Feedback
9,1

Grando Keukens | Badkamers

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens | Badkamers
Vakmanschap sinds 1965
Met vele jaren praktijkervaring weten wij als keuken- en badkamerspecialist wat er nodig is om uw droomkeuken en/of -badkamer te realiseren. Met onze uitgebreide collectie van keukens en badkamers, leverbaar in vele verschillende stijlen, materialen en kleuren, is er altijd een keuken of badkamer naar uw wens. Wij staan u graag persoonlijk te woord om uw wensen te bespreken en u te helpen bij het samenstellen van uw ideale keuken of badkamer.

Ondernemers met hart voor de zaak
Grando Keukens & Bad onderscheidt zich op vele fronten. Zo wordt elke Grando-vestiging geleid door een zelfstandige ondernemer, die hart voor de zaak heeft en een luisterend oor biedt. Het hele traject wordt begeleid door een en dezelfde persoon: van het eerste kopje koffie tot de laatste doorloop. Wij hebben immers passie voor het vak én het eindresultaat. Een prettig idee!

Het juiste adres
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijke keuken, moderne keuken of een sfeervolle badkamer. Bij Grando bent u altijd aan het juiste adres. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D-tekening. Aansluitend komen we samen met u tot een ontwerp dat perfect bij u past. Vervolgens nemen wij - indien u dit wenst - het werk van A tot Z uit handen en zorgen voor een vakkundige montage van uw keuken of badkamer.


Laat u inspireren
Ons inspiratiemagazine staat boordevol nuttige informatie, die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe droomkeuken en/of -badkamer. U kunt het magazine gratis en geheel vrijblijvend aanvragen via www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando-vestiging bij u in de buurt (www.grando.nl/vestigingen) en maak een vrijblijvende afspraak.

Zeker van uw aankoop
Grando is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen en tegelijkertijd meer zekerheid, waardoor u als consument extra goed bent beschermd.

Grando. Koken. Baden. Genieten.

Meer informatie over Grando Keukens | Badkamers
Grando inspiratiemagazine: www.grando.nl/keukens/inspiratiemagazine
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 3164 ervaringen over Grando Keukens | Badkamers. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1955 ervaringen
4 sterren979 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren40 ervaringen
1 ster84 ervaringen

