Feedback
8,4

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 1396 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren659 ervaringen
4 sterren539 ervaringen
3 sterren50 ervaringen
2 sterren47 ervaringen
1 ster86 ervaringen

Per vestiging:
“Goed advies”
Door Anita op vrijdag 30 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Keuken. Goed advies en alle afspraken klopten. Foutjes werden supersnel en top verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Niet tevreden”
Door Gerda op dinsdag 27 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
wij hebben een badkamer gekocht. Er is tijdens koop en aflevering, afspraken veel teleurstelling geweest. ook de maatvoering en de afmetingen hebben veel problemen en aanpassingen gevraagd, die voorkomen hadden kunnen worden.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken gekocht”
Door Mark op woensdag 21 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Wij zijn tijdens onze zoektocht voor een nieuwe keuken als eerst bij Grando binnengelopen. We werden hier erg fijn geholpen en er werd direct al met ons meegedacht en getekend. Dit was allemaal vrijblijvend, iets wat wij bij andere zaken niet zo hebben ervaren in het verleden. Het beschikbare budget werd serieus genomen waardoor we snel tot een akkoord konden komen. De levering ging perfect en het montagebedrijf heeft uiteindelijk zeer mooi werk afgeleverd zonder enig restpunt.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Fam. Bijkerk op vrijdag 16 nov 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
We zijn vriendelijk geholpen en door het 3D-theater konden we na enige twijfel toch een goede keuze maken. Nu kunnen we genieten van onze super mooie keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig geholpen”
Door R op vrijdag 12 okt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een keuken gekocht. We zijn prettig geholpen en hebben goed advies gekregen.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Marc op dinsdag 9 okt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
We hebben afgelopen week een hacker systemat keuken laten plaatsen door Grando Hengelo en alles was 100% compleet bij aflevering. We zijn 3x langs geweest voordat we onze droomkeuken hadden samengesteld. We werden vakundig geholpen en als we onze badkamer gaan verbouwen gaan we zeker eerst bij hun langs. De montage voor Grando was verzorgd door Nico Veldhuis keukenmontage. Echt vak werk geleverd. Alles was strak afgewerkt en alles werkt naar behoren. Het probleem is dat we zelf nog een stukje muur vergeten zijn te stuccen... dat komt dit weekend nog wel goed.
FOTO VAN MARC
Hacker systemat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit”
Door Y op maandag 8 okt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Onderdelen die niet of niet juist geleverd waren, werden meteen opnieuw besteld en geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door Johan en Inez op vrijdag 14 sep 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Keuken. Zeer creatieve verkoper die goed meedacht!

Aanvulling ontvangen 19 september 2018: De aankoop is geleverd. Dit is prima bevallen.
Reactie of foto toevoegen
“Afspraken nagekomen”
Door slotman op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Tijdens het kopen van de keuken werden wij serieus genomen. Men had genoeg tijd voor ons. Onze ideeen werden serieus genomen en men speelde daar heel creatief op in. Alle gemaakte afspraken werden ook daadwerkelijk nagekomen en we zijn heel blij en trots met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Keukenreview”
Door R.M. Semmekrot op zaterdag 2 jun 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Na ons bezoek aan Grando Hengelo besloten om hier keuken te bestellen, offerte was snel gemaakt. We hadden nog een weekje bedenktijd wat kleur van keuken kasten betrof. Dit zou geen enkel probleem zijn. Bij wijzigen van de kleur kwam men er achter dat keuken toch iets duurder werd dan in offerte. In overleg tot een tussenweg gekomen. Mailwisseling met Grando verliep een beetje stroef, maar daar is ook een oplossing voor gevonden. Wel zelf regelmatig moeten bellen om afspraken na te doen komen. Installatiemonteur is wezen kijken voordat keuken geplaatst zou worden ivm aanpassen leidingwerk en gaf paar praktische tips ivm verwijderen oude keuken. Levering verliep netjes op afgesproken tijd. Alles was compleet. Keukeninstallatie bedrijf heeft de keuken ook netjes geplaatst en opgeleverd. 1 foutje maar dat wordt in goed overleg netjes met keukeninstallateur opgelost. Daar vertrouwen we op. Van Grando Hengelo na oplevering geen woord meer gehoord. Dat is een beetje jammer.
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend goed gehoolpen”
Door Van Dorp op donderdag 29 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Bij het Grando filiaal in Hengelo zijn wij ontzettend goed en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een inloopdouche voor onze dochter. Er werd alle tijd voor ons genomen, meegedacht in het zoeken naar een goed product binnen het te besteden bedrag. Profesioneel en ook nog snelle levering... we zijn ontzettend tevreden op alle punten !
Reactie of foto toevoegen
“2e keukenaankoop”
Door Ingmar op zaterdag 17 mrt 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Creatieve meedenkers, 2e keuken binnen 3 jaar gekocht. Helaas wel pech bij oplevering.
Reactie of foto toevoegen
“Perfect”
Door A, Bruggeman op dinsdag 6 feb 2018 '18 | vestiging Hengelo OV
Super mooie keuken, en keurig geïnstalleerd, maatwerk klopte allemaal, alles uit handen gegeven door Grando, alles perfect geregeld
FOTO VAN A, BRUGGEMAN
De nieuwe keuken
REACTIE VAN ARNOUT
Beste heer/mevrouw Bruggeman, Mag ik vragen wat u voor de keuken heeft betaald. Ik ben bij Grando in Mijdrecht geweest en wij willen nagenoeg dezelfde keuken als op de foto die u heeft geplaatst. En wat voor apparatuur/merk heeft u in uw keuken. Alvast bedankt, Mvg Arnout
REACTIE VAN A.BRUGGEMAN
Hallo Arnout, De keuken heeft ons ca. €16800 gekost compleet met Quooker, Bora kookplaat, Etna combimagnetron, aeg vaatwasser(nieuwste model) Bauknecht koeler
Reactie of foto toevoegen
“Geweldig geholpen”
Door Hans en Hanny ter Braak op dinsdag 31 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij kwamen na vele toonzalen bij Grando Hengelo terecht. Na wat rondkijken en een open gesprek is een ontwerp gemaakt. Na het intensief meedenken en de vele tips vanuit de Grando groep hebben we een offerte gekregen. Waren zeer content met de het gebodene. Wij danken dan ook Marcel en zijn team voor de mooie keuken. Het is een heel mooi geheel geworden. Wij genieten.

