom werkzaamheden ineens een tijd stillagen. Vaak moesten we actief navragen wat er aan de hand was voordat we op de hoogte werden gesteld van het hoe en waarom van de vertragingen en kregen we van de werklieden andere verhalen te horen dan van de bedrijfsleider zelf. Tijdens de werkzaamheden werd ons duidelijk dat niet goed met personeel werd omgegaan: medewerkers werden plotseling weggeroepen om ergens anders tussendoor klussen te klaren, werden ziek of namen ontslag. Hieronder een greep uit de lijst van zaken die niet in orde waren. Het heeft ons veel tijd en energie gekost in de vorm van herhaaldelijk overal achteraan schrijven en bellen en uiteindelijk ook contact met rechtsbijstand om wat aan de volgende gebreken te laten doen:
* Twee keer vergeten van een afspraak.
* Muurdoorbraak
* Gordijnrail in de woonkamer kapotgemaakt
* Deurlijst kapotgegaan
Keuken
* Vergeten enkele hoeken af te kitten
* Stucwerk in de muur was na korte tijd al wat gebarsten omdat waarschijnlijk te haastig gewerkt
* Bestekla vergeten te leveren. Deze kwam pas na oplevering.
* Muurplanken waren bij oplevering beschadigd.
* Vergeten planken in enkele kasten van te monteren
* Ondanks de opdrachtbevestiging geen dimbare spots gemonteerd
* Er was een lekkage in de kelder doordat nieuwe leidingen niet goed aangesloten waren op bestaande leidingen.
Badkamer en wc
* Tijdens de werkzaamheden bleek dat het oorspronkelijke plan voor de badkamer ineens niet uitvoerbaar was. De tekeningen die door de bedrijfsleider waren gemaakt bleken niet juist te zijn. We moesten snel een nieuwe indeling van de badkamer bedenken. Bij deze afspraak kwam de bedrijfsleider zelf niet langs en we moesten het met de medewerker bespreken.
* De deur van de inloopdouche ging niet goed dicht. Na maanden wachten en aandringen van ons is dit opgelost door een eenvoudig magneetsysteem.
* Kit bij de deur was vergeten
* De lades van de badkamerkast waren lange tijd niet afgemonteerd en bruikbaar
* Stucwerk in de WC en de badkamer is op sommige punten slecht gedaan. Niet glad zoals het moet zijn. De tegels in de wc zijn niet netjes aangebracht zodat de overgangen van het stukwerk van de tegels niet overal soepel is.
* Verwarming wordt gedeeltelijk niet helemaal warm.

De lijst spreekt voor zich. De producten hebben voor hun prijscategorie een goede kwaliteit. Maar de organisatie van de verbouwing en het tijdmanagement waren gewoon rampzalig en heeft ons zeer veel vertraging en daarmee samenhangende stress gekost. We hebben de bedrijfsleider duidelijk gemaakt dat we ontevreden zijn en negatieve reclame zouden maken in de vorm van deze review. We hopen dat toekomstige klanten niet dit soort problemen met Willems Keukens mee zullen maken en dat het bedrijf zich verbetert in de aspecten waar het bij ons mis ging. We raden iedereen aan een goed en kritisch gesprek te voeren en alles op papier laten vastleggen voordat iemand een contract met dit bedrijf tekent. Uiteindelijk hebben we een advocaat ingeschakeld die ons heeft ondersteund om iets van een schadevergoeding te krijgen in de vorm van het niet betalen van een deel van de eindafrekening.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Willems Keukens
aMaastricht , Wethouder van Caldenborghlaan 86, 6226 BV Maastricht, tel 043 -363 23 32
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Limburg
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.