Per vestiging:
“Alles volgens planning en naar wens verlopen”
Door M. Drenth op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Emmen
Goed contact en denken mee met het uitzoeken van materialen en de beste indeling. Bij ons betreft het een complete nieuwe badkamer incl demonteren huidige badkamer. De installateur ook via Grando die alles volgens planning en wens heeft opgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Een top ervaring”
Door Selena op vrijdag 29 mrt 2024 24 | vestiging Emmen
Super begeleiding van Jeroen vanaf de start. Meerdere keren samen gezeten om onze droom badkamer te realiseren. Uiteindelijk hebben we voor Grando gekozen voor de materialen en ontwerp. Ook de aannemers via Grando waren erg goed. Efficiënt, communicatief en professioneel. Al met al een top ervaring. We zijn ook erg blij met onze nieuwe badkamer.
FOTO VAN SELENA
Reactie of foto toevoegen
“Goede en duidelijke service”
Door Xynthia op woensdag 6 mrt 2024 24 | vestiging Emmen
Duidelijke en kwalitatieve service in het aankopen en plaatsen van onze keuken. Verkoper denkt mee en bekijkt samen met ons de opties met betrekking tot onze wensen. Verkoper en monteur zijn vriendelijk, behulpzaam en eerlijk in de mogelijkheden en eventuele bijkomende kosten.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Pieter & Ciska op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Samen met Klaas-Jan keuken samengesteld (mid-2022) voor onze nieuwbouwwoning (voorjaar 2023 opgeleverd). We zijn 2 tot 3 keer terug geweest naar Klaas-Jan, die telkens weer alle tijd nam om onze wensen te vertalen naar onze nieuwe keuken. Uiteindelijk keuken ook nog geplaatst door Klaas-Jan, zowel samenstellen als installatie naar volle tevredenheid!
Reactie of foto toevoegen
“Een fantastische ervaring”
Door Meezen op vrijdag 23 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Bij het samenstellen van de keuken wordt er alle tijd voor je genomen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en absoluut niet het gevoel gekregen dat er iets opgedrongen werd. Levering van de keuken ging volgens afspraak, alles klopte meteen. Montage werd gedaan door klaas, een ervaren man die alle tijd nam en zeer vriendelijk was. Klaas ging zorgvuldig te werk en wist goed wat hij deed. 1 dag na montage kwam de verkoper van Grando Jeroen, zelf nog even kijken hoe het resultaat is geworden. En of er nog op of aanmerkingen waren. Al met al een zeer goede service. Zelfs wanneer de betaling uit bleef vanuit het bouwdepot alle begrip en geduld. Hier staat vertrouwen hoog in het vaandel. Onze ervaring met Grando Emmen is daarom ook fantastisch en raden het zeker aan bij andere mensen!
REACTIE VAN MEEZEN
Trots op onze prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Grando Keukens | Badkamers”
Door Herbert & Jacquelien op zaterdag 17 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Wat zijn wij blij met onze nieuwe keuken via Grando Keukens in Emmen. Onze adviseur Richard dacht met ons mee en heeft onze wensen vertaald in een prachtige keuken. Altijd erg goed contact onderhouden tijdens het hele keuze proces en het was nooit een probleem om langs te komen om nog onze ideeën te bespreken en eventueel wijzigingen door te voren. Zelfs nu de keuken geplaatst en af is en wij zelf nog een verandering willen laten aanbrengen, wordt er meegedacht om dit alsnog voor ons te realiseren. Wij kunnen alleen maar zeggen Grando Emmen dank jullie wel !
Reactie of foto toevoegen
“Prima nazorg”
Door Boswijk op vrijdag 9 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Goede ervaring met het uitzoeken en begeleiden door de verkoper. De monteur heeft alles met zorg en aandacht gemonteerd en ook de nazorg was prima.
FOTO VAN BOSWIJK
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door Antje Smelt op dinsdag 6 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Ontzettend blij met onze nieuwe keuken. Super geholpen in de winkel door verkoper Richard Robben, die echt meedacht en met fijne ideeën kwam! De monteur Robert van den Berg heeft de keuken met kunde gemonteerd. Kortom een geweldige service van aankoop tot plaatsen! We hopen hier jaren plezier van te hebben.
FOTO VAN ANTJE SMELT
+ Toon extra foto van Antje Smelt
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze nieuwe keuken en badkamer”
Door Mattie Teuns op vrijdag 2 feb 2024 24 | vestiging Emmen
Zeer goede ervaring met de mannen van Grando Emmen voor onze keuken en badkamers. Heel eerlijk en oprecht advies bij onze aankoop, zeer flexibel en meewerkend bij de wijzigingen die wij daarna nog wilden aanbrengen en erg gedreven om de installatie thuis perfect in orde te verrichten. Wij zijn heel erg gelukkig met onze samenwerking met Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Nieuwe badkamer, oven en ijskast”
Door JJ van Lint op maandag 4 dec 2023 23 | vestiging Emmen
Oven en ijskast gekocht. Tevens verbouwing badkamer en toilet gerealiseerd via Nico ten Brink een uitstekend vakman.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door M. Jansen op donderdag 16 nov 2023 23 | vestiging Emmen
Geweldige keuken, goede planning en montage. Uitgebreide uitleg over de apparatuur. Wij zijn zeer tevreden.
FOTO VAN M. JANSEN
Reactie of foto toevoegen
“De keuken bevalt super”
Door Kremer op maandag 6 nov 2023 23 | vestiging Emmen
Vriendelijk deskundige verkopers, laag drempelig. Prijs /kwaliteit verhouding top.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Rebecca Bouwman op woensdag 4 okt 2023 23 | vestiging Emmen
Prachtige groen kleurige keuken met Quooker Bora kookplaat en oven. Er is goed meegedacht in het ontwerp zodat de ruimte goed benut is. Het zwart natuurstenen aanrechtblad met witte ader is mooier geworden dan wij hadden kunnen bedenken. Kortom zeer tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Erg blij met onze prachtige keuken”
Door Frans en Kitty Groot op maandag 4 sep 2023 23 | vestiging Emmen
Kleine keuken, grote uitdaging! Want we wilden natuurlijk wel alles wat in een grote keuken past Maar voor Richard was dit geen probleem, samen brainstormen onder het genot van koffie met wat lekkers, zelfs soep met een stokbroodje. Echt heel fijn geholpen. Klaas heeft de keuken gemonteerd, een heel fijn persoon om in huis te hebben. Weer werd er meegedacht om de keuken zo mooi mogelijk af te leveren. En dát is gelukt, we zijn erg blij met onze prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal naar wens verlopen”
Door Ineke Scheper-Aukema op zondag 16 jul 2023 23 | vestiging Emmen
Ben heel blij met mijn nieuwe keuken. Het ontwerp en de uitvoering helemaal naar wens verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Gerrit van der Haar op woensdag 21 jun 2023 23 | vestiging Emmen
Vorig jaar onze keuken besteld bij Grando Emmen. We zijn keurig en geduldig geholpen door de heer Robben. Er was geen enkele sprake van verkoopdruk. De heer Robben kwam met verrassende ideeën voor de indeling. Het plaatsen van de keuken is door de heer Mulder netjes gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Geert en Geesje Kruit op donderdag 1 jun 2023 23 | vestiging Emmen
We zij zeer tevreden over onze nieuwe keuken. En de monteur Klaas heeft super montage bij ons verricht. We gaan er alleen nog een nieuwe kraan bij de spoelbak plaatsen die vinden wij namelijk te hoog. Dat hebben we zelf niet goed uitgezocht. Maar veder super te spreken over Grando.
FOTO VAN GEERT EN GEESJE KRUIT
+ Toon extra foto van Geert en Geesje Kruit
+ Toon extra foto van Geert en Geesje Kruit.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe badkamer en keuken”
Door Evelien Kok op zaterdag 6 mei 2023 23 | vestiging Emmen
Meteen bij binnenkomst in de winkel is er een aangename sfeer merkbaar en werden we hartelijk ontvangen. We zijn erg goed geholpen door Jeroen, denkt goed mee binnen de mogelijkheden en wensen. We hebben wat problemen ondervonden met de levering, maar ook hier werd er goed meegedacht en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Grando is ons dusdanig goed bevallen dat we besloten hebben om naast onze badkamer ook onze keuken door Grando te laten verbouwen.
FOTO VAN EVELIEN KOK
Reactie of foto toevoegen
“Al met al zeer tevreden”
Door Rick de Haan op vrijdag 28 apr 2023 23 | vestiging Emmen
In verband met de aankoop van onze nieuwe woning een nieuwe badkamer besteld bij Grando Emmen. Na eerdere afspraken bij diverse concurrenten in de regio (en daar niet tevreden uit te komen) uitgekomen bij Grando. Hierbij werden wij in tegenstelling tot diverse concurrenten keurig te woord gestaan, werden de eerste wensen besproken om vervolgens een vervolgafspraak te maken voor het definitieve ontwerp voor onze nieuwe badkamer. Hierbij is goed meegedacht met het ontwerp, en ook teruggekomen op een gemaakte keuze betreffende de verwarming. In eerste instantie ging dit om een infrarood, maar uiteindelijk te horen gekregen dat we beter een elektrische konden aanschaffen in verband met de stralingswarmte. Keurig opgelost. De sfeer tijdens de aankoop is altijd als prettig ervaren, en ook de communicatie tijdens en achteraf is als prettig bevonden. Al met al zijn we zeer tevreden met onze nieuwe badkamer en zullen wij zeker ieder ander aanraden om de keuze te overwegen hier hun badkamer aan te schaffen.
FOTO VAN RICK DE HAAN
+ Toon extra foto van Rick de Haan
+ Toon extra foto van Rick de Haan
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de keuken”
Door L.Veen op dinsdag 14 mrt 2023 23 | vestiging Emmen
Je wordt goed geholpen en ze geven goede adviezen. Verder een keurige zaak. Zeer tevreden over de vakkundigheid en vriendelijkheid van de monteur die de keuken heeft geplaatst
REACTIE VAN L.VEEN
ben zeer tevreden met de nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Ingrid op zaterdag 4 feb 2023 23 | vestiging Emmen
We hebben bij Grando Emmen een keuken gekocht. We zijn zeer goed geholpen. De levering en montage was goed en we zijn dus erg tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Grandioos”
Door Hans Vijbrief op maandag 2 jan 2023 23 | vestiging Emmen
