Feedback
5,5

Keukenspecialist Soest

Score uit 6 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 035-6037033 | Birkstraat 101, 3786 HD Soest
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Keukenspecialist Soest
Wilt u transparantie over uw droomkeuken? Dan bent u bij Keukenspecialist Soest aan het juiste adres! De keukenspecialisten van Keukenspecialist Soest geven direct transparantie over keukenmogelijkheden en keukenprijzen.
Ervaringen
Er zijn 6 ervaringen over Keukenspecialist Soest. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
“Bevalt zeer goed”
Door Bea Masson op zaterdag 26 nov 2016 '16
Onze nieuwe keuken via de Keukenspecialist bevalt zeer goed. De service die wordt geleverd voor en na de aankoop is uitstekend. Er wordt volop meegedacht in de wensen die je hebt. Ook op de levering van de keuken valt niets aan te merken. De keuken is compleet geleverd. Er ontbrak niets. Toen bleek dat de vaatwasser het niet deed heeft het dankzij de inspanning van de Keukenspecialist gelukkig niet al te lang geduurd voordat deze het deed. De leverancier van de apparatuur was niet zo flexibel namelijk. Kortom, over de Keukenspecialist zijn wij meer dan tevreden.
REACTIE VAN KEUKENSPECIALIST SOEST
Geachte mevrouw Masson, Dank voor uw positieve feedback!
Reactie of foto toevoegen
“Fijn gegaan”
Door Fam de Groot op vrijdag 7 okt 2016 '16
Een fijn bedrijf om een keuken te kopen. Geen vraag is te veel, ze denken heel goed mee, geven creatieve ideeën. Wij hebben vaak veranderingen toegepast en dat vatten zij altijd positief en bereidwillig op. Zij komen de afspraken na!! De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Voor het plaatsen van de keuken maken zij gebruik van een echte vakman.
REACTIE VAN KEUKENSPECIALIST SOEST
Geachte mevrouw de Groot, Dank voor uw positieve feedback!
Reactie of foto toevoegen
“Veel keuken voor een nette prijs”
Door Charlotte op zaterdag 3 jan 2015 '15
Wij zijn door eerdere positieve ervaringen weer bij Pronto keukens in Soest gaan kijken. Geen opdringerige verkoper maar goede uitleg en meedenken door de verkoper. Scherpe prijs die wij in Duitsland zijn gaan vergelijken. In Duitsland waren we 4000,- euro duurder uit! Aflevering was keurig, alles zat er er bij.Er ontbrak geen plint , schroef , bout of moer. De installatie hebben wij zelf laten doen.De keuken staat er prachtig bij. Volgende keer weer naar Prontokeukens in Soest.
REACTIE VAN KEUKENSPECIALIST SOEST
Beste Charlotte, Dank voor uw positieve feedback!
Reactie of foto toevoegen
“Slechte afhandeling”
Door Xander Heikoop op vrijdag 29 apr 2016 '16
Ik heb een keuken gekocht bij de keukenspecialist soest voorheen Pronto keukens. Tijdens het maken van de afspraak bleek dat de montage niet in de prijs zat, terwijl wij dit toch duidelijk besproken hadden. Maar helaas montage moest nog betaald worden. Toen de keuken geleverd werd ontbrak de koelkast en vaatwasser en de extra bestellingen. Deze werden na geleverd. Tijdens de montage bleek ook het blad te kort te zijn. Hoe nu verder denk je dan. Totaal geen terug koppeling hoe en wat. Toen heb ik zelf maar meerdere keren gebeld en uit eindelijk 3 weken later een afspraak kunnen maken. Ondertussen zelf de koelkast neer gezet deden ze ook niets mee. Nu is vorige week vrijdag de keuken bijna afgemaakt er ontbreekt nog een stuk plint op het blad en deze moet nog gekit worden. Tot op heden weer niets gehoord van de keukenspecialist Soest. Kort om slechte afhandeling door de keukenspecialist Soest.
Reactie of foto toevoegen
“Komen afspraken geheel niet na!”
Door A.zakaryan op zaterdag 10 jan 2015 '15
3 weken geleden zijn wij bij Pronto keukens in Soest geweest om een keuken uit te zoeken. De eerste indruk van de verkoper (Sjoerd), de winkel en de tentoongestelde keukens was erg positief. Met Sjoerd verschillende idee├źn besproken en gezamenlijk een ontwerp gemaakt. Direct al aangegeven dat we niet direct willen beslissen, maar wel serieus op zoek zijn naar een keuken. Sjoerd moest de offerte gelijk per mail sturen maar is nooit gebeurd, Daarna heb ik verschillende keren gebeld om de offerte te sturen en elke keer heeft belooft om zo meteen te sturen, maar het werd nooit verstuurd. Ze zijn onprofessioneel bedrijf en wij werd niet serieus benaderd.
REACTIE VAN KEUKENSPECIALIST SOEST
Geachte heer Zakaryan, Aangezien Pronto keukens is overgegaan in Keukenspecialist Soest kan ik geen informatie meer vinden over de situatie destijds. Erg vervelend om te vernemen dat u niet goed bent geholpen!
Reactie of foto toevoegen
“Veel fout gegaan”
Door Olaf op woensdag 10 apr 2019 '19
Het enige dat goed ging bij het kopen van deze keuken was het ontwerpen, en dat bleek achteraf ook niet ideaal te gaan. We gaven bij de hoekkast duidelijk aan dat we een carrousel wilden, en deze is ons ook getoond, maar uiteindelijk bleek het niet mogelijk deze daarin te plaatsen. Qua prijs is het hier zo dat je niet alleen niet 'hoeft' te onderhandelen, maar dat het ook niet kan. De prijs lijkt oké totdat de installatiekosten erbij komen, hou voor een typische keuken rekening met 1200 euro, omdat ze met ZZP'ers werken(!!). We waren ruim op tijd (3 maanden van tevoren) met ontwerpen, en hebben meermaals afspraken proberen te maken voor het inmeten in ons nieuwe huis (waar we toen nog niet woonden, maar waar wel de keuken z.s.m.uitgesloopt zou worden -oftewel, dan heb je geen keuken meer, dus haast is geboden). De inmeting kwam veel te laat, toen de keuken *al was besteld*, en toen wij al volop aan het verbouwen waren. Tijdens deze inmeting door Gerrit bleek dat er veel minder ruimte was dan in het ontwerp opgenomen (achteraf bleek dit NIET waar), en bleek dat er in de betonvloer geboord moest worden om de leidingen te verleggen (ook dit bleek NIET waar, simpelweg omdat de leidingen *onder de plinten door gelegd konden worden*). Het leidingen verleggen, installeren en afzuigers aansluiten doet u overigens natuurlijk gewoon zelf, dat zit niet bij de 1200 euro inbegrepen! Meerdere afspraken werden gemaakt, eerst bij pronto om een nieuw ontwerp te maken. Dit ontwerp leek akkoord zonder extra kosten, maar bij de volgende afspraak in ons klushuis bleek dit *zeker niet het geval*: er zouden allemaal kosten bijkomen en een aantal ideëen die in het nieuwe ontwerp zaten konden toch weer niet..... Als klap op de vuurpijl schoffeerde de normaal toch juist slomige Gerrit de inmeet- en installeer ZZP'er me in ons eigen huis tot het punt dat ik hem de deur heb gewezen (over stress bij je keuken gesproken). Een week eerder hadden we ook al gehoord dat de keuken EEN MAAND TE LAAT zou worden geïnstalleerd doordat 'het erg druk was'. Alles bij elkaar werd ons een nieuwe ZZP'er toegewezen die 's avonds kon komen voor evenveel of minder dan wat Gerrit zou doen: eindelijk goed nieuws. Hij heeft het in 2 avonden (tot 22:00 's avonds) kunnen doen, maar had de stekker van de inductieplaat per ongeluk in zijn auto meegenomen, waardoor we een week lang nog niet konden koken ;) Momenteel zitten er nog kieren, geen pinten en een half blokkerende afzuiger in de keuken, welke hij binnenkort komt fixen. We praten nu wel 2 weken na het eerste deel van de installatie. In elk geval paste alles gewoon prima.

