Feedback
8,6

Grando Keukens & Bad

Website: www.grando.nl
Ervaringen
Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze
Website
www.grando.nl
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Grando Keukens & Bad
Grando staat voor betaalbaar keuken- en badkamerdesign
Bij Grando wordt over elke keuken en badkamer tot in detail nagedacht, samen met u. Gebruiksgemak, persoonlijke wensen en genieten staan voorop. Of u nu op zoek bent naar een landelijk moderne keuken of sfeervolle badkamer, bij Grando bent u aan het juiste adres.

Zoektocht naar uw droomkeuken en/of -badkamer
Onze adviseurs horen graag wat uw wensen zijn. Het begint met een passend advies op maat, verwerkt in een realistische 3D tekening. Samen met u komen we tot een ontwerp dat perfect bij u past. Wij nemen het werk van A tot Z uit handen, indien u dit wenst. Wij bieden een luisterend oor en monteren uw keuken en/of badkamer vakkundig.


Laat u inspireren en adviseren
Ons inspiratie magazine boek staat boordevol nuttige informatie die u helpt in de zoektocht naar uw nieuwe keuken en/of -badkamer. U kunt het gratis aanvragen via: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek.

Showrooms
Bezoek een van onze prachtige showrooms en u zult versteld staan van de vele mogelijkheden en variaties die op keuken- en sanitairgebied te vinden zijn. Bekijk onze website voor de dichtstbijzijnde Grando vestiging bij u in de buurt: www.grando.nl/vestigingen.
Meer informatie over Grando Keukens & Bad
Grando inspiratatieboek: www.grando.nl/keukens/inspiratieboek
Grando showrooms: www.grando.nl/vestigingen
Ervaringen
Er zijn 2114 ervaringen over Grando Keukens & Bad. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren1078 ervaringen
4 sterren783 ervaringen
3 sterren64 ervaringen
2 sterren56 ervaringen
1 ster107 ervaringen

Per vestiging:
“Zijn tevreden”
Door Kool op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Utrecht
Fijne service, goed ontvangen bij binnenkomst. Eerst oriënterend rondgekeken, bakje koffie en daarna ruim de tijd voor informatief gesprek. Verkoper vroeg goed door om te achterhalen welke wensen we hadden. Tussen het kopen en de daadwerkelijke plaatsing regelmatig contact opgenomen over de planning en wat kleine wijzigingen. Montage en stucwerk is echt keurig gedaan. Kortom wij zijn tevreden over het hele proces van oriëntatie, aankoop en plaatsing.
Reactie of foto toevoegen
“Open en informeel”
Door Smans/Teurlings op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Over de hele linie een duidelijk en eerlijk verhaal waarbij duidelijk afspraak is afspraak wordt gehanteerd. Open en informele sfeer zonder een opdringerige sfeer.
FOTO VAN SMANS/TEURLINGS
Eindresultaat keuken
Reactie of foto toevoegen
“Op ons gemak”
Door Hermien Janssens op maandag 25 mei 2020 20 | vestiging Barendrecht
Vorig jaar besloten mijn vriend en ik om een nieuwe keuken aan te schaffen. Een grote, spannende aankoop. Bij Grando voelden wij ons direct op ons gemak. Michelle heeft ons uitermate goed geholpen bij het ontwerpen van onze droomkeuken. Ze dacht mee over de kleinste details en kwam met creatieve oplossingen. Tot en met het plaatsen is alles voorspoedig verlopen. Wij bevelen Grando Barendrecht aan iedereen aan!
FOTO VAN HERMIEN JANSSENS
Keuken aan twee zijden
REACTIE VAN OSCAR
Mag ik weten wat jullie voor deze keuken betaald hebben? Groeten Oscar
Reactie of foto toevoegen
“Ontzettend tevreden”
Door Annemieke op woensdag 20 mei 2020 20 | vestiging Hoorn NH
We hebben diverse winkels bezocht maar konden bij Grando goed slagen. Omdat we best wat specifieke wensen hadden was het voor ons belangrijk dat er meegedacht werd om, binnen ons budget, toch alles voor elkaar te krijgen. De montage was binnen een dag voor elkaar. Ontzettend tevreden!
FOTO VAN ANNEMIEKE
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Olivier & Esmé op dinsdag 19 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Eigenlijk waren we van plan onze keuken zelf te bouwen, maar nadat een vriend enthousiast was over zijn nieuwe keuken van Grando hebben we toch een bezoek gebracht. Gelukkig maar, want van begin tot eind zijn we super geholpen; met het ontwerp, een eerlijk advies, een goede prijs en service met nazorg. AL met al super tevreden!
FOTO VAN OLIVIER & ESMÉ
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
“Van harte aanbeveling”
Door M. Blom op zaterdag 16 mei 2020 20 | vestiging Mijdrecht
Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken voor ons appartement, was Grando Mijdrecht ons 1e bezoek. Hier werden wij prettig ontvangen en konden zelfstandig alle mooie opgestelde keukens bekijken. Daarna aan tafel met Rob Cohen, om onze eerste opzet en wensen te bespreken. Na dit bezoek nog enkele andere keukenzaken bezocht. Telkens kwamen wij bij Grando terug. Het vertrouwen, deskundig advies en de prijs/kwaliteit, konden de andere keukenzaken niet evenaren. Zonder twijfel, hebben wij toen hier onze mooie keuken gekocht. Ook de deskundige montage door Serge, verliep vlekkeloos. Wij kunnen dan ook Grando Mijdrecht van harte aanbevelen. Al met al een dikke 10 !
Reactie of foto toevoegen
“Servicegericht”
Door Pheninckx op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Voor onze nieuwbouw woning diverse zaken bezocht, maar was al snel duidelijk dat vestiging Tilburg weet wat gastvrijheid betekent. Prima ontvangen en deskundig te woord gestaan door Dave. Meedenkend in oplossingen en mogelijkheden qua materiaal/vorm en prijsstelling. Na montage deurtje beschadigd en barstje in blad, maar dit werd zeer snel vervangen. Servicegericht. Nu super tevreden met onze zwart houten keuken en granieten blad.
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door Gerben op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Hoofddorp
Gastvrije ontvangst, prettige mensen, kundig, mooie keuken gekocht levering en service prima geregeld. Telefonisch contact is ook prima, vriendelijk, meedenkend. Kortom super.

Aanvulling ontvangen 15 mei 2020: Levering en montage is Is al gebeurd. In 1 woord geweldig.
FOTO VAN GERBEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Erik Heirbaut op vrijdag 15 mei 2020 20 | vestiging Breda
Ik ben zeer tevreden over Grando Keukens en Keukenbouwersplus! Dat was de boodschap in de eerste zin, voor wie niet verder wil lezen. Voor alle anderen volgt een "iets" uitgebreider verhaal:

Er was eens, in een appartement in Breda, een lekkende keukenkraan. Het was zo'n op-zich-wel-handige keukenkraan met uittrekbare handdouche. Handig, tenzij je op de 2e verdieping van een negen verdiepingen tellende flat woont, waar de waterdruk zodanig hoog is dat je de douche als hogedrukreiniger kan gebruiken. Dat kan zo'n kraan niet goed hebben. Die lekkende keukenkraan bevond zich in een ruim 20 jaar oude keuken met een even oude inbouwkoelkast en heteluchtoven. Er is ook nog een Boretti gaskookplaat met dezelfde respectabele leeftijd. Wat er nog niet was, is een vaatwasser.

Wéér was die kraan stuk. Nadat één van m'n beste vrienden de slang van die handdouche vervangen had, keek ik eens goed rond en ik dacht, in een vlaag van verstandsverbijstering: "Ik heb het helemaal gehad met die kraan, nu komt er meteen een hele nieuwe keuken in". Het was medio november 2019. De gedachte bleef hangen, zodat ik in december, na het lezen van veel keuken- beoordelingen, op de website van Grando Keukens terecht kwam. Met 3D ontwerptool.

Na het zelf tekenen van een eerste ontwerp heb ik de stap gezet en had ik begin januari 2020 een eerste afspraak bij Grando Keukens & Badkamers te Breda, met Brahim als adviseur. Dat gesprek verliep erg prettig. Brahim luisterde heel goed naar mijn wensen en nam ruim de tijd voor mij. Hij slaagde er heel goed in om mijn ideeën concreet te maken. We namen ruim de tijd bij het kiezen van materialen, het bepalen van de hoogte van het werkblad en alle bijhorende details. Na drie uur ontwerpen, plannen, ... kreeg ik als huiswerk de catalogi van Siemens en Bauknecht mee en een afspraak voor een tweede gesprek. Intussen brak de keukenkraan finaal in twee stukken, die voelde blijkbaar aan wat er ging gebeuren. Leve de zwarte ducttape, dat houdt wel een paar maanden.

Een paar weken later had ik dan het tweede gesprek bij Grando. Mijn nieuwe keuken begon meer en meer vorm te krijgen. Na een kostenberekening was duidelijk dat de mooie zespits- gaskookplaat de verbouwing zou gaan overleven, die is immers nog in zeer goede staat en de overgang naar inductie was erg duur. Het werd meteen duidelijk dat Brahim niet persé het duurste wou verkopen maar datgene waar ik als klant mee geholpen ben. "Een hoekkast met carrousel? Zou ik niet doen, daarin verlies je veel ruimte en die kast is veel duurder dan wanneer je gewoon een brede kast met legplanken neemt en achterin zet wat je het minst vaak nodig hebt." Ik zeg... "Goed plan. Achter in die keukenkast kan ik bijvoorbeeld de tajine zetten, die gebruik ik toch bijna nooit." Waarop Brahim: "Heb jij een tajine??? Dan kom ik na afloop eten hoor!" Leuk, dat doen we! :-) Die AEG vaatwasser met onderste korf die omhoog kan, die ik toevallig op Facebook zag? "Uiteraard hebben we die, kijk maar, hier staat ie en zo werkt het". Kijk, daar heb ik wat aan. Dat heet meedenken!