De door ons uitgezochte keuken werd tijdig afgeleverd met nog wat nalevering (werkblad e.d.), maar wel juist op tijd. De plaatsing ervan en de afbraak van de oude keuken, met plaatsing van een container is prima verlopen. Alle gemaakte afspraken werden goed nagekomen. De keuken is geplaatst door een uitstekende vakman, waarmee we en heel goed contact hadden (het klikte meteen, zogezegd). Twijfelt u nog? Bezoek dan één van de vestigingen van Grando, echt grandioos!
FOTO VAN HANS VIJBRIEF
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe badkamer en toilet”
Door Peter op maandag 19 dec 2022 22 | vestiging Emmen
Ik heb een badkamer en toilet gekocht bij Grando en de gehele installatie door Grando laten verzorgen.
Reactie of foto toevoegen
“Uiteindelijk een perfecte badkamer”
Door Borgman op zaterdag 17 dec 2022 22 | vestiging Emmen
We hebben een nieuwe badkamer gekocht, nadat ze ons eerst waren vergeten Dus daarom langer gewacht dan gebruikelijk, hebben ze oprecht excuus aangeboden, maar uiteindelijk perfect werk afgeleverd
Reactie of foto toevoegen
“Zeer prettige ervaring”
Door Keijzers op zondag 23 okt 2022 22 | vestiging Emmen
Zeer tevreden over het hele proces van aankoop tot plaatsing en afhandeling. Met een prachtige keuken als resultaat. Richard dacht goed met ons mee en het contact was erg persoonlijk, zeer prettige ervaring.
FOTO VAN KEIJZERS
Reactie of foto toevoegen
“Geen goede ervaring”
Door Lenie Everts op zaterdag 22 okt 2022 22 | vestiging Emmen
Helaas is mijn ervaring met Grando geen goede. Ik heb in december 2020 een nieuwe badkamer boven en een nieuwe wc beneden gekocht. Het ging om vervanging van de oude badkamer en wc. Deze werden in september 2021 gemonteerd. De aankoop in de winkel was prettig. Er werd meegedacht en het materiaal voldeed ook aan de verwachting. Het ging mis met de montage. Daarvan heb ik veel stress gehad. Er ging van alles mis, vooral met de riolering, waardoor ik al met al 10 maanden lang in de stank heb moeten zitten voor het goed werd opgelost. Ook heb ik de wc beneden maanden niet kunnen gebruiken omdat die er af gehaald was. Bij het slopen werd de badkamermuur kapot gemaakt waarbij ik een gat met een doorsnee van 18 cm met de slaapkamer had. Daarbij is bouwpuin in de doucheput gevallen waardoor de afvoer volkomen verstopt was. Hier kwam ik achter bij het douchen. Dit is wel snel opgelost. Door schrootjes uit het plafond in de hal te breken kon er bij de leidingen gekomen worden. Het plafond heeft daardoor ook 10 maanden open gelegen. Na een paar dagen begon de stank in de wc beneden. De RRS is op aanraden van de monteur 2 keer langs geweest. Waarvan 1 keer met een rooktest. Er was duidelijk een lek maar de precieze locatie werd niet gevonden zonder breekwerk. De kosten moest ik zelf betalen. Belachelijk. Die heb ik later wel van Grando teruggekregen. Er is wel een paar keer geprobeerd om de stank weg te krijgen maar steeds zonder resultaat. In januari 2022 is er iemand van Grando langs geweest om de situatie te bekijken. Want ook in de badkamer had ik een probleem. Er was namelijk veel te weinig afschot in de douche waardoor het water vooral de verkeerde kant opliep. Dat is later opgelost met een drempel. Ik zag het niet zitten om de vloer open te laten breken. Dus ik heb nu een inloopdouche met drempel. Niet wat ik had verwacht. Ondertussen zat ik maand na maand in de stank. Steeds vage beloften om langs te komen van de monteur. Ik heb zelf een ander rioleringsbedrijf in de arm genomen. En die heeft mij heel goed geholpen. Met weer een rooktest werd het lek gevonden. Het bleek dat de oude afvoer van de wc beneden helemaal niet was afgedopt. Vandaar de stank. Deze monteur is 2 keer langs geweest en heeft het lek uiteindelijk gedicht. Ook heeft hij er voor gezorgd dat ik de rekeningen niet zelf hoefde te betalen. De stank was nu weg maar de wc lag nog steeds op zijn kant en het plafond nog steeds open. Ik ben een aantal keren bij Grando langs geweest. Weer een maand later is dan eindelijk dat ook opgelost. Er was mij door Grando een Agnes plafond beloofd. Die heb ik niet gekregen omdat de monteur het er niet mee eens was. Uiteindelijk kwam er een nieuw schrootje die ik zelf maar moest verven. Ik was allang blij dat de monteur niet meer hoefde te komen. De sfeer was echt niet leuk. Het voelde of alles mijn fout was. Ik heb geen enkel excuus gehad voor al deze fouten. Toen dan eindelijk alles klaar was had ik nog een beetje een raar gevoel over dit alles. Ik heb nog een afsluitend gesprek aangevraagd met Grando. Dit gesprek verliep ontspannen. Hij zou er nog op terugkomen. Ik denk niet dat dat nog gebeurd.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie keuken met groot kookeiland”
Door Elly Slingerland op zondag 12 jun 2022 22 | vestiging Emmen
Nieuwe keuken gekocht, met groot granieten kookeiland. Mooi eindresultaat. Monteur heeft de plafondunit keurig geplaatst. De leverproblemen van de inbouwapparatuur is netjes opgelost door het plaatsen van en tijdelijke inductiekookplaat.
FOTO VAN ELLY SLINGERLAND
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de nieuwe keuken”
Door J.R. Uildriks op vrijdag 27 mei 2022 22 | vestiging Emmen
Zeer goede adviseurs en deskundig montage personeel.
Reactie of foto toevoegen
“Verrassende ideeën voor de indeling”
Door Pijpker op maandag 25 apr 2022 22 | vestiging Emmen
Vorig jaar onze keuken besteld bij Grando Emmen. Keurig en geduldig geholpen door de heer Robben. Er was geen enkele sprake van verkoopdruk. De heer Robben kwam met verrassende ideeën voor de indeling. Helaas door de grote drukte bij de fabrikant kon de keuken niet volgens de afgesproken termijn geleverd worden, maar hierover zijn we ruim op tijd ingelicht. Het plaatsen van de keuken is door de heer Mulder netjes gedaan. 1 frontje zat een oneffenheid in de laklaag, maar die is keurig zonder problemen vervangen. Bij het vervangen van het frontje zijn alle deurtjes en laden nog even langsgelopen, zodat het mooi strak eruit ziet. Al met al zeer tevreden.
FOTO VAN PIJPKER
Reactie of foto toevoegen
“Compleet nieuwe badkamer en aanpassing keuken”
Door Fam. Mooij op vrijdag 10 dec 2021 21 | vestiging Emmen
Wij hebben een complete nieuwe badkamer laten installeren, ivm bepaalde aanpassingen, dus alles er uit, en nu een heerlijke badkamer, met alles zoals beloofd.
Ook de keuken had een aanpassing nodig, vanwege ruimte gebrek, wij dachten aan een kast aan de andere kant, maar kregen advies om een aanrecht te plaatsen, met 4 laden eronder, dus meer werkruimte met aanrechtblad en een enorme opbergruimte, prima. Oplossing ! Kortom 100% tevreden. En ook verrast met een horeca bon van de plaatselijke horeca-ondernemers, wat wil een mens nog meer...... Grando Emmen, bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Superblij”
Door Erwin en Jacquelien op donderdag 14 okt 2021 21 | vestiging Emmen
We hebben een nieuwe badkamer gekocht, en we zijn goed geholpen en de levering van de badmeubelen was goed. Ook de installatie en het tegelen is echt heel mooi en strak gemaakt. We zijn er superblij mee.
FOTO VAN ERWIN EN JACQUELIEN
+ Toon extra foto van Erwin en Jacquelien
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige keuken”
Door T Wolters op vrijdag 17 sep 2021 21 | vestiging Emmen
Wij werden geholpen door Richard. Hij deed zijn best om ons te helpen met onze keuzes zodat wij ook in de budget konden blijven. Hij dacht ook mee met onze wensen en bod fijne oplossingen voor. Prachtige keuken, vriendelijke en professionele monteur die in minder dan 2 dagen het hele keuken gemonteerd heeft.
FOTO VAN T WOLTERS
Reactie of foto toevoegen
“Goede begeleiding”
Door Moes op dinsdag 17 aug 2021 21 | vestiging Emmen
Super geholpen en begeleid ook mijn vragen zijn goed beantwoord en alle tijd genomen voor ons als klant.
FOTO VAN MOES
Reactie of foto toevoegen
“Wat ons betreft een aanrader”
Door Jolmer op zondag 15 aug 2021 21 | vestiging Emmen
We zijn erg tevreden over onze aanschaf van een keuken bij Grando Emmen. Men nam in de ontwerpfase van de keuken alle tijd om met ons tot een ontwerp te komen. Ze reageren snel op vragen, ook als de keuken al geplaatst is, en zetten je niet onder druk om snel te beslissen. In het voortraject ook geen gedoe over speciale hoge korting acties die alleen nog beschikbaar waren als je heel snel zou beslissen tot aankoop over te gaan. Deurpanelen waarvan bleek dat ze kleine (door ons nog niet opgemerkte) imperfecties hadden, werden op eigen initiatief vervangen door nieuwe panelen. 3 maanden na plaatsing hadden wij een probleem met 1 paneel en ook nu kregen we snel reactie en zijn we perfect geholpen. Kortom; een aanrader wat ons betreft!
FOTO VAN JOLMER
Reactie of foto toevoegen
“Goed geluisterd”
Door Eric Grondstra op maandag 5 jul 2021 21 | vestiging Emmen
Vanaf het bestellen tot aan het monteren goede communicatie. Snelle reactie bij vragen. Bij het bestellen werd er goed geluisterd naar wat wij wilden. Er werden ook ideeën aan gedragen door de adviseur.
FOTO VAN ERIC GRONDSTRA
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gerrit van der Pol op maandag 14 jun 2021 21 | vestiging Emmen
Alles is super verlopen. Het uitzoeken van een nieuwe keuken in coronatijd leek ons onmogelijk, maar door creatief handelen en meedenken uitstekend gelukt. Ook de levering en montage zeer netjes, duidelijke communicatie en snelle reactie op vragen van onze zijde. Alles verliep op schema. De montage was zelfs 1 dag eerder gereed dan gepland!
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door Bas Bussink op maandag 31 mei 2021 21 | vestiging Emmen
Wij zijn ontzettend tevreden met de keuken en het verloop ervan bij Grando Emmen. Vooral het gesprek met de heer Robben verliep heel fijn.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goed geholpen”
Door Sanders op dinsdag 13 apr 2021 21 | vestiging Emmen
Zeer positieve ervaring aankoop/levering keuken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer goed geholpen tijdens verkooptraject. Montage zeer professioneel. Slechts een paar restpunten. Restpunten zijn snel en adequaat afgehandeld.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Patrick op maandag 8 mrt 2021 21 | vestiging Emmen
Goede service en kwaliteit aanrader voor iedereen