Eerdere ervaring van 13 augustus 2016: Wij zijn geweldig geholpen, niet alleen door de goede service maar ook voor het meedenken. Wat ons vooral is meegevallen is dat men ons zo goed heeft begeleid in alle aspecten die bij het uitzoeken en kopen horen. Marcel heeft ons heel veel geholpen, veel informatie gegeven en veel tijd genomen. Hij mag de warme douche.
FOTO VAN HANS EN HANNY TER BRAAK
Hele mooie keuken
Reactie of foto toevoegen
“Een vriendelijke en professionele groep mensen”
Door jan beugelaar op vrijdag 27 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben bij Grando Hengelo in mei 2017 een keuken besteld en ook een aantal nieuwe toiletten voor sanitair gebruik. We hebben vaak contact met Grando gehad, wanneer er reden voor was zijn de problemen opgelost en de werkzaamheden naar behoren uitgevoerd. We zijn trots op onze keuken en toiletten en tegelijkertijd zeer tevreden. Een vriendelijke en professionele groep van mensen die voor je klaar staan.
FOTO VAN JAN BEUGELAAR
Resultaat van de keuken
Reactie of foto toevoegen
“Eens en nooit weer grando voor mij”
Door Roy op woensdag 25 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Mooie lokkertjes met reclame stunts, Goede waardering van klanten. Wat ik dus echt niet begrijp als ik naar mijn ervaring kijk en dat van andere bekenden waar ik de afgelopen Maanden mee in gesprek kwam toen we over grando verteld. Fanatieke verkoper, Mooie praatjes maar na dat de handtekening was gezet regelmatig terug geweest naar grando omdat er niet op mail werd gereageerd en fouten werden gemaakt. Petje af trouwens voor de monteur, die heeft ons prima geholpen, de mensen die de keuken brachten was erg goed en aardig en zelfs toen ze via grando het verkeerde adres hebben door gekregen kwamen ze het toch brengen. Foute kleur van bepaalde panelen werden er geleverd en geplaatst, formaat van het keukenblad was niet naar wens, oven liep vast tegen de verwarming, net als de koelkast die door de verwarming niet volledig open kon. Volgens grando zou het geen problemen geven. Het blad zou kort er moeten als we zelf hadden gewild. Omdat ze het niet nodig vonden in te meten omdat we kunstof blad hadden zaten we dus met extra onnodige Kosten en een keuken blad wat toch te krap is om fatsoenlijk aan te eten. Maar goed alles Moest betaald zijn voor de levering, dus daar gaat je onderhandelings materiaal. Uiteindelijk compromis kunnen bereiken maar we wachten al 3 maanden op het nieuwe materiaal, geen bericht je van hoe het er voor staat, wederom moeten we zelf overal achter aan. Zal blij zijn dat ik straks niet meer te maken hoef te hebben met grando, de druppel was wel dat de gallerij mij belde na dat ik met een kado on van grando een schilderij had Gekocht. Ik vind het schandalig dat grando mijn prive gegeven aan derde vertrekken. Zal mij benieuwd of het voor kerst af is grond.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Asbroek op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Keuken gekocht, goede service, komen met veel ideeen en oplossingen voor de indeling. We hebben een probleem met de kookplaat grando helpt ons fantastisch met het zoeken naar een oplossing.
Reactie of foto toevoegen
“Trots op de aanwinst”
Door D. ten Hoopen op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Kwamen na een lange zoektocht en vele inspiraties zomaar spontaan bij Grando in Hengelo binnen wandelen om ook weer inspiratie op te doen. Na even rondkijken kwamen wij tot een gesprek, wat meteen een zeer goede en professionele indruk op ons maakte. Men wist meteen wat wij zochten, maakten geheel vrijblijvend tijd vrij voor een vrijblijvende offerte. Het gevoel was zeer goed. Beslissing gemaakt en tot koop overgegaan. Kregen een paar super goede monteurs over de vloer met gouden handjes. E.e.a. is zeer naar tevredenheid afgehandeld en gerealiseerd. Wij zijn super trots op onze nieuwe aanwinst.
Reactie of foto toevoegen
“Prettige service”
Door Shahrzad eslamian op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Super klantvriendelijk wij konden door omstandigheden niet ons keuken op tijd ophalen dit werd proffesioneel en erg vriendelijk afgehandelijk. Montage van de keuken werd netjes door een vriendelijke man gedaan. Erg prettig en goeie service!!
FOTO VAN SHAHRZAD ESLAMIAN
Keuken met keukeneiland
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens & Bad”
Door Miriam op woensdag 20 sep 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een badkamer gekocht. Alles is prima verlopen en het resultaat is prachtig! Het personeel is erg vriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Kemna op zaterdag 15 jul 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
We zijn bijzonder tevreden met onze nieuwe badkamer. Het team bij Grando Hengelo adviseert goed over de verschillende mogelijkheden en het uitzoeken. Het team van monteurs zijn vakmensen! Echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe keuken gekocht”
Door Fam. Jeths op zondag 9 jul 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Grando Hengelo. Wij zijn zeer tevreden, prachtige keuken, goede adviezen wat betreft de apparatuur en meedenken met hoe je de ruimte optimaal kunt benutten. Ook de plaatsing verliep allemaal heel erg vlot. Wij zullen Grando Hengelo zeker bij vrienden en kenissen aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima meegedacht”
Door van der wilk op vrijdag 30 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
In december 2016 een keuken uitgezocht en is in Juni 2017 geplaatst. Prima meedenken tips en adviezen. Adviseurs die luisteren naar jouw wensen en niet hun wensen opdringen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door A.C. Bouwhuis op vrijdag 9 jun 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
De adviseur heeft mij prima geholpen. Goed meegedacht en kwam met cretive ideeën. De montage verliepvlot en zonder problemen en gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door ligtenbarg op dinsdag 2 mei 2017 '17 | vestiging Hengelo OV
Erg goed advies gekregen en later tijdens het inmeten kwam de eigenaar zelf en heeft nog wat aanpassingen gedaan wat geleidt heeft tot een prachtige keuken!! De montage was ook super de monteur en zn zoon wisten precies waar ze over hadden. Top!!!!
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met de keuken”
Door batista silva op zaterdag 24 dec 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Bij Grando in Hengelo wordt je vriendelijk ontvangen, ze zijn zeer deskundig en denken goed mee. De service is erg goed zowel bij de bestelling en het afleveren en het plaatsen van de keuken.Wij zijn erg blij met onze keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Gaby Muñoz op dinsdag 1 nov 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Zeer tevreden met onze nieuwe keuken en bijkeuken. Na ons eerste bezoek aan Grando Hengelo kregen we een goed gevoel. Er werd naar ons geluisterd en met goede ideeën van Marcel Zeggelink werd ons ontwerp van de keuken waarheid. Een keuken vereist ook een top installatie. Een duidelijke zin bij het bestellen was "wat wij beloven,komen wij ook na". En wij moeten zeggen, na enkele tegenvallers bij installatie, werd alles opgelost en zijn we zeer tevreden over het eindresultaat. Een prachtige landelijke keuken met bijkeuken dankzij Marcel (Grando) en Ter Wiele Montage Rijssen (William & medew.). Bedankt!!
FOTO VAN GABY MUÑOZ
Onze keuken bewaarheid
Reactie of foto toevoegen
“Zeer positief bericht”
Door Henriët op dinsdag 18 okt 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Snel, deskundig. Rekening houdend met onze wensen. Goede kwaliteit en snelle en goede levering en montage. Vrienden hadden ook goede ervaringen, waardoor wij, na meerdere zaken te hebben bezocht, uiteindelijk kozen voor Grando. Wij zouden een volgende keer weer een keuken kopen bij Grando Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Erg goed geholpen”
Door Harold Punte op zaterdag 10 sep 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
We zijn erg goed geholpen, kregen het juiste gevoel erbij waardoor we voor Grando hebben gekozen. Ook de 3D bioscoop is een toegevoegde waarde. Levering en plaatsing is naar alle tevredenheid uitgevoerd door zeer ervaren monteur. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door T. Leferink op vrijdag 26 aug 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Prima geholpen, vooral het meedenken over de indeling van de keuken was erg fijn. Er waren wat obstakels in de ruimte die door de creativiteit van de adviseur fantastisch zijn ingepast in het totaal ontwerp. Plaatsing verliep ook uitstekend, wij zijn heel tevreden over het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door mekkelholt op vrijdag 29 jul 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
netjes geholpen, alles is netjes aangebracht en afspraken zijn tijdig nagekomen .
Reactie of foto toevoegen
“Creatieve benadering”
Door Fam Lammers op vrijdag 17 jun 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
De adviseur was creatief met bedenken van een oplossing van onze wensen. Dit was bij 2 andere keuken firma's niet gelukt! De levering was op tijd en correct. Wij zijn superblij met onze keuken. Een aanrader om naar Grando te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geregeld”
Door R. Muller op zondag 1 mei 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
Het contact was meteen goed. We werden goed en vriendelijk geholpen. Onze ideeën werden mooi uitgewerkt tot een badkamer zoals wij graag wilden. Tijdens de werkzaamheden werden de gang en trap afgeplakt zodat we geen schade kregen. Al met al prima geregeld.
Reactie of foto toevoegen
“Gemaakte afspraken nagekomen”
Door Rene Hilgerink op maandag 11 apr 2016 '16 | vestiging Hengelo OV
De adviseur heeft meer dan voldoende tijd aan ons besteed. Er is een mooi ontwerp gemaakt en dito uitgevoerd. De monteur heeft uitstekend werk afgeleverd. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen, hetgeen erg fijn was.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Frank op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Erg klantvriendelijk en goede service!! Zou ze zeker aanraden bij andere mensen! Verkoopster dacht enorm met ons mee qua indeling, en uiteindelijk tot een heel mooi plaatje gekomen! Ook alternatieve opties werden aangeboden, het is gewoon een uitstekende zaak met goed personeel.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Frank, bedankt voor het delen van uw reactie. Deze reactie zijn natuurlijk altijd leuk om te lezen. We zullen dit doorgeven aan de vestiging in Hengelo. Heel veel plezier in uw nieuwe keuken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste Frank, Bedankt voor het delen van uw ervaring en fijn om te horen dat u enthousiast bent over de winkel het het personeel in Hengelo. Veel plezier in uw nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Positieve ervaring”
Door Familie Koseoglu op dinsdag 24 nov 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Ik heb een keuken bij Grando Hengelo ov gekocht. Tijdig geleverd en het staat als een blok. Super mooie keuken afgeleverd. Service is perfect. Bij een probleem of een gebrek was een telefoontje voldoende, wordt zelfs meegedacht om het op te lossen, en men komt z.s.m. de afspraken na. Positieve ervaring, goede verstandhouding.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door MR op maandag 16 nov 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Levertijd precies volgens plan, perfect. Montage keuken ook grotendeels volgens plan. Hierover niets dan lof. Echter geld binnen = geen prio meer voor de klant en wel om het volgende:

1. Afzuigkap kapot na installatie: mij lukt in 15 minuten wat Grando in anderhalve week niet kan: een afspraak maken met een monteur van Bauknecht. Waarom? Omdat er geen prio aan wordt gegeven, alleen een servicemelding inschieten, je moet bellen!

2. Nalevering plinten: Ook hier moest ik zelf achteraan bellen: de plinten waren TOEVALLIG net binnen gekomen die ochtend. Ook zelf de monteur maar weer gebeld.

Minpunten zijn dan:
- vriendelijkheid adviseur
- service naderhand (geld binnen = geen prio meer naar de klant toe)
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Beste, Erg bedankt voor het delen van uw ervaring. Dankzij uw feedback kan Grando Hengelo de service verder verbeteren. Vanuit het hoofdkantoor zullen we bovenstaand bericht daarom ook zeker bespreekbaar maken en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals erg bedankt voor het geven van uw mening. Vriendelijke groet, Grando Keukens & Bad
Reactie of foto toevoegen
“Niet vlekkeloos maar goed opgelost”
Door Jansen op zondag 16 aug 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Niet alles liep vlekken loos maar is goed opgelost, ook dankzij de goede montuur die achter enkele dingen aan moest, dank voor zijn goede inzet, wat ook niet makkelijk was voor hem, hij had het ook graag anders gezien, en de pech voor ons dat de vakantie er tussen zat , dat leverde ook de onnodige vertraging op.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Piet op dinsdag 28 jul 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Zowel wij zelf, als mijn ouders en een bekende aannemer hebben allemaal zaken gedaan met Grando Keukens Hengelo. En zijn tot volle tevredenheid geholpen, zowel het voortraject als de nazorg is goed geregeld. En als vanzelfsprekend krijg je waar je voor tekent en betaald, niet achteraf zeuren van dat hadden we erbij moeten hebben en dat, en dit moet gedaan worden. Staat het niet op papier , dan heb je het ook niet betaald. Bij de supermarkt is dat niet anders, daar krijg je alleen wat op je bonnetje staat. Logisch . In iedergeval weten wij niet beter dan dat de service er top is, en het team op de vestiging er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Wij raden Grando Keukens Hengelo dan ook bij iedereen aan.
Reactie of foto toevoegen
“Ervaring”
Door nicky brouwer op maandag 27 jul 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Onze ervaring is zeker niet hetgeen wat hier boven geschreven wordt! Wij hebben een keuken en later nog een badkamer gekocht bij Grando hengelo en zijn keurig geholpen! Ze nemen de tijd voor je en deskundig advies en denken goed mee een voorbeeld voor de rest van de bedrijven in Hengelo. Ook qua prijs zit Grando hengelo erg goed! !! Al met al ons zie je zeker weer de volgende keer!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend verlopen”
Door Rein op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Het idee van de keuken die wij ons voorstelden is door Grando Hengelo door heel goed te luisteren, heel goed vertaald naar een ontwerp. De levering en de installatie is uitstekend verlopen. Het ontwerp is ons in de studio dmv een 3D getoond voor we hoefden te beslissen.
FOTO VAN REIN
Reactie of foto toevoegen
“Noodzakelijk om alles schriftelijk vast te leggen”
Door K. D. op zondag 5 jul 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Voortraject doorlopen met de verkoper, voorstel gekregen voor de badkamer en aanvullend de keuken. 2e gesprek volgde en om de deal rond te maken sloot uiteindelijk de eigenaar zelf aan. Toen bekend werd wanneer de levering en plaatsing gedaan kon worden hebben wij met de verkoper nog eenmaal de badkamer en de keuken doorgenomen. Hierna zouden de materialen besteld kunnen worden. Dit was direct de laatste keer dat wij contact hadden met de verkoper, bij het volgende contact bleek de verkoper 'ziek' te zijn. Naar later bleek dat hij ontslagen was en niet meer terug zou keren, een collega nam het geheel over. Vanaf dat moment zijn er meerdere fouten uit het ontwerp naar voren gekomen, bij kleine problemen was de directeur vriendelijk en behulpzaam. Echter de afspraken die gemaakt waren met de inmiddels verdwenen verkoper bleken waardeloos. Hij wilde niets aannemen van de gemaakte afspraken en gaf aan dat klanten wel vaker met dit soort verhalen kwamen wanneer een verkoper al dan niet gedwongen vertrokken was. De eerste maal werd er beloofd via de mail te reageren, al wat kwam was geen reactie. Pas opnieuw bij herinneren kwam er een reactie dat hij de afspraak niet kon verifiëren en de extra kosten voor ons als klant waren. Bij het tweede probleem in de uitvoering van de keuken werd opnieuw de belofte gedaan om met een voorstel voor een oplossing te komen. Echter ook bij deze belofte kwam er geen enkele reactie. Na het versturen van een herinnering kwam er opnieuw geen reactie. Pas bij officieel aanschrijven door de rechtsbijstand zag hij zich genoodzaakt om hier binnen 2 dagen op te reageren. Ook via deze weg geen enkel teken van medewerking. Het gezegde klant is koning geldt schijnbaar alleen totdat je de handtekening hebt gezet.

Zelfde ervaring als dhr. Dijkslag, de directie denkt alleen aan zijn eigen belang en zo gauw de handtekening is gezet en het geld binnen is heeft hij van het woord klant nooit meer gehoord. Ze komen daarna de afspraken niet meer na en laten door complete stilt niets meer van zich horen.

Mocht u überhaupt nog overwegen hier een aankoop leg alles schriftelijk vast, mondelinge afspraken zijn waardeloos en het feit dat een verkoper ontslagen wordt waar de afspraken mee gemaakt zijn doet er niet toe. Zijn verkoper zou dit toch nooit afgesproken kunnen hebben? Het woord van de klant is waardeloos, dat vonden wij van Grando Hengelo daardoor uiteindelijk ook.