De keukenbranche is beroemd en berucht voor een systeem van korting-als-je-snel-beslist. Hier was er iets met overgebleven ordernummers van een 20% actie van vorig jaar en meerdere geïnteresseerde klanten... Maar goed, 20% korting is meegenomen en ik was toch van plan om met Grando in zee te gaan. De klik tussen Grando en mij was meteen duidelijk. Niet het goedkoopste, niet het duurste, goede kwaliteit voor een bijpassende prijs en vooral geen onzin. Dat zoek ik. Zo werd aan het einde van het tweede gesprek van eveneens drie uur de verkoopofferte meteen omgezet in een verkooporder op afroep. Ik had een keuken gekocht! Zonder enig probleem werden er ontbindende voorwaarden opgesteld, zoals financiering en toestemming van de Vereniging van Eigenaren van de flat maar dat was aan mijn kant snel geregeld. Een mooi uitgewerkt 3D ontwerp gaf een uitstekend beeld van het te verwachten resultaat. Maar, Brahim, de skyline van Rotterdam als ik uit het keukenraam kijk?? Ohjee... dit is Breda hoor :-)

Na de gesprekken met Grando kwam Keukenbouwersplus in beeld. Ik had immers in het eerste gesprek met Brahim meteen gezegd: "Ik doe NIKS behalve kasten uit- en weer inruimen. Al de rest is voor jullie: Afbraak, oude keuken afvoeren, schilderen, elektra, montage, ... Ow en vervangen jullie meteen de verouderde waterleiding? En leg je ook meteen een Perilex aansluiting voor als ik toch ooit niet meer op gas mag of kan koken?"

"Géén probleem, Grando ontzorgt van A tot Z." Dat staat op de site en dat doen ze ook. Van Afbraak tot keuken Zetten. Een paar weken later kwam dan ook Robert van Keukenbouwersplus de keuken inmeten en de verbouwing bespreken. "We gaan al die tegels slopen, die muren mooi stuken, strakke nieuwe vloer, extra groep in de meterkast, ..." Ik zag de Euro- tekens ronddansen maar deze mensen pakken de zaken grondig aan en zo hoort het ook. Half werk is geen werk, als je het doet doe het dan meteen goed. Volledig mee eens. Het heeft geen zin om een betegelde gebarsten muur te overschilderen want die scheuren komen terug. En één bedrijf regelt alles: Afbraak, afvalcontainer, loodgieter, elektricien, stukadoor, bouwdroger, tegelzetter, monteurs, noem maar op. Begin het maar eens allemaal zelf uit te zoeken en op mekaar af te stemmen. Veel succes. Nee, dit is zeer goed geregeld. Ook hier werd goed mee nagedacht met wat ik wou.

Na ook akkoord gegaan te zijn met de zeer gedetailleerde en volledige offerte van Keukenbouwersplus konden we dan aan de slag. Een keuken vernieuwen, ik dacht dat het in twee dagen kon maar het zouden twee weken worden. SLIK... Tussendoor mocht ik nog even terug naar Grando voor het afroepgesprek, waarin we nog de laatste details besproken hebben zoals de uiteindelijke planning en de kleur van de tegels. En dan, na twee maanden wachten, begint het. We zijn inmiddels begin mei 2020 en vol in de corona lockdown. Maar gelukkig loopt alles volgens planning, zowel bij Grando als bij Keukenbouwersplus.

Eerste week.
Dag één: keuken afbreken, leidingen vernieuwen en elektra voorbereiden. Dag drie: stukwerk. Dag vijf: de tegelvloer. Ik kan alleen maar in positieve termen spreken over deze vakmensen. Omdat er geen deur in de keuken zit ligt er natuurlijk wat stof in de aangrenzende hal maar de rest van het appartement is schoon gebleven. De vloer is afgeplakt vanaf de centrale inkomdeur beneden tot boven aan de galerij, tot zelfs in de lift. Ik kreeg hierover meerdere complimenten van medebewoners, dit was nog nooit eerder gedaan bij verbouwingen in onze flat. Iedereen werkt heel netjes en het resultaat mag er echt zijn. Er wordt goed nagedacht, zo zijn er in plaats van één nieuwe elektragroep in overleg met mij twee nieuwe aangelegd omdat dat nu eenmaal beter is voor de nieuwe en bestaande apparaten. En nu lag de keuken toch nog open. Elektra uit de oude keuken, duidelijk door amateurs aangelegd, werd meteen op professionele wijze vervangen. Uiteraard ook in overleg. De gaskookplaat werd netjes uitgebouwd zodat die weer een plek op het erepodium krijgt in de nieuwe keuken. Alle details worden overlegd tot zelfs de kleur van het voegsel tussen de nieuwe tegels. En die lekkende, gebroken, keukenkraan met ducttape, die ligt intussen beneden in de afvalcontainer op het parkeerterrein tussen de rest van de oude keuken. Vaarwel kraan, bedankt voor 20 jaar dienst.

Tweede week.
Dag één... Niks. De elektricien komt morgen... Als ik dat geweten had, had ik langer geslapen. Maar ik kon wel mooi even alles schoonmaken. Dag twee, 06u15. Grote zwarte Grando vrachtwagen voor de deur en nog geen uur later stond er een hoop onderdelen in mijn appartement, ter waarde van een kleine auto, die samen een keuken moeten gaan vormen. Even later kwam de elektricien het mooie stukwerk stuk werken om de elektra aan te leggen. 14 Gewone stopcontacten en 1 driefase aansluiting in een keuken van drie bij twee meter, had ik al gezegd dat we de zaken grondig aanpakken? Dag drie, vier en vijf, een monteur aan de deur. Hij vliegt er meteen in en zo wordt de stapel pakketten geleidelijk aan omgevormd tot mijn droomkeuken. Ook hij denkt heel goed mee. Grando vergeet de schroeven van de kastgrepen mee te leveren, we hebben er 38 nodig. En die heeft hij toevallig nog in de bus :-) Bij het terugzetten van de wasmachine bleek de afvoer los te zitten. Hop, nieuwe afvoer, meteen een sifon ertussen. Boren en zagen gebeurt altijd met een stofzuiger, ook nu wordt er zeer netjes gewerkt. Ik heb blijkbaar toch, ondanks de kleine ruimte, een complexe keuken want de geplande twee dagen worden er drie. Maar aan het einde van de tweede dag kan ik toch de nieuwe apparaten al in gebruik nemen. Eindelijk een vaatwasser :-) De derde dag was nodig voor de afwerking, aansluiting van het gas en de eindschoonmaak dom de keuken netjes over te dragen.

Is het alleen maar allemaal positief? Bij zo'n project zijn er natuurlijk altijd een paar kleine minpunten:
• Het kortingensysteem in de keukenbranche voor "snelle beslissers".
• Het inpakken van keukens moet bij Grando Logistics beter gecontroleerd worden. Zo ontbraken er een paar passtukken, die later nog geplaatst moeten worden en de schroeven bij de handgrepen van de keukenkastjes. Vooral dat laatste moet zeer eenvoudig te voorkomen zijn, iedereen weet dat je bij grepen ook schroeven nodig hebt.