Aanvulling ontvangen 11 maart 2021: We hebben een keuken gekocht bij Grando Emmen die al volledig is gemonteerd naar tevredenheid.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Martin Kremers op zaterdag 13 feb 2021 21 | vestiging Emmen
Wij werden op afspraak ontvangen en vervolgens uitgebreid geholpen. Er werd goed meegedacht en vooral naar oplossingen gekeken die recht deden aan onze wensen. We zochten een " warme" badkamer uit, compleet met inloopdouche, wasmeubel en toilet. Dat alles moest passen in een beperkte ruimte. Vervolgens e.e.a. bekeken in een 3D format, zodat we gelijk een goede impressie kregen . We waren enthousiast en de badkamer werd besteld. Vervolgens geleverd op de afgesproken datum en daarna kon het installeren beginnen. Oude badkamer er in, nieuwe geplaatst. Het slopen ging voorspoedig, het plaatsen duurde langer dan verwacht. Enerzijds door de kerstvakantie van de installateur/ timmerman, maar anderzijds ook doordat hij te veel klussen in 1 keer had.Hierop is hij aangesproken, om dit in de toekomst te voorkomen. Overigens heeft hij de badkamer zeker vakkundig geplaatst. Al met al zijn wij zeer tevreden over de service van Grando Emmen. Ze doen wat ze beloven. Chapeau.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en wandmeubel voor wasmachine en droger”
Door E.Pepping op vrijdag 22 jan 2021 21 | vestiging Emmen
We hebben een badkamer en wandmeubel voor wasmachine en droger gekocht. Advies en communicatie hebben wij als prettig ervaren. Alles is netjes volgens afspraak geleverd en bezorgd. Ondanks dat de plaatsing van onze kant lang op zich liet wachten zijn kleine mankementen op een nette manier opgelost en afgehandeld. Het is een bedrijf dat staat voor wat ze leveren.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer aankoop”
Door Ramon Harmes op maandag 18 jan 2021 21 | vestiging Emmen
klant vriendelijk, levering op tijd, maar wel een duur adres
Reactie of foto toevoegen
“Mooi ontwerp”
Door Lippold op donderdag 24 dec 2020 20 | vestiging Emmen
Ik heb een keuken gekocht. Vrolijke verkoper, goede hulp bij keuze materialen en apparatuur en mijn in eerst instantie vage ideeën samen tot een mooi ontwerp voor de beschikbare ruimte gekomen. Duidelijke uitleg. Prettig kunnen overleggen en plannen met de monteur. Toen een apparaat niet leverbaar bleek ( Corona) snel een passende oplossing gevonden.
FOTO VAN LIPPOLD
Reactie of foto toevoegen
“Goed geregeld”
Door Fuhler op dinsdag 8 dec 2020 20 | vestiging Emmen
Van begin tot het einde was alles tot in de puntjes geregeld. Het ontwerp van de keuken die werd gemaakt door de medewerker was precies wat we voor ogen hadden. De dag dat de keuken geplaatst zou worden kon helaas niet doorgaan doordat onze installateur zaken niet juist had gemonteerd (extern bedrijf buiten Grando om). De monteur van Grando Keukens kon gelukkig wat schuiven in zijn agenda waardoor de keuken vlak na de afgesproken datum geplaatst kon worden. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden over de service en de geplaatste keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Six Dijkstra op maandag 30 nov 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben een plaatje in ons hoofd van een droomkeuken en samen met de medewerkster van Grando dit perfect vorm kunnen geven! Daarna op een zeer kundige manier geïnstalleerd. Nu nog wachten op een aantal ontbrekende delen...
Reactie of foto toevoegen
“Veel vertraging gehad”
Door Berry Wind op donderdag 26 nov 2020 20 | vestiging Emmen
Heel erg in dubio wat voor score te geven... Mijn vrouw en ik gingen een huis kopen waar een sterk verouderde keuken in zat. Dus op zoek naar iets! Bij Grando Emmen een heel goed gevoel gekregen. De tekeningen zijn erg mooi gelukt en heel goed geholpen door Jeroen Blik van Grando Emmen. Monteur Raymend was ook erg professioneel. Dacht mee met oplossingen voor in de keuken (er liep een oude gasleiding over de muur en we gingen naar inductie koken). Uiteindelijk daarvoor de keuze gemaakt. Keuken zou 3 en 4 augustus geïnstalleerd worden. Toen kwam het 1e telefoontje: het werd 27 en 28 augustus. Door Corona was er grote vertraging.