Dus nee wij raden dit bedrijf c.q. deze vestiging niet aan, het is de enige negatieve ervaring die wij in het gehele bouwproces van onze nieuwbouwwoning mee hebben mogen maken de overige ondernemers kwamen in gesprek altijd zelf met een voorstel / oplossing voor zover nodig.
Reactie of foto toevoegen
“Prima geregeld”
Door Hugo Smit op maandag 18 mei 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Marcel en Paul. Prima adviezen, een goed luisterend oor, fijne korting en geen loze verkooppraatjes. Vaste monteur - prima geïnstalleerd! Wij hebben onze zoon en schoondochter die ook een nieuwe keuken wilden aanschaffen geadviseerd vrijblijvend naar Grando te gaan (zij hadden al meerdere zaken bezocht). Ook zij hebben inmiddels een bestelling geplaatst. Zegt genoeg toch?
Reactie of foto toevoegen
“Denken alleen maar aan geld”
Door B.Dijkslag op maandag 23 feb 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Begin van het jaar 2014 hebben wij een afspraak gehad bij Grando, over een nieuwe keuken,
De verkoopmedewerker heeft ons netjes een voorstel uitgewerkt en deze ons meegegeven om te overdenken en bij het 2e gesprek de puntjes op de i te zetten. Na het 2e gesprek hebben wij e.e.a. afgesproken en een prijs bepaald voor de keuken welke hij met de eigenaar vestingdirecteur heeft besproken en akkoord bevonden.

In de afspraken die wij hebben gemaakt was ondermeer opgenomen het slopen van onze oude keuken, afvoeren materialen, stukadoren achterwand, en het plaatsen van een plafondafzuiging, waarover wij onze twijfels hadden , maar wat volgens Grando wel kon. Wij hebben dit advies meegenomen en zijn huiswaarts gegaan om over de door Grando aangeboden keuken en prijs na te denken.

In de periode dat wij over de prijs zouden nadenken ben ik ziek geworden, en hebben wij dit doorgegeven aan Grando dat wij hier op een later tijdstip op terug zouden komen. Mijn ziekte heeft langer geduurd dan dat we gedacht hadden en in september 2014, hebben wij weer een afspraak gemaakt met Grando.

Op onze afspraak bij Grando in Hengelo, was er van de oude aanbieding niks weer te vinden, dus hebben wij e.e.a. uitgelegd aan de vestingdirecteur, wat wij toen hadden afgesproken met de vorige verkoopmedewerker. Het bleek aan het einde van het gesprek dat de keuken, met wat aanpassingen, wat duurder was geworden, mede omdat er volgens de vestingdirecteur in de oude aanbieding geen cooker zat.

Na het eens te zijn geworden over de prijs en er van uitgaande dat de rest van de afspraken welke we mondeling hebben gemaakt zouden worden nagekomen, bleek direkt na het tekenen van het contract dat er bepaalde dingen niet in stonden. Volgens de vestingdirecteur was dit normaal maar alles zou gedaan worden zo als afgesproken.

Tussendoor is de vestingdirecteur nog bij ons thuis geweest om de keuken in te meten, heb hem wederom gevraagd of de plafondafzuigkap wel kon, en weer verzekerde hij ons dat Grando dit wel kon plaatsen. De problemen en het verliezen van het vertrouwen in Grando, met name in de vestingdirecteur begon op de dag dat we de keuken in 3-d gingen bekijken. Het bleek dat er nog ruimte was tussen de koelkast en de keuken van ongeveer 30 cm. Wij hebben toen aangegeven dat we hier graag een kastje/nis tussen willen hebben en dat de koelkast dan tegen het kozijn van de deur geplaatst gaat worden. Het eerste wat de vestingdirecteur riep dat is € 400,00 meerprijs zou zijn, toen we verder de 3d bekeken, bleek er een kast te veel boven de koelkast te zitten die wij niet willen, er werd toen geen minderprijs aangegeven.

Na de 3d verder te hebben bekeken, kwam de vestingdirecteur met het voorstel om de aangeboden koelkast van Atag te wijzigen in een van Bauknecht, alweer een prijs verschil ( ongeveer € 500,00) en weer wordt er niet gepraat over een minder prijs. De oven die ik in een eerder stadium reeds heb aangegeven had hij ook laten vervallen door een goedkopere, uitvoering.
Na een heleboel E-mails over en weer hebbben we uiteindelik de gewenste oven gekregen, ben verder niet meer ingegaan op het prijsverschil, in het voordeel van alweer Grando. Toen de plaatsing datum aanbrak en wij bericht kregen van uit Tilburg dat de keuken geleverd zou gaan worden. Ben ik maar eens gaan bellen met de vestingdirecteur, want ik hoorde van hem niks meer, om te vragen wanneer er begonnen ging worden met het slopen, en eventueel verleggen van leidingen. Tot onze verbazing zei hij dat deze werkzaamheden niet in de prijs zaten, en we deze extra moesten gaan betalen. Hij had eerder aangegeven dat alles goed zou komen.

De materialen werden voor het weekend geleverd waardoor we een heel weekend met de troep in de huiskamer hebben gezeten terwijl de afspraak was dat er maandags geleverd zou worden en dinsdags met installeren. Dinsdags 18-11 is monteur begonnen met het installeren van de keuken. Het eerste probleem bleek de door ons en door Grando geadviseerde plafondafzuigkap. Deze bleek naar ongeveer 3 uur onderzoek door de monteur niet te kunnen worden geplaats. De monteur kwam met een alternatief voor een Falmec afzuigkap type plane 90cm breed.

Wij kenden deze afzuigkap niet en hebben deze opgezocht. Op de site van Grando stond deze afgebeeld met met bijbehorende specs en prijs. De prijs op de site van Grando was € 565,00, terwijl de vestingdirecteur doodleuk een prijs rekent die veel hoger is ( € 633,00), als ik hier om vraag zegt hij doodleuk dat ik dit prijsverschil maar van de totaal factuur moet aftrekken, een woord van sorry omdat de afzuigkap niet kon worden geplaatst en over het prijsverschil wordt niet gegeven.

Woensdag en vrijdag wordt er verdergegaan met het installeren van de keuken. De monteur krijgt deze niet af mede omdat de afzuigkap niet te leveren is blijkt. Wat mij ook weer verbaast, omdat op de site van Grando staat dat deze snel uit voorraad te leveren is, en ik mag er vanuit gaan dat als de vestingdirecteur zijn best had gedaan, dat dit voorrang krijgt en de kap met een dag geleverd had kunnen worden, maar dat blijkt zo niet te zijn. Als ik maandags contact opneem met de vestingdirecteur, en vraag wanneer er verder wordt gegaan met het afmaken van de keuken, geeft hij niet thuis en komt pas op het laatste moment met een Datum en wel zaterdag, 29 november.

Ook dan is alles nog niet geleverd. Wat nog ontbreekt zijn de planken voor het extra kastje, hierover krijg ik een brief van de vestingdirecteur op dinsdag 2 december, maandags wordt er geen post bezorgt, met de mededeling dat de materialen voor het kastje binnen zijn en dat ik maar contact moet opnemen met de monteur, om een datum af te spreken. Na een aantal keren te vergeefs te hebben gebeld, en geen contact kreeg heb ik een SMS gestuurd waar ik vervolgens niks weer van verneem.(achteraf bleek dat hij in een gebied zat waar geen bereik was).

Woensdag 3 december wordt ik gebeld door de vestingdirecteur, de eerste vraag is of ik de brief heb gehad, en de tweede vraag is dat hij heeft gehoord dat ik nog niet betaald heb. Er wordt niet gevraagd of ik zover tevreden ben met de keuken tot zover, en geen woord van sorry omdat er diverse dingen zijn misgegaan. Ik leg hem e.e.a. uit en spreek nogmaals me ongenoegen uit over de situatie die is ontstaan. Hij zegt dat hij de monteur zal bellen om e.e.a zo snel mogelijk op te lossen, alleen hoor ik helemaal niks weer, dus heb ik maar weer zelf contact gezocht met de monteur, om te vragen wanneer hij de keuken kon komen afmaken.