Conclusie: Mij mag je tot de uitgebreide kring van zeer tevreden klanten rekenen! Om in deze ongekende Corona- tijd toch met slechts één dag uitloop een complexe keuken te verbouwen is een prestatie waar de betrokken medewerkers trots op mogen zijn. Brahim, Robert, Kees, Daniël, Mitch, Bas, Trieu en iedereen die bij Grando Keukens & Badkamers en Keukenbouwersplus al dan niet achter de schermen heeft meegewerkt: Hartelijk dank voor jullie inzet om een lekkende keukenkraan te vervangen. En iets meer dan dat.
Reactie of foto toevoegen
“Meer dan tevreden”
Door Piet van der Lei/Kitty van der Schaaf op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Een nieuwe keuken begint met het maken van een eigen plan. We waren al een eind op weg, maar gelukkig heeft Rutger Groenendijk van Grando Hazerswoude heel scherp met ons meegedacht en daardoor ons conceptplan geperfectioneerd. Een ervaren monteur heeft zeer zorgvuldig en met veel oog voor detail de nieuwe keuken geïnstalleerd. We zijn meer dan tevreden met het eindresultaat. Grando Hazerswoude bevelen we daarom graag aan voor de aankoop van een nieuwe keuken. Kitty van der Schaaf Piet van der Lei
Reactie of foto toevoegen
“Attent”
Door Ingrid + Dirk v 't Hullenaar op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
In november 2017 gingen we voor een keuken kijken en hadden er de volgende dag al een besteld, ondanks dat ons huis nog grondig verbouwd moest worden. En we wisten het zeker: het wordt er een met kookeiland! Onze bestelling mocht 2 jaar in optie. Na de intensieve verbouwing van bijna 2 jaar, bleek een hoekopstelling met een andere kleur toch beter uit te komen. Geen probleem bij Grando Tilburg. Met het grootste gemak kwam er een nieuwe 3D-tekening naar onze smaak uit de computer van de kundige medewerker. Mijn 'handy-man' werkt secuur, dus in goed overleg plaatsten we de keuken zelf. We hebben er de tijd voor genomen en alles paste perfect. De combi-oven werd zonder probleem geruild, want de glazen deur had het transport niet overleefd. Dit zagen we pas na enkele weken, toen we daadwerkelijk de keuken uit gingen pakken. Ook geen probleem bij Grando Tilburg.
En nu de keuken helemaal af is, kwam Dave bij ons thuis een kijkje nemen naar het resultaat, met een attentie. Erg attent!
FOTO VAN INGRID + DIRK V 'T HULLENAAR
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Goed”
Door a. van der velden op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Goede voorlichting tijdens het kopen van de keuken. Afgelopen week is hij gezet
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal top”
Door Mirjam Zutt op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Den Helder
Wij zijn heel goed geholpen bij het uitzoeken van de keuken door Rob vd Vlekkert . Het slopen de voorbereiding en afwerking van de keuken is super gedaan door Marco Kiefte in samenwerking met Grando Keukens De keuken is helemaal naar onze wens geplaatst. Omdat er toch nog een kleine lekkage is ontstaan door de aansluiting van de Quoocker is er meteen een nieuwe kast besteld. Super bedrijf!!! Helemaal top.
Reactie of foto toevoegen
“Kundig en flexibel”
Door Marc Jaegers op donderdag 14 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Op zoek naar een nieuwe keuken hebben we een afspraak gemaakt in de showroom in Tilburg. En in de showroom werden we op slag verliefd op onze groene keuken! Dave heeft prima geluisterd naar onze wensen en we zijn meer dan tevreden met het eindresultaat, wat een prachtige keuken hebben we staan! Zelfs nog mooier dan die waar we in de showroom op zijn gevallen. De service van Grando is prima, de montage en installatie erg vakkundig en flexibel, kortom: een aanrader.
FOTO VAN MARC JAEGERS
Gemonteerde keuken
+ Toon extra foto van Marc Jaegers
Reactie of foto toevoegen
“Fijne advisering”
Door N.de Vries op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Middelburg
Zeer tevreden met onze nieuwe keuken. Door de fijne advisering en vakkundige plaatsing is Grando Middelburg een aanrader.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden over service bij keuken”
Door Krol op woensdag 13 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Goede service, aanpassingen zijn geen probleem. Na een paar dagen kwam de lak van de greepjes. Mailtje gestuurd, binnen 5 een belletje en na een kwartier kwam er al iemand kijken. Mocht echt niet kunnen, dus zijn er direct nieuwe besteld. Zeer tevreden over de service!
Reactie of foto toevoegen
“Keuken staat erin”
Door otter op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Heerenveen
zeer mooi keuken gekocht zeer goede service van manager robbert en zou gelijk weer voor deze vesteging gaan en keuken
Reactie of foto toevoegen
“Netjes afgewerkt”
Door E. Bartelds op dinsdag 12 mei 2020 20 | vestiging Wormerveer
Bij het eerste gesprek al vriendelijk geholpen door Ruud Hoek. Samen hebben we naar onze wensen en de mogelijkheden gekeken. Na een paar weken het definitieve ontwerp en de offerte gemaakt. En besloten om onze derde keuken ook bij Grando Keukens te kopen. Met een kleine vertraging is de keuken geleverd en ingebouwd door zeer kundige installateurs. Alles is netjes afgewerkt en de keuken is precies zoals we hem hadden voorgesteld (mede op basis van de 3D tekening). Voor een volgende keuken gaan we in ieder geval weer bij Grando Keukens Wormerveer langs!
FOTO VAN E. BARTELDS
Hoekkeuken
+ Toon extra foto van E. Bartelds
Reactie of foto toevoegen
“Goed adres”
Door Margot Maas op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Delft
Zijn na goede ervaringen van vorige keuken weer naar Grando Delft gegaan. Zeer goed geholpen en geadviseerd door Patricia: iemand die écht meedenkt en enthousiast is. Ook na de deal kun je altijd bij Grando Delft terecht. Goed adres!
Reactie of foto toevoegen
“Netjes gedaan”
Door W. van Gent op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Klantvriendelijkheid en expertise staan hier hoog in het vaandel niet alleen bij het kopen van mijn keuken maar ook daarna. Alle wensen die ik had zijn in de keuken verwerkt. Het plaatsen is snel en erg netjes gedaan.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde keuken”
Door Luc van Rooijen op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Utrecht
Eerste keukenzaak waar we binnen liepen en goed ontvangen, geluisterd naar ons waardoor we direct een keuken hebben gekocht. Super blij met het eindresultaat. Bedankt Nick.
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend geholpen”
Door J.Coufreur op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Rotterdam
Ben uitstekend geholpen goede uitleg over de keuken die we hebben gekocht komen afspraken na de keuken was op tijd binnen en netjes geplaatst we hadden met uitpakken geen beschadigen was goed verpakt
FOTO VAN J.COUFREUR
Zelfgeplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Dienstbaar ingesteld”
Door ML. van Damme op maandag 11 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Dhr Wooning is destijds voor service bij mij langs geweest. Hij liet vervolgens een spuitbus reinigingsmiddel achter zodat ik steeds het composieten aanrechtblad hygiënisch kon reinigen. Toen ik een nieuwe moest kopen en vroeg naar de heer Wooning bleek dat hij een zaak in Tilburg was gestart. Grando Middelburg verkocht deze fles niet meer. Dus belde in naar Tilburg. Dhr Wooning kon zich eea nog herinneren en deelde mee dat hij nog een fles had staan. Ik was dolblij. Hij heeft deze fles gratis op mijn huisadres laten bezorgen. Dat er nog ondernemers bestaan die zo'n dienstbare actie over hebben voor een "oude" klant is onvoorstelbaar. Bovendien was hij super vriendelijk. Heel hartelijk bedankt.
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat mag er zijn”
Door Leontine Helmer op zaterdag 9 mei 2020 20 | vestiging Wormerveer
Een jaar geleden liepen we nietsvermoedend. Alleen denkend we hebben een nieuwe keuken nodig in ons nieuwe huis. Want degene die we hadden is/ was 40 jaar oud. En dat er een dragende muur uit ging. Zodat de keuken meer bij het huis werd betrokken. We kijken rond en worden geholpen door Ruud. Ons budget jaa een goeie. Weten wij veel. Maar we gaven je de vrije hand om onze keuken te ontwerpen. En het resultaat mag er zijn. Na vertraging met verbouwen keuken uit gesteld. Uiteindelijk kon dat niet langer. Dan maar bezorgen en in de woonkamer zetten. Waar die een paar maanden heeft gestaan voordat we hem zelf konden plaatsen. En we konden hem eindelijk plaatsen. Alles zat erin laatste blad ging erop en we willen de inductie erin zetten komen we erachter dat het gat in het blad te klein is. Wij Balen, maar Ruud heeft het voor ons netjes opgelost. Een jaar na dato kregen we een nieuw blad kosteloos. En die werd binnen 3 weken geleverd. Ik blij, wij blij. De keuken is af en zoals je ziet een plaatje geworden.
FOTO VAN LEONTINE HELMER
Plaatje geworden
Reactie of foto toevoegen
“Keuken geleverd”
Door v Lieshout op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Helmond
Hebben een mooie nieuwe keuken gekocht en waren van een ding niet blij. De wasbak lag te diep in het werkblad maar dit is erg vakkundig opgelost en krijgen een nieuw werkblad met een andere wasbak
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Margo van de Laak op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Het hele proces rondom het aanschaffen van een nieuwe keuken was top. Goede info, goed meedenken, goede ontwerpen met creativiteit. En de combinatie met prima vaklui die de keuken konden afbreken en afvoeren; muren stucte en de keuken keurig installeerden. Ik heb een zeer goed gevoel over Grando: service, kwaliteit, prijs en opleveringsgesprek. En dat allemaal uitgevoerd in de tijd van coronamaatregelen: top!
FOTO VAN MARGO VAN DE LAAK
Levering keuken
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Tjerk Slim op vrijdag 8 mei 2020 20 | vestiging Heerenveen
Wij hebben een keuken gekocht bij Grando keukens in Heerenveen. Vanaf de eerste minuut dat we in de winkel kwamen zijn we zeer vriendelijk benaderd en behandeld. Uiteindelijk zijn we samen met de verkoper Menno tot een mooi resultaat gekomen. Een keuken naar onze wens voor een mooie prijs. Wij hadden besloten om de keuken zelf te plaatsen maar door omstandigheden kon dit niet doorgaan. Als nog Grando keukens gebeld en binnen een week kon er een monteur komen om de keuken te plaatsen. Binnen een dag was de bestelde keuken geplaatst en het resultaat mag er zijn. We zijn dan ook zeer tevreden over de monteurs. Daarnaast ook de verkopers Menno en Karen bedankt voor de hulp en klantvriendelijkheid. Top!
Reactie of foto toevoegen
“Informeel”
Door Steffie op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Erg flexibele en meedenkende medewerkers. Informele en snelle communicatie. Goede kwaliteit en alles is netjes op tijd geleverd.
FOTO VAN STEFFIE
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouw”
Door Maud van Hooijdonk op donderdag 7 mei 2020 20 | vestiging Tilburg
Voor onze nieuwbouwwoning een keuken gekocht bij Grando Keukens in Tilburg. We werden super fijn geholpen door Dave! Duidelijke uitleg, dacht goed mee in opties en budget wat we hadden. Goede service!
Reactie of foto toevoegen
“Goed geïnformeerd”
Door T. Menger op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Enschede
We werden goed geïnformeerd over de mogelijkheden. De inzet van de vakmensen, locatiehouder Grando Keukens(dhr. Kramer) en installateur en keuken monteur, hebben we gewaardeerd. Ze waren klantvriendelijk en professioneel. De keuken werd compleet afgeleverd in twee dagen tijd, met een heel mooi resultaat.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door Bram Abels op woensdag 6 mei 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Betrof renovatie van een bestaande keuken en ging daarbij met name om vervanging van de laden en deurtjes. Tevens vervanging boiler, kookgedeelte en oven. Na aantal gesprekken gekomen tot een oplossing die paste bij wat wij voor ogen hadden. De monteur die de werkzaamheden heeft uitgevoerd heeft perfect werk geleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Topper”
Door Corry Ruitenberg-Nan op donderdag 30 apr 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Wij zijn op een zaterdag heen gegaan naar Grando keukens Hoorn. Bij binnen komst werden wij heel hartelijk begroet. We mochten eerst rustig rond kijken en als we vragen hadden dan stonden ze direct voor ons klaar. Wij hebben een afspraak gemaakt op een andere dag en zijn heel goed geholpen met de keuken. De keuken die wij ongeveer hebben wilde werd eerst op papier gezet en rustig werden er apparaten bij ingebouwd. Het zag er meteen geweldig uit en elke centimeter werd benut. Alle apparaten die er in onze keuken zijn gekomen hebben we met de verkoopster bekeken en besproken. We kregen meteen de informatie mee naar huis plus een paar foto's van de keuken en de platte grond in 3d. De afspraak van de keuken om te plaatsen was meteen goed. ze kwamen de keuken in de ochtend vroeg brengen en een uur later kwamen er 2 keuken monteurs om alles te installeren. Dat allemaal in een dag tijd. Daarna hebben we een inloop bad besteld met een hangtoilet, hier kregen wij ook alle informatie van mee. De bad kamer wordt in augustus geplaatst en daar hebben wij alle vertrouwen in.
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Jacqueline ter Haar op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Onze ervaring bij Grando keukens en bad in Hengelo was super we werden netjes ontvangen en de medewerkers waren behulpzaam en hadden goede adviezen. Alles was prima geregeld! De keuken is perfect afgeleverd en gemonteerd . Het montage bedrijf waar Grando mee samenwerkt was ook perfect alles is prima gemonteerd.
FOTO VAN JACQUELINE TER HAAR
Keuken met bargedeelte
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Familie Hummelink | Dongen op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Breda
Wat zijn wij goed door jullie geholpen! Eerst door Ankie en later door Vera! Top team! En wat zijn wij blij met het resultaat! Een droom keuken! Grando Breda, super bedankt!
FOTO VAN FAMILIE HUMMELINK | DONGEN
Geplaatste keuken
Reactie of foto toevoegen
“Resultaat naar de zin”
Door Arent Thijsen op maandag 27 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Resultaat is een keuken die helemaal naar onze zin is. Top kwaliteit en bruikbaarheid. Geïnstalleerd door uitermate deskundige en behulpvaardige monteur.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenupgrade”
Door Monique op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Purmerend
Wij hebben onze keuken geüpgrade door alle frontjes te vervangen. Keuken ziet er weer als nieuw uit. Helaas hebben wij enkele gebreken geconstateerd zoals het slecht sluiten van sommige laden. Grando keukens gaat dit binnenkort verhelpen.
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevredenheid gegaan”
Door Kater op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Keuken gekocht , gaf vertrouwd gevoel bij het informeren en prima advies. Meerdere keren binnengelopenen steeds goed gevoel! Daardoor hier geslaagd