Halverwege augustus kwamen twee telefoontjes.
- De eerste ging over het aanrechtblad: deze was afgekeurd (kleur). Er zou een tijdelijk aanrechtblad geplaatst worden. De originele kwam dan 2 weken nadat de keuken werd geïnstalleerd (halverwege september).
- Week voor het leveren: De oven (speciale oven) kon niet geleverd worden. Er kwam dan een tijdelijke oven in.

Dit leverde best wat gedoe op...wat we verwachtten kwam dus nog niet op dag van leveren. 27 en 28 augustus werd de keuken geïnstalleerd (met tijdelijke oven, aanrechtblad en spoelbak). Maar toen:
- Was een scharnier van koelkastdeur kapot gedraaid in fabriek. Dus moest er een nieuwe voor komen.
-1 Plint aan de zijkant had verkeerde maat, dus moest een andere voor komen.
- Er ontbrak een onderdeel om de spotjes te laten werken. Dit zou tegelijk gedaan worden met het aanrechtblad. De koelkastdeur en oven werden door Bauknecht geregeld.

Halverwege september. Ik ging achter fabriek bellen over het aanrechtblad (die zou die dag geleverd worden, maar nog niks gehoord)....aanrechtblad weer afgekeurd: kleuren niet goed. Ze gaan die kleur niet meer leveren. Het meest vervelende: wij moesten zelf bellen, anders hadden we nog veel langer gewacht. We moesten een nieuw aanrechtblad kiezen en kleur bepalen. Uiteindelijk dat gedaan en die zou geleverd worden.

Begin oktober kwam het aanrechtblad binnen, monteur kwam voor om alles te installeren en Bauknecht kwam (mooi op tijd) koelkastdeur en oven te vervangen.
Halverwege/eind oktober de laatste dingen: De plint voor bij de muur, onderdeel voor spotjes en afwerken van aanrechtblad.