Uiteindelijk is hij 11 december langs geweest en heeft de laatste hand gelegd aan de keuken. We hebben daarop een deel van de prijs van de keuken betaald, een week of drie later krijg ik een herinnering van een nog openstaand bedrag en tot onze verbazing staat daar ook weer een prijs van een afzuigkap op die veel te duur is.

Uiteindelijk wil ik de monteur een groot compliment geven voor de wijze waarop hij de keuken heeft geplaatst bij ons (ik had het idee dat hij ook een speelbal van Grando was). Dus al met al heeft het plaatsen van de keuken tot dat deze klaar was en wij weer verder konden meer dan een maand geduurd, terwijl dit normaliter 2 tot 3 dagen kan zijn.

Over de vestingdirecteur zeg ik verder ,maar niks meer over, want als het alleen een kwestie is van keukens verkopen en regel daarna de rest zelf maar zoals slopen, leidingen verleggen , stucadoor, keukenmonteur, (terwijl alles was afgesproken) dan klopt er van het verhaal van wat er op jullie site staat niet, van Grando ontzorgd en dat ze alles regelen en goed communiceren.

Ik dacht dat wij de klant waren en dat we ontzorgt zouden worden, maar de vestingdirecteur dacht alleen aan zich zelf en hoeveel mogelijk geld hij aan ons kon verdienen. En het woord klant, daar heeft hij schijnbaar nog nooit van gehoord.

Met vriendelijke groeten een erg gefrustreerde “klant”,
Reactie of foto toevoegen
“Loslaten”
Door H. Zandstra op dinsdag 10 feb 2015 '15 | vestiging Hengelo OV
Heb een keuken gekocht en nu blijkt naar 5,5 jaar dat de opdek allemaal los laat grando bij mij thuis geweest en zegt dat de garantie naar 5 jaar is afgelopen en kunnen hier niets meer van halen. Hij gaf toe dat de keuken in de fabriek niet goed was gelijmd maar ze deden geen zaken met de fabriek meer en ik kan fluiten met een keuken die niet meer mooi is en een schade van € 1000 tot € 1500 kom nooit meer bij grando keukens in Hengelo.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamermaterialen”
Door Frank K op vrijdag 9 nov 2018 '18 | vestiging Almelo
Grando Almelo: Jan heeft iets meer dan 2 jaar geleden materiaal geleverd voor onze nieuwe badkamer. Jan gaf hier uitstekend advies in en een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was snel. De verbouwing hier van hebben wij zelf uitgevoerd en duurde iets langer dan verwacht. Na anderhalf jaar hadden wij een probleem met onze thermostaat. Jan heeft dit snel en netjes opgelost. Niets anders dan lof voor deze zaak en Jan! Ik zou zeker weer in de toekomst zaken doen met Grando Almelo Jan. Jan bedankt! M.v.g Frank
Reactie of foto toevoegen
“Erg mooi resultaat”
Door Wanda Koetsier op vrijdag 26 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
wij hebben een badkamer gekocht. Het wordt inmiddels erg mooi. Er is wel iets langer over gedaan, dan wij verwacht hadden. Maar het resultaat is er dan ook naar. Het wordt erg mooi. Wij hebben jaren gewacht op dit moment, dus maakt het ons niet uit hoe lang er aan gewerkt wordt. Want we zien hoe het elke keer mooier en mooier wordt. Beter de tijd nemen, dan het af raffelen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Murat Tanyeli op maandag 1 okt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer meubels gekocht goed advies en snelle levering. Verkoper heeft ons super geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde badkamer”
Door Miriam op vrijdag 28 sep 2018 '18 | vestiging Almelo
We hebben een mooie badkamer gekocht die aan alle wensen voldoet in een kleine ruimte. We zijn super geholpen en geadviseerd!
Reactie of foto toevoegen
“Super goede service”
Door Christa Körmeling op zondag 8 jul 2018 '18 | vestiging Almelo
Bij Grando alleen badkamer meubels gekocht. Badkamer ging verder via projectbouw. Supergoed geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken. Ik wilde een andere fonteinkraan dan die bij de set hoorde. Deze hadden ze niet zelf in het assortiment, maar dat was geen probleem, zij bestelden het! Ook toen ik erachter kwam dat mijn douchedeur (via de projectbouw) waarschijnlijk niet volledig open kon omdat deze tegen de wastafel aan kwam werd er meegedacht en meegekeken. Er werd zelfs een 3D animatie gemaakt om te kijken hoe ver de deur open kon. Kortom: niet eens een hele badkamer gekocht, alleen maar meubels, maar een super goede service!!
Reactie of foto toevoegen
“Duurt te lang”
Door Kees Verwoert op vrijdag 25 mei 2018 '18 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht in Almelo, deze zou in week 9 geplaatst worden maar dat werd week 19, uiteindelijk hebben wij 4 weken in de rommel gezeten, monteur was zeer kundig, maar moest vaak bellen met grando omdat zaken niet klopten ... uiteindelijk hebben we wel een mooie badkamer, en daar gaat het toch om.
REACTIE VAN VERWOERT
Impressie van onze badkamer :-)
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden klant”
Door Marita Maas op zondag 18 mrt 2018 '18 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht, vriendelijk en meedenkend personeel. Niet opdringerig en no nonsens. Plaatsing vlot en vakkundig, tevreden klant.
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door E. Strunk op vrijdag 2 feb 2018 '18 | vestiging Almelo
Ze denken overal in mee, tegelzetter merkte foutje op, filiaaleigenaar heeft het netjes opgelost, spanplafond later dan afgesproken maar uiteindelijk toch strak en netjes afgeleverd. Onze dank daarvoor.
Reactie of foto toevoegen
“2e keer een badkamer”
Door Mélissa Smalbrugge op zaterdag 13 jan 2018 '18 | vestiging Almelo
Voor de 2de keer een badkamer gekocht bij Grando en super tevreden mee. Afspraken worden nagekomen en er werd goed geluisterd bij het opstellen van onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Fam. vd Bosch op vrijdag 29 dec 2017 '17 | vestiging Almelo
We hebben een kleine badkamer renovatie gedaan. hierbij zijn wij goed geholpen met advies. ook gaven ze een ruime bedenktijd, om alles goed te overdenken. prima service. een goede afhandeling.
Reactie of foto toevoegen
“Superteam”
Door Familie de Jonge Vriezenveen op donderdag 9 nov 2017 '17 | vestiging Almelo
Wij hebben een nieuwe badkamer uitgezocht en laten installeren.We zijn erg tevreden over het uitleg en adviezen maar ook over het plaatsen van de badkamer Alles geregeld binnen de tijd die de verkoper met ons heeft afgesproken Een superteam alles keurig op elkaar afgestemd Mei 2017
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubel”
Door A. Bakhuis op dinsdag 24 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Ben erg vriendelijk en doeltreffend geholpen.