Aanvulling ontvangen 1 mei 2020: Keuken is geleverd en naar tevredenheid geplaatst
Aanrechtblad na plaatsing geheel vervangen ivm scheurtjes.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Jacqueline op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Naaldwijk
Bij toeval bij Grando Naaldwijk gekomen. Vanaf het eerste moment prima geholpen hetgeen tot een fantastische keuken heeft geleid. Meedenken, service, tips echt heel fijn!

Aanvulling ontvangen op 29 april 2020: De keuken is gemonteerd en ook dat is goed gegaan. Beetje jammer dat de koffiemachine het niet meer doet maar dat valt buiten Grando waar ik erg tevreden over ben.
Reactie of foto toevoegen
“Topservice”
Door M. Pelli op vrijdag 24 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Prima service door Dinesh en team. We zijn bijzonder goed geholpen met onze ideeën en deze te realiseren in een nieuwe keuken. Plaatsing en levering waren top geregeld en een klein 'mankement' direct verholpen. Al met al een topservice en prachtige keuken.
Reactie of foto toevoegen
“Goede keuze”
Door Arno op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Zeer goed geholpen door Dinesh en zijn mensen met een mooie keuken als resultaat. Het uitzoeken van de keuken is soepel verlopen. Alle opties werden laten zien in de showroom zodat we een goede keuze konden maken. De levering van de keuken was op tijd en de installatie verliep ook soepel.
FOTO VAN ARNO
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Andre en Jetty Barkhof op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Emmen
Onze oude keuken was aan vervanging toe. We zijn eerst naar een concurrent collega gegaan. Hier hadden we geen goed gevoel bij. Daarna zijn we in Emmen bij Grando keukens terecht gekomen. Belangrijk is om goed van te voren uit te zoeken hoe je het gesprek in gaat. Wij hadden geleerd van de eerste keer namelijk. We hebben punten op papier gezet en dit direct bij aanvang gesprek kenbaar gemaakt. Doordat we dit hadden gedaan wist Jeroen direct dat wij ons wel hadden voorbereid en dit kwam het geheel alleen maar ten goede. Er zijn duidelijke adviezen gegeven, wij wilden bv een magnetron en oven boven elkaar in 1 kast, dit wilde Jeroen niet verkopen, gezien dit geen veilige opstelling was. Uitleg volgde en een alternatief werd aangeboden. Alles werd keurig netjes besproken, stap voor stap. We konden zelfs nog veranderen nadat we een prijs waren overeen gekomen dat we liever een inductiekookplaat wilden ipv gas. Kleuren van de keuken, welke handvatten e.d. alles werd besproken met duidelijk aanwezige voorbeelden. Ook de aandacht voor de inbouwapparaten was voldoende. Gezien de oude keuken eruit moest maar het Coronavirus huishield was er onzekerheid bij ons of het goed zou komen. Je wilt niet dat de oude keuken eruit is en de nieuwe niet geleverd wordt....dat zou toch iets zijn. Regelmatig is er contact geweest onderling en dit is een heel sterk punt wat wij hebben ervaren, een goede en eerlijke communicatie. Onze keuken is geplaatst en we zijn dik tevreden. Natuurlijk zijn er kleine dingen waar de monteur nog voor terug moet komen, maar dit is keurig in een lijst zwart op wit vastgelegd en naar ons gemaild. Onze ervaring met Grando keukens Emmen hebben wij als zeer positief ervaren en de kennis en communicatie van zowel Klaas Jan, de eigenaar en Jeroen Bik, de verkoper van onze keuken willen wij toch als zeer goed belichten. Grando Emmen...bedankt wat een mooie keuken is het geworden en dit ook nog binnen het afgesproken bedrag.
FOTO VAN ANDRE EN JETTY BARKHOF
Mooie keuken
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
+ Toon extra foto van Andre en Jetty Barkhof
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Ruud op dinsdag 21 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Het kopen van een nieuwe keuken was voor ons na 35 jaar een hele uitdaging. Waar moet je beginnen, met welk bedrijf ga je in zee en wat kost dat allemaal wel niet? Binnenlopen bij Grando Keukens Utrecht zorgde ervoor dat we op al onze vragen antwoord kregen. No nonsense verkoper Kevin die onze wensen op zeer vakkundige en geduldige wijze wist de vertalen naar een eerste ontwerp. Keurig verwerkt in 3D model maakte het voor ons makkelijk om niet meer verder te kijken. Het voelde goed zo. Nog wat fijne gesprekken gevoerd om de bekende 'puntje op de I'. Niets was teveel. Heldere leverings- een betalingsvoorwaarden. Goede communicatie met de planning. Alles perfect uitgevoerd volgens afspraak; slopen, voorbereiding, levering van keuken en apparatuur en plaatsing waren in een woord perfect. Vakkundige, vriendelijke hard werkende medewerkers (Peter en Rogier) die zeer betrokken waren bij ons project. Na plaatsing en geheel volgens afspraak informeert Grando of alles naar wens is verlopen. Een 'keukenavontuur' naar volle tevredenheid verzorgt en ontzorgt door GRANDO. Wij zeggen TOP!
FOTO VAN RUUD
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door P.P.M. Cools op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Tilburg
Aankoop van keuken was zeer geslaagd. Adviseur Jan Wooning gaf zeer kundig advies en raad. Alles in zeer gemoedelijke sfeer zonder moeten besproken, wat resulteerde in de aankoop.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenrenovatie”
Door T.wolffenbuttel op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Delft
Tevreden over deskundigheid, klant vriendelijkheid, bereidheid stapje extra te doen en de monteur was nauwkeurig en had oog voor detail.
FOTO VAN T.WOLFFENBUTTEL
Reactie of foto toevoegen
“Zwarte keuken”
Door Richard op maandag 20 apr 2020 20 | vestiging Hoorn NH
Wij kochten een zwarte keuken en zijn zeer tevreden over de nieuwe opstelling en de montage. We genieten volop.
Reactie of foto toevoegen
“Meedenken in oplossingen”
Door Martin en Jeanette van Leeuwen op dinsdag 14 apr 2020 20 | vestiging Breda
Wij zijn bij Grando Breda terechtgekomen door de reviews en deze bleken gelukkig te kloppen. Vincent Brizzi luisterde goed naar onze wensen en kwam met een perfecte opstelling van de keuken en een goede prijs waardoor wij overtuigd waren. Nog een paar keer contact gehad om fine te tunen en toen alles naar wens was de keuken besteld. Deze is geplaatst door KeukenbouwersPlus op advies van Grando; ook daar zijn wij zeer tevreden over. Kortom: de volgende keuken (en badkamer) komen ook van Grando. Vincent: nog bedankt voor je fijne advies; het geduldig blijven als we weer iets wilden wijzigen en het meedenken in oplossingen. De koffie staat klaar voor je :-)
FOTO VAN MARTIN EN JEANETTE VAN LEEUWEN
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Odette op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Delft
Zeer kundige adviseurs die van A tot Z hebben meegedacht bij de aanschaf van onze woonkeuken!