Het zag zo mooi uit in begin en alles liep zo goed. Maar toch veel vertraging. Ik weet niet of het door Corona allemaal komt, maar het duurde voor ons gevoel wel erg lang. Ondanks dat, was Jeroen Blik van Grando Emmen wel bereid om mee te denken en in oplossingen waar het kon. Daarmee nauw contact mee gehad en proberen alles zo goed en snel mogelijk op te lossen. Een dikke pluim voor Jeroen en bij het ontwerpen, inmeten en het installeren van de keuken door Raymend. Maar door de vele vertragingen uiteindelijk geen fijn gevoel over gehouden over het hele proces.
Reactie of foto toevoegen
“Hartstikke blij”
Door Bart Messie op dinsdag 10 nov 2020 20 | vestiging Emmen
Bij binnenkomst al gelijk het idee dat je een luxer segment showroom binnenstapt. Mooie materialen en goed uitgestald. Goed gevoel, niet eens ergens anders gekeken; gelijk een mooie keuken besteld. Nu net volledig geïnstalleerd, hartstikke blij mee. Hebben we in ieder geval al een plek voor als de badkamer aan de beurt is.
FOTO VAN BART MESSIE
+ Toon extra foto van Bart Messie
Reactie of foto toevoegen
“Prima afhandeling”
Door Yvonne en Wim Oussoren op maandag 2 nov 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben onze badkamer vernieuwd. Alle oude spullen eruit en bij Grando bijna alles voor de nieuwe badkamer aangeschaft. Wij zijn uitstekend geadviseerd door de medewerker van Grando Emmen. Ook de nazorg (gebroken tegels, beschadiging ligbad, beschadigde bovenplaat badmeubel) is prima afgehandeld.
FOTO VAN WIM OUSSOREN
Reactie of foto toevoegen
“Keuze snel gemaakt”
Door Andre bos op maandag 12 okt 2020 20 | vestiging Emmen
16 jaar geleden onze eerste keuken hier gekocht. Nu we een ander huis hadden gekocht was de keuze snel gemaakt om naar grando te gaan. Afspraak gemaakt en onze wensen besproken onze adviseur wist snel wat we zochten en hebben een nieuwe keuken gekocht bij grando.
FOTO VAN ANDRE BOS
Reactie of foto toevoegen
“Alles naar tevredenheid”
Door Jo Wubbels op donderdag 20 aug 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben tegels en apparatuur gekocht voor een nieuwe douchehoek. Wat betreft de keuken gaan wij alle kast- en deurpanelen overspuiten. Wel hebben wij een nieuwe vaatwasser, koelkast, magnetron/oven, afzuigkap gekocht. Daarnaast gaan wij vanaf 1 september elektrisch koken. Hiervoor hebben wij ook apparatuur gekocht. Wij werden heel vakkundig geïnformeerd door Grando. Dacht echt met ons mee. Zeer positief ervaren.
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken over kleine details”
Door Jeanette Bos op dinsdag 11 aug 2020 20 | vestiging Emmen
Erg blij met de service, resultaat en het advies over de aanschaf van mijn nieuwe keuken. Elk klein detail, waar je zelf geen rekening mee houdt of het moeilijk kan inschatten, wordt in mee gedacht. Voor een goed advies en de aanschaf van een nieuwe keuken ben je hier zeker op de juiste plek!
FOTO VAN JEANETTE BOS
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Bevalt goed”
Door Lunenborg op maandag 20 jul 2020 20 | vestiging Emmen
Keuken gekocht en zeer tevreden ermee, naar mijn mening kan de communicatie beter.