Aanvulling ontvangen 29 oktober 2017: Badkamermeubel ontvangen begin september.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer”
Door G.P.E van Oorschot op maandag 23 okt 2017 '17 | vestiging Almelo
Een badkamer (zeven jaar geleden een keuken) . Goede service en er wordt goed meegedacht met de klant (en zijn budget). Er wordt de tijd genomen om alles goed door te spreken. De afwerking is prima verlopen.
FOTO VAN G.P.E VAN OORSCHOT
Gemonteerde badkamer
REACTIE VAN FLAVE25
Mag ik vragen hoeveel u heeft betaald alleen voor de wastafel met grijze lades?
Reactie of foto toevoegen
“Installatie via zzp-er”
Door Smit op vrijdag 14 jul 2017 '17 | vestiging Almelo
Vlotte verkoper maar vaag over kosten van de installatie. Er werd niet duidelijk gemaakt dat de installateur een zzp'er is die zijn eigen (hogere) facturen maakt. Dat vond ik heel vervelend. De wastafel was tijdens transport kapot gevallen en we wachten nu al 5 wk op de nieuwe. We worden slecht geïnformeerd over de stand van zaken. Nu hebben we een badkamer zonder wastafel en de verkoper weet niet wanneer geleverd wordt of waarom het zo lang duurt.
Reactie of foto toevoegen
“Positief over Grando Almelo”
Door Gerald op vrijdag 2 jun 2017 '17 | vestiging Almelo
Goed geholpen, afspraken nagekomen. Idee is mogelijk om de montage in eigen hand te nemen. Over het algemeen levert dat waarschijnlijk minder communicatiestoornissen op tussen klant-leverancier-badkamermonteur. Overall: prima te spreken over de badkamer / toilet, zowel over Grando als (tot op heden) het montagebedrijf.
Reactie of foto toevoegen
“Goede oplossingen”
Door rob op zondag 28 mei 2017 '17 | vestiging Almelo
Mooie showroom met heel veel keuze , men heeft er goede kennis van zake , goed advies, men neemt de tijd voor je,komt met goede oplossingen waar je soms zelf niet aan denkt. Grote keuze ,scherpe prijzen!
Reactie of foto toevoegen
“Plezierig”
Door Schreur op zondag 2 apr 2017 '17 | vestiging Almelo
Zeer plezierig van begin tot eind. Zelfs eerst kennis gemaakt met de tegelzetter en monteur. Ter plekke de mogelijkheden besproken. Hiervoor onze hartelijke dank. De adviseur was erg deskundig en gaf goede adviezen.
Reactie of foto toevoegen
“Netjes”
Door G. kruize op woensdag 22 mrt 2017 '17 | vestiging Almelo
Alles wat van tevoren was afgesproken is nagekomen en geleverd. Tevens waren wij zeer tevreden over de werkzaamheden, die de mensen hebben uitgevoerd. Top!!! Er werd netjes gewerkt en alles wat er verwijderd was, werd ook volgens afspraak meegenomen. Dus geen troep achteraf.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Familie Wigbold op zondag 27 nov 2016 '16 | vestiging Almelo
Bij vestiging Almelo werden we bij de aankoop van een badkamer door de adviseur uitstekend geholpen. Ook werd er prima meegedacht voor een oplossing voor een vervangende mobiele doucheruimte voor de periode dat de verbouwing duurde. We zijn meer dan tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goede adviezen”
Door Wilma op vrijdag 9 sep 2016 '16 | vestiging Almelo
Super Mooie badkamer uit gezocht bij Grando. Waar wij vriendelijk zijn ontvangen en goed werden geholpen. Het personeel wisten waar ze over praten. En gaven onze goede adviezen. Wij zijn tevreden. :)
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede service gehad met badkamer”
Door Scheurink op woensdag 27 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Zeer goede service, wensen worden vertaald in een mooie 3D schets en er wordt duidelijk aangegeven wat wel en wat niet kan. Zeer te vreden. Ook de installatie was perfect. Zeer kundig en net afgeleverd via Hauptmeijer Bouw&Verbouw binnen de afgesproken termijn! Ik kom hier zeker weer!!
Reactie of foto toevoegen
“Prima geholpen”
Door J.Kastenberg op vrijdag 22 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Prima geholpen bij het uitzoeken van badkamer en toilet. De montage is door uitstekende vakmensen gedaan. Het enigste puntje van kritiek is dat de toiletaccessoires nog niet zijn geleverd. Ik ga er wel vanuit dat deze accessoires snel worden geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Veel spijt”
Door Juliana Ruparelia op donderdag 21 jul 2016 '16 | vestiging Almelo
Erg slecht. Ik ben zeer ontevreden over hoe de zaken zijn verlopen. De monteur heeft tot 2 keer toe ruzie gemaakt en is kwaad weggelopen. Na het infrezen van leidingen in de muur had ik een scheur in mijn slaapkamer muur die werd ontkend. De hele afwikkeling hiervan is erg naar verlopen. Daarnaast is mijn rolgordijn vies gemaakt en zitten er kitranden bij het toilet onder de rode vlekken van het stof na het boren die je er niet meer uitkrijgt, is er niet gekit bij de toiletpot en wastafel in het kader "dit doen we nooit" (had binnen 2 maand al gele randen!), is de douche cabine niet op de juiste plek gemonteerd waardoor er een afloop is naast de cabine, is de zijspiegel na 1 dag van de muur gevallen en nog steeds niet vervangen, is een handdoekrek waarvoor betaald is, na 2 maanden nog steeds niet geleverd, zijn de tegelnaden bij het bad te triest om aan te zien dat ik hier plinten moet gaan bevestigen, heb ik olie vlekken op mijn oprit van de lekkende auto van de monteur die niet worden verwijderd. Ik krijg ook volledige radiostilte van de vestiging etc. etc. De hele gang van zaken is uitermate triest. Ik zal deze vestiging zeker niet aanraden. Verkopen kunnen ze goed maar service verlenen en klachten oplossen is erg ver te zoeken helaas. Heb erg veel spijt van deze (mis)koop!
REACTIE VAN BOB BOLMEIJER
Zoals met u besproken gaat het hoofdkantoor deze zaak op zich nemen en komen wij spoedig met de oplossingen.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie badkamer”
Door Robin Hof op vrijdag 20 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Grando heeft een mooie badkamer en 2 toiletten opgeleverd. Geïnstalleerd door mensen met kennis van het vak. Minpunt was dat de plaatsing 3 weken in beslag nam omdat er een artikel niet tijdig geleverd werd terwijl de installatiedatum al 3 maanden bekend was.
Reactie of foto toevoegen
“Goede ervaring”
Door Paul Bekhuis op zondag 15 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Mijn ervaring met vestiging Almelo was zeer goed. Vakkundige mensen ook tijdens de uitvoering. Ruime aandacht bij het uitzoeken van tegelwerk en sanitair. Ze maken gebruik van de juiste animatie 3D. Dit geeft veel inzicht in beleving.
Reactie of foto toevoegen
“Prettig zaken doen”
Door Hetty Meintema op zaterdag 7 mei 2016 '16 | vestiging Almelo
Wij hebben een badkamer gekocht. Grando Almelo hebben wij ervaren als prettig zaken doen. Ze namen de tijd, gaven goed advies en de mannen die het geplaatst hebben zijn toppers!! Ik zou dit bedrijf aanraden bij vrienden.
Reactie of foto toevoegen
“Snelle oplossing bij problemen”
Door Linda op vrijdag 22 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Badkamer gekocht. Perfect geholpen door adviseur en komen afspraken goed na. Eventuele problemen worden snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed verlopen”
Door BertJosé op zaterdag 9 jan 2016 '16 | vestiging Almelo
Alles is super goed verlopen volgens planning en volgens afspraak. Een erg prettige verkoper. Staat open voor alle suggesties. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en zeer bekwaam. Wij zijn zeer tevreden!
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Goed om te horen. Bedankt dat u uw ervaring op deze website wilt delen. We zullen de complimenten doorgeven aan de vestiging in Almelo!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door JC Vandongen op vrijdag 11 dec 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze nieuwe badkamer . de heer jan wolterink heeft ons erg geholpen met het uitzoeken van nieuwe tegels en apparatuur van onze nieuwe badkamer. Het team dat alles gerealiseerd heeft ,heeft uitstekend werk geleverd.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Fijn om te horen heer/mevrouw van Dongen. We vinden het altijd fijn als er een reactie wordt geplaatst, positief of negatief. Deze positieve reactie zal Dhr. Wolterink zeker kunnen waarderen. Bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Marco op vrijdag 27 nov 2015 '15 | vestiging Almelo
We hebben een badkamer gekocht bij Grando in Almelo. We hierbij uitstekend geholpen met de keuze, Daarbij was de prijs ook goed. Erg tevreden over de service en het nakomen van de gemaakte afspraken.
REACTIE VAN GRANDO RETAIL
Hoi Marco, Bedankt voor het delen van deze ervaring, we zullen de vestiging in Almelo op de hoogte stellen van uw enthousiasme. Veel plezier met uw nieuwe badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk en betrouwbaar”