Aanvulling ontvangen 14 april 2020: De aankoop is al geleverd en gemonteerd. We zijn zeer tevreden over de installateur van de keuken. Het werkblad is beschadigd en daar is gelijk actie op ondernomen en een nieuwe zal nageleverd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Jarenlang plezier van”
Door Berger op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Na het bezoeken van meerdere keukenzaken en daaruit volgende gesprekken en keukenopstellingen, is de keuze op Grando in Middelburg gevallen. Het luisteren naar de wensen en dit omzetten vanuit creativiteit naar een prachtige keuken passend binnen de beschikbare ruimte. De monteur moest het nog zien uit te voeren. Dit gebeurde met alle rust om het goed uit te voeren en ook de nieuwsgierige klant te informeren wat hij aan het doen was maakt het aankoop tot plaatsing proces tot een prachtige ervaring en keuken voor jarenlang plezier. Grando-team bedankt!!
FOTO VAN BERGER
Creatief ontwerp
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door G en E van der Hoeven op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Naaldwijk
Wij zijn op een heel plezierige manier geholpen. De verkoper naam de tijd voor elk detail en gaf daarbij goede tips/aanbevelingen/advies. Ook door het overige personeel werden wij goed geholpen bij het bepalen van de juiste (kleur en materiaal) keuze van de keuken. De keuken is door een kundige en serieuze monteur keurig netjes geplaatst. Kortom dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Coen op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Epe
Zeer tevreden over de verkoper (Tom) met een luisterend oor en passend advies. Bezorging keuken keurig en volgens afspraak. Installatie keuken perfect. Kortom zeer tevreden over het geheel.
FOTO VAN COEN
Nette keuken
Reactie of foto toevoegen
“Super”
Door pernet op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Hoogvliet Rotterdam
Super geholpen en advies gekregen mooi Fenix keuken gekocht .
FOTO VAN PERNET
Fenix keuken
Reactie of foto toevoegen
“Behulpzaam”
Door Maaike op maandag 13 apr 2020 20 | vestiging Middelburg
Keuken gekocht. Verkoopster was behulpzaam en niet opdringerig. Kreeg voldoende tijd om na te denken over mijn aankoop. Bij inmeten van de keuken trad een onvoorzien probleem op maar dit is prima opgelost door de keuken zetters.
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door Kristian op vrijdag 10 apr 2020 20 | vestiging Zaandam
Dennis van de Zande is een held! Hij heeft me echt super goed geholpen om een onderdeel van een geplaatste keuken (15 jaar geleden) die bij een andere vestiging is besteld (die vestiging bestaat niet meer) weer boven water te krijgen. Opgestuurd, geregeld. Top service!
Reactie of foto toevoegen
“Voor herhaling vatbaar”
Door Sarissa op donderdag 9 apr 2020 20 | vestiging Zwolle
Wij hebben vorig jaar januari een keuken uitgezocht bij Grando Zwolle. Wij hadden al een beetje een idee wat wij wilden, maar in de winkel werden wij fantastisch geholpen. Er werd naar onze wensen gekeken en samen zijn we tot een mooie keuken uitgekomen. Ze geven handige tips, laten van alles zien in de winkel, en zijn eerlijk over dingen die je beter wel en niet kunt nemen. Afgelopen december is onze keuken geleverd. Wij hebben een nieuwbouwwoning en deden het plaatsen van de keuken zelf. Hij is nu af, en het is echt een plaatje geworden! Helaas was 1 handgreep niet goed, we kregen hier een nieuwe voor zonder dat er moeilijk over gedaan werd. Wij hebben ook al vele leuke reacties ontvangen op de keuken. Mochten wij ooit weer een nieuwe keuken uitzoeken, zullen wij zeker weer aan Grando Zwolle denken!
FOTO VAN SARISSA
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Marjolein Lofvers op woensdag 8 apr 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik ben enorm goed geholpen door Nick van der Laan in Utrecht. Ik had Ik had van tevoren gebeld over de kleur keuken die ik zou willen. Toen ik de eerste keer kwam lag er al van alles klaar. Het was een prettige ontvangst en meteen al aansluitend bij mijn telefonische vraag. De keren dat ik er was heeft Nick steeds enorm mee gedacht en goede adviezen gegeven, zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik producten op gedrongen kreeg. Nogmaals enorm bedankt en ga zo door!
Reactie of foto toevoegen
“Na oplevering contact trager”
Door Bart op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij kochten een nieuwe keuken en badkamer bij Grando Amersfoort. Het eerste contact verliep erg prettig met Dinesh en de tekening van de keuken was voor ons echt perfect. We waren verkocht! We waren al bij meerdere andere keukenzaken geweest maar die hadden niet dit effect op ons gehad. We hebben toen besloten om de badkamer ook bij Grando te bestellen. Het leek ons erg handig om maar met 1 aannemer af te stemmen. Vanaf het eerste contact hebben wij duidelijk aangegeven dat wij mensen zijn die op de details letten en daar erg kritisch op zijn. Dat was uiteraard geen probleem volgens Dinesh. Dat moet je ook zijn vond hij. Tot en met de realisatie van de keuken en de badkamer verliep het contact erg makkelijk en waren er korte lijntjes. Na de oplevering werd dat een ander verhaal. Mailtjes werden veel trager beantwoord, er werd beloofd dat je gebeld zou worden en dat gebeurde dan meerdere keren niet. Wij zijn nog steeds erg blij met onze keuken en badkamer maar we vinden wel erg slecht dat binnen 2 jaar hele kitranden los komen bij het plafond en dat dit niet bij de service hoort om daar naar te kijken.Na een half jaar van mailen en bellen en loze beloften hebben wij het opgegeven. Elk keuken en/of badkamerbedrijf kan keukens en badkamers plaatsen maar een goed bedrijf heeft ook oog voor zijn klanten na de oplevering.Zeker als er door een werknemer van Grando zelf geconstateerd is dat zijn collega's van Grando het kitwerk destijds uitermate slecht hebben uitgevoerd. Je zou toch mogen verwachten dat een geconstateerd gebrek in uitvoering opgelost moet worden door het bedrijf zelf. Goede service hoort er helaas na betaling bij Grando niet meer bij.
Reactie of foto toevoegen
“Op en top”
Door Miranda Konings op dinsdag 7 apr 2020 20 | vestiging Breda
Na t opvragen van n folder werden wij door Grando uitgenodigd voor n vrijblijvend gesprek. Tijdens dit gesprek met verkoper Brahim werden wij zo klantvriendelijk geholpen dat we ter plaatse besloten om bij Grando tot koop over te gaan.
Brahim dacht met ons mee, liet verschillende mogelijkheden zien, de voor-en nadelen van de te maken keuzes en maakte zelfs van de 2 keukens waaruit ik twijfelde beiden n 3D tekening. Maar ook na de koop, nam Brahim nog n paar keer contact op met de vraag of toch alles naar wens was en totdat de keuken daadwerkelijk in bestelling ging konden we nog kleine dingetjes veranderen. Ook de bezorging en t zetten vd keuken ( door meneer Tsjeu) is in goed overleg en uitstekend gegaan. Nu onze keuken eenmaal staat is hij net zo mooi als op de tekening en we zijn er dan ook superblij mee. Wij zijn heel blij en tevreden over Grando, en bedanken Brahim voor zijn persoonlijke betrokkenheid en goede zorgen. Mede dankzij kunnen wij nu gaan genieten van t plezier en gemak van onze keuken.
FOTO VAN MIRANDA KONINGS
Geplaatste keuken
+ Toon extra foto van Miranda Konings
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Inge Pulles op maandag 6 apr 2020 20 | vestiging Breda
We hebben een verkoper (Brahim) getroffen die door had wat we voor ogen hadden. Dacht veel mee en had zelf echt de juiste inbreng en een geweldig advies! Ook de complimenten voor de keukenmontage, Koen en zijn vader (helaas naam vergeten)! Wij zijn echt heel erg tevreden met heel de gang van zaken en zeker Brahim en vader en zoon!!!
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Geeratz op zondag 5 apr 2020 20 | vestiging Rotterdam
Bij Grando Rotterdam Alexandrium hebben wij de keuken voor ons nieuwbouwhuis gekocht. In de showroom zijn wij erg fijn geholpen. Er werd goed meegedacht naar mogelijke opties. De installatie is soepel en fijn verlopen door een zeer vriendelijke monteur. We zijn erg tevreden met de keuken en de service.
Reactie of foto toevoegen
“Vakkundig geplaatst”
Door Familie Westmaas op zaterdag 4 apr 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Vanaf ontwerp tot plaatsing prima geregeld. Ze nemen de tijd om met je mee te denken en komen met goede ideeën. Ook is de keuken snel en vakkundig geplaatst.
FOTO VAN FAMILIE WESTMAAS
Keuken met eiland
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Fam. Baas op zaterdag 28 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij zijn goed geholpen bij het samenstellen van onze keuken door dhr. Can. Ook toen wij nog twee maal terug kwamen om het ontwerp aan te passen was dat geen probleem. De montage is erg goed verlopen, zeer vakkundige monteur, die erg hard en secuur werkt.
Reactie of foto toevoegen
“Super strak”
Door joep op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Heerhugowaard
Wij hebben een keuken gekocht bij grando heerhugowaard, we zijn zeer goed geholpen door de verkoper Jeff, hij dacht heel goed mee en kwam met goede iedeen en zeer mooie inbouw apparatuur. De prijs van de keuken was erg goed en de kwaliteit is ook toppie, het montage team heeft keurig werk afgeleverd en wij zijn nu super blij met een super strakke keuken! grando heerhugowaard is echt een aanrader om bij langs te gaan.
Reactie of foto toevoegen
“Keukenaankoop”
Door Swan hurkmans op donderdag 26 mrt 2020 20 | vestiging Amersfoort
Hele aardige adviseurs die meedenken en doen wat ze zeggen. Ook bij levering en montage ging alles vlot en zeer netjes afgewerkt. Kan deze partij bij iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Fam brouwer op dinsdag 24 mrt 2020 20 | vestiging Hilversum
Wij hebben n nieuwe klassiek moderne keuken op maat laten samenstellen voor in ons vooroorlogs huis. Vanaf het eerste gesprek tot de oplevering klopte alles, goed meegedacht, goede communicatie, prima montage team en n geweldig eind resultaat . Dus bij grando hilversum moet je zijn , complimenten voor je bedrijf en team martin
Reactie of foto toevoegen
“Top gegaan”
Door Murat & Hatice op zondag 22 mrt 2020 20 | vestiging Hengelo OV
Recentelijk nieuwe keuken gekocht bij Grando in Hengelo. Wij zijn heel erg tevreden. Service en kwaliteit was super. Monteur was gewoon top. Grando beveel ik zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Geleverde en gemonteerde keuken”
Door Nicole van Sloten op maandag 16 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
We gingen naar Grando om nog eens te kijken of we de keuken die we eerder hadden gezien nog steeds mooi vonden. Door de verkoper werden we aangesproken en vier uur later hadden we een keuken gekocht. Prima en enthousiast geholpen, goed meegedacht, ja erg tevreden! ook nu er wat dingen niet goed/kapot zijn goede service.