Aanvulling ontvangen 20 juli 2020: Keuken is geplaatst en bevalt goed. De Bora moet nog een aanpassing hebben en een plint moet vervangen worden door schade.
Reactie of foto toevoegen
“Praktische keuken”
Door P&K op dinsdag 7 jul 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben een mooie en praktische keuken gekocht bij Grando Emmen. Daarin zijn wij zeer deskundig bijgestaan!! De snelle levertijd, het meedenken in oplossingen, de kwaliteit en deskundigheid maakt dat wij Grando Emmen zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer weer helder”
Door M.j.j. Vrisou van Eck op maandag 29 jun 2020 20 | vestiging Emmen
Een gedateerde badkamer is een prachtige heldere badkamer geworden met een mooie inloopdouche, en vloerverwarming. Mijn oude douche was lek.en had geen aansluiting op het riool. Nu is alles goed geregeld en 80 plus verzorgd
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Familie de Groot op vrijdag 26 jun 2020 20 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden over Grando keukens de ontspannen sfeer en deskundigheid van Dhr Richard Robben zijn zeker aan te raden . Doordat wij in grote lijnen al wisten hoe wij onze keuken ingedeeld zagen, adviseerde Dhr Richard Robben ons op professionele wijze en dacht goed mee in de specifieke details. Eindelijk naar jaren een keuken naar geheel naar onze eigen smaak.
Reactie of foto toevoegen
“Vol lof”
Door Wierenga op vrijdag 5 jun 2020 20 | vestiging Emmen
Keuken aanschaf. Meedenken/ideeen in het ontwerp. Vriendelijk. Geen problemen ondervonden. Oplossingsgericht. Zeer prettig geholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader”
Door Arjan en Carola op zaterdag 23 mei 2020 20 | vestiging Emmen
We zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Goed en uitgebreid advies gekregen van Jeroen Bik. Ze nemen de tijd voor je en zijn klantvriendelijk!. Keuken is afgelopen maandag geplaatst door De Kombuis keukenmontage en we zijn ook erg tevreden over de levering en plaatsing. Wij zullen zeker Grando Emmen aanraden!!
FOTO VAN ARJAN EN CAROLA
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Andre en Jetty Barkhof op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Emmen
Onze oude keuken was aan vervanging toe. We zijn eerst naar een concurrent collega gegaan. Hier hadden we geen goed gevoel bij. Daarna zijn we in Emmen bij Grando keukens terecht gekomen. Belangrijk is om goed van te voren uit te zoeken hoe je het gesprek in gaat. Wij hadden geleerd van de eerste keer namelijk. We hebben punten op papier gezet en dit direct bij aanvang gesprek kenbaar gemaakt. Doordat we dit hadden gedaan wist Jeroen direct dat wij ons wel hadden voorbereid en dit kwam het geheel alleen maar ten goede. Er zijn duidelijke adviezen gegeven, wij wilden bv een magnetron en oven boven elkaar in 1 kast, dit wilde Jeroen niet verkopen, gezien dit geen veilige opstelling was. Uitleg volgde en een alternatief werd aangeboden. Alles werd keurig netjes besproken, stap voor stap. We konden zelfs nog veranderen nadat we een prijs waren overeen gekomen dat we liever een inductiekookplaat wilden ipv gas. Kleuren van de keuken, welke handvatten e.d. alles werd besproken met duidelijk aanwezige voorbeelden. Ook de aandacht voor de inbouwapparaten was voldoende. Gezien de oude keuken eruit moest maar het Coronavirus huishield was er onzekerheid bij ons of het goed zou komen. Je wilt niet dat de oude keuken eruit is en de nieuwe niet geleverd wordt....dat zou toch iets zijn. Regelmatig is er contact geweest onderling en dit is een heel sterk punt wat wij hebben ervaren, een goede en eerlijke communicatie. Onze keuken is geplaatst en we zijn dik tevreden. Natuurlijk zijn er kleine dingen waar de monteur nog voor terug moet komen, maar dit is keurig in een lijst zwart op wit vastgelegd en naar ons gemaild. Onze ervaring met Grando keukens Emmen hebben wij als zeer positief ervaren en de kennis en communicatie van zowel Klaas Jan, de eigenaar en Jeroen Bik, de verkoper van onze keuken willen wij toch als zeer goed belichten. Grando Emmen...bedankt wat een mooie keuken is het geworden en dit ook nog binnen het afgesproken bedrag.
FOTO VAN ANDRE EN JETTY BARKHOF
Mooie keuken
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
Reactie of foto toevoegen
“Sympathiek”
Door Kees en Marijke op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Emmen
Elf jaar geleden hebben we een nieuwe keuken gekocht bij Grando in Emmen. De keuken is destijds perfect geïnstalleerd. Wasmachine en droger mooi verwerkt in wat oorspronkelijk bedoeld was als provisiekast. Nu wij een nieuwe wasmachine hebben moeten aanschaffen, past die niet meer in de kast, omdat de trommels van de nieuwe machines groter zijn. De huidige filiaalhouder Klaas Jan Schramm, die destijds ook de keuken heeft gemonteerd, heeft ons verwezen naar een loodgieter waarmee hij zaken doet. Deze loodgieter heeft alles weer in orde kunnen maken. Erg sympathiek van Klaas Jan. Hij heeft er immers niets aan verdiend. Wij hebben hem bedankt voor zijn tijd, aandacht en bemoeienis. Wij zullen Grando Emmen zeer zeker aanraden bij anderen, ook voor de vriendelijke ontvangst.
Reactie of foto toevoegen
“Deskundig advies”
Door LH Lufting Sleen op woensdag 12 feb 2020 20 | vestiging Emmen
Wij hebben hier een keuken gekocht. Deskundig advies gekregen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Gemoedelijke sfeer. Problemen werden zeer snel en correct opgelost! Wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Alles netjes”
Door Willem Neehoff op vrijdag 11 jan 2019 19 | vestiging Emmen
gekocht een complete nieuwe keuken , meerdere keukenzaken bezocht maar bij Grando in Emmen kregen wij het beste advies en er werd er ook tijd voor genomen werd goed mee gedacht en advies gegeven over de inrichting van de keuken.
correcte en complete levering van de keuken dus geen nalevering ook mijn complimenten voor de monteur die de keuken plaatste, werkt zeer netjes en waar nodig betrekt hij je er bij en geeft advies , werkt tot de laatste puntjes alles netjes af
FOTO VAN WILLEM NEEHOFF
Goed geadviseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Geplaatste keuken”
Door A Schenk op vrijdag 9 nov 2018 18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht en laten plaatsen . Op de bovenplank na was alles aanwezig (plaat komt nog). Alles kwam verder vlgs afspraak. Door brand in filiaal grando emmen was het contact wat moeizamer. Verder zijn we tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenlevering”
Door Boris op vrijdag 5 okt 2018 18 | vestiging Emmen
Ongeveer een half jaar geleden een keuken gekocht bij Grando Emmen. Een fijn gesprek gehad met de heer Robben. Vervolgens werd de keuken geplaatst, en daar begon ook het gezeur. De keuken werd niet volledig geleverd, we zijn nu 3 afspraken met de keuken monteur verder en de keuken is nog steeds niet volledig af. Er wordt vanuit de kant van Grando niet gecommuniceerd richting mij. Vervolgens probeer je de Grando telefonisch te bereiken en ook dat lukt niet. Monteurs die terug zouden bellen wat ook niet gebeurt. Afspraken die niet nageleeft worden. Het is jammer dat het zo is gegaan want de keuken is verder erg mooi geworden. Maar de afwerking laat op zich wachten. De manier waarop Grando Emmen met haar klanten omgaat is daarom naar mijn mening erg slecht en zou Grando Emmen bij niemand aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte ervaringen”
Door Mirjam op donderdag 20 sep 2018 18 | vestiging Emmen
Wij hebben bij Grando Emmen een keuken en badkamer en WC gekocht. Bij de plaatsing en daarna zeer slechte ervaringen. De verkoopster bood tijdens de aankoop aan om onze "projectbegeleidster" te zijn. Helaas was zij niet bereikbaar, een aantal zaken dreigden totaal verkeerd te lopen maar het is dankzij de monteurs en niet dankzij Grando dat het project toch door kon gaan. Nu zijn we een maand later, er ontbreekt nog e.e.a. en we zitten met een aantal vragen maar er is niemand meer te bereiken. We hebben gebeld, gemaild maar geen enkele reactie meer. Kortom, zeer slechte service. Koop hier nooit!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken”
Door Diana op woensdag 5 sep 2018 18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht in Emmen. Tijdige levering. Monteur met hoge kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Jaccoline op vrijdag 27 jul 2018 18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht, absoluut tevreden. Fijne ondersteuning bij het uitkiezen van de keuken en een secuur en zorgvuldige montage. Zelfs tevreden over de afhandeling van kleine niet kloppende dingen! Helemaal goed!
FOTO VAN JACCOLINE
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Wilma Stokman op vrijdag 6 jul 2018 18 | vestiging Emmen
We hebben een keuken gekocht, alles is uitgezocht met adviezen van de verkoper, en alles is goed geregeld conform de afspraak. Wij zijn super tevreden!
FOTO VAN WILMA STOKMAN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken en badkameraankoop”
Door Jessica ten Cate op dinsdag 26 jun 2018 18 | vestiging Emmen
Wij hebben bij Grando Emmen een nieuwe keuken en badkamer gekocht. We zijn zeer goed geholpen door Tessa. Mooi ontwerp en snelle service. De kleur van de wastafel is niet juist maar ook dit wordt adequaat opgepakt en opgelost. Al met al zijn wij heel blij met onze keuken en badkamer!
FOTO VAN JESSICA TEN CATE
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Klachten worden niet serieus genomen”
Door Hertog op dinsdag 12 jun 2018 18 | vestiging Emmen
Badkamer gekocht. Materiaal en montage verliep via Grando. Ons werd dit ook voortdurend verzekerd. Montage verliep slecht, bijvoorbeeld; vloer loopt naar de verkeerde kant af, drain ligt te laag. Nadat de montage plaatsvond, een ander bedrijf om een second opinion gevraagd, deze oordeelde dat alles eruit moet om het nog goed te krijgen. Grando zelf gaf bij inspectie bijvoorbeeld aan dat het om toleranties gaat terwijl er vreselijk veel hoogteverschillen in het tegelwerk zit. De klachten worden geheel niet serieus genomen. Verder raad ik iedereen aan, elk detail, hoe klein of onbelangrijk ook schriftelijk vast te laten leggen. Wij hebben te goeder trouw de mooie woorden van de verkoper geloofd. Zo was meneer vergeten het inbouwresevoir van het toilet op de orderbevestiging te noteren. Zou hij nog in orde maken, wat blijkt na lang aandringen? Wij hebben 3 verschillende orderbevestigingen met dezelfde datum!! En deze man heeft ons de versie met het vergeten artikel laten ondertekenen maar met 1 druk op de knop tegelijkertijd bij de groothandel een merk besteld dat wij beslist niet wouden!!! Daar was voortdurend over gesproken. Vriendelijkheid tot aan het ondertekenen van het contract, daarna word je niet meer geholpen!
REACTIE VAN HERTOG
Pas na het plaatsen van de review op 12 juni jl. heeft Grando Emmen gereageerd. Op 12 juli kwam de vestigingsmanager op huisbezoek en hij heeft de gebreken ook vastgesteld en toegezegd, dat het hoofdkantoor dat hij inmiddels op de hoogte had gebracht, ook zijn bevindingen van deze inspectie zou meedelen. Binnen een week was hiervan een terugkoppeling beloofd. Maar na ruim 3 maanden herhaaldelijk verzoeken om deze terugkoppeling, hebben wij nog steeds niks vernomen van de Grando.
Reactie of foto toevoegen
“Aanrader om hier te gaan kijken”
Door Reinhold en Gea op donderdag 24 mei 2018 18 | vestiging Emmen
Wij hebben een keuken gekocht. Het zijn vriendelijke mensen en luisteren goed naar wat we wilden. Er is uiteindelijk een mooi ontwerp uit gekomen waar we zeer te spreken over zijn. De levering is niet helemaal goed gegaan verkeerde onderdelen of ontbrekende onderdelen. Maar dat is hier geen probleem en ze blijven ons net zo behandelen als toen we nog bezig waren met de koop van de keuken. Ik zou mensen die op zoek zijn naar een keuken zeker aanraden om bij Grando een kijkje te nemen. En ik wil zeker Richard bedanken voor de goede service en we komen zeker weer terug.
FOTO VAN REINHOLD EN GEA
Mooi ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Heel goed geadviseerd”
Door Helen van den Berg op vrijdag 9 feb 2018 18 | vestiging Emmen
We zijn heel goed geadviseerd en er was alle tijd voor ons wanneer we een afspraak hadden. Er werd goed mee gedacht met onze wensen en we zijn heel blij met het eindresultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Opnieuw een keuken van Grando”
Door Fam. R. Dokter op vrijdag 2 feb 2018 18 | vestiging Emmen
Opnieuw een keuken van Grando! In onze vorige woning hadden we in 2016 een prachtige keuken van Grando laten plaatsen. Vorig jaar besloten we toch ruimer te gaan wonen en wisten ons huis snel te verkopen, mede door de moderne keuken. ;) In het nieuwe huis was de keuken aan vervanging toe en gezien onze vrij recente uitstekende ervaringen met Grando, was de keuze snel gemaakt. Uiteindelijk kwamen we op dezelfde keuken, aanrechtblad en apparatuur uit, gewoon omdat het in de vorige keuken zo goed beviel en zo'n geweldige uitstraling had. Natuurlijk wel iets andere opstelling, omdat het een andere ruimte is. Weer uitstekend geholpen door Marcia en Richard, om al onze wensen te realiseren, en vakkundige montage door Raymond. We zijn "opnieuw" helemaal happy met onze nieuwe Grando keuken!! :D
Reactie of foto toevoegen
“Fijne samenwerking”
Door Kris & Marianne Tiemens op woensdag 31 jan 2018 18 | vestiging Emmen
Wij hebben eind vorig jaar een keuken gekocht en geleverd gekregen door Grando Emmen. Het was vanaf het tekenen/ontwerpen en overbrengen van onze ideeën tot en met het definitief bestellen en plaatsen van de daadwerkelijke keuken zonder meer een fijne samenwerking. Marcia heeft ons gedurende het hele proces geweldig geholpen en Charles heeft onze keuken geplaatst alsof het zijn eigen was! Zoals je kunt begrijpen zijn wij erg tevreden en gelukkig, dus zoek je een keuken kom dan eerst even bij Grando in Emmen langs en vraag naar Marcia!
Reactie of foto toevoegen
“Plaatsing zonder enig manco”
Door Ed Hogendoorn op vrijdag 12 jan 2018 18 | vestiging Emmen