Door Pen, M. op woensdag 30 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Badkamer geinstalleerd in september 2015. Het ontwerp is aan de adviseur voorgelegd. Deze heeft goed meegedacht om deze verder te perfectioneren. Doet zaken met vriendelijke betrouwbare vakmensen (zzp'ers). Badkamer gereed binnen de afgesproken tijd (14 dagen).
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk”
Door Ine van der Wal op vrijdag 18 sep 2015 '15 | vestiging Almelo
Zowel bij het ontwerp van mijn badkamer als het bewaken van mijn budget uitstekend geholpen door Jan in Almelo. Vriendelijk telefonisch en schriftelijk contact, afspraken werden nagekomen en een (fabrieks) klacht werd uitstekend opgelost. Grando Almelo kan ik van harte aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Annemarie Dofferhoff op vrijdag 31 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
Wij hebben bij Grando Almelo een badkamer gekocht. Alle lof voor Jan Wolterink en zijn installatieteam. Tijdens de orientatie fase veel goede tips van Jan gehad. De sloop van de oude badkamer en installatie van de nieuwe badkamer zijn prima verlopen. Paar kleine probleempjes die direct opgelost werden. Wij zijn zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Goed meegedacht”
Door P.P. Norder op vrijdag 24 jul 2015 '15 | vestiging Almelo
We zochten een nieuwe badkamer en een nieuw toilet en wilden dit in dezelfde stijl hebben. Een goed meedenkende verkoopadviseur (de ondernemer zelf) die alle tijd nam om uitgebreid de wensen te bespreken maakte dat we hier slaagden. Mogelijke knelpunten werden tijdig gesignaleerd en besproken waarna prima alternatieven worden aangedragen.
Reactie of foto toevoegen
“Content!”
Door Dam op dinsdag 16 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Dag Jan Wolterink, Hier bij een bedankje van ons uit Leeuwarden. We zijn Super content met de badkamer en het geheel. Zeer goed geholpen door je, en vooral door de gene die het allemaal monteerde, petje af voor hem,(Allin)
Met vriendelijke groet, en als je in de buurt bent hebben wij ook koffie voor je. Good goan. Harry en Hilde.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door Avci op woensdag 10 jun 2015 '15 | vestiging Almelo
Samen met mijn vrouw zijn we vooraf getipt door vrienden op het Grando filiaal te Almelo. Daar bleek een zeer vriendelijke & behulpzame vestigingsmanager te zitten, die je vakkundig advies op maat gaf. Achteraf kunnen we dit alleen maar beamen; we zijn uitstekend op onze wenken bediend en hebben een prachtige badkamer aangeschaft. Hartelijk dank, Jan! Onze badkamer is al geleverd naar volle tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door D.J.H.C. Duchenais op donderdag 13 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Na een oriënterende rondgang langs diverse aanbieders met overtuiging gekozen voor de firma Grando in Amersfoort. We zijn uitstekend geholpen door Serkan bij onze keuze en hebben een mooie badkamer samengesteld. Toch is het resultaat in werkelijkheid nog mooier en we zijn dan ook blij verrast met het resultaat. Mooi op tijd opgeleverd en afgewerkt. Al met al een prima keuze geweest.
Reactie of foto toevoegen
“Strak”
Door Rob op maandag 10 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben bij Grando in Amersfoort een nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer voor de gehele beneden verdieping gekocht. Wat ons als eerste opviel was de gastvrije en professionele ontvangst in de showroom. Zij hebben een uitgebreid assortiment aan keukens, badkamers en tegels op een prachtige manier gepresenteerd! We konden vrij snel onze keuze bepalen en kwamen tot een uitstekende deal. De spullen werden keurig zoals afgesproken geleverd en gemonteerd. Net als in de showroom wederom een uitstekende ervaring met de mensen die de montage voor hun rekening namen. Alles werd volgens een strakke planning met een uitstekende kwaliteit afgeleverd! Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!
FOTO VAN ROB
Benedenvloer
Reactie of foto toevoegen
“Gelegde tegelvloer”
Door M. dijkgraaf op zondag 9 dec 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vloer voor de woonkamer, keuken, hal gekocht. Zeer goed geholpen en geadviseerd. Levering en het leggen van de vloer is allemaal volgens afspraak gegaan.
FOTO VAN M. DIJKGRAAF
Tegels
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Önder çinar op dinsdag 6 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando in amersfoort. Wij zijn super gelukkig met onze nieuwe keuken. Wij zijn super goed geholpen door de medewerkers en met goede adviezen. Zij denken echt met je mee, ze komen met goede ideeen. Ik kan iedereen wel aanraden. kom naar Grando keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Arti op donderdag 1 nov 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Aankoop van de badkamer ging erg goed. Zeer goed geholpen door adviseur, 3D tekening gaf al een goed beeld van hoe de badkamer eruit kwam te zien. Levering was goed conform afspraak, er ontbrak niks en alles was voldoende qua tegels, goed opgemeten door Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Niet de service die je zou verwachten”
Door Michael Grotentraast op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vanaf de tekentafel in maart en het begin van de werkzaamheden in april! voor onze simpele badkamer van vier vierkante meter zonder leidingen verleggen etc, tot aan nu ruim een half jaar later een groot rampenplan met nauwelijks de service die je wel zou mogen verwachten van een Grando Amersfoort. Lekkages, verkleurde voegen, gebarsten tegels, verwarming die niet meer werkt, om maar een paar zaken te noemen. Het duurt maanden om zelfs kleine problemen op te lossen. twaalf maal is er inmiddels gekit en vijf maal gevoegd. Alles duurt eindeloos lang en er gaat veel mis, wij vinden dat zeven maanden te lang is voor een badkamer. Een maand geleden hebben we de zaak aangemeld bij de Geschillencomissie Wonen. De uitkomst hiervan zal ik t.z.t. meedelen, als het meezit voor het einde van dit jaar.
REACTIE VAN DINESH BIRTANTIE
Beste, Inderdaad na heel veel moeite te hebben gedaan u tevreden te krijgen resulteerde dit in in een zaak bij de geschillencommissie. U liet ons daarin ook geen keus, wat we als Grando Amersfoort ook voor u deden was niet goed of niet goed genoeg. Blijkt ook uit u klacht waarin u pretendeerd dat wij veel zijn langs geweest. Voegkleurverschillen kwamen namelijk door het feit dat u met agressief schoonmaakmiddel te werk bent gegaan. Dit hebben we u meerdere malen verteld, desondanks hebben wij dit kosteloos opgelost voor u. Lekkage?? Geen enkele douchecabine is waterdicht, er druppelt altijd wel water ergens doorheen. Gelukkig hebben wij dat bij u kunnen regelen, die van u is nu lekkage vrij (er komen geen druppels meer door de deuren). Al met al kunt u lezen en zien dat wij met Grando er alles aan doen onze klant tevreden te stellen. Feit is dat we mensen blijven en we fouten maken. Wij zullen de uitspraak zoals vandaag bij de geschillencommissie respecteren en uitvoeren.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamer”
Door Bas en Pauline Bakker op woensdag 31 okt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een complete badkamer uitgezocht, omdat de badkamer die we hadden niet aan onze wensen voldeed. Er is een team met professionals opgezet en zij hebben nauwkeurig en netjes gewerkt. We hebben nu een badkamer waar je in weg kan dromen, top werk!
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door H. op vrijdag 21 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Keuken gekocht. Superieur, werkte erg zorgvuldig.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij”
Door SL Schlundt Bodien op zondag 16 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Erg blij met onze nieuwe keuken. Ondanks dat het allemaal wat langer duurde dan gepland zijn we tevreden over het feit dat we erg goed zijn gecompenseerd de plaatsing en montage ook goed gedaan allemaal
FOTO VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Keuken met fornuis
+ Toon extra foto van SL Schlundt Bodien
REACTIE VAN SL SCHLUNDT BODIEN
Hele mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Geslaagd”
Door Christina Harutiunian op woensdag 5 sep 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Ik heb een grote aankoop gedaan bij grandokeuken en ik ben heel blij met mijn keuken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een erg lastige klant was, omdat ik alles tip en top wou hebben. Met dank aan de vriendelijke en zeer geduldige medewerkers van grandokeuken, ben ik zeker geslaagd! En genieten mijn familie en ik van onze mooie keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door Chreola pintore op vrijdag 10 aug 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Keuken. Goede ervaring. Zeer deskundige hulp