Aanvulling ontvangen op 18 maart 2020: De keuken is geleverd en gemonteerd, dit is goed bevallen. Helaas wel wat apparaten die niet voldeden maar dat wordt/is al verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Schitterende keuken”
Door Jacqueline en Matthieu de Graaf op zaterdag 14 mrt 2020 20 | vestiging Hilversum
Er wordt meegedacht, alles is mogelijk, afspraken worden keurig nagekomen, problemen worden zonder gedoe opgelost, er wordt gewerkt met echte vakmensen die ook tijdens de plaatsing van de keuken en apparatuur ruimte laten voor door ons gewenste wijzigingen. Door dit alles hebben we nu een schitterende keuken waar we nog elke dag van genieten.
Reactie of foto toevoegen
“Top gedaan”
Door Jennie op woensdag 11 mrt 2020 20 | vestiging Zwolle
Grando Zwolle ( Peter Paul) heeft erg goed mee gedacht, om onze wensen te realiseren. Op het laatste moment nog wat wijzigingen aangebracht, ook dit was geen enkel probleem. Het kookgedeelte onder de trap is super geworden. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe keuken. De keuken werd precies op afgesproken tijd afgeleverd, daarna kon de monteur de keuken installeren. Super netjes ( ondanks dat hij niet lekker was, heeft hij heel lang doorgewerkt om de keuken bedrijfs klaar te maken), 2 dagen later kwam hij zoals afgesproken terug om de laatste puntjes op de i te zetten. Top gedaan!
FOTO VAN JENNIE
Reactie of foto toevoegen
“Rode keuken”
Door Marjolein en Frank op dinsdag 10 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Wij genieten met volle teugen van onze mooie rode keuken. Van het deskundige advies van de goed meedenkende en enthousiaste Iris Boering en het inmeten tot het plaatsen (in één dag!) verliep alles op rolletjes. De kastjes die op maat waren gemaakt, passen precies en de lastige hoek in onze keuken is keurig weggewerkt. We lopen iedere keer met een grote smile de keuken binnen!
FOTO VAN MARJOLEIN EN FRANK
Grote smile
Reactie of foto toevoegen
“De wow factor”
Door Ingrid de Groot op zaterdag 7 mrt 2020 20 | vestiging Utrecht
Supertevreden ben ik met de keuken die ik kocht bij Grando in Utrecht. Staat nu sinds een week en heeft voor mij echt de wow-factor. Ik koos voor een lange rechte keuken (in een ruimte van 4 x 2 meter). Hoogglans wit, met twee ladeblokken (2 x 90) en twee rechte kastjes. Greeploos. Erg Lang getwijfeld over het aanrechtblad (hout of marmer??) en uiteindelijk gekozen uit praktisch oogpunt voor marmer. Dat is goed uitgepakt. Mijn aanrechtblad is een echte eyecatcher, ben er heel heel blij mee. Verder inductie en een kraan die gaaf is. Met geen bovenkastjes, maar een witte plank over de volle breedte en Smeg koelkast ernaast. Ik koos opnieuw voor Grando in Utrecht omdat ik al eerder echt heel goed door ze geholpen ben en inmiddels dus weet dat ze door en door betrouwbaar zijn en ik als klant in goede handen bent; stipt met de afspraken, meedenken, leuke ideeen en de sfeer tijdens de verkoop is persoonlijk en gewoon goed.
Reactie of foto toevoegen
“Heel betrokken”
Door J. Rebbens op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Breda
Onlangs heb ik samen met Vera van Grando Breda mijn "wenskeuken" op maat samengesteld. Ontzettend fijn hoe zij vanuit de beschikbare ruimte die ik heb en mijn ideeën heeft meegedacht en meteen is gaan tekenen voor mij. Ook een aantal goede suggesties waar ik zelf nog niet over na had gedacht. Ook de plaatsing en installatie heb ik via Grando laten verlopen door goede keukenexperts. Van A tot Z heel betrokken en ik ben ontzettend blij met mijn keuken! Ik beveel Vera en Grando dan ook van harte aan.
FOTO VAN J. REBBENS
Keukenresultaat
Reactie of foto toevoegen
“100% tevreden”
Door Fam. van Alphen op dinsdag 3 mrt 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij zijn geslaagd voor onze droomkeuken bij Evert en zijn team, na heel veel wikken en wegen wist Evert precies op papier te zetten wat wij voor ogen hadden! De plaatsing door Rene verliep vlekkeloos. Er zat helaas een kras op 1 lade front deze is direct opnieuw besteld! Ik zou iedereen aanraden om naar Grando Barendrecht te gaan! Wij zijn 100% tevreden!
FOTO VAN FAM. VAN ALPHEN
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Secuur gewerkt”
Door Fam Knappers op dinsdag 25 feb 2020 20 | vestiging Breda
Keuken aangeschaft . Verkoop was ontspannen zonder druk. Goed en flexibel meedenken. Klein foutje met de grepen maar snel goed opgelost. Begeleiding en montage was echt super. Zeer secuur. Echt blij met resultaat.
FOTO VAN FAM KNAPPERS
Keuken met neonlicht
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk team”
Door Ria uit Amsterdam op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Zaandam
Keuken. We zijn vriendelijk en deskundig geholpen m.n.door Sander van de Meer. Het hele team is eigenlijk vriendelijk en enthousiast. Ook zijn we zeer tevreden over Johan, de keukenmonteur. Het bedrijf kan ik iedereen aanraden.
Reactie of foto toevoegen
“Sympathiek”
Door Kees en Marijke op woensdag 19 feb 2020 20 | vestiging Emmen
Elf jaar geleden hebben we een nieuwe keuken gekocht bij Grando in Emmen. De keuken is destijds perfect geïnstalleerd. Wasmachine en droger mooi verwerkt in wat oorspronkelijk bedoeld was als provisiekast. Nu wij een nieuwe wasmachine hebben moeten aanschaffen, past die niet meer in de kast, omdat de trommels van de nieuwe machines groter zijn. De huidige filiaalhouder Klaas Jan Schramm, die destijds ook de keuken heeft gemonteerd, heeft ons verwezen naar een loodgieter waarmee hij zaken doet. Deze loodgieter heeft alles weer in orde kunnen maken. Erg sympathiek van Klaas Jan. Hij heeft er immers niets aan verdiend. Wij hebben hem bedankt voor zijn tijd, aandacht en bemoeienis. Wij zullen Grando Emmen zeer zeker aanraden bij anderen, ook voor de vriendelijke ontvangst.
Reactie of foto toevoegen
“Droomkeuken”
Door Marja op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een compleet nieuwe keuken gekocht met inbouwapparatuur. In de keuken moest het nodige verplaatst worden. Ketel op een andere plek en ingebouwd, muurtjes verbreed en ingekort. Met de hulp van Kevin van Grando in Utrecht zijn we uiteindelijk na heel veel passen, meten en heel veel goede tips tot een mooi ontwerp gekomen. Tussen bestellen en plaatsen zijn er nog wat wijzigingen geweest, die konden worden doorgevoerd. Gisteren is de keuken geplaatst. In een dag door Frans. Vakwerk. In het echt is de keuken nog mooier dan op de 3 d foto. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar heb er alle vertrouwen in dat dat ook goed gaat komen. Kortom, mede dankzij Grando heb ik mijn droomkeuken.
Reactie of foto toevoegen
“Supermooie keuken”
Door Ferdinand Garib op dinsdag 18 feb 2020 20 | vestiging Zwolle
Een keuken, we hadden geen ervaring met Grando maar door de klantvriendelijkheid waren we meteen geïnteresseerd. Toen we andere keukenzaken bezocht hadden wisten we meteen het wordt Grando keukens uit Zwolle. Ik zou ook iedereen Grando aanraden de deskundigheid, geduld en vriendelijkheid was voor ons enorm doorslaggevend we hebben een super mooi keuken.
FOTO VAN FERDINAND GARIB
Keukeneiland met halfhoge stoelen
+ Toon extra foto van Ferdinand Garib
Reactie of foto toevoegen
“Mooi resultaat”
Door A Voskuilen op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben een keuken gekocht. Zeer deskundig geholpen, er werd alle tijd genomen. Er werd ons niets opgedrongen. De levering en plaatsing van de keuken verliep vlot. De keukenbouwer was betrouwbaar, beleefd en kundig. Waar nodig dacht hij mee en was niet te beroerd iets extra te doen. Wij zijn superblij met het mooie resultaat.
FOTO VAN A VOSKUILEN
Keuken met verlichting in koof
Reactie of foto toevoegen
“Super service”
Door M den Dapperen op donderdag 13 feb 2020 20 | vestiging Helmond
We hebben een nieuwe keuken in filiaal Helmond gekocht.Supervriendelijke mensen die je ontvangen en helpen bij de keuze.Ze nemen echt de tijd voor je.We hadden nog een vraagje over het schema van electra en water wat we hadden ontvangen.Even langs de winkel geweest en Peter heeft alles duidelijk uitgelegd.Alles in netjes geleverd en geïnstalleerd.Super service