Problemen dus met:
- ontwerp nakomen
- op tijd inmeten
- op tijd keuken leveren en installeren
- veel tijd aan afspraken kwijt/geheen en weer over of je keuken helemaal anders moet
- ruzies over extra kosten voor hun fouten (totdat alleen dreigen met annuleren helpt)
- vervelende en slomige installateur
- totaal/onbegrijpelijk verkeerde inschattingen inmeter
REACTIE VAN KEUKENSPECIALIST SOEST
Beste Olaf, Als jouw adviseur geweest zijnde vind ik het erg spijtig om deze recensie te lezen. Wij streven naar volledige tevredenheid bij een klant en dat er wat hobbels op de weg zijn geweest is een feit maar deze recensie lezende lijkt het alsof dit volledig aan ons is te wijten? Alle genoemde punten zijn te weerleggen en enkele punten ook niet naar waarheid maar het lijkt mij niet nodig om hier via deze weg uitgebreid op te reageren. Wij hebben mijns inziens altijd met jullie mee gedacht en er alles aan gedaan om jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wetende van jullie persoonlijke situatie en het feit dat er een gehele verbouwing speelde snap ik dat het een stressvolle situatie is geweest. Het verbaast mij daarom dat er nu zoveel verwijten naar ons gemaakt worden. Ik meen het oprecht dat ik het vervelend vind dat jullie niet tevreden zijn over het verlopen traject wij vinden een tevreden klant erg belangrijk dus welgemeende excuses namens mij en het bedrijf.
Reactie of foto toevoegen
Vestiging Keukenspecialist Soest
aSoest , Birkstraat 101, 3786 HD Soest, tel 035 - 603 70 33
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor keukens in Utrecht
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.