Aanvulling ontvangen 11 augustus 2018: De keuken is al geleverd en het bevalt super.
Reactie of foto toevoegen
“Klasse”
Door R. Besters op dinsdag 10 jul 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hadden aanvankelijk nog de vrees en het vooroordeel dat de verbouwing van onze badkamer en toilet een hoop gedoe zou opleveren met aannemers. Maar dat absoluut niet het geval. Misschien hebben we ontzettend geluk gehad, maar onze aannemer Wim van Bruggen was echt een schot in de roos. Alles is helemaal naar verwachting geplaatst, hoog afwerkingsniveau, pro actief en er werd bij moeilijkheden echt meegedacht naar goede oplossingen. Maar beter nog, de aannemer is echt doorgegaan tot alles naar onze zin was. In één woord: klasse!
Reactie of foto toevoegen
“Nette montage”
Door Laura op dinsdag 19 jun 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Bekwaam en vriendelijk personeel. Er werd goed naar de wensen geluisterd. Montage verliep netjes, zeer tevreden over het resultaat.

Aanvulling ontvangen op 31 juli 2018: Begin dit jaar zowel een badkamer als keuken gekocht bij Grando Keukens en Bad in Amersfoort. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk te woord gestaan. Mooi ontwerp en een top service. Zeer tevreden over de installatie gedaan door aannemer Wim van Bruggen, Wb Installatie Service. Alles is naar wens geplaatst, hoog afwerkingsniveau, werkt pro actief en denkt mee over de beste oplossingen/mogelijkheden. Daarnaast is het stucwerk gedaan door Stukadoorsbedrijf Jouri Epskamp en het tegelwerk door Dennie Stone Tegelwerk. Ze gaan allen professioneel en netjes te werk en hebben kennis van zaken. Al met al een zeer positieve ervaring, een echte aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door T. Brundel op woensdag 30 mei 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Vorig jaar voor het eerst Bij Grando Amersfoort naar binnen gestapt om te praten over een nieuwe badkamer en toilet. Dit kwam mede door de goede beoordelingen op reviewsites. Ik werd meteen heel vriendelijk geholpen. De ideeen vanuit Grando waren erg leuk en ze dachten erg goed met me mee. Dat ik alles pas dit jaar wilde plaatsen was geen enkel probleem. Dit jaar zijn de plannen meerdere keren doorgenomen en werden kleine veranderingen gewoon doorgevoerd. Over grotere veranderingen werd erg goed meegedacht. De plaatsing zelf verliep netjes en ook bij de opkomende problemen werd goed gehandeld. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Een zeer mooie luxeuze badkamer en een net toilet.
Reactie of foto toevoegen
“Tip top geregeld”
Door De Kort op woensdag 11 apr 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Badkamer en Toilet (begane grond) in ons huisje uit 1906. Van gesprek in de showroom, uitvoering en oplevering gewoon tip/top geregeld. Strak gepland en uitgevoerd. Het betekende een aardige renovatie waar het Totale Team Jonathan Vega al met al de gehele maand januari hard aan gewerkt heeft. En als Jonathan na een nachtje erover slapen te hebben zelf vindt dat iets anders moet, dat wordt het gewoon opnieuw. Team Jonathan is TOP. Hard werken maar ook veel gezelligheid. Na 4 weken in en om ons huisje dachten wij: Hate to see you go, love to watch you leave ;-).
FOTO VAN DE KORT
Wastafelopstelling
REACTIE VAN DE KORT
Toilet beneden.
REACTIE VAN DE KORT
Badkamer, Douche
REACTIE VAN DE KORT
Toilet in de Badkamer
REACTIE VAN DE KORT
Douche en Toilet
REACTIE VAN DE KORT
Wastafelmeubel in de badkamer
Reactie of foto toevoegen
“Super gedaan”
Door Kishen Missier op zaterdag 31 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Op aanbeveling van mijn ouders eens een bezoek gebracht aan Grando voor een nieuwe badkamer. En ik moet eerlijk zijn, geen woord gelogen door m'n ouders. Meteen enthousiast ontvangen! Daar houden we van! Er zin in hebben en uitstralen dat je het leuk vindt datgene te doen wat je doet! Je krijgt immers geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Alles van begin tot einde klopte intro, advies en heeeel belangrijk de prijs en natuurlijk het resultaat. Naderhand hadden we wat zaakjes die nog bijgewerkt moesten en kosten nog moeite werden gespaard. Grand Amersfoort super gedaan en dank dat jullie er een feestje van hebben gemaakt!!
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door M.H. Netelenbos op zondag 25 mrt 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een badkamer bij Grando-Amersfoort gekocht. Zowel over het verkoopgesprek als de wijze waarop de monteurs hetgeen overeengekomen was bij ons thuis hebben gerealiseerd, zijn wij enorm tevreden. Het is in één woord TOP!
REACTIE VAN M.H. NETELENBOS
De badkamer is helemaal af!
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
+ Toon extra foto van M.H. Netelenbos
Reactie of foto toevoegen
“Van lade knoppen naar nieuwe keuken”
Door Hans en Ellen op dinsdag 13 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij waren op zoek naar nieuwe knoppen voor onze oude keuken en bij
verschillende keuken dealers geweest, toonde weinig of geen interesse,tot dat wij bij Grando keukens binnen kwamen. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen door de ondernemer van dit bedrijf. De knoppen, welke wij zochten waren er niet, maar de ondernemer bood ons een kopje koffie aan en ging zijn verhaal vertellen. Zou u in de toekomst een andere keuken gaan kopen? Ja in de toekomst wel en maakte op 3d complete opstelling, zoals wij wilden hebben. Een strakke glanzende witte eiland keuken met een zwart composieten werkbladen. Wij hebben de tekening meegekregen en werden paar maanden later gebeld door de ondernemer en de keuken gekocht. Dit is ondernemen en komt al zijn afspraken na. Dus aan te bevelen!

Aanvulling ontvangen 14 februari 2018: De keuken is geleverd en bevalt ons buitengewoon.Veel reactie van vrienden. Denise is een goede verkoper met veel verstand van zijn vak.
FOTO VAN HANS EN ELLEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Wilma Plooij op vrijdag 9 feb 2018 '18 | vestiging Amersfoort
Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Dinesh Birtantie, de ondernemer van Grando Amersfoort. Het resultaat is verbluffend. De materialen zijn prachtig en het eindresultaat mag er zijn.
FOTO VAN WILMA PLOOIJ
Verbluffend resultaat
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (36 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (42 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (25 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (18 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (28 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (61 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (25 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (10 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (13 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (31 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (7 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (22 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (23 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (94 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (13 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (21 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (19 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (45 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (40 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (72 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (74 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (84 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (12 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (69 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (15 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (63 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (14 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (52 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (84 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (41 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (53 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (62 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (22 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (46 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (55 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle , Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.