Reactie of foto toevoegen
“Ontzorgd”
Door E. Peelen op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Recent een nieuwe keuken gekocht bij Dinesh en zijn team. We zijn zeer tevreden over het advies en vooral het volledig ontzorgen bij de werkzaamheden rondom het plaatsen van de keuken is top. We zijn dan ook erg blij met onze nieuwe keuken.
FOTO VAN E. PEELEN
Nieuwe keuken
Reactie of foto toevoegen
“Verdiend”
Door Gerrit Zoet op zondag 9 feb 2020 20 | vestiging Zwolle
We hebben een keuken bij Grando gekocht. Nadat we binnen kwamen, werden we geholpen door een verkoper. Helaas waren voor ons toen een aantal dingen nog niet duidelijk. Daar kwamen we thuis achter en hebben we nog met een andere verkoper gesproken binnen dit filiaal. Bij deze verkoper hadden we wel een goed gevoel bij. Bij aflevering van de keuken bleek het aanrechtblad van de keuken helaas beschadigd. De volgende dag kwam de monteur en deze bleek niet op de hoogte van dit feit, maar ook een aantal gemaakte afspraken met de verkoper waren niet bij hem bekend. Gelukkig heeft de monteur toch uitstekend werk afgeleverd. De eigenaar was inmiddels van een aantal zaken op de hoogte en heeft direct alles in het werk gesteld om alle zaken goed te regelen en dit is ook zeker gelukt. Het is jammer dat er een aantal zaken niet goed ging, maar binnen 3 dagen was alles toch opgelost en hebben we een geweldige keuken. Grando Zwolle heeft ons dus niet in de kou laten staan, maar heeft alles gedaan om het voor ons als klant op te lossen. Dit geeft ons dan toch echt een goed gevoel en zijn de 5 sterren dan dus toch echt verdiend.
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Willem op woensdag 5 feb 2020 20 | vestiging Amersfoort
Wij hebben hier een super mooie en een zeer goede kwaliteit keuken gekocht. Zeer snelle levering en alles compleet! De jongeman die ons heb geholpen was er meedenkend en gaf tips die zeker geholpen hebben. Kortom voor een nieuwe keuken of badkamer zeker daar heen gaan. Top zaak! Ps en betaalbaar.
FOTO VAN WILLEM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door P. Delsing op dinsdag 4 feb 2020 20 | vestiging Helmond
Keuken gekocht. Goed verkoopadvies en alles goed geleverd en geplaatst. Kortom top service.
Reactie of foto toevoegen
“Super goed geholpen”
Door HJ van Breukelen op zondag 2 feb 2020 20 | vestiging Utrecht
Nieuwe keuken met miele apparatuur en bora inductie kookplaat. Super goed geholpen door Iris Boering. Top adviseuse met inzicht en begrip voor de klant!
FOTO VAN HJ VAN BREUKELEN
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Joep schets op zondag 2 feb 2020 20 | vestiging Breda
We hebben een keuken bij Grando Breda gekocht. We zijn heel tevreden. Alles is goed verlopen. Voorbereiding en plaatsen. Goed geholpen door Vera.
FOTO VAN JOEP SCHETS
Keuken met betegelde achterwand
Reactie of foto toevoegen
“Helemaal blij ermee”
Door Broker op donderdag 30 jan 2020 20 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij zijn bij deze vestiging geholpen door Gert kropf. Maar iedereen daar op de werk vloer waren super gezellig en vriendelijk. Was best spannend om een droom keuken te vinden met het geld wat er te besteden was. Maar Gert kropf heeft het zo weten te maken dat al onze wensen werden gerealiseerd. Onwijs bedankt. Ook de service achteraf koelkast bromt word goed opgenomen. Was zelf best wantrouwig maar raad grando zeker aan we zijn super tevreden
FOTO VAN BROKER
Droomkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Keuken keurig afgewerkt”
Door fam van Nuenen op vrijdag 24 jan 2020 20 | vestiging Tilburg
onze keuken is gisteren geplaatst en hij is helemaal naar onze zin. We zijn super goed geholpen bij Grando in Tilburg. Meteen werd er een opstelling getekend geheel naar onze wensen. Top! Goede service en ook het plaatsen ging prima. De mannen misten een afvoerslang maar gingen zelf op pad om er 1 te bemachtigen en in de avond was de keuken helemaal af en aangesloten. Wij zijn tevreden
FOTO VAN FAM VAN NUENEN
Keuken met apparatenwand
Reactie of foto toevoegen
“Keuken voor nieuwbouwwoning”
Door David op vrijdag 24 jan 2020 20 | vestiging Breda
Een complete keuken voor een nieuwbouw woning aangeschaft via Grando. De algemene indruk nu de keuken geplaatst is zijn super. Het gehele traject wordt er met je meegedacht. Want mijn inziens zijn er altijd zaken die wat tegen zitten. Maar belangrijkste is dat de verkoper denkt in oplossingen. En die werden ook altijd snel aangedragen als er een puntje was wat tegen zat. De verkoper was voor mij altijd goed bereikbaar voor vragen die ik gaande het traject had. Tijdens het plaatsen werd er secuur gewerkt. En de woning was na plaatsen ook netjes achter gelaten. En na het plaatsen van de keuken blijft Grando correct en snel reageren op vragen. Dus al met al kan ik Grando aanbevelen voor de aanschaf van een keuken. Niet alleen tijdens het verkoop gesprek denken ze met je mee maar het gehele traject.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Annemiek den Hertog op woensdag 22 jan 2020 20 | vestiging Wormerveer
Na besloten te hebben een nieuwe keuken aan te schaffen. Ging het snel en goed. Eigen ideeën werden professioneel aangepakt. Keuken is geplaatst in overleg snel en goed. Ik ben heel tevreden. Afspraken zijn goed nagekomen.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Schouwenburg op woensdag 22 jan 2020 20 | vestiging Wormerveer
Keuken met apparatuur gekocht. Goed advies gekregen in de winkel en goede afspraken kunnen maken met de aannemer over het meerwerk dat ik wilde laten doen. Alles netjes op tijd geleverd en gemonteerd. Ben er zeker tevreden mee.
Reactie of foto toevoegen
“Granieten aanrechtblad”
Door R. Herfst op zondag 19 jan 2020 20 | vestiging Utrecht
Aanrechtblad graniet. Voorlichting prijsafspraak was niet optimaal. De definitieve inmeting liet zien dat het om een verbreed aanrecht blad ging. Dit betekende een aanpassing van de aankoopprijs naar boven. Altijd een tegenvaller natuurlijk.
Plaatsing van het blad is goed verlopen, zelfs een extra man van jullie kwam helpen tillen. Mooi geregeld. Bij oplevering hadden we het stopcontact niet getest (omdat we beter de eerste uren niks op het blad konden zetten i.v.m. het zetten van de spoelbak.) De volgende dag deed het stopcontact het niet. Bleek dat Peter vergeten was de stekker achter het ladenblok was vergeten weer in het stopcontact te steken. Dus was snel opgelost. Peter had oor voor mijn vragen om een keuken die al enkele jaren oud is nog verder even "af te stellen". Wij hebben nu weer een mooie e prima functionerende keuken. Blij mee.
Reactie of foto toevoegen
“Complete keuken”
Door fam voortman op vrijdag 17 jan 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben een complete keuken gekocht bij dave tierry van grando keukens.We zijn heel goed geholpen. Met het samenstellen ervan. En ook is hij komen kijken bij ons thuis. Het staat er nog maar 2 dagen maar zoals ik het nu ervaar werkt alles prima. En zoals dave zei kunnen we altijd bellen als er iets niet goed is.
Reactie of foto toevoegen
“Topklasse”
Door W.van de Calseyde op maandag 13 jan 2020 20 | vestiging Breda
Keuken. Wij zijn erg goed geholpen, vooral door Vera Gijselhart. Zij is deskundig, denkt erg goed mee over mogelijkheden, en is heel creatief. Een keuken koop je niet elke dag en dan is het bijzonder waardevol als iemand voor, tijdens en na de koop stand by is. Oprechte belangstelling en medewerking, niks gespeeld of van een cursus. Topklasse.
FOTO VAN W.VAN DE CALSEYDE
Keuken achter betegelde ombouw
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door fam. klein Selle op zaterdag 4 jan 2020 20 | vestiging Doetinchem
Wij hebben recent een keuken gekocht. We zijn goed geholpen en geadviseerd. Alles is zeer goed verlopen volgens afspraak. Wij raden Grando zeker aan.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Brenda Kamperveen op zaterdag 4 jan 2020 20 | vestiging Heerenveen
We hebben een nieuwe keuken gekocht. De service was echt supergoed. Ik zou dit bedrijf ook aan anderen adviseren!