Keuken gekocht. Heel goede kennis en service. De keuken is geplaatst zonder één manko. Echt top.
FOTO VAN ED HOGENDOORN
Keuken tijdens de montage
+ Toon extra foto van Ed Hogendoorn
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door M. Haan op vrijdag 1 dec 2017 17 | vestiging Emmen
Goed en duidelijk advies door Richard Robben en keurig en op tijd geplaatst door Raymend.
FOTO VAN M. HAAN
L keuken
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Scholtens op vrijdag 24 nov 2017 17 | vestiging Emmen
Ontzettend tevreden over zowel de aankoop als het eindresultaat. Ondanks hier en daar een paar tegenslagen, is alles keurig opgelost door het team van Grando Emmen
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden, professioneel en prettig”
Door Ans van Zanten op zondag 12 nov 2017 17 | vestiging Emmen
Bij Grando Emmen een keuken gekocht. Professionele advisering door Marcia, wat mede dankzij de vele vragen heeft geleid tot een mooi en zeker ook praktisch ontwerp. Daarnaast was het ook leuk en gezellig zaken doen. Alles werd keurig en volgens afspraak geleverd. De herlevering van een kastje was noodzakelijk, maar ook dit werd vlot en goed afgehandeld door Marcia en Richard. Mocht u op zoek zijn naar een nieuwe keuken, zou ik u Grando Emmen zeker aanraden. Ik heb al veel complimenten mogen ontvangen van familie en vrienden.
FOTO VAN ANS VAN ZANTEN
De nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Renate Zomer op vrijdag 13 okt 2017 17 | vestiging Emmen
Erg tevreden over het hele proces. Van uitzoeken tot levering van de keuken. Mijn volgende keuken koop ik zeker weer bij Richard.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie winkel”
Door J. Bijl op vrijdag 14 jul 2017 17 | vestiging Emmen
Mooie zaak, met deskundig personeel. Wij zijn erg tevreden met onze keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door fam. Van der Scheer op maandag 29 mei 2017 17 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden over de advisering en de service van de heer Robben. Hij dacht mee en deed er alles aan om de keuken op de door ons gewenste datum te leveren.
Bij de installatie van de keuken deden zich een paar problemen voor, maar die heeft hij (samen met de monteur) snel en adequaat opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H Bos op donderdag 11 mei 2017 17 | vestiging Emmen
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We zijn goed geholpen en geadviseerd door Richard Robben, die tevens de keuken heeft ingemeten. De keuken is keurig afgemonteerd door Raymend. Zeker de moeite waard om bij dit bedrijf een kijkje te nemen.
Reactie of foto toevoegen
“Super geholpen”
Door Leon Crommentuijn op dinsdag 16 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Bij Grando super geholpen met het verder uitdenken van mijn nieuwe keuken. Heel veel goede suggesties en ideeën. Risza was een grote steun en zeer behulpzaam en hij dacht echt mee. Nu staat de keuken eindelijk en alles is zoals we het uitgedacht hadden.
FOTO VAN LEON CROMMENTUIJN
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
+ Toon extra foto van Leon Crommentuijn
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Jonne op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Lelystad
Vriendelijk geholpen, geluisterd naar onze wensen.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Ad langebeeke op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Heerenveen
Fijne samen werking met Grando Keukens bij het samen stellen van onze nieuwe keuken, komen hun afspraken bij het afleveren monteren en afwerking van de nieuwe keuken na, zijn dik tevreden
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen en geadviseerd”
Door Edith van der Meer - de Visser op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Delft
Wij hebben een hoogglans keuken gekocht bij Marc in Delft en wij zijn tevreden omdat hij ons goed geholpen en geadviseerd.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Fam Geerdink op maandag 15 apr 2024 24 | vestiging Almelo
Rustige adviseur die goed met ons meedacht. Niet opdringerig. Planning wordt nagekomen. Uitvoering ging ook top. Wij zijn erg tevreden.
FOTO VAN FAM GEERDINK
Reactie of foto toevoegen
“Een hele fijne ervaring”
Door Maik K. op zondag 14 apr 2024 24 | vestiging Amersfoort
Hele fijne ervaring gehad met Grando. Aantal jaar geleden hebben zij de badkamer en keuken van mijn ouders gedaan. Dit was erg mooi ontworpen en geplaatst, vandaar onze keuze voor Grando. Turcen heeft voor ons, met beperkte ruimte ter beschikking, een enorm mooie badkamer ontworpen met al onze wensen aanwezig. Daarnaast heeft zij dezelfde stijl in onze WC, op de andere verdieping, terug laten komen. Helaas was Grando net gestopt met het plaatsen van de spullen. Grando heeft het ontwerp gemaakt en de levering gedaan. Gelukkig hadden zij wel een goed bedrijf aangeraden wat het kon plaatsen.
FOTO VAN MAIK K.
Reactie of foto toevoegen
“Alles is goed verlopen”
Door Piet Kuijten op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Keuken gekocht. Geholpen door Dave There. Levering heel vlot en afwerking super. Montage door Spijkers Montage was goed geregeld en uitgevoerd.
FOTO VAN PIET KUIJTEN
+ Toon extra foto van Piet Kuijten
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door Maurits de Beer op zaterdag 13 apr 2024 24 | vestiging Tilburg
Toen we ons huis aangekocht hadden bleek dat er een grando keuken in zat. Dit feit bleek een enorm geluk te zijn voor ons. Bij de renovatie (nieuw blad en panelen) heeft Dave ons uitstekend geholpen. Dave is betrokken, denkt mee en schakelt snel. De service is persoonlijk en proactief. Grando, met Dave als voorman ontzorgt, heeft oog voor detail, communiceert en gaat voor kwaliteit. Ook het installatie bedrijf (spijkers) denkt mee, werkt netjes en heeft tevens oog voor kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Super tevreden”
Door Louis op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Nieuwe badkamer gekocht, super goed, correct geholpen bij de aankoop, verkoper denkt goed mee met de klant. Monteurs zijn 1e klas vakmensen met veel kennis van zaken.
Reactie of foto toevoegen
“Advies kan beter”
Door Karin op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Utrecht
Snelle reactie op vragen is erg prettig. Wat gedoe over een koelkast is uiteindelijk ook goed afgehandeld. Over de kwaliteit van de spoelbak had ik graag betere informatie gehad. Die valt echt heel erg tegen en zorgt voor een dagelijkse ergernis. Dat is jammer, want de rest van de keuken is prima.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door H. Dekker op woensdag 10 apr 2024 24 | vestiging Assen
We hadden zelf al een effectieve indeling voor ogen voor het toch niet al te grote oppervlak van de badkamer. Dit kon worden gerealiseerd inclusief niet te groot bad en ruime inloopdouche. Daardoor geeft de badkamer een ruimtelijk gevoel. Daarbij 2 uitstekende monteurs die alles vakkundig hebben geïnstalleerd.
FOTO VAN H. DEKKER
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan prima”
Door Christa op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Son
Hele fijne keukenzaak: deskundig personeel wat goed advies geeft. Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je. Ook de aftersales is meer dan prima. Aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Enorm tevreden”
Door Corine op maandag 8 apr 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben onlangs een keuken gekocht bij Grando en zijn enorm tevreden en superblij met onze nieuwe keuken. Er is goed meegedacht en we zijn goed geïnformeerd. Een aanrader!
FOTO VAN CORINE
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch”
Door A. van Nek op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Hilversum
Grando Keukens Hilversum heeft de hele verbouwing (slopen van de oude keuken inclusief de tegels, stucen, schilderen, tot het plaatsen van de keuken) in twee weken en een dag afgerond. Doordat Grando ook het slopen, stucen en schilderen had overgenomen is deze verbouwing aanzienlijk makkelijker voor mij geworden. De heer Hulshof heeft mijn wensen in de showroom goed begrepen en daarom kon ik na een aantal afspraken al een besluit nemen over de inrichting van de keuken. Zijn team met vakmensen heeft op tijd de keuken geplaatst. De receptie was altijd op de hoogte van alle werkzaamheden en daardoor waren de 'lijntjes kort'. En het resultaat is fantastisch. Mijn dank is groot en ik kan Grando iedereen aanraden want ze nemen een hoop zorgen uit handen en het zijn vakmensen.
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken”
Door Patrick Gerritsen op vrijdag 5 apr 2024 24 | vestiging Den Helder
Ik ben heel goed geholpen in de winkel door Jimmy. De levering was volledig volgens afspraak en er is door de werkmannen keurig werk afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“We genieten nu echt van onze nieuwe keuken”
Door Van Leeuwen op donderdag 4 apr 2024 24 | vestiging Hazerswoude-Dorp
We zijn zeer tevreden met onze Grando keuken. Zonder afspraak de showroom binnengelopen en we werden meteen goed geholpen door Cas. Hij luisterde goed naar onze wensen en nog dezelfde middag gingen we de deur uit met een voorstel inclusief tekening. Na het tekenen van de offerte werd alles nog eens goed opgemeten door monteur Arthur en daarna doorgenomen door Netty, nu ook met de montagekosten erbij. Montage, levering en oplevering, alle verliep volgens plan en werd goed begeleid. Het fijne van het hele proces is dat alles via Grando verloopt en we een aanspreekpunt hebben. Dat voorkomt misverstanden. We genieten nu echt van onze nieuwe keuken!
Reactie of foto toevoegen
“Een mooie keuken gekocht voor onze vakantiewoning”
Door Marianne op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben een mooie keuken gekocht voor onze vakantiewoning. Sietske de Visser heeft ons meer dan uitstekend hierin begeleid. Ze luisterde goed naar onze ideeën, sloot hier prima op aan, was vindingrijk en flexibel niet pusherig en kwam afspraken na. De levering en montage van de keuken is eveneens prima verlopen. Een groot bedrijf waarin de lijntjes toch kort zijn.
FOTO VAN MARIANNE
Reactie of foto toevoegen
“Dank”
Door Smit op woensdag 3 apr 2024 24 | vestiging Hoorn NH
Apparatuur in de keuken vervangen. Keuken was niet geleverd door Grando, maar dat bleek geen enkel probleem te zijn. Er moesten ook nog wat bouwtechnische aanpassingen gedaan worden om de keukenapparatuur naar behoren te laten functioneren. De planning, aanpassingen, levering en plaatsing gingen naar tevredenheid en de communicatie was zeer prettig. Dank
Reactie of foto toevoegen
“Een absolute aanrader”
Door Maartje Bak op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Purmerend
Ontzettend goed meegedacht bij lastige indeling. Super opgelost! Prachtige keuken voor een mooie prijs. Heel vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!
Ik kan iedereen Grando aanbevelen!
FOTO VAN MAARTJE BAK
+ Toon extra foto van Maartje Bak
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens | Badkamers
Website: www.grando.nl
  Almelo (26 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546-538077
  Amersfoort (150 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033-4946170
  Assen (37 ervaringen), Borgstee 10b, 9403 TV Assen, tel 0592-749009
  Barendrecht (139 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180-726802
  Bergambacht (45 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182-352331
  Breda (96 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076-5319526
  Delft (26 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015-2611994
  Den Helder (51 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223-668680
  Doetinchem (76 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314-368630
  Emmen (81 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591-646700
  Enschede (20 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053-4318141
  Epe (36 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578-620884
  Groningen (56 ervaringen), Hoendiep 97b, 9718 TE Groningen, tel 050-3181411
  Hazerswoude-Dorp (132 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172-236323
  Heerenveen (42 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513-650535
  Heerhugowaard (65 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072-5744207
  Helmond (38 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492-545535
  Hengelo OV (55 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074-2919137
  Hilversum (73 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 36, 1216 BX Hilversum, tel 035-6219129
  Hoofddorp (102 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020-4460112
  Hoogvliet Rotterdam (101 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010-4904470
  Hoorn NH (155 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229-230333
  Lelystad (38 ervaringen), Ketelmeerstraat 152, 8226 JX Lelystad, tel 0320-268188
  Middelburg (122 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118-724905
  Mijdrecht (23 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297-250494
  Naaldwijk (84 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174-623763
  Purmerend (83 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299-223580
  Rotterdam (76 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010-4793185
  Son (94 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499-745410
  Tilburg (257 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg, tel 013-5711180
  Uden (89 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413-262093
  Utrecht (290 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030-2889272
  Wormerveer (65 ervaringen), Samsonweg 5b, 1521 RA Wormerveer, tel 075-2047558
  Zaandam (100 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075-6147583
  Zevenbergen (47 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168-373700
  Zwolle (194 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038-7200868
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.