Aanvulling ontvangen 8 januari 2019: Keuken is in juli 2019 gemonteerd. We zijn heel tevreden hierover!
Reactie of foto toevoegen
“Echt tevreden”
Door De Boer op zaterdag 4 jan 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben een keuken gekocht en zijn heel goed geadviseerd over wat onze wensen waren en wij zij echt tevreden.
REACTIE VAN M.DE BOER
De keuken is op 10 december geplaatst en eind december kwam de verkoper van Grando keukens kijken of de keuken naar wens was en dat vonden wij wel fijn die extra service, wij zijn zeer tevreden over onze keuken
Reactie of foto toevoegen
“Vakman”
Door Willem op woensdag 25 dec 2019 19 | vestiging Zwolle
Mooie keuken gekocht bij Grando in Zwolle. Erg tevreden over alles. In de showroom erg prettig geholpen en naar tevredenheid een keuken gekocht. Montage van de keuken was ook top, echt een vakman!
FOTO VAN WILLEM
Hoekkeuken
Reactie of foto toevoegen
“Complimenten”
Door Martijn op woensdag 25 dec 2019 19 | vestiging Amersfoort
Op een zomeravond krijgen wij het plan de schuur aan de keuken toe tevoegen. Met onze plannen en ideeen op zak , binnengestapt bij Grando te Amersfoort. Onze ideeën en plannen konden worden uitgevoerd. De verkoper heeft goed geluisterd en duidelijk uitgevoerd wat wij als wensen hadden. De schuur van 3 bij 3 werd toegevoegd aan de bestaande keuken. Wij hadden totaal geen omkijken.de monteurs hebben alles goed uitgelegd en wat wij elke dag konden verwachten. Alles is uitgevoerd en nog ter plekke meegedacht hoe het eventueel mooier kon zijn. Ook de laatse aandachtspunten en onvoorzienbare zaken , onze vloer bleek bij slopen onverwachts in slechte staat te zijn, is vakkundig opgelost. Grando is een verkopende partij die afspraken nakomt, meedenkt en mocht er toch onverwachts een lijk uit de kast komen , meedenkt en oplost. Wij kunnen deze partij aanbevelen , eerlijk verhaal vooraf en goed resultaat achteraf. Ook geven wij montagebedrijf Simba uit Heerenveen , die gehele project heeft uitgevoerd namens Grando een compliment voor de service en uitvoering. Trotse familie uit het mooie Spakenburg
FOTO VAN MARTIJN
Uitbreiding keuken
Reactie of foto toevoegen
“Naar tevreden”
Door R.Mooij op maandag 23 dec 2019 19 | vestiging Heerhugowaard
Zojuist de vragenlijst ingevuld bijna alleen maar tienen we zijn dan ook bijzonder tevreden over de hele gang van zaken zoals het advies de aankoop het inmeten de gemaakte afspraken het afleveren en de montage deze mensen zijn vakkundig en komen hun afspraken na. Werkelijk fantastisch. Fam R Mooij Heerhugowaard
FOTO VAN R.MOOIJ
Reactie of foto toevoegen
“Alles wordt opgepakt”
Door Kris op maandag 23 dec 2019 19 | vestiging Hazerswoude-Dorp
Wij hebben gekozen voor Grando Hazerswoude- Dorp, omdat Rutger Groenendijk vertelde dat hun kracht ligt bij het 'ontzorgen'. En dat hebben ze gedaan! Wij hebben de hele woonkamer verbouwd, van plafond tot vloer en alles wat daartussen zit. De keuken en vloer hebben wij bij Grando gekocht en zij werken samen met zeer vakkundige bedrijven die de gehele verbouwing hebben verzorgd. Wij hebben ons niet druk hoeven maken over planning, dat werd allemaal geregeld. Het liep allemaal naadloos op elkaar over waardoor de verbouwing soepel is verlopen. Communicatie verliep ook heel prettig. Alles wordt opgepakt, afspraken zijn nagekomen. Kortom, Grando Hazerswoude is een absolute aanrader!
FOTO VAN KRIS
Gerealiseerde keuken
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Adresgegevens Grando Keukens & Bad
Website: www.grando.nl
aAlmelo (42 ervaringen), Woonboulevard 24, 7606 JA Almelo, tel 0546 - 85 13 04
bAmersfoort (95 ervaringen), Euroweg 93, 3825 HB Amersfoort, tel 033 - 494 61 70
cAssen (33 ervaringen), Borgstee 10B, 9403 TV Assen, tel 0592 - 74 90 09
dBarendrecht (50 ervaringen), Van 't Hoffstraat 18, 2991 XP Barendrecht, tel 0180 - 72 6 802
eBergambacht (39 ervaringen), Transportstraat 28, 2861 DZ Bergambacht, tel 0182 - 35 23 31
fBreda (95 ervaringen), Kruisvoort 68, 4814 RZ Breda, tel 076 - 531 95 26
gDelft (33 ervaringen), Schieweg 3, 2627 AN Delft, tel 015 - 261 19 94
hDen Helder (21 ervaringen), Ravelijncenter 29, 1785 LX Den Helder, tel 0223 - 66 86 80
iDoetinchem (29 ervaringen), Nijverheidsweg 12, 7005 BJ Doetinchem, tel 0314 - 36 86 30
jEmmen (35 ervaringen), Cornelis Houtmanstraat 41, 7825 VH Emmen, tel 0591 - 64 67 00
kEnschede (13 ervaringen), Hendrik ter Kuilestraat 175, 7547 SK Enschede, tel 053 - 431 81 41
lEpe (32 ervaringen), Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe, tel 0578 - 62 08 84
mGroningen (33 ervaringen), Hoendiep 97B, 9718 TE Groningen, tel 050 - 318 14 11
nHazerswoude-Dorp (124 ervaringen), Frankrijklaan 4, 2391 PX Hazerswoude-Dorp, tel 0172 - 23 63 23
oHeerenveen (17 ervaringen), Beurtschip 37, 8447 CL Heerenveen, tel 0513 - 65 05 35
pHeerhugowaard (40 ervaringen), H.P. Berlageweg 7, 1703 DG Heerhugowaard, tel 072 - 574 42 07
qHelmond (39 ervaringen), Engelseweg 202, 5705 AJ Helmond, tel 0492 - 54 55 35
rHengelo OV (61 ervaringen), Holtersweg 17, 7556 BS Hengelo, tel 074 - 291 91 37
sHilversum (54 ervaringen), 2e Loswal 1, 1216 BC Hilversum, tel 035 - 621 91 29
tHoofddorp (91 ervaringen), Kruisweg 771-773, 2132 NG Hoofddorp, tel 020 - 446 01 12
uHoogvliet Rotterdam (91 ervaringen), Nieuwe Langeweg 41, 3194 DC Hoogvliet, tel 010 - 490 44 70
vHoorn NH (107 ervaringen), De Factorij 55, 1689 AK Zwaag, tel 0229 - 23 03 33
wLelystad (19 ervaringen), Zuiderpoort 23, 8239 AB Lelystad, tel 0320 - 26 81 88
xMiddelburg (91 ervaringen), Mortiereboulevard 42, 4336 RA Middelburg, tel 0118 - 72 49 05
yMijdrecht (19 ervaringen), Industrieweg 38g, 3641 RM Mijdrecht, tel 0297 - 25 04 94
zNaaldwijk (77 ervaringen), Hovenierstraat 127, 2671 DB Naaldwijk, tel 0174 - 62 37 63
a1Purmerend (29 ervaringen), Edisonweg 17, 1446 TM Purmerend, tel 0299 - 22 35 80
b1Rotterdam (69 ervaringen), Watermanweg 33, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 479 31 85
c1Son (109 ervaringen), Ekkersrijt 4084, 5692 DA Son, tel 0499 - 49 17 92
d1Tilburg (106 ervaringen), Hestiastraat 2, 5047 VA Tilburg , tel 013 - 571 11 80
e1Uden (63 ervaringen), Vluchtoord 39, 5406 XP Uden, tel 0413 - 26 20 93
f1Utrecht (145 ervaringen), Kaap de Goede Hooplaan 100a, 3526 AR Utrecht, tel 030 - 288 92 72
g1Wormerveer (43 ervaringen), Samsonweg 5B, 1521 RA Wormerveer, tel 075 - 646 11 70
h1Zaandam (60 ervaringen), Pieter Ghijsenlaan 15, 1506 PW Zaandam, tel 075 - 614 75 83
i1Zevenbergen (61 ervaringen), Blokweg 7a, 4761 RA Zevenbergen, tel 0168 - 37 37 00
j1Zwolle (45 ervaringen), Marsweg 33, 8013 PE Zwolle, tel 038 - 720 08 68
Kaart
Website
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.